Filozofija| Na današnji dan| Nostalgija| Reč i slika| Životni stil

Dan u kom se uvek sećamo jednog Osmeha...

Nebojša Milenković RSS / 12.03.2016. u 12:00

Djiki.18585.jpg

Porediti Zorana Đinđića sa bilo kim iz otužnog mnoštva tipusa koji nam se u ovoj razvalini od zemlje samopredstavljajaju kao političari - nema ama baš nikakvog smisla.

Pre svega: Zoran Đinđić umeo je da se nasmeje!

Atačmenti



Komentari (297)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane cane 23:33 15.03.2016

Re: Nisu svi isti, pogledajte i ko

Ne, mandat su Koštunici, kao što rekoh, obezbedili Đinđić radom i Amerikanci parama.


vidim. ovih dana i ruje obezbedjuju mandat asadu.

cane cane 23:35 15.03.2016

Re: Nisu svi isti, pogledajte i ko

Odakle podatak o broju glasova, kada je bila jedinstvena lista?



odavle

freehand freehand 23:37 15.03.2016

Re: Nisu svi isti, pogledajte i ko

cane
Odakle podatak o broju glasova, kada je bila jedinstvena lista?



odavle



DOS - 2.402.387 (64,8 odsto) glasova - 176 poslanika

SPS - 515.845 (13,76) - 37 poslanika

SRS - 322.333 (8,59) - 23 poslanika

SSJ - 199.847 (5,33) - 14 poslanika

Ajde?
milisav68 milisav68 06:50 16.03.2016

Re: Nisu svi isti, pogledajte i ko

cane
Odakle podatak o broju glasova, kada je bila jedinstvena lista?
odavle

Nisi primetio da su to podaci za 2003. kada je Đinđić već bio mrtav.
cane cane 12:54 16.03.2016

Re: Nisu svi isti, pogledajte i ko

nisam. ok. moja greska

loader loader 15:23 17.03.2016

Re: Nisu svi isti, pogledajte i ko

Ma daj, budimo realni.
Pokojnog Đinđića je bolelo uvo za ikakvo razračunavanje sa bivšim režimom, lustraciju itd. On je verovao da je pragmatičan, i da Srbia i on sam nemaju vremena za to. Čovek je bio klasičan teoretičar bez praktičnog iskustva ... ...

Taj "teoretičar"
izveo je 5. oktobar.
Eto, malo.
Drugo,
teoretičare država (ili država u senci) ne ubija tek tako.

Kriviti DSS za sve kardinalne promašaje vlade DOS pod Đinđićem 2001-2003. je u najmanju ruku pogrešno, ako ne i proračunato.

Ko je krivio dss za sve promašaje dos-a? Ja nisam, niti tako mislim.
Dss je direktno odgovoran za nesprovođenje "zacrtanog" (zajedno sa svojim partnerima, ali srazmerno mnogo više, kao najpopularnija snaga i kao stranka predsednika države). Dss je saveznike brzo našao u srpskoj dekadenciji, dok je Đinđić proglašen ... da ne nabrajam čime sve, jer valjda se zna. Na kraju, kad se u odnosu na njega napravio svojevrsni kosenzus, streljan je, udruženim poduhvatom.

Paralelno sa ovim, traje od prvih dana pretrčavanje ljudi iz ranijeg, režimskog političko-poslovnog tabora u tabor trenutnih pobednika. To mešanje ljudstva dešava se i u ds i u dss, masovno. Od prvih dana višestranačja propalice su gurane u stranke koje su opozicija miloševiću. Oko 2000. godine to postaje preovlađujuć proces. Vremenom se struktura dss i ds menja, pa se od onog prvobitnog članstva malo zadržalo. Danas posebno ne. Stranke negdanje opozicije su naravno i u svom ranom, najizvornijem obliku imale izvestan potencijal da se late kriminala ukoliko jednog dana dođu na vlast, ali sa ovim masovnim uplivom mulja ta spremnost je porasla na onu koju je imao i sam sps, zbog koga Kipar umalo nije potonuo, kako se svojevremeno komentarisalo. Slično se zbiva i sada, sa sns, u kome vrvi od kadrova željnih da i se oni malo zamaste, ali i od iskusnih kadrova sps-a (od bivših običnih članova, do bivših direktora, predsednika upravnih odbora, biznismena ...) - međutim, ta slika zaista nije neočekivana. Uglavnom, ako neko hoće da definiše kvalitet političkih partija tako što će pronaći neku koja nema taj kriminogeni potencijal - neće je naći, odnosno, neće napraviti ubedljiv kriterijum u diferencijaciji između "ovih i onih". Zaprljano je sve, osim novonastajućih stranaka, koje se tek pomaljaju i sanjaju cenzus (mada i tu treba ostaviti znak pitanja, jer najčešće ih formiraju razočarani bivši članovi neke od partija, ili neke od interesnih grupa), ali one zbog nedostatka svog istorijata i nedostatka uticaja na samu političku scenu nisu neki reper za ovaj razgovor. Smisao Đinđićeve pojave u politici nije to da li je i u njegovoj partiji moralo da bude krimosa i protuva (a naravno da ih je bilo, kao pleve) , već u njegovom reformatorskom potencijalu, po čemu je bio jedinstven. Molim da se to ne shvata kao da sam rekao "savršen". Ako neko želi da taj potencijal i čitavu njegovu pojavu u našem političkom životu svede na one loše primere koje ovde zbog strukture društvenih običaja i socijale mora da ima svaka partija, onda ništa lakše nego to i učiniti, i proglasiti ga za jednog od lopova. Uostalom, to su već radili oni ranije (sve do vrhunca tog "kritičkog" procesa, 2003. godine). Od njega valja uzeti ono što je jedinstveno, i što je korisno za sačuvati od "rđe", pre svega radi ove zaludele zemlje koja nema ni kompasa, ni kriterijuma.
angie01 angie01 13:43 12.03.2016

12. mart

me podseti samo na to, kako je jedan ovakav covek umro uzalud,...i jos se prevrce u grobu, zbog nekih koji ga danas svojataju, drze mu govore i polazu cvece.

a njegovog osmeha, lica i onoga sto je govorio i radio, setim se svakoga dana, dok nam se osmehuju i govore neki drugi ljudi, protiv se cije primitivne i razorne politike borio, obuceni sada u neke nove kostime, misleci da su neprepoznatljivi.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:53 12.03.2016

Re: 12. mart

12. mart
me podseti samo na to, kako je jedan ovakav covek umro uzalud,...i jos se prevrce u grobu, zbog nekih koji ga danas svojataju, drze mu govore i polazu cvece.


Upravo tako angie01

Zato bi, da je iole morala, svi oni koji su danas paradirali, kada pogledaju koga su doveli na vlast mogli bi, za početak, "malo" da se stide zbog Zorana!
isidora.k isidora.k 02:34 13.03.2016

Re: 12. mart


Upozorio sam Vučića, kad je predstavljao kandidate za ministre, da među kandidatima ima čoveka koji se pominje u sudskim spisima na suđenju za ubistvo Zorana Ðinđića. Minimum političke pristojnosti je da se takav čovek ne stavlja za ministra. (Zoran Živković za one sa mozgom)




Čedomir Jovanović (desno bez stida Boris Tadić), bivši vicepremijer u vladi Zorana Živkovića, prepoznat od svedoka suda Dejana Milenkovića Bagzija kao političar koji je naoružao "Zemunski klan" policijskim oružjem za masovne javne egzekucije , otmice i više neometanih sačekuša za premijera Zorana Đinđića.

Čedomir Jovanović se kandidovao za nagradu, jer danima pokušava da poveže predsednika Borisa Tadića s kriminalcima s kojima se on ljubio i za koji je bio "brat", "batica" i njihova ljubav. (ministar pašnjaka Srbije Šutanovac)




Mentalno i duhovno u jednoj koloni, Aleksandar Vučić. Ministri imaju alibi, ipak nije Bagzi.

Čeda danas više liči na Petra Čelika nego na Đinđića.(Krsitć)




Istražitelji vladine komisije "Sačekuša za Zorana Ðinđića"


Nema više partijske discipline, ni brisanje ne može mnogo pomoći, kohabitacija laži završiće u kanalizaciji demokracije .
feliks.krul feliks.krul 22:42 15.03.2016

Re: 12. mart

angie01
me podseti samo na to, kako je jedan ovakav covek umro uzalud,...i jos se prevrce u grobu, zbog nekih koji ga danas svojataju, drze mu govore i polazu cvece.

a njegovog osmeha, lica i onoga sto je govorio i radio, setim se svakoga dana, dok nam se osmehuju i govore neki drugi ljudi, protiv se cije primitivne i razorne politike borio, obuceni sada u neke nove kostime, misleci da su neprepoznatljivi.


Ovo mi zaista zvuči KAO zlonamerno, a siguran sam da ga tako nisi mislila. Ono što je dobra strana što većina najjačih stranaka odaje javno priznanje Đinđiču. To veliča Đinđićevu politiku i njegove stavove i predstavlja javnu politiku. Možda će on ujediniti Prvu i Drugu Srbiju, ako tako nešto postoji.

A to što je zemlja "razvalina" je možda zato što su očekivanja od "Srbije" možda preterana.
grol grol 17:12 12.03.2016

Nebojsa Milenkovic i njegovi..

...istomisljenici su ljubitelji Titovog komunistickog rezima a taj rezim je proganjao Djinjdica 70-ih godina. Kakve veze oni imaju sa Zoranom?





angie01 angie01 18:47 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Nebojsa Milenkovic i njegovi..
...istomisljenici


su rodjeni i ziveli u Jugoslaviji, koja je sa svim manama, bila 100 puta bolja, ozbiljnija, uredjenija, prosperitetnija i funkcionalnija drzava za svoje gradjane, nego sve one posle nje,.....u kojima je samo pokradeno i unisteno to sto je u njoj tada stvoreno.

pa sad vi pricajte sta hocete- to su cinjenice,....ja nisam bila komunista, niti su bili moji, ta, sada pogrdna prozivka za sve koji nisu pobornici nacionalistickih poklica, obicno i dolaze od onih koji su nekada crvenim knjizicama mahali,....jer kako je sad moguce da su najednom svi nacionalno osveceni i veliki pravoslavni vernici,....kada je do juce masovno uzvikivana sasvim suprotna mantra- ono, uvek na liniji.:))

pa vrtite stanove, obrazovanje, letovanja,....sve sto ste povoljno i za dz dobili tada,...pa iz svojih autenticnih pozicija pljujte po svemu sto vam je mrsko.
emsiemsi emsiemsi 19:10 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

angie01
Nebojsa Milenkovic i njegovi..
...istomisljenici


su rodjeni i ziveli u Jugoslaviji, koja je sa svim manama, bila 100 puta bolja, ozbiljnija, uredjenija, prosperitetnija i funkcionalnija drzava za svoje gradjane, nego sve one posle nje,.....u kojima je samo pokradeno i unisteno to sto je u njoj tada stvoreno.

pa sad vi pricajte sta hocete- to su cinjenice,....ja nisam bila komunista, niti su bili moji, ta, sada pogrdna prozivka za sve koji nisu pobornici nacionalistickih poklica, obicno i dolaze od onih koji su nekada crvenim knjizicama mahali,....jer kako je sad moguce da su najednom svi nacionalno osveceni i veliki pravoslavni vernici,....kada je do juce masovno uzvikivana sasvim suprotna mantra- ono, uvek na liniji.:))

pa vrtite stanove, obrazovanje, letovanja,....sve sto ste povoljno i za dz dobili tada,...pa iz svojih autenticnih pozicija pljujte po svemu sto vam je mrsko.

Да.
Драги друг Тито, највећи бравар света, свирач клавира, љубитељ глумица и пудлица толико тога узидао, а ови не могу нити да окрече !
Јел то оћеш да кажеш !?
Јадни Французи, Данци, Италијани и Луксембуржани који нису на челу својих држава имали таквог гиганта, још и данас осећају последице тога.
Успут --- колико неко треба да буде будалетина па да глорификује период фића и радничких одмаралишта ?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:56 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Nebojsa Milenkovic i njegovi..
...istomisljenici


Baš ste slatki
tyson tyson 22:04 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

su rodjeni i ziveli u Jugoslaviji, koja je sa svim manama, bila 100 puta bolja, ozbiljnija, uredjenija, prosperitetnija i funkcionalnija drzava za svoje gradjane, nego sve one posle nje,.....u kojima je samo pokradeno i unisteno to sto je u njoj tada stvoreno.

Reci to onima kojima su životi upropašćeni i koji su godine izgubili po tamnicama te Jugoslavije zbog toga što su se usudili da misle i izražavaju svoje mišljenje.


angie01 angie01 22:11 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Reci to onima kojima su životi upropašćeni i koji su godine izgubili po tamnicama te Jugoslavije zbog toga što su se usudili da misle i izražavaju svoje mišljenje.


za razliku od svega posle,..devdesete, pa nadalje.....


anonymous anonymous 22:38 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


emsiemsi
19:10 12.03.2016
Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Успут --- колико неко треба да буде будалетина па да глорификује период фића и радничких одмаралишта ?


Рецимо да сам ја један од тих који сматрају да су године 75-85-те биле најпросперитетније за све народе на овим просторима.
А посебно за већину обичних , не превише захтевних људи, средње класе.
zemljanin zemljanin 22:45 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

anonymous

emsiemsi
19:10 12.03.2016
Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Успут --- колико неко треба да буде будалетина па да глорификује период фића и радничких одмаралишта ?


Рецимо да сам ја један од тих који сматрају да су године 75-85-те биле напросперитетније за све народе на овим просторима.
А посебно за већину обичних , не превише захтевних људи, средње класе.

hajde da merimo ćinjenicama ... II svetski rat da uporedimo sa ratnim 90-im ... nije pravično ali hajde ... pa da nađemo statistiku SFRJ 20-30 godina kasnije i statistiku Srbije danas ...da pustimo činjenice da govore a ne ideologije

i uopte ne podržavam u apsolutnom smislu taj period ali objektivnost bi trebala da ima neku vrednost ...

zašto je Srbija u demokratskom sistemu sa kapitalizmom tu gde jeste a zašto je SFRJ u jednopartijskom sistemu sa socijalizmom, bila tu gde je bila ...

i zašto su deca tog perioda izlazila iz škola sa uverenjem da mogu sve a danas izlaze sa uverenjem da treba da se učlane ili emigriraju ...
anonymous anonymous 23:13 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


zemljanin
22:45 12.03.2016 / *novo
Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

i zašto su deca tog perioda izlazila iz škola sa uverenjem da mogu sve a danas izlaze sa uverenjem da treba da se učlane ili emigriraju ...


Или овако ....

Да ли бисмо радије прихватили да " преузмемо одговорност " како то кажу политичари, и кренемо у реформе из перспективе оног времена или овог садашњег. Када би то наравно, хипотетички било могуће.

Шта би нам давало више уверења, наде и сигурности да ћемо успети у остваривању жељеног модела ?

Која полазна ситуација ?

Данашње време је време затворених политичких опција. Оно ће се нажалост, највероватније разрешавати неполитичким средствима.

Глоб-локално.



angie01 angie01 23:19 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

emsiemsi


dva u jedan, Ozren i Gvozden!
anonymous anonymous 23:19 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

angie01
Nebojsa Milenkovic i njegovi..
...istomisljenici


pa vrаtite stanove, obrazovanje, letovanja,....sve sto ste povoljno i za dz dobili tada,...pa iz svojih autenticnih pozicija pljujte po svemu sto vam je mrsko.
angie01 angie01 23:23 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

anonymous


nisam bas razumela,...kontekst si promasio.
milojep milojep 23:25 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

pa vrtite stanove, obrazovanje, letovanja,....sve sto ste povoljno i za dz dobili tada,...pa iz svojih autenticnih pozicija pljujte po svemu sto vam je mrsko.


Ko je to dobio džabe? Mislim, odakle to što se tada dobijalo džabe? Ko je to plaćao?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:30 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

nisam bas razumela,...kontekst si promasio.

eh, da je (promašio) samo kontekst
angie01 angie01 23:31 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Ko je to


ovo smo se vec vise puta ispricali, necu jos jednom- misli sta god hoces- uzivajte u ovom sada, kada je sve bolje.

ovo je blog o Djinjdicu- secanje na uzaludnu zrtvu jednog izuzetnog coveka, koga nismo znali da sacuvamo.
milojep milojep 23:43 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

ovo smo se vec vise puta ispricali,

Ako ti kažeš tako onda OK. Samo mi nije jasno odakle ti opet ta logika da se tada nešto dobijalo džabe kao da je padalo sa neba a da nije stvarano od rada istih tih koji su to dobijali 'džabe'!?



angie01 angie01 23:51 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Ako ti kažeš tako onda OK


ja sam svoje misljenje rekla, ti kazi svoje, nemam potrebu da se hiljaditi put preganjam oko istih stvari- narocito ne na ovaj nacin,...uvek ista ekipa sa istim nastupom- rekoh ti,...misli kako god ti je volja- i uzivaj u boljem,...skoro da ti zavidim.
milojep milojep 23:57 12.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

i uzivaj u boljem,...skoro da ti zavidim.


Valjda je i tebi jasno da tom ironijom samo sakrivaš manjak logike!
Aferim i laku noć
anonymous anonymous 00:28 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


angie01
23:31 12.03.2016 / *novo
Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

ovo je blog o Djinjdicu- secanje na uzaludnu zrtvu jednog izuzetnog coveka, koga nismo znali da sacuvamo.


Или који није умео да се сачува од самог себе.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:37 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

manjak logike


E moj Miloje, gde ti trašiš logiku.

Kad neko tvrdi da je komunizam bio dobar, a u isto vreme za Đinđića kaže da je izuzetan, onda su tu i logika i bog rekli laku noć, nema se tu šta tražiti.

Komunizam se borio protiv Đinđića, Đinđić se borio protiv komunizma, a sad genijalci kažu bili su dobri i Đinđić i komunizam.
Ma jašta majstori, samo pičite.
anonymous anonymous 04:03 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


hoochie coochie man
00:37 13.03.2016 / *novo
Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Komunizam se borio protiv Đinđića, Đinđić se borio protiv komunizma, a sad genijalci kažu bili su dobri i Đinđić i komunizam.


Није све баш тако једноставно.

Прво - о ономе што ти називаш " комунизмом " теорија и идеологија се изражавају као о социјализму и комунизму.
Социјализам се даље промишља као идеја,идеологија и као реал - социјализам.
Социјализам као идеја водиља заступљен је не само у марксистичкој већ и анархистичкој теорији и пракси.

Друго- није се комунизам борио против Ђинђића и вице верса,већ реал социјализам, који се није баш поклапао са идејом социјализма, нити у марксистичком, а још мање у анархистичком смислу.

Ђинђићев немачки период укључивао је и сусрет са тада врло активном и радикалном левицом, пре свега анархистичком.

Не треба заборавити да је Ђ.превео Кропоткина, Анархизам и морал и написао поговор,као и да се у многим његовим наступима могу сагледати анархистички утицаји.

Дакле,иако се борио против актуелног бирократизованог,реал социјализма, Ђ. је сигурно бар у једном периоду свог живота и бар једним делом своје личности и сам био левичар - анархистичке провенијенције.



emsiemsi emsiemsi 07:33 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

angie01
emsiemsi


dva u jedan, Ozren i Gvozden!

Који су ти - дај линк !
emsiemsi emsiemsi 07:34 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

anonymous

hoochie coochie man
00:37 13.03.2016 / *novo
Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Komunizam se borio protiv Đinđića, Đinđić se borio protiv komunizma, a sad genijalci kažu bili su dobri i Đinđić i komunizam.


Није све баш тако једноставно.

Прво - о ономе што ти називаш " комунизмом " теорија и идеологија се изражавају као социјализму и комунизму.
Социјализам се даље промишља као идеја,идеологија и као реал - социјализам.
Социјализам као идеја водиља заступљен је не само у марксистичкој већ и анархистичкој теорији и пракси.

Друго- није се комунизам борио против Ђинђића и вице верса,већ реал социјализам, који се није баш поклапао са идејом социјализма, нити у марксистичком, а још мање у анархистичком смислу.

Ђинђићев немачки период укључивао је и сусрет са тада врло активном и радикалном левицом, пре свега анархистичком.

Не треба заборавити да је Ђ.превео Кропоткина, Анархизам и морал и написао поговор,као и да се у многим његовим наступима могу сагледати анархистички утицаји.

Дакле,иако се борио против актуелног бирократизованог,реал социјализма, Ђ. је сигурно бар у једном периоду свог живота и бар једним делом своје личности и сам био левичар - анархистичке провенијенције.




Оооооо, јебо га ти !
А имаш понекада сувисао коментар.
grmfrm grmfrm 08:45 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

su rodjeni i ziveli u Jugoslaviji, koja je sa svim manama, bila 100 puta bolja, ozbiljnija, uredjenija, prosperitetnija i funkcionalnija drzava za svoje gradjane, nego sve one posle nje,.....u kojima je samo pokradeno i unisteno to sto je u njoj tada stvoreno.


Pa dokle ova zal za Jugoslavijom.

Oni kojima je tamo bilo najbolje, svima osim Srbiji, danas samo jaucu na tu Jugu.

A da ne kazemo sta je sve oprosteno mnogima i nikom nista.
urbana_gerila urbana_gerila 12:12 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

emsiemsi
Успут --- колико неко треба да буде будалетина па да глорификује период фића и радничких одмаралишта ?


titov gastarbajter, guru čarli*, naložio 10 pametnica da su novi fića i letovanja u radničkim odmaralištima koji, jelte, podrazumevaju imanje posla - nono, kakano; a da su polovni krš koji nije opasnost na drumu samo zbog toga što nemaju posao pa nemaju ni za gorivo, i letovanje koje je postalo gotovo mitski pojam zbog toga što ga više ne mogu videti ni na tv jer isti nemaju – komifo, mikofo.

*guru – ne zbog harizme, koju poseduje koliko i upotrebljeni toalet papir, nego što vas vaše pali na gurku.
emsiemsi emsiemsi 13:12 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

urbana_gerila
emsiemsi
Успут --- колико неко треба да буде будалетина па да глорификује период фића и радничких одмаралишта ?


titov gastarbajter, guru čarli*, naložio 10 pametnica da su novi fića i letovanja u radničkim odmaralištima koji, jelte, podrazumevaju imanje posla - nono, kakano; a da su polovni krš koji nije opasnost na drumu samo zbog toga što nemaju posao pa nemaju ni za gorivo, i letovanje koje je postalo gotovo mitski pojam zbog toga što ga više ne mogu videti ni na tv jer isti nemaju – komifo, mikofo.

*guru – ne zbog harizme, koju poseduje koliko i upotrebljeni toalet papir, nego što vas vaše pali na gurku.

Глупости !
urbana_gerila urbana_gerila 15:13 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Успут --- колико неко треба да буде будалетина па да глорификује период фића и радничких одмаралишта ?


titov gastarbajter, guru čarli*, naložio 10 pametnica da su novi fića i letovanja u radničkim odmaralištima koji, jelte, podrazumevaju imanje posla - nono, kakano; a da su polovni krš koji nije opasnost na drumu samo zbog toga što nemaju posao pa nemaju ni za gorivo, i letovanje koje je postalo gotovo mitski pojam zbog toga što ga više ne mogu videti ni na tv jer isti nemaju – komifo, mikofo.

*guru – ne zbog harizme, koju poseduje koliko i upotrebljeni toalet papir, nego što vas vaše pali na gurku.

Глупости !


čarli, ti si sam po sebi glupost par excellence, paradigma takorekuć.

nego, nisam hteo o tome, zezaš da su te onomad pozvali da gastarbajterišeš - kao eksperta svetskog renomea?
emsiemsi emsiemsi 16:20 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Успут --- колико неко треба да буде будалетина па да глорификује период фића и радничких одмаралишта ?


titov gastarbajter, guru čarli*, naložio 10 pametnica da su novi fića i letovanja u radničkim odmaralištima koji, jelte, podrazumevaju imanje posla - nono, kakano; a da su polovni krš koji nije opasnost na drumu samo zbog toga što nemaju posao pa nemaju ni za gorivo, i letovanje koje je postalo gotovo mitski pojam zbog toga što ga više ne mogu videti ni na tv jer isti nemaju – komifo, mikofo.

*guru – ne zbog harizme, koju poseduje koliko i upotrebljeni toalet papir, nego što vas vaše pali na gurku.

Глупости !


čarli, ti si sam po sebi glupost par excellence, paradigma takorekuć.

nego, nisam hteo o tome, zezaš da su te onomad pozvali da gastarbajterišeš - kao eksperta svetskog renomea?

Како смо оно тебе класификовали --- као теријера или пудлицу теријара ? Јебем ли га, можда се ти боље сећаш.
urbana_gerila urbana_gerila 16:30 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Успут --- колико неко треба да буде будалетина па да глорификује период фића и радничких одмаралишта ?


titov gastarbajter, guru čarli*, naložio 10 pametnica da su novi fića i letovanja u radničkim odmaralištima koji, jelte, podrazumevaju imanje posla - nono, kakano; a da su polovni krš koji nije opasnost na drumu samo zbog toga što nemaju posao pa nemaju ni za gorivo, i letovanje koje je postalo gotovo mitski pojam zbog toga što ga više ne mogu videti ni na tv jer isti nemaju – komifo, mikofo.

*guru – ne zbog harizme, koju poseduje koliko i upotrebljeni toalet papir, nego što vas vaše pali na gurku.

Глупости !


čarli, ti si sam po sebi glupost par excellence, paradigma takorekuć.

nego, nisam hteo o tome, zezaš da su te onomad pozvali da gastarbajterišeš - kao eksperta svetskog renomea?

Како смо оно тебе класификовали --- као теријера или пудлицу теријара ? Јебем ли га, можда се ти боље сећаш.



čarli, moja terijerka je za tebe ruski akademik.

nego, nisam hteo o tome, zezaš da su te onomad pozvali da gastarbajterišeš - kao eksperta svetskog renomea?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:50 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Друго- није се комунизам борио против Ђинђића и вице верса,већ реал социјализам, који се није баш поклапао са идејом социјализма, нити у марксистичком, а још мање у анархистичком смислу.


Zovi to kako hoćeš, jer ovde suština nije u nazivu nego u sledećem:

Pojedini "poštovaoci" Đinđića su istovremno oduševljeni Jugoslavijom i sistemom koji je u njoj postojao (zovi ga kako god), i to baš vremenom za kojim ovi "poštovaoci" žale, dakle sredina sedamdesetih, po njima zlatno doba.
A baš tad je Đinđić kritikovao sistem, baš to zlatno doba, toliko da ga je taj zlatni sistem oterao iz zemlje.
Kasnije on taj sistem ruši, čak se ponosi time da je baš on skinuo simbol tog sistema, a onda dolaze mudraci koji istovremeno hvale i njega i sistem protiv koga se borio.
Šizofreno, jbg.

Neverovatno je koliko su neki "poštovaoci" isprojektovali sebi nekog imaginarnog Đinđića koga mnogo poštuju.
Taj njihov imaginarni Đinđić je neki anacionalni, bezbojni, neideološki lik, a stvarni Đinđić je bio daleko od toga da je bio anacionalan, naprotiv, interes Srba i Srbije mu je bio prvenstveni, prema Titu i komunistima uopšte nije bio neodređen, naprotiv bio je njihov iskreni oponent.

Meni taj njihov bezbojni imaginarni Đinđić nikako ne odgovara, i za takvog nikad ne bih glasao.
anonymous anonymous 19:26 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


hoochie coochie man
17:50 13.03.2016
Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


Ja sam živeo u onom sistemu,kritikovao ga i borio se protiv njega.
Zajedno sa Đinđićem i ostalima borio sam se i protiv Miloševića.
Posle Miloševića,vrlo brzo sam shvatio da se treba boriti i protiv Đinđića.

Nažalost, on je pre toga ubijen.

Danas ,smatram da se treba boriti i protiv Vučića.

Sve navedeno, ne sprečava me da zaključujem da smo u godine socijalizma koje sam naveo bili na višem civilizacijskom nivou , nego danas, iako nismo upražnjavali sve tekovine demokratije.

I iz tvoje utilitarsitičke perspektive u pogledu kvaliteta života, zaposlenja, školovanja,lečenja,slobode kretanja,sigurnosti,bezbednosti , perspektive.....bolje se živelo,nego danas,kad planetarno doživljavamo civilizacijski sunovrat.

Dakle, moguće je i živeti u jednom vremenu i režimu,kritikovati ga, ali i mu davati realnu ocenu u odnosu na neko drugo vreme.

Moguće je bilo, i biti Đinđićev saborac, ali i razumeti svu kompleksnost njegove ličnosti.

On je bio liberal,ali i levičar - anarhista.
Evropskih pogleda, ali i nacionalne, patriotske opredeljenosti.
Demokrata, ali i sklon autoritarnim,makijavelističkim metodama vladanja.
Spreman da se bori za opšte dobro, ali stavljajući ponekad i svoj lični interes ispred interesa društva.
Vizionar, zagledan u budućnost sa nerealno optimističkim očekivanjima od strane Evrope i neretkim nepoverenjem u sopstvene saborce.

Spreman da izigra dogovoreno i okrene se protiv dojučerašnjih saveznika.

Moguće je da ga je ovo poslednje i koštalo glave.




emsiemsi emsiemsi 19:30 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Успут --- колико неко треба да буде будалетина па да глорификује период фића и радничких одмаралишта ?


titov gastarbajter, guru čarli*, naložio 10 pametnica da su novi fića i letovanja u radničkim odmaralištima koji, jelte, podrazumevaju imanje posla - nono, kakano; a da su polovni krš koji nije opasnost na drumu samo zbog toga što nemaju posao pa nemaju ni za gorivo, i letovanje koje je postalo gotovo mitski pojam zbog toga što ga više ne mogu videti ni na tv jer isti nemaju – komifo, mikofo.

*guru – ne zbog harizme, koju poseduje koliko i upotrebljeni toalet papir, nego što vas vaše pali na gurku.

Глупости !


čarli, ti si sam po sebi glupost par excellence, paradigma takorekuć.

nego, nisam hteo o tome, zezaš da su te onomad pozvali da gastarbajterišeš - kao eksperta svetskog renomea?

Како смо оно тебе класификовали --- као теријера или пудлицу теријара ? Јебем ли га, можда се ти боље сећаш.



čarli, moja terijerka je za tebe ruski akademik.

nego, nisam hteo o tome, zezaš da su te onomad pozvali da gastarbajterišeš - kao eksperta svetskog renomea?

Шта ћеш, није лако постати експерт у мојој струци.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

I iz tvoje utilitarsitičke perspektive


Pa re će biti da je to presprektiva ovih koji u tom dobu vide sjaj i zlato, moja sigurno nije.

To doba se možda i može braniti sa stanovišta zaposlenja, školovanja, lečenja....., to mu se najčešće i uzima kao prednost, ali ovo o čemu si ti pisao, da su te godine bile na "višem civilizacijskom nivou" e to sigurno nije tačno.

Vreme u kom su zabranjivane knijge, filmovi, u kome se nije smelo glasno govoriti ono što se nekome ne dopada, se sigurno ne može natvati vremenom na višem civilizacijskom nivou.



On je bio liberal,ali i levičar - anarhista.
Evropskih pogleda, ali i nacionalne, patriotske opredeljenosti.
Demokrata, ali i sklon autoritarnim,makijavelističkim metodama vladanja.
Spreman da se bori za opšte dobro, ali stavljajući ponekad i svoj lični interes ispred interesa društva.
Vizionar, zagledan u budućnost sa nerealno optimističkim očekivanjima od strane Evrope i neretkim nepoverenjem u sopstvene saborce.


Ovo o ĐinĐiću je korektno, sve to stoji.


Ali, ovo mi je zanimnjivo a nikako da pitam, pa evo koristim priliku.
Nisi prvi koji u kontekstu priče o komunizmu, jugoslovenskom komunizmu, onom sistemu koji je bio u Jugoslaviji, uvlači priču o anarhizmu.
Otkud to, otkud taj naivni pokušaj oplemenjivanja otvorene diktature u Jugoslaviji?
O kakvom anarhizmu se može govoriti u okruženju gde postoji doživotni car koji ničim nije ograničen, koji može sve što mu padne na pamet, u okruženju kad se moralo klanjati izabranima, a ko je odbio da im se klanja bivao je kažnjen?
Ima li tu išta od anarhije?

A da ima onih, i ovde na blogu, kojima su istovremeno simpatičnii i anarhija i diktatura, to nije ništa novo, ima ih :)

Kad neko može da simpatiše i anarhiju i diktatutru, što ne bi mogao i Đinđića i komuniste :)
urbana_gerila urbana_gerila 20:56 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

emsiemsi
Шта ћеш, није лако постати експерт у мојој струци.


čarli, nije lako postati ekspert bilo u kojoj struci.
kada si ti u pitanju - iznenađuje već i to što uopšte i imaš neku struku osim... ujedoh se za prste kojima kuckam jer umalo uvredih čobane.

no, i u tome se ogledala snaga titove države - omogućiti dobro plaćen posao i takvima poput tebe, a organizovati ga tako da se zbog njihovog činjenja ne plaćaju penali poslodavcu.

to je inkluzija, brajko moj, a ne ove današnje kvazi-korektne kerefeke.



anonymous anonymous 21:03 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


hoochie coochie man
19:56 13.03.2016


Otkud to, otkud taj naivni pokušaj oplemenjivanja otvorene diktature u Jugoslaviji?


U ćemu se ogleda ta " diktatura" nakon 75-80 te ?

U nepostojanju višepartijskog sistema ?
Da li nam je promena u tom smislu nešto donela ?

U nepostojanju tržišta i konkurencije ?
Da li nam je " otvaranje " u ovom pravcu doprinelo razvoju ekonomije ----

U pogledu odsustva medijskih sloboda ?
Šta su nam te " slobode " donele pozitivno ?

Koje lične slobode i prava su nam tada bila uskraćena , a imamo ih sada ?
Da sklapamo istopolne brakove ?

Privatna svojina ?
Koliki procenat nas može da se pohvali stečenim ?

Postavimo sebi slična pitanja i dalje ....

Kada je u pitanju anarhistička teorija i praksa - potisnute i istorijski poražene su sa jedne strane od autoritarne levice marksističkog tipa - najbolje prihvaćene u germanskoj tradiciji ,a kasnije rusko - boljševičkoj, .... i od strane liberalnog kapitalizma, i danas neoliberalizma.

Ključni pojmovi anarhizma su samoorganizovanje, samoinicijativa, samoemancipacija, samoupravljanje, autonomija ....

Samoupravljanje kao ideja i projekat, na nivou nespešnog pokušaja u Jugoslaviji je
par ekselans iz anarhističke tradicije.

Proklamovana ideja participativne demokratije, na nivou Evropske unije, takođe je anarhističkog porekla.

Iako je u bivšoj Jugoslaviji , na delu bio birokratizovani real socijalizam, autoritarnog marksističkog tipa, u konceptu samoupravljanja proklamovan je formalno i anarhistički princip samoorganizovanja i autonomnog odlučivanja.

Nažalost,nije bilo dovoljno vremena da se izgradi odgovorno civilno društvo , koje bi razumelo šta je imalo u rukama kao mogućnost, da bi se izborilo i za realizaciju tog potencijala.

Dakle,ništa nije crno / belo , apsolutno dobro ili loše.

U socijalističkoj Jugoslaviji je itekako bilo toga za pohvalu , kao i za kritiku.

Neuspeh ne znači da treba odbaciti i samu ideju, tim pre što su tome doprineli i mnogi sa strane.

Leva politička opcija ima dve struje i ne znači automaatski diktaturu. Tome vodi marksistička grana te opcije.
Anarhistička insistira na slobodi i prve kritike marksizma i zatim boljšvizma su potekle upravo od strane anarhističke levice.

Dakle,ne može se biti anarhista i biti za diktaturu, ali se sasvim izvesno može biti marksista i liberal sa sklonošću ka neograničenoj moći.

U povratku na Đinđića treba istaći da je bio anarhista kad je pozivao gradjane da se samoorganizuju, da sami urade nešto za sebe, da ne čekaju da neko drugi to uradi za njih, ali je postulate anarhizma napuštao u svojim nastojanjima da prigrabi apsolutnu moć pri čemu zaista ne možemo da tvrdimo sa kojim ciljem, ali možemo da naslutimo. gde bi takva apsolutizacija moći vodila.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 13.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

ćemu se ogleda ta " diktatura" nakon 75-80 te ?

U nepostojanju višepartijskog sistema ?
Da li nam je promena u tom smislu nešto donela ?

U nepostojanju tržišta i konkurencije ?
Da li nam je " otvaranje " u ovom pravcu doprinelo razvoju ekonomije ----

U pogledu odsustva medijskih sloboda ?
Šta su nam te " slobode " donele pozitivno ?

Koje lične slobode i prava su nam tada bila uskraćena , a imamo ih sada ?
Da sklapamo istopolne brakove ?

Privatna svojina ?
Koliki procenat nas može da se pohvali stečenim ?

Postavimo sebi slična pitanja i dalje ....


Ovo je osnovna i najčešća greška kad se pokušava odbranti i jugoslovenska država i posleratno uređenje u njoj (izbegavam da upotrebim reč komunizam iako je njoj baš tu mesto).

Greška se sastoji u tome što argument treba da zvuči, vidi šta imamo sad, jel ovo bolje, nije, znači ono je makar isto dobro kao i ovo, a verovatno i bolje jer tad...pa onda krenu kritike na račun sadašnjeg stanja.

Ali to je pogrešno jer se ništa ne može odbraniti poređenjem sa nečim drugim lošim.
To što je to drugo loše uopšte ne pokazuje da je prvo dobro, pošto se izbor ne završava na ta dva.
Ta ista greška se ponavlja i u primrima koji Jugoslaviju porede sa zemljama bivšeg istočnog bloka.
Navodno je Jugoslavija bila dobra jer je Bugarska bila gora.
Jeste Bugarska bila gora, ali to ne dokazuje da je Jugoslavija dobra, pošto Bugarska nije reper za ocenu.
Kao što ni sadašnje stanje nije reper za ocenu stanja u Jugoslaviji, jer postoji nešto što nije ni ovo ni ono.


U nekoj drugoj raspravi koja bi se bavila poređenjem stanja u Jugoslaviji i ovoga sada, naravno da bi bilo više argumenata uprilog sadašnjem stanju, jer je ono objektivno pozitivnije, ali to neki drugi put.
Samoupravljanje kao ideja i projekat, na nivou nespešnog pokušaja u Jugoslaviji


Neuspešnog ili neiskrenog, iskarikiranog, isfoliranog?
Kakvo crno samoupravlajnje kad su se sve značajne odluke donosile na sastancima partije.
Ako neko misli da je radnički savet mogao da preinači odluku komiteta i da radi po svojoj volji, taj bogami prilično idelistički posmatra to vreme.
Taj član saveta koji bi se suprotstavio komitetu, ne samo da bi prestao da bude član saveta nego bi i robiju napipao....
Tako da...opreznije bi valjalo kad se o slobodi u komunizmu govori.
emsiemsi emsiemsi 06:31 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

urbana_gerila
emsiemsi
Шта ћеш, није лако постати експерт у мојој струци.


čarli, nije lako postati ekspert bilo u kojoj struci.
kada si ti u pitanju - iznenađuje već i to što uopšte i imaš neku struku osim... ujedoh se za prste kojima kuckam jer umalo uvredih čobane.

no, i u tome se ogledala snaga titove države - omogućiti dobro plaćen posao i takvima poput tebe, a organizovati ga tako da se zbog njihovog činjenja ne plaćaju penali poslodavcu.

to je inkluzija, brajko moj, a ne ove današnje kvazi-korektne kerefeke.




Откуд ти знаш како је постати експерт у било којој струци ?
Имаш ли ти струку ?
jkt2010 jkt2010 08:22 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

anonymous

U ćemu se ogleda ta " diktatura" nakon 75-80 te ?

U nepostojanju tržišta i konkurencije ?
Da li nam je " otvaranje " u ovom pravcu doprinelo razvoju ekonomije ----

Koje lične slobode i prava su nam tada bila uskraćena , a imamo ih sada ?
Da sklapamo istopolne brakove ?

Privatna svojina ?
Koliki procenat nas može da se pohvali stečenim ?

Postavimo sebi slična pitanja i dalje ....



Evo ja podvukao par stvari bez kojih nema slobode.

Ono: da si slobodan da radiš i uživaš plodove svog rada. Pa i da ti je imovina zaštićena, jel' to nešto loše? Ili da si slobodan da se krećeš, bez da moraš da odrobijaš JNA da bi ti odobrilo pasoš. Tako neke proste stvari koje sada imamo i na koje smo (hvalabogu) već oguglali. Postalo normalno, ko vazduh. A zamisli da ti neko ponovo ukine slobodu jebatebog?

Vidim da tebi to onako... bezeveze... tebi bi i u zatvoru bilo super, samo da te na vreme hrane, da ti daju da ponešto pročitaš, i da te prošetaju jedno sat dnevno ko mulca...

E breee... nije sloboda za svakog izgleda mi... Nismo mi prosejali taj komunistički kukolj, ZATO nam je kako nam je. Jer o čemu ti pričaš? Nije uspelo sa komunistima pa ajde da probamo anarhiste? Jes bre ti normalan?

Jel imamo mi zakon protiv propagiranja totalitarnih ideologija, i ako imamo - što te ne apse? A ako nemamo što nemamo?
milisav68 milisav68 08:41 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

jkt2010
Pa i da ti je imovina zaštićena,

Ovo ni do danas nije ispravljeno.

Može ko hoće da ti upadne u kuću/stan i ne možeš mu ništa, jer ako pružiš otpor možeš da završiš u zatvoru ili ludnici, a provalnici (ako prežive) će da se šetkaju na slobodi.
urbana_gerila urbana_gerila 11:23 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Шта ћеш, није лако постати експерт у мојој струци.


čarli, nije lako postati ekspert bilo u kojoj struci.
kada si ti u pitanju - iznenađuje već i to što uopšte i imaš neku struku osim... ujedoh se za prste kojima kuckam jer umalo uvredih čobane.

no, i u tome se ogledala snaga titove države - omogućiti dobro plaćen posao i takvima poput tebe, a organizovati ga tako da se zbog njihovog činjenja ne plaćaju penali poslodavcu.

to je inkluzija, brajko moj, a ne ove današnje kvazi-korektne kerefeke.




Откуд ти знаш како је постати експерт у било којој струци ?
Имаш ли ти струку ?



neke osobe, koje važe za kompetentne, smatraju da sam ekspert, no - to nikakve veze nema sa tim tepihom pod koji guraš to što si ti bio titov gastarbajter sa posebnim potrebama.
emsiemsi emsiemsi 11:32 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Шта ћеш, није лако постати експерт у мојој струци.


čarli, nije lako postati ekspert bilo u kojoj struci.
kada si ti u pitanju - iznenađuje već i to što uopšte i imaš neku struku osim... ujedoh se za prste kojima kuckam jer umalo uvredih čobane.

no, i u tome se ogledala snaga titove države - omogućiti dobro plaćen posao i takvima poput tebe, a organizovati ga tako da se zbog njihovog činjenja ne plaćaju penali poslodavcu.

to je inkluzija, brajko moj, a ne ove današnje kvazi-korektne kerefeke.




Откуд ти знаш како је постати експерт у било којој струци ?
Имаш ли ти струку ?



neke osobe, koje važe za kompetentne, smatraju da sam ekspert, no - to nikakve veze nema sa tim tepihom pod koji guraš to što si ti bio titov gastarbajter sa posebnim potrebama.

Дај мало стила --- сада бих ја теби требало да кажем апорт - или слично.
Па људи смо (или ти мислиш да ниси).
urbana_gerila urbana_gerila 12:01 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Шта ћеш, није лако постати експерт у мојој струци.


čarli, nije lako postati ekspert bilo u kojoj struci.
kada si ti u pitanju - iznenađuje već i to što uopšte i imaš neku struku osim... ujedoh se za prste kojima kuckam jer umalo uvredih čobane.

no, i u tome se ogledala snaga titove države - omogućiti dobro plaćen posao i takvima poput tebe, a organizovati ga tako da se zbog njihovog činjenja ne plaćaju penali poslodavcu.

to je inkluzija, brajko moj, a ne ove današnje kvazi-korektne kerefeke.




Откуд ти знаш како је постати експерт у било којој струци ?
Имаш ли ти струку ?



neke osobe, koje važe za kompetentne, smatraju da sam ekspert, no - to nikakve veze nema sa tim tepihom pod koji guraš to što si ti bio titov gastarbajter sa posebnim potrebama.

Дај мало стила --- сада бих ја теби требало да кажем апорт - или слично.
Па људи смо (или ти мислиш да ниси).


čarli, titovi gastarbajteri sa posebnim potrebama su poslednji na kojima bih praktikovao stilske vežbe.

iako odaješ utisak nekog primitivnog i još prolupalog robota prve generacije - da, nažalost, pripadaš ljudskom rodu.
emsiemsi emsiemsi 13:15 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
Шта ћеш, није лако постати експерт у мојој струци.


čarli, nije lako postati ekspert bilo u kojoj struci.
kada si ti u pitanju - iznenađuje već i to što uopšte i imaš neku struku osim... ujedoh se za prste kojima kuckam jer umalo uvredih čobane.

no, i u tome se ogledala snaga titove države - omogućiti dobro plaćen posao i takvima poput tebe, a organizovati ga tako da se zbog njihovog činjenja ne plaćaju penali poslodavcu.

to je inkluzija, brajko moj, a ne ove današnje kvazi-korektne kerefeke.




Откуд ти знаш како је постати експерт у било којој струци ?
Имаш ли ти струку ?



neke osobe, koje važe za kompetentne, smatraju da sam ekspert, no - to nikakve veze nema sa tim tepihom pod koji guraš to što si ti bio titov gastarbajter sa posebnim potrebama.

Дај мало стила --- сада бих ја теби требало да кажем апорт - или слично.
Па људи смо (или ти мислиш да ниси).


čarli, titovi gastarbajteri sa posebnim potrebama su poslednji na kojima bih praktikovao stilske vežbe.

iako odaješ utisak nekog primitivnog i još prolupalog robota prve generacije - da, nažalost, pripadaš ljudskom rodu.

Апорт !
anja99 anja99 14:23 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Reci to onima kojima su životi upropašćeni i koji su godine izgubili po tamnicama te Jugoslavije zbog toga što su se usudili da misle i izražavaju svoje mišljenje.


kako ti nije muka da ovo vrtiš ko trla baba lan ili već kako ide......
Bilo Je Hiljadu Puta Bolje U Jugoslaviji!
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:01 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Bilo Je Hiljadu Puta Bolje U Jugoslaviji!


Ih, još da su slova velika, pa iskošena, pa sve to podvučeno....to bi bio adut :)

berman berman 16:21 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

su rodjeni i ziveli u Jugoslaviji, koja je sa svim manama, bila 100 puta bolja, ozbiljnija, uredjenija, prosperitetnija i funkcionalnija drzava za svoje gradjane, nego sve one posle nje,.....u kojima je samo pokradeno i unisteno to sto je u njoj tada stvoreno.

samo što u nostalgiju za ovim ne ide i nostalgija za Đinđićem , možda je Zoran kodno ime za IVU LOLU II RiBARA ali Đinđić jeste bio protivnik tog poretka, Đinđić i oci utemeljitelji DS razobličavali , puno prije nego je služba i partija svatila da je đžabahirija na putu bez povratka ..

aj jos samo napiši da su nam liberali u partiji omogućili da čćitamo Start, Alana Forda i uvodili pop kulturu
"Bogdan i Latinka"
anja99 anja99 17:01 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


Ih, još da su slova velika, pa iskošena, pa sve to podvučeno....to bi bio adut :)



Ima ih kojima ni crteži ne pomažu.
Koliko ti godina imaš?
deset_slukom deset_slukom 17:57 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man

Kakvo crno samoupravlajnje kad su se sve značajne odluke donosile na sastancima partije.
Ako neko misli da je radnički savet mogao da preinači odluku komiteta i da radi po svojoj volji, taj bogami prilično idelistički posmatra to vreme.
Taj član saveta koji bi se suprotstavio komitetu, ne samo da bi prestao da bude član saveta nego bi i robiju napipao....
Tako da...opreznije bi valjalo kad se o slobodi u komunizmu govori.


Ovo, jednostavno, nije tačno. Ili se, makar, ne može ovako generalizovati.

Na partijskim sastancima se mrsomudilo o svemu i svačemu, ali o poslovnoj politici ne. A računam da je ona najvažnija za firmu i zaposlene u njoj.

Uprkos sada već široko rasprostranjenom verovanju, ni svi generalni direktori nisu bili članovi partije, a kamoli uže i šire poslovodstvo. Treba biti glup pa verovati da se poslovna politika vodila van struke.

Na isti način je i radnički savet izigravao ukrasnu vaznu. Ono što treba istaći - poslovodstvo su, u proseku, sačinjavali mnogo kompetentniji ljudi nego danas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:40 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Ima ih kojima ni crteži ne pomažu.


pa ti ti kažem, podvuci, iskosi, uradi nešto, jer ovako nema smisla.
Pogrešno je a i nezanimnjivo.
Ako našraš može da bude makar šareno.

Koliko ti godina imaš?

Dovoljno da pamtim tu sreću.
A evo čega se sećam
Toga da se u toj sreći po pantalone moralo putovati prepunim prljavim vozovima do Trsta ili su se morale kupovati kod švercera, ovde ih nije bilo.
Pamtim kako se lepo proglašavalo za zapadnu dekadenciju, pa su fasade i npr autobusi morali biti ružni.
Sećaš l ise ti mrtvačke boje autobusa Rakete iz Užica, ili požarevačkog Litasa, valjevske Strele?

Pamtim da je vlast za sebe pravila podzemne bunkere, nepotrebne fabrike, pamtim megalomanske proslave rođendana šefa države, patim kako su deca morala da vole druga Titu, a ako ga ne vole mame i tate idu u zatvore, dosta toga pamtim.

I da li bi bila srećna da opet moramo vozovima u Trst po pantalone, da Vučić za sebe gradi bunkere, da mu se prave kuće i spomenici gde god se ikad u životu našao, da se za njegov rođendan deca svečano obače i da mu se zaklinju....
Sreća bi to velika bila.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Na partijskim sastancima se mrsomudilo o svemu i svačemu, ali o poslovnoj politici ne.


Ma kako da ne.
Mora da su na radničkim savetima donošene poslovne odluke da npr fabrika koja se bavi proizvodnjom kaminona napravi..hotel, koga da na korišćenje državi.
ili sporstku halu, ili stambeno naselje....

Mora da su na radničkim savetima donošene odluke da se uspešnijim firmama pripoji neki gubitaš, jer je stečaj bila em nepoznata reč em krnji ugled "najuspešnijeg modela"
Mora da su privrednici odlučili da moraju da zaposle određene kvote određenih profila svake godine pa tebali im ili ne, imali para za njihove plate ili ne...

Ne, o svemu tome se odlučivalo na partijskim sastancima i onaj ko bi se tome suprotstavio ne bi najbolje prošao.

Odlučivalo je i poslovno rukovodstvo nešto, naravno, ali samo u okviru onoga što mu partija naredi.
Nije moglo poslovno rukovodstvo da kaže, nama ne trebaju OOURi, to nam poskupljuje proizvodnju, ne, morali su da ih imaju jer je Kardelj tako rekao.
urbana_gerila urbana_gerila 19:19 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

emsiemsi
Апорт !



jeste, čarli, dobar si jedino za - donesi!
urbana_gerila urbana_gerila 20:10 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man


kakav revolucionarni zanos!
zadrugar, ja tebi zavidim: ti za titova vakta nisi bio disident samo zbog toga što je to za pičke, ti si, najmanje, bio - bombaš samoubica.
sweet64 sweet64 20:24 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


emsiemsi
Шта ћеш, није лако постати експерт у мојој струци.


čarli, nije lako postati ekspert bilo u kojoj struci.


Što ste se navrzli da se svađate oko ove reči koja i nije neko mudo. Ekspert je stručnjak ili veštak u nekoj oblasti što je ostvario upotrebom statistike, znači ne obavezno neki genijalac.
urbana_gerila urbana_gerila 20:49 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

sweet64

emsiemsi
Шта ћеш, није лако постати експерт у мојој струци.


čarli, nije lako postati ekspert bilo u kojoj struci.


Što ste se navrzli da se svađate oko ove reči koja i nije neko mudo. Ekspert je stručnjak ili veštak u nekoj oblasti što je ostvario upotrebom statistike, znači ne obavezno neki genijalac.




poenta priče, koju naravno nisi morao da ispratiš, je da čarli sada pljuje u tanjir iz koga je oblaporno kusao samo zahvaljujući renomeu koji je uživala titova država.
čarli i ekspert u istoj rečenici su samo nepostojeća stilska figura kojoj hiperbola ne bi bila ni najdalji mogući pandan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:25 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

kakav revolucionarni zanos!
zadrugar, ja tebi zavidim: ti za titova vakta nisi bio disident samo zbog toga što je to za pičke, ti si, najmanje, bio - bombaš samoubica.


Šta je, neizdrž? :)
Znao sam.

Odluči li ti konačno šta ti je milije, anarhija ili diktatura, ili se još kolebaš?
Razumem te, slično je to, zato tebe ima i tamo i ovamo :)

A nisam bio ni disident, nisam ja dotle dobacivao jer disidentstvo podrazumeva aktivno delovanje.
Ja sam samo imao sreće da na vreme shvatim koliki su zlikovci komunisti.
freehand freehand 21:46 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

aj jos samo napiši da su nam liberali u partiji omogućili da čćitamo Start, Alana Forda i uvodili pop kulturu

Šta ti misliš - ko je pravio Start, Alan Forda i pop kulturu u Jugoslaviji šezdesetih i kasnije?

A nije da ne bih voleo da znam kako se znalo šta je čije između Isusa i aposotla, niti kako se to desilo da hrišćani i crkva počnu da pohlepu koja je smrtni greh pdoržavaju kao osnov sistema. No to možemo i da preskočimo, dovoljno je ovo sa Startom.

P.S. Nego zaboravih, Bermane, da si i ti za vreme Titine diktature bio uvaženi, maženi i paženi ekonomista. Mora da ti je vazda glava u torbi bila da pukneš od masne gibanice.
Koliko da pomenem samo.
urbana_gerila urbana_gerila 22:20 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man


slabo ti ja marim za tu filozofiju ispred zadruge, jer nisam nikada imao dilemu da su ti koji progovore tek onda kada od mrtvog lava ni rep ne ostane - najobičnije pičketine, a to je sramota mlatiti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:39 14.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

jer nisam nikada imao dilemu da su ti koji su progovorili tek onda kada od mrtvog lava ni rep nije ostao - najobičnije pičketine


Jedno dvajes miliona pičketina :)

A vidiš, ja sam siguran kakvi su oni koji kažu ovo što ti kažeš, što tad nisi bio hrabar, nego sad kad je Tita umro, takvi kao ti nisu pičketine, takvi su jednostavno glupi, ništa ne shvataju.

Očekivati od ljudi da po svaku cenu, pa i po cenu sudbine vlastite porodice, izigravaju neke junake, iako je ishod tog junačenja sasvim izvestan, stradanje, mogu samo glupi.

Iz te tvoje glupave logike sledi da su svi koji su žrtve tiranija i dikatatura, a da se protiv toga ne bune javno, pičketine.
Celu istočnu Evropu, ceo SSSR, celu Kinu...i da ne nabrajam, decenijama, vekovima, naseljavaju samo piketine jer se nisu bunili.

Jesi se nalupetao za sve pare :)

urbana_gerila urbana_gerila 01:12 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man


da, bar, možeš da se vadiš na mlako pivo, funkcionalnu nepismenost, disleksiju...

da preskočim stupidariju o "jedno dvajes miliona" titovih žrtava(premda, što se i ja ne bih frljao velikim brojevima, možda bi se danas na teritoriji počivše sfrj i skupilo toliko onih koji bi u njoj ponovo živeli) i pređem na poentu:

strah je imanentan deo ljudske prirode, te su ti koji su tada bili protiv tita a ćutali - samo pičkice.

ali su svi među njima, naročito vizionari poput tebe koji su to još onomad uvideli, a hrabro i na sav glas ćutali sve dok nije i onaj mrtvi rep nestao pa tek tada progovorili - pičketine.

oni među tim pičketinama koji se toga duboko ne stide, nego ga na razne načine relativizuju predstavljajući ga kao domaćinski model ponašanja su - domaćinske pičketine.

znam da si se lako pronašao, ali, jbg, neizdrž - ti si ovo poslednje.
tyson tyson 01:18 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Рецимо да сам ја један од тих који сматрају да су године 75-85-те биле најпросперитетније за све народе на овим просторима.

Prosperitetne u materinu; u se, na se i poda se a sve o trošku kreditora sa mrskog zapada.

Ko je digao glavu ostao je bez nje u tom periodu.

A onda su krediti došli za naplatu, pa smo prosperitetno parkirali "fiće", sedeli uz sveće i pili "divku" a veš prali sapunom.

Pa je i taj usrani materijalni prosperitet nekako izbledeo.


tyson tyson 01:22 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

U nepostojanju višepartijskog sistema ?
Da li nam je promena u tom smislu nešto donela ?

U nepostojanju tržišta i konkurencije ?
Da li nam je " otvaranje " u ovom pravcu doprinelo razvoju ekonomije ----

U pogledu odsustva medijskih sloboda ?
Šta su nam te " slobode " donele pozitivno ?

Koje lične slobode i prava su nam tada bila uskraćena , a imamo ih sada ?
Da sklapamo istopolne brakove ?

Privatna svojina ?
Koliki procenat nas može da se pohvali stečenim ?

Šališ se, zar ne?



tyson tyson 01:30 15.03.2016

Licimudi & sise

kako ti nije muka da ovo vrtiš ko trla baba lan ili već kako ide......
Bilo Je Hiljadu Puta Bolje U Jugoslaviji!

Ne seri*; ma šta kažeš, trla baba lan?

Da si izgubia posao i egzistenciju i provela i jedan dan u Mitrovici ili Zabeli zato što si prolajala mimo zvanično propisanog u toj tvojoj Boljoj Jugoslaviji drugačije bi danas pevala.

Ali lako je tuđim qrcem gloginje mlatiti.

Za početak, u toj tvojoj Boljoj Jugoslaviji mogla bi samo da sanjaš jedan blog ili medij kakav je ovaj.

Glupost je neuništiva i nema granice.

tyson tyson 01:30 15.03.2016

Licimudi & sise

tyson tyson 01:34 15.03.2016

Mitologija

Ono što treba istaći - poslovodstvo su, u proseku, sačinjavali mnogo kompetentniji ljudi nego danas.

Klasičan mit.

Ta ekonimija je nekoliko puta propadala, poslednji put krajem 1980-ih, sa sve tim kompetentnim partijskim rukovodiocima postavljenim od strane komiteta (da, a ne od strane radničkog saveta).

Potresno je koliko su Srbi i nesrećne pridružene narodnosti skloni mitovima i snovima.

jkt2010 jkt2010 01:45 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

urbana_gerila
samo zahvaljujući renomeu koji je uživala titova država.

Da nije bilo Tita tvoj otac ne bi umeo tebe da napravi, kamoli koricu 'leba? To oćeš da kažeš? Jesil' i ti tako sposoban, hm?

Znaš kako, u hinduizmu postoji praksa sati; To je ono kad se žena svesno i dobrovoljno pridruži preminulom mužu na njegovoj lomači.

Pa eto ti: Kad ste i posle 50 godina ucveljeni za Najvećim Bratom & Sinom & Itd, ajde lepo se organizujte, okitite crvenim maramama i Njegovim slikama, pa poskačite sa zgrada, mostova, pod vozove, u ladno Dunavo... pridružite se najzad Jedinom Besmrtnom Vođi.

Da ste to odmah ono kad je Naj-naj-iha-haj-Sin rikn'o, svima bi nam danas bilo lepše.
tyson tyson 01:47 15.03.2016

Re: Licimudi & sise

urbana_gerila urbana_gerila 02:01 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

jkt2010
svima bi nam danas bilo lepše.



ne znam koji su to "svi" u čije ime govoriš, ali sam siguran da nisu mnogo pametni kada si im ti glasnogovornik.
deset_slukom deset_slukom 15:04 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man

Mora da su na radničkim savetima donošene poslovne odluke da npr fabrika koja se bavi proizvodnjom kaminona napravi..hotel, koga da na korišćenje državi.
ili sporstku halu, ili stambeno naselje....


Ja napišem da se na radničkim savetima nisu donosile odluke, a ti me ubeđuješ da se na radničkim savetima nisu donosile odluke. Kao što se nisu donosile ni na partijskim sastancima.

Odluke o izgradnji sportske hale ili već tako nečega su, verovatno, dolazile "odozgo" a slične ili još gore stvari se dešavaju i danas, samo se "strukture" menjaju.

Razlika je što su danas javna preduzeća rak-rana države a tadašnja društvena preduzeća su bila normalni oblik vlasništva. Osnivana društvenim sredstvima, u nevolji ispomagana društvenim sredstvima, pa se očekivalo da u blagostanju, osim u proširenje sopstvenog poslovanja, nešto i uzvrate društvu.

Da li ja to tvrdim da je društveno vlasništvo dobra stvar? Taman posla. Samo realnije gledam na stvari.

hoochie coochie man

Mora da su na radničkim savetima donošene odluke da se uspešnijim firmama pripoji neki gubitaš, jer je stečaj bila em nepoznata reč em krnji ugled "najuspešnijeg modela"
Mora da su privrednici odlučili da moraju da zaposle određene kvote određenih profila svake godine pa tebali im ili ne, imali para za njihove plate ili ne...

Ne, o svemu tome se odlučivalo na partijskim sastancima i onaj ko bi se tome suprotstavio ne bi najbolje prošao.

...

Nije moglo poslovno rukovodstvo da kaže, nama ne trebaju OOURi, to nam poskupljuje proizvodnju, ne, morali su da ih imaju jer je Kardelj tako rekao


Ne znam zašto me ova prva rečenica podseća na Jugorosgas i Azotaru?

Frljaš se sa tim partijskim sastancima, oni nemaju veze ni sa čim što si nabrojao. Sve su to bile sistemske mere, regulisane Zakonima. Bili su to pokušaji popravke sistema koji je, vremenom, sve više zaribavao. OK, može se reći - zakone su donosili komunisti, što je istina na isti način kao kada se kaže da danas zakone donosi SNS.

Tada su doneli Zakon da se zapošljavaju novi radnici po zadatim kvotama, dok se danas donosi zakon kojim se zabranjuje zapošljavanje radnika, ali se oni ipak zapošljavaju, i to po partijskoj liniji.

Pa sad ti vidi...
anonymous anonymous 15:59 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


jkt2010
08:22 14.03.2016
Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


Evo ja podvukao par stvari bez kojih nema slobode.


Ebo te....što si intelegentan.

O svemu ostalom pojma nemaš.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:35 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


a slične ili još gore stvari se dešavaju i danas

dok se danas


Opet ti pravdaš ondašnjestanje današnjim.
Vidi komentar gore, mrzi me da kucam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:39 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..


urbana_gerila
01:12 15.03.2016

Šta li si ti ovde nadrobio, teško da je i tebi jasno.
Ajd baš da vidim moraš da pišeš i apsolutne guposti samo da bi tvoj komentar ostao poslednji.
Sudeći po onome gore moraš.
deset_slukom deset_slukom 19:54 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man

Opet ti pravdaš ondašnjestanje današnjim.
Vidi komentar gore, mrzi me da kucam.


A ti opet ne razumeš šta ti sagovornik piše.

Ne pravdam, samo objašnjavam i upoređujem. Ali, ne može se objasniti nekome kome su "partijski sastanci" početak i kraj, objašnjenje za sve što se tada dešavalo.

Slična ideološka zaslepljenost i zadrtost je svojstvena još samo ortodoksnim komunjarama, u periodu posle četres' pete.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

partijski sastanci" početak i kra


Pa naravno da su oni bili i početak i kraj. Šta je drugo osim njih postojalo a da je moglo da utiče na bilo šta bitno?

To što ti pod partijskim sastancima smatraš samo one na najnižem nivou je odraz tvog nepoznavanja kako je taj sistem funkcionisao, zato ga i braniš.

Sve, ali baš sve bitno je odlučivano na partijskim sastancima. Na sastanku centralnog komiteta partije o najznačajnijim stvarima, pa kako je značaj teme opadao opadao je i nivo značaja onih koji se sastaju i odlučuju.
A uvek su se sastajali i odlučivali komunisti na svojim partijskim sastancima.
Ko je drugi odlučivao ako ne oni?
deset_slukom deset_slukom 20:54 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man

Sve, ali baš sve bitno je odlučivano na partijskim sastancima.


Na kojem nivou je, po tebi, odlučivano da se, recimo, u nekoj fabrici otvori nova proizvodna linija?

Odmah da ti kažem - na fabričkom nije. Od pet - šest sastanaka koji su se održali u mojoj fabrici, dok sam bio član, sećam se tri teme: 1. dešavanja na KIM ('81.), 2. "Golubnjača" 3. Odlučivanje o mom zahtevu za istupanje iz SK.

Ako misliš da su to bili neki mamlazi iz gradskog komiteta, onda si stvarno zastranio. Moguće je da su imali obavezu davanja "mišljenja" ili već tako nečega.
urbana_gerila urbana_gerila 21:07 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man



mukice, probaj pred zadrugom, možda noj i pesak varijanta tamo još uvek prolazi.

drago mi je što te boli, ali, da ne pomisliš da se gordim - lako je sa pacijentom poput tebe hirurg biti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:39 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Ajd baš da vidim moraš da pišeš i apsolutne guposti samo da bi tvoj komentar ostao poslednji.
Sudeći po onome gore moraš.


urbana_gerila
hoochie coochie man



mukice, ..........................

Moraš :)
Ali pazi sad, opet moraš.
Ajd probaj da izdržiš.
Nemaš šanse.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Na kojem nivou je, po tebi, odlučivano da se, recimo, u nekoj fabrici otvori nova proizvodna linija?

Odmah da ti kažem - na fabričkom nije.


Pa sad da se igramo na slovo na slovo.
Možda opština, nema pojma za konkretan slučaj.

Nova proizvodna linija može da bude i linija za sokove u novoj ambalaži, odluku tog nivoa je možda i moglo da donese rukovodstvo farbrike uz možda neki formalni potpis vlasti, ali suštinske odluke, o osnivanju, gašenju preduzeća, o zapošljavanju, organizaciji...pa to su bile direktive jbg.
Ne znam šta ti pokušavaš da dokažeš, ako pokušavaš da dokažeš da se u komunizmu komunisti nisu pitali osvim važnim stvarima zalud ti je posao.
deset_slukom deset_slukom 22:17 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man

Nova proizvodna linija može da bude i linija za sokove u novoj ambalaži, odluku tog nivoa je možda i moglo da donese rukovodstvo farbrike uz možda neki formalni potpis vlasti, ali suštinske odluke, o osnivanju, gašenju preduzeća, o zapošljavanju, organizaciji...pa to su bile direktive jbg.


Sada već vrdaš... rekao si da su se komunisti pitali baš za sve.

Ne znam zaista kojim procedurama se dolazilo do odluka o osnivanju nekog preduzeća. Ono što sigurno znam, u stručnim službama pokrajinskog izvršnog veća je, recimo, bilo dosta zaposlenih koji nisu bili članovi partije. Budući da takve inicijative sigurno nisu dolazile iz glave nekog ćate iz pokrajinskog komiteta, nego baš iz tih službi, pitam se koliko ima smisla povezivati sve to sa partijom?

Osim ako ne misliš da su u komitetima sedeli trustovi mozgova koji su upravljali celokupnom privredom i osmišljavali strategiju razvoja. Lepo je što ceniš svoje ideološke protivnike, ali, nisu oni bili baš toliko bolji od vas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

rekao si da su se komunisti pitali baš za sve.


E jbg :)
Ovo je već dečija igra, rekao si, rekao si, e baš jesi rekao...
Pa valjda se podrazumeva da se misli na važna pitanja.
Naravno da se može naći milijarda sitnih primera o kojima se nije izjašnajvao komitet.
Ali nema ni jednog strateškog, ničeg bitnog, a ni onoga da je komitet rekao jedno a da je neko drugi uradio drugačije i da posledica nije bilo.
Osim ako ne misliš da su u komitetima sedeli trustovi mozgova koji su upravljali celokupnom privredom i osmišljavali strategiju razvoja.


Upravljali privredom jesu, osmišljavali strategije jesu, a kakvi su mozgovi tu sedeli vidi se iz priloženog, ono čime su oni upravljali i strateški razvijali je propalo.
To valjda najblje svedoči o tome koliko su bili dobri.
feliks.krul feliks.krul 22:46 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

.jer kako je sad moguce da su najednom svi nacionalno osveceni i veliki pravoslavni vernici,...


E to je bila najveća Đinđićeva greška... uveo je veroispovest u školstvo.

Ko li je prvi uveo partijske slave?
feliks.krul feliks.krul 22:55 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Успут --- колико неко треба да буде будалетина па да глорификује период фића и радничких одмаралишта ?


treba poštovati istoriju
urbana_gerila urbana_gerila 23:34 15.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man


šta ću kad sam potentan, a, još, i uživam kad tebe boli.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:02 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

urbana_gerila
.


Sam ti rek'o :)
urbana_gerila urbana_gerila 00:06 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man
Sam ti rek'o :)



opet, bez vađenja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:13 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Pazi kad mi na pamet pada ideja da te držim ovde do ujutru :)

I kad bih samo tačku stavcio u komentar to bi te isprovociralo toliko da moraš nešto da napuišeš.
Mnogo si bre frustriran.

Sad se setih da si ti opasan tip jbt :)

E, sećaš se kako si prošli put puko pa si mi objašnajvao da si mnogo zajeban, da se s tobom ne treba kačti, da 'oćeš a i možeš da biješ.
Hoćeš opet da dođeš u to stanje rastrojstva?
Pazi bre na srce.

Ajd sad ti, pa sledeći put stavljam samo tačku, a ti opet moraš ogovoriti.
deset_slukom deset_slukom 00:14 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

hoochie coochie man

Upravljali privredom jesu, osmišljavali strategije jesu, a kakvi su mozgovi tu sedeli vidi se iz priloženog, ono čime su oni upravljali i strateški razvijali je propalo.
To valjda najblje svedoči o tome koliko su bili dobri.


Naravno, važne funkcije su držali komunisti, pa je tačno kada se kaže da su upravljali svime.

Ali, karikaturalno je zamišljati da su se "oni" skupljali po nekim komitetima i u konspiraciji odlučivali o svemu.

A znamo zašto je sve što su "oni" izgradili propalo: nove državotvorce mrzelo da kreče, pa su sve porušili.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:17 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

nove državotvorce


evo opet!

Jbg, ne vredi.
freehand freehand 00:18 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Naravno, važne funkcije su držali komunisti, pa je tačno kada se kaže da su upravljali svime.

Biće prilike, valjda, da na nekom drugom mestu i ovaj pojam bude definisan. Jer "komunisti" je u Jugoslaviji bilo svašta a najmanje ono što se pod tim pojmom inače ideološki podrazumeva.
freehand freehand 00:18 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

Naravno, važne funkcije su držali komunisti, pa je tačno kada se kaže da su upravljali svime.

Biće prilike, valjda, da na nekom drugom mestu i ovaj pojam bude definisan. Jer "komunisti" je u Jugoslaviji bilo svašta a najmanje ono što se pod tim pojmom inače ideološki podrazumeva.
deset_slukom deset_slukom 00:35 16.03.2016

Re: Nebojsa Milenkovic i njegovi..

freehand

Biće prilike, valjda, da na nekom drugom mestu i ovaj pojam bude definisan. Jer "komunisti" je u Jugoslaviji bilo svašta a najmanje ono što se pod tim pojmom inače ideološki podrazumeva.


Dobar primer za ovo "svašta" sam, među mnogima, i ja. Ponajmanje komunista, a bio član (biblioteke), jedno kraće vreme.

Inače, trebalo je duboko prodreti u ličnost svakog "pravog" komuniste, ne bi li se videlo koliko je tu karijerizma a koliko ideologije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana