Film| Ljubav| Život

Umeće raskida

bocvena RSS / 15.01.2016. u 17:29
Pogled mi je privuklo to što ona maše rukama i nešto žustro objašnjava, a on stoji veoma blizu, ukočen i gleda u patos. Onda se nesvesno nagne ka njoj, a ona, isto tako nesvesno, odstupi korak unazad. Onda joj se lice zgužva i počinje da plače. Daleko sam, ne čujem je šta govori, ali vidim da joj se ramena tresu i da je sva žustrost napušta. Sad već podseća na kaput koji visi na vešalici. Predmet koji beživotno vijori na slabom vetru. On i dalje izgleda kao krivac, ništa ne govori, diže ruku kao da hoće da joj skloni kosu sa lica. Ona odmahne glavom, izvija se, ne dozvoljava ruci da uspostavi vezu među njima, okreće se i odlazi. On, kao da se budi iz sna, podiže glavu i gleda za njom, a onda brzo nastavi u suprotnom pravcu.

Gledam taj balet, tu koreografiju raskida i mislim se: kakvi amateri! Pa to se ne radi tako:)
Nikad na javnom mestu, preko telefona ili mejla! To zna svako dete. Tako to rade kukavice. Oni što nemaju hrabrosti za burne reakcije, suze, optužbe ili objašnjavanja. Ok, možda i oni što su bili zlostavljani, kinjeni, ucenjivani, nepuštani da odu s mirom. Ali ovde pričam o ljudima normalnim, što su se voleli, a onda jedno (ili oboje) žele da dignu sidro. To što vam je neprijatno na odlasku je mala cena slobode. Platite je i krenite dalje. Imajte poštovanja za tuđ bol, a i svoj, uostalom. Ne znam nikoga ko ostavlja pevajući. A ako ste ostavljeni, zagrlite prošlost, pomazite je i odložite u špajz, ispod tegle krastavčića. Mrzite malo. Pomaže da se srce ne raspadne baš skroz. Jedino što nikada ne treba raditi je ogovarati bivše: na poslu, po slavama, u autobusima, na društvenim mrežama...to je kao da skačete sami sebi u usta. Što je veća ljubav bila, to ste sitnija duša ako po njenom pepelu pljujete. Niko vas ni na šta nije terao, da budete sa lošim ljudima, ljubavnicima, prevarantima, karijeristima...sami ste izabrali. Snosite posledice kao odrasli ljudi, a ne razmažena i uvređena deca. Zaboravite ih i budite srećni s nekim drugim. To im je najveća kazna. Provereno.

Ne glumim Dragu Savetu nego mi se istog dana desilo da prisustvujem anonimnom raskidu i da odgledam iranski film „Razvod". Ako izuzmemo religioznu konotaciju filma, Iranci su naša braća po bedi, redovima u policiji, lekarima i sudovima, gubitku posla, depresiji, raspadu brakova, želji da se pobegne u inostranstvo, ostarelim izlapelim roditeljima, dečjim pokušajima da zadrže oba roditelja, moralnim dilemama, lažima malim i onim većim, u ime ljubavi ili ne...jedan težak i tako univerzalan prikaz srednjih godina u zemlji trećeg sveta, gde nemaš kintu da se na nju osloniš kao na štaku kad svet krene da se raspada. Priča se razvija poput krimića, sve vreme misliš da to ne može dobro da se završi, a onda ga reditelj maestralno ostavlja otvorenim. Ovo je i priča o Irankama koje se školuju, rade, voze kola, razvode se, raspolažu svojim novcem, ostvaruju prava u institucijama, ali se boje Boga više nego muža i zovu džamiju da pitaju da li smeju da okupaju upišanog starca...gde god pogledaš, otvori se neki novi pravac za razmišljanje.

Crnjanski je skroz u pravu kad kaže da smrti nema. Samo seoba. U ljubavi (partnerskoj, roditeljskoj, rođačkoj) si zauvek u limbu bivših i to je dobro. To je znak zrelosti i poštovanja. Ali samo ukoliko imaš dovoljno hrabrosti, sreće i želje da napraviš novi korak ili se stalno menjaš i razvijaš/rasteš u okviru datosti.

Na muci se poznaju junaci:)
 



Komentari (331)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:23 16.01.2016

Vanitas vanitatum omnia vanitas

Kako je to sujetno: misliti da ima samo jedna prava i samo jedan pravi.

Kako to otkriva da onaj koji tako misli sebi pridaje kosmičku važnost... A šta je s desetinama i stotinama sjajnih muškaraca i žena koji su nam mogli biti partneri?
(Pozdrav za gej grupaciju na blogu ) Просто, неке нисмо стигли да упознамо. Нити ћемо.

Kako je to gledati na svet kao pustinju, gde nema sjajnih ljudi osim nas samih?

P.S.
Не знам зашто, али сам се сетио Црњанског, кад Код Хиперборејаца препричава свој сусрет у Риму са једном Бугарком-лепотицом, која корача као "бугарска гарда", и тврди за себе да је велики патриота, и да јој ништа на свету није тако драго као Бугарска.

Црњански каже -- Свет је велик, али је лепо да се она, тако, ограничила...
natasavb natasavb 21:32 16.01.2016

Re: to vam je

Nikad ne bih mogao da pijem kafu s čovekom ili ženom za koje znam da su gnjide.


Ne pričam o pijenju kafe, nego o prijateljstvu.
Nekad se jednostavno desi neki klik i sprijateljiš se sa nekim ljudima odmah, na prvu, čak iako ste potpune suprotnosti.
Nešto kao ljubav na prvi pogled, samo prijateljska. :)
Mislim da te stvari, i kad su prijateljstvo i ljubav u pitanju, rade velikim delom i na nekom nesvesnom nivu. Hemija, valjda, vrag bi ga znao.
Ili intuicija, koja me retko kad omanula. Onaj prvi utisak se uvek pokazao kao tačan, ma koliko na momente delovalo da nije tako.

Evo sad jedna o raskidu, za Bocvenu. Znam da ona voli ove paperjaste.






emsiemsi emsiemsi 21:35 16.01.2016

Re: to vam je

natasavb
Nikad ne bih mogao da pijem kafu s čovekom ili ženom za koje znam da su gnjide.


Ne pričam o pijenju kafe, nego o prijateljstvu.
Nekad se jednostavno desi neki klik i sprijateljiš se sa nekim ljudima odmah, na prvu, čak iako ste potpune suprotnosti.
Nešto kao ljubav na prvi pogled, samo prijateljska. :)
...

Ако се са неким спријатељиш одмах, на први поглед, никако не може да буде да сте потпуне супротности --- напротив.
zilikaka zilikaka 21:39 16.01.2016

Re: to vam je

Tako čovek valjda i bira sebi prijatelje. Družiš se s onima s kojima deliš svjetonazore, ne?

Ja bih se pre složila sa Mešom - Prijateljstvo se ne bira, ono biva, ko zna zbog čega, kao ljubav.

I ja bih, ali bih napravila jasnu razliku između ljudi sa kojima se družiš i prijatelja.
Često sa pravim prijateljima ne možeš dovoljno da se družiš, a i dalje ste ste jednako prijatelji. Vas je vezao neki splet životnih okolnosti gde ste se jedno drugome dokazali. To je ono biva, kako ga ja vidim.

Ljudi sa kojima se družiš ne moraju obavezno biti najbolji prijatelji. Sa njima samo ispunjavaš neku od svojih ( i njihovih) potreba. (molim da mi se ovde ne učitava, nikako ne mislim na seks )

Tako sa nekim možeš deliti recimo ljubav prema kafani, sportu, muzici..i viđati se tim povodima.
E, ali, nikako ne znači da to podrazumeva da sa njima treba da deliš i sve ostalo u životu. Recimo, ako s nekim ideš na utakmice, ne moraš i na lumperajke.

...jednom sam ovo ovako, samo mnogo žešće predstavljeno (logično spram godina u kojima smo bili) prezentovala jednoj osobi do koje mi je stvarno bilo stalo, pa sam posle 10 i više godina shvatila da je to bila stvar koja je prelomila i to mi nikad nije oprostila .

zilikaka zilikaka 21:42 16.01.2016

Re: to vam je

Ja sebi prijatelje biram. Nikad ne bih mogao da pijem kafu s čovekom ili ženom za koje znam da su gnjide.


Ma kako izgledalo da se ne slaže sa onim što sam prethodno izložila, al ovo je stvar br. 1. Primarna trijaža.
emsiemsi emsiemsi 22:05 16.01.2016

Re: to vam je

zilikaka

...
(molim da mi se ovde ne učitava, nikako ne mislim na seks )
...

Ма наравно, подразумева се да мислиш на све остале најосновније потребе, а никако на нај-најосновнију.
bocvena bocvena 22:32 16.01.2016

Re: to vam je

princi
bocvena
joj, ja ceo život bežim od tih - ljubav je strast i kičme lomi i voli se samo jednom. i to - voljem/koljem. neozbiljan si, princi, skroz. ko neka žena:)

Šta da ti kažem: za tebe, pametno, ali nikad se ne bih u životu menjao s tobom. Ja, opet, sve u životu tako radim, jbg, to sam ja, love me or leave me.

Tako čovek valjda i bira sebi prijatelje. Družiš se s onima s kojima deliš svjetonazore, ne?

da pojasnim...jako cenim ljude koji gaje strast u zivotu, prema ljudima, poslu, umetnosti, ma i biljkama, ali me isljucivost plasi. zivot stalno meandrira i prilagodjavanje je vrhunska sposobnost. love me or leave me filozofija je najpogubnija bas za one koji je praktikuju. stalno se saplicu na istom mestu, a ocekuju razlicit rezultat. u ljubavi to zvuci kao ucena.

i slazem se da se "slicno slicnom raduje", ali u prijateljstvu nije toliko presudno koliko u dugim vezama.


docsumann docsumann 22:37 16.01.2016

Re: to vam je

princi
bocvena
joj, ja ceo život bežim od tih - ljubav je strast i kičme lomi i voli se samo jednom. i to - voljem/koljem. neozbiljan si, princi, skroz. ko neka žena:)

Šta da ti kažem: za tebe, pametno, ali nikad se ne bih u životu menjao s tobom. Ja, opet, sve u životu tako radim, jbg, to sam ja, love me or leave me.

Tako čovek valjda i bira sebi prijatelje. Družiš se s onima s kojima deliš svjetonazore, ne?


uh,hmmm,heh...neke osnovne principe je nužno dijeliti. npr. ne mogu se družiti sa šovinistima, ali mogu sa light nacionalistima.
opet, 99% ljudi s kojim se družim jedu meso.

interesantno i da samo par ljudi iz muškog dijela moje ekipe glasa za DPS, mada se s njima slabo družim potonjih godina, a ranije smo znali i da popijemo i da poduvamo. sad ih jebu funkcije, odnosno pozicije, jednom riječjun - politika.
ipak, u suštini su ostali pozitivni likovi.

msm, ključ je da se ne družiš s nitkovima. lošim ljudima. šljamom.
jbg, neki znaju i da te ponekad razočaraju s te strane, pa ih izrangiraš za ljestvicu niže. dodaš "?" uz njihov status. neke eliminišeš zanavjek.

ionako se moja uža M ekipa sastoji od svega 6-7 likova, desetak u proširenom sastavu.
od žena prilično slično. krivo mi je što neke viđam baš rijetko ... razbacani geografski, a ja FB ne koristim.


docsumann docsumann 22:38 16.01.2016

Re: to vam je

od duplikata pravim unikatA

Unfuckable Unfuckable 03:38 17.01.2016

Re: to vam je

U principu je Ivo Robić u pravu, sve je drugo varka, :).


zamolio bih da neko iznese i baci u jarak skroz raspilavljenog princija
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:24 17.01.2016

Re: to vam je

Ljubav je, bre, oluja, strast, to briše sve pred sobom, ne ostaje kamen na kamenu. I ja volim realne i stvarne ljude isto tako realne i stvarne kao što sam ja. Kad volim, onda volim iskreno, do kraja, nežno i predano (nema stvari koju nisam u stanju da uradim. Zvezde s neba? Zvezde s neba). Ali...

sasvim se slažem, samo što oluje ne traju večno, ko na jupiteru.
kad nađem da je druga strana đubre, gamad i manipulant, cold bitch, onda je mrzim, isto tako predano. I ubijam, na rate, kap po kap. Jbg, šta ću, :), Srbin, nisam ja k'o ovi Purgeri.

totalno rasipanje energije i vremena.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:41 17.01.2016

Re: to vam je

ljubav je strast i kičme lomi

meni je i bukvalno slomilo kičmu. :)))))) (ok, nije baš slomilo, malo mi disk iskočio )
pa to volim/koljem je ta sinergija koja posle ubije od batina (ili jebanja u glavu), iz ljubavi verovatno. nije to baš samo srpski specijalitet, ali često jedno bez drugog ne može. "volim te do smrti - tvoje smrti". jebeš ti to. ja umem da se dam sasvim i do koske, ali ne i da mi je slomiš, ni figurativno ni bukvalno. a i kad uletim u te ljubavne olujne vetrove, obično se na kraju namerno upropastim načisto, i postanem takva da on jedva čeka da me ostavi, a meni lakne. šta ću kad sam pička od čoveka, ne umem pošteno ni da raskinem.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:48 17.01.2016

Re: to vam je

Ljudi sa kojima se družiš ne moraju obavezno biti najbolji prijatelji. Sa njima samo ispunjavaš neku od svojih ( i njihovih) potreba. (molim da mi se ovde ne učitava, nikako ne mislim na seks

ali može da bude.
jbt, onoliki blog o četnicima (ili partizanima??) a vi vezete goblene od suza i slina. (šala, šala)
ps. najviše volim kad se zaljubim u svoj novi comp, to je uvek uzvraćena ljubav, do smrti - njegove.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:51 17.01.2016

Re: to vam je

light nacionalistima

za mene ovo ne postoji. kao i kad si trudan, ne možeš biti malo trudan, ili si nacionalista ili nisi.
ps. volim kada na svom novom, dakle, kompjuteru (što sam dosadna) uletim na blog na kome više nema nikoga, pa se opustim ko kod kuće.
emsiemsi emsiemsi 18:15 17.01.2016

Re: to vam je

BebaOdLonchara
ljubav je strast i kičme lomi

meni je i bukvalno slomilo kičmu. :)))))) (ok, nije baš slomilo, malo mi disk iskočio )
pa to volim/koljem je ta sinergija koja posle ubije od batina (ili jebanja u glavu), iz ljubavi verovatno. nije to baš samo srpski specijalitet, ali često jedno bez drugog ne može. "volim te do smrti - tvoje smrti". jebeš ti to. ja umem da se dam sasvim i do koske, ali ne i da mi je slomiš, ni figurativno ni bukvalno. a i kad uletim u te ljubavne olujne vetrove, obično se na kraju namerno upropastim načisto, i postanem takva da on jedva čeka da me ostavi, a meni lakne. šta ću kad sam pička od čoveka, ne umem pošteno ni da raskinem.

Удај се !
Решићеш све љубавне јаде.
bocvena bocvena 19:08 17.01.2016

Re: to vam je

ne obaziri se bebo na ovog vekovima oženjeno emsija, on kao pauk uvlači ljude u (m)bračne odnose. živi punim plućima i čuvaj kičmu!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:26 17.01.2016

Re: to vam je

ne obaziri se bebo na ovog vekovima oženjeno emsija, on kao pauk uvlači ljude u (m)bračne odnose. živi punim plućima i čuvaj kičmu!

kog emsija? sine, dahće mi za vratom već nedeljama, samo što sam ga mjutovala.
nego, da, udaja stvarno rešava mnoge probleme. npr, ako ti muž kupi mašinu za sudove, rešio ti je većinu problema koji se nagomilavaju svaki dan, 365/24/7.

emsiemsi emsiemsi 23:14 17.01.2016

Re: to vam je

bocvena
ne obaziri se bebo na ovog vekovima oženjeno emsija, on kao pauk uvlači ljude u (m)bračne odnose. živi punim plućima i čuvaj kičmu!

Емсиемси живи пуним плућима.
bocvena bocvena 09:24 18.01.2016

Re: to vam je

udaja stvarno rešava mnoge probleme

a mnoge i napravi:)

ljudi koji u brakove ulaze k'o u zadruge (da prepolove troškove i ne umru sami) najčešće se i razvode. u suštini, sve možeš sam, ali biraš da uložiš trud u zajedništvo. i roditeljstvo i brak su vrhunsko mrvljenje ega i učenje poniznosti. zato ja nikad ne osuđujem one koji taj izbor ne naprave:)
urbana_gerila urbana_gerila 10:38 18.01.2016

Re: to vam je

bocvena

ljudi koji u brakove ulaze k'o u zadruge (da prepolove troškove i ne umru sami) najčešće se i razvode. u suštini, sve možeš sam, ali biraš da uložiš trud u zajedništvo. i roditeljastvo i brak su vrhunsko mrvljenje ega i učenje poniznosti. zato ja nikad ne osuđujem one koji taj izbor ne naprave:)


da već nisi u braku, posle ovih mudrih misli bih te ladno isprosio, pa nisi ni svesna koliko si, u stvari, srećna.

urbana_gerila urbana_gerila 10:42 18.01.2016

Re: to vam je

muž kupi mašinu za sudove.


jbt, ima li ovome kraja?
pa, jedva sam se nekako pomirio i sa električnim šporetom, mašinom za veš, usisivačem...
šta je sledeće, kada se pokvari - auto teram kod mehaničara?
urbana_gerila urbana_gerila 10:48 18.01.2016

Re: to vam je

emsiemsi
Емсиемси живи пуним плућима.


kompenzacija za nedostatak mozga?
bocvena bocvena 11:22 18.01.2016

Re: to vam je

da već nisi u braku, posle ovih mudrih misli bih te ladno isprosio


ahahah, mudrost nije jednako znanje. posrćem pod svakodnevnim izazovima kao i svi drugi. jedino što sam uporna k'o mazga, pa neuspehe prevazilazim na poene:)
emsiemsi emsiemsi 12:11 18.01.2016

Re: to vam je

urbana_gerila
emsiemsi
Емсиемси живи пуним плућима.


kompenzacija za nedostatak mozga?

За тај недостатак не могу да ти помогнем.
urbana_gerila urbana_gerila 12:19 18.01.2016

Re: to vam je

bocvena
ahahah, mudrost nije jednako znanje.


informacija nije znanje
znanje nije mudrost
mudrost nije istina
istina nije lepota
lepota nije ljubav
ljubav nije muzika
muzika je NAJBOLJA


frank zappa
urbana_gerila urbana_gerila 12:24 18.01.2016

Re: to vam je

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Емсиемси живи пуним плућима.


kompenzacija za nedostatak mozga?

За тај недостатак не могу да ти помогнем.


čarli, ne možeš ti da pomogneš ni sebi samom, ali je, makar bila i samo deklarativna - za poštovanje tvoja nesebičnost.
silver silver 12:26 18.01.2016

Re: to vam je

i roditeljstvo i brak su vrhunsko mrvljenje ega i učenje poniznosti. zato ja nikad ne osuđujem one koji taj izbor ne naprave:)


Ni ja ne osudjujem takav izbor: važno je dozvoliti svakome da lični život uredi onako kako želi. Ukoliko smognemo snage da i u trenutku velikih izazova, kao što je npr. raskid o kome pričamo, ostanemo otvoreni za drugačije mišljenje, tudje potrebe itd, sigurno ćemo poštedeti sebe ogromnih emocionalnih katastrofa :) Kroz svaki raskid (mada ih je bilo malo) trudila sam se da se da sagledam širu sliku, da ponešto naučim, najviše o sebi (pošto od sebe moramo da počnemo) i da razumem da dvoje ljudi u jednom momentu jednostavno nisu više u mogućnosti da budu zajedno i da je i to život.

U mom slučaju, brak i roditeljstvo su me bitno obogatili-mrvljenje ega u principu može da se dogodi i dogadja se i van braka i roditeljstva; mislim da je savladavanje sopstvenog ega ("mastery over one's ego" ) pravi put u formiranju ljudi i taj put je težak i neprestano traje. Poniznost-niti je očekujem niti je dajem, ni kao žena ni kao roditelj...nezgodna reč, jer brak i roditeljstvo za mene podrazumevaju uzajamno poštovanje i veliku ljubav. Smatram da je sloboda ličnosti neophodna, neotudjiva i treba da se neguje i u institucijama braka i roditeljstva, s tim što svest o slobodi podrazumeva i svest o obavezama; isto tako svest da se one (sloboda i obaveze) moraju uskladiti.
emsiemsi emsiemsi 12:35 18.01.2016

Re: to vam je

silver
i roditeljstvo i brak su vrhunsko mrvljenje ega i učenje poniznosti. zato ja nikad ne osuđujem one koji taj izbor ne naprave:)


Ni ja ne osudjujem takav izbor: važno je dozvoliti svakome da lični život uredi onako kako želi. Ukoliko smognemo snage da i u trenutku velikih izazova, kao što je npr. raskid o kome pričamo, ostanemo otvoreni za drugačije mišljenje, tudje potrebe itd, sigurno ćemo poštedeti sebe ogromnih emocionalnih katastrofa :) Kroz svaki raskid (mada ih je bilo malo) trudila sam se da se da sagledam širu sliku, da ponešto naučim, najviše o sebi (pošto od sebe moramo da počnemo) i da razumem da dvoje ljudi u jednom momentu jednostavno nisu više u mogućnosti da budu zajedno i da je i to život.

U mom slučaju, brak i roditeljstvo su me bitno obogatili-mrvljenje ega u principu može da se dogodi i dogadja se i van braka i roditeljstva; mislim da je savladavanje sopstvenog ega ("mastery over one's ego" ) pravi put u formiranju ljudi i taj put je težak i neprestano traje. Poniznost-niti je očekujem niti je dajem, ni kao žena ni kao roditelj...nezgodna reč, jer brak i roditeljstvo za mene podrazumevaju uzajamno poštovanje i veliku ljubav. Smatram da je sloboda ličnosti neophodna, neotudjiva i treba da se neguje i u institucijama braka i roditeljstva, s tim što svest o slobodi podrazumeva i svest o obavezama; isto tako svest da se one (sloboda i obaveze) moraju uskladiti.

Мудро збориш Силвер !
Сагласан !
Успут --- ја волим своју жену. Што смо дуже у браку, све брже журим кући, а све мање одсуствујем из куће. Нема ништа лепше, него сваки дан бити са оном коју волиш.
Успут 2 --- када се додају и деца, срећи никада краја.
Успут 3 --- знам какву муку муче егоисти, но, ако се само мало (и још мало) потруде, видеће како је живот леп.
bocvena bocvena 12:56 18.01.2016

Re: to vam je

brate, emsi, kako si ti savršen i kako je tebi sve jasno. i sve crno-belo. mora da toma ima neku medalju i za to.

U mom slučaju, brak i roditeljstvo su me bitno obogatili-mrvljenje ega u principu može da se dogodi i dogadja se i van braka i roditeljstva; mislim da je savladavanje sopstvenog ega ("mastery over one's ego" ) pravi put u formiranju ljudi i taj put je težak i neprestano traje. Poniznost-niti je očekujem niti je dajem, ni kao žena ni kao roditelj...nezgodna reč, jer brak i roditeljstvo za mene podrazumevaju uzajamno poštovanje i veliku ljubav. Smatram da je sloboda ličnosti neophodna, neotudjiva i treba da se neguje i u institucijama braka i roditeljstva, s tim što svest o slobodi podrazumeva i svest o obavezama; isto tako svest da se one (sloboda i obaveze) moraju uskladiti.


eh, ovo je jedna lepa i česta racionalizacija. alfa i omega uspešnih dugih monogamnih veza, sa 1,5 dece. i ja joj često pribegavam:)

emsiemsi emsiemsi 13:24 18.01.2016

Re: to vam je

bocvena
brate, emsi, kako si ti savršen i kako je tebi sve jasno. i sve crno-belo. mora da toma ima neku medalju i za to.

...

Ко ти је рекао да је емсиемси савршен !? Ко год да је, тај те је преварио.
Успут --- како си закључила да је код мене све црно - бело ? Напротив.
Успут 2 --- ко ти је тај Тома ?
natasavb natasavb 13:31 18.01.2016

Re: to vam je

bocvena
ljudi koji u brakove ulaze k'o u zadruge


Moram da priznam da mi nikada neće biti jasni,
kao i ovi koji pristaju na ono što je Sting tako dobro u ovoj pesmi opisao





vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:37 18.01.2016

Re: to vam je

eh, ovo je jedna lepa i česta racionalizacija. alfa i omega uspešnih dugih monogamnih veza, sa 1,5 dece. i ja joj često pribegavam:)


Jedna naša drugarica (originalno ženina) ume ponekad da piše o svim lepotama bračnog života i roditeljstva, evo jedne meni omiljene priče iz tog repertoara:

PRIČA O LETU I MORU, BEZ SEKSA

silver silver 13:42 18.01.2016

Re: to vam je

Može biti da je racionalizacija ne sporim, ali u situaciji kada smo napravili izbor - da budemo u braku ili da budemo roditelji - radije bih učinila napor da odgajim odnose na način koji za mene ima pozitivno značenje makar bio obeležen kao odbrambeni mehanizam; ja stojim iza svojih odluka i bitno mi je šta će se dogoditi u odnosima u kojima se nalazim. Za te duge i uspešne veze jeste potrebno mnogo truda baš zato što su toliko komplikovane i višeslojne, a uvek postoji opcija i da se veza, pa i bračna, okonča. U tom smislu svako od nas može da stavi tačku na potrebu da racionalizuje svoj brak i krene drugim pravcem.

Emsi - hvala što uvek pažljivo ispratiš moja pisanja :)
emsiemsi emsiemsi 13:46 18.01.2016

Re: to vam je

silver
Može biti da je racionalizacija ne sporim, ali u situaciji kada smo napravili izbor - da budemo u braku ili da budemo roditelji - radije bih učinila napor da odgajim odnose na način koji za mene ima pozitivno značenje makar bio obeležen kao odbrambeni mehanizam; ja stojim iza svojih odluka i bitno mi je šta će se dogoditi u odnosima u kojima se nalazim. Za te duge i uspešne veze jeste potrebno mnogo truda baš zato što su toliko komplikovane i višeslojne, a uvek postoji opcija i da se veza, pa i bračna, okonča. U tom smislu svako od nas može da stavi tačku na potrebu da racionalizuje svoj brak i krene drugim pravcem.

Emsi - hvala što uvek pažljivo ispratiš moja pisanja :)

Наши смо !
Успут --- твоја писања читам пажљиво, јер се има шта прочитати. Не само да прочитам, него и размислим о њима.
bocvena bocvena 14:14 18.01.2016

Re: to vam je

Može biti da je racionalizacija

ali racionalizaciji ništa ne fali! kao ni povremenom suočavanju sa činjenicom da ni ti, ni on, ni dečica niste baš kao iz bajke... ne ti lično, pričam o principu.

nema stopostotnih istina, potpunih sloboda, bezgraničnih požrtvovanosti i hepi endova u sumrak...samo dugogodišnji rad na sebi i drugima i, ako imaš sreće, više sunčanih nego kišnih dana.

suviše sam matora da konstantno ulepšavam ili da se stalno žalim. meni život nije lak i ne znam sve o njemu, ali giljam nekako i trudim se da se što više smejem.
emsiemsi emsiemsi 14:27 18.01.2016

Re: to vam je

urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Емсиемси живи пуним плућима.


kompenzacija za nedostatak mozga?

За тај недостатак не могу да ти помогнем.


čarli, ne možeš ti da pomogneš ni sebi samom, ali je, makar bila i samo deklarativna - za poštovanje tvoja nesebičnost.

Наши смо !
Сиротињи ваља помагати.
silver silver 15:02 18.01.2016

Re: to vam je

Slažem se ovde sa tobom, bocvena. Ono o čemu puno razmišljam poslednjih godina je ona čuvena dihotomija izmedju haosa i reda i šta su sve pametni ljudi imali da kažu o tome (sad si me podsetila sa ovim postom o dvojnoj slici života uopšte). U Mitu o Sizifu, Albert Camus kaže: "This divorce between man and his life, the actor and his setting, is properly the feeling of absurdity."

Dobro je ostati nasmejan, i sama sam sklona tome :)
urbana_gerila urbana_gerila 15:28 18.01.2016

Re: to vam je

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Емсиемси живи пуним плућима.


kompenzacija za nedostatak mozga?

За тај недостатак не могу да ти помогнем.


čarli, ne možeš ti da pomogneš ni sebi samom, ali je, makar bila i samo deklarativna - za poštovanje tvoja nesebičnost.

Наши смо !
Сиротињи ваља помагати.


naši, na svu sreću, nismo!
a pomoći što se tiče - očigledno je da ne odustajem, čak, ni od tebe, ma koliki da si slučaj.
princi princi 07:03 19.01.2016

Re: to vam je

Trebalo bi na ovom blogu da uvedu neko dugme za: "Da se nosiš ti lepo u tri pizde materino, crnogorska smaračino i babetino." Mislim, čisto da se ne mučim da kucam.
princi princi 07:17 19.01.2016

Re: to vam je

BebaOdLonchara
...


Unfuck
...


Je li, bre, sise, što ne šaljete friend requests na onom faceu, da se tamo zaebavamo.
emsiemsi emsiemsi 10:28 19.01.2016

Re: to vam je

urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Емсиемси живи пуним плућима.


kompenzacija za nedostatak mozga?

За тај недостатак не могу да ти помогнем.


čarli, ne možeš ti da pomogneš ni sebi samom, ali je, makar bila i samo deklarativna - za poštovanje tvoja nesebičnost.

Наши смо !
Сиротињи ваља помагати.


naši, na svu sreću, nismo!
a pomoći što se tiče - očigledno je da ne odustajem, čak, ni od tebe, ma koliki da si slučaj.

Ја исто не одустајем --- без обзира на ниво случаја.
А да си случај - јеси.
emsiemsi emsiemsi 10:30 19.01.2016

Re: to vam je

princi
BebaOdLonchara
...


Unfuck
...


Je li, bre, sise, što ne šaljete friend requests na onom faceu, da se tamo zaebavamo.

Немој да сте сисе --- шта ћемо онда ми остали ?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:50 20.01.2016

Re: to vam je

princi
Je li, bre, sise, što ne šaljete friend requests na onom faceu, da se tamo zaebavamo.

Послао!
larisa_bg larisa_bg 16:49 20.01.2016

Re: to vam je

princi

Je li, bre, sise, što ne šaljete friend requests na onom faceu, da se tamo zaebavamo.


Na fejsu uopšte nije zezanje. Tamo su svi fini. Boring.
mirelarado mirelarado 14:20 16.01.2016

Ех, раскиди...

Тако је некако и блуз настао.

urbana_gerila urbana_gerila 12:43 18.01.2016

Re: Ех, раскиди...

mirelarado
Тако је некако и блуз настао.


bluz je kada se dobar čovek oseća loše...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:24 16.01.2016

Prilog



Na slici je slavni Rusmir objekat, u kom se služe samo dva jela: kobasice i svinjska rebra. Ja čekam ono prvo.

Stay tuned...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:50 16.01.2016

Zločin

bocvena bocvena 15:42 16.01.2016

Re: Zločin

raskidaš s kobasicama?
emsiemsi emsiemsi 16:03 16.01.2016

Re: Prilog

Predrag Brajovic


Na slici je slavni Rusmir objekat, u kom se služe samo dva jela: kobasice i svinjska rebra. Ja čekam ono prvo.

Stay tuned...

Да, да !
Кобасице су им штогод !
Једино ако се не профанишу откако су се преселили код Храма.
Ја их пратим још од земунске епохе.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:53 16.01.2016

Re: Zločin

raskidaš s kobasicama?

О, не, вероватно никад.
Кобасице имају назнаку честитог мушког држања и става, барем оног што се тако зове, а не сујетну злобу остављеног мушкарца.
Кобасице увек настоје да се до краја не савију, да издрже!
Отуда моја љубав према кобасицама.
bocvena bocvena 21:35 16.01.2016

Re: Zločin

kobasice su samo kobasice:)

nsarski nsarski 21:54 16.01.2016

Re: Zločin

kobasice su samo kobasice:)


U knjizi eseja "Sodoma i Gomora" (1963), Bora Cosic razvija tezu da su kobasice "drugi zivot svinje". Ja se slazem s tim.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:07 16.01.2016

Re: Zločin

kobasice su "drugi zivot svinje"

Мислиш -- термичке обрађене лешине животиња?

Ја сад више не знам да ли је легенда или је стварно тако било, не сећам се, али у мом селу, када је долазио новембар и почињао свињокољ -- свиње су се дозивале и "плакале" по целу ноћ. Скичање свиње коју кољу чује се надалеко.

Него, ево за ове фаталисте једна песма, за ове сецивене од љубави. (Сетих се сад мог пријатеља Крсте Поповског, који је чак и поезију писао због жена. И каже ми једном приликом -- Ех, љубав: са сваком коју сам волео, мислио сам да ћу да умрем од љубави, кад оно -- ништа?!)) Дакле, ево за ове судбинце песма:

nsarski nsarski 22:17 16.01.2016

Re: Zločin

Мислиш -- термичке обрађене лешине животиња?

Ne nego ovim redosledom: postoji svinja, zivi svoj zivot. Onda je ubiju, zakolju, raskomadaju, i od tog mesa sastave novu celinu (bice) - kobasicu. Da bi konzumirao kobasicu moras da je ponovo seces (koljes) i na taj nacin po drugi put ubijas istu svinju, tj. njenu kobasicarsku formu (reinkarnaciju).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:40 16.01.2016

Re: Zločin

Ne nego ovim redosledom: postoji svinja, zivi svoj zivot. Onda je ubiju, zakolju, raskomadaju, i od tog mesa sastave novu celinu (bice) - kobasicu. Da bi konzumirao kobasicu moras da je ponovo seces (koljes) i na taj nacin po drugi put ubijas istu svinju, tj. njenu kobasicarsku formu (reinkarnaciju).

Kobasica mu dođe k'o hostija?!
Pričest!
docsumann docsumann 23:22 16.01.2016

Re: Zločin

nsarski
kobasice su samo kobasice:)


U knjizi eseja "Sodoma i Gomora" (1963), Bora Cosic razvija tezu da su kobasice "drugi zivot svinje". Ja se slazem s tim.


poetizovana brutalnost.

heh, čemu sve čovjek pribjegava da otupi vučje očnjake u izvještačenom osmjehu pri slikavanju za lična dokumenta.
docsumann docsumann 23:26 16.01.2016

Re: Zločin

bocvena
kobasice su samo kobasice:)



heh, ima onaj stari vic kad peder ulazi u mesaru i natučuje pola kila kobasica.
- u komadu, ili da vam nasječem na kolutiće? - pita mesar
- pa je l' ti misliš da je moje dupe džuboks?
nsarski nsarski 23:51 16.01.2016

Re: Zločin

poetizovana brutalnost.


Evo jos jedne, prigodne za ovaj post:

nsarski nsarski 23:56 16.01.2016

Re: Raskid u Parizu


A ima i ovakav razlaz:

bocvena bocvena 13:30 17.01.2016

Re: Raskid u Parizu

pozdrav, šarski!

da umetnem ovu nezaobilaznu, pa ko preživi:)
anja99 anja99 14:52 16.01.2016

Nisam fan RC

ali mi uvek prva asocijacija na raskid..

docsumann docsumann 16:12 16.01.2016

Re: Nisam fan RC

ali mi uvek prva asocijacija na raskid..


uf, kako ovakve pjesme znaju da me prospu polupijanog za šankom. mož me krpom počistit...
anja99 anja99 16:18 16.01.2016

Re: Nisam fan RC

uf, kako ovakve pjesme znaju da me prospu polupijanog za šankom. mož me krpom počistit...


docsumann docsumann 16:23 16.01.2016

Re: Nisam fan RC


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:17 17.01.2016

Re: Nisam fan RC

uf, kako ovakve pjesme znaju da me prospu polupijanog za šankom. mož me krpom počistit...

tiću, ja se rasplačem nad sudovima ako krene bilo koji željko joksimović na radiju. blam u sred kujne, ono, d.n.o.
evo za ono kad se prekine ona oluja o kojoj negde gore priča princi, i onda se prašina dugo valja u vazduhu, štipa za oči, ne možeš da dišeš i traje ko gladna godina, u pizdumaterinu...odoh na četnike da ne pokleknem jutjubu.

(ne mogu da pronađem originalnu veriziju, jbg)


marco_de.manccini marco_de.manccini 15:18 16.01.2016

You're damn right it's me!

Иначе, као и све друго, мој идол Џорџ ради то најбоље

bocvena bocvena 15:54 16.01.2016

Re: You're damn right it's me!

hvala svima na prilozima! (sve se vidi marko:)

flowers in december
docsumann docsumann 16:19 16.01.2016

Re: You're damn right it's me!

flowers in december


raskenjavanje (u najpozitivnijem smislu)


Atomski mrav Atomski mrav 16:40 16.01.2016

Re: You're damn right it's me!

raskenjavanje (u najpozitivnijem smislu)

Kako je ova stvar bila napredna za svoje doba!
docsumann docsumann 16:56 16.01.2016

Re: You're damn right it's me!

Atomski mrav
raskenjavanje (u najpozitivnijem smislu)

Kako je ova stvar bila napredna za svoje doba!




potpuno! bas, tempo, a preko emotivni kolaps ...
mirelarado mirelarado 17:27 16.01.2016

Re: You're damn right it's me!

marco_de.manccini
Иначе, као и све друго, мој идол Џорџ ради то најбоље



Птремда нумем ништа паметно да кажем на тему, има ко уме, нарочито да отпева, ба-да-бм-боу-боу...


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:36 16.01.2016

Re: You're damn right it's me!

Kako je ova stvar bila napredna za svoje doba!

Мислите на ову?!

jasnaz jasnaz 22:33 16.01.2016

: ili ovu :

docsumann docsumann 23:44 16.01.2016

Re: You're damn right it's me!

Мислите на ову?!


anticipacija Dina Dvornika, sa malo kasnijeg uticaja Olivera Mandića i imaš ovo:


silver silver 17:25 16.01.2016

The affair

Dopala mi se ova serija zbog načina na koji je narativ izložen: četiri glavna lika sagledavaju iste momente sa svoje tačke gledišta i kroz prizmu uloge koju imaju (preljubnici, prevareni itd.) tako da je ostavljeno nama da sklapamo potpunu sliku. Često su detalji potpuno različito vidjeni u zavisnosti ko priča svoju verziju dogadjaja. Isto tako, raspon emocija - od ljubavi do mržnje, potpunog predavanja do sebičnosti, neizbežnog domino efekta na sve sfere života, vrlo je dobro opisan: ponekad su te emocije jasne i razdeljene ali uglavnom se prepliću i teško ih je racionalno sagledati, barem iz ugla protagonista (sjajni glumci takodje: Dominic West, Ruth Wilson, Maura Tierney, Joshua Jackson).

Muzika (Opening credits)



Inače, vrlo lep blog, preporuka :)
adriana adriana 19:06 16.01.2016

neko doba

Jel' obrađen klasik "ti super, ja govno"?

Mislim da je ovo bilo 99% raskida u vreme studiranja. Tj. pitam, ne znam ništa o tome, ja sam štreber. Moji prijatelji su se otpaljivali sa "saće kolokvijum". Sve dalje je jasno.
bocvena bocvena 20:15 16.01.2016

Re: neko doba

jeste. na engleskom:)

silver, dobro došla!
silver silver 21:06 16.01.2016

Re: neko doba

Hvala najlepše :)

Čitajući ponovo tvoj tekst, setim se jedne epizode is serije "Seks i grad": raskid na papiriću ('post-it')



"The motherfu**er is concise"
bocvena bocvena 21:52 16.01.2016

Re: neko doba

stvarno se plasim kako ce izgledati veze nase dece. net komunikacija je toliko neprecizna i pruza uzasno puno prostora za manipulaciju. onda to izbegavanje negativnih emocija po svaku cenu, brzo odustajanje iz straha da ne budes povredjen...ogroman izbor, a malo pravih emocija i gomila radoznalih ociju. bog da im je u pomoci:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:18 16.01.2016

Re: neko doba

bocvena
stvarno se plasim kako ce izgledati veze nase dece. net komunikacija je toliko neprecizna i pruza uzasno puno prostora za manipulaciju. onda to izbegavanje negativnih emocija po svaku cenu, brzo odustajanje iz straha da ne budes povredjen...ogroman izbor, a malo pravih emocija i gomila radoznalih ociju. bog da im je u pomoci:)

Мислим да потпуно погрешно видиш ствари. Покушаћу да нађем један видео... а до тада -- моја једина истинска љубав -- Тамара!

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:26 16.01.2016

Ево га!

Ево -- о гејмерима, новој генерацији, емотивној размени међу њима. А ми (ти, ја, Зимбардо...) гурамо нашу децу у социјалне кутије и предрасуде, јер, боже мој, не одрастају као што смо ми одрастали, а то је, наравно -- лошије! :))))))))

bocvena bocvena 22:46 16.01.2016

Re: Ево га!

pa bas i ne:) drugacije sigurno, losije ne. sutra pisem opsirnije, tesko mi je s telefona.
bocvena bocvena 13:38 17.01.2016

Re: Ево га!

da nastavim...

nikad ne zaboravite da smo mi digitalni došljaci, a naša deca digitalni urođenici. njihov mozak se neće razvijati na isti način kao naš. njihovi socijalni odnosi će biti drugačiji.ono što neće biti drugačije je da će biti u pubertetu i moraće da smisle šta će sa sobom. kakvi će ljudi, ljubavnici, rođaci, radnici biti. sa drugačijim mozgom i drugačijim društvenim interakcijama neće ponoviti naš ishod definitivno. i to je divno i zastrašujuće u isti mah. i za njih i za nas. i zato im ne delim savete, samo držim fige.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:25 17.01.2016

Re: Ево га!

:)
Одгледала си видео.
Он је отрежњујући.
И колико један славни Зимбардо у разговору с тим клинцима буде надигран као дечачић и укаже се како их уопште не разуме, а да му је цела књига промашај. Јер је у њој тражио одговоре које је пре тога био замислио.
riply riply 16:53 17.01.2016

Re: Ево га!

odgledala sam i ja Pedja, hvala, veoma mi je ovo zanimljivo.
Zimbardo zaista u ovom klipu imponuje kao ocvali, dementni autoritet i ovi mladi gejmeri i kolega ga, naizgled,demantuju.
Cini se da je kontekst i vremensko ograničenje igralo protiv njega(moj dojam)
Pogleda, ako nisi, TED Why boys are failing?...tu se mnogo jasnije da vidjeti ono o čemu govori i ono čemu svi svjedočimo
tadejus tadejus 17:34 17.01.2016

Re: Ево га!

Predrag Brajovic
:)Одгледала си видео.Он је отрежњујући.И колико један славни Зимбардо у разговору с тим клинцима буде надигран као дечачић и укаже се како их уопште не разуме, а да му је цела књига промашај. Јер је у њој тражио одговоре које је пре тога био замислио.


neprijatno za gledanje..
sramno..
rekla bih da je preživio moždani udar ili je u pitanju neko oboljenja tipa alchajmera recimo.. očigledno ima problem sa govorom i u smislu da teško izgovara riječi i u smislu da ih teško prizove u pamćenje..
i onda je totalno off stavljati ga u studio sa tri momka kojima je očigledno neumjesno uputiti pitanje, hej momci, kad ste zadnji put jebali, da izvinete..
that said..
njegova knjiga time paradox istina pati pomalo od opštih mjesta i slabo utemeljnih krupnih zaključaka..
moguće da je toga i u ovom slučaju bilo..
ali ovo je nakaradna stupica koju mu voditeljka postavlja..
kao da je cilj bio da ga ponizi i ništa drugo
bocvena bocvena 19:17 17.01.2016

Re: Ево га!

odgledala sam video na preskok, mene ta tema o muškosti i gejmerima zamara:)

ja stalno radim sa tinejdžerima, evo već 20. godinu, imam malo veći uzorak, a imam i tinejdžerku u kući...promene su evidentne. i nezaustavljive. prosto je besmisleno suprotstavljati im se, bar kad je upotreba tehnologije u pitanju. ali stvari ličnog razvoja i srca će uvek imati univerzalne kote. i tu vodimo za iskustvo:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:00 17.01.2016

Re: neko doba

Čitajući ponovo tvoj tekst, setim se jedne epizode is serije "Seks i grad": raskid na papiriću ('post-it')

možda je zaslužila. :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:35 17.01.2016

Re: Ево га!

Njegova knjiga Time paradox, istina, pati pomalo od opštih mjesta i slabo utemeljenih krupnih zaključaka.


Pa valjda je, onda, validan onaj zaključak -- što se *určiš kad ne znaš da letiš?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:27 18.01.2016

Re: Ево га!

Pogleda, ako nisi, TED Why boys are failing?...tu se mnogo jasnije da vidjeti ono o čemu govori i ono čemu svi svjedočimo

Погледаћу, свакако, хвала. Књигу нисам читао, но знам основне тезе, и мислим да трпе ону врсту критике којом су Зимбарда подвргли гејмери и оксфордски професор Андреј Прижбилски.

Мој син има 18 година, и стално налећем на ту препреку да разумем неке од његових приступа. Колио ми је само требало да разумем и прихватим свргавање књига са недодирљивог трона који су им направили наши "источноевропски" светоназори.
tadejus tadejus 08:42 18.01.2016

Re: Ево га!

Predrag Brajovic
Njegova knjiga Time paradox, istina, pati pomalo od opštih mjesta i slabo utemeljenih krupnih zaključaka.
Pa valjda je, onda, validan onaj zaključak -- što se *určiš kad ne znaš da letiš?


pa ne *urči se nego je autor knjiga iz oblasti socijalne psihologije..
takva je oblast..
ovaj oponent mu, što ga ti nazva profesorom sa Oksforda (sa katedre za internet, jesus) je imao replike koje se ne daju ni ponoviti od silne maglovitosti..
"gejmeri" su se tek razbili od kvalitetne diskusije..
a voditeljka mu je vrlo agresivno zapušavala usta..
još ćurka kaže ne zna dal je stvarno dostupan besplatan porno sadržaj na internetu..
jesus f.n. christ..
mada ok, sam je pristao da dođe ćurki u emisiju
tadejus tadejus 08:51 18.01.2016

Re: Ево га!

Predrag Brajovic
Мој син има 18 година, и стално налећем на ту препреку да разумем неке од његових приступа. Колио ми је само требало да разумем и прихватим свргавање књига са недодирљивог трона који су им направили наши "источноевропски" светоназори.


a šta mu je na tronu?
moj najstariji kića ima 7 godina, tablet ima od četvrte i voli da igra igrice..
istovremeno kad je dobio knjigu mali princ sa njom je išao na spavanje..
voli dijete da čita, možda to ne bi izabrao kao najvažniju stvar u životu (prije da bi to bili tablet i crtaći) ali istinski voli..
čitali smo mu od druge godine svaku noć, cjenim da je to bio presudan faktor u formiranju preferencija..
i ne vidim da je to nekakav prevaziđeni "istočnoevropski" svjetonazor.. oni danas sadržaj konzumiraju u više formata (pa je tako malog princa pogledao i u bioskopu a i u nekoj tv verziji).. ali to ne znači da je sadržaj sam po sebi postao drugačiji.. kao ni da su knjige passe..
urbana_gerila urbana_gerila 10:51 18.01.2016

Re: Ево га!

Predrag Brajovic
Колио ми је само требало да разумем и прихватим свргавање књига са недодирљивог трона који су им направили наши "источноевропски" светоназори.


dabre, kad smo seljaci, pa numemo po nemecki.
antioksidant antioksidant 13:19 18.01.2016

Re: neko doba

...ogroman izbor,

definitivno bolje nego bez izbora ali...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:45 18.01.2016

Re: Ево га!

a šta mu je na tronu?

Тренутно?
Не знам. Имао је фазе, мењало се.
Мислим, он је већ пунолетан, и мало је неумесно коментарисати га као недораслог. Знају га овде многи :)

Имао је фазе читања, па фудбала, па игрица, па интернета... Тренутно чита Аријелија, економију, психологију или ништа. Ја сам о томе писао много пута, да се социјално-културна улога књиге преселила на друга места. А да се њен садржај такође појављује сада на екрану, да ли у елаборираним серијама или интернет концептима, али тако да не капирамо да је то књига. Син је, кад је био млађи, читао к'о блесав. Сада је застао.

Они су Гугл генерација. Научио је да сваку ствар проверава на Гуглу. Омиљена му је серија Breaking bad а музику слушамо врло сличну.

Они су wired генерација. Тачније -- вај-фај генерација. Непрестано су на интернету.

Online генерација, можда је то најбољи назив?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:27 19.01.2016

Re: Ево га!

А видим, дакле, да је већина коментатора погрешно ишчитала оно моје "источноевропски" и третман књиге.

Eво о чему је реч:
Kraj jednog doba
jasnaz jasnaz 22:18 16.01.2016

kad ja pođoh.......

zilikaka zilikaka 12:17 17.01.2016

Moj doprinos, onako usput

bocvena bocvena 13:32 17.01.2016

Re: Moj doprinos, onako usput

:)))

izgleda je ovaj moj sa početka primenio tu taktiku, al' mu se obila u glavu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana