Politika

Krčmar

dali76 RSS / 28.04.2016. u 21:07

Eto ti vraga.  Iako sa manjim brojem poslanika u odnosu na 2014, gospodar je ipak osvojio apsolutnu vlast, ali jok, umesto   da banči  i slavi, on se  opet uživio u omiljenu ulogu žrtve.,

 Nisu rezultati vanrednih parlamentarnih izbora onaki kakve je vodj očekivo, i odma dreka, buka, kuknjava.  Neko(čitaj Strane sile, NATO  i opozicija )je pokro izbore, u sitne sate,dok pošten svet  i vredni premijer spavaju snom pravednika.

I pokojni CESID I spokojni RIK su umesto u zapisnike, izgleda zapisivali   sta veli vodj. Onda je došlo do neplanirane postizborne tišine   usled   rastuće razlike izmedju njegovog očekivanja  I njihovog  brojanja.

I stvarno, tolika partijska  mašinerija koja zapošljava šurnaje,snaje, sinove, kumove, komšiluk,deli zejtin , obećanja, poso, otkaz,  il   penkala,takav medijski  mrak po kom gaca samo gospodar, slobodno  ko u svom boravku,  i šta bi pobogu ?

  proevropska opozicija, kolko god posvadjana,u tri kolone podeljena, koja vec godinama čami u medijskom egzilu, na  youtubu,društvenim mrežama  i na jednom kablovskom kanalu  , na kraju ušla u parlament?!!!!

 I umalo je gospodaru uspelo da proevropske partije izbriše sa političke scene,da od  Šešelja napravi  jeedinu opoziciju  ,asebe sa vojvodom u parlamentu definitivno   zacementira kao jedinu optimalnu opciju koju zapad ima.  I kao što je na konto Kosova gradio autokratiju ,sad ce da je održava na račun Šešelja.

Kad je izborna volja, taka kaka jes,stidljivo pomaljala glavu, gospodar se naljutio, ko zna,možda je slomio i kvaku. Pa nije on vredno radio da be  ga sad ometala izborna volja, parlament, ili slične trice i institucije.

Ttako je na smrtovnici  vaskrsle srpske autokratije  osvanula još jedna institucija, ovog puta RIK. I kako pokojni Tanjug javlja, pokojni RIK nije u stanju     po prvi put u istoriji da treci dan gospodnji nakon izbora objavi konačne rezultate  glasanja.



Komentari (220)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 12:21 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

maksa83
Ко је тај са иницијалима као једна марка пива ?!
Успут --- има нас који (глупо) пиво не пијемо.

Ni ja ne pijem pivo.

Usput - moraš malo da se potrudiš, ne može uvek "Daj link!".

Kad smo kod toga, priča iz davnina u obliku sistema jednačina sa 3 nepoznate (nema veze sa prethodnom jednačnom).

Bio jedan vođa Otpora, zvaćemo ga A, i kada su se završili protesti 96/97 dođe A u jednu Stranku B, i tamo razgovara sa predsednikom omladine Stranke B i njegovim zamenikom.

A: "Ja bih da se učlanim u vašu stranku"
Ova dvojica: "Sjajno, evo je pristupnica"
A: "Ali, ima uslov, meni naime treba stan."
Ova dvojica: "Jbg, nije ovo ta priča, ne funkcioniše to tako"
A: "Ali mene su već zvali iz Stranke C, nude sve to, ali vi ste mi ideološki bliski"
Ova dvojica: "Jbg..."

Dve nedelje kasnije A je uz fanfare završio u StranKi C.

Pitanja: ko je A, ko je Stranka B, ko je Stranka C?



Ја сам из Отпора само запамтио некога Хомена и некога Игора. Био је и неки Срђа Поповић.
Истина, нисам их запамтио тих година које ти наводиш, него касније током њиховога лифтинга и пушинга (ап) од стране кога треба.
Дај непивске иницијале !
milojep milojep 12:32 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

maksa83


Čedica?
milojep milojep 12:33 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

Дај непивске иницијале !


Jedino pivo čije ima podseća na inicijale je MB! A nisam siguran da ga ima više?
zovitemegrunf zovitemegrunf 19:23 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

milojep
Дај непивске иницијале !


Jedino pivo čije ima podseća na inicijale je MB! A nisam siguran da ga ima više?


Ima, ima, živi na Tubetu, Domaće a naše
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:27 02.05.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

Bio jedan vođa Otpora, zvaćemo ga A, i kada su se završili protesti 96/97 dođe A u jednu Stranku B, i tamo razgovara sa predsednikom omladine Stranke B i njegovim zamenikom.


Tjah, Otpor! nije ni postojao 97, nastao tek krajem '98. Verovatno si mislio na "jednog od vođa" Studentskog protesta, koji su se svi (svi, svi, svi, skoro svi ) posle protesta ponameštali po strankama: Čedomir Antić i Čedomir Jovanović u DS, Ivan Bender u DA, Boris Karaičić PDS, Vladimir Dobrosavljević dSS...

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:03 03.05.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

NB - Doduše, nisu se nešto delili stanovi 97-98 (*) pa je možda ipak Otpor! ali ne posle Protestsa 96/97 nego posle 5. oktobra, tj. XXI a ne XX vek

(*) osim SPO što je podelio pola Beograda "zaslužnima" - ali ti nisu bili studenti, nego sve patriJote tipa Mirjane Bobić, ili javne pravobranilice Beograda, koja je fiktivnim razvodom sebi nabavila sebi i "ex"-u čak 2 stana pa je u XXI veku ;> kada se DS "zaklinjao" da će da istraži kako je to SPO delio stanove, ladno "prosledila" predmet u Fijoku ☻ a i DS se opsetio da je bolje samopodeliti sledeću turu stanova, nego istraživati i čačkati mečku, pa da se neko posle njih, seti da njih istražuje.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:16 03.05.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

A kad smo kod A, B i C priča ;> tako friško u XXI veku, krenula omanja stranka H ;> da prebira po papirima firmi koje je dobila u novovekovnoj podeli plena. A sve mahom firme kojima je (u ime naroda!) muvao JUL. Pa čim pronađu nešto u papirima, daju pravniku da otkuca optužnicu, pa pozovu JULovca zaduženog za tu firmu.

Pa na sto postave: levo papiri - uzeo si toliko i toliko milijuna iz firme što je tada bilo 200 hiljada maraka, a nisi vratio, a desno optužni predlog.

JULovac odmah pristane da vrne pare, ali ne - vraćanje ide ovako - vratićeš preko računa dinarske milijune koje si uzeo, što je sada 10 hiljada maraka (recimo, nemoj samo da se okupi skup matematičara-statističara da obračunava ;> ) a ostatak ćeš u devizama da doneseš na ruke.

Pa tako od firme do firme, svakoj se ponešto nađe ☻
alselone alselone 08:00 30.04.2016

Meni se cini da je stvar diktirana

Amerikanci prosto nece da puste DSS u skupstinu, to je osveta za paljenje ambasade, tako da su oni verovatno zavrsili sa politickim zivotom. A CTC su navukli jer im trebaju za legitimitet odluka koje slede.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:38 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

alselone
Amerikanci prosto nece da puste DSS u skupstinu, to je osveta za paljenje ambasade, tako da su oni verovatno zavrsili sa politickim zivotom.


Što, jel to kao loše? Sem što ja mislim da dss-vci nisu palili ambasadu, to ipak nije njihov nivo, oni se više drže salona i teorijskog aspekta desničarenja, eventulano podmetanja noge i zabadanja noža u leđa koalicionim partnerima, i ok, povremenog urlikanja sa bina na demonstracijama. A neki su me ovde ubeđivali da ni Dveri nisu mnogo gore u tom smislu, nego da su tu gadni oni Obrazovci, Našisti, i navijači, generalno. A njih je bar lako privezati, kao i svake druge kerove. Tako da ne, ne mislim da su to Ameri odradili da ovih nema u skupštini, bar ne zbog paljenja ambasade. Ako i jesu, to će pre biti zbog priznavanja Kosova, da Aciki bude lakše, da ruka ne zadrhti, da može da se vadi i kaže da je Parlament ogromnom većinom doneo odluku...itd.

I kad pomisliš, jebote, svega ovog ne bi bilo da smo odma priznali Kosovo, još posle bombardovanja i predaje, to jest Slobinog potpisivanje kapitulacije, kao što je bilo logično.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:41 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Što, jel to kao loše?


Ma to je super.
Kako da bude loše kad se Ameri pitaju ko će a ko neće da uđe u srpsku skupštinu.

Nego, što se ne potrude malo oko ruske skupštine, možda bi i za tamo imali neke ideje.
Vuna kićo :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:13 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Ma to je super.
Kako da bude loše kad se Ameri pitaju ko će a ko neće da uđe u srpsku skupštinu.

Не, него Руси треба да се питају?!
Није ми јасно како се више не разуме да су империје једнако империје, било да су руске, америчке или британске... Једнак им је став и понашање.

С тим што неке империје понекад нешто и доносе својим поданицима.
У том смислу ЕУ је бољи избор.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:41 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Није ми јасно како се више не разуме да су империје једнако империје



Meni nije jasno kako se tako lako pristaje na status roba, kako to tako lako postaje normalno, pa smo još srećni ako nam zapadne neki nama miliji vlasnik.

mariopan mariopan 19:51 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

hoochie coochie man
Није ми јасно како се више не разуме да су империје једнако империје



Meni nije jasno kako se tako lako pristaje na status roba, kako to tako lako postaje normalno, pa smo još srećni ako nam zapadne neki nama miliji vlasnik.


To je stvar kaeraktera i razlikuje se od osobe do osobe.

Ne pristaje svako na to robovsko klanjanje.

A oni koji pristaju, i koji bi se svakom gospodaru klanjali samo to neće javno da priznaju jer tako pokazuju slabost karaktera, lako nađu opravdanje, bar u tome što tvrde da, navodno, sami biraju gospodara.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

To je stvar kaeraktera i razlikje se od osobe do osobe.


Nema drugog objašnjenja.

Mogu da razumem malodušnost, ako je to u pitanju kad neko kaže, jbg, jači su, na žalost ne možemo da se odbranimo, ali ne mogu da razumem ovo kad kažu, pa to je normalno, tako svet funkcioniše, na nama je samo da se molimo da nam zapadne "bolji".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:56 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Meni nije jasno kako se tako lako pristaje na status roba, kako to tako lako postaje normalno, pa smo još srećni ako nam zapadne neki nama miliji vlasnik.

Ти би к'о Слоба.
Qрчиш се, qрчиш па добијеš по ...

I onda podviješ rep.
Pa sledeća dva veka guslaš o nepravdi, a decu viđaš kad odeš na letovanje u Grčku, jer su tamo pečalbari.

Eh, da se nisi kurobecao imao bi isto ovo što i danas, samo pre 20 godina. Tolika bi ti bila zarada -- tih 20 godina.
emsiemsi emsiemsi 20:01 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

mariopan
hoochie coochie man
Није ми јасно како се више не разуме да су империје једнако империје



Meni nije jasno kako se tako lako pristaje na status roba, kako to tako lako postaje normalno, pa smo još srećni ako nam zapadne neki nama miliji vlasnik.


To je stvar kaeraktera i razlikuje se od osobe do osobe.

Ne pristaje svako na to robovsko klanjanje.

A oni koji pristaju, i koji bi se svakom gospodaru klanjali samo to neće javno da priznaju jer tako pokazuju slabost karaktera, lako nađu opravdanje, bar u tome što tvrde da, navodno, sami biraju gospodara.

Сагласан !
emsiemsi emsiemsi 20:02 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Predrag Brajovic
Meni nije jasno kako se tako lako pristaje na status roba, kako to tako lako postaje normalno, pa smo još srećni ako nam zapadne neki nama miliji vlasnik.

Ти би к'о Слоба.
Qрчиш се, qрчиш ша добијеš по ...

I onda podviješ rep.
Pa sledeća dva veka guslaš o nepravdi, a decu viđaš kad odeš na letovanje u Grčku, jer su tamo pečalbari.

Eh, da se nisi kurobecao imao bi isto ovo što i danas, samo pre 20 godina. Tolika bi ti bila zarada -- tih 20 godina.

Он к'о Слоба, а ти к'о пичка, пичкетина - чак !
emsiemsi emsiemsi 20:03 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

srdjan.pajic
alselone
Amerikanci prosto nece da puste DSS u skupstinu, to je osveta za paljenje ambasade, tako da su oni verovatno zavrsili sa politickim zivotom.


Što, jel to kao loše? Sem što ja mislim da dss-vci nisu palili ambasadu, to ipak nije njihov nivo, oni se više drže salona i teorijskog aspekta desničarenja, eventulano podmetanja noge i zabadanja noža u leđa koalicionim partnerima, i ok, povremenog urlikanja sa bina na demonstracijama. A neki su me ovde ubeđivali da ni Dveri nisu mnogo gore u tom smislu, nego da su tu gadni oni Obrazovci, Našisti, i navijači, generalno. A njih je bar lako privezati, kao i svake druge kerove. Tako da ne, ne mislim da su to Ameri odradili da ovih nema u skupštini, bar ne zbog paljenja ambasade. Ako i jesu, to će pre biti zbog priznavanja Kosova, da Aciki bude lakše, da ruka ne zadrhti, da može da se vadi i kaže da je Parlament ogromnom većinom doneo odluku...itd.

I kad pomisliš, jebote, svega ovog ne bi bilo da smo odma priznali Kosovo, još posle bombardovanja i predaje, to jest Slobinog potpisivanje kapitulacija, kao što je bilo logično.

Ауууу, ала ти бунцаш !
Невероватно да си баш толико неписмен - политички !
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Ти би к'о Слоба.
Qрчиш се, qрчиш ша добијеš по ...


A šta ti zoveš kurčenje?
To što očekujem da u demokratiji građani biraju svoje predsatvnike, a ne da im to određuje neka imperija?
Pa ako je to kurčenje šta onda nije?

Dokle se sme ispraviti kičma, ili ne sme uopšte, mora uvek da bude povijena jer tako gazda najviše voli.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:16 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Dokle se sme ispraviti kičma, ili ne sme uopšte, mora uvek da bude povijena jer tako gazda najviše voli

Није он теби победио на бојном пољу, него оног трена кад су твоја деца кренула да купују Милке, твоји пријатељи "голфа" а ти сам -- "штил" моторну тестеру.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Није он теби победио на бојном пољу, него оног трена кад су твоја деца кренула да купују Милке, твоји пријатељи "голфа" а ти сам -- "штил" моторну тестеру.


I milku i štil sam mu pošteno platio, zato bih da me ostavi na miru kad biram ko će me predstavlja u mom parlamentu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:29 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Nego, što se ne potrude malo oko ruske skupštine, možda bi i za tamo imali neke ideje.
Vuna kićo :)


U privatno vlasništvo se ne dira .
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

U privatno vlasništvo se ne dira


Ili, na srpskom, ma kiselo je ono grožđe :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:33 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

hoochie coochie man
U privatno vlasništvo se ne dira


Ili, na srpskom, ma kiselo je ono grožđe :)


Kiseo je onaj polonijum, i ladni zatvori u Sibiru...a topla mora Panamska i Kajmanska...

predatortz predatortz 20:35 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

srdjan.pajic
hoochie coochie man
U privatno vlasništvo se ne dira


Ili, na srpskom, ma kiselo je ono grožđe :)


Kiseo je onaj polonijum, i ladni zatvori u Sibiru...a topla mora Panamska i Kajmanska...



A kakva su deca ubijena dronovima? Greškom, naravno...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:36 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Kiseo je onaj polonijum, i ladni zatvori u Sibiru...a topla mora Panamska i Kajmanska...


A i svi koji su probali da ga uberu pukli.
Baci u pm, bolje da mi driblamo kojekakve Srbije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:42 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

hoochie coochie man
Kiseo je onaj polonijum, i ladni zatvori u Sibiru...a topla mora Panamska i Kajmanska...


A i svi koji su probali da ga uberu pukli.
Baci u pm, bolje da mi driblamo kojekakve Srbije.


Misliš da privatni vlasnik velesile ne učestvuje u tom driblanju?
vcucko vcucko 20:51 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Predrag Brajovic
[
Није ми јасно како се више не разуме да су империје једнако империје, било да су руске, америчке или британске... Једнак им је став и понашање.

С тим што неке империје понекад нешто и доносе својим поданицима.
У том смислу ЕУ је бољи избор.

Pre svega, EU je daleko od imperije. EU je zaslužen ratni plen jedne imperije. Sa nekim pretpostavljenim odlaskom te imperije EU istog momenta postaje prošireni Reich sa svim sukobima i nesrećama koje uz to idu. To nema veze sa životnim standardom građana, to je samo geopolitička činjenica.

I naravno, imperije su imperije. I naravno da raja to u globalu ne shvata nego priča o nekakvoj ljubavi i štatijaznam. Upravo u tom, racionalnom kontekstu ja posmatram naš izbor.

Sa jedne strane je imperija koja nas nikad nije mirisala, niti će. U kojoj nema ko nas nije tukao k'o vola, makar jednom (a uglavnom više puta) od 1804. Čiji ljubimci će na ovom delu sveta uvek biti neki drugi mali narodi, koji bi, budimo realni, najviše voleli da nas nema. U toj imperiji ima(će)mo apsolutno pravo da ćutimo i pravimo se mrtvi i da pazimo da ne podignemo pogled do očiju ne gospodara (to je van rasprave) nego tih istih malih što nas mnogo "vole" (na gradele ). Inače sledi bič.
Sa druge strane je imperija prema kojoj prosečan Srbin ima odnos koji je (kao i mnogo šta u ovoj Izgubljenoj dolini Pal-Ul-Don) ostao zacementiran negde u 70-im godinama prošlog veka. Otprilike, ja pon'o par farmerki i prov'o se k'o Bog, leb ti jebem. Pri čemu bi, recimo, šampion Kazahstana doživeo civilizacijski retro-šok ako bi ga sportska sreća pogledala da u nekim kvalifikacijama sa Astana Arene dođe u Beograd (moderno je i volim što je moderno uzimati fudbal kao paradigmu).

U svemu tome nije zanemarivo ni to što ni jednima ni drugima realno nemamo šta da ponudimo. Naprotiv, to je možda i polazna tačka. Sve što imamo, ovi jedni imaju sto puta toliko gde hoće po svetu. Sve što ovima drugima treba (parče toplog mora), uspeli smo i to da prospemo sve uz prasetinu i trubače. U proseku ne znamo ni kariolu da napravimo, ma ne znamo ni đubre da razvezemo. Znamo samo da se svađamo i strančarimo i po tom osnovu dobijamo/napredujemo u državnoj službi.

Zašto sam sve ovo pisao, ne znam ni sam; verovatno da uzmeš nešto od toga u obzir pa onda da praviš neku ozbiljnu analizu. Ja znam da me ne zanima NBA liga u basketu i da nikad neću i ne mogu da navijam za Nemačku u fudbalu. Jedno je poštovati, drugo osećati svojim. Zato redovno (od polufinala u Meksiku 1970., baš sam mator) seirim kad ih Italija razvali, ponizi i rastavi od titule. I nad predatorom uvek ima predator, a on se zove Rivera, Altobelli ili Balotelli, svejedno
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Misliš da privatni vlasnik velesile ne učestvuje u tom driblanju?


I sad ja treba da kažem ne, a ti onda da me proglasiš rusofilom i da kreneš kako je Rusija ovakva i onakva a Amerika med i mleko :)

Ne ide to tako, ne zanimaju me previše unutrašnja uređenja ni Rusije ni Amerike, o tome mislite vi koji tamo živite, ja bih da mi koji ovde živimo budemo slobodni da sami biramo svoje skupštine.
A kao što se vidi iz priloženog tebi je sasvim ok da Ameri biraju i tamo i ovamo.
Rusija za sad u tome ne učestvuje, ili ako i učestvuje radi to na inteligentan način pa se ne vidi.
Tvoji Ameri su ili glupi ili bezobrazni pa to rade sasvim otvoreno, pa zato ajd prvo da raščivijamo to što je nesporno, američku glupost ili bezobrazluk, a kad to uradimo možemo i o Rusiji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:22 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Rusija za sad u tome ne učestvuje, ili ako i učestvuje radi to na inteligentan način pa se ne vidi.


Kako se ne vidi, pa vidi se na kilometar - to su ovi Dverani i DSSovci, što su izgleda ispušili za parlament. Za njih možda može da se kaže da su nastradali u toj šorci između velesila, od kojih je jedna, ova privatna, izgubila, ovaj put. Ovo ostalo ste sami izabrali, zar ne?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Kako se ne vidi, pa vidi se na kilometar - to su ovi Dverani i DSSovci,



Kako je to Rusija uticala da oni uđu ili ne uđu u parlament?
Ljudi imaju svoju političku ideju da je za Srbiju dobro da se veže za Rusiju, sa tom idejom izašli na izbore, dobili koliko su dobili, a onda nastane frka kad su dobili više nego što nekima odgovara.

Američki, a ne ruski, ambasador je tokom noći obilazio izborne štabove, njemu, a ne ruskom ambasadoru, nešto nije bilo jasno i nije bilo milo, pa ne znam kako ti u ovome vidiš rusko driblanje.

I da, jel uobičajeno u Americi da srpski ambasador ide u centrale stranaka u noći kad se broje glasovi da mu ovi predaju raporte?
milojep milojep 22:07 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

srdjan.pajic
Rusija za sad u tome ne učestvuje, ili ako i učestvuje radi to na inteligentan način pa se ne vidi.


Kako se ne vidi, pa vidi se na kilometar - to su ovi Dverani i DSSovci, što su izgleda ispušili za parlament. Za njih možda može da se kaže da su nastradali u toj šorci između velesila, od kojih je jedna, ova privatna, izgubila, ovaj put. Ovo ostalo ste sami izabrali, zar ne?

Lupetaš pa ne znaš za kraj. Ko ti je privatna velesila?Rusija? I tu dijametralno grešiš. Pa privatna velesila jedino i uvek jeste samo SAD. Ko god ti tamo dođe na vlast znaš sigurno čiju igru će da igra.
Što se tiče DSS-Dveri nisam siguran da bi njihovo ispadanje iz parlamenta bio poraz te tvoje 'privatne' velesile! Šešelj lupeta svašta ali u ovom slučaju možda ima i istine. Uzevši u obzir ko stoji recimo iza IPSOS-a koji je prvi izneo kontra podatke CESIDU a onda RTS celu noć vrteo IPSOS-ove prvobitne podatke za obrađenih samo 20% biračkih mesta ne i kasnije prognoze može se svašta zaključiti. I naravno ako je to istina nisu Ameri stali iza DSS-Dveri što ih vole nego da pokažu Vučiću da su u igri na svim frontovima i da se ne zajebava.
I još nešto dosta bre te tvoje i Brajovićeve idiotske mantre o jednakosti velesila u odnosu ka nama. Kada nas i ovi drugi budu bombardovali,cepali nam teritoriju i satnizovali onda seruckajte taj stav.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:06 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Ko ti je privatna velesila?Rusija?


Upravo. Zato se sa njima ne treba petljati.

I još nešto dosta bre te tvoje i Brajovićeve idiotske mantre o jednakosti velesila u odnosu ka nama. Kada nas i ovi drugi budu bombardovali,cepali nam teritoriju i satnizovali onda seruckajte taj stav.


Ti, miloje, možeš da oblačiš uniformu i propisuješ ko će šta da misli i piše samo u kupatilu, pred ogledalom.
dali76 dali76 23:25 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Problem je sto neko izadje sa predpostavkom, jos naslovi komentar meni se cini,a onda se rasprava odvija kao da govorimo o notornoj cinjenici ,a ne o necijoj predpostavci.
A pa kad je vec tako braco, onda znam zasto onda jedan Vulin izadje na Vucicev tabloid pa se onako debelo prosere kako iza sveg tog nereda, destabilizacije stoji strana sila, nece reci koja,a vidim to se zna, samo eto Rusija nije.
Dakle govna koja Vucicevi srveri serviraju mi smo spremni da gutamo ,bez leba.
b92fmember b92fmember 23:32 30.04.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

У том смислу ЕУ је бољи избор.



EU je proslost, bolje da se vratimo u nesvrstane.
deset_slukom deset_slukom 01:02 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

hoochie coochie man
Није он теби победио на бојном пољу, него оног трена кад су твоја деца кренула да купују Милке, твоји пријатељи "голфа" а ти сам -- "штил" моторну тестеру.


I milku i štil sam mu pošteno platio, zato bih da me ostavi na miru kad biram ko će me predstavlja u mom parlamentu.


Pošteno platio, od kredita koje ti je on dao. Ostaviće te na miru kada sve pošteno vratiš i kada budeš sekao drva testerom koju sam napraviš (kad već nemaš novaca za njegovu).
jkt2010 jkt2010 01:37 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Predrag Brajovic
Meni nije jasno kako se tako lako pristaje na status roba, kako to tako lako postaje normalno, pa smo još srećni ako nam zapadne neki nama miliji vlasnik.

Ти би к'о Слоба.
Qрчиш се, qрчиш па добијеš по ...

I onda podviješ rep.
Pa sledeća dva veka guslaš o nepravdi, a decu viđaš kad odeš na letovanje u Grčku, jer su tamo pečalbari.

Eh, da se nisi kurobecao imao bi isto ovo što i danas, samo pre 20 godina. Tolika bi ti bila zarada -- tih 20 godina.


mariopan mariopan 05:25 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Predrag Brajovic
Meni nije jasno kako se tako lako pristaje na status roba, kako to tako lako postaje normalno, pa smo još srećni ako nam zapadne neki nama miliji vlasnik.

Ти би к'о Слоба.
Qрчиш се, qрчиш па добијеš по ...

I onda podviješ rep.
Pa sledeća dva veka guslaš o nepravdi, a decu viđaš kad odeš na letovanje u Grčku, jer su tamo pečalbari.

Eh, da se nisi kurobecao imao bi isto ovo što i danas, samo pre 20 godina. Tolika bi ti bila zarada -- tih 20 godina.


HRISTOS VASKRESE.

Danas je blag dan pa ću i ja biti blaga prema tebi.

Ja sam ipak pisala uopšteno, zato što tako mislim, ako si se sam našao u tome to je tvoja stvar. Ja i dalje mislim da je to do karaktera ljudi, ili nedostatka karaktera, kako god hoćeš.
Za to postoje gomile dokaza u istoriji i ti za sve to znaš. Jači tlači, slabi mu se klanjaju, izdajnici izdaju, kolaboracionisti sarađuju, deninciraju...a neki se ne mire sa tim nego čekaju priliku da uzvrate.

Svako prema svom karakteru radi posao koji mu najbolje leži. Primera koliko hoćeš.

Može čovek privremeno i da sagne glavu, ako je sila prevelika, samo da je sačuva, kako kaže i Huči, ali da se nikad u sebi ne pomiri sa tlačenjem i da prvom prilikom kada uzmogne uzvrati udarac i oslobodi se.
Ako mu duša nije podanička, a to zavisi samo od čoveka, kakav je.

Ima jedna fotografija, sigurno ti je poznata, gde masa ljudi fašističkim pozdravom pozdravlja Hitlera, samo jedan čovek ne pozdravlja, prkosno skrstio ruke, i time se odupire sili tog vremena. Znam da je to kasnije platio, i kako ti kažeš bolje bi prošao da nije prkosio, da se nije kurobecao.... i sigurno bi.... ali danas se Nemci i mnogi drugi ljudi ponose tim čovekom i njegovim gestom.

Neka je to bio i samo jedan čovek, bio je veliki čovek u toj zemlji u ta vremena.

Izgleda da ga samo ti smatraš budalom?
emsiemsi emsiemsi 06:45 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

mariopan

...
HRISTOS VASKRESE.


Ваистину васкрсе !
milisav68 milisav68 08:02 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

deset_slukom

Pošteno platio, od kredita koje ti je on dao. Ostaviće te na miru kada sve pošteno vratiš i kada budeš sekao drva testerom koju sam napraviš (kad već nemaš novaca za njegovu).

A ako ne uzmeš kredit, onda dobiješ batine.
milisav68 milisav68 08:10 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

srdjan.pajic
Kako se ne vidi, pa vidi se na kilometar - to su ovi Dverani i DSSovci, što su izgleda ispušili za parlament. Za njih možda može da se kaže da su nastradali u toj šorci između velesila, od kojih je jedna, ova privatna, izgubila, ovaj put.

A američki ambasador savetuje opoziciji da se buni što su DSS-Dveri ispušili za parlament.

Malo ti je čudna ta logika.

freehand freehand 10:02 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

deset_slukom
hoochie coochie man
Није он теби победио на бојном пољу, него оног трена кад су твоја деца кренула да купују Милке, твоји пријатељи "голфа" а ти сам -- "штил" моторну тестеру.


I milku i štil sam mu pošteno platio, zato bih da me ostavi na miru kad biram ko će me predstavlja u mom parlamentu.


Pošteno platio, od kredita koje ti je on dao. Ostaviće te na miru kada sve pošteno vratiš i kada budeš sekao drva testerom koju sam napraviš (kad već nemaš novaca za njegovu).

To sa davanjem kredita standardna je procedura praktikovana u dvadesetom veku, naročito sa državma trećeg sveta posle zbacivanja kolonijalknih okova. Uz predan rad tajnih službi i masovnu korupciju novih vlasti obezbedio je nastavak hegemonije drugim sredstvima. I svakako nije nešto što bi valjalo navoditi kao svetao primer i argument u ovakvim raspravama. Dužničko ropstvo, tako se to zove, indukovano izmišljanjem potrebve i nasilnim stvaranjem dužničko-poverilačkog odnosa..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:47 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

To sa davanjem kredita standardna je procedura praktikovana u dvadesetom veku, naročito sa državma trećeg sveta posle zbacivanja kolonijalknih okova.

Jeste!
Tako su i Grke prevarili!
Tako kažu svi!
Ali...
Hm?
Ali...
Ali nisu Meksiko, Finsku, Makedoniju, Češku, Rumuniju, Tursku...
Ništa mi nije jasno?
freehand freehand 11:09 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Ali...
Hm?
Ali...
Ali nisu Meksiko, Finsku, Makedoniju, Češku, Rumuniju, Tursku...
Ništa mi nije jasno?

kad bih znao šta pričaš možda bih i mogao da ti popmognem.
vcucko vcucko 11:20 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

deset_slukom
hoochie coochie man
Није он теби победио на бојном пољу, него оног трена кад су твоја деца кренула да купују Милке, твоји пријатељи "голфа" а ти сам -- "штил" моторну тестеру.


I milku i štil sam mu pošteno platio, zato bih da me ostavi na miru kad biram ko će me predstavlja u mom parlamentu.


Pošteno platio, od kredita koje ti je on dao. Ostaviće te na miru kada sve pošteno vratiš i kada budeš sekao drva testerom koju sam napraviš (kad već nemaš novaca za njegovu).

Naravno, kad si u međuvremenu svesno prestao da praviš testere, javno se izjasnio da više nećeš da ih praviš i da si čak zaboravio kako se to radi. Pa si uzeo kredite da bi pokupovao njihove gedžete (kao urođenici šarene stakliće). I sve to proglasio civilizacijskim napretkom.

Sve je za ljude pa eto i da ispadneš međed.

Ali istrajati u međedovanju, a svaki drugi stav proglašavati retrogradnim zlom, to je već nešto drugo.
milojep milojep 12:00 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Sve je za ljude pa eto i da ispadneš međed.


Pa gde nađe baš najpametnijeg međeda

p.s. nije što je ruski
vcucko vcucko 12:31 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

milojep
Sve je za ljude pa eto i da ispadneš međed.


Pa gde nađe baš najpametnijeg međeda

p.s. nije što je ruski

Pa jel' ima međed da nije ruski?
freehand freehand 13:48 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Vulin izadje na Vucicev tabloid pa se onako debelo prosere kako iza sveg tog nereda, destabilizacije stoji strana sila, nece reci koja,a vidim to se zna, samo eto Rusija nije.
Dakle govna koja Vucicevi srveri serviraju mi smo spremni da gutamo ,bez leba.

Možda zato što se Ruisja ovde nije vidno mešala sem kad su se oni nesrećnici zaleteli na prištinski aerodrom (da ga čuvaju - pogodi od koga) i kad je Ivanov došao Slobi d aobjasni da je gotovo.
Sve ostalo odradio je (uključujući bombardovanje i svo moguće pravno nasilje) - pogodi ko?
anonymous anonymous 15:09 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana


Predrag Brajovic
20:13 30.



Руси треба да се питају!


Potpisujem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:13 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Pošteno platio, od kredita koje ti je on dao. Ostaviće te na miru kada sve pošteno vratiš


Da, jasno.
A da je to tako nedvosmisleno svedoči primer Libije.
Sve vratili, nikome ništa nisu dugovali i ostavili ih na miru.

Jbt, prosto je neverovatno koliko su mozgovi nekima isprani da ni najdrastičnije kršenje njihovih vlastitih prava ne mogu da uvide.
Ej, čoveče, ti su glasao, a neko drugi kaže da tvoj glas ne vredi ništa dok ga on ne aminuuje.
I ti to još opravdavaš, nalaziš neka opravdanja za to.
Neverovatno.

Ne znam kako ne uviđaš da je ovo što pokušavate da branite do u detalj ista politika koju je zastupao Milan Nedić.
Ali do u najsitniju nijansu.
Politika koja nalazi opravdanje i slaže se sa tim da neko sa strane određuje pravila u tvojoj državi.
On je makar na to pristao tek kad je oružje u Srbiji progovorilo, vama ni to nije potrebno, vi se unapred radujete, odobravate i priželjkujete okupaciju.
Valjda zato što su osim medecine najbolje i nemačke ili američke motorne testere.




mariopan mariopan 16:23 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Valjda zato što su osim medecine najbolje i nemačke ili američke motorne testere.

deset_slukom deset_slukom 16:28 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

vcucko

Naravno, kad si u međuvremenu svesno prestao da praviš testere, javno se izjasnio da više nećeš da ih praviš i da si čak zaboravio kako se to radi. Pa si uzeo kredite da bi pokupovao njihove gedžete (kao urođenici šarene stakliće). I sve to proglasio civilizacijskim napretkom.

Sve je za ljude pa eto i da ispadneš međed.


A iz koje si ti pećine izašao?

Misliš na ovakve testere? Nešto kvalitetne tehničke robe smo, eventualno, radili pre nego što smo odlučili da imamo važnija posla, ali nam niko spolja nije naredio da sebi pravimo novu državu iz pepela.



Ne mogu da verujem šta ovde odrasli ljudi pišu. Da je nama neko zabranio da pravimo testere (valjda jer su bile bolje nego Stihl?) ili bilo šta drugo? I da su nas terali da se zadužujemo? Naravno da nas teraju sada kada su novi krediti jedini način da vratimo stare.

deset_slukom deset_slukom 16:36 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Ej, čoveče, ti su glasao, a neko drugi kaže da tvoj glas ne vredi ništa dok ga on ne aminuuje.
I ti to još opravdavaš, nalaziš neka opravdanja za to.


Ništa ja ne opravdavam, samo konstatujem da smo u dužničkom ropstvu, plus imamo korumpirane političare koji znaju da pognu glavu kada je potrebno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:47 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana


Ništa ja ne opravdavam,


Ne vidim baš ni da osuđuješ.
I nije to stvar dužničkog ropstva, navedoh ti gore primer Libije, koji nisu bili dužnički robovi a opet im rasturiše državu i gurnuše je u haos.
Države koja je da drugoj strani globusa i koja im ničim nije pretila.

To je stvar imerijalističke politike Amerike, i njihove patološke potrebe da budu najjači, najveći, jedini koji se pitaju.

Sva sreća da im to ne uspeva, sreća je da postoje i oni koji nisu šaka jada poput Srbije i Libije, i koji su sve jači pa ima ko da im kreše krila, inače bi sve u crno zavili.
deset_slukom deset_slukom 17:05 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

hoochie coochie man
poput Srbije i Libije


Ne bih ja poredio Srbiju i Libiju, zna se koji motivi važe za naftaške zemlje. Možda je tebi lakše na duši kada praviš ovakve relacije, ali nema racionalnog opravdanja za nas.
deset_slukom deset_slukom 17:08 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

hoochie coochie man

Ništa ja ne opravdavam,


Ne vidim baš ni da osuđuješ.


Ako dozvolim sebi luksuz da mi egzistencija zavisi od milosti zajmodavca, mogu samo da mu zahvalim ako mi daje još. Mogu i da ga mrzim, ali za osudu sam samo ja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:17 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

milisav68
srdjan.pajic
Kako se ne vidi, pa vidi se na kilometar - to su ovi Dverani i DSSovci, što su izgleda ispušili za parlament. Za njih možda može da se kaže da su nastradali u toj šorci između velesila, od kojih je jedna, ova privatna, izgubila, ovaj put.

A američki ambasador savetuje opoziciji da se buni što su DSS-Dveri ispušili za parlament.

Malo ti je čudna ta logika.



Daj link!

Pa ne znam, evo huči zapenio ovde da su ljudi glasali za tu prorusku opciju, pa je onda američki ambasador naredio izbacivanje. A sad ispada da ih podržava, i tako podriva vlast koja mu je inače privržena, to jest pod kontrolom, takva je bar teza koja se ovde provlači, kod nazovi patriota. Tek to nema nikakvog smisla. Na kraju će se ispostaviti da ambasador zapravo nije ni izlazio iz spavaće sobe, nego hrkao snom pravednika, al se tabloidi malo zaigrali.

emsiemsi emsiemsi 17:22 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

mariopan
Valjda zato što su osim medecine najbolje i nemačke ili američke motorne testere.


Богами, МекКалахове су боље од Штилових !
Американац је закон.
emsiemsi emsiemsi 17:25 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

srdjan.pajic
milisav68
srdjan.pajic
Kako se ne vidi, pa vidi se na kilometar - to su ovi Dverani i DSSovci, što su izgleda ispušili za parlament. Za njih možda može da se kaže da su nastradali u toj šorci između velesila, od kojih je jedna, ova privatna, izgubila, ovaj put.

A američki ambasador savetuje opoziciji da se buni što su DSS-Dveri ispušili za parlament.

Malo ti je čudna ta logika.



Daj link!

Pa ne znam, evo huči zapenio ovde da su ljudi glasali za tu prorusku opciju, pa je onda američki ambasador naredio izbacivanje. A sad ispada da ih podržava, i tako podriva vlast koja mu je inače privržena, to jest pod kontrolom, takva je bar teza koja se ovde provlači, kod nazovi patriota. Tek to nema nikakvog smisla. Na kraju će se ispostaviti da ambasador zapravo nije ni izlazio iz spavaće sobe, nego hrkao snom pravednika, al se tabloidi malo zaigrali.


Амерички амбасадор не спава када се у његовој гувернији одржавају избори. Он је административац озбиљне државе.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:32 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

zna se koji motivi važe za naftaške zemlje.

Negde su ovi negde oni, ali uvek neki negde postoji i ti ga razumeš.:)
A što im ne bismo našli zajednički sadržalac?
Recimo američki imperijalizam.
Ili možda tako nešto ne postoji?
:)


ali nema racionalnog opravdanja za nas.


Pa nema.
Jedino objašnjenjeje američka iracionalna težnja za dominacijom na planeti.
I nije samo Srbija u pitanju, ima i gorih.
Crna Gora, ona janda Bosna, Hrvatska, Makedonija, Albanija....to ne sme da se umije dok ne pita ambasadora.
Pa oni (Makedonija i Crna Gora) su, mučenici, mimo svoje volje i bilo kakve logike, morali da priznaju Kosovo, ali ne samo to, nego su morali da ga priznaju baš određenog dana kad im je to naložio ambasador.


mogu samo da mu zahvalim ako mi daje još

Pa da, to je ta logika, logika poslušnika i roba koji je zahvalan gazdi na milosti.
Makar smo to razjasnili.

Bolje je tražiti način kako da se iskobelja iz gazdinih šapa, ali za to treba druga logika, logika slobode i dostojanstva.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:35 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

emsiemsi

Амерички амбасадор не спава када се у његовој гувернији одржавају избори. Он је административац озбиљне државе.


Pa ne znam, meni se sad čini da ne zna šta radi, ako je tačno da podržava ove proruske plaćenike. Onda i alseova i moja ovlaš teorija padaju u vodu. Možda ne bi trebalo da radi noću, čoveku se smanta po glavi od umora, a i slabije se vidi.

Ajde nema veze, srećan uskrs, Emsi, i ostali (i mi smo, ovde u imperiji, ofarbali jajca u petak, doduše samo 12 komada, ali su zato organik, mislim da su čak i od prave kokoške, i nijedno nije puklo).
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:38 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

evo huči zapenio ovde da su ljudi glasali za tu prorusku opciju, pa je onda američki ambasador naredio izbacivanje.


Malo se učitava, a :)
Ajd da te namučim pa da postavim opet kako je počelo.
alselone
Amerikanci prosto nece da puste DSS u skupstinu,

Ti
Što, jel to kao loše?


Dakle priča se o tome da li je dobro ili loše da Ameri vršljaju po srpskoj skupštini iz bilo kog razloga, da spreče ulazak ili da uvedu dveri unutra.
A da je ambasador u nedoba, ko vampir, tumarao Beogradom jeste.

Iš'o 'nako?

:)
deset_slukom deset_slukom 17:42 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

hoochie coochie man

Bolje je tražiti način kako da se iskobelja iz gazdinih šapa, ali za to treba druga logika, logika slobode i dostojanstva.


Evo zašto se nikada nećemo iskobeljati - zato što većina u nas barata ovakvom "logikom".

Govorimo o dužničkom ropstvu ako se dobro sećam? Ima li to ikakve veze sa slobodom i dostojanstvom?

Jedino da se dovedemo u red, da racionalizujemo državu i svoje ponašanje u svim sferama. Ali, gde smo mi od toga...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:46 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Богами, МекКалахове су боље од Штилових !
Американац је закон.


Nikad čuo za tu firmu, ovde su top testere Huskvarna i Stil, kao i u Srbiji, koliko znam (Stilovke su malo jeftinije jer se i prave ovde u USA, sve, i delovi i sklapanje, iako su švapske po podrijetlu, tamo se dizajniraju novi modeli).
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:48 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Govorimo o dužničkom ropstvu ako se dobro sećam?


Pa ni to nije definisana stvar da bismo je uzeli zdravo za gotovo.
Nije Srbija najzaduženija, teško da se timdugom može objasniti sve, a ti celu svoju kvaziteoriju zasnivaš na toj polučinjenici.
Misliš li da je dug Srbije manji da bi pritisci da se svrsta protiv Rusije bili srazmerno manji?

Do pre nekoliko godina dug je bio značajno manji a pritisci možda i veći, kako to objašnjavaš?

Nije dug osnov za američko mešanje u najunutrašnjije moguće pitanje suverene države, hajd da tražimo pravi :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:49 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

ovde su top testere Huskvarna i Stil


E baš tim redom.
Zato ja imam huskvarnu :)
emsiemsi emsiemsi 17:50 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

srdjan.pajic
emsiemsi

Амерички амбасадор не спава када се у његовој гувернији одржавају избори. Он је административац озбиљне државе.


Pa ne znam, meni se sad čini da ne zna šta radi, ako je tačno da podržava ove proruske plaćenike. Onda i alseova i moja ovlaš teorija padaju u vodu. Možda ne bi trebalo da radi noću, čoveku se smanta po glavi od umora, a i slabije se vidi.

Ajde nema veze, srećan uskrs, Emsi, i ostali (i mi smo, ovde u imperiji, ofarbali jajca u petak, doduše samo 12 komada, ali su zato organik, mislim da su čak i od prave kokoške, i nijedno nije puklo).

Е, фала, фала --- срећно и теби и твојима.
Ја сам данас туцао (јаја) и замисли шта сам уочио --- готоро да ми се нити са једним јајем није догодило да када туцнем да једном пукне једно јаје, а након окрета и поновног туцња, друго јаје.
Занимљиво.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:52 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Malo se učitava, a :)
Ajd da te namučim pa da postavim opet kako je počelo.


Pa, što si stao sa citiranjem samog sebe:

huči
Ljudi imaju svoju političku ideju da je za Srbiju dobro da se veže za Rusiju, sa tom idejom izašli na izbore, dobili koliko su dobili, a onda nastane frka kad su dobili više nego što nekima odgovara.


Mislim, huči, očigledno je šta tebe svrbi, ne moraš da se pretvaraš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:59 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

očigledno je šta tebe svrbi


Mene svrbi što mi se Ameri petljaju čak i u izbore.

a tebe što u svima "nekima" vidiš amere.
a onda nastane frka kad su dobili više nego što nekima odgovara.


Ovde "nekima" znači Vučiću, to je valjda jasno.
vcucko vcucko 18:04 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

deset_slukom
vcucko

Naravno, kad si u međuvremenu svesno prestao da praviš testere, javno se izjasnio da više nećeš da ih praviš i da si čak zaboravio kako se to radi. Pa si uzeo kredite da bi pokupovao njihove gedžete (kao urođenici šarene stakliće). I sve to proglasio civilizacijskim napretkom.

Sve je za ljude pa eto i da ispadneš međed.


A iz koje si ti pećine izašao?

Misliš na ovakve testere? Nešto kvalitetne tehničke robe smo, eventualno, radili pre nego što smo odlučili da imamo važnija posla, ali nam niko spolja nije naredio da sebi pravimo novu državu iz pepela.



Ne mogu da verujem šta ovde odrasli ljudi pišu. Da je nama neko zabranio da pravimo testere (valjda jer su bile bolje nego Stihl?) ili bilo šta drugo? I da su nas terali da se zadužujemo? Naravno da nas teraju sada kada su novi krediti jedini način da vratimo stare.


Testeru si prvi pomenuo ti, ne ja.

Šta se odnosi na testeru važi za bilo šta, jer u principu više ne proizvodimo ništa. I naravno da smo za to sami krivi. Između sto drugih krivica, jer su takvi kao ti urlali "usluge!" i sve koji su se drznuli da pomenu proizvodnju slali u pećine (ovo obaška). Poslednji sam koji bi branio soc. fabrike, ali ako nešto porušiš valjda je red da nešto novo izgradiš. Vidim, izgradio si Vučića. Čestitam...
deset_slukom deset_slukom 18:12 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

hoochie coochie man

Do pre nekoliko godina dug je bio značajno manji a pritisci možda i veći, kako to objašnjavaš?


Objašnjavam to tako, da mi se čini kako je sve jedno da li te ubiju sa pet metaka ili u tebe isprazne ceo redenik.

Drugim rečima, mi smo zemlja koja nije u stanju da vrati ni milijardu dolara a da se dodatno ne zaduži. To se zove "biti gubitaš". Razumem da je danas normalno stanje da svi duguju (mada ne znam kuda to vodi), ali mi smo, jednostavno, jezivo nesolventni.
freehand freehand 18:13 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

deset_slukom
hoochie coochie man

Ništa ja ne opravdavam,


Ne vidim baš ni da osuđuješ.


Ako dozvolim sebi luksuz da mi egzistencija zavisi od milosti zajmodavca, mogu samo da mu zahvalim ako mi daje još. Mogu i da ga mrzim, ali za osudu sam samo ja.

I čaušesku je sve dugove vratio, do cvonjka. Zimus sam bio u crkvi u Temišvaru iz koje je krenula "revolucija". Interesantno je da ni rumuni gotovo ništa više ne proiozvode, zemlju su pokupovali stranci a Rumuni, ovi koje sam upoznao, pravo mleko i sir od pravog mleka probaju kad neko donese iz Srbije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:15 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

hoochie coochie man
ovde su top testere Huskvarna i Stil


E baš tim redom.
Zato ja imam huskvarnu :)



Ja sam se naoštrio da kupim testeru prošle godine, pa sam istraživao, i definitivno - Huskvarna (i moj ćalac je imao, prezadovoljan, dok mu je nisu ukrali iz šupe). Ali mi onda nešto iskrslo, pa sam privremeno odustao. Svejedno, za ono koliko meni treba - nema nikakve razlike, čak i one neke jeftinije bi odradila posao, jedino što je, čini mi se, servis Stilovki malo lakši, jer je domaća firma, jelte, i imaju centre na svakom ćošku, ali Huskvarna je porodična tradicija, tako da, da, ako budem kupovao, biće Huskvarna.
deset_slukom deset_slukom 18:19 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

vcucko

Testeru si prvi pomenuo ti, ne ja.

Šta se odnosi na testeru važi za bilo šta, jer u principu više ne proizvodimo ništa. I naravno da smo za to sami krivi. Između sto drugih krivica, jer su takvi kao ti urlali "usluge!" i sve koji su se drznuli da pomenu proizvodnju slali u pećine (ovo obaška). Poslednji sam koji bi branio soc. fabrike, ali ako nešto porušiš valjda je red da nešto novo izgradiš. Vidim, izgradio si Vučića. Čestitam...


Testeru je prvi spomenuo Brajović.

Ne znam s kim si me pobrkao, nikada ne urlam. Pogotovo mi nije jasno otkud ti asocijacija na Vučića?
freehand freehand 18:22 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

ali Huskvarna je porodična tradicija, tako da, da, ako budem kupovao, biće Huskvarna.

Dobar deo detinjstva proveo sam uz šumare. Odrastao u kući šefa šumske uprave. I oni kažu Huskvarna prva. Ali onda, koliko se sećam, bila je još jedna skandinavska firma - Jonsered.
Danas su se vrlo visoko ispentrale i neke japanske firme, poput Makite i Hitačija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:31 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

a tebe što u svima "nekima" vidiš amere.


Ne vidim ja, nego je to valjda teza koja se zastupa, da je Vučić "američki čovek", kao i da je ova prethodna vlada bila, kao i sve ostalo u državi, pod njihovom kontrolom, valjda kao i ova sledeća što će biti.


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:36 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Svejedno, za ono koliko meni treba - nema nikakve razlike,


Ma da, sve je to ok.
Huskvarna malo brža, stil kao izdržljviji, ali stvarno su nijanse u pitanju.

Mada mislim da stil ima one ludačke mega varijante za kojekakve Kanade.

vcucko vcucko 18:39 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

deset_slukom


Testeru je prvi spomenuo Brajović.

Ne znam s kim si me pobrkao, nikada ne urlam. Pogotovo mi nije jasno otkud ti asocijacija na Vučića?

Verovatno, a ti si se na istu nadovezao pre mene.

Kad nekog šalješ u pećinu to je urlanje, makar šaputao.

Vučić je neizbežna metastaza sistema koji ne proizvodi ništa sem pečatiranih saglasnosti. Znači, do Vučića se došlo (i) uništavanjem proizvodnje, ma kakva bila. I ma kako to tebi pećinski delovalo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:40 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

freehand
ali Huskvarna je porodična tradicija, tako da, da, ako budem kupovao, biće Huskvarna.

Dobar deo detinjstva proveo sam uz šumare. Odrastao u kući šefa šumske uprave. I oni kažu Huskvarna prva. Ali onda, koliko se sećam, bila je još jedna skandinavska firma - Jonsered.
Danas su se vrlo visoko ispentrale i neke japanske firme, poput Makite i Hitačija.


Pitao sam i ja ovde radnike gradskog zelenila, i one neke drvoseče što su mi se penjali po drveću da ga malo istrimuju, i mada recimo na poslu koriste stilovke, naklonjeni su Huskvarni. Kažu isto da bolje radi na većoj nadmorskoj visini, mada je to malo i do štelovanja karburatora (a i ne nemeravam da obaram sekvoje na 4000 metara nadmorske visine, nego tu malo po dvorištu, i tamo na stovarištu gde dele džabe drva za ogrev, samo moraš sam da ga izečeš na komade dovoljno male za prikolicu).

emsiemsi emsiemsi 18:41 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

freehand
ali Huskvarna je porodična tradicija, tako da, da, ako budem kupovao, biće Huskvarna.

Dobar deo detinjstva proveo sam uz šumare. Odrastao u kući šefa šumske uprave. I oni kažu Huskvarna prva. Ali onda, koliko se sećam, bila je još jedna skandinavska firma - Jonsered.
Danas su se vrlo visoko ispentrale i neke japanske firme, poput Makite i Hitačija.

Мислим да је била јако добра америчка моторна тестера фимрa МекКалoх. За оне са истанчанијеим укусом, то се на амерички писало, мислим, McCulloch. Мислим да су они правили веће моторне тестере, а најпознатији су били по најбољем антивибрационом систему.
Истина, кажу да их је од мрских американаца купила шведска фирма Хусварна.
deset_slukom deset_slukom 19:14 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

vcucko

Kad nekog šalješ u pećinu to je urlanje, makar šaputao.


Ama ne, bila je to reakcija, tihim glasom, na tvog međeda.

Ali šta si se navrzao na mene sa tom pričom o uništavanu proizvodnje? Ja se potpuno slažem s tobom, po tom pitanju, osim da nam je neko spolja diktirao šta ćemo raditi sa svojom industrijom, šta smemo da proizvodimo a šta ne. To su teške besmislice.
freehand freehand 19:26 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Ja se potpuno slažem s tobom, po tom pitanju, osim da nam je neko spolja diktirao šta ćemo raditi sa svojom industrijom, šta smemo da proizvodimo a šta ne. To su teške besmislice.

Pa i ne baš. praksa da se proizvodni kapaciteti u zemljama u tranziciji ili uopšte - u zemljama Trećeg sveta - kupuju a onda zatvaraju jer je cilj, u stvari, bio kupovina tržišta uopšte nije ni retka ni nepoznata. Dapače.
A to da su korporacije iznad država i da su im čitave države i institucije samo servisi odavno ne služi za podsmeh kao bizarnost i teorija zavere.
deset_slukom deset_slukom 23:42 01.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

freehand

Pa i ne baš. praksa da se proizvodni kapaciteti u zemljama u tranziciji ili uopšte - u zemljama Trećeg sveta - kupuju a onda zatvaraju jer je cilj, u stvari, bio kupovina tržišta uopšte nije ni retka ni nepoznata. Dapače.
A to da su korporacije iznad država i da su im čitave države i institucije samo servisi odavno ne služi za podsmeh kao bizarnost i teorija zavere.


Nije ni meni nepoznata ta praksa, ali mi navedi primer za našu zemlju. Čime su nas to zatrpali a da su prethodno zatvorili našu proizvodnju? Bilo je tu zatvaranja mlekara i nekih pivara, ali mi to liči na višak kapaciteta pre nego na nešto drugo. Ne vidim baš da su nas zasuli proizvodima sa zapada.
jkt2010 jkt2010 02:13 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

.. greška
dali76 dali76 04:30 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Prosto je neverovatno da neko smatra da Amerikance brine hoce li ili Dnece DSS/dveri preci cenzus.
Jos je neverovatnija teorija po kojoj Vucic po nalogu Amerikanaca spusta Pprorusku opciju ispod cenzusa.
Vucica jedino brine na koji nacin namaknuti,kad mu izborima nije poslo za rukom, koju desetinu poslanika na svojoj listi.
Ako SNS ostane ispod 100 poslanika, koalicioni partneri ce traziti svoj kolac,a on covek ne podnosi da deli moc.
Sa druge strane, Amerikance jedino brine moze li Vucic odrzavati stabilnost ,a u isto vreme normalizovati odnose sa Kosovom.
Ako moze tzv navijace i kriminalce drzati pod lancem i katancem, Amerima je OK. Za nagradu mozee da stvara autokratiju,a slobodno moze da se kurci po “kuci” kako on nece nikad uvesti sankcije Rusiji(srpske sankcije Rusiji bi inace ugrozile Putina,ali zapad ne moze nista jakom Vucicu)
Tako da te price o Amerima koji svoj imperijalizam dokazuju uticajem na Vucica da proruskoj opciji ukine tih 13 poslanika, i to u parlamentu gde bi komotna vecina, koliko sutra, na mig gospodara , uz vatromet po Srbiji, proglasila Putina za cara Srba i Rusa , je tragikomicno iracionalna.

dali76 dali76 04:56 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Od prostih stvari u kojima jedan lokalni baja/vladar akumulira neogranicenu moc i koristi okolnosti koje od njega prave faktora stabilnosti , mi razvijamo Tihi i Prle bajke gde je Srbija kakva regionalna sila koja ima sansu da izmeni nepravedni svet.
Da stvar bude gora,sami smo pokazali kako izgledda Pravda u nasoj reziji kad smo to kratko vreme bili gospodari u komsiluku.
I takvo jedno drustvo koje je cas zrtva nepravednog sveta, cas David (protiv Golijata( sad ima gospodara , koji je cas jak ko stena predd mrskim silama ,cas ne zna ko mu po noci bagerima rusi centar grada.

Niti je on stena,a dobro zna ko su momci u fantomkama, ali bajke nisu tu da bi se bavile istinom.
emsiemsi emsiemsi 07:06 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

dali76
Prosto je neverovatno da neko smatra da Amerikance brine hoce li ili Dnece DSS/dveri preci cenzus.
Jos je neverovatnija teorija po kojoj Vucic po nalogu Amerikanaca spusta Pprorusku opciju ispod cenzusa.
...


Dali, evo zbog tebe na pismu Latina !
Kao što ti kažeš, prosto je neverovatno da ima još iko ko misli da Amerikancima nešto nije bitno.
Amerikancima jeste sve bitno, čak i naoko najsitniji detalji --- zato su Amerikanci vladaoci sveta, jer ništa ne prepuštaju slučaju.
Itd...
alselone alselone 09:09 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Dakle priča se o tome da li je dobro ili loše da Ameri vršljaju po srpskoj skupštini iz bilo kog razloga, da spreče ulazak ili da uvedu dveri unutra.


Mislim da su Dveri nevazni u prici, mislim da su se navrzli na DSS.

Mene u principu zabole za DSS, davno sam prestao da merim stranke preko ideologija, programa, nacionalnizma idt. Gledam samo koliko je ko pokro ili koliko sada krade. DSS je tu u samom vrhu, za vreme Prepodobnog su nam jebali kevu, gomila spornih privatizacija je od tada, NIS je dao za cenu čipsare.

Tako da mogu da uginu politički što se mene tiče. Ali nesporno je da je DSS u par meseci postao od neomiljene stranke potpuni djavo ravan samo Slobi ili Radovanu Karadzicu. To se sve desio u periodu priznavanja Kosova, paljenja ambasade, prodaje NIS-a itd. Od tada je DSS medijski satanizovan, Kostunica je postao ravan ratnom zločincu, stranke je ugušena i on se penzionisao (jedan od časnijih poteza kod nas). U medjuvremenu je svaki pomen DSSa sečen u korenu. Tako da mislim da je ovo samo nastavak te politike.
mariopan mariopan 09:38 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

dali76
Prosto je neverovatno da neko smatra da Amerikance brine hoce li ili Dnece DSS/dveri preci cenzus.
Jos je neverovatnija teorija po kojoj Vucic po nalogu Amerikanaca spusta Pprorusku opciju ispod cenzusa.

Veruj u šta hoćeš ali u Srbiji ni opozicija ne postoji ako je ne aminuje američki ambasador ili sateliti oko njega.

Meni je negde zimus oko Božića, ne mogu da kažem ko, vrativši se sa prijema u Kanadskoj ambasadi, rekao ovako "Onaj tvoj R. je sve vreme tokom prijema trčkao za američkim ambasadorom, i čim ga je ulovio na par minuta odmah je otišao sa prijema"....šta ti to kaže?

Naravno da R. nije "moj", čak obratno, ali sam o njemu u to vreme govorila kao "novom licu" opozicije u Srbiji.

Možda je on novo lice ali će politika biti ista, obzirom da se po savete i brzinske instrukcije odlazi na isto mesto?

Istrošili se i kompromitovali stari likovi političara treba ih zameniti novim licem i novom pričom, novom šarenom lažom za glasače?


milisav68 milisav68 09:55 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

alselone
U medjuvremenu je svaki pomen DSSa sečen u korenu. Tako da mislim da je ovo samo nastavak te politike.

Ma i oni su nebitni...

Vrati film na izbornu noć, na kašnjenje rezultata, i popišanu facu premijera....

Meni to govori više nego bilo šta drugo - da su loše (gore) prošli (SNS), i da je krenulo muvanje sa glasovima.

I to je crta ispod koje ne sme da se ide - krađa glasova (bez obzira ko je u pitanju).
mariopan mariopan 10:27 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

I to je crta ispod koje ne sme da se ide - krađa glasova (bez obzira ko je u pitanju).

milojep milojep 12:31 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

Evo čoveka koji je sve objasnio mesec dana pre izbora. Cela priča jeste duga ali vredi poslušati!

emsiemsi emsiemsi 14:13 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

alselone
Dakle priča se o tome da li je dobro ili loše da Ameri vršljaju po srpskoj skupštini iz bilo kog razloga, da spreče ulazak ili da uvedu dveri unutra.


Mislim da su Dveri nevazni u prici, mislim da su se navrzli na DSS.

Mene u principu zabole za DSS, davno sam prestao da merim stranke preko ideologija, programa, nacionalnizma idt. Gledam samo koliko je ko pokro ili koliko sada krade. DSS je tu u samom vrhu, za vreme Prepodobnog su nam jebali kevu, gomila spornih privatizacija je od tada, NIS je dao za cenu čipsare.

Tako da mogu da uginu politički što se mene tiče. Ali nesporno je da je DSS u par meseci postao od neomiljene stranke potpuni djavo ravan samo Slobi ili Radovanu Karadzicu. To se sve desio u periodu priznavanja Kosova, paljenja ambasade, prodaje NIS-a itd. Od tada je DSS medijski satanizovan, Kostunica je postao ravan ratnom zločincu, stranke je ugušena i on se penzionisao (jedan od časnijih poteza kod nas). U medjuvremenu je svaki pomen DSSa sečen u korenu. Tako da mislim da je ovo samo nastavak te politike.

Оооо, јеботе патак !
Не могу да верујем да си и ти, бистар човек, насео на ту пропаганду од стране којекаквих кркана, обожаватеља светога Зорана, о крађи од стране ДСС-а.
Па да ли си ти ћорав да не видиш ко је покрао --- неуморна екипа предвођена Лабусом, Динкићем, Ђелићем, ..., калакурцијом консултантском белосветском.
Наравно, да је свети Зоран Ђинђић био апсолутни аматер, њему су наведени продавали бајке, а њега накурили да након неколико месеци крене хајка на ДСС. Шта мислиш зашто !?
Пошто нисам сигуран да ћеш погодити одговор, јер ако ниси укапирао до сада, нити нећеш --- па да могу несметано да краду.
Успут --- ионако су се са Туњавим изругивали и стално говорили нека се он игра са уставима и законима, то се не маже на хлеб итд...
На жалост, још увек постоји много људи који не схватају да се управо устав и закони мажу на хлеб - и то као први слој намаза на сваком парчету хлеба.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:44 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

i popišanu facu premijera....


Njemu je faca uvek takva otkad se domogao vrha države, po savetu PR-ova, i ostalih marketinških službenika, tako da mi to ne govori ništa. Za ovo prvo i drugo bih mogao da se složim da ima elemente sumnjivog...Mada, ako su se već latili posla, to jest muljanja sa džakovima, koji su onda moj namestili da ovim evroskepticima (kako oni vole sebi da tepaju) na kraju fali samo jedan glas? Mislim, ne mogu da verujem da ni to nisu bili sposobni da izvedu kako treba, ako je tačno to što ovde tvrdite, da je krađe glasova bilo.

urbana_gerila urbana_gerila 15:05 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

srdjan.pajic
Mislim, ne mogu da verujem da ni to nisu bili sposobni da izvedu kako treba, ako je tačno to što ovde tvrdite, da je krađe glasova bilo.



e, jbg, pumo - ispade da si ti jedini od blogogastosa koji nema ekstrasenzitivnu sposobnost brojanja glasova.
vcucko vcucko 15:06 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

srdjan.pajic
i popišanu facu premijera....


Njemu je faca uvek takva otkad se domogao vrha države, po savetu PR-ova, i ostalih marketinških službenika, tako da mi to ne govori ništa. Za ovo prvo i drugo bih mogao da se složim da ima elemente sumnjivog...Mada, ako su se već latili posla, to jest muljanja sa džakovima, koji su onda moj namestili da ovim evroskepticima (kako oni vole sebi da tepaju) na kraju fali samo jedan glas? Mislim, ne mogu da verujem da ni to nisu bili sposobni da izvedu kako treba, ako je tačno to što ovde tvrdite, da je krađe glasova bilo.


Postoje dve varijante, obe su moguće:
- 4 (i slovima: četiri) dana i noći su vukli i navlačili dok nisu nekako stigli do tog -0,25 glasa (znači nije ni jedan ceo glas), ili
- svesno izazivaju i keze se u facu svima, jer im se može.
Pri tome, čak i nije važno da li je i iz koje ambasade dat bilo kakav nalog.
Ako ti je bilo koja od ove dve varijante prihvatljiva, tvoja stvar. Ali onda, sve što kažeš o bilo kakvoj političkoj temi, mački o rep. Toliko, hvala.
urbana_gerila urbana_gerila 15:09 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

vcucko
Postoje dve varijante, obe su moguće:
- 4 (i slovima: četiri) dana i noći su vukli i navlačili dok nisu nekako stigli do tog -0,25 glasa (znači nije ni jedan ceo glas), ili
- svesno izazivaju i keze se u facu svima, jer im se može.
Pri tome, čak i nije važno da li je i iz koje ambasade dat bilo kakav nalog.
Ako ti je bilo koja od ove dve varijante prihvatljiva, tvoja stvar. Ali onda, sve što kažeš o bilo kakvoj političlkoj temi, mački o rep. Toliko, hvala.



naravno, sasvim je nemoguća treća varijanta po kojoj stvarno fali taj jedan glas.
vcucko vcucko 15:25 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

urbana_gerila


naravno, sasvim je nemoguća treća varijanta po kojoj stvarno fali taj jedan glas.

Da ne ponavljam bradatu priču o mrmotu i čokoladi.
Već sam negde napisao: normalan vladar bi u datoj matematičkoj situaciji lično popunio taj jedan listić, ispao džek i nastavio, jači nego pre.
Ovaj ako ti je normalan, onda u redu...
urbana_gerila urbana_gerila 15:52 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

vcucko
urbana_gerila


naravno, sasvim je nemoguća treća varijanta po kojoj stvarno fali taj jedan glas.

Da ne ponavljam bradatu priču o mrmotu i čokoladi.
Već sam negde napisao: normalan vladar bi u datoj matematičkoj situaciji lično popunio taj jedan listić, ispao džek i nastavio, jači nego pre.
Ovaj ako ti je normalan, onda u redu...


to, ni u kom slučaju, ne bi bio normalan vladar, a još manje vladar koji poštuje načela demokratije.
milisav68 milisav68 16:13 02.05.2016

Re: Meni se cini da je stvar diktirana

srdjan.pajic
Njemu je faca uvek takva otkad se domogao vrha države, po savetu PR-ova, i ostalih marketinških službenika, tako da mi to ne govori ništa.

Da, ali sada je bila baš posebno popišana i posrana, plus što su (zajedno sa ostalima) prilično kasnili sa konferencijom za štampu, koja je posle 2000. uglavnom počinjala dva/dva i po sata posle zatvaranja biračkih mesta.

Mislim, ne mogu da verujem da ni to nisu bili sposobni da izvedu kako treba, ako je tačno to što ovde tvrdite, da je krađe glasova bilo.

Pa smanjivali su svima koliko su mogli, a ovi su očigledno imali najmanje glasova.

Evo ti LINK na NSPM sa saopštenjem i dokazima Dveri o muvanju glasovima sa Kosova.

A evo jedan Twitter nalog sa dokazima o muvanju u Beogradu.

Plus što je poništeno glasanje na mnogo mesta, pored ovih što je bilo u medijima, ima još za koje nije bilo, kao što je u jednom selu u mojoj opštini (Kusatku, koje ima pet-šest hiljada stanovnika).

Klasična diktatorska zamka, gde niko od ulizica nije smeo da saopšti lošu vest, pa se krenulo sa brljanjem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana