Budućnost| Eksperimenti u blogovanju| Životni stil

Sine

princi RSS / 05.04.2016. u 14:05

zadnje vreme došlo, princi dobio autorsku.

 Ništa, samo da se prijavim. Vreme ok, sunce. Za one koji brinu, Avenue Rd bio skoro prazan oko  pola 8, 401 i 404 fin traffic, bez gužve.

Od tema ništa novo: behavioural science, Kahneman, Thaler, Sunstein, decision making, risk communication, Girgerenzer (opasan čiča). A da, i Harari. Tehnologija, subdukcija, tektonika, gut microbiome, neuro-nauke, evoluciona antropologija. Politička pozicija: armchair, champagne socialism, salonsko levičarenje, NIMBY tipa. Otvoreno, međutim, za sve. Nek cveta tisuću cvetova.

Dok se ne upoznam sa detaljima moderatorskog panela tolerisaću sva lupetanja, ludačke ideje koje su u skladu sa Zakonom o informisanju.  Kad upoznam panel malo bolje, kreće diktatura staljinističkog tipa: surova, ali vedrog pogleda, zakovanog u bolju budućnost. I inače, pošto mnogo volim diktatore, ideja mi je da svaki post završim sa po jednom Staljinovom mišlju*. 

 A single death is a tragedy; a million deaths is a statistic. 

*Kažu da su svi posleratni školski udžbenici u Srbiji svaku lekciju završavali nekim Staljinovim citatom na temu. Mene je uvek fasciniralo ne to što je Staljin imao svoje mišljenje o svakoj od tema od istorije, preko logike, pa do biologije i fizike, nego što je uvek bio u pravu.

 

 



Komentari (353)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 17:07 05.04.2016

Jež

Sad kad ja krenem da podjebavam...
narcis narcis 17:10 05.04.2016

Re: Jež

krkar
Sad kad ja krenem da podjebavam...

ima te banuje retroaktivno
freehand freehand 17:12 05.04.2016

Re: Jež

krkar
Sad kad ja krenem da podjebavam...

Konkurs za dno je svakako završen. Tu si pobedio bez koonkurencije.
krkar krkar 17:18 05.04.2016

Re: Jež

freehand
krkar
Sad kad ja krenem da podjebavam...

Konkurs za dno se je svakako završen. Tu si pobedio bez koonkurencije.


Sine, ne voli me Tadićeva čivava*!

*) Avlijanerska xhukela nego sitna pa je iz sažaljenja tako vabimo
krkar krkar 17:18 05.04.2016

Re: Jež

freehand
krkar
Sad kad ja krenem da podjebavam...

Konkurs za dno se je svakako završen. Tu si pobedio bez koonkurencije.


Sine, ne voli me Tadićeva čivava*!

*) Avlijanerska xhukela nego sitna pa je iz sažaljenja tako vabimo
freehand freehand 17:23 05.04.2016

Re: Jež

krkar
freehand
krkar
Sad kad ja krenem da podjebavam...

Konkurs za dno se je svakako završen. Tu si pobedio bez koonkurencije.


Sine, ne voli me Tadićeva čivava*!

*) Avlijanerska xhukela nego sitna pa je iz sažaljenja tako vabimo

Sine, četničke džukele uvaljane u sopstveni izmet ne vole ni čivave ni doge. Štaviše, za očekivati je da ih se klone i ljudi i zveri.
Nego nije o tome reč. Koliko znam nikad niko nije drguom blogeru otvoreno i direktno psovao majku a da su opstali i on i to psovanje majke.
Pa računam da niže od toga ne može.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:32 05.04.2016

Re: Jež

freehand
krkar
freehand
krkar
Sad kad ja krenem da podjebavam...

Konkurs za dno se je svakako završen. Tu si pobedio bez koonkurencije.


Sine, ne voli me Tadićeva čivava*!

*) Avlijanerska xhukela nego sitna pa je iz sažaljenja tako vabimo

Sine, četničke džukele uvaljane u sopstveni izmet ne vole ni čivave ni doge. Štaviše, za očekivati je da ih se klone i ljudi i zveri.
Nego nije o tome reč. Koliko znam nikad niko nije drguom blogeru otvoreno i direktno psovao majku a da su opstali i on i to psovanje majke.
Pa računam da niže od toga ne može.


Krki je, valjda, jedini bloger ovde koga časte podjednako i sa "četnik" i "ustaša". I "Crnogorac" i "Hrvat" i "komunjara" i "fašista". Dajte, ljudi, usaglasite se malo.

Lionsgate Lionsgate 17:35 05.04.2016

Re: Jež

Sine, ne voli me Tadićeva čivava*!

Nemoj da nam diras zucka, ima da te preko veze (princija) banujemo.
emsiemsi emsiemsi 17:36 05.04.2016

Re: Jež

srdjan.pajic
freehand
krkar
freehand
krkar
Sad kad ja krenem da podjebavam...

Konkurs za dno se je svakako završen. Tu si pobedio bez koonkurencije.


Sine, ne voli me Tadićeva čivava*!

*) Avlijanerska xhukela nego sitna pa je iz sažaljenja tako vabimo

Sine, četničke džukele uvaljane u sopstveni izmet ne vole ni čivave ni doge. Štaviše, za očekivati je da ih se klone i ljudi i zveri.
Nego nije o tome reč. Koliko znam nikad niko nije drguom blogeru otvoreno i direktno psovao majku a da su opstali i on i to psovanje majke.
Pa računam da niže od toga ne može.


Krki je, valjda, jedini bloger ovde koga časte podjednako i sa "četnik" i "ustaša". I "Crnogorac" i "Hrvat" i "komunjara" i "fašista". Dajte, ljudi, usaglasite se malo.


Јел ваља ово (једном речју) --- ђубре ?
freehand freehand 17:38 05.04.2016

Re: Jež

Lionsgate
Sine, ne voli me Tadićeva čivava*!

Nemoj da nam diras zucka, ima da te preko veze (princija) banujemo.

Dvojka si, smeđko.
Lionsgate Lionsgate 17:40 05.04.2016

Re: Jež

Zucko, zucko...
princi princi 17:52 05.04.2016

Re: Jež

Ja ovo više zamislio kao neki housewarming party, malo zezanje, pa da se raziđemo kućama, nisam mislio da će odmah pasti fight. Ali, jbg, valjda što smo Srbi...

Uzgred, proverio, izgleda su Srbi jedna od retkih etničkih skupina koja u Torontu nema ni svoju kreditnu uniju ni banku. Ne računam Muslimane, oni prema tome imaju poseban odnos (a i nisu zaseban etnicitet, tj drugačije ga shvataju). Moja teza je da u Beogradu ili Torontu, Srbin uvek ostaje isto govno. I moj savet budućim emigrantima: Kad čuješ slučajno srpski u radnji, beži glavom bez obzira što dalje, kud te noge nose.
freehand freehand 18:01 05.04.2016

Re: Jež

princi
Ja ovo više zamislio kao neki housewarming party, malo zezanje, pa da se raziđemo kućama, nisam mislio da će odmah pasti fight. Ali, jbg, valjda što smo Srbi...

Uzgred, proverio, izgleda su Srbi jedna od retkih etničkih skupina koja u Torontu nema ni svoju kreditnu uniju ni banku. Ne računam Muslimane, oni prema tome imaju poseban odnos (a i nisu zaseban etnicitet, tj drugačije ga shvataju). Moja teza je da u Beogradu ili Torontu, Srbin uvek ostaje isto govno. I moj savet budućim emigrantima: Kad čuješ slučajno srpski u radnji, beži glavom bez obzira što dalje, kud te noge nose.

Nema to veze sa srpskošću, bar ne ovo ovde. Mislio sam da ovde više ništa ne može da me iznenadi. Bilo je svađa, vređanja, pljuvanja, pretnji. banovanja, brisanja, laganja. Krkar je tu šampion. No nebitno.
Ali rekoh, na njegovom prethodnom blogu prvi sam put video da se blogeru psuje majka lažljiva, direktno a bez ikakvog razloga, i da ostanu i komentar i autor.
Pošto na to kužno mesto više ne zalazim sačekao sam priliku da spodoba izgmiže i da mu to kažem. Pogodilo se da je to na tvom prvencu, nenamerno.
Može biti da dramim, vidim da niko drugi nije reagovao, ali to je moj osećaj.
Neke granice normalan čovek u komunikaciji ne prelazi.
Sad kako hoćeš. Moderatorski panel imaš, pa ovo može da bude i čestitka i aufviderzeen.


Lionsgate Lionsgate 18:19 05.04.2016

Re: Jež

Neko je bio tuzibaba i u vrticu izgleda.
princi princi 18:42 05.04.2016

Re: Jež

Gotova svađa? Ako jeste, da pozovem cleaning services da spreme po kući.
cassiopeia cassiopeia 18:44 05.04.2016

Re: Jež

I moj savet budućim emigrantima: Kad čuješ slučajno srpski u radnji, beži glavom bez obzira što dalje, kud te noge nose.


Kad sam ovo prvi put čula pre mnogo godina, mislila sam da osoba preteruje. Izgleda da se neke stvari ne menjaju.


Nego, Princi, srećno pisanje, a još više, srećno nadgornjavanje sa blogerima
Mada, boli te sad uvo, imaš sve dugmiće, možeš da brišeš
princi princi 18:58 05.04.2016

Re: Jež

Kad sam ovo prvi put čula pre mnogo godina, mislila sam da osoba preteruje. Izgleda da se neke stvari ne menjaju.

Počinjem da mislim kako je, ipak, problem genetika. Potpuno različita podneblja i okruženja, a potpuno identičan ponašanja. Onako, svinjska. I to od nekih ortaka s kojima sam odrastao, koje znam, što se ono kaže, iz pelena, ili od drugarica iz srednje škole. Ajde ova govna što sam upoznao pre par godina, to što sam se opekao, tu sam isključivo sam kriv, ali ovo je neko, ono, očekuješ, maltene rod. Racq...
Lionsgate Lionsgate 19:13 05.04.2016

Re: Jež


Počinjem da mislim kako je, ipak, problem genetika. Potpuno različita podneblja i okruženja, a potpuno identičan ponašanja. Onako, svinjska.


Jbg, kad vidis oglas u novine.ca ili ranije u rahmetli kisobranu.com u stilu "pomoc novim imigrantima" znas da je u pitanju peljesenje novodoslih zemljka po principu "cjena? sitnica". Ima toga i u drugim zajednicama ali tamo postoji i neka organizovana pomoc sunarodnicima, a kod nasih ljudi nema ni neke neke lojalnosti, pre ce da kupe istu stvar u ducanu kod Iranca nego kod naseg cak i da nas nudi povoljnije. Klasika, da komsiji crkne krava, stara zavicajna osobina.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:20 05.04.2016

Re: Jež

Kad sam ovo prvi put čula pre mnogo godina, mislila sam da osoba preteruje. Izgleda da se neke stvari ne menjaju.


Hehehm, stvarno smo zajebani, nas samo emsi može sve da voli, ali on čovek nema nikakvih kriterijuma, pa se to i ne računa.

Pričao sam ovde bar dva puta kad sam sa nekim lokalnim "našima" išao na paintball. I još mi, kao nekakav tim, igrali protiv svih, nismo čak ni toliko bili loši, dobro, ja sam jedini od njih koji je bio u vojsci i preživeo NATO bombardovanje, znači iskusan u ratnim igrama. Uglavnom, drali mi ove i one i u jednom trenutku, kao, ajde malo izmešamo tim tu sa nekim talibanima, baš da ne dominiramo toliko. I jedan ovaj naš, mučki, s male daljine, ladno spuca drugog našeg, pravo u teme (znači tamo gde boli, iznad maske, raskrvario čoveka) i to nakon što se ovaj predao, jer je prethodno bio pogođen i krenuo da izlazi sa terena, ovaj naš valjda hteo da ga overi. Sine, zamalo da se pobiju tamo, naočigled svih ovih nadasve miroljubivih amera, i talibana, i redara, mi ostali Srbi ih razdvajali. Bruka. Srećom u blizini je bila neka bugarska radnja sa pljeskama i ćevapima, pa smo tu malo seli i ispušili lulu mira, usput bugarinu pojeli pola one radnje i ispraznili frižider sa kolačima.
tess tess 19:25 05.04.2016

Re: Jeđ

četničke džukele uvaljane u sopstveni izmet

Uuuu, kul, :))

I kakav sad četnik, il, i, Krkarčina je siledžija.

E da, rekao je i predatortzu da mu se sere na grob didov. Ček da se sjetim još nešto je rekao, ah da, da Bogie zahvali Paveliću što je naselio Srbiju, tako nekako..

Ništa, manijačina. Džuks.

No, pošto je bušido verenica dobila autorsku, ovom prilikom molim moderatorku da me banuje - bilo bi lijepo - da ne budalim genijalan život.

Blagodarim.
princi princi 19:30 05.04.2016

Re: Jež

Ima toga i u drugim zajednicama ali tamo postoji i neka organizovana pomoc sunarodnicima, a kod nasih ljudi nema ni neke neke lojalnosti, pre ce da kupe istu stvar u ducanu kod Iranca nego kod naseg cak i da nas nudi povoljnije. Klasika, da komsiji crkne krava, stara zavicajna osobina.

Da, baš pričao s jednim Irancem ovde. I oni imaju taj malo "drugačiji" ethos. Ali mene je strikeovalo kad sam na West Blooru video 4 ukrajinske credit unions i tu, ono, vidiš, ti jebeni Ukrajinci, koji su stvarno teška goveda, jebi ga, drže se nekako, kako tako. Mađari, jebeni, isto. Ali Srbin, to ti je najveće govno: pomoći će samo onom iz neposrednog plemena, i to onom s kim je došao u Kenjadu, i to isključivo iz razloga da ga ne opanjkavaju i ne ogovaraju po slavama. Kažem ti, govno od naroda.
narcis narcis 19:31 05.04.2016

Re: Jeđ

bušido verenica


tess tess 19:33 05.04.2016

Re: Jeđ

narcis narcis 19:34 05.04.2016

Re: Jeđ

tess

stvarno ne znam tko je bušido veverica
emsiemsi emsiemsi 19:37 05.04.2016

Re: Jež

princi
...
Moja teza je da u Beogradu ili Torontu, Srbin uvek ostaje isto govno. ...

Без обзира, чак и да јесте такви како ти наводиш, мени сте сви драги.
Мало нас је, па чак и да јесмо говна, требало би да се (више) држимо заједно.
tess tess 19:37 05.04.2016

Re: Jeđ

stvarno ne znam tko je bušido veverica

E, ne mogu sad da ti objašnjavam. Iako radim na tome da me banuju, :).

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:40 05.04.2016

Re: Jeđ

narcis
tess

stvarno ne znam tko je bušido veverica

Idi, bre, dragoljuče, u pizdu materinu!
zilikaka zilikaka 19:41 05.04.2016

Re: Jeđ

stvarno ne znam tko je bušido veverica

narcis narcis 19:44 05.04.2016

Re: Jeđ

srdjan.pajic
narcis
tess

stvarno ne znam tko je bušido veverica

Idi, bre, dragoljuče, u pizdu materinu!


zez, a
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:45 05.04.2016

Re: Jeđ

narcis
srdjan.pajic
narcis
tess

stvarno ne znam tko je bušido veverica

Idi, bre, dragoljuče, u pizdu materinu!


zez, a


Dobar...
bene_geserit bene_geserit 19:53 05.04.2016

Re: Jež

princi
Ali Srbin, to ti je najveće govno: pomoći će samo onom iz neposrednog plemena, i to onom s kim je došao u Kenjadu, i to isključivo iz razloga da ga ne opanjkavaju i ne ogovaraju po slavama. Kažem ti, govno od naroda.

Ja ovde moram da iznesem kontraprimer.
Kada sam dosao u Kanadu, pomogao mi da nadjem posao gosn Cuki (hvala mu puno), nit ga znao, niti znao nekog ko ga zna (OK, ovo je malo preterivanje, svi znaju Cukija), dobio kontakt preko prijatelja od prijatelja.
Ne moz' narod da bude govno kad' ima Cukija .
tess tess 20:07 05.04.2016

Re: Jeđ

zez, a

Lionsgate Lionsgate 20:38 05.04.2016

Re: Jež

Ne moz' narod da bude govno kad' ima Cukija .


Cuki? Jel to onaj building menager sa Gamble ave? Bar je bio pre 15<20 god. Taj je pomogao armiji novodoslih oko smestaja, i ja sam ga kontaktirao svojevremeno.
bene_geserit bene_geserit 21:04 05.04.2016

Re: Jež

Lionsgate
Cuki? Jel to onaj building menager sa Gamble ave? Bar je bio pre 15<20 god. Taj je pomogao armiji novodoslih oko smestaja, i ja sam ga kontaktirao svojevremeno.

Nije, ovo je Čuki, sa Yonge-Eglintona, ETF-ovac, čačanin. Znaju ga svi iz etf struke, ima i neku email listu.
princi princi 21:09 05.04.2016

Re: Jež

Moram priznati da ne znam baš previše našeg naroda ovde. Ovi s kojima sam bio u kontaktu, mahom, kao što opisah, gola govna. Ogromna većina mašinci, par građevinaca (čak i kolega s godine), par ETF-ovaca, upoznao sam par baš ono kokoški sa pravnog, geologije, pa čak i ruskog- svi BG.
freehand freehand 21:30 05.04.2016

Re: Jeđ

I kakav sad četnik,

Kakav je Toma vojvoda takav mu je i balegar/propagandista četnik. Kakav bi mogao da bude?
Lionsgate Lionsgate 21:38 05.04.2016

Re: Jež

I to ti je malo? Ti se druzis samo sa nasima, sem sto provodis sate u automobilu.. zanimljivo je da je vecina mojih drugara iz Toronta (znam ih iz Srbije jos) napustila Onterio i da su sad uglavnom u Evropi. Smucilo im se u kanadi pa su mislili da ce im biti bolje u EU, neki su i u Srbiji opet.
blogovatelj blogovatelj 23:13 05.04.2016

Re: Jež

Krki je, valjda, jedini bloger ovde koga časte podjednako i sa "četnik" i "ustaša". I "Crnogorac" i "Hrvat" i "komunjara" i "fašista".


To mnogi misle. A u stvari je najobičnije mudo i govedo.
st.jepan st.jepan 23:34 05.04.2016

Re: Jeđ

ovom prilikom molim moderatorku da me banuje


Pridružujem se molbi. I ja kao molilac.
To je jedini način da se kurtališem navlake.
Sam nemam snage - ni'ki sam karakter, a mislim da toliko može da mi učini.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:07 06.04.2016

Re: Jež

bene_geserit

Ja ovde moram da iznesem kontraprimer.


I ja imam slično iskustvo, prvo, ortak zahvaljujući kome sam se uopšte i domogao ovog najboljeg od svih svetova, Zemunac, spavao sam mu na gajbi u femili hauzingu ceo prvi mesec dok se nisam snašao. A onda se snađoh uvaljivanjem kod mog najboljeg Cimera, novosađanina, sad je redovni profa na UofT-u, dakle, Kanada. E, taj baja je bio pravi domaćin čovek, umeo je da skuva takav pileći paprikaš za njega i mene, ono, da se zamonašiš posle prvog tanjira. Sećam se prve godine, gugi na faksu, ubiše me sa ispitima i domaćima i projektima, TOEFL, GRE, dođem iz laba mrtav umoran iza ponoći, i gladan, a cela ulica miriše na paprikaš, svi kerovi iz komšiluka čekaju napeto u našem dvorištu. I Cimer, sa keceljom oko pojasa i kutlačom koja se puši, me sačekuje na vratima da probam šta nam je skuvao.
princi princi 00:42 06.04.2016

Re: Jež

srdjan.pajic
bene_geserit

Ja ovde moram da iznesem kontraprimer.


I ja imam slično iskustvo, prvo, ortak zahvaljujući kome sam se uopšte i domogao ovog najboljeg od svih svetova, Zemunac, spavao sam mu na gajbi u femili hauzingu ceo prvi mesec dok se nisam snašao. A onda se snađoh uvaljivanjem kod mog najboljeg Cimera, novosađanina, sad je redovni profa na UofT-u, dakle, Kanada. E, taj baja je bio pravi domaćin čovek, umeo je da skuva takav pileći paprikaš za njega i mene, ono, da se zamonašiš posle prvog tanjira. Sećam se prve godine, gugi na faksu, ubiše me sa ispitima i domaćima i projektima, TOEFL, GRE, dođem iz laba mrtav umoran iza ponoći, i gladan, a cela ulica miriše na paprikaš, svi kerovi iz komšiluka čekaju napeto u našem dvorištu. I Cimer, sa keceljom oko pojasa i kutlačom koja se puši, me sačekuje na vratima da probam šta nam je skuvao.

Bez ljutnje, ali to je vrlo nizak i primitivan u smislu jednostavan i na prvu loptu nivo pomoći. Moraš baš da si ker, pa da nekom kome je potrebno ne daš klopu ili mu ne daš da prespava. Uopšte ne mislim na to. Ali dosta o ružnim stvarima.
st.jepan st.jepan 00:54 06.04.2016

Re: Jež

princi
srdjan.pajic
bene_geserit

Ja ovde moram da iznesem kontraprimer.


I ja imam slično iskustvo, prvo, ortak zahvaljujući kome sam se uopšte i domogao ovog najboljeg od svih svetova, Zemunac, spavao sam mu na gajbi u femili hauzingu ceo prvi mesec dok se nisam snašao. A onda se snađoh uvaljivanjem kod mog najboljeg Cimera, novosađanina, sad je redovni profa na UofT-u, dakle, Kanada. E, taj baja je bio pravi domaćin čovek, umeo je da skuva takav pileći paprikaš za njega i mene, ono, da se zamonašiš posle prvog tanjira. Sećam se prve godine, gugi na faksu, ubiše me sa ispitima i domaćima i projektima, TOEFL, GRE, dođem iz laba mrtav umoran iza ponoći, i gladan, a cela ulica miriše na paprikaš, svi kerovi iz komšiluka čekaju napeto u našem dvorištu. I Cimer, sa keceljom oko pojasa i kutlačom koja se puši, me sačekuje na vratima da probam šta nam je skuvao.

Bez ljutnje, ali to je vrlo nizak i primitivan u smislu jednostavan i na prvu loptu nivo pomoći. Moraš baš da si ker, pa da nekom kome je potrebno ne daš klopu ili mu ne daš da prespava. Uopšte ne mislim na to. Ali dosta o ružnim stvarima.


Aaa, pa ne bih ja o tome tako.
Daleko je ovo od prve lopte. I jako daleko od čestog. Ne samo međ' Srbljem.
Mogao bih da ti spričam... Ok, neću.
tess tess 06:54 06.04.2016

Re: Jeđ

free
Kakav bi mogao da bude?

Hm, Krkar možda nije najmiliji bloger, al ruku na srce i nije najgori karakter, u mom svemiru.
Da skratim - kad smo kod anđela i vragova - čini se da je normalno da svako ima svog siledžiju i da ga voli. I tako sam razumjela sukob nekih ljudi sa Krkarom: jednostavno vole.

Dva, Krkar ima dar da i kad petlja nešto, petlja magično. E, sad, mislim ja da je džuks - i da bi nas dvoje u rl za 2,5 minute završili besjede - ali Krkar mi je simpatičniji od mnogih ovde koji nit' smrde nit' mirišu i spremni su da naprave veću štetu - od ovih njegovih psovki i svinjarija - na veće psine spremni predobri judi.

I taj domaćin Bajčetinac očarao mnogo pamtnijeg doktora Šešelja, da neće Krkarčinu manijačinu.
tess tess 07:08 06.04.2016

Re: Jeđ

st.jepan
Pridružujem se molbi. I ja kao molilac.
To je jedini način da se kurtališem navlake.

Ček, jesi li dobio autorsku? I stvarno mislim da nije fer ako nisi.

Drugarice moderatorko, nije fer. Ali to sam rekla onomad kad su Nevenu dali Vip - ima od toga, hm - tad ste morali bojkotovati pravila, tad ućutati na dan svi i da vidiš kako bi se autorske glačale, kao ordenje.

p.s. Ma nisam ovisna o blogu. (Hej, nisam rekla da nemam ovisnosti - ali, blog ne - ozbiljno, i mislim da mi ovde nije mjesto i da nemam šta da kažem. A što se nekako nastavim na sve i svja, e đavo će ga znati, hm, valjda jer imam malo poroka - patriotskih i ljudskih - i kad nemaš šta da kažeš otvori se bezdan ničega, :), pa mi je maltretiranje na B92 jedan od malobrojnih poroka. Da me sad banuju ne bih okom trepnula, idemo dalje, vidi, ovo je maltretiranje - nikako i matiranje - u 2016. mene iz RS i skoro 20 godina među Germanima. Specifičnog mutiranja, maltretiram se među partijcima i Beograđanima. I 'Beograđanima' karikiram radi princija , no, ne mogu svaku riječ pojašnjavati kakvo joj značenje i čemu joj zle nakane. I što? Znaš da riječi imaju boje? :)

bene_geserit bene_geserit 07:45 06.04.2016

Re: Jež

princi
Bez ljutnje, ali to je vrlo nizak i primitivan u smislu jednostavan i na prvu loptu nivo pomoći. Moraš baš da si ker, pa da nekom kome je potrebno ne daš klopu ili mu ne daš da prespava. Uopšte ne mislim na to. Ali dosta o ružnim stvarima.

Uvaljivanje bilo kome na gajbu mesecima nikako nije mala pomoc. Naprotiv. Zavisi puno od toga koliko imas godina i da li si porodican covek (tj. imas li zenu i decu). Kada si mlad i solo cela stvar je puno laksa, kada si sa porodicom moras da imas ogromno poverenje u tu osobu tako da ne mozes bas drugara od drugara da pustis u kucu.
U svakom slucaju takva vrsta pomoci je ogromna (gde ces vise od toga?) i treba je ceniti. Nikako nije jednostavna i na prvu loptu, svako od nas ima svoje zivotne navike, dodatna osoba u kuci znaci da ih menjas i da nesto zrtvujes.

Kada sam sa zenom otisao za Kanadu, ja sam se posle nedelju/dve vratio u Francusku da zavrsim neki posao, a zena je to vreme (4 meseca) provela "uvaljena" kod dobre drugarice iz srednje skole i sa faksa (takodje, oboje smo bili kod njih tih prvih nedelju-dve). Nisam to ranije pomenuo jer po princijevoj definiciji ti drugari su "nase pleme". To je ogromna pomoc u trenutku kada trazis prvi posao a nemas kintu da rentas gajbu ili bi ti kinta koju imas brzo iscurela.

Btw, i posao u San Dijegu sam nasao uz pomoc drugara (u to vreme nismo bili toliki prijatelji kao danas) srbina. Mada sto se posla tice, na kraju price moras uvek sam da se izboris za njega, ali pomoc oko toga da dobijes sansu da ga dobijes je takodje ogromna.

Vise puta kada dodje kriza i lay-off vreme sam imao priliku da vidim kako srbi na funkcijama stite svoje zemljake koliko god mogu a ponekad i preko toga.

Ja sam imao jako lepa iskustva sa pomoci od drugih srba u imigraciji.
Dobrih ljudi spremnih da pomognu ima svuda, a sa srbima opet imas puno toga zajednicko tako da su sanse mnogo vece. Ima naravno i onih koji nisu bas najbolji, ljubomorni su, misle da i drugi treba da se muce kao sto su se oni mucili u pocetku i sl. (ali ima i onih koji su nezahvalni zbog pomoci koju dobijaju kao da je neko duzan da im pomaze).
Mislim da generalizaciji nema mesta. Za svaku pomoc treba biti zahvalan jer niko nije duzan da nam pomaze, i treba pokusati da to vratis nekome drugom kome je pomoc potrebna. Da li cemo dobiti pomoc ili ne zavisi od mnogo stvari, da li ima ponuda za posao i kakvo je stanje na trzistu rada, da li imas odgovarajuce kvalifikacije i iskustvo, da li imas prijatelje u gradu u koji si dosao i da li su oni u situaciji da te prime na gajbu i sl.

Setio sam se i jednog primera iz neke druge zemlje, i nekih drugih zanimanja. Jednom prilikom, tamo negde 92-93 (najveca kriza) burazer i ja stopiramo da odemo na Kop, ustopiramo nekog gastosa. Krene prica sa njim, tip radi u Svajcarskoj, u Cirihu cini mi se. Pitamo ga mi, jel ima puno srba u Svajcarskoj. Kaze on, njih iz Josanicke banje ima u Cirihu oko 150 (tada sam prvi put saznao da Josanicka banja ima vise od 150 ljudi, ko je bio u njoj zna o cemu pricam). Pazi sad, ako su srbi u emigraciji bas tolika govna jedni prema drugima kao sto ti pricas, kako to da su se ovih 150 bas zaputili istim stopama ako pomoci nisu dobili?
cassiopeia cassiopeia 08:11 06.04.2016

Re: Jeđ

st.jepan
ovom prilikom molim moderatorku da me banuje


Pridružujem se molbi. I ja kao molilac.
To je jedini način da se kurtališem navlake.
Sam nemam snage - ni'ki sam karakter, a mislim da toliko može da mi se učini.


Može mene, sa Stjepanom, da se ratosiljam navike.
st.jepan st.jepan 12:00 06.04.2016

Re: Jeđ

Ček, jesi li dobio autorsku? I stvarno mislim da nije fer ako nisi. Drugarice moderatorko, nije fer.

A zašto "nije fer"?
Bilo bi možda nefer ako bi postojala opšta saglasnost da je to što rekreativno pišem dobro. Ali ja taj konsenzus ne vidim. Naprotiv, mnogima se, ni moj tekstopisački gard, a ni moje, znam, nedovoljno definisane kovrdžice, ič ne dopadaju, pa stoga sasvim mogu da zamislim da se ni gazdama od bloga ič ne dopadaju.
Sve ti je to kako grđanin/građanka voli.
Ili, što reko jedan Fjodor iz jednog mog bloga "neću Vanjku, hoću Feđku, Feđka mi je kovrdžastiji".
tess tess 12:28 06.04.2016

Re: Jeđ

Hm, kako bih ti rekla, emocije bi bile suvišne u stvaralaštvu (ukrasimo i maničnost i skribomaniju) - Perinom, mom, tvom - ta nismo na rasprodaji majica na bretele. Stjepane, može ona tebe i da ne voli, ali ako je zaredala i podijelila autorske zašto si ti izostavljen, preskočen, ej, zanemaren?

I, da, nije to fer i nefer igra, no poslovnost. Da postoji fer i nefer ne bi za ovo morali čekati il moljakati neka gostovanja, sad op, pojela maca pravilo, tj da postoji definisana poslovnost ne bi bili ovakvi propusti da neko zavisi od nečije dobre volje. I meni je neozbiljno da filozof piše o Istvudu kao šiparica pa je dobio ViP u periodu kad vi ovde tvrdite da moderator ne postoji. Zez, što bi rekao Narcis. I ček, malo, jel ovo Kutak za budale il šta? Ne možeš biti tako pomirljiv - na kartu nečijih simpatija - kad vidiš da nema formule, il?

Ne znam kako to nikom ne smeta, ovako kao meni, :).
st.jepan st.jepan 16:29 06.04.2016

Re: Jeđ

tess
Ne možeš biti tako pomirljiv

Ma pusti Tessice, sviklo to na razno.
Mahom uz ovaj soundtrack:


ne bi za ovo morali čekati il moljakati neka gostovanja... da postoji definisana poslovnost

Ja za gostovanja nisam moljakao. Niti bih. Od tridesetak (znatno iznad proseka čitanih) blogova, gostujućih kod petnaestak blogera, samo dva ili tri nisu bila po konketnom pozivu, već po jasno izraženoj generalnoj spremnosti za ugošćenje.

Sem toga, ne bavim ti se ja pisanjem, pišem tek incidentualno, kad mi dune. Da to malo tekstila objavim, nije mi neophodna opcija, jer imam još dosta neiskorišćenih poziva, a imam i dve šifre sa sve blanko imprimaturima, tj. dozvolama da kačim i bez pitanja (naravno da sam uvek pitao).

Izvini, Princi, na trolu, pitan sam.

tess tess 17:42 06.04.2016

Re: ..

Ma pusti Tessice, sviklo to na razno.

:)

Ja za gostovanja nisam moljakao.

Dobro, malo sam karikirajući pretjerala, hajde ovako: ponude ti da gostuješ. Obrnemo proces i opet smo na istom, tj nisi dobio autorsku.

Nešto me asociralo, ček, R. Keno, jesi li ga čitao? Evo, malo:

PRISTRASNO

Posle dozlaboga dugog čekanja autobus najzad zaokrenu iza ugla i zaškripa kočnicama duž trotoara. Neki siđoše, neki se popeše: ja sam pripadao ovim poslednjim. Gomila me stisnu, kondukter žestoko povuče za zvonce i autobus krenu. Otcepivši iz malog notesa kartu, koju je kondukter probušio, počeh da posmatram ljude oko sebe. Samo susede. Ne i žene. Dakle jedan sasvim nezainteresovan pogled. Uskoro otkrih krem ovog šljama: to je bio mladić od svojih dvadeset godina, s malom glavom na dugom vratu i sa velikim šeširom na glavici i sa malom vragolastom trakom oko svog velikog šešira.
Kakav bednik, rekoh u sebi.
Ali on nije bio samo bednik, nego i pokvarenjak. Pa se poče žestoko gurati, napadajući besno nekog građanina da mu gazi po nogama kad god se neki putnik popne il siđe. Ovaj ga je posmatrao strogim pogledom, tražeći neki pogrdan odgovor u svom već gotovom repertoaru koji je on potezao u raznim životnim okolnostima, no tog se dana nije mogao snaći u podeli uloga. Što se pak mladića tiče, on je, u strahu da mu ne zviznu neku šamarčinu, iskoristio iznenadno napuštanje jdnog sedišta da bi mu se približio i seo na njega.
Ja sam sišao posle njega, tako da nisam mogao da nastavim da posmatram njegovo ponašanje. Već sam ga bio žrtvovao zaboravu, kad, dva sata kasnije, sedeći u autobusu, ponovo ga videh pred Kur de Romom, na trotoaru, još uvek onako rastužena.
Šetao je tamo-amo u društvu nekog svog druga koji mora da je bio njegov modni savetnik, jer mu je preporučivao, s nekom mondenskom pedantnošću, da smanji izrez na kaputu tako što će dodati na njega jedno dopunsko dugme.
Kakav bednik, rekoh u sebi.
Zatim je i moj autobus krenuo.

Rejmon Keno, Stilske vežbe


* Stilske vježbe su demonstracija banalnosti na raznim nivoima, mišljena, govora, pisanja. I pri tom Kenoova ova tzv. avantura je i umjetnost kombinatorike. Keno je pored učenja filozofije pokušavao da razradi matematičku teoriju šahovske kombinatorike, bavio se uspješno prirodnim naukama, i izučavao spise bizarnih manijaka i bizarnih novatora, ukratko: Stilske vježbe su duhovna egzibicija, na pola puta između matematike i književnosti, za nekog i razaranje literature.


Stjepane, preporučujem Rejmona, i daj da nekako dobiješ isto što i drugari. Šta su ti već i ti njima, i ja vama. Među nama, :). Banalni razlozi, bez kombinatorike, da uzdahnemo: nemoćni.
st.jepan st.jepan 17:54 06.04.2016

Re: ..

Nešto me asociralo, ček, R. Keno, jesi li ga čitao?


"Silske vežbe"?
Ih, čito, izvodio!
tess tess 18:18 06.04.2016

Re: ..

Eto, vidiš, :)).
bene_geserit bene_geserit 04:59 07.04.2016

Re: Jež

srdjan.pajic
Krki je, valjda, jedini bloger ovde koga časte podjednako i sa "četnik" i "ustaša". I "Crnogorac" i "Hrvat" i "komunjara" i "fašista". Dajte, ljudi, usaglasite se malo.

Krkarova teznja prema totalitarizmu dolazi jedino i iskljucivo sa leve strane.
Zvati njega cetnik ili fasista je prilicno suludo. To rade samo ovi sto su ideoloski levo a ne mogu da podnesu sa kim su u drustvu.
emsiemsi emsiemsi 05:32 07.04.2016

Re: Jež

bene_geserit
srdjan.pajic
Krki je, valjda, jedini bloger ovde koga časte podjednako i sa "četnik" i "ustaša". I "Crnogorac" i "Hrvat" i "komunjara" i "fašista". Dajte, ljudi, usaglasite se malo.

Krkarova teznja prema totalitarizmu dolazi jedino i iskljucivo sa leve strane.
Zvati njega cetnik ili fasista je prilicno suludo. To rade samo ovi sto su ideoloski levo a ne mogu da podnesu sa kim su u drustvu.

Ја му никада нисам рекао да је четник, него искључиво да је ђубре, или да је гамад, или неоУсташа (до Усташа још нисмо стигли) - наравно, то је увек било дефанзивно након што он мене нападне.
Успут - мада, када апстрахујем дискутантски жар, једна генеричка оцена је да је он, напросто, будала.
freehand freehand 06:51 07.04.2016

Re: Jež

bene_geserit
srdjan.pajic
Krki je, valjda, jedini bloger ovde koga časte podjednako i sa "četnik" i "ustaša". I "Crnogorac" i "Hrvat" i "komunjara" i "fašista". Dajte, ljudi, usaglasite se malo.

Krkarova teznja prema totalitarizmu dolazi jedino i iskljucivo sa leve strane.
Zvati njega cetnik ili fasista je prilicno suludo. To rade samo ovi sto su ideoloski levo a ne mogu da podnesu sa kim su u drustvu.

Ti si čovek finesa, nema dvojbe.
pnbb pnbb 19:52 07.04.2016

Re: Jež

Kad čuješ slučajno srpski u radnji, beži glavom bez obzira što dalje, kud te noge nose.

ok.. znaci kad se sretnemo u strip dzointu, samo engleski
princi princi 20:35 07.04.2016

Re: Jež

pnbb
Kad čuješ slučajno srpski u radnji, beži glavom bez obzira što dalje, kud te noge nose.

ok.. znaci kad se sretnemo u strip dzointu, samo engleski

Strogo. K'o u srpskom porniću. Skineš mantil, "Dobar dan", "Dobar dan". "Gde je dama?" "Na krevetu, čeka vas." Kulturiška, bez guranja.
pnbb pnbb 20:43 07.04.2016

Re: Jež

"Na krevetu,

mislis?
ne bi ja rizikovo mnogo
anja99 anja99 22:26 07.04.2016

Re: Jež

Na krevetu


Kaže ljubljeni mi Čarli Šin danas u "Dva i po muškarca":
"Krevet je za amatere."

Još mi smešno.
Milan Novković Milan Novković 11:01 08.04.2016

Re: Jež

anja99
Na krevetu


Kaže ljubljeni mi Čarli Šin danas u "Dva i po muškarca":
"Krevet je za amatere."

Još mi smešno.

Da ste u mladosti potrošili celog jednog zelenog Fiću na padinama Avale niti bi on tako pričao niti bi tebi bilo smešno, pa taman da ste formirani na selu i da znate šta su to kukuruzna polja

Naravoučenije - ne ženi/udaj se za osobe iz Pinosave ili Belog Potoka, osim ako baš čovek nije siguran da će deca divna da ispadnu
princi princi 11:19 08.04.2016

Re: Jež

Naravoučenije - ne ženi/udaj se za osobe iz Pinosave ili Belog Potoka, osim ako baš čovek nije siguran da će deca divna da ispadnu

Opa!
gedza.73 gedza.73 21:25 09.04.2016

Re: Jež

"Dva i po muškarca":




Ovo mi se jednom desilo. Dok sam pio gazirana sranja, negde na sto avgustovstih stepeni, nategnem flašu kole. Prvih nekoliko gutljaja, dok ukus nije stigao do mozga, je delovalo ok.
A onda sam provalio da cugam motorno ulje.

Kao Kendi i džingl bels.
anja99 anja99 14:57 11.04.2016

Re: Jež

A onda sam provalio da cugam motorno ulje.




na samo sto stepeni?
pa vidi, sto je zakon, a mogu i vrata, s vrata.
krevet je za starije osobe.

jbt, ja toliko volim tu seriju, al sa Šinom, da mi to najlepši deo dana/noći, znači sine ne pitaj me kako mi je.......



sve ih volim: i čarlija, i alena, i bertu, i rouz, i džejka, i psohološkinju, al mamu najviše.
isto ko čarli
Spiridon Spiridon 17:36 05.04.2016

konacno, seks u najavi!

Lionsgate Lionsgate 17:55 05.04.2016

Re: konacno, seks u najavi!



Ovaj je cyber.
Lionsgate Lionsgate 17:39 05.04.2016

predlog, dobar? mozda

Princi sine, sto ne napravis odmah listu za banovanje, prevencije radi banujes ljude i nemas problema. Ovako, blog ti preti na startu da obori rekorde, poceli da se cascavaju zuti preko crnih, a ovi crvenima... jos ako neko pokaze grudi, gole, ima da raaazbijes.
docsumann docsumann 17:41 05.04.2016

ajd, sad, red je da pribaviš


jedan reprezentativni i efektni avatar, a ne tu da bezličiš ko gipsane sjenke


sa srećom, i samo jako!

princi princi 18:09 05.04.2016

Re: ajd, sad, red je da pribaviš

edan reprezentativni i efektni avatar

Iz teretane, full monty? Jes, pa da Spiridon skroz poludi i otkrije ženu u sebi.
docsumann docsumann 07:38 06.04.2016

Re: ajd, sad, red je da pribaviš

Iz teretane, full monty


uh srari, ja sam skoz batalio. povrijde jedna, pa druga, a zatim - definitivno uljenjivanje

jbg, sad mi bar kažu da sam ko dečkić
princi princi 11:34 06.04.2016

Re: ajd, sad, red je da pribaviš

docsumann
Iz teretane, full monty


uh srari, ja sam skoz batalio. povrijde jedna, pa druga, a zatim - definitivno uljenjivanje

jbg, sad mi bar kažu da sam ko dečkić

Neee, nazad u teretanu.
skyspoter skyspoter 18:27 05.04.2016

Da li

neko moze da mi kaze kako se dobija ta autorska funkcija? Ili sam ja mozda suvise reakcionarna?
princi princi 18:36 05.04.2016

Re: Da li

Imaš 100 evrića?
skyspoter skyspoter 18:39 05.04.2016

Re: Da li

Da, i WU racun!
princi princi 18:41 05.04.2016

Re: Da li

Šta ti je to WU? Western Union? Ili Dr Wu? Ili Dr Wo!
skyspoter skyspoter 18:43 05.04.2016

Re: Da li

Jao bre Western Union! Reci ime da saljem tih 100 evrica.
princi princi 18:51 05.04.2016

Re: Da li

Ništa, šaljem ti ime korisnika na pp, pa ti šaljni (u $CAD). Srediću ti nemoj ništa da brineš. To ti je kao commission fee, vidi, možda odbijaju od poreza.
skyspoter skyspoter 18:58 05.04.2016

Re: Da li

U redu. Samo da mi posaaljes fakturu. Znas kako,Panama mozda izgleda daleko na karti ali je tako blizu...
libkonz libkonz 19:01 05.04.2016

Re: Da li

Da, i WU racun!

skyspoter skyspoter 20:00 05.04.2016

Re: Da li

libkonz
Da, i WU racun!



očajničke mere bre.
Milan Novković Milan Novković 00:07 06.04.2016

Re: Da li

Wu

Wuuu, tada su se lepo lepile fotke, danas svi pričaju

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:35 05.04.2016

.

*Kažu da su svi posleratni školski udžbenici u Srbiji svaku lekciju završavali nekim Staljinovim citatom na temu. Mene je uvek fasciniralo ne to što je Staljin imao svoje mišljenje o svakoj od tema od istorije, preko logike, pa do biologije i fizike, nego što je uvek bio u pravu.




Sine, ima u Maškinu (kod teme iz istorije Rima; Krasova ekspedicija) odgovor druga Staljina na pismo druga Razina:
"Stari Parti - kaže drug Staljin - znali su za.. kontraofanzivu, kada su rimskog vojskovođu Krasa i njegovu vojsku odvukli u dubinu svoje zemlje, a zatim krenuli u kontraofanzivu i pobili ih".


princi princi 18:40 05.04.2016

Re: .

Sine, da sam znao da će ljudi ovako da se obraduju i da ni ne pročitaju tekst. A ja najivan mislio da će i ono sa NIMBYjem nekoga nasmejati.

'De si, Stefane, kućo stara! Stalja mi je omiljen lik. Sine, pobio tolike milione i umro prirodnom smrću, i još plakali za njim. Pa kaži da nije maher.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:50 05.04.2016

Re: .

Sine, da sam znao da će ljudi ovako da se obraduju i da ni ne pročitaju tekst.

Znam da bi ti sad "o slučaju Kameron", ali 'di o trolovima i vorlocima na ove prolećne dane?

princi princi 18:54 05.04.2016

Re: .

Nemoj mi Bobbyja, kod mene samo narkomanske, drogeraške. Ono, edgy, :)))).

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:04 05.04.2016

Re: .

princi princi 19:35 05.04.2016

Re: .

Uh.. Gill. Opak.
niccolo niccolo 20:54 05.04.2016

Re: .

vojskovođu Krasa

E da ga jebem ako je on bio vojskovođa...

Nego, nisam hteo o tome. Bravo za autorsku.
Spiridon Spiridon 19:15 05.04.2016

..

ko bude prvi kresao uz ovu stvar neka javi utiske!



tipujem na Vucka
emsiemsi emsiemsi 19:32 05.04.2016

Re: ..

Spiridon
ko bude prvi kresao uz ovu stvar neka javi utiske!

...

Ко буде први кресао уз било коју ствар, нека јави утиске !
Наши смо !
Неће ваљда сво задовољство сачувати само за себе.
Spiridon Spiridon 19:38 05.04.2016

Re: ..

Ко буде први кресао уз било коју ствар, нека јави утиске !
Наши смо !
Неће ваљда сво задовољство сачувати само за себе.




kresem retko ali lose

idemo ruke gore !

nego citao sam skoro zanimljivu studiju da nasi uspesni ljudi u inostranstvu (mislim bas na one masters, phd ... jake multinacionalne kompanije) vole da kresu uz splet srpskih kola. I to kao, sto su na visoj funkciji to biraju komplikovanija kola tipa Užička čarlama, Vlaški Šesterac ...

kaze autor da je u pitanju podsvesno cuvanje tradicije i vracanje duga matici ...







narcis narcis 19:45 05.04.2016

Re: ..

Spiridon
ko bude prvi kresao uz ovu stvar neka javi utiske!



tipujem na Vucka

ovo bilo za ručice gore koje je volšebno nestalo, pola shata se mučio da postavim ugođaj reko zaboravio sam kako se kače sličke kad ono obrisalo
emsiemsi emsiemsi 20:43 05.04.2016

Re: ..

Spiridon
Ко буде први кресао уз било коју ствар, нека јави утиске !
Наши смо !
Неће ваљда сво задовољство сачувати само за себе.




kresem retko ali lose

idemo ruke gore !

nego citao sam skoro zanimljivu studiju da nasi uspesni ljudi u inostranstvu (mislim bas na one masters, phd ... jake multinacionalne kompanije) vole da kresu uz splet srpskih kola. I to kao, sto su na visoj funkciji to biraju komplikovanija kola tipa Užička čarlama, Vlaški Šesterac ...

kaze autor da je u pitanju podsvesno cuvanje tradicije i vracanje duga matici ...


Ја могу да крешем и уз aустријске попевке.
arcins arcins 10:16 06.04.2016

Re: ..

emsiemsi
Spiridon
Ко буде први кресао уз било коју ствар, нека јави утиске !
Наши смо !
Неће ваљда сво задовољство сачувати само за себе.




kresem retko ali lose

idemo ruke gore !

nego citao sam skoro zanimljivu studiju da nasi uspesni ljudi u inostranstvu (mislim bas na one masters, phd ... jake multinacionalne kompanije) vole da kresu uz splet srpskih kola. I to kao, sto su na visoj funkciji to biraju komplikovanija kola tipa Užička čarlama, Vlaški Šesterac ...

kaze autor da je u pitanju podsvesno cuvanje tradicije i vracanje duga matici ...


Ја могу да крешем и уз Аустријске попевке.



Ne! uz austrijske popevke se najbolje jodluje, u klisuri
predatortz predatortz 19:31 05.04.2016

Čestitke

Tebi, domaćine, kao i svim tvojim klasićima - taze autorima, iskreno čestitam dobijanje autorske opcije.
Nikad mi nije bilo jasno zašto tu mogućnost i ranije niste imali, jer ste uvek imali šta da kažete. Za razliku od nekih Vipovaca, koji smaraju za sve pare.

Elem, sa srećom vam svima! Da sad ne skačem sa posta na post i čestitam svakom pojedinačno, činim to ovako - đuture.
princi princi 19:54 05.04.2016

Re: Čestitke

Meni me čestitki, nego baci neku kintu (nemoj da ispuštaš slova) u ubogu ruku. Hvala, druže, i tebi čestitke. Mislim, što sam postao autor, .
predatortz predatortz 19:59 05.04.2016

Re: Čestitke

Meni me čestitki, nego baci neku kintu (nemoj da ispuštaš slova) u ubogu ruku.


Srami se! Kad je to matica finansirala dijasporu?! Umesto da doletiš, zoveš u kafanu, da proslaviš uspeh kao čovek i Srbin...
emsiemsi emsiemsi 20:40 05.04.2016

Re: Čestitke

predatortz
Meni me čestitki, nego baci neku kintu (nemoj da ispuštaš slova) u ubogu ruku.


Srami se! Kad je to matica finansirala dijasporu?! Umesto da doletiš, zoveš u kafanu, da proslaviš uspeh kao čovek i Srbin...

Немој да се човек троши на карту за пут - само нека пошаље кинту, попићемо и у његово име.
Milan Novković Milan Novković 00:01 06.04.2016

Re: Čestitke

Nikad mi nije bilo jasno

mirelarado mirelarado 19:31 05.04.2016

Добродошлица:)

Meglio tardi che mai!

Најзад, Принци!

И музички послатак:

princi princi 19:56 05.04.2016

Re: Добродошлица:)

Mora da će rat. Uuuu, Parov Stelar. Pamtim ga još iz Brizbejna, sa buzz dana. Hvala, Mirelinja. Mi već divljamo na fejsu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana