Čemu femkanje...

Drago Kovacevic RSS / 19.03.2008. u 09:23

Uznemirujuće su i zlosutne vesti sa severa Kosova. Najpre, dizanje u vazduh carinskih prelaza, potom "osvajanje" pruge što za rezultat ima obustavu železničkog saobraćaja, a sada već prva žrtva, ukrajinski vojnik, te na stotine povređenih, ranjenih, zapljena vozila, suzavac, šok bombe, Molotovljevi kokteli, pucnjava i miris barut. Mitrovica se pretvara u Bejrut, a Srbi ponovo u direktnom sukobu sa NATO paktom. Ministar za Kosovo Samardžić, tobož smirujući, preti najjačoj sili sveta. Predsednik države apeluje na uzdržanost, kao da se sve to odigrava u Istočnom Timoru. NATO upozorava da je pređena "crvena linija" i praktično uvodi vojnu upravu na severu Kosova. UNMIK zvaničnici i predstavnici međunarodne uprave direktno optužuju državu Srbiju za nerede. Ministar spoljnih poslova Jeremić piše oštra pisma generelnom sekretaru UN. Ministar odbrane Šutanovac se žali na partnere iz vlasti, pogotovo na ministra za Kosovo Samardžića i njegov akcioni plan. Tvrdi da on ne zna šta piše u akcionom planu.

I sad kako da se ne načudiš, čudom. Do jučer, odnosno do pada vlade smo slušali i od Šutanovca ali i drugih ministara da je akcioni plan sasvim u redu, da tu nema ništa izuzetno, nego da su to usklađene, sinhronizovane mere kako bi se pojačalo prisustvo države Srbije na Kosovu, u sredinama gde žive Srbi. Sada ispada da nije tako, nego da je svako ministarstvo radilo za sebe, kao da postoji 15 država a ne jedna. Koliko ministarstava toliko i država.

Sinoć u "Poligrafu" gledam Dušana Prorokovića, državnog sekretara u Ministarstvu za Kosovo i jednoga od "klonova" Vojislava Koštunice. Kad oduzmemo i bacimo u vodu standardne besmislice koje izgovara svaki funkcioner DSS-a kad objašnjava njihovu politiku, Prorokovićev iskaz ima vrednost u toliko što direktno upućuje da je akcioni plan,zajedničko čedo cele vlade, da je donet kao kao jedinstven akt u kome stoji jedinstven skup mera i da je što je još važnije po donošenju dostavljen predsedniku Tadiću. Istu stvar, istu tvrdnju, smo mogli čuti sat kasnije, u emisiji "Direktno" Stuidija B, gde su učestovali ministri Bubalo i Milosavljević.

Dakle, Šutanovac je direktno uteran u laž, a predsednik Tadić svojim zalaganjem za "uzdržanost" ispao neverodostojan. Opet je pred problemom "otputovao u Rumuniju" umesto da jasno zatraži suspenziju štetnih i opasnih mera. Opasnih za sve, ali najopasnijih za Srbiju i Srbe na Kosovu.

P. S. Nakon zbivanja u Mitrovici, 17. marta, 2008. godine, Kosovu su priznale dve velike zemlje. Kanada i Japan. Već danas je najavljeno da sledi priznanje od strane tri susedne zemlje. Bugarske, Mađarske i Hrvatske. Kao da primena plana ubrzava priznavanje....

U međuvremenu se pojavio jedan tekst koji govori o alternativnoj politici, alternativnoj prema onoj koija je predviđena akcionim planom, stvorenim u kabinetima premijera i predsednika Srbije koji su kao u nekoj svađi. Pa, evo.... 

Čedomir Jovanović
Pismo Čedomira Jovanovića ministru inostranih poslova Vuku Jeremiću

Ministru inostranih poslova Republike Srbije

Vuku Jeremiću

Poštovani,

Pozivam Vas da ne narušavate diplomatske odnose i ne povučete ambasadore Republike Srbije iz susednih država, Hrvatske, Bugarske i Mađarske.

Ovakvi Vaši dosadašnji potezi pokazali su se neuspešnim u zaustavljanju priznavanja nezavisnosti Kosova od strane različitih država, a ujedno donose veliku štetu našim državnim i nacionalnim interesima. Narušavaju naše diplomatske pozicije, ugrožavaju integracije i kompromituju zastupanje interesa Srbije u svetu.

Hrvatska, Bugarska i Mađarska, naši su susedi. Zemlje su sa kojima je posle svih sukoba u regionu, Srbija izgradila dobru bilateralnu komunikaciju. Pored toga u Srbiji žive predstavnici njihovih nacionalnih zajednica, kao što i predstavnici srpske etničke zajednice žive u tim državama. Interes svih građana regiona je najviši nivo regionalne saradnje.

Povlačenje ambasadora ugrozilo bi tu saradnju, dovelo do mogućeg porasta međunacionalnih tenzija i predstavljalo još jedan pokušaj alibija za politiku koja je do ovakvih ishoda i dovela i koja za cilj ima skretanje Srbije sa evropskog puta.

S poštovanjem,

Čedomir Jovanović, predsednik Liberalno demokratske partije

_space.gif


Komentari (228)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milosib milosib 11:13 19.03.2008

Mitrovica-Bejrut

NATO upozorava da je pređena "crvena linija" i praktično uvodi vojnu upravu na severu Kosova


NATO je okupirao srpsku pokrajinu Kosovo i Metohiju, a to je po definiciji vojna uprava ili vi mozda mislite da UNMIK ima bilo kakvu vlast?

U situaciji kada uradite nesto protiv okupacionih vlasti mozete ocekivati odmazdu. To svaki Srbin na KiM zna, ali je pitanje da li ce ih to spreciti u borbi za sopstvenu slobodu. Da li ce se Mitrovica pretvoriti u Bejrut, Bagdad ili neko slicno mesto pod USA okupacijom zavisi od vise stvari, a od nas kao gradjana Srbije se moze bar ocekivati da pokazemo solidarnost sa nasim nesrecnim sunarodnicima.
Dr M Dr M 12:12 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

NATO je okupirao srpsku pokrajinu Kosovo i Metohiju, a to je po definiciji vojna uprava


NATO je prisutan na Kosovu na osnovu Kumanovskog sporazuma.
Da nismo potpisali, NATO bi bio okupaciona sila, ovako nije.
Nemamo pravo da pucamo, treba da se ljutimo na one koji su zamesili ovakvu situaciju i da sprecimo one koji iz toga izvlace korist.
milosib milosib 13:13 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Dr M
NATO je okupirao srpsku pokrajinu Kosovo i Metohiju, a to je po definiciji vojna uprava NATO je prisutan na Kosovu na osnovu Kumanovskog sporazuma.Da nismo potpisali, NATO bi bio okupaciona sila, ovako nije.Nemamo pravo da pucamo, treba da se ljutimo na one koji su zamesili ovakvu situaciju i da sprecimo one koji iz toga izvlace korist.

Kada potpisete kapitulaciju vi ste potpisali sporazum kojim ste prekinuli borbe, a to ne menja na stvari da ste okupirani. To nikada nije sprecavalo gerilske pokrete otpora da se bore svim sredstvima za slobodu.

U najmanju ruku je problematicno da se u Srbiji iznose sumnje da su najnovija desavanja u organizaciji drzave i da od toga neko nemoralno izvlaci korist. Zasto je kredibilno saopstenje Ivanka da su medju uhapsenim pripadnici MUP-a Srbije, kada je NATO svoja saopstenja menjao vise puta u toku dana i potpuno je jasno da lazu cim zinu (setite se samo saopstenja u toku bombardovanja).
Treger Treger 14:20 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

milosib
NATO upozorava da je pređena "crvena linija" i praktično uvodi vojnu upravu na severu KosovaNATO je okupirao srpsku pokrajinu Kosovo i Metohiju, a to je po definiciji vojna uprava ili vi mozda mislite da UNMIK ima bilo kakvu vlast?U situaciji kada uradite nesto protiv okupacionih vlasti mozete ocekivati odmazdu. To svaki Srbin na KiM zna, ali je pitanje da li ce ih to spreciti u borbi za sopstvenu slobodu. Da li ce se Mitrovica pretvoriti u Bejrut, Bagdad ili neko slicno mesto pod USA okupacijom zavisi od vise stvari, a od nas kao gradjana Srbije se moze bar ocekivati da pokazemo solidarnost sa nasim nesrecnim sunarodnicima.

Čekaj da li si gledao vesti? NATO je i kod Leskovca prkomernom upotrebom sile rasterao rezerviste koji su tražili pare za dnevnice3 od pre devet godina kao i radnici suda što su upali u sud iz koga su sami izašli posle 9 godina. Takođe Srbi sada sami izlaze iz KPS a onda će posle 10 godina na silu da upadaju u njega. Je li ti misliš da je to normalno.I drgo da li su tebe izvukli radikali ili DSS iz nekog zamrzivača pa ne znaš da je Kosovo priznato već od 33 zemlje a posle ovog će tek da krenu priznanja. Jedini spas naroda dole je da se okrenu sebi i svojim komšijama bez obzira na naciju. Pa videli smo kao su se Srbi obračunavali sa svojim sunarodnicima koji imaju svoje mišljenje.Inače Voja i Tadić pričaju samo o 17. martu, a šta je sa spontanim bacanjem eksploziva u Kosovskoj Mitrovici, razbijanjem kontrolnih punktova paljem automobila id. Zašto srbi nisu ušli u sud 20. marta pa akcija umnika i NATO ne bi bila 17. marta ako im je to važno.
milosib milosib 15:00 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Treger
Čekaj da li si gledao vesti? NATO je i kod Leskovca prkomernom upotrebom sile rasterao rezerviste koji su tražili pare za dnevnice3 od pre devet godina kao i radnici suda što su upali u sud iz koga su sami izašli posle 9 godina. Takođe Srbi sada sami izlaze iz KPS a onda će posle 10 godina na silu da upadaju u njega. Je li ti misliš da je to normalno.I drgo da li su tebe izvukli radikali ili DSS iz nekog zamrzivača pa ne znaš da je Kosovo priznato već od 33 zemlje a posle ovog će tek da krenu priznanja. Jedini spas naroda dole je da se okrenu sebi i svojim komšijama bez obzira na naciju. Pa videli smo kao su se Srbi obračunavali sa svojim sunarodnicima koji imaju svoje mišljenje.Inače Voja i Tadić pričaju samo o 17. martu, a šta je sa spontanim bacanjem eksploziva u Kosovskoj Mitrovici, razbijanjem kontrolnih punktova paljem automobila id. Zašto srbi nisu ušli u sud 20. marta pa akcija umnika i NATO ne bi bila 17. marta ako im je to važno.

Da gledam vesti, ali se ne bavim gledanjem u kuglu i predvidjanjima kao vi. NATO je okupirao srpsku pokrajinu i to je cinjenica koju priznanje te paradrzave od strane 33 zemlje nece promeniti, kao sto ni mnoge marionetske drzave (npr.NDH) nisu nista predstavljale iako su ih priznale Nemacka, Italija, Japan i drugi.

Gerilski oblik borbe za oslobodjenje je nesto sto istorija poznaje i kao sto je poznato iz npr. WWII kasnije glorifikuje (primer prilicno jadnog u Francuskoj i dosta jakog u Jugoslaviji). Sto se mene tice izgovor za agresiju NATO na Srbiju je u potpunosti ravan Hitlerovim, pa cak i bedniji. To sto ste puni razumevanja za okupatora, a ne za svoje sugradjane stvarno ne mogu da razumem.

Vidite g.Tregeru, nikakva prica ne moze promeniti cinjenice. Kosovo nije drzava i kako stoje stvari nece ni biti, jer je potpuno jasno da nije u pitanju da se to progura u SB UN, vec i da je broj drzava koje ih priznaju pod direktnim pritiskom USA veoma mali.
Solomon Solomon 15:12 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Gerilski oblik borbe za oslobodjenje je nesto sto istorija poznaje


Bogu hvala, zdrav si, prav si - puska u ruci, izvoli pa se bori.

Vodi gerilski rat do konacnog oslobodjena Srpskog Kosova od svih Nato agresora i svih 2 miliona Albanaca.
Licno cu vas i sve vase istomisljenike voziti do granice s Kosovom pa tamo ratujte do MILE VOLJE - jer mi je muka vise da vas slusam kako trujete narod vasom izvrnutom vizijom realnosti.
20 godina i hiljade zivota smo izgubili slusajuci takve price. Muka mi je.

Izvoli, molim te, idi ratuj, bori se .... samo cuti vise MOLIM TE!



Dawngreeter Dawngreeter 15:35 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Potpisujem ovo iznad. Podrzavam svacije pravo da pogine zbog svoje gluposti.
milosib milosib 15:42 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Solomon
Gerilski oblik borbe za oslobodjenje je nesto sto istorija poznaje Bogu hvala, zdrav si, prav si - puska u ruci, izvoli pa se bori. Vodi gerilski rat do konacnog oslobodjena Srpskog Kosova od svih Nato agresora i svih 2 miliona Albanaca. Licno cu vas i sve vase istomisljenike voziti do granice s Kosovom pa tamo ratujte do MILE VOLJE - jer mi je muka vise da vas slusam kako trujete narod vasom izvrnutom vizijom realnosti. 20 godina i hiljade zivota smo izgubili slusajuci takve price. Muka mi je. Izvoli, molim te, idi ratuj, bori se .... samo cuti vise MOLIM TE!

Vidite meni je muka od ljudi koji su puni razumevanja za NATO, a nemaju ni trunke istog za one nesrecnike koji zive na Kosovu. Ako necete da im pomognete bar im ne otezavajte.

Evo ja cu licno vas da odvezem u Mitrovicu pa tamo pokazite kako se uziva u drzavi Kosovo, a ako procenite da se tamo ne moze ziveti predlazem vam da u povratku povedete sa sobom u svoj stan neku srpsku porodicu.

Kazite molim vas sta je izvrnuto u cinjenicama oko NATO napada na Srbiju i Kosova kao drzave ili mi bar napisite kakva je to neizvrnuta realnost.
Treger Treger 15:49 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

milosib
TregerČekaj da li si gledao vesti? NATO je i kod Leskovca prkomernom upotrebom sile rasterao rezerviste koji su tražili pare za dnevnice3 od pre devet godina kao i radnici suda što su upali u sud iz koga su sami izašli posle 9 godina. Takođe Srbi sada sami izlaze iz KPS a onda će posle 10 godina na silu da upadaju u njega. Je li ti misliš da je to normalno.I drgo da li su tebe izvukli radikali ili DSS iz nekog zamrzivača pa ne znaš da je Kosovo priznato već od 33 zemlje a posle ovog će tek da krenu priznanja. Jedini spas naroda dole je da se okrenu sebi i svojim komšijama bez obzira na naciju. Pa videli smo kao su se Srbi obračunavali sa svojim sunarodnicima koji imaju svoje mišljenje.Inače Voja i Tadić pričaju samo o 17. martu, a šta je sa spontanim bacanjem eksploziva u Kosovskoj Mitrovici, razbijanjem kontrolnih punktova paljem automobila id. Zašto srbi nisu ušli u sud 20. marta pa akcija umnika i NATO ne bi bila 17. marta ako im je to važno.Da gledam vesti, ali se ne bavim gledanjem u kuglu i predvidjanjima kao vi. NATO je okupirao srpsku pokrajinu i to je cinjenica koju priznanje te paradrzave od strane 33 zemlje nece promeniti, kao sto ni mnoge marionetske drzave (npr.NDH) nisu nista predstavljale iako su ih priznale Nemacka, Italija, Japan i drugi. Gerilski oblik borbe za oslobodjenje je nesto sto istorija poznaje i kao sto je poznato iz npr. WWII kasnije glorifikuje (primer prilicno jadnog u Francuskoj i dosta jakog u Jugoslaviji). Sto se mene tice izgovor za agresiju NATO na Srbiju je u potpunosti ravan Hitlerovim, pa cak i bedniji. To sto ste puni razumevanja za okupatora, a ne za svoje sugradjane stvarno ne mogu da razumem.Vidite g.Tregeru, nikakva prica ne moze promeniti cinjenice. Kosovo nije drzava i kako stoje stvari nece ni biti, jer je potpuno jasno da nije u pitanju da se to progura u SB UN, vec i da je broj drzava koje ih priznaju pod direktnim pritiskom USA veoma mali.

Tu si potpuno pobrkao neke stvari. Recimo po tome kako ti razmišljaš i Vojvodina je teritorija koju je okupirala Srbija posle pevog svetskog rata. Takođe car Dušan je prvu državu imao na teritoriji današnje Makedonije. restonica mu je bila u Skoplju Kraljević Marko je živeo u Prilepu, pa šta onda. Koliko je država nastalo raspadom Austrougarske? pa da li sada Austrija to traži nazad. Na Kosovu je većina naroda koji tamo živi htela da ima svoju državu i pametnom politikom i borbom su je ostvarili. Mi sa tim narodom nikada nismo seli da se dogovaramo već smo ih uvek pa i danas potcenjivali. Seti se samo parola neće se šahovnica vijoriti u Kninu da bi se danas vijorila u Kneza Miloša.
milosib milosib 15:59 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Nista ja nisam pobrkao. U istoriju se mozete vratiti samo do poslednjeg medjunarodno vazeceg pravnog ugovora. Kao sto znate to u novijoj istoriji vodi do povelje UN. Ona kaze da je KiM deo Srbije, a ovo sto se sada radi je krsenje iste, a i ostalih ugovora koji su na temelju te povelje napravljeni.

Nece ni Srbi sa severa Kosova da zive u drzavi Kosovo, pa ih silom oruzja uteruju u istu. Kako cisto sumnjam da niste u stanju da vidite dvostruke standarde i licemerje koji su ovde na delu ova rasprava je bespredmetna.

Dovidjenja.
Solomon Solomon 16:17 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

povedete sa sobom u svoj stan neku srpsku porodicu.


I u NAJVECIM procenama, Srba na Kosovu nema dovoljno ni da popune Marakanu. Da je ovoj drzavi zaista stalo do ljudi na Kosovu o tim ljudima bi se brinula. Veruj mi, mnogo bi bilo jeftinije, i monetarno i krvlju, da 80,000 ljudi preselis u nove kuce nego voditi ovakvu politiku. Uostalom, ovakva politika BGa samo pogorsava situaciju Kosovskih Srba koji su do sada bili zrtve a od jucerasnjih nemira su opet postali pocinioci. Zato prestani da se pozivas na toboze blagostanje Kosovskih Srba.

Kazite molim vas sta je izvrnuto u cinjenicama oko NATO napada na Srbiju i Kosova kao drzave ili mi bar napisite kakva je to neizvrnuta realnost.


Videvsi da se na Kosovu sprema isto resenje kao u Hr i BiH - Nato, savez od 25 zemalja, je napao Srbiju kojoj u pomoc nije (cak ni vetom) stala NI JEDNA zemlja na svetu. I posle 10 godina cimanja, laganja i pravljenja celog sveta ludim (a po najvise svoj nardo) - politika Srbije je 'zaradila' i bombe i u tom ratu IZGUBILA KOSOVO!
Sada 10 godina posle tog dogadjaja - postoje oni u Srbiji koji zele sve to da ponove, da se opet borimo oko izgubljenog, da jos jedna citava generacija bude izgubljena u idiotskim ratovima... Eto to ti je REALNOST.
- Uostalom, zasto ti ovo sve pricam ? Zar nisi vec na Kosovu ? Zar nisi vec zapucao da odbranis svoju bracu dole? Sta cekas?
Dolybell Dolybell 16:51 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Potpisujem ovo iznad. Podrzavam svacije pravo da pogine zbog svoje gluposti.


i ja
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:41 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Dolybell
Potpisujem ovo iznad. Podrzavam svacije pravo da pogine zbog svoje gluposti.


i ja

i ja, al da ipak razmisle.
život je čudo al ne po kusturici, nego po sebi.
silver bullet silver bullet 22:12 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

U istoriju se mozete vratiti samo do poslednjeg medjunarodno vazeceg pravnog ugovora. Kao sto znate to u novijoj istoriji vodi do povelje UN. Ona kaze da je KiM deo Srbije


Kad covek pocne od pogresne premise svasta moze da zakljuci, al' da istorija i pravo pocinju od Ujedinjenih nacija, za to vec moras da budes instruisan. Ne mozes da budes toliko glup, pa to ti je.
Solomon Solomon 22:34 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

al' da istorija i pravo pocinju od Ujedinjenih nacija, za to vec moras da budes instruisan. Ne mozes da budes toliko glup, pa to ti je.


Pravo i zakoni su stvar koju odlucuje vecina. Tako je sa svim zakonima, menjaju se i kroje po zakonu vecine.
Vecina zemalja priznaju Kosovo - elem, ako ste mislili do sada da je to krsenje medjunarodnog prava - pred nasim ocima to postaje medjunarodno pravo.

Povlacenjem Ambasadora, ubijanje Nato vojnika, paljenje Ambasada, cepanje zastava - samo ubrzava proces konacnog gubljenja Kosova i povecava medjunarodni BLAM i izolaciju Srbije.
Ne mozes da budes toliko glup da ovo sve ne vidis.

Treger Treger 22:37 19.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

milosib

Dr MNATO je okupirao srpsku pokrajinu Kosovo i Metohiju, a to je po definiciji vojna uprava NATO je prisutan na Kosovu na osnovu Kumanovskog sporazuma.Da nismo potpisali, NATO bi bio okupaciona sila, ovako nije.Nemamo pravo da pucamo, treba da se ljutimo na one koji su zamesili ovakvu situaciju i da sprecimo one koji iz toga izvlace korist.Kada potpisete kapitulaciju vi ste potpisali sporazum kojim ste prekinuli borbe, a to ne menja na stvari da ste okupirani. To nikada nije sprecavalo gerilske pokrete otpora da se bore svim sredstvima za slobodu.U najmanju ruku je problematicno da se u Srbiji iznose sumnje da su najnovija desavanja u organizaciji drzave i da od toga neko nemoralno izvlaci korist. Zasto je kredibilno saopstenje Ivanka da su medju uhapsenim pripadnici MUP-a Srbije, kada je NATO svoja saopstenja menjao vise puta u toku dana i potpuno je jasno da lazu cim zinu (setite se samo saopstenja u toku bombardovanja).

Samo da te obavestim pošto vidim da ne što ne kapiraš baš najbolje. Srbska država je sa celim svojim aparatom vlasti i svega što tu vlast predstavlja napustila teritoriju Kosova posle tog potpisa. Ostao je ne zaštićen srpski narod i to uglavno m sirotinja. Okupacija bi bila da je na Kosovu ostala naša policija koja bi radila za okupatora i ostali organi jedne države. Ali mi smo sa ponosom slavodobitno napustili svoju teritoriju i predali je pobednicima 6 dana pre roka.Tk toliko da te upoznam i uputim da pogledaš vesti iz tog vremena.
milosib milosib 00:22 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Ne mogu da verujem koliko gluposti је ovdašnja ekipa LDP-a u stanju da smisli za jedno popodne i veče. Koliko truda ulažete da opravdate agresora koji je pri tom napadu pobio 3000 civila u ovoj zemlji i koliko truda ulažete da opravdate očigledno kršenje međunarodnog prava. Verujte da cenim taj trud jer smisliti ovakve nebuloze nije lako. Evo primera.

@Solomon
Videvsi da se na Kosovu sprema isto resenje kao u Hr i BiH - Nato, savez od 25 zemalja, je napao Srbiju kojoj u pomoc nije (cak ni vetom) stala NI JEDNA zemlja na svetu.

Vetom gde? Pametnice moja, veto se stavlja u SB UN, a tamo to nije prošlo. Jeste li čuli da je Srbija bombardovana bez dozvole UN?
Pravo i zakoni su stvar koju odlucuje vecina. Tako je sa svim zakonima, menjaju se i kroje po zakonu vecine.
Vecina zemalja priznaju Kosovo - elem, ako ste mislili do sada da je to krsenje medjunarodnog prava - pred nasim ocima to postaje medjunarodno pravo.

Priznale su ga 33 zemlje, a članica UN ima više od 190, stvarno većina. Možda je za vas priznanje od strane USA ravne međunarodnom, ali to samo pokazuje koliko nemate pojma ni o čemu. Da li ste vi završili bar osnovnu školu?


silver bullet
Kad covek pocne od pogresne premise svasta moze da zakljuci, al' da istorija i pravo pocinju od Ujedinjenih nacija, za to vec moras da budes instruisan. Ne mozes da budes toliko glup, pa to ti je.

Vređate, a da se pre toga niste potrudili da shvatite na šta se tekst odnosio. A odnosio se na međunarodno pravo i eventualno potraživanje Vojvodine od strane Mađarske.
@Treger
Samo da te obavestim pošto vidim da ne što ne kapiraš baš najbolje. Srbska država je sa celim svojim aparatom vlasti i svega što tu vlast predstavlja napustila teritoriju Kosova posle tog potpisa. Ostao je ne zaštićen srpski narod i to uglavno m sirotinja. Okupacija bi bila da je na Kosovu ostala naša policija koja bi radila za okupatora i ostali organi jedne države.

I vi kao i vaš kolega vređate, a zaista ne znam kako da nazovem ovu nepismenu besmislicu koju ste napisali. U uslovima Kumanovskog sporazuma (čitaj kapitulacije) je stajalo da naše snage bezbednosti moraju napustiti KiM. Da li to znači da strana vojna sila nije okupirala KiM?

Koliko bezobzirnosti i bezosećanja se ovde pokazuje prema sugrađanima na Kosovu. LJudi koji provode ceo dan na blogu ( čitaj besposliče po ceo dan) daju sebi za pravo da vređaju nečiju pamet jer se zaboga napada NATO. Bravo g.Kovačeviću, divne ste skojevce okupili. Samo napred, ali nadalje bez mog prisustva.
doktorka doktorka 00:45 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut


"NATO je okupirao srpsku pokrajinu Kosovo i Metohiju, a to je po definiciji vojna uprava ili vi mozda mislite da UNMIK ima bilo kakvu vlast?"





" Srpski zvaničnici se javno deklarišu da su protiv svakog oblika nezavisnosti Kosova, a to je ono što se apsolutno ne može prihvatiti. Što se suštinske autonomije Kosova tiče, mi smo to imali po Ustavu od 1974. godine i to u povoljnijim okolnostima, okolnostima postojanja Jugoslavije, kada je Kosovo bilo federalna jedinica i participirala direktno u saveznoj vlasti, a ne preko Srbije. Dakle, sada nema Jugoslavije, a Kosovo - iako po nazivu autonomna pokrajina - nikada nije bilo autonomija unutar Srbije: Srbija nije bila državni okvir za autonomiju Kosova nego je državni okvir bila Jugoslavija. Treće, u Srbiji se stalno ponavlja ideja o suštinskoj autonomiji, ali niko nije vidio napisana ni dva slova kako bi izgledala ta suštinska autonomija, a kako bi zapravo izgledala mi vidimo po Ustavu Srbije koji je usvojen prije nekoliko mjeseci: tamo ima posebno poglavlje o autonomnim pokrajinama, kako oni kažu - Kosovo i Metohija i Vojvodina. To je direktno prepisano iz Miloševićevog Ustava iz 1990. godine. I, konačno, pozivanje Srbije na to da je Kosovo dio teritorije Srbije i pozivanje Srbije na povelju UN-a o nepovredivosti tih granica, u ovom slučaju je potpuno neosnovano, jer kada je nastala kosovska kriza, kada je Rezolucijom 1244 Savjeta bezbjednosti 1999. na neki način internacionalizirano kosovsko pitanje i suspendovan svaki oblik vlasti Srbije, Srbija nije bila ni suverena ni međunarodno priznata država niti je imala međunarodno priznate granice. Već je, kao što znamo, do 2006. godine - kada je bio crnogorski referendum - sve od prvog decembra 1918. godine bila dio i u sastavu neke druge međunarodno priznate države sa međunarodno priznatim granicama. Dakle, moglo bi se puno tih argumenata nabrojati zbog čega jedino varijanta da Kosovo bude unutar Srbije, u sastavu Srbije, makar i samo formalno pod njenim suverenitetom, ne dolazi u obzir"
Solomon Solomon 02:45 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Koliko bezobzirnosti i bezosećanja se ovde pokazuje prema sugrađanima na Kosovu. LJudi koji provode ceo dan na blogu


Nijedna clanica NATO-a nije stavila VETO! Naravno da je SRJ bombardovana bez odobrenja UNa, jer to odobrenje UN ne moze nikad ni dati. Nije mandat UNa da blagosilja bombardovanja. Dakle ni jedna zemlja NATO-a koje su nama bliske (Cheska, Grcka, Francuska) nisu se protivile. Uporedu ni u internacionalnom planu nisu se ni "braca" Rusi mnogo protivili.

Da, 33 drzava je za sada priznalo Kosovo. Priznace jos 100 do kraja godine. I sta onda ? Da li ces onda slegnuti ramenima? Reci Kosovo je zaista nezavisno ?
Uostalom, da - znaci Mnogo vise kada jednu zemlju prizna Amerika nego kada je ne priznaje Kipar.

A sto se tice vaseg komentara, gore - ono sto ne shvatate i sto je upravo i uzrok ove nevolje je da su NASI sugradjani bili i onih 2miliona Albanaca na Kosovu. Posto smo tu cinjenicu IGNORISALI 10 godina, evo nas gde smo.
Uostalom ? Sta ti jos radis ovde ? Zar nisi krenuo na Kosovu da se boris ?
blackbox blackbox 09:33 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

to milosib

Koliko bezobzirnosti i bezosećanja se ovde pokazuje prema sugrađanima na Kosovu.

Da li Vi pod sugrađanima podrazumevate sve stanovnike Kosova ili samo sunarodnike?
silver bullet silver bullet 10:43 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Kad covek pocne od pogresne premise svasta moze da zakljuci, al' da istorija i pravo pocinju od Ujedinjenih nacija, za to vec moras da budes instruisan. Ne mozes da budes toliko glup, pa to ti je.
Vređate, a da se pre toga niste potrudili da shvatite na šta se tekst odnosio. A odnosio se na međunarodno pravo i eventualno potraživanje Vojvodine od strane Mađarske.


Pa ne vredjam vas, rekla sam da niste glupi.

A paralela sa Madjarskom i Vojvodinom je odlicna. Upravo vi ne razumete da bi isti arsini mogli da se primene na Vojvodinu. Ali to niko ne radi, jer je tu svrsena stvar. Mi smo kolonizovali Vojvodinu u poslednjih 50 godina podjednako kao sto su taj zavrsni udarac izveli Albanci na Kosovu.

Inace, i na Hilandaru je srpska svetinja, pa nju niko ne pominje u kontekstu svete srpske zemlje za koju se treba boriti. Tako ce biti i sa Kosovom za desetak godina. A mi treba da budemo dovoljno pametni da za tih deset godina ne dozvolimo da ekstremisti na albanskoj strani uniste nase svetinje.

Paljenjem UN punktova i odbacivanjem Evrope i EULEKSA - to svakako necemo moci jer su oni jedina sila dole koja moze da zastiti nase ljude i nase svetinje.

Dok se vi pozivate na pravo u Povelju UN, zivot dole tece i sanse koje imamo danas sutra nam nece biti dostupne.
To je paralela sa Vojvodinom koju morate da vidite.
DeMarti DeMarti 15:18 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Ima jedan malecki problem. Na Kosovu imamo NATO i Albance na jednoj strani a Srbe na drugoj. Dakle neravnoteza kako u ljudstvu tako i u tehnici. Ako dodje do gerilskog otpora Srba okupaciji, nekako mi se cini da u startu Srbi stoje lose.
dragan7557 dragan7557 16:18 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Ali mi smo sa ponosom slavodobitno napustili svoju teritoriju i predali je pobednicima 6 dana pre roka.


Kojim pobednicima??? Ja čuo da smo mi pobednici izvor RTS Novine i Partije. A još na početku rata je NATO bio na kolenima.
Treger Treger 21:12 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

milosib
Ne mogu da verujem koliko gluposti је ovdašnja ekipa LDP-a u stanju da smisli za jedno popodne i veče. Koliko truda ulažete da opravdate agresora koji je pri tom napadu pobio 3000 civila u ovoj zemlji i koliko truda ulažete da opravdate očigledno kršenje međunarodnog prava. Verujte da cenim taj trud jer smisliti ovakve nebuloze nije lako. Evo primera.@Solomon
Videvsi da se na Kosovu sprema isto resenje kao u Hr i BiH - Nato, savez od 25 zemalja, je napao Srbiju kojoj u pomoc nije (cak ni vetom) stala NI JEDNA zemlja na svetu.Vetom gde? Pametnice moja, veto se stavlja u SB UN, a tamo to nije prošlo. Jeste li čuli da je Srbija bombardovana bez dozvole UN?
Pravo i zakoni su stvar koju odlucuje vecina. Tako je sa svim zakonima, menjaju se i kroje po zakonu vecine. Vecina zemalja priznaju Kosovo - elem, ako ste mislili do sada da je to krsenje medjunarodnog prava - pred nasim ocima to postaje medjunarodno pravo.Priznale su ga 33 zemlje, a članica UN ima više od 190, stvarno većina. Možda je za vas priznanje od strane USA ravne međunarodnom, ali to samo pokazuje koliko nemate pojma ni o čemu. Da li ste vi završili bar osnovnu školu?

silver bulletKad covek pocne od pogresne premise svasta moze da zakljuci, al' da istorija i pravo pocinju od Ujedinjenih nacija, za to vec moras da budes instruisan. Ne mozes da budes toliko glup, pa to ti je.Vređate, a da se pre toga niste potrudili da shvatite na šta se tekst odnosio. A odnosio se na međunarodno pravo i eventualno potraživanje Vojvodine od strane Mađarske.
@TregerSamo da te obavestim pošto vidim da ne što ne kapiraš baš najbolje. Srbska država je sa celim svojim aparatom vlasti i svega što tu vlast predstavlja napustila teritoriju Kosova posle tog potpisa. Ostao je ne zaštićen srpski narod i to uglavno m sirotinja. Okupacija bi bila da je na Kosovu ostala naša policija koja bi radila za okupatora i ostali organi jedne države.I vi kao i vaš kolega vređate, a zaista ne znam kako da nazovem ovu nepismenu besmislicu koju ste napisali. U uslovima Kumanovskog sporazuma (čitaj kapitulacije) je stajalo da naše snage bezbednosti moraju napustiti KiM. Da li to znači da strana vojna sila nije okupirala KiM?Koliko bezobzirnosti i bezosećanja se ovde pokazuje prema sugrađanima na Kosovu. LJudi koji provode ceo dan na blogu ( čitaj besposliče po ceo dan) daju sebi za pravo da vređaju nečiju pamet jer se zaboga napada NATO. Bravo g.Kovačeviću, divne ste skojevce okupili. Samo napred, ali nadalje bez mog prisustva.

E, pa milosibe drago mi je da si potegao pitanje UN. Prvo da li znaš od kada smo mi članovi UN. Kaada smo postali Kosovo je bilo već van SRJ. To možemo zahvaliti tvojim idolima iz SPS, SRS, SPO Legiji i ostaloj bratiji.Prema tome nije nambaš argument da se pozivamo na članstvo u UN, jer su pre nas to postali ,Slovenci , Hrvati i ostali. Takođe ima u toj povelji i poglavlja o paravu na samo opredelenje itd. Takođe je uobičajeno da se na prao poziva onaj ko poštuje pravo a ne obrnuto. Možeš li mi reći u kojo tački povelje UN piše o ubijanju civala i voženju istih u hladnjačama. Zašto ne sarađujemo sa Hagom na primer.Prema tome milosibe treba biti malo obazriv kada se poziva na eđunarodno pravo jer mi tu nestojimo baš najbolje. Kako zamišljaš da držiš većinski narod u ropstvu. To nije pošlo za rukom ni Južnoj Africi gde je takođe manjina držala vlastali je na kraju poražena. Čak su i rasisti shvatili da i pored dijamanata i sveg ostalog bogatsva ne mogu bez sveta. Sada možeš videti u vojsci i žene i muškrce i bele i obojene i država napreduje. Da su nastavili silom da drže pokerunu većinu došlo bi do krvoprolića i belci bi morali da napuste svoju zemlju. E vidiš mi ništa nismo uradili da razgovaramo sa tim ljudima. Zašto misliš da su naši studenti koji su studirali na Kosovu pametniji od Albanskih studenata na istim tim univerzitetima.I Kosovo je izgubljeno jer nismo ništa uradili te ljude integrišemo u naše društvo.Prema tome svoje ideje možeš uspešno da razrađuješ sa fašistima na pravnom fakultetu.
Treger Treger 21:16 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

dragan7557
Ali mi smo sa ponosom slavodobitno napustili svoju teritoriju i predali je pobednicima 6 dana pre roka.Kojim pobednicima??? Ja čuo da smo mi pobednici izvor RTS Novine i Partije. A još na početku rata je NATO bio na kolenima.

Izvini ja sam čitao druge novine pa sam možda proputio u stvari sećam se nešto da smo pričali i čak imali referendum da strana noga neće kročiti na Kosovo. Nisam čitao Ekspres, Novosti, Dugu itd.
Treger Treger 21:22 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

milosib
TregerČekaj da li si gledao vesti? NATO je i kod Leskovca prkomernom upotrebom sile rasterao rezerviste koji su tražili pare za dnevnice3 od pre devet godina kao i radnici suda što su upali u sud iz koga su sami izašli posle 9 godina. Takođe Srbi sada sami izlaze iz KPS a onda će posle 10 godina na silu da upadaju u njega. Je li ti misliš da je to normalno.I drgo da li su tebe izvukli radikali ili DSS iz nekog zamrzivača pa ne znaš da je Kosovo priznato već od 33 zemlje a posle ovog će tek da krenu priznanja. Jedini spas naroda dole je da se okrenu sebi i svojim komšijama bez obzira na naciju. Pa videli smo kao su se Srbi obračunavali sa svojim sunarodnicima koji imaju svoje mišljenje.Inače Voja i Tadić pričaju samo o 17. martu, a šta je sa spontanim bacanjem eksploziva u Kosovskoj Mitrovici, razbijanjem kontrolnih punktova paljem automobila id. Zašto srbi nisu ušli u sud 20. marta pa akcija umnika i NATO ne bi bila 17. marta ako im je to važno.Da gledam vesti, ali se ne bavim gledanjem u kuglu i predvidjanjima kao vi. NATO je okupirao srpsku pokrajinu i to je cinjenica koju priznanje te paradrzave od strane 33 zemlje nece promeniti, kao sto ni mnoge marionetske drzave (npr.NDH) nisu nista predstavljale iako su ih priznale Nemacka, Italija, Japan i drugi. Gerilski oblik borbe za oslobodjenje je nesto sto istorija poznaje i kao sto je poznato iz npr. WWII kasnije glorifikuje (primer prilicno jadnog u Francuskoj i dosta jakog u Jugoslaviji). Sto se mene tice izgovor za agresiju NATO na Srbiju je u potpunosti ravan Hitlerovim, pa cak i bedniji. To sto ste puni razumevanja za okupatora, a ne za svoje sugradjane stvarno ne mogu da razumem.Vidite g.Tregeru, nikakva prica ne moze promeniti cinjenice. Kosovo nije drzava i kako stoje stvari nece ni biti, jer je potpuno jasno da nije u pitanju da se to progura u SB UN, vec i da je broj drzava koje ih priznaju pod direktnim pritiskom USA veoma mali.

Da Srbija je prava država kad god je gusto mi imamo tehničku vladu koja ništa ne zna ništa ne odluučuje a zemlja propada. Svako vodi svoju politiku i pljačka svoj resor.Da li ti t nazivaš državom. Vidiš na Kosovu je vlada naredili da nema nereda i nasilja i nijedan Albanac nije izazivao međunarodne snage. A mi, smo organizovali snajperiste da pucaju na naše kako bi mogli da dignemo frku međutim kao i svaka predstava u režiji naših patriota samo se nama obije o glavu.
Treger Treger 21:29 20.03.2008

Re: Mitrovica-Bejrut

Solomon
povedete sa sobom u svoj stan neku srpsku porodicu.I u NAJVECIM procenama, Srba na Kosovu nema dovoljno ni da popune Marakanu. Da je ovoj drzavi zaista stalo do ljudi na Kosovu o tim ljudima bi se brinula. Veruj mi, mnogo bi bilo jeftinije, i monetarno i krvlju, da 80,000 ljudi preselis u nove kuce nego voditi ovakvu politiku. Uostalom, ovakva politika BGa samo pogorsava situaciju Kosovskih Srba koji su do sada bili zrtve a od jucerasnjih nemira su opet postali pocinioci. Zato prestani da se pozivas na toboze blagostanje Kosovskih Srba.
Kazite molim vas sta je izvrnuto u cinjenicama oko NATO napada na Srbiju i Kosova kao drzave ili mi bar napisite kakva je to neizvrnuta realnost.Videvsi da se na Kosovu sprema isto resenje kao u Hr i BiH - Nato, savez od 25 zemalja, je napao Srbiju kojoj u pomoc nije (cak ni vetom) stala NI JEDNA zemlja na svetu. I posle 10 godina cimanja, laganja i pravljenja celog sveta ludim (a po najvise svoj nardo) - politika Srbije je 'zaradila' i bombe i u tom ratu IZGUBILA KOSOVO! Sada 10 godina posle tog dogadjaja - postoje oni u Srbiji koji zele sve to da ponove, da se opet borimo oko izgubljenog, da jos jedna citava generacija bude izgubljena u idiotskim ratovima... Eto to ti je REALNOST.- Uostalom, zasto ti ovo sve pricam ? Zar nisi vec na Kosovu ? Zar nisi vec zapucao da odbranis svoju bracu dole? Sta cekas?

potpuno se slažem sa tobom samo da dodam Milošević je lično uputio poziv da nas Bombarduju kada je predstavnik međunarodne zajednice rekao da Srbija srlja u ratni sukob Sloba mu je rekao da popiju viski i onda mogu da nas bombarduju. To je kod nas na medijima primljeno sa ovacijama, ala im ga Sloba zaprži. Pa takođe ona zmija iz JUL T.L. kaže dođite da nas bombardujete mi smo u Takovskoj 10 pa onda zbrisa u Rusiju.
milos.urosevic milos.urosevic 11:19 19.03.2008

a "novine" nepristrasne sve u sesnaest

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:44 19.03.2008

Re: a "novine" nepristrasne sve u sesnaest

milos.urosevic

šta te to čudi. pa uvek je masakr i genocid samo nad srbima.
ako nisi primetio.
al super je ova naslovna strana.
krupno - masakr
a malo manje krupno - večeras loto 500.000 eura
još samo fali gola ženska:))
sentinel26 sentinel26 12:11 19.03.2008

Nije u pitanju "femkanje" !

Gosn Drago,
Ovdje se ne radi o "femkanju" već o sljedećem:
- 1 ) pokušaj umanjenja nastale štete; i
- 2) pokušaj da se šteta u celosti prevali na koalicionog partnera (DSS).

Neuspješno je i jedno i drugo.

Dva mjeseca prije proglašenja nezavisnosti, ja sam ovdje na jednom blogu napisao da Srbija neće htjeti (ni smjeti) da pregovara o podjeli Kosova, zbog toga što to podrazumijeva priznanje onog većeg dijela i što su oni planirali da taj Sjever zauzmu "nasilno" - vjerujući da im je taj vrabac u ruci već osiguran.

Akcionari su donijeli "Akcioni" plan (sa elementima ratnog plana) prvo kao koalicija koja želi da opstane i da to svima njima bude dobra patriJotska hrana za neke buduće izbore.

Donošenje i realizacija:
1) Plan je donijet zajednički i jednoglasno.
- Jednoglasnost nije posljedica kvaliteta plana i pamjeti već želja da se sajkrije nesposobnost i izbjegne odgovornost za neuspjeh u pregovorima koji su vodjeni diletantski. Nijesu podnijeli čak ni izveštaj.

2) Plan je bio poznat svim članovima Vlade i Predsedniku države.

3) Plan (ne u cjelosti) je očigledno bio poznat i grupi Srba u K.Mitrovici (članovima DSS-a).

4) Nije baš jasno ko su sve operativni rukovodioci Plana pored Samardžića i kakva je subordinacija u pitanju.

5) Bili su složni u slučaju paljenja i miniranja punktova kod Leška i Z.Potoka.
Politička šteta brzo minimizirana a materijalna šteta prava sitnica za njihov NIP.
Eho u Srbiji - pozitivan - "pokazali smo im" !

6) Akcija "zauzimanja" pruge izvedena "trijumfalno" i uz veliko slavlje. Rezultat je momentalno anuliran jednim običnim saopštenjem iz Prištine.

- Politička šteta evidentna. Ekonomska takodje, naročito za Srbe južno od Ibra.
- Posljedice - legalna trgovina će da se smanjuje a šverc povećava,(o rušenju ugleda Srbije - ne mjeri se više).

Eho u Srbiji - na najvažnijim mjestima tišina - počinje raskol (sukob) medju kohalicionim partnerima u rukovodjenju realizacijom plana.

7) "Osokoljeni" jastrebovi, prethodnim "uspjesima", organizuju upad u zgradu Suda pod upravom UNMIK-a i to od grupe radnika koji su svojevremeno odbili da rade u tom sudu i "grupe gradjana".

- Kontrola i rukovodjenje "akcijom" više nije zajednička. Kadrovi DSS-a iz K.Mitrovice vode glavnu riječ, čime je kontrola nad izvršenjem "Plana" potpuno prešla u ruke DSS Vlade.

- Politička šteta ogromna i nepopravljiva.
- Ekonomska šteta takodje velika.
- Ljudske žrtve i veliki broj povrijedjenih i onesposobljenih.

Eho izlazi izvan Srbije - kreće novi talas priznavanja Kosova kao nezavisne države.
Eho u Srbiji - vidljiv sukob koalicionih partnera već "podešen" za predizbornu kampanju.
Eho na Kosovu - NATO snage u K.Mitrovici preuzimaju vlast i zavode red.

Zbirni rezultat - Srbija u buli i tone sve dublje i dublje.

Treger Treger 17:06 19.03.2008

Re: Nije u pitanju "femkanje" !

sentinel26
Gosn Drago,Ovdje se ne radi o "femkanju" već o sljedećem:- 1 ) pokušaj umanjenja nastale štete; i- 2) pokušaj da se šteta u celosti prevali na koalicionog partnera (DSS).Neuspješno je i jedno i drugo.Dva mjeseca prije proglašenja nezavisnosti, ja sam ovdje na jednom blogu napisao da Srbija neće htjeti (ni smjeti) da pregovara o podjeli Kosova, zbog toga što to podrazumijeva priznanje onog većeg dijela i što su oni planirali da taj Sjever zauzmu "nasilno" - vjerujući da im je taj vrabac u ruci već osiguran.Akcionari su donijeli "Akcioni" plan (sa elementima ratnog plana) prvo kao koalicija koja želi da opstane i da to svima njima bude dobra patriJotska hrana za neke buduće izbore.Donošenje i realizacija: 1) Plan je donijet zajednički i jednoglasno.- Jednoglasnost nije posljedica kvaliteta plana i pamjeti već želja da se sajkrije nesposobnost i izbjegne odgovornost za neuspjeh u pregovorima koji su vodjeni diletantski. Nijesu podnijeli čak ni izveštaj.2) Plan je bio poznat svim članovima Vlade i Predsedniku države.3) Plan (ne u cjelosti) je očigledno bio poznat i grupi Srba u K.Mitrovici (članovima DSS-a).4) Nije baš jasno ko su sve operativni rukovodioci Plana pored Samardžića i kakva je subordinacija u pitanju.5) Bili su složni u slučaju paljenja i miniranja punktova kod Leška i Z.Potoka.Politička šteta brzo minimizirana a materijalna šteta prava sitnica za njihov NIP.Eho u Srbiji - pozitivan - "pokazali smo im" !6) Akcija "zauzimanja" pruge izvedena "trijumfalno" i uz veliko slavlje. Rezultat je momentalno anuliran jednim običnim saopštenjem iz Prištine.- Politička šteta evidentna. Ekonomska takodje, naročito za Srbe južno od Ibra. - Posljedice - legalna trgovina će da se smanjuje a šverc povećava,(o rušenju ugleda Srbije - ne mjeri se više).Eho u Srbiji - na najvažnijim mjestima tišina - počinje raskol (sukob) medju kohalicionim partnerima u rukovodjenju realizacijom plana.7) "Osokoljeni" jastrebovi, prethodnim "uspjesima", organizuju upad u zgradu Suda pod upravom UNMIK-a i to od grupe radnika koji su svojevremeno odbili da rade u tom sudu i "grupe gradjana".- Kontrola i rukovodjenje "akcijom" više nije zajednička. Kadrovi DSS-a iz K.Mitrovice vode glavnu riječ, čime je kontrola nad izvršenjem "Plana" potpuno prešla u ruke DSS Vlade.- Politička šteta ogromna i nepopravljiva.- Ekonomska šteta takodje velika.- Ljudske žrtve i veliki broj povrijedjenih i onesposobljenih.Eho izlazi izvan Srbije - kreće novi talas priznavanja Kosova kao nezavisne države.Eho u Srbiji - vidljiv sukob koalicionih partnera već "podešen" za predizbornu kampanju.Eho na Kosovu - NATO snage u K.Mitrovici preuzimaju vlast i zavode red.Zbirni rezultat - Srbija u buli i tone sve dublje i dublje.

Potpuno se slažem sa vama stim što mislim da bi mi terebali kao naro već jednom da ukapiramo da je to njihovo razilaženje samo privid. Sve to je njihova igra kako bi opet pobedila demokratska opcija pod Vojislavom Koštunicom.Zato nam je dožnost da objašnjavamo narodu nihovu pogubeljnu taktiku. Ne može se vatrogasac druži sa palikućom i to pogotovu ako ovaj i dalji pali. Tako da svi ovi ministri u u vladi su isth opredeljenja sa jasnom ulogom u obmanjivanju sopstvenog naroda.
sentinel26 sentinel26 17:40 19.03.2008

Re: Nije u pitanju "femkanje" !

Treger
Potpuno se slažem sa vama stim što mislim da bi mi terebali kao naro već jednom da ukapiramo da je to njihovo razilaženje samo privid. Sve to je njihova igra kako bi opet pobedila demokratska opcija pod Vojislavom Koštunicom.Zato nam je dožnost da objašnjavamo narodu nihovu pogubeljnu taktiku. Ne može se vatrogasac druži sa palikućom i to pogotovu ako ovaj i dalji pali. Tako da svi ovi ministri u u vladi su isth opredeljenja sa jasnom ulogom u obmanjivanju sopstvenog naroda.

Poštovanje,
U pravu ste što se tiče nekog (našeg ?) zadatka.

No, imamo jedan ozbiljan problem. Narod je bio pripremljen na "akciju" i zaista je veliki broj (većina ?) gradjana (na moje zaprepašćenje) očekivao bar neki početni uspjeh, koji je trebao poslije biti "zamrznut" diplomatskom akcijom u UN i SB.

Za poslije je bilo planirano šepurenje i "krckanje" rezultata.

Jasno je da su oni planove donijeli zajedno, ali sada kada imaju negativne rezultate počinju da optužuju jedni druge redom po receptu:

- prvo idu optužbe za neobavještenost i nesaradnju,
- naredne su za neiskrenost u zajedničkom planiranju i ciljevima, i
- posljednje će biti za sabotiranje i izdajstvo.

Narodu nećemo otvoriti oči da su oni isti (i nesposobni) tako što ćemo im podmetati njihove stranačke fotografije, biografije i rezultate rada.

To se može riješiti samo tako što će se narodu objašnjavati da su njihovi planovi pogrešni, neostvarivi, štetni i opasni, a da u pozadini svega toga ustvari stoji fiziološko i idejno jednistvo sa djelovima namještaja u narodnim kancelarijama.


Ivan Marović Ivan Marović 12:36 19.03.2008

Postoji više akcionih planova

Nakon donošenja akcionog plana vlade, svako ministarstvo je napravilo svoj plan, osim ministarstva odbrane. Šutanovac je rekao da on ne zna šta piše u akcionom planu ministarstva bez portfelja, odnosno Samardžićevog ministarstva, a Proroković, Bubalo i Kovačević tvrde da on zna šta piše u akcionom planu vlade.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:42 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović
Nakon donošenja akcionog plana vlade, svako ministarstvo je napravilo svoj plan, osim ministarstva odbrane. Šutanovac je rekao da on ne zna šta piše u akcionom planu ministarstva bez portfelja, odnosno Samardžićevog ministarstva, a Bubalo i Kovačević tvrde da on zna šta piše u akcionom planu vlade.

A Proroković tvrdi da su svi planovi dostavljeni predsedniku Tadiću.....
I sad je sve sabrano....o))
Ivan Marović Ivan Marović 12:47 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Drago Kovacevic
A Proroković tvrdi da su svi planovi dostavljeni predsedniku Tadiću..
A ko tvrdi da je Tadić dao planove na uvid Šutanovcu? Niko. Dakle, kako god okreneš, ne možeš da proturiš tezu da Šutanovac zna šta piše u planu. Kad već nećeš da mu veruješ na reč, a veruješ Prorokoviću.
adam weisphaut adam weisphaut 12:54 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

A ko tvrdi da je Tadić dao planove na uvid Šutanovcu?

Tadić ne informiše ministra odbrane o akcionom planu.
Maroviću, sad si optužio predsednika za neodgovornost.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:55 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović
Drago Kovacevic
A Proroković tvrdi da su svi planovi dostavljeni predsedniku Tadiću..
A ko tvrdi da je Tadić dao planove na uvid Šutanovcu? Niko. Dakle, kako god okreneš, ne možeš da proturiš tezu da Šutanovac zna šta piše u planu. Kad već nećeš da mu veruješ na reč, a veruješ Prorokoviću.

Ne proturam ja....ja prepričavam ono što smo čuli, ti i ja...
A ti proturaš sumnju da Tadić neda Šutanovcu prave informacije....o))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:56 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

A ko tvrdi da je Tadić dao planove na uvid Šutanovcu?

Jedan covek koji je vidjen kako se od silnog smeha od citanja planova saplice niz stepenice i pada na glavu....
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:57 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović
Kad već nećeš da mu veruješ na reč, a veruješ Prorokoviću.


E da, ovo je poenta- odjednom su Proroković i Bubalo "odgovorni državni zvaničnici kojima nema razloga da se ne veruje". Onda komotno mogu sa njima u koaliciju, mislim ako LDP ima poverenja u Koštunicu, možda će imati i Koštunica u njih. Kao što reče njihov predsednik Čeda u "poligrafu" pre neki dan- "a zašto mislite da mi ne možemo korigovati svoje stavove po pitanju Kosova?" Pa će onda možda zajedno sa Koštunicom da odbrane Kosovo, pošto su tako lepi, pametni i vredni.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:02 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Trinidad Tobagović
Ivan Marović
Kad već nećeš da mu veruješ na reč, a veruješ Prorokoviću.


E da, ovo je poenta- odjednom su Proroković i Bubalo "odgovorni državni zvaničnici kojima nema razloga da se ne veruje". Onda komotno mogu sa njima u koaliciju, mislim ako LDP ima poverenja u Koštunicu, možda će imati i Koštunica u njih. Kao što reče njihov predsednik Čeda u "poligrafu" pre neki dan- "a zašto mislite da mi ne možemo korigovati svoje stavove po pitanju Kosova?" Pa će onda možda zajedno sa Koštunicom da odbrane Kosovo, pošto su tako lepi, pametni i vredni.

pa ne verujem im ja. Vi im verujete, zato ste sa njima u koaliciji, a kako stvari idu opet će te. Sve to opravdavajući strahom od radikala.
Dakle, ova dva vaša koalciona partnera, tvrde javno nešto što vi ne opovrgavate. Bubalo to tvrdi pozivajući se na Milosavljevića koji sedi u studiju. I čovek klima glavom....
Dakle, ako Bubalo kaže da je danas sreda, onda ne mogu kazati da mu ni to ne verujem...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:07 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Drago Kovačević
Vi im verujete, zato ste sa njima u koaliciji, a kako stvari idu opet će te.


Daj Bože da mene neko zovne u koaliciju, makar i sam Toma Nikolić, da mi da ministarstvo za štabilo, da uzem i ja 100miliona$, da ošišam ovce i vratim se kući na Trinidad.
Ivan Marović Ivan Marović 13:24 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

adam wiesphaut
Maroviću, sad si optužio predsednika za neodgovornost.
Adame, ne pričaj otprilike. Zna se šta je hijerarhija. Evo na primer - ono što zna predsednik vlade, ne mora da zna i gradonačelnik.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:31 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović
adam
Maroviću, sad si optužio predsednika za neodgovornost.
Adame, ne pričaj otprilike. Zna se šta je hijerarhija. Evo na primer - ono što zna predsednik vlade, ne mora da zna i gradonačelnik.

Ne mora...Ali veza između predsednika vlade i nekoga gradonačelnika nije isto kao veza između vrhovnoga komandanta vojske i ministra odbrane....čak da se ne radi o ljudima gde je jedan predsednik stranke a drugi potredsednik te stranke....
Ivane, nije adekvatno poređenje...
Ivan Marović Ivan Marović 13:36 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Drago Kovacevic
Ivane, nije adekvatno poređenje...
Zašto ti omalovažavaš funkciju gradonačelnika? Sad ispade nema funkcije u državi do funkcije vrhovnoga komandanta i ministra vojnog. Ja mislim da je gradonačelnička funkcija isto, ako ne i više važna.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:42 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Ivane, nije adekvatno poređenje...
Zašto ti omalovažavaš funkciju gradonačelnika? Sad ispade nema funkcije u državi do funkcije vrhovnoga komandanta i ministra vojnog. Ja mislim da je gradonačelnička funkcija isto, ako ne i više važna.

Ne podcenjujem Ivane. Za svakodnevni život je to jako vađna funkcija...
Ali, zai sukob sa NATOM ili sprečavanje toga sukoba,potpuno nerelevantna...
adam weisphaut adam weisphaut 13:48 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Zašto ti omalovažavaš funkciju gradonačelnika? Sad ispade nema funkcije u državi do funkcije vrhovnoga komandanta i ministra vojnog. Ja mislim da je gradonačelnička funkcija isto, ako ne i više važna.

Ministar odbrane koji u svojoj nadležnosti ima vojsku (uključujući vojne službe bezbednosti) sigurno mora biti informisan o onome što neposredno utiče na bezbednosni položaj zemlje. Ispade da je po tebi isto baviti se oružanom silom i odnošenjem smeća.
Ivan Marović Ivan Marović 13:50 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Kakav sukob s NATO? Nama bezbednost ugrožavaju dojave o podmetnutim bombama u opštini Čukarica, a ne NATO. To je svakodnevni život, gradonačelnički, a ne bulažnjenje razmažene elite o istorijskoj nepravdi, istorijskoj odgovornosti i istorijskom pomirenju.
stephen dedalus stephen dedalus 16:29 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

ne znam za vas, ali mene ubise sa ovim promenama uloga: sada su odjednom demokrate neobavestene! to valjda imaju dezurstva u valdi: svakog meseca po jedan clan vlade mora da bude neobavesten. uostalom, sama ideja da ministarvstvo odbrane jedino nema plan delovanja u odnosu na ugrozavanje teritorijalnog integriteta je cist teatar apsurda.
da ne govorimo o tome da se mi kunemo u UN i njihove rezolucije, a onda ubijemo UN policajca!
uostalom, ne znam zasto se sada svi cudimo: plan je akcioni, ne erotski, pa je logicno da vidimo akcione, a ne erotske scene.
nego, ja sam cuo da je do raspada vlade doslo zbog nesuglasica oko toga koga angazovati kao savetnika na izradi akcionog plana. DSS je insistirao da savetnik bude cak noris, dok je DS zeleo da to bude stalone, u kom slucaju je samardzic trebalo da nosi traku oko glave.
ono sto prorokovic nije znao jeste deo akcionog plana koji se odnosi na unutrasnji plan, to jest ove akcijase koji prekidaju tribine i sprovode slicne planove. jos samo da pocnu da nose one akcijaske, smedje kosulje.
sentinel26 sentinel26 16:48 19.03.2008

Postoji više akcionih (ratnih) planova ?

Drago Kovacevic
Ali, za sukob sa NATOM ili sprečavanje toga sukoba,potpuno nerelevantna...

Planovi koji sadrže elemente ratnih planova se donose po drugačijoj proceduri, koju Vlada nije smjela da sprovede i to ne što su se plašili NATO, (to je slaba sila za njih) , već od sopstvenih gradjana i dugovječnosti jedinstva s foteljama.

Ministarstvo odbrane moralo da bude upoznato sa "kosturima" svih tih planova.

Niko ne zna šta je sa VBA i VKOA ? Kome one polažu račune, a kome podnose operativne (procjene) i izveštaje.
Ako je neko ministarstvo, organ ili organizacija donijelo neki (ratni) plan van procedure i van zvaničnih državnijh planova, vojna obaveštajna služba je bila dužna da o tome obavijesti predsednika države.

Onaj papir koji je Samardžić dao predstavniku UNMIK-a je samo njegov, bilo je jasno odmah i isti je odmah bačen u korpu a i njemu je nešto saopšteno što on nije hteo javno da prizna.

Postoji u Srbiji jedna veoma opasna praksa još iz vremena S.Miloševića, od 1991.godine, a to je da MUP ima svoje (ratne) planove o kojima ministarstvo odbrane (vojska) ne zna ništa, pa je u nekoliko situacija traženo i potčinjavanje vojske policiji. Posljednji njegov (SM) slučaj se upravo zbio na Kosovu.

Sličnu praksu imamo i sada, jer planeri i izvršioci su oni isti djaci i iz iste škole, koji drugačije ne znaju i ne žele.

Ko će trpjeti posljedice znate svi.
blackbox blackbox 16:57 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović
Nakon donošenja akcionog plana vlade, svako ministarstvo je napravilo svoj plan, osim ministarstva odbrane. Šutanovac je rekao da on ne zna šta piše u akcionom planu ministarstva bez portfelja, odnosno Samardžićevog ministarstva, a Proroković, Bubalo i Kovačević tvrde da on zna šta piše u akcionom planu vlade.


A Tadić tvrdi da nije video najnovije Načertanije koje je Samardžić ultimativno predao UNMIK-e u Prištini.
Ako je tako morao bi hitno sazvati Savet za nac. bezbednost i sprečiti one koji guraju državu u sukobe.
Sama ta činjenica govori da se u Srbiji ne zna ko kosi, ko vodu nosi, ko pije ko plaća, pa su onda pomešani ludi i zbunjeni a narod, kao i uvek, nadrlja.
Ko razume shvatiće ko shvati razumeće.
Jasno je da ovo KOSOVARENJE ima veze isključivo sa vlasti u Beogradu, a odavno je pokazano da narod niko ne pita.
Problem je što se narod ponaša kao da nema mozga, kao da je sve zaboravio kako je upravo tehnologija vlsti na nacionalnim interesima dovela Srbe dovde gde su.
Pa zar neko uopšte može da poveruje da ćemo vratiti Kosovo. A ovo što govore vratiti kao vratiće Srbima celu teritoriju Kosova ne pominjući Albance ni da hoće ni da neće , ni da su neke države priznale Kosovo, ali mi kao nećemo dozvoliti da Kosovo na kome hoćemo da ostanu Srbi bude bilo gde priznato. Nije bitno što mi time ništa ne dobijamo, pogotovo ne Srbi na Kosovu, ali je važno da oni ne dobiju.Pri tome, oni koji se najviše busaju da će da vrate Kosovo u sastav Srbije pokazuju najveću moguću mržnju prema tim građanima ili stvorovima koji tamo žive u većini a hoćemo da žive sa nama zajedno.
Onaj ko veruje u te nebuloze treba stvarno da sam sebi prizna da nema veze sa stvarnosti.
I konačno, u čije ime Samardžić nesto nudi, otkud tapija DSS-u na formulisanje vitalnih nacionalnih interesa, ko će biti odgovoran za egzodus. Licemerstvo je prevršilo svaku meru, pa i onaj bedž Kosovo je Srbija deluje ubedljivo taman toliko da isti ti dopišu i parolu Šiptari su naša braća.
Dobro kaže Dušan Janjić da je scenario gotovo identičan kao sa pravljenjem SAO svojevremeno po instrukcijama koje su donosili instruktori iz Beograda.Kad je narod nadrljao instruktori si ostali tajna, osim što se mnogu prepoznati neki koji su za kratko vreme postali biznismeni.
Dakle, u praksi je tzv. instruktivno tumačenje i R1244, i ima se smatrati da i ona postoji samo ukoliko DSS misli da postoji.
Treger Treger 17:36 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Trinidad Tobagović
Drago KovačevićVi im verujete, zato ste sa njima u koaliciji, a kako stvari idu opet će te.Daj Bože da mene neko zovne u koaliciju, makar i sam Toma Nikolić, da mi da ministarstvo za štabilo, da uzem i ja 100miliona$, da ošišam ovce i vratim se kući na Trinidad.

Eto ovo je nešto iskreno od tebe sada znam zašto ti politika koju vodi Tadić odgovara. I zašto sve koji govore protiv Tadića i Koštunice guraš u LDP možda sam ja radikal naprimer. Ali izgleda ti znaš ko je neprijatelj DS. Ni ste vi za džabe izbacili Čedu.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 18:28 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Treger
Eto ovo je nešto iskreno od tebe sada znam zašto ti politika koju vodi Tadić odgovara. I zašto sve koji govore protiv Tadića i Koštunice guraš u LDP možda sam ja radikal naprimer. Ali izgleda ti znaš ko je neprijatelj DS. Ni ste vi za džabe izbacili Čedu.


To Tregeru, provalio si me 100%, ja sam Tadićev vojnik. Predsedniče, ako čitaš ovo, molim te uzmi me u obzir bar za neku državnu službu, da sedim bajdalije na dupetu i uzimam bar 500E (kad već ne mogu 3000 ko poslanici LDPa)
Ti si se sam na startu rasprave deklarisao kao LDP sa nekim "mi" i "prozreli smo vas" prema tome nije mi jasno što sad sam sebe negiraš? A tvoja partija je, inače, oličenje integriteta- sa Samardžićem, koji je za "poglede" pisao humanističke eseje o multikulturalnosti EU, i sa Dragom Kovačevićem, koji je vršio javnu funkciju u "balvan republici, kvazidržavnoj tvorevini tzv državi Krajini ect" i to bogme do pred sam kraj rata (ako sam dobro upamtio) Valjda su ljudi bili maloletni kad su to radili, pa im sada valja oprostiti, a to što danas izgledaju kao čiče od 45-60 godina je valjda posledica silne brige za sve nas?
Ponavljam- daj Bože da već od maja uđete u vladu, da vidimo koliko će vaši ministri da ojade državne jasle. Ja mislim da sam sa 100 milki (i to $ a ne evra) bio skroman u odnosu na to koliko i kako ćete vi da lapate.
Nema veze, bez obzira šta ti mislio o meni, dobićete moj glas na ovim izborima. A za to imate da zahvalite upravo Tadiću. Za sve nove glasove koje ćete dobiti na predstojećim izborima imate da zahvalite isključivo Tadiću. Ne zato što mislim da ste bolji ili drugačiji od njega nego da bi ga sprečio da se ponovo kurva sa Koštunicom, a usmerio upravo na vas, jel kontam da će man je biti štetna vlast u kojoj ste vi od one u kojoj je Koštunica. A i zato što ga treba malo zauzdati dok se nije previše popišmanio i umislio da je on neki bogomdani kapetan ovog broda ludaka.
Prema tome uživajte, ćutite, pokupite te poklonjene orase i nemojte se previše trsiti, pošto još uvek ništa niste napravili osim što laprdate i bombardujete parolama, skačete ovde ljudima za oči ko, božemeprosti, dresirani kerovi.
doktorka doktorka 20:38 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović

Drago KovacevicA Proroković tvrdi da su svi planovi dostavljeni predsedniku Tadiću..A ko tvrdi da je Tadić dao planove na uvid Šutanovcu? Niko. Dakle, kako god okreneš, ne možeš da proturiš tezu da Šutanovac zna šta piše u planu. Kad već nećeš da mu veruješ na reč, a veruješ Prorokoviću.

koga to zanima? ne mozesh sedeti u vladi ,a biti neobavesten.
Ivan Marović Ivan Marović 22:02 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

doktorka
ne mozesh sedeti u vladi ,a biti neobavesten.
Možeš, ako recimo sediš na ušima. Doktorka, mnogo si veliki dogmata.
doktorka doktorka 22:06 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović

Drago KovacevicIvane, nije adekvatno poređenje...Zašto ti omalovažavaš funkciju gradonačelnika? Sad ispade nema funkcije u državi do funkcije vrhovnoga komandanta i ministra vojnog. Ja mislim da je gradonačelnička funkcija isto, ako ne i više važna.


ovo se zove: skretanje paznje.
Treger Treger 22:53 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Trinidad Tobagović
TregerEto ovo je nešto iskreno od tebe sada znam zašto ti politika koju vodi Tadić odgovara. I zašto sve koji govore protiv Tadića i Koštunice guraš u LDP možda sam ja radikal naprimer. Ali izgleda ti znaš ko je neprijatelj DS. Ni ste vi za džabe izbacili Čedu.To Tregeru, provalio si me 100%, ja sam Tadićev vojnik. Predsedniče, ako čitaš ovo, molim te uzmi me u obzir bar za neku državnu službu, da sedim bajdalije na dupetu i uzimam bar 500E (kad već ne mogu 3000 ko poslanici LDPa)Ti si se sam na startu rasprave deklarisao kao LDP sa nekim "mi" i "prozreli smo vas" prema tome nije mi jasno što sad sam sebe negiraš? A tvoja partija je, inače, oličenje integriteta- sa Samardžićem, koji je za "poglede" pisao humanističke eseje o multikulturalnosti EU, i sa Dragom Kovačevićem, koji je vršio javnu funkciju u "balvan republici, kvazidržavnoj tvorevini tzv državi Krajini ect" i to bogme do pred sam kraj rata (ako sam dobro upamtio) Valjda su ljudi bili maloletni kad su to radili, pa im sada valja oprostiti, a to što danas izgledaju kao čiče od 45-60 godina je valjda posledica silne brige za sve nas?Ponavljam- daj Bože da već od maja uđete u vladu, da vidimo koliko će vaši ministri da ojade državne jasle. Ja mislim da sam sa 100 milki (i to $ a ne evra) bio skroman u odnosu na to koliko i kako ćete vi da lapate. Nema veze, bez obzira šta ti mislio o meni, dobićete moj glas na ovim izborima. A za to imate da zahvalite upravo Tadiću. Za sve nove glasove koje ćete dobiti na predstojećim izborima imate da zahvalite isključivo Tadiću. Ne zato što mislim da ste bolji ili drugačiji od njega nego da bi ga sprečio da se ponovo kurva sa Koštunicom, a usmerio upravo na vas, jel kontam da će man je biti štetna vlast u kojoj ste vi od one u kojoj je Koštunica. A i zato što ga treba malo zauzdati dok se nije previše popišmanio i umislio da je on neki bogomdani kapetan ovog broda ludaka.Prema tome uživajte, ćutite, pokupite te poklonjene orase i nemojte se previše trsiti, pošto još uvek ništa niste napravili osim što laprdate i bombardujete parolama, skačete ovde ljudima za oči ko, božemeprosti, dresirani kerovi.

Ja vidi da nisi obaveštan da je Đelić vaš član a om ima 70 mil. evra što je oko 100mil. dolara otprilike. Prema tome pogrešno pucaš. Nije Čeda otvarao delta siti i hvalio Miškovića. Zar nevidiš šta radi G17+. Pa nesmeta vam ni mafija koja je opljačkala Beograd sa Vukovom tazbinom. Svi su oni dobri likovi ali samo ne valjaju LDP. Što ne pričaš o Tominom stanu u Beogradu i primanju odvojenog života na skupštinskoj blagajni.Zašto ti ne smeta ćutanje DS nablaćenje Đinđića. Zašto ti nesmetašto DS ne traži političku pozadinu ubistva premijera.
doktorka doktorka 22:57 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović

doktorkane mozesh sedeti u vladi ,a biti neobavesten.Možeš, ako recimo sediš na ušima. Doktorka, mnogo si veliki dogmata.

ne , samo sam protiv sarlatanstva .
Ivan Marović Ivan Marović 23:00 19.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

doktorka
ne, samo sam protiv sarlatanstva.
Jedno ne isključuje drugo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:19 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ja vidi da nisi obaveštan da je Đelić vaš član a om ima 70 mil. evra što je oko 100mil. dolara otprilike. Prema tome pogrešno pucaš. Nije Čeda otvarao delta siti i hvalio Miškovića. Zar nevidiš šta radi G17+. Pa nesmeta vam ni mafija koja je opljačkala Beograd sa Vukovom tazbinom. Svi su oni dobri likovi ali samo ne valjaju LDP. Što ne pričaš o Tominom stanu u Beogradu i primanju odvojenog života na skupštinskoj blagajni.Zašto ti ne smeta ćutanje DS nablaćenje Đinđića. Zašto ti nesmetašto DS ne traži političku pozadinu ubistva premijera.

ih bre tregeru,
možeš do sutra da pričaš. nema ko da čuje.
de je operacija kofer?
de onaj satelit što je davinić pazario od izraela?
da ne nabrajam.
dobro kaže pera luković da se ovde pamćenje meri u milisekundama.
znaš šta, ja sam već pisala o tome. 6. oktobra je dinkić postavio svoju mamu
za predsednicu upravnog odbora tamo u pasterovoj.
toma ima novu kuću u kragujevcu, pričaju kragujevčani.
al pouzdano znam kako se vučić tužno slikao na televiziji u garsonjeri od 24 kvadrata al nam nikada ne pokaza
gajbu od 200.
niko ne pita od čega i od čije love je šešelj podigao onu tvrđavu u batajnici a došo iz sarajeva ko golja.
svi su se oni navatirali.
pored kuće mi prolazi ministar ds onaj marković u mercedesu, polu džipu, onako naduvanom. sam vozi.
držim da je privatni auto.
od kog nasledstva?
od koje lutrije?
stvarno, od kojih para siroti oni?
doktorka doktorka 01:33 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović

doktorkane, samo sam protiv sarlatanstva.Jedno ne isključuje drugo.


pa sad ne znam kao si izveo zakljucak da sam dogmata ?
sentinel26 sentinel26 01:34 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Exitus Letalis
ih bre tregeru,
de je operacija kofer?
de onaj satelit što je davinić pazario od izraela?
da ne nabrajam.....................

EL
O ovom satelitu ću ja narednijeh mjeseci ponovo podsjetiti blogersku raju.
U zvaničnoj odluci o nabavci je pisalo da se kupuje radi posmatranja ("špijanja" teritorija Kosova i Crne Gore.

Čovjek je bio "vidovit" i pogodio da će i ono postati nezavisno.

Kako bi taj satelit sada bio od "koristi", lele majko. šta ga ne kupiše. ?!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:11 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Treger
Zašto ti nesmetašto DS ne traži političku pozadinu ubistva premijera.

Exitus
de je operacija kofer?
de onaj satelit što je davinić pazario od izraela?
da ne nabrajam.
dobro kaže pera luković da se ovde pamćenje meri u milisekundama.
znaš šta, ja sam već pisala o tome. 6. oktobra je dinkić postavio svoju mamu
za predsednicu upravnog odbora tamo u pasterovoj.
toma ima novu kuću u kragujevcu, pričaju kragujevčani.
al pouzdano znam kako se vučić tužno slikao na televiziji u garsonjeri od 24 kvadrata al nam nikada ne pokaza
gajbu od 200.
niko ne pita od čega i od čije love je šešelj podigao onu tvrđavu u batajnici a došo iz sarajeva ko golja.
svi su se oni navatirali.
pored kuće mi prolazi ministar ds onaj marković u mercedesu, polu džipu, onako naduvanom. sam vozi.
držim da je privatni auto.
od kog nasledstva?
od koje lutrije?
stvarno, od kojih para siroti oni?


Tregeru, što se tiče ubistva Đinđića i istraživanja pozadine, pa valjda Koštunica drži obe murije (i MUP i tajnu) a nije baš toliko lud da sam sebe istražuje. Malo je nelogično da žuti prave vladu sa Koštunicom pa da ga napadaju za ubistvo Đinđića. Istina je da su sami sebi vezali ruke dajući MUP i BIA Koštunici, ali već sam na jednom mestu podsetio da je ta vlada formirana pod pritiskom iz Evrope. Njima je očigledno u tom trenutku bilo važnije da Srbija dobije vladu nego da se otkrivaju pozadine političkih zločina. A bilo je važnije i žutim ministrima da zasednu u ministarske fotelje nego da otkrivaju ko je ubio Đinđića, tu se slažem. Ali ti kao da uporno ne želiš shvatiti poziciju DSa na predstojećim izborima ali evo ja ću opet da ponovim: bavljenje ubistvom Đinđića odgovaralo bi predizbornoj kampanji usmerenoj na glasače LDP (a tu smo se složili, jelda, da leba za njih nema) a takmičenje u patriotizmu je kampanja usmerena na bivše glasače Koštunice (što je realan izvor glasova) Pusti me principijelnosti i poštenja u politici i što je neki ministar zaposlio šuraka ili svastiku u ministarstvu. Gledajmo širu sliku, na primer Dinkića- lika koji se nesumnjivo nakrao para, ali je nesumnjivo barem nešto i uradio u sektorima koje drži. A sad što je neko njegov ili on lično lapio kofer para, što se mene tiče to je sastavni deo političarskog folklora. Na svakih 100E koje ukrade Dinkić će da stavi 100E u državnu kasu i to je meni sasvim dovoljno. Ako vi mislite da će vaše detinjaste parole i večito optuživanje svega i svakoga da stvori tih 200E, onda apelujem na vas da se spustite iz šarene zemlje slatkiša malo na zemlju.

Sram te bilo Tadiću što si dao novu kuću u KG Nikoliću, što si poklonio Vučiću stan od 200 kvadrata, što si Šešelju pre 30 godina kad je došo ko golja iz Sarajeva dao milion $ da napravi dvorac u Batajnici. Sram te bilo Tadiću što LDP nikada neće moći sam da vlada, samo si im ti kriv za to, ti si najveći dušmanin ove zemlje jer ne dozvoljavaš lepom, pametnom i naprednom LDPu da povede građane Srbije u Eldorado. Inače vaši funkcioneri su sve sama sirotinja, koja se vozi drndavim kecom ili tramvajem na šljaku. A jedva ste ušli u parlament. Šta će tek biti kad na proleće uđete u vladu?

Dobro je "principijelni", ponavljam- daće Bog pa ćete ući u novu vladu, pa ćete pokazati koliko vam je stalo da se reši ubistvo Đinđića, koliko ste gadljivi na tuđe pare i da li su vam prsti manje lepljivi od DSovskih. Ovako ste isti ko neki rekreativac sa pivskim škembetom pred TVom, od svakog biste vi bolje igrali i fudbal i basket i šta hoćeš- samo vam ne daju dušmani...

Exitus Letalis Exitus Letalis 10:56 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Sram te bilo Tadiću što si dao novu kuću u KG Nikoliću, što si poklonio Vučiću stan od 200 kvadrata, što si Šešelju pre 30 godina kad je došo ko golja iz Sarajeva dao milion $ da napravi dvorac u Batajnici.

pre svega šešelj nije došao pre 30 godina nego pre 20.
a nije tih 20 godina kamen po kamen, ciglu po ciglu, zidao 20 godina. kuća, ti si je nazvao dvorac, je nikla oma, za godinu, dve.
ne pričam ni da je tadić dao nikoliću gajbu, ni vučiću, ni ostalima. svi su sa pozicija vlasti se lepo opskrbili za narednih 100 godina, što malo ko može.
ne znam za tebe tobagoviću. znam da smo moj muž i ja radili 70 godina i nemamo ni blizu rešenu egzistenciju.
zapravo smo ispod proseka srbije.
neko ko rasturi zemlju, žari i pali po okolnim zemljama, bivšim nam republikama (dugačak je spisak) a usput se vrlo okoristi, pitam se da li im je to bio pravi cilj. lova tobagoviću, lova pod plaštom patriotizma i zaštite golorukog naroda.
Ivan Marović Ivan Marović 12:18 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

doktorka
pa sad ne znam kao si izveo zakljucak da sam dogmata ?
Pažljivim posmatranjem.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:38 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Exitus
ne pričam ni da je tadić dao nikoliću gajbu, ni vučiću, ni ostalima. svi su sa pozicija vlasti se lepo opskrbili za narednih 100 godina, što malo ko može.


hvala Vam gospo što meni tupavom paoru otkriste Ameriku

Exitus
neko ko rasturi zemlju, žari i pali po okolnim zemljama, bivšim nam republikama (dugačak je spisak) a usput se vrlo okoristi, pitam se da li im je to bio pravi cilj. lova tobagoviću, lova pod plaštom patriotizma i zaštite golorukog naroda.


još jednom zahvaljujem i blagodarim do nebesa

Exitus
ne znam za tebe tobagoviću. znam da smo moj muž i ja radili 70 godina i nemamo ni blizu rešenu egzistenciju.


meni lepi Bora Tadić plaća mesečno 500E da agitujem za njega na blogu. ako ste voljni da obavljate isti posao daću Vam kontakt telefon? zovite 011-lepi-bora i recite da Vas je Trinidad poslao u vezi plastenika sa paradajzom, on će znati šta to znači.
Treger Treger 12:57 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Exitus Letalis
Sram te bilo Tadiću što si dao novu kuću u KG Nikoliću, što si poklonio Vučiću stan od 200 kvadrata, što si Šešelju pre 30 godina kad je došo ko golja iz Sarajeva dao milion $ da napravi dvorac u Batajnici. pre svega šešelj nije došao pre 30 godina nego pre 20.a nije tih 20 godina kamen po kamen, ciglu po ciglu, zidao 20 godina. kuća, ti si je nazvao dvorac, je nikla oma, za godinu, dve.ne pričam ni da je tadić dao nikoliću gajbu, ni vučiću, ni ostalima. svi su sa pozicija vlasti se lepo opskrbili za narednih 100 godina, što malo ko može.ne znam za tebe tobagoviću. znam da smo moj muž i ja radili 70 godina i nemamo ni blizu rešenu egzistenciju.zapravo smo ispod proseka srbije. neko ko rasturi zemlju, žari i pali po okolnim zemljama, bivšim nam republikama (dugačak je spisak) a usput se vrlo okoristi, pitam se da li im je to bio pravi cilj. lova tobagoviću, lova pod plaštom patriotizma i zaštite golorukog naroda.

Ja vidim da ti kao i vaš koalicioni partneri zamenjujete teze. Kao prvo DS je stranka sa većinom ministira. Ima puno pravo da postavlja pitanja. Drugo da li bi ti ušao u vladu sa nekim ko je osnovano sumnjiv da je učestvovao, da ne kažem naredio ubistvo tebi drage osobe?To je jedino uradio Vuk a Tadić nije jer njemu
Đinđić nije bio omiljen. U čemu je razlika izumeđu DS i SRS ako se propadanje zemlje nastavlja. Da je DSS u vladi sa SRS stvari bi se isto odigravale kako je Koštunica projektovao. Što se tiče izbora da li si ti te informacije dobio od Ruskog Belog Maga. Sam govoriš da Tadić ne valja ali opet ista stvar kao i na predsedničkim izborima
bolje on nego Toma. E, pa neće moći jednom DS mora da plati politički račun za sve ono što je dopustila da se deševa sa ovom zemljom. Sada je ponovo prilika da DS odradi sanitarni otklon od Tadića i njegovo družine koja je srozala ugled DS koji je teško stečen a lako izgubljen.Drugo ako govoriš o lenjosti poslanika LDP je aktivan u skupštini (seti se govora Č.J. u skupštini prilikom donošenja rezolucije o Kosovu). Ti upoređuješ radikalsko mlaćenje prazne slame i pravo poslaničko istupanje.I drugo potpuno razumem tvoju ljubav prema ovom haosu jer kada dobiješ 100 evra sa Trinidada oni vrede ovde kao 500 a želja ti je da vrede 1000 pa zato podržavaš ovo sztanje kao i naši tajkuni koji se enermno bogate od ovog haosa. Čim se donese zakon o javnim kućama Delta je spremna da otvori lanac javnih kuća.
dragan7557 dragan7557 17:26 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih (ratnih) planova

Postoji u Srbiji jedna veoma opasna praksa još iz vremena S.Miloševića, od 1991.godine, a to je da MUP ima svoje (ratne) planove o kojima ministarstvo odbrane (vojska) ne zna ništa, pa je u nekoliko situacija traženo i potčinjavanje vojske policiji. Posljednji njegov (SM) slučaj se upravo zbio na Kosovu.


Nije to samo SM praksa već je u načelu pitanje za čega služe oružane sile.
Vojska se bori protiv spoljnog neprijatelja.
Policija spada u oružanu silu koja što poredak i vlast i upotrebljava se konačno protiv vlastitog naroda ako dođe do pokušaja obaranja Elite na vlasti. U demokratskim vladavinama je samo jedan deo policije oružana sila i to onaj koji se brine o javnom redu i miru dok ostatak policije nema oružje niti spada u oružanu silu pa
čak nema ni pravo da nosi oružje niti da ga poseduje.

Sklonost ka nazivanju vojnih operacija policijskim nije nova praksa kako bi se izbegla objašnjavanja zašto je za nešto upotrebljena sila koja služi za odbranu zemlje (ne države) Po definiciji vojska brani svoj narod id spoljnog neprijatelja i
Dawngreeter Dawngreeter 17:37 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih (ratnih) planova

dragan7557
Policija spada u oružanu silu koja što poredak i vlast i upotrebljava se konačno protiv vlastitog naroda ako dođe do pokušaja obaranja Elite na vlasti.


The problem wasn't created by the police.
The problem was created by the people in charge of police.

The policeman isn't there to create disorder.
The policeman is there to preserve disorder.


Biohazard; Domination


:)
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 18:57 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Treger
Ja vidim da ti kao i vaš koalicioni partneri zamenjujete teze. Kao prvo DS je stranka sa većinom ministira. Ima puno pravo da postavlja pitanja. Drugo da li bi ti ušao u vladu sa nekim ko je osnovano sumnjiv da je učestvovao, da ne kažem naredio ubistvo tebi drage osobe?To je jedino uradio Vuk a Tadić nije jer njemu
Đinđić nije bio omiljen.


Ja u klin ti u ploču. Nekoliko puta sam podsetio pod kojim okolnostima i sa kakvim interesima je formirana ta vlada pa ti ponovo pročitaj ako te ne mrzi. Ti si se očigledno fiksirao na 2-3 stabla a šumu oko njih ne vidiš.

Treger
Drugo ako govoriš o lenjosti poslanika LDP je aktivan u skupštini (seti se govora Č.J. u skupštini prilikom donošenja rezolucije o Kosovu). Ti upoređuješ radikalsko mlaćenje prazne slame i pravo poslaničko istupanje.


Sećam se tog Čedinog govora. Sećam se i jednog nastupa gospođe Pešić, kad je Koštunica bio u parlamentu pa je ona iskoristila priliku da ga potkači. Sećam se i jednog nastupa mlade poslanice iz Kragujevca, još na početku rada parlamenta dok je Mrkonjić bio predsednik- i to bi bilo sve što se vas tiče. Sad, ja ne spadam u neke fanatične gledaoce skupštinskih prenosa, ali video sam dovoljno da bih zaključio da je odnos vašeg i radikalskog indeksa aktivnosti otprilike 2 prema 5. I to jako mršava dvojka za vas. Rezultat radikalskog mlaćenja prazne slame je 40% glasova, a vašeg pravog poslaničkog istupanja jedva 6%. Radikali izlaze uredno ko vojnici i svi deklamuju loše naučene govore, svi vrte istu demagogiju, poneko ubaci ličnu notu i to je to. Problem je što nema niko da im odgovori. Poslanici DSa su verovatno zauzeti mezom u restoranu, a vaši poslanici verovatno smišljanjem tih efektnih "pravih poslaničkih istupanja". Obrate se lepo jednom u 100 godina- pretpostavljam da jave članstvu kad će neki poslanik LDP da se obrati- pa vi lepo poslušate svoju priču za laku noć i odete na spavanje ubeđeni da ste uradili nešto kontruktivno, nešto što će promeniti Srbiju. Kod nekih ljudi ignorisanje stvarnosti i samoobmanjivanje sasvim lepo funkcionišu, prema tome nastavite ako vam prija.

Treger
I drugo potpuno razumem tvoju ljubav prema ovom haosu jer kada dobiješ 100 evra sa Trinidada oni vrede ovde kao 500 a želja ti je da vrede 1000 pa zato podržavaš ovo sztanje kao i naši tajkuni koji se enermno bogate od ovog haosa. Čim se donese zakon o javnim kućama Delta je spremna da otvori lanac javnih kuća.


Daviš se u parolama, sluđen si partijskim fanatizmom, svako ko se ne slaže 100% sa dogmom tvoje partije je zlikovac koji želi haos, bedu, Deltin plaćenik, ispadoh i tajkun (da bar jesam, ne bih zgubidanio prepirući se sa partijskim akindžijama) Ako si još u srednjoj školi, kapiram, ima vremena za tebe. U svakom drugom slučaju ti si izgubljen slučaj.

Potpuno podržavam zakon o javnim kućama ali iz principa neću ići u Miškovićeve. Jel OK?
Treger Treger 22:46 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Trinidad Tobagović
TregerJa vidim da ti kao i vaš koalicioni partneri zamenjujete teze. Kao prvo DS je stranka sa većinom ministira. Ima puno pravo da postavlja pitanja. Drugo da li bi ti ušao u vladu sa nekim ko je osnovano sumnjiv da je učestvovao, da ne kažem naredio ubistvo tebi drage osobe?To je jedino uradio Vuk a Tadić nije jer njemuĐinđić nije bio omiljen.Ja u klin ti u ploču. Nekoliko puta sam podsetio pod kojim okolnostima i sa kakvim interesima je formirana ta vlada pa ti ponovo pročitaj ako te ne mrzi. Ti si se očigledno fiksirao na 2-3 stabla a šumu oko njih ne vidiš.
TregerDrugo ako govoriš o lenjosti poslanika LDP je aktivan u skupštini (seti se govora Č.J. u skupštini prilikom donošenja rezolucije o Kosovu). Ti upoređuješ radikalsko mlaćenje prazne slame i pravo poslaničko istupanje.Sećam se tog Čedinog govora. Sećam se i jednog nastupa gospođe Pešić, kad je Koštunica bio u parlamentu pa je ona iskoristila priliku da ga potkači. Sećam se i jednog nastupa mlade poslanice iz Kragujevca, još na početku rada parlamenta dok je Mrkonjić bio predsednik- i to bi bilo sve što se vas tiče. Sad, ja ne spadam u neke fanatične gledaoce skupštinskih prenosa, ali video sam dovoljno da bih zaključio da je odnos vašeg i radikalskog indeksa aktivnosti otprilike 2 prema 5. I to jako mršava dvojka za vas. Rezultat radikalskog mlaćenja prazne slame je 40% glasova, a vašeg pravog poslaničkog istupanja jedva 6%. Radikali izlaze uredno ko vojnici i svi deklamuju loše naučene govore, svi vrte istu demagogiju, poneko ubaci ličnu notu i to je to. Problem je što nema niko da im odgovori. Poslanici DSa su verovatno zauzeti mezom u restoranu, a vaši poslanici verovatno smišljanjem tih efektnih "pravih poslaničkih istupanja". Obrate se lepo jednom u 100 godina- pretpostavljam da jave članstvu kad će neki poslanik LDP da se obrati- pa vi lepo poslušate svoju priču za laku noć i odete na spavanje ubeđeni da ste uradili nešto kontruktivno, nešto što će promeniti Srbiju. Kod nekih ljudi ignorisanje stvarnosti i samoobmanjivanje sasvim lepo funkcionišu, prema tome nastavite ako vam prija.
TregerI drugo potpuno razumem tvoju ljubav prema ovom haosu jer kada dobiješ 100 evra sa Trinidada oni vrede ovde kao 500 a želja ti je da vrede 1000 pa zato podržavaš ovo sztanje kao i naši tajkuni koji se enermno bogate od ovog haosa. Čim se donese zakon o javnim kućama Delta je spremna da otvori lanac javnih kuća.Daviš se u parolama, sluđen si partijskim fanatizmom, svako ko se ne slaže 100% sa dogmom tvoje partije je zlikovac koji želi haos, bedu, Deltin plaćenik, ispadoh i tajkun (da bar jesam, ne bih zgubidanio prepirući se sa partijskim akindžijama) Ako si još u srednjoj školi, kapiram, ima vremena za tebe. U svakom drugom slučaju ti si izgubljen slučaj.Potpuno podržavam zakon o javnim kućama ali iz principa neću ići u Miškovićeve. Jel OK?

Sada sam tek skapirao ti ceniš poslanike p tome što više lupaju kao maksim po diviziji to bolje. Znači zavidiš što tvoja DS nije kao radikali, u redu to je tvoje pravo ali nije za to kriv LDP.Poslanici LDP žele da kažu nešto što treba da poboljša stanje i da ukažu na neki pravac izlaska iz krize i nemaju uobrazilju da su oni jedini koji nešto znaju. Dok ti uporno braniš stav DS da je poželjno biti u društvu ubica lopova (ministar policije osuđivan za krađe, a za pljačku ga nisu uvatili) i tebi je to uredu. Počeću da sumnjam da nisi možda sveštenik pravoslavne crkve jer i oni imaju takve moralne poglede koji se prilično razlikuju od Hristovih. Inače za tvoju informaciju ja sam počeo da radim još za vreme Broza i ispekao sam zanat na mnogim glasanjima. Znam kako su se u Brozovo vreme mazale oči narodu. U njegovovreme je jedino bilo dobro što smo bez viza mogli da putujemo po je narod išao da se oblači u Trst na čuvenom Ponte Rosu. Donosili smo,farmerke, šuškavce, žvake automatske kišobrane, zavese itd. Onda kod Slobodana je pošeo šverc iz Albanije svega od igle do lokomotive. Išlo se u Tuze i kupovalo jer zbog ničim izazvanih sankcija ovde su radnje bile puste.I zato ne volim folirante. Za vreme A. Markovića ja sam imao oko 1800 maraka platu kao mašinovođa a onda sam kod Slobodana spao na 5 - 8 maraka. Prema tome znam ja dobro zašto sam protiv onih koji nastavljaju tragičnu politiku.I još nešto nisam ja jedini mnogi su prošli mnogo gore sa Dafanom (inače ja sam je kao srednjoškolku vozio u Šinobusudo Smedereva gde je išla u školu), Jezdom, zajmom za preporod Srbije itd. Mene nisu uspeli da obmanu ni jednu foru.Eto toliko da znaš nemoj pokušavati da me ubeđuješ u nešto imaginarno, recimi šta je DS svojom podrškom Koštunici i sada učešćem u vladi učini na pomeranju zemlje iz krize.Sve same budalištine su se dešavale pod krilom DS. Da ne govorimo o drastičnoj obmani pi donošenju Ustava predaje zemlje u ruke tuđinima itd. Ajde reci jednu o tome šta ste obro uradili.
Treger Treger 23:05 20.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

adam weisphaut
A ko tvrdi da je Tadić dao planove na uvid Šutanovcu?Tadić ne informiše ministra odbrane o akcionom planu. Maroviću, sad si optužio predsednika za neodgovornost.

Ne moj Adame tako pa Tadić nikada ne laže.On je obećao ako pobedi idemo u Evropu a onda još ni brojanje nije završeno on šalje poljubce radikalima, a pre toga nas sa Koštuicom predaje u ruske čeljusti i zakucava zadnji ekseru u evropsku ideju.
doktorka doktorka 05:45 21.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Ivan Marović

doktorkapa sad ne znam kao si izveo zakljucak da sam dogmata ?Pažljivim posmatranjem.


znaci posmatrao si me
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:04 21.03.2008

Re: Postoji više akcionih planova

Treger
Sada sam tek skapirao ti ceniš poslanike p tome što više lupaju kao maksim po diviziji to bolje. Znači zavidiš što tvoja DS nije kao radikali, u redu to je tvoje pravo ali nije za to kriv LDP.Poslanici LDP žele da kažu nešto što treba da poboljša stanje i da ukažu na neki pravac izlaska iz krize i nemaju uobrazilju da su oni jedini koji nešto znaju.


Ti skupštinski prenosi su koncipirani kao cirkus za vojne penzionere i domaćice u pauzi između kuvanja ručka i usisavanja kuće. Ništa što vaši poslanici kažu neće poboljšati stanje, ni sam u to ne veruješ. Vašim poslanicima je ispod časti da se prepucavaju sa radikalima u skupštini? Kvari vam stil? OK. Ali nemoj onda da bude tupavi i zatucani narod kriv što radikali uzimaju 40% a LDP jedva prelazi cenzus. Kad izađe neki radikal selja, koji jedva sriče slova i muči se da pročita glupavi govor, po meni je politički neodgovorno propustiti takav zicer, izaći za govornicu i zapušiti mu usta. Koliko god da su prosečni i tupavi ti ljudi što gledaju prenose, verujem da bi mogli da zdravo prosude ko lupeta gluposti a čija je priča osnovana.
Kad si pomenuo poslanike DS, mislim da su oni još gori, jer se pojavljuju na sednicama samo kada treba nešto izglasati.

Dok ti uporno braniš stav DS da je poželjno biti u društvu ubica lopova (ministar policije osuđivan za krađe, a za pljačku ga nisu uvatili) i tebi je to uredu. Počeću da sumnjam da nisi možda sveštenik pravoslavne crkve jer i oni imaju takve moralne poglede koji se prilično razlikuju od Hristovih.


Prvo- nemam pojma da sam igde branio bilo kakve stavove DSa, kamo li to da je poželjno biti u društvu ubica i lopova. Ovo za SPC je neukusno i mislim da stvarno preterujete u tom partijskom lovu na sveštenstvo. Nije SPC samo Amfilohije i Pahomije. Iako nisam vernik i ne gajim neko preterano poštovanje i entuzijazam prema SPC kao instituciji, moram priznati da je većina tih ljudi (sveštenika) OK.
Kad si tako pametan, ajde reci šta bi ti uradio da si bio na Tadićevom mestu kad je trebalo formirati vladu? Koštunica neće da popusti a ovi sa zapada te pritiskaju da napraviš dil? Trebalo je sve da otera u majčinu i već tada stvori uslove za uvođenje vanrednog stanja? Da se razumemo, i ja sam bio ogorčen na Tadića zbog ustupanja MUPa i BIA Koštunici, taj postupak je u najvećoj meri uticao na moju odluku da ne glasam za njega u maju. Ali moje lično ogorčenje je jedna stvar a realnost je druga. Nije u pitanju osnovanost tvoje strane priče, poenta je u stilu (na koji vidim dosta polažete) i odbijanju da sagledaš sve aspekte priče. Napadaš tu Tadića i DS po partijskoj direktivi, uopšte ne razmišljajući o tome kako ćeš se osećati (kao magarac) kad budeš gledao svog šefa Čedu kako se rukuje i zaključuje dil sa tim "drugarima ubica i lopova" kako sada nazivaš DS. MIslim da ne treba da ti ponavljam da bez DSa tvoja partija nikada neće dobiti šansu da dođe na vlast, čak i takav partijski fanatik kao ti je toga dobro svestan. Ti bi verovatno više voleo da DS propadne kao SPO, da Toma i Koštunica vladaju zemljom 10 godina, pa kad pola naroda pocrka od gladi, da druga polovina glasa za LDP. O tome da će se desiti neka revolucija i seča glava u DS, pa da ta stranka opet bude po vašem ukusu, za sada nema ni govor. Postizborni dil ćete praviti da Tadićem i OVIM rukovodstvom DS.

Eto toliko da znaš nemoj pokušavati da me ubeđuješ u nešto imaginarno, recimi šta je DS svojom podrškom Koštunici i sada učešćem u vladi učini na pomeranju zemlje iz krize.Sve same budalištine su se dešavale pod krilom DS. Da ne govorimo o drastičnoj obmani pi donošenju Ustava predaje zemlje u ruke tuđinima itd. Ajde reci jednu o tome šta ste obro uradili.


Kad sam ja tako nešto rekao? Pa ti samo lupetaš sve jedne te iste parole i optužbe koje podmećete svakome ko ne misli da ste bogomdani. Svojim dilom sa Koštunicom oni su barem na godinu dana odložili ono što se dešava sada a usput ponešto i završili. I dobro napunili džepove. I ti i ja smo politički laici, a pre svega nismo upućeni u poslove vlade do te mere da bi mogli reći kako ništa nije urađeno. Ako si očekivao nešto konkretno što može da se maže na hleb ili ulazak u EU, mogu samo reći da sam iznenađen tolikom naivnošću matorog čoveka. Moja najveća zamerka je nepotpisivanje SSP. Mada ne može se reći da se Tadić nije nudio da potpiše. Taj signal su iskulirali oni koji je trebalo da ga skapiraju- EU partneri. Ajde sad ti opet "a što nije uhapsio Mladića" pa ću ja opet da pričam kako je to bio Koštuničin resor i kako je se zna da je on sve vreme to minirao.

Ja sam odrastao u vreme Slobe, nisam u životu bio u Trstu, farmerke sam nosio samo Novopazarske (ako i to) Možda su zato moji pogledi na realnost malo skučeniji i očekivanja skromnija. Kapiram koji je tvoj problem- ti sanjaš Titovo vreme i nadaš se da ćeš ga vratiti, svi su ti krivi što ti je mladost prošla a živiš 100 puta lošije nego pre 20 godina. Moj drugarski savet ti je da prestaneš da letiš i sanjaš da će se mladost vratiti, ne priliči odraslom čoveku.
Dolybell Dolybell 12:49 19.03.2008

Akcioni plan


Akcioni plan u pisanoj formi, ne postoji.
Prema tome onaj ko tvrdi da ga nije video, potpuno je u pravu.
Akcije će se izvoditi prema idejama pojedinaca, tj. kad kome šta
padne na pamet. Što se da i videti, za one koji prate akcije.
AlexDunja AlexDunja 13:06 19.03.2008

nepocin polje

Što se da i videti, za one koji prate akcije.

Crn ti jezik crno podne crna nada
Sve ti crno samo jeza moja bela
Moj ti kurjak pod grlo
Oluja ti postelja
Strava moje uzglavlje
Široko ti nepočin-polje
Plameni ti zalogaji a vostani zubi
Pa ti žvaći izelice
Koliko ti drago žvaći
Nem ti vetar nema voda nemo cveće
Sve ti nemo samo škrgutanje moje glasno
Moj ti jastreb na srce
Manje te u majke groze

vasko popa
DeMarti DeMarti 16:00 20.03.2008

Re: Akcioni plan

Akcioni plan u pisanoj formi, ne postoji.

Postoji, postoji, zapravo neko sve ono sto se dogadja lepo belezi, a onda ce jednog dana da podvuce crtu i pogleda u "beleske". To je kao kad povedes porodicu u restoran, isplaniras (kao) sta ce porodica da jede (akcioni plan), ali ces na kraju platiti ceh koji kelner donese. Ako je bilo razbijenih casa, muzike, fleka na odeci, ...
Doctor Wu Doctor Wu 13:06 19.03.2008

Dragec, nemoj ni ti da se femkas

ni da beat about the bush. Mozes li jasno i glasno da napises i potpises sta ti mislis o proglasenju nezavisnosti Kosova kao i sta ti mislis o stavu tvoje domovine? Ili koga u svemu ovome podrzavas: Natasu Kandic ili Cedu Jovanovica? Stipicu Mesica ili Pupovca?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:20 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

Doctor Wu
ni da beat about the bush. Mozes li jasno i glasno da napises i potpises sta ti mislis o proglasenju nezavisnosti Kosova kao i sta ti mislis o stavu tvoje domovine? Ili koga u svemu ovome podrzavas: Natasu Kandic ili Cedu Jovanovica? Stipicu Mesica ili Pupovca?

Wu, meni su umrli roditelji pre desetak godina, i meni će dok sam živ to biti strašan događaj.
No, to nije razlog da se zatvorim u kuću, napadam lekare koji su ih lečili i ne prolazim pored bolnice gde se to dogodilo. Isto tako mi ne pada na pamet da idem vračarama u Rusiju da ih ponovo ožive, jer znam da će mi uzeti pare a da neće biti efekata.
Pogotovo mi to nije razlog da razbijam posuđe po kući i tučem komšijsku decu...
Ovu drugu grupu pitanja shvatam neozbiljnim pa neću odgovarati...
Doctor Wu Doctor Wu 13:33 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

Wu, meni su umrli roditelji pre desetak godina, i meni će dok sam živ to biti strašan događaj.

Ako mi je dozvoljeno tumacenje ovih tvojih reci, ti "gubitak" Kosova dozivljavas vrlo licno.
Medjutim, u potonjim hiperbolama koje koristis nije jasno ni ko su lekari (Amerikanci? EU? UN?) a ni komsijska deca (UNMIK policajci?). Posudje po kuci pretpostavljam da predstavlja zgrada Suda u KM.
Ovu drugu grupu pitanja shvatam neozbiljnim pa neću odgovarati...

Vidis, a ja ovakav tvoj odgovor shvatam ili kao strah od iznosenja sopstvenog misljenja ili kao femkanje (cekas da vidis na koju ce stranu krenuti Partijska prica).
Turnesol Turnesol 16:48 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

Doctor Wu
Wu, meni su umrli roditelji pre desetak godina, i meni će dok sam živ to biti strašan događaj.

Ako mi je dozvoljeno tumacenje ovih tvojih reci, ti "gubitak" Kosova dozivljavas vrlo licno.
Medjutim, u potonjim hiperbolama koje koristis nije jasno ni ko su lekari (Amerikanci? EU? UN?) a ni komsijska deca (UNMIK policajci?). Posudje po kuci pretpostavljam da predstavlja zgrada Suda u KM.
Ovu drugu grupu pitanja shvatam neozbiljnim pa neću odgovarati...

Vidis, a ja ovakav tvoj odgovor shvatam ili kao strah od iznosenja sopstvenog misljenja ili kao femkanje (cekas da vidis na koju ce stranu krenuti Partijska prica).



Tacno. Da se ne izlecemo jer sutra ce zbog toga biti problema ako Ceda napravi dil s Tadicem.

Drago, nema nacina da pristojan covek podrzi ovo sto se desava sa Kosovom. Nazalost, LDP je prosao kroz temeljan brainwash. Treba da se zovete Jezuitsko Skojevska Partija posto ne ostavljate utisak da uopste znate sta znaci liberalizam i demokratija, dok od ovog drugog prosto sijate.


adam weisphaut adam weisphaut 17:57 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

Treba da se zovete Jezuitsko Skojevska Partija

Vidim da ti je trovanje cinizmom nepoznato
Turnesol Turnesol 18:07 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

adam weisphaut
Treba da se zovete Jezuitsko Skojevska Partija

Vidim da ti je trovanje cinizmom nepoznato

adam weisphaut
Treba da se zovete Jezuitsko Skojevska Partija

Vidim da ti je trovanje cinizmom nepoznato


Izvoli?
adam weisphaut adam weisphaut 18:12 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

Izvoli?

Čestitam na konstruktivnoj raspravi X2
Valjda smem ?
Turnesol Turnesol 18:29 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

adam weisphaut
Izvoli?

Čestitam na konstruktivnoj raspravi X2
Valjda smem ?


Smes. Jel da ti se zahvalim?
adam weisphaut adam weisphaut 18:35 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

Smes. Jel da ti se zahvalim?

Jok. The pleasure is all mine.
Turnesol Turnesol 19:20 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

adam weisphaut
Smes. Jel da ti se zahvalim?

Jok. The pleasure is all mine.


Vazi, zadrzi kusur.
adam weisphaut adam weisphaut 19:24 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

Vazi, zadrzi kusur.

Rado bih, al' će da ti treba.
Turnesol Turnesol 19:37 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

adam weisphaut
Vazi, zadrzi kusur.

Rado bih, al' će da ti treba.

Za sta? Da potkupljujem strazare u konc logoru?
adam weisphaut adam weisphaut 20:55 19.03.2008

Re: Dragec, nemoj ni ti da se femkas

Da potkupljujem strazare u konc logoru?

Za Delta Shitty.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:36 19.03.2008

A ovo je duh Jereićevog akcionog plana...

Jeremić danas preti zemljama koje su priznale Kosovo narušavanjem odnosa...pa nije li to realna samoizolacija....
adam weisphaut adam weisphaut 17:51 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

Drago Kovacevic
Jeremić danas preti zemljama koje su priznale Kosovo narušavanjem odnosa...pa nije li to realna samoizolacija....

Ljubi ga tata Miško JP pametnog.
AlexDunja AlexDunja 17:57 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

pametnog.

mislis da je to sam smislio?
adam weisphaut adam weisphaut 18:00 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

mislis da je to sam smislio?

I to što kažeš.
On je samo odraz jedne politike.
AlexDunja AlexDunja 18:10 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

jedne politike.

"jedinstvene politike relevantnih politickih cinilaca"
(ovo ja nisam sama smislila:)))
adam weisphaut adam weisphaut 18:15 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

"jedinstvene politike relevantnih politickih cinilaca"
(ovo ja nisam sama smislila:)))

E to je onaj pravi politički diskurs kome težimo
AlexDunja AlexDunja 18:18 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

E to je onaj pravi politički diskurs kome težimo

niko se naucen nije rodio:)))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:20 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

kome težimo

Da, vec smo sasvim otezali od tog PRAVOG diskursa, a od onog KRIVOG su nam svima prilicno poispadali zubi....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:20 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

AlexDunja
jedne politike.

"jedinstvene politike relevantnih politickih cinilaca"
(ovo ja nisam sama smislila:)))

Jedinstvena državna politika i odbrana nacionalnih i državnih interesa...Definisano u 9 rezolucija o Kosovu, sa sve pozivanjem na preambulu...i punom jedinstvu sa radikalima i espeesom...
Ni ja ovo nisam sam smislio..o))
pidola pidola 18:27 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

Drago Kovacevic
Jeremić danas preti zemljama koje su priznale Kosovo narušavanjem odnosa...pa nije li to realna samoizolacija....

gubitnicka i losa politika.
s jedne strane,pretnja narusavanjem odnosa,povlacenje ambasadora,durenje,ljutnja,okretanje ledja,sto em nije u interesu,em nece moci dugo da traje.
a sa druge strane prica kako ce se diplomatskim putem boriti.
kako,ovako?
povuci sve ambasadore,pa ce onda odavde da se dovikuju,to diplomatija?
nesto tu ne pase,bauljanje i put u nigde.
prazna politika,praznih politicara.

i evropa i kosovo i tadic i tako.

i g17 i rasim i spo i sps ako zafali,moze i komsija s treceg sprata,
samo daj vlast,kakva politika,kakve ideje,program,to sve gluposti.
AlexDunja AlexDunja 18:32 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

Jedinstvena državna politika i odbrana nacionalnih i državnih interesa...Definisano u 9 rezolucija o Kosovu, sa sve pozivanjem na preambulu...i punom jedinstvu sa radikalima i espeesom...

he, drago, napredujemo:))
ja dva X politiku u u istu recenicu,
a ti drzavu:))))
talenat:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana