Politika

Ko želi reforme u Srbiji

Nebojsa Krstic RSS / 19.11.2015. u 18:48

 

 

Dragoljub Žarković u Blicu (ponedeljak, 16. novembar) zabrinut je zbog nepostojanja društvenog konsenzusa o temeljnim reformama. Urednik Vremena ukazuje i na jedan paradoks: Vučić ima preko 50 odsto podrške, a većina građana ne podržava reforme koje sprovodi. U tom smislu iskazana zabrinutost je opravdana, kako čovek, pa bio on i premijer, može da uradi nešto što građani ne žele?

Tačnije, kako može sam?

"Vlast je preuzela monopol na reforme", zamera Žarković, "ne mogu se čuti različiti argumenti u javnom govoru, osim ulizičkog terciranja Vučiću." Odlična je to i važna tema. Zato bi bilo korisno dati odgovor na pitanje: ko je zabranio strankama da izađu sa svojim predlozima, primedbama i time doprinesu reformisanju? Ko je naterao opoziciju da se bavi isključivo sobom? Ko im brani da daju ideje, predloge, da sugerišu, poboljšavaju, unapređuju...? Ko je taj majčin sin?

 Ko tera opozicionare da, umesto da se bave životnim temama, infantilno upoređuju dužinu svojih programa? Ko ih tera da budalasto prizivaju staljinizam, titoizam, trockizam i polpotizam? Ko ih tera da povazdan inoviraju mehanizme izbacivanja neistomišljenika? Pa s tim u vezi: ko tera opoziciju da bira mediokritete, neharizmatične, netalentovane i nepametne lidere? Vučić? Duh Hamletovog oca?

Osnovno je pitanje, dakle, ko sprečava razuman i ozbiljan politički dijalog o reformama u Srbiji danas? Vlast? Zašto bi ona to činila? Koja vlast bi odbila da teret bolnih reformi podeli sa ostalim društvenim činiocima, opozicionim strankama, inteligencijom? Zato je bolje pitanje ko danas u Srbiji pokazuje želju da ostvari dijalog o suštinskim reformama potrebnim društvu i ko želi da se dođe do zajedničkog stava?

U isto vreme, pitanje je i ko je spreman za ozbiljnu debatu i doprinos reformama u Srbiji, u atmosferi u kojoj svaki konstruktivan stav, onaj koji u sebi ne sadrži neprijateljstvo i psovku upućenu Vučiću, opozicija i viđeni intelektualci tumače kao izdaju opozicije, a "izdajnici" bivaju označeni i kao Vučićevi plaćenici?

Za kakav su doprinos reformisanju Srbije sposobni i spremni oni koji smisao svog političkog delovanja svode na zakletvu da neće nikad s Vučićem? Oni koji u strahu od etikete "Vučićevih plaćenika" u svakoj svojoj izjavi, kao obavezan umetnički element, ubacuju pogrdu premijeru? Oni koji su politički program zamenili spiskom ličnih uvreda?

Nevolja jej što reforme nisu tema koja zanima najprominentnije opozicionare. Oni danas, u Skupštini i drugde, demagoški kritikuju reformske poteze koje su sami do juče činili ili želeli da čine. Oni se ponašaju kao da, u stvari, priželjkuju propast neophodnih reformi kako bi u toj katastrofi za Srbiju uknjižili poene za sebe.

Problem je taj što je licemerje koje dominira našom javnom scenom podignuto na nivo društveno poželjnog ponašanja. Uzmimo za primer opozicione čelnike koji su učestvovali u prodaji NIS-a, ili pokušaju privatizacije Telekoma. Oni danas kao svoj politički zavet objavljuju da neće nikad u koaliciju sa strankama koje se slažu sa prodajom Telekoma. I to nikom nije čudno.

Kad je o javnom prostoru i njegovom odnosu prema reformama reč, Dragoljub Žarković verovatno zna odgovor na pitanje zašto je Vreme, na primer, širom otvorilo svoje stranice za nacionaliste, za homofobe, ksenofobe i ostale prononsirane antievropejce. Da li ih je spojila ljubav prema reformama? Oni koji se čude kako je moguće da jedan građanski i liberalni list takvima ustupa desetine stranica za intervjue samo ako uz sve drugo što će reći kažu "Vučić je užasan", verovatno zanemaruju reformski kapacitet tog šarolikog skupa.

Šalu na stranu, ozbiljno je pitanje - ko danas u Srbiji želi reforme? Osim Vučića. Ima li takvog? Dajte, ako ima - šteta je da to javnost ne zna.

 

Objavljeno u Danasu, 19.XI 2015. 

 

 



Komentari (320)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 18:48 20.11.2015

Re: Čudo

Nebojsa Krstic
mariopan
Lionsgate

Ili hoces reci da su na fingiranim konkursima za direktore javnih preduzeca, savetnicka i ostala rukovodeca mesta dolazili stvarno najbolji kandidati?

Sad kada vidim šta Krstić piše, a valjda piše šta misli, a šta misli pas s maslom pojeo ne bi... stvarno se pitam šta ga je onomad kvalifikovalo za savetnicko mesto u ekipi predsednika države Srbije?

Da li je i ovo pisanije hvalospeva novom Gospodaru uliznica (nije greška) za neku funkciju?


Tvoji su komentari pasivno agresivni na jedan vrlo dosadan način. Šta ti ne bi pojela? Od stavova. Daj stavove. Ili ćeš radije da se baviš mnome? Već sam se umorio pišući da se treba baviti stavovima, a ne sagovornikom, jerbo je ovo drugo zabava za primitivce.

Ево предлога и средњег пута --- нека се бави твојим ставовима. Тиме се бави ставовима, те делимично, и тобом.
Твоји ставови су згодни -- за посматрање.
mariopan mariopan 18:59 20.11.2015

Re: Čudo

Nebojsa Krstic

mariopan
Lionsgate

Ili hoces reci da su na fingiranim konkursima za direktore javnih preduzeca, savetnicka i ostala rukovodeca mesta dolazili stvarno najbolji kandidati?

Sad kada vidim šta Krstić piše, a valjda piše šta misli, a šta misli pas s maslom pojeo ne bi... stvarno se pitam šta ga je onomad kvalifikovalo za savetnicko mesto u ekipi predsednika države Srbije?

Da li je i ovo pisanije hvalospeva novom Gospodaru uliznica (nije greška) za neku funkciju?


Tvoji su komentari pasivno agresivni na jedan vrlo dosadan način. Šta ti ne bi pojela? Od stavova. Daj stavove. Ili ćeš radije da se baviš mnome? Već sam se umorio pišući da se treba baviti stavovima, a ne sagovornikom, jerbo je ovo drugo zabava za primitivce.


Ti si javna ličnost, učestvovao si u donošenju važnih odluka u ovoj državi, kao savetnik predsednika, sigurno imaš udela i u nekim odlukama koje su uticale i na moj život.
Stvarno me interesuje šta je tebe kvalifikovalo za taj posao obzirom na tvoje hvalospeve Vučiću kao da ne živiš u ovoj državi i ne znaš kako funcioniše pod vlašću radikala??

Nije nama ovako loše zato što nam zemlju vode kvalitetni i pametni ljudi nego zato što se našim životima igraju neznalice i diletanti. Kako oni dospevaju na tako važna mesta?

Imam svako pravo da te pitam - šta te je kvalifikovalo za tu funkciju kada je očigledno da nemaš pojma o politici?

Dakle, ne interesuješ me ti kao osoba i ne pitam te ništa lično ni privatno.
Guraš se u politiku i među političare a prvo što treba da naučiš je da ovo što te pitam spada u "opis radnog mesta" svakog političara - da ga narod nešto pita..




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:53 20.11.2015

Re: Čudo

Ti si javna ličnost, učestvovao si u donošenju važnih odluka u ovoj državi, kao savetnik predsednika, sigurno imaš udela i u nekim odlukama koje su uticale i na moj život.


Nisam bio na političkoj funkciji, niti se bavio političkim odlukama koje su uticale na tvol život. A sad probaj da se uljudiš ili ću te izbaciti iz diskusije zbog nepristojnosti.
anonymous anonymous 20:15 20.11.2015

Re: Čudo


mariopan
15:49 20.11.2015
Re: Čudo


stvarno se pitam šta ga je onomad kvalifikovalo za savetnicko mesto u ekipi predsednika države Srbije?




......ја се исто све време питам.....


.......а кад и напишем .... о,ма ме банује ......



......Крле,легендо .....хајде де ..... уради то .....

mariopan mariopan 20:49 20.11.2015

Re: Čudo

Nebojsa Krstic
Ti si javna ličnost, učestvovao si u donošenju važnih odluka u ovoj državi, kao savetnik predsednika, sigurno imaš udela i u nekim odlukama koje su uticale i na moj život.


Nisam bio na političkoj funkciji, niti se bavio političkim odlukama koje su uticale na tvol život. A sad probaj da se uljudiš ili ću te izbaciti iz diskusije zbog nepristojnosti.

Ne brini, odustala sam.
Lionsgate Lionsgate 20:59 20.11.2015

Re: Čudo

hoochie coochie man
Ili hoces reci da su na fingiranim konkursima za direktore javnih preduzeca, savetnicka i ostala rukovodeca mesta dolazili stvarno najbolji kandidati?


EPSu se ukaže potreba za neko mesto sa visokom školom, bez isklustva, dakle svršeni studenti, u centarli.
Oni okrenu fakultet, traže da im pošalju tri najbolja svršena studenta, i od tri kandidata posle intervjua izaberu jednog.
Taj jedan, primljen, nikakve, ali baš nikakve veze nije imao, ni političke, ni lične, ama baš nikakve.
I sam sam se iznenadio, ali desilo se.


Druze, nismo pisali o pozicijama inzenjera pripravnika, neko mora i vodu da nosi a to tesko da moze neko sa Megablejom ako recimo treba da isprojektuje jedan blok u trafostanici, rec je o onima koji rukovode i koji treba da pokrenu reforme u svojoj kancelariji pa dalje ka vrhu.

Radio sam nekoliko godina u bgd javnom preduzecu i mogu iz prve ruke da saopstim kako je isla evolucija (reforme sto kaze Vucic), pre 2009te si se u javna preduzeca mogao zaposliti na obicne pozicije bez veze sem na rukovodeca mesta (za njih nikad nije bilo oglasa). Kako je kriza rasla sve veci pritisak je bio na direktore, udovolji Djilasu, udovolji Anticu, Cuckovicu i javno preduzece je sa 170 zaposlenih 2009te naraslo na 270 zaposlenih u 2014, naravno niko nije primljen na oglas, ni sekretarica sefa sektora na Banovom brdu. A kad su dosli skakvci iz Vuckove stranke, uradili su bas ono sto sam napisao, izvrsili su korenitu reformu javnog preduzeca koje je imalo uhodan sistem rada. Dosli strucnjaci sa Kosova i prigradskih naselja da objasne kako treba da se vode poslovi u Beogradu i pri tome masu diplomama edukonsa i sl. tricarija na kojima se mastilo jos nije osusilo. Oterali su u penziju sve koje su mogli, podelili su otpremnine svima koji su hteli, sikaniranjem su izbacili jos nesto ljudi... i na te pozicije doveli svoje prvoborce, junose koji su lepili prediizborne plakate po Rusnju i Vrcinu. Izbacili su firme koje su po javnim nabavkama dobile poslove a umesto njih ubacili svoje, izmislili nove javne nabavke u kojima se vrti velika lova... tako je u jos par javnih preduzeca, pretpostavljam da je slicno i u svim ostaim za koje nisam upoznat sa situacijom.

Pretpostavljam da je sef stranke upoznat sta mu radi partijski kadar, pretpostavljam da ih nije zvao na ribanje, pretpostavljam da ih nije kaznio zato sto koce njegove reforme, pretpostavljam da zna i da je javnost upoznata sa bahacenjem njegovih kadrova... tako da je njegova mantra o reformama samo mlacenje prazne slame.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 20.11.2015

Re: Čudo

Druze, nismo pisali o pozicijama inzenjera pripravnika, neko mora i vodu da nosi a to tesko da moze neko sa Megablejom ako recimo treba da isprojektuje jedan blok u trafostanici


Ne radi se o inženjerskoj struci, al dobro, nema veze, ovo je samo jedan primer koji ne govori ništa o sistemu.
hainsam hainsam 01:00 21.11.2015

Re: Čudo

U drzavnoj upravi ima i ljudi koji nesto znaju i umeju ali ne mogu doci do izrazaja od vucicevih direktora, a ranije od direktora koji su u ds-ovom Cegeru dobijali funkcije,


A pa neće baš tako biti za sve. Eto, za vreme Koštunice, direktor i kadrovi jedne firme specijalne namene su se bavili, namesto firminim "osnovnim poslom" pravljenjem rakije (u Koštunićima), pa je onda za DS vladavine došao novi čovek na čelo i krenula firma da radi posao za koji je i "napravljena". Pa zaradili gomilu para. Onda došli ovi protiv kojih se Krle borio (tako on negde napisa), i ko se pojavio na čelu? Pa isti onaj i isti oni koji su pravili rakiju. Samo sada ni rakiju ne prave ☻ (valjda je to sada prešlo na Viši, predsednički nivoJ)
hainsam hainsam 01:01 21.11.2015

Re: Čudo

bilo ditto, a greškom
blogovatelj blogovatelj 01:47 22.11.2015

Re: Čudo

Svako normalan želi reforme!Zdrave reforme!


Baš tu je problem. Oko definisanja reformi.
Recimo, prave i pozitivne reforme su OmeZi ako Srbija uđe u savez sa Belorusijom. I Kazahstanom. Mnogima nisu, Omega je tu teška manjina, ali uporno odbija da se pomiri sa tom činjenicom.
blogovatelj blogovatelj 01:51 22.11.2015

Re: Čudo

Ovo je baš zabavan blog.


Srebrenički nežan.
G.Cross G.Cross 20:42 19.11.2015

Reforma? Jel to ono sto je pravio Kardelj?

Da srpski politicari imaju dobre savetnike nikada ne bi upotrebili rec "reforma".

Svi problemi u pokojnoj Jugoslaviji su pocinjali reformama, prvo privrednim a onda ustavnim.

1964, 1968, 1974 itd, itd

Zbog tih secanja, nigde u svetu rec refoma nema tako negativnu konotaciju kao u Srbiji (Jugoslaviji)

Nikad nijedna reforma u istoriji Srbije nije uspela. To ljudi u svojoj kolektovnoj svesti znaju i zato ne vole reforme.

Probaj da savetujes Vucica novi izraz, npr; "Promena na bolje" .


Srbiji ne trebaju reforme. Srbiji treba pristupanje EU. Samo korak po korak slediti pristupne Chaptere i ispunjavati ih je dovoljna reforma za Srbiju.

Korak po korak.

Ako ipak Vucic insistira na izrazu reforma bez sadrzaja onda on brate prosto laze. A to ljudi onda znaju ali ih je strah da priznaju u anketama i odatle neslaganje rezultata o podrzavanju Vucica i podrzavanju tzv reformi.
omega68 omega68 06:16 20.11.2015

Re: Reforma? Jel to ono sto je pravio Kardelj?

Srbiji treba pristupanje EU.




НЕ ТРЕБА НАМ МРТВА ЕУtanazija
blogov_kolac blogov_kolac 10:29 20.11.2015

Re: Reforma? Jel to ono sto je pravio Kardelj?

G.Cross
Svi problemi u pokojnoj Jugoslaviji su pocinjali reformama, prvo privrednim a onda ustavnim.

1964, 1968, 1974 itd, itd

Zbog tih secanja, nigde u svetu rec refoma nema tako negativnu konotaciju kao u Srbiji (Jugoslaviji)

Nikad nijedna reforma u istoriji Srbije nije uspela. To ljudi u svojoj kolektovnoj svesti znaju i zato ne vole reforme.
Postoji ogroman nesklad izmedju nacionalne percepcije i stvarnih efekata reformi kojima smo bili izlagani. Veliku zaslugu za iracionalno negativan odnos koji su Srbi (ali ne i ostali narodi bivse SFRJ, vrlo je vazno naglasiti) stekli prema "reformama" lezi na nasoj nacionalnoj eliti, kao i ovde snaznom i jako ukorenjenom verovanju da je nesto sto bih u najkracem definisao kao "cvrsta ruka" najbolja univerzalna formula za vladanje i upravljanje u drzavi, politici, privredi... svemu... I kada retroaktivno imate tako monolitnu i intenzivnu antikampanju da su sve mere u pravcu liberizacije, decentralizacije, trzisne privrede... itd... bile jedno veliko zlo, ili barem u korenu svih buducih zala koje ce nas pogoditi, naravno da ce postojati ovakav odnos prema svim tim reformama.

A vreme je pokazalo da je zapravo srBska nacionalna elita iz poslednje trecine proslog veka bila potpuno nedorasla problemima i izazovima svoga vremena, a tek o konceptu "cvrste ruke" kao univerzalnom receptu za uspesno vodjenje drzave ne treba trositi reci kao o istorijski i civilizacijski prevazidjenom konceptu iz danasnjeg ugla. Mi se u tumacenju svoje (politicke i privredne) proslosti i dalje ponasamo kao onaj pijanac kojem je alkohol razorio dom i nenadoknadivo urusio zdravlje, a on kada vraca film unazad seca se samo kako mu je lepo bilo dok je pio, a kako su bolne bile faze otreznjavanja ili pokusaji odvikavanja. Takodje, jedna od bitnih stvari kod nasih brojnih reformi je cinjenica da su one sprovodjene tek kada se dotadasnjom politikom udarilo o zid, pa su onda zato tolko bolne kad god se kod nas primenjuju, iako u opstem slucaju reforme uopste ne moraju biti bolne i pracenje krajnje nepopularnim merama - samo da su pokretane planski i na vreme.
blogovatelj blogovatelj 02:01 22.11.2015

Re: Reforma? Jel to ono sto je pravio Kardelj?

НЕ ТРЕБА НАМ МРТВА ЕУtanazija


Ko ste vi i koliko vas ima? 12, 356, 1923?
Od 250 srpskih poslanika ne postoji ni jedan, ej, ni jedan, koji tvrdi ovo. A izabrani su na višestranačkim izborima, gde je svako mogao da kaže šta želi i gde je svako mogao da bira koga želi.
E to je snaga demokratije. Da tebe i mračne likove poput tebe smesti gde im je mesto, da shvate da nisu ono što je većina u Srbiji. Takvi kao ti na vlast mogu da dođu samo teškim pokoljem.
irvington irvington 13:49 25.11.2015

Re: Reforma? Jel to ono sto je pravio Kardelj?

blogovatelj
НЕ ТРЕБА НАМ МРТВА ЕУtanazija


Ko ste vi i koliko vas ima? 12, 356, 1923?
Od 250 srpskih poslanika ne postoji ni jedan, ej, ni jedan, koji tvrdi ovo. A izabrani su na višestranačkim izborima, gde je svako mogao da kaže šta želi i gde je svako mogao da bira koga želi.
E to je snaga demokratije. Da tebe i mračne likove poput tebe smesti gde im je mesto, da shvate da nisu ono što je većina u Srbiji. Takvi kao ti na vlast mogu da dođu samo teškim pokoljem.


Да ли си икада прозборио барем пар реченица са напредњачким гласачима? Да јеси, онда би знао да њих Европска унија уопште не занима. Да су, такви, какви су, гласајући за Вучића мислили да гласају против ЕУ и да ће њихов Вучко мудро то да одради и преведе Србију на другу страну.
Веровао или не, тако стоје ствари. Тврдо бирачко језгро које је за ЕУ не прелази више од двадесетак одсто бирачког тела. Или, можемо ствари да поставимо и овако: замисли да барем два месеца медији буду равноправни отворени за обе опције и да се после тога одржи референдум, резултат би био поразан по љубитеље Уније.
Да би дошао до таквих сазнања мораш свакодневно да разговараш са народом, да их слушаш, да читаш њихове емоције. Додуше, непристојан начин на који си покушао да комуницираш са Омегом, пуцајући директно у човека, а не у његове ставове, више говори о теби, него о њему. Хистерисање не доприноси нормалном разговору, поготово ако се обраћаш неистомишљенику.
blogov_kolac blogov_kolac 21:35 19.11.2015

ma lako ćemo mi za opoziciju

Ono sto stvarno treba da brine, je sto se osim pomenutog Vucica, zanemarljivo mali broj predstavnika vlasti makar deklarativno izjasnjava u prilog reformama koje Srbiju priblizavaju modelima drzava Evropske Unije kojoj zelimo da pristupimo, a tu Vucicev SNS uopste nije izuzetak, cak stavise.

Najbolji primer je predsednik drzave, zbog tezine koja njegova funkcija ima, i broja izjava koje daje na nedeljnom nivou. Kao najreprezentativniji predstavnik nase drzavne politike evo danas je opet bio na jednoj od svojih omiljenih destinacija - a to opet nije bio ni Brisel, ni Strazbur, ni Berlin, London, Rim, Pariz, ili neka druga prestonica "onih sto su popljackali sirom sveta kosti dinosaurusa" i tako dosli do svog (nezasluzenog) blagostanja.

Od 2012 kada je postao predsednik pa sve do danas, dovoljno je samo pogledati spisak stranih pojedinaca kojima je Tomislav Nikolic dodelio visoka drzavna priznanja Republike Srbije, i lako uociti zapravo neskriveni prezir prema drzavnom/politickom/vrednosnom modelu u pravcu kojeg se valjda sve te neophodne reforme vrse... a pojedini predstavnici opozicije, pogotovo u kontekstu njihove sadasnje podrske i realnog uticaja na politiku zemlje, u principu i imaju prava da budu neodgovorni, neozbiljni ili nedorasli situaciji, iako je to ruzno&tuzno gledati.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:25 19.11.2015

Re: ma lako ćemo mi za opoziciju

Da.
To se poklapa sa Nebojšinom tezom da je najveća opozicija Vučiću -- Nikolić.
G.Cross G.Cross 23:30 19.11.2015

Re: ma lako ćemo mi za opoziciju

Predrag Brajovic
Da.
To se poklapa sa Nebojšinom tezom da je najveća opozicija Vučiću -- Nikolić.


Ne, najveca opozicija Vucicu je zdrav razum.

st.jepan st.jepan 23:56 19.11.2015

Mrtva priroda s Predsednikom.


najveća opozicija Vučiću -- Nikolić.


U znanju je moć, pobediće ga znanjem.
A gde je znanje nego u knjigama?
Istina, nijednoj od ovih na stolu ne može videti naslov, al' zna on već i napamet koju u kom momentu da dohvati.


zilikaka zilikaka 00:06 20.11.2015

Re: Mrtva priroda s Predsednikom.

Istina, nijednoj od ovih na stolu ne može videti naslov, al' zna on već i napamet koju u kom momentu da dohvati.


Pošteno rečeno, mene uvek razvesele ti snimci iz Kabineta.

Ono, kao kad daš ključeve majstorima da okreče, a onda jedan siđe s lotri da napravi fotku za stolom i pošalje familiji.
st.jepan st.jepan 00:14 20.11.2015

Re: Mrtva priroda s Predsednikom.

Istina, nijednoj od ovih na stolu ne može videti naslov, al' zna on već i napamet koju u kom momentu da dohvati.

Pošteno rečeno, mene uvek razvesele ti snimci iz Kabineta.


Mene na toj potresnoj fotki najviše rastužuje nemogućnost luftiranja kabineta.
Od tih štafelajčića, prozoru se ne može ni priči.
tasadebeli tasadebeli 00:27 20.11.2015

Re: Mrtva priroda s Predsednikom.

Mrtva priroda s Predsednikom.




Смрт је једини сигуран посао!



Види, Крле окачио Мингаса!




stefan.hauzer stefan.hauzer 01:01 20.11.2015

Re: Mrtva priroda s Predsednikom.

Види, Крле окачио Мингаса!




niko kao čarls:

milisav68 milisav68 07:52 20.11.2015

Re: ma lako ćemo mi za opoziciju

G.Cross
Predrag Brajovic
Da.
To se poklapa sa Nebojšinom tezom da je najveća opozicija Vučiću - Nikolić.


Ne, najveca opozicija Vucicu je zdrav razum.

Ma to je izbor između levog i desnog Twixa (copyright by reanimator).




mariopan mariopan 09:41 20.11.2015

Re: ma lako ćemo mi za opoziciju

G.Cross
Predrag Brajovic
Da.
To se poklapa sa Nebojšinom tezom da je najveća opozicija Vučiću -- Nikolić.


Ne, najveca opozicija Vucicu je zdrav razum.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:21 21.11.2015

Re: ma lako ćemo mi za opoziciju

G.Cross
Predrag Brajovic
Da.
To se poklapa sa Nebojšinom tezom da je najveća opozicija Vučiću -- Nikolić.


Ne, najveca opozicija Vucicu je zdrav razum.

Ово је духовито, али политички безначајно.
Здрав разум нема партију.
st.jepan st.jepan 13:50 21.11.2015

Re: ma lako ćemo mi za opoziciju

Predrag Brajovic
G.Cross
Predrag Brajovic
Da.
To se poklapa sa Nebojšinom tezom da je najveća opozicija Vučiću -- Nikolić.


Ne, najveca opozicija Vucicu je zdrav razum.

Ово је духовито, али политички безначајно.
Здрав разум нема партију.


Misliš?

blogovatelj blogovatelj 02:04 22.11.2015

Re: Mrtva priroda s Predsednikom.

Od tih štafelajčića, prozoru se ne može ni priči.


A nema ni kompjuter na stolu?! Sekretarica mu čita elektronsku poštu.
inco inco 23:33 19.11.2015

Paradoks?

Nebojsa Krstic
Vučić ima preko 50 odsto podrške, a većina građana ne podržava reforme koje sprovodi. U tom smislu iskazana zabrinutost je opravdana, kako čovek, pa bio on i premijer, može da uradi nešto što građani ne žele?


Nije reč o paradoksu već nagoveštenoj kognitivnoj disonanci što neizbežno dovodi do jednog od dva zaključka:

1) Oni koji podržavaju Prevashodnog Vožda veruju da čovek samo glumata a da je on u duši onaj stari Vučić. Gospodar im povremeno to i nagovesti kad mu ispod odela izviri radikalski šinjel.

2) On ne sprovodi nikakve reforme pa oni koji ga podržavaju nemaju razloga da mu uskrate podršku iz razloga što ne podržavaju reforme. Ovo svako ko nije pristrasan može i sam da vidi.

P.S. Izvinjavam se širokom blogovskom auditorijumu što preporučih Krletov blog, debeli prsti, šta ćeš. Ko bi rekao da ću vapiti za Majkrosoftovim 'Are you sure?' dijalozima iz '90-ih...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 07:19 20.11.2015

Re: Paradoks?

Nije reč o paradoksu već nagoveštenoj kognitivnoj disonanci što neizbežno dovodi do jednog od dva zaključka:

1) Oni koji podržavaju Prevashodnog Vožda veruju da čovek samo glumata a da je on u duši onaj stari Vučić. Gospodar im povremeno to i nagovesti kad mu ispod odela izviri radikalski šinjel.


Glsačko telo, veći njegov deo, uvek veruje da njihov lider glumata. Za Đinđića su verovali da je knjiški moljac i da glumata da je menadžer. Za Tadića su verovali da glumata oko Kosova. Za Vučića da glumata da je evropejac.

To je jednostavno tako. Iz toga ne treba izvlačiti naročite zaključke sem da ljudi ovde više vole da veruju nego da razmišljaju.

2) On ne sprovodi nikakve reforme pa oni koji ga podržavaju nemaju razloga da mu uskrate podršku iz razloga što ne podržavaju reforme. Ovo svako ko nije pristrasan može i sam da vidi.


Ovo nijeverovatno na to što su im smanjene plate i penzije. Oni bi voleli reforme kad bi to podrazumevalo da će im se primanja povećati.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:06 20.11.2015

Ma kakve reforme!

Tzv. reforme su demagoška mantra za očuvanje statusa quo. Dakle, da i dalje 1% građanstva Srbije nekažnjeno i nesmetano pljačka preostalih 99%.

Manje-više ista je ekipa secikesa, samo im se kapiteni menjaju.

Uostalom, mantru zvanu reforme sjajno je opisao satiričar Tomislav, ali ne Nikolić, već Drvar:

– Dobar dan, ima li za nas nade?
– Dobar dan. Naravno, uvek imamo nade za sve naše građane. Proizvodimo je u ogromnim količinama, decenijama hranimo narod nadom...
– Da li je sveža?
– Svaki dan dobijamo svežu nadu. Organska, bez pesticida i aditiva, dodajemo samo prirodne zaslađivače. Ona koja ne bude podeljena isti dan, baca se i zamenjuje svežom. Vrlo je kvalitetna i hranljiva. Koliko želite?
– Za četvoročlanu porodicu. Žena ne radi osam godina. Ja čekam socijalnu pomoć tri godine. Ćerka ima trideset godine ne radi, sin je diplomirao atomsku fiziku i volontira kao fizikalac.
– Upravo imamo nadu prste da poližete. Obogaćena raznim izbornim ponudama. Mrtve budi i idu da glasaju. Želite li da je podgrejem?
– Nije potrebno i tako se do kuće ohladi.
– Želite možda neki preliv preko nade, da lakše klizi i olakša varenje? Imamo sjajan preliv od praznih obećanja.
– Ne hvala, moji vole kada im zapadne za grlo, pa počnu krkljati od prevelike količine koju su alavo progutali, a da je nisu sažvakali. Da li bih mogao dobiti i parče hleba uz nadu?
– Ne, ona se pravilno konzumira bez hleba. On je štetan i oduzeo bi joj lekovita svojstva. Hleb bi vam samo legao na stomak i ne biste mogli svariti nadu. Sa hlebom, to više ne bi bila gola nada. Naša obaveza je da narodu obezbedimo zdrav život. Ranije smo uz nju davali i parče plesnivog hleba, ali, znate kakav je narod, hleb pojede, a nadu baci. Ne kaže se uzalud, dok narod ima nade, ne treba mu hleba. Evo, lepo sam vam je upakovao, dođite nam ponovo kada vam usfali. Prijatno.
– Hvala vam lepo, a ja se uplašio da je ovde postalo baznadežno.

blogovatelj blogovatelj 02:10 22.11.2015

Re: Ma kakve reforme!

Žena ne radi osam godina. Ja čekam socijalnu pomoć tri godine. Ćerka ima trideset godine ne radi, sin je diplomirao atomsku fiziku i volontira kao fizikalac.


U njima je problem, nije u vlasti. Vidiš da neće da rade.
freehand freehand 07:12 20.11.2015

Da razjasnimo

Jel o ovakvim stvarima reč?
Kurs evra se nije menjao od kada sam ja predsednik Vlade

12.11.2015./ Aleksandar Vučić
“Dugo vremena nismo imali takvu stabilnost nacionalne valute. Od kada sam postao predsednik Vlade, kurs se nije promenio, minimalne su promene. Imamo punu stabilnost deviznog kursa.”
...
Podaci koji se nalaze na sajtu Narodne banke Srbije pokazuju da je srednji kurs dinara u aprilu 2014. godine, kada je Vučić preuzeo premijersko mesto od Ivice Dačića, iznosio 115,54 dinara. Godinu i po dana kasnije, u septembru 2015. godine, srednja vrednost dinara prema evru povećala se na 120,18. Procentualno gledano, vrednost srpske valute u odnosu na evro, za vreme Vučićeve Vlade, promenjena je za 4 odsto.


LINK
freehand freehand 07:15 20.11.2015

I ilustracija

Ne mogu da zamislim bolju za ovaj blog:



P.S. - "I konji odbijaju, zar ne?"
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:53 20.11.2015

Re: I ilustracija

Овај коњ никада неће постати сенатор.
freehand freehand 08:36 20.11.2015

Re: I ilustracija

vlad_aleksh
Овај коњ никада неће постати сенатор.

Ne budi siguran. Još je mlad, a suočen sa bolnim reformama, agresivnim zapošljavanjem, uspesima Vlade (Vučiča) i drugim bozonima i pticama Dodo - potpisaće i on pristpupnicu.
petargli petargli 14:13 20.11.2015

Re: I ilustracija

kako si "zlurad"!

anonymous anonymous 20:19 20.11.2015

Re: I ilustracija

vlad_aleksh
Овај коњ никада неће постати сенатор.


Па, не може, ...јер је постао ...министар .....

antioksidant antioksidant 09:12 20.11.2015

?

Ко у Србији жели реформе?

Свакако не они који су на власти. Јер да их желе они би их и спроводили (једини и имају моћ за тако нешто). Али пошто реформи нема већ само прашине у очи јавности којом се маскира status quo сасвим је јасно ко их не жели.

А ко их жели? Па ако ико онда су то они који их не могу спровести.
Atomski mrav Atomski mrav 14:30 20.11.2015

Re: ?

Tu knezovi nisu radi kavzi,
nit' su radi Turci izjelice...
Kuleas Kuleas 09:37 20.11.2015

Коме ? Чему ?

Није ми јасно како вама није јасно,да се овде никада неће десити никакве реформе нити 'реформе'. За тако нешто је потребно више од пуког преписивања,копирања или измишљања 'топле воде'.То више ми немамо,нити смо икада имали.
mariopan mariopan 11:09 20.11.2015

Re: Коме ? Чему ?

Kuleas
Није ми јасно како вама није јасно,да се овде никада неће десити никакве реформе нити 'реформе'. За тако нешто је потребно више од пуког преписивања,копирања или измишљања 'топле воде'.То више ми немамо,нити смо икада имали.

Ma jasno je nama, objasni ti to Krstiću!
feliks.krul feliks.krul 09:56 20.11.2015

Reforme mozga

Povodom ovog naslova na RTS

I u 45. godini je zovu da bude zaštitno lice za kolekciju donjeg rublja
LINK

mislim da je najpotrebnija reforma novosrpskog mozdanog sklopa.

Lionsgate Lionsgate 11:23 20.11.2015

U nove reforme...

ozbiljno je pitanje - ko danas u Srbiji želi reforme? Osim Vučića. Ima li takvog? Dajte, ako ima - šteta je da to javnost ne zna.


Ko zeli reforme? Svako ko razmislja svojom glavom a nema ruke umocene u med znan kao "drzavne jasle". Neko ko radi u ili za javni sektor razumljivo da nema zelju da nesto menja, danas je u Srbiji jedini pravi i stvarni poslodavac sama drzava i svi manje-vise zavise od drzave i njenih isplata te je opasno seci granu na kojoj sedis.

Doduse, konkretnih promena je bilo malo, partija na vlasti je poslala u penziju ili sporazumno sa otpremninama otpustila odredjen broj zatecenih drzavnih sluzbenika. Na njihove pozicije su po obicaju uskocili prvoborci, rodbina i svalerke danasnjih vlastodrzaca a neka eventualna reorganizacija poslovanja javnih preduzeca i organizacija je isla samo u pravcu kako istisnuti stare nabaljace/isvodjace a uposliti svoje firme.

Skoro zaboravih, izvrsena je po meni najznacajnija reforma u sistemu, promena u smislu da je ozakonjena prevara u obrazovanju, drzava je priznala diplome i "strucnost" dojucerasnjih ponavljaca i padavicara na prijemnim, diplomama Megableja je oprana njihova brljiva proslost, priznata im je strucnost da mogu odlucivati tudjim zivotima. Tom istom reformom je diskfalikovan rad, strucnost, znanje. Dobar pocetak za nastavak hazjaninovih reformi.

Edit.
Znaci, reforme zele i podrzavaju svi oni koji nisu na gornjem spisku ali posto je za njih prostor u ovoj zemlji na svim poljima zatvoren deluje da niko nije za reforme sem Vucica i Krstica.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:03 20.11.2015

Re: U nove reforme...

Ko zeli reforme? Svako ko razmislja svojom glavom a nema ruke umocene u med znan kao "drzavne jasle". Neko ko radi u ili za javni sektor razumljivo da nema zelju da nesto menja, danas je u Srbiji jedini pravi i stvarni poslodavac sama drzava i svi manje-vise zavise od drzave i njenih isplata te je opasno seci granu na kojoj sedis.

Istraživanja kažu da reforme neće niko. Pobrojao sam tu negde gore državne institucije i javna preduzeća koja neće reforme...Dakle, sistem ne želi da se menja.

Pitanje "Ko želi reforme" odnosi se na političku ili intelektualnu grupu, pojedinca i sl...Nisam na celom blogu pročitao nijedno ime.

A pitam za ime, zato što Žarković tvrdi da je Vučić monopolizovao temu reformi...a ja pokušavam da dokažem da nije, i da sve političke snage beže od te teme.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:22 20.11.2015

Re: U nove reforme...

Dakle, sistem ne želi da se menja.

Da, trenutno uspostavljeni sistem ne želi da se menja. Rekao bih da si u pravu, totalno. Čak i opozicija ne želi da se trenutni sistem menja. Slučajno sam čuo dok sam prao sudove, a Lana šaltala kanale, bez zezanja, kada su juče Zorana Mihajlović i prva poslanica DS-a (nemam pojma ko trenutno obavlja tu funkciju) imali raspravu, u kojoj su koristili uobičajenu mantru o tome; ko je kriv? Da li su to devedesete ili dvehiljadite i ko je više unapredio sistem neozakonjenih objekata. Možemo i o tome, kako roditelji deci ostavljaju katedre na fakultetima, kao da je to njihova lična imovina ili o foteljama u javnim preduzećima i o još hiljadu drugih stvar i sve to govori, da trenutni sistem ne valja i da ne postoji stvarna politička želja za promenama i to je poražavajuće.


Nisam verovao, ali ova pesma je danas aktuelnija nego onog dana kada je izdata, ko bi rekao, jebote...

Lionsgate Lionsgate 16:58 20.11.2015

Re: U nove reforme...

Za reforme nije niko ni od opozicije, tu ne mislim na razne sarlatanske stranke ili kombi udruzenja, mislim na DS jer je i ona deo sistema pa usprkos rasulu drzi znacajno parce vlasti i finansijskih resursa u pokrajini i nekoliko opstina po Srbiji. Za promene nisu ni crkva, ni akademija, ni lekaraska i advokatska komora, ni taxi udruzenja, ni sindikat putaskih firmi... jednostavno, svi imaju neki polozaj od koga zive i ne bi to da rizikuju.

Obican gradjanin koji radi kod privatnog poslodavca, penzioner koji je ovih dana dobio 200 din povisice, nezaposleni lekar i pravnik je za te promene ali ti ljudi nemaju ni mogucnosti da se cuje njihov glas, niti ih ko uzima za relevantne u anketama. Obican gradjanin mora svaki dan da se bori da prezivi, nema on vremena za ankete, blogove... a takvih je u ovoj drzavi najvise.

Kazes nisi cuo nijedno pojedinacno ime,ja sam za promene, verujem i vecina blogera ovde, moji roditelji su za promene, moji drugari koji rade u privatnom sektoru... eto,ja radim na promenama, na prolece se po drugi put selim iz ovoga gliba od drzave.
milisav68 milisav68 17:07 20.11.2015

Re: U nove reforme...

Lionsgate
Obican gradjanin mora svaki dan da se bori da prezivi, nema on vremena za ankete, blogove... a takvih je u ovoj drzavi najvise.

Ma da, a ako se i kojim slučajem pojavi na blogu da kaže nešto - odmah ga obrišu.
milisav68 milisav68 17:39 20.11.2015

Re: U nove reforme...

stefan.hauzer
Lana šaltala kanale

C-c-c, kako se čovek uozbilji kad se oženi.

Pre samo neka zika - šaljiv komentar - zika, a sad po sedam-osam ozbiljnih redova....
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:06 20.11.2015

Re: U nove reforme...

milisav68
stefan.hauzer
Lana šaltala kanale

C-c-c, kako se čovek uozbilji kad se oženi.

Pre samo neka zika - šaljiv komentar - zika, a sad po sedam-osam ozbiljnih redova....





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:35 21.11.2015

Re: U nove reforme...

Kazes nisi cuo nijedno pojedinacno ime,ja sam za promene, verujem i vecina blogera ovde, moji roditelji su za promene, moji drugari koji rade u privatnom sektoru... eto,ja radim na promenama, na prolece se po drugi put selim iz ovoga gliba od drzave

Ужас.
anja99 anja99 12:29 20.11.2015

onokad

i konj okrece glavu.
ulepsa mi dan ta fotka.
mariopan mariopan 13:38 20.11.2015

Re: onokad

anja99
i konj okrece glavu.
ulepse mi dan ta fotka.

I meni, koja slika
urbana_gerila urbana_gerila 17:26 20.11.2015

Re: onokad

anja99
i konj okrece glavu.
ulepse mi dan ta fotka.


mariopan
I meni, koja slika



dobro, bre, umesto da zbog nečinjenja prozovete društvo za zaštitu životinja, vas dve seirite.
mariopan mariopan 18:02 20.11.2015

Re: onokad

urbana_gerila
anja99
i konj okrece glavu.
ulepse mi dan ta fotka.


mariopan
I meni, koja slika



dobro, bre, umesto da zbog nečinjenja prozovete društvo za zaštitu životinja, vas dve seirite.

Htela ja ali vidim da ume i sam da se brani.
urbana_gerila urbana_gerila 19:11 20.11.2015

Re: onokad

mariopan
urbana_gerila
anja99
i konj okrece glavu.
ulepse mi dan ta fotka.


mariopan
I meni, koja slika



dobro, bre, umesto da zbog nečinjenja prozovete društvo za zaštitu životinja, vas dve seirite.

Htela ja ali vidim da ume i sam da se brani.



ma, lako je njemu kad je anoniman...
anja99 anja99 18:39 20.11.2015

stoltenberg jr

duboko zali zbog civilnih zrtava 1999, a Vucic ni rec o Maloj Milici koju je godinama pominjao svaki dan, sa sve onom naglasenom tugom koja mu super stoji. danas poziva na zaborav tih 16 godina i trazi da gledamo u buducnost zbog dece.
zaboravio devojcicu na nosi?
mislim da je morao upravo danas nje da se seti, al to bi bilo tako neprijatno. on je politacar, after all.
i sve je tako, pise brise, gresi priznaje, obecava krsi, laze maze.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:38 20.11.2015

Re: stoltenberg jr

duboko zali zbog civilnih zrtava 1999, a Vucic ni rec o Maloj Milici koju je godinama pominjao svaki dan, sa sve onom naglasenom tugom koja mu super stoji. danas poziva na zaborav tih 16 godina i trazi da gledamo u buducnost zbog dece.


Šta bi dobio time? Šta bi Srbiji bilo bolje?

Ideja dobre politike jeste da prestane da juri sopstveni rep, da obezbedi da se tragične stvari iz prošlosti više ne ponove. Ideja dobre politike je da prestnemo da oplakujemo sebe i da veličamo svoje greške. U tom smisli Vučić je odlično govorio, koristeći to što je na čelu NATO Jens Stoltenberg, čovek koji je ovde živeo, koji poznaje Srbiju na način na koji prethodnici nisu.

Danas je napravljen odličan iskorak iz prošlosti. Znam da mnogi uživaju u tome da izigravaju zadušne babe, ali činjenica da Vučić danas to nije radio je vrlo mudra.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:56 20.11.2015

Re: stoltenberg jr

Nebojsa Krstic
Danas je napravljen odličan iskorak iz prošlosti. Znam da mnogi uživaju u tome da izigravaju zadušne babe, ali činjenica da Vučić danas to nije radio je vrlo mudra.

Највећи проблем Вучићеве политике -- декларативно сјајне, особито јер он има моћ да анимира већинску Србију -- јесте њена располућеност.

Пропагирати ред, рад, поштење, одговорност и професионализам хвале је вредно, али -- узори за то нису баш најбољи. На челу државе налази нам се председник са очигледно купљеном (фалсификованом) дипломом, који чак није знао да каже који је смер на факултету завршио. Пројекат Београд на води, ма колико био значајан јер покреће инфраструктурно улагање на запостављеним београдским обалама, јесте нетранспарентан, буразерски и коруптиван. Он је СНСу оно што су ДСу и осталима биле лукративне приватизације, пољопривредни подстицаји, политички кредити и намештени послови. (Јуче с тугом сазнам да је чак и највећа фирма за прање и чишћење у Србији, са 800 запослених, настала као ДС испостава.) Даље, СНС политика на локалу има једну насилну и таблоидну црту, и форсира примитивне кадрове и људе и исти такав наступ.

За једну крхку државу ово је премного. И ту неки сјајни потези не могу бити довољан баланс.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:08 20.11.2015

Re: stoltenberg jr

Пројекат Београд на води, ма колико био значајан јер покреће инфраструктурно улагање на запостављеним београдским обалама, јесте нетранспарентан, буразерски и коруптиван.


Dok je zidanje stambenih i poslovnih prostora na Vračaru, Starom Gradu, Savskom Vencu itd, svuda gde je moglo da se zida, od stranje dilbera iz moje stranjke bilo transparentno, pošteno i nekoruptivno?

Пропагирати ред, рад, поштење, одговорност и професионализам хвале је вредно, али -- узори за то нису баш најбољи. На челу државе налази нам се председник са очигледно купљеном (фалсификованом) дипломом


i ja sam odavno primetio da nam je predsednik u tom smislu problematičan, o njegovoj iznenadno stečenoj diplomi sam pisao ovde blog pre jedno 5 godina, ali se niko nije nasekirao, i onda sam bio preglasan Vesnom Pešić i većinom blogera koje se nisu slagali...tako da je malo nepotrebno da ti meni sad objašnjavaš bilo šta o Nikoliću.

A i kakave ima veze Nikolić , Beograd na vodi i na suvom, sa Stoltenbergovom posetom?

Ti relativizuješ stvar, oni s Peščanika bi ti zbog suvišnog ALI natrljali nos.
anja99 anja99 22:15 20.11.2015

Re: stoltenberg jr

Danas je napravljen odličan iskorak iz prošlosti.


Da, od zadušne babe do pre nekoliko godina igrajući na kartu Male Milice - bila mu savršen primer groznog Nato bombardovanja - načinio je skok od hiljadu milja i postao moderni reformista zagledan isključivo u budućnost.
Ok.
Ja ne mislim da je danas postupio mudro prećutkujući njeno ime kojim je, inače, onoliko mahao kada mu je to trebalo u čisto političke svrhe.

Svi se menjamo, ali Aleksandar Vučić je na korak od Ginisa.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:17 20.11.2015

Re: stoltenberg jr

Dok je zidanje stambenih i poslovnih prostora na Vračaru, Starom Gradu, Savskom Vencu itd, svuda gde je moglo da se zida, od stranje dilbera iz moje stranjke bilo transparentno, pošteno i nekoruptivno?

:)
Па, мислим да су и подразумева из мог коментара да није, но -- не треба очекивати да набројим баш сваку ставку. Чак о томе знам и више него што бих волео да знам.

А што се тиче Столтенберга, нисам се њим бавио, мада бих радо с њим попио кафу, пријатан тип. Надам се да ћемо што пре у NATO. Ако ни због чег другог, онда су ти границе признате.
anja99 anja99 22:18 20.11.2015

Re: stoltenberg jr

Nikolić


Nisam nešto vična narodnim izrekama, al kad vidim našeg predsednika samo mi od sebe dodje ono: upala mu kašika u med.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:26 20.11.2015

Re: stoltenberg jr

Da, od zadušne babe do pre nekoliko godina igrajući na kartu Male Milice - bila mu savršen primer groznog Nato bombardovanja - načinio je skok od hiljadu milja i postao moderni reformista zagledan isključivo u budućnost.


Nisam siguran da li treba da se sekiram zato što se Vučić popravio jer to znači da bi trebalo da se radujem da se nije popravio. A to bi značilo da sam retardiran.

Svi se menjamo, ali Aleksandar Vučić je na korak od Ginisa.


Svi se menjaju, ali se neki menjaju na gore. I to toliko da Vučić danas, u odnosu na njih, deluje kao Bizmark. Neka mi ne zameri Vesna Pešić što se služim njenim poređenjima..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:28 20.11.2015

Re: stoltenberg jr

Nisam nešto vična narodnim izrekama, al kad vidim našeg predsednika samo mi od sebe dodje ono: upala mu kašika u med.


Nije ni njemu lako. Svaka dva do tri meseca primi nekog ambasadora. Treba pripremiti te sastanke.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:01 21.11.2015

Re: stoltenberg jr

Daj podseti me, da li si to samo na blogiu ili si i u nekim novinama objavjivao tvoje britke kritičko-analitičke tekstove iz tog perioda u kojima upozoravaš na to šta rade ti dilberi?



Što pitaš? Jesi ti među njima?
anja99 anja99 15:16 21.11.2015

Re: stoltenberg jr

Nije ni njemu lako. Svaka dva do tri meseca primi nekog ambasadora. Treba pripremiti te sastanke.


Malo smo zapostavili gospa Dragicu, njen raspored je gusci.
blogovatelj blogovatelj 02:16 22.11.2015

Re: stoltenberg jr

Dok je zidanje stambenih i poslovnih prostora na Vračaru, Starom Gradu, Savskom Vencu itd, svuda gde je moglo da se zida, od stranje dilbera iz moje stranjke bilo transparentno, pošteno i nekoruptivno?


A nisi ni slova zucnuo o tome dok su bili na vlasti. Jer si protiv reformi, ili je u pitanju nešto drugo?
anja99 anja99 12:08 23.11.2015

Re: stoltenberg jr

Svi se menjaju, ali se neki menjaju na gore. I to toliko da Vučić danas, u odnosu na njih, deluje kao Bizmark. Neka mi ne zameri Vesna Pešić što se služim njenim poređenjima..


Jel imate utisak da je Bizmark ostavio zemlju Nebojši Stefanoviću na čuvanje dok bude u Kini?
Meni liči.
freehand freehand 00:17 21.11.2015

Ali reforme

Snežana Malović je, uz podršku Tadića i Cvetkovića, pokušala nešto oko reforme pravosuđa, pa je nekoliko stotina neizabranih, bivših sudija i tužilasa utrčalo u SNS. Jel neko proveravao dok je kaštigovaso Malovičćku i Natu Mesarović - da li su iste sudije vraćajući se na radna mesta ostavljale članske karte?
Kad su ih već tako lako uzeli? I gde je tu Vučić?
Mirko Cvetković i Diana Dragutinović krenuli su u reformu finansija. Nisu b
uspeli zbog PUPS, DInkića i - Vučića.
Borko STefanović je pregovarao oko sporazuma sa Prištinom, pa su goreli Brnjak i Jarinje. Gden je tu bio Vučić?
Gašo Knežević je reformu obraztovanja krenuo dvehiljadite, đe je tu problem?
tyson tyson 02:33 21.11.2015

Trla baba lan

Šalu na stranu, ozbiljno je pitanje - ko danas u Srbiji želi reforme? Osim Vučića.

Zaista mi nije jasno na čemu zasnivaš ovu tvrdnju, koja te efektivno diskvalifikuje kao sagovornika na temu reformi (pa unekoliko i politike).

Koje reforme Vučić želi, i koje reforme sprovodi od kako je na izborima dobio apsolutnu vlast?

Pri tom faktički nema opoziciju, a realno je vaspostavio medijski monopol.

Vučićeve reforme su drveno gvožđe, da citiram Draškovića Vuka.





Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:51 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Šalu na stranu, ozbiljno je pitanje - ko danas u Srbiji želi reforme? Osim Vučića.

Zaista mi nije jasno na čemu zasnivaš ovu tvrdnju, koja te efektivno diskvalifikuje kao sagovornika na temu reformi (pa unekoliko i politike).


Nije ovo dobra polazna osnova za dijalog jer ni meni nije jasno čime si se ti kvalifikovao da ocenjuješ bilo čiju kvalifikaciju da ocenjuje nečiju želju da sprovodi reforme.

Koje reforme Vučić želi, i koje reforme sprovodi od kako je na izborima dobio apsolutnu vlast?


Da bismo odgovorili na ovo pitanje, svi mi, treba prvo da definišemo pojam reforme. Moja definicija je - reforme su aktivnosti političkog činioca koje menjaju svest društva i okruženje na bolje i Srbiji otvaraju mogućnosti napretka, a praćene su nerazumevanjem i otporom većine.

U tom kontekstu je i jučerašnje zajedničko predavanje Stoltenberga i Vučića studentima FPN - reforma.
Reformi političko vrednosnog sistema ima sijaset. Onih ekonomskih takođe ima, dokaz za to jeste nezadovoljstvo građana zbog smanjenja primanja, a pozitivni izveštaji SB i MMF. Da je obrnuto, zakljućili bismo da je u pitanju demagoška politika.

Pri tom faktični nema opoziciju, a realno je vaspostavio medijski monopol.


Realno nema. Zato sam i pitao u tekstu bloga, da li je npr. Vučić naterao DS da izabere za rikovodioce nekompetentne i nepoznate luzere koji ne razumeju politiku i svoju ulogu u društvu. Da li je on naterivao pojedince da cepaju stranke na dve nedelje pred izbore. Da li ih danas nateruje da ulaze u neprincipijelne koalicije i besmislene saveze koji im umanjuju šanse da pređu cenzus. Da li on stvara mikrostranke sa liderima koji poseduju manjak pameti, a višak agresije, i koji čitavoj opoziciji diktiraju bezidejnost, pogrešne ciljeve, pogrešan tempo? Da li Vučić nateruje lidere da građanima nude staljiinistički i titoistički totalitarizam kao alternativu SNS?

Ako ih jeste izabrao Vučić, onda je on i kriv za stanje u opoziciji.

Što se medija tiče, nisi u pravu. Dovoljno je svakodnevno prelistati listove sa državnim kapitalom i videti da su svi oni suštinski protiv Vučića i njegove proevropske politike, a da u njima ima najrazličitijih političkih mišljenja. Uglavnom budalastih...ali tu je Vučić kriv ako je on pisao kolumne viđenih intelektualaca i šaputao šta u intervjuima da kažu najeminentniji opozicionari.

Vučićeve reforme su drveno gvožđe, da citiram Draškovića Vuka.


ja mislim da nisu, ali da mogu da postanu, ako stvar ostane na aktivnosti pojedinca, dok svi ostali, od predsednika države i SNS, pa preko opozicije (leve i desne) i intelektualaca, ostanu ono što jesu danas - antireformska opozicija Vučiću.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:21 21.11.2015

Re: Trla baba lan

koliko sam razumeo, Vučić ide sam i protiv društva i protiv sopstvene stranke? Ispravi me ako grešim, slobodno.

Znači, on nije kriv što mu je stranački kadar napunjen nesposobnim ooportunistima, od kojih su neki i nemoralni ljudi, bez iole ličnog stava i političkog principa, osim dupeuvlakačkog (ovo u nedostatku boljeg izraza). O održavanju SPS kaste na vlasti, ne bih, to je samo po sebi diskvalifikujuće. Tako da imamo to što Vučić govori i ono čemu zaista prisustvujemo. Ako je Vučić zaista vođen ikakvom željom za reformom, prvo bi je sproveo u sopstvenoj stranci i ne bi svaku aferu završio sa mantrom: kako je to ustvari napad na njega. Jedno je govoriti, drugo je raditi. On ne radi ništa, ama baš ništa - osim sjajnog marketinškog nastupa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:31 21.11.2015

Re: Trla baba lan

koliko sam razumeo, Vučić ide sam i protiv društva i protiv sopstvene stranke? Ispravi me ako grešim, slobodno.


Odlično si razumeo.

Znači, on nije kriv što mu je stranački kadar napunjen nesposobnim ooportunistima, od kojih su neki i nemoralni ljudi, bez iole ličnog stava i političkog principa, osim dupeuvlakačkog (ovo u nedostatku boljeg izraza)


Ne znam za SNS. Znam za DS. Nagledao sam se nesposobnih, oportunista, nemoralnih i neprincipijelnih dupeuvlakaća onoliko. Neki od njih su danas "najžešći" opozicionari.

E sad ko je kriv što su članovi stranaka takvi? Ne verujem da postoji žiri koji regrutuje samo morone.

Ako je Vučić zaista vođen ikakvom željom za rafermom, prvo bi je sproveo u sopstvenoj stranci


On je postao šef stranke u isto vreme kad i PPV. Znači, trebalo je da kaže, sad ću ja da se bavim strankom jedno godinu dve, a onda ću vladom? Ne biva to u praksi. Imaš to što imaš. I ovo govorim iz perspektive svog iskustva sa DS. Možda nije tako u SNS, izvlačim paralelu napamet.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:57 21.11.2015

Re: Trla baba lan

E sad ko je kriv što su članovi stranaka takvi? Ne verujem da postoji žiri koji regrutuje samo morone.

Rekao bih da je to osnovni šablon, onih koji bi najlakše da se uvuku u politički sistem; to je linija najmanjeg otpora.

Ne znam, ali on se definitivno ne bavi sopstvenom strankom. Nikad sebe nije distancirao od SNS-a, a opet, postavio se na takvo stanište kako je on sam na vetrometini, a svaka afera - jeste atak na njega samog. To niti je dobro, niti je tačno. On će biti sam na vetrometini, kada se ispuše ovaj balon koji je sebi naduvao i pretvorio sebe u mesiju. Tada će videti svu propast tog dupeuvlakačkog partijskog sistema u Srbiji, a da on zaista želi nešto da menja, menjao bi odatle - od korena problema.
mariopan mariopan 12:04 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Onih ekonomskih takođe ima, dokaz za to jeste nezadovoljstvo građana zbog smanjenja primanja, a pozitivni izveštaji SB i MMF. Da je obrnuto, zakljućili bismo da je u pitanju demagoška politika.

Pa ono "pozitivno" je postignuto preko leđa građana, zavlačenjem ruke u naše, odavno prazne džepove, zato i jesu nezadovoljni ( to je blag izraz), a ne fenomenalnim reformatorskim potezima vlasti.

Ne bi bilo loše da ponekad prelistaš izveštaje o siromaštvu u Srbiji, ne bi li stekao realnu sliku zašto su ti glupavi građani nezadovoljni, i mada su ti izveštaji frizirani opet odaju sliku velike bede u kojoj većinom živi taj narod, koji je glup pa ne zna da prepozna "pun tanjir" (reforme) kada ga vidi.

Možda bi tada tvoje viđenje stvari manje ličilo na politički pamflet koji nema veze sa realnošću.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:50 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Ne znam, ali on se definitivno ne bavi sopstvenom strankom. Nikad sebe nije distancirao od SNS-a


To je nemoguće. Kad se Toma Nikolić, zbog budalaste marketinške zamisli da će biti "predsednik svih građana", distancirao od stranke tako što je napusti mesto predsednika, distancirao se i od političkog života. Srećom po njega, njegov je životni i politički sistem blizak većinskom u SNS pa ga to čini jakim, inače, da nije toga nestao bi sa političke scene. S druge strane, Vučić je prihvatio politiku sasvim suprotnu idealima SNS, ali ima političku moć koja ga održava u relaciji sa strankom, inače bi ga ona oduvala i priklonila se onom ko odražava njene aspiravije - Nikoliću.

On će biti sam na vetrometini, kada se ispuše ovaj balon koji je sebi naduvao i pretvorio sebe u mesiju.


Ova je teza takođe problematična. U mesiju nije on proglasio sebe toliko koliko ga proglašavaju drugi, naročito protivnici. A i njegov partijski kadar koji se skriva iza njega, na isti način na koji su se lopurde iz DS skrivale iza Tadića dok im je to bilo korisno.

Vučić nije jednostavna politička ličnost. Treba se zapitati zašto on, sada, ne krene da priča i radi ono što bi želeo npr Ratko Dmitrović. Ili ono što radi Nikolić. Da obilazi Lukašenka, Kubu, obnavlja odnose sa Severnom Korejom i drugim svetskim diktaturama, da oladi EU, krene kao Toma da piše poltronska pisma Putinu...Zašto to ne radi? Imao bi veću podršku nego sad. Čak bi i Vesna Pešić bila oduševljena. Njoj, na primer, smeta proevropski Vučić. Nikad nije napisala ni jednu reč protiv prosovjetskog Nikolića. On joj ne smeta, ne ulazi u njen životni prostor. A to bio i želeo najveći broj Vučićevih mrzitelja. Da on postane isti kao Nikolić, a da oni ponovo budu spasioci Srbije koji će zapaliti Skupštinu nekog novog 5. oktobra.

Tada će videti svu propast tog dupeuvlakačkog partijskog sistema u Srbiji, a da on zaista želi nešto da menja, menjao bi odatle - od korena problema.


Ne veruješ valjda da je Vučić izmislio taj sistem. Dupeuvlakaštvo je bilo fundament samoupravnog socijalizma ili kako se već zvalo ono govno od titoizma u kome smo priveli 50 godina. Pa je slobizam to digao na n-ti stepen. Pa je DOS dosolio...pa je to sad tako, i to treba da bude takođe deo dugogodišnjih reformi vezaih za svest ljudi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:17 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Vučić je prihvatio politiku sasvim suprotnu idealima SNS

Ovo je problematično, jer SNS nije vođena idealima. Ta stranka nema princip. Oni su obrnuta radikalna stranka, koju sačinjavaju radikali. Otprilike, to je sistem koji je vladao na početku XX veka u Francuskoj, kada su radikali zastupalii sve moguće političke pravce od levice do desnice, a najviše su obitavali u političkom centru. Ove naše vode jedni krajnje primitivni razlozi, a to je komforan život, uz minimalan rad, na uštrb države. Sad, očekuješ da poverujemo, kako je čovek koji je na čelu te partije - apsolutno različit od ljudi koje predvodi? Ili mi dopuštaš da verujem, kako je sve oko njega marketinški trik? Kao što je bio onaj sukob sa korupcijom i tajkunima. Možda se on zaista promenio, možda on zaista nije onaj za kojeg se izdavao pre da jeste, možda je on zaista nov čovek; svako ima pravo na novu šansu, pa tako i sam Vučić. I mogu slobodno da kažem, kako me je u nekim stvarima prijatno iznenadio, ali i dalje ima taj stav; o svojoj nepogrešivosti i da one koji mu oponiraju mišljenjem, diskvalifikuje nekim klinačkim forama i upiranjem prsta .. stvari tako tipične mladom Vučiću.
Ne veruješ valjda da je Vučić izmislio taj sistem. Dupeuvlakaštvo


To nigde nisam rekao, ali mislim da nije imun na to i da mu se sviđa taj narativ (izvini bilo je jače od mene:). Da to jeste tako, vidim po tome ko su mu najbliži saradnici, oni koji najviše preferiraju u tome: Zorana Mihajlović, Mali, Neša Slina...

Edit: to sam naveo, kao jedan od osnovnih problema našeg društva, a da je on apsolutno netaknut - čak i ne postoji naznaka da će se neko drznuti da napadne partijski aparat.
freehand freehand 14:56 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Ne veruješ valjda da je Vučić izmislio taj sistem. Dupeuvlakaštvo je bilo fundament samoupravnog socijalizma ili kako se već zvalo ono govno od titoizma u kome smo priveli 50 godina. Pa je slobizam to digao na n-ti stepen. Pa je DOS dosolio...pa je to sad tako, i to treba da bude takođe deo dugogodišnjih reformi vezaih za svest ljudi.

Nije Vučić izmislio ništa, sem što je kod njega, ako nisi primetio, sve "prvi put u istoriji" a on je taj koji je veči MMF od MMF, sem štp je grandiozni JapaJac.
Što se dupeuvlakaštva tiče - to je osobina svakog hijerarshijski ustrojenog sistema.
No to je efemerna stvar. Ono što ja ovde razumem jeste da je osnov ovog teksta koji evo u epizodama, kraćim i dužim u zavislnosti od medija i raspoloživog prostora, pišeš - plediranje da opozicija treba da priđe Vučiću, podrži ga prevashodno ga štiteći od njegove stranke i birača.
A zašto? Zbog refrormi, i to bolnih što šarlatan ne propušta da naglasi.
Reforme su, Krstiću, promene sistema. Reformu poreskog sistema napravio je Dinkić, kao i reformu bankarskog sistema. Reformu odbrane naprevio je šutanovac. Reformu obrazovanja napravio je Gašo Knežević, kao što već rekoh. A ni taj klovn ni njegova tevabija ne rade ništa ni na kakvim reformama.
I sve ovo zajedno kao da baca malo svetla na činjenicu da i analitičari poput Dejana i Vuka Stankovića i Anđelkovića, i propagandisti iz SNS štaba počinju da od tebe zaziru i gledaju te sa podozrevanjem.
Postali ste žestoka konkurencija.
anja99 anja99 15:22 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Pa ono "pozitivno" je postignuto preko leđa građana, zavlačenjem ruke u naše, odavno prazne džepove, zato i jesu nezadovoljni ( to je blag izraz), a ne fenomenalnim reformatorskim potezima vlasti.




Uvek sam smatrala da nema pametnijeg od onog Sit Gladnom Ne Veruje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:59 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Reformu odbrane naprevio je šutanovac

Ti se šališ?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:12 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Ovo je problematično, jer SNS nije vođena idealima. Ta stranka nema princip. Oni su obrnuta radikalna stranka, koju sačinjavaju radikali


Prema svecu i tropar. za bilo čije stranačke ideale bi teško moglo da se potvrdi da su ideali...bolje da sam rekao - stranački afiniteti. To je skup ideja, želja i ambicija koja okuplja ljude. Na primer ideja DS je u jednom trenutku, kad je postala "preduzeće" da što više zida i gradi, napočito na profitabilnim lokacijama. Dok je to kod nekih bila ljubav prema poslovnim i stambenim prostorima, kod drugih he to plus ljubav prema meračima vremena. Međutim ne verujem da se spisak ambicija tu izcrpljuje.

Kod SNS je mržnja prema prethodnicima kojima treba naplatiti svu bol jedan od važnih faktora. Ali ni geostrateški afiniteti nisu za zanemarivanje. A oni su u suštoj suprotnosti sa politikom koju vode

.
Otprilike, to je sistem koji je vladao na početku XX veka u Francuskoj, kada su radikali zastupalii sve moguće političke pravce od levice do desnice, a najviše su obitavali u političkom centru.


Ovo si lucidno primetio. I sasvim tačno. Jednom sam pričao sa Srđanom Bogosavljevićem o pozicioniranju politički profilisanih stranaka na pol. sceni, pa mi je rekao da birači vole partije sa difuznim i nejasnim stavovima u koje mogu da implementiraju svoje lične želje.

pa tako i sam Vučić. I mogu slobodno da kažem, kako me je u nekim stvarima prijatno iznenadio, ali i dalje ima taj stav; o svojoj nepogrešivosti i da one koji mu oponiraju mišljenjem, diskvalifikuje nekim klinačkim forama i upiranjem prsta .. stvari tako tipične mladom Vučiću.


Ovo mi se čini tačnim.
freehand freehand 20:19 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Nebojsa Krstic
Reformu odbrane naprevio je šutanovac

Ti se šališ?

Ne. Reforma odbrane je izvršena za vreme njegovog ministrovanja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:46 21.11.2015

Re: Trla baba lan

freehand
Nebojsa Krstic
Reformu odbrane naprevio je šutanovac

Ti se šališ?

Ne. Reforma odbrane je izvršena za vreme njegovog ministrovanja.

Znači, šališ se.
freehand freehand 20:58 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Nebojsa Krstic
freehand
Nebojsa Krstic
Reformu odbrane naprevio je šutanovac

Ti se šališ?

Ne. Reforma odbrane je izvršena za vreme njegovog ministrovanja.

Znači, šališ se.

Znači - Gašić. Da ne kažem Vučić.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:10 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Znači - Gašić. Da ne kažem Vučić.


O ne, znači Đinđić...Tadić....nije cepanica reformisala ništa.
tyson tyson 23:56 21.11.2015

Re: Trla baba lan

Nije ovo dobra polazna osnova za dijalog jer ni meni nije jasno čime si se ti kvalifikovao da ocenjuješ bilo čiju kvalifikaciju da ocenjuje nečiju želju da sprovodi reforme.

Kvalifikovala me je lagodna pozicija komentatora

Da bismo odgovorili na ovo pitanje, svi mi, treba prvo da definišemo pojam reforme. Moja definicija je - reforme su aktivnosti političkog činioca koje menjaju svest društva i okruženje na bolje i Srbiji otvaraju mogućnosti napretka, a praćene su nerazumevanjem i otporom većine.

Nećemo se složiti. Ja pre svega mislim na neophodne sistemske reforme - od državne uprave preko obrazovanja, pravosuđa, privrede i ekonomije (t.j. okruženja, environmenta, što je do državnih organa), penzijskog osiguranja, sistema zdravstvene zaštite, policije, prava i zaštite radnika, itd.

Od svega toga jedino se sprema novi zakon policiji.

Sve ovo su prilično nepopularne ali neophodne reforme, koje bi po prirodi stvari najlakše trebalo da radi neko ko ima apsolutnu vlast (u smislu većine u skupštini i nedostatka efikasne opozicije) i veliku popularost kod birača koja mu uz mali rizik obezbeđuje kontinuitet vlasti.

Vučić i dalje jeste u toj poziciji, ali ništa od nabrojanog ne radi, i zato i nema poboljšanja sveukupnog stanja u državi, a ne zbog nekakvih zavera i kočničara koji mu rade o glavi, što stalno čujemo od njega.

U tom kontekstu je i jučerašnje zajedničko predavanje Stoltenberga i Vučića studentima FPN - reforma.
Reformi političko vrednosnog sistema ima sijaset.

Budimo ozbiljni; ta ne živimo u Švedskoj ili Švajcarskoj pa da se zabavljamo "reformama" političko-vrednosnog sistema. To su sporedne stvari. Uostalom, sve to je rađeno i u vreme Đinđića i Tadića.

Onih ekonomskih takođe ima, dokaz za to jeste nezadovoljstvo građana zbog smanjenja primanja, a pozitivni izveštaji SB i MMF. Da je obrnuto, zakljućili bismo da je u pitanju demagoška politika.

Nema ih, i to je jedan od gorućih problema. Ubedljivo najveći budžetski korisnici, i sistemi koji im to omogućavaju, nisu ni okrznuti. Lako je smanjiti penzije; gde je reforma penzijskog sistema i vaspostavljanje ekonomski održivog penzionog fonda, koji ne mora da se lavovskim delom puni iz budžeta?

Čista demagoška politika, par exellence.

Zato sam i pitao u tekstu bloga, da li je npr. Vučić naterao DS da izabere za rikovodioce nekompetentne i nepoznate luzere koji ne razumeju politiku i svoju ulogu u društvu. Da li je on naterivao pojedince da cepaju stranke na dve nedelje pred izbore. Da li ih danas nateruje da ulaze u neprincipijelne koalicije i besmislene saveze koji im umanjuju šanse da pređu cenzus. Da li on stvara mikrostranke sa liderima koji poseduju manjak pameti, a višak agresije, i koji čitavoj opoziciji diktiraju bezidejnost, pogrešne ciljeve, pogrešan tempo? Da li Vučić nateruje lidere da građanima nude staljiinistički i titoistički totalitarizam kao alternativu SNS?

Uopšte ne krivim Vučića za stanje u opoziciji; opozicione stranke su isključivo same krive za svoje žalosno stanje.

Što se medija tiče, nisi u pravu. Dovoljno je svakodnevno prelistati listove sa državnim kapitalom i videti da su svi oni suštinski protiv Vučića i njegove proevropske politike, a da u njima ima najrazličitijih političkih mišljenja. Uglavnom budalastih...

Ne slažem se, i mislim da je citirani stav opasan. Listovi sa najvećim tiražom su skoro svi do juče bili deo propagandne mašinerije SNS. No, ono što je u današnje vreme daleko važnije - elektronski mediji, dakle televizija, praktično su zatvoreni za opoziciju takoreći kao u vreme Miloševićeve diktature, i to je činjenica.

Znaš kako; jebe mi se za Vučića i SNS kao takve. Imam gorak okus u ustima što su ponovo na vlasti, ali razumem da je u funkcionalnoj demokratiji to moguće, čak i dobro. Zaradio sam sebi dovoljno da sutra mogu da se povučem u lagodnu penziju, ako to poželim, a za vojsku sam odveć star; dakle od Vučića mi malo toga u životu zavisi.

No ono što me nervira je to što je Vučić, iako ima idealnu poziciju da nešto uradi u zemlji koja vapi za drastičnim promenama, isti seronja kao i mnogi pre njega i baš ga briga za bilo kakve reforme. Bukvalno sve što radi ili ne radi ukazuje na to. Dakle, još 7-8 izgubljenih godina za ovu zemlju.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:20 22.11.2015

Re: Trla baba lan

Vučić i dalje jeste u toj poziciji, ali ništa od nabrojanog ne radi, i zato i nema poboljšanja sveukupnog stanja u državi, a ne zbog nekakvih zavera i kočničara koji mu rade o glavi, što stalno čujemo od njega.

Ti sad zameraš Vučiću što ne radi ono što nissu radili DOS-ovci od 2000 - 2012. Malo preambiciozno

.
Nema ih, i to je jedan od gorućih problema. Ubedljivo najveći budžetski korisnici, i sistemi koji im to omogućavaju, nisu ni okrznuti. Lako je smanjiti penzije;


Lako je povećati penzije, a teško je smanjiti ih. Garant.

Ne slažem se, i mislim da je citirani stav opasan. Listovi sa najvećim tiražom su skoro svi do juče bili deo propagandne mašinerije SNS


Medije treba posmatrati, ne prema tiražu, nego prema mogućnosti uticaja vlasti. Tako gledajući treba gledati one u kojima država ima vlasnički udeo i u kojima utiče na izbor urednika...a ne prema privatnim koji menjaju svoju uređivačku politiku u odnosu na 126 faktora od kojih je vlast samo jedna.

No, ono što je u današnje vreme daleko važnije - elektronski mediji, dakle televizija, praktično su zatvoreni za opoziciju takoreći kao u vreme Miloševićeve diktature, i to je činjenica.


Nisi u pravu, na RTS ima opozicije...RTS2 prenosi skupštinska zasedanja, moguće da je Vučić kriv što opozicija obično i nije u Skupštini?... Ima je i na N1...Ima ih i na b92 u meri u kojoj im zabavna shema dozvoljava. Ima ih na RTV onoliko.

Nije problem opozicije što ih mema na televiziji, već to što nemaju šta da kažu...i što govore ordinarne gluposti i budalaštine.

Budimo ozbiljni; ta ne živimo u Švedskoj ili Švajcarskoj pa da se zabavljamo "reformama" političko-vrednosnog sistema. To su sporedne stvari. Uostalom, sve to je rađeno i u vreme Đinđića i Tadića.

Ono što je isto rađeno u vreme Đinđića i Tadića nije imalo isti efekat kao kad to radi Vučić. Naime, to što su radili Đ i T njihovi su glasači očekivali, a Vučićevi se šokiraju. Bitna razlika.
freehand freehand 08:37 22.11.2015

Re: Trla baba lan

No ono što me nervira je to što je Vučić, iako ima idealnu poziciju da nešto uradi u zemlji koja vapi za drastičnim promenama, isti seronja kao i mnogi pre njega i baš ga briga za bilo kakve reforme. Bukvalno sve što radi ili ne radi ukazuje na to. Dakle, još 7-8 izgubljenih godina za ovu zemlju.

Vučić je plitka sujetna neznalica, iznikla među gorima od sebe i njima okružena u mnogobrojnim ešelonima.
I niko normalan sa trunkom pameti i dostjanstva mu neće prići. Njegov kredo koji kaže da su svi sa druge strane izdajnici, lopovi i neprijatelji i uporno i strastveno izvikivanje toga tokom čitave političke karijere obvezbeđuju mu tu gadljivost i higijensku distancu svih koje je na taj način častio.
Opet, te njegove strasti, sklonosti i navike u kombinaciji sa kontrolom svih službi, medija i opštom apsolutnom vlašću baziranoj na multilevel korupciji obezbeđuje mu da to tako i ostane, do daljnjeg.
A neće to biti 7-8 godina izgubljenih za ovu zemlju, jer će svaki dan njegove vlasti imati i strašan produženi efekat na više nivoa. Ova menažerija najgorih ostaviće istorijski trag na licu ove države.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:56 22.11.2015

Re: Trla baba lan

I niko normalan sa trunkom pameti i dostjanstva mu neće prići.


Ovo znaju "svi dobronamerni građani Srbije", zar ne*
freehand freehand 11:00 22.11.2015

Re: Trla baba lan

Nebojsa Krstic
I niko normalan sa trunkom pameti i dostjanstva mu neće prići.


Ovo znaju "svi dobronamerni građani Srbije", zar ne*

Ne znam kako si došao do "dobronamernih". Ali zna Mirko Cvetković, na primer.
Ali ok, možda grešim, pa bih voleo da me demantuješ time što ćeš mi nabrojati pet ljudi od znanja, struke i integriteta u Vučićevom timu.
Dobro, množe tri.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:27 22.11.2015

Re: Trla baba lan

Ne znam kako si došao do "dobronamernih". Ali zna Mirko Cvetković, na primer.


To je Sloba voleo da kaže: "Svi dobronamerni građani Srbije dobro znaju...." kad god je želeo da kaže nešto o čemu niko dobronameran nema pojma.

Ali ok, možda grešim, pa bih voleo da me demantuješ time što ćeš mi nabrojati pet ljudi od znanja, struke i integriteta u Vučićevom timu.


Ako je maloprepomenuti Šutanovac merilo znanja, struke, integriteta, pristojnosti i poštenja, nabrojaću ti, ne tri, nego trideset i tri osobe.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:40 22.11.2015

Re: Trla baba lan

Ako je maloprepomenuti Šutanovac merilo znanja, struke, integriteta, pristojnosti i poštenja, nabrojaću ti, ne tri, nego trideset i tri osobe.

Пусти Шутановца и твој лични однос према њему, него -- има ли та три професионалца тамо?

Гашић, Вулин, Љајић... па онда иду фалсификатори доктората... па кад смо и њих потрошили, ко је остао: Вујовић, или, можда, Удовички?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:40 22.11.2015

Re: Trla baba lan

.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:53 22.11.2015

Re: Trla baba lan

Пусти Шутановца и твој лични однос према њему, него -- има ли та три професионалца тамо?


Lično ili bezlično, na isto se svodi.

Гашић, Вулин, Љајић... па онда иду фалсификатори доктората... па кад смо и њих потрошили, ко је остао: Вујовић, или, можда, Удовички?


Ne znam nikogod od tih ljudi. Al bih se zakleo da je od svih njih najgori Tasovac. I što bih ja nabrajao ministre? Pa nisam ja za njih glasao. Ima vas ovde na blogu 90% koji jeste, nabrajajte vi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:10 22.11.2015

Re: Trla baba lan

Ne znam nikogod od tih ljudi. Al bih se zakleo da je od svih njih najgori Tasovac. I što bih ja nabrajao ministre? Pa nisam ja za njih glasao. Ima vas ovde na blogu 90% koji jeste, nabrajajte vi.

:)
Врдаш.
freehand freehand 12:31 22.11.2015

Re: Trla baba lan

Ako je maloprepomenuti Šutanovac merilo znanja, struke, integriteta, pristojnosti i poštenja, nabrojaću ti, ne tri, nego trideset i tri osobe.

Čak i da pristanem da se spustim na ovaj nivo rasprave u kome je zamena teza osnov razgovora - ok. Koje su to trideset i tri osobe oko vučića bolje od Dragana Šutanovca? Njegovi naslednici, Vučić i Gašić?
Pa za obojicu je obelissk mudrosti i morala.
Inače, sećaš li se šta su Vučić i njegovi goniči učinili Mirku Cvetkoviću onomad kad je nesrećni čovek morao javno da moli za mir i zaštitu?
Ne?
Podseti se Krstiću. Da znaš kome pišeš ove panegirike.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:32 22.11.2015

Re: Trla baba lan

Predrag Brajovic
Ne znam nikogod od tih ljudi. Al bih se zakleo da je od svih njih najgori Tasovac. I što bih ja nabrajao ministre? Pa nisam ja za njih glasao. Ima vas ovde na blogu 90% koji jeste, nabrajajte vi.

:)
Врдаш.


Ne vrdam. Vujović mio deluje kao dobar ministar. Kori Udovićki mi deluje isto kao i pre - kao neko ko nema pojma niočemu.

Nego, nije to poenta, svakom neko nekako deluje, šta tu ima da se debatuje? Intrigantne su mi te paušalizacije i generalizacije tipa: "Niko normalan sa trunkom pameti i dostjanstva Vučiću neće prići."

Što će reći, svi koji su mu prišli su bez pameti i dostojanstva, a to je i kod Slobe bio slučaj, oni koji ga nisu podržavali bili su "nedobronamerni".

Ni prethodnoj vladi mnogi s pameću i dostojanstvom nisu hteli da priđu...ni onoj pre nje, ni onoj pre...

Ovde je s jedne strane manjak dobrih ljudi, a s druge - višak želje da o njima na blogovima ne pišu osobe koje ni o njima ni o onom što rade nemaju pojma.
freehand freehand 12:37 22.11.2015

Re: Trla baba lan

Nebojsa Krstic
Predrag Brajovic
Ne znam nikogod od tih ljudi. Al bih se zakleo da je od svih njih najgori Tasovac. I što bih ja nabrajao ministre? Pa nisam ja za njih glasao. Ima vas ovde na blogu 90% koji jeste, nabrajajte vi.

:)
Врдаш.


Ne vrdam. Vujović mio deluje kao dobar ministar. Kori Udovićki mi deluje isto kao i pre - kao neko ko nema pojma niočemu.

Nego, nije to poenta, svakom neko nekako deluje, šta tu ima da se debatuje? Intrigantne su mi te paušalizacije i generalizacije tipa: "Niko normalan sa trunkom pameti i dostjanstva Vučiću neće prići."

Što će reći, svi koji su mu prišli su bez pameti i dostojanstva, a to je i kod Slobe bio slučaj, oni koji ga nisu podržavali bili su "nedobronamerni".

Ni prethodnoj vladi mnogi s pameću i dostojanstvom nisu hteli da priđu...ni onoj pre nje, ni onoj pre...

Ovde je s jedne strane manjak dobrih ljudi, a s druge - višak želje da o njima na blogovima ne pišu osobe koje ni o njima ni o onom što rade nemaju pojma.

Da ti pomognem:

Председник Владе Републике Србије
Александар Вучић



Генерални секретар
Новак Недић



Потпредседници и министри
Ивица Дачић први потпредседник Владе и министар спољних послова

Зорана Михајловић потпредседник Владе и министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре

Расим Љајић потпредседник Владе и министар трговине, туризма и телекомуникација

Кори Удовички потпредседник Владе и министар државне управе и локалне самоуправе

Жељко Сертић министар привреде

Душан Вујовић министар финансија

Снежана Богосављевић-Бошковић министар пољопривреде и заштите животне средине

Александар Антић министар рударства и енергетике

Никола Селаковић министар правде

Небојша Стефановић министар унутрашњих послова

Братислав Гашић министар одбране

Срђан Вербић министар просвете, науке и технолошког развоја

Златибор Лончар министар здравља

Александар Вулин министар за рад, запошљавање, борачка и социјална питања

Вања Удовичић министар омладине и спорта

Иван Тасовац министар културе и информисања

Јадранка Јоксимовић министар без портфеља задужен за европске интеграције

Велимир Илић министар без портфеља задужен за ванредне ситуације

A ministar Vujović je delegirano lice.

P.S. Ne uspevam da nađem personalni sastav Predsedništva i drugih najviših organa SNS, to bi me možda demantovalo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana