Društvo

Србија

Predrag Brajovic RSS / 23.10.2015. u 18:51

 са твитер налога: ‏@DraganGulic, regionalni put Negotin-Zaječar, autor fotografije Milija Dragić

IzbZ9WO.jpg



Komentari (465)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 11:20 24.10.2015

Re: Jbg, druže

И такви какви смо још смо ОК и у складу са светом и својим могућностима.


Ovo je lazno opravdanje. U odnosu na to koliko je para ulozeno u puteve u poslednjih 20, 30 godina, to je jedna od najvecih kradja u istoriji ove zemlje.
freehand freehand 11:32 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Ми смо уствари друштво посвађано само са собом, а садашња власт то још погоршава, драстично. Тако мислим.

Mi smo, u stvari, društvo u kome su najglasniji pokonidreni i kapriciozni, ogorčeni kvaziintelektualci oslonjeni na predrasude i stereotipe, društvo preplavljeno hipokrizijom i društvo u kome malo znanje dominira u javnom diskursu apsolutno, u kome je i pokušaj da se traže argumenti i dokazi za tvrdnje i stavove po pravilu izložen podsmehu.
Ja tako mislim.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:37 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Alo, Radojice i Free -- pa plate su nam najmanje u Evropi, i to vam ništa ne govori??? Super nam je. A CG koja je od nas pobegla već je 20% bolja po platama.

Nego, evo Slavije od pre pet minuta:


alselone alselone 11:43 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Nego, evo Slavije od pre pet minuta:


Cekaj, ja sam mislio da su nam putevi losi samo u nedodjiji a da su u velikim gradovima u najmanju ruku kao u americi. Nije valjda da su me lagali?!
freehand freehand 11:43 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Alo, Radojice i Free -- pa plate su nam najmanje u Evropi, i to vam ništa ne govori???

Dabre, drug Tito je bio čovek sa najmanjim standardom na svetu. On nije imao platu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:49 24.10.2015

Re: Jbg, druže

A CG koja je od nas pobegla već je 20% bolja po platama.


A po cenama? Pitam samo, nemam pojma koje su i nisam bio u CG od 2002. Ipak i to je pokazatelj da ukoliko su cene i režije više, bolje plate nisu nikakav indikator i boljeg standarda.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:50 24.10.2015

Re: Jbg, druže

alselone
Nego, evo Slavije od pre pet minuta:


Cekaj, ja sam mislio da su nam putevi losi samo u nedodjiji a da su u velikim gradovima u najmanju ruku kao u americi. Nije valjda da su me lagali?!

Ali uzmi u obzir da zamalo da poginem dok sam ovo slikao -- kako su iza mene trubili!!! Ali, ne -- rekoh -- sve za istinu!
niccolo niccolo 11:53 24.10.2015

Re: Jbg, druže

kako su iza mene trubili!!!

Da li još nekom to trubljenje ide na kurac? Kao svi žure u neku pizdu materinu, pa ne mogu da sačekaju 10 sekundi...Doduše, da ne budem nepravedan, ređe ga čujem u poslednje vreme.
maksa83 maksa83 11:59 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Da li još nekom to trubljenje ide na kurac? Kao svi žure u neku pizdu materinu, pa ne mogu da sačekaju 10 sekundi...Doduše, da ne budem nepravedan, ređe ga čujem u poslednje vreme.

Ja imam teoriju - postoji klasa ljudi (zapravo humanoida) koja veruje da to dugme na volanu zapravo aktivira dezintegrator smešten između prednjih farova, i kad on nagazi to dugme sve ono ispred njega će <puf> da nestane. Jasno im je da to dugme trenutno ne radi, ali proradiće kad tad...

Uzgred, ne znam kako je kod nas, ali u susednom i prijateljskom Beču je sirena najstrože zabranjena u centru.
niccolo niccolo 12:00 24.10.2015

Re: Jbg, druže

maksa83
Da li još nekom to trubljenje ide na kurac? Kao svi žure u neku pizdu materinu, pa ne mogu da sačekaju 10 sekundi...Doduše, da ne budem nepravedan, ređe ga čujem u poslednje vreme.

Ja imam teoriju - postoji klasa ljudi (zapravo humanoida) koja veruje da to dugme na volanu zapravo aktivira dezintegrator smešten između prednjih farova, i kad on nagazi to dugme ono sve ispred njega nestane. Jasno im je da to dugme trenutno ne radi, ali proradiće kad tad...

Da, to bi bilo jedino logično objašnjenje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:04 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Ja imam teoriju - postoji klasa ljudi (zapravo humanoida) koja veruje da to dugme na volanu zapravo aktivira dezintegrator smešten između prednjih farova, i kad on nagazi to dugme sve ono ispred njega će <puf> da nestane. Jasno im je da to dugme trenutno ne radi, ali proradiće kad tad...

Sine, mislio sam da to dugme služi samo za ono iritantno trubljenje u kolonama na svadbama
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:39 24.10.2015

Re: Jbg, druže

ali u susednom i prijateljskom Beču je sirena najstrože zabranjena u centru.

Kako bi se tamo moja sestra uklopila, ona ne svira, nego protne glavu kroz prozor i dere se.
natasavb natasavb 12:58 24.10.2015

Re: Jbg, druže

niccolo
Da, to bi bilo jedino logično objašnjenje.


Imao je Nebojša još jedno zanimljivo:

Sirena nije deo automobila koji ga pokreće

http://preslicavanje.blogspot.rs/2012/10/bon-ton-ponton-ton-po-ton.html
tasadebeli tasadebeli 13:04 24.10.2015

Re: Jbg, druže

maksa83

Uzgred, ne znam kako je kod nas, ali u susednom i prijateljskom Beču je sirena najstrože zabranjena u centru.




Не знам ни ја како је код нас... Али знам да се не може живети од трубљења и, у просеку, барем по једне туче дневно на овом семафору на раскрсници испод мог прозора.

Већ смо огуглали на све то, па кад се тако нешто и догоди и неко од евентуалних наших гостију пита шта је то напољу, ми сасвим мирно одговарамо:"Једна будала убила другу будалу на семафору..."

Ономад комшија и ја окачили кутијицу Бенседина на тај семафор не бисмо ли се некако решили беде.

А све је почело са отварањем новог моста. Дотле смо живели у тихој и мирној улици.

Озбиљно, без зезања.


EDIT:

dobrosavljevic_m

Kako bi se tamo moja sestra uklopila, ona ne svira, nego protne glavu kroz prozor i dere se.



То има своје лепо име: Мултимедијални шоу.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:56 24.10.2015

Re: Jbg, druže

То има своје лепо име: Мултимедијални шоу.

Lepo, lepo dok nisi na suvozačevom mestu. Tako jednom idemo nas dve, neki Cigančići pređu ulicu ispred nas, a uopšte ne gledaju gde idu. Ona izlete kroz prozor čini mi se do pojasa i poče da se dere po njih, oni počnu da se deru po nju, ja samo sedim i .
Mada sam sigurna da se takve situacije po Beču redovno viđaju.
mirelarado mirelarado 13:57 24.10.2015

Re: Jbg, druže

dobrosavljevic_m
ali u susednom i prijateljskom Beču je sirena najstrože zabranjena u centru.

Kako bi se tamo moja sestra uklopila, ona ne svira, nego protne glavu kroz prozor i dere se.


Не знам за Беч, али у Риму би се идеално уклопила. Само још да научи да симултано легне на сирену, али да је надјача својом дреком. : )
alselone alselone 13:58 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Само још да научи да симултано легне на сирену, али да је надјача својом дреком. : )



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:31 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Иначе, баш бих волео да чујем и причу која је иза ове слике, оно основно макар: шта, где, ко, како, зашто. Мислим да би било баш занимљиво.

Ако мислиш на слику коју сам ја окачио као једини садржај блога -- није тешко да се то сазна: прочиташ мој коментар о томе или потпис изнад слике (накнадно додато, синоћ пре поноћи).
little_radojica little_radojica 17:30 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Predrag Brajovic
Иначе, баш бих волео да чујем и причу која је иза ове слике, оно основно макар: шта, где, ко, како, зашто. Мислим да би било баш занимљиво.

Ако мислиш на слику коју сам ја окачио као једини садржај блога -- није тешко да се то сазна: прочиташ мој коментар о томе или потпис изнад слике (накнадно додато, синоћ пре поноћи).


Видео сам то, хвала. Иначе, мислио сам на неко објашњење о проблематици тог пута и тог конкретног крпежа што би помогло да се схвати контекст. Рецимо, кад би неко ставио слику старог пута од НС до БГ на деоници на Банстолу жучно камење би само испадало и то само од гледања. Међутим, тај пут је бетонски и у принципу дуготрајнији од асфалтног само што мора да има те спојнице које стварају негативан утисак (више је звук иритирајући) кад се тим путем вози. Иначе је нормално да путеви попуцају зими (или лети), па да се чека пролеће да се људски поправе, а у међувремену се само окрпе да буду безбедни. То је уствари јако рационално, а код нас је редовна пракса јер #буџет.
П.С. Сад кад бацих поглед на Гугл мапе испада да овај пут са твоје слике скоро целом својом дужином има "двојника", тако да је практично у профилу и пропусној моћи - аутопут Није лоше за између два места у одумирању.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:43 24.10.2015

Re: Jbg, druže

little_radojica
П.С. Сад кад бацих поглед на Гугл мапе испада да овај пут са твоје слике скоро целом својом дужином има "двојника", тако да је практично у профилу и пропусној моћи - аутопут Није лоше за између два места у одумирању.

Предајем се...
gedza.73 gedza.73 18:46 24.10.2015

Re: Jbg, druže

alselone
. U odnosu na to koliko je para ulozeno u puteve u poslednjih 20, 30 godina, to je jedna od najvecih kradja u istoriji ove zemlje.


regionalni put Negotin-Zaječar



udaljenost i kilometraža između mjesta Negotin (Неготин) i Zaječar (Зајечар) je 55.43 km.


Verujem da je ovo jedini put i da ne postoji alternitivni (osim po njivama).
Čak da je ovakva deonica u dužini od samo 500 m baš je lep pačvork. Meni se sviđa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:55 24.10.2015

Re: Jbg, druže

gedza.73
Verujem da je ovo jedini put i da ne postoji alternitivni (osim po njivama).

Поручио ти Литл Радојица из Јапана да има. Он боље види. Каже .. то тамо само што није аутопут

И то тамо, код Банстола, онај стари пут Бг-Нс, и он је, по Литл Радојици, супер. Само има неке спојнице, па човек, путујући, стекне лош утисак. А не то што се сав тресе, док тим путем пролази. Јесте да баш то каже, deset s lukom у једном од претходних коментара, али... шта он зна? Боље се види и зна из сателита.

Шта да вам кажем, него -- враћајте се, браћо, сви ви из Јапана, Америке, Британије, што пре, нама је овде толико сјајно и добро да чак и ви то тамо видите, до вас светли! Србија је светионик доброг живота. Зато -- сви назад! У мајчевину...
little_radojica little_radojica 19:29 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Шта да вам кажем, него -- враћајте се, браћо, сви ви из Јапана, Америке, Британије, што пре, нама је овде толико сјајно и добро да чак и ви то тамо видите, до вас светли! Србија је светионик доброг живота. Зато -- сви назад! У мајчевину...


Не него ти спичи било где из Страдије/Србистана, па мрачи негде другде.
little_radojica little_radojica 19:30 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Поручио ти Литл Радојица из Јапана да има. Он боље види.


21. век бато. Ал као што рекох на почетку - јебеш инфраструктуру ако немаш културу!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:12 24.10.2015

Re: Jbg, druže

little_radojica
Шта да вам кажем, него -- враћајте се, браћо, сви ви из Јапана, Америке, Британије, што пре, нама је овде толико сјајно и добро да чак и ви то тамо видите, до вас светли! Србија је светионик доброг живота. Зато -- сви назад! У мајчевину...


Не него ти спичи било где из Страдије/Србистана, па мрачи негде другде.

Не, него ћемо да направимо мењажу -- ја ћу из Србије али чим се ти у њу вратиш, да се возиш по оном путу код Банстола, што је супер, само ми ти не капирамо, јер смо некултурни. Ти овде, ја тамо -- да буде мењажа. Поштена мењажа.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:15 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Verujem da je ovo jedini put i da ne postoji alternitivni (osim po njivama).


Ja ne poznajem taj put, al proverih ovo o čemu Radojica piše, i vidi ovo



skoro pa paralelni putevi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:45 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Дај, бре, одрастите... Ево видео снимка пута.

maksa83 maksa83 20:56 24.10.2015

Re: Jbg, druže

Дај, бре, одрастите:

To je ništa.

Vidi ovo (premotati na 2:30):



princi princi 21:26 24.10.2015

Re: Jbg, druže

I ja mislim da je Srbija manje više tu gde je oduvek bila, tj da je malo bzvz bacati se govnima na nju. Ali da je to sjajno, objektivno, nije.
blogovatelj blogovatelj 00:36 25.10.2015

Re: Jbg, druže

A CG koja je od nas pobegla već je 20% bolja po platama.


A i ne puca murija na demonstrante i obrnuto?! Ne hapse opozicione lidere? Nemaju diktatora na vlasti već četvrt veka?
Baš su nam pobegli.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:15 25.10.2015

Re: Jbg, druže

blogovatelj
A CG koja je od nas pobegla već je 20% bolja po platama.


A i ne puca murija na demonstrante i obrnuto?! Ne hapse opozicione lidere? Nemaju diktatora na vlasti već četvrt veka?
Baš su nam pobegli.

Ово је истраживање јавног мњења од 11. септембра:

DPS podržava 40,3 odsto građana

Po tom istraživanju od političkih partija u Crnoj Gori najbolji rejting ima Demokratska partija socijalista koju podržava 40,3 odsto građana. Najjača opoziciona partija je DEMOS Miodraga Lekića koga podržava 10,2 odsto građana.

Iza DEMOSA-a su Demokrate Alekse Bečića koje imaju podršku od 10,1 odsto crnogorske populacije. Za njima je Demokratski front kojeg podržava 9,4 odsto birača.

Socijalističku narodnu partiju podržava 6,9 odsto građana, Bošnjačku stranku pet, a Socijaldemokratsku partiju 3,8 odsto birača.

Pozitivna Crna Gora trenutno uživa podršku 3,6 odsto glasača, a Građanski pokret URA 3,5.

Ispod cenzusa su novoformirana partija Ivana Brajovića Socijaldemokrate sa podrškom od 2,4 odsto, Demokratska partija Fatmira Đeke, koju podržava 1,5 odsto građana, i Crnogorska demokratska unija sa podrškom od 1,1 odsto.

Ostale stranke imale su ispod jedan odsto podrške.


ИЗВОР
blogovatelj blogovatelj 08:37 25.10.2015

Re: Jbg, druže

Ово је истраживање јавног мњења од 11. септембра:

DPS podržava 40,3 odsto građana


Pa što onda ne raspišu izbore i ne reše problem? Dobiće ih svakako, ako im je podrška tolika kolika kažeš da jeste. Ili neka raspišu referendum za ulazak u NATO, oko toga je frka tamo, koliko sam razumeo.
Takvu podršku imao je i Milošević. I Sadam. Često diktatori imaju podršku, samo se naknadno vidi da je baš i nisu imali.
alselone alselone 08:53 25.10.2015

Re: Jbg, druže

I ja mislim da je Srbija manje više tu gde je oduvek bila


Ja mislim da propada. Pogledaj samo autoputeve. Da bi smo bili manje vise tu gde smo bili na primer pre 30, 40 godina, trebali bi smo da imamo autoput do Novog Pazara, do Zrenjanina i recimo jedan na istok. To bi onda bilo proporcionalno jednako BG-ZG i BG-NI pre 30 godina. Ali ne, mi smo za 25 godina potrosili milijarde evra da bi smo napravili 100 km od Subotice do NS i jedan most kod Beske (od kojih se jedan vecito nesto popravlja).

Da li je iko uspeo da prebroji koliko pita je SU-NS auto put otvaran? 5, 10, 20? Svaka vlada ga je otvarala par puta. Lopovcine.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:12 25.10.2015

Re: Jbg, druže

Ja mislim da Србија propada.

Мислим да би тачније било рећи да заостаје.

И ја кажем -- ми смо свој живот, у једном смислу, протраћили. Прође нам у ратовању које није било ратовање и опоравку од пропадања којег, јелте, није било, ево то су ми малопре објаснили . Јебеш ти то кад се од Бга до Ужица се смориш као до Ровиња. У ствари -- лажем: лакше је до Ровиња. Све право и нормалан пут. И стигнеш одморан.
gedza.73 gedza.73 13:41 25.10.2015

Re: Jbg, druže


skoro pa paralelni putevi.

Alselone je puno pametnih stvari napisao na ovom blogu.
Mi smo mala zemlja. Realno bi ovde trebao da postoji put sa četiri trake (2+2) zajedno sa ovim paralelnim.
Gde u Srbiji (odnosno koliko kilometara) ima puteva koji imaju četiri trake?
Tipa Mladenovac-Kragujevac, Lazarevac-Topola, Valjevo-Beograd?
Železnički saobraćaj? Dobro, jeste da neki diša troši subvencije na kupovinu gaća, toalete od 70 iljada evra...
Milerado je lepo primetila da su nam putevi bili bolje označeni u rimsko doba nego danas.

Video sam i ja da se tamo negde krpe rupe tako što se tapka lopatom asfalt (relativno jak putni pravac) ali zato ima puteva da se preturiš. Obaška što tim putem landara kamion za kamionom a kad nas se jedino povremeno pojavi pretovaren tamić.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:29 25.10.2015

Re: Jbg, druže

Alselone je puno pametnih stvari napisao na ovom blogu.


Uglavnom piše pametne stvari ali ovde ga malo ponela kontra :)

Ma, govoriti o tome da su putevi u Srbiji dobri je neozbiljno, naravno da su loši i da treba da budu bolji, ali ovaj pristup, okačim sliku iskrpljenog parčeta puta i stavim naslov SRBIJA, prilično jasno upućuje na to da ideja nije da se piše o putevima u Srbiji, već nešto drugo.

Otud i komentari koji samo naizgled govore o putevima a zapravo su odgovor na onu prikrivenu ali ipak jasno uočljivu ideju domaćina.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:09 25.10.2015

Re: Jbg, druže

Па шта је требало да напишем, ХЦМ???
Авганистан?

Пут је леп.
И пропао.
Као и Србија.

Имаш ли неки проблем с том елементарном истином?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:32 25.10.2015

Re: Jbg, druže

Predrag Brajovic
Па шта је требало да напишем, ХЦМ???
Авганистан?

Пут је леп.
И пропао.
Као и Србија.

Имаш ли неки проблем с том елементарном истином?



A mogao si da napišeš, putevi u Srbiji.
Na primer.
Ali ne, ti pišeš, Srbija.
To je isti onaj manir kad neko izdvoji neki sjajan detalj iz Srbije i napiše, SRBI-JA!

Isti ste vi, jer Srbija nije ni put Negotin - Zaječar ni Đoković.
I jedno i drugo su samo sitni detalji mnogo mnogo kompleksnijeg sistema.

Ti biraš ružne neko drugi lepe stvari i njima opisujete celu Srbiju, a ni jedne ni druge ne zanima pravo stanje, već im je stalo je da podvuku svoja uverenja ili da naglase svoju pripadnost nekome ili nečemu.

Malo me žulja pretvaranje i priča o ljubavi.

Krkar mi je, što se odnosa prema Srbiji tiče, pošteniji.
On je u realnom životu teška lažovčina i folirant, ali brate, što se toga tiče pošten je.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:45 25.10.2015

Re: Jbg, druže

Ово је слика из Србије.
Типична за њен већи део. Па чак и за београдску Славију.
Не свиђа ти се?
Жао ми је.
Направи ти другу.
Ја моју настојим да правим.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:11 25.10.2015

Re: Jbg, druže

Направи ти другу.
Ја моју настојим да правим.


O tome se radi.
O mnogo Srbija.
Ima u tom mnoštvu svega, svakakvih Srbija, lepih, ružnih, slavnih, bednih, junačkih, genocidnih....svako odabere koju Srbiju će da posmatra i šibaj brale.

Ja sve nekako pokušavam da posmatram ovu jednu jedinu, realnu Srbiju, te imaginarne me baš i ne zanimaju. ali mi zasmeta kad neko tu svoju imaginarnu Srbiju pokušava da proturi za stvarnu.

natasavb natasavb 23:51 25.10.2015

Re: Jbg, druže

hcm
Ja sve nekako pokušavam da posmatram ovu jednu jedinu, realnu Srbiju, te imaginarne me baš i ne zanimaju.


Ne znam kako izgleda ta tvoja realna Srbija, ali moja izgleda ovako

martin_krpan martin_krpan 08:32 26.10.2015

Re: Jbg, druže

natasavb
hcm
Ja sve nekako pokušavam da posmatram ovu jednu jedinu, realnu Srbiju, te imaginarne me baš i ne zanimaju.


Ne znam kako izgleda ta tvoja realna Srbija, ali moja izgleda ovako





Slika je suština stvari i to je gore od siromaštva. Siromaštvo nije problem. Iz siromaštva se izlazi. Ovo što se u Srbiji 2015. godine dešava je nešto mnogo malignije. To je pritisak na duše ljudi, pritisak na savjest, psihološko ubijanje ljudi. Evo po Banja Luci kad pitaš mediokritete šta o Kosovu misle, odgovor: Haaaa, ufff, Kosovo je duhovnost, Kosovo je svetinja, Kosovo, ahhhh. Drugo pitanje: Da li ste bili ikada na Kosovu? Ma nisam ali znam. Treće pitanje: Da li ste bili ikad u Srbiji? Hmmmm, pa bio sam na svadbi 1979. Heeeeej, po Banja Luci? Druga država, nema veze sa životom. Do Minhena se brže stiže. ALi eto, domaćin tiho pati. Njemu je neko uzeo dio njega, iako on naravno ne može da artikuliše šta mu je taj neko uzeo. Kad ga pitaš: Da li se slažete da bi npr. Königsberg mogao biti srce "stare" Njemačke a da ne govorimo o Konstantinopolju, odgovor: A dobro to!

Suština srpskog problema je nereformisani DB (koja je sad neka vrsta nove UDBE, to je ta neka infrastruktura koja je napravljena uz Arkana i CIA-ino krilo, Stanišićeva infrastruktura). To su najmoćniji ljudi u zemlji i dosta dobro organizovani. Motivi za takvo djelovanje su tipične Niskanenove teorije birokratije. Ti ljudi zarađuju ekstremno mnogo, kontrolišu i utiču na većinu tokova novca, kontrolišu medije, ne izdaju fiskalne račune a izgradili su "gerilsku" infrastrukturu da ko god da bi na njih krenuo, iscrpio bi se maksimalno. Srbija ne razumije "tempo" politiku jer je i dalje nebeska (sintagma iz DB-a). Srbija ne zna ni šta će sa ovim ljudima i prirodnim bogatstvima a Kosovo i Albanci koji tamo žive su srce Srbije, Gazivode su srce ekonomije.

Kako reče Max Weber: "Udružio bi se sa crnim đavolom da Njemačka postane jaka ekonomski". Eeee Srbijo među šljivama i DB-om, ispade da su tipovi kao Reinhard Gehlen mnogo pošteniji, odaniji, časniji od "junačina" iz DB-a.


maksa83 maksa83 08:41 26.10.2015

Re: Jbg, druže

martin_krpan

Samo da se 100% složim sa iznesenim.

Možete da se ljutite na krpana do sudnjeg dana, ali ne postoji nijedna netačna stvar u napisanom. Drugi pasus je ključan. Nikad razmontiran DB je rak ovog društva.
freehand freehand 09:33 26.10.2015

Re: Jbg, druže

Da li se slažete da bi npr. Königsberg mogao biti srce "stare" Njemačke

Misliš Kalinjingrad?

maksa83
martin_krpan

Samo da se 100% složim sa iznesenim.

Možete da se ljutite na krpana do sudnjeg dana, ali ne postoji nijedna netačna stvar u napisanom. Drugi pasus je ključan. Nikad razmontiran DB je rak ovog društva.

Krpan lupa po običaju skupljajući nekakve sintagme pojačavajući to autorima za koje je čuo ali o kojima, rekao bih. pojma nema, sa primerima koji su po pravilu iz Njemačke i Banje Luke.
Pominjati Arkana kao nekakvog ozbiljnog faktora u bilo kakvoj strateškoj funkciji oko formiranja vrha unutrašnje strukture DB notorna je budalaština, na primer.
Citat Vebera intersantan je sa stanovišta da su Nemci već imali prilike da se sa đavolom udružuju ne bi li postali ekonomski jaki pa im taj deo nacionalne istorije nije onaj na koji se (normalni) Nemci rado pozivaju.
Uvođenje Gelena u priču na način na koji ga je Krpan uveo još bolje pokazuje stanje duha i njegova vrednosna opredeljenja.
Ako ne znaš ko je Gelen, Makso, ne bi loše bilo da proguglaš. Bogata karijera u drugom svetskom ratu a bogami i posle njega.
Standardna krpanovština, dakle.
maksa83 maksa83 09:56 26.10.2015

Re: Jbg, druže

Pominjati Arkana kao nekakvog oizbiljnog faktora u bilo kakvoj strateškoj funkciji oko formiranja vrha unutrašnje strukture DB notorna je budalaština, na primer.

Nezahvalno je biti tumač misli, ali ja nisam shvatio da je Arkan bio faktor u formiranju vrha DB, nego da je u toj eri nastalo ono što sada drma Srbijom, i tu se potpuno slažem. Vrlo razgranat i moćan aparat koji je imao funkciju očuvanja oveće države (UDBA je činila nadnaravne stvari posle sukoba sa Staljinom, količina energije i veština kojom su sačuvali Tita i SFRJ od onoga što se dešavalo u to vreme je ... fascinantna), dakle taj vrlo moćan i zavučen aparat je prebacio fokus na sopstveni opstanak i održanje pozicija. Arkan je samo manifestacija toga.
freehand freehand 10:04 26.10.2015

Re: Jbg, druže

Nezahvalno je biti tumač misli, ali ja nisam shvatio da je Arkan bio faktor u formiranju vrha DB, nego da je u toj eri nastalo ono što sada drma Srbijom

To što drma Srbijom remodelirano je pod palicom Radmila Bogdanovića i Jovice Stanišića, a ond ajoš nekoliko puta prepakivano i tumbano, tako da ono što sad imamo, na svetlu i u senci, sa tim nema veze. Iako je ta teorija o moćnim debejcima starog kova sa ogromnom moći koji iz tame vuku konce izrazito popularna mislim da je sa njom završeno u protekloj deceniji. Drugi su sad lobiji ti koji vuku konce i upravljaju luztkama na sceni.
martin_krpan martin_krpan 11:07 26.10.2015

Re: Jbg, druže

freehand
Nezahvalno je biti tumač misli, ali ja nisam shvatio da je Arkan bio faktor u formiranju vrha DB, nego da je u toj eri nastalo ono što sada drma Srbijom

To što drma Srbijom remodelirano je pod palicom Radmila Bogdanovića i Jovice Stanišića, a ond ajoš nekoliko puta prepakivano i tumbano, tako da ono što sad imamo, na svetlu i u senci, sa tim nema veze. Iako je ta teorija o moćnim debejcima starog kova sa ogromnom moći koji iz tame vuku konce izrazito popularna mislim da je sa njom završeno u protekloj deceniji. Drugi su sad lobiji ti koji vuku konce i upravljaju luztkama na sceni.


Pokušao si zlonamjerno da učitaš ali nije uspjelo, maksa je pročitao poštenije. Mislim, čovjek da o obavještajnim službama u Srbiji ne zna ništa, pitanja se sama nameću. Evo nekih pitanja iz glave koja više niko ni ne pokreće:

1) Šarić? Ko, kako, na koji način, kako je moguće da neki Šarić iz neke Srbije postane drugi, treći narko boss u svijetu? Kako ide to: Neki random mangup odluči da se bavi prodajom kokaina na veliko, ode u Kolumbiju i Panamu na službeni put, dobar dan - dobar dan, i kupi od ljudi 1,5 Mrd. € kokaina. Poslije pare pere 3-4 godine kupovinom kombinata po Vojvodini, izgrdadnjom zgrada...
2) Huligani? Veća grupa nepredvidivih momaka sa specifičnom dinamikom koja je oduvijek bila black box za teoretičare grupnih procesa, jedne godine razbija sve, druge godine ih nema. Mislim, tu ko ne vidi potpis DB-a (naravno, vođina raja) taj je slijep.
3) "Treći metak" Haaa. šta reći. Ta tema onespokojubljuje. I u toj knjizi se Kosovo navodi kao glavni generator života DB-a.
4) Miki Kurak? Gdje je? Hahahaha.
itd.

Mislim, freehand, prateći tvoj Weltanschauung vidi se da si 60-i neka generacija i da te je UDBA solidno proprala. Učitavaš mi fašizam iako sam ja zakleti antifašista. UDBA-ški potpis je Njemačka = fašizam, i dan danas aktuelan, iako je do ca 1970. skoro 1 Mio. Jugoslovena trajno migriralo u DE iz ekonomskih razloga i taj trend se nastavlja dan danas.




hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 26.10.2015

Re: Jbg, druže

Ne znam kako izgleda ta tvoja realna Srbija, ali moja izgleda ovako


Ništa osim toga ne vidiš u Srbiji?

Ja vidim i to, ali i još mnogo drugih i drugačijih slika, stvari.
Al dobro, neko gleda sve oko sebe, neko bira šta će videti a na šta zažmuriti, ti si izabrala ovo, pa ako ti se dopada izbor, a verovatno ti se dopada pošto je to tvoj slobodan izbor, uživaj.



Možete da se ljutite na krpana do sudnjeg dana, ali ne postoji nijedna netačna stvar u napisanom.

Ne mora nešto da bude netačno da bi bilo glupo.
Nije netačno da postoje ljudi koji nikad nisu bili na Kosovu a koji imaju svoj stav i svoj odnos prema njemu.

Taj stav, ako negde nisi bio šta te briga za to, je ne samo glup, on je debilan.
Ja nikada nisam bio u mnogo srpskih gradova, pa zar ne bi bilo debilno da kažem šta me briga za njih, neka ih uzima ko hoće i kako hoće, jer ja u njima nikad nisam bio.


freehand freehand 18:33 26.10.2015

Re: Jbg, druže

Mislim, freehand, prateći tvoj Weltanschauung vidi se da si 60-i neka generacija i da te je UDBA solidno proprala. Učitavaš mi fašizam iako sam ja zakleti antifašista. UDBA-ški potpis je Njemačka = fašizam, i dan danas aktuelan, iako je do ca 1970. skoro 1 Mio. Jugoslovena trajno migriralo u DE iz ekonomskih razloga i taj trend se nastavlja dan danas.

Kolega Krpane, gde sam ja tebi učitao fašizam?
ja sam pominjao Kenigzberg umesto Kalinjingrada, ja pominjao Vebera i crnog đavola, ja pominjao esesovskog generala?
A ovo ostalo toliko je glupo da ne zavređuje komentar.
tyson tyson 01:18 27.10.2015

Re: Jbg, druže

1) Šarić? Ko, kako, na koji način, kako je moguće da neki Šarić iz neke Srbije postane drugi, treći narko boss u svijetu? Kako ide to: Neki random mangup odluči da se bavi prodajom kokaina na veliko, ode u Kolumbiju i Panamu na službeni put, dobar dan - dobar dan, i kupi od ljudi 1,5 Mrd. € kokaina. Poslije pare pere 3-4 godine kupovinom kombinata po Vojvodini, izgrdadnjom zgrada...

Šarić je iz Crne Gore (što ceo fenomen čini unekoliko razumljivijim).
On je samo front za daleko veće igrače, kojima je novac od droge samo deo stečenog bogatstva čiji se mali deo prao/pere u Srbiji i CG.
Međunarodna ekipa koja se muva po Crnoj Gori, oko Mila Đukanovića, je jako zanimljiva. Daleko od toga da im je on intergativni elemenat, ali jeste relativno značajan igrač.


UDBA-ški potpis je Njemačka = fašizam

To uopšte nije udbaški potpis; prava denacifikacija Nemačke desila se tek sazrevanjem posleratnih generacija, dakle od 1970-ih godina, a i to je proces koji još traje. Do tada je nacistička prošlost više bila tabu po kom se društvenim dogovorom (i pragmatičnošću zapadnih saveznika-okupatora usled hladnog rata) nije čeprkalo, a nekadašnji nacisti su zauzimali izuzetno značajne pozicije u društvu. Pa nisu RAF i drugi ekstremno levičarski pokreti i grupe nastali iz puke besposlice gradske hipsterske omladine; daleko od toga.


martin_krpan martin_krpan 14:14 27.10.2015

Re: Jbg, druže

tyson
1) Šarić? Ko, kako, na koji način, kako je moguće da neki Šarić iz neke Srbije postane drugi, treći narko boss u svijetu? Kako ide to: Neki random mangup odluči da se bavi prodajom kokaina na veliko, ode u Kolumbiju i Panamu na službeni put, dobar dan - dobar dan, i kupi od ljudi 1,5 Mrd. € kokaina. Poslije pare pere 3-4 godine kupovinom kombinata po Vojvodini, izgrdadnjom zgrada...

Šarić je iz Crne Gore (što ceo fenomen čini unekoliko razumljivijim).
On je samo front za daleko veće igrače, kojima je novac od droge samo deo stečenog bogatstva čiji se mali deo prao/pere u Srbiji i CG.
Međunarodna ekipa koja se muva po Crnoj Gori, oko Mila Đukanovića, je jako zanimljiva. Daleko od toga da im je on intergativni elemenat, ali jeste relativno značajan igrač.


UDBA-ški potpis je Njemačka = fašizam

To uopšte nije udbaški potpis; prava denacifikacija Nemačke desila se tek sazrevanjem posleratnih generacija, dakle od 1970-ih godina, a i to je proces koji još traje. Do tada je nacistička prošlost više bila tabu po kom se društvenim dogovorom (i pragmatičnošću zapadnih saveznika-okupatora usled hladnog rata) nije čeprkalo, a nekadašnji nacisti su zauzimali izuzetno značajne pozicije u društvu. Pa nisu RAF i drugi ekstremno levičarski pokreti i grupe nastali iz puke besposlice gradske hipsterske omladine; daleko od toga.




Sve se slažem. Priroda mojih komentara na ovom blogu je otprilike: Ne može se u Srbiji diskutovati o temama kao da je Srbija sređena zemlja kao što je Luxemburg ili Slovačka. Čini mi se da se, evo već dvadesetak godina nakon zla, istupila kritička oštrica a prava pitanja se ne postavljaju.

Moja intuitivna teorija je (a na osnovu ponekih i informacija) je ta, da DB kompletno drži agendu "Kosovo je srce Srbije" zbog interesa svoga legitimiteta i kompletne medijske bloklade. Ti danas u Srbiji da napraviš bilo kakvu ozbiljnu reformatorsku kampanju: civilna kontrola obavještajnih službi, civilna kontrola i profesionalna transparentnost budžetiranja, profesionalna transparentnost institucija, bio bi samljeven za 5 min. u smislu: "Otimaju nam Kosovo a ti bi da se baviš zdravstvom". I naravno, slažem se, ne pita se tu samo Srbija. Toliko je tu stakeholdera da je to sad vjerovatno haos.



Sve dok ne budemo imali 4, 6 ili 12 ključeva civilne kontrole obavještajnih službi, građani Srbije će ostajati u paranoji a na otimanje foto-aparata po Savamali i šamaranje se niko ni počešati neće.


tyson tyson 21:04 27.10.2015

Re: Jbg, druže

Moja intuitivna teorija je (a na osnovu ponekih i informacija) je ta, da DB kompletno drži agendu "Kosovo je srce Srbije" zbog interesa svoga legitimiteta i kompletne medijske bloklade. Ti danas u Srbiji da napraviš bilo kakvu ozbiljnu reformatorsku kampanju: civilna kontrola obavještajnih službi, civilna kontrola i profesionalna transparentnost budžetiranja, profesionalna transparentnost institucija, bio bi samljeven za 5 min. u smislu: "Otimaju nam Kosovo a ti bi da se baviš zdravstvom". I naravno, slažem se, ne pita se tu samo Srbija. Toliko je tu stakeholdera da je to sad vjerovatno haos.

Ja, iskreno, ne znam više šta da mislim.

Šta je to DB danas; mislim na tu mističnu, fantomsku službu koja kao nekakvi lokalni Iluminati ili Rozenkrojceri (Omega će znati ko tačno) kontrolišu sve i svakoga. Ko su ti ljudi? Čime se bave? Otkud im ta moć?

Meni se čini da se u vrtlogu raspada Jugoslavije stvorilo nekoliko jakih interesnih grupa, slično kao u bivšem SSSR, koje onda ili koegzistiraju uz horizontalna ili vertikalna trvenja, ili ponekada i zarate. Svaka grupa je jaka u jednim, i slaba ili vrlo slaba u drugim stvarima. Kada dođe do frikcije, prirodno gleda se da se iskoriste nedostaci protivnika. Ključ svega je novac; ko ga ima u stanju je da više distribuira svoju moć i uticaj, a i to opet ne bi li se došlo do još više novca.

Da sve ne bude naročito jednostavno pobrinule su se zainteresovane strane države, mafijaške grupe, i poneka velika korporacija (tim redom). Ovi naši nazguli spremno prave dogovore sa tim spoljnim igračima bez ikakvih skrupula - što iz instinkta samoodržanja, što zbog trke za još više para.

Najviše stradaju državne institucije kojima integritet i kredibilitet konstantno erodira, i naravno građani ove nesrećne zemlje kojima taj jedan život koji imaju nepovratno propada u životarenju i preživljavanju od danas do sutra.


* Ovo sve je predstavljeno jako uprošćeno; dala bi se knjiga, case study napisati o Srbiji u poslednjih recimo 35 godina.


Sve dok ne budemo imali 4, 6 ili 12 ključeva civilne kontrole obavještajnih službi, građani Srbije će ostajati u paranoji a na otimanje foto-aparata po Savamali i šamaranje se niko ni počešati neće.

Hm. Prvo treba da se nekako stvori svest o tome da je prava civilna kontrola potrebna, zarad prosperiteta celog društva (a ne samo sopstvene guzice).


martin_krpan martin_krpan 09:08 28.10.2015

Re: Jbg, druže

Šta je to DB danas; mislim na tu mističnu, fantomsku službu koja kao nekakvi lokalni Iluminati ili Rozenkrojceri (Omega će znati ko tačno) kontrolišu sve i svakoga. Ko su ti ljudi? Čime se bave? Otkud im ta moć?

Meni se čini da se u vrtlogu raspada Jugoslavije stvorilo nekoliko jakih interesnih grupa, slično kao u bivšem SSSR, koje onda ili koegzistiraju uz horizontalna ili vertikalna trvenja, ili ponekada i zarate. Svaka grupa je jaka u jednim, i slaba ili vrlo slaba u drugim stvarima. Kada dođe do frikcije, prirodno gleda se da se iskoriste nedostaci protivnika. Ključ svega je novac; ko ga ima u stanju je da više distribuira svoju moć i uticaj, a i to opet ne bi li se došlo do još više novca.


Da, zvuči kao teorija zavjere ali ja ne volim te stvari. U Srbiji je stvar kristalno jasna i onakva je kako si ti rekao. Srbija je u Jugoslaviji bila centar administacije vojske, pravosuđa, obavještajnih službi, državne uprave i nakon raspada sistema stvorio se jedan miš-maš deep state raznih grupa koji je rak društva. U to nema sumnje. Kad neke procese čovjek u Srbiji posmatra, oni su preslikani kao nakon raspada Otomanske inperije: porast nacionalizma, histerija unutrašnjeg neprijatelja, "jaka pitanja" u zemlji: NATO, Albansko pitanje, pitanje Preševo, Bujanovac, Medveđa, ako zatreba više qvazi homogenizacije buknuće i pitanje autonomije Vojvodine, i td. U tom vještačkom vakumu najbolje prolaze ćabra Veselinovići, kojekakvi Mihajlovići, Ćurčići koji prave stravične pare u talu sa Bechtelima i Enkijima,i dr. itd. To nije old skool kriminal ko prije za kofer love, to su stotine miliona evra sa mnogo shareholdera. Za deep state je idealno tlo, da ako je moguće, zemlja krvari na par mjesta jer Veselinovići & CO onda tebe brane, rade za tvoj interes, rade za interes tvoje djece, i to je onda totalno legalan biznis. Evo vidimo i ovdje na blogu da su razumni ljudi spremni kao u onom Stanford-prison eksperimentu da se kvazi homogenišu oko neke vještačke ideje.

U Srbiji se sve zna. Pogledati Insajder za Kolubaru za Kosovo za NIS i to je to, nema šta dalje pričati. Šta se pomjerilo od Insajdera? Hahaha. To je mala puzla kompletne slike.

Što vrijeme više prolazi moja teorija je da je Đinđić ubijen nakon plana za konačno rješenje Kosova (pogledati zadnji intervju u Banja Luci Đinđića koji je frihend postavio više puta). Đinđić je znao da je sva priča uzaludna ako zemlja krvari, ako ne zna gdje su joj granice, ako ne zna gdje gazduje. Đinđić bi to riješio, imao je spreman plan. Moja teorija je da je pozadina Đinđićevog ubistva čak jedna albansko-srpska mafijaška kombinacija koja ne želi konačno razriješenje pitanja Kosova. OK, to je već teorija zavjere.


tasadebeli tasadebeli 08:51 24.10.2015

Камен у бубрегу

Све има своје две стране.

Па када нам већ здравство не функционише како треба, онда макар да се оваквим путевима надокнади то сиромаштво у здравству.

Возикам се често путем Младеновац-Паланка који је дуго био овакав као на овој слици. И догодило ми се пар пута да после тога избацим камен из бубрега.

Тако да сам ја, у ствари, донекле и захвалан нашим путарима и властима на њиховом немару и корупцији у овој области.

П.С. - Додуше, сад су тај пут Младеновац-Паланка углавном средили, па је овакав као на слици само када пролазиш поред Глибовца. Кажу, то су неке њихове локалне размирице, па зато нешто попправе, а нешто не...

А исто тако знам и за село Сепци до којег су провлачили асфалт. Онда су ту путари стали јер мештани Сепца нису могли да се договоре од чије куће ће се кренути са асфалтирањем користећи у међусобној расправи и врљике као аргумент.

Путари сачекали неко разумно време, а онда се окренули и отишли са све својим машинама не асфалтиравши ни метар пута, тако да кроз Сепце и данас идеш по макадаму.

То се, мислим, каже традиционално српска посла.

П.П.С. - Када влас', од најниже до највише у овој Србији, односно барем већина оних који се докопаше власти, заједно са народом, буду схватили да нису изабрани да би се само звали влас' и да би стекли неку личну корист од тога, него су изабрани да би унапредила живот читаве заједнице, онда ће и оваквих путева по Србији бити све мање и мање.



niccolo niccolo 08:56 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Taso, taman dobro da sam te video, nisi svraćao dole kod Milenkovića, a imao sam nešto da te pitam kao čoveka iz obrazovanja, pa da odemo malo u off ovde. Ima tamo na spisku neka 96. Ivana Vukojevac, Mgr. Inkluzivnih politika u obrazovanju - šta mu je to mgr. inkluzivnih politika u obrazovanju?
princi princi 09:05 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

šta mu je to mgr. inkluzivnih politika u obrazovanju?

Defektolog za decu sa posebnim potrebama školskog uzrasta?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:11 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

И догодило ми се пар пута да после тога избацим камен из бубрега.

Čoveče, ja sam to gore napisala iz zezanja, nisam slutila da može stvarno da se desi
tasadebeli tasadebeli 09:23 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

dobrosavljevic_m
И догодило ми се пар пута да после тога избацим камен из бубрега.

Čoveče, ja sam to gore napisala iz zezanja, nisam slutila da može stvarno da se desi



Стварно... Додуше не сваки пут, морају услови да се погоде... Али, флаша пивца, шурак који вози тако да не омане ниједну рупу и ето ти... Додуш, последица је да мора онда ауто чешће да се поправља...

Али догађало се то мени и у другим ситуацијама... Рецимо, погоде ме на фудбалу лоптом у бубрег, дођем кући и... плоп, испадне камен.

Онда ме барабе зезали да ми нацртају мету (таргет, к'о за бомбардовање) на бубрегу, па да дувају из све снаге у мене...
alselone alselone 09:25 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Рецимо, погоде ме на фудбалу лоптом у бубрег, дођем кући и... плоп, испадне камен.


alselone alselone 09:25 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Cek Taso, zar ti nemas bafer oko bubrega, ili ti nick nije dobar?
tasadebeli tasadebeli 09:36 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

niccolo
Taso, taman dobro da sam te video, nisi svraćao dole kod Milenkovića, a imao sam nešto da te pitam kao čoveka iz obrazovanja, pa da odemo malo u off ovde. Ima tamo na spisku neka 96. Ivana Vukojevac, Mgr. Inkluzivnih politika u obrazovanju - šta mu je to mgr. inkluzivnih politika u obrazovanju?



princi

Defektolog za decu sa posebnim potrebama školskog uzrasta?



Претпостављам, само претпостављам, да је жена радила магистарски на неку тему увођења инклузије у редовни образовни систем.

Можда је дефектолог, али не мора да буде... Може да буде и педагог и психолог, али може да буде и са ФПН, и са Филолошког и са Филозофског,...

Кажем, претпостављам јер и за мене је ово ново - магистар инклузивних политика у образовању...

Уосталом, тренутни министар просвете Срђан Вербић је физичар, али је докторски рад радио на тему тестирања ученика у образовању (Doktorat: „Heuristike za maksimizaciju informacione vrednosti računarskih testova znanja“, Univerzitet u Beogradu, 2014.)... (ЛИНК)
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:37 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

bafer oko bubrega

tasadebeli tasadebeli 09:43 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

alselone
Cek Taso, zar ti nemas bafer oko bubrega, ili ti nick nije dobar?



Вибрације, Алс, вибррације... Чудо чине!

Мислим да по том истом принципу и разбијају камен у бубрегу ултразвуком.


stefan.hauzer



Шта се ти смејеш, бре?
alselone alselone 09:48 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Vibracije.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:07 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

alselone
Cek Taso, zar ti nemas bafer oko bubrega, ili ti nick nije dobar?

Ne, pobrkao si ga s Novkovićem, on taj bafer često isteče kao svoju komperativnu prednost -- ono: Milan v 5.0
tasadebeli tasadebeli 10:11 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Predrag Brajovic
alselone
Cek Taso, zar ti nemas bafer oko bubrega, ili ti nick nije dobar?

Ne, pobrkao si ga s Novkovićem, on taj bafer često isteče kao svoju komperativnu prednost -- ono: Milan v 5.0



То је доказ наше домаћинске зрелости... Новковићеве и моје.

А ви што тај доказ немате, шта да вам радимо...
niccolo niccolo 10:21 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Defektolog za decu sa posebnim potrebama školskog uzrasta?


Претпостављам, само претпостављам, да је жена радила магистарски на неку тему увођења инклузије у редовни образовни систем.


Hvala obojici.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:39 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Шта се ти смејеш, бре?





arianna arianna 13:43 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

princi

Defektolog za decu sa posebnim potrebama školskog uzrasta?


Ovo ne postoji!

Ili je neko defektolog ili nije. Nije ogrančeno zanimanje samo za školski uzrast.

Postoje: oligofrenopedagog, surdoaudiolog, tiflopedagog, somatoped, logoped, specijalni pedagog, i svi su defektolozi. Radi se sa svim uzrastima.

Mislim da je najgluplje kad neko napiše "defektolozi i logopedi". Pa koj su đavo logopedi kad završe Defektološki fakultet?

šumari? ekonomisti? električari? ili...

i koje posebne potrebe? kad svi imamo iste potrebe



tasadebeli
Претпостављам, само претпостављам, да је жена радила магистарски на неку тему увођења инклузије у редовни образовни систем.

Можда је дефектолог, али не мора да буде... Може да буде и педагог и психолог, али може да буде и са ФПН, и са Филолошког и са Филозофског,...

Кажем, претпостављам јер и за мене је ово ново - магистар инклузивних политика у образовању...


i ja mislim da je g-đa psiholog ili pedagog.

angie01 angie01 14:58 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

dobrosavljevic_m
И догодило ми се пар пута да после тога избацим камен из бубрега.

Čoveče, ja sam to gore napisala iz zezanja, nisam slutila da može stvarno da se desi


moj kolega is'o nesto da zavrsi i da mu ne bi maznuli mesto na parkingu, gde se jedva udenuo kasikom za cipele, krenuo gsb-om i da se ne bi gurkao, stane u onaj krug, gde je harmonika u duplim autobusima i fandjo vozac nagari ko lud i naidje na neku rupu, koju nije na vreme video i autobus skoro odskoci sa celim tovarom u tom susretu sa dramaticnim doskokom- dobro da se nije raspao i normalno, i svi putnici doziveli neki potres,...i kolega stigao na odrediste, ali mu odjednom pozlilo najstrasnije, bolovi nevidjen i on nazove hitnu, gde su mu konstatovali da mu je od tog udarca krenuo kamen iz bubrega- za koji on nije ni znao da ga ima.

kamenje isto tako reaguje na pritisak u avionu- al o tome drugom prilikom.
Hansel Hansel 15:44 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

tasadebeli
Стварно... Додуше не сваки пут, морају услови да се погоде... Али, флаша пивца, шурак који вози тако да не омане ниједну рупу и ето ти... Додуше, последица је да мора онда ауто чешће да се поправља...

Али догађало се то мени и у другим ситуацијама... Рецимо, погоде ме на фудбалу лоптом у бубрег, дођем кући и... плоп, испадне камен.


Аман, Тасо, па је л' ти то имаш фабрику грађевинског материјала?! Колико пута си правио и избацивао камење?
niccolo niccolo 15:46 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Аман, Тасо, па је л' ти то имаш фабрику грађевинског материјала?!

Tasa, tajkun!
mirelarado mirelarado 15:48 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

niccolo
Аман, Тасо, па је л' ти то имаш фабрику грађевинског материјала?!

Tasa, tajkun!


И грађевинска мафија.
angie01 angie01 15:49 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Tasa, tajkun!


najbolja terapija za kamenje u bubregu je lezanje u kadi sa toplom vodom i ispijanje hladnog piva.:)
tasadebeli tasadebeli 19:00 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Hansel
niccolo
mirelarado

Аман, Тасо, па је л' ти то имаш фабрику грађевинског материјала?!
Tasa, tajkun!
И грађевинска мафија.


Не питајте ме ништа, од моје 19. године до сада скупио сам десетак комада... (Не рачунам оно једно разбијање ултразвуком и једну операцију, као ни песак...)

Таман сам се уталио са Царичиним градом, а они пукли...

angie01

najbolja terapija za kamenje u bubregu je lezanje u kadi sa toplom vodom i ispijanje hladnog piva.:)


Срећом, Енџи, до шампањца у кади нисам никада ни стигао...

Стално сам на пиву.
niccolo niccolo 19:01 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

са Царичиним градом, а они пукли...

Stvarno? Nisam to ispratio...
tasadebeli tasadebeli 19:13 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

niccolo
са Царичиним градом, а они пукли...

Stvarno? Nisam to ispratio...



Вероватно лупетам јер не пратим уопште, али видим да су их иселили одавде из мог комшилука... А и узели им онај паркинг за камионе доле код Аде испред Темпа, па ја џамп то д конклужн...

Име фирме случајно одабрано...

Могао сам рећи и Путеви Србије.
niccolo niccolo 19:17 24.10.2015

Re: Камен у бубрегу

Sad si me zaintrigirao, stvarno su pukli, već dve-tri godine u blokadi...
tyson tyson 00:40 25.10.2015

Re: Камен у бубрегу

магистар инклузивних политика у образовању

Menadžer, a ne magistar.


jkt2010 jkt2010 01:21 25.10.2015

Re: Камен у бубрегу

tyson
магистар инклузивних политика у образовању

Menadžer, a ne magistar.





BA (Hons) Education Studies (Special and Inclusive Education)

itd itd
tasadebeli tasadebeli 10:46 24.10.2015

Баба је баба, али три пута су три пута...

...такорећи регионална.


Можда ће прави одговор на ово питање-фотку пута Неготин-Зајечар бити добијен када установимо зашто овај пут изгледа тако како изгледа, а у исто то време моју улицу у Београду превлаче асфалтом три пута за годину дана...


(Пре тога улица је последњи пут асфалтирана 1972.)




alselone alselone 11:56 24.10.2015

Nasi putevi

Isao sam prosle godine u Bratislavu kolima. Ove sam isao na Taru. Trebalo mi je isto vremena od Novog Sada.

To je stanje nasih puteva.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:57 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Ne izmišljaj, Alse, FreeDom dvojac će da ti objasni da je tako svuda, i da porediš neuporedivo -- magistralne pravce sa lokalnim.

Ja nisam dobar za ovu raspravu, jer sam se vozikao najpre Ita-Ger-Aut-Gre i sličnim putevima, koji su stvarno OK, i glavni i sporedni. Uzgred, Hrvati su napravili sjajnu mrežu puteva. Što reče jedan moj drug - "Do Rovinja dođem brže nego do Užica."
alselone alselone 13:01 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Ne izmišljaj, Alse, FreeDom dvojac će da ti objasni da je tako svuda, i da porediš neuporedivo -- magistralne pravce sa lokalnim.


Problem nasih puteva nije samo sto su ocajni nego sto ih i nema (pa ni za poredjenje). :)

Milan Novković Milan Novković 13:40 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Ove sam isao na Taru. Trebalo mi je isto vremena od Novog Sada.

Aha, priznaješ da si zalutao

Ja sam išao prošle godine i za čas stigao, lepo se proveo i krajem popodneva rešio da "presečem" deo i brže stignem u Čačak pa posle u Trstenik.

Vrlo logično bilo, prašnjava prečica nekoliko kilometara, uredan asfalt okolo 30 Km.

Tih nekoliko kilometra mi je ispalo 4 sata vožnje pošto sam zalutao u planini, svaki put kad sam zastao da pitam nekog da li sam na dobrom putu reko je a ne, nikako, tamo nemoš da prođeš ni traktorom, da nisam bio u kolima pomislili bi da tu negde čuvam ovce.

S obzirom na ekonomsku situaciju i "jačinu" srpske privrede meni tamo putevi nisu toliko loši, čak mislim da su u relativnom smislu dobri, i ove godine sam skoknuo do Trstenika uglavom sporednim putevima i sve bilo cool.

Ovaj Predragov primer zakrpljeog puta uopšte nije loš, ako može da se vozi maksimalno dozvoljenom brzinom bez lomljave to je ok.

Svega ima i u UK. UK je 60 miliona ljudi i mnogo jača privreda pa stvarno ima mnogo dobrih puteva, ali njihovi su bolji i od Francuskih, npr, tj baš dobri (jedino sam u Španiji video sve glanc novo, ali oni su sad u dugovima do guše), pa opet ima i ovih patchworks kako malo skreneš sa glavnih džada, pa rupa, iako ih brzo srede na iole korišćenom putu.

Negom, nisam hteo o tome (ovo je druga stvar koju sad svi mažnjavamo od Domazeta, dođemo mu silna pića, prva je ono lomljenje naslova koje je on patentirao u samom početku bloga, od Emsija sam mentalno sve maznuo al ne smem još liberalno da primenjujem dok ne pokapiram koliko je on agresivan lik

Hteo sam o tome da je meni baš krivo što se dosta svađa po ovim blogovima, a najčešće oko te neke "dijagnostike" koju sad već svi znamo napamet, dok mi se čini da bi neko jedinstvo oko pojedinačnih slučajeva, korupcije, nepotizma i sličnog, donelo više koristi - recimo potpuno mi je nadreal no da će Siniša Mali da se jeftino provuče ako je lagao i bavio se nezakonitim radnjama, a tema je od neverovatno velikog značaja, bar ja mislim, tj mislim su sad korupcija i nestabilnost najveća prepreka slivanju mnogo većeg novca u taj region, pa tako napredku i boljem životu.

Neverovatno mi je da ljudi ne mogu da se slože bar u buci koja bi onda mogla da bude dovoljna da bar jedna moćna glava ovog korumpiranog, srpskog oktopusa leti.
alselone alselone 13:52 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Aha, priznaješ da si zalutao


Ma kakvi. Trebalo mi je sat vremena samo do Sremske MItrovice. Na 1:45 sam izasao iz Sapca. Jos jedan sat mozda i jace do Valjeva. To je vec tri. Onda preko Debelog brda, pa kroz BB do Tare jos skoro 2. Jedna pauza za kafu od 15 minuta i to je 5 sati.

S obzirom na ekonomsku situaciju i "jačinu" srpske privrede meni tamo putevi nisu toliko loši, čak mislim da su u relativnom smislu dobri, i ove godine sam skoknuo do Trstenika uglavom sporednim putevima i sve bilo cool.


Jesi isao na primer do Prigrevice preko Novog Sada i Odzaka? Raspad. Sto se tice puteva, nije samo kvalitet postojecih problem, nego i nepostojanje bolje mreze i korupcija koja opljackala drzavu a napravila tek nesto malo (a smejemo se Hrvatima. Oni su isto koruptivni ali marak imaju fantasticne puteve). Znas kakvi su isti takvi lokalni putevi kao oko prigrevice u HR, samo preko Dunava? Neuporedivo bolji.

Ti si isao od BG i isao si Ibarskom. ZAto ti je izgledalo krace i lakse. Ja Ibarskom izbegavam, posto tamo nadrogirani beogradjani voze 700 na sat, preticu kamione, ulecu u makazice pa se ubijaju kao pilici svako malo.
Milan Novković Milan Novković 14:04 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Jesi isao na primer do Prigrevice preko Novog Sada i Odzaka? Raspad. Sto se tice puteva, nije samo kvalitet postojecih problem, nego i nepostojanje bolje mreze i korupcija koja opljackala drzavu a napravila tek nesto malo (a smejemo se Hrvatima. Oni su isto koruptivni ali marak imaju fantasticne puteve). Znas kakvi su isti takvi lokalni putevi kao oko prigrevice u HR, samo preko Dunava? Neuporedivo bolji.

Ti si isao od BG i isao si Ibarskom. ZAto ti je izgledalo krace i lakse. Ja Ibarskom izbegavam, posto tamo nadrogirani beogradjani voze 700 na sat, preticu kamione, ulecu u makazice pa se ubijaju kao pilici svako malo.

Šalim se za Taru, ja sam krenuo rano, pre 6, Nedelja (tako sam propustio najbolju pekaru u Bajinoj Bašti) sam i bilo je lako.

Verujem sve, i verujem za Prigrevicu, tamo ću na proleće.
Ipak, i dalje bih se ja okomio radije na nekog konkretnog lopova, i čuo sam da ih oko puteva ima dosta, mora da postoji način da se nekom dođe glave, kad bi samo ljudi mogli da se udruže u pokušaju.
alselone alselone 14:10 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Ipak, i dalje bih se ja okomio radije na nekog konkretnog lopova, i čuo sam da ih oko puteva ima dosta, mora da postoji način da se nekom dođe glave, kad bi samo ljudi mogli da se udruže u pokušaju.


Nece. Sve vlasti od 5. oktobra imaju jedinstven stav po tom pitanju - ne diraj me, ne diram te. Posto izbori mogu da se okrenu svaki put, tako svi kupuju mirnu buducnost. Tu suludu praksu zapoceo je DOS posto nije pohapsio SPS-ovce. Zatim Kostunica nije dirao DS bandu, pa ovi nisu posle dirali njih i zatim Vucic ne dira nikog. Mladju da ne spominjem kako niko nije dirao jer je uvek bio tas.
mirelarado mirelarado 15:12 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Tih nekoliko kilometra mi je ispalo 4 sata vožnje pošto sam zalutao u planini, svaki put kad sam zastao da pitam nekog da li sam na dobrom putu reko je a ne, nikako, tamo nemoš da prođeš ni traktorom, da nisam bio u kolima pomislili bi da tu negde čuvam ovce.


Запуштено стање наших путева прати и одговарајући недостатак путоказа. Чим скренеш са главне џаде, само ти Провиђење и случајни пролазници могу помоћи да стигнеш на циљ.
angie01 angie01 15:47 24.10.2015

Re: Nasi putevi


Запуштено стање наших путева прати и одговарајући недостатак путоказа. Чим скренеш са главне џаде, само ти Провиђење и случајни пролазници могу помоћи да стигнеш на циљ


upravo- kao da su svi rodjenjem stekli informaciju gde je skretanje za koji pravac,...jos mi domaci i nekako, al ne mogu da shvatim kako se snalaze stranci, narocito oni koji su navikli da budu tacno i na vreme navodjeni odgovarajucim tablama.
emsiemsi emsiemsi 19:33 24.10.2015

Re: Nasi putevi

alselone
Isao sam prosle godine u Bratislavu kolima. Ove sam isao na Taru. Trebalo mi je isto vremena od Novog Sada.

To je stanje nasih puteva.

Пресели се у Београд, па ће ти Тара бити два сата ближе од Братиславе.
alselone alselone 19:55 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Пресели се у Београд


Znas kad? E, ne ni tad.
emsiemsi emsiemsi 20:07 24.10.2015

Re: Nasi putevi

alselone
Пресели се у Београд


Znas kad? E, ne ni tad.

Јбг, понудио сам ти елегантно решење, а ти ударио по аутономаштву.
Комплекс мало-грађана.
alselone alselone 20:11 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Јбг, понудио сам ти елегантно решење, а ти ударио по аутономаштву.
Комплекс мало-грађана.

Brate emsi, hold your horses, bulaznis. Nema tu autonomastva i malogradjanstine. Ne svidja mi se prljavstina, krkljanac, guzva i commuting od dva sata svakog dana.
emsiemsi emsiemsi 20:14 24.10.2015

Re: Nasi putevi

alselone
Јбг, понудио сам ти елегантно решење, а ти ударио по аутономаштву.
Комплекс мало-грађана.

Brate emsi, hold your horses, bulaznis. Nema tu autonomastva i malogradjanstine. Ne svidja mi se prljavstina, krkljanac, guzva i commuting od dva sata svakog dana.

Експериментална удица.
Нема везе, наши смо. Само сам хтео да потврдиш.
Успут - шта се догађа у Црној Гори, нашој Спарти (што би рекао Омега) ?
maksa83 maksa83 20:19 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Успут - шта се догађа у Црној Гори, нашој Спарти (што би рекао Омега) ?

Kažu na vestima od pola osam da su demonstranti dali Vladi 45 min. da podnese ostavku. Pošto su ovi odbili trenutno je u toku probijanje vrata, koriste Koštunicu kao onog opsadnog ovna.
emsiemsi emsiemsi 20:22 24.10.2015

Re: Nasi putevi

maksa83
Успут - шта се догађа у Црној Гори, нашој Спарти (што би рекао Омега) ?

Kažu na vestima od pola osam da su demonstranti dali Vladi 45 min. da podnese ostavku. Pošto su ovi odbili trenutno je u toku probijanje vrata, koriste Koštunicu kao onog opsadnog ovna.

Ко је тај Коштуница ?
alselone alselone 20:29 24.10.2015

Re: Nasi putevi

Ко је тај Коштуница ?


Otvori vrata kredenca, onaj na slici sa unutrasnje strane.
emsiemsi emsiemsi 20:35 24.10.2015

Re: Nasi putevi

alselone
Ко је тај Коштуница ?


Otvori vrata kredenca, onaj na slici sa unutrasnje strane.

Ееее, јбг. Па ко још има креденц ?
tasadebeli tasadebeli 23:21 24.10.2015

Re: Nasi putevi

alselone
Ко је тај Коштуница ?


Otvori vrata kredenca, onaj na slici sa unutrasnje strane.



Ту је мојој баби писало када је родила које од своје шесторо деце.

Није могла жена да попамти све те датуме...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana