Astrologija| Budućnost| Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Politika

Izbori 2016. - Velika predizborna anketa!

little_radojica RSS / 15.04.2016. u 08:34

Да, драги блогери, једна лепа традиција се наставља и овај пут. Удруженим снагама колега блогера uros_vozdovac, а_jovicic, и моје маленкости имаћемо и овај пут Велику предизборну анкету!
Ко жели да прескочи увод и одмах обави своју „блогерску дужност" може да кликне на линк испод


ЛИНК>>>>ВЕЛИКА ПРЕДИЗБОРНА АНКЕТА<<<<ЛИНК

У ова динамична времена кад се интернет као релативно млад медиј од којег се пуно очекује пробија у сферу политике и политичког маркетинга, сасвим је разумљиво да нам је интригантно какав је његов реалан утицај и колико се заиста ствари ту мењају. С једне стране изгледа да су све информације ту, на дохват руке, и да су цела Србија, а и Свет, постали једно глобално село у којем се све зна и у којем се ништа више не може сакрити. С друге стране остаје највећи део популације који је тотално невидљив или потпуно нем, пасиван у дискусији, за који знамо само да увек има зашиљену оловку спремну да заокружује на изборима.

Анкета, као и прошли пут, сигурно неће дати ни приближно реалистичну прогнозу изборних резултата, али ће нам показати колико се тај процеп између виртуалне реалности и "праве" реалности смањује и да ли се уопште смањује. Даће нам слику и о овој непоновљивој интернет кафани и можда утицати на неке даље расправе. Даће нам представу и о томе колико дубоко можемо да досегнемо у интернет заједницу са овог једног места.

За сваки случај, уградили смо питање које ће нам помоћи да Блог и ставове блогера анализирамо посебно, а ту су и нека питања која ће нам помоћи да видимо како се дискусија на интернету води, колико нас уопште дискутује и где, те какво је генерално расположење по питању неких шкакљивих питања око којих се овде често ломе копља.

Даваћемо неке пресеке резултата у току анкете, али главни резултати ће стићи након што Аца Јовичић стручно анализира одговоре.

Још бисмо желели да вас охрабримо да анкету проширите широм интернета све до Његових најзабаченијих крајева, па да оборимо рекорд од прошли пут кад смо прикупили чак 3300 гласова за недељу дана.

Ако политичари не могу да од избора направе празник демократије, хајде да барем ми овде у томе успемо!

 

Edit: резултати и "излазност" по сату (ажурирано сваки дан)

v3kumul.pngv3izlaznost.png

 

 

Резултати након 5 дана>>>>ЛИНК (Сви резултати)



Komentari (278)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 16:19 15.04.2016

Re: humpf

Ако још неко буде искусио сличне нека јави, молим.

I meni je sve vraćao na već popunjene stranice, zato što nisam zaokružila sva sredstva javnog informisanja jer ih ne pratim sva ( odakle se informišem)... pokušala sam da zaokružim samo one koje pratim ali mi nije dao na sledeću stranu, vraćao me nekoliko puta........elem, popustim ja kad neće on .....i slažem da pratim sva sredstva informisanja da bi mi otvorio sledeću stranicu.

I pustilo me.

krkar krkar 16:27 15.04.2016

Re: humpf

I pustilo me


Dokaz da lažovi najbolje prolaze. Ne verujem da će se to išta promeniti posle ovih izbora
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:31 15.04.2016

Re: humpf

krkar
I pustilo me


Dokaz da lažovi najbolje prolaze. Ne verujem da će se to išta promeniti posle ovih izbora

nisam najbolje razumeo primedbu, sistem te ne pušta da ne odgovoriš na pitanje svakako te pusti ako odgovoriš. A koji je tvoj odgovor - i jesi slagao sistem ne zanima niti može da zna.
mariopan mariopan 16:45 15.04.2016

Re: humpf

uros_vozdovac
krkar
I pustilo me


Dokaz da lažovi najbolje prolaze. Ne verujem da će se to išta promeniti posle ovih izbora

nisam najbolje razumeo primedbu, sistem te ne pušta da ne odgovoriš na pitanje svakako te pusti ako odgovoriš. A koji je tvoj odgovor - i jesi slagao sistem ne zanima niti može da zna.

Ne, sistem te ne pušta da odgovoriš samo na jedan ili dva ponuđena odgovora, a trebalo bi, ako zaista ne pratim sva sredstva javnog informisanja nego samo neka?
Ja ne slušam radio, recimo, ne čitam novine, a dok nisam zaokružola sve ponuđene odgovore nije me pustilo dalje.
A to je netačno odgovoreno, trebalo bi da me pusti kada zaokružim samo ono što stvarno čitam ili slušam, gledam, ne sve. A nije htelo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:04 15.04.2016

Re: humpf

Сервис се доста добро показао у смислу стабилности проли пут, али сигурно да има багова.

bag se desi kad kreneš da popunjavaš, pa te zovu telefonom, pa onda odeš na kafu, pa kuvaš ručak, pa ručaš i onda sedneš da dovršiš popunjavanje. onda ti preskoči na početak. to mi je logično, ali mi nije logično da je popamtio sve što sam kliktala tri sata ranije.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:14 15.04.2016

Re: humpf

BebaOdLonchara
Сервис се доста добро показао у смислу стабилности проли пут, али сигурно да има багова.

bag se desi kad kreneš da popunjavaš, pa te zovu telefonom, pa onda odeš na kafu, pa kuvaš ručak, pa ručaš i onda sedneš da dovršiš popunjavanje. onda ti preskoči na početak. to mi je logično, ali mi nije logično da je popamtio sve što sam kliktala tri sata ranije.


e to je do browsera ne do sistema :)
grmfrm grmfrm 21:35 15.04.2016

Re: humpf

Dokaz da lažovi najbolje prolaze. Ne verujem da će se to išta promeniti posle ovih izbora


Cekaj za koga ti bese glasas ovaj put pa da zaokruzim isto? Ne mogu vise da slusam ova mrsomudjenja.
krkar krkar 23:04 15.04.2016

Re: humpf

Cekaj za koga ti bese glasas ovaj put pa da zaokruzim isto?


Na sopstvenu žalost za OOUR Pajtić SOUR-a Žuto Preduzeće. I uz njih, pupupu! hteo-ne hteo i za Varačarca nišlijskog.

Nema druge. Zajebalo nas! Sam se sebi gadim. Ali mora se.
vilovuk vilovuk 23:56 15.04.2016

Re: humpf

krkar
Cekaj za koga ti bese glasas ovaj put pa da zaokruzim isto?


Na sopstvenu žalost za OOUR Pajtić SOUR-a Žuto Preduzeće. I uz njih, pupupu! hteo-ne hteo i za Varačarca nišlijskog.

Nema druge. Zajebalo nas! Sam se sebi gadim. Ali mora se.

Ne mora.
Imaš Raduleta.
grmfrm grmfrm 07:22 16.04.2016

Re: humpf

Nema druge. Zajebalo nas! Sam se sebi gadim. Ali mora se.


Cekaj stvarno? Pajtic kod tebe ispred Radulovica?
Na stranu sta ko misli o Radulovicu ovde ali opet Pajtic mi je bas
Bem ga moras malo da obrazlosiz.
tadejus tadejus 08:28 16.04.2016

Re: humpf

grmfrm
Nema druge. Zajebalo nas! Sam se sebi gadim. Ali mora se.Cekaj stvarno? Pajtic kod tebe ispred Radulovica?Na stranu sta ko misli o Radulovicu ovde ali opet Pajtic mi je bas Bem ga moras malo da obrazlosiz.


eve da ti ja obrazložim svoj rezon (u opciji su mi ds i boki taki, i mislim da sam prelomila kod onog čeda, boris, čanak momenta)
ds je veći od pajtića i ja mu se nadam da će ga preživjeti (i vjerujem da hoće)..
radule je radule..
svakako mi je simpatičniji od pajtića al prosto ne mogu da svarim da ja sad treba da glasam za čovjeka a ne za stranku, ideju, organizaciju, grupu okupljenu oko svega toga..
u tom smislu glasanje za raduleta je meni nešto kao dokaz primitivizma glasača (nepreboljeni titov pionir sindrom), osim ako je drug član, onda je jbg član i to mu je što mu je..
anja99 anja99 09:16 16.04.2016

Re: humpf

Na sopstvenu žalost za OOUR Pajtić SOUR-a Žuto Preduzeće. I uz njih, pupupu! hteo-ne hteo i za Varačarca nišlijskog.

Nema druge. Zajebalo nas! Sam se sebi gadim. Ali mora se.




Ima vremena do 24, doguračeš do emsija.
Jukie Jukie 09:38 16.04.2016

Re: humpf

tadejus

eve da ti ja obrazložim svoj rezon (u opciji su mi ds i boki taki, i mislim da sam prelomila kod onog čeda, boris, čanak momenta)


Čanak je hteo da pobije grlice, dakle ta opcija otpada
jednatanja jednatanja 11:36 16.04.2016

Re: humpf

Na sopstvenu žalost za OOUR Pajtić SOUR-a Žuto Preduzeće. I uz njih, pupupu! hteo-ne hteo i za Varačarca nišlijskog.

Nema druge. Zajebalo nas! Sam se sebi gadim. Ali mora se.


Ljudi iz DS su skroz na mestu, barem kad pogledam u svoju lokalnu avliju. Ono što nije ok je Pajtić, znam ga lično, i to dugo. Kako će on takav, sa tim šupljim parolama da upravlja smisleno, tipičan dosadni političar, beziskren, kako će da inspiriše svoje ljude i birače na korenite reforme?

On je stvarno opozicija za poželeti. Kad su oni ljudi mučki ubijeni u Libiji, nije se ni jednom oglasio a mogao je da ih razapne ko Hrista na Golgoti.
grmfrm grmfrm 14:53 16.04.2016

Re: humpf

ds je veći od pajtića i ja mu se nadam da će ga preživjeti (i vjerujem da hoće)..


Pa da jasno mi je ali nesto mi se to da je DS veci od lidera ne cini verovatnim.
Jebi ga, sad su se rastocili na koliko, 5 seckija?
Mene to odbija a Pajtic je ipak neko koga su odabrali da bude lice, a gadan je u svakom pogledu, pravi dziber, a ja covek esteta jebi ga, kod mene nece prodje. Necu za Radulovica nesto mi se isto tako mota da to jos mora da sazri.
grmfrm grmfrm 15:59 16.04.2016

Re: humpf

u opciji su mi ds i boki taki, i mislim da sam prelomila kod onog čeda, boris, čanak momenta)


Ajoj Boki, sine nemoj, Tadejus ima i boljih frajera on sad bas izgleda onako ofucano. Evo cu ti nadjem boljeg samo nemoj za Bokija ako je zbog sarma
freehand freehand 17:06 16.04.2016

Re: humpf

Mene to odbija a Pajtic je ipak neko koga su odabrali da bude lice, a gadan je u svakom pogledu, pravi dziber, a ja covek esteta jebi ga, kod mene nece prodje. Necu za Radulovica nesto mi se isto tako mota da to jos mora da sazri.

Pa stvarno ne može da se poredi sa Tomom, lepotanom i džentlmenom. Tu nema spora.
Na stranu to što je gluplji i neobrazovaniji i što nema nikakve rezultate.
grmfrm grmfrm 20:20 16.04.2016

Re: humpf

Pa stvarno ne može da se poredi sa Tomom, lepotanom i džentlmenom. Tu nema spora.
Na stranu to što je gluplji i neobrazovaniji i što nema nikakve rezultate.


Pa jebi ga free, znam da ces ti da glasas za Pajtica, ali sorry lik mi je bas odvratan a i DS nije DS od Marta 2003. Lepo rece krkar Zuti D.O.O.
Hm mozda da su tako nazvali stranku bi imali vise glasova
freehand freehand 21:16 16.04.2016

Re: humpf

Pa jebi ga free, znam da ces ti da glasas za Pajtica, ali sorry lik mi je bas odvratan a i DS nije DS od Marta 2003. Lepo rece krkar Zuti D.O.O.

Zašto misliš da znaš za koga ću ja da glasam i zašto misliš da mene interesuje ko je tebi odvratan? Mislim, pojam "odvratnost" kod ljudi poput tebe i Krkara, ljubitelja bajčetinskih vojvoda ima sasvim drugu konotaciju i nteško da ćemo se oko toga razumeti, u ravni etike i u ravni estetike.
Kažem, ja sa tim imam problem.
Taj problem još opasno naraste ako sad razmišljam da ćemo taj Krkar i ja glasati za isto. Tu nešto opasno nije u redu.
A ti se opusti samo, vojvoda se vratio, lista je predata.
grmfrm grmfrm 21:26 16.04.2016

Re: humpf

Zašto misliš da znaš za koga ću ja da glasam i zašto misliš da mene interesuje ko je tebi odvratan? Mislim, pojam "odvratnost" kod ljudi poput tebe i Krkara, ljubitelja bajčetinskih vojvoda ima sasvim drugu konotaciju i nteško da ćemo se oko toga razumeti, u ravni etike i u ravni estetike.
Kažem, ja sa tim imam problem.
Taj problem još opasno naraste ako sad razmišljam da ćemo taj Krkar i ja glasati za isto. Tu nešto opasno nije u redu.
A ti se opusti samo, vojvoda se vratio, lista je predata.


Citajuci tvoje pisanije stice se utisak da si DS-ovac, i to hard core. Ako sam pogresio onda stvarno izvini, a i u pravu si, nije moje da to cenim. Ali vidim ti si se upustio u to za koga bih ja glasao. Pa samo da kazem da to nije SRS kako aludras.

A inace ne znam sto se ti vredjas, reklo bi se licno, ti si nadam se lep covek, a ruzni ljudi ne treba da se bave politikom ali avaj tako nam je grah zapao.


freehand freehand 21:47 16.04.2016

Re: humpf

Citajuci tvoje pisanije stice se utisak da si DS-ovac, i to hard core. Ako sam pogresio onda stvarno izvini, a i u pravu si, nije moje da to cenim.

Blagi simpatizer i glasač. I svestan da za nekog i nešto mora da se opredeli. DS, u raznim fazama i menama već 26 godina najbolje reprezentuje i moje stavove i moje interese. Eto toliko.
Ali vidim ti si se upustio u to za koga bih ja glasao. Pa samo da kazem da to nije SRS kako aludras.

Obrati pažnju na redosled, nije ovo prvi tvoj komentar koji čitam. i svi su slični po izabranoj strani i stavu. Konzistentan si, tu nema zbora. Majndset, što bi reko... neko.
A inace ne znam sto se ti vredjas, reklo bi se licno, ti si nadam se lep covek, a ruzni ljudi ne treba da se bave politikom ali avaj tako nam je grah zapao.


Ne, ja sam izrazito ružan čovek, skoro pa čovek-slon i takve me izjave jako pogađaju.

Mada, moram da kažem da me je učtiv ton kojim si ovaj komentar napisao prijatno iznenadio. Pozdravljam.
grmfrm grmfrm 22:14 16.04.2016

Re: humpf

Obrati pažnju na redosled, nije ovo prvi tvoj komentar koji čitam. i svi su slični po izabranoj strani i stavu. Konzistentan si, tu nema zbora. Majndset, što bi reko... neko.


Free ako nista drugo ja ne podcenjujem sagovornika i njegovu inteligenciju do kraja.
Pa zbog toga nemoj da me razocaravas pa da mislis da ja podpadam pod neki mindset. SRS je daleko od onoga sto ja definisem kao nacionalno okrenuta desnica.

Iskreno ja jesam nacionalno okrenut, ali ne po cenu propasti, niti to krijem, i tu nista lose nema. Pa cemu pripadamo ako ne sopstvenom narodu, ali zbog cega moram pod obavezno da ovde budem nazivan pogrdnim izrazima, ne od tebe vec ima drugih, i da odma spadam u one koji Srbiju zele da vide pod Ruskom sakom???

Ja sam cool sa tim sto pripadam Srpskom narodu sa svim njegovim prednostima i manama pa ako je to danas nesto lose onda jebi ga.

Nama treba neko ko zna da igra po ovim svetskim standardima a ne samo da gleda svoj dzep.
krkar krkar 02:13 17.04.2016

Zašto ipak za Žuto Preduzeće

Cekaj stvarno? Pajtic kod tebe ispred Radulovica?
Na stranu sta ko misli o Radulovicu ovde ali opet Pajtic mi je bas


Hajde po stoti put, iako bih mogao i da vam kažem da pročitajte šta je Tadejus napisala.

Neću za Vučića. Za njega sam glasao samo dok nismo razjebali neprincipijelne koalicije lažljivog neradnika Borisa Tadića. Dakle, ne moram više.

Hteo sam za Dačića jer najviše smeta Vučiću i realno može najviše da ga žulja ali ne mogu, ipak ne mogu.

Od preostalih ostaje jedino Žuto Preduzeće iako vode sa sobom Varačarca iz Niš koji mi je takođe odvratan jer je čist muljator, vaćaroš i lopina. Odvratan mi je i Pajtić, ne mogu očima da ga vidim, ni politički ni kao čoveka i pitam se šta je i koliko DS morao da zasere da tako beznačajan pizdek bez harizme uspe da joj dođe na čelo.

Ali i pored svega toga ipak je to kakva-takva stranka sa kakvim-takvom organiacijom a ima i šačica ljudi koja se još seća šta je zastupala dok nije postala vaćaroško preduzeće. Tako da od svih organizacija u politici koje mi nisu odvratne preko praga prihvatljivosti ona jedina dolazi u obzir.

Za Raduleta neću jer:

1. nema smisla za humor, što je jedan od najvećih ljudskih greha i mana
2. nema stranku, nema organizaciju, ima samo sledbenike a to mi ne treba
3. nema znanja ni iskustva u politici

Eto, nadugačko i naširoko na zahtev publike.
krkar krkar 02:15 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

Eto, nadugačko i naširoko na zahtev publike.


Koga mrzi da čita - KRAĆA VERZIJA:

Zato što DS jedini ima maskotu a ja baš volim kučiće.

Čak i kad su dosadni i ujedaju za nogavicu.
anja99 anja99 08:12 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

Neću za Vučića. Za njega sam glasao samo dok nismo razjebali neprincipijelne koalicije lažljivog neradnika Borisa Tadića. Dakle, ne moram više.


Isto, mada nisam glasala. Bila onaj prokazani beli listić što mu se uvatilo na isto, valjda.

Hteo sam za Dačića jer najviše smeta Vučiću i realno može najviše da ga žulja ali ne mogu, ipak ne mogu


Pomišljala i ja jer je Dačić istinski inteligentan, ako hoćeš i duhovit, al nije on stranka, a sps očima ne mogu da vidim, mnogo su prisutni, lopuže samo takve.

Odvratan mi je i Pajtić, ne mogu očima da ga vidim, ni politički ni kao čoveka i pitam se šta je i koliko DS morao da zasere da tako beznačajan pizdek bez harizme uspe da joj dođe na čelo.


Tu mi razlog obrnut: ds bih i progutala ali njega ne mogu i - tačka.

Za Raduleta neću jer:

1. nema smisla za humor, što je jedan od najvećih ljudskih greha i mana
2. nema stranku, nema organizaciju, ima samo sledbenike a to mi ne treba
3. nema znanja ni iskustva u politici




Eto, nadugačko i naširoko na zahtev publike.


Da, nekad crteži pomažu. Juče mi stigo papirić za glasanje. Kao što ti rekoH, ja ću za Borka Levicu ( ma koliko ti podjebavao da je to povratak samoupravljanju ), jer mi on nekako sympa u celoj kampanji, donkihotovski se mota i stvarno mi skromno deluje, bolje da kažem ne iritira me, a znam da neće da dobaci do cenzusa i da taj moj glas ide onom s najviše. Jbg, sve računice i sve nade su popušile, ovo jeste olupina od zemlje, pa ću ja po savesti, jer ništa drugo i nemam više.
Hvala ti da si lepo razvrstao, olakšao mi izjašnjavanje po tačkama.
misha.m misha.m 09:09 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

anja99
Isto, mada nisam glasala. Bila onaj prokazani beli listić što mu se uvatilo na isto, valjda.

Nažalost, nije isto.
Zbog načina brojanja - nevažeći listići i glasovi dati listama koje nisu prešle cenzus se raspodeljuju onima koji su ga prešli.
Neizlasak na izbore je neutralan po rezultate, jer nema šta da se dodaje/oduzima.
anja99 anja99 09:40 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

Zbog načina brojanja - nevažeći listići i glasovi dati listama koje nisu prešle cenzus se raspodeljuju onima koji su ga prešli.
Neizlasak na izbore je neutralan po rezultate, jer nema šta da se dodaje/oduzima.




Da, zahvaljujem, nikako da povatam.

Aj probam ovako, saće 24: ako glasam za Borka, dajem glas Vučiću; ako ne izadjem na izbore, sedim ceo dan u kafiću i gledam uveče na tv vesele naprednjake kako se vajkaju s kim bi u koaliciju pa se opredele - to verujem šekiju - za čedu/borisa/čanka?


milisav68 milisav68 09:48 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

misha.m
Neizlasak na izbore je neutralan po rezultate, jer nema šta da se dodaje/oduzima.

Pa ne baš, neizlazak spušta cenzus, tako da "odlučuješ" da li će neka lista da uđe u skupštinu ili ne.
little_radojica little_radojica 11:23 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

Zbog načina brojanja - nevažeći listići i glasovi dati listama koje nisu prešle cenzus se raspodeljuju onima koji su ga prešli.


Брате мили, да ли стварно неко мисли да се нечији гласови неком "расподељују"? На број мандата утиче само број освојених гласова, никоме се ништа не прелива, додаје, дели итд. Пређеш цензус - квалификовао си се за расподелу и то је то. Та расподела онда иде пропорционално освојеним гласовима. Тако да је Милисав технички у праву, број белих листића утиче на висину цензуса, али то има јаааако мали ефекат, тако да је то тактизирање једним гласом - смешно.
anja99 anja99 11:28 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

тако да је то тактизирање једним гласом - смешно.

pa sve je ne smešno nego i besmisleno ako kreneš od toga - тактизирање једним гласом, s naglaskom na jednim.
milisav68 milisav68 12:00 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

little_radojica

На број мандата утиче само број освојених гласова, никоме се ништа не прелива, додаје, дели итд. Пређеш цензус - квалификовао си се за расподелу и то је то.

Grešiš, glasovi koje su osvojile stranke koje nisu prešle cenzus, kao i nevažeći “beli listići” se sabiraju i dobija se ukupan zbir svih glasova koji se posle raspoređuju političkim partijama koje će ući u Skupštinu shodno njihovom procentu osvojenih glasova.

Tako je recimo na prošlim izborima SNS dobio 43% glasova, a 158 mandata.
vilovuk vilovuk 13:36 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

krkar


...
Za Raduleta neću jer:

1. nema smisla za humor, što je jedan od najvećih ljudskih greha i mana
2. nema stranku, nema organizaciju, ima samo sledbenike a to mi ne treba
3. nema znanja ni iskustva u politici

Eto, nadugačko i naširoko na zahtev publike.


Međutim,
kad Radule kaže: Vučić je centar korupcije u Srbiji, na primer,
onda svi zaćute,
a na mišje cijukanje iz DS-a, hinjeno zgražavanje i puštanje smradova raznih
- niko ne obraća pažnju.

Pa sad ti budi pametan ko bi, u ulozi opozicije, veću polzu otačastvu mogao doneti:
inokosni Radule (da ostatak pokreta zanemarimo), il Žuto Preduzeće.

krkar krkar 14:17 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

Kao što ti rekoH, ja ću za Borka Levicu ( ma koliko ti podjebavao da je to povratak samoupravljanju ), jer mi on nekako sympa u celoj kampanji, donkihotovski se mota i stvarno mi skromno deluje, bolje da kažem ne iritira me


A što ti lepo ne kresneš Borka?

Budeš praktična. Njemu daš ...., nekom drugom daš glas i svima dobro i sve praktično i svi zadovolj(e)ni.
krkar krkar 15:15 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

Pa sad ti budi pametan ko bi, u ulozi opozicije, veću polzu otačastvu mogao doneti:
inokosni Radule (da ostatak pokreta zanemarimo), il Žuto Preduzeće.


Ja ne verujem da Radule poznaje sve svoje kandidate za poslanike a kamoli da još treba da imenuju državne činovnike, uprave javnih preduzeća...

Uostalom, ako je toliko sposoban neka digne revoluciju, zbaci lošu vlast i formira bolju i sve nas zajebe.
little_radojica little_radojica 15:33 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

milisav68
little_radojica

На број мандата утиче само број освојених гласова, никоме се ништа не прелива, додаје, дели итд. Пређеш цензус - квалификовао си се за расподелу и то је то.

Grešiš, glasovi koje su osvojile stranke koje nisu prešle cenzus, kao i nevažeći “beli listići” se sabiraju i dobija se ukupan zbir svih glasova koji se posle raspoređuju političkim partijama koje će ući u Skupštinu shodno njihovom procentu osvojenih glasova.

Tako je recimo na prošlim izborima SNS dobio 43% glasova, a 158 mandata.


Не. Само гласови које су странке освојиле деле између себе 250 мандата пропорционално освојеним гласовима. Никакви гласове се ником не приписују.
nowhereman nowhereman 16:49 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće


Ja ne verujem da Radule poznaje sve svoje kandidate za poslanike a kamoli da još treba da imenuju državne činovnike, uprave javnih preduzeća...


Dok, na drugoj strani, verujem da Pajtić jako dobro poznaje aposlutno sve svoje kandidate... I upravo u tome i jeste problem, što ih "jako dobro" poznaje! A mnoge među njima i mi (koji nismo u političkoj baruštini) jako dobro poznajemo!

Pa eto, upravo zato što se DS oslanja na "proverene kadrove" - koje predvode, i dalje, posle svega, posle toliko godina, Mićunović, Pajtić, Šutanovac itd. - upravo zato ne mogu i ne želim da im ponovo, posle svega, poklonim poverenje.

Verujem da nisam u tome usamljen.


freehand freehand 17:52 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

upravo zato ne mogu i ne želim da im ponovo, posle svega, poklonim poverenje.

Verujem da nisam u tome usamljen.

Mislim da bi oni na tome morali da ti budu zahvalni.
milisav68 milisav68 17:59 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

little_radojica
Не. Само гласови које су странке освојиле деле између себе 250 мандата пропорционално освојеним гласовима. Никакви гласове се ником не приписују.

Pa odakle onda SNS ima 158 mandata, a samo 43% dobijenih glasova?

Da je tako kao što kažeš onda bi imali 108 mandata.

Ovako su na tih 108 dobili još 50 madata na raštrkane glasove lista koje nisu prešle cenzus, kao i na nevažeće tzv "bele listiće".
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:01 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

little_radojica
milisav68
little_radojica

На број мандата утиче само број освојених гласова, никоме се ништа не прелива, додаје, дели итд. Пређеш цензус - квалификовао си се за расподелу и то је то.

Grešiš, glasovi koje su osvojile stranke koje nisu prešle cenzus, kao i nevažeći “beli listići” se sabiraju i dobija se ukupan zbir svih glasova koji se posle raspoređuju političkim partijama koje će ući u Skupštinu shodno njihovom procentu osvojenih glasova.

Tako je recimo na prošlim izborima SNS dobio 43% glasova, a 158 mandata.


Не. Само гласови које су странке освојиле деле између себе 250 мандата пропорционално освојеним гласовима. Никакви гласове се ником не приписују.

U Srbiji se primenjuje Dontov sistem, dakle glasovi lista koje ne pređu cenzus se zbrajaju i računaju. Tako da jeste moguće da neko sa 43% dobije toliko mandata
st.jepan st.jepan 18:05 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Raduleta

Za Raduleta neću jer:
1. nema smisla za humor, što je jedan od najvećih ljudskih greha i mana

ujedno i jedan od največih političarskih kvaliteta.
2. nema stranku, nema organizaciju, ima samo sledbenike a to mi ne treba

Ne trebaju oni tebi, ali ako si stvarno sposoban kao što tvrdiš (i kao što naslućujem), ti trebaš njima.
3. nema znanja ni iskustva u politici

Čak i da je sasvim tako (a nije sasvim tako), hvala Bogu što ga nema.


P.S.

Od svih ljudi na blogu, nekako mi uz Raduletov tvrdi gard ponajbolje pašeš baš ti.

OK, to je dakle rešeno.
Pišem: Krkar za Raduleta.



freehand freehand 18:17 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

ali ako si stvarno sposoban kao što tvrdiš (i kao što naslućujem), ti trebaš njima.

Ovo je nešto što me živo interesuje: iz čega to "naslućuješ"?
milisav68 milisav68 18:21 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

uros_vozdovac

U Srbiji se primenjuje Dontov sistem, dakle glasovi lista koje ne pređu cenzus se zbrajaju i računaju. Tako da jeste moguće da neko sa 43% dobije toliko mandata

Znam, ja to i objašnjavam Radojici.

Evo baš gledam rezultate prošlih izbora, preko 700.000 glasova (20% od izašlih) je "otišlo u vetar", odnosno otišlo Vučiću, Dačiću, DS-u i Tadiću.

link
st.jepan st.jepan 18:26 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

freehand
ali ako si stvarno sposoban kao što tvrdiš (i kao što naslućujem), ti trebaš njima.

Ovo je nešto što me živo interesuje: iz čega to "naslućuješ"?

Opšti utisak, maglovita slutnja, teško objašnjiva i dokaziva.
freehand freehand 18:30 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

st.jepan
freehand
ali ako si stvarno sposoban kao što tvrdiš (i kao što naslućujem), ti trebaš njima.

Ovo je nešto što me živo interesuje: iz čega to "naslućuješ"?

Opšti utisak, maglovita slutnja, teško objašnjiva i dokaziva.

E to "opšti" me najviše interesuje. Naravno - ne sporim nikom pravo da donosi sopstvene zaključke i sudove, ali ne mogu da dokučim neke od tih "opštih utisaka", naročito kad su u tako mnogo slučajeva skopčani sa mazohističkim seansama.
anja99 anja99 18:31 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

A što ti lepo ne kresneš Borka?

Budeš praktična. Njemu daš ...., nekom drugom daš glas i svima dobro i sve praktično i svi zadovolj(e)ni.





nisam se setila majkemimille i kako da se setim kresa kad pričam s tobom?

st.jepan st.jepan 18:44 17.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

freehand
st.jepan
freehand
ali ako si stvarno sposoban kao što tvrdiš (i kao što naslućujem), ti trebaš njima.

Ovo je nešto što me živo interesuje: iz čega to "naslućuješ"?

Opšti utisak, maglovita slutnja, teško objašnjiva i dokaziva.

E to "opšti" me najviše interesuje.

Pazi, nikad ga nisam upoznao, ali po onome što u blogovima svedoči o sebi, uspešno se bavio raznim.
Utisnule se te priče, otud i rečeni utisak.
little_radojica little_radojica 04:04 18.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

milisav68
uros_vozdovac

U Srbiji se primenjuje Dontov sistem, dakle glasovi lista koje ne pređu cenzus se zbrajaju i računaju. Tako da jeste moguće da neko sa 43% dobije toliko mandata

Znam, ja to i objašnjavam Radojici.

Evo baš gledam rezultate prošlih izbora, preko 700.000 glasova (20% od izašlih) je "otišlo u vetar", odnosno otišlo Vučiću, Dačiću, DS-u i Tadiću.

link


Није тачно да се гласови збрајају и неком прерасподељују. То једноставно није тачно.
Ти гласови се не рачунају при расподели мандата. Расподељују се мандати, а не гласови. Расподељују се пропорционално броју освојених гласова, али (пази сад) само између странака које су прешле цензус, па је, сасвим логично, самим тим њихов део колача од 250 мандата већи.
Дакле, СНС освоји 1,720,000 гласова, СПС 500,000, ДС 200,000,... 1,720,000 је 48,8% од укупног броја гласова, али је 63% од збира гласова који су прешли цензус!
Као што видите, уопште није потребно да се неки гласови њима приписују и ако мало размислиш, сама идеја додељивања нечијег гласа неком другом је у најмању руку антидемократска, да не кажем суманута, а свакако непостојећа у пракси. Е сад, зашто инсистирам на томе да се гласови не "прерасподељују" кад је резултат у мандатима отприлике исти? Па зато што постоји она прича како "гласање за неког значи гласање за СНС", тј. да нечији глас може "отићи директно СНС". Широко распрострањено, а крајње нетачно тумачење. Имаш објашњено како Д'онтов систем функционише и на Википедији, а ја имам скоро написан блог о томе, само никад да га објавим. Све мислим, знају то сви. Црвц.

Цензус, то су обичне квалификације. Ко се квалификовао улази у поделу награде и ту број белих листића може да помери линију цензуса мало горе или мало доле, са нагласком на "мало". Зато је на изборима најважније:
1) Не гласати за Александра Вучића
2) Гласати по савести за политичке идеје које најбоље заступају твоје ставове, да би се послао сигнал странкама.
3) не тактизирати, бесмислено је, показало се као такво више пута.

На прошлим изборима је "расипање" гласова достигло максимум (22%*) јер су странке проверавале своју снагу и нису формирале коалиције, а гласачко тело се значајно истумбало и прекомпоновало. Сад ДСС, Двери, СРС готово сигурно пролазе и то на рачун Вучићевих гласова, а грађанске опције иду у три колоне од којих ће бар две прећи цензус, јер тих гласача има бар толико, уз додатни резервоар апстинената, само је питање за ккоје две ће се определити: за ДС, ЧБЧ или ДЈБ**. Бели листићи немају организован покрет***, тј. бивши "угледни" бели листићи су се сад попишманили и агитују за неку од опција, тако да ја прогнозирам укупно упола мање расипање гласова, до 10%. Што значи да ће СНС са истих 1,720,000 гласача освојити мање мандата. У томе је главни ризик Александра Вучића због чега смо се толико питали зашто се иде на изборе.

*2008 5,5% (што је пре неки невероватан мимнимум у српском изборном процесу, пре него нормално стање); 2012 16%

** Ја типујем на ДС и ДЈБ, а да ЧБЧ заврши каријеру. Наша анкета засад показује да међу блогерима расту и ДЈБ и ДС, што значи да се неки ипак опростили ДС-у. Колико је таквих у генералној популацији је већ теже питање :)

*** Чак и тако "организовани" са све кампањом, бели листићи су додали једва неких 2% на стандардан број неважећих листића који је увек око 2-3%. Већ 2014. број белих листића се вратио на "нормалу" на неких 3%. Тад није било кампање, а сад се може чак рећи да постоји стидљива кампања за обрнуто, да буде што мање белих листића. Чак и онај Бекан, или како се већ зове који је откинуо 1,5% у БГ-у на чисту спрдњу је позвао на озбиљност... Да не причам о салту који је извела Весна Пешић. А остали "бели листићи" су направили своје политичке опције или се прикључили постојећим (Радуловић, Павићевић, Турајлић, итд.)

Стиже блог и на ту тему, дајте ми пар сати да напишем крај :)
nikvet pn nikvet pn 06:17 18.04.2016

Re: Zašto ipak za Raduleta

st.jepan
19:05 17.04.2016
Re: Zašto ipak za Raduleta
Za Raduleta neću jer:
1. nema smisla za humor, što je jedan od najvećih ljudskih greha i mana

ujedno i jedan od največih političarskih kvaliteta.


Ко нема смисла за хумор не уме ни да лаже.

Баш таквог бездушног бирократу прижељкујем, доста више ових хумориста с ибарске.
krkar krkar 09:56 18.04.2016

Re: Zašto ipak za Raduleta

Od svih ljudi na blogu, nekako mi, uz Raduletov tvrdi gard, ponajbolje pašeš baš ti.

OK, to je dakle rešeno.
Pišem: Krkar za Raduleta


Veruj mi da Radule i Raškovićeva imaju jednake šanse da dobiju moj glas. Ako poludim. Jedino Tadić nema ni toliko šanse. Za njega bih morao da budem mrtav.
st.jepan st.jepan 13:55 18.04.2016

Re: Zašto ipak za Raduleta

krkar
Od svih ljudi na blogu, nekako mi, uz Raduletov tvrdi gard, ponajbolje pašeš baš ti.
OK, to je dakle rešeno.
Pišem: Krkar za Raduleta

Veruj mi da Radule i Raškovićeva imaju jednake šanse da dobiju moj glas. Ako poludim. Jedino Tadić nema ni toliko šanse. Za njega bih morao da budem mrtav.

Ma ne opterećuj se, i ne zavituj se, ionako će to, u onaj čas, ručica sama.
emsiemsi emsiemsi 06:46 19.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

anja99

...

Da, nekad crteži pomažu. Juče mi stigo papirić za glasanje. Kao što ti rekoH, ja ću za Borka Levicu ( ma koliko ti podjebavao da je to povratak samoupravljanju ), jer mi on nekako sympa u celoj kampanji, donkihotovski se mota i stvarno mi skromno deluje, bolje da kažem ne iritira me, a znam da neće da dobaci do cenzusa i da taj moj glas ide onom s najviše. Jbg, sve računice i sve nade su popušile, ovo jeste olupina od zemlje, pa ću ja po savesti, jer ništa drugo i nemam više.
Hvala ti da si lepo razvrstao, olakšao mi izjašnjavanje po tačkama.

Јеботе патак !
Успут --- а деловала си ми тако искричаво, готово хуморно, кад оно ...
emsiemsi emsiemsi 07:06 19.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

anja99
A što ti lepo ne kresneš Borka?

Budeš praktična. Njemu daš ...., nekom drugom daš glas i svima dobro i sve praktično i svi zadovolj(e)ni.





nisam se setila majkemimille i kako da se setim kresa kad pričam s tobom?


Причај онда са мном.
blogovatelj blogovatelj 18:26 19.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

A što ti lepo ne kresneš Borka?

Budeš praktična. Njemu daš ...., nekom drugom daš glas i svima dobro i sve praktično i svi zadovolj(e)ni.


Posle reci da nisi dzukela?
anja99 anja99 15:59 20.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

а деловала си ми тако искричаво, готово хуморно




pa ja se uvek zezam, osim kad psujem.
emsiemsi emsiemsi 18:55 20.04.2016

Re: Zašto ipak za Žuto Preduzeće

anja99
а деловала си ми тако искричаво, готово хуморно




pa ja se uvek zezam, osim kad psujem.

Тако и треба - боли те љуљи !
Нек иде живот.
zilikaka zilikaka 16:46 15.04.2016

Meni ništa nije jasno

Prvo sam popunila anketu, pa pogledala trenutne rezultate, i ustanovila da nisam imala bar pola pitanja koja su statistički obrađena, a imala mnoga kojih nema u rezultatima.

Onda pročitala tekst i komentare, i videla da se pominju i pitanja kojih ni na jednom od tih mesta nije bilo.

Koliko verzija ankete ima?

Ili sam ja nekim čudom preletela preko mnogih pitanja, a da ih nisam videla?

Ako je ovo drugo, popravljajte to.
Vidim da je u statistici gomila ljudi upravo taj paket preskočila. Znači, i kod njih ga nije bilo.

uros_vozdovac uros_vozdovac 16:58 15.04.2016

Re: Meni ništa nije jasno

Ima jedna jedina "verzija" anketa koja se razvija u skladu sa odgovorima. Na primer - ukoliko obeležiš opciju "nemam prava da glasam na pokrajinskim izborima" sisem ti neće ponuditi pitanja za pokrajinske izbore.

Tih čvorova IF ima na par mesta
little_radojica little_radojica 17:20 15.04.2016

Re: Meni ništa nije jasno

uros_vozdovac
Ima jedna jedina "verzija" anketa koja se razvija u skladu sa odgovorima. Na primer - ukoliko obeležiš opciju "nemam prava da glasam na pokrajinskim izborima" sisem ti neće ponuditi pitanja za pokrajinske izbore.

Tih čvorova IF ima na par mesta


Уроше, нема петља за покрајинску листу. Та IF функција је на овом сервису јако ограничена, па то није могло. Зато сам увео као одговор на питање "за кога ћете гласати на покрајинским изборима?" >>> 00. Немам право да гласам на покрајинским изборима.

Зили,
Већ сам Jukie објаснио, прескачу се само два питања која се односе на објаве на друштвеним мрежама, ако изјавиш да не пратиш те објаве. То је једино логично, супротно би било збуњујуће.

И ово друго је већ објашњено у коментарима још на почетку. Наиме, софтвер има неки дефект због којег не избацује све резултате на крају анкете, али региструје све одговоре уредно. Свакако ћемо објављивати пресеке гласања периодично. А софтвер иначе уопште није аматерски.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:31 15.04.2016

Re: Meni ništa nije jasno

little_radojica
uros_vozdovac
Ima jedna jedina "verzija" anketa koja se razvija u skladu sa odgovorima. Na primer - ukoliko obeležiš opciju "nemam prava da glasam na pokrajinskim izborima" sisem ti neće ponuditi pitanja za pokrajinske izbore.

Tih čvorova IF ima na par mesta


Уроше, нема петља за покрајинску листу. Та IF функција је на овом сервису јако ограничена, па то није могло. Зато сам увео као одговор на питање "за кога ћете гласати на покрајинским изборима?" >>> 00. Немам право да гласам на покрајинским изборима.

Зили,
Већ сам Jukie објаснио, прескачу се само два питања која се односе на објаве на друштвеним мрежама, ако изјавиш да не пратиш те објаве. То је једино логично, супротно би било збуњујуће.

И ово друго је већ објашњено у коментарима још на почетку. Наиме, софтвер има неки дефект због којег не избацује све резултате на крају анкете, али региструје све одговоре уредно. Свакако ћемо објављивати пресеке гласања периодично. А софтвер иначе уопште није аматерски.


Cool ja sam na terenu nisam ni pristupio danas da vidim kako si napravio, uostalom znam da si od kredibiliteta i nema potrebe da proveravam.

Kraćam lagano ka kući, još 200 km i eto me kraj kompa, moga rođenog.
muaddib92 muaddib92 17:29 15.04.2016

Неће

Анкета, као и прошли пут, сигурно неће дати ни приближно реалистичну прогнозу изборних резултата


Неће, нити може..

Можда ћете овога пута имати само малкице реалнију слику опредељивања оних који прате овај блог. Да подсетим, код прошлих избора су у коментарисању најктивнији били присталице Радуловића, а давније се није смело ни коментарисати од агресивних ЛДП-оваца, те су (смо) многи дигли руке од учествовања на тзв. политичком делу овог блога. Стога бих, да су у понуди на изборној листи, гласао за Јелицу Лелицу, Чера, Тиага, Мићу Марковића, Раре-а..

МеЏутим сматрам да се гласати мора - јебеш беле листиће пошто они то једва чекају - иако сада заиста човек и нема баш неки избор
krkar krkar 17:38 15.04.2016

Re: Неће

МеЏутим сматрам да се гласати мора - јебеш беле листиће пошто они то једва чекају - иако сада заиста човек и нема баш неки избор


Što ne voliš Filipa???
muaddib92 muaddib92 18:00 15.04.2016

Re: Неће

Ког Филипа - Цептера? Неје на листу!
mlinarslavko mlinarslavko 17:39 15.04.2016

U Kovinu pomereni

Kod mene u Kovinu nema lokalnih izbora, pomereni su
antioksidant antioksidant 20:03 15.04.2016

Re: U Kovinu pomereni

kod tebe u kovinu treba organizovati republicke u stacionaru. mozda bi i bolje prosli?
mariopan mariopan 20:22 15.04.2016

Re: U Kovinu pomereni

antioksidant
kod tebe u kovinu treba organizovati republicke u stacionaru. mozda bi i bolje prosli?

Ne bi. Nema nikog u stacionaru, trenutno.
To je sve pušteno za ovu priliku i nalazi se na izbornim listama - da biraš.
anja99 anja99 20:36 15.04.2016

uz izbore, uvek..



vatam zalet za minhen ili milano u junu, mislim bos tako blizu..........


gavrilo1 gavrilo1 21:14 15.04.2016

1. Aleksandar Vucic

Prvo da kazem zasto mi je vazno da on budi novi-stari premijer.
Zato sto samo on moze odvesti ovu zemlju tamo gde joj je mesto jer zna koje je to mesto i zna put do tog mesta.

Drugo,
Prosli izbori na ovome blogu bili su u znaku velike pobede Radulovica, raznih internet anketa sa drustvenih mreza i naravno nista to nije bilo realno i pokazalo se da su spinovali upravo oni koji su spin izmislili
Jer internet ankete nisu merodavne.
Jer prosecan internet korisnik ima stav o svemu i sud daje o svemu a mrzi ga dupe da pomeri da glasa i promeni nesto.
Ciljna grupa opoziciji su lenji ljudi koji cekaju veruju da ce neko izaci da glasa mesto njih i da ce tako pobediti onaj koji ih ubedio da ce ih naciniti radosnim.
Nece, jer lenji covek nikada ne moze biti radostan ma koliku mu platu i penziju date.

Pa se vracam opet na prvo,
Taj Aleksandar Vucic sve poziva na rad za jednu "ideju", kao sto pcele rade za jednu stvar. Pcele prave med a mi pravimo Srbiju.
Jer kad vam kazem, sve jedan covek ce radost svoju naci na tom putu pravljenja Srbije.
Taj put je sustina svega.
Blago onima koji vide to.
ivana23 ivana23 21:20 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

Taj Aleksandar Vucic sve poziva na rad za jednu "ideju", kao sto pcele rade za jednu stvar. Pcele prave med a mi pravimo Srbiju.
Jer kad vam kazem, sve jedan covek ce radost svoju naci na tom putu pravljenja Srbije.
Taj put je sustina svega.
Blago onima koji vide to


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic


Taj Aleksandar Vucic sve poziva na rad za jednu "ideju", kao sto pcele rade za jednu stvar. Pcele prave med a mi pravimo Srbiju.
Jer kad vam kazem, sve jedan covek ce radost svoju naci na tom putu pravljenja Srbije.
Taj put je sustina svega.
Blago onima koji vide to.


Kako ovo zlokobno zvuči jbt, strah da te uhvati.
G.Cross G.Cross 21:31 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

gavrilo1
Prvo da kazem zasto mi je vazno da on budi novi-stari premijer.
Zato sto samo on moze odvesti ovu zemlju tamo gde joj je mesto jer zna koje je to mesto i zna put do tog mesta.

Drugo,
Prosli izbori na ovome blogu bili su u znaku velike pobede Radulovica, raznih internet anketa sa drustvenih mreza i naravno nista to nije bilo realno i pokazalo se da su spinovali upravo oni koji su spin izmislili
Jer internet ankete nisu merodavne.
Jer prosecan internet korisnik ima stav o svemu i sud daje o svemu a mrzi ga dupe da pomeri da glasa i promeni nesto.
Ciljna grupa opoziciji su lenji ljudi koji cekaju veruju da ce neko izaci da glasa mesto njih i da ce tako pobediti onaj koji ih ubedio da ce ih naciniti radosnim.
Nece, jer lenji covek nikada ne moze biti radostan ma koliku mu platu i penziju date.

Pa se vracam opet na prvo,
Taj Aleksandar Vucic sve poziva na rad za jednu "ideju", kao sto pcele rade za jednu stvar. Pcele prave med a mi pravimo Srbiju.
Jer kad vam kazem, sve jedan covek ce radost svoju naci na tom putu pravljenja Srbije.
Taj put je sustina svega.
Blago onima koji vide to.



Rad oslobadja.

Procitah to negde ali se ne secam gde. Mislim da je visilo na ulazu u neku instituciju.
Na nemackom jeziku.
mariopan mariopan 21:34 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

hoochie coochie man

Taj Aleksandar Vucic sve poziva na rad za jednu "ideju", kao sto pcele rade za jednu stvar. Pcele prave med a mi pravimo Srbiju.
Jer kad vam kazem, sve jedan covek ce radost svoju naci na tom putu pravljenja Srbije.
Taj put je sustina svega.
Blago onima koji vide to.


Kako ovo zlokobno zvuči jbt, strah da te uhvati.

Sve to pušteno na slobodu...
antioksidant antioksidant 21:37 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

jedna zemlj
jedan narod
jedna partija
jedan vodja
ali fali sunce u kosi gaveilo, nemas ti ljubavi, samo interesa
gavrilo1 gavrilo1 21:49 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

G.Cross
gavrilo1
Prvo da kazem zasto mi je vazno da on budi novi-stari premijer.
Zato sto samo on moze odvesti ovu zemlju tamo gde joj je mesto jer zna koje je to mesto i zna put do tog mesta.

Drugo,
Prosli izbori na ovome blogu bili su u znaku velike pobede Radulovica, raznih internet anketa sa drustvenih mreza i naravno nista to nije bilo realno i pokazalo se da su spinovali upravo oni koji su spin izmislili
Jer internet ankete nisu merodavne.
Jer prosecan internet korisnik ima stav o svemu i sud daje o svemu a mrzi ga dupe da pomeri da glasa i promeni nesto.
Ciljna grupa opoziciji su lenji ljudi koji cekaju veruju da ce neko izaci da glasa mesto njih i da ce tako pobediti onaj koji ih ubedio da ce ih naciniti radosnim.
Nece, jer lenji covek nikada ne moze biti radostan ma koliku mu platu i penziju date.

Pa se vracam opet na prvo,
Taj Aleksandar Vucic sve poziva na rad za jednu "ideju", kao sto pcele rade za jednu stvar. Pcele prave med a mi pravimo Srbiju.
Jer kad vam kazem, sve jedan covek ce radost svoju naci na tom putu pravljenja Srbije.
Taj put je sustina svega.
Blago onima koji vide to.


Jeste.
Rad oslobadja.
Procitah to negde ali se ne secam gde.


Ja sam to video svojim ocima
malo dete trpa pesak u kofu u koju ono moze stati i prevrce tu kofu i pravi kulu od peska i zidine grada dok sunce pece i voda okeana zapljuskuje zidine njegovog grada.
I voda prodire kroz zidine i preti da potopi kulu ali dete ne odustaje, ono se bori protiv sve vode ovoga sveta i smeje se.
Radosno i slobodno od ovoga sveta ono baca kanticu i bezi u hlad gde ga hvata slatki umor sto vodi u san.
gavrilo1 gavrilo1 21:52 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

antioksidant
jedna zemlj
jedan narod
jedna partija
jedan vodja
ali fali sunce u kosi gaveilo, nemas ti ljubavi, samo interesa


Nauce me ti ljubavi kad ja tebe ne umem
antioksidant antioksidant 22:02 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

ako bi ti ljubavi da se ucis bolje je kupi. kao diplome ovi tvoji... zaljubljeni
mariopan mariopan 22:07 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

gavrilo1
Nauce me ti ljubavi kad ja tebe ne umem

Slatki snovi Gavrilo?


Negooo, to na čemu si.......jel vam dele besplatno ili mora na recept?
gavrilo1 gavrilo1 22:15 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

antioksidant
ako bi ti ljubavi da se ucis bolje je kupi. kao diplome ovi tvoji... zaljubljeni


Ovo mi je palo na um u jednom zanosu
"Kada te neko gadja balegom izmakni se i ne saginji se po balegu jer ces sebe zabalegaviti"


antioksidant antioksidant 22:19 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

nije cudno sto si promoter vucica kad toliko promisljas o balegi
G.Cross G.Cross 22:19 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

gavrilo1
G.Cross
gavrilo1
Prvo da kazem zasto mi je vazno da on budi novi-stari premijer.
Zato sto samo on moze odvesti ovu zemlju tamo gde joj je mesto jer zna koje je to mesto i zna put do tog mesta.

Drugo,
Prosli izbori na ovome blogu bili su u znaku velike pobede Radulovica, raznih internet anketa sa drustvenih mreza i naravno nista to nije bilo realno i pokazalo se da su spinovali upravo oni koji su spin izmislili
Jer internet ankete nisu merodavne.
Jer prosecan internet korisnik ima stav o svemu i sud daje o svemu a mrzi ga dupe da pomeri da glasa i promeni nesto.
Ciljna grupa opoziciji su lenji ljudi koji cekaju veruju da ce neko izaci da glasa mesto njih i da ce tako pobediti onaj koji ih ubedio da ce ih naciniti radosnim.
Nece, jer lenji covek nikada ne moze biti radostan ma koliku mu platu i penziju date.

Pa se vracam opet na prvo,
Taj Aleksandar Vucic sve poziva na rad za jednu "ideju", kao sto pcele rade za jednu stvar. Pcele prave med a mi pravimo Srbiju.
Jer kad vam kazem, sve jedan covek ce radost svoju naci na tom putu pravljenja Srbije.
Taj put je sustina svega.
Blago onima koji vide to.


Jeste.
Rad oslobadja.
Procitah to negde ali se ne secam gde.


Ja sam to video svojim ocima
malo dete trpa pesak u kofu u koju ono moze stati i prevrce tu kofu i pravi kulu od peska i zidine grada dok sunce pece i voda okeana zapljuskuje zidine njegovog grada.
I voda prodire kroz zidine i preti da potopi kulu ali dete ne odustaje, ono se bori protiv sve vode ovoga sveta i smeje se.
Radosno i slobodno od ovoga sveta ono baca kanticu i bezi u hlad gde ga hvata slatki umor sto vodi u san.


ah sad se setih.
Ja sam to video na ulasku u Ausvic.
gavrilo1 gavrilo1 22:22 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

mariopan
gavrilo1
Nauce me ti ljubavi kad ja tebe ne umem

Slatki snovi Gavrilo?


Negooo, to na čemu si.......jel vam dele besplatno ili mora na recept?

To na cemu sam mene je kostalo ali delim ga besplatno pa ko ima oci uzece, nudim dok se ne razgrabi.
Kad se razgrabi gotovo je, nema vise.
gavrilo1 gavrilo1 22:46 15.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

G.Cross
gavrilo1
G.Cross
gavrilo1
Prvo da kazem zasto mi je vazno da on budi novi-stari premijer.
Zato sto samo on moze odvesti ovu zemlju tamo gde joj je mesto jer zna koje je to mesto i zna put do tog mesta.

Drugo,
Prosli izbori na ovome blogu bili su u znaku velike pobede Radulovica, raznih internet anketa sa drustvenih mreza i naravno nista to nije bilo realno i pokazalo se da su spinovali upravo oni koji su spin izmislili
Jer internet ankete nisu merodavne.
Jer prosecan internet korisnik ima stav o svemu i sud daje o svemu a mrzi ga dupe da pomeri da glasa i promeni nesto.
Ciljna grupa opoziciji su lenji ljudi koji cekaju veruju da ce neko izaci da glasa mesto njih i da ce tako pobediti onaj koji ih ubedio da ce ih naciniti radosnim.
Nece, jer lenji covek nikada ne moze biti radostan ma koliku mu platu i penziju date.

Pa se vracam opet na prvo,
Taj Aleksandar Vucic sve poziva na rad za jednu "ideju", kao sto pcele rade za jednu stvar. Pcele prave med a mi pravimo Srbiju.
Jer kad vam kazem, sve jedan covek ce radost svoju naci na tom putu pravljenja Srbije.
Taj put je sustina svega.
Blago onima koji vide to.


Jeste.
Rad oslobadja.
Procitah to negde ali se ne secam gde.


Ja sam to video svojim ocima
malo dete trpa pesak u kofu u koju ono moze stati i prevrce tu kofu i pravi kulu od peska i zidine grada dok sunce pece i voda okeana zapljuskuje zidine njegovog grada.
I voda prodire kroz zidine i preti da potopi kulu ali dete ne odustaje, ono se bori protiv sve vode ovoga sveta i smeje se.
Radosno i slobodno od ovoga sveta ono baca kanticu i bezi u hlad gde ga hvata slatki umor sto vodi u san.


ah sad se setih.
Ja sam to video na ulasku u Ausvic.


Svako vidi ono sto jeste.
Ti vidis ausvic
Zaista je tako ljudi zive u sopstvenim logorima i u te svoje logore decu svoju uvode.
U tim logorima ljudi su siti i debeli, mirisljavi i okupani a kidaju jedni druge ko zveri.
Decu svoju jedu ko zveri i kazu ljubav je to.

tadejus tadejus 08:29 16.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

hoochie coochie man
Taj Aleksandar Vucic sve poziva na rad za jednu "ideju", kao sto pcele rade za jednu stvar. Pcele prave med a mi pravimo Srbiju.Jer kad vam kazem, sve jedan covek ce radost svoju naci na tom putu pravljenja Srbije.Taj put je sustina svega. Blago onima koji vide to.
Kako ovo zlokobno zvuči jbt, strah da te uhvati.


nemoj tako..
mogo je reći teško onima koji to ne vide..
a eto vidiš nije..
highshalfbooze highshalfbooze 09:31 16.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

Ja sam to video svojim ocima
malo dete trpa pesak u kofu u koju ono moze stati i prevrce tu kofu i pravi kulu od peska i zidine grada dok sunce pece i voda okeana zapljuskuje zidine njegovog grada.
I voda prodire kroz zidine i preti da potopi kulu ali dete ne odustaje, ono se bori protiv sve vode ovoga sveta i smeje se.
Radosno i slobodno od ovoga sveta ono baca kanticu i bezi u hlad gde ga hvata slatki umor sto vodi u san.

a_jovicic a_jovicic 09:43 16.04.2016

Re: 1. Aleksandar Vucic

gavrilo1
Pcele prave med a mi pravimo Srbiju.

... samo što se Vučić okružio bumbarima i stršljenima

Nego Gavrilo ... jel' znaš da bih i ja voleo Vučića da vidim na prvom mestu ... da što pre i što duže ostane najjači vodja ... OPOZICIJE!
omega68 omega68 22:03 15.04.2016

Не ваља

Нема опција ,, имао сам ВИП а сад немам ни ауторску''.
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:05 15.04.2016

Re: Не ваља

omega68
Нема опција ,, имао сам ВИП а сад немам ни ауторску''.

ali zato imaš drugare, pa smo tu kad zatreba :)
omega68 omega68 11:36 16.04.2016

Re: Не ваља

imaš drugare, pa smo tu kad zatreba :)

little_radojica little_radojica 14:14 16.04.2016

Re: Не ваља

omega68
Нема опција ,, имао сам ВИП а сад немам ни ауторску''.


е, добар си!
dexter92 dexter92 23:08 15.04.2016

Jbt u sta se pretvorio b92

Nekada perjanica slobodne misli, oaza demokratije, a danas podguzna muva AV.
I blog nije nista bolji, sve sto vredi je davno oterano ili otislo.
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:11 15.04.2016

Re: Jbt u sta se pretvorio b92

dexter92
Nekada perjanica slobodne misli, oaza demokratije, a danas podguzna muva AV.
I blog nije nista bolji, sve sto vredi je davno oterano ili otislo.

nek si mi rekao...
dexter92 dexter92 23:17 15.04.2016

Re: Jbt u sta se pretvorio b92

EDIT:
A I moderator im je izgleda umro davno kad raznorazni prostaci baljezgaju kako im se navije.
st.jepan st.jepan 23:34 15.04.2016

Re: Jbt u sta se pretvorio b92

dexter92
EDIT:
A I moderator im je izgleda umro davno

Nije nije...
Banuje, dakle postoji.
anja99 anja99 09:26 16.04.2016

Re: Jbt u sta se pretvorio b92

a danas podguzna muva AV.


Naletim sinoć na ivana ivanovića u momentu kad izvesna gošča, pevaljka/starleta ne bih znala ali gošča, kaže na njegovo pitanje:
Zbog čega najviše voliš premijera, šta ti se najviše kod njega svidja?
Usta. Ali i on, ukupno on.


blogovatelj blogovatelj 22:49 16.04.2016

Re: Jbt u sta se pretvorio b92

Jbt u sta se pretvorio b92
Nekada perjanica slobodne misli, oaza demokratije, a danas podguzna muva AV.
I blog nije nista bolji, sve sto vredi je davno oterano ili otislo.


A sada idi i ti. Pošto puno vrediš, koji ćeš nam kurac ovde.
dexter92 dexter92 23:34 17.04.2016

Re: Jbt u sta se pretvorio b92

A sada idi i ti. Pošto puno vrediš, koji ćeš nam kurac ovde.

Prostacino
krkar krkar 00:53 18.04.2016

Re: Jbt u sta se pretvorio b92

dexter92
A sada idi i ti. Pošto puno vrediš, koji ćeš nam kurac ovde.

Prostacino


Nije prostak. Samo obična seljačina gastarbajterska. To mu je domet. Da okreće dolap u Torontu. Jedino što ume da govori i piše pa ga se mora malo ponekad pretrpeti kad je u toj skoro-pa-homo-sapiens fazi.
nowhereman nowhereman 02:45 16.04.2016

Primer kako ne treba


Moj dragi prijatelj Vladimir Petrović, podsećam, obnarodovao je svoju izbornu volju onomad:

JA ĆU GLASATI ZA ALEKSANDRA VUČIĆA

Neposredno nakon toga, shvativši valjda kakav koban izbor je napravio, usledio je pokajnički tekst:

Suicid, čemu?

Pokazalo se da svaka velika ljubav (pa i ona prema voljenom vođi) završi kad-tad fatalno:

Smrt blogera Vladimira Petrovića




st.jepan st.jepan 03:13 16.04.2016

Re: Primer kako ne treba

Smrt blogera Vladimira Petrovića

Hej, pa to je blog iz septembra prošle godine, a od tada ga ovde nisam primetio.
Zna neko...?
nowhereman nowhereman 03:45 16.04.2016

Re: Primer kako ne treba


Zna neko...?


Pa evo, ja sam ga pitao, putem poruke, kako je, kako se oseća tamo, u zagrobnom životu i namerava li da se vrati u ovaj...

Potvrdio mi je da je, za sada, mrtav. Kaže, druži se sa Mishimom. Sa Krležom pije čaj, a povremeno viđa Kiša i Nabokova. Tako da, sve u svemu, nije mu loše.


krkar krkar 04:27 16.04.2016

Re: Primer kako ne treba

Kaže, druži se sa Mishimom. Sa Krležom pije čaj, a povremeno viđa Kiša i Nabokova.


Tjah, mnogo je mačku goveđa glava.

Evo njega nazad kad mu dosadi da im prazni pepeljare.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana