Društvo| Ekonomija| Energetika| Politika

POVEZIVANJE (MANJE BITNIH) ČINJENICA

tsunade RSS / 24.02.2016. u 16:54

Ima puno zabave u povezivanju totalno nebitnih informacija sa realnim životom. Mislim na podatke koji stvarno ovde nikog ne interesuju. Kao na primer planovi Evropske komisije o energetskoj efikasnosti. Koga je briga?

A onda, posle pete stranice elaborata, stiže se do nekih brojki. Koliko će ta energetska efikasnost da košta, koga, kako, kojom dinamikom, koliko ljudi će da usisa, iz kojih industrija?… U svakom slučaju, igra velikih brojki. O tome sam pričala ove nedelje na klikerima .

Srbija je podstaknuta da se prikloni evropskoj koaliciji za energetsku efikasnost. I u tome je nadzirana. Ali, naravno, ovde sve ide traljavo i naravno, gubi se iz vida razvojni element.

I dolazimo do pitanja: zašto su uopšte bilo koji, pa i planovi EU bitni?

Ja na primer, mislim da su oni bitni generaciji koja će sutra tražiti posao. I takodje, mislim da prosveta mora da upoznaje nove generacije sa novim pojmovima. Današnji 12-togodišnjaci nisu čuli za energetsku efikasnost. Po Evropi, deca prave projekte na tu temu. I ne prave ih zbog zabave. Neki viši, nevidljivi autoritet, usmerava ih da se bave i da razmišljaju na tu temu.

E sad bi u idealno-tipskoj situaciji, trebalo da usledi neka poetična sinergija više ministarstava u funkciji korigovanja zastarelog srpskog školskog plana i programa. I naravno, paralelno, nastavnici i učitelji trebalo bi da se obuče za neke nove momente u svojoj karijeri. 

Ali u Srbiji je ministar prosvete Srđan Verbić, energetike Aleksandar Antić a vrhovni ministar svih ministarstava je Aleksandar Vučić.

Ne treba čovek ni da bude preambiciozan.  

Više sočnih podataka, standardno na klikerima :)

 




Komentari (143)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nim_opet nim_opet 17:01 24.02.2016

ehem...

Današnji 12-togodišnjaci nisu čuli za energetsku efikasnost. Po Evropi, deca prave projekte na tu temu. .


..ja sam kao 9-10ogdisnjak, tamo negde ranih 90ih pravio "projekat" na temu...mislim, lepio slicice i objasnjavao kako treba zavrtati vodu kad se peru zubi i gasiti svetlo kad se izadje iz kuce :)
tsunade tsunade 17:06 24.02.2016

Re: ehem...

.ja sam kao 9-10ogdisnjak, tamo negde ranih 90ih pravio "projekat" na temu...mislim, lepio slicice i objasnjavao kako treba zavrtati vodu kad se peru zubi i gasiti svetlo kad se izadje iz kuce :)


imam drugaricu koja je do 18-te živela u nemačkoj. imale smo priliku jedna drugu da gledamo dok peremo zubiće i da poredimo tehnike i te stvari i tu sam u praksi videla da ona zavrće vodu dok ih sapunja dok iz moje slavine sve vreme šiklja ko iz nijagarinih vodopada. a što? niko me nije terao da pravim projekat .
predatortz predatortz 17:27 24.02.2016

Re: ehem...

tsunade
.ja sam kao 9-10ogdisnjak, tamo negde ranih 90ih pravio "projekat" na temu...mislim, lepio slicice i objasnjavao kako treba zavrtati vodu kad se peru zubi i gasiti svetlo kad se izadje iz kuce :)


imam drugaricu koja je do 18-te živela u nemačkoj. imale smo priliku jedna drugu da gledamo dok peremo zubiće i da poredimo tehnike i te stvari i tu sam u praksi videla da ona zavrće vodu dok ih sapunja dok iz moje slavine sve vreme šiklja ko iz nijagarinih vodopada. a što? niko me nije terao da pravim projekat .


Setra od tetke mi je udata u Holandiju. Vozili smo se jednom prilikom ona, zet i njihova kćerkica. Pošto zet i mala odlično govore srpski, ćakulali smo po naški sve do momenta kada je zet bacio omot čokoladice kroz prozor automobila. Mala se, iste sekunde, prešaltala na Dač i počela da mu drži lekciju vidno se crveneći.

Šveca mi je prevela kako ga kritikuje na temu kako će ujka da misli da su divljaci. Trajalo je to desetak minuta, džaba njegovo izvinjenje i moji pokušaji da joj kažem da svi nekad pogrešimo i da nisam ljut na zeta.

Fora je u tome da oni, u ranim razredima osnovne - dakle kad se najviše urezuje u svest, školu na nedelju dana zastru najlonima i bacaju đubre na pod. Slikovito deci predoče svu pogubnost takvog ponašanja.

To nedostaje našem sistemu obrazovanja - ta slikovitost!
antioksidant antioksidant 18:05 24.02.2016

Re: ehem...

na neki nacin se onda moze reci da te neke skole ili bolnice sa ocajnim higijenskim uslovima u stvari predstavljaju slikovite ilustracije.
(fora je sto deca uce gledajuci, ne slusajuci. mozes im tupiti koliko god o bilo cemu ali ne zaboravi da su odrasli uzor)
nim_opet nim_opet 19:08 24.02.2016

Re: ehem...

Fora je u tome da oni, u ranim razredima osnovne - dakle kad se najviše urezuje u svest, školu na nedelju dana zastru najlonima i bacaju đubre na pod. Slikovito deci predoče svu pogubnost takvog ponašanja.

To nedostaje našem sistemu obrazovanja - ta slikovitost!

Da ne trazim sada, cini mi se da je i LIttle_radojica o tome pricao, a ja znam iz primera male Japanke koja je neko vreme provela u Srbiji - deca u osnovnim skolama Japana ciste sami svoju skolu. Svako odeljenje odrzava svoju ucionicu - sa cetkama/metlama itd, pre casa, deca brisu pod, prozore, ciste prasinu. Kad se zavrsis ciscenje, pocinje nastava. Naravo, vrsnjacki pritisak radi odlicno - ako ces da bacas djubre po podu, celo odeljenje ce da ti sedne na glavu jer ce oni da ga ciste.

David Sedaris u jednoj prici ilustruje putovanje vozom u Japanu gde majka detetu koje bi da gleda kroz prozor voza (a malo je) prvo skine cipelice, onda prostre peskir na sediste, pa mu dozvoli da stoji na peskiru da bi gledao kroz prozor. Kada zavrsi gledanje i sedne, izvadi vlaznu maramicu i obrise otiske prstiju i nosa sa prozora....jer garantujem da je od malena bila svesna da ce je okruzenje osuditi ukoliko pravi nered.
niccolo niccolo 23:31 24.02.2016

Re: ehem...

ali ne zaboravi da su odrasli uzor

Budimo ljudi u kakve želimo da naša deca odrastu.
zemljanin zemljanin 11:41 25.02.2016

Re: ehem...

ehem, ja sam pre za varijantu da decu školujemo za vrhunske naučnike i stručnjake ... eksperti u nanotehnologijama koji će osmišljavati nove materijale za "energetsku efikasnost" ... posle nek dođi Nemci, Švedi ili ko god, pa nek postavljaju i ugrađuju te materijale po specifikacijama ... mogu da počiste i te papiriće kad su već tu
rade.radumilo rade.radumilo 12:03 25.02.2016

Re: ehem...

ali ne zaboravi da su odrasli uzor


Ovde mora da se napravi jaz. Mislim da je neko na blogu pisao, o liku koji je otvorio pogon za reciklažu plastike u Srbiji. Uglavnom izvozi, jer skoro nijedna firma u Srbiji neće od njega da otkupljuje plastiku kada čuje da je iz đubreta!
st.jepan st.jepan 12:35 25.02.2016

Seci drvo - briši dupe!

ali ne zaboravi da su odrasli uzor

Da li ste primetili reklamu za WC papir, u kojoj neki lik upozorava dete da ne naseda na prevaru, jer jedino brisoguz proizveden od čiste celuloze može biti odistinski beo, ni nalik onim fejk varijantama, dobijenim reciklažom.
Valjda se tu podrazumeva da se "lažnjak" pravi od već upotrebljenog WC papira.

Kako je moguće da ekolozi na ovo ne reaguju?

hogubadagri hogubadagri 13:29 25.02.2016

Re: ehem...

Iskren da budem ne bih rekao da je do projekta. Uostalo sta ce vam voda pre ispiranja?
gavrilo1 gavrilo1 14:16 25.02.2016

Re: ehem...

niccolo
ali ne zaboravi da su odrasli uzor

Budimo ljudi u kakve želimo da naša deca odrastu.


"Da budem" je mnogo tesko pa roditelj se zato opredeljuje za "da ti budes"

Nema veceg neprijatelja za dete od njegovog roditelja, ko to prizna sebi taj zeli zaista dobro svom detetu.
blogovatelj blogovatelj 16:50 25.02.2016

Re: ehem...

eksperti u nanotehnologijama koji će osmišljavati nove materijale za "energetsku efikasnost"


Da se pohvalim, moj mlađi sinak je juče dobio potvrdu da je primljen na smer nanomaterijali
Za nanotehnologije još čeka, ne javljaju ništa. A tu je konkurencija još veća.
narcis narcis 17:16 25.02.2016

Re: ehem...

blogovatelj
eksperti u nanotehnologijama koji će osmišljavati nove materijale za "energetsku efikasnost"


Da se pohvalim, moj mlađi sinak je juče dobio potvrdu da je primljen na smer nanomaterijali
Za nanotehnologije još čeka, ne javljaju ništa. A tu je konkurencija još veća.

emsiemsi emsiemsi 17:46 25.02.2016

Re: ehem...

blogovatelj
eksperti u nanotehnologijama koji će osmišljavati nove materijale za "energetsku efikasnost"


Da se pohvalim, moj mlađi sinak je juče dobio potvrdu da je primljen na smer nanomaterijali
Za nanotehnologije još čeka, ne javljaju ništa. A tu je konkurencija još veća.

Ооо, лепо, лепо !
mariopan mariopan 17:51 25.02.2016

Re: ehem...

blogovatelj
eksperti u nanotehnologijama koji će osmišljavati nove materijale za "energetsku efikasnost"


Da se pohvalim, moj mlađi sinak je juče dobio potvrdu da je primljen na smer nanomaterijali
Za nanotehnologije još čeka, ne javljaju ništa. A tu je konkurencija još veća.

Браво, честитам.

Ништа не може да обрадује као успеси деце....само напред.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:19 26.02.2016

Re: ehem...

To nedostaje našem sistemu obrazovanja - ta slikovitost!


Meni se to jako svidja kod Holandjana sto se trude da decu od malih nogu uce lepim disciplinama kao to sto si naveo - skupljanje i nerazbacivanje otpadaka, svest da pijaca voda nije za rasipanje bespostedno, odlasci i pomaganje na malim farmama sa zivotinjama kojih svuda po Holandiji (u gradovima takodje) ima...

Sa decom nisu strogi i koriste sve taktike pre kaznjavanja ono pustaju ih da se malo raspuste i galame ali ne i da budu nepristojni.

To daje rezultate ali naravno ne moze 100%. Uvek ima i neke dece kojima kucno (ne)vaspitanje pretegne tas na vagi.

Ali bar se trude da smanje na razumnjivu meru.

Od jednog Holandjanina sam cula da je raskinuo sa curom iz bivse Jugoslavije (ne secam se iz kog kraja) zeto sto je ostavljala slavinu otvorenu dok pere sudove, to ga je izludjivalo nacisto
(njoj izgleda nije smetalo sto Holandjani ne ispiraju sudove posle sapunjanja nego iz samo posloze da se suse:)

Smejurija sa razlikom u mentalitetima.

PS. Drugarici sa blizancima su deca pripretila da ce da je tuze uciteljici zato sto im je pripretila da ce dobiti po guzici jer igraju fudbal po kuci..
predatortz predatortz 11:27 26.02.2016

Re: ehem...


Smejurija sa razlikom u mentalitetima.


Kad bih ti ispričao kako je izgledala švecina svadba, sredinom osamdesetih u Tuzli, to bi bio scenario za odličnu komediju.
Sveukupnom haosu sam dao i svoj skromni doprinos.
Elem, kad su svatovi došli po mladu i Holandezi zaseli za astale ispred kuće da popiju kaficu i založe malo, mene, balavca, pošalje teča da na tradicionalni način oglasim dolazak svatova. Popnem se ja do sobe, iz raspoloživog arsenala izvučem neku rusku šesnaesticu i opalim sa balkona dva u vazduh - kako Bog zapoveda!
To prolivanje kafe po toaletama, tu vrisku, paniku i opšti meteš rečima ne mogu da opišem! Tu samo kamera pomaže, Kusta nije potreban.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:34 26.02.2016

Re: ehem...

Kad bih ti ispričao kako je izgledala švecina svadba,


Istina, mogu romani o toj tematici da se pisu :)

tsunade tsunade 20:49 26.02.2016

Re: ehem...

Da se pohvalim, moj mlađi sinak je juče dobio potvrdu da je primljen na smer nanomaterijali
Za nanotehnologije još čeka, ne javljaju ništa. A tu je konkurencija još veća.


bravo

baš me zanima kakve su studije nanomaterijala i tehnologija u srbiji
G.Cross G.Cross 18:36 24.02.2016

Mentalni slepci nemaju Viziju

I dolazimo do pitanja: zašto su uopšte bilo koji, pa i planovi EU bitni?


Pojedinci, firme i cela drustva bez plana se ponasaju kao guske u magli.
Sto se jasno vidi iz primera Srbije.

Postoje slozeniji i bolji pristupi planiranju ali zbog jasnoce i jednostavnosti pogledajmo ovo:



Koju Viziju Vlasti u Srbiji imaju?
Koju ekonomsku Strategiju Vlasti u Srbiji imaju ?

Nemaju ?

E zato nemaju ni plan nego svako malo iskacu sa Kulama u Kneza Milosa, Nemcima koji gaje milijarde svinja u Srbiji, kanal Dunav-Grcka, Beograd na vodi i slicne gluposti.

Na zalost ljudi u Srbiji koji imaju viziju su obicno ubijeni, pa nikad ni ne stignemo do strategije a kamoli planiranja.

Krajnje ozbiljno, za Srbiju bi najbolje bilo da preskoci jednu turu izbora i postavi za Vladu ekipu iz BCG ili McKinsey jedno cetiri godine.

tsunade tsunade 18:39 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Krajnje ozbiljno za Srbiju bi najbolje bilo da preskoci jednu turu izbora i postavi za Vladu ekipu iz BCG ili McKinsey jedno cetiri godine.


tako je

makar četiri godine
zaharaga zaharaga 19:53 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

G.Cross


Krajnje ozbiljno, za Srbiju bi najbolje bilo da preskoci jednu turu izbora i postavi za Vladu ekipu iz BCG ili McKinsey jedno cetiri godine.





Pa ta ekipa drma vec 15 godina, i nista.

st.jepan st.jepan 19:53 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Krajnje ozbiljno, za Srbiju bi najbolje bilo da preskoci jednu turu izbora i postavi za Vladu ekipu iz BCG ili McKinsey jedno cetiri godine.

Tačno.
Samo Stranac Srbina Spasava!
O tome sam, pre skoro četri godine, napisao blog
Ako nekoga zanima, OVAJ.
angie01 angie01 20:16 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

...sad me podseti na blogere, grofa, jesen, cerskog, hajkule ane radmilovic,...gde su ti ljudi?
G.Cross G.Cross 20:21 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Pa ta ekipa drma vec 15 godina, i nista.


Vucic bio u BCG ? Znam da je prodavao, po njegovom svedocenju, par meseci ( na crno) gvozdjuriju u Kings roudu kod nekog Pakistanca i to mu je najvece iskustvo sa radom na zapadu. Bolje se snalazio sa kioscima u Zemunu. I tako i sad.

emsiemsi emsiemsi 20:22 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

angie01
...sad me podseti na blogere, grofa, jesen, cerskog, hajkule ane radmilovic,...gde su ti ljudi?

Ко су поменути ?
G.Cross G.Cross 20:27 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

angie01
...sad me podseti na blogere, grofa, jesen, cerskog, hajkule ane radmilovic,...gde su ti ljudi?


I meni nedostaju.
narcis narcis 20:32 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

G.Cross
angie01
...sad me podseti na blogere, grofa, jesen, cerskog, hajkule ane radmilovic,...gde su ti ljudi?


I meni nedostaju.

beše nekad sa se priseća,
blogovatelj blogovatelj 20:48 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

hajkule


Hajkula je zauvek banovana. Odavno.
angie01 angie01 20:56 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Hajkula je zauvek banovana. Odavno.


zezas,...sto?...mogla je ponovo da se registruje pod drugim nikom ko i svi drugi sto su,...vise puta, vise nikova.:).
narcis narcis 21:20 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

angie01
Hajkula je zauvek banovana. Odavno.


zezas,...sto?...mogla je ponovo da se registruje pod drugim nikom ko i svi drugi sto su,...vise puta, vise nikova.:).

nije moglo ranije, čim te ufate da si klon opet te banuju, ovo tek od malopre počelo.
angie01 angie01 21:31 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

koliko znam, oduvek je bilo duplih i vise nikova,...kao i novih nikova starih blogera,...mozda se registruju sa neke druge IP adrese,..ne znam,...meni uvek bilo ljigavo to, sto neko sa poznatim nikom fura jedan fazon, a kada hoce da bude kakan, to uradi pod nekim drugim.
blogovatelj blogovatelj 21:36 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

zezas,...sto?...mogla je ponovo da se registruje pod drugim nikom ko i svi drugi sto su,...vise puta, vise nikova.


Misliš ko Krkar i Antioksidant
Sećam se da je pred ban uporno postavljala gomilu nekih Tjub klipova, a to se uredništvu nije dopalo. Tretirali su to kao spam valjda.
Da li se ponovo registrovala, to ne bih znao reći.
Vidiš da ti i ja možemo i normalno da pričamo, samo moraš da se iskontrolišeš
princi princi 21:43 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

tsunade
Krajnje ozbiljno za Srbiju bi najbolje bilo da preskoci jednu turu izbora i postavi za Vladu ekipu iz BCG ili McKinsey jedno cetiri godine.


tako je

makar četiri godine

Đelić je, koliko znam, bio partner u McKinseyju, onaj mali Krstić, ex-ministar finansija, Associate. Ne znam koliko je Đelić bio u tj pri vlasti, ali svakako duže od 4 godine. Krstić je, koliko se sećam, u vladu ušao kad i Radule, a izašao prošle ili pretprošle godine. Ne bi me čudilo da je i Mali nešto radio tamo.

Vođenje države je preozbiljan posao za te jebivetre. MBA ti može obezbediti dobro plaćen posao u Cityju i beskonačan kapacitet za kenjanje, ali te ne može naučiti upravljanju.
narcis narcis 21:46 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

angie01
koliko znam, oduvek je bilo duplih i vise nikova,...kao i novih nikova starih blogera,...mozda se registruju sa neke druge IP adrese,..ne znam,...meni uvek bilo ljigavo to, sto neko sa poznatim nikom fura jedan fazon, a kada hoce da bude kakan, to uradi pod nekim drugim.

dobro to je bio problem sa klonovima tad, ja mislim da grof nije banovan a i jesen, ima gomila likova koja sad samo prati i ne želi da se upušta u komentarisanje, to se vidi i po broju preporuka nekad.
angie01 angie01 21:48 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

i Antioksidant


tu si se zeznuo- antioksidant Nije UG...Ao-a vecina nas poznaje,...a svi znaju ko je krki:))).

za krkara ne znam- sumnjam da ima dupli nik, ne deluje mi da je taj tip.


Sećam se da je pred ban uporno postavljala gomilu nekih Tjub klipova,


nisam videla,...mislim, ako je to, mogli su samo da brisu ono sto smeta, hajkula nije bila nista gora od nekih drugih- ako mislimo na neka politicka insistiranja, sa kojima se ja ne slazem, al svako ima pravo na svoje zablude- ja sam nju upoznala i veoma je draga i slatka,...mislim, ovde ima bas agresivaca, koji vredjaju i kojesta,...ako su tebe ostavili:))), sto nju da banuju?




Vidiš da ti i ja možemo i normalno da pričamo, samo moraš da se iskontrolišeš


eto, moja greska sto sam nasela- zbog hajkule,...ako se vratis na pocetak nase komunikacije, moraces da se setis da si ti krenuo nicim izavan, jer si bio nov i nikakvog konflikta medju nama bilo nije, niti bih te primetila ,...da me napadas vredjas, ucitavas- ono kao manijak,...a posle kada sam videla i sta pises:)))....
G.Cross G.Cross 21:53 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

princi
tsunade
Krajnje ozbiljno za Srbiju bi najbolje bilo da preskoci jednu turu izbora i postavi za Vladu ekipu iz BCG ili McKinsey jedno cetiri godine.


tako je

makar četiri godine

Đelić je, koliko znam, bio partner u McKinseyju, onaj mali Krstić, ex-ministar finansija, Associate. Ne znam koliko je Đelić bio u tj pri vlasti, ali svakako duže od 4 godine. Krstić je, koliko se sećam, u vladu ušao kad i Radule, a izašao prošle ili pretprošle godine. Ne bi me čudilo da je i Mali nešto radio tamo.

Vođenje države je preozbiljan posao za te jebivetre. MBA ti može obezbediti dobro plaćen posao u Cityju i beskonačan kapacitet za kenjanje, ali te ne može naučiti upravljanju.


Jeste preozbiljan, zato cemo ga ostavitu Vucicu.

Svi ti koje si ti naveo su bili u najboljem slucaju u to vreme Junior Partners ali ih je srpska PR masina naduvala

Ja nisam govorio o tom Junior nivou. A ionako je hipoteticka situacija tako da glasaj ti za Vucica slobodno.
blogovatelj blogovatelj 21:55 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Ao-a vecina nas poznaje


A da li iko poznaje Urbanog Gorilu? Niko!
Kako onda znaš? Komentari su im da prostiš ko da ih isti q pravio.
Ne koriste velika slova, navijaju za Zvezdu, slušaju istu muziku, obojica se furaju da su šatro urbani.

ako se vratis na pocetak nase komunikacije, moraces da se setis da si ti krenuo nicim izavan,


Gde? Na ovom blogu ili globalno?
angie01 angie01 22:10 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Kako onda znaš? Komentari su im da prostiš ko da ih isti q pravio.


uopste nisu- ao vecinom kuca sa telefona- rekao je vise puta,...pri tome nije agresivan, niti koristi takav recnik, niti je preterano nalozen i lican u komunikaciji....e, sad...ako je zvezda spoj:))).


Na ovom blogu ili globalno?


mi se nigde drugde nismo sreli, sem ovde- ti si otkrio ko si, tako da je sigurno tako, nema dileme-...a i da se nisi otkrio, tesko da bi se sreli ti i ja, po onome sta pises.
blogovatelj blogovatelj 23:29 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

mi se nigde drugde nismo sreli, sem ovde- ti si otkrio ko si, tako da je sigurno tako, nema dileme-...a i da se nisi otkrio, tesko da bi se sreli ti i ja, po onome sta pises.


Nisi me razumela. Hteo sam da pitam da li je na ovom blog postu, ili na ovom blog portalu.
Koliko znam u realnom životu se nismo mogli sresti, sem možda u Torontu dok se nismo poznavali sa bloga.
angie01 angie01 23:34 24.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

pitam da li je na ovom blog postu, ili na ovom blog portalu.


pa to je bar jasno iz mog odgovora....procitaj jos jednom, plako.



, sem možda u Torontu dok se nismo poznavali sa bloga.


nismo!
krkar krkar 01:34 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Misliš ko Krkar i Antioksidant


O, budale!
blogovatelj blogovatelj 01:44 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

O, budale!


Alo, zez.
Otupeli vam receptori za humor od Vučića. Izdrilovao vas je skroz. I ovi pre njega, on nastavio.
Mada, onaj smrtfašizmu i pupan deluju kao da si ti došao inkognito da dižeš pritisak plebsu i podjebaješ.
A i čuo sam da si pre ovog nika Krkar imao neki drugi.
kalaf kalaf 02:15 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

G.Cross
Jeste preozbiljan, zato cemo ga ostavitu Vucicu.

Svi ti koje si ti naveo su bili u najboljem slucaju u to vreme Junior Partners ali ih je srpska PR masina naduvala

Ja nisam govorio o tom Junior nivou. A ionako je hipoteticka situacija tako da glasaj ti za Vucica slobodno.


Nisi u pravu. U MC-u ne postoji Junior Partner, organizaciona struktura je sledeca:

Boza je posle 5 godina dogurao do Partnera. Krstic je posle faksa poceo kao Associate, al se prosle godine posle "iskustva" u Vladi Srbije vratio kao Associate Principal (sto bi se moglo nazvati Junior Partner), da bi ubrzo (sad u decembru) bio izabran za Partnera. Iznad Partnera imas jos samo Senior Partner sto je Director sto je maksimalna konsultantska pozicija (imas ih samo oko 400 u celom svetu, u vreme Boze ih je bilo manje od 200).

E sad ako mislis da bi trebalo Srbijom da upravlja neki MC Director, mislim da smo mi kao drzava previse tanki za to, nazalost.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:44 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

blogovatelj
O, budale!


Alo, zez.
Otupeli vam receptori za humor od Vučića. Izdrilovao vas je skroz. I ovi pre njega, on nastavio.
Mada, onaj smrtfašizmu i pupan deluju kao da si ti došao inkognito da dižeš pritisak plebsu i podjebaješ.
A i čuo sam da si pre ovog nika Krkar imao neki drugi.


Blogi, smaraš malo sa antioksidantom i povezivanjem nikova. Nisi u pravu, na kilometar se vidi da nema veze sa ovim tvojim Gerilkom, AO je, bre, kvalitetan bloger i stara kuka ovde, ostavi čoveka na miru, iako te je možda negde naguzio.
blogovatelj blogovatelj 06:55 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

AO je, bre, kvalitetan bloger i stara kuka ovde


Vodi ga kući kad ti je dobar.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:08 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

blogovatelj
AO je, bre, kvalitetan bloger i stara kuka ovde


Vodi ga kući kad ti je dobar.


I posle ti meni kažeš da sam drkadžija! (a i jesam).
narcis narcis 07:46 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

da presečem Oxi ne može da bide đerilac nitkako, znam ćoveka, ne lično ali poodavno. ćak pre blozita, mada priznavam da možebit blozija nisam primetijo, reko bih da je malo ili istog staža kao calafonian duck, otpriliku su sličnog staža.
narcis narcis 09:14 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Oxi je bio prisutan još 2008e. dokaz, a i podsećanje kako se netkad blogovalo i blozera koji se više ne pojavljuju
st.jepan st.jepan 09:38 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

AO je, bre, kvalitetan bloger

...i čovek.
I komunista!
Znam ga lično - mogućnost klon(j)iranja isključena.
princi princi 10:26 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

kalaf
...


Ma, pusti papka, nazaren na taj management consulting, osecam da mu dodje neki mali kurcici i pickice da mu glade bistu 2 sata svaka 3 meseca, otkinu ga za lovu, ali nema veze, njemu lepo. Sav taj management consulting, mece, MCKinsey mumbo jumbo, to je sve prodavanje magle, beskonacno i isprazno lupetanje, beskonacno preplaceno. Sto kaze moj Bobica Mair kad je runovau Jesus College, oni dodju, ispricaju ti sve sto i sam znas, napisu report gde ti preporuce da uradis sve sto i sam znas, ali zbog niza realnih okolnosti nisi u stanju i onda ti ispostave racun od koga se useres. Trosenje vremena (covekov ubedljivo najvazniji i potpuno neobnovljivi resurs!), pa onda i para. Znam ljude koji su na Cambridgeu zavrsili muziku i koji su metar 2 dana posle graduationa konsultovali velike IT kompanije (sto, naravno, vise govori o managementu velikih IT kompanija nego o Mc Kinseyju). Think Boza Djelic i sve ti jasno.


angie01 angie01 12:42 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Oxi je bio prisutan još 2008e


a bre, ljudi, oxi je tu od pocetka, 'naci 2006.- pise mu i u profilu,

skroz je fin i ok decko, nije poturica,...doduse, jednom se dupliro zbog nekog performansa- al je svima rek'o- a to je bilo samo tada i za taj slucaj, ne secam se konteksta, al mislim da mu je nik bio Lepi:),...sto bi srks, brat iz ns-a reko, gde si oxi, sad si jos lepsi:)....a ne zeza se.

nego,..maxooooo, vrati se!
narcis narcis 12:49 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

a bre, ljudi, oxi je tu od pocetka, 'naci 2006.- pise mu i u profilu,

nisam otvaroo, al kad beše koncerat stounza, ja sam posle toga se sapleo na blog, ako se ne varam, najkasnije oktombra, tad beše izišo ubuntu 7.10
blogovatelj blogovatelj 16:50 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

I posle ti meni kažeš da sam drkadžija! (a i jesam).


Pa ja tebi kad kažem da si drkadžija, ne znači da ja nisam.
blogovatelj blogovatelj 16:55 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

da presečem Oxi ne može da bide đerilac nitkako, znam ćoveka, ne lično ali poodavno.


Čega je ovo dokaz, majke ti?
To što poznaješ nekoga i to ne lično, nego onako, sa neta, znači da taj neko nikako nije mogao da otvori drugi nalog na blogu?!
Divim vam se. Vama i logici vam.
Ja baš mislim da je otvorio drugi nalog da bi mogao da se svađa sa onima sa kojima se inače pod prvim nikom slizao pa nije želeo da kvari odnose, a imao je želju da ih potprcava.
angie01 angie01 17:13 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Divim vam se. Vama i logici vam.


alo bre,...tvoja logika, ako to uopste moze tako da se nazove, ne funkcionise uposte- tvoji "dokazi" za sumnju su avatar i zvezda:))),...al ti zato nije normalno, da neko ko poznaje oxija, kaze da to nije on- jer nista od nastupa ne lici na njega.


Ja baš mislim da je otvorio drugi nalog da bi mogao da se svađa sa onima kojima se inače pod prvim nikom slizao pa nije želeo da kvari odnose, a imao je želju da ih potprcava.


pa sto bi bilo kome stalo da ostane slizan sa nekim ko mu ide na q?...nema nikakvu korist od toga- samo ispada licemeran,....a pri tome mora da bude nevidjeno skoncentrisan i vest, kako bi pisao komentare u potpuno drugacijem maniru i to veoma dosledno,...pri tome ug jeste duplikat, ali nekog drugog blogera:))...vise, reinkarnejsn.
blogovatelj blogovatelj 17:25 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

dokazi" za sumnju su avatar i zvezda:


Misliš da ima previše blogera koji na ovom našem blogu vole pank, i to isti pank, navijaju za Zvezdu, pišu malim slovima i to sve zajedno i sve istovremeno?
A gde je isti način razmišljanja?
A isti politički stavovi?
A gde je činjenica da kad se u 95% blogova javi Gorila, onda Oksidansa nema? I obrnuto.
A gde je činjenica da nikada njih dvojicu nisi čula da raspravljaju istovremeno. Mislim na neke duže rasprave.
Ćero, objašnjavao sam ti logiku u više navrata. Ako obnoviš gradivo, pa se podsetiš šta je presek skupova, možda ti ovo bude malko jasnije.
Urbani Gorila krije identitet ko zmija noge, da ne kažem kao sisica najveća. Šta misliš što?
angie01 angie01 17:37 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Misliš da ima previše blogera koji na ovom našem blogu vole pank, i to isti pank, navijaju za Zvezdu, pišu malim slovima i to sve zajedno i sve istovremeno?
A gde je isti način razmišljanja?
A isti politički stavovi?
A gde je činjenica da kad se u 95% blogova javi Gorila, onda Oksidansa nema? I obrnuto.


nikad od tebe mrs marpl!
narcis narcis 17:41 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

vole pank, i to isti pank, navijaju za Zvezdu, pišu malim slovima

ja ne velem punk, ne volem ni dzvezdu, i sve pišem malim slovima bez interpunkciju i neznam padeži a neznam ni srpski jer mi je niški maternji i taternji jezik, znači ja nisam gedža
predatortz predatortz 17:44 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju


Misliš da ima previše blogera koji na ovom našem blogu vole pank, i to isti pank, navijaju za Zvezdu, pišu malim slovima i to sve zajedno i sve istovremeno?


Suncetijebem! Mene je samo shift od bruke spasao!
narcis narcis 17:50 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

predatortz

Misliš da ima previše blogera koji na ovom našem blogu vole pank, i to isti pank, navijaju za Zvezdu, pišu malim slovima i to sve zajedno i sve istovremeno?


Suncetijebem! Mene je samo shift od bruke spasao!

sumljiv si ti još, nisi se izvuko, tko garantira da nisi beli ćovek.
tess tess 17:53 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Misliš da ima previše blogera koji na ovom našem blogu vole pank, i to isti pank, navijaju za Zvezdu, pišu malim slovima i to sve zajedno i sve istovremeno?
A gde je isti način razmišljanja?
A isti politički stavovi?
A gde je činjenica da kad se u 95% blogova javi Gorila, onda Oksidansa nema? I obrnuto.
A gde je činjenica da nikada njih dvojicu nisi čula da raspravljaju istovremeno. Mislim na neke duže rasprave.
Ćero, objašnjavao sam ti logiku u više navrata. Ako obnoviš gradivo, pa se podsetiš šta je presek skupova, možda ti ovo bude malko jasnije.
Urbani Gorila krije identitet ko zmija noge, da ne kažem kao sisica najveća. Šta misliš što?

Čovječe, koliko je ovo smiješno. Kul.
:)

Ali, navijaju za Zvezdu.
:)
angie01 angie01 17:55 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

beli ćovek


covek u belom?....e, sa njim se ovde nisam slozila skoro ni u cemu,...i jednom kad su se blogeri slucajno skupili u nekoj kafani-evo ti i njega, jer je bilo vreme oko Bozica, pa je bio u Srbiji,...a ono, krajnje simpa lik, da neverujes, mala maca i samo se smeska,...nego gde nam mikimedic?
blogovatelj blogovatelj 18:30 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

nikad od tebe mrs marpl!


Ali sam zato rođeni Poaro.
narcis narcis 18:35 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

angie01
beli ćovek


covek u belom?....e, sa njim se ovde nisam slozila skoro ni u cemu,...i jednom kad su se blogeri slucajno skupili u nekoj kafani-evo ti i njega, jer je bilo vreme oko Bozica, pa je bio u Srbiji,...a ono, krajnje simpa lik, da neverujes, mala maca i samo se smeska,...nego gde nam mikimedic?

ja sam se snjim fajtao i oko belog komentara, ma samo da mu stoji ime gore dovoljno, miki ga nema, ja sam mislio da je mikijev klon beli ćovek,
mada meni svejedno ko je klon ko nije, važan je fajt ,
ja sam uredno obaveštavao blog svaki put kad sam vaskrso u neki novi lik, ovako nepismen nikog nebi mogo da zavaram da nisam ja ja.
blogovatelj blogovatelj 18:36 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Mene je samo shift od bruke spasao!


Nije to samo. To ti je kao loto, ako imaš deset brojeva, pa izvlačiš tri, verovatnoće postaju sve manje i manje. Može neko da dobije dva broja od tri, ali takav nije dobtnik.
angie01 angie01 19:45 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Ali sam zato rođeni Poaro.


kako da ti kazem,...bilo bi pametnije a i pristojnije da prestanes da ovako glupavo prozivas coveka, samo zato jer si nesto pogresno povezao.
angie01 angie01 19:48 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

, miki ga nema, ja sam mislio da je mikijev klon beli ćovek,


nije- oni su obojica i svicarske ekipe- kacio jednom Gazda slike sa nekog njihovog vidjanja tamo.
blogovatelj blogovatelj 21:48 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

bilo bi pametnije a i pristojnije da prestanes da ovako glupavo prozivas coveka, samo zato jer si nesto pogresno povezao.


Kako ga braniš fino. A on kao AO sve finjaka s tobom, a kao UG te podjebava a ti niti kapiraš, niti povezuješ. Blago tebi.
Aj objasni mi samo još jednu stvar, majke ti. A što se na primer nikada ne jave obojica njih istovremeno i kažu mi ovo što mi ti kažeš? Ja ću ti kažem. Jedan čoek je to - danju Ragib, noću Nagib. Ode na posao pa se loguje kao jedan, od kuće kao drugi.
angie01 angie01 22:07 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

A što se na primer nikada ne jave obojica njih istovremeno i kažu mi ovo što mi ti kažeš?
:)))

e, stvarno si zaludan,...mislim, ako tako nesto pratis i proveravas,...pojma nemam kada je ko logovan i zasto se javlja kada se javlja,...zar ti nije palo na pamet da moze da se loguje jednim nikom na telefon, a drugim na komp,...u krajnjoj liniji, moze da otvori dva prozora pa da se loguje sa dva nika- barem mislim da moze, nek kaze Uros,...kako god, ne mislim da se ao uposte zamara time, niti ima neki lican odnos, niti je on sa mnom na finjaka, on je na finjaka, ako kapiras razliku, kao i svi normalni- to sto ti misli da je neki stos kada glupavo krenes nekog da napadas i pocnes nesto da bulaznis o tom nekom, to samo govori o tebi, a ne o tvom odnosu prema nekom- koji mozes da okacis sebi znas vec gde, jer kakv ti odnos mozeds da imas prema nekom koga ne poznajes i o njemu nista neznas,....takav manir u komunikaciji na mestu predvidjenom za razmenu misljenja, samo jasno opisuju tvoj profil, nevaspitanje, bedastocu i frustracije.

ne znam sti si se toliko zakacio za coveka,...
tess tess 22:28 25.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Jedan čoek je to - danju Ragib, noću Nagib. Ode na posao pa se loguje kao jedan, od kuće kao drugi.

Ništa, doktor Džekil i gospodin Hajd, hm, Urbani je žgoljavko i nervčik sa cigarom u ruci - i nekad se čini da je iz Istre - ne znam šta bi mu bilo neandertalsko „drugo ja“. Hulk? Mnogo si sličnosti našao Bogie, da bi to bila kvalitetno animalno podvojenost ličnosti. Mislim, panker navija za Zvezdu, i piše malim slovom, u dve smjene. Predobro, :).
emsiemsi emsiemsi 05:02 26.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

angie01
A što se na primer nikada ne jave obojica njih istovremeno i kažu mi ovo što mi ti kažeš?
:)))

e, stvarno si zaludan,...mislim, ako tako nesto pratis i proveravas,...pojma nemam kada je ko logovan i zasto se javlja kada se javlja,...zar ti nije palo na pamet da moze da se loguje jednim nikom na telefon, a drugim na komp,...u krajnjoj liniji, moze da otvori dva prozora pa da se loguje sa dva nika- barem mislim da moze, nek kaze Uros,...kako god, ne mislim da se ao uposte zamara time, niti ima neki lican odnos, niti je on sa mnom na finjaka, on je na finjaka, ako kapiras razliku, kao i svi normalni- to sto ti misli da je neki stos kada glupavo krenes nekog da napadas i pocnes nesto da bulaznis o tom nekom, to samo govori o tebi, a ne o tvom odnosu prema nekom- koji mozes da okacis sebi znas vec gde, jer kakv ti odnos mozeds da imas prema nekom koga ne poznajes i o njemu nista neznas,....takav manir u komunikaciji na mestu predvidjenom za razmenu misljenja, samo jasno opisuju tvoj profil, nevaspitanje, bedastocu i frustracije.

ne znam sti si se toliko zakacio za coveka,...

Има понешто у овоме што пишеш Блогију, осим да је ово --- место за размену мишљења.
Ово је, првенствено, место које мушкарцима служи за премеравање чији је већи, а вама женама чија је ... (не знам како се то каже за жене).
Тек потом долази све остало ... навијање, подјебавање, надјебавање, хвалисање, цитирање, итд ... каква, црна, размена мишљења.
G.Cross G.Cross 09:12 26.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

princi
kalaf
...


Ma, pusti papka, nazaren na taj management consulting, osecam da mu dodje neki mali kurcici i pickice da mu glade bistu 2 sata svaka 3 meseca, otkinu ga za lovu, ali nema veze, njemu lepo. Sav taj management consulting, mece, MCKinsey mumbo jumbo, to je sve prodavanje magle, beskonacno i isprazno lupetanje, beskonacno preplaceno. Sto kaze moj Bobica Mair kad je runovau Jesus College, oni dodju, ispricaju ti sve sto i sam znas, napisu report gde ti preporuce da uradis sve sto i sam znas, ali zbog niza realnih okolnosti nisi u stanju i onda ti ispostave racun od koga se useres. Trosenje vremena (covekov ubedljivo najvazniji i potpuno neobnovljivi resurs!), pa onda i para. Znam ljude koji su na Cambridgeu zavrsili muziku i koji su metar 2 dana posle graduationa konsultovali velike IT kompanije (sto, naravno, vise govori o managementu velikih IT kompanija nego o Mc Kinseyju). Think Boza Djelic i sve ti jasno.




Ma ti si simpatican, ali si brate i neotesana seljacka budaletina.
narcis narcis 09:21 26.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Ово је, првенствено, место које мушкарцима служи за премеравање чији је већи, а вама женама чија је ... (не знам како се то каже за жене).
Тек потом долази све остало ... навијање, подјебавање, надјебавање, хвалисање, цитирање, итд ... каква, црна, размена мишљења.

ovo nije potpuno tačno, u jednom , pa moglo bi se reći pristojnom vremenskom rasponu, ovde je bila ekipa kojoj je blog prvenstveno služio za razonodu, razmenu mišljenja i druženje na pozitivnoj osnovi.
e , onda su razne cie bie udbe kosovi i ostale sile nerazuma rasturile te neformalne klubove, da bilo je ovde ljudi koji su ovde dolazili sa pozitivnim stavom prema sagovornicima.
a onda je vlasnik odlučio da mu takve ekipe nisu potrebne na blogu već likovi kao... ma boli me ...
predatortz predatortz 09:30 26.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

e , onda su razne cie bie udbe kosovi i ostale sile nerazuma rasturile te neformalne klubove, da bilo je ovde ljudi koji su ovde dolazili sa pozitivnim stavom prema sagovornicima.


Zar vi, ljudi, stvarno verujete da se službe bave ovim mestom?
Pa, mi smo najbezopasnija struktura ljudi koja postoji - oni koji laju na prazno.
narcis narcis 09:47 26.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

predatortz
e , onda su razne cie bie udbe kosovi i ostale sile nerazuma rasturile te neformalne klubove, da bilo je ovde ljudi koji su ovde dolazili sa pozitivnim stavom prema sagovornicima.


Zar vi, ljudi, stvarno verujete da se službe bave ovim mestom?
Pa, mi smo najbezobasnija struktura ljudi koja postoji - oni koji laju na prazno.

ma zajebavam se, kad si mene video ovde da ozbiljno govorim o službama? samo zajebavam zagovornike teorija zavere i hejmrejlsa
mariopan mariopan 11:42 26.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

tess
Jedan čoek je to - danju Ragib, noću Nagib. Ode na posao pa se loguje kao jedan, od kuće kao drugi.

Ništa, doktor Džekil i gospodin Hajd, hm, Urbani je žgoljavko i nervčik sa cigarom u ruci - i nekad se čini da je iz Istre - ne znam šta bi mu bilo neandertalsko „drugo ja“. Hulk? Mnogo si sličnosti našao Bogie, da bi to bila kvalitetno animalno podvojenost ličnosti. Mislim, panker navija za Zvezdu, i piše malim slovom, u dve smjene. Predobro, :).



Само не верујем да је жгољав.
Замишљам да је обратно, крупан, са брадицом, уредан, вредан и фин.....док га неко не нагази....онда се пробуди мистер Хајд?

Блоги

Лепо ти каже Анђа, шта си се наврзо на човека ко смрт на бабу?
tess tess 13:03 26.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

:)
narcis narcis 13:07 26.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

tess
:)

onazna, anećeni kaže
blogovatelj blogovatelj 16:39 26.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Zar vi, ljudi, stvarno verujete da se službe bave ovim mestom?
Pa, mi smo najbezopasnija struktura ljudi koja postoji - oni koji laju na prazno.


Kaži im, ti bar imaš pandursko iskustvo.
Meni se kosa na glavi diže od Fuksovih i Omeginih teorija.
Time valjda sebi pridaju značenja, šta li.
Mislim, jel neko može da zamisli udbašku ekipu koja je zasela da čita Čarlija, Krkara, Filipa M i mene?!
alselone alselone 10:33 27.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

A što se na primer nikada ne jave obojica njih istovremeno i kažu mi ovo što mi ti kažeš?


Vidim da ste napali Blogija kao osice pa hajd malo da kazem i koju u njegovu korist. . Moram priznati da sam i ja ovo primetio od kako je Blogi krenuo da spominje. Realno, ta da coveka/nika dele toliko interesa a nikad ne razgovaraju medjusobno. Blogeri koji dele interese pocesto naprave trolove od par desetina komentara. Mozda se zaobilaze.

Upoznao sam i ja AO na nekom Milanovom druzenju, izmedju sire ekipe, korektan momak, sasvim smo se lepo druzili. Ko je 'Gorilko' ne znam, ali znam da ga zaobilazim.
mariopan mariopan 11:09 27.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

st.jepan
Krajnje ozbiljno, za Srbiju bi najbolje bilo da preskoci jednu turu izbora i postavi za Vladu ekipu iz BCG ili McKinsey jedno cetiri godine.

Tačno.
Samo Stranac Srbina Spasava!
O tome sam, pre skoro četri godine, napisao blog
Ako nekoga zanima, OVAJ.

Штета што си се зезао.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:27 27.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Moram priznati da sam i ja ovo primetio od kako je Blogi krenuo da spominje


I ja sam tad obratio pažnju.
Teško je tvrditi, ali nije nemoguće.
Najčudnije mi što AO to nikad ne dematuje.
Malo je verovatno da nije primetio blogijeve tvrdnje, a ćuti.
Logično bi bilo da kaže da nije tačno, ako nije.

Sa šatrourbanim sam, trenutno, u fazi zaobiđi me, a ne tako davno me zvao na tuču, pošto mu ja ne verujem da je opak lik:)
Budala.

Sa AO imam korektan odnos, i uvek stoji ta senka kad komuniciramo.
zilikaka zilikaka 19:24 27.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

a ne tako davno me zvao na tuču

E, ako nešto ugovorite po tom pitanju, nemoj da na mene zaboravite!
SAmo nemoj da bude na ulici, ko slepci, neg u kafani, ko što spada red!

...a ako nam čučne termin, pokupiću ja još zainteresovanih koga, pa da napravimo kermes ko što dolikuje.
..polomljene stolice i polupana ogledala plaća onaj ko prvi odustane.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 27.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju



SAmo nemoj da bude na ulici, ko slepci, neg u kafani, ko što spada red!

...a ako nam čučne termin, pokupiću ja još zainteresovanih koga, pa da napravimo kermes ko što dolikuje.


Pa, hajd da tebi učinim uslugu, neka bude u kafani.
Al da bude prava, karirani stolnjaci, aluminijumske piksle i kuvana jaja na stolu se podrazumevaju.
Debela konobarica u borosanama je poželjna, ali nije uslov.

Ja sam to bio zamislio pred zadrugom :)

Stalno mi tu zadrugu i pivo pred njom pominje, kao tako će da me ponizi, šta li.
Pa reko' hajd kad je toliko pominje...
milisav68 milisav68 20:11 27.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

alselone
Vidim da ste napali Blogija kao osice pa hajd malo da kazem i koju u njegovu korist. .

Ajd` i ja da izjavim za dnevnik.

Mislim da greši (a čudi me), jer imaju različiti muzički ukus, odnosno različita muzička (znanja) interesovanja.
zilikaka zilikaka 20:42 27.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Ja sam to bio zamislio pred zadrugom :)


Greška!
POla stvari ne možeš da realizuješ.
Ni drštemeubićuga, ni da mu trgneš stolnjak sa stola, a ono najvažnije, nemaš čime da ga dovatiš, ni flašom, ni stolicom, a i ništa srče.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 27.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Ni drštemeubićuga, ni da mu trgneš stolnjak sa stola, a ono najvažnije, nemaš čime da ga dovatiš, ni flašom, ni stolicom, a i ništa srče.


Sve to jeste lepo, ali lepote ima i u oku posmatrača.
Zamsili lepote...tu zadruga, tu gajbe piva, tu traktor (čime bi inače sa kopanja išao na pivo) a tu na traktoru - motika.

Al može i u kafani, imam lepe uspomene na to.

Šalim se, nisu lepe, ali još uvek se sećam kad sam kao dete, baš klinja, pre škole, nekim slučajem prolazio pored kafane u kojoj je u tom trenutku tekla kafanska tuča.
Otvorena vrata i ja kroz njih vidim scenu kad jedan drugoga raspaljuje stolicom po leđima...puče ona stolica u pm, ja pobegoh što me noge nose.

Pedeset godina je od tad prošlo, mnoge tuče sam video i doživeo, al taj momenat pamtim celog života.
blogovatelj blogovatelj 05:15 28.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Malo je verovatno da nije primetio blogijeve tvrdnje, a ćuti.


To sam zaboravio da napomenem. I to je jedna od stvari koja ide meni u prilog.
Sve sam ga čekao da se javi, njega namerno nikad u toj alotropskoj modifikaciji nisam prozivao za dupli nik, nego samo kad se logovao kao Gorila.
I očekivao sam da mi se bar nekada javi kao AO i da mi nešto prebaci jer ga prozivam, ali on ćuti.
blogovatelj blogovatelj 05:19 28.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Mislim da greši (a čudi me), jer imaju različiti muzički ukus, odnosno različita muzička (znanja) interesovanja.


I to mi je palo na pamet, ali možda se loguje više njih na poslu pod istim imenom. Zvuči prilično klinački, onako kako sasvim odgovara njegovom načinu razmišljanja.
Isto i za Čarlija mislim. Ne da ima dupli nik, nego se više njih loguje pod istim nikom. Državni posao, dokoni, pa kao misle sad će da zajebavaju nekoga tamo. Nemoguće je da neko ima nizove ekstremno tupih komentara, a onda odjednom bljesne i napiše nešto genijalno, svaki hiljaditi put. To je mogao samo Cerski i niko više.
emsiemsi emsiemsi 09:12 28.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

blogovatelj
Malo je verovatno da nije primetio blogijeve tvrdnje, a ćuti.


To sam zaboravio da napomenem. I to je jedna od stvari koja ide meni u prilog.
Sve sam ga čekao da se javi, njega namerno nikad u toj alotropskoj modifikaciji nisam prozivao za dupli nik, nego samo kad se logovao kao Gorila.
I očekivao sam da mi se bar nekada javi kao AO i da mi nešto prebaci jer ga prozivam, ali on ćuti.

Вероватно те сматра безначајним, па неће да се петља с тобом.
st.jepan st.jepan 10:21 28.02.2016

Re: Mentalni slepci nemaju Viziju

Nemoguće je da neko ima nizove ekstremno tupih komentara, a onda odjednom bljesne i napiše nešto genijalno, svaki hiljaditi put.

Da, to sam primetio. Prošle godine i napisao:
Sva je prilika da se pod nickom emsiemsi smenjuju emsi1, normalan, bezmalo prosečan, i emsi2..., hm, bolje da ne kažem kakav.
Eto, neki se kloniraju, neki naprotiv.

Mada, svi mi imamo dane koji su naši dani, i dane koji nisu naši dani.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:22 24.02.2016

1:52

Milwaukee Sawzall, ista ko moja .

Ako je sve dostupno na internetu, kao što kažeš u jednom trenutku, a tako je, da li onda uopšte treba očekivati nešto od škola?

I de nadje ove animacije američkih kuća od iverice i papira, saće da ti se nakače namćori i krenu da te ubedjuju kako je to sve jeftino montažno sranje koje ni sto godina ne može da traje, nego, zna se: beton, cigla i crep, što se zna kako se pravi već 100 godina, i zalepiš posle malo stiropora spolja, može i azbest, i to je to.


emsiemsi emsiemsi 20:25 24.02.2016

Re: 1:52

srdjan.pajic
Milwaukee Sawzall, ista ko moja .

Ako je sve dostupno na internetu, kao što kažeš u jednom trenutku, a tako je, da li onda uopšte treba očekivati nešto od škola?

I de nadje ove animacije američkih kuća od iverice i papira, saće da ti se nakače namćori i krenu da te ubedjuju kako je to sve jeftino montažno sranje koje ni sto godina ne može da traje, nego, zna se: beton, cigla i crep, što se zna kako se pravi već 100 godina, i zalepiš posle malo stiropora spolja, može i azbest, i to je to.



Шта се љутиш !?
Неко ти дир'о Америку ?!
Јбт, Србин кад постане Американац, то нема ...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:26 24.02.2016

Re: 1:52

emsiemsi

Шта се љутиш !?
Неко ти дир'о Америку ?!
Јбт, Србин кад постане Американац, то нема ...

Beži bre, emsi, nemoj da mi plašiš ribu.
blogovatelj blogovatelj 20:45 24.02.2016

Re: 1:52

i zalepiš posle malo stiropora spolja, može i azbest, i to je to.


Kakva si ti nadžak-baba. Zato te i volem, jer si neviđeni drkadžija.
blogovatelj blogovatelj 20:49 24.02.2016

Re: 1:52

Milwaukee Sawzall, ista ko moja


Skilsa, što kažu Srblji zaposleni u konstrakšn biznisu.
narcis narcis 20:52 24.02.2016

Re: 1:52

I de nadje ove animacije američkih kuća od iverice i papira,

gledao kako su osvojili pravljenje kuća na pokretnu traku, oduševilo me. ne zezam se
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:34 24.02.2016

Re: 1:52

narcis
I de nadje ove animacije američkih kuća od iverice i papira,

gledao kako su osvojili pravljenje kuća na pokretnu traku, oduševilo me. ne zezam se


Ali, pazi kad je i moja baraka ista ovakva iverica-papir na "golombetonu", i krov od nekakavog asfalta, šta li je, otpornog na grad, samo je napravljena pre 50 godina, sve je na njoj iz vremena kad je sklopljena, jedino je izolacija fiberglas, a ne ovo naliveno sranje u animaciji, i prozore je promenio prethodni vlasnik, stavio krštenu PVC stolariju. I, ok, solarne panele. I ništa joj ne fali, račun za grejanje mi je oko 60 dolara zimi, ništa leti, jedino sam morao malo da poradim na ventilaciji.
narcis narcis 00:21 25.02.2016

Re: 1:52

Ali, pazi kad je i moja baraka ista ovakva iverica-papir na "golombetonu",

prvo da kažem da ovo "pokretna traka" nije izraz već stvarno prava pokretna traka, sjedne strane ulaz ipostolje na točkovima , na drugu stranu izlaz.sve drveni materijali, iverica, grede, gredice i slično, vuna u zidovima kao izolacija, ali ono što me oduševilo lakoća i jednostavnost vodovodne i kanalizaciona enstalacije.naravno i električne. sve u svemu sasvim solidna i jednostavna proizvodnja. čak i postavljanje na temelj, mislim stvarn napredak. emisija je bila o renoviranju kuća/ prostora posle poplave u new orliensu, kad im je bila potrebna brzina.
iako se u meni i dan danas buni konzervativac ipak je ono bilo bez ozbiljnijih zamerki. osim cene, mislim cene su prevelike za taj materijal a i utrošeni rad.
i druga je stvar sa kućama koje se nalaze na putu twistera, tu se ne slažem, tu ipak trebaju kuće od čvrstog materijala. ciglu i betonsku ploču tvister ne mož da odnese, krov nije bitan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana