Budućnost| Društvo| Planeta

moving to brussels, pakistan

Srđan Fuchs RSS / 22.03.2016. u 15:23

moje iskreno saucesce porodicama stradalih ljudi.

 



Komentari (336)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pnbb pnbb 13:57 23.03.2016

Re: Pariz i Brisel

Re: Pariz i Brisel
ali opet, koji ekonomski uslovi nedostaju u Belgiji (ko hoce da radi)

Никоји.

znAM da je totalno van konteksta, ali u velikom delu belgije nezaposlenost je i do 70 (sedamdeset) posto...
pogledati dokumentarac ne me quitte pass
tess tess 14:40 23.03.2016

Re: Kultura ti katom u vugla

za kulturno dostignuće godine. Bravo!

Da, posebnu težinu (da ne kažem težinu ustaškog govneta) ima kad vi opraštate il sudite, čisti kao savjest Alojzija Stepinca. Ustaška posla, bez ikakva srama. Hm. More, marš. Džuks.
krkar krkar 16:47 23.03.2016

Kusturuša

tess


Postaješ intelektualna i kulturna ikona svih nepismenih i škrbavih.

Mašala, uspela u životu!
tess tess 17:21 23.03.2016

Re: Lepotica i džuks

Postaješ intelektualna i kulturna ikona svih nepismenih i škrbavih.

emsiemsi emsiemsi 17:31 23.03.2016

Re: Kusturuša

krkar
tess


Postaješ intelektualna i kulturna ikona svih nepismenih i škrbavih.

Mašala, uspela u životu!

Ниси у праву !
Ето, мени се (културно и интелектуално) Тесс допада, а нисам неписмен, нити шкрбав (нисам чак нити неписмен-шкрбав, коњуговано здружено).
Додатно, аугментујем, да би са Тесс радо правио приватну фирму (као, уосталом, и са Принцијем, Тасом Дебелим, Марипопан, Зиликаком, Срђаном Фухсом, Цанетом Србљановићем, Домазетом, Алселонетом, Једнарецфонмои, ...), као и државу.
Оно што додатно ценим код Тесс (да просте сви народи и народности Региона, европске уније, сви обожаваоци права пингвина, поларних лисица и китова, ...) је што је Српкиња.
Наравно, башибозук и калакурција би јој то (ради политичке коректности, а не искрено) и опростили, међутим, оно што не могу да јој опросте је што је веома интелигентна Српкиња. То не могу да јој опросте - никако.
Није лако бити Србин !
blogovatelj blogovatelj 18:56 23.03.2016

Re: Palistan

Blogi, ja sam juče nosio šarene čarape, čisto da ne pomisliš da ne mislim na tebe. Čak i kad ne umem da ti objasnim jednostavne stvari koje su svakom ko nije spoznajno ograničen jasne.


Probaj da se uzdigneš iznad nivoa pavijana i da ne vređaš.
Nadovezao sam se na tvoj komentar učtivo, samo da primetim. Za razliku od tebe. Kad nemaš argumente, počinješ bivati prostakom. To je tako malograđanski, kasabalijski takoreći. Ne priliči Beograđaninu od renomea kakav si ti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:37 23.03.2016

Re: Palistan

evo, jedan kishni pozdrav iz NS-a, iz nekog pozerskog kafea, al' lepog enterijera, Frida, a u pozadini Бобан Диланович оркестра, Како се осјећаш без мјеста званог дом... stvarno mrache, gos'n Blogi, al' to ti pricham sve vreme, kada ideologija nadvlada... al' kako Romi napisashe na jednom epitafu, "pun je svijet sila, al' nijedna od chovjeka jacha nije".
krkar krkar 22:01 23.03.2016

Re: Kusturuša

Ето, мени се (културно и интелектуално) Тесс допада, а нисам неписмен, нити шкрбав (нисам чак нити неписмен-шкрбав, коњуговано здружено).


Čarli, tebi ne bi pomoglo ni da imaš 2 reda zuba, jedno 130 komada ko delfin. Ti si Čarli, tebi je Srbin opis, IQ, zanimanje i dijagnoza.


Додатно, аугментујем, да би са Тесс радо правио приватну фирму (као, уосталом, и са Принцијем, Тасом Дебелим, Марипопан, Зиликаком, Срђаном Фухсом, Цанетом Србљановићем, Домазетом, Алселонетом, Једнарецфонмои


Bi zato što ... vidi prvi pasus.

Zato i nemaš privatnu firmu. Što bi je ovako pravio. Kad bi se muda delila u DSS-u.
princi princi 02:11 24.03.2016

Boze

koliko lupetanja.
emsiemsi emsiemsi 06:13 24.03.2016

Re: Kusturuša

krkar
Ето, мени се (културно и интелектуално) Тесс допада, а нисам неписмен, нити шкрбав (нисам чак нити неписмен-шкрбав, коњуговано здружено).


Čarli, tebi ne bi pomoglo ni da imaš 2 reda zuba, jedno 130 komada ko delfin. Ti si Čarli, tebi je Srbin opis, IQ, zanimanje i dijagnoza.


Додатно, аугментујем, да би са Тесс радо правио приватну фирму (као, уосталом, и са Принцијем, Тасом Дебелим, Марипопан, Зиликаком, Срђаном Фухсом, Цанетом Србљановићем, Домазетом, Алселонетом, Једнарецфонмои


Bi zato što ... vidi prvi pasus.

Zato i nemaš privatnu firmu. Što bi je ovako pravio. Kad bi se muda delila u DSS-u.

Мени Србин није занимање. Ја јесам Србин. Не знам да ли би ти волео више да нисам Србин, или пак да јесам, али да ме нема. Они које симпатишеш немају ту дилему, као што нису имали нити њихови претходници.
Моје занимање је прилично хард (мада сам га доста оплеменио и са софт-вером) и ту нема много муцања ... ствари су поприлично мјутуали ексклузив, дакле, знаш или не знаш.
Успут --- Чарли је имао две приватне фирме, а emsiemsi-ју се нуди сувласништо у једној и апсолутно право управљања - нема зајебанције, ко зна - зна.
Успут, и не најмање важно - није лако бити Србин.
Успут 2 --- какве везе имам ја са ДСС-ом, или било којом партијом ? Вероватно имплицираш из мога подсећања на великог господина и мачкара дорћолског, Коштуницу.
tess tess 07:17 24.03.2016

Re: Boze

princi
koliko lupetanja.

Lupeta ti da ne kažem ko (da ne nabrajam), zato, odjebi malo, Pope.
Važi?
Spasibo.
tess tess 07:20 24.03.2016

Re: ...

Ето, мени се Тесс допада

Emsi, ti si moj drug.
:)
berman berman 07:32 24.03.2016

Re: Napred u vizantijsku teokratiju

Svega ima na ovom blogu pa i izvorni pravoslavni fundamentalista koji bi provodio sve što i Daiš u Raki - al' u ime drugog mesije.


E moj " Sabahudine" da nisi takav gotovo demonoimajući hejter,svatio bi cinizam . Jel prigovarat bosanskim srbima koji jedini nisu " istrijebili" turske kvisklinge ( a bosanski muslimani to jesu) , nego su kad je nestala "ugroza" saracenska, razlikovali čeljade božje od demonske obmane ( jel muhamedanstvo jeste vražja objava, bar tako kaže biskup Pjetër Bogdani )je malo nedolično ,ipak prvo treba pogledati balvan u povijesti svojoj,pa tek onda trunje u tuđoj sadašnjosti. Dočim su i u "krugu dvojke" i u "dofranjojosipovskoj" carevini i u Serenissimi prvom zgodom istrijebili muhamedance. Tako da nije uredu da poslije vlastite " istrage poturica" prigovaraš onima koji se poslije odluke o suživotu i dalje koškaju sa njima . Ne znam gdje si iščito moje "daišovske " žudnje ( ovdje, na mom zidu, na zidu kod zajedničkih prijatelja? ) al ako si imao takve asocijacije , ja to mogu samo frojdovski tumačiti . Usput zašto koristiš Daiš umjesto "Islamska država" , ne bi da kompromitiraš Islam ?
Nije, doduše, uzeo pušku kad su ratovali njegovi, greota da se tako obrazovan čovek meša sa ruljom u rovu.
još se obrazovalo Krkare, a i ko bi sa komunistima u rat, ako misliš na "šesta lička se vraća kući".
Re: Napred u vizantijsku teokratiju

Vizantija nije bila teokratska , bila je više cezaropapistička , za razliku od papocezarista..
Ah da možda te je pitanje " Nekrsti su pred vratima , gdje su misionari" asocirala na daišovske metode. Samo dobrovoljno krštenje ljudi nije isto što i oblačenje u naranđaste kombinezone.
Vizantici nisu krstili Arape, držali su ih za preveliku stoku mimo svih drugih naroda ( idolopolonstvo,žrtvovanje ljudi...) pa im se to osvetilo..
previše hejta u korizmeno vreme i strašnu sedmicu moj krkare, idealno vrijeme ti je za ispovijed
berman berman 07:32 24.03.2016

Re: Napred u vizantijsku teokratiju

Svega ima na ovom blogu pa i izvorni pravoslavni fundamentalista koji bi provodio sve što i Daiš u Raki - al' u ime drugog mesije.


E moj " Sabahudine" da nisi takav gotovo demonoimajući hejter,svatio bi cinizam . Jel prigovarat bosanskim srbima koji jedini nisu " istrijebili" turske kvisklinge ( a bosanski muslimani to jesu) , nego su kad je nestala "ugroza" saracenska, razlikovali čeljade božje od demonske obmane ( jel muhamedanstvo jeste vražja objava, bar tako kaže biskup Pjetër Bogdani )je malo nedolično ,ipak prvo treba pogledati balvan u povijesti svojoj,pa tek onda trunje u tuđoj sadašnjosti. Dočim su i u "krugu dvojke" i u "dofranjojosipovskoj" carevini i u Serenissimi prvom zgodom istrijebili muhamedance. Tako da nije uredu da poslije vlastite " istrage poturica" prigovaraš onima koji se poslije odluke o suživotu i dalje koškaju sa njima . Ne znam gdje si iščito moje "daišovske " žudnje ( ovdje, na mom zidu, na zidu kod zajedničkih prijatelja? ) al ako si imao takve asocijacije , ja to mogu samo frojdovski tumačiti . Usput zašto koristiš Daiš umjesto "Islamska država" , ne bi da kompromitiraš Islam ?
Nije, doduše, uzeo pušku kad su ratovali njegovi, greota da se tako obrazovan čovek meša sa ruljom u rovu.
još se obrazovalo Krkare, a i ko bi sa komunistima u rat, ako misliš na "šesta lička se vraća kući".
Re: Napred u vizantijsku teokratiju

Vizantija nije bila teokratska , bila je više cezaropapistička , za razliku od papocezarista..
Ah da možda te je pitanje " Nekrsti su pred vratima , gdje su misionari" asocirala na daišovske metode. Samo dobrovoljno krštenje ljudi nije isto što i oblačenje u naranđaste kombinezone.
Vizantici nisu krstili Arape, držali su ih za preveliku stoku mimo svih drugih naroda ( idolopolonstvo,žrtvovanje ljudi...) pa im se to osvetilo..
previše hejta u korizmeno vreme i strašnu sedmicu moj krkare, idealno vrijeme ti je za ispovijed
berman berman 07:42 24.03.2016

Re: Pariz i Brisel

freehand
al im se trag i seme zatrli i nema ih više,krug dvojke je čist od turaka, nisu oni bosanski srbi da imaju sentimenta za zabludjelu "braću"

Mržnja je dijabolična stvar, Bermane.

koja mržnja,pa ja sam više kava sa šizmaticima i krivovjernicima popio mrsomudeći politiku i saracensku najezdu neg sa pravovjernom čeljadi ( Bože koliko se sodomitizma,komunizma i razne adornovštine zapatrilo međ vjerujućim pukom ,pa to je strašno) . ja sam samo komentarisao blagost bosanske krštene čeljadi spram ostraščenosti urbanih likova u doba "ludog Naste" pomodno zavedenih latinskim uticajem iz Beča i Mletaka
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:22 27.03.2016

Re: Pariz i Brisel

Ko to čita ???

Цео Princeton.
Center for Health and Well-being, Princeton University, Princeton, NJ 08544
Они су и писали ту литературу.
Један од аутора, Данијел Канеман, добитник је Нобелове награде, и предаје на Принстону. Други аутор, необично, такође је добитник Нобелове награде. Име му је Ангус Дитон, колега Канеману.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:01 27.03.2016

Re: 1, 2, 3

krkar
kada je osvojio Arabiju silom, postao Rasul, nakon Hidžre


Kako je to Muhamed postao rasul NAKON Hidžre?


je l' bio prihvacen pre Hijre u Meki, kod Koreisha, nije, a oni su bili chuvari Kaabe, ismailjskog Svetilishta, dakle oni su jedini imali duhovni autoritet da procene ko je Rasul, prihvacen je tek nakon osvajanja i ujedinjenja Arabije silom, i to nakon shto je na prevaru masakrirao kompletnu jevrejsku i hrishcansku zajednicu Medine. correct, or not correct?

ps. smarash s Karadzicem stvarno, razumem da si zatochen u toj eri, ali me smarash, najiskrenije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:12 27.03.2016

Re: Pariz i Brisel

anonymous


Rasadnik mu je tamo gde im ubijaju muževe, žene, decu, izbacuju iz kuća, bombarduju, ugožavaju svaki oblik normalnog života....

Tamo mu je rasadnik. A ne na mestu na kom se moli. Svetom mestu.

Površnim zaključivanjem vidi se samo fenomen, malo mudriji prilaz sagledava proces koji mu prethodi.


jesi ti bio skoro u nekoj džamiji gde se mole malo više hardkor bratija? otidi, deder, pa onda da pričamo.
krkar krkar 17:06 28.03.2016

Re: 1, 2, 3

correct, or not correct?


Potpuno pogrešno.
not2old2rock not2old2rock 15:42 22.03.2016

... takvo mi je ime

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:09 22.03.2016

Rin Tin Tin

Није баш пас у питању, већ Тинтин, јунак из једног белгијског стрипа. Њега је инерција светских мрежа и њихових лаких памети избацила као симбол страдања у Бриселу. Погрешно.



Зашто?
Зато што је Тинтин носилац тешког колонијално-супрематистичког наслеђа Белгије и њене геноцидне историје. Расизам, тако, избија и из тог стрипа, из наизглед бенигне разбибриге:



Морамо се решити зла наших историја и нас лично.

Human Zoo, Brussel, 1958

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:00 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

naravno, ono sto je lose je sto ce potpaliti desnicharstvo i rasizam na svim meridijanima, vec jeste, AfD (Alternativ fur Deutschland) u Nemackoj, istorijski uspeh, republikanci u USA razbijaju glavu kako da diskvalifikuju Trampa... josh ce kod nas neoljoticevci ispasti male bebice za ono shto se okolo zbiva.
mlinarslavko mlinarslavko 18:03 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

Ne mogu da verujem da je ovakav zooloski vrt bio u Briselu 1958. , postoji li mogucnost da je greska ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:10 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

mlinarslavko
Ne mogu da verujem da je ovakav zooloski vrt bio u Briselu 1958. , postoji li mogucnost da je greska ?

Било и у Бронксу, само мало раније, 1906:



ЛЕГЕНДА:
In 1906, the Bronx Zoo kept Ota Benga on a human exhibit. The sign outside of her fenced in area of the primate exhibit read, “Age, 23 years. Height, 4 feet 11 inches. Weight, 103 pounds. Brought from the Kasai River, Congo Free State, South Central Africa, by Dr. Samuel P. Verner. Exhibited each afternoon during September.”
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:15 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

neoljoticevci


pretpostavljam da misliš na retroljotićevce, neoljotićevci su ono što se do skora nazivalo "drugosrbijanci" (a i danas neki još uvek koriste taj termin)
mlinarslavko mlinarslavko 18:20 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

Jbg, 1958. godina, to je maltene skoro i to nije neka zatucana ili da stavim pod znake navoda "zatucana" zemlja, vec Belgija, grad Brisel. Malo je porazno kad se vidi takva fotka.
predatortz predatortz 18:24 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

mlinarslavko
Jbg, 1958. godina, to je maltene skoro i to nije neka zatucana ili da stavim pod znake navoda "zatucana" zemlja, vec Belgija, grad Brisel. Malo je porazno kad se vidi takva fotka.


Jovan Maljoković je u jednom razgovoru rekao da se u Briselu, sedamdesetih, prvi put sreo sa šovinizmom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:30 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

Крајем 19. века белгијски краљ Леополд издоминирао је геноцидом, у Конгу. Рачуна се да је том приликом страдало 10 милиона.

In the 23 years (1885-1908) Leopold II ruled the Congo he massacred 10 million Africans by cutting off their hands and genitals, flogging them to death, starving them into forced labour, holding children ransom and burning villages. The ironic part of this story is that Leopold II committed these atrocities by not even setting foot in the Congo.


Они који не би постигли дневну квоту прикупљања гумирабике, били су кажњавани и одсецањем руку:

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:32 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

predatortz


Jovan Maljoković je u jednom razgovoru rekao da se u Briselu, sedamdesetih, prvi put sreo sa šovinizmom.


Ma tamo su još u večini Valonci ako se ne varam, a oni su koliko toliko normalni. Ko nije imao posla sa Flamancima taj nije ništa video (ok, ovo je generalizcija i šuplja je kao sve njoj slične, al da ih ima zajebanih ima ih).

A sve krene ovako naivno, čak i simpatično



dok ne primetiš, kako im krvave oči dok to slušaju
docsumann docsumann 19:32 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

A sve krene ovako naivno, čak i simpatično


treba (!?) napomenuti i da su Belgijanci patentirali jedan od podpravaca elektronske pop muzike, poznatiji kao EBM (electric body music)

j
anonymous anonymous 21:34 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin


Predrag Brajovic
18:30 22.03.2016
Re: Rin Tin Tin
Крајем 19. века белгијски краљ Леополд издоминирао је геноцидом, у Конгу. Рачуна се да је том приликом страдало 10 милиона.


A onda su otišli u džamiju .....i izašli iz nje kao ISIS ratnici.
milojep milojep 21:53 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

Human Zoo, Brussel, 1958


I tamo je srce evrope! Tamo su odlučili da bombarduju Srbiju!
Još ću biti ponosan što me je ta bagra bombardovala!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:58 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

electric body music


Joj ćuti, imao sam ortaka iz Sarajeva koji je onomad na proleće 1992. zbrisao ovamo, pa bio kod mene jedno tri meseca. Što je sve ok, super momak ovako, ali je zbrisao sa gomilom svojih ploča a ložio se na EBM, pa sam skoro svaki dan slušao Front 242 (da naravno, i oni su iz "Republike Holandske" )
Sepulturero Sepulturero 23:39 22.03.2016

Re: Rin Tin Tin

vrabac_u_steni
predatortz


Jovan Maljoković je u jednom razgovoru rekao da se u Briselu, sedamdesetih, prvi put sreo sa šovinizmom.


Ma tamo su još u večini Valonci ako se ne varam, a oni su koliko toliko normalni. Ko nije imao posla sa Flamancima taj nije ništa video (ok, ovo je generalizcija i šuplja je kao sve njoj slične, al da ih ima zajebanih ima ih).

A sve krene ovako naivno, čak i simpatično



dok ne primetiš, kako im krvave oči dok to slušaju


"Валонци" су уствари бивши Фламанци који су се због привилегија пофранцузили. Нешто слично као наши Срби муслиманске вере. То се, између осталог, види по њиховим презименима. Наравно, и код њих важи "Потурица гори од Турчина". Правих Валонаца има релативно мало и они живе у Арденима на истоку и југу Белгије.
bene_geserit bene_geserit 04:06 23.03.2016

Re: Rin Tin Tin

Srđan Fuchs
ono sto je lose je sto ce potpaliti desnicharstvo i rasizam na svim meridijanima

Ma super je sto svuda vlada levicarstvo i naci-liberalizam, gde u to da neko dirne.
krkar krkar 10:31 23.03.2016

Adolfe, Vožde!

"Валонци" су уствари бивши Фламанци који су се због привилегија пофранцузили. Нешто слично као наши Срби муслиманске вере. То се, између осталог, види по њиховим презименима. Наравно, и код њих важи "Потурица гори од Турчина". Правих Валонаца има релативно мало и они живе у Арденима на истоку и југу Белгије.


Uvek se užasnem kad vidim koliko nepatvorenih fašista hoda istim gradom kao ja, ulazi u iste kancelarije, sedi po istim kafanama...
freehand freehand 10:32 23.03.2016

Re: Adolfe, Vožde!

Uvek se užasnem kad vidim koliko nepatvorenih fašista hoda istim gradom kao ja

Ovo nisi hteo da kažeš
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:26 23.03.2016

Re: Rin Tin Tin

vrabac_u_steni]


Mijn vlakke land je (meni) najlepsa Brelova pesma. (ko nije ziveo na toj ravnoj severnoj zemlji, koju hladan severni vetar ravna, ne ume da je dozivi onako bas emotivno pa jos Brelov recital )

Ajde bre ostav malo po Flamancima i braci im holandskoj bas ste navalili previse..

I Svajcarci su pustili zene da glasaju tek sedamdesetih, Svedjani sterilisali prisilno zene nearijevskog porekla plus i ljude sa nekom dijagnozom.
docsumann docsumann 15:59 23.03.2016

Re: Rin Tin Tin

Front 242


ha, puštao sam ih svojevremeno na blogu. ima ponešto energije, ali ...
msm, čitav tak koncept je cold sweat. hladno, proračunato, bjelački baš.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:07 24.03.2016

Re: Rin Tin Tin

apacherosepeacock


Ajde bre ostav malo po Flamancima i braci im holandskoj bas ste navalili previse..


Evo, ostavljam ih, neću da ih pipnem više ni daljinskim upravljačem, majke mi :)

Zezam se bre, svojevremeno (pre nekih 12-13 godina) se umalo ne oženih 'Olanđankom (doduše nije bila Flamanka, već mereči našim aršinima "Šumadinka" ) što možda i objašnjava moj povremeni sarkazam i malicioznost prema tom narodu, jebiga te teške romanse ponekad ostavljaju takve posledice

No, iz tog perioda potiče i ta zajebancija sa "braćom iz Republike Holandske" tj. Flamancima, u stvari, to je bilo neko naše interno zezanje.

A "Mijn vlakke land", jeste predivna pesma, ne sporim. Eh kako sam se samo ložio na nju...mislim, na pesmu

EDIT:

E da uz ovo, mora i ovaj muzički prilog, za sve holandsko/flamanske žene :)



opasno dobra stvar, takođe.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:46 24.03.2016

Re: Rin Tin Tin

Vrabac u steni

Zezam se i ja malo vrabac.

Marieke je isto sjajna, ma Brel je genije.

Evo jos jedne za sveto trojstvo :)


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:10 24.03.2016

Re: Rin Tin Tin

apacherosepeacock
Vrabac u steni

Zezam se i ja malo vrabac.

Marieke je isto sjajna, ma Brel je genije.

Evo jos jedne za sveto trojstvo :)





U to ime, evo ga Amsterdam u izvođenju Amande Plamer



P.S.
Izvodila ona to još kao Dresden Dolls, ali nikada ovako efektno kao kasnije solo.
alselone alselone 17:27 22.03.2016

Sta mene zanima

Je kako to da na telefonu imam kameru koja cisto slika majmunsku guzicu na 20 metara u zoo vrtu a high end security kamere na svim kricnim pozicijama u najrazvijenijim drzavama posle teroristickih napada ti pokazu dve osmobitne kocke i kazu - ovo su moguci teroristi.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:00 22.03.2016

Re: Sta mene zanima

mislish da muljaju nesto s informacijom?
predatortz predatortz 18:02 22.03.2016

Re: Sta mene zanima

Srđan Fuchs
mislish da muljaju nesto s informacijom?


Naravno. Nikad se ne otkriva sve što imaš, a često se u javnost puštaju lažnjaci. Seti se samo onog hrvatskog muzikanta čija se fotka pojavila nakon ubistva Đinđića.
alselone alselone 18:05 22.03.2016

Re: Sta mene zanima

Nemam pojma, ali mi nervira.
rade.radumilo rade.radumilo 18:10 22.03.2016

Re: Sta mene zanima

Je kako to da na telefonu imam kameru koja cisto slika majmunsku guzicu na 20 metara u zoo vrtu a high end security kamere na svim kricnim pozicijama u najrazvijenijim drzavama posle teroristickih napada ti pokazu dve osmobitne kocke i kazu - ovo su moguci teroristi.


Zato što u firmama (državnim/privatnim svejedno) kad treba da se nabavljaju OS, ima da se svađaš sa retardima do mile volje. Recimo, do sutra ćeš se natežeš sa nekim ko blokira narudžbinu računara jer imaju više RAM-a pa su 50€ skuplji. To što će ljudi da potroše tih 50€ za dve nedelje, kroz vreme čekajući da se aplikacije otvore, to ne mo'š takvim likovima dokazati. Za dvadeset godina nisam sreo ni jednu firmu koja nema bar jednog takvog lika u lancu nabavke OS.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:02 22.03.2016

Re: Sta mene zanima

rade.radumilo

Zato što u firmama (državnim/privatnim svejedno) kad treba da se nabavljaju OS, ima da se svađaš sa retardima do mile volje. Recimo, do sutra ćeš se natežeš sa nekim ko blokira narudžbinu računara jer imaju više RAM-a pa su 50€ skuplji. To što će ljudi da potroše tih 50€ za dve nedelje, kroz vreme čekajući da se aplikacije otvore, to ne mo'š takvim likovima dokazati. Za dvadeset godina nisam sreo ni jednu firmu koja nema bar jednog takvog lika u lancu nabavke OS.


шта је ово за нашег Олија Дулича, он човек господски наручи 50 јура скупље, а наплати својима 200 јуре скупља. цивилизација.
vcucko vcucko 19:15 22.03.2016

Re: Sta mene zanima

rade.radumilo

Zato što u firmama (državnim/privatnim svejedno) kad treba da se nabavljaju OS, ima da se svađaš sa retardima do mile volje. Recimo, do sutra ćeš se natežeš sa nekim ko blokira narudžbinu računara jer imaju više RAM-a pa su 50€ skuplji. To što će ljudi da potroše tih 50€ za dve nedelje, kroz vreme čekajući da se aplikacije otvore, to ne mo'š takvim likovima dokazati. Za dvadeset godina nisam sreo ni jednu firmu koja nema bar jednog takvog lika u lancu nabavke OS.

To o čemu pričaš je na nivou "ima jedno govedo pa se zaintačilo". Veći problem (bar u Srbiji, jer samo javni/državni sektor nešto bitno nabavlja) jeste ceo jedan zakon u tom smislu koji je zacementirao tih 50 evra razlike kao Rubikon i anatemu. Da bi pobio tih 50 evra razlike, nabavljač bi realno morao da ima službu javnih nabavki sastavljenu od gomile renesansnih doktora nauka opšte prakse sposobnih i kompetentnih da u recimo 50 akata do sitnih crevaca obrazloži i dokaže tu razliku. Pa je opet pitanje šta bi u krajnjoj liniji rekao sud (mogu misliti).

Da ne govorim o situaciji da nekoj kontroli-inspekciji-reviziji obrazlažeš tu razliku. Ispao bi krivac za sve unazad četvrt veka pa i pride.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:18 22.03.2016

Re: Sta mene zanima

To o čemu pričaš je na nivou "ima jedno govedo pa se zaintačilo". Veći problem (bar u Srbiji, jer samo javni/državni sektor nešto bitno nabavlja) jeste ceo jedan zakon u tom smislu koji je zacementirao tih 50 evra razlike kao Rubikon i anatemu. Da bi pobio tih 50 evra razlike, nabavljač bi realno morao da ima službu javnih nabavki sastavljenu od gomile renesansnih doktora nauka opšte prakse sposobnih i kompetentnih da u recimo 50 akata do sitnih crevaca obrazloži i dokaže tu razliku. Pa je opet pitanje šta bi u krajnjoj liniji rekao sud (mogu misliti).

Тако комуналци купили неке несретне Черије, као кола, док нису открили да их све остало у експлоатацији кошта далеко више од уштеде на почетној цени.
vcucko vcucko 19:39 22.03.2016

Re: Sta mene zanima

Predrag Brajovic

Тако комуналци купили неке несретне Черије, као кола, док нису открили да их све остало у експлоатацији кошта далеко више од уштеде на почетној цени.

Stoji, ali kad smo kod Čerija, taj brend proizvodi i prodaje skoro milion kola godišnje na mnogim ozbiljnim tržištima van EU. Tamo (konkretno mislim na RF i satelite) nastupa sa potpuno drugim i novijim modelima, sigurnosnim i ekološkim normama, servisnom mrežom, uslovima itd. Ovo kod nas - uz svakako početnu premisu o jeftinoći - meni liči da je neki naš "bizmismen" negde u Manžuliju pogodio kao kusur jedan voz kola sa "B" rezultatom nultog servisa, platio nekom kovertu za homologaciju pa šta bude.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:42 22.03.2016

Re: Sta mene zanima

Stoji, ali kad smo kod Čerija, taj brend proizvodi i prodaje skoro milion kola godišnje na mnogim ozbiljnim tržištima van EU. Tamo (konkretno mislim na RF i satelite) nastupa sa potpuno drugim i novijim modelima, sigurnosnim i ekološkim normama, servisnom mrežom, uslovima itd. Ovo kod nas - uz svakako početnu premisu o jeftinoći - meni liči da je neki naš "bizmismen" negde u Manžuliju pogodio kao kusur jedan voz kola sa "B" rezultatom nultog servisa, platio nekom kovertu za homologaciju pa šta bude.

Потрошња, кварови, одржавање -- тако ми неке инсајдерске информације дошле.
А личи ми на ти шта ти кажеш.
tadejus tadejus 10:22 23.03.2016

Re: Sta mene zanima

predatortz

Srđan Fuchsmislish da muljaju nesto s informacijom?Naravno. Nikad se ne otkriva sve što imaš, a često se u javnost puštaju lažnjaci. Seti se samo onog hrvatskog muzikanta čija se fotka pojavila nakon ubistva Đinđića.


pa nema logike..
objavili su imena braće, ko su, šta su i gdje su (sitni kriminalci btw.)..
logično mi je jedino da sad neće objaviti koga drugog su identifikovali kao saradnika i gdje ga traže..
ali braća su pokojna.. nema nikakva smisla sad zamagljivati njihove slike ako su imali bolje..
nego šta ja nikako ne kapiram jeste kako jbt meni uhvatite jebenu grickalicu za nokte svaki put a oni pronesu 50 kila eksploziva kroz taj tamo xray i ništa se ne desi..
kako je to jbt moguće i što nas prepipavate svaki jebeni put ako je moguće pronjeti 50 kila eksploziva još sa sve crnom rukavicom na ruci.. pa jbt.. i još kao poznati policiji, traženi od napada u parizu..
pa čovječe to kao da je inspektor kluzo glavni u toj policiji tamo..
jad i čemerno..
G.Cross G.Cross 19:08 22.03.2016

Bolesnik na Potomacu

Teroristicki napadi ovih razmera ( koji sve vise lice na gerilski rat u srcu Evrope) su omoguceni ogromnom teritorijom i resursima ostavljenim ISIS-u nakon raspada Iraka, Libije i Sirije.
Za ovo snose iskljucivu odgovornost americka administrcija i birkorati iz Brisela.

Ratovi izazvani preduhitrenim, nedovoljno planiranim intervencijama u zurbi u momentu kada je postajalao jasno da na krilima ogromnog ekonomskog razvoja Kine i na visokim cenama nafte za Rusiju ove dve zemlje nece moci i nece hteti da pristanu na unipolarni svet.

Mislim da se treba pripremiti na dugi period slicnih akcija jer , na zalost , cini se da ni u Vasingtonu ni u Briselu ne zele da vide realnost.

Samozavaravanje u US ide to te granice da ce biti u poziciji da biraju predsednika izmedju cirkuzanta i bleferke/varalice.

Ja sam Evropljanin i zalazem se za ujedinjenu Evropu.

Moj glas ce dobiti prvi politicar u Evropi koji bude spreman da sedne ne samo sa Amerima, nego i Kinezima i Rusima i izgradi novu viziju omnipolarnog sveta Internet ere.

Zvuci kao utopija ali bojim se da je druga opcija apokalipsa.

EDIT ; Brajo, ISIS nije moguce unistiti dok to ne budu zeleli (stvarno, a ne na recima) da u isto vreme urade i Rusi i Ameri.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:15 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

Brajo, ISIS nije moguce unistiti dok to ne budu zeleli da u isto vreme urade i Rusi i Ameri.

:)
Ја писао о томе.
И предлагао заједничку акцију. Копнену. Илузија је да се оно одиграва тамо негде далеко, већ Европа се брани у Сирији. И то не с неба.*

Уопште немам двомуице.

*
За досадњаковиће, који ће да смарају да ја први треба да кренем: да јесам професионални војник, и да ме упуте тамо, не бих имао дилему да ли да учествујем.
freehand freehand 19:22 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

За досадњаковиће, који ће да смарају да ја први треба да кренем: да јесам професионални војник, и да ме упуте тамо, не бих имао дилему да ли да учествујем.

Profesionalni vojnici se ne pitaju kad ih negde šalju.
Zato su, posle Vijetnama i svega što se oko tog rata događalo, ukinuli služenje vojnog roka i uveli profesionalnu armiju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:25 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

Profesionalni vojnici se ne pitaju kad ih negde šalju.*

*звездица има исто значење као и у претходном коментару

ОДГОВОР:
не бих имао дилему да ли да учествујем.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:41 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

И предлагао заједничку акцију. Копнену. Илузија је да се оно одиграва тамо негде далеко, већ Европа се брани у Сирији. И то не с неба.*


Verujem da ni ti sam ovo ne shavatš kao realnu opciju, već pre smislu da bi bilo dobro kad bi bilo moguće.
Nešto poput onoga da bi super bilo kad bi bilo moguće eliminisati glad u svetu, nepravdu, ozonske rupe i to.

Ne verujem da ne vidiš razliku između islamskog fanatizma i npr. nemačkog nacizma. Nacizmu je bila neophodna organizovana država da bi funkcionisao, pa je "satiranjem" te države on bio poražen, a, za razliku od toga, satiranjem onoga što se sada zove islamska država (a što nije organizovana država u pravom smislu) islamski fanatizam ne bi bio poražen.

Naravno da tu "državu" treba vojnički poraziti, dobro bi bilo ako bi to zajedno uradili Rusi i Ameri (što nije moguće jer jedna strana (pogodi koja) malo kakluliše) ali ni to ne bi bilo definitivno rešenje problema.

Komplikovanije je ovo od da pobijem govna i gotova stvar
not2old2rock not2old2rock 20:20 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

G.Cross

Ja sam Evropljanin i zalazem se za ujedinjenu Evropu.



Ako je tako onda u redu




Još samo da se svi uhvatimo za ruke i zapevamo i nestaće antiarapski rasizam u Briselu.
G.Cross G.Cross 20:52 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

not2old2rock
G.Cross

Ja sam Evropljanin i zalazem se za ujedinjenu Evropu.


javascript:;
Ako je tako onda u redu




Još samo da se svi uhvatimo za ruke i zapevamo i nestaće antiarapski rasizam u Briselu.


Ah to je novi pogled na realnost. Znaci Briselski antiarapi pobise sve ove ljude.

Ooookeeey... I see....

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:52 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

G.Cross


EDIT ; Brajo, ISIS nije moguce unistiti dok to ne budu zeleli (stvarno, a ne na recima) da u isto vreme urade i Rusi i Ameri.



u pravoslavnom Islamu, Rusi su prikazani kao druga snaga Dejala, odnosno snaga koja ce ici na unistenje pravoslavnog Islama. slusajte malo sta Al Bagdadi prica. kada je Palestinska Ulica puna toga, mogu samo da mislim kakva je sirijska, iracka, ili saudijska, for that matter.

bojim se da Isis nije moguce unistiti uopste, dok oni sami ne donesu odluku da se povlace, odnosno dok neka ne da fatwu da je gotovo sa sukobom, kao Hamas sto povremeno radi protiv nas. Isis je zasnovan na gnevu mladih ljudi uperenom protiv gnusnog kapitalistickog, belog, suprematistickog sveta, i on povlaci mnostvo mladih ljudi, koje indoktrinira na osnovu mrznje. sama mrznja je iracionalno polje, koje ne funkcionishe na nekakvim unpared odredjenim postulatima koje mi poznajemo u zapadnoj psihoanalizi.

ps. cudno da mi se danas ne refreshuju stranice u toj meri.
not2old2rock not2old2rock 21:11 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

G.Cross
not2old2rock
G.Cross

Ja sam Evropljanin i zalazem se za ujedinjenu Evropu.



Ako je tako onda u redu




Još samo da se svi uhvatimo za ruke i zapevamo i nestaće antiarapski rasizam u Briselu.


Ah to je novi pogled na realnost. Znaci Briselski antiarapi pobise sve ove ljude.

Ooookeeey... I see....




Kakav zaključak, maestralno!
anonymous anonymous 21:37 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu


G.Cross
19:08 22.03.2016
Bolesnik na Potomacu


Zvuci kao utopija ali bojim se da je druga opcija apokalipsa.


više od svega danas nam je potrebna kosmopolitska utopijska imaginacija.

Od mene - preporuka.


anonymous anonymous 21:41 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

not2old2rock
G.Cross

Ja sam Evropljanin i zalazem se za ujedinjenu Evropu.


Ako je tako onda u redu

Još samo da se svi uhvatimo za ruke i zapevamo i nestaće antiarapski rasizam u Briselu.


Prestar za rock end roll.
milojep milojep 21:43 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

Predrag Brajovic
Brajo, ISIS nije moguce unistiti dok to ne budu zeleli da u isto vreme urade i Rusi i Ameri.

:)
Ја писао о томе.
И предлагао заједничку акцију. Копнену. Илузија је да се оно одиграва тамо негде далеко, већ Европа се брани у Сирији. И то не с неба.*

Уопште немам двомуице.

*
За досадњаковиће, који ће да смарају да ја први треба да кренем: да јесам професионални војник, и да ме упуте тамо, не бих имао дилему да ли да учествујем.


Ne mogu da ćutim na ove gluposti!
Brajović bi da vodi krstaški rat na sve konjima u 21.veku.
Što reče onaj rus danas, Stoltenberg i NATO brinu o ruskoj pretnji a u dvorištu mu dižu ljude u vazduh. Turke koji su glavna logistika ISIS-u oni časte milijardama dolara za ko fol izbeglice! ISIS tera Toyotine džipove i puca iz američkih cevi. A glaven protivnike ISIS-a ,Gadafija,Sadama,Asada porokaše snage koalicije!!? I koje tu lud , pa Brajovići koji bi još da uzmu stvar u svoje ruke i roknu neke nesrećnike po već preoranim gradovima!
Budi bog s'nama!



anonymous anonymous 22:01 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu


Predrag Brajovic
19:15 22.03.2016
Re: Bolesnik na Potomacu
Brajo, ISIS nije moguce unistiti dok to ne budu zeleli da u isto vreme urade i Rusi i Ameri.

:)
Ја писао о томе.
И предлагао заједничку акцију. Копнену.


Ali ratni štabski oficiri nisu prihvatili.



Iz memoara Peđe Brajovića - Montgomerija
not2old2rock not2old2rock 22:08 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

anonymous


Prestar za rock end roll.


Šta ti je?


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:48 22.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

pa Brajovići koji bi još da uzmu stvar u svoje ruke i roknu neke nesrećnike po već preoranim gradovima!

Или ћеш ти да рокнеш те "несрећнике" -- тупе и морално бешћутне зликовце из ISISa, или ће они тебе.
Q.E.D.
milojep milojep 01:03 23.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

Predrag Brajovic
pa Brajovići koji bi još da uzmu stvar u svoje ruke i roknu neke nesrećnike po već preoranim gradovima!

Или ћеш ти да рокнеш те "несрећнике" -- тупе и морално бешћутне зликовце из ISISa, или ће они тебе.
Q.E.D.


Da si barem rekao: 'Или ћеш ти да рокнеш те "несрећнике"' ili će ovi civilizatori iz Brisela i Vašingtona da ih propuste u evropu (pa i da im daju 'države' ala Kosovo) pa da još i ima nkog smisla!
krkar krkar 04:40 23.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

И предлагао заједничку акцију. Копнену.


Jebati kopnu majku.


да јесам професионални војник, и да ме упуте тамо, не бих имао дилему да ли да учествујем.


Al pošto nisi onda ćeš malo da se prosereš.

Pucaj, kumašine, sve si na pušku stekooooooooj!
princi princi 13:59 24.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

Sine, bas gadno to kad udari zila glupaca.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:38 24.03.2016

Re: Bolesnik na Potomacu

Brajović bi da vodi krstaški rat na sve konjima u 21.veku.

Не, не биh.
Евопском радикално исламском тероризму храну и упориште даје постојање ISISa, исто као што ретроградном (задрто "традиционалном'') исламу упориште јесте Сауди Барабија. Не може се решити једно, а да се не реши друго. То је смисао мојих речи: реши ISIS, па ће се и опасност од тероризма змачајно умањити.

Жао ми је у овим помињањима Анкаре, Багдада и Дамаска да нико да се сети Обале Слоноваче, где је Ал Каида 13. марта побила 22 човека у неком ризорту на плажи. Ето, Обала Слоноваче некако је испод перископа. Као Нигерија, рецимо, или Конго. Арапи, пак, нису.

Ко ће свету угодити...
freehand freehand 19:57 22.03.2016

Empatija

... na kurirski način:

G.Cross G.Cross 20:07 22.03.2016

Re: Empatija



A sta bi tek rekao prosecni rednek ?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:36 22.03.2016

iz grada

Hvala Vam na brizi! Evo u tom sam trenutku vec bila na poslu ali za sada nas ne pustaju da izadjemo iz zgrade - ne zna se do kad
U gradu je opsadno stanje, svi moraju biti u zgradama, nikako ne na ulici - javni promet je blokiran. 14:06
martin_krpan martin_krpan 20:45 22.03.2016

Die Neugestaltung der Weltpolitik im 21.Jh

Užasna situacija. Ovo sad dosta liči na viziju koju je ponudio Huntington u Sukobu civilizacija. Nakon prolivene ovolike količine krvi nedužnih ljudi, qvazi analitičari će posegnuti za banalnim i pojednostavljenim qvazi-teorijama, a riječ pametnih ljudi će u Evropi izgubiti legitimitet uslijed populizma i straha koji će obuhvatiti širok krug ljudi.

Riješenje za problem će biti naravno evropski Patriot Act i onda odlazimo svi u tri lepe. Naravno, biće i par drotova koji će zbog toga otvarati šampanjac.

Sve u svemu, vunena vremena su pred nama.
predatortz predatortz 20:49 22.03.2016

Re: Die Neugestaltung der Weltpolitik im 21.Jh

Užasna situacija.


Kumrovec gori!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:56 22.03.2016

Re: Die Neugestaltung der Weltpolitik im 21.Jh

predatortz
Užasna situacija.


Kumrovec gori!


not2old2rock not2old2rock 20:57 22.03.2016

Re: Die Neugestaltung der Weltpolitik im 21.Jh

predatortz
Užasna situacija.


Kumrovec gori!


Da, a prenemaganje na MAX!
anonymous anonymous 22:02 22.03.2016

Re: Die Neugestaltung der Weltpolitik im 21.Jh

martin_krpan
Užasna situacija. Ovo sad dosta liči na viziju koju je ponudio Huntington u Sukobu civilizacija. Nakon prolivene ovolike količine krvi nedužnih ljudi, qvazi analitičari će posegnuti za banalnim i pojednostavljenim qvazi-teorijama, a riječ pametnih ljudi će u Evropi izgubiti legitimitet uslijed populizma i straha koji će obuhvatiti širok krug ljudi.

Riješenje za problem će biti naravno evropski Patriot Act i onda odlazimo svi u tri lepe. Naravno, biće i par drotova koji će zbog toga otvarati šampanjac.

Sve u svemu, vunena vremena su pred nama.


I olovna.

G.Cross G.Cross 22:00 22.03.2016

Bljak

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali rekao je da će objekti u Beogradu biti osvetljeni bojama belgijske zastave na predlog premijera Aleksandra Vučića.


Jos samo da procitam da je Alex kao mali ukrao svinjsku glavu i bice sve kao sto je bilo i svi cemo biti srecni, stanovi ce se dobijati od firmi (ako si clan partije).

Ja jednostavno ne mogu da verujem da je ovaj ovo rekao .



predatortz predatortz 22:01 22.03.2016

Re: Bljak

G.Cross
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali rekao je da će objekti u Beogradu biti osvetljeni bojama belgijske zastave na predlog premijera Aleksandra Vučića.


Jos samo da procitam da je Alex kao mali ukrao svinjsku glavu i bice sve kao sto je bilo i svi cemo biti srecni, stanovi ce se dobijati od firmi (ako si clan partije).

Ja jednostavno ne mogu da verujem da je ovaj ovo rekao .



Ja ne mogu da verujem da je Srbija toliko nisko pala, i da se tako olako maže govnima!
anonymous anonymous 22:40 22.03.2016

Izrael bombardovao Siriju ....

10 žrtava.

Jedan od nasumice izabranih tekstova sa net-a. Godina 2014.


" Izraelska vojska saopštila je u ponedeljak rano ujutru da je izvršila vazdušne napade na više vojnih ciljeva u Siriji, uključujući i sedišta vojske, kao odgovor na prekogranični napad u kojem je poginuo dečak. Vojska je u saopštenju navela da je gađala devet ciljeva i da su svi direktno pogođeni."





U saopštenju sirijskog Ministarstva spoljnih poslova navedeno je da je Izrael izveo "novu agresiju" u nedelju i ponedeljak na pozicije unutar Sirije.

Navedeno je, takođe, da su udari znak nastavka direktne podrške koju Izrael daje pobunjenicima koji se bore da sruše predsednika Bašara Asada."

IZVOR
krkar krkar 10:40 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....


Navedeno je, takođe, da su udari znak nastavka direktne podrške koju Izrael daje pobunjenicima koji se bore da sruše predsednika Bašara Asada."


Treba biti jako glup i neobavešten da bi se ovo napisalo. Al' nema veze, dobro zvuči.

Dinastija Asad najveći je saveznik Izraela, bez obzira što su protivnici. Izrael nije napravio ni jedan jedini korak koji bi Asada oslabio - i ne namerava.

Jer vrlo dobro zna da su sve alternative daleko gore.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:47 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

krkar

Navedeno je, takođe, da su udari znak nastavka direktne podrške koju Izrael daje pobunjenicima koji se bore da sruše predsednika Bašara Asada."


Treba biti jako glup i neobavešten da bi se ovo napisalo. Al' nema veze, dobro zvuči.

Dinastija Asad najveći je saveznik Izraela, bez obzira što su protivnici. Izrael nije napravio ni jedan jedini korak koji bi Asada oslabio - i ne namerava.

Jer vrlo dobro zna da su sve alternative daleko gore.


Izrael sve vreme vodi politiku nemešanja, osim kada Hizba krene da tovari raketle kući. A ovo što Anonimo i Free pišu, to je zatrovanost kružoka ideologijom antiimperijalizma. Imam ideju - da skupi blog lovu i da pošaljemo Anonima i Frija da odu u Raku, da napišu seriju blogova tamo, i objasne momcima da ih mi u Srbiji, u stvari, volimo? Deal? I Isisu će prijati malo pozitivnog publiciteta.
freehand freehand 12:53 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

Izrael sve vreme vodi politiku nemešanja, osim kada Hizba krene da tovari raketle kući. A ovo što Anonimo i Free pišu, to je zatrovanost kružoka ideologijom antiimperijalizma. Imam ideju - da skupi blog lovu i da pošaljemo Anonima i Frija da odu u Raku, da napišu seriju blogova tamo, i objasne momcima da ih mi u Srbiji, u stvari, volimo? Deal? I Isisu će prijati malo pozitivnog publiciteta.

A šta fali Gazi i Zapadnoj obali? I onome što se jasno, javno u svim dokumentima zove "Okupiranim teritorijama" a na kojima Izra gradi sve u 16, na tuđoj zemlji očišćenoj od tuđeg življa?
Ili nešto o zemlji aparthejda?

anonymous anonymous 15:22 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....


Srđan Fuchs
12:47 23.03.2016
Re: Izrael bombardovao Siriju ....

Izrael sve vreme vodi politiku nemešanja, osim kada Hizba krene da tovari raketle kući. A ovo što Anonimo i Free pišu, to je zatrovanost kružoka ideologijom antiimperijalizma. Imam ideju - da skupi blog lovu i da pošaljemo Anonima i Frija da odu u Raku, da napišu seriju blogova tamo, i objasne momcima da ih mi u Srbiji, u stvari, volimo? Deal? I Isisu će prijati malo pozitivnog publiciteta.


Iskreno , nisam ni očekivao da ćeš bilo šta kritički reći na račun politike izraelske vlade.
Mnogi se o tome jasno izjašnjavaju.Ne bih ja tu ništa dodavao.

A tvoje turističke aranžmane pravi onima koji te za to plaćaju.

Ja svoja putovanja sam organizujem, biram i finansiram.

Edit.

Ranije si mi spočitavao totalitarizam,sada antiimperijalizam, a sutra ...?

Stavljaš me u društvo sa Čomskim. Ne odbijam ga.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:42 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

anonymous

Srđan Fuchs
12:47 23.03.2016
Re: Izrael bombardovao Siriju ....

Izrael sve vreme vodi politiku nemešanja, osim kada Hizba krene da tovari raketle kući. A ovo što Anonimo i Free pišu, to je zatrovanost kružoka ideologijom antiimperijalizma. Imam ideju - da skupi blog lovu i da pošaljemo Anonima i Frija da odu u Raku, da napišu seriju blogova tamo, i objasne momcima da ih mi u Srbiji, u stvari, volimo? Deal? I Isisu će prijati malo pozitivnog publiciteta.


Iskreno , nisam ni očekivao da ćeš bilo šta kritički reći na račun politike izraelske vlade.
Mnogi se o tome jasno izjašnjavaju.Ne bih ja tu ništa dodavao.

A tvoje turističke aranžmane pravi onima koji te za to plaćaju.

Ja svoja putovanja sam organizujem, biram i finansiram.

Edit.

Ranije si mi spočitavao totalitarizam,sada antiimperijalizam, a sutra ...?

Stavljaš me u društvo sa Čomskim. Ne odbijam ga.




спочитавао сам ти протототалитатност - термин Хане Арент, видиш само једну страну, јер си опчињен борбом против умишљеног а недосежног непријатеља.

иначе, како то да сте вас двојица Шахида пропустили да кажете било шта на чињеницу да је комплетни врх Израела, политички и војни, отрчао, дословце, Путину на ноге када је упаркирао сухоје у Латакији, као и то да нисмо са Мајчицом Русијом имали нити један, нити најмањи војни инцидент, за разлику од ваших Туркелица? наравно да нећу упутити ништа критичко Влади Израела, посебно не у идеолошки заслепљеном аудиторијуму. а уосталом, то је наша кућна политика - унутра се џапамо, а напољу смо једна дивна и хармонична породица. ребус?
anonymous anonymous 16:35 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....


Srđan Fuchs
15:42 23.03.2016 / *novo
Re: Izrael bombardovao Siriju ....

спочитавао сам ти протототалитатност - термин Хане Арент, видиш само једну страну, јер си опчињен борбом против умишљеног а недосежног непријатеља.

иначе, како то да сте вас двојица Шахида пропустили да кажете било шта на чињеницу да је комплетни врх Израела, политички и војни, отрчао, дословце, путину на ноге када је упаркирао сухоје у Латакији, као да нисмо са Мајчицом Русијом имали нити један, нити најмањи војни инцидент, за разлику од ваших Туркелица? наравно да нећу упутити ништа критичко Влади Израела, посебно не у идеолошки заслепљеном аудиторијуму. а уосталом, то је наша кућна политика - унутра се џапамо, а напољу смо једна дивна и хармонична породица. ребус?


Ako prethodno nisam očekivao, da se kritički osvrneš na politiku izraelske vlade, sasvim sam bio siguran da ćeš odgovoriti na način kako si to i uradio.

Kapa dole.

Od tebe bi Braja i još po neki trebalo da uzimaju časove.

Da ne preteram pa kažem Srbi u celini.
anonymous anonymous 16:41 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....


Srđan Fuchs
15:42 23.03.2016
Re: Izrael bombardovao Siriju ....

спочитавао сам ти протототалитатност - термин Хане Арент, видиш само једну страну, јер си опчињен борбом против умишљеног а недосежног непријатеља.


Hajde malo o Hani. Ona je i moj omiljen autor.

Knjigu držim u ruci.

Tražim protototalitarnost.Ali ne nalazim.

Objasni mi pojam.

Edit.Izguglao sam i na net-u.

Od pet dobijenih rezultata - nema značenja.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:41 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

иначе, брајковићи, јесте ли чули за манастир Светог Саве Освећеног (Фрихенд и ти), знате ли шта је то, и какву тежину има за Србе? знате ли да данас, након столећа Мамелука, Османлија, Британаца и Израелаца, ваше Палестинице, и то Фатахица, не чак ни мучена Хамасица отима том манастиру земљу? толико о томе кога ви браните, и то само из идеолошког контрирања.
freehand freehand 16:46 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

иначе, брајковићи, јесте ли чули за манастир Светог Саве Освећеног (Фрихенд и ти), знате ли шта је то, и какву тежину има за Србе? знате ли да данас, након столећа Мамелука, Османлија, Британаца и Израелаца, ваше Палестинице, и то Фатахица, не чак ни мучена Хамасица отима том манастиру земљу? толико о томе кога ви браните, и то само из идеолошког контрирања.

Ko otima zemlju? Ali ako je tako i ako mi neko dira SVetog Savu - e onda izrael nije kriptoaparthejd država sa svim što uz to ide, i nije otela sve što je otela, niti počinila masovne zločine u ratu i miru kakve je počinila i danas ih čini.
Znaš šta je Gaza i šta su "Okupirane teritorije"? Ne?
The Israeli-occupied territories is a political concept, referring to the territories occupied by Israel during the Six-Day War of 1967. Originally, those territories included the Syrian Golan Heights, the Egyptian Sinai Peninsula and Egyptian-occupied Gaza Strip and Jordanian-occupied West Bank and were also referred to as Occupied Arab territories, ruled via the Israeli Military Governorate system from 1967 to 1982. Today Israeli-occupied territories generally refer to the West Bank, including East Jerusalem, and the Gaza Strip; much of the Golan Heights from Syria. Israel maintains that the West Bank is disputed territory[1] and asserts that since the disengagement from Gaza in 2005, it no longer occupies it.[2] The Palestinian Authority, the EU,[3] the International Court of Justice,[4] the UN General Assembly[5] and the UN Security Council[6] consider East Jerusalem to be part of the West Bank and occupied by Israel; Israel considers all of Jerusalem to be its capital and sovereign territory.[7]
anonymous anonymous 16:52 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....



Srđan Fuchs
15:42 23.03.2016
Re: Izrael bombardovao Siriju ....


вас двојица Шахида


нисмо са Мајчицом Русијом имали нити један, нити најмањи војни инцидент, за разлику од ваших Туркелица?


Sa " majčicom Rusijom " ???



A mi Turkelice, Šahidi...

Uglađeni F. gde nestade sva ta finoća.

Etiketiraš nas, diskvalifikuješ,a da zapravo ne znamo ni sadržaj identiteta koji nam pripisuješ.

Ili Fre možda nešto o tome zna ? Ja ne .

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:56 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

ej, ne merem, počeo si se википедијом gadžat. i m outta conversation..

anonymous anonymous 16:57 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....


freehand
16:46 23.03.2016
Re: Izrael bombardovao Siriju ....


Ko otima zemlju? Ali ako je tako i ako mi neko dira SVetog Savu - e onda izrael nije kriptoaparthejd država sa svim što uz to ide, i nije otela sve što je otela, niti počinila masovne zločine u ratu i miru kakve je počinila i danas ih čini.
Znaš šta je Gaza i šta su "Okupirane teritorije"? Ne?


Alo bre, Šahidu, smiri se.



Ti si samo jedan protototalitarista, ma šta to značilo.



Eh,da nemam Haninu knjigu u ruci, pomislio bih - učen čovek.
freehand freehand 17:00 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

Srđan Fuchs
ej, ne merem, počeo si se википедијом gadžat. i m outta conversation..


Jao, izvini... Da ne elaboriram sada gde nije adekvatno Vikipediju navoditi kao izvor, ali ovo su suvi podaci sa linkovima i referencama na ustanove, institucije i dokumenta. Šta tačno od navedenog, sem bljak izvora nije tačno?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:08 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

anonymous


Srđan Fuchs
15:42 23.03.2016
Re: Izrael bombardovao Siriju ....


вас двојица Шахида


нисмо са Мајчицом Русијом имали нити један, нити најмањи војни инцидент, за разлику од ваших Туркелица?


Sa " majčicom Rusijom " ???



A mi Turkelice, Šahidi...

Uglađeni F. gde nestade sva ta finoća.

Etiketiraš nas, diskvalifikuješ, a da zapravo ne znamo ni sadržaj identiteta koji nam pripisuješ.

Ili Fre možda nešto o tome zna ? Ja ne .



πρῶτος
Word Origin
1.
a combining form meaning “first,” “foremost,” “earliest form of,” used in the formation of compound words ( protomartyr; protolithic; protoplasm), specialized in chemical terminology to denote the first of a series of compounds, or the one containing the minimum amount of an element.

totalitarnost -
a person advocating a totalitarian system of government.
synonyms: autocratic, undemocratic, one-party, dictatorial, tyrannical, despotic, fascist, oppressive, repressive, illiberal;

ниси то ни порекао, рекао си, да те подсетим, да "друштво изискује јаку личност вође, иза које ће стати цивилни сектор."
овде браниш акције Џихада, јер су они, Боже мој невинашцад. једина разлика је што су војно-религијско-месијанско-кримогени ред. читај ти књижице само, ја се са овим дјечарцима срећем у збиљи.
freehand freehand 17:10 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

πρῶτος
Word Origin
1.
a combining form meaning “first,” “foremost,” “earliest form of,” used in the formation of compound words ( protomartyr; protolithic; protoplasm), specialized in chemical terminology to denote the first of a series of compounds, or the one containing the minimum amount of an element.

totalitarnost -
a person advocating a totalitarian system of government.
synonyms: autocratic, undemocratic, one-party, dictatorial, tyrannical, despotic, fascist, oppressive, repressive, illiberal;

A gde je ovde Hana?
anonymous anonymous 17:11 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

Srđan Fuchs
иначе, брајковићи, јесте ли чули за манастир Светог Саве Освећеног (Фрихенд и ти), знате ли шта је то, и какву тежину има за Србе? знате ли да данас, након столећа Мамелука, Османлија, Британаца и Израелаца, ваше Палестинице, и то Фатахица, не чак ни мучена Хамасица отима том манастиру земљу? толико о томе кога ви браните, и то само из идеолошког контрирања.



A koga mi to branimo crni Srđane. One koje ti napadaš, ali u potaji.

Zaodenut finoćom.Ali se ofiraš time što se projektuješ, pa nama prebacuješ da ih mi branimo.

Ja ne branim nikoga od onih koje ti napadaš, a meni prebacuješ da ih branim.

Ja samo saosećam sa žrtvama, jer jasno vidim ko su žrtve.

A pomalo i ko ih žrtvama čini.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:14 23.03.2016

Re: Izrael bombardovao Siriju ....

anonymous




Eh,da nemam Haninu knjigu u ruci, pomislio bih - učen čovek.


мрњау, збрисао сам, сморили сте ме. људи у Бриселу и они на концерту у Паризу су, у ствари побили саме себе. па, смор ми је та врста салонског мудровања. други пут, можда.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana