Društvo| In memoriam| Politika

Srbija s onu stranu ogledala

freehand RSS / 06.02.2016. u 22:42

Mutna zora nakon besane noći  uz kišu koja se kao suze niz prozore cedila nagoveštavala je tužan, tmuran dan. Ružan i memljiv, i zato još podesniji za scenografiju onoga što je pisano da se desi i što ima da se zbude. 

I desilo se: Srbija se odrekla divnog čoveka, velikog humaniste, sjajnog privrednika i nenadmašnog ministra, Bratislava Bate Gašića Santosa. Kakav je to čovek, kakav kolos, kakav trudbenik, prijatelj, brat, muž, kolega, naučnik i državnik slušali smo satima od njegovih partijskih drugova i Vučića samog. O njemu i zlikovcima, prostacima, moralnim krpama i čudovištima iz opozicije i medija, vazda žednih krvi takvih mučenika koji bez glasa i hropca stradaju za otadžbinu.

23c0bbf48f5a1f2896dc89a172348192.jpg

 

Tako su se grdno prevarili oni koji su očekivali da će se govoriti o prostaku sa falsifikovanom diplomom, štetočini zalutaloj na mesto ministra koja u jednoj rečenici uspe da mufljuski unizi medije i žene.  Da se prikaže kao antidemokrata i kao vulgarni seksista. Ne: umesto toga dobili smo takmičenje u recitovanju oda i panegirika hodajućoj metafori palančke bahatosti. No ni to nije bilo sve, i to je bilo malo.

Predsednik vlade lično, uz pomoć dva Ruzvelta, jednog Vebera i jednog De Sent-Egziperija uzeo je na sebe da uz sasluženje Babića, Marijana Rističevića i prepoštene Maje Gojković održi pedavanje o pristojnosti. Ni manje ni više.

A onda se desio tvit:

kXqMZa6.png 

Zgroženi vazduplohovac i družina čiji je maternji jezik kočijaški a daijalekt govor mržnje skupila se i zajedno sa takođe zgroženim koalicionim partnerima naspustila salu. Valjda da ne bi morala i dalje da čita tvitove, šta li?

Kakogod, neko bi, ko nije sklon vladajućoj eliti Srbije rekao da je kurva u oku posmatrača. A da se tvit, kad je prepoštena Maja Gojkopvić u pitanju, odnosio na desetine miliona evra koje je koštala grad Novi Sad kao njegova bivša gradonbačelnica; ili na njenu sklonost da menja poliitčka mišljenja i političke partije idući s kolena na koleno kao narodna pesma, što reče Radovan III?

Svejedno, potpuno spontano a po scenariju koji je predviđao i učenje napamet izreka pomenutih političara, pisaca i filozofa, Aleksandar Vučić ostao je u sali pred krvožednom opozicijom. Sam protiv svih, smiren i pristojan da tihim glasom punim spokoja objasni da mu niko ništa ne može. 

A u komediji/tragediji/farsi/ vodvilju u kome Vučić drži vakelu o pristojnosti, Maja Gojković o poštenju a Marijan Rističćević o kulturi zaista je potpuno nebitno šta su opoozicioni poslanici govorili, a govorili su odlično, većinom.

Tako je kampanja za aprilske izbore u Srbiji počela skupštinskom komemoracijom živom čoveku.  A opet, ovolika količina političkog ludila možda pokaže da su zvona zvonila sasvim nekom drugom.



Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

silver silver 11:32 08.02.2016

Re: Jako dobar

Zašto nije dobar, Emsi?
freehand freehand 11:58 08.02.2016

Re: Jako dobar

naslov bloga, Freehand :)

Gledajući to zasedanje dnevni utisak je samo pojačan, sad već do grmljavine. I čitava ova razmena potpuno je u skladu sa tim utiskom da je sve izokrenuto. I levo i desno, dobro-loše, pristojno-nepistojno, gore-dole. Sve je naopako i sebe vidim kao da sam u bestežinskom stanju i ne mogu da uspostvim ravnotežu a nemam za šta da se uhvatim i stabilizujem se u limbu.
A opet, što rekao Brana Crnčević - ne mogu da ljubim svinju u dupe makar nikada ne jeo čvaraka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:59 08.02.2016

Re: Jako dobar

mene podseca na jedan od prvih naslova koje sam samostalno pogledao u bioskopu -разбијешњели макс с ону страну олујне куполе...



silver silver 12:16 08.02.2016

Re: Jako dobar

Da, tako sam i shvatila način na koji si naslov vezao za taj osećaj da je sve u limbu i izokrenuto. Meni, sa strane, se još dodatno čini i da se tapka u mestu, u nedogled. I ceo taj simbolizam ogledala: da se u njemu vidi i naš odraz. Poslednje reči 'da su zvona zvonila sasvim nekom drugom' dodatno pojačavaju tegobu jer John Donne kaže u svojoj pesmi: 'I stoga nikad ne pitaj za kim zvono zvoni: ono zvoni i za tobom.'
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:53 08.02.2016

Re: Jako dobar

а možda - pre - samo klika na vlasti manevriše i dodatno prolongira bivanje u limbu, jer je svesna da će, ukoliko dopusti, modernizaciju, tehnologizaciju, kompjuterizaciju, _________________________ ׂׂ(dopiši -izaciju), otići i lahko na smjetlište povjesti? ili možda klika, premudro, želi slower pace da bi na taj način, ingeniozno, zaštitila zemlju od prenaglih i nejasnih promena u neizvesnom svetu?
emsiemsi emsiemsi 13:47 08.02.2016

Re: Jako dobar

silver
Zašto nije dobar, Emsi?

Зато !
Шта значи то --- Србија с ону страну огледала !?
То не значи ништа --- јер, с ону страну огледала нема ништа, не постоји ... постоји само оно с ове стране огледала.
То што је с ове стране огледала је јако ружно (великим делом заслугом Фрихендових).
Но, без обзира што је ружно, наше је - ми друго немамо.
Заблуда је било којих (црвених, жутих, плавих, црних, ...) је да ће то ружно да нам неко други преправи у лепо.
Ја чекам оне који ће то јасно да кажу - без икаквог муцања и хипербола.
silver silver 14:48 08.02.2016

Re: Jako dobar

Emsi, naslov svakako ima preneseno značenje i po meni je vrlo efektno upotrebljen; stilske figure i služe zato da obogate i prošire osnovni sadržaj. Moja asocijacija je bila na jedan roman gde se kroz simbolizam (npr. šahovske table ili neobične upotrebe jezika) govori o slobodnoj volji, slobodi izbora (i iluziji o istoj), težini reči i taj smisao sam tražila u tekstu o nastupu aktera na našoj šarolikoj skupštinskoj pozornici i to su pojmovi koji figuriraju i u političkom prostoru.

U odredjenom smislu, svekolike izborne kampanje, ma gde da se odigravaju, dobijaju pomalo oblik jednog alternativnog sveta, sa one strane ogledala. Na još jednu frazu sam pomislila - "through a glass, darkly". Inače, hiperbola se u politici već izlizala od upotrebe.

Mislim da tekst ne spori "svojinu" toga što je ružno. Ja sa ove vremenske i prostorne distance nisam upućena u detalje mada se primetno već godinama neki obrasci političkog ponašanja ponavljaju i to je najstrašnija činjenica. Bojim se da ne bude da čekamo Godoa (Ја чекам оне који ће то јасно да кажу).
emsiemsi emsiemsi 15:01 08.02.2016

Re: Jako dobar

silver
Emsi, naslov svakako ima preneseno značenje i po meni je vrlo efektno upotrebljen; stilske figure i služe zato da obogate i prošire osnovni sadržaj. Moja asocijacija je bila na jedan roman gde se kroz simbolizam (npr. šahovske table ili neobične upotrebe jezika) govori o slobodnoj volji, slobodi izbora (i iluziji o istoj), težini reči i taj smisao sam tražila u tekstu o nastupu aktera na našoj šarolikoj skupštinskoj pozornici i to su pojmovi koji figuriraju i u političkom prostoru.

U odredjenom smislu, svekolike izborne kampanje, ma gde da se odigravaju, dobijaju pomalo oblik jednog alternativnog sveta, sa one strane ogledala. Na još jednu frazu sam pomislila - "through a glass, darkly". Inače, hiperbola se u politici već izlizala od upotrebe.

Mislim da tekst ne spori "svojinu" toga što je ružno. Ja sa ove vremenske i prostorne distance nisam upućena u detalje mada se primetno već godinama neki obrasci političkog ponašanja ponavljaju i to je najstrašnija činjenica. Bojim se da ne bude da čekamo Godoa (Ја чекам оне који ће то јасно да кажу).

Ееееее, предобра наша Силвер.
Успут --- ти ниси Силвер, ти си (за мене) Голд. Камо среће да нас је више таквих као ти - где год да живели.
silver silver 15:34 08.02.2016

Re: Jako dobar

Emsi, uvek tako dobar prema meni. Veliko hvala :)
Lionsgate Lionsgate 13:52 08.02.2016

Lice-Nalicje

Danas iscitah da su bivseg ministra gradjevine zaposlili u Klinicki centar Vojvodine na poziciju specijaliste ortopedije iako nije upisan kao clan lekarske komore, iako nema dokaza da je polozio specijalizaciju, iako nema nikakvu praksu, iako postoji zabrana zaposljavanja, iako... ala DS puca sam sebi autogolove na samo dva meseca pred izbore. Ni Free ne bi mogao da ih spasi i izvede na pravi put...
ivana23 ivana23 16:11 08.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Lionsgate
Danas iscitah da su bivseg ministra gradjevine zaposlili u Klinicki centar Vojvodine na poziciju specijaliste ortopedije iako nije upisan kao clan lekarske komore, iako nema dokaza da je polozio specijalizaciju, iako nema nikakvu praksu, iako postoji zabrana zaposljavanja, iako... ala DS puca sam sebi autogolove na samo dva meseca pred izbore. Ni Free ne bi mogao da ih spasi i izvede na pravi put...

Sto ne dade link? Od napisanog, bar polovina nije istina.
Lionsgate Lionsgate 17:03 08.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Ivana ti ne mozes da nadjes link?!?! Daj, bre...
021, a sto se istine tice preneo sam samo sta sam tamo iscitao a oni su, zamisli, DS glasilo, tako da mozes tamo da se zalis.
freehand freehand 17:13 08.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Lionsgate
Ivana ti ne mozes da nadjes link?!?! Daj, bre...
021, a sto se istine tice preneo sam samo sta sam tamo iscitao a oni su, zamisli, DS glasilo, tako da mozes tamo da se zalis.

Što bi Ivana tražila linkove za nešto što si ti citirao/parafrazirao?
Lionsgate Lionsgate 17:24 08.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Zato sto je to njena praksa na ovom blogu, nema vesti koju nije linkovala na blogu pa sam zapanjen. Ali mozda joj se ova vest ne svidja pa ne moze da nadje link..
freehand freehand 17:25 08.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Lionsgate
Zato sto je to njena praksa na ovom blogu, nema vesti koju nije linkovala na blogu pa sam zapanjen.

Otpanji se pa linkuj svoju. Ja sam našao samo ovo:

Drobnjak: Oliver Dulić me nije pritiskao

NA LICU MESTA
AUTOR: V. JEREMIĆ

Beograd - Bivši ministar životne sredine i prostornog planiranja Oliver Dulić nikada nije urgirao da se kompaniji "Nuba invest" dodeli posao postavljanja optičkih kablova na državnim putevima, rekao je juče u Specijalnom sudu Zoran Drobnjak, v. d. direktora u Javnom preduzeću "Putevi Srbije". On je iznoseći svoju odbranu negirao krivicu, ističući da je sve vreme postupao u okviru zakonskih ovlašćenja.

- See more at: http://www.danas.rs/danasrs/drustvo/__drobnjak_oliver_dulic_me_nije_pritiskao_.55.html?news_id=311689#sthash.p1cBEIU1.dpuf
Lionsgate Lionsgate 17:30 08.02.2016

Re: Lice-Nalicje


Citas li? 021. . 021.rs
Kazu da su je preneli sa Blica, te novine ne citam pa ne znam sta kod njih pise.

freehand freehand 19:14 08.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Lionsgate

Citas li? 021. . 021.rs
Kazu da su je preneli sa Blica, te novine ne citam pa ne znam sta kod njih pise.


O linku je reč, Lionsgate, ne o tome da kažeš "odatle". Pa u drugom navratu dodaš i preneto. i to iz vrlo pouzdanog izvora.
Ovako kako je napisano meni deluje kao obična splačina, standardna već za tu namenu i taj majndset, što bi rekao Antoan de Sent Delano Andrić Tolstoj.

Ali... Imamo čoveka koji vodi državu a noći provodi učeći napamet misli velikih ljdudi sa interneta ne bi li zasenio prostotu. ja bih o tome mislio
Lionsgate Lionsgate 20:08 08.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Ako ti kazes da se tamo nije zaposlio onda i nije, jer kad si ti bio u krivu. Ok, bumbare odoh ja da radim nesto od cega se zivi, ovo je mlacenje prazne slame.
freehand freehand 20:22 08.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Ako ti kazes da se tamo nije zaposlio onda i nije, jer kad si ti bio u krivu. Ok, bumbare odoh ja da radim nesto od cega se zivi, ovo je mlacenje prazne slame.

Ovo je izvanredan način: počneš sa insinuacijama a završiš neistinom.
Uz to se odlično slaže i ovo njesra odoh ja da radim, vi ste svi bespolseni džabolebaroši.
Lionsgate Lionsgate 08:22 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Ovo je izvanredan način: počneš sa insinuacijama a završiš neistinom.


Bumbare, danas si cak i ti dosao do iste informacje? Splacina zamisli, kako drugacije da kvalifikujes vest u kojoj DS nije opisana na lep nacin...
freehand freehand 08:53 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Lionsgate
Ovo je izvanredan način: počneš sa insinuacijama a završiš neistinom.


Bumbare, danas si cak i ti dosao do iste informacje? Splacina zamisli, kako drugacije da kvalifikujes vest u kojoj DS nije opisana na lep nacin...

To "bumbar" je, pretpostavljam, nešto što imaneki skriveni značaj a teba da pojača tvoj nadmoćni stav?
Ako ja tebe nazovem balegarom misliš da će i mene obliti isti taj osećaj? Ili si ti samo još jedan nepristojan čovek koji misli da mu takve stvari pomažu da izgleda pametniji?
Ali obrati pažnju na detalj da ja ništa ne kažem ni o Duliću ni o slučaju. Govorim o tvom načinu saopštavanja - doduše umesto Ivane - i o verodostojnosti medija za koji kažeš da je takve tvrdnje preneo iz onog još verodostojnijeg.
Lionsgate Lionsgate 09:28 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Ali obrati pažnju na detalj da ja ništa ne kažem ni o Duliću ni o slučaju. Govorim o tvom načinu saopštavanja - doduše umesto Ivane - i o verodostojnosti medija za koji kažeš da je takve tvrdnje preneo iz onog još verodostojnijeg.


Danas, a ovo ispod juce:

Ovako kako je napisano meni deluje kao obična splačina, standardna već za tu namenu i taj majndset, što bi rekao Antoan de Sent Delano Andrić Tolstoj.


U samo 3 tvoja posta na istom mestu. Dovoljno.
freehand freehand 09:36 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

U samo 3 tvoja posta na istom mestu. Dovoljno.

Pobogu. Svojim si rečima preneo nešto što ne znaš ni gde si pročitao. Takva bi tvrdnja morala da se pozove na neki dokument ili makar na nečiju izjavu. Jer bi u suprotnom, ako je ono što je napisano sve tačno - bila upravo ono što kažeš, plus krivično delo po nekoliko osnova.
Pošto ti ne samo što ne daješ link nego se još i nešto kao raspravljaš koristeći se standardnim frazama, a usput počinješ da vređaš što nije lepo Lajonsgejte, ja ti kažem da sve to kao način podseća na splačinu., I grešim, naravno, jer taj postupak jeste splačina.
Dakle, mnogo bi produktivnije bilo da si našao i linkovao odakle je vest, pa pošto jeste interesantno da probamo da vest ispratimo i uverimo se u verodostojnost i laž. I da tako i Ivani dokažeš da kad kaže da je polovina neistinita - nije u pravu.
Tako rade pristojni ljudi, naime. Poštenoj Maji i njenim drugarima tako nešto, naravno, ne terba.
Lionsgate Lionsgate 10:23 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Post sam postavio u 13.52h, vest je na vecini medija u Srbiji objavljena od 11.30-13.30h ( sad sam proguglao), i sad Ivana ne moze da nadje vest, ona cijih je 90% postova link na vest. No poenta je da si ti juce u 20.00h napisao da je to splacina, pretpostavljam da tako kvalifikujes laznu informaciju a ispostavlja se da je KCV vec juce poceo da baca maglu saopstenjima na tu vest. Meni recimo vredja inteligenciju njihovo saopstenje ali posto sam i sam bio deo sistema (doduse kao srafcic) znam kako to ide, mozda nekog i ubede tim saopstenjem.

Free, ne mislim ja da je Maja, Mircic ili njihov shef bolji od Dulica ili Pajtica, po meni je to slicna bagra, interesna zajednica sklopljena radi licne koristi. Ne misle oni o tebi, meni ili ljudima sa Kalenic pijace, njima je stalo samo da se dobro ugradjuju dok mogu. U tom smislu je i Dulicevo zaposljavanje, na dva meseca pred izbore Pajtic puca DS-u u nogu po zna koji put. Niko od nas ne misli da Dulicu tih 80-90 hiljada dinara znaci nesto, on ima i previse, ali bi znacilo nekom mladom lekaru koji mozda ne bi otisao iz ove zemlje, mozda bi nekog uverilo da ova zemlja ima perspektive da je raspisan konkurs po zakonu. Ovako samo mozemo da konstatujemo da su mnogo isti, SNS je ucio od sampiona.

Meni nije tesko da ti se izvinem, izvini.
freehand freehand 10:34 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Meni nije tesko da ti se izvinem, izvini.

Odličan početak, iozvinjenje prihvaćeno..
Nema ni "bumbaru" - znači možemo da razgovaramo.
Dakle: "splačinom", da ponovim, smatram montirane i neutemeljene optužbe bazirane na polkuistinama ili lažima.
Na ovo uopšte nisam guglao očekujućiu da ti ponudiš citat ili link. Opet ne iz pizme već bi mi to bilo normalno a i nisam nešto preterano zainteresovan. Sve mi, naime, deluje toliko naduvano i montirano da realno nemam ni želju da pročitam. čak bih smeo i da se kladim da je najmanje polovina neistina pravljena sa jasnom namerom diskvalifikacije, i Dulića i Ds.kao ovo sa babićem i grobnim mestom, na primer.
A Pajtić... Ono sa tablama na kojima se sam sebi zahvaljuje na doprinosu državi i građanima valjda mu je dosta za ceo život. Doduše, ja ni u takvu idiotsku glupost nisam mogao da poverujem, no mnogo bi bilo da mu se takva stvar ponovi u ovakvom trenutku.
I napose - rekoh već: ako je ovo što si naveo istina, tu ima nekoliko krivičnih dela. I mislim da ne postoji grupa ljudi koja je toliko glupa da to sve učini u Srbiji u ovom momentu.
Lionsgate Lionsgate 10:58 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

I napose - rekoh već: ako je ovo što si naveo istina, tu ima nekoliko krivičnih dela. I mislim da ne postoji grupa ljudi koja je toliko glupa da to sve učini u Srbiji u ovom momentu.


Znas kako to ide u Srbiji? Nekom iz vrha padne na pamet da bi moglo da se nesto uradi, nekome od njihovih pomogne ( a gde sam ja tu?) i tu ideju baci nanize kao ultimativnu zelju (naredbu), onaj ispod je sutne za jos jedan nivo nize i onda se to pokusa realizovati. Nema veze sto nema veze sa zakonom, ukusom, obicajima, tradicijom, strukom - to je stiglo iz Skupstine grada, pokrajine, republike, iz kabineta gradonacelnika ili predsednika vlade. Mora na izvrsenje, ako se neko od ljudi ispod pobuni jer ne zeli da ide protiv zakona i principa onda se pomera i dovodi neko ko ce potpisati i izvrsiti nalog. Tako funkcionise javni sektor u Srbiji. Rekoh da sam i sam bio deo toga, za 4 godine koliko sam tamo radio 5 puta sam pomeran po radnim mesta jer nisam hteo da potpisujem i overim ideje koje su stizale iz kabineta Djilasa ili Malog. Ljudi su tamo smenjivani zato sto gradski menadzer nije imao vode da se istusira jer je iskljucena cela zgrada zbog pucanja cevi, za primer.

Protiv bivseg ministra se vodio istrazni postupak, sad mu se sudi (bilo to namesteno ili nenamesteno) a on je u medjuvremenu bio zamenik generalnog direktora javne ustanove u Pokrajini i racunopolagac. Bez obzira na zakon sta kaze moral? A sef DS-a i pokrajinske vlade je pride pravnik. Po cemu su onda drugaciji od naprednjaka? Kako ce onda motivisati i ubediti obicne glasace da izadju i glasaju za njih?
emsiemsi emsiemsi 11:26 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Lionsgate

.... Tako funkcionise javni sektor u Srbiji. Rekoh da sam i sam bio deo toga, za 4 godine koliko sam tamo radio 5 puta sam pomeran po radnim mesta jer nisam hteo da potpisujem i overim ideje koje su stizale iz kabineta Djilasa ili Malog. Ljudi su tamo smenjivani zato sto gradski menadzer nije imao vode da se istusira jer je iskljucena cela zgrada zbog pucanja cevi, za primer.
...

Немој да причаш !
Па зар смо се ми 5. октобра за то борили !?
Зар смо ми за то дерали наше Нике патике, лупали у шерпе Металац - Горњи Милановац итд...
freehand freehand 13:48 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Znas kako to ide u Srbiji?

Ne ide to tako u Srbiji, nego u čitavom svetu, a samo je pitanje nivoa, širine i broja i učestalosti hvatanja/smenjivanja/hapšenja. Samo se po tome razlikuju bolje i lošije uređene zemlje.
kao i po tome da li postoji namera da se tako funkcioniše, ili se pojedine grupe u okviru sistema udružuju radi protivzakonitog ostvarivanja interesa. Mislim ako ćemo o tome ozbiljno. A možemo i demagoški, kao URS i SNS sa parolama protiv partijskog zapošljavanja i sistemske korupcije.
Protiv bivseg ministra se vodio istrazni postupak, sad mu se sudi (bilo to namesteno ili nenamesteno) a on je u medjuvremenu bio zamenik generalnog direktora javne ustanove u Pokrajini i racunopolagac. Bez obzira na zakon sta kaze moral? A sef DS-a i pokrajinske vlade je pride pravnik.

Ne znam šta zakon o toime kaže, računam da Pajtić zna. Da sam na njegovom mestu, na primer, da znam da zakon to ne brani i da sam ubeđen u njegovu nevinost - možda bih i ja, ako sam pri tome uveren u njegovu stručnost i sposobnost - postupio na isti način. Uprkos javnom hajpu.
Po cemu su onda drugaciji od naprednjaka?

Mislim da sam o ovome rekao već više nego dovoljno, da se ne ponavljam.
Ali evo male ilustracije:



Kako ce onda motivisati i ubediti obicne glasace da izadju i glasaju za njih?

Ja da sam us tranci i da se nešto pitam ja nikog ne bih ni motivisao ni ubeđivao. Predstavljao svoj program a glasači po svesti i savesti. kako budu glasali tako će i živeti, sa svojim izborom. Meni je to potpuno fer.

Lionsgate Lionsgate 14:44 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Ne ide to tako u Srbiji, nego u čitavom svetu, a samo je pitanje nivoa, širine i broja i učestalosti hvatanja/smenjivanja/hapšenja. Samo se po tome razlikuju bolje i lošije uređene zemlje.


S tim da u svetu zaposleni u javnoj sluzbi na koga vrse pritisak moze da ako ih vec ne prijavi nekoj efikasnoj sluzbi bar ode na neko drugo radno mesto nevezano sa prethodnim, u Srbiji je i prvo i drugo imaginaran pojam. Zato ovde i nema boraca protiv vetrenjaca.


Ne znam šta zakon o toime kaže, računam da Pajtić zna. Da sam na njegovom mestu, na primer, da znam da zakon to ne brani i da sam ubeđen u njegovu nevinost - možda bih i ja, ako sam pri tome uveren u njegovu stručnost i sposobnost - postupio na isti način. Uprkos javnom hajpu.


Posao u javnoj sluzbi bez konkursa? Ok, ispravni su u svemu do boli ali ne daje mu posao svog savetnika za bezbednost nego posao u drzavnoj bolnici, pri tome imas stotine nezaposlenih lekara. To je prva poruka, druga poruka je "ko vas jebe, ne hajem ja za vase tuzlastvo, zakone RS i obicne glasace, uradicu kako ja mislim da treba", u cemu je razlicit od Vucica?




da sam o ovome rekao već više nego dovoljno, da se ne ponavljam.
Ali evo male ilustracije:


Ilustracija ti je jos jedan autogol, ta zena je u trenutku kad je podnosila ostavku morala biti u zakonskoj penziji, imala je 61 godinu zivota i Djilasu je bilo lako da je "zrtvuje". Inace svi ti koji su u zadnjih 15-tak godina morali da podnesu ostavke su ili otisli u penziju ili su dobili drugi drzavni posao, niko nije najuren na biro.


Ja da sam us tranci i da se nešto pitam ja nikog ne bih ni motivisao ni ubeđivao. Predstavljao svoj program a glasači po svesti i savesti. kako budu glasali tako će i živeti, sa svojim izborom. Meni je to potpuno fer.


Mozda je tako u Norveskoj, ovde je to utopija.
freehand freehand 14:49 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Zato ovde i nema boraca protiv vetrenjaca.

Ima. bar si sebe tako opisao.
Izvini.
Posao u javnoj sluzbi bez konkursa? Ok, ispravni su u svemu do boli ali ne daje mu posao svog savetnika za bezbednost nego posao u drzavnoj bolnici, pri tome imas stotine nezaposlenih lekara. To je prva poruka, druga poruka je "ko vas jebe, ne hajem ja za vase tuzlastvo, zakone RS i obicne glasace, uradicu kako ja mislim da treba", u cemu je razlicit od Vucica?

Nisi opbratio pažnju na "ako je se po zakonu"?
Ilustracija ti je jos jedan autogol, ta zena je u trenutku kad je podnosila ostavku morala biti u zakonskoj penziji, imala je 61 godinu zivota i Djilasu je bilo lako da je "zrtvuje". Inace svi ti koji su u zadnjih 15-tak godina morali da podnesu ostavke su ili otisli u penziju ili su dobili drugi drzavni posao, niko nije najuren na biro.

A Slobodan Milosavljević i Mlađan Dinkić su... Šta?
Doduše, Dinkić se vratio. Zajedno sa Veljom Ilićem i vulinom, ali kod Vučića.
Mozda je tako u Norveskoj, ovde je to utopija.

Rekoh - ja bih tako. Ovi će nesrećnici ipak pre tebe poslušati i dodvoravati se.
I to onima koji sa njima nikakve veze ni po kom osnovu nemaju.
Lionsgate Lionsgate 15:15 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Ima. bar si sebe tako opisao.
Izvini.


Ja sam to mogao da uradim, imao sam zaledjinu u necemu drugome i samo me je neka vrsta inertnosti drzala na nekom mestu gde sam imao kontakta sa drzavnim sluzbenicima. Bilo je lose, vredjanje zdrave logike, ali covek se nada da ce se nesto promeniti, decija nada, no na kraju uvidi da u Srbiji nema promena.

Nisi opbratio pažnju na "ako je se po zakonu"?

Mislim da je po zakonu da se za posao u drzavnoj sluzbi raspise konkurs za posao, to zovu transparentnost.


A Slobodan Milosavljević i Mlađan Dinkić su... Šta?

Milosavljevic je opet otisao na neku drugu funkciju, predsednik Privredne komore ili nesto slicno. Dinkic se uvek muvao oko vlasti, bio je guverner NBS, ministar kod Kostunice, Cvetkovica, Vucica... iz vlasti je ispao tek kad je pao ispod cenzusa. Na biro za nezaposlene ili u privatan biznis se ne odlazi iz stranke koja je u vlasti.
freehand freehand 16:56 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje


Milosavljevic je opet otisao na neku drugu funkciju, predsednik Privredne komore ili nesto slicno. Dinkic se uvek muvao oko vlasti, bio je guverner NBS, ministar kod Kostunice, Cvetkovica, Vucica... iz vlasti je ispao tek kad je pao ispod cenzusa. Na biro za nezaposlene ili u privatan biznis se ne odlazi iz stranke koja je u vlasti.

Milkosavljević je smenjen kao ministar a mislim da grešiš za komoru.
Dinkić je te 2011. konačno oteran iz vlade atrebalo je da ceo URS ode, čime bi korupcija bila secnuta za bar trećinu. Pisao je Krstić o tome, čini mi se. Onda je Tadić došao ujutro i rekao Cvetkoviću da Dinkić ide ali URS ostaje kao koalicioni partner. ŠTa se tu desilo valjalo bi pitati Tadića. Uz odustajanje od one rezolucije u UN kad je Jeremić plačući obrazlagao odustajanje u UN i pravu bljuzgu oko TC Ušće i poklanjanja zemljišta pa zaklinjanje na "teranje do kraja" - to su mu u mojim očima najveći promašaji.
Dakle - da, Dinkić je oteran sa mesta ministra.
Lionsgate Lionsgate 20:40 09.02.2016

Re: Lice-Nalicje

Veruj da ja vise ni ne pamtim imena tih ljudi, ni godine kad su bili to sto su bili, pogotovo sto sam preskocio neke godine u Srbiji tokom 2000tih.
tasadebeli tasadebeli 14:07 08.02.2016

Srbija s onu stranu ogledala

А и шире...


ЛИНК



Одмах сам се препознао у бубњару.

Човек је звер!
berman berman 17:23 08.02.2016

artuković objavljuje rat americi

neb ja da trolam,, al vidim komšiskoj državi antifašti koji se okupljaju oko pozdrava "za dom spremni" prtotestvuju protiv slike blažene uspomene Močila popa Đuića.. pa reko da pitam smeta li to ove atlantiste tipa Jelena Milić što da prostiš pizde na Američkog uglednika nositelja razni velereda..
misli neke euroatlanske vrednosti treba čuvat ko zenicu oka
G.Cross G.Cross 20:24 08.02.2016

ILT

I Tomu.

Predsednik Tomislav Nikolić izjavio je danas da je Srbiji "Istok u srcu", ali da želi da živi kao Zapad, pa zato ne može da se opredeli, saopštila je kancelarija predsednika Srbije


Prvo, ja sam cuo od Vucica da se Srbija opredelila.

Drugo, ovo
saopštila je kancelarija predsednika Srbije
me ubija

Izvor: Novosti, danas
freehand freehand 20:26 08.02.2016

Suze

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 02:55 09.02.2016

Текст

Мухарем Баздуљ, ваља прочитати...

Пре тачно две године, у фебруару 2014, седим у неком већем друштву након што се лепо појело и попило. Време је предизборно, па су и теме предизборне. Од десетак људи, за пола бих рекао да су бивши белолистићари који су се покајали па агитују за Демократску странку. У другој половини углавном су бивши „чедисти”, садашњи (односно тадашњи) „радуловићевци”. Свима је заједнички радикални антивучићизам. У једном тренутку за реч се јавља девојка у касним двадесетим годинама, амбициозна и образована, која се недавно вратила с неке стипендије из Западне Европе и која је сада разапета између два света. Каријерне тежње вуку је натраг на Запад, а породица, емоције, па и неки нерефлектовани (локал)патриотизам, вежу је за Београд. Она изговара кратки монолог чија је суштина то да њу политика и политичари не занимају, а да је једино што је занима да се Србија неповратно „конектује” на Запад и да, у што је могуће краћем року, постане пуноправна чланица Европске уније. Онда сам кратком репликом изазвао њен доста интензиван бес. Рекао сам, наиме: „Извини, а зашто си онда ти против Вучића?”

LINK
freehand freehand 09:07 09.02.2016

Re: Текст

Мухарем Баздуљ, ваља прочитати...

Mogao sam i misliti zašto se Krstiću dopao. I tačan od reči do reči.
Samo krajnje uprošćen, jer niti su svi - čak ih je sve manje - u Srbiji za bezglavo srljanje u EU (šta god to 2016, bilo a menja se dnevno), niti se slažu sa time da Vučić mora da obavi svoju kosovsku misiju. Dapače.
A moje neslaganje najviše počiva upravo na činjenici da se napredak Srbije ka toj EU a pod Vučićem svodi na taktiku spaljene zemlje, gde će to što uđe (a neće, po svoj prilici, nikad) biti samo utrina. Bez ljudi i bez života.

P.S. interesantno je još nešto - licemerje onih koji Vučića dožiuvljavaju samo kao sredstvo za ostvarenje velikog cilja. kao da to nismo videli toliko puta do sada, i kao da "belolistićari" nisu imali upravo tu ideju, samo malo ranije spoznali svoju naivnost?
martin_krpan martin_krpan 07:20 09.02.2016

Mobutov efekat

Istorija se ponavlja. Licemjerni i tehnokratski "Zapad" još jednom podržava režim koji spolja izgleda moderno i zapadnjački a iznutra toleriše gušenje kompletnih individualnih sloboda i organizovani kriminal. Tito, Milošević, sada i Vučić vladaju po principu: Ako "nas" ne podržite, na ovom prostoru će se sve urušiti. Zadnja karta koja Vučiću omogućava "Zairsku agendu" je Briselski sporazum. Kada ta karta nestane (a nestajale su ihahaaaj i mnogo bolje karte koje je Broz imao, a i Milošević) ostaće mala, tužna, distopična Srbija, sa njenim starim građanima.

looping looping 07:47 09.02.2016

Re: Mobutov efekat

Kada ta karta nestane (a nestajale su ihahaaaj i mnogo bolje karte koje je Broz imao, a i Milošević) ostaće mala, tužna, distopična Srbija, sa njenim starim građanima.

Što se ti toliko bojiš Srbije?
Opusti se malo.
tasadebeli tasadebeli 09:37 09.02.2016

Re: Mobutov efekat

looping
Kada ta karta nestane (a nestajale su ihahaaaj i mnogo bolje karte koje je Broz imao, a i Milošević) ostaće mala, tužna, distopična Srbija, sa njenim starim građanima.

Što se ti toliko bojiš Srbije?
Opusti se malo.







rade.radumilo rade.radumilo 16:12 09.02.2016

Re: Mobutov efekat

Licemjerni i tehnokratski "Zapad" još jednom podržava režim koji spolja izgleda moderno i zapadnjački a iznutra toleriše gušenje kompletnih individualnih sloboda i organizovani kriminal.


Ništa Zapad ne podržava. Bole njih patka ko je gde na vlasti, dokle god ne izvozi s*nja, u komšiluk i ne koči biznis (ako ima zainteresovanih). Kako za ovu šljiva-republiku nema nešto zainteresovanih biznismena, sa Zapada, hebe im se živo što ćemo mi da se natežemo s njim ko pijani s gaćama.
freehand freehand 17:05 09.02.2016

Gradonačelnik Zaječara

... daje izjavu:

freehand freehand 18:33 09.02.2016

Sastav

A evo i sastava ministarke Mihajlović objavljenog u "Politici". prenosi N1:

Mihajlović: Ne plašite građane Evropom

Treba nam EU da bismo sebi i drugima pokazali koliko smo sposobni, da pokažemo našu istoriju i tradiciju. Trebaju nam i šajkača, i laptop! I kajmak, i bela nemačka kobasica! I plazma i mocart kugle

KLIK
G.Cross G.Cross 21:00 09.02.2016

Re: Sastav

Iz Linka gore,
Zorana Moihajlovic kaze:

"Srbija na putu ka u EU znači da ćemo sa Rusijom da gradimo nove pruge i novi dispečerski železnički centar. Znači da sa Kinom da gradimo autoputeve i prugu do Budimpešte po evropskim standardima. Znači da nećemo da zaboravimo i okrenemo leđa našim starim prijateljima, već da želimo da širimo krug novih. Zato, neka Vas niko ne plaši EU! Ova vlada jako dobro zna kuda Srbija treba da ide i gde je cilj, da našoj deci ostavimo bolju, uređeniju, pristojniju, bezbedniju, moderniju i evropsku Srbiju", napisala je Zorana Mihajlović za Politiku.


A Dzoni kaze:

Zašto tražiš karizmu u sebi punjena ptico
mogućnost prosvijećenosti
razdvaja te u beskraj od žudnje za misijom
miris zemlje
koncentrični krugovi gluposti i neznanja
kao prstenje
ono dalje ne razumijem
izgleda mi da je mrtva straža

rekoh sebi
moj bože koliko demagogije sustavno poređane u artiljerijske salve
koliko pokradenih misli iza koji ne stoji ništa osim
mržnje
sujete
vlasti
i koliko pokvarenosti treba da se izlije pred naše noge
i kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare

i rijeka nije bila rijeka u samom početku
i nije nužno da ne bude ponornica do kraja
što se događa kad mrtvi fazani lete iznad naših glava
kad mrtvi fazani lete
a nijedan ne pada
I što se događa kad očajanje zahvati ljude
kad očajanje neumitno prelazi u kajanje
gledajući iz daljine konture na sceni
padaju mi na pamet vodene boje
umazane ruke
brzo se peru


A ja kazem, Srbijo, na neki glupi nacin ja bespomocno verujem da zasluzujes bolje ali izgleda da to nije slucaj.


Znači da nećemo da zaboravimo i okrenemo leđa našim starim prijateljima, već da želimo da širimo krug novih.

Interesantno i Zorana i Toma diploma koji su , je li kao na suprotstavljenim stranama misle da nam je istorisjki prijatelj Istok a da pragmaticno treba da savijemo rep i idemo na zapad.

Budale.
freehand freehand 21:08 09.02.2016

Re: Sastav

Interesantno i Zorana i Toma diploma koji su , je li kao na suprotstavljenim stranama misle da nam je istorisjki prijatelj Istok a da pragmaticno treba da savijemo rep i idemo na zapad.

Ne istok, Rusija. A Zorana to sigurno ne misli, ali misli da biračko telo to misli i očekuje, pa se ne sme baš grubo.
Da misli - bila bi u pravu.
G.Cross G.Cross 21:18 09.02.2016

Re: Sastav

Ne istok, Rusija

Dobro, ja sam hteo da budem soft.


A Zorana to sigurno ne misli, ali misli da biračko telo to misli i očekuje, pa se ne sme baš grubo.


Ovde se ne slazem, ja u stvari mislim da ona to veruje i tacno to da je zapad neprirodan za Srbiju ali dobar za njenu licnu karijeru, ali koga briga za Srbiju.

Gresi u oba slucaja Long term . Short term njeno dupe je ugodno smesteno i to je jedino sto je vazno u njenom univerzumu.

Da se raumemo, mislim da bi svi ostali politicari iz svih ostalih partija u Srbiji uradili isto da mogu , i to je tragedija Srbije.

Glasajte za one koji su vam najmanje odvratni.
ivana23 ivana23 21:27 09.02.2016

Re: Sastav

A Dzoni kaze:


freehand freehand 21:34 09.02.2016

Re: Sastav

Gresi u oba slucaja Long term . Short term njeno dupe je ugodno smesteno i to je jedino sto je vazno u njenom univerzumu.

Nebitna je ona, ovde sam je postavio samo kao ilustraciju pameti u SNS. Ako je ona potpredsednik (mislim, da ne guglam) a piše ovakve sastave na nivou prosečnog srednjkoškolca...
Što se spoljne politike tiče ajd još jednom: ko god da dođe na vlast i šta god da mu je namera pre nego što položi zakletvu neće moći da bitno menja ono što imamo već 15 godina. Balansiranje i ekvilibristiku.
Pitanje je samo kad će doći momenat da se taj čvor seče i kad ćemo imati ili ponovo mlaćenje spolja, ili mlaćenje iznutra ili oboje.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:47 09.02.2016

Re: Sastav

anje je samo kad će doći momenat da se taj čvor seče i kad ćemo imati ili ponovo mlaćenje spolja, ili mlaćenje iznutra ili oboje.


Свашта с тобом...

Па обоје, подразумева се.
freehand freehand 21:59 09.02.2016

Re: Sastav

vrabac_u_steni
anje je samo kad će doći momenat da se taj čvor seče i kad ćemo imati ili ponovo mlaćenje spolja, ili mlaćenje iznutra ili oboje.


Свашта с тобом...

Па обоје, подразумева се.

Ne znam, nekad imam napade optimizma u kojima verujem da će se težište pomeriti, da nećemo biti bitni i da ćemo ostati siromašni ali živi da se bavimo sobom do u nedogled.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:00 09.02.2016

Re: Sastav


Ne znam, nekad imam napade optimizma


И ја.
После се смандрљам на до бола непријатно чврсто тло и ни мало ми тада није пријатно.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:01 09.02.2016

Re: Sastav

Ne znam, nekad imam napade optimizma u kojima verujem da će se težište pomeriti, da nećemo biti bitni i da ćemo ostati siromašni ali živi da se bavimo sobom do u nedogled.


Da vidimo.

Kroz neku godinu cena struje će biti ubitačna. A pri tome je neće ni biti dovoljno - a ako je bude bilo dovoljno to će značiti da je vlast, bilo koja vlast, pronašla preko deset milijardi evra (koliko je pre 2 godine bilo projektovano potrebno ulaganje) a možda i to da smo postali nuklearni rizik po sebe i okolinu.

Kroz neku godinu čista voda će biti izuzetno skupa.

Grejanje, eh, jedino nas Globalno može spasiti ;>

Znači, malo ko će da ima dovoljno prihoda za struju vodu i grejanje, a kamoli za nešto preko. Ali će zato svi i svja da budu "registrovani" i popisani i budno Posmatrani - svaka zgrada po jednog Aleksu i jednog Đuru.

Kroz neku godinu penzije će se isplaćivati ili nikako ili putem pokretanja inflacije.

Zdravstveni sistem se već sada totalno raspada a tek će da se raspadne. Obaška još malo pa neće ni biti lekara - osim onih koji će da se bave čuvanjem bazena po hotelima, jer za drugo nisu ni sposobni. Godinama nije bilo skoro nikakve specijalizacije, a ono što je i prošlo, otišlo je i odlazi.

Šta imamo dalje? Aha, školstvo. ma dobro, nemojmo se zajebavati :>

Mrzi me dalje, ali ja nekako ne vidim spasa ako postanemo još nebitniji, pa da niko ne želi da se bavi nama (osim Rusa ☻) jer nije da će da budemo siromašni, nego ćemo da budemo indijanci koji jedva čekaju smallpoksovane ćebiće da im prekrate muke ;>

No, glavno je da se Beograd Gradi sve plivajući i hodajući, pa će da pliva po Savi (sa sve pismom) sve što ne bude popločano pešakim zonama i izbušeno podzemnim garažama (čuj ba, cela Kneza Miloša, jedna neprekidna podzemna garaža, obaška, gde god vidiš neki park, a ti podzemnu izgradi).

freehand freehand 23:07 09.02.2016

Re: Sastav

Kroz neku godinu cena struje će biti ubitačna. A pri tome je neće ni biti dovoljno - a ako je bude bilo dovoljno to će značiti da je vlast, bilo koja vlast, pronašla preko deset milijardi evra (koliko je pre 2 godine bilo projektovano potrebno ulaganje) a možda i to da smo postali nuklearni rizik po sebe i okolinu.

Kroz neku godinu čista voda će biti izuzetno skupa.

Grejanje, eh, jedino nas Globalno može spasiti ;>

Znači, malo ko će da ima dovoljno prihoda za struju vodu i grejanje, a kamoli za nešto preko.

Kroz neku godinu penzije će se isplaćivati ili nikako ili putem pokretanja inflacije.

Ovo mi liči na opštu sliku, sem što ne razumem ovo od deset milijardi dolara. To je neka Bačevićeva procena?
A ostalo - imaš li neki predlog da se to reši drugačije nego onako kako to sve države rešavaju?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:18 09.02.2016

Re: Sastav

freehand

Ovo mi liči na opštu sliku


Ama ljudi, živimo u scenariju za neki Tarantinov film, s tim da su ovo tek uvodne scene.

Uzgred, gledajte The Hateful Eight.
Odličan je.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:30 09.02.2016

Re: Sastav

Ovo mi liči na opštu sliku, sem što ne razumem ovo od deset milijardi dolara. To je neka Bačevićeva procena?


To je bila cifra 2013. iz Nacrta strategije razvoja energetike Srbije do 2025.godine sa projekcijom do 2030. godine. A bez obzira na izvor, cifra je, cenim, manje više realna, za minimum minimuma ;> Naravno, može energetski problem da se reši i na drugi način, bez velikih para - na isti način kao što se devedesetih "rešila" čistoća reke Save (ako ništa ne radi, ništa ni ne zagađuje a ništa ni ne troši struju, a kako niko ne prima plate, niko ni nema za ikakve aparate koji troše struju ☻)

A ostalo - imaš li neki predlog da se to reši drugačije nego onako kako to sve države rešavaju?


Komentarisao sam "Ponuđenu" opciju da nas ostave na miru da se sami sobom bavimo. Ako se to desi, ono što sam napisao mogu da sažmem u "dve" reči, citatom iz Maratonaca - tjah, nije dovoljan smao jedan, moraju dva - spojena:

Njemu se ne isplati da izlazi..
Ukusan Pantelija...

NB - ako si pod "ostave na miru" mislio da spolja prestanu da nam se mešaju u unutrašnje poslove, a da će da nastave da nam davaju pare i pare, e za taj film, Bioskop nema da radi ponovo
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:37 09.02.2016

Re: Sastav

Uzgred, gledajte The Hateful Eight.
Odličan je.


Naravno da je odličan. Ali već nedeljama meračim da ga ubacim u red za gledanje, toliko malo, ne odličnih, nego i približno gledjivih novih filmova, da se nigde ne žurim. Prvo sam re-odlgeldao Basterdse, pa sam onda ubacio Bone Tomahawk, čisto radi Kurt Russela u istom izdanju kao u H8, pa sad mislim da ću prvo da odgledam Djanga, pa da završim Moonwalkerse, pa onda tek možda da pređem na H8 ☺

            
svarog svarog 15:04 10.02.2016

Re: Sastav

Mnogo mračite. Kao prvo nema ovde više ko da ratuje, a neće ni biti bar 20 narednih godina, a nadam se ni duže
Drugo, ekonomska situacija u Srbiji, i uopšte regionu i svim malim zemljama, presudno zavisi od globalnih trendova (u našem slučaju pre svega EU). jeste da se sada situacija razvija nepovoljno, ali ne može kriza trajati večno. Kada se stvari zalaufaju napolju krenuće i kod nas. Jedino što može da brine opet dolazi spolja i nevezano je za nas a to je razrešenje situacije kroz neki veliki rat, ali se vraćam na prvu tezu
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:39 10.02.2016

Re: Sastav

Kada se stvari zalaufaju napolju krenuće i kod nas.


Ihaj, novi SNS slogan? Vanredni izbori i SNS na vlasti, sve doklen se svet ne zalaufa? Dočim, u realnom univerzumu, gde se ne živi od marktinških potemkin magli:

Blumberg: Srbija sedma najbednija ekonomija sveta

Srbija je sedma najbednija ekonomija u svetu - tako je barem opisuje američka finansijska agencija Blumberg. Lista na kojoj se mesto određuje po visini inflacije i nezaposlenosti umnogome se razlikuje od optimističnih projekcija srpske vlade. Ipak, premijer kaže da su potencijali Srbije i dalje ozbiljni.

http://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2016&mm=02&dd=10&nav_id=1095213

svarog svarog 16:06 10.02.2016

Re: Sastav

Srbija sedma najbednija ekonomija sveta


Sam naslov i bar provizorno poznavanje geografije i ekonomije pokazuju o kakvoj se gluposti radi
Nažalost, tako kvalitetne kritičare vlasti poželeo bi svaki diktator
freehand freehand 16:14 10.02.2016

Re: Sastav

svarog
Srbija sedma najbednija ekonomija sveta


Sam naslov i bar provizorno poznavanje geografije i ekonomije pokazuju o kakvoj se gluposti radi
Nažalost, tako kvalitetne kritičare vlasti poželeo bi svaki diktator

To je samo zakrpa za novinski prostor. Krupno zvuči a ništa ne vredi.
No sa druge strane - nemoj misliti da nam je ekonomija mnogo bolja od toga. Sve što radi u ovoj državi je na bazi komandne ekonomije i nešto malo zdravog privatluka. Sa naglaskom na "malo".
Bajdvej, interesantni su detalji o tome kako su firme ministra Gašića godinama bile u blokadi a on kao gradonačelnik za usluge svoje televizije gradske pare isplaćivao firmi svoje žene. Čudo da to niko nije pitao.
svarog svarog 16:22 10.02.2016

Re: Sastav

Nisam ja ni rekao da je mnogo dobra, ali kakva god da je daleko je od sedme najgore na svetu. Mnogo bolja mera je staviti u evropski kontekst da se vidi gde se nalazimo.
Nego se ovaj gore raspucao sa parolama, kanda je promašio blog, valjda je kod mladenovića predizborni brejnstorming
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:22 10.02.2016

Re: Sastav

Nisam ja ni rekao da je mnogo dobra, ali kakva god da je daleko je od sedme najgore na svetu.


Puhaj, puhaj, možda i tebe Vučić Minhauzen zapazi ☻

Nažalost, tako kvalitetne kritičare vlasti poželeo bi svaki diktator


Kakve kritičare? Promašio si pilulu? Pročitaj članak pre nego kreneš da pušeš u Minhauzenovska jedra.

Mnogo bolja mera je staviti u evropski kontekst da se vidi gde se nalazimo.


Pa i stavljena je. Na tom Blumbergovom Indeksu Mizerije gde je Srbija 7. Grčka je osvojila Bronzu, Španija je na 6. mestu, iza Ukrajine, a među prvih 20 Mizernih, nalazi se čak 7 država Evropske Unije.

Znam da je lakše puhati parole, ali neki put odvoj koji minut da vidiš oko čega pušeš.

http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-02-04/these-are-the-world-s-most-miserable-economies
svarog svarog 14:21 11.02.2016

Re: Sastav

Ko će dočekati da prođu izbori pa da odete da radite nešto korisno ili bar da ne smarate pošten svet
freehand freehand 14:31 10.02.2016

Miloš Vasić u Pressingu

Valja poslušati:

KLIK
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:44 10.02.2016

Re: Miloš Vasić u Pressingu

"da je premijer Aleksandar Vučić stalno s nekim u svađi i da se stalno prenemaže, jer "tako diže svoju zaslugu u borbi za Srbiju, jer izmišlja pretnje kojih nema"

Eh, šta pa zna Vasić, sad će Krle da nam objasni kako je on (Vasić, naravno, ni slučajno on kao Krle) najobičniji imbecil (ili čak i izuzetan imbecil) i kako je Vučić Puj Spas Za Sve Nas, jedina Nada (valjda ona Vukova).
freehand freehand 15:50 10.02.2016

Re: Miloš Vasić u Pressingu

Dont Fear The Reaper
"da je premijer Aleksandar Vučić stalno s nekim u svađi i da se stalno prenemaže, jer "tako diže svoju zaslugu u borbi za Srbiju, jer izmišlja pretnje kojih nema"

Eh, šta pa zna Vasić, sad će Krle da nam objasni kako je on (Vasić, naravno, ni slučajno on kao Krle) najobičniji imbecil (ili čak i izuzetan imbecil) i kako je Vučić Puj Spas Za Sve Nas, jedina Nada (valjda ona Vukova).

Mislim da je Miša baš birao reči. Ume on to i oštrije i koloritnije, dakle da bolje opiše realnost.
narcis narcis 02:15 13.02.2016

Re: Miloš Vasić u Pressingu

Mislim da je Miša baš birao reči. Ume on to i oštrije i koloritnije, dakle da bolje opiše realnost.

a što bi se i on više zajebavao snama?
freehand freehand 09:15 13.02.2016

Re: Miloš Vasić u Pressingu

narcis
Mislim da je Miša baš birao reči. Ume on to i oštrije i koloritnije, dakle da bolje opiše realnost.

a što bi se i on više zajebavao snama?

Kako toi misliš? I on je "nama".
narcis narcis 10:34 13.02.2016

Re: Miloš Vasić u Pressingu

freehand
narcis
Mislim da je Miša baš birao reči. Ume on to i oštrije i koloritnije, dakle da bolje opiše realnost.

a što bi se i on više zajebavao snama?

Kako toi misliš? I on je "nama".

jeste al pametan čovek zna i da se umori i kaže, e jebiga ja li ću si cepam dupe doveka a budale da budališu.
a mogo bi da budem i maliciozniji i da kažem da mu dosadilo da baca bisere pred svinje, pa volj ti ...
narcis narcis 10:37 13.02.2016

Re: Miloš Vasić u Pressingu

dase dodam
čoveka cenim posebno zbog knjige kraćih,a i srednih priča koja je nezasluženo prošla nezapaženo.
freehand freehand 10:37 13.02.2016

Re: Miloš Vasić u Pressingu

narcis
freehand
narcis
Mislim da je Miša baš birao reči. Ume on to i oštrije i koloritnije, dakle da bolje opiše realnost.

a što bi se i on više zajebavao snama?

Kako toi misliš? I on je "nama".

jeste al pametan čovek zna i da se umori i kaže, e jebiga ja li ću si cepam dupe doveka a budale da budališu.
a mogo bi da budem i maliciozniji i da kažem da mu dosadilo da baca bisere pred svinje, pa volj ti ...

Pogrešio bi u obna slučaja. Vasič je novinar i građanin ove zemlje. I po oba osnova mu ne pada na pamet da se ponaša tako kako sugerišeš.
narcis narcis 10:56 13.02.2016

Re: Miloš Vasić u Pressingu

freehand
narcis
freehand
narcis
Mislim da je Miša baš birao reči. Ume on to i oštrije i koloritnije, dakle da bolje opiše realnost.

a što bi se i on više zajebavao snama?

Kako toi misliš? I on je "nama".

jeste al pametan čovek zna i da se umori i kaže, e jebiga ja li ću si cepam dupe doveka a budale da budališu.
a mogo bi da budem i maliciozniji i da kažem da mu dosadilo da baca bisere pred svinje, pa volj ti ...

Pogrešio bi u obna slučaja. Vasič je novinar i građanin ove zemlje. I po oba osnova mu ne pada na pamet da se ponaša tako kako sugerišeš.

ja mu ič nebih zamerio da odustane, uopšte nisam negativan prema njemu.
freehand freehand 15:36 10.02.2016

I još malo

... pristojnosti na SNS način:
SNS osudila predsednika opštine jer nije pozdravio premijera

KLIK

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana