Društvo| Politika| Sex| Umetnost

Raspiši izbore da smeniš ministre

freehand RSS / 17.01.2016. u 22:08

Ili: konkurs za Tasovce

Kada se i zašto u Vičićevoj glavi rodila ideja o raspisivanju vanrednih izbora za većinu populusa ostaće večna tajna. Ukoliko je ta većina veća utoliko je i broj teorija koje taj momenat i njegove uzroke pokušavaju da rasvetle veći. Trenutno je, na primer, popularan motiv iz Arene sa zvižducima.

Sudhir%20Shetty_1.jpg?itok=ZLzWZmgw 

No - ko će ga znati a nije ni mnogo bitno. Bitno je da su ti izbori najavljeni sa najvišeg mesta i pozdravljeni stojećim ovacijama i aplauzom od, kako kažu najviši zvaničnici SNS, čitava tri minuta. Nije previše za Mjanmar a da ne govorimo o Severnoj Koreji, ali za ovo podneblje nečuveno već gotovo tri decenije.

 

Elem, izbori. Zašto izbori i čemu izbori  u situaciji kad vladajuća koalicija ima stamenu većinu, kad se neprikosnovenom lideru na vernost i večnu ljubav zaklinju i članovi stranke, i funkcioneri, i koalicioni partneri i kad se ništa prelomno ne dešava ni u državi ni u međunarodnom okruženju? Argument o davanju prilike opoziciji da se iskaže ne zaslužuje ozbiljniju pažnju. Onaj, međutim, o zameni ministara i izbegavanju gužve oko toga nešto je primamljiviji za razmatranje. Šta je to, naime, što Vučića u situaciji kad vlada strankom, medijima i koordiniše sve službe bezbednosti sprečava da sve strateške političke i kadrovske poteze povlači onako kako je inače navikao sebe i nas - kako hoće i kad mu se ćefne?

Biće da je ova politika i ovakav način vladanja dosegao svoj limit, a otvaranje poglavlja u pregovorima sa EU nametnula njegovo presecanje. Izgleda, takođe, da je prošlo vreme u kome se moglo sa analfabetama i partijskim oportunistima i kursistima i kupljenim otpacima iz drugih stranaka preletelim. Neprestano dizanje uloga i količine decibela u javnom prostoru imaju svoja ograničenja.

Možda možeš šta hoćeš i kako hoćeš, ali ne možeš dokle hoćeš, kaže izreka. Da bi napravio rezultate trebaju ti znalci, teletabisi tu ne pomažu a njihova brojnost samo smeta. U tom svetlu treba gledati i priču o problemima sa zamenom ministara. I kladiti se na to ko će u budućoj vladi - budući da o pobedniku i mandataru nema smisla raspravljati -  biti domicilni naprednjački šoder a ko će se pojaviti i proći na konkursu za nove Tasovce i Verbiće. Jer je konurkurs za konvertite i nove apostole vazda otvoren a sada još pojačan. Velika je potreba za novim kooptiranjima i stalno otvorena ponude večere za veru.

Opozicija? Da ćuti i čeka, kao onomad Toma Nikolić. Nivo potpmulog huka polako ali sigurno se pojačava.  Može i na stiropor, a može i da štrajkuje glađu, ali slabo da će im neko u posetu doći, kamoli predsednik ili vladika. I ako uzme nešto opština - što bi bilo realno - da se šutira nogama u dupe, sećajući se '96 i sa gorčinom slaveći početak kraja ovog razarujećg cunamija političkog i moralnog blata koji je potopio Srbiju. 

Tagovi



Komentari (328)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

chitach chitach 22:31 19.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)


free, vise puta smo bili svjedoci na ovome blogu takvih razmjena uvreda da sam siguran da bi u real lifu doveli do tuce. to su uvrede od najprizemnijih do veoma vjesto i inteligentno upakovanih. ja se stvarno trudim da njegujem pristojnost u diskusiji, ali nekada naletim na sagovornika koji cak i mene, a smatram se prilicno uravnotezenim sto se tica moje zivotne situacije, dovede u iskusenje da potegnem kocijaski rijecnik. mnogo licne sujete tece ovim stranicama, toliko mnogo da je vrlo tesko ( ili sve teze ) voditi bilo kakvu diskusiju, i opet se vracam na moju tezu o zivotu u Srbiji koji crpi pored fizicke snage i duhovnost iz tebe, sto nemam pojma cemu vodi, ali nikako dobru ...
tasadebeli tasadebeli 22:36 19.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

Nebojsa Krstic
Пази, баш ме брига...

Где ти седиш, како ти је, као и твоја емпатија, тичу ме се исто онолико колико се тебе тичу затворене фабрике и људи за тезгама.

Него ја то онако... Савести ради...

Рачунам, пролазиш и ти, као и ја, свакога дана поред тих људи. Немогуће је да их не видиш.


Ovo imputiranje me je zaista iznenadilo. Nisam pojma imao da si ovoliki prostak.



Какво импутирање, Крле?

Па сам си са иронијом поменуо Карића и његово "отварање" фабрика из чега сам разумео да те и није баш брига за ту моју "демагогију о људима за тезгама", а сада испада да сам ја простак.

Одлучи се, занима ли те уопште српско друштво или те занима само српска политичка сцена јер та два нису никако подударни скупови. Можда се секу у неким деловима, али подударни нису.
tasadebeli tasadebeli 22:54 19.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

chitach



Хвала ти заиста на овако лепој одбрани, поштујем твоје залагање да ми се опрости простота.

Само ја нисам знао да је простота и када се некоме каже истина у лице. Мислим, ако је та истина ружна, не видим зашто бисмо је одмах називали простотом.

А и некако не волим да будем лицемеран, па макар испао и прост. Лакше ми је онда да ме осуђују због простоте него због лицемерја.

Е, да, од свега што си навео у моју одбрану, ни у чему ниси у праву осим за оно да радим у просвети. Анониман за јавну сцену Србије јесам, нисам медијска личност, али анониман на блогу нисам. У профилу се налази моје пуно име и презиме, као и објашњење зашто користим ник (данак почетничком неискуству). А да отварам неки нови профил због тога нисам хтео...

Дакле, ниси у праву за:

njegovo finansijsko stanje ocijenim kao " tanko "...kuburi se od prvog do prvog



и

Ubijedjen sam da je svako ko zivi od prosjecne plate u Srbiji, na ivici kontrole svojih moralnih nacela i stavova . tu bih stavio i tasu



Уопште нисам на ивици, ни финансијској, ни моралној ни на ивици нерава.

Миран сам да мирнији не могу бити. Као широки Дунав који мирно тече поред овог мог Београда.

И само их посматрам, само их посматрам...

Једино не волим када ме неко упорно третира као нижу расу продајући ми маглу о неким "узвишеним" знањима и говорећи ми успут како сам исувише глуп да схватим његове, у ствари, добре намере.

Онда таквима не прећуткујем истину. Кажем им шта имам, па и по цену да будем прост ако такви не могу другачије да ме чују.

Но, без обзира на све, хвала ти.
tasadebeli tasadebeli 23:06 19.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

emsiemsi

Таса је човек којему је, једноставно, досадило да га разна гамад (ово се не односи, нужно, на тебе) распамећују.






Хвала, Емси, ово си лепо рекао!

(Сад бих додао и оно твоје са патком, али покушавам да се поправим и да више не псујем...)


chitach

ali nekada naletim na sagovornika koji cak i mene, a smatram se prilicno uravnotezenim sto se tica moje zivotne situacije, dovede u iskusenje da potegnem kocijaski rijecnik. mnogo licne sujete tece ovim stranicama, toliko mnogo da je vrlo tesko ( ili sve teze ) voditi bilo kakvu diskusiju,




Е, ово је већ као да си и мене описивао.

moju tezu o zivotu u Srbiji koji crpi pored fizicke snage i duhovnost iz tebe, sto nemam pojma cemu vodi, ali nikako dobru ...


Иако не живиш у Србији (тако сам разумео), ово си такође одлично приметио.


freehand freehand 23:07 19.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

Иако не живиш у Србији (тако сам разумео), ово си такође одлично приметио.

Ne zamotavaj nego se lepo izvini. Sebi, prvo.
tasadebeli tasadebeli 23:20 19.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand
Иако не живиш у Србији (тако сам разумео), ово си такође одлично приметио.

Ne zamotavaj nego se lepo izvini. Sebi, prvo.






Хоћу, друже, из ових стопа...
chitach chitach 23:48 19.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

tasadebeli
chitach



Хвала ти заиста на овако лепој одбрани, поштујем твоје залагање да ми се опрости простота.

Само ја нисам знао да је простота и када се некоме каже истина у лице. Мислим, ако је та истина ружна, не видим зашто бисмо је одмах називали простотом.

А и некако не волим да будем лицемеран, па макар испао и прост. Лакше ми је онда да ме осуђују због простоте него због лицемерја.

Е, да, од свега што си навео у моју одбрану, ни у чему ниси у праву осим за оно да радим у просвети. Анониман за јавну сцену Србије јесам, нисам медијска личност, али анониман на блогу нисам. У профилу се налази моје пуно име и презиме, као и објашњење зашто користим ник (данак почетничком неискуству). А да отварам неки нови профил због тога нисам хтео...

Дакле, ниси у праву за:

njegovo finansijsko stanje ocijenim kao " tanko "...kuburi se od prvog do prvog



и

Ubijedjen sam da je svako ko zivi od prosjecne plate u Srbiji, na ivici kontrole svojih moralnih nacela i stavova . tu bih stavio i tasu



Уопште нисам на ивици, ни финансијској, ни моралној ни на ивици нерава.

Миран сам да мирнији не могу бити. Као широки Дунав који мирно тече поред овог мог Београда.

И само их посматрам, само их посматрам...

Једино не волим када ме неко упорно третира као нижу расу продајући ми маглу о неким "узвишеним" знањима и говорећи ми успут како сам исувише глуп да схватим његове, у ствари, добре намере.

Онда таквима не прећуткујем истину. Кажем им шта имам, па и по цену да будем прост ако такви не могу другачије да ме чују.

Но, без обзира на све, хвала ти.


iskreno mi je drago da nisam u pravu za ove citate ( dobro ste razumeli, ne zivim u Srbiji vec nekih 10 - ak godina )
jkt2010 jkt2010 00:10 20.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

b92fmember
tasadebeli


Ех, лицемеру...

Да си којим случајем ти за једном од тих тезги и да си потрошио већ 20 година свога живота продајући шверцоване џиџа-биџе и андрмоље, другачију би причу причао.



Pa cekaj Taso, zar nisu ti isti za tezgom i glasali za sadasnju vlast?

Nije im sadašnja vlast pozatvarala i porušila kioske i saterala u ilegalu a za uzvrat im otvorila radna mesta (al u Nemačkoj). Jer jebiga, to im Šešelj davao dozvole.

Pusti ljude da rade i zarade kako znaju i umeju kad si već nesposoban da im pružiš alternativu. Sami bi oni pozatvarali te kioske da ste imali ikakvu ideju šta i kako dalje ili bolje.

Ali eto, sad je grad lep, nema kioska da ga ruže, nema ni tih što glasaju za SRS da rade po njima... i svima lepo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:41 20.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)



Хоћу, друже, из ових стопа...


taso druže, nema šta da se izvinjavaš, protiv krstića su sva sredstva dozvoljena.
doduše, ja sam izabrao ona koja se vikaju "ignore", jednostavno nemam živaca da se bakćem sa takvom kalakurcijom, ali razumem ako se nekome ponekad otme.
i meni je trebalo vremena da razvijem otpornost na takve pojave.
tasadebeli tasadebeli 00:55 20.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

vrabac_u_steni

i meni je trebalo vremena da razvijem otpornost takve pojave.



А можда ће и ова власт, као и она претходна, да нам купи неке вакцине из иностранства, па ће та имунизација брже да тече?
Hansel Hansel 11:11 20.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

tasadebeli
Одлучи се, занима ли те уопште српско друштво или те занима само српска политичка сцена јер та два нису никако подударни скупови. Можда се секу у неким деловима, али подударни нису.

Ово је поента. Бити експониран као саветник председника и сада као јавни коментатор (или ша већ) збивања у политици и друштву и питати било ког грађанина
Ne razumem šta bi tebe trebalo da se tiče gde ja sedim i kako mi je. I da li osećam empatiju ili ne.

а када један одговори:
Пази, баш ме брига...

Где ти седиш, како ти је, као и твоја емпатија, тичу ме се исто онолико колико се тебе тичу затворене фабрике и људи за тезгама.

Него ја то онако... Савести ради...

Рачунам, пролазиш и ти, као и ја, свакога дана поред тих људи. Немогуће је да их не видиш.

назвати то импутирањем и простаклуком најблаже речено је збрка појмова, видим код још неких. И имам само једно објашњење у покушају – то само њима тако изгледа јер су навикли на помирљивијег, филозофскијег Тасу који је мање директан у обраћању. Отуд ово изненагјење и уврегјење. Подсетило ме то када сам једном (једини пут) у војсци напокон лупио једнога који ме је стално провоцирао. Просто, дотле је дошло. Узвратио је, али није суздржао сузе. Може то да буде и нека метафора о границама трпељивости мирољубивог света и о онима који те границе стално искушавају. Да ли простачки или само цинично (да не кажем српски: безобразно), углађенијим речником – дође на исто, само је питање шта кога и када више иритира.
nikvet pn nikvet pn 12:40 20.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)


Канда профи проститутка часније заради свој лебац од профи лажова.
blogovatelj blogovatelj 12:55 20.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

Таса је господин човек којему је, једноставно, досадило


Srbenda poceo da prica hrvatski
princi princi 19:58 20.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

Sine, koja bura se digla što je Taske nekog oterao u pizdu materinu.
emsiemsi emsiemsi 20:15 20.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

princi
Sine, koja bura se digla što je Taske nekog oterao u pizdu materinu.

Први пута је најтеже !
После иде само од себе.
Hansel Hansel 21:50 20.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

А ти настављаш хрватски...
Први пута је најтеже !

b92fmember b92fmember 06:25 21.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

tasadebeli
b92fmember

Pa cekaj Taso, zar nisu ti isti za tezgom i glasali za sadasnju vlast?



А шта ти мислиш, чему другоме служе овакви као Крле него да замућују слику и скрећу пажњу са суштине свега овога што ми називамо политиком у Србији?

И тако за сваке изборе, не само за Вучића, него и и за Тадића, и за Коштуницу, и за Ђинђића, и за Милошевића,...

Конкретно Вучић оваквих као што је Крле (а вероватно и много бољих стручњака) има колико хоћеш. То што њихово паламуђење звано политички маркетинг није деловало на тебе, не значи да није деловало и на те очајне људе који су тада још увек гајили неку наду у бољу будућност.

(А, право да ти кажем, та нада у бољу будућност и јесте једина светла тачка у животима тих људи јер кад ни те наде не би било, јасно ти је шта би се догодило. На жалост, баш то, ту наду, користе и ови медијски манипуланти који сами себе помпезно називају стручњаци за политички маркетинг.

А да је те наде све мање и мање, видеће се и по излазности на ове изборе.)

ma ok je sve to sto si napisao.

Ono sto je trebalo da kazem je da su ti isti za tezgom ili pored nje glasali za SNS u nadi da ce im to doneti bolju buducnost. pre toga su glasali za DS, DSS, DOS, SRS, SPS i Milosevica. sta god da su glasali oni su i dalje za tezgom. i kako kod glasali, verovatno ce i dalje ostati tu gde jesu.

a ironija je ta da iako su njihovi glasovi veoma vazni, mozda i odlucujuci, jer nije ih mali broj, na svakim izborima njima se daje lazna nada da ce se to promeniti ali nikakav izborni rezultat ih na zalost nece spasiti te tezge, i verovatno ce vecina ostati tu gde jeste.

Tako da mislim da je zapravo najvece licemerje obecavati tim ljudima da ce im biti bolje samo ako glasaju za ovog ili onog.

A to sto Krle u tom kontekstu pominje Bogoljuba i katance na fabrikama, mozda moze da se kaze da je grubo i bezosecajno ali nikako licemerno.
tasadebeli tasadebeli 07:09 21.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

princi
Sine, koja bura se digla što je Taske nekog oterao u pizdu materinu.


Па сви су кукали да је блог почео нешто да замире.

Рекох, 'ајде да пробамо вештачко дисање. Чак и по цијену невиности.

А знате и сами да је та цијена права ситница... Наспрам задовољства које следи.
tasadebeli tasadebeli 07:18 21.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

b92fmember

Ono sto je trebalo da kazem



Све си ту у праву. Осим за Крлета. Он ипак није у твојој и мојој кожи.

Зар не беше и он један од тих који су залуђивали те људе испразним обећањима о бољем сутра?

Односно, прецизније да кажем, један од тих који су осмишљавали залуђивање испразним обећањима (и осећањима)?

Ти и ја, ако смо некога залуђивали, залуђивали смо ипак сами себе, па смо тако једино за то и одговорни.

А у његовом случају онда та грубост и безосећајност прелази у лицемерје, зар не?

milisav68 milisav68 08:57 21.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

b92fmember
Tako da mislim da je zapravo najvece licemerje obecavati tim ljudima da ce im biti bolje samo ako glasaju za ovog ili onog.

A to sto Krle u tom kontekstu pominje Bogoljuba i katance na fabrikama, mozda moze da se kaze da je grubo i bezosecajno ali nikako licemerno.

Sve bi to bilo tačno, da on nije indirektno isto to obećavao.

A to radi i dalje sa - Eto vam sad!

Inače, moram malo da "raspršim" te predrasude o ljudima za tezgama, kako su svi oni glupi, neobrazovani, naivni, "glasačka mašina", itd.

Ima tu mnogo visoko obrazovanih i inteligentnih ljudi kojima su moralna načela (kućno vaspitanje i etika/obraz) mnogo bitniji od ličnog komfora.

Postoje i oni drugi kojima to nije bitno, ali im se nije pružila prilika.

Takođe, "držati tezgu" nije uopšte jednostavno, jer zahteva ogromno znanje i snalažljivost, samo - bez zvaničnih, već sa internim "knjigama".

I tu ima ulaz/izlaz/rashodi/troškovi, i treba biti sposoban da bi opstao sve ove godine, a opet, to nije njihova "krivica" jer "država" i forsira takvo "poslovanje" zbog socijalnog mira, a i zbog potpune kontrole nad tim delom stanovništva, tako što ima "ukida" pravo na "žalbu", kada to radi neki političar ili "čovek blizak vlasti".
tasadebeli tasadebeli 22:41 21.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

milisav68

Inače, moram malo da "raspršim" te predrasude o ljudima za tezgama, kako su svi oni glupi, neobrazovani, naivni, "glasačka mašina", itd.

Ima tu mnogo visoko obrazovanih i inteligentnih ljudi kojima su moralna načela (kućno vaspitanje i etika/obraz) mnogo bitniji od ličnog komfora.

Postoje i oni drugi kojima to nije bitno, ali im se nije pružila prilika.







А јеси ли приметио, Милисаве, да те предрасуде о људима за тезгама најчешће и имају они који никако не би смели да имају такве предрасуде (или било какве друге предрасуде), они за које мислимо да су паметни, образовани и мудри, они од којих се највише и очекује да повуку ова наша задружна кола звана Србија из блата?

Мени та појава баш много тога говори о друштву у Србији у овом нашем времену...
freehand freehand 23:52 21.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

tasadebeli
milisav68

Inače, moram malo da "raspršim" te predrasude o ljudima za tezgama, kako su svi oni glupi, neobrazovani, naivni, "glasačka mašina", itd.

Ima tu mnogo visoko obrazovanih i inteligentnih ljudi kojima su moralna načela (kućno vaspitanje i etika/obraz) mnogo bitniji od ličnog komfora.

Postoje i oni drugi kojima to nije bitno, ali im se nije pružila prilika.







А јеси ли приметио, Милисаве, да те предрасуде о људима за тезгама најчешће и имају они који никако не би смели да имају такве предрасуде (или било какве друге предрасуде), они за које мислимо да су паметни, образовани и мудри, они од којих се највише и очекује да повуку ова наша задружна кола звана Србија из блата?

Мени та појава баш много тога говори о друштву у Србији у овом нашем времену...

Pijace i tezge sinonimi su za razne stvari. Pa se za tim tezgama po pravilu, kad su luk, boranija i lubenice u pitanju, seljaci ili nakupci. Druge su profesije za tezgama na kojima se prodaje sve i svašta, i uglavnom industrijska roba.
Ali tezge i pijaca omiljeni su rekviziti populista i demagoga, gde sve vrvi od narodne mudrosti i jadnih seljaka i poštene inteligencije. I raznih Vukova Karadžića koji sa cegerima šetajući sve skupljaju i zapisuju te bisere.
Mudrosti dupe moje - pardon maj frenč. Većih se gluposti nisam naslušao od tih koje čujem kad zastanem da čujem šta o aktuelnoj političkoj situaciji ima da mi kaže seronja koji me upravo kara-vara na kantaru dok mi saopštava upravo ono što je procenio, po mojoj faci i odeći, da bih ja voleo da čujem.
Odjebi bre sa tezgama.

tasadebeli tasadebeli 00:01 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand

Odjebi bre sa tezgama.



Хоћу, друже. Када ови паметни, образовани, мудри и политички изузетни буду одјебали са својим предрасудама.

Живи били, па се видели на следећим изборима.

То јест, нећемо се видети, јер ја нећу бити тамо (као што и нисам већ више од 15 година), али дописиваћемо се сигурно на овом блогу.
freehand freehand 00:09 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

Хоћу, друже. Када ови паметни, образовани, мудри и политички изузетни буду одјебали са својим предрасудама.

Pa ja ti napisah šta mislim o tezgama i pijačnom intelektualnom kremu, na osnovu ličnog a dugogodišnjeg iskustva. I pazi: blizak mi je prijatelj godinama radio na tezgi. Pa sam sa njim i preko njega imao prilike da upopznam razne te mudrace tezgaroškog tipa. Ne mogu da grešim dušu, bilo je jedno dvoje-troje pametnih među njima. to su oni što nisu davili.
Живи били, па се видели на следећим изборима.

То јест, нећемо се видети, јер ја нећу бити тамо (као што и нисам већ више од 15 година), али дописиваћемо се сигурно на овом блогу.

ovo nekako ima neku preteću notu. Da se vidimo mi na pijaci, pa u kafanče na mučenicu, a ja obećavam da ću te provesti da zajedno slušamo i procenimo dubinu mudrosti koje vrcaju naokolo.
tasadebeli tasadebeli 00:22 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand

Pa ja ti napisah šta mislim o tezgama i pijačnom intelektualnom kremu, na osnovu ličnog a dugogodišnjeg iskustva. I pazi: blizak mi je prijatelj godinama radio na tezgi.



Знам, схватио сам. И не кажем да у твојим речима нема и истине.

И ја теби написах шта мислим о политичкој и интелектуалној "елити" Србије, међу којима такође имам блиских пријатеља.

Поставља се само питање шта више утиче на твој и мој живот ево већ толике године.

Да ли оно што ти мислиш о интелектуалном крему за тезгама или оно што ја мислим о интелектуалном и политичком крему Србије...

ovo nekako ima neku preteću notu.


Ма јок, претећу само у смислу излазности... Ако избора уопште и буде... Видиш да је остављен луфт да може да се тиме калкулише и манипулише.

Da se vidimo mi na pijaci, pa u kafanče na mučenicu,


Е ова ти, друже, ваља за све паре!

А где ћемо стићи после, чије ћемо мудрости сакупљати и процењивати, о том потом.

Људи смо, ласно ћемо се договорити.
emsiemsi emsiemsi 06:07 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

tasadebeli


А јеси ли приметио, Милисаве, да те предрасуде о људима за тезгама најчешће и имају они који никако не би смели да имају такве предрасуде (или било какве друге предрасуде), они за које мислимо да су паметни, образовани и мудри, они од којих се највише и очекује да повуку ова наша задружна кола звана Србија из блата?

Мени та појава баш много тога говори о друштву у Србији у овом нашем времену...

Мудро збориш тасо Дебели !
Успут --- Тасу за председника задруге !
emsiemsi emsiemsi 06:08 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand
Хоћу, друже. Када ови паметни, образовани, мудри и политички изузетни буду одјебали са својим предрасудама.

Pa ja ti napisah šta mislim o tezgama i pijačnom intelektualnom kremu, na osnovu ličnog a dugogodišnjeg iskustva. I pazi: blizak mi je prijatelj godinama radio na tezgi. Pa sam sa njim i preko njega imao prilike da upopznam razne te mudrace tezgaroškog tipa. Ne mogu da grešim dušu, bilo je jedno dvoje-troje pametnih među njima. to su oni što nisu davili.
Живи били, па се видели на следећим изборима.

То јест, нећемо се видети, јер ја нећу бити тамо (као што и нисам већ више од 15 година), али дописиваћемо се сигурно на овом блогу.

ovo nekako ima neku preteću notu. Da se vidimo mi na pijaci, pa u kafanče na mučenicu, a ja obećavam da ću te provesti da zajedno slušamo i procenimo dubinu mudrosti koje vrcaju naokolo.

Немаш појма !
Успут --- лепо ти Таса рече.
freehand freehand 08:06 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

emsiemsi
freehand
Хоћу, друже. Када ови паметни, образовани, мудри и политички изузетни буду одјебали са својим предрасудама.

Pa ja ti napisah šta mislim o tezgama i pijačnom intelektualnom kremu, na osnovu ličnog a dugogodišnjeg iskustva. I pazi: blizak mi je prijatelj godinama radio na tezgi. Pa sam sa njim i preko njega imao prilike da upopznam razne te mudrace tezgaroškog tipa. Ne mogu da grešim dušu, bilo je jedno dvoje-troje pametnih među njima. to su oni što nisu davili.
Живи били, па се видели на следећим изборима.

То јест, нећемо се видети, јер ја нећу бити тамо (као што и нисам већ више од 15 година), али дописиваћемо се сигурно на овом блогу.

ovo nekako ima neku preteću notu. Da se vidimo mi na pijaci, pa u kafanče na mučenicu, a ja obećavam da ću te provesti da zajedno slušamo i procenimo dubinu mudrosti koje vrcaju naokolo.

Немаш појма !
Успут --- лепо ти Таса рече.

Dobro je, emsi, idi se spremaj da glasaš za Koštunicu.
milisav68 milisav68 08:06 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

tasadebeli
Мени та појава баш много тога говори о друштву у Србији у овом нашем времену...

Ma jasno, to je klasika, uniziš druge, da bi porastao u svojim očima.

Evo primer inteligencije koji ne možeš da sretneš ni na jednoj tezgi u Srbiji:
Informacija „Alo!“ da je Aleksandar Vučić prošlog vikenda razbio sva stakla na opštinskom odboru SNS-a u Smederevskoj Palanci odjeknula je juče u medijima kao bomba, ali niko nije mogao ni da pretpostavi koja je pozadina ovog slučaja.
Naime, huligan koji se sada zove i preziva isto kao i predsednik Vlade Srbije, prema našim saznanjima, namerno je promenio prezime kako bi se kandidovao na izborima, a trenutno osniva i grupu građana čija će skraćenica za naziv biti SNS.
Kako „Alo!“ saznaje, Aleksandar se do proletos prezivao Rakić, da bi 14. aprila 2015. godine svoje prezime promenio u Vučić. Prema našim informacijama, on pripada ekstremnoj navijačkoj grupi „hijene“, a u vezi je sa kriminalcima. Osim toga Rakić, danas Vučić, važi za osobu od poverenja šefa DS-a u Smederevskoj Palanci Radoslava Milojičića Kene.
Takođe, postoje saznanja da prezime nije promenio slučajno. Namera mu je da pred lokalne izbore osnuje grupu građana i tako se kandiduje. Da situacija bude još interesantnija, pokret bi nazvao tako da akronim (prva slova imena) budu SNS. Tako bi na izbornoj listi moglo bez problema stajati Grupa građana SNS - Aleksandar Vučić, što je, prema pretpostavci huligana i njegovih mentora, dovoljno da se poneki birač u brzini ili nepažnji zezne i zaokruži njegovo ime.

link

Radoslav Milojičić je bio 27. na listi DS-a na prošlim parlamentarnim izborima.
freehand freehand 08:25 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

link

Radoslav Milojičić je bio 27. na listi DS-a na prošlim parlamentarnim izborima.

jel ovo Njuz net?
Mislim, meni izgleda da je taj navijač što je menjao prezime sinovac onog tipa što je u Egipštu pao na ajkulu.
A zaboravili su da napišu da i Bojan Pajtić hoće da menja ime i prezime u Aleksandar Vučić, a da će DS da menja naziv u SNS.
tasadebeli tasadebeli 08:27 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

milisav68

Informacija „Alo!“



Ау, Милисаве, па ја исто имам услове! Само да променим презиме!

Баш ме занима шта ће премијер да каже на ово...

Пази, и на изборима, као и на фејсбуку, има да нам се појављују лажни профили.

Ала смо ми (може и "ми", али немој да ме вређаш! ) из Паланке луди!

Луђи смо, брате рођени, од оних Смедереваца што ономад хтедоше краља Милана да удаве у говнима.

И то је, што се мене тиче, још један доказ у прилог тези да Паланка не треба да буде смедеревска, него има, бре, Смедерево да буде паланачко. Па јел' тако?

Сад без све шале и пецкања...

Ова Србија се, Милисаве, стварно претвара у Фарму и Парове тоталитет.

Жељка Митровића на бандеру насред Теразија!



emsiemsi

Успут --- Тасу за председника задруге !



Хвала ти, Емси, на лепим речима и комплиментима!

Али ја бих ипак да мудраци и мудросери буду неки други.

Ја сам ипак овде само у пролазу и, рекох то већ, само сам хроничар.



freehand freehand 08:30 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

Ова Србија се, Милисаве, стварно претвара у Фарму и Парове тоталитет.

Sem na pijaci, naravno.
tasadebeli tasadebeli 08:39 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand
Ова Србија се, Милисаве, стварно претвара у Фарму и Парове тоталитет.

Sem na pijaci, naravno.



Фри, предложићу да ти поред титуле Великог Архиватора доделимо и титулу Великог Генерализатора.
milisav68 milisav68 08:51 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand

jel ovo Njuz net?
Mislim, meni izgleda da je taj navijač što je menjao prezime sinovac onog tipa što je u Egipštu pao na ajkulu.

Kamo sreće, valjda ne treba da objašnjavam da znam informacije sa lica mesta.
milisav68 milisav68 09:08 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

tasadebeli
И то је, што се мене тиче, још један доказ у прилог тези да Паланка не треба да буде смедеревска, него има, бре, Смедерево да паланачко. Па јел' тако?

Bež`te slepci, idu Smederevci.

Ma ne treba, neka nas samo ostave na miru, mi smo bre bili civilizacija mnogo pre njih.

U vojnim i železničkim kartama mi smo i dalje (samo) Palanka (Hasanpašina).
Ова Србија се, Милисаве, стварно претвара у Фарму и Парове тоталитет.

Pa ja objašnjavao da od nas sve počinje (a i završava).

Tako da nemaš brige, ti si naš.
Ала смо ми (може и "ми", али немој да ме вређаш! ) из Паланке луди!

Taman posla, odakle ti žena .....(uslovno rečeno).....odatle si ti, tako sam se ja "pomerio" malo istočno u Veliko Orašje (rezervni položaj).
freehand freehand 09:41 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

tasadebeli

freehand
Ова Србија се, Милисаве, стварно претвара у Фарму и Парове тоталитет.Sem na pijaci, naravno. Фри, предложићу да ти поред титуле Великог Архиватора доделимо и титулу Великог Генерализатора.

Prepisivanje od budala loš je običaj. Sem ako bi znao da mi objasniš, u konkretnom slučaju, koji Mi su mi dodelili prethodnu titulu i zbog čega.
Znam, naime, da postoje glupanderi koji se takvim stvarima bave ali ti si, ipak, ozbiljan čovek.
Što se generalizatora tiče - ništa ja nisam generalizovao, samo sam se našalio sa tvojim stavom o pijaci kao slici Naroda (koji se, jelda, ne sme dirati i sa kojim se nije sprdati) a odmah zatim i stavom da je sve oko nas veliki, vulgarni rijeliti. Pa kad je već o generalizacijama reč kažei mi - ko od nas dvojice zaista generalizuje?
freehand freehand 09:42 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

milisav68

freehandjel ovo Njuz net? Mislim, meni izgleda da je taj navijač što je menjao prezime sinovac onog tipa što je u Egipštu pao na ajkulu.Kamo sreće, valjda ne treba da objašnjavam da znam informacije sa lica mesta.


Lokalni navijač, od ranije poznat policiji, član DS, promenio ime i prezime u Aleksandar Vučić i pravi pečal po Palanci u nameri da ubije imidž Vučiću?
Daj, Milisave, ne zajebavaj.
milisav68 milisav68 10:01 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand
Lokalni navijač, od ranije poznat policiji, član DS, promenio ime i prezime u Aleksandar Vučić i pravi pečal po Palanci u nameri da ubije imidž Vučiću?
Daj, Milisave, ne zajebavaj.

Ma ne bre, nego da pokupi (neke) Vučićeve glasove na lokalu.

Kažem ti, potez(i) očajnika (Kene).
emsiemsi emsiemsi 10:08 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

tasadebeli
freehand
Ова Србија се, Милисаве, стварно претвара у Фарму и Парове тоталитет.

Sem na pijaci, naravno.



Фри, предложићу да ти поред титуле Великог Архиватора доделимо и титулу Великог Генерализатора.

Ја се не слажем. Предлажем да Фрихенду доделимо титулу Велики Смарач.
freehand freehand 10:15 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

emsiemsi

tasadebeli

freehand
Ова Србија се, Милисаве, стварно претвара у Фарму и Парове тоталитет.Sem na pijaci, naravno. Фри, предложићу да ти поред титуле Великог Архиватора доделимо и титулу Великог Генерализатора. Ја се не слажем. Предлажем да Фрихенду доделимо титулу Велики Смарач.


Ne znam da li si primetio da ti se obraćam vrlo retko i svedenim izrazom da bi to mogao da razumeš. Što se tiče smaranja to je, pretpostavljam, posledica ograničenja u praćenju i razumevanju, a imaš krajnje jednostavan a efikasan način da ga izbegneš.
tasadebeli tasadebeli 16:57 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand
tasadebeli

freehand
Ова Србија се, Милисаве, стварно претвара у Фарму и Парове тоталитет.Sem na pijaci, naravno. Фри, предложићу да ти поред титуле Великог Архиватора доделимо и титулу Великог Генерализатора.

Prepisivanje od budala loš je običaj. Sem ako bi znao da mi objasniš, u konkretnom slučaju, koji Mi su mi dodelili prethodnu titulu i zbog čega.
Znam, naime, da postoje glupanderi koji se takvim stvarima bave ali ti si, ipak, ozbiljan čovek.
Što se generalizatora tiče - ništa ja nisam generalizovao, samo sam se našalio sa tvojim stavom o pijaci kao slici Naroda (koji se, jelda, ne sme dirati i sa kojim se nije sprdati) a odmah zatim i stavom da je sve oko nas veliki, vulgarni rijeliti. Pa kad je već o generalizacijama reč kažei mi - ko od nas dvojice zaista generalizuje?



Ма само сам се нашалио, исто као и ти... Немој схватати све тако озбиљно, поготово не од једног харлекина. Мислио сам само да останем у истом тону у којем си и ти шалећи се.

А ако сам те увредио, извини. Повлачим онда ту шалу. Бриши слободно тај мој коментар.


EDIT:

П.С. - Када рекох Велики Архиватор, мислио сам искључиво на онај филм Атлас облака (недавно сам га први пут гледао). Ни на шта друго. Не знам какво значење то има код тебе... И немам појма о каквом преписивању говориш. У сваком случају, не замери. Није било зле намере. Ако је увреда, извини и бриши.
freehand freehand 19:17 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

Ма само сам се нашалио, исто као и ти... Немој схватати све тако озбиљно, поготово не од једног харлекина. Мислио сам само да останем у истом тону у којем си и ти шалећи се.

А ако сам те увредио, извини. Повлачим онда ту шалу. Бриши слободно тај мој коментар.


EDIT:

П.С. - Када рекох Велики Архиватор, мислио сам искључиво на онај филм Атлас облака (недавно сам га први пут гледао). Ни на шта друго. Не знам какво значење то има код тебе... И немам појма о каквом преписивању говориш. У сваком случају, не замери. Није било зле намере. Ако је увреда, извини и бриши.

Ne bruišem komentare, sem svojih i to retko.
A ne razumem kako si taj film povezao sa mnom?
emsiemsi emsiemsi 19:24 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand
emsiemsi

tasadebeli

freehand
Ова Србија се, Милисаве, стварно претвара у Фарму и Парове тоталитет.Sem na pijaci, naravno. Фри, предложићу да ти поред титуле Великог Архиватора доделимо и титулу Великог Генерализатора. Ја се не слажем. Предлажем да Фрихенду доделимо титулу Велики Смарач.


Ne znam da li si primetio da ti se obraćam vrlo retko i svedenim izrazom da bi to mogao da razumeš. Što se tiče smaranja to je, pretpostavljam, posledica ograničenja u praćenju i razumevanju, a imaš krajnje jednostavan a efikasan način da ga izbegneš.

Смараш !
freehand freehand 19:32 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

emsiemsi
freehand
emsiemsi

tasadebeli

freehand
Ова Србија се, Милисаве, стварно претвара у Фарму и Парове тоталитет.Sem na pijaci, naravno. Фри, предложићу да ти поред титуле Великог Архиватора доделимо и титулу Великог Генерализатора. Ја се не слажем. Предлажем да Фрихенду доделимо титулу Велики Смарач.


Ne znam da li si primetio da ti se obraćam vrlo retko i svedenim izrazom da bi to mogao da razumeš. Što se tiče smaranja to je, pretpostavljam, posledica ograničenja u praćenju i razumevanju, a imaš krajnje jednostavan a efikasan način da ga izbegneš.

Смараш !

Ne, emsi, ti smaraš ovim budalastim komentarima koji po pravilu nikakve veze nemaju sa temom. Žuti karton.
tasadebeli tasadebeli 20:55 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand

A ne razumem kako si taj film povezao sa mnom?



Само назив онога који испитује... У филму... Па буде преобраћен.

Није важно, заборави.

Суштина онога што рекох није брисање коментара, него извињење за ненамерно изазвана лоша осећања код тебе.

Ако ли, пак, ни то није довољно, жао нам је, али у радњи више немамо, а ни у магацину.

Све што преостаје, заборави на цео случај и терај даље.

П.С. - И даље не разумем зашто је тај назив изазвао онакву твоју реакцију. И од кога сам то преписивао. Али не морам ни ја све да разумем.

Заборави и терај даље.
freehand freehand 21:12 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)


Само назив онога који испитује... У филму... Па буде преобраћен.

Није важно, заборави.

Суштина онога што рекох није брисање коментара, него извињење за ненамерно изазвана лоша осећања код тебе.

Ако ли, пак, ни то није довољно, жао нам је, али у радњи више немамо, а ни у магацину.

Све што преостаје, заборави на цео случај и терај даље.

П.С. - И даље не разумем зашто је тај назив изазвао онакву твоју реакцију. И од кога сам то преписивао. Али не морам ни ја све да разумем.

Заборави и терај даље.

Nikakva to tajna nije: neko ranije, neko kasnije ali mislim da većina ljudi na blogu shvati da se ovde često zaboravljaju sopstvene i tuđe reči, da se briše, frizira, a nekada i namerno i besramno laže. Takođe se dešavalo da nestaju komentari, nizovi, pa i čitavi blogovi. Tako sam i ja naučio od nekih drugih (iskusnih i pametnih) kolega da ponekad sačuvam html a nekad napravim skrinšot lucidnih, duhovitih, izrazito glupih ili idiotskih komentara i razmena.
Kažem, ništa to neobično ovde nije, i kažem da velika većinba to zna i ponekad koristi.
Onda je bila prilika u kojoj sam ja uz pomoć skrinšota podsetio koleginicu na njene reči.
A jedna je spodoba navalila da se zbog toga zgraža, pa nije bilo bitno to što se bolest koristi u pežorativnom značenju, i to u više navrata, nego što ja, tobož, imam nekakvu ogromnu arhivu. što je netačno, taman koliko i nebitno, čak i da ta arhiva postoji. Isti lumen i njegov drug Brajović umeju da citiraju sopstvene komentare od pre tri ili četiri godine, ali im je to ok.
Elem, "Veliki Arhivator" je kovanica koja je u tu svrhu upotrebljena nekoliko puta, a pošto zvuči dovoljno idiotski mislio sam da je dotični sam smislio.
Takođe mi je bilo blizu pameti da si je i ti na taj način upotrebio, pošto ne znam da igde drugde postoji.
Jasnije sada?
tasadebeli tasadebeli 21:32 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand

Takođe mi je bilo blizu pameti da si je i ti na taj način upotrebio, pošto ne znam da igde drugde postoji.
Jasnije sada?



Јасно. Али право да ти кажем, не сећам се те ситуације са блога. Вероватно нисам пратио...

Као што видиш, постоји и у филму.

Јеси ли погледао линк? На клип? Сцена са преобраћењем? У којем се појављује тај Велики Архиватор?





Ваљда смо сада разјаснили неспоразум...
freehand freehand 21:39 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

Јеси ли погледао линк? На клип? Сцена са преобраћењем? У којем се појављује тај Велики Архиватор?

Sada sam pogledao, nisam ni skapirao da je link u pitanju.
Ok je Taso. Čak i da si ga upotrebio u smislu koji sam ja pretpostavio ako bi za to postojalo neko suvislo objašnjenje.
tasadebeli tasadebeli 21:53 22.01.2016

Re: Знакови поред пута (ако допустите?)

freehand
Јеси ли погледао линк? На клип? Сцена са преобраћењем? У којем се појављује тај Велики Архиватор?

Sada sam pogledao, nisam ni skapirao da je link u pitanju.
Ok je Taso. Čak i da si ga upotrebio u smislu koji sam ja pretpostavio ako bi za to postojalo neko suvislo objašnjenje.



Објашњење је да ћу те, иако покушаваш да подријеш моју "веру" (у народну мудрост), ипак преобратити ("Our lives are not our own. From womb to tomb, we are bound to others. Past and present. And by each crime and every kindness, we birth our future." ).

Кажем ти, недавно сам по први пут гледао тај филм па сам још под утиском.

А о пијачној мудрости смо се дописивали, зар не?

Па ти шалу, ја шалу (да ћу те преобратити) и ето... Не мерем више да објашњавам, то ти је то.

EDIT: Мислио сам да знаш филм од раније...
milojep milojep 23:24 17.01.2016

Akcije

Kažu mi matori da su im SNS aktivisti već zvonili na vrata i pitali da ali će izaći na glasanje... Predsednika kućnog saveta pitali da li im nešto treba, ovaj rekao da im očiste park oko kuće i da stave požarne aparate. Uradili obe stvari u roku od dan!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:31 17.01.2016

Re: Akcije

Kažu mi matori da su im SNS aktivisti već zvonili na vrata i pitali da ali će izaći na glasanje... Predsednika kućnog saveta pitali da li im nešto treba, ovaj rekao da im očiste park oko kuće i da stave požarne aparate. Uradili obe stvari u roku od dan!


ja na društvenim mrežama viđam, ali svakodnevno, desetine opštinskih odbora SNS koje oglašavaju neku svoju lokalnu akciju...te očistili park, te okrećili kuću samohranoj majci, te uredili pristup bolnici...za to vreme nisam video da je moj stranka ili neka druga opoziciona uradila bilo šta, bilo gde...a stranački čelnici pišu budalaštine na Tviteru, vređaju novinare i slično.

Tako misle da dobiju izbore? Hm.
milojep milojep 23:44 17.01.2016

Re: Akcije

Nebojsa Krstic
Kažu mi matori da su im SNS aktivisti već zvonili na vrata i pitali da ali će izaći na glasanje... Predsednika kućnog saveta pitali da li im nešto treba, ovaj rekao da im očiste park oko kuće i da stave požarne aparate. Uradili obe stvari u roku od dan!


ja na društvenim mrežama viđam, ali svakodnevno, desetine opštinskih odbora SNS koje oglašavaju neku svoju lokalnu akciju...te očistili park, te okrećili kuću samohranoj majci, te uredili pristup bolnici...za to vreme nisam video da je moj stranka ili neka druga opoziciona uradila bilo šta, bilo gde...a stranački čelnici pišu budalaštine na Tviteru, vređaju novinare i slično.

Tako misle da dobiju izbore? Hm.


Ruku na srce, pomenuti park je očistilo Zelenilo a i one PP aparate je neko iskeširao (sumnjam da su aktivisti) ali opet prilično lukavo. Ranije je vlast uglavnom samo medijima držala stvar pod kontrolom, ova danas to pokušava širom paletom...
highshalfbooze highshalfbooze 23:53 17.01.2016

Re: Akcije

Ruku na srce, pomenuti park je očistilo Zelenilo

Pa ko radi u Zelenilu - sve sam SNS i DS preletači, znači opet SNS. Ništa nisu slagali, oni su očistili, ali o trošku građana
milojep milojep 23:58 17.01.2016

Re: Akcije

highshalfbooze
Ruku na srce, pomenuti park je očistilo Zelenilo

Pa ko radi u Zelenilu - sve sam SNS i DS preletači, znači opet SNS. Ništa nisu slagali, oni su očistili, ali o trošku građana


na trošak građana sam i mislio kada sam reako Zelenilo
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:18 18.01.2016

Re: Akcije

Ništa nisu slagali, oni su očistili, ali o trošku građana

pa taj izborni potez bi bio ok da su im svako malo u ove četiri godine čistili park, da su se sami setili da fale protivpožarni aparati, i sl, a ne pred izbore. toga smo se nagledali kada DS u predizbornoj ćutnji noću asfaltira ulice po mestima u vojvodini, i to u tako debelom sloju pljusnu onaj asfalt, da se ljudima posle kiša sliva u kuće. ej, u 11pm po mraku, i to o trošku opštine.
a svi ti ljudi koji danas sede na raznim šatro malim foteljama po srbiji iz redova sns-a, bar pola su preletači, koji će opet preleteti da bi ostali na istom mestu. to je problem, a ne neki ministar. ti mali određuju ko će dobiti posao u školi ili opštni, domu zdravlja, i oni biraju ljude isto kao što je i ds (i ostali) birao. taj korumpirani sistem, nepotizam, to će nas ubiti (zasigurno, nažalost), a ne tasovac ili onaj degenerik što voli da mu kleknu.
jkt2010 jkt2010 02:32 18.01.2016

Re: Akcije

milojep
highshalfbooze
Ruku na srce, pomenuti park je očistilo Zelenilo

Pa ko radi u Zelenilu - sve sam SNS i DS preletači, znači opet SNS. Ništa nisu slagali, oni su očistili, ali o trošku građana


na trošak građana sam i mislio kada sam reako Zelenilo

Ja bih vam povrh toga poslao i račun za pp aparate, kao i uplatnicu za plaćanje kazne jer ih niste imali.

Posle izbora, naravno.
nowhereman nowhereman 03:18 18.01.2016

Re: Akcije

Kažu mi matori da su im SNS aktivisti već zvonili na vrata i pitali da ali će izaći na glasanje... Predsednika kućnog saveta pitali da li im nešto treba, ovaj rekao da im očiste park oko kuće i da stave požarne aparate. Uradili obe stvari u roku od dan!


Evo, i ja ću im, ako se pojave, reći šta meni treba: da se čiste.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:41 18.01.2016

Re: Akcije

Evo, i ja ću im, ako se pojave, reći šta meni treba: da se čiste.

meni na to pitanje "šta možemo da učinimo za vas" uvek izleti ista asocijacija:
petargli petargli 04:19 18.01.2016

Re: Akcije

ja na društvenim mrežama viđam, ali svakodnevno, desetine opštinskih odbora SNS koje oglašavaju neku svoju lokalnu akciju...te očistili park, te okrećili kuću samohranoj majci, te uredili pristup bolnici...za to vreme nisam video da je moj stranka ili neka druga opoziciona uradila bilo šta, bilo gde...a stranački čelnici pišu budalaštine na Tviteru, vređaju novinare i slično.

Tako misle da dobiju izbore? Hm.

Da, ovo je interesantno ... Celnici opstinskih odbora DS-a se "bave" kritikom Vucica i pisu bas svakakve budalastine na FB-u i ostalim socijalnim mrezama, iako ispred nosa imaju ljude iz SNS-a koji vrse vlast na lokalu i koji su u svakom pogledu nekvalitetniji od Vucica, pa stoga pogodni za onu vrstu kritike kojoj ima mesta i koja vrlo tesko moze da promasi metu. Ali, izgleda da provincijalni mentalitet je ono sto ih sprecava da to i urade ...

A te njihove akcije ciscenja, uredjenja, krecenja itd su za svaku pohvalu samo u slucaju ako ne koriste resurse drzavnih firmi. U protivnom to je vec zloupotreba i za svaku osudu.
karabasbarabas karabasbarabas 09:16 18.01.2016

Re: Akcije

ja na društvenim mrežama viđam, ali svakodnevno, desetine opštinskih odbora SNS koje oglašavaju neku svoju lokalnu akciju...te očistili park, te okrećili kuću samohranoj majci, te uredili pristup bolnici...za to vreme nisam video da je moj stranka ili neka druga opoziciona uradila bilo šta, bilo gde...a stranački čelnici pišu budalaštine na Tviteru, vređaju novinare i slično.

Tako misle da dobiju izbore? Hm.

Pa kad pratis samo opstinske odbore SNS, a ne svoje stranke. Osim ako ti stranka nije SNS.
stranački čelnici pišu budalaštine na Tviteru


vređaju novinare


U tom slucaju samo napred, bice neko savetnicko mesto, ambasada, agencija...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:32 18.01.2016

Re: Akcije

Nebojsa Krstic

ja na društvenim mrežama viđam, ali svakodnevno, desetine opštinskih odbora SNS koje oglašavaju neku svoju lokalnu akciju...te očistili park, te okrećili kuću samohranoj majci, te uredili pristup bolnici...za to vreme nisam video da je moj stranka ili neka druga opoziciona uradila bilo šta, bilo gde...a stranački čelnici pišu budalaštine na Tviteru, vređaju novinare i slično.

Tako misle da dobiju izbore? Hm.


Što jes, jes, posustali su u potemkisanju, Onoliko! No, da misle da će da dobiju izbore, pa naravno da ne misle. Ne znam ni kako bi to pomislili. Osim ako su masovno poludeli. Doduše...kada pročitam da se bave idejom da se okupe Paktić, Tadić i Čeda, tjah, možda i jesu. Još im samo Vuk fali pad abude pun cirkus. A na kraj krajeva, što da ne okupe i Šešelja i Dveri, kad je cirkus neka je Adrija ;>
blogovatelj blogovatelj 13:02 20.01.2016

Re: Akcije

ja na društvenim mrežama viđam, ali svakodnevno, desetine opštinskih odbora SNS koje oglašavaju neku svoju lokalnu akciju


Ja sam video samo jednu fotografiju.
Krenuli da ciste sneg i u isti zaboli stranacku zastavu. To je bolest, to nije ciscenje. Lekar si, valjda toliko mozes da razumes da je takav postupak bolestan.
Hansel Hansel 21:47 20.01.2016

Re: Akcije

Krenuli da ciste sneg i u isti zaboli stranacku zastavu.

Можда до сада никада нису чистили... К'о да су слетели на Месец...
pupan pupan 22:01 20.01.2016

Re: Akcije

К'о да су слетели на Месец..

Jok, oni su na planetu zemlju sleteli sa srbskog mjeseca pa sad obiljezavaju svoj teritorij.
anonymous anonymous 23:26 17.01.2016

ono što me zabrinjava ...

...to je da sam u poslednje vreme u mnogo čemu saglasan sa Krletom.


Poslednji je trenutak da se u zemlji postigne nacionalni konsenzus oko nekih važnih spoljno političkih pitanja - pre svega suvereniteta.

...a zatim i zaštite domaće poljoprivrede,industrije ....resursa....

Da se dakle,suzi ring za borbu.....

Ako je uslov za to ......dominantna većina naprednjaka , ne bih imao ništa protiv.
ma koliko mi se likovi ne svidjali....

A ako krene u suprotnom pravcu....stvaranjem daljih rascepa po svim pitanjima....iliti negativnim pristupom u odnosu na neophodni konsunzus i zaštitu svega domaćeg ......plašim se da ćemo videti više od mašte na ulicama.

freehand freehand 23:33 17.01.2016

Re: ono što me zabrinjava ...

Ako je uslov za to ......dominantna većina naprednjaka , ne bih imao ništa protiv.
ma koliko mi se likovi ne svidjali....

Samo napred, izbori su uvek dobra prilika za to. Da se stisnu redovi.
validni validni 20:04 19.01.2016

Re: ono što me zabrinjava ...

anonymous
...to je da sam u poslednje vreme u mnogo čemu saglasan sa Krletom.


Poslednji je trenutak da se u zemlji postigne nacionalni konsenzus oko nekih važnih spoljno političkih pitanja - pre svega suvereniteta.

...a zatim i zaštite domaće poljoprivrede,industrije ....resursa....

Da se dakle,suzi ring za borbu.....

Ako je uslov za to ......dominantna većina naprednjaka , ne bih imao ništa protiv.
ma koliko mi se likovi ne svidjali....

A ako krene u suprotnom pravcu....stvaranjem daljih rascepa po svim pitanjima....iliti negativnim pristupom u odnosu na neophodni konsunzus i zaštitu svega domaćeg ......plašim se da ćemo videti više od mašte na ulicama.



Čime se to AV kandidovao za zaštitnika suvereniteta, poljoprivrede, industrije i resursa?

Šta je on suštinski dobro uradio za prethodne 4 godine da bi ga se istrpelo još 4?

Da li si slep pa nisi video na koji način je navlačio "dominantnu" većinu?

I koliko bi trebalo da osvoji mesta u skupštini da bi se konačno raskomotio i prihvatio posla?
gedza.73 gedza.73 23:34 17.01.2016

Dal'

će Čedu da rehabilituju?
freehand freehand 23:37 17.01.2016

Re: Dal'

gedza.73
će Čedu da rehabilituju?

Pa da se ja pitam ja bih organizvao koaliciju, neki novi Vratolom, od Čede, Draškovića vuka i Vesne Pešić, da i Vučićevi budu od nekog bolji.
petargli petargli 00:11 18.01.2016

Kako smeniti ministre

nikako! Pogotovo ako ti je ime Gasic. :)

P.S. Sad ti je pravi naslov, nemoj vise da ga menjas! :)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:43 18.01.2016

teške odluke

Reče juče čovek, pardon Vučić, da rapisuje izbore zbog teških odluka koje se moraju doneti, i ja mu verujem. Vrlo je verovatno da te odluke neće izgledati baš lepo u očima njegovog biračkog tela a bogami i nekim strujama u njegovoj stranci. U tom ključu treba čitati i ovo Krstićevo da "ne kontroliše stranku".

U svakom slučaju, mislim da ćemo u naredne četiri godine gledati priznanje Kosova, puštanje RS niz vodu a moguće i pristupanje Srbije NATO, sem ako se neko čudo ne dogodi.
freehand freehand 10:05 18.01.2016

Re: teške odluke

vrabac_u_steni
Reče juče čovek, pardon Vučić, da rapisuje izbore zbog teških odluka koje se moraju doneti, i ja mu verujem. Vrlo je verovatno da te odluke neće izgledati baš lepo u očima njegovog biračkog tela a bogami i nekim strujama u njegovoj stranci. U tom ključu treba čitati i ovo Krstićevo da "ne kontroliše stranku".

U svakom slučaju, mislim da ćemo u naredne četiri godine gledati priznanje Kosova, puštanje RS niz vodu a moguće i pristupanje Srbije NATO, sem ako se neko čudo ne dogodi.

To je objašnjenje koje ide uz svake izbore od 2012. naovamo. Nije da u njemu nema soli, ali mislim da to nije suština.
I dalje mislim da je Vučić zaglavio sa svojim kadrovskim potencijalom i da sad više nema kud. Bliži se ta 2017. Uostalom, ako se setimo jedan od prvih poteza kad se onomad uz diskretnu ambasadorsku pomoć i sugestiju domogao vlasti uz Dačića, Dinkića, Ljajića i ostale - bio je da pozove Milicu Delević u vladu. Nije to bilo bez veze. I nije on samo nju pokušao da privuče, ali je korpu dobio od desetina drugih u više navrata i za mnogo resora. Uz ministre koje sam pobrojao (Tasovac, Verbić, Vujović, Udovički) do sada mu je jedina akvizicija Jelena Trivan.
A eto i Krstić ne bi bio ministar, ali ne bi da kaže zašto, a ni zašto nema drugove i prijatelje u Vučićevoj stranci Ja mislim da tu mora da ima nešto..
G.Cross G.Cross 10:05 18.01.2016

Re: teške odluke

U svakom slučaju, mislim da ćemo u naredne četiri godine gledati priznanje Kosova, puštanje RS niz vodu a moguće i pristupanje Srbije NATO, sem ako se neko čudo ne dogodi.


Tako da ce posle 25 godina koprcanja konacno da se zavrse ratovi koje Srbija nije vodila i bombardovanje koje je bilo milosrdno.

Steta sto Sloba ne moze da ustane da to sve potpise ali i Vucic je dobar.

Posle toga tek treba Reset.
Pre toga i ne moze.



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:26 18.01.2016

Re: teške odluke

Posle toga tek treba Reset.


Posle toga neće biti potrebe da se bilo šta resetuje, čak i da išta preostane što bi se moglo resetovati.
krkar krkar 10:29 18.01.2016

Re: teške odluke

čak i da išta preostane što bi se moglo resetovati.


Što, ti imaš nešto na Kosovu? Ili akcije u ruskom vojnoindustrijskom kompleksu?
freehand freehand 10:30 18.01.2016

Re: teške odluke

vrabac_u_steni
Posle toga tek treba Reset.


Posle toga neće biti potrebe da se bilo šta resetuje, čak i da išta preostane što bi se moglo resetovati.

Nema toga bez sudnjega dana. Puzeće priznanje je došlo dokle je moglo da dođe, 72/ ispitanika u IPSOS anketi je protiv NATO. Ne postoji način da se izborima dobije legitimitet da se ta stvar promeni. U nekom momentu sredinom prošle godine posle dolaska SToltenberga i trčanja u Vašington i Brisel (sedište NATO) izgledalo je da je i ta stvar na šinama i zahuktava, međutim - sad bih gotovo sa sigurnošću rekao da od toga, bar u dogledno vreme, nema ništa.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:34 18.01.2016

Re: teške odluke

krkar
čak i da išta preostane što bi se moglo resetovati.


Što, ti imaš nešto na Kosovu? Ili akcije u ruskom vojnoindustrijskom kompleksu?


Đes bre Krkare!
Šta ima, kako idu poslovi? Familija dobro?
krkar krkar 10:37 18.01.2016

Re: teške odluke

Šta ima, kako idu poslovi?


Evo sam živnuo kad sam čuo da su zvanično najavili izbore. Dobro za biznis, skraćuju se procedure i zavrzlame zakonske, samo da mogu da se slikaju.

Mašala!
freehand freehand 10:44 18.01.2016

Re: teške odluke

krkar
čak i da išta preostane što bi se moglo resetovati.


Što, ti imaš nešto na Kosovu? Ili akcije u ruskom vojnoindustrijskom kompleksu?

Znaš li ti, Krkare, šta je to fukara?
Izvređaš me, pa me banuješ kad ti odgovorim usput još vređajući na šta ne mogu da ti odgovorim i onda dođeš ovde da baljezgaš? Iako znaš da ovde ne možeš da banuješ?

Nego, evo ti kolega, umetnik i intelektualac istog kalibra. On potpuno razume i slaže se i sa tobom i sa Krstićem:



Mislim, ministar, zašto ne? Svakako ne bi odskakao.
naginata_83 naginata_83 10:44 18.01.2016

Re: teške odluke

Reče juče čovek, pardon Vučić, da rapisuje izbore zbog teških odluka koje se moraju doneti, i ja mu verujem. Vrlo je verovatno da te odluke neće izgledati baš lepo u očima njegovog biračkog tela a bogami i nekim strujama u njegovoj stranci. U tom ključu treba čitati i ovo Krstićevo da "ne kontroliše stranku".

U svakom slučaju, mislim da ćemo u naredne četiri godine gledati priznanje Kosova, puštanje RS niz vodu a moguće i pristupanje Srbije NATO, sem ako se neko čudo ne dogodi.



Čitajući ove komentare čudno mi je što mnogi blogeri ovoliko respektuju Vučića. Meni naprosto promiče da uočim da je čovek taj superracionalni iskalkulisani mastermajnd koji ce nas sve izvesti na zelenu livadu evroatlanskih integracija za koje "iracionalna većina" još uvek nije spremna... Kada uključim TV vidim nekoherentnog, vidno nestabilnog čoveka iz kojeg ne izbija nikakva druga energija do opsesivna želja da se bude u centru pažnje, da se dominira (otuda onoliki mediokriteti oko njega), da se vlada, da se nadoknađuju bog zna kakvi kompleksi...

Elem meni se čini da se Vučiću sužava realni prostor za manevre, na lokalnim izborima sasvim moguće je da bi ga taj domicilni naprednjački šoder nadasjao i da jednostavno to ne bi prošlo kod glasača.

S druge strane, ne vidim nešto da mu ni ove "reforme" napreduju... sve što je uštedeo prošle godine istopiće se ove, i dalje ima sva preduzeća u restrukturiranju na vratu, dugovi se gomilaju, deficit raste, MMF će opet početi da pritiska... moraće dakle biti jos "bolnih rezova", još otpuštanja i nepopularnih mera a onda stiže i 2017. pa vraćanje krupnih dugova koji stižu na naplatu (dok u međuvremenu lokalna ekonomija tone li tone pod pritiskom novih nameta i opšte korupcije i javašluka) ... čini mi se da je svestan da bi mu izbori 2018. u takvoj situaciji mogli doći vladavine.

Inače uopšte nisam ubeđena da je on 100% posvećen evroatlantskom putu... tj. možda jeste za sada ali u nekom momentu kada nezadovoljstvo naraste, kada svoj partijski sistem ne bude više imao čime da finansira (a sumnjam da će mu bilo ko spolja priskočiti u pomoć) ili zamajava promenice veru za večeru po ko zna koji put (a spoljni neprijatelj je tako popularna a za sada nedovoljno iskorišćena tema)... jer vlast
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:45 18.01.2016

Re: teške odluke

krkar
Šta ima, kako idu poslovi?


Evo sam živnuo kad sam čuo da su zvanično najavili izbore. Dobro za biznis, skraćuju se procedure i zavrzlame zakonske, samo da mogu da se slikaju.

Mašala!


Ja se samo nadam da neće u sklopu predizbornih aktivnosti opet nešto da talasaju sa Hrvatima, u sledećih par meseci ću često ići (i biti) tamo.
Mada sumnjam, lepo su se slizali sa novom hadezeovskom vlašču.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:50 18.01.2016

Re: teške odluke


Čitajući ove komentare čudno mi je što mnogi blogeri ovoliko respektuju Vučića. Meni naprosto promiče da uočim da je čovek taj superracionalni iskalkulisani mastermajnd koji ce nas sve izvesti na zelenu livadu evroatlanskih integracija za koje "iracionalna većina" još uvek nije spremna... Kada uključim TV vidim nekoherentnog, vidno nestabilnog čoveka iz kojeg ne izbija nikakva druga energija do opsesivna želja da se bude u centru pažnje, da se dominira (otuda onoliki mediokriteti oko njega), da se vlada, da se nadoknađuju bog zna kakvi kompleksi...


Boldovano je idealan opis čoveka koji bi trebalo da nas povede putem evroatlantskih integracija tj. ka svetloj budućnosti.
krkar krkar 11:00 18.01.2016

Re: teške odluke

Znaš li ti, Krkare, šta je to fukara?
Izvređaš me, pa me banuješ kad ti odgovorim usput još vređajući na šta ne mogu da ti odgovorim i onda dođeš ovde da baljezgaš? Iako znaš da ovde ne možeš da banuješ?


Banovao sam te što si bio bezobrazan i vređao. Prepucavanje je jedno, vređanje drugo.

A sad mi duni u šupak.
freehand freehand 11:03 18.01.2016

Re: teške odluke

krkar
Znaš li ti, Krkare, šta je to fukara?
Izvređaš me, pa me banuješ kad ti odgovorim usput još vređajući na šta ne mogu da ti odgovorim i onda dođeš ovde da baljezgaš? Iako znaš da ovde ne možeš da banuješ?


Banovao sam te što si bio bezobrazan i vređao. Prepucavanje je jedno, vređanje drugo.

A sad mi duni u šupak.

Ma lažeš, Krkare. Mislim, koliki idiot i licemer treba da budeš da tako lupaš kad je taj blog na klik odavde i vidi se niz i kako idu te razmene?
Šupak nudi negde drugde i nekom drugom.
krkar krkar 11:04 18.01.2016

Re: teške odluke

Ja se samo nadam da neće u sklopu predizbornih aktivnosti opet nešto da talasaju sa Hrvatima, u sledećih par meseci ću često ići (i biti) tamo.


Sasvim moguće da će malo da rogozinišu i prete velikim bratom Rusom. Uostalom, nisu zaboravili da im je duhovni otac Šešelj 1991. obećavao da će napasti Zagreb malim rečnim podmornicama.

Ali ne brini, ostaće sve na nivou prdnjave. Posle 4 briljantne vojne pobede, uspešne zaštite sunarodnika u inostranstvu i odbrane nacionalne suverenosti i teritorije, Srbija više nema potrebu da pokreće bilo kakva sranja.
krkar krkar 11:06 18.01.2016

Re: teške odluke

Ma lažeš, Krkare.



freehand freehand 11:12 18.01.2016

Re: teške odluke

krkar
Ma lažeš, Krkare.




Slabo ti ide taj fotošop i frajštendovanje. Al dobro, neka te, inkluzivno.

P.S. moram da idem sad a ti seri slobodno, kao u svojoj kući.
emsiemsi emsiemsi 15:21 18.01.2016

Re: teške odluke

freehand
krkar
Znaš li ti, Krkare, šta je to fukara?
Izvređaš me, pa me banuješ kad ti odgovorim usput još vređajući na šta ne mogu da ti odgovorim i onda dođeš ovde da baljezgaš? Iako znaš da ovde ne možeš da banuješ?


Banovao sam te što si bio bezobrazan i vređao. Prepucavanje je jedno, vređanje drugo.

A sad mi duni u šupak.

Ma lažeš, Krkare. Mislim, koliki idiot i licemer treba da budeš da tako lupaš kad je taj blog na klik odavde i vidi se niz i kako idu te razmene?
Šupak nudi negde drugde i nekom drugom.

Кркар је педер - и мене је бановао !
Не може да поднесе зајебанцију, пизда најобичнија. А рек'о би човек да је фајтер.
freehand freehand 10:11 18.01.2016

Malo analitičara

Zašto su raspisani izbori u Srbiji
Vladajuća koalicija u Srbiji, bar na prvi pogled, u ovom trenutku nije imala nijedan valjani politički razlKog za raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora.

[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=01&dd=18&nav_category=11&nav_id=1086395]
KLIK[/url]
milojep milojep 10:42 18.01.2016

Re: Malo analitičara

freehand
Zašto su raspisani izbori u Srbiji
Vladajuća koalicija u Srbiji, bar na prvi pogled, u ovom trenutku nije imala nijedan valjani politički razlKog za raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora.

[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=01&dd=18&nav_category=11&nav_id=1086395]
KLIK[/url]


Ovo je citat sa tog linka:

Zoran Stojiljković misli da nekih naročitih pomeranja u izbornim rezultatima neće biti.

"Raspisivanje izbora u roku od nekih tri meseca onemogućava da se pojavi neka politička formacija koja bi bila slična, recimo, formaciji politike čistih ruku u regionu i šire, čiji je poslednji primer 'Most' u Hrvatskoj. Dakle, nema šanse da neko sada za dva meseca zablista i dođe na nekih 15-20 procenata podrške. Sa druge strane, opozicija ne daje nikakve garancije da je dovoljno naučila, i da je potrebno da se udruži u onoliko izbornih kolona koje joj obezbeđuju preskakanje izbornog cenzusa. Ali, mislim da će do toga ipak doći, jer se radi bukvalno o njihovom političkom preživljavanju. Rezultati izbora će značajno zavisiti i od izlaznosti na izbore", napominje Stojiljković.



Mislim da je ovo sa novom strankom praktično tačno ali još uvek je u teoriji moguće!
Nosioci takvog pokreta bi morale biti poznate ličnosti ali do sada ne ukaljane bavljenjem politikom!
Zamislite da Novak Đoković izađe na izbore samostalno! Nije realno ali teorijski moguće. Ja bih moj glas bez mnogo razmišljanja dao grupaciji u kojoj bi bilo par likova poput Kusturice,Kecmanovića, Vukadinovića,Čede Antića,profesorke Popović,Mlađena Kovačevića,Zeca,Zlatka Nikolića,Lazanskog...
Na kraju krajeva raspisao bi interno glasanje po strukama a u okviru akademske zajednice, instituta,privrednika i odatle odabrao najbolje.
Al' ko bi bio to 'ja' da to odradi još uvek ne znam!

p.s. šalu na stranu stvarno sam mišljenja da je savršen tajming za pojavu nekog novog i čistog!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:28 18.01.2016

Re: Malo analitičara

Ja bih moj glas bez mnogo razmišljanja dao grupaciji u kojoj bi bilo par likova poput Kusturice,Kecmanovića, Vukadinovića,Čede Antića,profesorke Popović,Mlađena Kovačevića,Zeca,Zlatka Nikolića,Lazanskog...


Ja bih pre svoj glas dao lično Vulinu, Šormazu, Marjanu Rističeviću i Babiću, nego ovoj grupi građana.
milojep milojep 12:31 18.01.2016

Re: Malo analitičara

Nebojsa Krstic
Ja bih moj glas bez mnogo razmišljanja dao grupaciji u kojoj bi bilo par likova poput Kusturice,Kecmanovića, Vukadinovića,Čede Antića,profesorke Popović,Mlađena Kovačevića,Zeca,Zlatka Nikolića,Lazanskog...


Ja bih pre svoj glas dao lično Vulinu, Šormazu, Marjanu Rističeviću i Babiću, nego ovoj grupi građana.


Znao sam da si za Vučića
Jukie Jukie 13:36 18.01.2016

Re: Malo analitičara

Ali to su stvarno vrlo raznolike osobe, i u zavisnosti od toga ko se od njih više aktivira a ko bude spavač rezultati bi bili vrlo različiti. Ne možemo Lazanskog i Zeca svrstavati u istu grupu kad nemaju ništa zajedničko
(sem dva oka, jednog nosa itd. Your face is the same as everybody has — the two eyes, so —’ (marking their places in the air with this thumb) ‘nose in the middle, mouth under. It’s always the same.)
Hansel Hansel 13:39 18.01.2016

Re: Malo analitičara

Jukie, јес' ти чуо за ресоре? Мада, могу да се уведу и ресори за активност и за спавање.
Jukie Jukie 13:53 18.01.2016

Re: Malo analitičara

Hansel
Jukie, јес' ти чуо за ресоре? Мада, могу да се уведу и ресори за активност и за спавање.

Lazanski bi mogao da se bavi školstvom, ako ništa možda uvede disciplinu za đake po vojnom modelu


She is deeply concerned with the ways of the mice
Their behaviour's not good and their manners not nice
So when she has got them lined up on the matting
She teaches them music, crocheting and tatting
She thinks that the cockroaches need employment
To prevent them from idle and wanton destroyment
So she's formed from that lot of disorderly louts
A troop of well disciplined helpful boy scouts
With a purpose in life and a good deed to do

(Kad smo to radili na engleskom, kaže nama Šamšalovićka "Isto kao đaci" )
anonymous anonymous 18:28 18.01.2016

Re: Malo analitičara


milojep
10:42 18.01.2016
Re: Malo analitičara


Ja bih moj glas bez mnogo razmišljanja dao grupaciji u kojoj bi bilo par likova poput Kusturice,Kecmanovića, Vukadinovića,Čede Antića,Mlađena Kovačevića,Zeca,Zlatka Nikolića,Lazanskog...


...Izbacio sam profesorku !

Sve ostale podržavam,naravno i Noleta.

Doćiće i taj dan.


fijumau fijumau 21:40 18.01.2016

Re: Malo analitičara

"Rezultati izbora će značajno zavisiti i od izlaznosti na izbore", napominje Stojiljković


Svašta danas u Srbiji može da prođe pod "analitičar".
milojep milojep 13:39 18.01.2016

Pada vlada



zbog ovakvih stvari bi svaka normalna vlada trebala da da ostavku a ne još da piše i zvanični zaključak!!?
Hansel Hansel 13:41 18.01.2016

Re: Pada vlada

Даће оставку, како другачије да се распишу ванредни избори?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:13 18.01.2016

Re: Pada vlada

i dalje ne verujem, da je Kurir samsamcat srušio vladu! Pa on je najveća opozicija u državi, eto na šta smo spali:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana