Čemu femkanje...

Drago Kovacevic RSS / 19.03.2008. u 09:23

Uznemirujuće su i zlosutne vesti sa severa Kosova. Najpre, dizanje u vazduh carinskih prelaza, potom "osvajanje" pruge što za rezultat ima obustavu železničkog saobraćaja, a sada već prva žrtva, ukrajinski vojnik, te na stotine povređenih, ranjenih, zapljena vozila, suzavac, šok bombe, Molotovljevi kokteli, pucnjava i miris barut. Mitrovica se pretvara u Bejrut, a Srbi ponovo u direktnom sukobu sa NATO paktom. Ministar za Kosovo Samardžić, tobož smirujući, preti najjačoj sili sveta. Predsednik države apeluje na uzdržanost, kao da se sve to odigrava u Istočnom Timoru. NATO upozorava da je pređena "crvena linija" i praktično uvodi vojnu upravu na severu Kosova. UNMIK zvaničnici i predstavnici međunarodne uprave direktno optužuju državu Srbiju za nerede. Ministar spoljnih poslova Jeremić piše oštra pisma generelnom sekretaru UN. Ministar odbrane Šutanovac se žali na partnere iz vlasti, pogotovo na ministra za Kosovo Samardžića i njegov akcioni plan. Tvrdi da on ne zna šta piše u akcionom planu.

I sad kako da se ne načudiš, čudom. Do jučer, odnosno do pada vlade smo slušali i od Šutanovca ali i drugih ministara da je akcioni plan sasvim u redu, da tu nema ništa izuzetno, nego da su to usklađene, sinhronizovane mere kako bi se pojačalo prisustvo države Srbije na Kosovu, u sredinama gde žive Srbi. Sada ispada da nije tako, nego da je svako ministarstvo radilo za sebe, kao da postoji 15 država a ne jedna. Koliko ministarstava toliko i država.

Sinoć u "Poligrafu" gledam Dušana Prorokovića, državnog sekretara u Ministarstvu za Kosovo i jednoga od "klonova" Vojislava Koštunice. Kad oduzmemo i bacimo u vodu standardne besmislice koje izgovara svaki funkcioner DSS-a kad objašnjava njihovu politiku, Prorokovićev iskaz ima vrednost u toliko što direktno upućuje da je akcioni plan,zajedničko čedo cele vlade, da je donet kao kao jedinstven akt u kome stoji jedinstven skup mera i da je što je još važnije po donošenju dostavljen predsedniku Tadiću. Istu stvar, istu tvrdnju, smo mogli čuti sat kasnije, u emisiji "Direktno" Stuidija B, gde su učestovali ministri Bubalo i Milosavljević.

Dakle, Šutanovac je direktno uteran u laž, a predsednik Tadić svojim zalaganjem za "uzdržanost" ispao neverodostojan. Opet je pred problemom "otputovao u Rumuniju" umesto da jasno zatraži suspenziju štetnih i opasnih mera. Opasnih za sve, ali najopasnijih za Srbiju i Srbe na Kosovu.

P. S. Nakon zbivanja u Mitrovici, 17. marta, 2008. godine, Kosovu su priznale dve velike zemlje. Kanada i Japan. Već danas je najavljeno da sledi priznanje od strane tri susedne zemlje. Bugarske, Mađarske i Hrvatske. Kao da primena plana ubrzava priznavanje....

U međuvremenu se pojavio jedan tekst koji govori o alternativnoj politici, alternativnoj prema onoj koija je predviđena akcionim planom, stvorenim u kabinetima premijera i predsednika Srbije koji su kao u nekoj svađi. Pa, evo.... 

Čedomir Jovanović
Pismo Čedomira Jovanovića ministru inostranih poslova Vuku Jeremiću

Ministru inostranih poslova Republike Srbije

Vuku Jeremiću

Poštovani,

Pozivam Vas da ne narušavate diplomatske odnose i ne povučete ambasadore Republike Srbije iz susednih država, Hrvatske, Bugarske i Mađarske.

Ovakvi Vaši dosadašnji potezi pokazali su se neuspešnim u zaustavljanju priznavanja nezavisnosti Kosova od strane različitih država, a ujedno donose veliku štetu našim državnim i nacionalnim interesima. Narušavaju naše diplomatske pozicije, ugrožavaju integracije i kompromituju zastupanje interesa Srbije u svetu.

Hrvatska, Bugarska i Mađarska, naši su susedi. Zemlje su sa kojima je posle svih sukoba u regionu, Srbija izgradila dobru bilateralnu komunikaciju. Pored toga u Srbiji žive predstavnici njihovih nacionalnih zajednica, kao što i predstavnici srpske etničke zajednice žive u tim državama. Interes svih građana regiona je najviši nivo regionalne saradnje.

Povlačenje ambasadora ugrozilo bi tu saradnju, dovelo do mogućeg porasta međunacionalnih tenzija i predstavljalo još jedan pokušaj alibija za politiku koja je do ovakvih ishoda i dovela i koja za cilj ima skretanje Srbije sa evropskog puta.

S poštovanjem,

Čedomir Jovanović, predsednik Liberalno demokratske partije

_space.gif


Komentari (228)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:41 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

AlexDunja
Jedinstvena državna politika i odbrana nacionalnih i državnih interesa...Definisano u 9 rezolucija o Kosovu, sa sve pozivanjem na preambulu...i punom jedinstvu sa radikalima i espeesom...

he, drago, napredujemo:))
ja dva X politiku u u istu recenicu,
a ti drzavu:))))
talenat:)

Ma, tandem za "vola ubiti"..o))
I to sve po dva puta.,....o))
A ništa nismno sami smislili....o))
blackbox blackbox 19:07 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

Drago Kovacevic

AlexDunja
jedne politike."jedinstvene politike relevantnih politickih cinilaca"(ovo ja nisam sama smislila:)))Jedinstvena državna politika i odbrana nacionalnih i državnih interesa...Definisano u 9 rezolucija o Kosovu, sa sve pozivanjem na preambulu...i punom jedinstvu sa radikalima i espeesom...Ni ja ovo nisam sam smislio..o))

Uz mali problem da niko ne zna niti su utvrđeni nacionalni i državni interesi.
Ako neko veruje u iskrenost da hoćemo da reintegrišemo 1,5 milion nesrpskog življa i ljuljamo ih u kolevci onda je to druga stvar.
Izgleda da slogan "Kosovo je Srbija" sve više liči na onaj "Hilandar je Srbija".

AlexDunja AlexDunja 19:16 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

Uz mali problem da niko ne zna niti su utvrđeni nacionalni i državni interesi.

to se podrazumeva.
ovo je podsmeh na racun prazne i budalaste retorike,
i pogubne politike koja sluzi njihovim stranackim interesima.
AlexDunja AlexDunja 19:18 19.03.2008

Re: A ovo je duh Jereićevog akcionog plana

i licnim naravno.
Konbeto-san Konbeto-san 18:10 19.03.2008

Sad ga vidiš, sad ga ne vidiš !?

(Fr)akcioni plan !
blackbox blackbox 18:58 19.03.2008

Re: Sad ga vidiš, sad ga ne vidiš !?

Konbeto-san
(Fr)akcioni plan !

Ma vidis ga stalno i jasno je da je neuspešan. Jedino što Jeremić priznaje šta je plan njegovog ministarstva, bez obzira što je sve očitije da je i to na svoju štetu.
Ovi najglasniji sve što pokušaju pa ne uspe ne priznaju da je neki Akcioni plan ili lični partijski (paljenje ambasada, yauyimanje carinarnica, uspostavljanje intersiti železnice,zauzimanje suda, izvođenje golorukog naroda sa priručnim naoružanjem).
doktorka doktorka 21:02 19.03.2008

Re: Sad ga vidiš, sad ga ne vidiš !?

Molim vas,
B92 je objavio ovu vest ,kao sto vidimo, 14. januara. Kako to da do danas ovi neobavesteni iz DS , nisu demantovali ovu vest , i zahtevali da se sazna sta stoji u Akcionom planu ?

Vlada usvojila Akcioni plan
14. januar 2008. | 08:58 -> 14:10 | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Beč, Beograd -- Vlada Srbije usvojila je danas Akcioni plan za slučaj proglašenja jednostrane nezavisnosti Kosova i Metohije.

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:47 19.03.2008

Re: Sad ga vidiš, sad ga ne vidiš !?

Molim vas,
B92 je objavio ovu vest ,kao sto vidimo, 14. januara. Kako to da do danas ovi neobavesteni iz DS , nisu demantovali ovu vest , i zahtevali da se sazna sta stoji u Akcionom planu ?

pa ne čitaju b92.
zabranio im doktor krstić, brat.
ivana23 ivana23 21:54 19.03.2008

Re: Sad ga vidiš, sad ga ne vidiš !?

To su dva razlicita dokumenta!
Proverite na sajtu na koji se pozivate.
Bojan79 Bojan79 21:58 19.03.2008

kovacevicevi likovi

Pitanja su vam na mestu. Srbima (ovaj put sa Kosova) su oči uprte opet u pogrešnu stranu - ka Beogradu koji ih je oduvek koristio i zbog kojeg su sedamdeset godina izvlačili deblji kraj. U stvari bolje bi im bilo da se organizuju sami u ostvarivanju svojih zahteva koji nisu pravno nelegitimni ili ništa manje njihovo lično pravo kao što je to bio slučaj sa kosovskim Albancima u obrnutoj situaciji. Ali, kao što mi koji dole NE živimo u njihovoj koži NEmamo pravo da ih podstičemo na bunt tako NEmamo pravo ni da im to pravo oduzimamo. Ovo podsticanje od strane sunarodnika da kosovski Srbi priznaju realnost mi deluje, da budem iskren, poput epiloga Radovana Trećeg: kada su ga svi izdali, Srbinu se učinilo najpriličnije da se na kraju i sâm okrene protiv sebe (sic) i to predvodeći juriš!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:28 20.03.2008

Re: kovacevicevi likovi

Bojan79
Ovo podsticanje od strane sunarodnika da kosovski Srbi priznaju realnost mi deluje, da budem iskren, poput epiloga Radovana Trećeg: kada su ga svi izdali, Srbinu se učinilo najpriličnije da se na kraju i sâm okrene protiv sebe (sic) i to predvodeći juriš!


Nisi dobro informisan, nisu se na kraju okrenuli protiv sebe. Ti dobronamerni od početka apeluju na "priznavanje realnosti". Oni su sa Vilotićima još od 1918.
Bojan79 Bojan79 11:24 20.03.2008

Re: kovacevicevi likovi

Nisam razumeo metaforu. Ko su ti dobronamerni? I što baš od 1918?
Nije valjda u pitanju Anarhistička Omladina Dimitrija Tucovića, aktivna od Kraljevine SHS za koju samo inicirani znaju. Ili je posredi neki srpski Bader Majnhof, u podzemlju od 1981. a na površini samo da se udahne vazduha? Da nije bijenalni Omladinski klub salonskih fotelja i cigara "Dobrica Ćosić"? Možda su u pitanju mnogo recentniji Pioniri Kruga Dvojke Maršala Čede?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:32 20.03.2008

Re: kovacevicevi likovi

Bojan79
Ko su ti dobronamerni? I što baš od 1918?


Zato što je 1918. Srbija okupirala Kosovo a oni (dobronamerni) su to znali pre nego što su se rodili, dok su još u formi kosmičke prašine besvesni lutali svemirom. Imenovati ih značilo bi konfrontiranje sa njihovom besprekornom, bezgrešnom i polubožanskom prirodom.
Bojan79 Bojan79 13:52 20.03.2008

Re: kovacevicevi likovi

a oni (dobronamerni) su to znali pre nego što su se rodili, dok su još u formi kosmičke prašine besvesni lutali svemirom. Imenovati ih značilo bi konfrontiranje sa njihovom besprekornom, bezgrešnom i polubožanskom prirodom.


To nije ubeđenje, to nije ideja, to je naša - ka(r)ma! Prakrti, Rama, Rama, amen...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:30 19.03.2008

Pismo..

Pismo Čedomira Jovanovića ministru inostranih poslova Vuku Jeremiću

Ministru inostranih poslova Republike Srbije

Vuku Jeremiću

Poštovani,

Pozivam Vas da ne narušavate diplomatske odnose i ne povučete ambasadore Republike Srbije iz susednih država, Hrvatske, Bugarske i Mađarske.

Ovakvi Vaši dosadašnji potezi pokazali su se neuspešnim u zaustavljanju priznavanja nezavisnosti Kosova od strane različitih država, a ujedno donose veliku štetu našim državnim i nacionalnim interesima. Narušavaju naše diplomatske pozicije, ugrožavaju integracije i kompromituju zastupanje interesa Srbije u svetu.

Hrvatska, Bugarska i Mađarska, naši su susedi. Zemlje su sa kojima je posle svih sukoba u regionu, Srbija izgradila dobru bilateralnu komunikaciju. Pored toga u Srbiji žive predstavnici njihovih nacionalnih zajednica, kao što i predstavnici srpske etničke zajednice žive u tim državama. Interes svih građana regiona je najviši nivo regionalne saradnje.

Povlačenje ambasadora ugrozilo bi tu saradnju, dovelo do mogućeg porasta međunacionalnih tenzija i predstavljalo još jedan pokušaj alibija za politiku koja je do ovakvih ishoda i dovela i koja za cilj ima skretanje Srbije sa evropskog puta.

S poštovanjem,

Čedomir Jovanović, predsednik Liberalno demokratske partije
Gorio Gorio 22:44 19.03.2008

Re: Pismo..

Na vašu i moju žalost, samo oko 230000 ljudi u Srbiji razume ovo pismo.
Medju njima nije Vuk Jeremić.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:51 19.03.2008

Re: Pismo..

Gorio
Na vašu i moju žalost, samo oko 230000 ljudi u Srbiji razume ovo pismo.
Medju njima nije Vuk Jeremić.

Prebrojaćemo 11. maja uveče...Biće to, mnogo više od dvestotrideset hiljada. A slažem se da Jeremić ne razume, niti ga razume Jeremićev šef...
P.S. Oko 19 sati sam otišao u odbora na Zvezdari da potpišem listu. Red, a dva overivača. I uglavnom ljudi koji nisu članovi...Za tri sata više od 200 potpisa....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:28 19.03.2008

A evo još jedne poledice

Buš odobrio isporuku oružja Kosovu
19. mart 2008. | 23:01 | Izvor: Beta
Vašington -- Džordž Buš odobrio isporuku oružja Kosovu kao znak uspostavljanja medjuvladinih odnosa nakon priznanja nezavisnosti Kosova.

U memorandumu Bele kuće upućenom Stejt departmentu, predsednik Buš navodi da Kosovo od sada može da dobija "odbrambeni materijal i usluge u skladu s američkim propisima".

Visoki zvaničnik Stejt departmenta je naveo da je ta odluka usledila nakon što su SAD priznale proglašenje nezavisnosti Kosova i dodao da je reč o uobičajenom procesu u okviru uspostavljanja odnosa dve vlade.

Isti izvor je naveo da za Kosovo i dalje važe restrikcije u naoružanju shodno planu speciojalnog izaslanika UN Martija Ahtisarija, kako bi se izbeglo nezadovoljstvo Srbije i Rusije.

Treger Treger 00:26 20.03.2008

Zločinačko udruženje

Karla del Ponte ima dobar naziv za ovu naš vlladu: Zločinako udršenje. Pa molim vas u kojoj državi ministar ne veruje ministru odbrane. Zamislite situaciju da Samaržić preti NATO-u a ministar odbrane nema pojma. Ada se pojave bombarderi šta onda. Samarić mora biti uhapšen zajedno sa premijerom, šefom BIA, Prorokovćem i svima onima koji svojim ponašenjem ugrožavaju bezbednost države. Ako se to ne desi a sva je prilika da neće to znači da je Samardžić u pravu kada kaže da su svi upoznati s tim planom, a pošto ćute to znači da ga odobravaju. Ionda kada opet izgubimo rat biće kriv neko drugi a ne mi koji smo ga izazivali.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:23 20.03.2008

Re: Zločinačko udruženje

Treger
Samarić mora biti uhapšen zajedno sa premijerom, šefom BIA, Prorokovćem i svima onima koji svojim ponašenjem ugrožavaju bezbednost države.


A ko bi to trebalo da ga uhapsi? Jočić? On je u Švajcarskoj. Dejan Mihajlov? Šef BIA da uhapsi sam sebe? Tadić?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:05 20.03.2008

Re: Zločinačko udruženje

Trinidad Tobagović
Treger
Samarić mora biti uhapšen zajedno sa premijerom, šefom BIA, Prorokovćem i svima onima koji svojim ponašenjem ugrožavaju bezbednost države.


A ko bi to trebalo da ga uhapsi? Jočić? On je u Švajcarskoj. Dejan Mihajlov? Šef BIA da uhapsi sam sebe? Tadić?

A što bi se hapsili kad su pripadnici istoga tima...kad je plan zajedničko delo...o))
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:42 20.03.2008

Re: Zločinačko udruženje

Drago
A što bi se hapsili


pa ne znam, reče Vaš partijski drugar Treger da bi ih trebalo pohapsiti a ne reče ko bi to trebalo da uradi. Možda može LDP milicija da izvrši građansko hapšenje?

evo ja ću dodati još par stvari koje bi neizostavno "trebalo uraditi":

1) rešiti problem globalnog zagrevanja
2) rešiti problem gladi u svetu
3) okončati građanski rat u Čadu
4) otkriti lek za sidu

Tadiću ako čitaš ovo baci se na posao
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:58 20.03.2008

Re: Zločinačko udruženje

Trinidad Tobagović
Drago
A što bi se hapsili


pa ne znam, reče Vaš partijski drugar Treger da bi ih trebalo pohapsiti a ne reče ko bi to trebalo da uradi. Možda može LDP milicija da izvrši građansko hapšenje?

evo ja ću dodati još par stvari koje bi neizostavno "trebalo uraditi":

1) rešiti problem globalnog zagrevanja
2) rešiti problem gladi u svetu
3) okončati građanski rat u Čadu
4) otkriti lek za sidu

Tadiću ako čitaš ovo baci se na posao

Problem i jeste u tome što se Tadić bavi upravo ovim stvarima koje ti navodiš. Jedino si zaboravio dodati Rezoluciju o Kubi.
Ima mnogo realnijih ciljeva...
1. Postignuto na izborima ne davati na upravljanje i korištenje Koštunici, a onda se žaliti kako te ne obaveštavaju o tome šta rade. Evo ovo oko akcionoga plana ti je belodan dokaz.
2. Raskinuti veze sa tajkunima i ne održavati monopole ( Mišković). DS je ključni činilac održavanja monopola u Srbiji. Ključni zaštitnik monopola uz asistenciju svih parlamentarnih stranaka osim LDP-a.
3. Uraditi nešto na smanjivanju i borbi protiv korupcije. Današnji kadrovi DS-a su nosioci korupcije u Srbiji. Srbija je upravo zbog toga na listi konkurentnosti sa 70. mesta gde je bila 2003. otišla na 97 mesto.
4. Ispuniti ustavnu obavezu i sprečiti pljačku državne imovine tako što će kroz vladu ali i kroz činjenicu da je predsednik države,obustaviti i sprečiti poklanjanje NIS-a ruskim oligarsima na čelu sa Putinom.
5. Prestati obmanjivati međunarodnu zajednicu oko isporučivanja optuženih pred haškim sudom.
6. Pokrenuti postupak za ustavnu reformu i otvoriti vrata decentralizaciji Srbije.
7. Sprečiti po državu štetni ugovor o koncesijama i njegovu realizaciju....

Eto, to bi bili sasvim realni ciljevi. Ako to ne radi šta mu je onda posao. Nije valjda samo čestitanje sportistima i obezbeđivanje dovoljno glasova Koštunici da drži vlast u Srbiji.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:27 20.03.2008

Re: Zločinačko udruženje

Drago
2. Raskinuti veze sa tajkunima i ne održavati monopole ( Mišković). DS je ključni činilac održavanja monopola u Srbiji. Ključni zaštitnik monopola uz asistenciju svih parlamentarnih stranaka osim LDP-a.


E jeste, ovo moram i Vama i Tregeru da priznam. I to je jedan od razloga što ćete dobiti moj glas.

3. Uraditi nešto na smanjivanju i borbi protiv korupcije. Današnji kadrovi DS-a su nosioci korupcije u Srbiji. Srbija je upravo zbog toga na listi konkurentnosti sa 70. mesta gde je bila 2003. otišla na 97 mesto.


I to je tačno. Trenutno radim u javnoj ustanovi sa žutim direktorom i say no more. Da se ne lažemo- uvek će biti korupcije, pogotovo u krugovima bližim vlasti. Ali velika je razlika između tog 70. i 97. mesta.

4. Ispuniti ustavnu obavezu i sprečiti pljačku državne imovine tako što će kroz vladu ali i kroz činjenicu da je predsednik države,obustaviti i sprečiti poklanjanje NIS-a ruskim oligarsima na čelu sa Putinom.


To je verovatno uradio pod pritiskom Koštunice "da bi nam Rusi pomogli oko Kosova" ili tako neka slična glupost. Što ne znači da se nije uredno ugradio u dil. Tu je još jednom pokazao da je beskičmenjak čiji je najveći kvalitet u politici sposobnost pravljenja kompromisa pod bilo kojim okolnostima. Da je tada zaustavio to sa NISom dobio bi daleko više na duge staze. Potpisujem i ovo.

5. Prestati obmanjivati međunarodnu zajednicu oko isporučivanja optuženih pred haškim sudom.


To je bio Koštuničin posao u vladi i on je glavni miner i obmanjivač. Da je Tadić vršio pritisak u tom pravcu, Koštunica bi ga optužio da je izdajnik a optuženici svakako ne bi bili uhapšeni- znači dupla šteta. DSu bi pao rejting na račun DSSa pa me Vi sad ubedite da je to poželjna varijanta.

6. Pokrenuti postupak za ustavnu reformu i otvoriti vrata decentralizaciji Srbije.


... pa bi ga Koštunica opet optužio da je izdajnik jer negira ustav koji kaže da je Kosovo Srbija i hoće da raskomada zemlju. Koliko god da ne volite Tadića, uvek se setite da on balansira na tankoji žici i da uvek mora da vodi računa šta priča, u zemlji u kojoj 50% ljudi glasa radikale-Koštunicu-SPS.

Eto, to bi bili sasvim realni ciljevi. Ako to ne radi šta mu je onda posao. Nije valjda samo čestitanje sportistima i obezbeđivanje dovoljno glasova Koštunici da drži vlast u Srbiji.


Znam samo da mu posao nije da hapsi ljude. To je u ovoj (sada tehničkoj) vladi posao Koštunice a pominjalo se neko hapšenje Samardžića, šefa BIA itd. Koštunica jeste odlepio, ali još ne toliko da hapsi svoje ljude.

Sve ste u pravu Drago ali bez Tadića postojanje Vaše partije je besmisleno, barem u ovom trenutku. Ako imate ambicija da učestvujete u vršenju vlasti (a koja to stranka nema) moraćete to da radite sa Tadićem kao koalicionim partnerom i predsednikom.



Treger Treger 23:28 20.03.2008

Re: Zločinačko udruženje

Trinidad Tobagović
DragoA što bi se hapsilipa ne znam, reče Vaš partijski drugar Treger da bi ih trebalo pohapsiti a ne reče ko bi to trebalo da uradi. Možda može LDP milicija da izvrši građansko hapšenje?evo ja ću dodati još par stvari koje bi neizostavno "trebalo uraditi":1) rešiti problem globalnog zagrevanja2) rešiti problem gladi u svetu3) okončati građanski rat u Čadu4) otkriti lek za siduTadiću ako čitaš ovo baci se na posao

Pa u pravim državama ako neko ugrožava džavnu bezbednost izazivajući drugu vojnu silu da napadne zemlju u roku od par minuta biva u mardeljuod strane vojne bezbednosti.Izazivajući NATO da oružano deluje prema Srbima na Kosovu i Srbiji je državna izdaja. Podrivanje vojne bezbednosti zemlje. A li upravu si Tadić je hteo da bude maneken,da mu žena prima predsedničku platu da može da troši u Delta Sitiju, a ne da brani zemlju. Svašta pada napamet ovom ludom narodu pa nije on vrhovni komandat da radi nešto nego da nosi uniformu vrhovnog komandanta a ona mu baš lepo stoji.Čak mu i Koštunica to priznaje. I još nešto sumnjivo mi je da je školu završio na tatinim zaslugama. Ne mogu da shvatim da on dozvoli da ga tunjavi Voja zajebava. Pa sada Voja izlazi iz Vlade umesto da Tadić iza koga stoji ogroman broj birača ucenjuje Voju ono obrnuto. Ili možda Tadić mili da je Vojina politika izvrsna.Ja sam siguran da će opet na kraju Tadić oživeti Voju i pored njegovog poraza.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:08 21.03.2008

Re: Zločinačko udruženje

Treger
Pa u pravim državama ako neko ugrožava džavnu bezbednost izazivajući drugu vojnu silu da napadne zemlju u roku od par minuta biva u mardeljuod strane vojne bezbednosti.


Jašta. Samo što Srbija nije prava država, bar ne u tom smislu, jer kod nas je veći autoritet i snaga murije nego vojske. Nadam se da i ovo nije novost za tebe?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:10 21.03.2008

Re: Zločinačko udruženje

Treger
izazivajući drugu vojnu silu da napadne zemlju


Opa, K Mitrovica je u Srbiji? Jel to važi samo za severno Kosovo ili i VI smatrate da je Kosmet srce i duša Srbije?
Konbeto-san Konbeto-san 04:47 20.03.2008

SRPSKA DIPLOMATIJA

Nadam se da se sećate kako je PREMUDRI VLADETA,
u noći crnogorskog referenduma,
gostujući na televiziji ponavljao:
"Nešto ovde nije u redu".

Na pitanje voditeljke,
na osnovu čega tvrdi da nešto nije u redu,
PREMUDRI VLADETA odgovara sa:
"Na osnovu onog OSEĆAJA KOJI SE NE MOŽE ARGUMENTOVATI".

Ova politika,
OSEĆAJA KOJI SE NE MOGU ARGUMENTOVATI,
je srpska spoljnopolitička strategija.

KOJA BEDA !!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana