Budućnost

Pariz, po drugi put

Predrag Brajovic RSS / 14.11.2015. u 01:56
     Верујем да трећег не сме бити. Јер то ће бити почетак спирале страха и хистерије за коју се не може знати где може да заврши. Онима који су претходног пута, почетком ове године, налазили речи оправдања за масакр новинара Шарли Ебдоа, промакла је једна ствар -- да насиљу и злу не требају разлози. Та идеја како је насиље делом оправдано фрустрацијама "потлачене" расе, религије или друштвене групације једнако је бесмислена као оправдање за насиље у породици: муж има малу плату и киње га на послу па своју фрустрацију испољава млатећи жене и децу. Наравно, све су аналогије у великој мери нетачне, но ова можда још више од других, јер не успева да обухвати сав бесмисао насиља.
      И погрешно је веровати да је зло међу нама. Не, оно је, као код Џозефа Конрaда, у срцу таме. Значи -- тамо. Тамо где је разуларено, необуздано, и поштовано, и одакле вреба да дође код нас. Тамо се против њега морамо и борити. Једино тамо. Јер то је и наша борба, а не неке далеке и недокучиве земље примитиваца и лудака, који не знају за боље.


Komentari (954)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:07 14.11.2015

Re: Srce tame

Zbog čega se neko raznosi eksplozivom?

Зато што је потлачен???
Иди, бре... буди озбиљан.
:)))))
tyson tyson 16:19 14.11.2015

Re: Srce tame

:))))))))))))
Ја, вероватно, не знам готово ништа, али је мој друг у системе веома упућен, особито о њиховој хаотичности и те ствари (штавише, отуда његова слава):

Nassim Nicholas Taleb

A može li Taleb i da pogreši?



pupan pupan 16:21 14.11.2015

Re: Srce tame

Зато што је потлачен???
Иди, бре... буди озбиљан.
:)))))

1:0, za Krpana.
milojep milojep 16:22 14.11.2015

Re: Srce tame

Predrag Brajovic
Zbog čega se neko raznosi eksplozivom?

Зато што је потлачен???
Иди, бре... буди озбиљан.
:)))))


Ne nego zato što njima upravlja Sauron iz gospodara prstenova!
Naravno da se tim nesrećnicima koji se raznose manipulisalo!
Ali za takve manipulacije nije 'materijal' neko ko ima porodicu, ko ima sredjen život, ko ima obrazovanje i sl. Za takve 'zadatke' se biraju ili nesrećnici kojima je familija pobijena ili deca koja od života na bliskom istoku nisu videla ništa. Dodaj tome, naravno, i dozu islamskog fundamentalizma i eto ti živih bombi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:24 14.11.2015

Re: Srce tame

tyson
:))))))))))))
Ја, вероватно, не знам готово ништа, али је мој друг у системе веома упућен, особито о њиховој хаотичности и те ствари (штавише, отуда његова слава):

Nassim Nicholas Taleb

A može li Taleb i da pogreši?

Ти имаш неки други предлог?
Пажљиво слушам...
Али да не буду оне куца-маца приче.
milojep milojep 16:27 14.11.2015

Re: Srce tame

tyson
:))))))))))))
Ја, вероватно, не знам готово ништа, али је мој друг у системе веома упућен, особито о њиховој хаотичности и те ствари (штавише, отуда његова слава):

Nassim Nicholas Taleb

A može li Taleb i da pogreši?





Možda bi Taleb pogrešio kada bi rekao istinu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:36 14.11.2015

Re: Srce tame

milojep
Ali za takve manipulacije nije 'materijal' neko ko ima porodicu, ko ima sredjen život, ko ima obrazovanje i sl. Za takve 'zadatke' se biraju ili nesrećnici kojima je familija pobijena ili deca koja od života na bliskom istoku nisu videla ništa.

:)))))))))
Што би рекао Талеб: You are eminently clueless.
Или, на српском: Доминираш незнањем.

ОВДЕ је списак починилаца 9-11 напада на USA. Ако се усудиш да га читаш, открићеш да су починиоци тог злочина неретко из угледних породица, са добрим образовањем.
princi princi 16:38 14.11.2015

Re: Srce tame

Predrag Brajovic
princi
Ovo je nešto najjezivije i najrasističkije što sam pročitao u poslednje vreme.
Kao, tamo negde, s one strane zida koji omeđuje civilizaciju, nalazi se izvor zla.
To zlo je samo sebi cilj, i neće prestati da kulja dok ne spržimo izvor.

Preteruješ. Rasizam, fašizam, bilo kakva ideologija podrazumeva svest o nečemu, formiranje manje više svesnog stava o nekoj pojavi. Svest podrazumeva raščišćene pojmove u glavi i nekakvu bistrinu (kakvu god, pogrešnu, ali se mora imati stav). A ovde nema nikakve svesti. Ovo je mnogo više slučaj "oprosti mu, Bože, ne zna šta govori", beauty pageant vrsta političkog angažmana, šmirantstvo našminkano u političke stavove namenjeno pre svega, a moguće i isključivo ogledalu. I tu nema mesta nikakvoj raspravi. Kako možeš raspravljati sa totalnom neznalicom, ignorantom? To je kao da raspravljaš s Jasminom Tešanović. Jednostavno, pustiš da kaže šta ima i nastaviš dalje.

Добро, бре, princi, знам да је за тебе разочарање што си укапирао да сам шалио комуницирајући с тобом као да сам прешао преко свих бљувотина које си о мени написао и другде изрекао. Мени је фасцинантно, и даље, да је твој его толики да си био поверовао у то. Колико ли човек мора волети самог себе да поверује како је толико велики да заслужује да му се све опрости? Већи од Бога? Него, овом твом интернет pajazzo наступу сроднији су кркар или фрихенд, а ја нешто се не ложим да у њему учествујем нити ме баш нешто дотиче.


Ti kao da se iz sve snage trudiš da čoveka ubediš u to da svaka komunikacija s tobom predstavlja suočavanje s novim zidom gluposti, plitkoumnosti, poluznanja i neznanja. U svakom slučaju, bespotrebno trošenje vremena.

Uzgred, ne znam kako ti vidiš sebe u tom svomogledalu, ali ja svoje mišljenje o tebi nikad nisam krio niti ti pričao iza leđa (iskreno, nikad nisi bio ni previše interesantan a ni važan lik da bi bio predmet mojih razgovora s drugim ljudima). Uvek sam ti otvoreno mislio šta mislim o tome što radiš i pišeš, i kad sam smatrao da je ono što radiš dobro, kao i sada kad mi deluješ potpuno pogubljeno. Ako te ta otvorenost vređa, ili je smatraš za bljuvotinu, to nije moj problem.
looping looping 16:40 14.11.2015

Re: Srce tame

Predrag Brajovic
looping
Što žensko? Pa muškarca bičuju u ovom slučaju.

:)
Симптично ми је ово чињење наивним.
Али, ево, кад већ питаш, само једног детаља:

Sexual assault[edit]
Human rights groups express concern over what they consider a criminalization of rape victims.[41] In two cases, women who reported being raped were sentenced to prison for "engaging in extramarital relations", as their allegations were considered unfounded by authorities.

Over 50% of women residents in the UAE say that they would not report a rape to police.[42]

In 2008, an Australian woman working in the UAE reported a rape to the authorities and was imprisoned for 8 months for having sex outside of marriage.[43] In 2010, a Muslim woman in Abu Dhabi recanted her allegations of being gang-raped by 6 men, claiming that the police threatened her with corporal punishment for premarital sex.[44] In 2013 a Norwegian woman, Marte Dalelv, received a prison sentence of sixteen months in Dubai for perjury, consensual extramarital sex and alcohol consumption, after she reported her boss to the police for an alleged rape; she was later fully pardoned and allowed to leave the country.[41] Men involved in these alleged rapes were also convicted for extramarital sex.

Nadya Khalife, a researcher for Human Rights Watch, says that "these charges will make young women in the UAE, citizens and tourists alike, think twice about seeking justice and reporting sexual assaults for fear of being charged themselves".[45] She also stated that "the message to women is clear: victims will be punished for speaking out and seeking justice, but sexual assault itself will not be properly investigated".[46]
ОВДЕ ВИШЕ О ПОЛАЖАЈУ ЖЕНА У UAE

To su gluposti.
Za sex van braka dobija se zakonska kazna. Zbog toga svaka žena u UAE koju uhvate tvrdi da je silovana. Naravno, retkost je da nekog uhvate, baš kad neko to radi na ulici, u automobili itd. Zbog toga postoje medicinski pregledi gde se lako utvrdi da li je neko silovan ili ne a onda taj neko i dalje osporava, žali se svojoj ambasadi, novinarima, sve da ne otišao zatvor na godinu dana. A sve to se slaže sa tvojim stereotipom o šerijatu gde svi siluju i muče svoje žene, sestre, majke.

Što se tiće žvalavljenja na ulici ja bih to i u Srbiji hapsio, bilo da se ljube hetero ili homoseksualci na paradi. Takođe bi hapsio za gola dupeta u javnosti (ne mini suknje već bukvalno gola dupeta, i u UAE se nose mini suknje). Naravno, onome ko nema malu decu da to gledaju - to nije bitno.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:47 14.11.2015

Re: Srce tame

princi
Predrag Brajovic
princi
Ovo je nešto najjezivije i najrasističkije što sam pročitao u poslednje vreme.
Kao, tamo negde, s one strane zida koji omeđuje civilizaciju, nalazi se izvor zla.
To zlo je samo sebi cilj, i neće prestati da kulja dok ne spržimo izvor.

Preteruješ. Rasizam, fašizam, bilo kakva ideologija podrazumeva svest o nečemu, formiranje manje više svesnog stava o nekoj pojavi. Svest podrazumeva raščišćene pojmove u glavi i nekakvu bistrinu (kakvu god, pogrešnu, ali se mora imati stav). A ovde nema nikakve svesti. Ovo je mnogo više slučaj "oprosti mu, Bože, ne zna šta govori", beauty pageant vrsta političkog angažmana, šmirantstvo našminkano u političke stavove namenjeno pre svega, a moguće i isključivo ogledalu. I tu nema mesta nikakvoj raspravi. Kako možeš raspravljati sa totalnom neznalicom, ignorantom? To je kao da raspravljaš s Jasminom Tešanović. Jednostavno, pustiš da kaže šta ima i nastaviš dalje.

Добро, бре, princi, знам да је за тебе разочарање што си укапирао да сам шалио комуницирајући с тобом као да сам прешао преко свих бљувотина које си о мени написао и другде изрекао. Мени је фасцинантно, и даље, да је твој его толики да си био поверовао у то. Колико ли човек мора волети самог себе да поверује како је толико велики да заслужује да му се све опрости? Већи од Бога? Него, овом твом интернет pajazzo наступу сроднији су кркар или фрихенд, а ја нешто се не ложим да у њему учествујем нити ме баш нешто дотиче.


Ti kao da se iz sve snage trudiš da čoveka ubediš u to da svaka komunikacija s tobom predstavlja suočavanje s novim zidom gluposti, plitkoumnosti, poluznanja i neznanja. U svakom slučaju, bespotrebno trošenje vremena.

Uzgred, ne znam kako ti vidiš sebe u tom svomogledalu, ali ja svoje mišljenje o tebi nikad nisam krio niti ti pričao iza leđa (iskreno, nikad nisi bio ni previše interesantan a ni važan lik da bi bio predmet mojih razgovora s drugim ljudima). Uvek sam ti otvoreno mislio šta mislim o tome što radiš i pišeš, i kad sam smatrao da je ono što radiš dobro, kao i sada kad mi deluješ potpuno pogubljeno. Ako te ta otvorenost vređa, ili je smatraš za bljuvotinu, to nije moj problem.

Веровао или не -- мени си сада тек досадан, уз то што очигледно лажеш, што зна наше ближе друштво. Твоја опсесија да ме увредиш теби и овим менталним потрчцима око тебе има смисла, вероватно и некакво терапеутско дејство. Но, кажем ти -- што би рекла наша деца -- мени је ово твоје све смарање. Што смо имали, један другом смо рекли. А сада би само било понављање, до у рђаву бесконачност.

Има да тe банујем!!!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:48 14.11.2015

Re: Srce tame

Za sex van braka dobija se zakonska kazna.

Теби је то нормално и прхватљиво??? :)))))
Što se tiće žvalavljenja na ulici ja bih to i u Srbiji hapsio,

А ово ти је добро, и потпуно те дисквалификује за расправу.
milojep milojep 16:52 14.11.2015

Re: Srce tame

Predrag Brajovic
milojep
Ali za takve manipulacije nije 'materijal' neko ko ima porodicu, ko ima sredjen život, ko ima obrazovanje i sl. Za takve 'zadatke' se biraju ili nesrećnici kojima je familija pobijena ili deca koja od života na bliskom istoku nisu videla ništa.

:)))))))))
Што би рекао Талеб: You are eminently clueless.
Или, на српском: Доминираш незнањем.

ОВДЕ је списак починилаца 9-11 напада на USA. Ако се усудиш да га читаш, открићеш да су починиоци тог злочина неретко из угледних породица, са добрим образовањем.


Složićeš se da je to akcija bez presedana! Za takvu akciju morali su biti izabrani ljudi koji su obrazovani i sposobni da prevare sve sigurnosne službe,da znaju da voze avione i sl. Pa čak i sa tim' na tvom spisku sigurno ne stoji da li su izgubili nekog od članova porodice, da li su bili ucenjeni i sl.
Nego reci mi da li to predlažeš (pošto si na poziciji da zlo treba iskoreniti) da se krene tamanjenjem svih obrazovnih i socijalnih struktura Islamskih vernika? Jer kako ćeš odvojiti žito od kukolja kada eto jedna porodica Bušovih nije znala šta im spremaju prijatelji BinLadenovi?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:58 14.11.2015

Re: Srce tame

looping
Predrag Brajovic
looping
Što žensko? Pa muškarca bičuju u ovom slučaju.

:)
Симптично ми је ово чињење наивним.
Али, ево, кад већ питаш, само једног детаља:

Sexual assault[edit]
Human rights groups express concern over what they consider a criminalization of rape victims.[41] In two cases, women who reported being raped were sentenced to prison for "engaging in extramarital relations", as their allegations were considered unfounded by authorities.

Over 50% of women residents in the UAE say that they would not report a rape to police.[42]

In 2008, an Australian woman working in the UAE reported a rape to the authorities and was imprisoned for 8 months for having sex outside of marriage.[43] In 2010, a Muslim woman in Abu Dhabi recanted her allegations of being gang-raped by 6 men, claiming that the police threatened her with corporal punishment for premarital sex.[44] In 2013 a Norwegian woman, Marte Dalelv, received a prison sentence of sixteen months in Dubai for perjury, consensual extramarital sex and alcohol consumption, after she reported her boss to the police for an alleged rape; she was later fully pardoned and allowed to leave the country.[41] Men involved in these alleged rapes were also convicted for extramarital sex.

Nadya Khalife, a researcher for Human Rights Watch, says that "these charges will make young women in the UAE, citizens and tourists alike, think twice about seeking justice and reporting sexual assaults for fear of being charged themselves".[45] She also stated that "the message to women is clear: victims will be punished for speaking out and seeking justice, but sexual assault itself will not be properly investigated".[46]
ОВДЕ ВИШЕ О ПОЛАЖАЈУ ЖЕНА У UAE

To su gluposti.
Za sex van braka dobija se zakonska kazna. Zbog toga svaka žena u UAE koju uhvate tvrdi da je silovana. Naravno, retkost je da nekog uhvate, baš kad neko to radi na ulici, u automobili itd. Zbog toga postoje medicinski pregledi gde se lako utvrdi da li je neko silovan ili ne a onda taj neko i dalje osporava, žali se svojoj ambasadi, novinarima, sve da ne otišao zatvor na godinu dana. A sve to se slaže sa tvojim stereotipom o šerijatu gde svi siluju i muče svoje žene, sestre, majke.

Što se tiće žvalavljenja na ulici ja bih to i u Srbiji hapsio, bilo da se ljube hetero ili homoseksualci na paradi. Takođe bi hapsio za gola dupeta u javnosti (ne mini suknje već bukvalno gola dupeta, i u UAE se nose mini suknje). Naravno, onome ko nema malu decu da to gledaju - to nije bitno.



E si se ti rodio idiot ili te je sredina i život takvim načinio?

A Šerijat? Zakon iz 7. veka koji žene tretira kao robu (u stvari daleko gore od robe), i koji im čak, izmeđ ostalih unižavanja i robovlasničkog tretmana, seče klitoris - u prevodu - https://en.wikipedia.org/wiki/Female_genital_mutilation - a sve eda ne bi ni slučajno mogle da imaju zadovoljstvo pri seksualnom činu.

I namesto da svet, kao što je jedva nekako, na jedvite jade, izolovao JAR (što je konačno dovelo do ukidanja Aparthedja), izoluje Saudijsku Arabiju - pa onda i druge slične države, Pakistan etc, svet se pravi blesav i zlikovce opravdava. A te države kao što su SA i slične, su podosta izvor zla koje se islamom pokriva.

https://en.wikipedia.org/wiki/Asra_Nomani

milojep milojep 17:02 14.11.2015

Re: Srce tame

A te države kao što su SA i slične, su podosta izvor zla koje se islamom pokriva.


Pre bih ja rekao da se pokrivaju sa USA i sličnima. Inače bi prošle odavno kao Libija,Irak,Sirija. I odavno bi Elton Džon i slični skrenuli pažnju na ponašanja u tim državama...
Goran Vučković Goran Vučković 17:27 14.11.2015

Re: Srce tame

A Šerijat? Zakon iz 7. veka koji žene tretira kao robu (u stvari daleko gore od robe), i koji im čak, izmeđ ostalih unižavanja i robovlasničkog tretmana, seče klitoris - u prevodu - https://en.wikipedia.org/wiki/Female_genital_mutilation - a sve eda ne bi ni slučajno mogle da imaju zadovoljstvo pri seksualnom činu.


Jesi ti pročitao tekst na ovom linku koji si postavio? Jeste poduži ali ima interesantnih detalja:

Surveys have shown a widespread belief, particularly in Mali, Mauritania, Guinea and Egypt, that FGM is a religious requirement. Gruenbaum has argued that practitioners may not distinguish between religion, tradition and chastity, making it difficult to interpret the data. As part of UNFPA–UNICEF's joint programme, 20,941 religious and traditional leaders made public declarations between 2008 and 2013 delinking their religions from the practice, and religious leaders issued 2,898 edicts against it.

Although FGM's origins in northeastern Africa are pre-Islamic, the practice became associated with Islam because of that religion's focus on female chastity and seclusion.{{refn|group=n|Gerry Mackie, 1996: "FGM is pre-Islamic but was exaggerated by its intersection with the Islamic modesty code of family honor, female purity, virginity, chastity, fidelity, and seclusion." There is no mention of it in the Quran. It is praised in several hadith (sayings attributed to Muhammad) as noble but not required, along with advice that the milder forms are kinder to women. In 2007 the Al-Azhar Supreme Council of Islamic Research in Cairo ruled that FGM had "no basis in core Islamic law or any of its partial provisions."

FGM is also practised by animist groups, particularly in Guinea and Mali, and by Christians.[156] In Niger, for example, 55 percent of Christian women and girls have experienced FGM, compared with two percent of their Muslim counterparts. There is no mention of FGM in the Bible, and Christian missionaries in Africa were among the first to object to it.[158] The only Jewish group known to have practised it are the Beta Israel of Ethiopia; Judaism requires male circumcision, but does not allow FGM.


(pojačao sam važnije delove da se lakše snađeš)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:32 14.11.2015

Re: Srce tame

Вучко, сасвим је бесмислено оцртавати положај жене у исламу бољим него што јесте. Ислам је, мислим да се с правом може рећи, мизогина, мачоистичка религија, и то се оцртало у његовом упражњавању, у његовим прописима који се тичу жене, наслеђивања, брака, секса... Наравно, ово важи у начелу, таква је поставка, с тим што су у појединим земљама муслиманке у бољем положају него у другим.
Goran Vučković Goran Vučković 17:34 14.11.2015

Re: Srce tame

Вучко, сасвим је бесмислено оцртавати положај жене у исламу бољим него што јесте.

Još je besmislenije ocrtavati ga gorim nego što jeste.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:04 14.11.2015

Re: Srce tame

(pojačao sam važnije delove da se lakše snađeš)


Hvala, veoma si ljubazan.

Vidim povdukao si i ovo, ali izgleda mi kao da nisi mogao da povežeš, šta li?

izmeđ ostalih unižavanja i robovlasničkog tretmana, seče klitoris

Elem, da se vratimo na druga tvoja "podvlačenja". I dakle, time si dokazao šta? Da šerijatsko pravo nije isto onakvo kao u 7. veku? Da su žene po državama koje kao državno imaju šerijatsko pravo, emnacipovane i baš im je super, i nikako nisu roba? Da klerici po Saudi Arabiji nisu propovednici najzadrtijeg i najmilitatnijeg islama? Neki put "državni" neki put "opozicioni", ali to su finese. Ono što nisu finese su pare koje iz SA napajaju islamske terorističke grupe.

I da li si dokazao da po Saudi Arabiji i Pakistanu i... ne seku ženama klitorise? Ili ti je samo bitno ko je prvi počeo? I ko još - u nekom dalekom zapećku sveta, to još radi?

I ko to drži mnopol nad Mekom? I ko je u stvari glavni kočničar ikakvog uvođenja Islama u moderna vremena? Sigurno ne neko tamo pleme u Etiopiji.

A dokle god Islam bude ovakav kakav je sada (dakle kakav je bio pre tisuću i kusur godina, kada je u stvari bio progresivan), i dokle god se države koje imaju šerijatsko pravo tretiraju kao "Normalne" (*), e pa dotle ćemo imati ne samo ovo juče, nego i mnogo gore.

(*) - i dokle god odgovor na "a gde su umereni muslimani", zahvaljujući tim "Normalnim" državama, bude bio - U zatvoru.

Ubr, Kršćani, koliko god da su vaki ili naki u Evropi i Americi, moraju da poštuju (u teoriji) državno pravo, koje (na tugu pregolemu mnogih desničara) nije Biblijsko. Pa se zato tamo rasizam i seksizam "obavljaju" posredno i potuljeno, a sve pod zastavom "jednakosti". A masovna ubistva (tamo gde ih ima, dakleM Amerika), kojih ima OnolikO! po školama i šoping centrima, se dešavaju mahom zato što bubuljičavi šmokljani ne mogu da dođu do ženske (nije zajebancija, činjenica ) pa popizde.

Elem, da se vratimo na Azru

Liberating Egypt from Female Genital Mutilation - Hank Pellissier

"Rampant sexual harassment, public fondling and groping of women… is used as a way to keep women indoors," writes Asra Nomani in the Huffington Post.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:11 14.11.2015

Re: Srce tame

Female Critics of Islam under Attack on College Campuses

This is another way in which radical Islam manifests itself

Just like black conservatives shunned as “Uncle Toms” for not toeing the Democratic party line, female Muslims who decry how Islam mistreats their gender are rejected as blasphemers and traitors.

It’s a phenomenon that takes place on college campuses, mostly recently at Duke University, where Asra Nomani—a former Wall Street Journal reporter who wrote “Standing Alone: An American Woman’s Struggle for the Soul of Islam”—was temporarily disinvited from her speaking gig there earlier this month after its Muslim Students Association complained she is an Islamophobic sympathizer.

What prompted such a label? Among other things, she’s advocated that women and men should be allowed to pray in the same areas within a mosque, and that “Muslim women have the right to orgasm, an intimacy too often denied in societies with a tradition of female genital mutilation.”

She eventually gave her talk at Duke, which called the disinvitation a misunderstanding. “By standing on stage, I was standing up to the forces in our Muslim communities that are increasingly using tactics of intimidation and smears such as ‘Islamophobe,’ ‘House Muslim,’ ‘Uncle Tom,’ ‘native informant,’ ‘racist’ and ‘bigot’ to cancel events with which they disagree,” Nomani stated in a recent Time op-ed.

In her piece, Nomani also cited how difficult it is to get the documentary “Honor Diaries” screened on college campuses. The film chronicles the many hardships women endure under Islam, but opponents have decried it as shallow and claim it incites prejudice against Muslims.

In March, an “Honor Diaries” screening was abruptly canceled at the University of South Dakota, but was eventually shown this month as part of the annual Women and Gender Conference, and after pressure not to kowtow to hyperbolic attacks. But over the last year, several universities have canceled screenings, including the University of Michigan at Dearborn and the University of Illinois in Chicago.

And of course there’s human rights activist Ayaan Hirsi Ali, who openly admits she considered herself once a member of the Muslim Brotherhood but who today speaks out against the religion’s treatment of women. Last spring, she was disinvited to speak at Brandeis University for that, and Muslim students at Yale University tried their best last fall to get her appearance there canceled. Thankfully, it wasn’t.

Ultimately, radical Islam manifests itself in more ways than one and its attack on female critics to silence the discussion on how the religion treats women is an example. Universities that purport to stand for free speech, intellectual debate, and open discourse should not tolerate it; especially universities filled with feminists who supposedly stand for equal rights for women.
mariopan mariopan 18:14 14.11.2015

Re: Srce tame

Predrag Brajovic
Морамо сатрти генератор зла.

Ameriku?
looping looping 18:36 14.11.2015

Re: Srce tame

Predrag Brajovic
Za sex van braka dobija se zakonska kazna.

Теби је то нормално и прхватљиво??? :)))))
Što se tiće žvalavljenja na ulici ja bih to i u Srbiji hapsio,

А ово ти је добро, и потпуно те дисквалификује за расправу.

Ma da. I ja sam na strani zla.
Blago tebi, lako ti je kad si sve iskvalifikovao i spakovao u kutijice.
tyson tyson 18:39 14.11.2015

Re: Srce tame

Takođe bi hapsio za gola dupeta u javnosti (ne mini suknje već bukvalno gola dupeta, i u UAE se nose mini suknje). Naravno, onome ko nema malu decu da to gledaju - to nije bitno.

Šta ima loše u golim dupetima?

I dupe je ravnopravni deo našeg tela.

Ta ista mala deca paradiraju kućom ili plažom gola; zar neće da ih ultimativno zbuni i katastrofalno utiče na njihovo formiranje kao svesne jedinke ako im u isto vreme eksplicitno poručimo da je golo dupe nešto loše? Kreiranje osećaja iskonskog greha u formativnim godinama, kako bi se stvorila nesigurna jedinka, podložna manipulaciji...?



looping looping 18:40 14.11.2015

Re: Srce tame

A Šerijat? Zakon iz 7. veka koji žene tretira kao robu (u stvari daleko gore od robe), i koji im čak, izmeđ ostalih unižavanja i robovlasničkog tretmana, seče klitoris - u prevodu -

A kako ih je tretiralo hrišćanstvo u 7 veku? Ma kako ih je bilo ko tretirao u 7 veku?
Koji si ti šovinista.

E si se ti rodio idiot ili te je sredina i život takvim načinio?

Idiot je onaj ko celu državu nazove zlikovcima.
looping looping 18:45 14.11.2015

Re: Srce tame

Predrag Brajovic
Вучко, сасвим је бесмислено оцртавати положај жене у исламу бољим него што јесте. Ислам је, мислим да се с правом може рећи, мизогина, мачоистичка религија, и то се оцртало у његовом упражњавању, у његовим прописима који се тичу жене, наслеђивања, брака, секса... Наравно, ово важи у начелу, таква је поставка, с тим што су у појединим земљама муслиманке у бољем положају него у другим.

Idi sad i u načelu to objasni ljudima koji žive u BIH, u južnoj Srbiji...
Pun si stereotipa a neverovatno je koliko toga nisi ni svestan.
Goran Vučković Goran Vučković 18:45 14.11.2015

Re: Srce tame


Elem, da se vratimo na druga tvoja "podvlačenja". I dakle, time si dokazao šta? Da šerijatsko pravo nije isto onakvo kao u 7. veku? Da su žene po državama koje kao državno imaju šerijatsko pravo, emnacipovane i baš im je super, i nikako nisu roba? Da klerici po Saudi Arabiji nisu propovednici najzadrtijeg i najmilitatnijeg islama? Neki put "državni" neki put "opozicioni", ali to su finese. Ono što nisu finese su pare koje iz SA napajaju islamske terorističke grupe.

I da li si dokazao da po Saudi Arabiji i Pakistan i... ne seku ženama klitorise? Ili ti je samo bitno ko je prvi počeo? I ko još - u nekom dalekom zapećku sveta, to još radi?

I ko to drži mnopol nad Mekom? I ko je u stvari glavni kočničar ikakvog uvođenja Islama u moderna vremena? Sigurno ne neko tamo pleme u Etiopiji.

A dokle god Islam bude ovakav kakav je sada (dakle kakav je bio pre tisuću i kusur godina, kada je u stvari bio progresivan), i dokle god se države koje imaju šerijatsko pravo tretiraju kao "Normalne" (*), e pa dotle ćemo imati ne samo ovo juče, nego i mnogo gore.

(*) - i dokle god odgovor na "a gde su umereni muslimani", zahvaljujući tim "Normalnim" državama, bude bio - U zatvoru.

Ubr, Kršćani, koliko god da su vaki ili naki u Evropi i Americi, moraju da poštuju (u teoriji) državno pravo, koje (na tugu pregolemu mnogih desničara) nije Biblijsko. Pa se zato tamo masovna ubistva (tamo gde ih ima, dakleM Amerika), kojih ima OnolikO! po školama i šoping centrima, dešavaju mahom zato što bubuljičavi šmokljani ne mogu da dođu do ženske (nije zajebancija, činjenica ) pa popizde.


Zamolio bih ako možeš da smanjiš doživljaj i primetiš šta sam podvukao u tvom tekstu:

A Šerijat? Zakon iz 7. veka koji žene tretira kao robu (u stvari daleko gore od robe), i koji im čak, izmeđ ostalih unižavanja i robovlasničkog tretmana, seče klitoris


Ovo za FGM prosto nije tačno. Činjenica da si ti odabrao način da istresaš svoje lične frustracije ovako kako si odabrao, kroz jednu nazadnu i štetnu ideologiju - i da, naravno, imaš pravo na svoje mišljenje - ne znači i da imaš pravo na svoje činjenice.

A činjenice su onakve kakve ih vidiš gore, bez obzira na tvoju potrebu da stvoriš đavola po svojoj meri. Srećom.
anonymous anonymous 19:03 14.11.2015

Re: Srce tame

mariopan
Predrag Brajovic
Морамо сатрти генератор зла.

Ameriku?



....jel, se ti to uplaši ..... ?


mariopan mariopan 19:20 14.11.2015

Re: Srce tame

anonymous
mariopan
Predrag Brajovic
Морамо сатрти генератор зла.

Ameriku?



....jel, se ti to uplaši ..... ?



Neee, to je zabezek, otprilike ovako

Ko je generator zla, to bi bilo pravo pitanje pre nego što pređemo na ratnohuškačke bubnjeve i pozive za uništenje?
tess tess 19:48 14.11.2015

Re: Srce tame

Ислам је, мислим да се с правом може рећи, мизогина, мачоистичка религија,

Прије неки дан гледам кулинарску емисију о Италији. Причали и у чему је тајна добре Моцареле, наводно су краве које музу једном дневно срећније од крава које музу два пута, тако да је квалитет и слаткоћа Моцареле у ствари и у срећи кравиној..

Религија интерпретирана поповима и иним опсјенарима је врста менталне муже, па смо ми хришћанке нешто срећније од муслиманки..тако некако..

Него, ова група је имала наступ:

https://de.wikipedia.org/wiki/Eagles_of_Death_Metal

„..kreierten eine durchaus selbstironische Mischung aus Blues, Boogie und klassischem Stonerrock..“

Хм, размишљам колико их декадентних Француза слуша и од колико јавних сцена синоћ у Паризу, озбиљнијих концертних дворана, позоришта, они одаберу њих. Да сам експерт за тероризма обратила бих пажњу какав профил терористе или организације ставе прст на термин у Kултурном програму за протеклу седмицу и каква им је порука иза тога. Кога су анимирали тј десетковали, коју друштвену групу и зашто..

Неспокој ил немирење је не у свијести о злу - па се као нешто копрцаш добротом и килом јабука ил килом камена - него у широј слици у којој смо сви могући статисти неке манипулације. То ме љути више од комшије кад му кврцне нешто у глави, одврне гас, припали цигару и дигне пола кварта у ваздух.
anonymous anonymous 20:37 14.11.2015

Re: Srce tame


Predrag Brajovic
14:00 14.11.2015
Re: Srce tame

можемо се сложити да ригидни шеријатски закони мање су вредни од традиције једног шведског или француског републиканства.


као што су белци .....лепши од Азијата ....или црнаца....??????


.....Како било ко може себи да приписује прерогативе .....Бога ......и одређује за неког другог шта је за њега или њих боље.... и вредније .....

Уместо вредније .......боље...... треба размишљати о ......другачије .....и поштовати права ......али и традицију .....других....

.....шеријатски закони, колико ми је познато забрањују, алкохол, дрогу... зеленаштво у виду камата на зајам ..... упућују на помагање сиротиње ....

...да ли је то све мање вредно ...од ......

.....Брајо, изађи из своје кутије, шема и графикона.....и видећеш ...другачији свет...


grebostrek.lurker grebostrek.lurker 21:15 14.11.2015

Re: Srce tame


https://de.wikipedia.org/wiki/Eagles_of_Death_Metal


Bili su i na exitu letos



inace spinoff Queens of The Stone Age

stvarno neobican izbor mete
tess tess 22:02 14.11.2015

Re: Srce tame

stvarno neobican izbor mete

Да, исто сам помислила.

Не знам дал је избор у оквиру сценографије, стилизованости - тзв. модерног тероризма - ил је било насумично, ил ко зна какве (не)емотивне случајности, али да сам један од терориста не бих нашла много "непријатеља“ и смисао ”освете над невинима” баш на том концерту, напротив, рекла бих да су стекли непријатеље тамо гдје их није ни било или их је било сасвим мало или има нешто што не знам..

Мислим, Париз је синоћ имао десетине ресторана, којекаквих матинеа - пуне искварцаних бијелаца што дегустирају вина и кавијаре - они упадају на концерт те групе, хм, пази, нису терористи природна непогода, стрефи те, нису ушли у тржни центар ил метро, на пијацу, не, и да је секташење (Хелтер Скелтер), опет фали смисао..
blogovatelj blogovatelj 00:06 15.11.2015

Re: Srce tame

открићеш да су починиоци тог злочина неретко из угледних породица, са добрим образовањем.


Govori li ti ovo nešto? Navodi li te na kakav zaključak?
Šta misliš kakav je njihov motiv da izgube glavu? Šta misliš kakvih su se stvari nagledali pa odlučili da urade to što su uradili?
Stvarno ih ne branim, nego pitam. Žao mi je ljudi u Parizu kao i onih u Siriji.
Već sam rekao da najpre nevini najebu iz čega su Krkar i Pajić logički zaključili da sam ja protiv useljavanja sirijskih izbeglica u Kanadu.
blogovatelj blogovatelj 00:24 15.11.2015

Re: Srce tame

наводно су краве које музу једном дневно срећније од крава које музу два пута




Zašto krava tužno gleda

Da su i vas tukli
i za sise vukli,
jednom godišnje jebali
i vi biste tužno gledali.
blogovatelj blogovatelj 00:28 15.11.2015

Re: Srce tame

Него, ова група је имала наступ:


Oni uopšte nisu death metal grupa, samo se tako zovu. Juče sam prvi put čuo za njih, danas mi se dopadaju.



Prvu stvar su rif maznuli od Edi Van Halena i Beat It.
tyson tyson 02:54 15.11.2015

Re: Srce tame

Ти имаш неки други предлог?
Пажљиво слушам...
Али да не буду оне куца-маца приче

A imate li Talib i ti predlog kako "uništiti salafizam"?


inco inco 07:47 15.11.2015

Re: Srce tame

Dont Fear The Reaper
A Šerijat? Zakon iz 7. veka koji žene tretira kao robu (u stvari daleko gore od robe), i koji im čak, izmeđ ostalih unižavanja i robovlasničkog tretmana, seče klitoris - u prevodu - https://en.wikipedia.org/wiki/Female_genital_mutilation - a sve eda ne bi ni slučajno mogle da imaju zadovoljstvo pri seksualnom činu.


Sve se slažemo, sem potenciranja FGM. Bez namere da imalo umanjim grozotu same ideje, većina FGM-a nije baš ono srednjeafričko kompletno odstranjivanje klitorisa i često je komparabilna sa MGM kojoj od milošte tepamo 'obrezivanje' a protiv čega izgleda niko nema problem jerbo to rade i 'civilizovani' Ameri (većma bez religijske konotacije) a ne samo afrički i srednjeistočni divljaci.

Naravno, i jedno, i drugo imaju duboke religijske korene jer je neko davno otkrio recept za population control kroz supresiju najosnovnijih ljudskih instikta (hrana, seks i generalno sve što donosi užitak) te zamenu istih dogmama i zavisnošću od tumača dogmi.

Oba su podjednako monstruozna, a žene izvlače kraću slamku kroz druge, hmm, običaje. Po pitanju uništavanja genitalija, on average, taj zločin je prilično uniseks. I svako ko tako nešto uradi svom detetu, muškom ili ženskom, može se slobodno smatrati monstrumom. Kultura (tj. nedostatak iste) i običaji nisu nikakvo opravdanje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:10 15.11.2015

Re: Srce tame

Goran Vučković
Вучко, сасвим је бесмислено оцртавати положај жене у исламу бољим него што јесте.

Još je besmislenije ocrtavati ga gorim nego što jeste.

Вероватно си у праву.
Он је довољно лош и без тога.
tess tess 08:42 15.11.2015

Re: Srce tame

Zašto krava tužno gleda

Da su i vas tukli
i za sise vukli,
jednom godišnje jebali
i vi biste tužno gledali.


Bravo, Bogie, pravi si ti dasa i vjernik.
tess tess 08:47 15.11.2015

Re: Srce tame

Oni uopšte nisu death metal grupa, samo se tako zovu.

Уопште, ко је рекао да су, копирала сам реченицу критике једног албума на њемачком, горе испод среће кравине..

Замисли колико би се тек свиђали смореном еуропејском конформизму да су их све из групе поубијали, ајме, култ би створили за 24 сата..
tess tess 08:51 15.11.2015

Re: Srce tame

A imate li Talib i ti predlog kako "uništiti salafizam"?

У Бечу су, по мом скромном сазнању, салафисти углавном наши Бошњаци, или већина. Сад не знам дал бих имала право рећи покоју о томе, иако ми их је углавном жао..
escherichije_colic escherichije_colic 09:00 15.11.2015

Re: Srce tame

Predrag Brajovic

Мој велики друг и пријатељ, Насим Николас Талеб, велике име у свету економије и филозофије и уопште, који се изјашњава каоп Либано-Американац, управо је написао коментар свега овога у краткој белешци на ФБу:

Delenda est Salafi-stan.
(Background: Cato the ancient, for years, kept starting or ending his speeches at the Roman Senate with variations around "Delenda est Cartago", *Carthage must be destroyed*. Until the Roman fleet went and destroyed Carthage, ending its threat.)


Дакле, салафистички покрет треба сатрти. То каже Талеб.


Uz dužno poštovanje tvog lično-prijateljskog odnosa sa znamenitim filozofom, ja ne bih rekao da si shvatio poentu njegovog fb statusa. Kao što je u slučaju senatora Katona fraza "između ostalog, Kartaginu treba razoriti" bilo obično demagoško pumpanje, tako je i u ovom slučaju sa 15godišnjim mantranjem o "war on terror". Prvo je bilo "samo da uhvatimo Osamu", pa "samo da obesimo Sadama", "još samo da ubijemo Gadafija" ... Niz se nastavlja unedogled. Osim toga, kako to Zapad misli da uništi Salafizam- kad im je glavni saveznik na Bliskom Istoku doslovni IZVOR i RASADNIK te maliciozne ideologije? Nadalje, skoro 15 godina se američke čizme vuku po Avganistanu i nisu uspeli ni da okrnje snagu Talibana. Čim se povuku ovi će da posednu pozicije.

S jedne strane gistro uništavaš teroriste na terenu, a s druge tolerišeš centar iz kojeg se sve to finansira i inicira. I sarađuješ s njim. To se u našem narodu još zove i "iz šupljeg u prazno". Mislim da je na to aludirao Taleb kad je parafrazirao Katona, mada dozvoljavam da ti kao njegov lični prijatelj znaš bolje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:04 15.11.2015

Re: Srce tame

Uz dužno poštovanje tvog lično-prijateljskog odnosa sa znamenitim filozofom, ja ne bih rekao da si shvatio poentu njegovog fb statusa.

Мислим да Талебове даље речи (објавио је читан низ коментара и статуса, слажући их у један, коначни), које сам доле објавио, даје за право мом тумачењу. Вероватно их ниси прочитао, читајући редом коментаре.
blogov_kolac blogov_kolac 09:23 15.11.2015

Re: Srce tame

...
grmfrm grmfrm 09:24 15.11.2015

Re: Srce tame

Све цивилизације, религије, друштвене заједнице могуће је посматрати у кључу слободе које додељују и омогућавају сваком од појединаца који у њима живи. Та слобода нигде није апсолутна нити савршена, али -- негде је већа, а негде мања, негде је срамна, негде узорна. Тако да, вероватно, можемо се сложити да ригидни шеријатски закони мање су вредни од традиције једног шведског или француског републиканства.

Ако се око овога не сложимо, приклањамо се цивилизацијском релативизму. Он лепо звучи, девојчицама нарочито, али, напросто, није утемељен у реалности.


Jebo te jos se potpsiujes imenom i prezimenom na ovo sto pises. Obraz ti je djon, sto bi rekli.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:29 15.11.2015

Re: Srce tame

Jebo te jos se potpsiujes imenom i prezimenom na ovo sto pises. Obraz ti je djon, sto bi rekli.

Хајде сад ти лепо да живиш тамо код свих ових што упражњавају ригидне шеријатске прописе, пошто су ти све цивилизације исте, а поведи и жену и децу. Нећеш ми недостајати.
escherichije_colic escherichije_colic 09:43 15.11.2015

Re: Srce tame

Predrag Brajovic
Uz dužno poštovanje tvog lično-prijateljskog odnosa sa znamenitim filozofom, ja ne bih rekao da si shvatio poentu njegovog fb statusa.

Мислим да Талебове даље речи (објавио је читан низ коментара и статуса, слажући их у један, коначни), које сам доле објавио, даје за право мом тумачењу. Вероватно их ниси прочитао, читајући редом коментаре.


Pa moram priznati da nakon čitanja tih statusa i komentara Taleb deluje dosta full of shit-ije. Eto i on u svojim komentarima eksplicitno proziva Saudijce i Katar, a ne pita se zašto njegova vlada glavne saveznike u Regionu ima upravo u istim tim šerijatskim despotijama i rasadnicima terorizma. To se ne pita, a istovremeno zagovara istrebljivanje njihovih eksponenata na terenu. Sve to dok njegova vlada u Regionu sprovodi politiku koja je nepresušan izvor tih eksponenata. Neke dokazano i direktno finansira. Decenijama.
grmfrm grmfrm 10:20 15.11.2015

Re: Srce tame

Хајде сад ти лепо да живиш тамо код свих ових што упражњавају ригидне шеријатске прописе, пошто су ти све цивилизације исте, а поведи и жену и децу. Нећеш ми недостајати.


Pa ne znam sta da ti kazem ako nisi razumeo ali ponovicu, niko nema pravo da njima i nama odredjue sta cemo mi i oni, ponajmanje ti i ta zapadna klika.

Dosta mi je zapadnog delenja pravde koje i jeste dovelo da danas na ulicama Pariza sutra Londona vicu Alahu akbar i raznose nevin narod. Pazi cenu tog avanturizma placaju nevini ljudi slicni nama.

Maknite se iz nase avlije vec jednom i pustite nas da resimo svoje probleme.
Problem je sto oni ne zele da se problem resi.
anja99 anja99 11:41 15.11.2015

Re: Sanovnik

nsarski

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:54 15.11.2015

Re: Srce tame

Pa ne znam sta da ti kazem ako nisi razumeo ali ponovicu, niko nema pravo da njima i nama odredjue sta cemo mi i oni, ponajmanje ti i ta zapadna klika.

Нико нема право?
Има.
Осећање људскости.
Оно налаже многе ствари.
inco inco 18:40 15.11.2015

Re: Srce tame

grmfrm
Pa ne znam sta da ti kazem ako nisi razumeo ali ponovicu, niko nema pravo da njima i nama odredjue sta cemo mi i oni, ponajmanje ti i ta zapadna klika.


Po toj naopakoj logici niko nema pravo ni nekom rmpajliji da određuje da li on sme da tuče svoju ženu u svojoj kući. U logiku te volem...
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:47 15.11.2015

Re: Srce tame

inco
grmfrm
Pa ne znam sta da ti kazem ako nisi razumeo ali ponovicu, niko nema pravo da njima i nama odredjue sta cemo mi i oni, ponajmanje ti i ta zapadna klika.


Po toj naopakoj logici niko nema pravo ni nekom rmpajliji da određuje da li on sme da tuče svoju ženu u svojoj kući. U logiku te volem...


A opaka logika kaze da rmpalija #2 ima pravo da prebije i rmpaliju #1 i zenu i decu?
Plus da im malo i otudji ponesto iz kuce..
blogovatelj blogovatelj 19:00 15.11.2015

Re: Srce tame

A opaka logika kaze da rmpalija #2 ima pravo da prebije i rmpaliju #1 i zenu i decu?


Oduvek je sve samo zavisilo od veličine i snage rmpalije, da se ne lažemo.
grmfrm grmfrm 10:11 16.11.2015

Re: Srce tame


Po toj naopakoj logici niko nema pravo ni nekom rmpajliji da određuje da li on sme da tuče svoju ženu u svojoj kući. U logiku te volem...


Citaj do kraja:

Maknite se iz nase avlije vec jednom i pustite nas da resimo svoje probleme.
angie01 angie01 10:43 16.11.2015

Re: Srce tame

apacherosepeacock
inco
grmfrm
Pa ne znam sta da ti kazem ako nisi razumeo ali ponovicu, niko nema pravo da njima i nama odredjue sta cemo mi i oni, ponajmanje ti i ta zapadna klika.


Po toj naopakoj logici niko nema pravo ni nekom rmpajliji da određuje da li on sme da tuče svoju ženu u svojoj kući. U logiku te volem...


A opaka logika kaze da rmpalija #2 ima pravo da prebije i rmpaliju #1 i zenu i decu?
Plus da im malo i otudji ponesto iz kuce..


meni je bolesno, da recimo bude inovirana elektricna struja, sijalica,...a da u istom svetu, ali u drugoj zemlji jos nije, jer delu stanovnistva, onom jacem, odgovara mrak, kojim tlaci drugu polovinu i to jos interpretira kao neprikosnovene zakone svete vere u koje niko ne sme da dira.( tu ne mislim naravno, na laznu pomoc, sa isto tako ruznim sakrivenim namerama, ali u drugacije nazvanu ideologiju).
tasadebeli tasadebeli 08:23 17.11.2015

Re: Srce tame

looping

Što se tiće žvalavljenja na ulici ja bih to i u Srbiji hapsio,



И да пресечемо са још мало музике.

Из чисте пакости, не би ли се ове странице са коментарима на овом посту што теже отварале.




jasnaz jasnaz 11:47 14.11.2015

moTIvaciJA



: neće (ni) ova tragedija, a pitanje koliko ih se priprema, inicirati odluke i radnje za neophodno prepakivanje vrednosti i prioriteta, u svakom smislu, od strane onih koji sebe smatraju nadležnim za čuvanje postulata zapadne civilizacije… ali ovo zvuči tako poznato, a malo bitno. još poznatije, a vrlo bitno, zvuči ovo:

zlo uvek ima jaču početnu motivaciju. motivacija za borbu protiv njega dolazi kada se žrtve već broje, u visokim ciframa…



Черевићан Черевићан 12:32 14.11.2015

и шта сад

указа В.Б.Јејтс . . има томе . . .

Hranismo se umisljenostima,
Srce posta svirepo od te hrane;
Snaznije su nase mrznje
Od . . . . nase ljubavi

nsarski nsarski 12:40 14.11.2015

Re: и шта сад

Черевићан
указа В.Б.Јејтс . . има томе . . .

Hranismo se umisljenostima,
Srce posta svirepo od te hrane;
Snaznije su nase mrznje
Od . . . . nase ljubavi



Ех, Мр. Чер, подсетио сам се на још једног Јејтса (наиђох на одличан превод), па није згорег...

William Butler Yeats (1865-1939)

THE SECOND COMING

Turning and turning in the widening gyre
The falcon cannot hear the falconer;
Things fall apart; the centre cannot hold;
Mere anarchy is loosed upon the world,

The blood-dimmed tide is loosed, and everywhere
The ceremony of innocence is drowned;
The best lack all conviction, while the worst
Are full of passionate intensity.

Surely some revelation is at hand;
Surely the Second Coming is at hand.
The Second Coming! Hardly are those words out
When a vast image out of Spiritus Mundi
Troubles my sight: a waste of desert sand;
A shape with lion body and the head of a man,
A gaze blank and pitiless as the sun,
Is moving its slow thighs, while all about it
Wind shadows of the indignant desert birds.

The darkness drops again but now I know
That twenty centuries of stony sleep
Were vexed to nightmare by a rocking cradle,
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?

Подвлачење моје.

И сјајан! превод (М. Данојлић)

V. B. Jejts, „Drugi dolazak“
(preveo Milovan Danojlić)

Kružeć i kružeć u sve širem luku
Soko ne čuje više sokolara.
Sve se razliva; središte popušta;
Puko bezvlašće preplavljuje svet,

Kulja krvomutna plima, na sve strane
Obred nevinosti davi se u njoj;
Najbolji ni u šta ne veruju, dok se
Najgori nadimaju od žestine.
Besumnje, na pomolu je neko otkrovenje;
Besumnje, na pomolu je Drugi Dolazak.
Drugi Dolazak! Tek što reč izustih,
A grdna slika iz Spiritus Mundi
Već vid mi muti: u pesku pustinje
Lavlje obličje sa glavom čoveka,
I okom praznim, ko sunce okrutnim,
Kreće lene sapi, dok svuda okolo
Teturaju se senke gnevnih ptica.
Opet pade tama; ali ja sad znam:
Dvadeset vekova tvrdog sna
Pretvori u mòru škripa kolevke;
No kakva se to zver, svoj čas dočekav,
Vuče k Vitlejemu, da se u njemu rodi?

looping looping 12:52 14.11.2015

Re: и шта сад

Черевићан
указа В.Б.Јејтс . . има томе . . .

Hranismo se umisljenostima,
Srce posta svirepo od te hrane;
Snaznije su nase mrznje
Od . . . . nase ljubavi


"When the power of love overcomes the love of power the world will know peace."

Jimi Hendrix
pape92 pape92 13:40 14.11.2015

Re: и шта сад

Things fall apart; the centre cannot hold;
Mere anarchy is loosed upon the world,


Nije prvi put da su ovi čuveni stihovi aktuelni. Napisani su 1919. Taj osećaj raspada, bliske propasti, da središte popušta je značajka koja prati ljudsku civilizaciju. Svet međutim nije propao. Propadale su, doduše, civilizacije. Ali ne u poslednje vreme, u svakom slučaju ne od vremena kada je Jejts napisao ove stihove. Tako da bih uz Jejtsa ipak uvek citirao i priručnik iz ONO i DSZ, kopirajt JBT: živimo kao da će 100 godina biti mir. (A za rat smo ionako vazda spremni).

(Uzgred, kad smo kod rata, Jejts je držao da pesnik ne sme da diskutuje o ratu u ratnim vremenima):

How can I, that girl standing there,
My attention fix
On Roman or on Russian
Or on Spanish politics?
myredneckself myredneckself 16:27 14.11.2015

Re: и шта сад

pape92
živimo kao da će 100 godina biti mir. (A za rat smo ionako vazda spremni)


Da, kopirajt Tile.
Ili, što bi Joe Strummer rekao - Always wear shoes that are good for running or fighting.
Черевићан Черевићан 00:53 15.11.2015

чак . . . шта више

поштовани г. nsarski захвалан сам на указу о преводу г Данојлића а посебно на


Sve se razliva; središte popušta;
Puko bezvlašće preplavljuje svet
,



mirelarado mirelarado 18:43 15.11.2015

Re: и шта сад

Sve se razliva; središte popušta;
Puko bezvlašće preplavljuje svet,


Или, како рече ономад Ернесто Сабато: "Свет шкрипи и прети да ће се срушити."
omega68 omega68 12:39 14.11.2015

Ускоро

ће другоевропљани да се моле Богу да их Руси спасу ( окупирају )

Раздирана мигрантском кризом, која се претвара у унутрашњу политичку кризу, Немачка више не може да предводи чак ни ослабљену ЕУ. Истовремено, ЕУ, са све Немачком, није успела да усиса Централни Балкан, изгубила га је, и то је трајно стање. Данашње интеграције на свим странама само су инерција, избегавање последица суочавања са истином и одблесак угашене звезде.


Пад Ангеле Меркел озваничиће коначан крај балканских интеграција, завршетак настојања да се растући руски утицај на том простору заустави тим истим интеграцијама, и њима адекватним „реформама“, односно усисавањем периферних економија из немачког центра.


То је истовремено и крај настојања да се руски утицај и кинески новац зауставе на вратима Балкана политичком интеграција и економским колонизацијама. Остало је да се још покуша силом. А, говорећи о сили – тврдој и мекој – увек говоримо о Америци.

До пролећа ће Централни Балкан бити толико натопљен бензином да ће свака амбициозна будала са упаљачем у џепу бити геополитички фактор


линк
mariopan mariopan 13:46 14.11.2015

Re: Ускоро

До пролећа ће Централни Балкан бити толико натопљен бензином да ће свака амбициозна будала са упаљачем у џепу бити геополитички фактор

OPET mi u glavnoj ulozi?
vcucko vcucko 14:24 14.11.2015

Pasoš

Prenosim sa info-a: navodno je policija potvrdila da je kod jednog od idiota što su se razneli nađen sirijski pasoš.

Mislim, da nije izginulo toliko, ovde bi išao najciničniji i, što da ne, najbezobrazniji smajli. Što je najcrnje, ovo se uporno ponavlja u skoro svakom ovakvom slučaju. Oni što plasiraju takve stvari, više i ne kriju da im je ciljna grupa beslovesna gomila sa mozgovima u sirćetu. Znači, likovi kreću da ubijaju i da se ubiju i uredno nose pasoš (verovatno i zubarski karton, ko zna šta još, člansku kartu video kluba iz Damaska koji drži neko iz Bašarovog kabineta, mogućnosti su neograničene).

Imenjače, je.o ti sve ovo, naftu, zapadne partnere i druge pm, završavaj to što treba oko konvencionalnog i ostalog naoružanja i dežuraj. I nemoj mnogo da pregovaraš, ne isplati se. Nemaš s kim.
tyson tyson 16:27 14.11.2015

Re: Pasoš

Znači, likovi kreću da ubijaju i da se ubiju i uredno nose pasoš

Najverovatnije da.

Oružje je obično pripremljeno negde u blizini mesta napada; preveliki je i nepotreban rizik nositi ga kroz grad, čak ni sa sobom u kolima.

Napadač(i) takođe ne žele nikakve probleme na putu ka mestu napada, uključujući i nasumično policijsko legitimisanje bez ikakvih dokumenata kod sebe.

Napadač do preuzimanja oružja ne želi nikakvu pažnju, nikakve probleme; ništa što će pokvariti plan.


vcucko vcucko 16:47 14.11.2015

Re: Pasoš

tyson
Znači, likovi kreću da ubijaju i da se ubiju i uredno nose pasoš

Najverovatnije da.

Oružje je obično pripremljeno negde u blizini mesta napada; preveliki je i nepotreban rizik nositi ga kroz grad, čak ni sa sobom u kolima.

Napadač(i) takođe ne žele nikakve probleme na putu ka mestu napada, uključujući i nasumično policijsko legitimisanje bez ikakvih dokumenata kod sebe.

Napadač do preuzimanja oružja ne želi nikakvu pažnju, nikakve probleme; ništa što će pokvariti plan.




To je jedna mogućnost, sasvim legitimna. Postojeći snimci npr. napadača na Charlie, kao i opisi preživelih od sinoć govore drugačija. Napadači su maltene uniformisani i kompletno opremljeni, a tako skockani idiot sigurno ne pokazuje pasoš policiji nego puca na nju. U toj priči ne da nema mesta za pasoš nego... da ne lajem.
mariopan mariopan 17:46 14.11.2015

Re: Pasoš

tyson

Znači, likovi kreću da ubijaju i da se ubiju i uredno nose pasoš

Najverovatnije da.


Verujem ja tebi...ali..

OK, i čovek se razneo...kako je pasoš ostao ceo, kako se i on nije raspao od eksplozije i nađen je baš pored njega...niko ga nije šutnuo dalje od njega u opštoj bežaniji, niko ga nije podigao i uzeo (ukrao ne znajući čiji je) a krade se na veliko baš u gužvama... to je nešto mnogo zgodno ispalo da ga nađu tačno pored teroriste?

Sad mogu da očekujem da volšebno nađu i sve ostale pasoše, cele, neoštećene i uredno položene pored svakog teroriste?
emsiemsi emsiemsi 17:54 14.11.2015

Re: Pasoš

mariopan
tyson

Znači, likovi kreću da ubijaju i da se ubiju i uredno nose pasoš

Najverovatnije da.


Verujem ja tebi...ali..

OK, i čovek se razneo...kako je pasoš ostao ceo, kako se i on nije raspao od eksplozije i nađen je baš pored njega...niko ga nije šutnuo dalje od njega u opštoj bežaniji, niko ga nije podigao i uzeo (ukrao ne znajući čiji je) a krade se na veliko baš u gužvama... to je nešto mnogo zgodno ispalo da ga nađu tačno pored teroriste?

Sad mogu da očekujem da volšebno nađu i sve ostale pasoše, cele, neoštećene i uredno položene pored svakog teroriste?

Искусно !
blogovatelj blogovatelj 18:31 14.11.2015

Re: Pasoš

OK, i čovek se razneo...


Ko je rekao da se razneo?
mariopan mariopan 18:42 14.11.2015

Re: Pasoš

blogovatelj
OK, i čovek se razneo...


Ko je rekao da se razneo?

vcucko
14:24 14.11.2015
Pasoš
Prenosim sa info-a: navodno je policija potvrdila da je kod jednog od idiota što su se razneli nađen sirijski pasoš.

On.

edit

Piše i u vestima, nađi bilo koje.
tyson tyson 18:48 14.11.2015

Re: Pasoš

OK, i čovek se razneo...kako je pasoš ostao ceo, kako se i on nije raspao od eksplozije i nađen je baš pored njega...

Zbog načina konstrukcije eksplozivnih prsluka i smera eksplozivnog talasa ceo donji deo tela bombaša-samoubice praktično ostane ceo, u jednom komadu, uključujući na primer pasoš u džepu od pantalona.

Upravo po ostacima tela, t.j. specifične prirode povreda (i nekih drugih stvari), prilično brzo i lako se u gomili nastradalih identifikuje bombaš-samoubica. Onda se pri pretresu ostataka može, na primer, naći identifikacioni dokument.

niko ga nije podigao i uzeo (ukrao ne znajući čiji je) a krade se na veliko baš u gužvama...

Ovo je ipak malo nerealno u mraku noćnog kluba i sveopštoj panici, naročito posle aktiviranja eksploziva, sve i da je pasoš ispao.


mariopan mariopan 19:10 14.11.2015

Re: Pasoš

tyson

Ok, moguće. Ti to sigurno znaš bolje od mene i tebi verujem, ali u zvanična saopštenja ne verujem.

Sad im niko ne stoji na putu da ceo onaj talas izbeglica iz ratom ugroženih zemalja, sa kojim nisu znali šta će, vrate odakle su došli, jer je sastav terorista vrlo šaren, koliko se vidi iz do sada objavljenih podataka i nađenih dokumenata?

Baš zgodno?

Edit

Ko me terao da pišem...evo poslednja vest - Poljska zatvara granice za sve izbeglice. Ko je sledeći?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:36 14.11.2015

Razlozi za nasilje

Ovo što si pomenuo u tekstu:

Онима који су претходног пута, почетком ове године, налазили речи оправдања за масакр новинара Шарли Ебдоа, промакла је једна ствар -- да насиљу и злу не требају разлози


...jeste zanimljiva tema. Naime, oni koji su prihvatili odgovornost za napad, reći će da je to odmazda za nešto što je učinjeno njima.
milojep milojep 17:09 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

reći će da je to odmazda za nešto što je učinjeno njima.


i ne samo reći već će i verovati u to!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:17 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

milojep
reći će da je to odmazda za nešto što je učinjeno njima.


i ne samo reći već će i verovati u to!


Pa dobro, i Krle veruje da je jedno veče rekao Vladi Divljanu - Slušaj, ja sam suviše star da bih ti pomogao, ali ako hoćeš moj savet, evo ti Šaperov tekst za Rusiju, evo ti slika Fadejevljeve knjige, a evo ti i sve moje ideje o tome, ne moraš da nas potpisuješ, znamo se.
milojep milojep 17:20 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

Dont Fear The Reaper
milojep
reći će da je to odmazda za nešto što je učinjeno njima.


i ne samo reći već će i verovati u to!


Pa dobro, i Krle veruje da je jedno veče rekao Vladi Divljanu - Slušaj, ja sam suviše star da bih ti pomogao, ali ako hoćeš moj savet, evo ti Šaperov tekst za Rusiju, evo ti slika Fadejevljeve knjige, a evo ti i sve moje ideje o tome, ne moraš da nas potpisuješ, znamo se.


Pa da teroristi se raznose za kintu , ništa lično
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:59 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

Dont Fear The Reaper
milojep
reći će da je to odmazda za nešto što je učinjeno njima.


i ne samo reći već će i verovati u to!


Pa dobro, i Krle veruje da je jedno veče rekao Vladi Divljanu - Slušaj, ja sam suviše star da bih ti pomogao, ali ako hoćeš moj savet, evo ti Šaperov tekst za Rusiju, evo ti slika Fadejevljeve knjige, a evo ti i sve moje ideje o tome, ne moraš da nas potpisuješ, znamo se.


Rusija je Šaperova pesma tuto kompleto. A Fadejeva je takođe čitao Šaper, još uvek mu ta knjiga stoji na polici.

Kakve to ima veze sa Parizom?

Ili je komentar po sistemu, daj da iskoristim priliku da pozdravim Žiku?
tyson tyson 18:51 14.11.2015

Re: piroćanska čitulja

Ili je komentar po sistemu, daj da iskoristim priliku da pozdravim Žiku?

Umro je tatko. Prodajem juga.


anonymous anonymous 19:26 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

milojep
reći će da je to odmazda za nešto što je učinjeno njima.


i ne samo reći već će i verovati u to!



..... i ne samo ....reći .....i verovati .....

.......njima ( neevropljanima, pa i nama ... ) je urađeno mnogo toga zlog

što višestruko prevazilazi broj žrtava iz jučerašnjeg napada.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:29 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

Nebojsa Krstic

Kakve to ima veze sa Parizom?

Ili je komentar po sistemu, daj da iskoristim priliku da pozdravim Žiku?


Opet ti promiče salient point. Vrati se nazad pa pročitaj zašto kažem da ljudi umeju da sebe ubede u kojekakve koještarije. Koje započnu kao parole, recimo

Nebojsa Krstic
reći da je to odmazda za nešto što je učinjeno njima.


pa završe kao alternativna stvarnost:

milojep
i ne samo reći već će i verovati u to!


na šta sam ukazao koristeći slikoviti primer - jer slika govori kao tisuću reči (pogotovo kada su reči iz alternativnog univerzuma) A kad to rekoh, ajde de, eve i slike, one iste koju si ti uredno obrisao sa svog bloga.

Nebojsa Krstic
Rusija je Šaperova pesma tuto kompleto. A Fadejeva je takođe čitao Šaper, još uvek mu ta knjiga stoji na polici.




angie01 angie01 19:37 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje


pa završe kao alternativna stvarnost:


izvini, dok sam povlacila taster na stranu gde si podvukao autora Rusije, slucajno sam pritisnula- obavesti moderatora:).
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:55 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

angie01

pa završe kao alternativna stvarnost:


izvini, dok sam povlacila taster na stranu gde si podvukao autora Rusije, slucajno sam pritisnula- obavesti moderatora:).


A nema problema. navikao sam ja - godinama sam sa krlom imao skor od jednog preživelog na trideset postova (ukupno 3 preživela ;> ). S tim, da tada, kada je Drug Krlo bio Vlast (i to ona vezana za medije) moderacija je patrolirala Krletovim blogom 24/7 i izbacivala i levo i desno. Ako nešto preostane, to onda Krle završi. Sada, jadničak, mora sam da patrolira, pa nikako da se naspava kada mu je blog aktivan - zato je malo i nervozan ☻
angie01 angie01 20:03 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

godinama sam sa krlom imao skor od jednog preživelog na trideset postova.


pa dobro onda,...ja sam medju stradalnicima:),...

moderacija je patrolirala Krletovim blogom


on je tvrdio, da nema nikakve veze s tim:)...,

sto sada vidimo, kada to ciscenje radi sam, skoro identicno,...mada moram da priznam, da su ga drugi bolje cuvali, nego on sam sebe, ...ni zarez nekada nije promakao, ako je bio sumnjiv.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:05 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

na šta sam ukazao koristeći slikoviti primer - jer slika govori kao tisuću reči (pogotovo kada su reči iz alternativnog univerzuma) A kad to rekoh, ajde de, eve i slike, one iste koju si ti uredno obrisao sa svog bloga.


Na autobusu piše lasta, ali on ne leti.
anonymous anonymous 23:02 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

Nebojsa Krstic
na šta sam ukazao koristeći slikoviti primer - jer slika govori kao tisuću reči (pogotovo kada su reči iz alternativnog univerzuma) A kad to rekoh, ajde de, eve i slike, one iste koju si ti uredno obrisao sa svog bloga.


Na autobusu piše lasta, ali on ne leti.



.... и за неке се сматра да су саветници ......

.....а онда се човек запита .....кога су они саветовали ......

.....и у погледу чега.... са којим знањем ...или искуством ????




Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:40 14.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

Nebojsa Krstic
na šta sam ukazao koristeći slikoviti primer - jer slika govori kao tisuću reči (pogotovo kada su reči iz alternativnog univerzuma) A kad to rekoh, ajde de, eve i slike, one iste koju si ti uredno obrisao sa svog bloga.


Na autobusu piše lasta, ali on ne leti.


I to je najbolje što si mogao da smisliš?

Elem, da ali ako piše Lasta, a ja uđem sa kartom za Niš Ekspres, nema ljubavi, nego plati ili izlazi.

Elem, od 1982 pa do danas koliko prošlo - 33 godine. I niti jeared nisi pomenuo igde ikada ikome, sve do pre neki mesec na Blogu? I to nepunih mesec dana nakon Vladine smrti.

I onda ti se odjedared javilo da je "Rusija Šaperova pesma tuto kompleto".

Oće to.

A gledam, recimo, zašto je Krle ćutao 2 godine ranije kada je Cult na Blogu pisao:

http://blog.b92.net/text/22515/Rusija/

Sednem, sviram nešto, vrtim po gitari, i krene, tako nastaju pesme, kaže Vlada. Ali, znaš, kaže, recimo Rusija...sećam se da sam pio neku rakiju te noći kad mi je došla glavu. I nisam je snimio. A sutra na probi sa Idolima krenem da je sviram. I stalno nedostaje nešto. Uzme gitaru i pokaže šta je zaboravio. I vrtim, vrtim, kaže, i stalno fali. Nerviram se. Poludim. I u jednom trenutku samo dodje, i kao, da, to je to. Od tada sam svaku ideju snimao.

Možda zato što je Vlada još bio živ, pa nisi hteo da mu kvariš "lik i delo"? Ali čim je umro, ne prođe ni 40 dana, odjedared više nisi mogao a da ne kažeš "istinu", 33 godine, jeste vala dug period, svaka ti čast što si toliko izdržao!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:53 15.11.2015

Re: Razlozi za nasilje

A gledam, recimo, zašto je Krle ćutao 2 godine ranije kada je Cult na Blogu pisao:

http://blog.b92.net/text/22515/Rusija/

Pazi, na blogu retko ko ne zna bolje od mene šta se dešavalo u mom životu. Zato se unapred izvinjavam ako ne stignem da repliciram svakoj budali.

U tom kontekstu, ne znam ni što tebi odgovaram. Neće se ponoviti, obećavam.
anonymous anonymous 07:51 15.11.2015

Re: Razlozi za nasilje


Nebojsa Krstic
00:53 15.11.2015
Re: Razlozi za nasilje
A gledam, recimo, zašto je Krle ćutao 2 godine ranije kada je Cult na Blogu pisao:

http://blog.b92.net/text/22515/Rusija/

Pazi, na blogu retko ko ne zna bolje od mene šta se dešavalo u mom životu. Zato se unapred izvinjavam ako ne stignem da repliciram svakoj budali.

U tom kontekstu, ne znam ni što tebi odgovaram. Neće se ponoviti, obećavam.


...да, заиста...најбоље ће бити .........да само ћутиш .....ако си већ тако решио .....

Sepulturero Sepulturero 15:02 14.11.2015

Blowback or False flag?

На Нету се води дискусија да ли су они који су направили и подржавају Daesh ово планирали или је само логична последица њихове дебилне политике.

У сваком случају врло опасно за цео свет може да буде ако се формално искористи за проглашење "Напада на НАТО" и онда су све чланице обавезне да реагују, евентуално нападом на Сирију тј. Асада. Како ће онда Руси да реагују?
martin_krpan martin_krpan 15:21 14.11.2015

Re: Blowback or False flag?

Sepulturero
На Нету се води дискусија да ли су они који су направили и подржавају Daesh ово планирали или је само логична последица њихове дебилне политике.

У сваком случају врло опасно за цео свет може да буде ако се формално искористи за проглашење "Напада на НАТО" и онда су све чланице обавезне да реагују, евентуално нападом на Сирију тј. Асада. Како ће онда Руси да реагују?


Uf False Flags.



Parisian boys without your names
Ghetto stones instead of chains
Talk 'em down 'cause it's up in flames
And nothing's changed
mlatisa mlatisa 15:16 14.11.2015

Značajnost događaja

Zašto je Masakr u Parizu značajniji od pada aviona na Sinaju?

U avionu
oko 224 žrtava, + avion 47mil$

U Parizu
oko 120 žrtava bez materijalnih troškova.

I jedne i druge je navodno inicirala ID.

Svet je zgranut nad Parizom bar 10 puta više nego nad avionom a trebalo bi da bude 2 puta manje. Ili možemo da zaključimo da je jedan rus 20 puta manje vredan od jednog francuza.
anonymous anonymous 15:24 14.11.2015

Re: Značajnost događaja

mlatisa
15:16 14.11.2015
Značajnost događaja
Zašto je Masakr u Parizu značajniji od pada aviona na Sinaju?



.... tek kada više ne budemo emotivno bolećivi i prestanemo da nasedamo na sve manipulacije kojima se izaziva naša empatija.....

.......razlozi za ovakve događaje .........će prestati da postoje...
tyson tyson 16:30 14.11.2015

Re: Značajnost događaja

Zašto je Masakr u Parizu značajniji od pada aviona na Sinaju?

Zato što se dogodio "tamo gde smo sigurni".

Dočim je letenje avionom, podsvesno, rizik samo po sebi, a dodatno negde na Bliskom istoku (cinici će reći, i ruskom avio-kompanijom).

Pri tom, još uvek nije poznat uzrok pada ruskog aviona.


milojep milojep 16:39 14.11.2015

Re: Značajnost događaja

tyson
Zašto je Masakr u Parizu značajniji od pada aviona na Sinaju?

Zato što se dogodio "tamo gde smo sigurni".

Dočim je letenje avionom, podsvesno, rizik samo po sebi, a dodatno negde na Bliskom istoku (cinici će reći, i ruskom avio-kompanijom).

Pri tom, još uvek nije poznat uzrok pada ruskog aviona.




I naravno Rusi nisu ti koji su krivi već žrtve!
Malezijski avion je imao konstantan publicitet tokom godinu dana samo zato što su ga navodno Rusi oborili!
Ama jok!
U pitanju je licemerje zpadne civilizacije gde se naravno u krajnjoj istanci 'zapadni životi' smatraju vrednijima! U suprotnom u Africi ili bilo gde ne bi dolazilo do umiranja od gladi dok se u isto vreme samo u EU baca hrane na duplo većem nivou nego što je potrebno za sve gladne Afrike!!


emsiemsi emsiemsi 16:40 14.11.2015

Re: Značajnost događaja

tyson
Zašto je Masakr u Parizu značajniji od pada aviona na Sinaju?

Zato što se dogodio "tamo gde smo sigurni".

Dočim je letenje avionom, podsvesno, rizik samo po sebi, a dodatno negde na Bliskom istoku (cinici će reći, i ruskom avio-kompanijom).

Pri tom, još uvek nije poznat uzrok pada ruskog aviona.



Коректно !
tyson tyson 18:54 14.11.2015

Re: Značajnost događaja

Malezijski avion je imao konstantan publicitet tokom godinu dana samo zato što su ga navodno Rusi oborili!

Pa i tu nije akcenat bio na žrtvama, već na samom činu obaranja putničkog aviona raketom što je big no-no.

Naravno da je jedva dočekano za spin.

mlinarslavko mlinarslavko 15:50 14.11.2015

Prodavci

Jedno je sigurno, ljudi su svuda isti. Prodavci oruzja u francuskoj verovatno sad izjavljuju saucesce francuskom narodu i trljaju ruke. Ni na jednoj strani nema nevinih.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:55 14.11.2015

.

Онима који су претходног пута, почетком ове године, налазили речи оправдања за масакр новинара Шарли Ебдоа

mislim da niko nije nalazio nikakvo opravdanje. ako analiziraš jedan događaj, moraš videti postoji li nešto što mu je prethodilo, da bi bolje sagledao zašto se dogodilo. to ne mora automatski da ga opravda, ali ti pomogne da bolje sagledaš situaciju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana