Eksperimenti u blogovanju| Politika

ODLIČAN (5)

uros_vozdovac RSS / 04.10.2015. u 12:12

Nastavak diskusije OVDE! 

 

 

Drage kolege blogeri, ovo je zajednički blog pet starih autora sa bloga B92. Osetili smo da je vreme da se “autujemo” i da vam prijavimo svoj politički angažman u NOVOJ stranci.


U ovim smutnim vremenima, kada svaka akcija i svaki pokušaj da se građanskim putem razreše problemi nagomilani u našem okruženju, svako od nas petorice, pojedinačno, doneo je odluku da kroz političku stranku i uz sva saznanja koja je tokom života stekao, pruži makar deo pomoći jednoj političkoj opciji.


Naravno da je DrM bio prvi koji je “povukao nogu”. Stari lisac je posle toga (povlačenja noge) povukao i kukusigameni. Brzo nakon toga, zahvaljujući uspešnom penzionisanju, priključio se i expolicajac. Onda je, uz malo prenemaganja u priču uskočio i Libkonz, a za njim, kao preko potreban IT majstor i UrošV.


Tu smo, gde smo, stojimo ispred vas, naših kolega i prijatelja i spremni smo da prodiskutujemo o svemu što vas zanima u vezi politike i programa NOVE stranke.


Naravno, trolovanje je dozvoljeno i poželjno.


Živeli!

 screenshot-from-2015-10-.png

 

Uroš:


Kad smo se NOVa i ja sreli, razumeo sam da zadovoljava moju potrebu za političkim angažmanom. Sve što poslanici NOVE govore u parlamentu usuđujem se da potpišem, dobri prijatelji me ubeđuju da je organizacija otvorena za ono malo dobrih ideja koje imam, a tiču se - već znate čega, a princip akademske čestitosti mi je vlažni san. Kroz tu ideju, otpor toj ideji i sve što ona predstavlja - prelama se nače društvo, naša etika, volja, i ono šta jesmo i šta postajemo.


EX:

Da se se javno predstavim. Zovem se Goran Barun - penzioner. Super zanimanje na današnje vreme. Penzionisani sam policajac koji je nakon 27 godina aktvne službe stekao uslov i sa 53 godine i 8 meseci života  ostvario prava na penziju.  


Pisao sam pod pseudonimom. Morao sam. Gledao sam svašta i proživljavao neobična iskustva za prosečnog čoveka. Imam dva sina. Stariji je doktor pravnih nauka a mlađi na četvrtoj godini mašinstva. Obojica hoće da pobegnu iz Srbije. Eto zato sam ušao u politiku. Da prestanu deca da ginu i beže iz Srbije.


Libkonz:

 

Nikad ne reci nikad.

Uglavnom smo moji prijatelji i ja o ulasku u politiku pričali nakon što malo više popijemo. Tad bismo govorili kako ćemo pokrenuti naš grad i parazite i neradnike oterati iz gradske uprave. Sledeći dan bismo svi odustajali od te ideje.

Prvi put sam, nakon 40 godina života, ušao u neke mirne vode i razmišljao o podizanju voćnjaka. Onda je krenula hajka na Sašu Jankovića, plač nekih ljudi iz mog okruženja zbog potpunog beznađa, pa neke ludosti gradske uprave i prelomio sam. NOVA je bila logično rešenje. Nakon učlanjenja sam osetio neko olakšanje, kao da sam veliki teret skinuo sa sebe.


Dr M:


Dugo sam priželjkivao osnivanje stranke koja u potpunosti izražava moje političke težnje: Jako levo i liberalno u oblasti ljudskih prava i, istovremeno, centralno desno, sa odgovornom socijalnom osetljivošću, kad je u pitanju ekonomija. NOVA stranka je ponudila tačno to, uz još jednu bitnu stavku: Nove ljude u politici. Naime, za bar 75% članova NOVE članstvo u toj stranci je prvi politički anganžman a više od polovine članova ima ispod 30 godina.


Ovo bi bilo dovoljno da na izborima glasam za njih.


Ono što me je podstaklo da se i aktivno uključim u rad stranke je dolazak na vlast primitivnog voluntarističkog amaterizma na izborima 2012. i svest o tačnosti nečije izreke da je najgore što pošten čovek može da učini je da ne učini ništa.


Carpe diem

kukusigameni:


Sećate se ždralova? Sećate se inicijative blogera b92? Sećate li se bilo kog svog pokušaja da razrešite, pomognete ili uradite neku dobru stvar? Moje je iskustvo da u ovoj zemlji svaki takav pokušaj biva suočen sa jednim zidom - zidom koji se zove politika. Pa zašto onda ne bih, ovakav kakav sam, pokušao da budem makar mekši zid onima koji u budućnosti pokušaju nešto dobro da urade?! Nešto, onako iz svog srca.


U svom profesionalnom radu sam dostigao skoro sve što sam želeo. Dotakao sam ponovo taj zid koji ne dozvoljava dalje. Tako je i sa mnogim zanimanjima kojima sam se bavio tokom svojih pola veka života. Nešto mora da se menja, makar za nekog u budućnosti.


Presudna rečenica, koja je dovela do mog ulaska u politiku je bila rečenica moje ćerke: “Stvarno tata, ako misliš da stvari možeš da pomakneš makar za milimetar, to bi trebalo i da uradiš.”


I evo, jurim taj milimetar.

Atačmenti

Tagovi



Komentari (891)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 22:35 05.10.2015

Re: oprez

Izvinjavam se, moram s telefpna, što podrazumeva kraću formu.

Ako sam dobro razumela, nakon ulaganja, vinograd je napravio toliki profit da je na ime PDV uplaceno pola meleona.
Recimo da je to tacno, al ne vidim kakp menja stvar. To je nova prica i taj PDV bi bio toliki i da je vinogradnadledjen od dede. Bio bi duzan da plati drzavi svoje jer se po zakpnu placa PDV.
Hansel Hansel 00:54 06.10.2015

Re: oprez

Па, да, покушали смо да му то објаснимо када нам је причао да се улагање државе враћа кроз ПДВ, а онда нам је дао корпу и написао да смо будале.
kukusigameni
blogovatelj
Koliko je po zakonu ne znam, ali znam da je nekoliko desetina porodica na selu moglo mnogo lepše i udobnije da živi od tih para.

Po zakonu je jer bi, razmisli, sigurno bio u zatvoru.

Да, код нас су сви који су прекршили закон - у затвору!

После дуже паузе свратио сам на Блог, а улоговао се само због овога и овога:

libkonz
subvencija

Subvencija koju je dobio od Koštuničine vlade, a ne možeš reći da su ga ovi baš nešto voleli. Čovek nema ni jednu aferu dok je bio u politici.

Коштуница је имао чудан однос према политичким опонентима, да не кажем непријатељима. Нпр. Ружици Ђинђић је нешто битно средио, заборавио сам шта, да ли је нешто било са станом, не знам.

Сећам се Бившег као блогера (едитовао коментар репликом на претходни Зиликакин коментар, то је једна референца) и то чега се сећам ми је контраиндикација за било какво поверење, у комбинацији с другим стварима којих се такође сећам и које сам критиковао (ретроактивно, јер другачије нисам могао) и овде. Но, шта то кога брига, да не давим, ја сам вазда опозиција свима или бар сумњало, питајте Брајовића. Вама, новима у Новој желим сваку срећу (и дрМ-у, који већ има стажа).
milisav68 milisav68 06:40 06.10.2015

Re: oprez

Hansel

Да, код нас су сви који су прекршили закон - у затвору!

Neki su na Farmi.
Коштуница је имао чудан однос према политичким опонентима, да не кажем непријатељима. Нпр. Ружици Ђинђић је нешто битно средио, заборавио сам шта, да ли је нешто било са станом, не знам.

Vilu na Dedinju.
UNUCI češkog bankara Bohuslava Boukala predali su zahtev da im se vrati vila u Užičkoj 40 na Dedinju, koju su komunisti nacionalizacijom oduzeli njihovom dedi. Ova vest, ekspresno se iz čeških medija prenela kod nas, jer u ovoj kući žive žena Ružica i deca Jovana i Luka, pokojnog premijera Zorana Đinđića. Vlada Srbije dodelila je krajem 2004. godine Ružici Đinđić vilu u trajno vlasništvo. Ona je zauzvrat dala dva stana u centru grada na Studentskom trgu.


link


anonymous anonymous 07:19 06.10.2015

Re: oprez

mariopan
Desetslukom

Cudi me da toliko gresis sto pominjes da su oni politicki protivnici, nisu, oni samo dele mastan kolac medjusobno i udesavaju zakone da ne zglajznu na robiju za to sto rade...i naravno...zakon cutanja i kada odu sa vlasti, vrana vrani oci ne vadi.
Zakon omerte.

Da nije tako do sada bi mnoge afere bile ispitane i vinovnici privedeni pavdi a sve njih ni velikom motkom ne mozes naterati da to urade, ko god da je na vlasti.
Da li ti se to cini normalno?

Otkud ce jedan covek koji se toliko okoristio nemoralnim zakonima koje su sami doneli menjati nesto u tom pravcu? A to je rak rana ovog drustva!



Да ,баш тако , Мариопан....

.

Политичка елита је изоловани и издвојени сегмент друштва који не полаже рачуна свом народу који га ,наводно, бира, већ спољашњим центрима моћи.

Зато је концепт спољне политике, најважнији сегмент у програму једне странке,који треба имати у виду , када се опредељујемо као њени симпатизери или противници.



mariopan mariopan 14:16 06.10.2015

Re: oprez

predatortz
Cudi me da toliko gresis sto pominjes da su oni politicki protivnici, nisu, oni samo dele mastan kolac medjusobno


Znam da si mislila na masan kolač, no nekad pomislim da bi zaista bilo bolje da su podelili masan kolac. Za nauk svima koji izigraju narod!



Сигурно ми је то подсвест шапутала чим нисам променила тастатуру да лепо напишем?
Hansel Hansel 23:08 06.10.2015

Re: oprez

milisav68

Vilu na Dedinju.
UNUCI češkog bankara Bohuslava Boukala predali su zahtev da im se vrati vila u Užičkoj 40 na Dedinju, koju su komunisti nacionalizacijom oduzeli njihovom dedi. Ova vest, ekspresno se iz čeških medija prenela kod nas, jer u ovoj kući žive žena Ružica i deca Jovana i Luka, pokojnog premijera Zorana Đinđića. Vlada Srbije dodelila je krajem 2004. godine Ružici Đinđić vilu u trajno vlasništvo. Ona je zauzvrat dala dva stana u centru grada na Studentskom trgu.


Хвала! Е, баш је легалиста! (Мислим на "терет" те виле, цене станова и виле не знам, па не могу да проценим колико је та замена у том смислу била на месту.)
a_jovicic a_jovicic 20:33 07.10.2015

Re: oprez

srdjan.pajic
EDIT: A mogli biste i Jovičića da izvrbujete da preleti, on je izgleda zalutao tamo kod Raduleta, ali je bez obzira na to vrlo kvalitetno ljudstvo.

Jovičić se još uvek "restartuje" al' u svakom slučaju želi domaćinima koji su mu bili saborci sreće u novom domu.


... a na blogu ga nema zato što se "navuk'o" na Arduino ... tako ti je to kad "softveraš" uzme prvi put u ruke mikrokontroler ... pa polako i lemilicu ... sad kapiram kako je vama "elektroncima" lepo kad osetite miris kalafonijuma i tinola




... no dobro ... ipak ovo ne znači da će baš potpuno da "preleti" u novu oblast (mnogo je mator da sad izučava sve one digitalne elektronike i ta čuda) al' je na eBay-u uleteo kao dete u prodavnicu igračaka pa krenuo da naručuje kojekakve senzore koji su toliko jeftini da ga je sramota (ne, ne ... nisam u DSNS-u ... nije eBay zemlja Srbija) ... znači živela Republika Kina i njen radni narod koji pravi elektroniku!

BTW ... totalno je odlepio da je naručio i 3D printer ... sad još samo da vidi kol'ko će mrski Vučićevi carinici da ga oglobe na mitnici ("carina" na bugarskom, prim. prev.)



P.S. Jel' uspešan troll?
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:43 07.10.2015

Re: oprez

a_jovicic
srdjan.pajic
EDIT: A mogli biste i Jovičića da izvrbujete da preleti, on je izgleda zalutao tamo kod Raduleta, ali je bez obzira na to vrlo kvalitetno ljudstvo.

Jovičić se još uvek "restartuje" al' u svakom slučaju želi domaćinima koji su mu bili saborci sreće u novom domu.


... a na blogu ga nema zato što se "navuk'o" na Arduino ... tako ti je to kad "softveraš" uzme prvi put u ruke mikrokontroler ... pa polako i lemilicu ... sad kapiram kako je vama "elektroncima" lepo kad osetite miris kalafonijuma i tinola




... no dobro ... ipak ovo ne znači da će baš potpuno da "preleti" u novu oblast (mnogo je mator da sad izučava sve one digitalne elektronike i ta čuda) al' je na eBay-u uleteo kao dete u prodavnicu igračaka pa krenuo da naručuje kojekakve senzore koji su toliko jeftini da ga je sramota (ne, ne ... nisam u DSNS-u ... nije eBay zemlja Srbija) ... znači živela Republika Kina i njen radni narod koji pravi elektroniku!

BTW ... totalno je odlepio da je naručio i 3D printer ... sad još samo da vidi kol'ko će mrski Vučićevi carinici da ga oglobe na mitnici ("carina" na bugarskom, prim. prev.)



P.S. Jel' uspešan troll?


Imamo u Hacklabu i 3d printer i skener :) A Jovićić je naš i mi smo njegovi, makar kakve dresove da nosimo, vazda bilo!
a_jovicic a_jovicic 01:27 08.10.2015

Re: oprez

uros_vozdovac
Imamo u Hacklabu i 3d printer i skener :) A Jovićić je naš i mi smo njegovi, makar kakve dresove da nosimo, vazda bilo!

Uh ... polako ... tek treba da napravim neki "Hello World" ... 'de odma' po skeneru ... a možda da iznajmite djuntu onim maketarima za BGD@H2O
predatortz predatortz 07:27 08.10.2015

Re: oprez

A Jovićić je naš i mi smo njegovi, makar kakve dresove da nosimo, vazda bilo!


Polako, sveži ste vi 'partijaši'...
Videćete da nema 'naših' u tuđim dresovima.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:09 08.10.2015

Re: oprez

predatortz
A Jovićić je naš i mi smo njegovi, makar kakve dresove da nosimo, vazda bilo!


Polako, sveži ste vi 'partijaši'...
Videćete da nema 'naših' u tuđim dresovima.


Ima, ima. Mora da ima inače sve nema smisla.
predatortz predatortz 09:21 08.10.2015

Re: oprez

uros_vozdovac
predatortz
A Jovićić je naš i mi smo njegovi, makar kakve dresove da nosimo, vazda bilo!


Polako, sveži ste vi 'partijaši'...
Videćete da nema 'naših' u tuđim dresovima.


Ima, ima. Mora da ima inače sve nema smisla.


Slušaj, nemam rođenog burazera, ali imam brata od strica... Volimo se - ne pitaj!
Elem, ušao on u politiku iz čisto egzistencijalnih razloga - da se zaposli. Prišao Dodiku. Prvu godinu, dve mu je priča bila normalna i realna.
Nakon toga, počeo je da se zanosi u razgovoru do te mere da se meni obraćao sa ti i oni tvoji ne možete da shvatite... U zanosu, zaboravi da ja nisam član ni jedne stranke, da nema 'mojih', da samo nisam glasao za 'njegove' iz razloga što znam neke ljude i koja su govna. Jednostavno, što se politike tiče nisam 'njegov'!
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:26 08.10.2015

Re: oprez

predatortz
uros_vozdovac
predatortz
A Jovićić je naš i mi smo njegovi, makar kakve dresove da nosimo, vazda bilo!


Polako, sveži ste vi 'partijaši'...
Videćete da nema 'naših' u tuđim dresovima.


Ima, ima. Mora da ima inače sve nema smisla.



Ako ikad zastranim na tu stranu, a prosto ne mogu to da zamislim, nego samo poštenja prema sebi sam dužan da ostavim otvorenu mogućnost - zamoliću te za uslugu...

Podseti me da sam ovo napisao, važi?

Nije pristojno biti kreten u stadu, pa mi ne daj, molim te.
freehand freehand 09:32 08.10.2015

Re: oprez

Nije pristojno biti kreten u stadu, pa mi ne daj, molim te.


Bio si ti već u stadu, samo bez članske karte.
A to partijašenje zna da bude opasno ludilo, naročito na lokalu. Pogube se ljudi načisto. Imao sam mnogo puta prilike da inače normalne ljude slušam kako po pet sati u kafani drobe o kombinatorici procenata, naših, njihovih, ovih, onih, šta ako mi ovog a oni onog, od vrata do vrata, od tezge do tezge, mi njemu stan, oni lokal... Masakr pameti.
Samo čekaj izbore, videćeš već.
kukusigameni kukusigameni 09:39 08.10.2015

Re: oprez

freehand
Nije pristojno biti kreten u stadu, pa mi ne daj, molim te.


Bio si ti već u stadu, samo bez članske karte.
A to partijašenje zna da bude opasno ludilo, naročito na lokalu. Pogube se ljudi načisto. Imao sam mnogo puta prilike da inače normalne ljude slušam kako po pet sati u kafani drobe o kombinatorici procenata, naših, njihovih, ovih, onih, šta ako mi ovog a oni onog, od vrata do vrata, od tezge do tezge, mi njemu stan, oni lokal... Masakr pameti.
Samo čekaj izbore, videćeš već.

Voždovac ne ide sad na lokalne izbore.
libkonz libkonz 10:01 08.10.2015

Re: oprez

Ako budeš hteo da pređeš kod nas moraćeš prvo da obećaš da nećeš o sebi pisati u trećem licu.
predatortz predatortz 10:02 08.10.2015

Re: oprez

Ako ikad zastranim na tu stranu, a prosto ne mogu to da zamislim, nego samo poštenja prema sebi sam dužan da ostavim otvorenu mogućnost - zamoliću te za uslugu...

Podseti me da sam ovo napisao, važi?

Nije pristojno biti kreten u stadu, pa mi ne daj, molim te.


Deal!
freehand freehand 10:14 08.10.2015

Re: oprez

libkonz
Ako budeš hteo da pređeš kod nas moraćeš prvo da obećaš da nećeš o sebi pisati u trećem licu.

Kome ovo? Ako je (slučajno) meni - koliko generalno nema šanse da ja u politiku uđem toliko još dva puta grđe nema šanse da ja sa bilo čim što je muljalo i šurovalo sa radikalima i naprednjacima, uključujući udarnu pesnicu belih listića. Ni u lift.
a_jovicic a_jovicic 11:48 08.10.2015

Re: oprez

freehand
libkonz
Ako budeš hteo da pređeš kod nas moraćeš prvo da obećaš da nećeš o sebi pisati u trećem licu.

Kome ovo? Ako je (slučajno) meni - koliko generalno nema šanse da ja u politiku uđem toliko još dva puta grđe nema šanse da ja sa bilo čim što je muljalo i šurovalo sa radikalima i naprednjacima, uključujući udarnu pesnicu belih listića. Ni u lift.

Polako bre Free ... ne piše tebi nego Jovičiću

No nema potrebe da se brinete ... ako "Restart" toliko "pukne" na sledećim izborima da prestane da postoji, ne prelazim ni u kakvu stranku ... tj. ako onaj deo uspavane populacije dozvoli da Gospodar Vučić bude na apsolutnoj vlasti još jedan mandat onda ova država stvarno nema nikakvu budućnost pa shodno tome više neće biti ni razloga da se više troši energija na političko delovanje.
libkonz libkonz 13:38 08.10.2015

Re: oprez

Standardno razmišljanje Radulovićevaca. Ili mi ili propast. Čisto da te obavestim da može Vučić da pukne sa vama u paketu, što bih jako voleo jer ste vi još veća šteta za Srbiju.
a_jovicic a_jovicic 15:40 08.10.2015

Re: oprez

libkonz
Standardno razmišljanje Radulovićevaca. Ili mi ili propast. Čisto da te obavestim da može Vučić da pukne sa vama u paketu, što bih jako voleo jer ste vi još veća šteta za Srbiju.

A men' se čini da vi umesto da delujete u smeru da probudite one "uspavane" probate samo da preotmete one koji su se probudili al' nisu "vaši"


Aj' da pojasnim ...

1. Ako AV opet dobije apsolutnu većinu to znači da uspavani još uvek spavaju i da im džabe i "vi" i "mi" pričamo. U tom slučaju je svako političko delovanje uzaludno pa ostaje jedino da oni koji su AV-a doveli na ovo mesto jednog dana odluče da ga "penzionišu" a na to ni "vi" ni "mi" nikako ne utičemo.

2. Ako AV pretrpi žestok poraz, tj. uspavani se probude, onda je sasvim nebitno koji je rezultat "Restarta".

2a. Ako "Restart" napravi nekakav uspeh i dalje ću ga (više-manje) aktivno podržavati kako bi se što više ideja implementiralo.

2b. Ako pak nestane sa političke scene a neke ideje drugačije od onih koje "Restart" zagovara dobiju većinu, koja je dalja svrha mog političkog angažovanja ... da "prelećem" sigurno neću zato što ni ovo moje (nazovi) političko angažovanje nije usmereno na profesionalno bavljenje politikom nego je izazvano katastrofalnim stanjem po ovo društvo nastalo delovanjem DSNS-a.

Ne znam otkud tolika mržnja prema ideji koja se bazira na razgradjivanju mafijaškog sindikata uspostavljenog još od '90-tih, da se "mi" proglasimo još većom štetom za Srbiju (nego što je to postojeća populističko-prevarantska ekipa na vlasti) ali ako je to i većinski stav "Nove" onda mi se čini da ista i ne pokušava da poboljša sistem nego samo da "zajaši" fotelje umesto AV (i ostalih mafijaških boss-ova iz bliske nam prošlosti)
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:50 08.10.2015

Re: oprez

a_jovicic

Ne znam otkud tolika mržnja prema ideji koja se bazira na razgradjivanju mafijaškog sindikata uspostavljenog još od '90-tih, da se "mi" proglasimo još većom štetom za Srbiju (nego što je to postojeća populističko-prevarantska ekipa na vlasti) ali ako je to i većinski stav "Nove" onda mi se čini da ista i ne pokušava da poboljša sistem nego samo da "zajaši" fotelje umesto AV (i ostalih mafijaških boss-ova iz bliske nam prošlosti)


Ako se ikad u ovo pretvorimo, ja ću prvi da pobegnem i da se derem kao magarac bežeći.
libkonz libkonz 17:20 08.10.2015

Re: oprez

Hajdemo malo da se bavimo činjenicama:

Na terenu je redovna pojava da se iz vaše družine zovu članovi Nove da pređu kod vas. Obrnutih primera nema.

Na tviteru je redovna pojava da vaši članovi pljuju po Novoj. Obrnuto se jako retko dešava, a ako je neko pisao protiv Restarta to sam ja. Pre mesec dana sam prestao da vas spominjem i tamo. Radulovića nisam hteo da zezam ni na njegovom blogu, od momenta kad je izašao iz Vučićeve vlade.

Vaš Vođa je taj koji nas stavlja u isti koš sa Vučićem svojom izjavom u fazonu "kad pomešaš čisto i prljavo dobiješ prljavo i zato Restart neće da ide u koalicije". Iz vrha Nove nema takvog vređanja, ja sam samo običan član i moje izjave nemaju tu težinu kao one vašeg Vođe.

Za gore pomenutu Radulovićevu izjavu postoji snimak, ako hoćeš okačiću ga.

Mene i dalje zanima Radulovićev CV, šta ga to kvalifikuje za ekonomskog stručnjaka, kao i to gde mu je imovina koju je stekao svojim znanjem. Ako je ekspert, morao je nešto steći.




mariopan mariopan 17:35 08.10.2015

Re: oprez

uros_vozdovac
a_jovicic

Ne znam otkud tolika mržnja prema ideji koja se bazira na razgradjivanju mafijaškog sindikata uspostavljenog još od '90-tih, da se "mi" proglasimo još većom štetom za Srbiju (nego što je to postojeća populističko-prevarantska ekipa na vlasti) ali ako je to i većinski stav "Nove" onda mi se čini da ista i ne pokušava da poboljša sistem nego samo da "zajaši" fotelje umesto AV (i ostalih mafijaških boss-ova iz bliske nam prošlosti)


Ako se ikad u ovo pretvorimo, ja ću prvi da pobegnem i da se derem kao magarac bežeći.



Мени је жао свих вас верујућих. За коју год странку да се борите и агитујете.

Не могу да верујем да не видите да су све странке у Србији основане као предузећа са циљем да се Газди прибави нека материјална корист. Можда не одмах и сада, али дугорочно, сваки Газда свог предузећа очекује да му раденици прибаве ту корист.

Ви сте ти раденици а ми гласачи смо овце које треба жедне превести преко воде.

У политици, ви верујући ћете изгарати за идеју, своју сопствену, и нећете ни приметити док не буде касно, да су вам свима израссле магареће уши, јер Газда, наравно, нема намеру ништа од тога да уради ако му се вишеструко не исплати.

Ви верујући бићете разочарани и опљачкани за ваше идеје које ће са говорнице говорити онај Газда, све рачунајући колико ће оваца још гласати за њега ако им те идеје успешно прода као некакав "програм".

Наши политичари никад нису ни имали идеје, програме су преписивали једни од других бирајућии оне у које ће овце поверовати, нису се због идеја грабили за власт - за то им сада ви требате.

Па срећно вам било.

Изгледа да свако мора лично да одживи своје разочарење и ту вам помоћи нема.
predatortz predatortz 17:36 08.10.2015

Re: oprez


Mene i dalje zanima Radulovićev CV, šta ga to kvalifikuje za ekonomskog stručnjaka, kao i to gde mu je imovina koju je stekao svojim znanjem. Ako je ekspert, morao je nešto steći.


Iš,bre! Napušili ste me samo tako, kad sam ga ovo pitao na njegovom blogu!
libkonz libkonz 17:55 08.10.2015

Re: oprez

kad sam ga ovo pitao na njegovom blogu!

mnogo je odgovora ovaj Guru ostao dužan na svom blogu. Mnoge blogere koji su ukazivali na sav besmisao njegovih izjava je banovao jer nije znao šta da im odgovori. Treba pročitati te njegove blogove, a posebno komentare i videti koliko ne zna.

Nego moram da se osvrnem na ovo

Ne znam otkud tolika mržnja


Mržnja? Da si napisao podcenjivanje, omalovažavanje, pa da razumem.
Ali, ne čudi me. Kod vas stalno neka kolektivna paranoja. Gledam i kod nas na lokalu, a i inače, svi u nekoj poluilegali. Kad odeš na sajt Nove, lepo možeš pročitati imena i prezimena ljudi koji su u opštinskim i gradskim odborima i u rukovodećim organima stranke. Kod vas samo Radulović, Pavlović i Stevanović. Niko više.

predatortz predatortz 17:59 08.10.2015

Re: oprez

Molim te da navodiš nikove/imena onih na čije komentare odgovaraš. Ovako si smiksao moj i Jovičićev, pa bi neko mogao izvući pogrešan zaključak da sam ja član Radulovićeve stranke/pokreta/grupe građana ili šta god da predstavlja ta organizacija čije ime me asocira na pad računarskog sistema i pokušaj restauracije istog.
zilikaka zilikaka 18:36 08.10.2015

Re: oprez

Kad odeš na sajt Nove, lepo možeš pročitati imena i prezimena ljudi koji su u opštinskim i gradskim odborima i u rukovodećim organima stranke


E, mene sad nije mrzelo da otvorim, i iznenadila se da po mnogim većim mestima nemate odbor.
Interesantno.
A inače je u društvu trend partijašenja, pa me iskreno čudi.
libkonz libkonz 18:43 08.10.2015

Re: oprez

Želimo da imamo stabilnu stranku, pa je odluka da se ne žuri sa formiranjem odbora po svaku cenu. Iz tog razloga verujem da imamo najkvalitetnije ljude u stranci.
niccolo niccolo 18:43 08.10.2015

Re: oprez

i iznenadila se da po mnogim većim mestima nemate odbor.

Ето, колегинице, одличне прилике за бизнис - помогнеш им да направе одборе по таквим местима за одговарајућу надокнаду (барем 50% узми унапред).
predatortz predatortz 18:49 08.10.2015

Re: oprez

libkonz
Želimo da imamo stabilnu stranku, pa je odluka da se ne žuri sa formiranjem odbora po svaku cenu. Iz tog razloga verujem da imamo najkvalitetnije ljude u stranci.


Lib, majka ga stara, godinama se družimo na ovom mestu. Nije red da nas sad ovako zajebavaš!
kukusigameni kukusigameni 18:50 08.10.2015

Re: oprez

zilikaka
A inače je u društvu trend partijašenja, pa me iskreno čudi.

Ma gde bre? Ljudi su uplašeni i ne žele uopšte da se eksponiraju kao članovi opozicione stranke.
U Beogradu na primer, većina iz državnog sektora izbegava da se učlani ili makar javno eksponira.
A i nije cilj baš daj šta daš.
libkonz libkonz 18:59 08.10.2015

Re: oprez

Lib, majka ga stara, godinama se družimo na ovom mestu. Nije red da nas sad ovako zajebavaš!

Verovao ili ne, stvarno je tako, a u to sam se i lično uverio. Ako nešto pogrešno postaviš, teško je to posle popravljati.
Postoje povereništva u većini gradova, a sa formiranjem odbora se ne žuri. Nije ovo 1990. godina kada su oni najbolji odlazili u stranke, sada je većina ljudi ili razočarana ili se boji za posao. Zato mora polako.
predatortz predatortz 19:08 08.10.2015

Re: oprez

Nije ovo 1990. godina kada su oni najbolji odlazili u stranke, sada je većina ljudi ili razočarana ili se boji za posao. Zato mora polako.


Onda polako...
Za tri, četiri izborna ciklusa, proći će i ovaj jad od Naprednjaka.


Šalim se ja malo, ne zameri.
Ja sam ti u politici više u Rep. Srpskoj. Ovde me nema, računam naši smo...
zilikaka zilikaka 19:10 08.10.2015

Re: oprez

Samo da primetim da su naši momci u sjajnoj kondiciji.
Reaguju ko zapeta puška, kad se pojavi neko pitanje koje može biti afirmativna.

Nema knjavanja ni posle tolko dana i tolko komentara.

predatortz predatortz 19:12 08.10.2015

Re: oprez

zilikaka
Samo da primetim da su naši momci u sjajnoj kondiciji.
Reaguju ko zapeta puška, kad se pojavi neko pitanje koje može biti afirmativna.

Nema knjavanja ni posle tolko dana i tolko komentara.



Što reče moj bivši komandant, hoćemo li da ih raspametimo?
libkonz libkonz 19:18 08.10.2015

Re: oprez

Te stvari se nadomeste samo radom članova. Znam koliko svako od nas petorice radi. Najveću potvrdu našeg rada smo dobili pre neki dan: napredni radikali sada štampaju plakate sa likovima Pajtića i Živkovića i natpisom "lopovi". Do nedavno je na tim plakatima bio samo Pajtić.
zilikaka zilikaka 19:19 08.10.2015

Re: oprez


Što reče moj bivši komandant, hoćemo li da ih raspametimo?


Ti da si neki drug, pitao bi sad koja im se opcija čini najbližom u Srpskoj, i ima li šansi za saradnju u regionu.
freehand freehand 19:21 08.10.2015

Re: oprez

libkonz
Te stvari se nadomeste samo radom članova. Znam koliko svako od nas petorice radi. Najveću potvrdu našeg rada smo dobili pre neki dan: napredni radikali sada štampaju plakate sa likovima Pajtića i Živkovića i natpisom "lopovi". Do nedavno je na tim plakatima bio samo Pajtić.

Jel kvalitativna razlika u odnosu na plakate ma kojima su bili Đelić, Šutanovac, Cvetković?
kukusigameni kukusigameni 19:22 08.10.2015

Re: oprez

zilikaka

Što reče moj bivši komandant, hoćemo li da ih raspametimo?


Ti da si neki drug, pitao bi sad koja im se opcija čini najbližom u Srpskoj, i ima li šansi za saradnju u regionu.


Pa to je bar jasno: Najbolja opcija u R.Srpskoj je predatortz
libkonz libkonz 19:23 08.10.2015

Re: oprez

Ti da si neki drug, pitao bi sad koja im se opcija čini najbližom u Srpskoj, i ima li šansi za saradnju u regionu.

Nova stranka se ne meša u unutrašnje stvari Republike Srpske i spremna je za saradnju sa svim strankama koje dobiju poverenje glasača u Srpskoj.
predatortz predatortz 19:25 08.10.2015

Re: oprez

libkonz
Ti da si neki drug, pitao bi sad koja im se opcija čini najbližom u Srpskoj, i ima li šansi za saradnju u regionu.

Nova stranka se ne meša u unutrašnje stvari Republike Srpske i spremna je za saradnju sa svim strankama koje dobiju poverenje glasača u Srpskoj.


Republika Srpska je uvek za bratsku saradnju sa Srbijom. Ko god u njoj dobije izbore imaće našu pruženu ruku.
kukusigameni kukusigameni 19:26 08.10.2015

Re: oprez

predatortz
libkonz
Ti da si neki drug, pitao bi sad koja im se opcija čini najbližom u Srpskoj, i ima li šansi za saradnju u regionu.

Nova stranka se ne meša u unutrašnje stvari Republike Srpske i spremna je za saradnju sa svim strankama koje dobiju poverenje glasača u Srpskoj.


Republika Srpska je uvek za bratsku saradnju sa Srbijom. Ko god u njoj dobije izbore imaće našu pruženu ruku.


Levu ili desnu?
predatortz predatortz 19:26 08.10.2015

Re: oprez

Pa to je bar jasno: Najbolja opcija u R.Srpskoj je predatortz


Saglasan!

Kad u nešto uložiš mladost, onda to i dobro čuvaš.
predatortz predatortz 19:27 08.10.2015

Re: oprez

kukusigameni
predatortz
libkonz
Ti da si neki drug, pitao bi sad koja im se opcija čini najbližom u Srpskoj, i ima li šansi za saradnju u regionu.

Nova stranka se ne meša u unutrašnje stvari Republike Srpske i spremna je za saradnju sa svim strankama koje dobiju poverenje glasača u Srpskoj.


Republika Srpska je uvek za bratsku saradnju sa Srbijom. Ko god u njoj dobije izbore imaće našu pruženu ruku.


Levu ili desnu?


Levu! Desnu uvek držimo na novčaniku. Znamo s kim imamo posla.
kukusigameni kukusigameni 19:28 08.10.2015

Re: oprez

predatortz
kukusigameni
predatortz
libkonz
Ti da si neki drug, pitao bi sad koja im se opcija čini najbližom u Srpskoj, i ima li šansi za saradnju u regionu.

Nova stranka se ne meša u unutrašnje stvari Republike Srpske i spremna je za saradnju sa svim strankama koje dobiju poverenje glasača u Srpskoj.


Republika Srpska je uvek za bratsku saradnju sa Srbijom. Ko god u njoj dobije izbore imaće našu pruženu ruku.


Levu ili desnu?


Levu! Desnu uvek držimo na novčaniku. Znamo s kim imamo posla.

Dobro. Od srca.
freehand freehand 19:29 08.10.2015

Re: oprez

Nego, momci, evo mog besplatnog saveta: ja bih sad za sve pare štampao što veće plakate sa spiskom vučićevih obećanja od 2012. do danas.
Pa u sledećoj turi uzporedni podaci - obećano/ostvareno.
Možda nešto i ispadne od toga kad ljudi sve vide na gomili.
kukusigameni kukusigameni 19:30 08.10.2015

Re: oprez

freehand
Nego, momci, evo mog besplatnog saveta: ja bih sad za sve pare štampao što veće plakate sa spiskom vučićevih obećanja od 2012. do danas.
Pa u sledećoj turi uzporedni podaci - obećano/ostvareno.
Možda nešto i ispadne od toga kad ljudi sve vide na gomili.

Znaš li kolki bi to bili plakati, bokte?!
predatortz predatortz 19:31 08.10.2015

Re: oprez

freehand
Nego, momci, evo mog besplatnog saveta: ja bih sad za sve pare štampao što veće plakate sa spiskom vučićevih obećanja od 2012. do danas.
Pa u sledećoj turi uzporedni podaci - obećano/ostvareno.
Možda nešto i ispadne od toga kad ljudi sve vide na gomili.


Jes', ko i onaj 'Ugovor s narodom'...
Odma' će da im vrnu taj ugovor pod nos!
freehand freehand 19:37 08.10.2015

Re: oprez

predatortz
freehand
Nego, momci, evo mog besplatnog saveta: ja bih sad za sve pare štampao što veće plakate sa spiskom vučićevih obećanja od 2012. do danas.
Pa u sledećoj turi uzporedni podaci - obećano/ostvareno.
Možda nešto i ispadne od toga kad ljudi sve vide na gomili.


Jes', ko i onaj 'Ugovor s narodom'...
Odma' će da im vrnu taj ugovor pod nos!

Da, znao sam da postoji razlog zašto to nije dobra ideja i zbog čega Nikolić, Vučić i vazduplohovci reba da ostanu večito.
predatortz predatortz 19:39 08.10.2015

Re: oprez

Da, znao sam da postoji razlog zašto to nije dobra ideja i zbog čega Nikolić, Vučić i vazduplohovci reba da ostanu večito.


A ko kaže da treba da ostanu večito? Gde si to pročitao iz mog komentara?
Samo kažem da nije mudro neprijatelju dostavljati municiju. A ovo sa neispunjenim obećanjima bi im bio pun šleper streljiva!
freehand freehand 19:43 08.10.2015

Re: oprez

predatortz
Da, znao sam da postoji razlog zašto to nije dobra ideja i zbog čega Nikolić, Vučić i vazduplohovci reba da ostanu večito.


A ko kaže da treba da ostanu večito? Gde si to pročitao iz mog komentara?
Samo kažem da nije mudro neprijatelju dostavljati municiju. A ovo sa neispunjenim obećanjima bi im bio pun šleper streljiva!

Ne mogu baš da ispratim logiku kojom se svedržitelju ne sme reći da laže zato što će on reći da je neko drugi lagao ranije. Nek ostane zato da mi je ideja glupa a ovi ako ostanu - ostanu. A možda će i da pomru.
predatortz predatortz 19:46 08.10.2015

Re: oprez


Ne mogu baš da ispratim logiku kojom se svedržitelju ne sme reći da laže zato što će on reći da je neko drugi lagao ranije.


Lažovu uvek treba reći da je lažov. No, nije ozbiljno kada to radi neko sa istom reputacijom. Živković je bio deo ekipe koja je slagala narod. Trebaju nam novi ljudi. Ovi su već potrošeni i pokazali su koji su im dometi. Opozicija, ovakva kakva jeste, je najstabilniji stub Vučićeve vlasti. Sve ostalo mu je kilavo.
freehand freehand 19:48 08.10.2015

Re: oprez

predatortz

Ne mogu baš da ispratim logiku kojom se svedržitelju ne sme reći da laže zato što će on reći da je neko drugi lagao ranije.


Lažovu uvek treba reći da je lažov. No, nije ozbiljno kada to radi neko sa istom reputacijom. Živković je bio deo ekipe koja je slagala narod. Trebaju nam novi ljudi. Ovi su već potrošeni i pokazali su koji su im dometi. Opozicija, ovakva kakva jeste, je najstabilniji stub Vučićeve vlasti. Sve ostalo mu je kilavo.

Ok, ti kao čovek logičar sigurno imaš nekog u vidu? Mislim, ja sa ograničenim dometima uvek nekako ostajem u granicama postojećeg i ne domašujem ko je to i odakle treba da dođe.
predatortz predatortz 19:52 08.10.2015

Re: oprez

freehand
predatortz

Ne mogu baš da ispratim logiku kojom se svedržitelju ne sme reći da laže zato što će on reći da je neko drugi lagao ranije.


Lažovu uvek treba reći da je lažov. No, nije ozbiljno kada to radi neko sa istom reputacijom. Živković je bio deo ekipe koja je slagala narod. Trebaju nam novi ljudi. Ovi su već potrošeni i pokazali su koji su im dometi. Opozicija, ovakva kakva jeste, je najstabilniji stub Vučićeve vlasti. Sve ostalo mu je kilavo.

Ok, ti kao čovek logičar sigurno imaš nekog u vidu? Mislim, ja sa ograničenim dometima uvek nekako ostajem u granicama postojećeg i ne domašujem ko je to i odakle treba da dođe.


Moja logika kaže sledeće:

Imamo lošu vlast. Pre njih su na vlasti bili isti takvi. Dok se ne iznedri nešto novo, a iznedri se kao uvek iz naroda, svejedno koji će mi nesposobnjaković i demagog biti premijer.
freehand freehand 19:54 08.10.2015

Re: oprez

Moja logika kaže sledeće:

Imamo lošu vlast. Pre njih su na vlasti bili isti takvi. Dok se ne iznedri nešto novo, a iznedri se kao uvek iz naroda, svejedno koji će mi nesposobnjaković i demagog biti premijer.

Tvoja logika je nikakva. Ovo nije loša nego očajna vlast. Prethodna vlast bila je neupooredivo bolja. A ovaj narod je iznedrio i jednu i drugu, i treće nema, niti će biti.
predatortz predatortz 19:56 08.10.2015

Re: oprez

Prethodna vlast bila je neupooredivo bolja.


U čemu? Basketu?

A ovaj narod je iznedrio i jednu i drugu, i treće nema, niti će biti.


Ovaj narod je iznedrio štošta, verujem da može da iznedri i bolju vlast od ove i predhodnih.
freehand freehand 20:00 08.10.2015

Re: oprez

U čemu? Basketu?

Pogledaj statistike, logičar si, pobogu.
Ovaj narod je iznedrio štošta, verujem da može da iznedri i bolju vlast od ove i predhodnih.

E dobro, od takmičenja u guslanju i desetercu odustajem.
predatortz predatortz 20:03 08.10.2015

Re: oprez


Pogledaj statistike, logičar si, pobogu.


To će Braja...

Ja ne vidim ni da je standard, ni međunarodna pozicija zemlje lošija u odnosu na period prošle vlasti. Nije ni bolji, sem što smo sad možda malo omiljeniji u određenim krugovima. Da se razumemo, to milovanje po glavi me ne raduje.
freehand freehand 20:05 08.10.2015

Re: oprez

Ja ne vidim ni da je standard, ni međunarodna pozicija zemlje lošija u odnosu na period prošle vlasti.

Standard naročito. Dobro ti se zezaš sa mnom, a to nije lepo.
Kako si onda uopšte zaključio da je ovo loša vlast?
predatortz predatortz 20:07 08.10.2015

Re: oprez

freehand
Ja ne vidim ni da je standard, ni međunarodna pozicija zemlje lošija u odnosu na period prošle vlasti.

Standard naročito. Dobro ti se zezaš sa mnom, a to nije lepo.
Kako si onda uopšte zaključio da je ovo loša vlast?


Prosto...
Kao i za vreme prošle vlasti, narod loše živi. Vlast koja ne diže standard je loša vlast.
freehand freehand 20:10 08.10.2015

Re: oprez

predatortz
freehand
Ja ne vidim ni da je standard, ni međunarodna pozicija zemlje lošija u odnosu na period prošle vlasti.

Standard naročito. Dobro ti se zezaš sa mnom, a to nije lepo.
Kako si onda uopšte zaključio da je ovo loša vlast?


Prosto...
Kao i za vreme prošle vlasti, narod loše živi. Vlast koja ne diže standard je loša vlast.

Predatorz, sad imam utisak da pišeš koještarije samo da bi nešto napisao. Sve ok, ne treba ih dirati dok se ne pojave novi iz kosmosa. Inače svi su isti i nema veze ko je na vlasti, pa nek ostane , na primer, Vučić. Jel ok?
predatortz predatortz 20:15 08.10.2015

Re: oprez

Predatorz, sad imam utisak da pišeš koještarije samo da bi nešto napisao. Sve ok, ne treba ih dirati dok se ne pojave novi iz kosmosa. Inače svi su isti i nema veze ko je na vlasti, pa nek ostane , na primer, Vučić. Jel ok?


Opet ti nećeš da skontaš prostu stvar. Postoje ljudi koji nisu toliko opterećeni vlašću, odnosno njenim eksponiranim ličnostima. Da li će nešto zajebati Vučić ili Živković, meni je sasvim svejedno. Opraviti neće ni jedan, u to sam siguran.
predatortz predatortz 20:20 08.10.2015

Re: oprez

freehand
predatortz
Predatorz, sad imam utisak da pišeš koještarije samo da bi nešto napisao. Sve ok, ne treba ih dirati dok se ne pojave novi iz kosmosa. Inače svi su isti i nema veze ko je na vlasti, pa nek ostane , na primer, Vučić. Jel ok?


Opet ti nećeš da skontaš prostu stvar. Postoje ljudi koji nisu toliko opterećeni vlašću, odnosno njenim eksponiranim ličnostima. Da li će nešto zajebati Vučić ili Živković, meni je sasvim svejedno. Opraviti neće ni jedan, u to sam siguran.

Sad već lupaš.


Moguće.
Nego, šta tebe sprečava da rušiš vlast?
Ako je do moje dozvole - imaš je.
Skupite se na trgove, demonstrirate, tražite izbore, izađete na iste i dobijete ih. Veoma jednostavna stvar.
cult cult 20:48 08.10.2015

Re: oprez

Samo da primetim da su naši momci u sjajnoj kondiciji.
Reaguju ko zapeta puška, kad se pojavi neko pitanje koje može biti afirmativna.

Nema knjavanja ni posle tolko dana i tolko komentara.


vidim, nisi aktivna tviterašica : )

Tamo ti je takvo međupartijsko krljanje i, jbt, razlike izmedju vučićevih botova i ostalih su samo stilske. Ceo taj treći stranački ešalon sam morao da blokiram.
Nešto se desi čoveku kad uđe u stranku, a ne mogu da provalim šta.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:55 08.10.2015

Re: oprez

cult
Samo da primetim da su naši momci u sjajnoj kondiciji.
Reaguju ko zapeta puška, kad se pojavi neko pitanje koje može biti afirmativna.

Nema knjavanja ni posle tolko dana i tolko komentara.


vidim, nisi aktivna tviterašica : )

Tamo ti je takvo međupartijsko krljanje i, jbt, razlike izmedju vučićevih botova i ostalih su samo stilske. Ceo taj treći stranački ešalon sam morao da blokiram.
Nešto se desi čoveku kad uđe u stranku, a ne mogu da provalim šta.

De i mene upozori na vreme k`o boga te molim.
cult cult 21:03 08.10.2015

Re: oprez

De i mene upozori na vreme k`o boga te molim.



: ) Deaktivirao sam tviter nalog.
Ne brini.

Elem, jednom se jedna vaša iz Nove sporečkala sa mnom, ne sećam se više zašto, u stvari, samo je jedan tvit napisala kao reply na moj. Ne znam joj ime, jbg, ona plava sa šiškama što je optužila Borka da je Vučićev pijun u DS-u, pa kad je nastala frka izmedju vaših i Borkovih, pa prozivali Živkovića da se izjasni, a on rekao da je ona "uvažena ćlanica", ti ćeš znati već ko je.
Dakle, napisala je taj jedan tvit i, sine, imao sam notifikacije od botova Nove koji su pomislili da je neka frka krenula, bukavlno celo popodne. Morao telefon da isključim. A devojka ovako krajnje okej. Reko, blokiraću te ladno ako ovo ne prestane. I ona mi se izvini kulturno u dm. I sve stane. I tako : )
Nači, nemoj da misliš da to rade samo Others : )

zilikaka zilikaka 21:04 08.10.2015

Re: oprez

De bre tviter, ono za mene nije. Tamo treba visiti stalno da iole nešto ukačiš.
I ovaj blog, gde možeš da se uključisle dva dana od objave hedva stižem da pratim.
Nego, ne razumem kad ti silni to sve postizu, odnosno kad stognu i leba da zarade.
cult cult 21:14 08.10.2015

Re: oprez

Nego, ne razumem kad ti silni to sve postizu, odnosno kad stognu i leba da zarade.


Ovo je rekla Olja Bećković pre jedno desetak dana i od tad je razapinju po tviteru : )
Ako planiraš da se aktiviraš tamo, nemoj pod tim nickom. Sujetni su mnogo tviteraši : )
cult cult 21:16 08.10.2015

Re: oprez

odnosno kad stognu i leba da zarade

a neki, čujem, i zarađuju tvitujući.
zilikaka zilikaka 21:23 08.10.2015

Re: oprez

cult
odnosno kad stognu i leba da zarade

a neki, čujem, i zarađuju tvitujući.

Pa od tih me i stra'.

Moja pritivna paorska genetika ne ume da spozna dimenziju korisnosti svega toga.
cult cult 21:28 08.10.2015

Re: oprez

ako nisi na stranačkom zadatku, onda je to ona rupa u koju možeš da vičeš šta oćeš i kolko oćeš.
A može da bude i grupa za podršku.
Ponekad ukačiš preporuku za neki dobar film ili seriju ili zakačiš dobru muziku.
To bi bilo to.
cult cult 21:42 08.10.2015

Re: oprez

0:2 : )

Uzgred, Uroše kad već pomenuh tu epizodu, misliš li i ti da je Borko Vučićev špijun u DS-u?
predatortz predatortz 21:44 08.10.2015

Re: oprez

0:2 : )


Dosadna utakmica sa odličnim rezultatom.
cult cult 21:46 08.10.2015

Re: oprez

sa odličnim rezultatom.


bogami, prija.
A izgubismo tri boda zbog toga što Dr Slina nije mogao da obezbedi utakmicu u Beogradu. Jer frizeri, falsifikatori i tuke ne mogu da vode ozbiljnu državu.
predatortz predatortz 21:52 08.10.2015

Re: oprez

cult
sa odličnim rezultatom.


bogami, prija.
A izgubismo tri boda zbog toga što Dr Slina nije mogao da obezbedi utakmicu u Beogradu. Jer frizeri, falsifikatori i tuke ne mogu da vode ozbiljnu državu.


Prija!

Tja, Slina...
Da je samo on zakazao taj dan, pa ni po jada.
libkonz libkonz 21:59 08.10.2015

Re: oprez

Dobro ti je ovo pitanje za Borka. Ima tu i njegove, ali i sujete drugih u vrhu DS-a.
Ne verujem da je Vučićev igrač, ali bi mu ovaj rado pomogao da napravi svoju stranku.
cult cult 22:03 08.10.2015

Re: oprez

Ne verujem da je Vučićev igrač, ali bi mu ovaj rado pomogao da napravi svoju stranku.


Ja sam siguran da nije vučičev igrač.
A opet, taj napad iz Nove je bio sinhronizovan.
Na direktno pitanje Borkovih Živkoviću da li je to pojedinačni incident ili njegov stav, on nije demantovao, naprotiv, plus je tu devojku nazvao "uvaženom članicom" (što je postalo legendarno i interna fora : )

A naravno da bi Vučić satro svu opoziciju sem čede i bote
libkonz libkonz 22:24 08.10.2015

Re: oprez

video sam to. neiskustvo, jbg. svima je politika novo, trebaće vremena da se sve slegne. Borka su uglavnom napadali njegovi, a uveliko se priča kako mu Vučić sprema stranku neposredno pred izbore.Verovatno je devojka negde čula tu priču i zato napisala tvit. Živković štiti svog člana, samo je napisao da je ona uvažena članica i to mi je OK.
Nema u Novoj sinhronizovanih napada.
A naravno da bi Vučić satro svu opoziciju sem čede i bote

i Čanka.
cult cult 22:26 08.10.2015

Re: oprez

Nema u Novoj sinhronizovanih napada.

he he

i Čanka.


Zar nije on u sns-u već
maksa83 maksa83 22:26 08.10.2015

Re: oprez

Margine se glože međusobno dok dobro organizovana fukara profitira.

And now, the sports...
libkonz libkonz 22:30 08.10.2015

Re: oprez

he he

mislim da bih znao da ih ima. ako neko to sinhronizuje treba ga najuriti iz stranke jer je nesposoban.
Margine se glože međusobno dok dobro organizovana fukara profitira.

tako svet funkcioniše. možda sam naivan, ali mislim da je Nova drugačija.
maksa83 maksa83 22:31 08.10.2015

Re: oprez

tako svet funkcioniše. možda sam naivan, ali mislim da je Nova drugačija.

Pa pogledaj čime se bavite u poslednjih 70 komentara.
libkonz libkonz 22:37 08.10.2015

Re: oprez

Pa pogledaj čime se bavite u poslednjih 70 komentara.

pa samo ćaskamo
maksa83 maksa83 22:40 08.10.2015

Re: oprez

pa samo ćaskamo

Ja sam iz konverzacije shvatio da je predatorz kod Radulovića u stranci.

To me malo iznenadilo, ali okej, mora čovek nešto da proba da uradi...
cult cult 22:45 08.10.2015

Re: oprez

To me malo iznenadilo


Vidi, Radulović je na tviteru napisao da je rehab Draže Mihajlovića okej.

predatortz predatortz 22:46 08.10.2015

Re: oprez


Ja sam iz konverzacije shvatio da je predatorz kod Radulovića u stranci.


A predator stavio primedbu Libu da obrati pažnju na to da ne citira dva autora u jednom komentaru. Baš zbog toga što bi neko mogao steći pogrešan zaključak da je predator kod Radulovića u stranci.

Radule i ja smo se pokačili na prvom njegovom blogu. Na trećem me zamolio da ne svraćam više.
predatortz predatortz 22:46 08.10.2015

Re: oprez

cult
To me malo iznenadilo


Vidi, Radulović je na tviteru napisao da je rehab Draže Mihajlovića okej.



Aman ljdi, čitajte pažljivije...
cult cult 22:49 08.10.2015

Re: oprez

Aman ljdi, čitajte pažljivije...


Mislio sam da se maksa zajebava.

Al radule to stvarno rekao.
Posle sam mu puštao Uz maršala Tita i Po šumama i gorama
Hansel Hansel 22:52 08.10.2015

Re: oprez

libkonz
Standardno razmišljanje Radulovićevaca. Ili mi ili propast. Čisto da te obavestim da može Vučić da pukne sa vama u paketu, što bih jako voleo jer ste vi još veća šteta za Srbiju.

Либ, извини... са колико "штета" за Србију си до сада политички сарађивао, тј. био у странкама или био симпатизер и шта би ти некоме рекао да је тада етикетирао вас као "штету за Србију", па још можда и већу од некога другог?

Свакоме ко улази у политику (да сам ја нека влас' ) предложио бих да преиспита своју страст за бављење тим "спортом" и да ли је за њега политика само друго име за сукобљавање с другима. Слично оном старом питању: да ли људи ратују зато што су у групама или се организују у групе да би ратовали.

Какав год да је одговор, врло је битно да га политички активиста или политичар буде свестан.
maksa83 maksa83 22:53 08.10.2015

Re: oprez

A predator stavio primedbu Libu da obrati pažnju na to da ne citira dva autora u jednom komentaru. Baš zbog toga što bi neko mogao steći pogrešan zaključak da je predator kod Radulovića u stranci.

Izvini, ako nije problem, ja bih sad sebi pribeležio jedan wazari.
predatortz predatortz 22:56 08.10.2015

Re: oprez

Izvini, ako nije problem, ja bih sad sebi pribeležio jedan wazari.


Zaslužen, rekao bih...
a_jovicic a_jovicic 22:56 08.10.2015

Re: oprez

libkonz
Vaš Vođa je taj koji nas stavlja u isti koš sa Vučićem svojom izjavom u fazonu "kad pomešaš čisto i prljavo dobiješ prljavo i zato Restart neće da ide u koalicije". Iz vrha Nove nema takvog vređanja, ...

... al' zato ima malkice podmetanja ...



... a u stvari bilo ...

Dušan i ja smo u to vreme, u junu i julu 2013.godine, dosta razgovarali o stanju na političkoj sceni Srbije i bili saglasni sa tim da DS nije ništa naučio iz izbornog poraza i da je potrebna nova politička opcija koja će ponovo konsolidovati petooktobarsko biračko telo. Takođe smo mislili da ono i dalje čini većinu u Srbiji koja nakon kolapsa DS-a više nema za koga da glasa. To bi morala biti politička opcija pristojnih i kredibilnih ljudi koji se ranije nisu ukaljali u politici.

Negde u to vreme je i stigao poziv Zorana Živkovića da dođemo na razgovor o našem pristupanju Novoj Stranci, na koji smo se odazvali. Dušan je već pisao deo njihovog programa, iako nije bio član. U Novoj stranci su već bili Vesna Rakić Vodinelić i Vladimir Pavićević. To je već bila značajna činjenica. Politička opcija pristojnih i kredibilnih ljudi.

Dušan i ja smo u startu bili saglasni da tu novu političku opciju ne može da vodi Zoran Živković. I da, po našem mišljenju, on nema ni znanje ni kredibilitet za to. Po našem mišljenju, pristojni i kredibilni ljudi neće pristati na to da on bude predsednik stranke. A bez njih promena nije moguća. To smo mu i rekli...


O čemu smo razgovarali sa Živkovićem

Znači men'se čini da nije problem u "Novoj" nego u Živkoviću
libkonz libkonz 22:58 08.10.2015

Re: oprez

Hansel. o čemu ti pričaš?
libkonz libkonz 23:01 08.10.2015

Re: oprez

Jovičiću, evo priznaješ da je vaš guru išao na razgovor sa Živkovićem o pristupanju Novoj i na tom sastanku mu rekao: OK, hoću, ali ako ti napustiš stranku? I posle možeš da tvrdiš da je on normalan?
predatortz predatortz 23:05 08.10.2015

Re: oprez

libkonz
Jovičiću, evo priznaješ da je vaš guru išao na razgovor sa Živkovićem o pristupanju Novoj i na tom sastanku mu rekao: OK, hoću, ali ako ti napustiš stranku? I posle možeš da tvrdiš da je on normalan?


Razuman zahtev. Živković je stranci teret. Čovek s hipotekom....
a_jovicic a_jovicic 23:06 08.10.2015

Re: oprez

libkonz
Jovičiću, evo priznaješ da je vaš guru išao na razgovor sa Živkovićem o pristupanju Novoj i na tom sastanku mu rekao: OK, hoću, ali ako ti napustiš stranku? I posle možeš da tvrdiš da je on normalan?

Aj' pročitaj ceo tekst "Napustiš stranku" ili samo "Ne budeš preCednik"?
cult cult 23:08 08.10.2015

Re: oprez

Razuman zahtev. Živković je stranci teret. Čovek s hipotekom....


Ali ovo izgleda misle bukvalno svi van Nove.
libkonz libkonz 23:08 08.10.2015

Re: oprez

Predatore, tebi je to normalno? Zove te čovek na razgovor, ti mu kažeš da želiš da pristupiš njegovoj stranci, ali ako on ode?
I nakon toga postaneš Vučićev ministar. I tek kad te Vučić otera ti počneš da izigravaš opozicionara?
maksa83 maksa83 23:10 08.10.2015

Re: oprez

OK, hoću, ali ako ti napustiš stranku?

Ne znam da li si primetio, ali to je bio vrlo eksplicitan i učestao fidbek i ove ovde sredine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana