Gradjanske inicijative| Hobi| Politika

"Naoružavanje naroda"

milos_secujski RSS / 12.10.2015. u 17:15

 Krajem sptembra u prostorijama UNS-a održana je tribina čija tema je bila: "5. oktobar - petnaest godina kasnije". Učesnici tribine su bili Vesna Pešić, sociološkinja, Čedomir Jovanović, predsednik Liberalno demokratske partije (LDP), Slobodan Antonić, sociolog i Jovo Bakić, sociolog.

Ako zanemarimo varnice između Čedomira Jovanovića i Jova Bakića vezane za ulogu postpetooktobarske “oligarhije”, manje-više svi govornici su se složili oko onoga šta je zapravo taj datum predstavljao – želju naroda da se prihvate rezultati izbora i da politika države krene u nekom novom pravcu. Ono oko čeka nije postignut konsenzus jeste dilema da li je peti oktobar bio revolucija ili prevrat? Svako je dao svoj sud i svoje obrazloženje, tako da je ostalo na građanstvu da, sa ove vremenske distance, izgradi i odredi svoj stav i da svoj sud u skladu sa iskustvom, znanjem i informacijama koje poseduju a vezano za taj istorijski dan. Pa i period.

Iskren da budem ništa novo se nije moglo čuti o tom petom oktobru. Iako su svi učesnici tribine bili i učesnici petog oktobra, a neki i organizatori. Izgledalo je to poput okupljanja povodom petnaest godina mature gde će svako izneti neko svoje sećanje. Bližio se tako kraj tribine kada je Jovo Bakić, kao grom iz vedra neba, izjavio: “... mislim takođe da je ukidanje vojnog roka vrlo loša stvar. Ako razoružate građanina, vlast može da radi šta god hoće. Jedino čega se vlast može plašiti jeste građanin koji ume da rukuje oružjem. U tom smislu mi možemo biti taoci otuđenih oligarhija, kao građani, u perspektivi. I odmah da vam kažem, ta vojska – građanska, jeste jedno od nasleđa francuske revolucije. To nasleđe je ukinuto u poslednjih petnaestak godina. To je vrlo loš trend. I on se veže sa jačanjem oligarhijskih struktura i slabljenjem glasa građana.... građanin polaže pravo na vlast onda kada ima i pušku na ramenu.”


Treba imati u vidu kontekst pod kojim je ideja o “naoružavanju građana” izrečena. A taj kontekst je povlacenje istorijske paralele između onih događaja koji su se dešavali u prošlosti sa onima koji će se eventualno dogoditi u budućnosti. Taj kontekst je trenutno jačanje desno orijentisanih stranaka širom Evrope i činjenica da istorija i te kako zna da se ponovi. A sve sa jednim jedinim ciljem – da se odbrani sloboda. Kako na makro, tako i na mikro nivou, ta ideja bi, ukoliko bi bila sprovedena u delo, naterala vlast dvaput da razmisli ukoliko bi joj palo na pamet da ponovo izvede tenkove na ulice. Postojao bi taj prst-na-čelo momenat. Sem ukoliko vlast ne ide na sve ili ništa.

Ta i takva ideja Bakića o naoružavanju građanstva, odnosno edukovanju kroz ponovno uvođenje obaveznog vojnog roka, se svakako ne kosi sa stavovima antimilitarista. Pa čak ni pacifista, rekao bih, ukoliko je krajnji cilj trajni mir. Jer tamo gde pacifizam padne na ispitu, samoodbrana je jedino resenje. Takvo rezonovanje stavlja život u prvi plan. Odbrana života, tuđeg ili svog, po cenu sopstvenog. Ali svakako ne vođeni onom parolom: “rat za mir”.


Da je oružja tog dana, petog oktobra, bilo na ulicama Beograda potvrđuju mnogi. Među njima i Antonć koji na tribini kaže da je bilo svakakvog oružja i u velikim količinama. Da je kojim slučajem bilo upotrebljeno taj dan, bilo bi to protiv tiranije i u ime slobode. Na sreću nije bilo potrebno. Postavlja se pitanje, imajući u vidu trenutna dešavanja u Siriji, kako bi se to sve završilo? U tu jednačinu treba ubaciti i nespornu polarizaciju srpskog društva.


Ono na šta Bakić nije obratio pažnju, ili je prevideo, jeste to da danas svako može da odsluži vojni rok. Bez obzira što je vojska profesionalizovana. A ponovnim potezanjem pitanja obaveznog vojnog roka Bakić kao da radikalizuje svoje leve stavove. Udaljava se od levog centra još više u levo, što je krajnje pozitivna stvar i retka pojava danas. Jer, ovo je prvi put posle dužeg vremena da se neko oglasi da je spreman da, ako treba, uzme pušku zarad odbrane građanskih sloboda a protiv “političke oligarhije”. Strane, domaće ili združene. I tu se na neki bizaran a opet sasvim jasan način susreće sa desnicom koja nikada i nije bila za to da se ukine obavezno služenje vojnog roka.

Budući da mi bolujemo od nacionalizma nije isključeno da se u mutnim vremenima koje dolaze (uvek može gore) zameni teza i izmanipuliše građanima pa da opet u nekom budućem konfliktu tu svoju ugroženost i taj strah od nestanka branimo van svojih granica. Jer nacionalizam opstaje hraneći se fiktivnim i umišljenim strahovima. Samoodbrana tako prelazi u ofanzifu te se Beograd brani u Banjaluci.


Budući da je Bakić govorio o tome da eventualno može doći vreme kada će biti potrebno uzeti pušku (pa na Frušku) a da tada neće imati ko da je nosi, tumačio bih to, po svojoj slobodnoj proceni, kao dobar razlog da je došlo vreme da se zakon o oružju i municiji osveži te da sa oružja skinemo anatemu nečeg što je predstavljeno kao isključivo loša stvar. Nešto što je krajnje opasno i vezano isključivo za rat i kriminal. Na taj način bi popularizovali streljaštvo a oružje vezivali za sport i rekreaciju. Hobi. Ukoliko već ne želimo obavezan vojni rok i učenje rukovanjem oružja na taj način. S tim u vezi benefit je dvostruk. Sa jedne strane imate populaciju koja oružje posmatra kroz prizmu sporta, sa druge veliki broj građana koji su sposobni da odreaguju u situaciji neposredne ratne opasnosti ili bilo koje druge pretnje.

Revolucionarni duh Jova Bakića lomi se, čini mi se, baš na našem restriktivnom i zaostalom zakonu o oružju i municiji. Jer kada u Srbiji pomenete liberalizaciju zakona o oružju, prvo što većini ljudi na um pada jeste Srbija kao Divlji zapad. Ne misleći pritom da je otprilike 200.000 komada već postojećeg nelegalnog oružja u Srbiji sigal za crveni alarm. I da bi poboljšan zakon, vremenom, doveo do toga da se ta cifra smanji.

Imajući na umu liberalnije stavove o oružju... u Srbiji i dalje vlada mit da je u Americi dozvoljeno ubiti čoveka iz prostog razloga što je zakoračio u tvoje dvorište. Da je zaista tako ne bi postojali zakoni o samoodbrani niti organizacije poput “Second Call Defense” koje 24/7 pružaju pravnu pomoć vlasnicima oružja.


No, uvek na umu moramo imati jedno, a to je da sistem u Srbiji ne veruje svojim građanima u tolikoj meri da bi liberalizovala zakon o oružju i municiji i tako, na legalan način, edukovao i omogućio svom građanstvu da se eventualno, u nekom najcrnjem scenariju, i zaštiti. Iz prostog razloga što vlast realno pre vidi svoje građane kao pretnju po njihovu vladavinu nego neki spoljni faktor. To se jasno može videti na primeru oduzimanja lovačkog naoružanja ljudima čija je zemlja eksproprisana radi izgradnje puta na koridoru 10 kod Grdelice. Uz obećanje da će isto biti vraćeno.


Imajući u vidu hronično visok stepen kriminaliteta i činjenicu da je nakon ratova devedesetih desetine hiljada ratnih veterana sa posttraumatskim posledicama (na koje se bezmalo gleda kao na naoružane tempirane bombe), proces stvaranja društva tolerantnog na oružje je dug i spor. Jer, kao što je Vesna Pešić na tribini o petom oktobru rekla – ljudi su taj dan odlučili da ne žele više da ratuju. S tim u vezi neko bi vrlo lako mogao da kaže – kakva crna liberalizacija i legalizacija? Opet naoružavanje za neke nove ratove. Ne shvatajući pritom da je svaki legalan komad oružja jedan manje slučaj kupovine nelegalnog.










Komentari (257)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

smrtfasizmu smrtfasizmu 20:04 13.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Šta bi bilo dobro za region? Da su Amerikanci izvršili invaziju na Srbiju?


Da. Olos koji vlada Srbijom jedino tako moze da ode. Batinom. Glavni razlog "zamrznutog konflikta" na Balkanu je odsustvo jasne i potpune vojne pobede nad agresorom iz devedesetih godina (citaj: Srbija). Da se Nemackoj nije dogodila 1945. do sada bismo ratovali jos jedno dva-tri puta.

Kako bi okupacija bilo koje zemlje donela dobro bilo kome?


Verovatno smatras da je okupacija Nemacke i Japana posle WWII pogresna? Sta je po tebi trebalo uraditi? Potamaniti sve ili ih mozda "izjednacavati u bolu"?

@freehand
Sem što si me sad proglasio ludim i/ili plaćenikom. Znaš, ima ona stara: "To što imam maniju gonjenja ne znači da me ne prate."


Tu "mudrost" mora da si pokupio na "savetovanju" u Lazi Lazarevicu.

A ako već pitaš - da, oni su saučesnici u strašnim stvarima.


Za koje samo ti znas iz nepostojecih izvora, ali si evo dobar pa ih delis sa nama. Urotilo se to sve protiv Srba, po ceo dan samo planiraju kako da im naude.

Da da tebi čika Frihend jednu bonu? Da se ne uzbuđuješ mnogo oko tog krda koje ti je stalno na pameti?


Sto te pomen zlocinackog krda toliko streca? Jel bi radije o Novaku Djokovicu ili Nikoli Tesli da malo cavrljamo, al da se prvo slozimo da su Srbi, iznad svega, najvece zrtve iz ratova devedesetih? I da im svi neprestano smestaju?

Znas onu "staru": "pa-pa-pa-paranojaaaa..."

predatortz predatortz 20:06 13.10.2015

Re: 5. oktobar

Da. Olos koji vlada Srbijom jedino tako moze da ode. Batinom. Glavni razlog "zamrznutog konflikta" na Balkanu je odsustvo jasne i potpune vojne pobede nad agresorom iz devedesetih godina (citaj: Srbija)


Slušaj, ja posle ove izjave tvoj nik čitam kao ustaša. Volim stvari i ljude nazivati pravim imenima...
smrtfasizmu smrtfasizmu 20:15 13.10.2015

Re: 5. oktobar

Slušaj, ja posle ove izjave tvoj nik čitam kao ustaša. Volim stvari i ljude nazivati pravim imenima...


Slusam, ali cujem samo budalu.

Nego, kako ti je predsednik? Cujem imao upalu zucne kese pa ga operisali. Mora da su ga masoni i CIA inficirali u inat svim Srbima. Jel si mu poslao bombonjeru u Hag?
predatortz predatortz 20:20 13.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
Slušaj, ja posle ove izjave tvoj nik čitam kao ustaša. Volim stvari i ljude nazivati pravim imenima...


Slusam, ali cujem samo budalu.

Nego, kako ti je predsednik? Cujem imao upalu zucne kese pa ga operisali. Mora da su ga masoni i CIA inficirali u inat svim Srbima. Jel si mu poslao bombonjeru u Hag?


Ako nećeš da slušaš budalu, nemoj da govoriš naglas. To ti je besplatan savet.
Ja iz tvojih komentara čitam frustriranost i mržnju prema jednom narodu. Znaš li ti šta znači potpuni vojni poraz jednog naroda, ili lupaš onako napamet? Plus, poređenje Miloševićeve Srbije sa Hitlerovom Nemačkom je omiljena ustaška poštapalica...

Hvala na pitanju, nadam se da je predsednik dobro. Šarmantan čovek, lično sam ga upoznao još avgusta '90. godine.

Nego, ti registrovan pre neki dan, znaš za mene, za mog predsednika?
mesan mesan 20:48 13.10.2015

Re: 5. oktobar

predatortz
...tvoj nik čitam...


Jel neko već zauzeo "N<<8000"?

"smrtfasizmu" ne zamaraj se, Rotšildi su naredili Šorošu, koji je CIA pijun, da sruši Jugoslaviju, dok su svi građani YU iznenađeni zombiji među kojima Srđa jede mozgove čisto za pare. I to će ovde da te poduče oni što su marširali uz Otpor(=CANVAS=Šoroš=CIA) a sad podržavaju i raduju se nasumičnom ubijanju civila 9/11, jer to je oslobađanje sveta.
milisav68 milisav68 21:24 13.10.2015

Re: 5. oktobar

alselone alselone 21:27 13.10.2015

Re: 5. oktobar

milisav68


Rezurektuju se non stop.
smrtfasizmu smrtfasizmu 21:31 13.10.2015

Re: 5. oktobar

Ja iz tvojih komentara čitam frustriranost i mržnju prema jednom narodu. Znaš li ti šta znači potpuni vojni poraz jednog naroda, ili lupaš onako napamet?


Dakle, ponovo napomenu ovde stavljam:

Gore napisano, nikako ne osudjuje sve Srbe - vec indivudue koje cine jedan od najgorih rezima na tlu Evrope od sloma nacisticke Nemacke, koje imaju ime, prezime, i JMBG. Vecina u Srbiji su obicni ljudi koji bi imali sanse da zive kao i sav ostali svet da nije ispiranja mozgova propagandom i besomucne pljacke od strane rezima. Tako da ako neko zeli taj sljam da brani, neka izvoli ali neka otvoreno izjavi da su mu ratni zlocinci, lopovi, i ljudski sljam bliski srcu i da zeli da ih brani jer im, na ovaj ili onaj nacin, pripada. A ne da se predstavlja kao da brani "sve Srbe" ili nekakvo "srpstvo" jer to ovde nije tema.

Ne bi to bio vojni poraz nekakvog naroda, vec slom mafije koja vlada Srbijom.

Plus, poređenje Miloševićeve Srbije sa Hitlerovom Nemačkom je omiljena ustaška poštapalica...


Ne, vec cinjenica. Razlika je bila samo u brojkama (na srecu).

Hvala na pitanju, nadam se da je predsednik dobro. Šarmantan čovek, lično sam ga upoznao još avgusta '90. godine.


Takodje i genocidni manijak kome se sudi za najteze zlocine pocinjene na tlu Evrope od poraza nacista u WWII. Doduse, postujem tvoje priznanje u skladu sa mojom napomenom odozgo: Tako da ako neko zeli taj sljam da brani, neka izvoli ali neka otvoreno izjavi da su mu ratni zlocinci, lopovi, i ljudski sljam bliski srcu i da zeli da ih brani jer im, na ovaj ili onaj nacin, pripada.

Nego, ti registrovan pre neki dan, znaš za mene, za mog predsednika?


Sam si napisao malo iznad:

Bavio, dok sam bio mlad i zelen.
Bio pandur, tebra!
Čitaš li ti krkara, kad me časti sa 'Karadžićev oficir'? Kao, tim će da me povredi!


Ocigledno se ponosis sluzbom manijaku kome medjunarodni sud sudi za genocid i etnicko ciscenje. Posteno, samo nemoj da se krijes iza nekakvog "srpskog naroda" jer, sto se tice krivicne odgovornosti, ti zlocini nemaju veze sa vecinom tog "naroda". Ali "narod" vam je potreban da bi ste sakrili svoje zlocine iza njega. Patriotizam je poslednje utociste svake hulje, zar ne?
milisav68 milisav68 21:34 13.10.2015

Re: 5. oktobar

alselone
Rezurektuju se non stop.




smrtfasizmu smrtfasizmu 21:35 13.10.2015

Re: 5. oktobar

@mesan
Rotšildi su naredili Šorošu, koji je CIA pijun, da sruši Jugoslaviju, dok su svi građani YU iznenađeni zombiji među kojima Srđa jede mozgove čisto za pare. I to će ovde da te poduče oni što su marširali uz Otpor(=CANVAS=Šoroš=CIA) a sad podržavaju i raduju se nasumičnom ubijanju civila 9/11, jer to je oslobađanje sveta.


Sazeo si im celokupnu palanacku filozofiju u jedan paragraf - sad ce da te mrze.
predatortz predatortz 21:39 13.10.2015

Re: 5. oktobar


Ocigledno se ponosis sluzbom manijaku kome medjunarodni sud sudi za genocid i etnicko ciscenje.


Da, međunarodni sud koji nije nikoga kaznio za egzodus Srba iz Hrvatske, nikog iz komandne strukture bosanskih Muslimana, iako je bilo evidentnih zločina. Kakav sud - takne mu i presude.

Posteno, samo nemoj da se krijes iza nekakvog "srpskog naroda" jer, sto se tice krivicne odgovornosti, ti zlocini nemaju veze sa vecinom tog "naroda".


Ja se ne krijem ni iza koga, ti ovde pozivaš na potpuni poraz Srbije. A Srbiju poraziti ne možeš, ako ne poraziš njen narod.

Ali "narod" vam je potreban da bi ste sakrili svoje zlocine iza njega.


Ako imaš neki dokaz o mojim zločinima, nemoj časa da časiš - trk kod Vekarića!
Ako nemaš, bilo bi lepo da se ne frljaš takvim stvarima.

Patriotizam je poslednje utociste svake hulje, zar ne?


Reče čovek čiji je nik smrtfašizmu i koji bi da kažnjava narode i države...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:43 13.10.2015

Re: 5. oktobar

predatortz


ti nisi normalan, koj ce ti moj ova rasprava?
predatortz predatortz 21:47 13.10.2015

Re: 5. oktobar

vrabac_u_steni
predatortz


ti nisi normalan, koj ce ti moj ova rasprava?


Dosadno mi.
Uzgred, stvarno bih želeo da shvatim šta muči ljude kad ovoliko žuči prolivaju na temama o kojim obično nemaju ni elementarna saznanja. Svu priču baziraju na onome što im je reklo po nekakvim 'radionicama'...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:47 13.10.2015

Re: 5. oktobar

Ја само да се јавим да поздравим коментар.
mesan mesan 22:00 13.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
@mesan
Rotšildi su naredili Šorošu, koji je CIA pijun, da sruši Jugoslaviju, dok su svi građani YU iznenađeni zombiji među kojima Srđa jede mozgove čisto za pare. I to će ovde da te poduče oni što su marširali uz Otpor(=CANVAS=Šoroš=CIA) a sad podržavaju i raduju se nasumičnom ubijanju civila 9/11, jer to je oslobađanje sveta.


Sazeo si im celokupnu palanacku filozofiju u jedan paragraf - sad ce da te mrze.


Ma jok, blogeri su uglavnom fini, malo peckam jer se neki povremeno zilotski zalete u glupostima, prepoznaćeš ih po proklamovanoj "objektivnosti" na svim temama.

Direktor izmužene i propale fabrike, SPS kadar, koji mi reče "Amerika je crni đavo", nije na blogu :-D

Predatortz je na blogu više puta jasno osuđivao zločine srpske strane, jedino mu ponos nalaže da ih minimizuje koliko može, nema smisla da ga napadaš na suvo. (moj utisak)
predatortz predatortz 22:02 13.10.2015

Re: 5. oktobar


Predatortz je na blogu više puta jasno osuđivao zločine srpske strane,


I uvek ću ih osuđivati. Ali, ovakve dileje ću da ložim, čisto da se zabavim...
mesan mesan 22:11 13.10.2015

Re: 5. oktobar

predatortz

Predatortz je na blogu više puta jasno osuđivao zločine srpske strane,


I uvek ću ih osuđivati. Ali, ovakve dileje ću da ložim, čisto da se zabavim...


Mislio sam, na osnovu nekih tvojih rasprava od pre x godina, da si jedan od "loših" momaka, ali shvatih da su to bila tvoja inaćenja spram sagovornika, dok si u stvari prilično razuman lik i šaljivdžija kad pišeš normalno... Da li to definiše klasičnog B92 blogera?
maksa83 maksa83 22:18 13.10.2015

Re: 5. oktobar

Mislio sam, na osnovu nekih tvojih rasprava od pre x godina, da si jedan od "loših" momaka, ali shvatih da su to bila tvoja inaćenja spram sagovornika, dok si u stvari prilično razuman lik i šaljivdžija kad pišeš normalno..

Eto, objaviš da imaš štoljpi i odjednom svi fini prema tebi...
predatortz predatortz 22:20 13.10.2015

Re: 5. oktobar


Mislio sam, na osnovu nekih tvojih rasprava od pre x godina, da si jedan od "loših" momaka, ali shvatih da su to bila tvoja inaćenja spram sagovornika,


To je stvar procene. Kad mislim da je neko principijelan, 'oprostiću' mu različite stavove, opšta mesta i nastojaću da mu obrazložim neke stvari iz ugla direktnog učesnika. Da se razumemo, to što sam bio učesnik sa dvadeset i kusur godina ne čini me nimalo kompetentnijim pa da nekome govorim sa visina Olimpa. Samo ljudima pokušavam da ukažem na neke činjenice koje ne idu u prilog crno-beloj slici.

Opet, kad primetim da je neko došao sa ciljem da prosipa naručenu priču, osetim potrebu da ga zajebavam i razgovor dovodim do apsurda.

Da, klasičan bloger sa b92.
smrtfasizmu smrtfasizmu 22:30 13.10.2015

Re: 5. oktobar

@mesan
Predatortz je na blogu više puta jasno osuđivao zločine srpske strane, jedino mu ponos nalaže da ih minimizuje koliko može, nema smisla da ga napadaš na suvo. (moj utisak)


Los ti utisak, jer na ovo:

Ocigledno se ponosis sluzbom manijaku kome medjunarodni sud sudi za genocid i etnicko ciscenje.


On odgovara sa:

Da,međunarodni sud koji nije nikoga kaznio za egzodus Srba iz Hrvatske, nikog iz komandne strukture bosanskih Muslimana, iako je bilo evidentnih zločina. Kakav sud - takne mu i presude.


Inace, kada citam ovakve izjave mogu da zamislim nekog nacistu posle WWII kako se zali na sud u Ninbergu: pobednicka pravda, nemacke zrtve, nas ponos-cast ovo-ono, itd.

@predatortz
Srbiju poraziti ne možeš, ako ne poraziš njen narod.


"Srbija se saginjati nece!" E sad, to sto vecina tog naroda uskace u kontejnere povremeno dok patriotski sljam salje decu na studije po mrskom Zapadu od novca opljackanog od tog istog naroda - o tome necemo, jel tako?

@predatortz - da ti ponovim: patriotizam je poslednje utociste svake hulje. Kad vidis da je gusto, odma dizi barjak i tri prsta u vis. Ne ubijaju i ne pljackaju "patriote" zbog sebe, nego zbog naroda - onog u kontejnerima, jel tako?

Reče čovek čiji je nik smrtfašizmu i koji bi da kažnjava narode i države...


Jok, nego zlocince sa imenom, prezimenom, i JMBG.
smrtfasizmu smrtfasizmu 22:35 13.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Opet, kad primetim da je neko došao sa ciljem da prosipa naručenu priču, osetim potrebu da ga zajebavam i razgovor dovodim do apsurda.


Ti znas nesto sto ja ne znam? Ko mi je i sta narucio?

A posebno volis da "zajebavas" one sto pominju masovne zlocine, pa jos pocinjene od strane agresora u ratovima devedesetih?
predatortz predatortz 22:35 13.10.2015

Re: 5. oktobar


Jok, nego zlocince sa imenom, prezimenom, i JMBG.


Ovaaaj, imaš li ti neke formalne pusule da apsiš, sudiš i presuđuješ, ili samo sreš i gnjaviš nas pustim željama?
mesan mesan 23:03 13.10.2015

Re: 5. oktobar

maksa83
Mislio sam, na osnovu nekih tvojih rasprava od pre x godina, da si jedan od "loših" momaka, ali shvatih da su to bila tvoja inaćenja spram sagovornika, dok si u stvari prilično razuman lik i šaljivdžija kad pišeš normalno..

Eto, objaviš da imaš štoljpi i odjednom svi fini prema tebi...


Još me peče znoj što se slio u oči tokom prepravljanja i iskucavanja te rečenice. Nikad ne znaš koje nijanse prideva se izgube dok čita blog "jer mu dosadno"(=čisti pištolj).
Goran Vučković Goran Vučković 00:16 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Da. Olos koji vlada Srbijom jedino tako moze da ode. Batinom. Glavni razlog "zamrznutog konflikta" na Balkanu je odsustvo jasne i potpune vojne pobede nad agresorom iz devedesetih godina (citaj: Srbija). Da se Nemackoj nije dogodila 1945. do sada bismo ratovali jos jedno dva-tri puta.

Ako nije tajna, koliko godina si imao 1999?
smrtfasizmu smrtfasizmu 03:12 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Ovaaaj, imaš li ti neke formalne pusule da apsiš, sudiš i presuđuješ, ili samo sreš i gnjaviš nas pustim željama?


Ja napisao post (jedan post!) u kome sam osuo paljbu po zlocincima i sljamu koji vlada Srbijom zadnje tri decenije. Najgori olos na tlu Evrope, ubedljivo. Uz par naivnih budala koji veruju da mogu da promene taj sistem koji sluzi iskljucivo sebi tako sto ce postati deo istog. To je opis ljudi u institucijama drzave Srbije. Ne opis srpskog naroda. Izricito naglaseno. Posle 50+ postova na taj moj inicijalni post, ti meni postavis ovo pitanje? Vas par branite ljudski olos u institucijama drzave Srbije koji su odgovorni, mnogi i direktno, za mnoga zla i prema drugim ali i prema tom istom srpskom narodu o kome toliko "brinete". Zasto to radite, to samo vi znate.
smrtfasizmu smrtfasizmu 03:19 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@Goran Vučković
Ako nije tajna, koliko godina si imao 1999?


Sasvim dovoljno da shvatim da je Kasapinova politika, koja je ziva i aktivna i dan danas u Srbiji, pogubna kako po druge tako i po srpski narod. Svi su izgubili, osim olosa koji sedi u bezbednosnim strukturama i ostalim institucijama Srbije i koji je spreman na sve da zastiti privilegije i bogatstva krvavo stecenih zlocinima i pljackom devedesetih. I koji ce jedino otici u istoriju posle prolivanja krvi jer ne postoji demokratski, miran nacin za njihovo uklanjanje iz prostog razloga sto Srbija danas nije demokratska drzava (niti je to ikada bila u svojoj proslosti) uprkos odrzavanju izbora. Eto, toliko mi je bilo godina 1999 i toliko mi je godina danas.
blogovatelj blogovatelj 05:26 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Sto, jel bi "sloboda ili smrt" vise odgovaralo tvojoj suptilnoj licnosti? Ili volis fasizam, onako iz hobija?


Jok brale, volem vas antifasiste sto se na Blogu B92 borite za bolji svet protiv B92 komentatora, ali zato cutite kao sisice kad Hrvati lupaju cirilicne table po Vukovaru.
Cime si ti tacno doprineo antifasistickoj borbi, sem svojim impresivnim nadimkom?
Ljudi, stig'o nam je novi drugosrvbijanski bot, dugo ih nije bilo.
A mozda je i neki od starih pacijenata, samo sa promenjenim imenom.
predatortz predatortz 07:10 14.10.2015

Re: 5. oktobar


Ako nije tajna, koliko godina si imao 1999?


Tli!
predatortz predatortz 07:13 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Cime si ti tacno doprineo antifasistickoj borbi, sem svojim impresivnim nadimkom?


Ničim! Čak nije ni svestan da prosipa najklasičnije fašističke mantre... Ono - krivac je jedan, mora se uništiti do kraja da bi svima bilo bolje...
Podseća vas na nešto iz ne tako davne istorije Evrope?
Goran Vučković Goran Vučković 08:29 14.10.2015

Re: 5. oktobar


Sasvim dovoljno da shvatim da je Kasapinova politika, koja je ziva i aktivna i dan danas u Srbiji, pogubna kako po druge tako i po srpski narod. Svi su izgubili, osim olosa koji sedi u bezbednosnim strukturama i ostalim institucijama Srbije i koji je spreman na sve da zastiti privilegije i bogatstva krvavo stecenih zlocinima i pljackom devedesetih. I koji ce jedino otici u istoriju posle prolivanja krvi jer ne postoji demokratski, miran nacin za njihovo uklanjanje iz prostog razloga sto Srbija danas nije demokratska drzava (niti je to ikada bila u svojoj proslosti) uprkos odrzavanju izbora. Eto, toliko mi je bilo godina 1999 i toliko mi je godina danas.

Hteo sam da kažem - da li si bio dovoljno odrastao da "ne žaleći u toj borbi daš i svoj život" 1999. za taj svetli cilj o kome pričaš?

Da, kao i verovatno desetine hiljada drugih, ostaneš kao nagoreli leš negde usput od Bujanovca do Beograda, "kud narodna vojska prođe", zasipajući oranice i voćnjake fosfornim bombama, kasetnim projektilima i bušeći matore krševe od tenkova i BTR-ova osiromašenim uranijumom?

Vredi li to par dodatno penzionisanih generala i pukovnika DB-a?

alselone alselone 11:12 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Eto, objaviš da imaš štoljpi i odjednom svi fini prema tebi...


take a moment to appreciate how awesome this guy is.
niccolo niccolo 11:13 14.10.2015

Re: 5. oktobar

take a moment to appreciate how awesome this guy is.

Praktičan tip.
alselone alselone 11:14 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Trebalo bi Blogiju pičovati ideju.
niccolo niccolo 11:17 14.10.2015

Re: 5. oktobar

alselone
Trebalo bi Blogiju pičovati ideju.

Uuu, biznis opportunity, krenemo preko Blogija da izvozimo flamethrowers u Kanadu...ima da se razvalimo od kinte...
smrtfasizmu smrtfasizmu 12:51 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@blogovatelj
Jok brale, volem vas antifasiste sto se na Blogu B92 borite za bolji svet protiv B92 komentatora, ali zato cutite kao sisice kad Hrvati lupaju cirilicne table po Vukovaru.


Lupaju table jer ih asociraju na agresore i fasiste koji su im "oslobadjali" grad od zivota 1991. a ispraceni cvecem pod tenkovima iz Beograda. Koji nije ucestvovao u ratu, naravno. Jasno je potpuno da branite olos jer im i sami pripadate - da li aktivno i danas, ne znam, ali ste u nekom momentu bili deo te price najverovatnije. Moguce je i da ima bolesnika kojima je jednostavno sve to privlacno, tipa salonski fasisti. Niko od vas ovde ne brani niti Srbiju niti njen narod, vec kriminalni olos koji vlada i zlocinacki rezim koji je unistio kako Srbiju tako i dobar deo regiona u poslednje tri decenije.

@predatortz
Čak nije ni svestan da prosipa najklasičnije fašističke mantre... Ono - krivac je jedan, mora se uništiti do kraja da bi svima bilo bolje...


Gore napisano je inace omiljeni sport fasista u Srbiji - optuzi suprotnu stranu za ono sto ti sam radis, a sebe predstavi kao zrtvu i to ponavljaj do iznemoglosti. S tim sto u recept spada i to da se povremeno pomene Novak Djokovic ili Nikola Tesla, kome je tata bio pravoslavni svestenik sto je i jedina cinjenica o Tesli koju fasisti znaju. Idioti misle da ce tako popraviti imidz Srbije u svetu. Idioti.


@Goran Vučković
Hteo sam da kažem - da li si bio dovoljno odrastao da "ne žaleći u toj borbi daš i svoj život" 1999. za taj svetli cilj o kome pričaš?
Da, kao i verovatno desetine hiljada drugih, ostaneš kao nagoreli leš negde usput od Bujanovca do Beograda, "kud narodna vojska prođe", zasipajući oranice i voćnjake fosfornim bombama, kasetnim projektilima i bušeći matore krševe od tenkova i BTR-ova osiromašenim uranijumom?



Jel ti mislis na borbu protiv Kasapinovih fasista ili protiv NATO-a? Sto se tice borbe protiv Kasapinovih fasista, uvek - i pre i tokom i posle 1999. Tokom same 1999. NATO bi nam davao podrsku iz vazduha. A komsije na kopnu
Goran Vučković Goran Vučković 12:55 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Jel ti mislis na borbu protiv Kasapinovih fasista ili protiv NATO-a? Sto se tice borbe protiv Kasapinovih fasista, uvek - i pre i tokom i posle 1999. Tokom same 1999. NATO bi nam davao podrsku iz vazduha. A komsije na kopnu

Mislim da bi tata trebalo da ti oduzme antifašistički Xbox. Prošetaj malo po šumama i gorama naše zemlje ponosne, dobro je za zdravlje.
smrtfasizmu smrtfasizmu 12:59 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Mislim da bi tata trebalo da ti oduzme antifašistički XBox. Prošetaj malo po šumama i gorama naše zemlje ponosne, dobro je za zdravlje.




Neverovatna je kolicina mrznje koja se prospe momentalno na bilo koga ko se predstavi kao antifasista. Sve moze da prodje, ali antifasizam nikako. Dira "domacine" onako bas u srce.
predatortz predatortz 13:00 14.10.2015

Re: 5. oktobar

NATO bi nam davao podrsku iz vazduha. A komsije na kopnu


Da je ovo ozbiljna država, tebe bi ili hospitalizovali ili zatvorili. Budi srećan što nije.
milos_secujski milos_secujski 13:01 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Tokom same 1999. NATO bi nam davao podrsku iz vazduha. A komsije na kopnu


Šta ti ovo znači?
svarog svarog 13:09 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Ajte ljudi ne hranite trola
smrtfasizmu smrtfasizmu 13:11 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@milos_secujski
Šta ti ovo znači?


Opisujem nacin na koji je Kasapinov zlocinacki rezim mogao da se unisti. Rezim, ne narod. Imaj na umu da je taj rezim odgovoran za najteze zlocine pocinjene na tlu Evrope od poraza nacista u WWII. Sudski dokazana cinjenica.



@predatortz
Da je ovo ozbiljna država, tebe bi ili hospitalizovali ili zatvorili. Budi srećan što nije.


Mislis, nije dovoljno fasisticka za tvoj ukus? Jel bi malo apsio "izdajnike"?
predatortz predatortz 13:15 14.10.2015

Re: 5. oktobar


Opisujem nacin na koji je Kasapinov zlocinacki rezim mogao da se unisti. Rezim, ne narod.


Aj' ja tebe nešto da pitam, mada mislim da je bespredmetan bilo kakav ozbiljan razgovor sa tobom...

Kada krene neki rat, bombarduju li režim ili narod? Koga mobilišu, građane pod vojnom obavezom ili 'režim'? Ubijaju li kasetne bombe slučajne prolaznike ili pripadnike režima koji su u sigurnim bunkerima i skloništima?


Mislis, nije dovoljno fasisticka za tvoj ukus? Jel bi malo apsio "izdajnike"?


Ti tvrdiš da je Republika Srbija fašistička država? Pazi, to čak ni Tompson više ne tvrdi! Leči se od mržnje, poješće te...
Goran Vučković Goran Vučković 13:22 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Neverovatna je kolicina mrznje koja se propspe momentalno na bilo koga ko se predstavi kao antifasista. Sve moze da prodje, ali antifasizam nikako. Dira "domacine" onako bas u srce.

Nije mržnja prema antifašistima (svakako ne onima iz Drugog svetskog rata), nego sažaljenje prema napaljenim tinejdžerima koji su preigrali ratne igrice na konzolama.

Gledajući tako mog 12-godišnjaka kako se igra sa drugarima, izvadio sam par DVD-ova iz police i gledao sa njim Full Metal Jacket i Reservoir Dogs. Trebalo je da mu vidiš facu na kraju.

Si čitao nešto od Servantesa?
maksa83 maksa83 13:27 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Neverovatna je kolicina mrznje koja se prospe momentalno na bilo koga ko se predstavi kao antifasista.

Klasika ... uzmeš mu XBox a on odma' "ti me mrziš!". Pa ne mrzi te čoveče, to je za tvoje dobro...
blogovatelj blogovatelj 16:57 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Trebalo bi Blogiju pičovati ideju.


Upravo sam pročitao. Impresioniran sam njegovom inventivnošću, ali treba uzeti u obzir i okolnosti u kojima ja živim. Kod mene na januarskoj temperaturi i bacač plamena zariba, pa neće da startuje.
blogovatelj blogovatelj 17:02 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Jel ti mislis na borbu protiv Kasapinovih fasista ili protiv NATO-a?


Ne mogu a da ne primetim količinu uvažavanja koju ispoljavaš prema Miloševiću. Divno napisano, kasapin velikim slovom.
I posle ja fašista, a ti anti.
smrtfasizmu smrtfasizmu 17:48 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Kada krene neki rat, bombarduju li režim ili narod? Koga mobilišu, građane pod vojnom obavezom ili 'režim'? Ubijaju li kasetne bombe slučajne prolaznike ili pripadnike režima koji su u sigurnim bunkerima i skloništima?


A da pitam ja tebe nesto - jel znas sta je na ovoj slici ispod?



To je grad u Nemackoj, Dresden, u februaru 1945. posle bombardovanja od strane Saveznika (mada ne verujem da ih ti i tebi slicni u Srbiji smatraju saveznicima). Vise hiljada tona eksploziva baceno na grad, desetine hiljada poginulih - uglavnom civila - zena, dece, itd. To je jedan od mnogih slicnih primera gde su gradovi u Nemackoj i Japanu zestoko bombardovani i civili stradali. Evo i pitanja za tebe: zasto se Nemci danas ne zale na ove napade u smislu da su ginuli civili a ne pripadnoci SS recimo?


@Goran Vučković
Nije mržnja prema antifašistima (svakako ne onima iz Drugog svetskog rata), nego sažaljenje prema napaljenim tinejdžerima koji su preigrali ratne igrice na konzolama.


Zamisli kad niti sam bio tinejdzer 1999. niti izmedju, niti danas. Znam, bilo bi lakse da sam klinac, ili ustasa kako onaj gore optuzuje, ili nekakav balija/siptar/gej/itd. To se ocekuje. Ali nisam. I sta sad?

Si čitao nešto od Servantesa?


Si citao nesto od Jaspersa?


@blogovatelj
Ne mogu a da ne primetim količinu uvažavanja koju ispoljavaš prema Miloševiću. Divno napisano, kasapin velikim slovom.


Ako ti Kasapin toliko nedostaje, eno ga pod lipom u Pozarevcu gde mu macke les zapisavaju. Idi pokloni se, pusti suzu.
predatortz predatortz 18:04 14.10.2015

Re: 5. oktobar

To je grad u Nemackoj, Dresden, u februaru 1945. posle bombardovanja od strane Saveznika (mada ne verujem da ih ti i tebi slicni u Srbiji smatraju saveznicima). Vise hiljada tona eksploziva baceno na grad, desetine hiljada poginulih - uglavnom civila - zena, dece, itd.


Znam za Drezden. Da li se zapitaš da li si normalan jer žališ što ovako nije izgledao Beograd '99.?
smrtfasizmu smrtfasizmu 18:15 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Znam za Drezden. Da li se zapitaš da li si normalan jer žališ što ovako nije izgledao Beograd '99.?


Ne ucitavaj gluposti koje nisam ni napisao. Nego, sto ne odgovoris na pitanje-

Zasto se Nemci danas ne zale na ove napade u smislu da su ginuli civili a ne pripadnoci SS recimo?
predatortz predatortz 18:18 14.10.2015

Re: 5. oktobar


Zasto se Nemci danas ne zale na ove napade u smislu da su ginuli civili a ne pripadnoci SS recimo?


Odakle ti znaš šta misle svi Nemci? I da li si toliko lud da zaista misliš da Nemci misle da je ok pobiti onolike civile zbog zločina Hitlerovog režima?
Goran Vučković Goran Vučković 18:32 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Zamisli kad niti sam bio tinejdzer 1999. niti izmedju, niti danas. Znam, bilo bi lakse da sam klinac, ili ustasa kako onaj gore optuzuje, ili nekakav balija/siptar/gej/itd. To se ocekuje. Ali nisam. I sta sad?


maksa83 maksa83 19:44 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Да ли се ти дрогираш ?

Ovo me podseti, pre zilion godina išao jedan moj drug na plac vozom/šinobusom (valjda Ćićevac), i ulazi mu u kupe pandur. A on ima dredove (drugar, ne pandur, to su bila ona vremena), i to ne zato što voli i zato što ih je pravio namerno nego kad pušti kosu to mu se napravi, pošto je nekim dalekim poreklom iz Ulcinja, gde su se nekad davno davno davno iskrcali jednom neki portugalski gusari sa svakakvom posadom, pa bilo i crnaca gusara koji su tu ostali, i nekako mu popravili sortu, što se na njemu maaaalo nazire ako baš baš zagledaš ... dakle gde sam stao, a da, sedi on tu tako sa tim dredovima, prilično je mršav, ima neki krš rančić star milion godina od onog vojničkog platna.

Pandur: "Šta imaš u taj ranac?"
"Ništa specijalno..."
"Da proverim ja to... spremi i ličnu kartu."
i trkeljiše mu pandur ranac, i dok trkeljiše pogleda ga onako ispod oka:
"A jese fiksiraš ti?"
"Molim?"
"Jese fi-ksi-raš?"
"A, to ... ne, ne fiksiram se"
"Ma mora da se fiksiraš s tak'u kosu..."

I pošto nije u rancu našao ništa za fiksiranje ode pandur...


Edit & P.S. Ko ne veruje da su se u Ulcinju mešali sa crncima: Doveli ih gusari.
freehand freehand 20:03 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Да ли се ти дрогираш ?

"A jese fiksiraš ti?"

Pa mi smo naišli na pandura koji je bio mnogo direktniji, nenavikao na te zaobilazne forme. On je Borka (kosa do ispod leđa, standardno) onako pronicljivo, sa pogledom mudraca koji prodire i sažima,. pitao jednostavno:
"Je li, a čime se ti drogiraš?"
smrtfasizmu smrtfasizmu 20:10 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Odakle ti znaš šta misle svi Nemci? I da li si toliko lud da zaista misliš da Nemci misle da je ok pobiti onolike civile zbog zločina Hitlerovog režima?


Ne znam, niti tvrdim da znam. Ono sto vidim je da se Nemci ne zale na svoje milionske zrtve iz WWII. Ja te pitam zasto mislis da je to tako, ali ti izbegavas odgovor. A znas odgovor. I znas zasto ga izbegavas.

@Goran Vučković




Niko od vas ovde koji polemisu samnom ne brani nekakav srpski narod - vec zlocinacki rezim. Rezim/drzava nisu isto sto i nesrecnici koji zive pod tom vlascu. Kako u nacistickoj Nemackoj tako i u Srbiji u zadnje tri decenije. Ali, za fasiste, drzava i narod su deo istog "bica". Kada napadas drzavu, ti napadas i narod - naravno, pod "narodom" se podrazumeva kod fasista iskljucivo vecinsko stanovnistvo odredjene etnicke/religijske/rasne pripadnosti. Ostali su tu za ulogu zrtvenog jarca po potrebi.
maksa83 maksa83 20:17 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Ne znam, niti tvrdim da znam. Ono sto vidim je da se Nemci ne zale na svoje milionske zrtve iz WWII.

Pa, nisi u pravu. Sad ne mogu da iskopam kako se zvao, ali bio neki Nemac koji je bio visoko pozicioniran, i koji je kada je shvatio da Hitler ubrzano ispod žita mimo svih sporazuma naoružava Nemačku to dojavio o tome onima koji su kasnije postali Saveznici. Bio je, mislim, uhapšen, osuđen za izdaju i valjda streljan. Njegova ćerka/unuka je pre neku godinu pokrenula proces za njegovu rehabilitaciju, a nemačka država je glat odbila, u fazonu, ko ga jebe, izdao je, kakva bre rehabilitacija.
predatortz predatortz 20:19 14.10.2015

Re: 5. oktobar


Ne znam, niti tvrdim da znam. Ono sto vidim je da se Nemci ne zale na svoje milionske zrtve iz WWII. Ja te pitam zasto mislis da je to tako, ali ti izbegavas odgovor. A znas odgovor. I znas zasto ga izbegavas.


Zašto izbegavam?
Pravo da ti kažem, bojim se da neću naći dovoljno pristojnih reči da iskažem šta mislim o onim koji učešće Srba u građanskim ratovima na prostoru SFRJ porede sa zločinima Hitlerove Nemačke.

milos_secujski milos_secujski 20:24 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Opisujem nacin na koji je Kasapinov zlocinacki rezim mogao da se unisti. Rezim, ne narod. Imaj na umu da je taj rezim odgovoran za najteze zlocine pocinjene na tlu Evrope od poraza nacista u WWII. Sudski dokazana cinjenica.


Vidi, ja se ne uključuem u raspravu jer sam već prošao ovo isto prepucavanje par puta sa istim ljudima te nemam potrebu da se ponavljam. No... delim neke stavove sa tobom vezane za zločince, počinjen genocid, nacoški režim koji je ubijao i svoje građane itd. Ali bih želeo da mi objasniš kako bi to izgledalo... to da "nam NATO daje podršku iz vazduha a komšije na kopnu"?
Mislim, nije mi jasan dalji razvoj situacije. Koje sve komšije? Koje tu vojske ulaze, dokle, koliko ostaju, sa kim se ko udružuje, dokle ostaju?
Znači, ukoliko te ne mrzi, opiši mi tvoj scenario kako se bombardovanje '99. trebalo završiti.
emsiemsi emsiemsi 20:45 14.10.2015

Re: 5. oktobar

milos_secujski
Opisujem nacin na koji je Kasapinov zlocinacki rezim mogao da se unisti. Rezim, ne narod. Imaj na umu da je taj rezim odgovoran za najteze zlocine pocinjene na tlu Evrope od poraza nacista u WWII. Sudski dokazana cinjenica.


Vidi, ja se ne uključuem u raspravu jer sam već prošao ovo isto prepucavanje par puta sa istim ljudima te nemam potrebu da se ponavljam. No... delim neke stavove sa tobom vezane za zločince, počinjen genocid, nacoški režim koji je ubijao i svoje građane itd. Ali bih želeo da mi objasniš kako bi to izgledalo... to da "nam NATO daje podršku iz vazduha a komšije na kopnu"?
Mislim, nije mi jasan dalji razvoj situacije. Koje sve komšije? Koje tu vojske ulaze, dokle, koliko ostaju, sa kim se ko udružuje, dokle ostaju?
Znači, ukoliko te ne mrzi, opiši mi tvoj scenario kako se bombardovanje '99. trebalo završiti.

Видим да је и теби нејасно, па да ти појасним.
Милошевић је направио једну грешку, све остало је оно што су многи властодршци радили и раде - од америчких, енглеских, руских, па надаље.
Та основна грешка је што није победио у рату (који је Србима наметнут). Победио није зато што је био глуп. Све што је требало је - да се побије стотињак усташа и неколико десетина словеначких ловаца (словеначки ловци су му показали како се убијају голобради војници, а како се убијају своји издајници - у лову, у по бела дана, у насељеном месту ... ако се сеђаш Крамбергера). И усташки бојовници су убили шефа осјечке полиције Јосипа Рајхла Кира који је имао разумевања за Србе - убио га Усташа Гудељ. Све остало је реинтерпретација наших усташоидних непријатеља, као и наших корисних (и бескорисних) идиота.
Успут - погледај пример који је Макса илустровао.
Успут 2 - ја, на жалост, више верујем оном што је причао жвалави Туђман и Усташа Главаш (када у камеру говори својим неоУсташким бојовницима, након размене заробљеника - кажите слободно да сте усташе).
smrtfasizmu smrtfasizmu 20:47 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Znači, ukoliko te ne mrzi, opiši mi tvoj scenario kako se bombardovanje '99. trebalo završiti.


Ne mrzi me, vec je to nemoguce. Ne moze tako o ratu da se pise jer je nemoguce predvideti razvoj situacije na kopnu, vodi, ili u vazduhu. Ono sto ja pretpostavljam je da je doslo do kopnene invazije, ljudi u Srbiji koji su bili spremni da ratuju protiv rezima (a bilo ih je cak i pod tim okolnostima) bi dobili podrsku od celokupnog okruzenja - posebno iz BiH, Hrvatske, i Kosova - koji bi dosli da se bore protiv zlocinackog rezima koji je unistio SFRJ i naneo zlo milionima iz citavog regiona. Medjutim, situacija bi sigurno privukla i olos iz istih delova bivse nam zemlje koji bi dosli da cine slicno u Srbiji kao sto je olos iz Srbije cinio u agresiji na njihove (nove)zemlje. Ta situacija bi jedino mogla da se "rascisti" uz pomoc NATO. Mislim da bi rezim na kraju bio slomljen poput nacista u Nemackoj 1945. i da bi to bio garant dugotrajnog mira na Balkanu.
predatortz predatortz 20:51 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
Znači, ukoliko te ne mrzi, opiši mi tvoj scenario kako se bombardovanje '99. trebalo završiti.


Ne mrzi me, vec je to nemoguce. Ne moze tako o ratu da se pise jer je nemoguce predvideti razvoj situacije na kopnu, vodi, ili u vazduhu. Ono sto ja pretpostavljam je da je doslo do kopnene invazije, ljudi u Srbiji koji su bili spremni da ratuju protiv rezima (a bilo ih je cak i pod tim okolnostima) bi dobili podrsku od celokupnog okruzenja - posebno iz BiH, Hrvatske, i Kosova - koji bi dosli da se bore protiv zlocinackog rezima koji je unistio SFRJ i naneo zlo milionima iz citavog regiona. Medjutim, situacija bi sigurno privukla i olos iz istih delova bivse nam zemlje koji bi dosli da cine slicno u Srbiji kao sto je olos iz Srbije cinio u agresiji na njihove (nove)zemlje. Ta situacija bi jedino mogla da se "rascisti" uz pomoc NATO. Mislim da bi rezim na kraju bio slomljen poput nacista u Nemackoj 1945. i da bi to bio garant dugotrajnog mira na Balkanu.



Ja tebi dugujem veliko izvinjenje!
U jednom komentaru sam rekao da bi ti u ozbiljnoj državi bio zatvoren ili hospitalizovan.
Povlačim onaj deo o zatvaranju!

smrtfasizmu smrtfasizmu 20:59 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Zašto izbegavam?
Pravo da ti kažem, bojim se da neću naći dovoljno pristojnih reči da iskažem šta mislim o onim koji učešće Srba u građanskim ratovima na prostoru SFRJ porede sa zločinima Hitlerove Nemačke.


Probaj. Napni te zile patriotske.

@maksa83
Pa, nisi u pravu. Sad ne mogu da iskopam kako se zvao, ali bio neki Nemac koji je bio visoko pozicioniran, i koji je kada je shvatio da Hitler ubrzano ispod žita mimo svih sporazuma naoružava Nemačku to dojavio o tome onima koji su kasnije postali Saveznici. Bio je, mislim, uhapšen, osuđen za izdaju i valjda streljan. Njegova ćerka/unuka je pre neku godinu pokrenula proces za njegovu rehabilitaciju, a nemačka država je glat odbila, u fazonu, ko ga jebe, izdao je, kakva bre rehabilitacija.


Jel moze neki link za ovo? Danasnja Nemacka da da ovako obrazlozenje?? Mislim da bi to odjeknulo u medjunarodnoj javnosti zestoko.
milos_secujski milos_secujski 21:00 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Видим да је и теби нејасно, па да ти појасним.

Toliko mi je sada sve jasno da sam progledao. Počeću i ćirilicom да пишем. Јел видиш шта си урадио?
smrtfasizmu smrtfasizmu 21:03 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Ja tebi dugujem veliko izvinjenje!
U jednom komentaru sam rekao da bi ti u ozbiljnoj državi bio zatvoren ili hospitalizovan.
Povlačim onaj deo o zatvaranju!


Da je bilo vise ovakvih kao ja tamo krajem 80-ih, tesko bi ste vi troprsti uspeli da razorite drzavu.

predatortz predatortz 21:05 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
@predatortz
Ja tebi dugujem veliko izvinjenje!
U jednom komentaru sam rekao da bi ti u ozbiljnoj državi bio zatvoren ili hospitalizovan.
Povlačim onaj deo o zatvaranju!


Da je bilo vise ovakvih kao ja tamo krajem 80-ih, tesko bi ste vi troprsti uspeli da razorite drzavu.



S kim bi je branio? Sa Glavašem ili Tačijem?
milos_secujski milos_secujski 21:06 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Jel moze neki link za ovo? Danasnja Nemacka da da ovako obrazlozenje?? Mislim da bi to odjeknulo u medjunarodnoj javnosti zestoko.

Centar Simon Vizental je pre neku godinu pokrenuo inicijativu da se pohapse i poslednji naci dinosaurusi i tom prilikom je kontaktirao 83 nemačke kompanije kako bi ih sponzorisali. Oni bi tim novcima štampali plakate sa likovima tih zlotvora a zatim te plakate postavljali na autobuskim stanicama širom Berlina.
Elem, odazvale su se tri firme. Ne kažem, u Nemačkoj je denacifikacija prošla mnogo bolje nego u HR ili SRB.
alselone alselone 21:06 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Danasnja Nemacka da da ovako obrazlozenje?? Mislim da bi to odjeknulo u medjunarodnoj javnosti zestoko.


Ma je l' ovo onaj entuzijasta izBosne? Sto bre pravis nove naloge, reci sta imas pod onim jednim.
grmfrm grmfrm 21:10 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Da je bilo vise ovakvih kao ja tamo krajem 80-ih, tesko bi ste vi troprsti uspeli da razorite drzavu.


Ja ne kapiram ustvari sta ti ovde branis i od koga? Ozbiljno pitam.
predatortz predatortz 21:11 14.10.2015

Re: 5. oktobar

grmfrm
Da je bilo vise ovakvih kao ja tamo krajem 80-ih, tesko bi ste vi troprsti uspeli da razorite drzavu.


Ja ne kapiram ustvari sta ti ovde branis i od koga? Ozbiljno pitam.


Ja kapiram. NDH od Velike Srbije.
grmfrm grmfrm 21:12 14.10.2015

Re: 5. oktobar

- posebno iz BiH, Hrvatske, i Kosova - koji bi dosli da se bore protiv Srba.


Izvini, potkrala ti se greska pa sam samo ispravio.
Ne moras da se izvinjavas, to je bila moja obaveza.
emsiemsi emsiemsi 21:14 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
@predatortz
Ja tebi dugujem veliko izvinjenje!
U jednom komentaru sam rekao da bi ti u ozbiljnoj državi bio zatvoren ili hospitalizovan.
Povlačim onaj deo o zatvaranju!


Da je bilo vise ovakvih kao ja tamo krajem 80-ih, tesko bi ste vi troprsti uspeli da razorite drzavu.


Јебига, тугуј сада.
grmfrm grmfrm 21:14 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Ja kapiram. NDH od Velike Srbije.


Cekaj, nemoj da ga zbunjujes, neka proba da odgovori.
freehand freehand 21:15 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Da je bilo vise ovakvih kao ja tamo krajem 80-ih, tesko bi ste vi troprsti uspeli da razorite drzavu.

Pa bilo je. Samo su neki progledali, neki hospitalizovani.
smrtfasizmu smrtfasizmu 21:21 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@alselone

@predatortz

@grmfrm

@emsiemsi

Momci i devojke, jel toplo u krdu? Zajedno ko snoplje, a snoplje kada je spojeno ne moze da se polomi, jel tako bese? Ni ne smrdi vise posle toliko godina, naviklo se.
emsiemsi emsiemsi 21:24 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
@alselone

@predatortz

@grmfrm

@emsiemsi

Momci i devojke, jel toplo u krdu? Zajedno ko snoplje, a snoplje kada je spojeno ne moze da se polomi, jel tako bese? Ni ne smrdi vise posle toliko godina, naviklo se.

Ма марва једна примитивна, како си нас само прозрео !?

grmfrm grmfrm 21:30 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Momci i devojke, jel toplo u krdu?


Pa kad vec pitas da znas da jeste. I kad vec pominjes krdo, fali nam uvek stoke, sto ne dodjes i pridruzis nam se
milisav68 milisav68 21:31 14.10.2015

Re: 5. oktobar

maksa83
"A jese fiksiraš ti?"

Tamo neke `92/3. drugar postao otac, pa se skupila ekipa u kafiću, i posle fajronta nastavila slavlje....a našlo se i par zamotuljaka, pa se osećala isparenja...

I u neko doba noći pojave se tri pandura (rezervisti)....

-Šta radite to, duvate imalin, a?
milisav68 milisav68 21:39 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
Ne mrzi me, vec je to nemoguce. Ne moze tako o ratu da se pise jer je nemoguce predvideti razvoj situacije na kopnu, vodi, ili u vazduhu. Ono sto ja pretpostavljam je da je doslo do kopnene invazije, ljudi u Srbiji koji su bili spremni da ratuju protiv rezima (a bilo ih je cak i pod tim okolnostima) bi dobili podrsku od celokupnog okruzenja - posebno iz BiH, Hrvatske, i Kosova - koji bi dosli da se bore protiv zlocinackog rezima koji je unistio SFRJ i naneo zlo milionima iz citavog regiona. Medjutim, situacija bi sigurno privukla i olos iz istih delova bivse nam zemlje koji bi dosli da cine slicno u Srbiji kao sto je olos iz Srbije cinio u agresiji na njihove (nove)zemlje. Ta situacija bi jedino mogla da se "rascisti" uz pomoc NATO. Mislim da bi rezim na kraju bio slomljen poput nacista u Nemackoj 1945. i da bi to bio garant dugotrajnog mira na Balkanu.


smrtfasizmu smrtfasizmu 21:40 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@emsiemsi
Ма марва једна примитивна, како си нас само прозрео !?


@grmfrm
Pa kad vec pitas da znas da jeste. I kad vec pominjes krdo, fali nam uvek stoke, sto ne dodjes i pridruzis nam se


@milisav68

Palanacka filozofija, palanacke fore.

Napravili ste sebi obore, sto se sada bunite? Hocete jos i da vas vole? Da veruju da ste svi vi Novak Djokovic, Nikola Tesla, ili ko god vec? E pa ne moze lepi moji. Znate ko ste i sta ste, znaju i oni van obora ko ste i sta ste, i tako. Zezanje.

maksa83 maksa83 21:42 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Momci i devojke, jel toplo u krdu? Zajedno ko snoplje, a snoplje kada je spojeno ne moze da se polomi, jel tako bese

Hitler, patriotizam kao poslednje utočište hulje, krdo, snoplje... brate ti si hodajući dispenser za klišee.

Nije greh biti smarač (serem, jeste greh), gori greh je biti banalan smarač.

grmfrm grmfrm 21:45 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Hocete jos i da vas vole?


Znas sta, meni se cini da tebe nisu dovoljno voleli kada si bio mali, i meni je zaista zao zbog toga.
A ni sada ne znam da li ti neko greje srce.
predatortz predatortz 21:45 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Napravili ste sebi obore, sto se sada bunite? Hocete jos i da vas vole? Da veruju da ste svi vi Novak Djokovic, Nikola Tesla, ili ko god vec? E pa ne moze lepi moji. Znate ko ste i sta ste, znaju i oni van obora ko ste i sta ste, i tako. Zezanje.


Sine, al' je tebe opičila promaja!
emsiemsi emsiemsi 21:47 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu

...
Napravili ste sebi obore, sto se sada bunite? Hocete jos i da vas vole? Da veruju da ste svi vi Novak Djokovic, Nikola Tesla, ili ko god vec? E pa ne moze lepi moji. Znate ko ste i sta ste, znaju i oni van obora ko ste i sta ste, i tako. Zezanje.


Шта да ти кажем - ми смо такви какви јесмо, за то смо се борили.
Ти си такав какав јеси - жао ми је, не могу да ти помогнем.
smrtfasizmu smrtfasizmu 22:20 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@alselone

@predatortz

@grmfrm

@emsiemsi

@maksa83

"Gospodo,"

Kada sam ja smarac, lud, drogiran, ustasa, itd. sto se vi toliko potresate? Evo, skoro 100 postova na moj inicijalni post. Nesigurni ste? Neko vas ugrozava? Ponestalo neprijatelja srpstva, gejevi "odsetali", pa udarila kriza? A kad dodje jaci i udari dangu, onda kukate na sav glas ko Kalimero u onom crtacu - "nepravda, ljudi, nepravda!"

Svestan sam ja da u Srbiji ima normalnih ljudi, ali i jako velika koncentracija fasista i ljudskog olosa. Isuvise za tako malu zemlju. A sve to sa poremecenim sistemom vrednosti "sto si gori, to si bolji". Sto si veci olos, to si vise na drustvenoj lestvici. Da, za to ste se borili. I izborili. Prijatno vam bilo sada.

milisav68 milisav68 22:24 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
Napravili ste sebi obore, sto se sada bunite? Hocete jos i da vas vole? Da veruju da ste svi vi Novak Djokovic, Nikola Tesla, ili ko god vec? E pa ne moze lepi moji. Znate ko ste i sta ste, znaju i oni van obora ko ste i sta ste, i tako. Zezanje.


predatortz predatortz 22:25 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
@alselone

@predatortz

@grmfrm

@emsiemsi

@maksa83

"Gospodo,"

Kada sam ja smarac, lud, drogiran, ustasa, itd. sto se vi toliko potresate? Evo, skoro 100 postova na moj inicijalni post. Nesigurni ste? Neko vas ugrozava? Ponestalo neprijatelja srpstva, gejevi "otsetali", pa udarila kriza? A kad dodje jaci i udari dangu, onda kukate na sav glas ko Kalimero u onom crtacu - "nepravda, ljudi, nepravda!"

Svestan sam ja da u Srbiji ima normalnih ljudi, ali i jako velika koncentracija fasista i ljudskog olosa. Isuvise za tako malu zemlju. A sve to sa poremecenim sistemom vrednosti "sto si gori, to si bolji". Sto si veci olos, to si vise na drustvenoj lestvici. Da, za to ste se borili. I izborili. Prijatno vam bilo sada.



Ova dvojica, als i maksa, su veoma opasni četnici.
smrtfasizmu smrtfasizmu 22:27 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Ova dvojica, als i maksa, su veoma opasni četnici


Svi cetnici su fasisti, ali svi fasisti nisu cetnici.

predatortz predatortz 22:29 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
@predatortz
Ova dvojica, als i maksa, su veoma opasni četnici


Svi cetnici su fasisti, ali svi fasisti nisu cetnici.



Ma, znam ja to...
Nego, čuvaj se ove dvojice.
smrtfasizmu smrtfasizmu 22:29 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@milisav68

Sto kacis svoje slike po ovom blogu?
smrtfasizmu smrtfasizmu 22:30 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Ma, znam ja to...
Nego, čuvaj se ove dvojice.


Hvala sto "brines" za mene
predatortz predatortz 22:31 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
@predatortz
Ma, znam ja to...
Nego, čuvaj se ove dvojice.


Hvala sto "brines" za mene


Briga za radnog čoveka je svetinja naše zajednice!
smrtfasizmu smrtfasizmu 22:36 14.10.2015

Re: 5. oktobar

@predatortz
Briga za radnog čoveka je svetinja naše zajednice!


Jasno, u duhu programa Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei.
predatortz predatortz 22:38 14.10.2015

Re: 5. oktobar

smrtfasizmu
@predatortz
Briga za radnog čoveka je svetinja naše zajednice!


Jasno, u duhu programa Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei.


Više sam imao na umu nekog drugog kaplara, al' ajde ako ti to tako kažeš...
grmfrm grmfrm 22:38 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Svestan sam ja da u Srbiji ima normalnih ljudi, ali i jako velika koncentracija fasista i ljudskog olosa.


Eto sad nikome nije jasno cega ima vise u Srbiji - normalnih ili fasista?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:41 14.10.2015

Re: 5. oktobar

ama ljudi, šta se primate.
loži vas
predatortz predatortz 22:44 14.10.2015

Re: 5. oktobar

vrabac_u_steni
ama ljudi, šta se primate.
loži vas


Zezamo se, bre!
Vidiš da je neki društven čovek.
On društven, mi dokoni i eto razgovora i razonode...
mesan mesan 22:53 14.10.2015

Re: 5. oktobar

predatortz
Ova dvojica, als i maksa, su veoma opasni četnici.


Još je nov bloger da bi znao: maksa83 voli četnike više od partizana koliko coffee americano više od caramel latte-a, ili koliko Saher tortu više od Španskog vetra.

A Alse je mlađi, agilniji i opasniji igrač: on se kune u onog koji je koristio zeleniju energiju, pa se to menja sa njegovim rastućim znanjem (broj bajoneta/noževa naspram bombi/požara!!).
maksa83 maksa83 22:53 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Nesigurni ste? Neko vas ugrozava?

Pokvarila su nam se kolica.
freehand freehand 22:59 14.10.2015

Re: 5. oktobar

maksa83
Nesigurni ste? Neko vas ugrozava?

Pokvarila su nam se kolica.

A i neki čovek te uplašio. Što kao što svi znamo zna da bude opasno za onog ko prčka po osiguračima.
maksa83 maksa83 23:01 14.10.2015

Re: 5. oktobar

Što kao što svi znamo zna da bude opasno za onog ko prčka po osiguračima.

Struja ne voli seljaka, zato ga koka 'de ga stigne.
freehand freehand 23:08 14.10.2015

Re: 5. oktobar

maksa83
Što kao što svi znamo zna da bude opasno za onog ko prčka po osiguračima.

Struja ne voli seljaka, zato ga koka 'de ga stigne.

Meni ovo izgleda kao seljak ali poštena inteligencija.
To se odma za braon žicu vata a od njega samo vilice ostanu da klepeću "krdo...fašisti...krdo...fašisti".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana