Budućnost| Ekonomija| Energetika| Obrazovanje| Sex

Božić? Nije nego!

krkar RSS / 29.12.2015. u 13:13

Amfilohije_pistolj1-500x354.jpg

EDIT: 
Na žalost, opet nemam vremena da napišem kako treba jer je ovo saobraćajno ludilo u Beogradu prešlo svaku meru pa se ništa ne stiže.

Ali, radi se o duhu Božića, predbožićnoj atmosferi koja se u Srbiji ne oseća. Od nekih 150 replika do sada samo su G. Cross i Beba Od Lončara razumeli šta sam hteo da kažem kad sam napisao da Božić u Srba nije pravi. Nije.

Kako to izgleda na tom trulom Zapadu (koji, da obavestim novokrštene sveznaoce, nije samo katolički nego i protestantski i anglikanski)? Tamo su ljudi, pametniji od srBskih popova, shvatili da je redosled Božić PA Nova godina normalniji i zahvalniji za praznovanje.

Zašto?

Zato što se onda iščekuje Božić, što su sve aktivnosti usmerene na taj 25.12. (sasvim nebitno je li se Isus zaista rodio na taj dan ili ne, nebitno je i gde se rodio jer sad Zvanična Priča - priča, a ne Dogma, iako stoji u jevanđelju to nije dogma - kaže da se rodio u Palestini i uzeo se baš taj dan ali sve to nije suština) i što je onda Božić kulminacija tog iščekivanja. Koje je mešavina individualističkog i kolektivističkog. Jeste, i na Zapadu ateisti ne rade na Božić, i na Zapadu vernici maltretiraju nevernike... ali sve to nije suština. Suština je da je organizacijski sve tako uređeno da sva ta višenedeljna frtutma staje popodne na Badnji dan i da onda dolazi porodični praznik Božić kao kulminacija. Da SVI jednako praznuju u smislu da su SVIMA neradni dani i da čak i oni koji tog dana ne slave što se ovaplotio Bog putem Duha svetoga kroz devu Mariju - provode 2 dana sa porodicama makar slavili i prvo postavljanje pastafarijanskog đevđira na glavu.

Na trulom Zapadu Božić je PRAZNIK a Nova godina DEŠAVANJE. Nova godina je prilika da se istutnji zato što se na Božić ne šišnji i ne luduje. Zato se za doček buči, huči, puca, peva, prdi... Jer je tome prethodio Božić koji je miran, tih, kako dolikuje porodičnom prazniku.

Jasno je da je ovaj redosled normalan. I poželjan.

Ne tvrdim da je neko na Zapadu to tako planirao još onomad u 18. veku kad su sve normalne državnme i crkvene organizacije (osim pravoslavnih džamahirija) prihvatile matematički tačniji kalendar. Niti tvrdim da je to plan mrskog Rare iz Vatikana. Ali, jednostavno se tako potrefilo i baš se zgodno potrefilo.

A Srbija?

E, u Srbiji je stvar naopaka. U Srbiji nema ništa od te božićne atmosfere jer je redosled naopak, jer se prvo slavi kolektivistički i divljački (onaj deo sa pucanjem, Cecama na trošak poreskih obveznika i prilikom da oni iz Kaluđerica i Altina malo budu glavniji od onih sa Vračara (mada, kad se setim da je i Pošteni Vinar Četveropadežni takođe stanovnik od Vračar možda bolje da se samoubijem i postanem narodni heroj).

Ne može se prvo divljati, žderati, lokati, urlati, pucati... pa se onda malo istrezniti uz raso ... i onda 2-3 dana biti hrišćanski kontemplativan, blag i uzdržan u duhu Božje Ljubavi i tako ekspresno u 2-3 dana od 3.1. do 6.1. postati pravi hrišćanin čovekoljubac. Jednostavno - ne može.

I ko je za to kriv? Nevladina organizacija SPC koja qrčevito insistira na pogrešnom kalendaru samo da bi Srbi bili mimosveta. Normalnog čoveka bi baš bilo briga što se bahati mantijaši koji se lažno predstavljaju kao sledbenici Isusa Hrista upiru da budu mimo sveta - ali ta njihova odluka itekako utiče na celokupno hrišćansko stanovništvo Srbije, a bogme i na nehrišćane, ateiste i sve ostale.

Inače, i sama NVO SPC javno je priznala da kalendar nije nikakvo dogmatsko pitanje i "u principu je prihvatila odustajanje od julijskog kalendara" - ama to nikako da sprovede. Gospoda vladike više vole da se nadgornjavaju. (I spominju Milankovićev kalendar koji je, iako matematički precizniji i od sadašnjeg grigorijskog, potpuno u celoj priči nebitan jerbo jednostavno nije na dnevnom redu niti će biti. Znam, znam, antisrBska zavera...).

I tako su komunjare kojima je i dalje najveći svetac Nova godina i crnorisci iz NVO SPC i dalje na istom zadatku sluđivanja naroda srpskog i stanovništva Srbije.

_______________

Nešto dosadno i učmalo na blogu u poslednje vreme pa moram da pribegnem jednom neuobičajenom rešenju: da postavim nekompletan blog.

Naime, nemam sad vremena da pišem, napisaću noćas kad stignem, ali samo da znate da ću da pokažem i dokažem da Božić u Srba nije pravi i da je pogrešni kalendar, kao i crkveno insistiranje na njemu, jedan od uzroka mnogih zala kojima su Srblji izloženi. Kojima sami sebe izlažu, da budem precizan. Na sopstvenu štetu.




Komentari (474)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 22:28 30.12.2015

Re: Srbstvo, nemerljiva kategorija

zilikaka
Vrlo jednostavno: Srbin je onaj ko izjavi da je Srbin.


Doobro, onda si prošo!

...pitala jer mi se nešto javlja da ona zidina iza Amfilohija pripada manastiru Sv. Petra Cetinjskog.

Није лако Србин бити
(седам дана виски пити) итд...
krkar krkar 22:30 30.12.2015

Budimo fini prema idiotima

Кркар је, пре свега, кркан !


Čarli,

Već sam ti rekao ali pošto si ti ograničene pameti nije zgoreg da ponovim:

Ne volim seratore i kad neko stalno preterano sere ja ga banujem. Ti si izuzetak i slobodno seri i dalje. Odmalena me učilo da se ne treba sprdati sa maloumnicima nego prema njima treba biti blag i trpeljiv čak i kada ti se poseru na tepih.

A još je i božićno vreme, valja ljubiti bližnjega čak i ako je debil. Prema tome slobodno i seri i pišaj i pljuj i rigaj...
krkar krkar 22:32 30.12.2015

Re: Srbstvo, nemerljiva kategorija

...pitala jer mi se nešto javlja da ona zidina iza Amfilohija pripada manastiru Sv. Petra Cetinjskog


Čim se puca u Bogorodicu - sigurno je u pitanju Srbstvo
emsiemsi emsiemsi 22:41 30.12.2015

Re: Budimo fini prema idiotima

krkar
Кркар је, пре свега, кркан !


Čarli,

Već sam ti rekao ali pošto si ti ograničene pameti nije zgoreg da ponovim:

Ne volim seratore i kad neko stalno preterano sere ja ga banujem. Ti si izuzetak i slobodno seri i dalje. Odmalena me učilo da se ne treba sprdati sa maloumnicima nego prema njima treba biti blag i trpeljiv čak i kada ti se poseru na tepih.

A još je i božićno vreme, valja ljubiti bližnjega čak i ako je debil. Prema tome slobodno i seri i pišaj i pljuj i rigaj...

Драго ми је да сам допринео твоме сазревању.
Мучно је било (и јесте) пачати се (са) тобом, али, ипак, има наде.
Лепо је да си укапирао да би био најобичнија јајара да ме банујеш, јер си, ипак, довољно бистар, да не потврдиш своју пичкастост на тако еклатантан начин.
Такође, поред тога, празнично је време, те ја (додатно) не жалим труда да теби (и теби сличнима) кажем оно што им доликује.
Успут --- као парадигма, као референца и само-самерљивост, може да ти послужи чињеница да емсиемси хоће да комуницира са тобом (и теби сличнима). Но, немој да се превише занесеш, емсиемси никакда није прекинуо комуникацијау са људима, ма колики они гадови били (јер, у сваком говнету и накаради увек има неко зрнце људскости због којега има смисла, бавити се њиме, ма колико смрдљиво било).
Наши смо !
zilikaka zilikaka 22:41 30.12.2015

Re: Srbstvo, nemerljiva kategorija

Čim se puca u Bogorodicu - sigurno je u pitanju Srbstvo



Dobro, to, slaže ti se uz odelo, nego ako ćemo dalje da razmatramo sa čisto logičke strane, postoji bar jedan Srbin koji zna (ma šta pa to značilo) da slavi Božić, a sigurno ih ima i mnogo više.
Znači, teško da tvoja tvrdnja opstaje.

...jbt, kako se primam na ovu kolektivnu mentalnu onaniju izazvanu pukom dosadom.
krkar krkar 22:54 30.12.2015

Logika, Srbstvu strana

sa čisto logičke strane, postoji bar jedan Srbin koji zna (ma šta pa to značilo) da slavi Božić


Pa neće biti da iz tvrdnje

Postoji bar jedan Srbin koji ume da slavi Božić

proizlazi da je netačna tvrdnja

Srbi ne umeju da slave Božić.

Moja tvrdnja Srbi ne umeju da slave Božić može se tumačiti dvojako:

a) većina Srba ne ume da slavi Božić

b) srpsko društvo ne ume da slavi Božić

Kada sam pisao mislio sam na varijantu b) i verujem da je to sasvim jasno iz teksta. Svima osim dokonim namqorushama koje bi da se džapaju... u predbožićne dane!
zilikaka zilikaka 23:50 30.12.2015

Re: Logika, Srbstvu strana

Kada sam pisao mislio sam na varijantu b) i verujem da je to sasvim jasno iz teksta. Svima osim dokonim namqorushama koje bi da se džapaju... u predbožićne dane!


Dobro, prihvatam ono za dokonu namćorušu, al blog ti je stvarno onako bogougodan i hrišćanski pomirljiv, baš za predbožićne dane.
rade.radumilo rade.radumilo 00:13 31.12.2015

Re: Srbstvo, nemerljiva kategorija

Nacionalnost nije ni fizička ni hemijska realnost, nije činjenica, nije nešto merljivo. Nacionalsnost je apstraktni koncept i svak ko kaže "Ja sam Srbin" i jeste Srbin. Makar bio crne kože, kosih očiju, potomak 16 kolena Persijanaca ili štagod.


Lele kad ovo vide šizofreni fašisti, sa ovih prostora. Prebrojaće ti svakog pretka, do koga mogu da dopru. Ako im se nešto ne sviđaš, onda će ti naći da ti je čukunbabina babaujna bila Mađarica i odmah baš i nisi Srbin. A ako si nešto postigao (u svetu, ne ovde) onda će ti naći da ti je komšinica prababine jetrve dve godine živela u Srbiji i odma' si "naš."
blogovatelj blogovatelj 00:32 31.12.2015

Re: Krkar je kao oni likovi sto se seku

Ne moze covek da zivi bez svadje i provokacija, pa to ti je. Ili kao oni pijani sto zapodenu svadju u kafani, pa cekaju da ih napadne 10 ljudi ne bi li se dokazali kako su jaki. Oni fizikci a Krki verbalno.


Srbin čovek. Voli da tera uzqrac pa to ti je.
blogovatelj blogovatelj 00:38 31.12.2015

Re: Mani Krkara, on je pojedinac

Palestinci, Lebanonci,.... isto!

Kinezi su bili 10 vekova pod okupacijom Japanskog carstva.


Alo, zajebancija. Opustite se ljudi, šta vam je?
Nekada davno je baš ovaj Krkar o kome pričao pokrenuo lingvističku raspravu je li pravilno reći otomansko, ili osmansko, ili osmanlijsko, pa smo se onda prepirali jedno hiljadu komentara, baš kao i sada.

blogovatelj blogovatelj 00:45 31.12.2015

Re: Uvek pojedinac, nikad član kolektiva

Ne znaju. Ajde jednostavan test: otvori koliko hoćeš današnjih novina i samo izmeri odnos božićnog i novogodišnjeg.


Dokaz više da je Srbija sekularna država. Ovde kod mene dokurčiše za Božić, a Nova godina ništa.
To ljudi bre samo prodaju robu. Prvo nam ide Nova godina, pa se to prvo reklamira. Ne vidim ništa čudno u tome.
Sad mi samo još fali da počneš ko Omega, sa pričom da ne može Nova godina pre Božića. on u ovo doba godine obično tuši takvom pričom i moranjima. Meni pun kurac moranja ma kakve vrste, ako me nešto izluđuje, to je moranje.
blogovatelj blogovatelj 00:47 31.12.2015

Re: Budimo fini prema idiotima

Наши смо !


Mir Božji.
blogovatelj blogovatelj 00:50 31.12.2015

Re: Srbstvo, nemerljiva kategorija

Lele kad ovo vide šizofreni fašisti, sa ovih prostora. Prebrojaće ti svakog pretka, do koga mogu da dopru. Ako im se nešto ne sviđaš, onda će ti naći da ti je čukunbabina babaujna bila Mađarica i odmah baš i nisi Srbin. A ako si nešto postigao (u svetu, ne ovde) onda će ti naći da ti je komšinica prababine jetrve dve godine živela u Srbiji i odma' si "naš."


Ponovo si na halucinogenim supstancama. Ko je na blogu to ikada radio?
tasadebeli tasadebeli 09:45 31.12.2015

Re: Mani Krkara, on je pojedinac

blogovatelj

Alo, zajebancija. Opustite se ljudi, šta vam je?
Nekada davno je baš ovaj Krkar o kome pričao pokrenuo lingvističku raspravu je li pravilno reći otomansko, ili osmansko, ili osmanlijsko, pa smo se onda prepirali jedno hiljadu komentara, baš kao i sada.



Мени тада било лепо, бре!

Баш као и сада.



rade.radumilo rade.radumilo 12:21 31.12.2015

Re: Srbstvo, nemerljiva kategorija

Ponovo si na halucinogenim supstancama. Ko je na blogu to ikada radio?


Na blogu, uglavnom niko. Mada opet, probaj da se izjasniš kao Jugosloven pa će ti nadugo i naširoko objašnjavati da si u zabludi, da si u stvari (u ovom slučaju) Srbin itd.
tyson tyson 18:30 01.01.2016

Re: Srbstvo, nemerljiva kategorija

Na blogu, uglavnom niko. Mada opet, probaj da se izjasniš kao Jugosloven pa će ti nadugo i naširoko objašnjavati da si u zabludi, da si u stvari (u ovom slučaju) Srbin itd.

Pa hajde, probaj, baš da vidimo.


tasadebeli tasadebeli 08:36 02.01.2016

Re: Srbstvo, nemerljiva kategorija

emsiemsi

Није лако Србин бити




То, као и свугде на овоме свету, искључиво зависи и од много малих Ева.


Камон бејбе, иц изи! Ду д локомоушн!




krkar krkar 13:04 02.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

al blog ti je stvarno onako bogougodan i hrišćanski pomirljiv, baš za predbožićne dane


Dosta je bilo robovanja stereotipima. Ja zaista jesam jedan bogougodan i pomirljiv tip.

Pomirio sam se sa ženom koja je htela da šizne kad sam se podžapao sa jednim imbecilom koji je 31.12. hteo da se bije nakon što me bezobrazno isekao na Novom mostu a ja ga nisam pustio. Pa krenuo da izlazi da se bije. I ja ga iskuiram, odem dalje bez frke i šibanja.

A on krene da me juri po gradu pa sam morao iako nisam hteo...
tasadebeli tasadebeli 13:21 02.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

krkar
al blog ti je stvarno onako bogougodan i hrišćanski pomirljiv, baš za predbožićne dane


Dosta je bilo robovanja stereotipima. Ja zaista jesam jedan bogougodan i pomirljiv tip.

Pomirio sam se sa ženom koja je htela da šizne kad sam se podžapao sa jednim imbecilom koji je 31.12. hteo da se bije nakon što me bezobrazno isekao na Novom mostu a ja ga nisam pustio. Pa krenuo da izlazi da se bije. I ja ga iskuiram, odem dalje bez frke i šibanja.

A on krene da me juri po gradu pa sam morao iako nisam hteo...



Не зајебавај се... И то ти озбиљно кажем... Није то као некад...

Ови клинци данас, шишани машиницом на кеца, све по двојица у неком добром ауту са затамњеним стаклима, упуцаће те најс енд изи као што би попунили тикет у кладионици.

И не би ни трепнули, веруј ми... Имају леђа...


Ономад, нема томе ни месец дана, по истом том питању које си поменуо, пар таквих клинаца јурило једног мог другара кроз Бгд, истурили и калашњиков кроз прозор... (EDIT: Што каже Срђан Фукс, у овом Бегеу све неки што су кроз медитацију у Богу нашли смирење...)

И сам знаш да на асфалту не живе најдуже они најјачи, него они најпаметнији. Не морам то ја да те учим...
tyson tyson 15:43 02.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

Ови клинци данас, шишани машиницом на кеца, све по двојица у неком добром ауту са затамњеним стаклима, упуцаће те најс енд изи као што би попунили тикет у кладионици.

И не би ни трепнули, веруј ми... Имају леђа...

Ma kakva leđa...

Nego nemaju mozga, a jebe ih i to što se vozaju po dvojica pa ne smeju da se povuku pred svedokom da ne ispadnu *pičke kasnije u ekipi. A obično su i malo high jer je i to in.


Ономад, нема томе ни месец дана, по истом том питању које си поменуо, пар таквих клинаца јурило једног мог другара кроз Бгд, истурили и калашњиков кроз прозор...

I šta je bilo, jel' su ga upucali iz tog kalašnjikova?


zilikaka zilikaka 18:22 02.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

Dosta je bilo robovanja stereotipima. Ja zaista jesam jedan bogougodan i pomirljiv tip.


Sticajem okolnosti svakog dana imam priliku da gledam takvu pomirljivost u najbližoj okolini.

...nego da ja nisam baždarena da prosviram tek kad prevale 150 bar, ne znam kako bismo.

tasadebeli tasadebeli 00:07 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

tyson

Nego nemaju mozga, a jebe ih i to što se vozaju po dvojica pa ne smeju da se povuku pred svedokom da ne ispadnu *pičke kasnije u ekipi. A obično su i malo high jer je i to in.






О томе и да не причамо. То је оно најгоре.


I šta je bilo, jel' su ga upucali iz tog kalašnjikova?



Јок, умакао им по неким жарковачким уличицама куда њихова лимузина није могла да се провуче од паркираних кола.

Сад му ауто стоји у гаражи, а он се мало вози градским превозом док се ствар не заборави.
krkar krkar 00:44 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

Не зајебавај се... И то ти озбиљно кажем... Није то као некад...

Ови клинци данас, шишани машиницом на кеца, све по двојица у неком добром ауту са затамњеним стаклима, упуцаће те најс енд изи као што би попунили тикет у кладионици.

И не би ни трепнули, веруј ми... Имају леђа...


Ne brini, druže Taso, pa nisam baš toliko prolupo. Ovaj bio pičkica u jeftinom a nabudženom džipu (Hyundai 35) onako malo poveći ali glupa faca ošišana sa vratom, baš tupa, malo porodično zadrigao, vidi se da je naduvenko. A pozadi desno mu sin od recimo 10 godina pa pred njim hteo malo da se qrči. Budala vulgaris.

Uvek mi pada na pamet moj drug V. koji je svojevremeno kad smo bili ludi klinci nosio sekiru u kolima, pravu za drvoseče. A vozio krš dačiju (reno 12) i idemo mi negde sa 2 kola, on napred, ja pozadi, kad krene neki idiot da se svađa u lanči HF i da preti - a pored njega žena. I onda ga na semaforu obiđemo svaki sa svoje strane i blokiramo, V. izađe sa sekirom, ovaj zbriše peške a V. onako sa sekirom sedne ladno na vozačko mesto, žena nije mogla da otvori svoja vrata jer sam ja stao skroz do. V. smireno sa sekirom u krilu pita "je li Vam ono muž?". Ova klimne a on će:

"Sad mogu da vas ubijem ili silujem ili oboje, bilo kojim redom."

Pa napravi dramsku pauzu, podužu.

"Naravno neću. Sreća Vaša što sam fini momak. A Vi vidite za koga ste se udali kad vas dovodi u takve situacije! Jednom će naleteti na dripca pa Vi vidite šta će biti sa Vama ako ga ne prevaspitate."

Izađe iz kola, odemo dalje, nikom ništa. Dugo sam iza toga zamišljao šta je bilo kad se pizda vratila u kola.
tasadebeli tasadebeli 01:12 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

krkar

Ne brini, druže Taso,



То ми реци... Да се не секирам...


za drvoseče.



Сад ти мене подсети на неке давне дане у Багдаду када је нас двојицу исекао један ауто на некој од оних њихових кружних раскрсница (Садун стрит), а овај мој другар се заинатио ("Маму ти твоју, па ја сам из Београда и возим кроз Славију сваки дан! Јебаћу ти све по списку!" ) и на следећој кружној раскрници исекао он тај други ауто.

Бат, хебига, овај из другог аута није возио кроз Славију сваки дан, па није развио рефлексе у довољној мери и чукне нас добрано од позади.

Изађемо да се обрачунамо, два на два, кад из тог другог аута излазе двојица Канађана који су стварно изгледали као дрвосече, у карираним шуљама. Само им сикирчад фалила.

Сећам се да сам ја први једноме од те двојице урликнуо у лице пејзано и да је онда почела баш добра туча...



tyson tyson 02:02 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

Uvek mi pada na pamet moj drug V. koji je svojevremeno kad smo bili ludi klinci nosio sekiru u kolima, pravu za drvoseče.

Kakvi god bili kao osobe, život nas ponekada dovede u nepredviđenu, neprijatnu situaciju i ako živimo u okruženju kakva je recimo Srbija (Srki bi rekao: Beograd), gde je verovatnoća za takvo nešto poprilično visoka, treba jednostavno mentalno i logistički biti spreman za ne daj bože.

Može se recimo agresivac ignorisati, i nastaviti svojim putem dok isti ne odustane, uz sačuvanu glavu/auto, gorak ukus u ustima i okrnjeno samopoštovanje.

Druga mogućnost je sikirče, dakle pomagalo pomoću kojeg ćemo izgledati poprilično nekontrolisano ludo, svakako luđe od nasilnika koji nas je snašao, i uzdati se u njegove ostatke zdravog razuma; oruđe pak može zaista doći dobro u slučaju eskalacije konfrontacije. Na primer sekira, sablja, mač, buzdovan... Bejzbol palica je danas prilično uobičajena, efekat šoka može izostati. Ovde je glavni cilj naterati nasilnika u bekstvo a ne sukob, dakle pomagalom za početak samo zavitlati sa prigodnim izrazom lica; bez stvarnog napada. Dakle dati mu šansu za časni uzmak. No, jednom kad se izađe iz automobila treba biti spreman i na najgore. Pomaže poznavanje rasporeda glavnih arterija na ljudskom telu; izbegavati, kao i direktne udarce u glavu.

Ako pak problemu pristupimo malo analitički, u džungli kakva je Srbija pri impulsivim konfrontacijama preporučio bih, ovim redosledom:
- Pendrek sa oprugom (za odvraćanje; da pokaže odlučnost i pripremljenost za sukob. Izučiti tehnike upotrebe, za svaki slučaj)
- Tejzer (ako se nasilnik ne povuče pred pendrekom. Ovo je zapravo naše glavno pomagalo u evenutalnoj tuči. Izučiti način upotrebe)
- Vatreno oružje (u slučaju eskalacije, t.j. ako nasilnik takođe poseduje vatreno oružje. Dva su pravila: potegnuti brže, i biti spreman za upotrebu; takođe valja znati kako se vatreno oružje koristi)

Pri konfrontaciji poželjna je upotreba policijskog žargona; nasilnika pre svega treba obuzdati i naterati da odustane od nasilja, pa tek onda ako dođe do eskalacije neutralisati, srazmerno nivou opasnosti.

Ako mene pitaš, ja sam generalno za to da majmunima treba *jebati mater.





krkar krkar 02:23 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

Ako mene pitaš, ja sam generalno za to da majmunima treba *jebati mater.


Ma nisam, nek si jebu matere međusobno.

Inače sam potpuno smiren i znam da nikakvi povređeni ponosi i slične pizdarije ne vrede da ubijem budalu pa me em grize savest em još da robijam. Zato sam pištolj i dozvolu vratio 4 ili 5 dana pošto sam sve legano dobio, onomad. Jer sam shvatio da nosim pištolj i podsvesno čekam ko će da mi naleti... i najbrže moguće sam ga se otarasio i nikad više pomislio nisam.

Ali kad me budala bahato iseče i pritom bar ne mahne rukom - e jebga!
krkar krkar 02:26 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

Сећам се да сам ја први једноме од те двојице урликнуо у лице пејзано и да је онда почела баш добра туча...


Jeste se posle ljubili s jezikom za pomirenje?

Arapi su zanimljivi u tim situacijama. Uvek se skupi gomila i u principu neće da se biju nego verbalno da se dokazuju. Pa čim ih pošteno ispsuješ na arapskom uglavnom zaneme. A ako ne zaneme nego počnu da se guraju ono po zemunski onda samo jedan lagani šamar moraš prvi da mu lupiš jer ne očekuju tu eskalaciju - i očas sve stane! Vrati se nazad u gomilu i svi se čude "pa što mu lupa šamare ovaj samo hteo da se guraju i prete i viču držtemedegneubijem?"
tasadebeli tasadebeli 02:56 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

krkar

Jeste se posle ljubili s jezikom za pomirenje?



После смо се заједнички напили и не сећам се докле је то онда ишло...


Arapi su zanimljivi u tim situacijama.

počnu da se guraju



Сунце ти жарко, био сам присутан када су њих двојица почела тако да се гурају на врху куле у Самари.

А ми остали се прибили уза зидић и само колутамо очима у страху да и нас у том гуркању не стрмекну са те висине.

Оца ли им блесавог!


krkar krkar 03:10 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

Сунце ти жарко, био сам присутан када су њих двојица почела тако да се гурају на врху куле у Самари.


Minaret, Taso. Iliti po bosanski munara. Cela kula samo da bi se popeo mujezin gore i naglas učio.


tyson tyson 14:23 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

Zato sam pištolj i dozvolu vratio 4 ili 5 dana pošto sam sve legano dobio, onomad. Jer sam shvatio da nosim pištolj i podsvesno čekam ko će da mi naleti...

Jebiga. To nije dobro.

Ja takođe imam pištolj sa dozvolom, i bukvalno ga nikada nisam izneo iz kuće. Čak i u streljani pucam iz njihovog oružja. Jednostavno, mislim da je verovatnoća da se u Beogradu/Srbiji čovek nađe u situaciji da će mu vatreno oružje spasiti glavu (ili nekom drugom) zaista zanemarljivo mala, pa čemu onda nošenje, pri tom i bez dozvole za nošenje.

Konflikt mahom izbegavam, jer mislim da je to za budale. Ako baš ne može nikako da se izbegne, tejzer i expandable baton rešavaju stvar bez puno znoja i mahanja rukama ili nogama.


alselone alselone 16:13 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

tejzer

Je l' tejzer legalan u Srbiji?
mariopan mariopan 19:48 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

alselone
tejzer

Je l' tejzer legalan u Srbiji?

Javilo na TV da će to odsad imati policija u Srbiji, pa čime mi da se branimo?
tasadebeli tasadebeli 21:47 03.01.2016

Re: Logika, Srbstvu strana

krkar
Сунце ти жарко, био сам присутан када су њих двојица почела тако да се гурају на врху куле у Самари.


Minaret, Taso. Iliti po bosanski munara. Cela kula samo da bi se popeo mujezin gore i naglas učio.





Да, сетих се да је сестра морала да навуче на улазу ону њихову црну одору коју су јој дали да би уопште и могла да уђе у круг те џамије. Во времја она туристи су масовно обилазили ту џамију. Не знам како је сада, после пада Садама.

(А слично је и у неким манастирима... Мени су у манастиру Светог aрханђела Михаила на Тасосу увалили на улазу дугачке панталоне на ластиш и кошуљу три броја мању, па нисам могао да се прекрстим када сам ушао унутра јербо би ми пукла кошуља на леђима... Јбг, субјективне слабости и објективне тешкоће.)
49 41 49 41 22:02 30.12.2015

Kako to Srbi znaju

Znaju ljudi da uzivaju, znaju da sagledaju ono sto su uradili, znaju da se vesele, ...
Mnogo sam naucio od Srba, tokom mojih devet godina u Beogradu.


Citirao sam jednog Slovenca, koji tada po godina bi mi mogao biti otac.

Preskoci cu, ono drvlje i kamenje koje sasuo na "njegove" Slovence; dok smo razgovarali u kancelariji u Sloveniji.
emsiemsi emsiemsi 22:05 30.12.2015

Re: Kako to Srbi znaju

49 41
Znaju ljudi da uzivaju, znaju da sagledaju ono sto su uradili, znaju da se vesele, ...
Mnogo sam naucio od Srba, tokom mojih devet godina u Beogradu.


Citirao sam jednog Slovenca, koji tada po godina bi mi mogao biti otac.

Preskoci cu, ono drvlje i kamenje koje sasuo na "njegove" Slovence; dok smo razgovarali u kancelariji u Sloveniji.

Ма, фолирао те Словенац --- намазани су они, знају шта Србима годи (ушима).
tyson tyson 01:24 31.12.2015

Re: Kako to Srbi znaju

Preskoci cu

Ne moj, slobo dno na stavi.


tasadebeli tasadebeli 10:23 31.12.2015

Re: Kako to Srbi znaju

tyson
Preskoci cu

Ne moj, slobo dno na stavi.














И после ме онај Пеђа Аздејковић својим постом убеђује како је ова акција Негујмо српски језик потпуно непотребна и како она, заправо, представља само још једну еманацију фашизма и нацизма у Србији.

К'о да су правила баба Смиљане у језику и права мањина у једној држави подложна истим критеријумима вредновања.

Још ће ови неписмени и полуписмени да траже да буду заштићени и неким чланом у Уставу.
zaharaga zaharaga 15:14 31.12.2015

Re: Kako to Srbi znaju

tasadebeli




И после ме онај Пеђа Аздејковић својим постом убеђује како је ова акција Негујмо српски језик потпуно непотребна и како она, заправо, представља само још једну еманацију фашизма и нацизма у Србији.



Nije nepotrebna, nego stetna, jer uci pogresno!

Dobro, ajde, kako se menja EVRO po padezima u jednini, a kako u mnozini?
I uopste, koja je mnozina od EVRO?

Mislim, meni se stomak prevrce kad svi, ama i oni koji se trse da su ono bas bas ama bas pismeni, uzmu da govore: 10 evra, 100 evra. Koji je broj i padez to ,,evra''?

Po meni:

rebro, dva rebra, pet rebAra, 1000 rebAra
pa zato
evro, dva evra, pet evAra, 1000 evAra

Ili ispada da evro nema mnozinu, nego je sve jedna velika masa koja se zove evro, pa se onda iz te velike mase izdvoji partitivnim genitivom komadic.

srebro, dva grumena srebra, pet grumenova srebra

jer je srebro singularia tantum, em gradivna imenica, pa ne moze

srebro, dva srebra, pet srebara.

Ali onda mora i
evro, dva (necega) evra, pet (necega) evra
gde je to ,,necega'' neka vec jedinica kolicine: komad, grumen, grudva, zrno...

I zato dok srbi ne pocnu da stvarno, ali stvarno, vode racuna o svom jeziku, za mene je

EURO, dva EURA, pet EURA

Gramaticki je pravilno, euroatlancki integrisano, (a i higijenski, ako se neko seca price o crnogorcu i donjem rublju).



tasadebeli tasadebeli 21:45 31.12.2015

Re: Kako to Srbi znaju

zaharaga

Nije nepotrebna, nego stetna, jer uci pogresno!

I zato dok srbi ne pocnu da stvarno, ali stvarno, vode racuna o svom jeziku, za mene je

EURO, dva EURA, pet EURA

Gramaticki je pravilno, euroatlancki integrisano, (a i higijenski, ako se neko seca price o crnogorcu i donjem rublju).





Тек када сви Срби буду почели да име сопственог народа пишу са великим почетним словом, онда ћемо моћи да кренемо крупним корацима у светлу будућност еуроатланЦких интеграција!


П.С. - Какав си ти лик, сунце ти жарко!

Оволику количину глупости на језичке теме ја не бих могао да смислим ни да сам размишљао три дана и три дана ноћи под дејством стимулативних средстава.

Што ти је богомдани језички таленат, а!

Свака част, мајсторе!
krkar krkar 21:57 31.12.2015

Re: Kako to Srbi znaju

Оволику количину глупости на језичке теме ја не бих могао да смислим ни да сам размишљао три дана и три дана ноћи под дејством стимулативних средстава.


Meni je evro singularia tantum gradivne imenice vrh vrAha!
tasadebeli tasadebeli 22:29 31.12.2015

Re: Kako to Srbi znaju

krkar
Оволику количину глупости на језичке теме ја не бих могао да смислим ни да сам размишљао три дана и три дана ноћи под дејством стимулативних средстава.


Meni je evro singularia tantum gradivne imenice vrh vrAha!






Мене је Захарага убио у појам!

Одувек сам мислио да могу да кењам глупости о језику као нико на овом свету, а сад видим да нисам сингуларија тантум у томе...

Сад се сетих једне која нас је у студентском клубу на Филолошком сасвим озбиљно убеђивала да се пише обесан, а изговара обестан.

И њу смо одмах примили на наш језички Олимп!


П.С. - Додуше, матори, ако питамо Ангелу Меркел, она ће нам свакако исто тако рећи да евро ЈЕСТЕ градивна именица...
nikvet pn nikvet pn 00:58 01.01.2016

Re: Kako to Srbi znaju


Неке давне ноћи у Стаклари шеф градска кука обилази погон. Нигде радника, али зна где су. Прикраде се, прислушне па упадне ко кобац :

- Диште дупета мајке вам га сељачке ! Само знате да дебатујете - од праци ! Ваљда прасићи, или прасци а ви - праци ! Јебали вас праци, на посо !

- У бре шефе, па учИо си српски у школу; то ти је множина. Као што су например Немци, Грци, Турци е тако су и праци.




Срећна Нова свима присутнима !
Черевићан Черевићан 22:51 30.12.2015

ајд' . . .живили

на истеку сваке Старе
у мени се жеља јавља
(а године богме пиче)
да честитам Нова Славља
angie01 angie01 22:53 30.12.2015

ne znam sto se svadjate oko

dana, koji treba da je pun blagosti & ljubavi.

ja slavim oba, kao koktel dete moram da ispostujem obe strane:)- odrasla sam uz obicaje onog 25., Stille Nacht 24.,bez cekanja jutra za otvaranje poklona, jer bi moja baka Nemica, a u Vojvodini, talentovana za decije radosti, priredila ceo praznicni bajkoviti performans.

Ona mnogo pre datuma, na prevaru izvuce od nas sta bi ko zeleo da dobije i onda sve to pripremi i za Badnje vece stavi pod ogromnu jelku koja je bila do plafona,...nas zamajava u kuhinji, gde su na stolu poredjane njene neponovljive djakonije, dok se u jednom trenutku iza zatvorenih vrata ne cuju koraci, neko lupanje i komesanje, ona nas tu jos malo zadrzi i kada nestrpljivi utrcimo u famoznu sobu, zateknemo tamo otvoren prozor, na kome se jos pomera zavesa, mi pritrcimo i kroz kibic fenster na ulici vidimo sveze tragove u snegu, a posle ispod jelke zeljene poklone,...pa ti sad ne veruj u Bozic Batu, Deda Mraza, koga god,... a posle dodje i pravoslavno Badnje vece, kada je i moj rodjendan, pa ponovo pokloni, fina klopa,...jednom sam ja prelomila cesnicu na "dukat":)-jer je bio neki drugi metalni novcic,...i sto se mene tice, fajn je sve sto je pozitivno,....mada se slazem da se datum treba usaglasiti, ako se vec veruje.

sto se domacih rezanaca tice, volim sa sirom, mlevenim mesom, a sa makom i sve slatke vrijante- bas i ne,....pihtije- uvek!
zemljanin zemljanin 23:53 30.12.2015

Re: ne znam sto se svadjate oko

ajd što se svađaju oko dana, nego što se svađaju oko toga kako proslavljati određni praznik ... mogu da razumem, recimo, ljude koji nisu bili u Beogradu pa nisu imali ni prilike da obiđu Etnografski muzej ... ali ostatak, a sve Srb do Srba, je imao tu priliku ... pa bi možda, sada znali da, maltene svaki kraj Srbije, ima svoje specifične običaje proslave raznih praznika, uključujući i Božić ... a ta raznolikost je srpsko kulturno bogastvo ...

u 90% slučajeva, prangije ili ti pucnjava je obavezna, dal zbog "tresla se gora, zvezde, Mesec i ostala nebeska i nenebeska tela, jer rodio se ON" ili da objave sreću Suncu i ljudima ili ... pa u mnogim krajevima se ljudi okupljaju a ne izdvajaju po kućama itd.

i sad se ovde vodi polemika kako ispravno i šta osećati i kako se ponašati i tako dalje i bliže ... čisto pomodarstvo ...

ima jedna zajednička crta proslave svih Božića a zove se prase i to pečeno ... čak i u Etnografskom muzeju ima preparirano pečeno prase



EDIT. ali mi je jasna ekonomska dimenzija zašto to treba slaviti pre NG a ne posle ...

EDIT2. a kad malo bolje razmislim ima tih muzeja i van Bg. a i kao gostujuće izložbe, daklem

EDIT3. daklem, ako vam je do tradicije, pitajte babe, dede i starije ili idite u muzej pa se upoznajte sa svojom tradicijom ... ako vam je do religije, idete kod pope i tamo dobijete sva potrebna uputstva ... i nema EDIT4
freehand freehand 00:49 31.12.2015

U stvari

... Srbi nemaju pojma ni kako se slavi Bajram, ni kako se slavi Pasha. Zato što se drogiarani od udbe i mantijaša iz SPC drže julijanskog kalendara a ne gregorijanskog kao muhamedanci i deca Mojsijeva.
No je sreća da su tu ateistički mutanti antikomunističkih knojevaca sa drugosrbijanskim brevijarom Latinke Perović u jednoj i Krcunovim mašinbgeverom u drugoj ruci, dok im na srcu leži slika baba Elizabete iz roda Hanovera.

A ne znaju, bogumi, ni kako se vaistinu slavi Roždenije prepodobnog Tomislava Nikolića, raba božijeg a kamoli Milovo ili Franjino.
docsumann docsumann 01:29 31.12.2015

redosljed stvari

krkar
Na trulom Zapadu Božić je PRAZNIK a Nova godina DEŠAVANJE. Nova godina je prilika da se istutnji zato što se na Božić ne šišnji i ne luduje. Zato se za doček buči, huči, puca, peva, prdi... Jer je tome prethodio Božić koji je miran, tih, kako dolikuje porodičnom prazniku.

Jasno je da je ovaj redosled normalan. I poželjan.


jeste, slažem se. ovaj redosljed je općenito logičniji, normalniji, no, recimo i na maš. fakultetu u Beogradu, samo je na katedri za automatsko upravljanje prvo slijedio usmeni dio ispita (teorija), pa tek onda pismeni (zadaci), što je takođe logičniji slijed koraka. ovo je važilo za svaki predmet sa te katedre.
ne treba naglašavati koliko si u takvim okolnostima bio spremniji, pripravniji, teoretski potkovaniji za izradu zadataka sa pismenog dijela ispita.

oću reći, logika, te normalnost (uvijek upitna kategorija za svakog normalnog) nemaju ni najmanje zagarantovanu poziciju u funkcionalnom ustrojstvu sistema.
iracionalnost je sila nedokučiva.
ne samo da pomrsi konce i najanalitičnijim planerima. ona bre muda mrsi, i to u višetrukim petljama ...
freehand freehand 01:36 31.12.2015

Re: redosljed stvari

oću reći, logika, te normalnost (uvijek upitna kategorija za svakog normalnog) nemaju ni najmanje zagarantovanu poziciju u funkcionalnom ustrojstvu sistema.
iracionalnost je sila nedokučiva.

Ja bih voleo da vidim, čujem ili pročitam kako su mudri narodi odlučivali o redosledu svojih svtkovanja i koji su ih logični i racionalni razlozi vodili u donošenju odluka da li prvo opšta blagost, smernost i kućevno čistunstvo uz pjev anđela a kada maškare, razvrat i orgije uz zvuke petardi i topovskih udara.
U Makondu se, recimo, sve slavilo uz obavezne petarde. Ako je verovati Markesu.
docsumann docsumann 01:47 31.12.2015

Re: redosljed stvari

Ja bih voleo da vidim, čujem ili pročitam kako su mudri narodi odlučivali o redosledu svojih svtkovanja i koji su ih logični i racionalni razlozi vodili u donošenju odluka da li prvo opšta blagost, smernost i kućevno čistunstvo uz pjev anđela a kada maškare, razvrat i orgije uz zvuke petardi i topovskih udara.
U Makondu se, recimo, sve slavilo uz obavezne petarde. Ako je verovati Markesu.


mislim da je u ovom slučaju sama metoda manje bitna od konačnog rezultata (finalnog stanja stvari).
osvrte i ključne fenomene oko nastajanje božićnog praznika sam već dao u linkovima sa tekstualnim prilozima, no možda je video klip ipak slikovitiji:

freehand freehand 09:13 31.12.2015

Re: redosljed stvari

mislim da je u ovom slučaju sama metoda manje bitna od konačnog rezultata (finalnog stanja stvari).

Znam, suština je u tome da su Srbi najgori. Postaviš tezu a onda da vidimo kojim ćemo logičkim aparatom i kakvim argumentima tezu da podupremo i dokažemo.
Što, uopstalom, i nema veze sa tobom. Ti si sredstvo.
mariopan mariopan 10:07 31.12.2015

Re: redosljed stvari

docsumann
jeste, slažem se. ovaj redosljed je općenito logičniji, normalniji,

Mislim da je reč o nečemu drugom a ne o redosledu?
Redosled postoji i kod nas - prvo je Božič pa Nova godina, samo je to pomereno za 14 dana.

A u ovoj Krkarovoj rečenici PRAZNIK je nešto što je za sve vernike obavezno jer ima svoje versko značenje, i obeležava se svečano, a DEŠAVANJE nešto što si sam sebi upriličio, kao svadba ili neki rođendan - ali neobavezno za slaviti, bio vernik ne bio, ako nećeš ne moraš.
Ako si vernik onda poštuješ i sve verske običaje svoje vere?
Na to je mislio?

Ja sam mislila da će biti rasprava o kalendaru, jer ne stoji ovo za redosled, i kod nas je prvo Božić (7. januara) pa Nova godina (14. januara)?

Samo svet slavi naopako, ne kao mi, ali to je njihov problem.
predatortz predatortz 10:16 31.12.2015

Re: redosljed stvari


Samo svet slavi naopako, ne kao mi, ali to je njihov problem


Svi slave naopako. Božić je jedan od najmlađih hrišćanskih praznika. Izmišljen je, kao dan Hristovog rođenja, da se potisnu neki paganski običaji. Veliki broj paganskih običaja i navika se vezuje baš za taj dan. Pečenica, odnosno ritualno klanje životinja - koje hrišćanstvo ne priznaje jer ne priznaje prinošenje bilo kakve krvne žrtve. Badnjak drvo - kojem se pridaju značaji božanstva vuče iz staroslovenskih korena...

Pričao sam, jednom prilikom, sa nekim teolozima o tome. Razumni ljudi, široko obrazovani. Baš smo se dotakli teme pečenice, jer mene strašno nervira da se za jedan dan pokolje pola stočnog fonda i da se ždranje pretvori u suštinu i svrhu praznika.

Rekoše mi ljudi sledeće:

Hrišćanstvo ne priznaje, samim tim i ne zahteva, nikakvu krvnu žrtvu. No, ne brani ni klanje životinja zarad ishrane. Pošto danom Božića prestaje dug post, Crkva nema ništa protiv toga da se narod omrsi na taj način koljući prase.
mariopan mariopan 11:05 31.12.2015

Re: redosljed stvari

predatortz

Znam sve to ali sam htela baš tom rečenicom da bocnem sve one koji trvrde da mi naopako slavimo - svi su svoje verske običaje prilagodili starim verovanjima, i slave ih onako kako se njima dopada.
Što smo mi uvek najgori od sve dece?

Zašto samo nas pokušavaju da uguraju u tuđe običaje i kao stalno mi grešimo a drugi ne greše?
Čak i u istoj veri postoje tazličiti obredi i običaji, ne samo kod nas.

Ako je jedna vera kako nisu i običaji isti? Upravo zato što smo svi te verske običaje prilgodili starim verovanjima koje smo imali i nismo ih zaboravili, kao i svi drugi. I badnjak, koji je kod nas hrastovo drvo - je beskrvna "žrtva" za stare bogove Slovena, zato se spaljuje, nije to jelka za kićenje već ima svoj obredni značaj.

E, pa onda zašto smo samo mi grešni?
Jesmo grešni možda što nemamo mere, pravimo pokolj sitne mldučadi stoke, ali recimo, verovanje Poljaka je da se ne sme kokoška ni slučajno naći na Božićnoj trpezi jer ona kopa nogama unazad pa će cela godina da se unazadi - eto i oni jedu samo konkretno meso, (pile nije meso) - tako kažu a sa njima smo proveli dosta Božića pa znam.

Grci su veliki vernici i sujeverni do zla boga, poste strogo i često na vodi, ne jedu ni ribu osim određenim danima, a usred posta imaju dan, (verski, obredni) kada se jede meso i to sa roštilja, obavezno mora da bude i dima kada se peče, jer se i taj verski praznik po dimu zove ( nešto ciklo... ne znam tačan naziv)...i postave javne roštilje na trgove i na ulice, za one koji ne mogu da ga ispoštuju, koji iz nekog razloga ne mogu sami da peku to meso, pa se narodu besplatno podeli na tone pečenog mesa. Vidiš lepo redove kako ljudi čekaju da dobiju parče mesa sa tih roštilja pa smo i mi obavezno taj dan roštiljali jer se valja. Zet mi je Grk a deda mu je bio sveštenik pa se poštuje sve redom.

Naopako?
Nije, neka slave ljudi kako je njihov običaj, nismo isti, čak se ni ne zovemo Grci ni Poljaci nego Srbi, pa imamo i različite običaje?
Prirodno.
freehand freehand 12:40 31.12.2015

Re: redosljed stvari

Mislim da je reč o nečemu drugom a ne o redosledu?
Redosled postoji i kod nas - prvo je Božič pa Nova godina, samo je to pomereno za 14 dana.

Ma kakvi. Božić je hrišćanski verski praznik, nova godina je internacionalni svetovni običaj. Srbi nemaju nikakavu svoju novu godinu, sem onu inatsku koja je služila da se posle Krcunovog i Lekinoig vakta prebroje među sobom "hrabri" i pijani po kafanama.
zilikaka zilikaka 13:13 31.12.2015

Re: redosljed stvari

recimo i na maš. fakultetu u Beogradu, samo je na katedri za automatsko upravljanje prvo slijedio usmeni dio ispita (teorija), pa tek onda pismeni (zadaci), što je takođe logičniji slijed koraka. ovo je važilo za svaki predmet sa te katedre.


Jeste , al smo ga izbegavali do god je moglo. Onda sedneš, razgrneš, i vidiš da je sve sasvim razumljivo i lako.
docsumann docsumann 13:25 31.12.2015

Re: redosljed stvari

Redosled postoji i kod nas - prvo je Božič pa Nova godina, samo je to pomereno za 14 dana.


ma da, samo što mi i ovu prozapadnu NY proslavimo sasvim posvećeni njenom hedonističkom preispoljavanju

a moje laičko i za širu javnost sasvim neobavezujuće mišlenije jeste da je žićbo prevara planetarnih razmjera.
tako da mu bonus faličnost i ne dođe neki posebno diskreditivni momenat.

docsumann docsumann 13:31 31.12.2015

Re: redosljed stvari

zilikaka
recimo i na maš. fakultetu u Beogradu, samo je na katedri za automatsko upravljanje prvo slijedio usmeni dio ispita (teorija), pa tek onda pismeni (zadaci), što je takođe logičniji slijed koraka. ovo je važilo za svaki predmet sa te katedre.


Jeste , al smo ga izbegavali do god je moglo. Onda sedneš, razgrneš, i vidiš da je sve sasvim razumljivo i lako.


daa, malo su profani dramili sa pristupom. ne bi li ti ulili dozu nepotrebnog strahopoštovanja.

mada su, recimo, diskretni sistemi AU (specijalistički predmet) bili vrlo zajebani, dok je prvu polovinu predmeta (iz prvog semestra) - digitalni sistemi AU vjerovatno najbolji predmet uopšte na kompletnom mašinskom fakultetu. bukvalno ne moraš ni retka da naučiš napamet, ili bubanjem.
sve slijedi i nadovezuje se kroz pravila bulove algebre i arhitektoniku logičkih kola ...
docsumann docsumann 13:34 31.12.2015

Re: redosljed stvari

freehand
mislim da je u ovom slučaju sama metoda manje bitna od konačnog rezultata (finalnog stanja stvari).

Znam, suština je u tome da su Srbi najgori.


e, sad


freehand freehand 13:36 31.12.2015

Re: redosljed stvari

a moje laičko i za širu javnost sasvim neobavezujuće mišlenije jeste da je žićbo prevara planetarnih razmjera.

Svako normalan zna da je bilo kakva zamena - pa i žićbo - posle Duleta prevara planetarnih razmera.
freehand freehand 13:38 31.12.2015

Re: redosljed stvari

docsumann
freehand
mislim da je u ovom slučaju sama metoda manje bitna od konačnog rezultata (finalnog stanja stvari).

Znam, suština je u tome da su Srbi najgori.


e, sad



Pa da, i Srbi Srbi, i Srbi Crnogorci, samo što su ovi drugi još gori, što im i naziv kaže.
mariopan mariopan 14:18 31.12.2015

Re: redosljed stvari

Srbi nemaju nikakavu svoju novu godinu, sem onu inatsku

I šta fali takvoj?
Zaživela, opstala...tako nastaju običaji?

Nego...mi to treba da uvedemo u ceo svet, da znaju ljudi a ne da greše ovoliko?

( zezamse)
mariopan mariopan 14:18 31.12.2015

Re: redosljed stvari

duplo
mariopan mariopan 14:20 31.12.2015

Re: redosljed stvari

Božić je hrišćanski verski praznik, nova godina je internacionalni svetovni običaj.

Baš tako, to je i Krkar mislio u onoj rečenici gore, bar tako sam ga ja razumela.

SREĆNA VAM SVIMA NOVA GODINA!
zemljanin zemljanin 15:25 31.12.2015

Re: redosljed stvari

SREĆNA VAM SVIMA NOVA GODINA!

JU Vi ste još u 2015-oj ... BRE baš kaskate za "svetom", ovde se već planira doček 2017-e ...

ali nema veze, lep provod, puno osmeha i sreće ...
SREĆNA VAM SVIMA NOVA GODINA!
emsiemsi emsiemsi 16:04 31.12.2015

Re: redosljed stvari

zemljanin
SREĆNA VAM SVIMA NOVA GODINA!

JU Vi ste još u 2015-oj ... BRE baš kaskate za "svetom", ovde se već planira doček 2017-e ...

ali nema veze, lep provod, puno osmeha i sreće ...
SREĆNA VAM SVIMA NOVA GODINA!

Ооооо, фала, фала !
Срећна и теби !
mariopan mariopan 20:41 31.12.2015

Re: redosljed stvari

zemljanin
SREĆNA VAM SVIMA NOVA GODINA!

JU Vi ste još u 2015-oj ... BRE baš kaskate za "svetom", ovde se već planira doček 2017-e ...

ali nema veze, lep provod, puno osmeha i sreće ...
SREĆNA VAM SVIMA NOVA GODINA!

Хвала и теби све најбоље и што си ме подсетио да зовем брата...увек промашим време да га зовем а кад се сетим онда је код вас ноћ.

едит
Он је код тебе у комшилуку, Ноумеа.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:32 31.12.2015

Ceo prednovogodišnji dan

sam proveo kombinujući resurse: mušterije, projekte, dedlajne, komšije i bebisiterke, ne bih li nekako sutra uspeo da odgledam The Hateful Eight: Roadshow*. I, jebi ga, na kraju se sve to zamrsilo, i nisam uspeo. Eto, samo da se požalim, i da vam svima, kao i sebi, poželim uspešniju Novu Godinu, ili ako ništa drugo, ono ne mnogo manje uspešnu nego ovu, uskoro prošlu.

* Radi se o jedinstvenom dogadjaju: projekciji filma u odabranim bioskopima, sa 70-mm projektora, na platnu veličine manjeg bloka zgrada. Bez reklama, filmskih novosti, i drugih gluposti, sa luksuzno odštampanim programom, uvertirom, intemecom, i tri i po sata totalnog ludila od filma, kažu, da je ovo do sada najbolji Tarantinov film. Izmedju ostalog i zbog toga što je dobrim delom snimljen u prelepoj državi Kolorado.

emsiemsi emsiemsi 09:25 31.12.2015

Re: Ceo prednovogodišnji dan

srdjan.pajic
sam proveo kombinujući resurse: mušterije, projekte, dedlajne, komšije i bebisiterke, ne bih li nekako sutra uspeo da odgledam The Hateful Eight: Roadshow*. I, jebi ga, na kraju se sve to zamrsilo, i nisam uspeo. Eto, samo da se požalim, i da vam svima, kao i sebi, poželim uspešniju Novu Godinu, ili ako ništa drugo, ono ne mnogo manje uspešnu nego ovu, uskoro prošlu.

* Radi se o jedinstvenom dogadjaju: projekciji filma u odabranim bioskopima, sa 70-mm projektora, na platnu veličine manjeg bloka zgrada. Bez reklama, filmskih novosti, i drugih gluposti, sa luksuzno odštampanim programom, uvertirom, intemecom, i tri i po sata totalnog ludila od filma, kažu, da je ovo do sada najbolji Tarantinov film. Izmedju ostalog i zbog toga što je dobrim delom snimljen u prelepoj državi Kolorado.


Лајк !
kosta.babic kosta.babic 18:14 31.12.2015

Re: Ceo prednovogodišnji dan

emsiemsi
srdjan.pajic
sam proveo kombinujući resurse: mušterije, projekte, dedlajne, komšije i bebisiterke, ne bih li nekako sutra uspeo da odgledam The Hateful Eight: Roadshow*. I, jebi ga, na kraju se sve to zamrsilo, i nisam uspeo. Eto, samo da se požalim, i da vam svima, kao i sebi, poželim uspešniju Novu Godinu, ili ako ništa drugo, ono ne mnogo manje uspešnu nego ovu, uskoro prošlu.

* Radi se o jedinstvenom dogadjaju: projekciji filma u odabranim bioskopima, sa 70-mm projektora, na platnu veličine manjeg bloka zgrada. Bez reklama, filmskih novosti, i drugih gluposti, sa luksuzno odštampanim programom, uvertirom, intemecom, i tri i po sata totalnog ludila od filma, kažu, da je ovo do sada najbolji Tarantinov film. Izmedju ostalog i zbog toga što je dobrim delom snimljen u prelepoj državi Kolorado.


Лајк !

emsiemsi
srdjan.pajic
sam proveo kombinujući resurse: mušterije, projekte, dedlajne, komšije i bebisiterke, ne bih li nekako sutra uspeo da odgledam The Hateful Eight: Roadshow*. I, jebi ga, na kraju se sve to zamrsilo, i nisam uspeo. Eto, samo da se požalim, i da vam svima, kao i sebi, poželim uspešniju Novu Godinu, ili ako ništa drugo, ono ne mnogo manje uspešnu nego ovu, uskoro prošlu.

* Radi se o jedinstvenom dogadjaju: projekciji filma u odabranim bioskopima, sa 70-mm projektora, na platnu veličine manjeg bloka zgrada. Bez reklama, filmskih novosti, i drugih gluposti, sa luksuzno odštampanim programom, uvertirom, intemecom, i tri i po sata totalnog ludila od filma, kažu, da je ovo do sada najbolji Tarantinov film. Izmedju ostalog i zbog toga što je dobrim delom snimljen u prelepoj državi Kolorado.


Лајк !

Bože kako ste srećni tamo u Americi.Imate sve te gedžete makar bili 1230x700 fita
ali ne stižete.Pričaj mi molim te kako si ti to uspeo u americi pored Rotšilda ,Kenedija,Trampa i ostalih koji se ne eksponiraju.A vidi mi siroti balknci se evo već dva dana pičkamo na ovom blogu a opet nam lepo.Pozdravi braću Grim,Karla Maja Diznija i ostale praoce američke mitologije.Neka im je srećna nova 2016.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:20 31.12.2015

Re: Ceo prednovogodišnji dan

Bože kako ste srećni tamo u Americi.Imate sve te gedžete makar bili 1230x700 fita
ali ne stižete.Pričaj mi molim te kako si ti to uspeo u americi pored Rotšilda ,Kenedija,Trampa i ostalih koji se ne eksponiraju.A vidi mi siroti balknci se evo već dva dana pičkamo na ovom blogu a opet nam lepo.Pozdravi braću Grim,Karla Maja Diznija i ostale praoce američke mitologije.Neka im je srećna nova 2016.


Izvini, kosta, ništa te nisam razumeo, pretpostavljdam da si se malo nacrvcao, kao što i ja nameravam da uradim, za neki sat, samo da završim ovih par kućno-papučarskih poslova koji zahtevaju funkcionalne makar periferne delove mozga i minimalnu koordinaciju pokreta.
krkar krkar 21:11 31.12.2015

Ova 2016. baš blizu!



Krenuli da me zovu iz iduće godine, evo već njih desetak iz 2016!

Jebemti, što ova Srbija zaostaje za Australijom, Južnom Korejom i Singapurom - ali evo dokazano zaostaje i za Indonezijom, Burmom, Pakistanom, Indijom i Sibirom!
mariopan mariopan 22:03 31.12.2015

Re: Ova 2016. baš blizu!

krkar


Krenuli da me zovu iz iduće godine, evo već njih desetak iz 2016!

Jebemti, što ova Srbija zaostaje za Australijom, Južnom Korejom i Singapurom - ali evo dokazano zaostaje i za Indonezijom, Burmom, Pakistanom, Indijom i Sibirom!



Земљанин се први јавио на блог из 2016.
kosta.babic kosta.babic 01:12 01.01.2016

Re: Ova 2016. baš blizu!

krkar


Krenuli da me zovu iz iduće godine, evo već njih desetak iz 2016!

Jebemti, što ova Srbija zaostaje za Australijom, Južnom Korejom i Singapurom - ali evo dokazano zaostaje i za Indonezijom, Burmom, Pakistanom, Indijom i Sibirom!


Ali prednjači naspram Engleske,Islanda,i Amerike.Mislim na novu godinu.Malo li je?
anja99 anja99 16:57 01.01.2016

Re: Ova 2016. baš blizu!

Ali prednjači naspram Engleske,Islanda,i Amerike.Mislim na novu godinu.Malo li je?


I pronicljivo i duhovito.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana