Eksperimenti u blogovanju| Politika

ODLIČAN (5)

uros_vozdovac RSS / 04.10.2015. u 12:12

Nastavak diskusije OVDE! 

 

 

Drage kolege blogeri, ovo je zajednički blog pet starih autora sa bloga B92. Osetili smo da je vreme da se “autujemo” i da vam prijavimo svoj politički angažman u NOVOJ stranci.


U ovim smutnim vremenima, kada svaka akcija i svaki pokušaj da se građanskim putem razreše problemi nagomilani u našem okruženju, svako od nas petorice, pojedinačno, doneo je odluku da kroz političku stranku i uz sva saznanja koja je tokom života stekao, pruži makar deo pomoći jednoj političkoj opciji.


Naravno da je DrM bio prvi koji je “povukao nogu”. Stari lisac je posle toga (povlačenja noge) povukao i kukusigameni. Brzo nakon toga, zahvaljujući uspešnom penzionisanju, priključio se i expolicajac. Onda je, uz malo prenemaganja u priču uskočio i Libkonz, a za njim, kao preko potreban IT majstor i UrošV.


Tu smo, gde smo, stojimo ispred vas, naših kolega i prijatelja i spremni smo da prodiskutujemo o svemu što vas zanima u vezi politike i programa NOVE stranke.


Naravno, trolovanje je dozvoljeno i poželjno.


Živeli!

 screenshot-from-2015-10-.png

 

Uroš:


Kad smo se NOVa i ja sreli, razumeo sam da zadovoljava moju potrebu za političkim angažmanom. Sve što poslanici NOVE govore u parlamentu usuđujem se da potpišem, dobri prijatelji me ubeđuju da je organizacija otvorena za ono malo dobrih ideja koje imam, a tiču se - već znate čega, a princip akademske čestitosti mi je vlažni san. Kroz tu ideju, otpor toj ideji i sve što ona predstavlja - prelama se nače društvo, naša etika, volja, i ono šta jesmo i šta postajemo.


EX:

Da se se javno predstavim. Zovem se Goran Barun - penzioner. Super zanimanje na današnje vreme. Penzionisani sam policajac koji je nakon 27 godina aktvne službe stekao uslov i sa 53 godine i 8 meseci života  ostvario prava na penziju.  


Pisao sam pod pseudonimom. Morao sam. Gledao sam svašta i proživljavao neobična iskustva za prosečnog čoveka. Imam dva sina. Stariji je doktor pravnih nauka a mlađi na četvrtoj godini mašinstva. Obojica hoće da pobegnu iz Srbije. Eto zato sam ušao u politiku. Da prestanu deca da ginu i beže iz Srbije.


Libkonz:

 

Nikad ne reci nikad.

Uglavnom smo moji prijatelji i ja o ulasku u politiku pričali nakon što malo više popijemo. Tad bismo govorili kako ćemo pokrenuti naš grad i parazite i neradnike oterati iz gradske uprave. Sledeći dan bismo svi odustajali od te ideje.

Prvi put sam, nakon 40 godina života, ušao u neke mirne vode i razmišljao o podizanju voćnjaka. Onda je krenula hajka na Sašu Jankovića, plač nekih ljudi iz mog okruženja zbog potpunog beznađa, pa neke ludosti gradske uprave i prelomio sam. NOVA je bila logično rešenje. Nakon učlanjenja sam osetio neko olakšanje, kao da sam veliki teret skinuo sa sebe.


Dr M:


Dugo sam priželjkivao osnivanje stranke koja u potpunosti izražava moje političke težnje: Jako levo i liberalno u oblasti ljudskih prava i, istovremeno, centralno desno, sa odgovornom socijalnom osetljivošću, kad je u pitanju ekonomija. NOVA stranka je ponudila tačno to, uz još jednu bitnu stavku: Nove ljude u politici. Naime, za bar 75% članova NOVE članstvo u toj stranci je prvi politički anganžman a više od polovine članova ima ispod 30 godina.


Ovo bi bilo dovoljno da na izborima glasam za njih.


Ono što me je podstaklo da se i aktivno uključim u rad stranke je dolazak na vlast primitivnog voluntarističkog amaterizma na izborima 2012. i svest o tačnosti nečije izreke da je najgore što pošten čovek može da učini je da ne učini ništa.


Carpe diem

kukusigameni:


Sećate se ždralova? Sećate se inicijative blogera b92? Sećate li se bilo kog svog pokušaja da razrešite, pomognete ili uradite neku dobru stvar? Moje je iskustvo da u ovoj zemlji svaki takav pokušaj biva suočen sa jednim zidom - zidom koji se zove politika. Pa zašto onda ne bih, ovakav kakav sam, pokušao da budem makar mekši zid onima koji u budućnosti pokušaju nešto dobro da urade?! Nešto, onako iz svog srca.


U svom profesionalnom radu sam dostigao skoro sve što sam želeo. Dotakao sam ponovo taj zid koji ne dozvoljava dalje. Tako je i sa mnogim zanimanjima kojima sam se bavio tokom svojih pola veka života. Nešto mora da se menja, makar za nekog u budućnosti.


Presudna rečenica, koja je dovela do mog ulaska u politiku je bila rečenica moje ćerke: “Stvarno tata, ako misliš da stvari možeš da pomakneš makar za milimetar, to bi trebalo i da uradiš.”


I evo, jurim taj milimetar.

Atačmenti

Tagovi



Komentari (891)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 19:11 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

emsiemsi
predatortz

...

Još ću ti reči samo ovo:

Da nije bilo nekih ljudi u vrhu vojske i policije, Sloba bi vladao Srbijom sve dok ga smrt ne bi odnela sa vlasti.

Ex zna o čemu govorim...

Ајде кажите и нама који не знамо ко је то био у Лакташима на састанку.


Neke čike koje su rekle da se neće mešati u događanje naroda...
expolicajac expolicajac 19:12 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

urbana_gerila

Valjda je to Anštaj nekada rekao, "ko veruje, njemu dokazi ne trebaju, ko ne veruje, niti jedan dokaz mu nije dovoljan".
Imaš svoje mišljenje, čuli smo ga. Nemam nameru da svakome objašnjavam koliko sam ga "najebao" koroz službu. Predstavio sam se punim imenom i prezimenom. Izvoli otvori privatnu istragu o meni, pa onda donosi sud. Prezime je jako karakteristično i ne mogu da "se vadim" na zamenu identiteta.
emsiemsi emsiemsi 19:16 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

predatortz
emsiemsi
predatortz

...

Još ću ti reči samo ovo:

Da nije bilo nekih ljudi u vrhu vojske i policije, Sloba bi vladao Srbijom sve dok ga smrt ne bi odnela sa vlasti.

Ex zna o čemu govorim...

Ајде кажите и нама који не знамо ко је то био у Лакташима на састанку.


Neke čike koje su rekle da se neće mešati u događanje naroda...

Ко ?
Путин ?
Клинтон ?
Локална калакурција и башибозук криминаклно-полицијски. (Божем прости - дуго времена ми прва асоцијација на полицајац била криминалац)
emsiemsi emsiemsi 19:16 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

predatortz
.

predatortz predatortz 19:21 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Ко ?
Путин ?
Клинтон ?


E, baš oni! Inače, redovno navraćaju u Laktaše, kod Rade na pečenje i krušku...
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:23 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

predatortz
Ко ?
Путин ?
Клинтон ?


E, baš oni! Inače, redovno navraćaju u Laktaše, kod Rade na pečenje i krušku...


i pri tom kao glavnu temu raspravljaju sudbinu predsednika SRJ, da.
urbana_gerila urbana_gerila 19:24 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

expolicajac
urbana_gerila

Valjda je to Anštaj nekada rekao, "ko veruje, njemu dokazi ne trebaju, ko ne veruje, niti jedan dokaz mu nije dovoljan".
Imaš svoje mišljenje, čuli smo ga. Nemam nameru da svakome objašnjavam koliko sam ga "najebao" koroz službu. Predstavio sam se punim imenom i prezimenom. Izvoli otvori privatnu istragu o meni, pa onda donosi sud. Prezime je jako karakteristično i ne mogu da "se vadim" na zamenu identiteta.



nije valjda bilo i celih 10% od plate?
sreća pa rešenje nije postalo pravosnažno za tih desetak meseci...

uros_vozdovac uros_vozdovac 19:27 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

urbana_gerila
expolicajac
urbana_gerila

Valjda je to Anštaj nekada rekao, "ko veruje, njemu dokazi ne trebaju, ko ne veruje, niti jedan dokaz mu nije dovoljan".
Imaš svoje mišljenje, čuli smo ga. Nemam nameru da svakome objašnjavam koliko sam ga "najebao" koroz službu. Predstavio sam se punim imenom i prezimenom. Izvoli otvori privatnu istragu o meni, pa onda donosi sud. Prezime je jako karakteristično i ne mogu da "se vadim" na zamenu identiteta.



nije valjda bilo i celih 10% od plate?
sreća pa rešenje nije postalo pravosnažno za tih desetak meseci...



toliko o tački na raspravi koju si obećao, lepo da si čovek od reči. Uzgred jel na tom tragu da cenim i ostale postove ili je ovaj provala stvarnog sistema vrednosti i etike?
urbana_gerila urbana_gerila 19:30 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

uros_vozdovac
urbana_gerila
expolicajac
urbana_gerila

Valjda je to Anštaj nekada rekao, "ko veruje, njemu dokazi ne trebaju, ko ne veruje, niti jedan dokaz mu nije dovoljan".
Imaš svoje mišljenje, čuli smo ga. Nemam nameru da svakome objašnjavam koliko sam ga "najebao" koroz službu. Predstavio sam se punim imenom i prezimenom. Izvoli otvori privatnu istragu o meni, pa onda donosi sud. Prezime je jako karakteristično i ne mogu da "se vadim" na zamenu identiteta.



nije valjda bilo i celih 10% od plate?
sreća pa rešenje nije postalo pravosnažno za tih desetak meseci...



toliko o tački na raspravi koju si obećao, lepo da si čovek od reči. Uzgred jel na tom tragu da cenim i ostale postove ili je ovaj provala stvarnog sistema vrednosti i etike?



kome sam ja to i šta obećao, i kada sam prekršio reč?
ili - sa kim i o čemu pričaš?
predatortz predatortz 19:30 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Локална калакурција и башибозук криминаклно-полицијски. (Божем прости - дуго времена ми прва асоцијација на полицајац била криминалац)


Jesi li čuo za onu izjavu, koju pripisuju Lenjinu? Onu:

Ako nam iko dodje glave, biće to mangupi iz naših redova!

E, to je snašlo Slobketa...
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:34 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

urbana_gerila
uros_vozdovac
urbana_gerila
expolicajac
urbana_gerila

Valjda je to Anštaj nekada rekao, "ko veruje, njemu dokazi ne trebaju, ko ne veruje, niti jedan dokaz mu nije dovoljan".
Imaš svoje mišljenje, čuli smo ga. Nemam nameru da svakome objašnjavam koliko sam ga "najebao" koroz službu. Predstavio sam se punim imenom i prezimenom. Izvoli otvori privatnu istragu o meni, pa onda donosi sud. Prezime je jako karakteristično i ne mogu da "se vadim" na zamenu identiteta.



nije valjda bilo i celih 10% od plate?
sreća pa rešenje nije postalo pravosnažno za tih desetak meseci...



toliko o tački na raspravi koju si obećao, lepo da si čovek od reči. Uzgred jel na tom tragu da cenim i ostale postove ili je ovaj provala stvarnog sistema vrednosti i etike?



kome sam ja to i šta obećao, i kada sam prekršio reč?
ili - sa kim i o čemu pričaš?


Izvini pogrešio mi Maemo browser, prolupao, sa drugog topica upao u ovaj tab.
freehand freehand 19:34 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

E, to je snašlo Slobketa...

Slobčeta su razne stvari srušile ali krucijalne u tom momentu su bile američke pare i CIA.
Pokazna vežba OTPOR '99-2000.
urbana_gerila urbana_gerila 19:39 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

uros_vozdovac
urbana_gerila
uros_vozdovac
urbana_gerila
expolicajac
urbana_gerila

Valjda je to Anštaj nekada rekao, "ko veruje, njemu dokazi ne trebaju, ko ne veruje, niti jedan dokaz mu nije dovoljan".
Imaš svoje mišljenje, čuli smo ga. Nemam nameru da svakome objašnjavam koliko sam ga "najebao" koroz službu. Predstavio sam se punim imenom i prezimenom. Izvoli otvori privatnu istragu o meni, pa onda donosi sud. Prezime je jako karakteristično i ne mogu da "se vadim" na zamenu identiteta.



nije valjda bilo i celih 10% od plate?
sreća pa rešenje nije postalo pravosnažno za tih desetak meseci...



toliko o tački na raspravi koju si obećao, lepo da si čovek od reči. Uzgred jel na tom tragu da cenim i ostale postove ili je ovaj provala stvarnog sistema vrednosti i etike?



kome sam ja to i šta obećao, i kada sam prekršio reč?
ili - sa kim i o čemu pričaš?


Izvini pogrešio mi Maemo browser, prolupao, sa drugog topica upao u ovaj tab.


brate, skapirao sam samo "izvini", ali - i to je dovoljno.
predatortz predatortz 19:39 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

freehand
E, to je snašlo Slobketa...

Slobčeta su razne stvari srušile ali krucijalne u tom momentu su bile američke pare i CIA.
Pokazna vežba OTPOR '99-2000.


Ma, naravno...
A oni koji su trebali da ga brane shvatili su svu pogubnost takvog čina.
Sve ostalo narod, OTPOR, Velja, Čačani i ostali prvoborci - sve su to bili statisti.
Neki su to statiranje debelo unovčili, većina je ostala popišana i kratkih rukava. Naročito prvi.
urbana_gerila urbana_gerila 19:43 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

predatortz
freehand
E, to je snašlo Slobketa...

Slobčeta su razne stvari srušile ali krucijalne u tom momentu su bile američke pare i CIA.
Pokazna vežba OTPOR '99-2000.


Ma, naravno...
A oni koji su trebali da ga brane shvatili su svu pogubnost takvog čina.
Sve ostalo narod, OTPOR, Velja, Čačani i ostali prvoborci - sve su to bili statisti.
Neki su to statiranje debelo unovčili, većina je ostala popišana i kratkih rukava. Naročito prvi.


jbt, imaš frku od freehanda ko od petokrake: odma zapredeš, a kad ti ja kažem to isto - pričaš mi priče za laku noć.
predatortz predatortz 19:48 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca


jbt, imaš frku od freehanda ko od petokrake: odma zapredeš, a kad ti ja kažem to isto - pričaš mi priče za laku noć.


Promaklo mi da si rekao isto.
Čiče mi!
Ako jesi, slažem se i s tobom.

Nego, mene muči druga stvar, nakon ovoliko godina...

Primećuješ da sa velikim ogorčenjem govorim o Miloševiću. Sa puno neracionalnih emocija, čak i mržnje rekao bih. Zameram mu poraze koje smo doživeli i poniženja koja su iz toga proistekla.

No, kad isključim emocije, muči me ovo:

Da li je on baš bio toliko zao, loš i glup, ili je samo nešto pokušao pa nije uspeo u tome?
freehand freehand 19:51 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

predatortz
freehand
E, to je snašlo Slobketa...

Slobčeta su razne stvari srušile ali krucijalne u tom momentu su bile američke pare i CIA.
Pokazna vežba OTPOR '99-2000.


Ma, naravno...
A oni koji su trebali da ga brane shvatili su svu pogubnost takvog čina.
Sve ostalo narod, OTPOR, Velja, Čačani i ostali prvoborci - sve su to bili statisti.
Neki su to statiranje debelo unovčili, većina je ostala popišana i kratkih rukava. Naročito prvi.

Grešiš oko Otpora. Pogledaj razvojni put i priključenije Đinđićevog ministra ekologije do danas. Rušenje Miloševića može se zvati i "Kako se kalio CANVAS". i kako je Srki sa društvom stigao do Lenglija i Vašingotna i velikih baja, od Stratfora na dalje.

Inače, ko je mogao da bude u Laktašima? Boško Buha, Sreten Lukić, eventualno Jovica Stanišić.
freehand freehand 19:54 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Da li je on baš bio toliko zao, loš i glup, ili je samo nešto pokušao pa nije uspeo u tome?

Ili je uspeo polovično, napravivši Srpsku a izgubivši Krajinu sa nerešenim na Kosovu?
Kad budem znao kada je i na koji način napravljen plan za rastakanje Jugoslavije i Balkana - reći ću ti ja.
predatortz predatortz 19:58 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca


Ili je uspeo polovično, napravivši Srpsku a izgubivši Krajinu sa nerešenim na Kosovu?


Krajina je bila neodrživa. Ne znam koji je kurac i započinjao sve ono sa Hrvatima? Tu je trebalo praviti dil, ići na što širu autonomiju. To je, uostalom, predlagao pokojni Rašković. Onda je Sloba makao njega i doveo dunstere. Babić je i imao neko zrno soli u glavi, Martić je gluplji od pendreka.

Da je napravljen dil sa Hrvatima '91., Alija bi mogao samo da aportuje...
urbana_gerila urbana_gerila 20:01 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

predatortz

jbt, imaš frku od freehanda ko od petokrake: odma zapredeš, a kad ti ja kažem to isto - pričaš mi priče za laku noć.


Promaklo mi da si rekao isto.
Čiče mi!
Ako jesi, slažem se i s tobom.

Nego, mene muči druga stvar, nakon ovoliko godina...

Primećuješ da sa velikim ogorčenjem govorim o Miloševiću. Sa puno neracionalnih emocija, čak i mržnje rekao bih. Zameram mu poraze koje smo doživeli i poniženja koja su iz toga proistekla.

No, kad isključim emocije, muči me ovo:

Da li je on baš bio toliko zao, loš i glup, ili je samo nešto pokušao pa nije uspeo u tome?


odaješ utisak poštenog čoveka koji oseća odgovornost i prema svojoj porodici i prema svojoj zemlji, pa je sasvim razumljivo što te muče i ta pitanja.
muče i druge, i koliko primećujem, najskloniji revalorizaciji miloševićevog imena i dela su oni koji su njime najviše bili ogorčeni.

ja ne mislim da je milošević bio ni zao ni glup, ali da je bio poguban po srbiju - mislim i dalje.




maksa83 maksa83 20:04 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

ja ne mislim da je milošević bio ni zao ni glup, ali da je bio poguban po srbiju - mislim i dalje.

Morao je biti ili zao ili glup. Moraš biti glup da misliš da stvarno možeš onako da izrežeš Krajinu iz Hrvatske. Ili znati da ne možeš, ali ipak navući taj narod u rat da bi nešto pokupio na nekoj drugoj strani. E onda si zao.
predatortz predatortz 20:06 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

maksa83
ja ne mislim da je milošević bio ni zao ni glup, ali da je bio poguban po srbiju - mislim i dalje.

Morao je biti ili zao ili glup. Moraš biti glup da misliš da stvarno možeš onako da izrežeš Krajinu iz Hrvatske. Ili znati da ne možeš, ali ipak navući taj narod u rat da bi nešto pokupio na nekoj drugoj strani. E onda si zao.


E to! Lepo si sažeo ono što sam ja rasplinuo u pet komentara!
freehand freehand 20:07 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Krajina je bila neodrživa. Ne znam koji je kurac i započinjao sve ono sa Hrvatima? Tu je trebalo praviti dil, ići na što širu autonomiju. To je, uostalom, predlagao pokojni Rašković. Onda je Sloba makao njega i doveo dunstere. Babić je i imao neko zrno soli u glavi, Martić je gluplji od pendreka.

To sa distance od 25 godina. A ja opet isto: ako je - kako sam ja sada već duboko uveren mada nemam nikakve čvrste dokaze kao argumente - plan za fragmentaciju SFRJ napravljen krajem sedamdesetih a aktiviran početkom osamdesetih zajedno sa razbucavanjem SSSR, onda je to bilo jedno veliko političko blatište u kome se igralo sa čizmama od sto kila na nogama. Sa ideološkim teretom, ideološkom vojskom, narodom nespremnim da se bije sa braćom. A od životne važnosti je bilo da se zauzme što bolja startna pozicija. I tako dalje, i tako dalje.
Ja se ni sada sa njime i njegovima ne bih složio no sad sasvim drugačije vidim i razumem sve te događaje.
Ili mislim da razumem, pošto rekoh - nemam opipljiv dokaz.
Elem - Hrvatska se prva zaklatila, a računica je bila da će moći, uz ograničenz upotrebu nadmoćne sile da se napravi nekakva kompaktna teritorija na kojoj bi Srbi imali neki Z4 okvir. I takav je dogovor i napravljen, samo je Tuđman, osetivši se snažnim sa Amerikancima iza leđa preverio.
No to je za neki drugi blog.
urbana_gerila urbana_gerila 20:12 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

maksa83
ja ne mislim da je milošević bio ni zao ni glup, ali da je bio poguban po srbiju - mislim i dalje.

Morao je biti ili zao ili glup. Moraš biti glup da misliš da stvarno možeš onako da izrežeš Krajinu iz Hrvatske. Ili znati da ne možeš, ali ipak navući taj narod u rat da bi nešto pokupio na nekoj drugoj strani. E onda si zao.


maksimoviču, da te nema - trebalo bi te izmisliti.
saglasan sam, elementarno je logično ovo što kažeš.
no, ja sam pišući kako smatram da nije bio ni glup ni zao mislio na neku njegovu ljudsku crtu, a ovo o čemu ti govoriš je, između ostalog, ono što sam nazvao državnički pogubnim.
freehand freehand 20:15 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

maksa83
ja ne mislim da je milošević bio ni zao ni glup, ali da je bio poguban po srbiju - mislim i dalje.

Morao je biti ili zao ili glup. Moraš biti glup da misliš da stvarno možeš onako da izrežeš Krajinu iz Hrvatske. Ili znati da ne možeš, ali ipak navući taj narod u rat da bi nešto pokupio na nekoj drugoj strani. E onda si zao.

Pa ovo ti je standardna definicija državnika u ratnoj situaciji. Napoleona, Ruzvelta, Čerčila, De Gola, Maoa, Ho Ši Mina. Svakog.
freehand freehand 20:32 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

expolicajac
freehand
Naravno da kopiju tog dokumenta posedujem.

Zar to nije protivzakonito?

Koliko i tvoja promena adrese na osnovu zloupotrebe službenika PU Pančevo.

Sad ovo vidim... Šta ti znaš o mojoj promeni adrese sem što sam pohvalio momka koji se sjajno poneo kao službenik MUP i izašao u susret nepoznatom sugrađaninu?
I kakve veze to ima sa kopiranjem/otuđivanjem službenih dokumenata kao kažnjivim delom koje sam pominješ?
expolicajac expolicajac 21:01 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

freehand
expolicajac
freehand
Naravno da kopiju tog dokumenta posedujem.

Zar to nije protivzakonito?

Koliko i tvoja promena adrese na osnovu zloupotrebe službenika PU Pančevo.

Sad ovo vidim... Šta ti znaš o mojoj promeni adrese sem što sam pohvalio momka koji se sjajno poneo kao službenik MUP i izašao u susret nepoznatom sugrađaninu?
I kakve veze to ima sa kopiranjem/otuđivanjem službenih dokumenata kao kažnjivim delom koje sam pominješ?

Pa sjajno se poneo i promenio ti adresu na način, kako si ga sam tada opisao, protiv zakonit. Posle si sve te postove obrisao, kada sam ti ukazao na protivzakonitost načina promen adrese. Tada si se sam "prijavio". Naravno lako je ustanoviti i sada to, ali naravno da me baš briga šta ti mućkaš, dok drugima popuješ o poštenju.
freehand freehand 21:09 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Pa sjajno se poneo i promenio ti adresu na način, kako si ga sam tada opisao, protiv zakonit. Posle si sve te postove obrisao, kada sam ti ukazao na protivzakonitost načina promen adrese. Tada si se sam "prijavio". Naravno lako je ustanoviti i sada to, ali naravno da me baš briga šta ti mućkaš, dok drugima popuješ o poštenju.

Ama ne lupaj. Taj komentar je imao svrhu da pohvalim mladog čoveka za to što radi posao na najbolji mogući način, i da pokaže da nisu svi službenici u Srbiji ni nevaspitani ni neljubazni. Svako objašnjavanje detalja vodilo bi u potpuno nebitne privatne stvari. A to apsolutno nikakve veze nema sa krivičnim delom kojim se ti ovde hvališ.
Nerazumevanje rečenog nema veze sa službom nego sa drugim falinkama, što opet, u slučaju visokih rukovodilaca - makar i bivših - donekle objašnjava izvesne fame koje o toj službi vladaju.
expolicajac expolicajac 21:28 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

freehand
Pa sjajno se poneo i promenio ti adresu na način, kako si ga sam tada opisao, protiv zakonit. Posle si sve te postove obrisao, kada sam ti ukazao na protivzakonitost načina promen adrese. Tada si se sam "prijavio". Naravno lako je ustanoviti i sada to, ali naravno da me baš briga šta ti mućkaš, dok drugima popuješ o poštenju.

Ama ne lupaj. Taj komentar je imao svrhu da pohvalim mladog čoveka za to što radi posao na najbolji mogući način, i da pokaže da nisu svi službenici u Srbiji ni nevaspitani ni neljubazni. Svako objašnjavanje detalja vodilo bi u potpuno nebitne privatne stvari. A to apsolutno nikakve veze nema sa krivičnim delom kojim se ti ovde hvališ.
Nerazumevanje rečenog nema veze sa službom nego sa drugim falinkama, što opet, u slučaju visokih rukovodilaca - makar i bivših - donekle objašnjava izvesne fame koje o toj službi vladaju.

Slušaj ti bleferu. To lupaj govori tvojima kući. Obrisao si sve postove, jer sam jasno i sa definisamnim zakonskim članovima objasnio namerne greške koje je taj tvoj divni momak uradi. I zato nije ti baš pametno da me nerviraš. Savetujem ti da me se maneš više u svakom pogledu.
freehand freehand 21:37 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Slušaj ti bleferu. To lupaj govori tvojima kući. Obrisao si sve postove, jer sam jasno i sa definisamnim zakonskim članovima objasnio namerne greške koje je taj tvoj divni momak uradi. I zato nije ti baš pametno da me nerviraš. Savetujem ti da me se maneš više u svakom pogledu.

U, sad sam se preplašio načisto.

A kognicija ti je tolika da ne možeš da ukapiraš da postove nisam brisao ja nego moderacija.
E sad sa tim kopiranim/kradenim dokumentiuma iz MUP - jel to zakonito, i ako nije koji su sve članovi kojih zakona prekršeni? I kolika ti pamet treba da se time javno hvališ?
expolicajac expolicajac 21:45 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

freehand
Slušaj ti bleferu. To lupaj govori tvojima kući. Obrisao si sve postove, jer sam jasno i sa definisamnim zakonskim članovima objasnio namerne greške koje je taj tvoj divni momak uradi. I zato nije ti baš pametno da me nerviraš. Savetujem ti da me se maneš više u svakom pogledu.

U, sad sam se preplašio načisto.

A kognicija ti je tolika da ne možeš da ukapiraš da postove nisam brisao ja nego moderacija.
E sad sa tim kopiranim/kradenim dokumentiuma iz MUP - jel to zakonito, i ako nije koji su sve članovi kojih zakona prekršeni? I kolika ti pamet treba da se time javno hvališ?

Pročitaj malo zakon o tajnosti podataka sa posebnom pažnjom na deo o rokovima. Ima još članova koje bi trebao prvo da shvatiš a tek onda da nekog optužuješ za izvršenje krivičnog dela.

maksa83 maksa83 21:55 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Pa ovo ti je standardna definicija državnika u ratnoj situaciji. Napoleona, Ruzvelta, Čerčila, De Gola, Maoa, Ho Ši Mina. Svakog.

Nije. Razlika je u sračunatom riziku i procentu šuta koji sledi. Svi navedeni su ponešto i uboli, a ponešto i promašili (Napoleonov pohod na Rusiju mi pada na pamet). Bankar je kapitalno zajebao stvar na svaki način u svakom koraku. Za to ti ne treba neki hindsight, to si znao tada, znaš i danas.

freehand freehand 22:27 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

maksa83
Pa ovo ti je standardna definicija državnika u ratnoj situaciji. Napoleona, Ruzvelta, Čerčila, De Gola, Maoa, Ho Ši Mina. Svakog.

Nije. Razlika je u sračunatom riziku i procentu šuta koji sledi. Svi navedeni su ponešto i uboli, a ponešto i promašili (Napoleonov pohod na Rusiju mi pada na pamet). Bankar je kapitalno zajebao stvar na svaki način u svakom koraku. Za to ti ne treba neki hindsight, to si znao tada, znaš i danas.


Svaki od pomenutih i svaki živući državnik u opasnosti je da u smutno vreme mora neke ljude i ciljeve da žrtvuje da bi neke druge spasao i ostvario. I to ide uz taj posao.
Kako se sa tim spava - ne želim da znam, ali na ovom spekulativnom nivou to sve mogu potpuno da razumem.
Milošević je u potpuno neprijateljskom okruženju i sukobu sa neuporedivo nadmoćnijim protivnikom izborio RS, i sačuvao formalni polusuverenitet nad Kosovom.
Kako se ispostavlja - i to se može smatrati uspehom.
maksa83 maksa83 23:02 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Milošević je u potpuno neprijateljskom okruženju i sukobu sa neuporedivo nadmoćnijim protivnikom izborio RS

Za tu zgodu je preko 150000 Srba iz Hrvatske moralo da napusti svoje kuće, a neki nemali broj i ovaj svet. Dodatna cena toga je bombardovanje Bosne sranjima zbog kojih tamo imaš spajk u karcinomu jednjaka, bešike, kostiju i malignih limfoma. Taj spajk ne bira samo Njihove, nego eto i Naše, ne zna ko je čiji. Cena je i kompromitacija Srbije zbog rušenja gradova po Slavoniji. Cena je izolacija Srbije zbog koje je pretrpela sakaćenje i kolaps, oličen ne samo u parama i infrastrukturi koje nisu napravljene nego uništene, nego i u ogromnom odlivu mozgova od kog se genetski pool neće oporaviti verovatno nikad.

Po meni - loš dil.

Dokaz je, kao i uvek - u pudingu.

, i sačuvao formalni polusuverenitet nad Kosovom.

To znači da je tamo formalno naša poluvojska i polupolicija i da tamo formalno poluubiramo porez, a neformalno zapravo sedimo sa ove strane žice i pregovaramo sa trgovcima drogom i ljudskim organima računajući da će tamošnje međunarodne snage da zaštite ono malo preostalih ljudi koji žive kao životinje u Serengetiju. Mnogo dobro.
freehand freehand 23:16 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Za tu zgodu je preko 150000 Srba iz Hrvatske moralo da napusti svoje kuće, a neki nemali broj i ovaj svet.

Verovao ili ne ali to se zove rat.
Dodatna cena toga je bombardovanje Bosne sranjima zbog kojih tamo imaš spajk u karcinomu jednjaka, bešike, kostiju i malignih limfoma. Taj spajk ne bira samo Njihove, nego eto i Naše, ne zna ko je čiji.

Ne znam šta je "spajk" ali ako misliš na osiromašeni uranijum - nije ga bacao Milošević. A evo ga Amerikanci seju od prve Pustinjske oluje do današnjeg dana, ne biraju mnogo.
Cena je i kompromitacija Srbije zbog rušenja gradova po Slavoniji.

Kompromitacija ti sledi pa ti sledi ako nisi sa prave strane, kao u Račku, na primer. Što se rušenja gradova tiče - srušen je jedan grad. Vukovar.+
To se dešava u ratu kad se jedna strana ušanči među civile a komandanti sa druge ne žele da troše svoje vojnike (kojih, btw, zbog neuspešne mobilizacije baš i nema).
Cena je izolacija Srbije zbog koje je pretrpela sakaćenje i kolaps, oličen ne samo u parama i infrastrukturi koje nisu napravljene nego uništene, nego i u ogromnom odlivu mozgova od kog se genetski pool neće oporaviti verovatno nikad.

Po meni - loš dil.

Dokaz je, kao i uvek - u pudingu.

Ne bi mi bilo teško da se složim ako bi ti bio ljubazan da mi opišeš nekakvu realnu alternativu.
To znači da je tamo formalno naša poluvojska i polupolicija i da tamo formalno poluubiramo porez, a neformalno zapravo sedimo sa ove strane žice i pregovaramo sa trgovcima drogom i ljudskim organima računajući da će tamošnje međunarodne snage da zaštite ono malo preostalih ljudi koji žive kao životinje u Serengetiju. Mnogo dobro.

Jok. To znači da imamo Rezoluciju UN zbog koje su oni koji ne pregovaraju ni sa kim prinuđeni da napižđeni do besa pregovaraju sa nama preko trgovaca drogom i ljudskim organima koji na tim sastancima mrdaju usnama.
maksa83 maksa83 23:31 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Ne bi mi bilo teško da se složim ako bi ti bio ljubazan da mi opišeš nekakvu realnu alternativu.

Realna alternativa je bila miran razlaz ex-YU republika.

Koren sranja je pokušaj pravljenja Velike Srbije. Pokušaj se pretvorio u popušaj i krvav građanski rat u kome je mnogo ljudi izginulo i izbeglo, da bi se na kraju ipak završilo sa istim tim granicama i Srbijom kao underdogom u potpunom qrcu.

Ne postoji varijanta u kojoj to može da se definiše kao uspeh.

Osećam se jako čudno što ovo gore moram da objašnjavam.
Jok. To znači da imamo Rezoluciju UN zbog koje su oni koji ne pregovaraju ni sa kim prinuđeni da napižđeni do besa pregovaraju sanama preko trgovaca drogom i ljudskim organima koji na tim sastancima mrdaju usnama.

Da li si ti svestan koliko njih zapravo boli dupe i za Rezoluciju za ceo taj Kabuki? Njima je potpuno svejedno ko će sa kim da pregovara i koliko dugo dok god je Bondsteel tamo gde je, to je sve što se pika. Dodatno, Trepču (i šta kod se još nađe) će da uzme ko bude hteo, ne onaj sa kim se mi dogovorimo, pa da ima još pet Rezolucija. Taj narod tamo živi opasan žicom i da pređe iz tačke A u tačku B mora da moli za oružanu pranju. To je tzv. Realnost.

Objasni mi kako tačno - TAČNO (TAŠTA) Rezolucija menja tu realnost.

freehand freehand 23:44 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca

Realna alternativa je bila miran razlaz ex-YU republika.

Kao Švedska i Norveška, Češka i Slovačka?
Pitao sam za realnu alternativu.
Nego, dosta dobro znam svu tu argumentaciju, valjda zato što sam je i sam dvadeset i kusur godina koristio.
Sa ove distance i kroz prizmu svega što se u međuvremenu izdogađalo ostaje pitanje koje ću ponoviti: da li je u Vašingtonu i Briselu (NATO, ne EEZ) postojao i da li je osamdesetih aktiviran plan za cepanje SFRJ. Ako nije u pravu smo i ti sve vreme i ja do skora. Ako jeste mnoštvo stvari dobija sasvim drugačiju konotaciju.
To je tzv. Realnost.

Objasni mi kako tačno - TAČNO (TAŠTA) Rezolucija menja tu realnost.

Koje tačno godine misliš da je tu realnost trebalo realizovati? Osamnaeste, četrdesetprve, pete, šezdesetšeste, osamdesetprve, osamdesetdevete?
Što se rezolucije tiče ona tu realnost menja upravo tako što taj neko ko će sve da uradi, sve da uzme i boli ga dupe MORA da pregovara, oko čega bilo. I da čini nekakve ustupke, kakve bilo.
Razumeš?
anonymous anonymous 23:52 06.10.2015

Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca


maksa83
00:31 07.10.2015 / *novo
Re: Iz lične arhive ...... Ex policajca
Ne bi mi bilo teško da se složim ako bi ti bio ljubazan da mi opišeš nekakvu realnu alternativu.

Realna alternativa je bila miran razlaz ex-YU republika.


Kada bi sada realna alternativa bila mogućnost pobede na izborima stranke koja nije proevropska, kada bi bilo moguće uvesti carinu na uvoznu robu i zaštititi svoju poljoprivredu, tržište i privredu u celini, kada bi funkcioneri bili stvarno dugogodišnji i dokazani aktivisti stranaka, a ne experti - stipendisti stranih vlada i međunarodnih institucija, kada ne bih znao da se desio Račak i mnogo sličnih događaja, kada bi se strani ambasadori bavili svojim poslovima,a ne i našom politikom, i kada bi se bar o ....laureatu nobelove nagrade mogli slobodno izjasniti , a da ne dobijemo po njušci - dao bih ti za pravo da je miran razlaz ex YU republika bio moguć .

Ovako ....mogu samo da zapazim ...da se temom treba malo više i ozbiljnije pozabaviti...

Ps....a čitav narativ o pravljenju Velike Srbije .......... je čista projekcija svih onih van Srbije koji o tome pričaju i nazamislivo autodestruktivno usvajanje svega toga od strane onih Srba koji tu floskulu olako prihvataju.
reanimator reanimator 08:06 05.10.2015

...

Ja se spremam da pokrenem inicijativu da uspostavimo Slavu bloga. Msm, ako mogu svoju Slavu da obeležavaju Sportsko društvo Partizan, Nezavisni sindikat RTB Bor, Opština Rogatica i sl, š'o mi da budemo najgori?
Tako da, pošto ste parlamentarna stranka, a naši ste, da se sredi sa Rasimom da država uleti sa nekim sredstvima, da se ne brukamo.
kukusigameni kukusigameni 08:07 05.10.2015

Re: ...

reanimator
Ja se spremam da pokrenem inicijativu da uspostavimo Slavu bloga. Msm, ako mogu svoju Slavu da obeležavaju Sportsko društvo Partizan, Nezavisni sindikat RTB Bor, Opština Rogatica i sl, š'o mi da budemo najgori?
Tako da, pošto ste parlamentarna stranka, a naši ste, da se sredi sa Rasimom da država uleti sa nekim sredstvima, da se ne brukamo.

El posna ili mrsna?
reanimator reanimator 08:11 05.10.2015

Re: ...

El posna ili mrsna?

Jedan moj drug slavi Svetog Nikolu, a ponuda mrsna. Kada ih pitaš zašto, opravdaju se "činjenicom" da se neki predak omrsio, a navodno, kada se to desi, onda imaš legitimitet da promeniš kurs.
Tako da, život uvek nađe način
antioksidant antioksidant 08:15 05.10.2015

Re: ...

Jedan moj drug slavi Svetog Nikolu

pa Sveti Nikola i Свети Никола nisu isto
reanimator reanimator 08:18 05.10.2015

Re: ...

pa Sveti Nikola i Свети Никола nisu isto

To su ti srpski paradoksi. Свети Никола uz kanadskog lososa, a Sveti Nikola uz руску салату
kukusigameni kukusigameni 08:19 05.10.2015

Re: ...

reanimator
pa Sveti Nikola i Свети Никола nisu isto

To su ti srpski paradoksi. Свети Никола uz kanadskog lososa, a Sveti Nikola uz руску салату

Mene interesuje gde su tu mangulice?
freehand freehand 08:40 05.10.2015

Re: ...

kukusigameni
reanimator
pa Sveti Nikola i Свети Никола nisu isto

To su ti srpski paradoksi. Свети Никола uz kanadskog lososa, a Sveti Nikola uz руску салату

Mene interesuje gde su tu mangulice?

Prati trag pomija - znaćeš gde su mangulice.
reanimator reanimator 08:45 05.10.2015

Re: ...

Mene interesuje gde su tu mangulice?

Da se oformi služba pri ministarstvu (ne znam kojem, nek bude Rasimovo), koja će na mangulice da lupa pečat P+M. K'o Mud + Snow gume.
cassiopeia cassiopeia 08:54 05.10.2015

Re: ...

kukusigameni
Mene interesuje gde su tu mangulice?


U Sremu :) Ja juče rezervisala kulen i kobasice od mangulice. Evo slanine u fižideru. Prošlogodišnja, bolan da je jede.

Eto mene sa ponudama kad bude slava :)

edit: Ko o čemu, ja o hrani

Nego, htela da vam kažem svaka čast momci kad vas entuzijazam i želja da nešto promenite i dalje drži. Želim vam živce k'o konopce.

Srećno!
emsiemsi emsiemsi 13:39 05.10.2015

Re: ...

cassiopeia
kukusigameni
Mene interesuje gde su tu mangulice?


U Sremu :) Ja juče rezervisala kulen i kobasice od mangulice. Evo slanine u fižideru. Prošlogodišnja, bolan da je jede.

Eto mene sa ponudama kad bude slava :)

edit: Ko o čemu, ja o hrani

Nego, htela da vam kažem svaka čast momci kad vas entuzijazam i želja da nešto promenite i dalje drži. Želim vam živce k'o konopce.

Srećno!

Наравно да ће ти рећи када ти донесу кулен и кобасице да су од мангулице, не 100%, него 200%. Још ће ти рећи да се хранила потпуно природно, да је сваки дан била у шуми да рује жир и остале шумске плодове, да ни грама 'витамина' није појела, да се додатно хранила само са изворним сортама кукуруза, чак нити са хибридима.
Не сумњам да ћеш им ти све поверовати - и ја бих.
Успут - идем пре пар година у Аустрију и негде поред Беча свратим на неки крканлук у ресторан на перифиерији - у ограђеном економском дворишту видим мангулице како рују. Наравно да сам тражио супу, а потом и главно јело од мангулице.
cassiopeia cassiopeia 13:42 05.10.2015

Re: ...

Наравно да ће ти рећи када ти донесу кулен и кобасице да су од мангулице, не 100%, него 200%. Још ће ти рећи да се хранила потпуно природно, да је сваки дан била у шуми да рује жир и остале шумске плодове, да ни грама 'витамина' није појела, да се додатно хранила само са изворним сортама кукуруза, чак нити са хибридима.


Ti si vidovit? Znaš o kome pričam?
emsiemsi emsiemsi 13:55 05.10.2015

Re: ...

cassiopeia
Наравно да ће ти рећи када ти донесу кулен и кобасице да су од мангулице, не 100%, него 200%. Још ће ти рећи да се хранила потпуно природно, да је сваки дан била у шуми да рује жир и остале шумске плодове, да ни грама 'витамина' није појела, да се додатно хранила само са изворним сортама кукуруза, чак нити са хибридима.


Ti si vidovit? Znaš o kome pričam?

Па да !
Biljana 77 Biljana 77 09:46 05.10.2015

opisno ocenjivanje

Neka vajda i od vas.
Vratija se šime83.
Ako nisam propustila već ranije kambek.

Znate i sami gde vas pratim i moj utisak: morate mnogo da se upristojite, ne vi lično, već nastup stranke, predsednika, aktivista, zvaničnih naloga na mrežama i sl. (Sa časnim izuzetkom Pavićevića.)
Biljana 77 Biljana 77 09:46 05.10.2015

Re: opisno ocenjivanje

500. Bio je penal.
antioksidant antioksidant 12:37 05.10.2015

.

pa nek kaze neko posle kako ovi iz nove ne reaguju na signale iz baze



hoce ljudi otkljucan blog i eto - 2 otkljucana bloga :)
angie01 angie01 12:53 05.10.2015

Re: .

pa nek kaze neko posle kako ovi iz nove ne reaguju na signale iz baze


koja baza, ja sam lepo zamolila, nema nikakve zavere,...ili jos bolje, Uros je drugarski reagovao na komentar.


hoce ljudi otkljucan blog i eto - 2 otkljucana bloga :)


cekaj sad, ne odgovara vam zakljucan, ali zato ni otkljucan!?
antioksidant antioksidant 13:13 05.10.2015

Re: .

cekaj sad, ne odgovara vam zakljucan, ali zato ni otkljucan!?

kome sta ne odgovara? stvarno te ne razumem a sto se baze tice - blogerska baza. drugarski naravno

(i odakel ta potreba da se svi od neceg brane kao da je svaki komentar neki napad?)
angie01 angie01 13:29 05.10.2015

Re: .


kome sta ne odgovara?


kod kukua je bilo izrazeno negodovanje zbog zakljucavanja ovog bloga,


blogerska baza. drugarski naravno




ne branim, samo sam rakla kako je bilo.
antioksidant antioksidant 13:35 05.10.2015

Re: .

kod kukua je bilo izrazeno negodovanje zbog zakljucavanja ovog bloga,

pa zasto meni to prigovaras?
niccolo niccolo 13:38 05.10.2015

Re: .

antioksidant
kod kukua je bilo izrazeno negodovanje zbog zakljucavanja ovog bloga,

pa zasto meni to prigovaras?

Prihvati krivicu i ćuti!

Samo da primetim da se više negodovalo zbog iznenadnog zaključavanja, pa je bilo nas koji smo iskucali baš lep komentar i on otišao u qrac zbog zaključavanja. Zna se kako se to radi - prvo se najavi u komentaru, hajte svi kod kukua, pa tek se onda gasi svetlo kad ljudi vide.
emsiemsi emsiemsi 13:40 05.10.2015

Re: .

niccolo
antioksidant
kod kukua je bilo izrazeno negodovanje zbog zakljucavanja ovog bloga,

pa zasto meni to prigovaras?

Prihvati krivicu i ćuti!

Samo da primetim da se više negodovalo zbog iznenadnog zaključavanja, pa je bilo nas koji smo iskucali baš lep komentar i on otišao u qrac zbog zaključavanja. Zna se kako se to radi - prvo se najavi u komentaru, hajte svi kod kukua, pa tek se onda gasi svetlo kad ljudi vide.

Глупости !
Успут --- чему, уопште, служи то закључавање ?
antioksidant antioksidant 13:41 05.10.2015

Re: .

i on otišao u qrac

valjda prc?
niccolo niccolo 13:42 05.10.2015

Re: .

antioksidant
i on otišao u qrac

valjda prc?

Nije dobro prečesto se ponavljati...
antioksidant antioksidant 13:46 05.10.2015

Re: .

Nije dobro prečesto se ponavljati...

pa da, pricamo o politici. tu doslednost nije na ceni
angie01 angie01 15:32 05.10.2015

Re: .

pa zasto meni to prigovaras?


kad si istrc'o na teren.
antioksidant antioksidant 16:57 05.10.2015

Re: .

angie01
pa zasto meni to prigovaras?


kad si istrc'o na teren.

pogresnog si prozvala, tj istrcala si se :)
angie01 angie01 17:10 05.10.2015

Re: .

tj istrcala si se :)


sta sam se istrcala- ti rek'o kako je Uros otkljucao blog, jer je dobio signale iz baze- a ja ti na to rekla sta je bilo u pitanju-znaci, nista baza, nista signali,

ti posle komentarisao dva otkljucana bloga, a ja ti rekla, kako je tesko blogerima ugoditi, neki se bunili sto je zakljucan, ti insinuirao sto je otkljucan.

...lepo ti rek'o Nikola:)
antioksidant antioksidant 18:10 05.10.2015

Re: .

sta sam se istrcala-
uros zakljuca blog
krene kukanje
uros otkljuca blog
to je baza, to su signali
a ja ti rekla, kako je tesko blogerima ugoditi

napisala si
cekaj sad, ne odgovara vam zakljucan, ali zato ni otkljucan!?

zato pitam - otkud ta prozivka?

angie01 angie01 19:35 05.10.2015

Re: .

to je baza, to su signali


ja sam razumela -iz stranacke baze- izvinjavam se,...ako si ti mislo drugacije:)


vam


pa vama, blogerima- baza & signali:).


neka bude kako ti kazes!
antioksidant antioksidant 08:10 06.10.2015

Re: .

-iz stranacke baze-

ma iz blogerske
(vdeo sam gde je izvor pa sam se samo malo salio, ne zameri )
angie01 angie01 09:05 06.10.2015

Re: .

vdeo sam gde je izvor


DaaAAAA?


ne zameri



antioksidant antioksidant 10:16 06.10.2015

Re: .


DaaAAAA?

izvor nerazumevanja s tvoje strane (tj da si pomislila na partijsku bazu)
angie01 angie01 14:19 06.10.2015

Re: .

(tj da si pomislila na partijsku bazu)


za razliku od drugih:).
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:17 05.10.2015

Ranije,

dok je blog bio mlađi i živahniji, bio je zakon da se ne komentariše kojekude po stranama kad diskusija odmakne. Zakon se sprovodio disciplinovanim kenjanjem blogera: "K'o je komentaris'o na prvoj strani?!". Eh, a sad su takve situacije tako retke, pogle'j ovo zamešateljstvo...
antioksidant antioksidant 13:18 05.10.2015

Re: Ranije,

svi o formi, niko o sustini
:(
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:11 05.10.2015

Re: Ranije,



Јеботе, нема ни мецес дана.. од како је неко написао, код алса, на блогу о предрасудама:

Lib, ti si glasao za više partija nego što je Bobo Vijeri promenio klubova

angie01 angie01 17:36 05.10.2015

Re: Ranije,

Lib, ti si glasao za više partija nego što je Bobo Vijeri promenio klubova


...ima jedno jos bolje poredjenje, domatje- al necu da ga sekiram:),...dobar je Lib, nas je:))...ne, ne,( tako carli promovise nase)... nov je.
libkonz libkonz 20:58 05.10.2015

Re: Ranije,

Nemajte pojma
Prvi put sam izašao na izbore '96, koalicija zajedno. glasao za tu koaliciju do 2003, posle DS. Nakon 2008 nisam glasao ni za jednu stranku. Kad sam to glasao za neku stranku da nije DS?
O predsedničkim izborima nećemo
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:29 05.10.2015

Re: Ranije,

džabe ti sad sve, predrasuda kaže: da si ti bobo vijeri, među glasačima !!
libkonz libkonz 21:36 05.10.2015

Re: Ranije,

mislim da to i nije loša opcija. ne treba se držati jednog ko pijan plota, nego što bi rekao hrvatski premijer...
zajebavuju me za SPO, ali kad smo bili klinci ili si bio za SPO ili radikale. nije bilo treće opcije
freehand freehand 21:38 05.10.2015

Re: Ranije,

zajebavuju me za SPO, ali kad smo bili klinci ili si bio za SPO ili radikale. nije bilo treće opcije

To nije istina, tada je bilo kudikamo više opcija nego danas.
A kao da si zaboravio Tomu Nikolića i direktnu agitaciju?
libkonz libkonz 21:55 05.10.2015

Re: Ranije,

To nije istina, tada je bilo kudikamo više opcija nego danas.

i inače nisam lažov, a na blogu se tek trudim da budem maksimalno iskren. Stvarno smo svi bili tako podeljeni, ali nebitno, bili smo klinci. Imao sam uvek dobre kontakte u SPS, mogao to da debelo naplatim, i to u vreme kad smo baš teško živeli. Ja stvarno nemam čega da se stidim. Zato sam i prelomio da uđem u politiku, u gradu se svi dobro znamo.
Pričali smo već o tome, ne kajem se zbog te agitacije za Tomu, i čvrsto verujem da je ovo moralo doći. Pričali smo o tome više puta, DS je išao stranputicom, zemlja je tonula. Sad je naš posao da rušimo Vučića, ali mislim da nakon toga Srbija može da krene pravim putem.
freehand freehand 22:04 05.10.2015

Re: Ranije,

i inače nisam lažov, a na blogu se tek trudim da budem maksimalno iskren. Stvarno smo svi bili tako podeljeni, ali nebitn

Ok, to bi značilo da DS nije bila opcija, da GSS nije bio opcija, SPS nije bila opcija ako su postojali samo SPO i radikali?
Inače ti nisam rekao da lažeš, pre sam mislio da si ili zaboravio ili malo prilagodio da lakše prođe.
Što se ostalog tiče - kako misliš da nigde nisi bio ako si na ovom mestu najdirektnije agitovao za Nikolića?

To što si zemlju spasao od potonuća - gledaj.
Ja se, na primer, kad vidim ko hoće da ga ruši premišljam da li da podržim Vučića ili da budem beli listić. Konačno sam skapirao da je to izbor pravih intelektualaca.
anonymous anonymous 07:30 06.10.2015

Re: Ranije,


libkonz
22:55 05.10.2015 / *novo
Re: Ranije,



Sad je naš posao da rušimo Vučića, ali mislim da nakon toga Srbija može da krene pravim putem.


....Ако некаква мудрост може да се извуче из петооктобарских догађања, то је да није важно само ко се руши .....него и шта после тога долази......

То је оно што тада нисмо имали у виду .....

....што смо идеалистички веровали у демократију и Запад , који нас је само чекао иза ћошка да завршимо неопходан посао.

....да би нам онда однео све из куће .... и оставио зачуђене , бедне и уплакане...

.... Ђинђићево кукање за помоћ и просјачење испред врата западних амбасада и земаља,као и његово убиство , ни данас не перципирамо на начин на који би то требало.

Ту је трагедија нашег друштва, наравно појачана чињеницом да смо спремни да се продамо за ситан бакшиш и шарене крпице, при том заборављајући на све друге.

Само да је мени лепо....



freehand freehand 07:32 06.10.2015

Re: Ranije,

....Ако некаква мудрост може да се извуче из петооктобарских догађања, то је да није важно само ко се руши .....него и шта после тога долази......

... i sa kime se ruši. Ni gnomi ni gremlini nisu dobro društvo, kako za rušenje Miloševića tako ni za smenu Tadića.
anonymous anonymous 07:36 06.10.2015

Re: Ranije,

freehand
i inače nisam lažov, a na blogu se tek trudim da budem maksimalno iskren. Stvarno smo svi bili tako podeljeni, ali nebitn

Ok, to bi značilo da DS nije bila opcija, da GSS nije bio opcija, SPS nije bila opcija ako su postojali samo SPO i radikali?
Inače ti nisam rekao da lažeš, pre sam mislio da si ili zaboravio ili malo prilagodio da lakše prođe.
Što se ostalog tiče - kako misliš da nigde nisi bio ako si na ovom mestu najdirektnije agitovao za Nikolića?

To što si zemlju spasao od potonuća - gledaj.
Ja se, na primer, kad vidim ko hoće da ga ruši premišljam da li da podržim Vučića ili da budem beli listić. Konačno sam skapirao da je to izbor pravih intelektualaca.


Избор правих интелектуалаца данас мора да буде нестраначко организовање и критика свега што критику заслужује....
...како оних на власти , тако и оних који то нису , а спремају се да буду.

Треба се бавити питањима и проблемима са којима се друштво суочава, а не личностима и странкама.

Осмишљавати стратегије и предлагати алтернативне опције.

То је посао за интелектуалце.

Само такав приступ заслужује пажњу и подршку јавности.


freehand freehand 15:06 06.10.2015

Re: Ranije,

Само такав приступ заслужује пажњу и подршку јавности.

Dobro, ovo što si citirao odnosilo se na ono od pre dve i po decenije.
anonymous anonymous 15:12 06.10.2015

Re: Ranije,

freehand
Само такав приступ заслужује пажњу и подршку јавности.

Dobro, ovo što si citirao odnosilo se na ono od pre dve i po decenije.


Ok.
Ništa sporno Free.


.....Samo tvrdnja da za prave inetelektualce uvek ima posla i prostora za angažman u javnosti.
anonymous anonymous 18:53 06.10.2015

600 - ti komentar



Bez obzira na sadržaj komentara ..... cilj je postignut .....

Nova je privukla zadovoljavajuću pažnju blogerske zajednice.


Zahvaljujem se svim blogerima .... i .....poručujem .....

.....pratite naše aktivnosti i ubuduće....

IT tim za PR i internet promociju



uros_vozdovac uros_vozdovac 19:36 06.10.2015

Re: 600 - ti komentar

anonymous


Bez obzira na sadržaj komentara ..... cilj je postignut .....

Nova je privukla zadovoljavajuću pažnju blogerske zajednice.


Zahvaljujem se svim blogerima .... i .....poručujem .....

.....pratite naše aktivnosti i ubuduće....

IT tim za PR i internet promociju



Ipak IKT team, iako je termin užasan upao je u javni govor, pa da se povinujem
niccolo niccolo 19:58 08.10.2015

700

zilikaka zilikaka 21:06 09.10.2015

aj nek se kotrlja

i tako više ne moš pronaći onaj nov komentar.
opet, momci, ako vam znači, da slažemo na gomilu, pa možda izađe na 4 cifre:)
blogovatelj blogovatelj 04:51 10.10.2015

Partijski blog

Partijski blog, a ovo je 870. komentar. Svaka čast. U partiji treba smesta da vas ubace u glavni PR tim, da budete Krlu konkurenti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana