rimtutituki 2

Dule Nedeljković RSS / 20.06.2007. u 09:52

p1010105abi1.jpg

Davno je to bilo. Sedeli smo kod Caneta u iznajmljenom stanu, Gile, Milan, Cane i ja. Tri genija i ja. Polako ali sigurno je Beograd poceo da se pretvara u ono u sta se danas izrodio. Svi su oni to predvideli u svojim pesmama. "Igra rokenrol cela Jugoslavija", "Molitva", "Anestezija", ko ne veruje neka preslusa te pesme. I te noci su oni napravili tu pesmu, dok sam ja otisao po pivo. U sta smo se ovo pretvorili!? Sutra svira Cult u Beogradu. Prilika da se na "Parove razbrojimo". Moja generacija polako izumire. Ovaj grad je nekad, bacao svetlo daleko, ali doci ce dan suncem obasjan. Ovaj Blog je posvecen svim dragim ljudima koji se jos uvek bore. Koji ne posustaju i koji ne pristaju na kompromise. Da li ste culi novi album Discipline kicme: "Kada kazes muzika, na sta tacno mislis", tu je odgovor kako se trenutno treba ponasati. Osmeh i Bunt. Slusati Glasno! 

              
                Mir je najlepsa devojka
                Koju ne moze imati svako.
                Ako ne mogu da letim
                Ja necu da puzim
                Jer kad puzim
                Ja ne mogu da guzim.

                MIR! MIR, BRATE, MIR!
                MIR! MIR, BRATE, MIR!

                Necemo da pobedi
                Narodna muzika.
                Vise volim tebe mladu
                Nego pusku da mi dadu.

                MIR! MIR, BRATE, MIR!
                MIR! MIR, BRATE, MIR!

                Prljave borbe
                U ljubavne torbe.
                Manje pucaj,
                Vise tucaj.

                MIR! MIR, BRATE, MIR!
                MIR! MIR, BRATE, MIR!

                Suvise si mlad
                Da bi popio 'lad.
                Ispod slema    
                Mozga nema.

                MIR! MIR, BRATE, MIR!
                MIR! MIR, BRATE, MIR!

                Kuda svi
                Nemoj i ti.
                Jer ko izda
                Bice prokleta pizda.

                MIR! MIR, BRATE, MIR!
                MIR! MIR, BRATE, MIR!

                Ne mozes pobeci
                Od neceg sto je tu,
                Sveprisutno.

                MIR! MIR, BRATE, MIR!
                MIR! MIR, BRATE, MIR!

                Rimtutituki...
                Rimtutituki...

                Mir...

                Koliko vas jos ima?
                Koliko vas jos ima?
                Na parove razbrojs'!
                Prvi! Drugi! Prvi! Drugi!
                Prvi! Drugi! Prvi! Drugi!
                Prvi! Drugi! Prvi!

                Mir...
                Mir je najlepsa devojka
                Koju ne moze imati svako!
                Mir...
                Mir, brate, Mir...
                Ako ne mogu da letim
                Ja necu da puzim
                Jer kad puzim
                Ne mogu da guzim.              
                Mir, brate, Mir...
                Mir, brate, brate...
                Ispod slema
                Mozga nema.
                Mir, brate, Mir...
                Mir...
                Mir...
                Mir, brate, Mir...
                Brate, Mir...




Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 12:40 20.06.2007

Guns N' Roses - Knocking On Heaven's Door

Wembley Stadium - 90,000

andjelija andjelija 15:30 20.06.2007

ponasate se

ko gerijatrija....doduse i jeste (duhom) jednom nogom u grobu.


kako je bilo? kako god da je bilo nekad, nekad ne postoji...nadjite neku lepotu u ovom sada. ima tu svasta zanimljivog KO HOCE DA GLEDA!
snezana7plus snezana7plus 00:34 21.06.2007

re-andjeliji: Re: ponasate se

andjelija,
u cemu je tvoj problem ? Vidim da si bas nesto ljuta na ovu generaciju.
Pa volimo mi i lepote sadasnjosti.
A pravili smo greske nije da nismo - zapravo nema te bezgresne generacije.
Opusti se bre, ne znam kako su te povredili, ali nije fer da nam zato mrzis i ovako:
jeste (duhom) jednom nogom u grobu.
pre vremena sahranjujes celu generaciju. Nismo mi jos za bacanje :))))
snezana7plus snezana7plus 15:34 20.06.2007

ima li prihvatljivih kompromisa ?

Neverovatni smo mi ljudi - evo ja na primer. Citam ovaj tvoj tekst gore:
Ovaj Blog je posvecen svim dragim ljudima koji se jos uvek bore. Koji ne posustaju i koji ne pristaju na kompromise.
i lepo mi oko srca, vidi i meni je posvecen blog. Koja samodopadljivost !
Na prvu loptu ja se tu definitivno vidim.
A onda pocinjem da razmisljam...( uff...nije to bas uvek zdravo...mislim..razmisljanje ).
Jos uvek se borim - ma svaki dan
Ne posustajem - ima momenata, al sam na crti
Koji ne pristaju na kompromise - e tu je zbun. Nekad pristajem, nekad - ne. Zavisi od kompromisa, sta je to - gde mogu da se malo pomerim od svog gledista ? Osnovna ideja ne, ali neke manje bitne stvari - naravno, neophodno je za suzivot.

Na primer, nalazim se na svadbi svog bratanca, udare po grandu, ja bih napolje, covece muka mi ! Pa onda razmisljam koliko bih ga povredila na taj njemu jakooo vazan dan i ostajem – ne dugo, ali previse dugo za moj, a prekratko za njegov ukus.

Dule, da li je to prihvatljiv kompromis ?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 16:01 20.06.2007

Re: ima li prihvatljivih kompromisa ?

Snezana, krajnje prihvatljiv:)
ervetor ervetor 18:52 20.06.2007

Re: ima li prihvatljivih kompromisa ?

E vidis, jes' da nisi mene pitala ali si me bas ubola u srce.
Dakle ja vec godinama tako na raznoraznim svadbama,slavama,krstenjima i tako dalje gutam te narodnjake i uzas bozji od tonova, samo da ne bih uvredio te svoje rodjake, poznanike i sta li vec.
S druge strane, kada je situacija obrnuta onda na primer opet na svojoj rodjenoj svadbi moram da pazim da muzika bude sto bliza narodnjacima da se opet ovi ne bi uvredili !
Pa cekaj bre malo, ako se nase prijateljstvo svodi na to da ja treba da se stidim onoga sto volim da slusam u svakoj prilici a moj prijatelj ne, onda mi to i nije bas neko prijateljstvo pa s tim u vezi od nedavno me bas zabole dupe da li ce neko da se uvredi mojom reakcijom na opstenarodno veselje ili cinjenicom da ne igram uz dusevnu buku koju mi pustaju a koja poceca na zabavu revolverasa koji ti pucaju izmedju nogu a ti kao igras i svi su veseli.
Zao mi je, postalo mi je mnogo zamorno da glumim veselje na malogradjanskoj svadbi, i svoje razocaranje da je onaj koji me je pozvao izvor mog maltretiranja zvucnim oruzjem vise nikada necu da krijem.
Bas kao sto ni oni ne propustaju ni jedan jedini sekund da negoduju kada ja pustim Miles Davis-a ili John Coltrane-a
snezana7plus snezana7plus 00:41 21.06.2007

Re: ima li prihvatljivih kompromisa ?

ervetoru,
u pravu si , kad si ti domacin - ti si DJ - a kome se ne svidja, nek' odluci sta ce. Ako on ne postuje tvoju muziku - ne vidim zasto bi ti njegovu.
kod mene je bila druga situacija.
stidno unutarje stidno unutarje 09:37 21.06.2007

Re: ima li prihvatljivih kompromisa ?

kod mene na svadbi shame 69
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:44 20.06.2007

Dule,


Dule, molim te da obrises komentar o meni na tvom prethodnom blogu (I meni je poceo raspust) komentatorke Vaseljene, gde ona govori:
- da sviram tamburicu u nekom orkestru - sto nije tacno,
- da mi je Aleksandar Djukic najbolji prijatelj - ne poznajem ga
- da sam clan frakcije LDP - netacno
- da sam clan LDP - netacno
- da me je C. Jovanovic izbacio iz LDP-a - netacno
- da sam ja u stvari komentator LBSL - potpuno netacno

Posto sam u Februaru i Martu imao potpuno identicne optuzbe iskljucivo od Biljane Srbljanovic u 6 ili 7 navrata, potpuno sam siguran da je komentator Vaseljena upravo Biljana Srbljanovic, jer na identican nacin pokusava da falsifikuje moj identitet. Posto mi je i nekoliko komentara falsifikovala tada, uopste se ne cudim ovome sto radi - jer joj je ovakvo delovanje svojstveno. Kada dodjem u Srbiju, sigurno cu podneti tuzbu protiv nje.

Mislim, ne moras ni da ga obrises, samo te molim da postavis ovaj moj post ispod njenog na istom blogu, jer si iskljucio mogucnost daljeg komentarisanja na tom blogu, pa je ne mogu da demantujem te njene lazi i klevete. Mislim, nije fer da tako nesto stoji a da ja nemam pravo da to demantujem, jer lazi su zaista gnusne i ticu se mene i moje licnosti.



kiklop nandor kiklop nandor 15:50 20.06.2007

Bojane,

ti tvrdiš da Biljana Srbljanović nije napustila blog?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 16:48 20.06.2007

Re: Dule,

ne ja necu da ga obrisem, samo voleo bih da dok se Biljana ne vrati, a vratice se, ne pisete o njoj po mojim blogovima. Nemam ja pojma ko je Vaseljena, Boban, Radovan, Milovan a i iskreno me boli uvo.
kiklop nandor kiklop nandor 19:44 20.06.2007

Dule, izvini,

ja samo hteo da proverim da li je tu ili nije. Ako jeste, onda ne mogu da je tužim zbog duševnog bola koji mi je nanela svojim odlaskom :)
andjelija andjelija 15:53 20.06.2007

zaboravih

"Moja generacija polako izumire"



ne izumirete polako, nego punim plucima disete i zagadjujute. ako su nam babe i dede omasile u proceni lidera i vodja, kako to da VASA genericija nije uspela takve katastrofalne greske da ispravi.

i sada se hvatate za nostalgiju i kako je nekada bilo lepo. pa nama prijatelju bas i nije bilo lepo, jer eto ti si bio stariji od mene jedno 10 godina bar, i mogao si da nam omogucis da zivimo u zdravijoj sredini. ti i tvoja generacija...ali ne tvoja generacija sada je u svim porama drustva i zagadjuje maksimalno gde stigne.

samo nas u rikverc vozite.


vucko vucko 16:11 20.06.2007

Glupi ćale

“When I was a boy of fourteen, my father was so ignorant I could hardly stand to have the old man around. But when I got to be twenty-one, I was astonished by how much he'd learned in seven years.”
-- Mark Twain
Dragana Sepe Dragana Sepe 16:22 20.06.2007

Re: zaboravih

UPRAVO ZBOG TAKVIH I IMA PROBLEMA SA OVIM BLOGOM. TREBALO BI DA POSTOJI SELEKCIJA TEKSTOVA, ONIH KOJI POSEDUJU BAR NEKAKAV KULTUROLOSKI NIVO I ONI KOJI TO NAZALOST NISU U STANJU... ISTO VAZI I ZA LJUDE KOJI PRISTUPAJU ISTOM.
DOMACE VASPITANJE, KULTURNI NIVO..... DEMOKRATIJA... NOVI POJMOVI, SVAKAKO NEPOZNATI CAK I ZA NEKE KOJI UCESTVUJU U DISKUSIJAMA I NA OVOM BLOGU... SRAMOTA! ... LJUDI, IPAK JE 21 VEK... I VI MLADJI, PROBUDITE SE....
andjelija andjelija 16:30 20.06.2007

Re: zaboravih

mala ispravka gospodjo.

upravo zbog VAS takvih problem je ne sa blogom nego celim svetom.
dok vi mrsite muda kako ste najpametniji, jer takve reci proizilaze iz gore pomenutih tekstova vase generacije, mi mladji, nevaspitani nemamo sansu da vam ukazemo na probleme. a i ako dobijemo sansu, ne razumete.

ja ovde mladji koristim u figurativno da ne bi bilo zabune.

svi se prave pametni, svi znaju sve i bolje nego ceo svet drugi, bezobrazni i arogantni. to nam je izgelda u krvi.

demokratija my ass. SUJETA I INTERES su coveciji najveci neprijatelj. kada prestanemo da bolujemo od toga, prestace i svadje, ratovi i ostale forme prepucavanja. do tada, pisi malim slovima, jer velika u internet svetu znace da se deres na nas. ili je to mozda bilo namerno cisto toliko da nam ukazes sta je demokratija?

piece.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 16:34 20.06.2007

Re: zaboravih

Andjelija, u pravu si. Ali ti koji nas danas vode su se krili od nas tih godina. Tesko da si negde mogla videti ove alavce na moc i novac. Tada se gradom setala lepsa ekipa. Onda su ljigavci poceli da se aktiviraju da rade u piramidalnim bankama, da sluze gazdi, da valjaju drogu i ljude za sitne pare, koje su u finalnoj dobiti bile ogromne, za vreme rata su prodavali oruzje i sanitetski materijal a onda su posle revolucije otvorili lokale, agencije, pumpe, grade zgrade, postali su ugledni gradjani. Svaki dan nam se smeju u lice, a ja kada kazem da im treba j----i mater, mene zatrpavaju da sam politicki nekorektan, da sam rasista, da mrzim razlicitosti. Gledaj samo sta se desava ovih dana. Da li neko normalan moze da proguta prepirkiu Dusana Mihajlovica i Bebe Popovica?! Sto rece neko gore, sve bih ih pobacao u istoriju da nam se svi do jednog zauvek maknu iz zivota, kao da nam ih nisu dovoljno ogadili.
kiklop nandor kiklop nandor 16:39 20.06.2007

Anđelija,

jedno od mitskih bića sa "naših" prostora je i ćorava Anđelija. Meni, Kiklopu, to biće je jako blisko :)
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 16:40 20.06.2007

Re: zaboravih

treba Vi klinci da prozivate, ali prozivajte one koji su Vam onemogucili prosperitet. One zbog kojih radite u stranim bankama za 300 jura, one koji su podelili svet na manekene i glumce, one kojima je Veliki Brat jedina zabava u zivotu.
Znas i sama ko su glavni krivci. Oni imaju imena i prezimena. Oni trenutno imaju novac i moc. Ko ima medije ima i prosperitetnu buduicnost za svoju guzicu. Mi sada mozemo da kukamo za boljim vremenima, ali ona su sa ove vremenske distance zaista bila lepsa i cistija. Meni je licno dovoljno da se javno deklarisem da prezirem tu olos. Oni znaju to i meni je dobro...
andjelija andjelija 17:18 20.06.2007

Re: zaboravih

meni licno nisu onemoguciliprosperitet jer sam imala SRECE da na vreme odem iz zemlje, da zavrsim donekle neko skolovanje, bez podplacivanja, sve o svom trosku, i da svojim radom obezbedim sasvim jedan fin i pristojan zivot.
a za vreme mog bitisanja u matici zemljici, vecinu drustva su mi bili oni a-la vidimo se u cituljama, citava tubro estrada i sve ono sto vole mladi jel. i vise postenih i ljudi si tu mogao da nadjes nego medju rokerima i pankerima.
ko je svirao gitaru kod nas? samo onaj ko nije mogao da smuva ribu na zvaku..i onda se uvati basa i satro si u grupi nekoj.
svi smo mi krivci. svi i ja i ti ...ali tvoja ta generacija biznismena i politicara je nesto najpokvarenije i najpodmuklije sto se izrodilo. veruj mi...a kad moja generacija dodje na red vi cete biti male bebe za nas.

dule ne mogu da ti namecem svoje stavove o tom olosu o kom govoris kada vec imas svoj. mogu samo da te posavetujem da sa tim prezirom nista ne mozes da postignes. jedino pozitivnim stavom i zdravim razumom mozemo da menjamo nase okruzenje. ali za tako nesto stvarno treba biti spreman za trosenje energije.


corava andjelija je toliko corava da gleda samo svoje, ne zeli zlo drugom i pomaze nekim dobrotvornim fondomima cim joj se ukaze prilika.
a vidim li neko vase dete kako psuje na ulici ili pusi cigaretu ima da ga za uvo dovedem kod vas kuci.
toliko od mene.



surabya johnny surabya johnny 18:50 20.06.2007

Re: zaboravih

u, je, andjelija - bash si stroga. uvek je lako optuziti osobu broj tri, i to je vrlo popularan sport u srbiji. bash kao i to da se svi smatraju za genije, pametne zene, frajere i shmekere, dobre i poshtene ljude- jednom rechju- Srbe. chak i oni koji se groze pojma "srbin", chim odu u neke druge zemlje (uglavnom kao dobrovoljni izgnanici) pochinju da uvidjaju "kako su srbi ipak nekako drugachiji, opushteniji". naravno da jesu: srbi su jednostavno navikli da se sa njima svashta radi i da im sve bude "ravno do kosova". i nije to boljka od juche, ili od pre 15. ili 60. godina. to traje i traje. uzmimo recimo obrenovicevsku srbiju: u to vreme imamo pijemontistichku Srbiju- samu po sebi slabu seljachku i zaostalu zemlju, simboliziranu biografijom Djure Jakshica, slomom Laze Kostica, prvo begom i onda jalovom smrcu Sterijinom u Vrshcu, tragichnom smrcu mladica Svetozara Markovica, opusom Vojislava Ilica, kome je jedini ideal bio da postane direktor drzavne shtamparije! JJ Zmaj je zaludno moljakao za srpsko (srbijasnsko) drzavljanstvo, Svetotozar Miletic poludeo, a sve biografije od Pere Todorovica pa do radiklaskih prvaka (Pashicevih)- > od beogradskih kazamata pod Aleksandrom Kardjordjevicem 1848.> do stradanja Vuka i Domanovica "Stradije", samo su ilustracije za insufijenciju obrenovicevske Srbije. ona je do danas opstala, ta sushichavost na drzvanom nivou, neodgovornost, kabadahijsko ponashanje: haram, karam i obaram; i to je evidentno. za srbe same ova je situacija bolno bezizgledna.

to shto se poslednja ekipa mladih ljudi u beogradu, onih koji su stasali pre pochetka ratova, ponashala upravo kao trupa, armija klovnova unutar samoupravnog poredka, koje je jedino zanimao dostojan nastup na sceni, da budu kul i u trendu (top tenke, leviske, ploche, droga...) i shto se ova lezernost pokazala kao pogubna u jednoj sfrj, koja je svim ostalim narodima i narodnostima (sic!) izgledala kao veshtachka tvorevina ponizenja (u isto vreme za srbe potpuno samorazumljiva), nikako im se ne moze spochitavati sada:
kao prvo, zato shto to nema smisla (svrhe) - jer, to su odavno prohujala vremena: osim toga, ako im je zasita bilo zabavno, i ako su bili pristojniji ljudi, nema im se shta za prebaciti, osim toga shto su se pametno klonili bezvezarija na nivou rankovica, miloshevica, tudjmana, spegelja, janshe, mesica, drashkovica i sheshelja....
andjelija andjelija 19:15 20.06.2007

Re: zaboravih

ne optuzujem osobu broj tri nego duleta i njegovu generaciju za kojom place i sazaljeva se sto izumiru, jer je on poveo pricu o nekada. srecom te ima nade za sve jer je tekst posvetio svim ljudima dobre volje. a zatim optuzujem mene i sve ostale.
super mi je drago sto si mi odrzao blic kurs iz istorije, hvala. ocito si vrlo pametan i ja ti se bas divim zbog toga.

zamisli samo jos jedan roker u ministarstvu ili kao vlasnika nekih medija? :) ...pa mi bi covece poderane shajkace nosili.
ma trebali ste svi lepo da se izoverdozirate dok ste se bavili opijatima, pa da mi imamo posla samo sa starom gardom.




Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:40 20.06.2007

surabya johnny


Pa ne bih se bas slozio sa tobom da smo bili lezerni, pre bi se reklo da smo pokusali i da smo bili nemocni. Izgubili smo od Milosevica 9. marta, i posle je bilo velikog bunta u narodu 92. i 93. ali Milosevic je imao saradnike u samom rukovodstvu opozicije, zato je i uspevao tako dugo da ostane na vlasti. To je fakticki i bilo odlucijuce, zbog toga tada nemoguce da se on srusi. Ogromno raspolozenje je bilo u narodu da se srusi komunizam i sa njime Milosevic pocetkom devedesetih, ali ponavljam "opoziciona elita" je radila za DB, zato ga je bilo nemoguce srusiti (Vuk, Micunovic, Seselj i gotovo cela rukovodstva njihovih stranaka) . Ljudi to tada nisu shvatali, mnogi to i dan danas nisu skapirali.

Stotine hiljada mladih je tada napustilo Jugu, kao vid bunta i neslaganja sa tim rezimom. Licno, izasao sam iz Juge Juna 91. evo i dan danas sam preko, i ko zna da li cu se ikada vratiti. Tuzna je nasa prica raseljenih po belom svetu, nemoj da te laze neko da nam tece mled i mleko svima. Jedna upropastena generacija i mladost, isto kao i nastupajuce generacije posle nas.

Na ovom blogu smo samo hteli, neki od nas, da se prisetimo osamdesetih koje su zaista bile divne u poredjenju sa periodom od posle 91. do danas. To je zaista tacno. Mislim da nema potrebe napadati nas i kriviti za bilo sta, narocito ne nas koji smo otisli iz Juge, jer mi zaista nismo pristali na Milosevicevu diktaturu, zato smo i otisli, znaci nismo saucesnici u bilo cemu. Bilo je ili ces ostati i prihvatiti postojece, ili ces otici. Mnogi nisu ni uspeli da izadju, jer to bas i nije bilo tako jednostavno tada. Sve u svemu jedna velika tragedija.

pnbb pnbb 19:55 20.06.2007

konstruktivna kritika

andjelija
. ma trebali ste svi lepo da se izoverdozirate dok ste se bavili opijatima, pa da mi imamo posla samo sa starom gardom.

gospodzo brate andjelija, koliko ja pratim, oni koje glavonja pominje , a da su se opijatima bavili, su dobrim delom vec otputovali, a koji nisu, nisu eventualno zbog kvaliteta, a ne kvantiteta konzumacije...

mladje generacije, koliko vidim, vise preferiraju hemudze - sto na duge staze , slicno kao i opijati, utice na percepciju, a i na sposobnost formulisanja

na stranu to.. nego tvojoj konstruktivnoj kritici postojeceg stanja fali malo da ne kazem konzistentnosti.. vidim da si gnevna i da te ponela emocija ali ako bi se dogovorila ko je zapravo kriv - propala matora generacija rokera, politicara, medijskih mogula, pankera... , i za sta - za sajkace, vasu propalu buducnost, st aono jos bese...

na stranu i to... bitno je da si zapravo , mozda i sasvim nehoticno, u pravu - nema plakanja nad prosutim mlekom, to lamentiranje nad blistavom prosloscu je karakteristika svake generacije koja je videla ideale kako se urusavaju...
znaci svake generacije...
izlaz je , naravno , u gledanju unapred... savremeni tokovi, i slicno... ne naravno u smislu da se kao svezi penzos oblacis poput vlastitog unuka...
jebiga ni gile vise ne slusa ono sto je svirao pre 30 godina... zasigurno i drugacije dopinge koristi...
evolucija
ugledati se na koju, to je...
preskociti kalt, ne zato sto mislis da je sranje, nego iz principa, i otici na prvi kocert lokalnih klinaca, pa makar bili i sranje...

kamichak kamichak 20:04 20.06.2007

Re: zaboravih

Dragana Sepe
UPRAVO ZBOG TAKVIH I IMA PROBLEMA SA OVIM BLOGOM. TREBALO BI DA POSTOJI SELEKCIJA TEKSTOVA, ONIH KOJI POSEDUJU BAR NEKAKAV KULTUROLOSKI NIVO I ONI KOJI TO NAZALOST NISU U STANJU... ISTO VAZI I ZA LJUDE KOJI PRISTUPAJU ISTOM.
DOMACE VASPITANJE, KULTURNI NIVO..... DEMOKRATIJA... NOVI POJMOVI, SVAKAKO NEPOZNATI CAK I ZA NEKE KOJI UCESTVUJU U DISKUSIJAMA I NA OVOM BLOGU... SRAMOTA! ... LJUDI, IPAK JE 21 VEK... I VI MLADJI, PROBUDITE SE....


pa odlucite se - kulturoloski ili kulturni nivo?
mislim, kad se vec razumete u pojmove.
andjelija andjelija 20:05 20.06.2007

ne patim

od principa. sta bih sa tim principom postigla za sebe? ama bash nista.
da je tako ne bih isla na 1/3 koncerata na koje idem vrlo cesto. i cult i rchp su imali odlicne koncerte. ovi drugi su moji tako da sam tu malo vise uzivala i divila se predivnoj kosici i izvajanosti dobrodrzeceg anthony-a a uz put imala priliku da prisustvujem nesvesnoj (savrsenoj) improvizaciji njegovih bandmates.

ponese me emocija to si upravu. vrlo sam emotivna.

te koje on pominje nisu otputovali ...baci oko gde je njegova generacija u politici. i sve roker do rokera. nemoj molim te jedni od najjacih ljudi su njegove bivse kolege po ideologiji.
kiklop nandor kiklop nandor 20:09 20.06.2007

Re: ne patim

Anđelija,

a da ti podržiš akciju "Godina azila za sve"? Simpa si mi 102%.
andjelija andjelija 20:11 20.06.2007

Re: ne patim

:))

sta ti je to?

a ko ti je simpa 101%?
kiklop nandor kiklop nandor 20:19 20.06.2007

Re: ne patim


"Godina azila za sve"
Osnovni blog

a početak akcije je obeležen i na blogu Jasmine Tešanović

Zokster mi je simpa 101%. Istina, imam tu prednost da ga tu i tamo srećem, a i pratim ono što radi mimo ove nesreće od bloga B92 :)
jadac jadac 20:37 20.06.2007

Re: zaboravih

...a kako bi nam pomogla?pcelice...
Dragana Sepe Dragana Sepe 20:43 20.06.2007

Re: zaboravih

Sa toliko cinizma, ironije, besa, zeljom da vredjas sve oko sebe, ne mozes razmisljati pozitivno i zeleti mir u bilo kom smislu te reci. Iskuliraj bar na kratko, razmisli pa onda uradi kako mislis da treba. Nemoj sve na precac. Kada kazes da zelis mir, onda nemoj svakim slovom svojih tekstova to da demantujes.
Pozdrav, svako dobro!
andjelija andjelija 20:57 20.06.2007

Re: zaboravih

jadac ako mene pitas imam lek :))))

kao prvo cim se ujutru ustane da se osmehne samom sebi i kaze 'sto ce danas lep dan da nam bude'

da lepo i sa ljubavlju pozdrave ukucani ujutru, da kada se izadje na ulicu udari mali osmeh a ne namrgodjenost, da se ne baca po ulici djubre, ne razvlace slajmare zelene po trototaru, da se pozdrave komsije, pomeri trudnici i starima u autobusu, propustali pesake na prelazima, strpljiviji bili u saobracaju, postuje tudje kao da je svoje, posao radi sa savescu i posteno, da se obrati paznja na okolinu i ponasanje drugih, ukaze lepim nacinom na greske jer za grubost stvarno nema potrebne, neprezirati tudje stavove kao nesto najgore na svetu vec pokusati da se razumeju i mozda nadje neka slicnost kako bi se resili, brine o tudjoj deci dok se igraju napolju ili bleje kao da su tvoja, kuci sa osmehom da se dodje sto se ponovo vide bliznji.

eto. i kada bi svi mi tako se ponasali bilo bi mnogo lakse.tako je meni i mojoj najuzoj okolini.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:04 20.06.2007

Re: zaboravih

kamichak

....pa odlucite se - kulturoloski ili kulturni nivo?.


da si mene pitala ja bih se odlucio za ... nivo:)))) al' kad nisi, nema veze - mogu ja i bez njega :))))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:12 20.06.2007

Re: zaboravih


andjelija
"Moja generacija polako izumire"ne izumirete polako, nego punim plucima disete i zagadjujute. ako su nam babe i dede omasile u proceni lidera i vodja, kako to da VASA genericija nije uspela takve katastrofalne greske da ispravi. i sada se hvatate za nostalgiju i kako je nekada bilo lepo. pa nama prijatelju bas i nije bilo lepo, jer eto ti si bio stariji od mene jedno 10 godina bar, i mogao si da nam omogucis da zivimo u zdravijoj sredini. ti i tvoja generacija...ali ne tvoja generacija sada je u svim porama drustva i zagadjuje maksimalno gde stigne. samo nas u rikverc vozite.


u pravu si andjelija, cika-Dule i njegova generacija su najkrivlji ... nisu nista pametno uradili, samo su zezali i izmisaljali ove bezvezne viceve, koji su samo njima smesni ... ja nesto mislim da ce nama na kraju, kao uslov za prijem u EU, traziti da ih se oslobodimo ... meni jedino sto pada na pamet je da ih posaljemo na ono komicno ostrvo iz jucerasnjig Duletovog vica :)))))
andjelija andjelija 00:43 21.06.2007

za ovaj jedan procenat

zokster ima da stancuje postove i slike ko lud :))
jadac jadac 02:17 21.06.2007

Re: zaboravih

...prvo,hvala na odgovoru...
a sad jedna konstatacija:
sve stvari o kojima pises su bile podrazumevane u ,,nase,,vreme sa tim sto smo u jednom tuznom vremenu izgubili tj(zmenili)sva ta ljudska i civilizacijska obelezja nekim nametnutim maskama.mnogi od nas koji nisu bili tvoje (srece) ostali su u SRBIJI nadajuci se da ce vasa nova EUROPSKA ekipa svojim povratkom ,znanjima i moralnim kodeksima uspeti da skine maske nase ,izumiruce,generacije.izvini,ali dok si ti gradila karijeru propustila si toliko dobrih zurki,koncerata,frajera,setnji,bombi i ostalih stvari jer iz ,naseg ,kaveza nismo hteli da vas ometamo u napredovanju.p.s.u cara trojana.....
Red Devil Red Devil 00:29 22.06.2007

Bojane

sve sto si napisao bih potpisao ali moram nesto da dodam: Andjelija je u pravu. Ta garda koja je 80ih od 30. do 40. godine svojih zivota provela u izobilju je najkorumpiranija generacija koju je ova zemlja ikada videla. To je generacija mojih matoraca, takozvanih "liberalnih konzervativaca" koja je nasu sadasnjost i buducnost prodala za 10 godina pijancenja po kvazi-fensi zurkama i putovanjima po belom svetu, ekipa koja je izigravala kosmopolite a u stvari je bila omedjena najcrnjom malogradjanstinom. Ekipa koja je bila shatro avangarda i intelektualna elita a u stvari se divila Brozu i gledala kako da se sto dublje uvuce u dupe njegovim lakejima kao sto je bio Ivan Stambolic. Ja sam dobar deo 80ih proveo van SFRJ a sa te distance su se stvari mnogo boilje videle.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:47 22.06.2007

Re: Bojane


Red Devil, da slazem se sa tobom. Licno, sam bio protiv takvog slihtarenja, ja sam otisao cak u drugu krajnost, da sa takvima nisam hteo ni kafu da popijem, a kamoli nesto vise. Jednostavno sam imao averziju od tih "komunjara" , tako smo ih tada zvali. 88. sam diplomirao ekonomiju, zaposlio se u jednoj export-import firmi i vec 89. odlucio da vise nikada ne radim za komuniste. Kazem ti ta moje osobina me je ponekad samog nervirala, jer sam stvarno i otisao u drugu krajnost, toliko da nisam mogao ni da komuniciram normalno sa ljudima iz branse. Verovatno znas da je spoljna trgovina u Srbiji 100% u rukama Milosevicevih udbasa.

Kao takav jednostavno sam morao da odem, otisao sam iz zemlje 91. bavim se sa medjunarodnom trgovinom i dan danas, ali nikada ni jedan posao nisam uradio sa Srbijom, iz gore pomenutih razloga.

Covek u zivotu uvek treba da bude objektivan i samokritican. Iako sam bio i ostao klasican anti-komunista, sto se tice Ivana Stambolica, Bog da mu dusu prosti, mislim da je on kojim slucajem preovladao na toj famoznoj 8. sednici 87. godine, da ne bi bilo ratova u Jugi, da bi mi vec 10 godina bili u EU.
Stambolic je bio nesto slicno Kucanu, koji je mirno izvrsio tranziciju u Sloveniji. Obojica su bili umereni i civilizovani ljudi, za razliku od Milosevica koji je bio klasican varvarin.
Queeria Queeria 20:11 20.06.2007

Dragi Dule

text je divan, uzasno je dirljiv i nekako tacan.
Meni je veoma zao, sto kada radim sa mladim ljudima, vidim koliko ima mrznje, netolerancije, koliko je veliko odsustvo empatije...
Danas sam video neke klince u Maxiju, valjda su na praksi, sve klinci od 16 ili 17 godina a nose majice Srbija Srbima i ovi ih pustaju, ovamo ovi idu na Vidovadanski mars...
Zao mi je sto se ideja slobode potpuno izgubila i umesto da ka drugima ona se zatvara u samu sebe...
Nemam pojma sta da kazem....osim da je novi album Discipline kicme cool.

I jedino sto mogu je da prilozim slicicu svoje idolkinje, Sofi Sol koja je rodjena 9.maja kao i ja :)

I ko nije neka pogleda film Poslednji dani Sofi Sol, divan je...

Kiss

Boban Stojanovic



Dule Nedeljković Dule Nedeljković 21:02 20.06.2007

Re: Dragi Dule

hvala, Bobane, sta da ti kazem sem da tebe ubrajam u hrabre ljude. Pozdrav
dunjica dunjica 09:03 21.06.2007

Re: Bobane

divno! Kupio si me za vjeke vjekova sa spominjanjem Sophie Scholl. Razmišljala sam ovih dana da joj posvetim jedan tekst ovdje na blogu, a ti skoro da me preteče.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 09:11 21.06.2007

Re: Bobane

samo opusteno, vidis da sada pise "drame":)
Ivan Bevc Ivan Bevc 09:16 21.06.2007

Re: Dragi Dule

Sofi je super, ako nekome treba film neka mi se javi.

btw, pretpostavljam da su neki od tih klinaca zaslužni za oštećene Bertranove fotografije na Kališu. Moj komentar te bedastoće imate na: www.ivanbevc.blogspot.com
Red Devil Red Devil 23:18 21.06.2007

Dule...

Dule, ajd' ne lamentiraj vise nad "izgubljenom mladosti" kao neka baba narikaca nego lepo mrdni dupe s Tasha i ajd na Peperse i Exit, biche prva liga.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 00:26 22.06.2007

Re: Dule...

bio sam na Tas-u malopre. Super su bili Cult. Naravno da se selim u Vojvodinu u narednih 20-tak dana:)
Red Devil Red Devil 00:32 22.06.2007

Re: Dule...

To matori, that's the spirit.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 06:52 22.06.2007

Re: Dule...

Dule, ne bi bilo loše da nabaviš majicu sa natpisom "I ja sam Vojvođanin".
I pazi na sebe molim te, jer recimo 1969. na koncertu Stonsa u San Francisku jedan fan je izboden nožem, a u Južnoj Koreji je 2005. poginulo 11 ljudi u stampedu fanova korejskih pop pesama.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 09:22 22.06.2007

Re: Dule...

:)) ne ja cu da pozajmim majicu od moje majke: "I ja sam Vojvodjanka" koju nosi ceo zivot:)
Ivan Bevc Ivan Bevc 09:22 22.06.2007

Re: Dule...

Evo i prikaza koncerta na www.ivanbevc.blogspot.com
johanna29 johanna29 09:07 22.06.2007

Skroman doprinos

maaalko kasnijih generacija - dobar dan svima nama, Babama I Uštipcima Nam, oko kojih stalno priču vrtimo...

Pa 'deee ste, isterivači raka iz kostiju gradova koji su nekada bili nosioci kulture (i produktivnih subkultura), gde ste, vi Budni; vidim da su vas pritisle Brige, one sto nose tigraste gace i domindzose, cije su plasticne stikle pocepale i ranile nezni asfalt nasih lepih dana; cujem kako vristite pod teskim tovarom kafanskih trilera, uguseni botoks-isparenjima i zaslepljeni Bljestavom Trulezi...

E, pa svidja mi se sto ste budni............................................

In the darkest tunnel it's nice to see a light
Not just a headlight
Like the one that's heading right for me

It would be nice if things could turn out rightTurn out right yeah
Don't think I'll ever see the day

I must have done something wrong
Or maybe pissed off god

I think of chinese food when I think of life
That's sweet and sour
My life is sweet as saccharine

You know 3 week old milk and grapes are not
Not the same, no
I am the one johnny carcinogen

I must have fucked with some witch
In turn she cursed me, cursed my life


At the end of the longest line
That's where I will always be
If you need to find me, just go to
The end of the longest line



But officer that was a yellow light
The light was red, son
Insubordination, reckless driving

I must be wrong, this can't be right
I don't belong, this world is much to dangerous
For someone lacking luck, like me...........


NoFx

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 09:23 22.06.2007

Re: Skroman doprinos

j29, ovo ti je bas dobro
johanna29 johanna29 09:30 22.06.2007

Re: Skroman doprinos

...trudim se...da budem tu.

Pozz., Jov.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana