Ljubav| Planeta| Religija| Satira| Sex

REZULTATI: ko koliko i najbolji prognozer(i)

krkar RSS / 24.04.2016. u 16:38


b16.png

Da vidimo šta smo imali, ko je kako prognozirao, čija majka crnu vunu prede: Prognoziralo je 27 blogera. Koliko ljudi - toliko i prognoza. Rasponi su veliki:

SNS prognoziran u rasponu od 82 do 145; SPS 21...64; DS 15...41. Ove 3 su jedine koje po svih 27 prognoza ulaze u Skupštinu. Samo kod jednog blogera-prognozera Šešelj NE ulazi a kod dvojice Dveri-DSS. Dok ulazak Borku predviđaju samo 2 blogera (Ribozom i Chitach - pitaćemo ih javno KAKO su mislili da Borko može da uđe? Mogu ih izvaditi samo namere da se nabace Ani99).

A kad Radule pobedi - što je, je l' te, 100% sigurno, eto nekoliko blogova o tome a i FB i Twitter još jutros potvrdili, ovih 16 blogoprognozera koji su tvrdili da neće ni duđe da se javno strelja zbog malodušnosti i širenja defetizma. Filip će posle da se samospali na njihovoj masovnoj grobnici.

Originalni Excel fajl sa prognozama je OVDE (LINK). Ko želi može se igrati i raditi statistike razne, dobrodošao. Možete postavljati i grafike, pite i šta god vas volja.

Blog na kojem se prognoziralo, ako nekome treba iz bilo kog razloga, je OVDE (LINK).

Rezultati izbora 2014. su OVDE (LINK).

Ostaje pitanje GDE pratiti rezultate. Ima nekoliko mogućnosti:

Ovog puta CESID ne organizuje uobičajeni samostalni monitoring nego će biti u nakakvom zajedničkom projektu sa Al Džazirom, B92, Prvom... (LINK). Izborni program N1 (LINK). I Blic obećava nekakvo praćenje uživo: Blic (LINK).

Mislim da je otprilike to to osim ako se ne uzdate u RIK (LINK) što je po meni vrlo optimistično... i glupo. Ako već hoćete da gledate i opskurne izvore - možete da birate između nekakvog Srboinstituta na kojem je srpski zet, srpski prijatelj, srpski filozof i srpski lopov Danijel Šifer (LINK), nepoznatog portala bez impresuma i adrese koji će sigurno imati pravovremene i verodostojne informacije (LINK)... siguran sam da će se naći još kojekakih medijUMa.

Meščini da bi ovaj Blic mogao biti interesantan uprkos nesuvisloj Olji Bećković koja je potpuno neprimerena za ovakvu vrstu TV programa ali svakako treba držati na oku i B92 i ostalu tevabiju ali paziti i na mlade a neiskazane talente sa N1.

Bilo bi vrlo dobro kada bi neko predložio neku metodologiju kojom bismo mogli da rangiramo 27 blogera-prognozera, da se vidi ko je bio najbolji i najbliži. Pojma nemam šta bi bilo najbolje ali suguran sam da ima neki dobar statističar koji može da smisli neki dobar način. Realno bi bilo očekivati da se stvarni rezultati znaju do ponedeljka u 2000 iako će sigurno biti sitnih poništavanja i ponavljanja ali to, po običaju, teško može uticati na konačan rezultat. Dakle, čekaju se statističari sa predlozima.

Ne znam zašto se baš sad setih da kako se na makedonskom kaže takmičenje: НАТПРЕВАР!



Komentari (966)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 23:01 29.04.2016

Re: Metod

krkar
Još dok smo na sred Kosovske igrani fubal (golove od nabacanih torbi sklanjali tek ponekad), pod mojim balkončićem (kod "Mornara" ) saobraćaj je bio živahan skoro kao sada - svi Lejlandi su tu skretali ka okretnici na Trgu, a tuda se bogme i vraćali.

Koje su to linije kretala sa Trga na kojima je vozio Lejland? Oni su vozili na 32 za Dedinje i 33 za Pionirski grad ali sa Zelenog venca, iz Narodnog fronta do Odeona pa desno u Kneza Miloša.
Sa Trga su kretali 27 (nekoliko varijanti, sa raznim slovima) ali njih nikad nije vozio Lejland.

Ma naravno da se ne sećam takvih detalja. Pamtim jedino da je gomila gradskih autobusa, nadirući odovud i odonud, povazdan brundala pod mojim prozorima, a svi oni su, ma koje marke bili, u meni zauvek ostali fiksirani kao Lejlandi.

krkar krkar 23:26 29.04.2016

Re: Metod

Pa lepa stara vremena kada si bez problema nalazio parking na Trgu (problem je bio kako posle otići s parkinga


Mnogo si mator! Ja se parkiranja na Trgu ne sećam. Odnosno sećam se kroz maglu kao klinac ali kad sam ja vozio toga niej bilo.

Zakačio sam malo parkiranja na Trgu Marksa i Engelsa (jebo ih Pašić - a jebo ih i ovakav bezlični trg!). Ali na TR nikad parkirao nisam.

Kneza sa kolima se takože maglovito sećam kao klinac ali ne čak nešto detaljno.

Ali se zato sećam prve električne lokomotive od Zagreba do Beograda, serija 441 i to originalna ASEA. Ovako napamet rekao bih 15.4.1971.


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:14 30.04.2016

Re: Metod

Mnogo si mator! Ja se parkiranja na Trgu ne sećam. Odnosno sećam se kroz maglu kao klinac ali kad sam ja vozio toga niej bilo.

Zakačio sam malo parkiranja na Trgu Marksa i Engelsa (jebo ih Pašić - a jebo ih i ovakav bezlični trg!). Ali na TR nikad parkirao nisam.


Pa dobro, jeste da po Beogradu vozam od 16te godine ;> nisam ni ja vozio baš te godine otkud je slika (1970 ;> ali se itekako dobro sećam parkinga na Trgu koji je bio jošte tu i kada sam već vozio, kao što se i Knez Mihajlovom uredno vozalo - e sad, behu neke restrikcije, valjda je uveče bio zabranjen saobraćaj, verovatno i vikendom.

Ali se zato sećam prve električne lokomotive od Zagreba do Beograda, serija 441 i to originalna ASEA. Ovako napamet rekao bih 15.4.1971.


E krajem te godine, ili početkom naredne, jesmo išli na ekskurziju u Zagreb, ali se ne sećam lokomotive Od cele ekskurzije se sećam sam to da da sam u Zagrebu pazario Lenonovu singlicu Power to the people :)

krkar krkar 00:31 30.04.2016

Re: Metod

E krajem te godine, ili početkom naredne, jesmo išli na ekskurziju u Zagreb, ali se ne sećam lokomotive Od cele ekskurzije se sećam sam to da da sam u Zagrebu pazario Lenonovu singlicu Power to the people :)


Pogrešio sam, prvi voz na lektriku išao je 30.5.1970.

Mada se sećam ja i parnjača na toj pruzi.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:57 30.04.2016

Re: Metod

Mada se sećam ja i parnjača na toj pruzi.


Vozove nisam nešto (čak dapače, uopće ) rabio. Ali zato dobro pamtim aviJone kojima sam svako leto leteo - i to me samo utrape stjuardesi na revers ;> Počev od Firma Krstić DC-3, pa preko Konve(je)ra (najzad letiš u oblacima, a ne iznad njiva ), dok najzad nije došao i luksuz mlaznih avioJona, Karavele (nedajbože da si iole visočiji ;> )

Od vozova koje pamtim, to je Ćira na onoj pruzi iznad Dubrovnika, i kako zamalo nismo ostali u sred planine, dok smo se s njime zajebavali iskaknja i uskakanja kao u vesternima
G.Cross G.Cross 13:21 25.04.2016

Ma ubo covek od prve

blogov_kolac blogov_kolac 13:26 25.04.2016

dan posle

Iako sam u svojim diskusijama zadnjih nedelja buduci srBski parlament zbog ocekivanih rezultata krstio sa "SNSezana i 7 patuljaka", kada sam poslao svoju prognozu nisam bio do kraja dosledan i izostavio sam jednog patuljka - a na kraju se desio statisticki neverovatan fenomen da 4 relevantne liste sa najmanje glasova zbirno dobiju 22% a ipak sve 4 upadnu u parlament! Dakle, uz SNS u skupstinu su usli i SPS, SRS, DJB, DS, CBC, DDSS i manjinci, pa sada i zvanicno ovaj saziv Narodne skupstine Srbije mozemo proglasiti i pamtiti kao "SNSezana & 7. patuljaka". Samim tim vaze i sve moje ranije date opservacije povodom ovakvog ishoda.

To se pre svega odnosi na predvidjanje paradoksa da ce SNS sa jednakim ili cak boljim rezultatima u broju/procentu dobijenih glasova ovoga puta dobiti znatno manje mandata nego na prethodnim izborima. Ali posto su ipak probili granicu od 126 poslanika, iako se to odnosi samo na calu njihovu listu ali ne i na sam SNS, ja bih ipak njihov rezultat nazvao velikim uspehom, jer su produzili svoju (citaj apsolutnu Vucicevu) vlast sve do 2020, a najiskrenije sumnjam da bi to ostvarili na redovnim 2018 izborima.



Socijaliste sam najavljivao kao najvece gubitnike izbora kada je o mandatima rec, i tu su oni pali za skoro 50% (sa 44 na 31), ali i kao eventualno najvece dobitnike 2016 vanrednih izbora ako SNS lista ne predje 126 granicu, i zbog SPS mi je drago sto sto se to nije desilo. A koja bi tek katastrofa bila po njih ako ih Vucic ne primi u novi kabinet. SPS je nastao svojevremeno ujedinjenjem Saveza komunista i Socijalistickog fronta, dakle u zadnjih 72 godine, od 1944 do danas, oni su bili vlast ili deo vlasti u 65+ godina, i njima bi boravak u opoziciji predstavljao nocnu moru.

Ako i zvanicno prodju cenzus CBC i DDSS, a socijalisti ipak udju u jos jednu vladu, onda kao najvece gubitnike izbora naknadno proglasavam Demokratsku stranku. Oni su dobili svojih ocekivanih 6% za republicki parlament, ali ono sto ih cini najvecim gubitnicima nije rezultat na republickim izborima, nego krajnje ponizavajuci rezultat na pokrajinskim i lokalnim izborima. Jednocifreni u Vojvodini, jednocifreni u Novom Sadu, debakl u Beogradu... itd... Medju gubitnicima treba pomenuti i Tadica i Cedu, iako ih je par stotina glasova spasilo da ne budu i najveci gubitnici - ocigledno je da Tadic nije uspeo da napravi stranku i stranacku infrastrukturu, a da je Ceda to izgubio - ali bar mogu da se tese cinjenicom da su makar dobili jos jednu sansu.

Kao veliki dobitnici, sem Vucica, namecu se Seselj, Radulovic, Sanda Ivic i Canak, ali prerano je procenjivati kolike su to stvarno pobede i koliko ce uspeti politicki da ih kapitalizuju.

I na kraju da pomenem dve jako ruzne pojave na ovim izborima, gde je dozvoljeno nekaznjeno izvesnoj Republikanskoj partiji ne samo da se sluzi grubim falsifikatima kod krivotvorenja potpisa prikupljanih za prijavu kandidature, nego ih je cak i dilovala i prodavala drugima, a takodje i izvesnoj Zelenoj stranci koja je grubom zloupotrebom postala parlamentarna stranka u ovom sazivu prijavljujuci se lazno kao stranka slovacke nacionalne manjine, tako da im je za ulazak u skupstinu dozvoljeno da umesto oko 200.000 bude dovoljno i 20K!




chitach chitach 13:38 25.04.2016

i Chitach - pitaćemo ih javno

jbg. vazno je ucestvovati ... mada kada se bas koncentrisem na procjenu, nije mi problem i snositi materijalne posljedice u slucaju greske , vidi slucaj " bloger jkt2010 vs chitach & co"
krkar krkar 14:40 25.04.2016

Jebo činjenice

zvanicno ovaj saziv Narodne skupstine Srbije mozemo proglasiti i pamtiti kao "SNSezana & 7. patuljaka"


Počeo si ko Filip - nema veze šta je činjenica i istina, važno je da lepo zvuči.

Rezultati kažu da su ušli SNS i još 6 nemanjinskih stranaka odnosno koalicija. Ukupno 7 nemanjinskih lista. Tako da nikako NE MOŽE biti SNS i 7 patuljaka.

Činjenično ne može. Ali nemoj dozvoliti da te ograničavaju činjenice. Sad će Filip sa razgledanja ribarnice u Kjođi pa će da te podrži "dole oduzimanje prava sedmom patuljku" i slično!
G.Cross G.Cross 15:02 25.04.2016

Price is (not)right



Pa ljudi vi bi na kvizu "Price is right" gace izgubili.

Ako se porede vase predikcije sa aktuelnim rezultatima

- samo Als i Davie bili iznad stvarnog broja za SNS.
svi ostali ispod

- A tek blam sa DJB samo jedan iznad i radojica "u sridu"
Svi ostali ispod , ukljucujuci i 16 nula.

- Al ste zato na Pajticu svi bili velikodusni.
Svi iznad, niko ispod.


krkar krkar 15:05 25.04.2016

Re: Price is (not)right

Pa ljudi vi bi na kvizu "Price is right" gace izgubili.


Vi koji niste prognozirali nemate prava da mudrujete!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:42 25.04.2016

Re: Price is (not)right

Vi koji niste prognozirali nemate prava da mudrujete!


A vi koji jeste, kao i obično, morate da izmišljate koješta kako Ješa ne bi pobedio ;>>>

Dakle, da rezimiramo:

Procenti, hebeš Izlaznost:

1 * * * * don't f
2 * * * * milisav
3 * * * * stetoc
4 * * * * little r
5 * * * * vrabac
6 * * * * mlatisa
7 * * * * blogov k
8 * * * * tyson
9 * * * * alselo
10 * * * * davie
11 * * * * disident
12 * * * * ulicno p
13 * * * * antioxid
14 * * * * chitach
15 * * * * svarog
16 * * * * kralj m
17 * * * * libkonz
18 * * * * beobb
19 * * * * zilikaka
20 * * * * mili92
21 * * * * krkar
22 * * * * sevarlic
23 * * * * looping
24 * * * * miloje p
25 * * * * expolic
26 * * * * ribozom
27 * * * * tasa
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:51 25.04.2016

Re: Price is (not)right

Mandati, hebeš Izlaznost:

1 * * * little r
2 * * * vrabac
3 * * * don't f
4 * * * blogov k
5 * * * mlatisa
6 * * * tyson
7 * * * milisav
8 * * * stetoc
9 * * * alselo
10 * * * davie
11 * * * antioxid
12 * * * ulicno p
13 * * * disident
14 * * * chitach
15 * * * kralj m
16 * * * svarog
17 * * * libkonz
18 * * * zilikaka
19 * * * beobb
20 * * * krkar
21 * * * mili92
22 * * * sevarlic
23 * * * looping
24 * * * miloje p
25 * * * ribozom
26 * * * expolic
27 * * * tasa
anonymous anonymous 16:59 25.04.2016

Re: Price is (not)right

krkar
Pa ljudi vi bi na kvizu "Price is right" gace izgubili.


Vi koji niste prognozirali nemate prava da mudrujete!


Moj blog , moj pravila.


tasadebeli tasadebeli 18:35 25.04.2016

Re: Price is (not)right

Добво, бве!!!

'Ајде сад мало престаните да штанцујете листе на којима је Таса последњи!

Или макар крените листу тако да онај најгори прогнозер буде на врху. Па од врха идите према најбољем на дну.

То се зове позитивно условљавање и саставни је део модерне педагогије у школи на коју ме присиљавају ови стручњаци из Министарства.

Шалим се, шалим се...

Срећом, те је ово лига без брига, нема испадања.


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:16 25.04.2016

Re: Price is (not)right

Срећом, те је ово лига без брига, нема испадања.


E, od svega onog lepog na Islandu, od svog onog, jako gostoljubivog, žeMskog sveta, ti našao islandski fuzbal! E zbog toga, idi na kraj liste ;>

'Ајде сад мало престаните да штанцујете листе на којима је Таса последњи!


E ali zato, baš kao što postoji nagrada za lsitiće koji nemaju ni jedan pogodak, i ti možeš da se javiš kod krkara za "Kako god okreneš, tasa na kraju" nagradu
tasadebeli tasadebeli 22:49 25.04.2016

Re: Price is (not)right

Dont Fear The Reaper

E ali zato, baš kao što postoji nagrada za lsitiće koji nemaju ni jedan pogodak, i ti možeš da se javiš kod krkara za "Kako god okreneš, tasa na kraju" nagradu



То и ја чекам... Да се Кркиша отвори... Макар за оно десет ћуна у по сомуна.

Ал' он ништа. Ћути к'о кучак.
krkar krkar 04:48 26.04.2016

Re: Price is (not)right

Ал' он ништа. Ћути к'о кучак.


Ćutim, jašta. I puštam da se sprdaju sas tebe.

Bolje nego sas mene
milisav68 milisav68 07:55 26.04.2016

Re: Price is (not)right

Dont Fear The Reaper
Mandati, hebeš Izlaznost:

Hebeš svu statistiku/matematiku, kad omašiš da će neka lista da uđe/ne uđe u skupštinu.
antioksidant antioksidant 18:32 26.04.2016

Re: Price is (not)right

a sto ne izbodujete sve? ko je najblizi dobije 1, sledeci 2... i tako dva puta, jednom za glasove, drugi put za broj poslanika i tako za sve liste.
ipak je ovo igra, sport, nije potrebna prava analiza
omega68 omega68 15:03 25.04.2016

хехехе

хехехе
StEtOc|nA StEtOc|nA 17:28 25.04.2016

Re: хехехе

Naplatio tiket na Vučić više glasova u kombinaciji sa DJB više glasova?
Mislim ne znam čemu drugo taj samozadovoljan smešak
vcucko vcucko 17:46 25.04.2016

Re: хехехе

StEtOc|nA
Naplatio tiket na Vučić više glasova u kombinaciji sa DJB više glasova?
Mislim ne znam čemu drugo taj samozadovoljan smešak

Evo, da pokušam ja. Mislim, da pogodim zašto se Omega smeška, a av je već drugi dan nervozan. Pa ako lupetam, neka Omega urgira kod domaćina da me banuje.

Većina uporno zaboravlja gde živi, bar na ovom blogu. U Srbiji. Znači, iznutra ne spolja. Elem, od prvih sto na izbornoj listi bar osamdeset su direktno Tomini ljudi. Dovoljan je letimičan pogled. To je verovatno bio Tomin uslov da ga podrži (ili bar ne napada). Znači, onih 20-30 poslanika gubi av, ne Toma. Paj' kad ga Toma utera u onaj Krkarov kazan za čvarke Toma je prevejani gibaničar de Bajčetina. Ne može av sa njim, em je paljevina sa debelom dijagnozom, em ima tu i genetski limit - Tomi je svileni gajtan u krvi, a av je miks Ćipuljića (srpsko naselje u Bugojnu) i Bačvanke, qrci palci.

Živi bili pa videli...
a_jovicic a_jovicic 23:17 25.04.2016

Re: хехехе

StEtOc|nA
Naplatio tiket na Vučić više glasova u kombinaciji sa DJB više glasova?
Mislim ne znam čemu drugo taj samozadovoljan smešak

Za omegu ne znam al' ja sam za sada Djuku-molera "ojadio" za 5800 RSD (čekam još da Šešelj ne skoči u hendikepu protiv Raduleta ... a biće vrlo tesno oko toga da Vučić ima manje od 48% ... hebiga ... ja požurio da uplatim prvog dana a oni posle podigli sa 48% na 49%).

... a što je najinteresantnije, Meridijan nije sačekao zvanične RIK-ove rezultate da settluje Raduletov cenzus (i under-over 4.5%)
omega68 omega68 17:22 28.04.2016

Re: хехехе

Naplatio tiket na Vučić više glasova u kombinaciji sa DJB više glasova?

Јок море, не кладим се већ више од 10 година.
Него смејем се већини аматера и сорошевској мањини која не успева да сакрије страх.
krkar krkar 18:02 25.04.2016

Svetli primer


Ako niste znali koje će selo u Srbiji prvo da dobije metro (LINK)... ili ajde bar tramvaj:



krkar krkar 18:42 25.04.2016

Manjinske stranke


Je li ijedna hrvatska stranka ikada izlazila samostalno na izbore i kako je prošla?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:36 25.04.2016

Re: Manjinske stranke

Pošto je ovde u Italiji danas dostojno proslavljen Dan oslobodjenja od fašizma, mogu iz jedne vinoteke u Sijeni, uz čašu vernaća, slobodno da zaključim da su rezultate i ovih tzv. izbora u mililimetar pogodila tri najbolja srpska blogera svih vremena: Sterija, Domanović i Nušić.
krkar krkar 04:49 26.04.2016

Re: Manjinske stranke

da zaključim da su rezultate i ovih tzv. izbora u mililimetar pogodila tri najbolja srpska blogera svih vremena: Sterija, Domanović i Nušić.


Nek si ti njima reko!

Nego, je li istina da si otišo u Italiju zato što nisi mogao da se odlučiš da l' da crtaš kurčić ili da se samospališ na biračkom mestu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 05:55 26.04.2016

Re: Manjinske stranke

Sklonio sam se u Italiju iz ljubavnih razloga. To je jedan od retkih izbora na koje vredi izlaziti. Na većini ostalih izbora se - zalazi.
krkar krkar 07:13 26.04.2016

Re: Manjinske stranke

Sklonio sam se u Italiju iz ljubavnih razloga


Dakle - nisam pogrešio. Ipak je kurčić u pitanju.
emsiemsi emsiemsi 11:04 26.04.2016

Re: Manjinske stranke

krkar
Sklonio sam se u Italiju iz ljubavnih razloga


Dakle - nisam pogrešio. Ipak je kurčić u pitanju.

Можда и није курчић у питању - можда је пичић !
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:03 26.04.2016

Re: Manjinske stranke

Bravo. U meni se probudio duh Petrarke, a ne Makijavelija!
Lionsgate Lionsgate 12:32 26.04.2016

Re: Manjinske stranke

Filipe, tebe bas krenulo od kad si dobio pedalu na RTS-u. I onda se zalis, ti bas znas zasta zivis..
krkar krkar 17:02 26.04.2016

Počelo je


Upravo mi reče ptičica da je Suljo Ugljanin danas saznao da se Vučić još pre izbora dogovorio sa Muftijom Bivšim i da on, Suljo, može da ga duva.

A civilizovani hodža* Zukorlić će sad da bude prijatelj sa Vođom koji je u koaliciji sa liberalno-građanskim socijaldemokratskim Bošnjakom Rasimom!

*) Od hodže je postao civil
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:03 26.04.2016

Re: Počelo je

I odavde iz Italije je jasno da se Vučić prešao i da će mu PUPS i Nikolićevci vezati i noge i ruke, a tek jezik.
karabasbarabas karabasbarabas 10:08 27.04.2016

Re: Počelo je

Covece ti si se bas odusevio tom Italijom, peti put spominjes da si tamo.
Da sam znao da ce ti toliko radosti doneti, uplatio bih ti onaj aranzman od 40 evra za dva dana, od kojih 42 sata budes u busu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:35 26.04.2016

Pa dobro...

...koji god metod da primenimo, ja sam u prvih pet (ima gde sam i na prvom mestu).
tako da mogu da budem zadovoljan
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:44 26.04.2016

Re: Pa dobro...

nego, ovo je baš zanimljivo:
Novi rezultati RIK: Juče po 98,56 - danas 98,04

javio se i vojvoda:
ŠEŠELJ TVRDI: Amerikanci na silu pokušavaju da Tadića i Dveri uguraju u Skupštinu Srbije!

A šta ona džukela vučićevska spinuje na svom portalu imate OVDE
krkar krkar 04:14 27.04.2016

Re: Pa dobro...


ŠEŠELJ TVRDI: Amerikanci na silu pokušavaju da Tadića i Dveri uguraju u Skupštinu Srbije!


Na stranu KO tvrdi ali sasvim moguće, plauzibilno čak. Nit' bi bilo prvi put da se neko malo pogura na gore ili na dole, nit je iko baš gadljiv toliko da bi mu smetalo da se meša.

Ali je meni još interesantnije KO JE OBJAVIO!
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:42 27.04.2016

Како је гласала дијаспора

Лондон:
ДЈБ 39%, ДС 19%, СНС 13%, Двери-ДСС 11%,Тадић-Чеда 4%, Дачић 3%, Борко 2%,...
tetris tetris 09:56 27.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

Лондон

Koliko je glasača bilo u Londonu? Da ne bude 39% = 39 glasača
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:32 27.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

tetris

Koliko je glasača bilo u Londonu? Da ne bude 39% = 39 glasača

Осим Вучића и Дачића, у Лондону су сви добили више него у Србији. Зар то није разлог за задовољство?
krkar krkar 20:59 27.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

Осим Вучића и Дачића, у Лондону су сви добили више javascript:;него у Србији.


Da, da, saznanje da neko živi u Londonu i glasa za Dveri prosto te ispuni neizmernom srećom i zadovoljstvom!

Nego, Čikago 76% za Dveri!

A Frankfurtu pobedio Zukorlić

tetris tetris 00:28 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

Зар то није разлог за задовољство?

Mislim da nije jer glasača nema mnogo. Čak verujem da ih ima za red veličine manje nego naših ljudi koji žive u Londonu a nisu nikad osetili potrebu da se upišu u birački spisak u ambasadi. Na kraju krajeva, i Radule je brojne simpatije pokupio na blogu (koji verovatno ima i više glasača nego glasača u Londonu) da bi mogao sam da formira vladu. Međutim, slaba vajda od toga u realnom životu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 01:45 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

tetris

Наравно да је слаба вајда од таквих резултата и наравно да бих више волела такве резултате у неком граду са шестоцифррним бројем гласача, него са троцифреним. Можда следећег пута...
principessa_etrusca principessa_etrusca 01:55 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

krkar
Da, da, saznanje da neko živi u Londonu i glasa za Dveri prosto te ispuni neizmernom srećom i zadovoljstvom!

Не, него је срећа и задовољство сазнање да неко живи у Лондону, Београду или на Марсу и гласа за плагијаторе, лажове и лопове. А кад је таквих 48%, права екстаза!
krkar krkar 07:30 28.04.2016

Kaljav vam ovaj krompir. A tek kurac!

Не, него је срећа и задовољство сазнање да неко живи у Лондону, Београду или на Марсу и гласа за плагијаторе, лажове и лопове. А кад је таквих 48%, права екстаза!


Znam. U Tvojoj Srbiji svi čitaju Prusta, recituju Rakića i Dučića i imaju bar master iz estetike te shodno tome glasaju za elektroinženjera za stečajeve (bez stečene imovine do 50. godine života).

Ove seljake bi zaista trebalo raseliti, u Bugarsku ili Kazahstan, svejedno. Mada - možda bi moglo i u Četnitet? Da budu pri ruci, za svaki slučaj. Možda se ovim masterima estetike nekad pokvari česma ili zatreba autolimar.
tasadebeli tasadebeli 10:33 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

krkar

A Frankfurtu pobedio Zukorlić



У банкарском центру Јевропе?

Алахуекбер!



krkar krkar 10:48 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

У банкарском центру Јевропе?


Pazi, apsolutna većina!



U gradu na Majni od 410 birača Zukorlić je dobio čak 213 glasova, za Vučića je glasalo 54, Sašu Radulovića (Dosta je bilo) 37, dok se za Vojislava Šešelja (Srpska radikalna stranka) opredelilo 27 birača. Građani Srbije koji žive u Frankfurtu dali su 25 glasova za koaliciju Dveri - Demokratska stranka Srbije, za Demokratsku stranku 16, Savezu javascript:;za bolju Srbiju (Boris Tadić, Čedomir Jovanović i Nenad Čanak) devet i Socijalističkoj partiji Srbije šest glasova. Inače, na biračkom mestu u Generalnom konzulatu Srbije u Frankfurtu bilo je upisano 615 glasača, a mada je o tome bilo govora, nije se glasalo u Kaselu.


Istina ipak pobeđuje!


principessa_etrusca principessa_etrusca 11:16 28.04.2016

Свирачи фалусу

krkar

Шта си хтео да кажеш? Да покажеш свој "смисао за хумор" и да потврдиш да у теби чучи Стаљин који би некога да расељава?

Радуловић јесте софтвер инжињер и стечајни управник. Чему се ти подсмеваш? Човек има струку/професију, за разлику од разних свирача фалусу, дипломаца са правим дипломама, а без струке и оних са лажним дипломама - криминалаца. Нема стечену имовину? Па шта? Част изузецима који су у Србији стекли имовину искључиво поштеним радом, они само потврђују правило. И за разлику од кога он нема имовину? Вучића коме је "тата" за 29. рођендан набацио друштвени стан? Тебе? Мице Дискреције?

Мојој Србији су потребни они са мастером из естетике, али они који су joj неопходни су пре свега поштени, они који су савладали једно обично бинарно разликовање: 0 = лаж, 1 = истина. Где су такви у твојој Србији?
krkar krkar 12:00 28.04.2016

Sviračice na perju svog guznog praziluka

Шта си хтео да кажеш?


Sve što sam hteo da kažem ja sam napisao. Meni pisanje služi za izražavanje mišljenja. Ako ti nije jasno nije stvar ni u azbuci ni u abecedi.

A to tvoje kvaziintelektualno prenemaganje Davos, London, istina, estetika... okači mačku o rep. Prvo izvadiš praziluk iz guzice pa se osvrneš oko sebe i vidiš ko u Srbiji danas živi, koliko u proseku ima zuba u glavi (i zašto) koliko se puta nedeljno/mesečno kupa (i zašto), za koga glasa (i zašto)...

I onda ćutiš dok ne smisliš nešto što nije em glupo em neiskreno.

Kad si MENE naterala da branim Srbiju!!!
tasadebeli tasadebeli 15:45 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

krkar

U gradu na Majni od 410 birača Zukorlić je dobio čak 213 glasova,



Јбт, то к'о ономад пре пар година када је моја жена у једној телефонској анкети од свих наших политичара у Србији само Расиму Љајићу дала оцену довољан 2, а све остале послала на поправни испит дајући им оцену недовољан 1.


Istina ipak pobeđuje!

http://youtu.be/TqpUB21LnNc



Безбели да је истина!

Ето, и ја сам ономад баш добио поверљиву информацију из америчке амбасаде да је и Свети Сава пред смрт примио ислам...

Али Синан паша у том критичном тренутку у 16. веку није имао контакт са америчком амбасадом, па није знао за то... Нешто су баш тада комуникације биле захрђале...



jednatanja jednatanja 18:06 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора


U gradu na Majni od 410 birača Zukorlić je dobio čak 213 glasova


Verujem. Bila sam okružena našim sunarodnicima muslimanske veroispovesti u jednom drugom gradu Nemačke. Kaže član komisije jednom, gleda mu u pasoš "A vidim pustili ste bradu"..."Pa da budem lepši" a osmeh, no comment. Oni su bogami doveli cele porodice, i babe i decu, nisu se mnogo razmišljali da li dijaspora da glasa.
krkar krkar 20:33 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

Oni su bogami doveli cele porodice, i babe i decu, nisu se mnogo razmišljali da li dijaspora da glasa.


Mamu im mudžahedinsku, oni još i glasaju!

Usud srBski - daš Turčinu demokratiju i ljuCka prava pa ti posle još i glasa u Srbiji. Šta Srbiji, i u Nemačkoj!
krkar krkar 20:36 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

Јбт, то к'о ономад пре пар година када је моја жена у једној телефонској анкети од свих наших политичара у Србији само Расиму Љајићу дала оцену довољан 2, а све остале послала на поправни испит дајући им оцену недовољан 1.

Ето, и ја сам ономад баш добио поверљиву информацију из америчке амбасаде да је и Свети Сава пред смрт примио ислам...


Bre, Taso, baš si ljukava ljisica:

Gospodža za Rasima, ti za Svetog Savu - pa kome se posreći.

jednatanja jednatanja 22:02 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

Mamu im mudžahedinsku, oni još i glasaju!

Usud srBski - daš Turčinu demokratiju i ljuCka prava pa ti posle još i glasa u Srbiji. Šta Srbiji, i u Nemačkoj!


Ovo sam napisala jer su se danima pred izbore vodile polemike naših "intelektualaca" (termin ne umem da definišem pa citiram) u dijaspori da li dijaspora treba da glasa. I bilo je zabavno videti u tih par trenutaka kako je nekoliko veselih sandžaklijskh porodica koji su porodično i komšijski krenuli na glasanje, bacilo u mulj uzvišene odluke prosvećenih umova srpske dijaspore da ne glasaju. I što se RIK sad prebrojava, svi koji nisu glasali su krivi. Niti svoju volju proturio, niti sačuvao glas od onog drugog, dupla propast, pa makar glasao i za Sandulovića.
tasadebeli tasadebeli 22:37 28.04.2016

Re: Како је гласала дијаспора

krkar


Gospodža za Rasima, ti za Svetog Savu - pa kome se posreći.



Тој ти ка'ем!

То се зове паметна спољна политика...
milisav68 milisav68 10:37 27.04.2016

Kako Tanjug javlja :)

mirelarado mirelarado 13:22 28.04.2016

Стремећи ка хиљадарки коментара

Сада би ваљало прећи на прогнозирање наредних збивања:

а) да ли ће се направити нека нова владајућа коалиција;
б) када ће се оформити нова (ха, ха) влада;
в) ко ће бити нови/стари министри.
krkar krkar 15:04 28.04.2016

Re: Стремећи ка хиљадарки коментара

Сада би ваљало прећи на прогнозирање наредних збивања:

а) да ли ће се направити нека нова владајућа коалиција;
б) када ће се оформити нова (ха, ха) влада;
в) ко ће бити нови/стари министри.


Samo nek se ovi nerdovi prvo dogovore oko metodologije.

Mogli bi da smisle nešto da pobedimo Tasa i ja pa da vas kolektivno vodimo na pašu trave ispred Skupštine (ispred Vlade nema zgodnih travnjaka).
mirelarado mirelarado 15:38 28.04.2016

Re: Стремећи ка хиљадарки коментара

Samo nek se ovi nerdovi prvo dogovore oko metodologije.


Ma, iznaći će oni neku novu medotologiju*, ionako je u tom račuNJanju sve moguće.

*zoranbabićevski neogolizam

Mogli bi da smisle nešto da pobedimo Tasa i ja pa da vas kolektivno vodimo na pašu trave ispred Skupštine (ispred Vlade nema zgodnih travnjaka).


E, jbg. Bolje da nas vodite na neke biljne prerađevine (pivo/vino), nego na vračarske pašnjake. Zatravljeni smo preko svake mere.
krkar krkar 15:44 28.04.2016

Re: Стремећи ка хиљадарки коментара

nego na vračarske pašnjake


Moliću lepo, Skupština je na Starom gradu, sigurnoj oporbenoj općini. Što se za Vračar ne može sa sigurnošću reći!
mirelarado mirelarado 16:06 28.04.2016

Re: Стремећи ка хиљадарки коментара

Moliću lepo, Skupština je na Starom gradu, sigurnoj oporbenoj općini. Što se za Vračar ne može sa sigurnošću reći!


Eto dokaza da moji Starograđani nisu u krivu kad tvrde da je taj Vračar teška periferija.
krkar krkar 16:13 28.04.2016

Re: Стремећи ка хиљадарки коментара

Eto dokaza da moji Starograđani nisu u krivu kad tvrde da je taj Vračar teška periferija.


Nego šta je nego periferija, na Vračaru i Savskom vencu još imaš pašnjaka. I ovaca, koliko hoćeš!
emsiemsi emsiemsi 16:32 28.04.2016

Re: Стремећи ка хиљадарки коментара

krkar
Eto dokaza da moji Starograđani nisu u krivu kad tvrde da je taj Vračar teška periferija.


Nego šta je nego periferija, na Vračaru i Savskom vencu još imaš pašnjaka. I ovaca, koliko hoćeš!

Да, јбт --- слушам пре неко вече у колима "Облак у бермудама" на радио 202, афоризам ... И Вучћић сит и овце на броју !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana