Zabava

Dan Djeda Mrazova

docsumann RSS / 29.10.2015. u 15:44

iliti komentar koji je apgrejdovan u blog.

 

kopenhagen-9-.JPG 

 Radi se inače, kao što neki već pretpostavljaju, a Gđa Klara - ZNA (cvijeće i bombonjera za nju), o poznatoj mozgalici, jednoj od najboljih na koju sam naišao tjekom dugih godina bavljenja tom problematikom i koju sam par puta već postavljao na blogu. 

Ne sjećam se i da li sam objavljivao  njeno rješenje, al' i ako jesam sigurno ima i onih kojima će ovo biti potpuno nov izazov. Tekst je, inače, u nekim detaljima promjenjen u odnosu na original, tako da otežam varalicama gugl prečice. 

 

Dakle:

Na jednom čudnom ostrvu žive sve sami bračni parovi. Među njima vladaju čudna bračna pravila. Ako žena vara muža to svi na ostrvu znaju sem dotičnog  nesrećnika. Ostrvski bonton nalaže da se prevarenom mužu na to ne ukazuje.

Kad muž ipak nekako sazna da je prevaren, isti dan se oblači u kostim djeda mraza, izlazi na ulicu i lupa u činele po cijeli dan.

Na to ostrvo je jednom prilikom nakon oluje dospio nekakav brodolomnik. Živio je među mještanima par mjeseci, i kad je najzad naišao brod koji će ga odvesti kući, on se zahvalio ostravljanima na gostoprimstvu, ali je usput, glasno prokomentarisao da nisu sve žene na tom ostrvu vjerne.

Svi ostrvljani su čuli te njegove strašne riječi.

Nekoliko dana po njegovom odlasku ništa se značajno nije dešavalo na ostrvu, a onda nakon  trećeg dana  na ulicama su se pojavili djeda mrazovi koji su bučno lupali činelama. Koliko je djeda mrazova tog dana izašlo na ulicu?

 

Tagovi



Komentari (173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 10:41 31.10.2015

Re: jos samo algoritam

Ribozom
Znate ovu mozgalicu:
Otac i sin ulaze u restoran. Otac je slep. Narucuju galeba. Nakon prvog zalogaja otac vadi pistolj i ubija se. Zasto je to ucinio?


davnorješeno
niccolo niccolo 19:02 29.10.2015

Čekaj bre

zar nismo Zili i ja to rešili (nezavisno jedno od drugog) još onomad kad si prvi put postavljao?
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:26 29.10.2015

Broj Djeda Mrazova

trećeg dana je n-1 gdje je n broj parova na ostrvu. Dakle, samo jedna žena nije prevarila muža.
docsumann docsumann 20:59 29.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

bojan ljubomir jugovic
trećeg dana je n-1 gdje je n broj parova na ostrvu. Dakle, samo jedna žena nije prevarila muža.


njet, mada bih volio da čujem obrazloženje ovog rješenja
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:41 30.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

Iz njegove tvrdnje "da nisu sve žene na tom ostrvu vjerne" proizilazi da je minimalno jedna žena bila nevjerna a maksimalno n-1. Naravno, iako tvrdnja sugeriše da je manji broj žena bio nevjeran u odnosu na broj vjernih i da treba tim prvacem ići pošao sam od drugog graničnog slučaja (ah, najnepovoljnijeg i najmanje vjerovatnog) u kome je samo jedna gospođa, recimo Eva, bila vjerna Adamu tj. da je maksimalan broj supruga, n-1, prevarilo muževe.

Po tom scenariju, budući da svi osim prevarenih muževa znaju za prevare - tog prvog dana svi zasigurno znaju da je broj prevara (p=n-1) i vjeruju (nadaju se) da su pored Eve i njihove supruge bile vjerne (p=n-2), a samo jedan muž, Adam, zna da su sve žene osim Eve nevjerne (p=n-1) ali i za nju nije siguran (p=n) sve dok brodolomnik odlazećom tvrdnjom to ne potvrdi (1 <= p <= n-1). Adam ne izlazi prvog dana zato što saznaje da je upravo Eva vjerna, ostali ne izlaze zato što znaju koliki je broj prevara p=n-1.

Ni drugog dana niko ne izlazi iz istog razloga: svi od reda vjeruju (ili se nadaju) da je pored Eve i njihova sopstvena žena bila vjerna (p=n-2), ali kako niko nije izašao, a morao jer svi znaju da su sve druge osim Eve prevarile muževe, svi u isto vrijeme (početak trećeg dana) zaključuju da svi čekaju da neko drugi izađe i da zapravo njihova žena nije bila vjerna, te svi oblače kostime i izlaze van.
milojep milojep 11:20 30.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

bojan ljubomir jugovic


To je rešenje 100%
A za to da se desio baš granični slučaj (n-1) dokaz je da su dedamrazevi uopšte izašli! U ostalim slučajevima i dalje bi svako verovao da je možda i njegova žena verna a pored onih za koje je znao.

Samo treba dodati da je na ostrvu ustvari skup bludnih parova koji su svi članovi Mense
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:28 30.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

Samo treba dodati da je na ostrvu ustvari skup bludnih parova koji su svi članovi Mense


docsumann docsumann 11:29 30.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

ljudi, elegantan i jasan dokaz, tj. rješenje vam je okačeno negdje gore među komentarima.

als je došao do istog u samo koji minut vremenske razlike.


e, da, i mančini je prijavio tačno rješenje preko pp-a.
milojep milojep 12:24 30.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

docsumann
ljudi, elegantan i jasan dokaz, tj. rješenje vam je okačeno negdje gore među komentarima.

als je došao do istog u samo koji minut vremenske razlike.


e, da, i mančini je prijavio tačno rješenje preko pp-a.


Problem ja samo u nedefinisanosti dedamrazovanja. Da li je deda mrazova bilo pre i za vreme brodolomnika?Da li je brodolomnik rekao istinu? Da li se za neverstvo žene samo jednom izlazi kao deda mraz? Da li se samo mozgalicama zaključuje neverstvo
zilikaka zilikaka 15:04 30.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

docsumann
ljudi, elegantan i jasan dokaz, tj. rješenje vam je okačeno negdje gore među komentarima.

als je došao do istog u samo koji minut vremenske razlike.


e, da, i mančini je prijavio tačno rješenje preko pp-a.

Nemam sad ni vremena ni mogucnosti da trazim, al glavu dajem da si ti predmetnu mozgalicu prvi put objavio bas kod Marka na blogu, maja ove gpdine.
Tad je objavljeno i resenje, tako da ste vi momci malo "rasejani".

Opet, nije lepo da vam se uskrati radost otkrovenja
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:11 30.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

А, не, ми смо расејани за чарапе, дане у недељи и такве ствари, али мозгалице памтимо -- ова се мозгалица није појавила код мене, мени је потпуно нова и одлична је.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:34 30.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

Uff, tako je... Ponekad imam osjećaj da mi broj rasparenih čarapa (Rč) teži beskonačnosti. Nofi je ovo, red mozgalica, red stonera. Evo jedna opasna od Duhovnije' prosjaka - The Lunatic Fringe
niccolo niccolo 18:21 30.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

bas kod Marka na blogu

Ne, nego kod Pižona...
zilikaka zilikaka 19:45 30.10.2015

Re: Broj Djeda Mrazova

Ne, nego kod Pižona...


Jeste, izvinjavam se svima i posebno zahvaljujem kolegi advokatu čija pouzdanost nikad nije bila upitna.


Atomski mrav Atomski mrav 23:03 29.10.2015

Brodolomnik

Pitanje koje mene muči je - kako je brodolomnik saznao da nisu sve žene na ostrvu verne? Tako što je on lično spavao sa nekima od njih ili su mu se njihovi ljubavnici poveravali, onako kao autsajderu za koga pravila ponašanja ne važe?
docsumann docsumann 23:14 29.10.2015

Re: Brodolomnik

Atomski mrav
Pitanje koje mene muči je - kako je brodolomnik saznao da nisu sve žene na ostrvu verne? Tako što je on lično spavao sa nekima od njih ili su mu se njihovi ljubavnici poveravali, onako kao autsajderu za koga pravila ponašanja ne važe?


to je sasvim, ali sasvim nevažno, pošto kao što stoji u samoj postavci zadatka:

Ako žena vara muža to svi na ostrvu znaju sem dotičnog nesrećnika.
Jukie Jukie 18:37 30.10.2015

Re: Brodolomnik

docsumann
Atomski mrav
Pitanje koje mene muči je - kako je brodolomnik saznao da nisu sve žene na ostrvu verne? Tako što je on lično spavao sa nekima od njih ili su mu se njihovi ljubavnici poveravali, onako kao autsajderu za koga pravila ponašanja ne važe?


to je sasvim, ali sasvim nevažno, pošto kao što stoji u samoj postavci zadatka:

Ako žena vara muža to svi na ostrvu znaju sem dotičnog nesrećnika.

A KAKO to svi znaju a on ne zna? Kako neki deseti čovek na drugom kraju ostrva zna? Čuje ih kako stenju? Kako muž ne čuje? Možda se neverstva dešavaju samo kad muž ode čamcem u ribolov? I kako je muž toliko glup ako gleda kako Perina i Mikina žena varaju muževe kad odu čamcem, pa ga njegova šalje da malo peca i vigorously maše sa obale dok se on udaljava, da tu nisu čista posla? Šta znači "znati"? Da li je to kao u onom filmu (idu kod neke vudu vračare u močvaru i on ima baš dobru jaknu) kad svi znaju da je neki tip gej pa i njegova majka, ali zvanično "ne zna" jer se nije autovao.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:51 30.10.2015

Re: Brodolomnik

Šta znači "znati"?

Их, ниси ни загребао, у овом проблему није важно знати, већ знати и да ли други знају, а и знати да ли други знају да други знају.
alselone alselone 23:21 29.10.2015

Posle treceg

Znaci, na kraju treceg dana ili cetvrtog dana?
docsumann docsumann 23:33 29.10.2015

Re: Posle treceg

alselone
Znaci, na kraju treceg dana ili cetvrtog dana?


evo gore izvedoh kompletnu analizu.

i da, postoji mala terminološka nedoumica, odnosno dilema u obilježavanju dana. tj. da li početi od nultog ili prvog dana.

recimo zbog onih slabokapirajućih ostrvljna ostavlja im se čitav dan da se obuku u kostim djeda mraza kad otkriju da su ipak oni ti koji su prevareni.
alselone alselone 23:34 29.10.2015

Re: Posle treceg


evo gore izvedoh kompletnu analizu.


Pogledaj molim te vreme kada sam ti poslao PP. :)
docsumann docsumann 23:38 29.10.2015

Re: Posle treceg

alselone

evo gore izvedoh kompletnu analizu.


Pogledaj molim te vreme kada sam ti poslao PP. :)


upravo ti odaslah i pp.

evo, svečano proglašavam alse za najautentičnijeg rješitelja DM mozgalice na blogu
alselone alselone 23:39 29.10.2015

Re: Posle treceg

evo, svečano proglašavam alse za najautentičnijeg rješitelja DM mozgalice na blogu


ah, ti laskavče.

Za dlaku sinko, otvorio sam PP i kontao 10ak minuta, i kucao polako. i taman posaljem i vidim da si ti minut pre toga rekao resenje. Da sam kucao jos dva minuta duze, ispalo bi da sam prepisao.
zilikaka zilikaka 00:14 30.10.2015

Kod mene

nešto zaglavilo. Mogu da otvorim samo prva četiri komentara ovog bloga.
Mora da mi je to nagrada domaćina za uložen trud i vreme na njegovom blogu.
Jaril Jaril 09:22 30.10.2015

Мене збунила фабула

Ако је бонтон да се ћути о превари онда сви већ знају да нису све жене верне. Шта ће им бродоломник да им то каже? Ако би сви петпостављали да су све жене верне, онда такав бонтон не би ни био успостављен.

А и математици сам несклон.
cassiopeia cassiopeia 09:35 30.10.2015

Re: Мене збунила фабула

Jaril
Ако је бонтон да се ћути о превари онда сви већ знају да нису све жене верне. Шта ће им бродоломник да им то каже? Ако би сви петпостављали да су све жене верне, онда такав бонтон не би ни био успостављен.

А и математици сам несклон.


Mene su zbunili načisto. I odustanem od rešavanja. A tek diskusija Zili, Docs, Alselone, Nicolo...
Jedino što mogu da zaključim da sam zaglupela
nikvet pn nikvet pn 10:47 30.10.2015

Re: Мене збунила фабула

cassiopeia
Mene su zbunili načisto. I odustanem od rešavanja


Исто тако, али мучи ме нешто друго. Какав ум треба да буде да би ово брзо скапирао, који је најближи ментални склоп ? Да ли је то верни муж, неверни муж, преварени муж ? Верна жена, неверна жена, преварена жена ? Или два у један ?

Шкакљиво питање за блогопучанство богами.
emsiemsi emsiemsi 17:53 30.10.2015

Re: Мене збунила фабула

cassiopeia
Jaril
Ако је бонтон да се ћути о превари онда сви већ знају да нису све жене верне. Шта ће им бродоломник да им то каже? Ако би сви петпостављали да су све жене верне, онда такав бонтон не би ни био успостављен.

А и математици сам несклон.


Mene su zbunili načisto. I odustanem od rešavanja. A tek diskusija Zili, Docs, Alselone, Nicolo...
Jedino što mogu da zaključim da sam zaglupela

Не секирај се - пијац и шпорет ти нико не може одузети.
cassiopeia cassiopeia 19:22 30.10.2015

Re: Мене збунила фабула


emsiemsi
Не секирај се - пијац и шпорет ти нико не може одузети.


zilikaka zilikaka 19:54 30.10.2015

Re: Мене збунила фабула

Исто тако, али мучи ме нешто друго. Какав ум треба да буде да би ово брзо скапирао, који је најближи ментални склоп ? Да ли је то верни муж, неверни муж, преварени муж ? Верна жена, неверна жена, преварена жена ? Или два у један ?


Na primeru ovog bloga, izdvajaju se dve jasne grupe. Jedna je isklučivo logičko-matematič(ars)ka, a druga - advokati.

Pri čemu u drugu grupu svrstavam i sebe.
alselone alselone 17:59 30.10.2015

Doc

Daj jos neku za veceras. Kad te smlati prehlada, onda petkom uvece resavas mozgalice, umesto da otvorim koje ladno i vidim sta rade drugi pripadnici zajednice izvan kancelarije i kuce.
zilikaka zilikaka 20:05 30.10.2015

Re: Doc

alselone
Daj jos neku za veceras. Kad te smlati prehlada, onda petkom uvece resavas mozgalice, umesto da otvorim koje ladno i vidim sta rade drugi pripadnici zajednice izvan kancelarije i kuce.

Nije mozgalica neg matematički zadačić. Za razgibavanje.
Podsetila se upravo juče čitajući stare pp sa domaćinomnam.

Muž (M) i žena(Ž) pozovu u goste tri bračna para. Svi su došli u isto vreme i rukovali se nasumično, s tim što se niko nije rukovao sa svojim bračnim drugom. Na kraju muž (M) postavi pitanje svima da kažu koliko su se puta rukovali, i dobije sedam različitih odgovora 0,1,2,3,4,5 i6.
Koliko se puta rukovala njegova žena?
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:06 30.10.2015

Re: Doc

Ууу, добар, исто онолико пута колико и он : )
alselone alselone 21:10 30.10.2015

Re: Doc

Koliko se puta rukovala njegova žena?


Hoces rezultat ovde ili na pp?
zilikaka zilikaka 21:14 30.10.2015

Re: Doc

Hoces rezultat ovde ili na pp?


Ma, može ovde, ako tebi nešto znači, Skoro sigurno da ste ga rešili.

Zapravo, možda bi bilo nezgodno da vas dvojica to ne umete, jer sam ovo pronašla čačkajući po nekim zadacima za 6.-7. razred osnovne.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:20 30.10.2015

Re: Doc

Свиђа ми се ово "скоро сигурно" : )
zilikaka zilikaka 21:22 30.10.2015

Re: Doc

Свиђа ми се ово "скоро сигурно" : )


To iz mene progovara ona advokatska crta ličnosti.

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:29 30.10.2015

Re: Doc

Ма и у праву си скроз, јуче сам омануо 3*4 (изашло ми 24, ако је некоме битно).
alselone alselone 21:35 30.10.2015

Re: Doc

Onaj ko je rekao da se rukovao sa 6 ima supruznika koji se rukovao sa 0. Onaj koji se rukovao sa 5 ima supruznika koji se rukovao sa 1, 4 sa 2. Ostalo 3.
zilikaka zilikaka 21:43 30.10.2015

Re: Doc

Onaj ko je rekao da se rukovao sa 6 ima supruznika koji se rukovao sa 0. Onaj koji se rukovao sa 5 ima supruznika koji se rukovao sa 1, 4 sa 2. Ostalo 3.


Eto, vidiš da znaš!

Nego, samo da vas obavestim da mi je i kolega advokat na pp poslao tačan odgovor.
zilikaka zilikaka 21:44 30.10.2015

Re: Doc

јуче сам омануо 3*4 (изашло ми 24, ако је некоме битно).


A koliko je inače?
docsumann docsumann 10:44 31.10.2015

Re: Doc


a koleginica će da potvrdi da samo oavj zadat rješio još onomad na pp
zilikaka zilikaka 19:14 31.10.2015

Re: Doc

docsumann
a koleginica će da potvrdi da samo oavj zadat rješio još onomad na pp

Svaka čast.
docsumann docsumann 00:08 01.11.2015

Re: Doc

jbt, stvarno mi je užasan typo
Kiza car Kiza car 23:52 30.10.2015

Evo jedna iz trećeg razreda oš

AAB + B = BBA
A i B su različite cifre, brojevi su dekadni (valjda)...
Btw evo rešenja docsove
docsumann docsumann 15:45 31.10.2015

Re: Evo jedna iz trećeg razreda oš

AAB + B = BBA
A i B su različite cifre, brojevi su dekadni (valjda)...


A = 1

B = 2

1 x 1 x 2 + 2 = 2 x 2 x 1
zilikaka zilikaka 19:17 31.10.2015

Re: Evo jedna iz trećeg razreda oš

docsumann
AAB + B = BBAA i B su različite cifre, brojevi su dekadni (valjda)...A = 1B = 21 x 1 x 2 + 2 = 2 x 2 x 1


Samo u (pro)trku da primetim. Mislim da si promašio temu.
Koliko se ja sećam, kod ovako postavljenih zadataka, radi se o trocifrenom broju, a ne o brojevima međusobno pomnoženim.

EDIT: Evo sad stigla i pogledala. Ipak mi se čini da si u pravu, jer inače ne može. Moglo bi ako bi recimo bilo: AAB+B=ABA, al to je drugi par opanaka.
docsumann docsumann 00:02 01.11.2015

Re: Evo jedna iz trećeg razreda oš

EDIT: Evo sad stigla i pogledala. Ipak mi se čini da si u pravu, jer inače ne može. Moglo bi ako bi recimo bilo: AAB+B=ABA, al to je drugi par opanaka



hehe, pa nakon dužeg dumanja, a polazivši od one sarsko-holmsovske, kad odbaciš sve nemoguće opcije, samo mi je ovo preostajalo
zilikaka zilikaka 00:26 01.11.2015

Re: Evo jedna iz trećeg razreda oš

Mene povuklo stp je zadatak za3. razred, a srcam se da je bilo takvih sa ciframa.
Mada, tek sad ne razumem cemu sluzi, ako nije greska.
Kiza car Kiza car 10:33 01.11.2015

Re: Evo jedna iz trećeg razreda oš

I ja mislim da je greška, pa reko' da proverim
docsumann docsumann 10:37 01.11.2015

Re: Evo jedna iz trećeg razreda oš

Kiza car
I ja mislim da je greška, pa reko' da proverim


e, sad ...

al' jbg, ni greške me ne mogu zaustavit
docsumann docsumann 10:39 01.11.2015

Re: Evo jedna iz trećeg razreda oš

EDIT: Evo sad stigla i pogledala. Ipak mi se čini da si u pravu, jer inače ne može. Moglo bi ako bi recimo bilo: AAB+B=ABA, al to je drugi par opanaka.


da, i suviše je lako
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:00 01.11.2015

Re: Evo jedna iz trećeg razreda oš

al' jbg, ni greške me ne mogu zaustavit




bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:24 01.11.2015

Sjetio sam se

jednog simpatičnog problema - vidim da je prisutan i on-line - pročitao sam ga davno u ilustrovanoj knjižici Ajnštajn za početnike. Ne znam da li ste rješavali, vjerovatno jeste ako ne -


Lena ima 36 godina. Lena je triput starija od Anje
kada je Lena imala godina koliko Anja ima sada.
Koliko Anja ima godina?
zilikaka zilikaka 15:05 01.11.2015

Re: Sjetio sam se

Lena ima 36 godina. Lena je triput starija od Anje
kada je Lena imala godina koliko Anja ima sada.
Koliko Anja ima godina?


Da li si ti siguran da je baš ovo tačan tekst? Da ne fali ništa?
Recimo veliko slovo i znak pitanja, reč bila, ili nešto treće
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:57 01.11.2015

Re: Sjetio sam se

Hvala zilikaka, u pravu si, treba

Lena ima 36 godina. Lena je triput starija nego što je bila Anja
kad je Lena bila stara koliko Anja sada. Koliko Anja ima godina?

docsumann docsumann 20:56 01.11.2015

Re: Sjetio sam se

Koliko Anja ima godina?


24
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:24 01.11.2015

Re: Sjetio sam se


Bravo

U spomenutoj knjizi čikica se obraća djevojčici iznoseći joj problem (originalno Marija i Ana, sa nešto drugačijim ciframa) a ona mu odgovara "Pitaj Anu!"

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:50 01.11.2015

Na

naslovnoj ispario spisak najnovijih blogova, da li je to neki bag ili a whole new century is coming ?



reanimator reanimator 11:23 02.11.2015

...

Gikovi, evo jedna totalna laganica, da rešavate uz podnevnu kafu
Tri kutije. U jednoj je kuglica.
Na svakoj piše po jedna rečenica, od kojih je samo jedna istinita.
1 : Kuglica je u ovoj kutiji.
2 : Kuglica nije u ovoj kutiji.
3 : Kuglica nije u kutiji 1.
U kojoj kutiji je kuglica?
docsumann docsumann 11:35 02.11.2015

Re: ...

reanimator
Gikovi, evo jedna totalna laganica, da rešavate uz podnevnu kafu
Tri kutije. U jednoj je kuglica.
Na svakoj piše po jedna rečenica, od kojih je samo jedna istinita.
1 : Kuglica je u ovoj kutiji.
2 : Kuglica nije u ovoj kutiji.
3 : Kuglica nije u kutiji 1.
U kojoj kutiji je kuglica?


br.2
alselone alselone 11:50 02.11.2015

Re: ...

br. 3
docsumann docsumann 12:03 02.11.2015

Re: ...

alselone
br. 3


ako je kuglica u br.3, onda su tačne rečenice na njoj (kuglica nije u kutiji br.1) i rečenica na kutiji br.2 (kuglica nije u ovoj kutiji).
alselone alselone 12:04 02.11.2015

Re: ...

onda su tačne rečenice na njoj


Ja sam ovo resenje i trazio.
docsumann docsumann 12:08 02.11.2015

Re: ...

alselone
onda su tačne rečenice na njoj


Ja sam ovo resenje i trazio.


i naš'o
docsumann docsumann 12:12 02.11.2015

Re: ...

no, pajz ovaj tjub biser. odlična nadogradnja na blog sarskog o Kaluzo-Klajnovoj teoriji.
čak i ako nemaš vremena, vrijedi ga odgledati u komaTima

alselone alselone 12:43 02.11.2015

Re: ...

no, pajz ovaj tjub biser. odlična nadogradnja na blog sarskog o Kaluzo-Klajnovoj teoriji.
čak i ako nemaš vremena, vrijedi ga odgledati u komaTima


Hvala.

Evo i za tebe biser. Gle ovog cara:
LINK
docsumann docsumann 12:55 02.11.2015

Re: ...

Gle ovog cara:



docsumann docsumann 02:59 03.11.2015

dodavanjem jedne linije


korigovati jednačinu

5 + 5 + 5 + 5 = 555

(napominjem mora ostati jednačina!)
blogovatelj blogovatelj 04:03 03.11.2015

Re: dodavanjem jedne linije

napominjem mora ostati jednačina!


Kako mora ostati, kad nije jednačina?!
docsumann docsumann 05:56 03.11.2015

Re: dodavanjem jedne linije

blogovatelj
napominjem mora ostati jednačina!


Kako mora ostati, kad nije jednačina?!


ok, iako mi je jasno da kapiraš o čemu se zapravo radi, dodaću dopunsko objašnjene (ispravku) - dodavanjem jedne linije izraz treba pretvoriti iz netačne u tačnu jednačinu.


panjatna?
Gospodja Klara Gospodja Klara 14:50 04.11.2015

Re: dodavanjem jedne linije

Kosa crta preko znaka jednakosti?
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:59 04.11.2015

Re: dodavanjem jedne linije

Kosa crta preko znaka jednakosti?


Isto sam posmislio. Dobar fol, ne može, naglašeno je da je jednakost. Rješenje je cakoliko . (Tj. tri varijante istog rješenja)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana