Gost autor| Istorija| Kultura| Region| Religija

Датуми, православље, нова фаза рата цивилизација ?

principessa_etrusca RSS / 14.05.2016. u 11:36

Гост аутор: anonymous

Датуми 

Историја није нешто што нам се само догађа, она се и ствара. Историју пишу победници. У њој је уписан однос моћи. Историја се памти по датумима који овековечују славу победника, и понижење побеђеног. Датуми се брижљиво бирају.

Данас 14. маја 2016. године, у Бањалуци заказан је протестни митинг под слоганом: „Ослободимо Српску"

Неки од догађаја који су се догодили на данашњи дан : 
• 1811. — Педро Хуан Кабаљеро, Фулхенсио Јегрос и Хосе Гаспар Родригез де Франсија су збацили шпанског гувернера Парагваја и прогласили независност од Шпаније.
• 1948. — Давид Бен-Гурион је јавно прочитао Декларацију о оснивању државе Израел.
• 1955. — Осам комунистичких земаља је у Варшави потписало уговор о оснивању Варшавског пакта.
• 1999. — У ваздушним ударима НАТО на СР Југославију погођена колона избеглица код села Кориша на Косову, при чему је погинуло 87 особа, међу којима је највећи број деце.
• 2015. — Виши суд у Београду рехабилитовао је генерала Драгољуба Михаиловића и вратио му грађанска права која су му била одузета у Београдском процесу.

Православље 

На Ускрс један од највећих празника православних хришћана гореле су 4 православне цркве
У Њујорку, Мелбурну, Сиднеју, на северу Русије .
У САД , Аустралији , Европи.

У три државе и на три континента. 

Српска, грчка, македонска, руска . 

Све четири – православне . 




Нова фаза Рата цивилизација ?

Путин упозорио o планираним крвавим сукобима у Републици Српској . Према новодима руских обавештајаца Запад спрема серију дестабилизирајућих протеста у Бањалуци, Скопљу,Београду…..

ЛИНК


17. априла ове године одржана је међународна научна конференција у организацији Фонда стратешке културе о резултатима демократизације и будућим претњама и могућој дестабилизацији Региона.

Историја се данас догађа и ствара у Бањалуци, али истовремено и у Београду , Паризу, Бриселу, Лондону, Москви, Истамбулу, Њу Делхију, Техерану, Пекингу , Њујорку ……

Историја је једна . Свима нама - заједничка.

 



Komentari (255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 15:25 16.05.2016

Čizs...

Uostalom, mislim da nedavno vaskrsla redakcija Bloga B92 treba da zabrani goste-autore, pre no što se voznese u nebo.

Mač je u njenim rukama.


srdjan.pajic srdjan.pajic 01:32 17.05.2016

Re: Čizs...

(komesar) tyson
Uostalom, mislim da nedavno vaskrsla redakcija Bloga B92 treba da zabrani goste-autore, pre no što se voznese u nebo.

Mač je u njenim rukama.



Ili bar da budu dosledni i lepo vrate omegi autorsku opciju. Ne vidim zbog čega bi on trebalo da bude na bilo koji način diskriminisan na blogu.
krkar krkar 02:43 17.05.2016

Re: Čizs...

treba da zabrani goste-autore


Ne treba sasvim da ih zabrani. Ali treba da zabrani da novi autori ugošćavaju ikoga prvih, recimo, 12 meseci.

Kao kod vozačkih dozvola. Kad stekneš iskustvo tek onda može bez ograničenja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:54 17.05.2016

Re: Čizs...

krkar
treba da zabrani goste-autore


Ne treba sasvim da ih zabrani. Ali treba da zabrani da novi autori ugošćavaju ikoga prvih, recimo, 12 meseci.

Kao kod vozačkih dozvola. Kad stekneš iskustvo tek onda može bez ograničenja.


A kad smo već kod datuma, da ostanemo na temi bloga:

odličan tekst, izvrsna naučno zasnovana argumentacija, ja sam se već spakovao i noćas spavam u podrumu >> LINK
krkar krkar 03:39 17.05.2016

Re: Čizs...

A kad smo već kod datuma, da ostanemo na temi bloga:

odličan tekst, izvrsna naučno zasnovana argumentacija, ja sam se već spakovao i noćas spavam u podrumu >> LINK


Meni ne može ništa taj smak, blizu sam pravoslavne crkve.

Ali taj asteroidom ću te, asteroidom ćeš me rat bi mogao biti interesantan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:26 17.05.2016

Re: Čizs...

krkar
A kad smo već kod datuma, da ostanemo na temi bloga:

odličan tekst, izvrsna naučno zasnovana argumentacija, ja sam se već spakovao i noćas spavam u podrumu >> LINK


Meni ne može ništa taj smak, blizu sam pravoslavne crkve.

Ali taj asteroidom ću te, asteroidom ćeš me rat bi mogao biti interesantan.


Izgleda nista od smaka, bar ovog asteroidnog dela: na Portoriku je vec sutra, a nista ne javljaju na cnn-u.
Mozda je prorocanstvo po julijanskom kalendaru? Majanskom julijanskom. Gde je omega, sad kad je najpotrebniji?!

principessa_etrusca principessa_etrusca 08:03 17.05.2016

Re: Čizs...

krkar
treba da zabrani goste-autore


Ne treba sasvim da ih zabrani. Ali treba da zabrani da novi autori ugošćavaju ikoga prvih, recimo, 12 meseci.

Kao kod vozačkih dozvola. Kad stekneš iskustvo tek onda može bez ograničenja.

Добра идеја. То би омогућило новим ауторима да изграде свој профил и своје теме, без "издавачког" притиска. У међувремену, ready to oblige.
tyson tyson 11:11 17.05.2016

Re: Čizs...

Ne treba sasvim da ih zabrani. Ali treba da zabrani da novi autori ugošćavaju ikoga prvih, recimo, 12 meseci.

Pa hajd' može i tako, ako već mora da otupi oštrica revolucionarne pravde...

VIP je ubr odavno izgubio smisao, još onda kada se odustalo od početne ideje da poznati pišu blogove. Dakle imamo autore i imamo čitaoce i komentatore. Redakcija po nekim svojim kriterijumima bira ko će pisati a ko komentarisati, i šta ima sad tu da piše i kurta i murta?! Kad vidim da je XY objavio/la novi blog, očekujem da vidim tekst tog autora. Ako mene pitaš.

Veliki je internet, pa ako neko ima potrebu da piše - široko mu polje. Pogledaj samo ovaj blog na kome smo


Milan Novković Milan Novković 11:49 17.05.2016

Re: Čizs...

tyson
Ne treba sasvim da ih zabrani. Ali treba da zabrani da novi autori ugošćavaju ikoga prvih, recimo, 12 meseci.

Pa hajd' može i tako, ako već mora da otupi oštrica revolucionarne pravde...

VIP je ubr odavno izgubio smisao, još onda kada se odustalo od početne ideje da poznati pišu blogove. Dakle imamo autore i imamo čitaoce i komentatore. Redakcija po nekim svojim kriterijumima bira ko će pisati a ko komentarisati, i šta ima sad tu da piše i kurta i murta?! Kad vidim da je XY objavio/la novi blog, očekujem da vidim tekst tog autora. Ako mene pitaš.

Veliki je internet, pa ako neko ima potrebu da piše - široko mu polje. Pogledaj samo ovaj blog na kome smo


Meni je sama ideja da se nekome danas uskrati pravo da piše besmislena, i anticivilizacijska. Više mi je neko nefleksibilno držanje za inferiornu prošlost.

Ta prošlost je bila supplier-centric: neko piše, ostali čitaju i nema neke velike povratne sprege niti načina da nepisac olako postane pisac.

Ceo Internet, revolucija, je to okrenuo naopako, to mu je, velikim delom, smisao:

- Pomerio je svet u consumer-centric stranu (tako i treba, potrošača je redovima veličine više nego proizvođača pa oni, uglavnom, treba da diktiraju "protok", u kvalitetu i kvantitetu.

- Pa je pomerio tu nefleksibilnu ponudu utoliko što sad genije koji pre nije imao šansu može više da ponudi nego negenije koji je na neki način dobio šansu u prošlosti. Tj svi imaju šansu da nude šta god da im se nudi.

B92 blog nije idealan, ali jako malo mu fali:

- Treba ti 30 sekundi da oceniš da li ti je blog interesantan ili ne. To je max, recimo, 2 minuta dnevno. Često i manje, pošto neke autore uvek čitaš, a neke nikad.

- A i to ti retko treba, samo ako se desi da svi tvoji omijeni autori imaju goste. To se skoro nikad ne dešava pa ti, u stvari, treba, u proseku 10 sekundi dnevno. To nije vredno kukanja i komentarisanja. Evo zašto:

1. Ti možeš da napraviš svoju listu popularnih autora. Možeš da ih imaš 5 ili 50, ti biraš.

2. I gore desno imaš link samo na njihove tekstove.

3. Ako si u žurbi pa nemaš za njih vremena, iako su ti favourites, onda radiš ovih 30 sekundi po tekstu i stavljaš tekstove u favourites.

Znači sve, ali baš sve imamo na B92 osime jedne stvari:

- Nemaju svi autorsku opciju, a MORALI bi da je imaju, šteta je što dozvoljavate da taku, u relativnom smislu, u odnosu na tehnološku revoluciju, starite kako starite

A VIP stranica, ja nikad, baš nikad ne idem na nju, ona je meni potpuno beskorisna, osim što mi je B92 servira po defaultu. Nego idem na sve blogere gde onda biram favorite:

- Ako imam mnogo vremena za blogovanje onda biram više favorita u tekstovima i tamo jurim nove komentare

- Ako imam malo vremena onda biram manje tekstova i čitam komentare, a samo prelećem preko "svi blogeri" stranice

Ja mislim da smo ovoga svesni svi, nego prosto volimo te kritičke osvrte
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:13 17.05.2016

Re: Čizs...

Милане, апсолутно се слажем да сви треба да имају ауторску опцију. Веома брзо би се искристалисало чије текстове желимо да читамо, а чије не, као што сада знамо са ким на блогу може да се има смислена дискусија, а са ким не.

Када сам ја прихватила понуђену ауторску опцију, нисам имала идеју да будем "издавач". Истовремено, потпуно ми је бесмислена идеја да неко не може да објави ауторски текст и мој скромни допринос демократизацији овог места је у томе да сам дала платформу људима који су имали нешто да кажу.
tyson tyson 12:58 17.05.2016

Re: Čizs...

Milan Novković

principessa_etrusca

Ma, neka cveta hiljadu cvetova, kako lepo reče drug Mao. Svako ima svoje mišljenje, i tako treba da ostane.

Ja svakome dam šansu i zavirim u svačiji blog, kad sam na ovom mestu, tako da to traje duže od desetak sekundi. Onda i očekujem da vidim misli tog autora, a ne nekog bezveze. S druge strane, ne pridajem Bogu B92 toliko pažnje da bih se bavio personalizacijom - konfigurisanjem, odabirom omiljenih blogera, itd. No, to sam samo ja.

Niko nikome ne uskraćuje slobodu izražavanja, pisanja; kao što rekoh, postoji onoliko otvorenih platformi za blogovanje, može da piše ko šta i koliko hoće. Ovde su pravila takva kakva su, i svi ih prihvatamo boravkom na ovom mestu.

Mora da se zna neki red


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:54 17.05.2016

Re: Čizs...

Mora da se zna neki red


Slažem se, inače ćemo brzo da se podavimo u đubretu od blogova. Na primer, onaj feniks, ajd što piše idiotske smarajuće blogove u beskonačno nastavaka, nego je krenuo i po drugim blogovima da reklamira te svoje uratke. Ok, nije problem preskočiti blog, ili preskrolovati komentar, mada su neki komentari običan cut and paste, i sami veličine teksta na blogu, kao da je bogzna koliko teško ostaviti samo hiperlink. Ali zamisli da svaka dileja koja je otkrila tastaturu i čari iznošenja svojih razmišljanja bez prepreka i ograničenja krene ovde da istovaruje svoje mentalne proizvode? Na šta bi ovo mesto onda ličilo?
Milan Novković Milan Novković 19:52 17.05.2016

Re: Čizs...

Ali zamisli da svaka dileja koja je otkrila tastaturu i čari iznošenja svojih razmišljanja bez prepreka i ograničenja krene ovde da istovaruje svoje mentalne proizvode?

Zavisi kako gledaš na svet

Ti vidiš previše dileja, a ja vidim previše cool likova.

Zamisli, isto tako, da baš Tyson najbolje zna neke stvari o kojima mi drugi autori pišemo, a nema autorsku opciju, pa neće da se hvali.

Pa još zamisli da ne komentariše mnogo pa ti nije lako prepoznati da je jako dobar.

Pa zamisli da nije samo dobar, nego svetski autoritet.

S druge strane:
Na šta bi ovo mesto onda ličilo?

Kakve veze ima uopšte na šta liči ako ti ono što ne voliš ne iskače pred očima? Tj zašto ti više smeta da svi pametni imaju autorsku opciju ako će se provući i neka dileja, od toga da ti se ne provuče ni jedna dileja ali da ni većina pametnih nema autorsku opciju?

Pogotovo, zašto ti to smeta ako su ti dileje nevidljive, eno ima milijardu ljudi na Fejsu, da li bi ga trebalo ukinuti zato što ima pola milijarde dileja, 100 miliona, 10 hiljada, kako se to uopšte odlučuje?!

I sada, zamisli da svi imaju autorsku i tekstovi im pojavljuju pod "Svi blogeri". Pa zamisli da su svi sadašnji autori tamo gde je sada VIP.

Ti, prosto, NIKAD ne moraš da zaviriš u "Svi blogeri". Zašto bi ti oni tamo smetali?

A ako imaš 100 autora u VIP sekciji i neki ti se ne čitaju staviš one koji ti se čitaju u svoju Favourites listu. Recimo da je to sat posla, a meni evo skoro pa 10 godina na blogu. Zanemarljivo.

Tako, bar ja to tako vidim, ako mi smeta da neko piše koga ja uopšte ne vidim, meni je to ekvivalentno kao da mi smeta što je uopšte živ

Ja sam pre umeo češće da potegnem temu toga kako u Srbiji ljudi previše dijagnustikuju loše i samo o tome pričaju. Pa su mi rekli kako je meni lako tako pričati kad ne živim tamo nego živim u dramatično udobnijoj sredini.

I to je tačno.

Ali stvarno ljudi imaju tendenciju da pretaraju sa negativnom, ja i dalje ne vidim razloga za baš tolikom strašću za kritikovanjem i primećivanjem lošeg, pogotovo ako smo pre toga nekoliko desetina puta primetili da je isto toliko ljudi primetilo i osvrnulo se na isto to loše.

Dok se nešto i ne "ložimo" previše na pozitivno.

Primer, nisam znao da li HCM ima autorsku, proverim i vidim da je imao poslednji tekst pre 7.5 godina. Nemam pojam da li su mu oduzeli autorsku ili je prestao da piše. Zamisli da je nikad nije imao.

A ovih dana se javio i mi primetili da najviše zna o biljkama, zna "sve".
Zamisli da mu se pisalo o biljkama, al kaže "jbg, nemam autorsku", neće da traži nigde da gostuje, neće da se hvali, niko ga drugi ne hvali, ...

Gde je tu blog mojo, gomila grumpy, samozadovoljnih faca koja nabija sebi "rejting" treniranjem strogoće
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:55 17.05.2016

Re: Čizs...

Slažem se, inače ćemo brzo da se podavimo u đubretu od blogova. Na primer, onaj feniks, ajd što piše idiotske smarajuće blogove u beskonačno nastavaka, nego je krenuo i po drugim blogovima da reklamira te svoje uratke.

Сасвим је јасно да око овог блога револвирају људи са различитим интересовањима, знањима и искуствима. Неки су нам занимљиви, неки нису, неке читамо, неке прескачемо. Осим квалитета које имају ули немају други, постоје и наша сопствена ограничења, у која бих убројала, пре свега, сопствене предрасуде. (Ово што си ти написао садржи солидну дозу снобизма.)

И ја сам крива: вероватно нисам са довољном пажњом читала шта ти пишеш јер сам те сигурно прерано и неправедно класификовала као некога ко није трансцендирао своје непосредно искуство и чије су идеје у сфери очекиваног, односно уврстила те у групу мање занимљивих. Наравно, починила исти грех који ти чиниш према феликсу.

То што је за тебе оно што феликс пише "идиотско" и "смарајуће" говори о теби, колико и о њему. Ја се не слажем са многим од његових идеја и ставова, али је сигурно да су његове идеје свеже. Шта више можемо да очекујемо?

Ја очекујем интелигентну размену идеја, или макар информација. Некада тога има, некада нема.

Мени самој је требало неколико више година да откријем цео један нови свет ван онога што пишу ВИП блогери и нисам зажалила. Сада имам своју листу људи на које обраћам више пажње.

Милан је увео идеју да треба сви да добију ауторску опцију и ја бих се томе обрадовала. Мислим да је крајње време да се српско друштво опусти и демократизује. Зашто Таса, Милан и ја треба да објављујемо феликсове текстове? Мене заиста не занима да будем туђи издавач, већ да пишем оно што сама желим.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:19 17.05.2016

Re: Čizs...

Ti, prosto, NIKAD ne moraš da zaviriš u "Svi blogeri". Zašto bi ti oni tamo smetali?


Ja apsolutno NIKAD ne virim u Svi blogeri, mislim da nisam nikad kliknuo na taj link. Imam ljude čije tekstove volim da pročitam i podesio sam da mi se pojave na stranici bloga kad je otvorim. Principesa je jedna od njih, i to je to. Ali goste autore ne možeš da isfiltriraš nikako, pogotovu ove što progone narod i po drugim blogovima što sa cut & paste komentarima od pet stranica, što sa samoreklamom na svoja autorska gostovanja.

I nisam se ni bunio toliko glasno protiv kategorije gosta autora, nego protiv toga da svako ima autorsku opciju po defaultu. Ne zato što volim uniformu i ordenje nego zato što je to nepraktično ako ne i pomalo blesavo. Jer da me privlači forma fejsbuka u kojoj svako dodje i prdne šta mu padne napamet, ja bih tamo imao nalog. Ali eto, nemam.

Po meni, ovo što ti Milanče zastupaš je isto kao kad se šetaš po nekom lepom i zavučenom sokaku, gde zalaze fini i interesantni ljudi ili zgodne devojke, ali po kome su počeli da istresaju đubre, jer je kontejner daleko, ili da kenjaju kerovi, i onda se praviš da ne vidiš kaku, ili ako vidiš, onda zaobilaziš mine, jer imaš beskonačno mnogo vremena i dobre volje za to. Umesto da gunđaš kao ja, i ljutiš se što ulicu niko ne čisti, a neodgovorni vlasnici ne kupe za svojim ljubimcima, a što će sigurno dovesti do toga da gorepomenuti (ljudi, cice) počnu da zaobilaze taj tvoj sokak i šetaju se negde drugde.

Mora neko filtriranje da padne, inače ode i ovo mesto dođavola. Znači, zamisli samo nekog talentovanog i pametnog i interesantnog, koji zađe ovamo prvi put i vidi stotine i hiljade "autora" koji lupetaju neke gluposti, da li bi takav, ili takva, onda ovde poželeo da napiše nešto lepo, ili bi pak potražio neko manje prometno mesto? Ovo ne znači da JA treba da budem filter, nego nekakav sistem treba da postoji. Do sada je bilo tako što se neko istakne u komentarima, pa mu ponude autorsku opciju, i to je ok. Ili da ugostiš nekog ako te baš lepo zamoli, ali da ipak držiš nekakav nivo koji ovo mesto podrazumeva, a ne da to radiš samo u ime demokratskih vrednosti.

Tako ja to bar vidim, a daleko od toga da sam grumpy i samozadovoljna stroga faca, više na to gledam kao na stvar higijene, gde ću i sa kim da provodim slobodno vreme, ne samo danas ili sutra, nego i ubuduće.


Milan Novković Milan Novković 22:59 17.05.2016

Re: Čizs...

ovo što ti Milanče zastupaš je isto kao kad se šetaš po nekom lepom i zavučenom sokaku, gde zalaze fini i interesantni ljudi ili zgodne devojke, ali po kome su počeli da istresaju đubre, jer je kontejner daleko

Razumem ideju, ali nije baš to, nego je isto kao da u taj sokak zalaze dileje, pošto smo taj naziv odabrali za comrades koji ne umeju da drže tempo..

Kao što i zalaze, ali ti se onda u tim sokacima ne družiš sa njima pošto ti okice već iskaču zbog tih zgodnih devojaka .

Ono što ja podržavam je lakše za kontrolisanje, nago dileje u lepim sokacima, tamo bar moraš da ih vidiš, iako se ne družš sa njima, a tehnologija na blogu ti omogućava da filtriranje još bolje radiš.

Ok, razumem gostovanja kod tebi popularnih autora, al nema ih baš toliko. Imaš cluster ponekad, kao što i autobusi idu u trojkama, ponekad, što matematika "dokazuje" kao zakon, al evo, u poslenjih 31 blogova imaš samo jedno gostovanje.

A i ok je da stvari ponekad iskoče iz ravnoteže, da nam se genije ne uspava

Betoven se, bre, polivao ladnom vodom po glavi i pravio promaju u kući da mu se genije ne uspava, a mi se uzbuđujemo zbog tu-i-tamo gostovanja
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:09 18.05.2016

Re: Čizs...

Ја се не слажем са многим од његових идеја и ставова, али је сигурно да су његове идеје свеже. Шта више можемо да очекујемо?


Te ideje niti su njegove, niti su sveže. I pogotovu ubrzano gube na svežini ako se ponavaljaju već nekoliko puta, u svim tekstovima kojima je gostovao kod raznih autora, uz minimalnu reformulaciju sadržine. Da ne pominjem da ih doživljavam i kao uvredljive, i prilično agresivne i netolerantne.

No nema veze, da ne ispadne sad da mi je feliks ovde trn u oku, i da imam nešto protiv njega lično, ja samo mislim da je otvaranje autorske opcije svakom ko ovde naiđe ne naročito dobra ideja, iz razloga koje sam naveo. Mada mi se može prebaciti i da sam počeo da nas sve ovde previše ozbiljno doživljavam, što je poriv sa kojim se treba boriti.
emsiemsi emsiemsi 05:14 18.05.2016

Re: Čizs...

srdjan.pajic
Mora da se zna neki red


Slažem se, inače ćemo brzo da se podavimo u đubretu od blogova. Na primer, onaj feniks, ajd što piše idiotske smarajuće blogove u beskonačno nastavaka, nego je krenuo i po drugim blogovima da reklamira te svoje uratke. Ok, nije problem preskočiti blog, ili preskrolovati komentar, mada su neki komentari običan cut and paste, i sami veličine teksta na blogu, kao da je bogzna koliko teško ostaviti samo hiperlink. Ali zamisli da svaka dileja koja je otkrila tastaturu i čari iznošenja svojih razmišljanja bez prepreka i ograničenja krene ovde da istovaruje svoje mentalne proizvode? Na šta bi ovo mesto onda ličilo?

Између твога става о ограничавању и Милановог о неограничавању слободног приступа, ауторства, итд..., наравно да се опредељујем за Миланов став.
Успут --- понекада се запитам како је могуће да људи, наоко, интелигентни, образовани, ... имају проблем са елементарним патосима, а слобода то јесте. Слобода је толико значајна да се, понекада запитам, да ли је чак и базичнија од љубави. Но, тешко је то двоје раздвајати, те ми се чини да људи који не могу да воле друге (обично такви воле само себе), тешко да могу да воле и слободу.
milisav68 milisav68 06:55 18.05.2016

Re: Čizs...

srdjan.pajic
Mada mi se može prebaciti i da sam počeo da nas sve ovde previše ozbiljno doživljavam, što je poriv sa kojim se treba boriti.

Tako je Druže Pajiću, mora da radi samokritika.

E, a u pravu si za ovo što Feliks davi po ostalim blogovima sa istom temom.

A što se tiče autorske opcije svima, ni to nije loša ideja, samo treba da se filtrira recimo tako što bi svako dobio tu opciju godinu dana posle registrovanja (a ako zabrlja da se banuje), i da ne bude na "naslovnoj", nego da bude u "drugoj ligi" sa posebnim linkom pod nazivom - "gušteri" , jer je ova podela na VIP - neVIP izgubila smisao, pošto vrlo malo javnih ličnosti uopšte piše ovde.

Pa kad se neki "gušter" dokaže - onda pređe na naslovnu.

Mislim da bi se tako povećala čitanost i poseta (više love za gazdu), a opet bi se zadržao kakav takav kvalitet.

Milisav the menadžer - ako me sete - sete.
tess tess 08:14 18.05.2016

Re: Čizs...



Milan je kao Gandalf među nama. :)

Da, interesantno, ni ja ne čitam šta piše Pajić.
Jednom prilikom - ima od toga mjesec do dva ili tri - pogledam zašto je blog (ne sjećam se koji) sa toliko komentara, i, kad tamo, vidim opet slučajno (instinktivno) piše Tess i da sam glupa, šta li već. Piše Pajić. Razmislim, sinu mi, nas dvoje smo o humusu razmjenili 2,5 rečenice kod Doksa prošle godine. Nevjerovatno. Ne budi lijena odgovorim "kad je čovjek čkapi kao on, tad nije ni bitno dal je glup". I evo, do danas mislim da je to jedna od mojih mudrijih izjava na ovom mjestu. Sjajna.  Nešto kao "rekli su"..

Pajić i Bogie na onom nekom blogu sistematski šikanirali Emsija, i to sam vidjela kasnije. Sve zarad očuvanja "nivoa i dobrog imidža" bloga. Hm. Raskošno šikaniranje, bi.

Da, ne smeta mi niko i neka piše ko šta hoće o bilo čemu (smatram budalastim ljude koji dolaze prevaspitavati, mijenjati, smatram budalastim većinu moralisanja, ljudi i ne vide da imaju kolektivizam usvojenih stereotipa o dobru i zlu, lijepom i ružnom..). Da li smo na redakcijskom sastanku Praktične žene il u Klubu književnika, kako kad. Što je nekom pristojno, interesantno i fino, vrlo vjerovatno da će meni biti smaranje. Lavor hladne vode mom geniju. Juče ujutro govorim da je onaj blog o Gospodinu i gospođici lavor hladne vode talentima..

A, da, oko tih banovanja na dan-dva da se glava ohladi. O tom sam rekla šta sam imala i ostajem pri svom. I za Felixovo banovanje, bilo je ružno vidjeti šta se desi,  degradacija koju je neko pametno spriječio. I mene neka banuju radi vulgarnosti. Pa šta? Očekivah to na par poslednjih blogova.

p.s. Da li su vratili Narcisa?

p.p.s. I da, već sam upitala Damu sa cvećem kako je ona dobila autorsku a Stjepan ne..samo kažem, samo kažem da ovo o čemu pričate rješavam tj reagujem u hodu..

p.p.p.s. i ako odlučim da pišem o nečemu, o društvenim anomalijama, il kakvi erotićnu pričicu, il o ljubavi prema Gospodu,  ponudio se Princi, ne, (autorska mi nije potrebna, nije mi ni pala na pamet, što ne znači da oni koji bi o nečemu pisali ne mogu jednostavno da je potraže kod moderatora i dobiju), te, i to je riješeno, što se mene tiče..

:)

I daj sa tim Krkarom vidite šta će te. Ako me pitate, on i takav "siledžija" ima više integriteta od onih koji ćute i preporučuju kad se neko šikanira. Krkar je ok.
Princippesa, banuj ga. Sve je bolje od kolektivne agonije na dnevnoj bazi i žrtve u njoj. Lovci i Bambi.

Lijep dan želim.
krkar krkar 08:51 18.05.2016

Re: Čizs...

p.s. Da li su vratili Narcisa?


Nisu i to je sramota.

Ja sam pisao moderaciji i molio da vrate Narcisa, čim je nestao, ali nikakvog odgovora dobio nisam a Narcisa nema (koliko znam).
milisav68 milisav68 09:08 18.05.2016

Re: Čizs...

tess
Da li smo na redakcijskom sastanku Praktične žene il u Klubu književnika, kako kad. Što je nekom pristojno, interesantno i fino, vrlo vjerovatno da će meni biti smaranje.

A ti si iznad toga.

Idi begaj.
angie01 angie01 09:23 18.05.2016

Re: Čizs...

slazem se i sa Milanom i sa Pajketom,...na neki nacin:)

vise puta sam rekla da bi trebalo da imaju opciju pisanja svi koji bi zeleli nesto da kazu u tom smislu-brzo ce se videti da li to cemu ili ne,

da vip vise nema smisla, od kada nema poznatih, a narocito sto su na taj nacin sakriveni tekstovi onih koji nemaju taj status, da ne pominjem da mnogi bez tog statusa , iako sakriveni, imaju vecu citanost, preporuke,...i izbora ostalih blogera,...,sto je samo na stetu samog bloga- mislim, zasto se ti tekstovi ne bi videli za sve?

ali da svaki medij ima i neku uredjivacku politiku-sto je normalno, jer bi inace sve bilo dozvoljeno, a to je hao, a ne sprecavanje slobode govora,

sta bi to trebalo da bude, pise u nasem pravilniku, a to su uobicajene osnovne stvari neke normalne komunikacije,

evo, npr, clana jedan iz naseg disklejmera, koji vazi apsolutno za sve medije,


Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.


i koji se u poslednje vreme vise puta krsio- da sada ne imenujem, svi ce prepoznati,

kako da vam kazem, pa ima sajtova gde su takvi tekstovi i razmisljanja pozeljni- stormfront, npr, pa ko ima potrebu nek ide lepo tamo i nek siri sve te retrogradne i destruktivne ideje,...prosto je bolesno da se pod parolom slobode govora ispisuju sovinisticke i fasiticke recenice, a sve pod parolom nekog patrijotizma....i jos se oni koji na to skrecu paznju, targetiraju kao nepatvoreno zlo-boldovano, sa svekvazi filozofijom o tom neprijateljskom kukolju koji sprecava da se "istina" kaze.

bilo bi prilicno bez/veze, da se oko tih nekih osnovnih stvari nismo jos dogovorili.
angie01 angie01 09:24 18.05.2016

Re: Čizs...

Nisu i to je sramota.


niko ne zna ni zasto je banovan.
tess tess 10:05 18.05.2016

Re: Čizs...

milisav68
tess
Da li smo na redakcijskom sastanku Praktične žene il u Klubu književnika, kako kad. Što je nekom pristojno, interesantno i fino, vrlo vjerovatno da će meni biti smaranje.

A ti si iznad toga.

Idi begaj.

tess tess 10:08 18.05.2016

Re: Čizs...

krkar
p.s. Da li su vratili Narcisa?


Nisu i to je sramota.

Ja sam pisao moderaciji i molio da vrate Narcisa, čim je nestao, ali nikakvog odgovora dobio nisam a Narcisa nema (koliko znam).

Hm. Čudno mi i to banovanje i što ga ne vraćaju. Nerazumljivo.
krkar krkar 10:46 18.05.2016

Re: Čizs...

Hm. Čudno mi i to banovanje i što ga ne vraćaju. Nerazumljivo.


Pretpostavljam da se popičkarao sa moderacijom. Ne bi bio prvi slučaj koji je nahranio govnima moderatorku pa bio banovan. Znam za najmanje 3 od kojih se jedan, doduše, vratio. Pod drugim imenom ali se zna(lo) ko je i nije nikad više banovan.

A Narcis, bivši Dragoljub, jeste.
angie01 angie01 10:59 18.05.2016

Re: Čizs...

Pretpostavljam da se popičkarao sa moderacijom


imam sasvim drugu teoriju, koja je u nekoj vezi i sa time, sto stjepana uredno preskacu za opciju pisanja, iako je izvanredan autor.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:11 18.05.2016

Re: Čizs...

Чини ми се да смо сви ми толико навикли на поделу на 'подобне' и 'неподобне' као на неки природни поредак, да Миланова идеја изгледа сасвим револуционарно. Претпостављам да је већини потребно мало времена да се навикну на њу.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:15 18.05.2016

Re: Čizs...

angie01
Pretpostavljam da se popičkarao sa moderacijom


imam sasvim drugu teoriju, koja je u nekoj vezi i sa time, sto stjepana uredno preskacu za opciju pisanja, iako je izvanredan autor.

Не знам о томе, али бих волела да и Стјепан, и ти, и Теса објављујете.
angie01 angie01 11:18 18.05.2016

Re: Čizs...

Чини ми се да смо сви ми толико навикли на поделу на 'подобне' и 'неподобне'


to uopste NIJE ta podela, nego naprosto civilizacijska norma gde je dogoverono da neke stvari nisu bas normalne i prihvatljive,...zato postoje i drugi zakoni, da ne bi svako radio bas sve sto mu padne na pamet.
angie01 angie01 11:21 18.05.2016

Re: Čizs...

Не знам о томе, али бих волела да и Стјепан, и ти, и Теса објављујете.


ja sam opciju pisanja dobila jos kada se ona dobijala glasanjem-onaj broj vip izbora je nekada imao tu funkciju, a i autor bloga b92, Dejan Restak, je povremeno objavljivao konkurse sa tom svrhom, pa su se blogeri izjasnjavala,...kao i za sve drugo.

za stjepana i tes se slazem!
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:25 18.05.2016

Re: Čizs...

angie01
Чини ми се да смо сви ми толико навикли на поделу на 'подобне' и 'неподобне'


to uopste NIJE ta podela, nego naprosto civilizacijska norma gde je dogoverono da neke stvari nisu bas normalne i prihvatljive,...zato postoje i drugi zakoni, da ne bi svako radio bas sve sto mu padne na pamet.

Ја подразумевам поштовање правила блога.
krkar krkar 11:27 18.05.2016

Re: Čizs...

Миланова идеја изгледа сасвим револуционарно. Претпостављам да је већини потребно мало времена да се навикну на њу.


Već smo jednom imali tu revoluciju po kojoj neko uređuje tuđe privatno vlasništvo. Većina se navikla na nju kad su im podeljeni društveni stanovi da ćute i odreknu se bilo kakvog integriteta.
angie01 angie01 11:31 18.05.2016

Re: Čizs...

Ја подразумевам поштовање правила блога.


khm, pa, jasno ti je da sovinisticki tekstovi sa fasistoidnim porukama, podelama i klasifikacijom, onih nasih i onih koji to nisu, i definisanjem zla u otelotvorenju ovih drugih, daleko premasuje potpuno nepostovanje osnovnih normi gradjanskog uredjenog drustva, a i disklejmera ovog portala.
tess tess 11:50 18.05.2016

Re: Čizs...

krkar
Hm. Čudno mi i to banovanje i što ga ne vraćaju. Nerazumljivo.


Pretpostavljam da se popičkarao sa moderacijom. Ne bi bio prvi slučaj koji je nahranio govnima moderatorku pa bio banovan. Znam za najmanje 3 od kojih se jedan, doduše, vratio. Pod drugim imenom ali se zna(lo) ko je i nije nikad više banovan.

A Narcis, bivši Dragoljub, jeste.

Pazi da mi nije palo na pamet..
Milan Novković Milan Novković 13:26 18.05.2016

Re: Čizs...

krkar
Миланова идеја изгледа сасвим револуционарно. Претпостављам да је већини потребно мало времена да се навикну на њу.


Već smo jednom imali tu revoluciju po kojoj neko uređuje tuđe privatno vlasništvo. Većina se navikla na nju kad su im podeljeni društveni stanovi da ćute i odreknu se bilo kakvog integriteta.

Ovo nikako nije revolucija, a kao ideja/mišljenje uopšte nije revolucionarno.

Ajd što većina društvenih mreža tako radi, nego je B92 to imao, blogeri su sistem popularno zvali "podpalublje".

Tamo se pojavilo mnogo jako talentovanih autora, za neke je bilo za očekivati, za neke ne.

Pa se cela teza svodi na to da je, verovatno, i samom B92 mnogo veća korist nego šteta od tako neke ideje:

- Ovo "verovatno" je bitno pošto je onomad, ako sam ja dobro razumeo, osnovna prepreka, i trošak tako nečemu bio pravni rizik, gde su B92 mislili da moraju, u ime menadžmenta tog rizika, da pročitaju svaki blog i svaki komentar. Zbog toga je onda taj sistem i ugašen.

- Pod pretpostavkom da B92 to više ne rade, ne čitaju sve blogove pa komentare, i da rizik može da se svede na jako mali disklejmerima, pravilima, našim prihvatanjem uslova:

1. Tehnološki troškovi su jako mali, skoro nikakvi

2. Softver već sada omogućava svakom blogeru da precizno definiše šta mu, od blogova, "iskače" pred očima a šta ne.

Sa ovako nekim dodacima B92 Blog je onomad imao šansu da bude potpuno jedinstvena platforma, na opštu korist, gde se javne ličnosti mešaju sa manje javnim, a gde mnoge nove javne ličnosti postaju po prirodi svog talenta i znanja, a manje veza i preporuka.

I bez ove jedinstvenosti blog je onomad podriven gomilom agresivnog, neartikulisanog i na trenutke skoro pa bolesnog svađanja, pa su mnogi značajni autori vremenom otišli.

A na način kako se sada postavljaju novi autori mnogi kvalitetni, a sada nepoznati autori nikad neće dobiti šansu, ili će otići i zaboraviti na blog.

I ovo je samo moje mišljenje, nikako agresivno, nametljivo niti sa trunkom revolucionarnog, sasvim moguće pogrešno.
Milan Novković Milan Novković 13:31 18.05.2016

Re: Čizs...

Jer da me privlači forma fejsbuka u kojoj svako dodje i prdne šta mu padne napamet, ja bih tamo imao nalog

Srki, iako nije toliko bitno, ne radi Fejsbook tako. Tamo imaš potpunu kontrolu nad razmenom koja se tebe tiče.

Naravno, danas sa softverom možeš svašta, issues koje ti potežeš su potegnuli i ostali do te mere da si zaštićen koliko hoćeš.

Na Fejsu, npr, možeš da napraviš neke ljude potpuno "nevidljivim", ako ti toliko smetaju, pa čak ne vidiš njihove priloge ni na tuđim "blogovima"
emsiemsi emsiemsi 13:49 18.05.2016

Re: Čizs...

principessa_etrusca
Чини ми се да смо сви ми толико навикли на поделу на 'подобне' и 'неподобне' као на неки природни поредак, да Миланова идеја изгледа сасвим револуционарно. Претпостављам да је већини потребно мало времена да се навикну на њу.

Неки се на то никада неће моћи навикнути. Нису они криви за то.
emsiemsi emsiemsi 13:53 18.05.2016

Re: Čizs...

Milan Novković

...

A na način kako se sada postavljaju novi autori mnogi kvalitetni, a sada nepoznati autori nikad neće dobiti šansu, ili će otići i zaboraviti na blog.

I ovo je samo moje mišljenje, nikako agresivno, nametljivo niti sa trunkom revolucionarnog, sasvim moguće pogrešno.

Ја нећу никада добити шансу.
Но, ја нећу нити отићи, осим, ако ме не отерају антиСрби.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:52 18.05.2016

Re: Čizs...

Ovo nikako nije revolucija, a kao ideja/mišljenje uopšte nije revolucionarno.

Изненађена сам да не препознајеш револуционарност свог предлога на овом блогу.
Овде си довољно дуго да би требало да памтиш разна брисања и бановања многих који се на неки начин нису уклопили.
Блогер чија је последња инкарнација Феликс Крул се није дао ућуткати, али многи су се покупили и отишли.
Са друге стране, велики број тзв. ВИП блогера је имао неку своју агенду и прилично краткотрајан интерес за ову причаоницу.
angie01 angie01 15:57 18.05.2016

Re: Čizs...

Овде си довољно дуго да би требало да памтиш разна брисања и бановања многих који се на неки начин нису уклопили.


pa nije sve bas stalo pod tu tvoju definiciju, svaki slucaj ima svoje karakteristike.


Блогер чија је последња инкарнација Феликс Крул се није дао ућуткати, али многи су се покупили и отишли.


nije uopste stvar da se bilo ko ucutka, pa ni feliks, u njegovom slucaju je stvar toga sta i kako pise i koje su mu namere,...fiksacija i izvedba takve vrste je, khm, skoro kao i kod taxiste ( koja koincidensija:) iz filma koga tumci Robert da Niro,..a sada, to sto se tebi svidja to sto on zagovara, siri, ne znam ni kako da nazovem taj opsesivni progon koji nije ni malo bezazlen, pa svemu dajes prihvatljivo, pa i herojsko tumacenje, to je vec nesto sasvim drugo i ne bas simpaticno.



i ako smem da napomenem, kada je vec Milan pomenuo podpalublje- sa tog mesta sam ja kopirala i to bez pitanja, krkijev tekst i postavila ga ovde:))),....i tako je pocela njegova era,...dobro, dobro, dobio bi on opciju i bez mene, al cisto kao kuriozitet, s obzirom na kasnije odnose:))),


i drugi su prenosili tekstove iz podpalublja i to je bilo super,....moji kandidati su svi dobili opcije pisanja i to vip, al je zato meni poduzet taj status:))).


urbana_gerila urbana_gerila 16:00 18.05.2016

Re: Čizs...

angie01
fasisodinim


fašistoidnim, sa "t"!

jbt, ono kada lektorišeš samo zbog toga što ti je muka od konstantnog praznoslovlja...
angie01 angie01 16:09 18.05.2016

Re: Čizs...

jbt, ono kada lektorišeš


ug-gilti es cardzd!....rekoh vise puta, em kucam do mojega, em mi baguju tipke, jer su pune hrane, pica, i grickalica,...pa ja pritisnem u prazno- a ne proveravam-eto, prastajte.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:35 18.05.2016

Re: Čizs...

angie01

Сваки случај је посебан, али чини ми се да им је заједничко да није баш било много толеранције за "различите". Ја сам навела феликса као упечатљив пример после његова недавна три наставка, не као некога са чијим се ставовима слажем, већ као блогера који је показао изузетну упорност да баш овде објављује, можда и опсесивност. Уопште томе не дајем било какво херојско значење, једноставно је он видљив јер је био упоран, док многи други нису, већ су тихо отишли.
emsiemsi emsiemsi 16:37 18.05.2016

Re: Čizs...

angie01

...
i ako smem da napomenem, kada je vec Milan pomenuo podpalublje- sa tog mesta sam ja kopirala i to bez pitanja, krkijev tekst i postavila ga ovde:))),....i tako je pocela njegova era,...dobro, dobro, dobio bi on opciju i bez mene, al cisto kao kuriozitet, s obzirom na kasnije odnose:))),


i drugi su prenosili tekstove iz podpalublja i to je bilo super,....moji kandidati su svi dobili opcije pisanja i to vip, al je zato meni poduzet taj status:))).



Ееее, до мојега !
Баш си нашла кога ћеш да копираш.
Успут --- не могу да верујем да су брилијантном уму попут тебе редуковали статус.
Како ли је већ писао онај Србин у "Осману" --- Коло среће уоколи вртећи се не престаје, ко би гори, ето је доли, а ко доли, горе устаје, или тако некако. Ја не сумњам да ће доћи време када ће твоје генијалне мисли бити поновно препознате као нешто толико вредно да се издвоји.
Успут 2 --- да ли ме још увек сматраш нацистом или, пак, само фашистом ако се случајно усудим поменути да није лако бити Србин !? Да ли је бити Србин и даље санкционисано говоро-мрзилачким законима ?
emsiemsi emsiemsi 16:39 18.05.2016

Re: Čizs...

principessa_etrusca
angie01

Сваки случај је посебан, али чини ми се да им је заједничко да није баш било много толеранције за "различите". Ја сам навела феликса као упечатљив пример после његова недавна три наставка, не као некога са чијим се ставовима слажем, већ као блогера који је показао изузетну упорност да баш овде објављује, можда и опсесивност. Уопште томе не дајем било какво херојско значење, једноставно је он видљив јер је био упоран, док многи други нису, већ су тихо отишли.

Слагали се или не слагали са Феликсом, он је јако начитан човек. Ја сам са уживањем читао његове чаршафе (извини ТасоДебели) у којима је демистификовао оне паланачке сплачине.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:05 18.05.2016

Re: Čizs...

emsiemsi

Слагали се или не слагали са Феликсом, он је јако начитан човек. Ја сам са уживањем читао његове чаршафе (извини ТасоДебели) у којима је демистификовао оне паланачке сплачине.

Чињеница је и да се након овде објављених текстова, Философија паланке одједном нашла у жижи интересовања мејнстрим медија (у Политици су до сада изашла три чланка).
urbana_gerila urbana_gerila 17:13 18.05.2016

Re: Čizs...

principessa_etrusca
emsiemsi

Слагали се или не слагали са Феликсом, он је јако начитан човек. Ја сам са уживањем читао његове чаршафе (извини ТасоДебели) у којима је демистификовао оне паланачке сплачине.

Чињеница је и да се након овде објављених текстова, Философија паланке одједном нашла у жижи интересовања мејнстрим медија (у Политици су до сада изашла три чланка).


i dalje muku mučim da gerilicu ubedim kako nije ništa strašno ako prdne preda mnom, tvrdi kako je primetila da mediji onda intenzivnije počnu o globalnom zagrevanju.
urbana_gerila urbana_gerila 17:18 18.05.2016

Re: Čizs...

emsiemsi
Но, ја нећу нити отићи, осим, ако ме не отерају антиСрби.


tako se sad kaže - osim ako mi poslodavci ne uruče otkaz?
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:28 18.05.2016

Re: Čizs...

urbana_gerila
principessa_etrusca

Чињеница је и да се након овде објављених текстова, Философија паланке одједном нашла у жижи интересовања мејнстрим медија (у Политици су до сада изашла три чланка).

i dalje muku mučim da gerilicu ubedim kako nije ništa strašno ako prdne preda mnom, tvrdi kako je primetila da mediji onda intenzivnije počnu o globalnom zagrevanju.

Јесте чињеница, са чланком СНС-аналитичара Бранка Радуна као последњим у низу.

А теби желим успешно решење питања јавног прдења.
urbana_gerila urbana_gerila 18:16 18.05.2016

Re: Čizs...


principessa_etrusca
urbana_gerila
principessa_etrusca

Чињеница је и да се након овде објављених текстова, Философија паланке одједном нашла у жижи интересовања мејнстрим медија (у Политици су до сада изашла три чланка).

i dalje muku mučim da gerilicu ubedim kako nije ništa strašno ako prdne preda mnom, tvrdi kako je primetila da mediji onda intenzivnije počnu o globalnom zagrevanju.

Јесте чињеница, са чланком СНС-аналитичара Бранка Радуна као последњим у низу.

А теби желим успешно решење питања јавног прдења.



samo lokalna, za razliku od globalne geriličine, ali - neprijeporno činjenica.
jkt2010 jkt2010 02:43 19.05.2016

Re: Čizs...

tyson
Niko nikome ne uskraćuje slobodu izražavanja, pisanja; kao što rekoh, postoji onoliko otvorenih platformi za blogovanje, može da piše ko šta i koliko hoće.
Isto važi i za (ne)čitanje: (ne)dođeš, (ne)vidiš ko se (nije)javio, (ne)pročitaš... (ne)odeš na drugo mesto, (ne)vidiš ko se tamo (nije)javio, (ne)pročitaš...
krkar krkar 01:09 17.05.2016

Bal vampira


Bemti, kakve srbofašističke orgije!

Svi drkaju na Putinovu sliku. Pravoslavno, naravno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:32 17.05.2016

Re: Bal vampira

krkar

Bemti, kakve srbofašističke orgije!

Svi drkaju na Putinovu sliku. Pravoslavno, naravno.

Да ли би могао да објасниш израз "srbofašistički"? Порекло, значење, употреба?
krkar krkar 10:23 17.05.2016

Re: Bal vampira

Да ли би могао да објасниш израз "srbofašistički"? Порекло, значење, употреба?


Evo, za početak, da ti ga prevedem: србофашистички.

A definicija je: ovo što ti, tvoj gost-autor i šačica ostrašćenih ali bezmudih jajara širite po blogu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:34 17.05.2016

Re: Bal vampira

krkar
Да ли би могао да објасниш израз "srbofašistički"? Порекло, значење, употреба?


Evo, za početak, da ti ga prevedem: србофашистички.

A definicija je: ovo što ti, tvoj gost-autor i šačica ostrašćenih ali bezmudih jajara širite po blogu.

То што се урадио је транскрибовање, али нема везе, "човек се учи док је жив".

Не бих као феликс да рангирам и додељујем "награде", али ноторно је да си по острашћености у најужој конкуренцији на овом блогу. (И по бахатости, вербалној агресивности, простачком изражавању, невољности да користиш аргументе итд.)

А што се тиче "bezmudih jajara", шта ли ти надокнађујеш овим виртуелним биковским cojones на блогу?
krkar krkar 12:15 17.05.2016

Re: Bal vampira

И по бахатости, вербалној агресивности, простачком изражавању, невољности да користиш аргументе итд


Prema svecu i tropar. Sa svakim ko je korektan diskutujem vrlo korektno.


А што се тиче "bezmudih jajara", шта ли ти надокнађујеш овим виртуелним биковским cojones на блогу?


Ništa. Ja sam isti ovakav i u RL. 2-3 blogera su me upoznala i pretpostavljam da mogu da potvrde.

A glede vas bezmudih prolivača tuđe krvi, više puta sam ovde rekao da imam više poštovanja za svakog najgoreg četničkog koljača koji je uzeo pušku i/ili nož i otišao da kolje i ubija jer se u tom postupku oružanog srbovanja itekako može izgubiti glava i doživeti da ti neko od muda napravi duvankesu.

Takve poštujem taman koliko prezirem vas blogosrbe, virtuelne jebače ustaških i balijskih majki, tastaturne uništavače mrskih NATO-a, Vatikana, Iluminata i Soroša.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:01 17.05.2016

Re: Bal vampira

Sa svakim ko je korektan diskutujem vrlo korektno.

stvarno? šta znači to ko je korektan, ko misli kao ti? i svi su srbofašisti, čak i kad nisu srbi?

Ništa. Ja sam isti ovakav i u RL. 2-3 blogera su me upoznala i pretpostavljam da mogu da potvrde.

meni reklo upravo suprotno, mada ne blogeri. ne da sam pitala, izlanuli se.

A glede vas bezmudih prolivača tuđe krvi, više puta sam ovde rekao da imam više poštovanja za svakog najgoreg četničkog koljača koji je uzeo pušku i/ili nož i otišao da kolje i ubija jer se u tom postupku oružanog srbovanja itekako može izgubiti glava i doživeti da ti neko od muda napravi duvankesu.


Takve poštujem taman koliko prezirem vas blogosrbe, virtuelne jebače ustaških i balijskih majki, tastaturne uništavače mrskih NATO-a, Vatikana, Iluminata i Soroša.


ti si opasno prso. ovo se zove projekcija u psihologiji. ti si upravo jedan od tih, samo sa druge strane. a i kapiram, ne možeš da optužiš one koji te lebom rane. pozdravi brata, btw, on je bar pristojan, i iskuliran.
krkar krkar 13:36 17.05.2016

Re: Bal vampira

ovo se zove projekcija u psihologiji


Volem psihologe diletante. Kad sve naučite pređite na hirurgiju
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:31 17.05.2016

Re: Bal vampira

Kad sve naučite pređite na hirurgiju

to je već tvoja oblast, neću da prljam ruke.
emsiemsi emsiemsi 19:50 17.05.2016

Re: Bal vampira

krkar
И по бахатости, вербалној агресивности, простачком изражавању, невољности да користиш аргументе итд


Prema svecu i tropar. Sa svakim ko je korektan diskutujem vrlo korektno.


А што се тиче "bezmudih jajara", шта ли ти надокнађујеш овим виртуелним биковским cojones на блогу?


Ništa. Ja sam isti ovakav i u RL. 2-3 blogera su me upoznala i pretpostavljam da mogu da potvrde.

A glede vas bezmudih prolivača tuđe krvi, više puta sam ovde rekao da imam više poštovanja za svakog najgoreg četničkog koljača koji je uzeo pušku i/ili nož i otišao da kolje i ubija jer se u tom postupku oružanog srbovanja itekako može izgubiti glava i doživeti da ti neko od muda napravi duvankesu.

Takve poštujem taman koliko prezirem vas blogosrbe, virtuelne jebače ustaških i balijskih majki, tastaturne uništavače mrskih NATO-a, Vatikana, Iluminata i Soroša.

Какав простак !
Страшно !
anonymous anonymous 20:02 17.05.2016

Re: Bal vampira

emsiemsi
krkar
И по бахатости, вербалној агресивности, простачком изражавању, невољности да користиш аргументе итд


Prema svecu i tropar. Sa svakim ko je korektan diskutujem vrlo korektno.


А што се тиче "bezmudih jajara", шта ли ти надокнађујеш овим виртуелним биковским cojones на блогу?


Ništa. Ja sam isti ovakav i u RL. 2-3 blogera su me upoznala i pretpostavljam da mogu da potvrde.

A glede vas bezmudih prolivača tuđe krvi, više puta sam ovde rekao da imam više poštovanja za svakog najgoreg četničkog koljača koji je uzeo pušku i/ili nož i otišao da kolje i ubija jer se u tom postupku oružanog srbovanja itekako može izgubiti glava i doživeti da ti neko od muda napravi duvankesu.

Takve poštujem taman koliko prezirem vas blogosrbe, virtuelne jebače ustaških i balijskih majki, tastaturne uništavače mrskih NATO-a, Vatikana, Iluminata i Soroša.

Какав простак !
Страшно !


A ipak ga Principessa nije banovala, što bi on u sličnoj situaciji na svom blogu, već odavno uradio.

Toliko o toleranciji, poštovanju drugih i argumentovanoj diskusiji.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 17.05.2016

Re: Bal vampira

a sam isti ovakav i u RL. 2-3 blogera su me upoznala i pretpostavljam da mogu da potvrde.

anonymous anonymous 20:18 17.05.2016

Re: Bal vampira

hoochie coochie man
a sam isti ovakav i u RL. 2-3 blogera su me upoznala i pretpostavljam da mogu da potvrde.



.....
....prezirem vas ....
.....


emsiemsi emsiemsi 20:30 17.05.2016

Re: Bal vampira

anonymous
emsiemsi
krkar
И по бахатости, вербалној агресивности, простачком изражавању, невољности да користиш аргументе итд


Prema svecu i tropar. Sa svakim ko je korektan diskutujem vrlo korektno.


А што се тиче "bezmudih jajara", шта ли ти надокнађујеш овим виртуелним биковским cojones на блогу?


Ništa. Ja sam isti ovakav i u RL. 2-3 blogera su me upoznala i pretpostavljam da mogu da potvrde.

A glede vas bezmudih prolivača tuđe krvi, više puta sam ovde rekao da imam više poštovanja za svakog najgoreg četničkog koljača koji je uzeo pušku i/ili nož i otišao da kolje i ubija jer se u tom postupku oružanog srbovanja itekako može izgubiti glava i doživeti da ti neko od muda napravi duvankesu.

Takve poštujem taman koliko prezirem vas blogosrbe, virtuelne jebače ustaških i balijskih majki, tastaturne uništavače mrskih NATO-a, Vatikana, Iluminata i Soroša.

Какав простак !
Страшно !


A ipak ga Principessa nije banovala, što bi on u sličnoj situaciji na svom blogu, već odavno uradio.

Toliko o toleranciji, poštovanju drugih i argumentovanoj diskusiji.


Ја се извињавам --- само да изјавим своје принципијелно противљење бановању (радило се о кркану или било коме другоме).
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:32 17.05.2016

Re: Bal vampira

anonymous
hoochie coochie man
a sam isti ovakav i u RL. 2-3 blogera su me upoznala i pretpostavljam da mogu da potvrde.



.....
....prezirem vas ....
.....




Da li smo se razumeli?
Izgleda da nismo, ali nema veze.
Onaj kome je upućeno jeste, siguran sam.
Baš kao što sam siguran da će (opet) oćutati.
anonymous anonymous 21:09 17.05.2016

Re: Bal vampira


emsiemsi
21:30 17.05.2

Ја се извињавам --- само да изјавим своје принципијелно противљење бановању (радило се о кркану или било коме другоме).


Наравно, да слобода треба да постоји за све , а посебно за неистомишљенике.

Подвукао сам само :

1. Његову праксу да заводи ред и дисциплину и искључује друге из јавне комуникације
2. Дисквалификује друге, без аргумената и уз неосноване оптужбе
3. Изражава презир према другима, као нижим бићима

..тек да се озбиљан блогер замисли над дефиницијом фашизма...коју он тако често користи...
feliks.krul feliks.krul 21:10 17.05.2016

Re: Bal vampira

RK: "Борба против национализма јесте борба против самоће."

RL-vidi se čija je samoća golema.
Goran Vučković Goran Vučković 22:16 17.05.2016

Re: Bal vampira

RK: "Борба против национализма јесте борба против самоће."


A onaj Josif iz Trbušnice...
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:47 17.05.2016

Re: Bal vampira

A ipak ga Principessa nije banovala, što bi on u sličnoj situaciji na svom blogu, već odavno uradio.


Немој молим те да ме поредиш са кркаром. Ја сам против бановања, а и брисања (ако се баш не мора). (Једино што сам ажурно обрисала, следићи правила блога, је коментар на другој теми где је његов стварни идентитет аутован.)
anonymous anonymous 23:01 17.05.2016

Re: Bal vampira

principessa_etrusca
A ipak ga Principessa nije banovala, što bi on u sličnoj situaciji na svom blogu, već odavno uradio.


Немој молим те да ме поредиш са кркаром. Ја сам против бановања, а и брисања (ако се баш не мора). (Једино што сам ажурно обрисала, следићи правила блога, је коментар на другој теми где је његов стварни идентитет аутован.)


Извини, ... акценат је био на њему, а не на теби.

Исто би се могло рећи и за већину других блогера, који ретко , скоро никада , по мом досадашњем искуству, не примењују ову могућност.

А он се тако размахује том својом моћи...

И да се разумемо, и ја сам против бановања и сличних дискриминирајућих поступака.


tyson tyson 23:54 17.05.2016

Re: Bal vampira

A ipak ga Principessa nije banovala, što bi on u sličnoj situaciji na svom blogu, već odavno uradio.

Da li ćeš mu ikada oprostiti što te je banovao, ili ćemo na svakom blogu morati da brišemo tvoje suze sa ekrana, aman?


krkar krkar 01:40 18.05.2016

Re: Bal vampira

Извини, ... акценат је био на њему, а не на теби.

Исто би се могло рећи и за већину других блогера, који ретко , скоро никада , по мом досадашњем искуству, не примењују ову могућност.

А он се тако размахује том својом моћи...

И да се разумемо, и ја сам против бановања и сличних дискриминирајућих поступака.


Ti na svom blogu radi šta hoćeš.

A ja ću na svome i dalje da zavodim higijenu. Kad vidim govno u svom prostoru ja ga očistim. A onoga koji sere ne pripuštam blizu.
anonymous anonymous 02:05 18.05.2016

Re: Bal vampira

krkar
Извини, ... акценат је био на њему, а не на теби.

Исто би се могло рећи и за већину других блогера, који ретко , скоро никада , по мом досадашњем искуству, не примењују ову могућност.

А он се тако размахује том својом моћи...

И да се разумемо, и ја сам против бановања и сличних дискриминирајућих поступака.


Ti na svom blogu radi šta hoćeš.

A ja ću na svome i dalje da zavodim higijenu. Kad vidim govno u svom prostoru ja ga očistim. A onoga koji sere ne pripuštam blizu.


Problem nije u tome gde to radiš , u svom ili tudjem ataru, već što to radiš.

I u tome što uzimaš sebi za pravo da ti odredjuješ da li je neko govno ili nije .

Internet je otvorena, horizontalna,demokratska, nehijerarhijska struktura.

Ti uvodiš hijerarhiju,odnose činiš asimetričnim i narušavaš osnovne postulate interneta.

Takvo ponašanje odraz je nemoći, a ne moći.

Još nijednom nisam imao uvid u tvoju argumentovanu diskusiju sa nekim blogerom.

Sve se završavalo etiketiranjem i napuštanjem diskusije.

Edit:

Kad je u pitanju higijena , neki su je zavodili i pre tebe.
krkar krkar 08:47 18.05.2016

Re: Bal vampira

I u tome što uzimaš sebi za pravo da ti odredjuješ da li je neko govno ili nije .


Naravno da uzimam sebi za pravo da to radim na svom blogu. Baš kao što kad mi se neko posere pred vrata stana govno očistim a ne razmišljam o tome da li onaj ko se posrao u hodnik stambene zgrade ima psiholoških problema iz detinjstva, PTSP ili možda probavbne smetnje.

I pritom me baš briga za tvoje ili bilo čije teorije interneta.

Internet ima odlične metode samoregulacije pa ako nisam u pravu otpašću negde i bez tvojih kvazistručnih prodavanja muda za bubrege.
feliks.krul feliks.krul 19:03 18.05.2016

Re: Bal vampira

krkar

Bemti, kakve srbofašističke orgije!

Svi drkaju na Putinovu sliku. Pravoslavno, naravno.


Interesantno je da ovaj "ispljuvak" trenutno ima 15 preporuka. Baš me zanima odakle dolaze te preporuke.
anonymous anonymous 00:30 19.05.2016

Re: Bal vampira

feliks.krul
krkar

Bemti, kakve srbofašističke orgije!

Svi drkaju na Putinovu sliku. Pravoslavno, naravno.


Interesantno je da ovaj "ispljuvak" trenutno ima 15 preporuka. Baš me zanima odakle dolaze te preporuke.


Pogledaj Krkarov blog - biće ti jasno.
cane cane 02:10 20.05.2016

Re: Bal vampira

Takve poštujem taman koliko prezirem vas blogosrbe, virtuelne jebače ustaških i balijskih majki, tastaturne uništavače mrskih NATO-a, Vatikana, Iluminata i Soroša.


ajde, regionac, smorio si.

anonymous anonymous 16:55 17.05.2016

Citat....

....za pamćenje.

"Pa mene za naciju kao ideju svečano zabole stojko. To je jedna retrogradna vrsta stada za konzumente ispodprosečne pameti. Tor za razne Ajkule, Čarlije i kojekakve napaljene ništake."

Goran Vučković Goran Vučković 17:03 17.05.2016

Re: Citat....

A koga si to citirao?
anonymous anonymous 17:32 17.05.2016

Re: Citat....

Goran Vučković
A koga si to citirao?


Javiće se sam.
krkar krkar 01:41 18.05.2016

Re: Citat....


"Pa mene za naciju kao ideju svečano zabole stojko. To je jedna retrogradna vrsta stada za konzumente ispodprosečne pameti. Tor za razne Ajkule, Čarlije i kojekakve napaljene ništake."



Ne mogu da garantujem da je moj citat iako liči.

Ali i ako nije potpisujem ga u celosti.

EDIT: Uz malu izmenu da molim ako se citat meni pripisuje da se ubuduće "zabole stojko" zameni sa "zabole kurac". Preciznije je.
emsiemsi emsiemsi 05:14 18.05.2016

Re: Citat....

krkar

"Pa mene za naciju kao ideju svečano zabole stojko. To je jedna retrogradna vrsta stada za konzumente ispodprosečne pameti. Tor za razne Ajkule, Čarlije i kojekakve napaljene ništake."



Ne mogu da garantujem da je moj citat iako liči.

Ali i ako nije potpisujem ga u celosti.

EDIT: Uz malu izmenu da molim ako se citat meni pripisuje da se ubuduće "zabole stojko" zameni sa "zabole kurac". Preciznije je.

Ко те је дирао ?
Успут --- да ли си био код лекара за курац ?
feliks.krul feliks.krul 17:55 18.05.2016

Warning! The text contains flashbacks!

Polemika o RK u RL

Буржоазија и паланка

Као и политика, у контексту капиталистичких хијерархијских односа, и „паланка” зависи од мимикријске игре којој су нејасни модулатор, одашиљалац и репетитор
Аутор: Стефан Алексић среда, 18.05.2016. у 08:20

"Међутим, дводеценијска расправа између прве и друге Србије оставља једно поље потпуно неосветљeним: захтев за рестаурацију капиталистичких друштвених односа дошао је са обе стране. Као и политика у контексту капиталистичких хијерархијских односа, и „паланка” зависи од мимикријске игре којој су нејасни модулатор, одашиљалац и репетитор. Управо стога она фацилитира и остале облике маскираних инверзија чиме омогућава механизме који одговарају на потребе сакривања идентитета друштвене моћи и трансформације политичке и економске моћи у чисту силу и обратно. Не зна се ко је иза маски пре две недеље порушио пола града, али се зна шта бруји по (интернет) чаршији. У Херцеговачкој улици моћ капитала и власти узела је облик маскираних анонимуса, док је у Ћирјаковићевом тексту политичка моћ масе која би волела да остане анонимна узела облик самог Ћирјаковића. Он је тако добровољно пристао да се потпише испод перфидног и безименог механизма денунцијације неугодних појединаца. А мимикријска игра је, изгледа, и инхерентни део (ипак добро уигране) представе, али је пре свега стратешки интерес владајућих елита."

Jebote, "захтев за рестаурацију капиталистичких друштвених односа"!


Идеологија паланке и анти-Србија

Припадници и интелектуални заступници „прве“ и „друге“ Србије често бивају врло блиски и сарађују „пословно“, а ова медијска халабука око идеолошких подела им је добра промоција у „својој циљној групи“
Аутор: Бранко Радун уторак, 17.05.2016. у 08:15

"Константиновић отвара и друге могућности за читање. Он у свом штиву признаје да постоје и они попут Његоша који јесу били заступници националног и традиционалног а који су се издигли из оријенталне каљуге „филозофије паланке“. Дакле постоји пут, можда је то немогућа мисија за већину, али је могуће извући се из мочваре паланачког, и то он види у српском и традицијском генију Петра Петровића Његоша. Његови следбеници и епигони некако по правилу избегавају ту „епизоду“ са Његошем."

Možda treba više da se bavimo Njegošem.

Stvarno mi se ne sviđaju ti novokomponovani izrazi autošovinizam i autorasizam. Kada sam ove pojave uočio i pisao o njima pre desetak godina na ovom blogu, nisam ni sanjao da će dobiti tako ružne nazive.
feliks.krul feliks.krul 18:34 18.05.2016

Дупли стандарди

На овом блогу се речи feliks, feniks (како ме зове Паја), и феликс појављују 25 пута а има само 7 мојих коментара.

Када сам се бавио анализом коментара на блогу, пре десет година, уочио сам појаве самомржње тј. онога што се данас зове ауторасизам и аутошовинизам. Указивао сам на то, и онда је та појава постала уочљивија другима.

Али у ствари НЕ ради се само о самомржњи, ни ауторасизму, ни аутошовинизму. Грешимо јер сматрамо да су они који користе наш језик исто што и ми. У ствари, и они који говоре наш језик често сматрају да су исто што и ми, чак и кад нису. На пример, ја говорим о самомржњи код Срба, али у ствари они који изражавају ту мржњу испада да нису само Срби, већ Југословени, апатриди, неопредељени мешанци или припадници других народа, КОЈИ ГОВОРЕ СРПСКИМ ЈЕЗИКОМ.

Пошто на блогу сви пишемо "једним" језиком, природно је, и најлакше је да сматрамо да смо и припадници истог народа. Срби који имају изразито лоше мишљење о Србима су, у мом искуству, веома слабо школовани, често веома млади, и веома крути.

Интересује ме порекло те самомржње, да ли је она имплант, као што мислим да је то УДБИН имплант преко Философије паланке, између осталог.


Да би разумели неке појаве потребно је да класификујемо. Зато сам класификовао неке људе према њиховом понашању које се одликује непријатношћу према мени, упореним дугогодишњим ометањем дискусије коју сам започео (Анџ1). Никад се није бавила темом, већ је у ствари више тролирала. Да ли је могуће да Анџи то ради потсвесно толико година? Све је могуће. Али сад пошто сам је класификовао и наградио, мора да се бави собом тј. мојом темом.

Интересантна је појава Паје који говори о cut & paste, између осталог, и којем веома много смета моје писање. Питам се да ли је Паја толико несвестан да ни сам не зна зашто је толико против мог писања? У последња три блога сам изнео неколико стотина, можда преко, хиљаду информација, интересантно да му се ни један податак није свидео, нити га је навео на неку позитивну асоцијацију.

А оном који у свему види само "фашизам", шта се ту има више рећи?

Сва ова конфузија на блогу је могућа јер су људи виртуелни. Све у свему, веома занимљив феномен.
Goran Vučković Goran Vučković 19:26 18.05.2016

Re: Дупли стандарди

Срби који имају изразито лоше мишљење о Србима су, у мом искуству, веома слабо школовани, често веома млади, и веома крути.

Muharem Bazdulj: Raja i papci, revisited

Грешимо јер сматрамо да су они који користе наш језик исто што и ми. У ствари, и они који говоре наш језик често сматрају да су исто што и ми, чак и кад нису. На пример, ја говорим о самомржњи код Срба, али у ствари они који изражавају ту мржњу испада да нису само Срби, већ Југословени, апатриди, неопредељени мешанци или припадници других народа, КОЈИ ГОВОРЕ СРПСКИМ ЈЕЗИКОМ.

Ako dobro razumem, ti već jako dugo živiš u Velikoj Britaniji, pretpostavljam da si i britanski državljanin. Kako objašnjavaš činjenicu da neko sa takvom ličnom istorijom tako rigidno zastupa tezu o monističkom identitetu?

Интересује ме порекло те самомржње, да ли је она имплант, као што мислим да је то УДБИН имплант преко Философије паланке, између осталог.

Hofer u "Pravom verniku" kaže nešto ovako:

Successful mass movements need not believe in a god, but they must believe in a devil. Hatred unifies the true believers, and "the ideal devil is a foreigner" attributed with nearly supernatural powers of evil.


A možda bi ti pomoglo da pročitaš kako to sve vidi jedan self-hating Jew koji je u "borbi" protiv svog identiteta doktorirao filozofiju? Knock yourself out. (pažnja - namerno uvaljivanje faktografski netačnih priča o Jevrejima - ne primaj se na sve što piše, posebno ako "nastavljaš tradicije" Nikolaja Velimirovića i Justina Popovića).

A ako hoćeš da vidiš kako to vide opušteniji lokalci sa geografskim poreklom, Younge meni bio vrlo simpatičan u ovoj knjizi.

feliks.krul feliks.krul 19:48 18.05.2016

Re: Дупли стандарди

rigidno zastupa tezu o monističkom identitetu?


sorry, ne razumem.
feliks.krul feliks.krul 19:49 18.05.2016

Re: Дупли стандарди

posebno ako "nastavljaš tradicije" Nikolaja Velimirovića i Justina Popovića).


Izmenjeno na molbu blogerke P.E.
angie01 angie01 20:15 18.05.2016

Re: Дупли стандарди

Али у ствари НЕ ради се само о самомржњи, ни ауторасизму, ни аутошовинизму. Грешимо јер сматрамо да су они који користе наш језик исто што и ми. У ствари, и они који говоре наш језик често сматрају да су исто што и ми, чак и кад нису. На пример, ја говорим о самомржњи код Срба, али у ствари они који изражавају ту мржњу испада да нису само Срби, већ Југословени, апатриди, неопредељени мешанци или припадници других народа, КОЈИ ГОВОРЕ СРПСКИМ ЈЕЗИКОМ.


ovo je najgora vrsta fasistickih izjava,..izvini, ko ste to vi, sa vasim jezikom i ko su ti drugi koji samo govore taj vas jezik- hebote, ovo je stvarno sramotno!


Да ли је могуће да Анџи то ради потсвесно толико година?


sto si se zakacio za mene, ima ovde mnogo onih koji svoje neslaganje sa tobom vidljivo dramaticnije ispoljavaju nego ja- ti izgleda radis na neku fiksaciju,...rekoh ti vec tamo, gde ste se ti i principesa pokakili-copy right by tess:))), al da niko ne vidi, ako ono tvoje sranje znaci da si me prepoznao kao nekog ko je najvise suprotno od tebe i onoga sto zagovaras- skroz si u pravu i hvala ti...ja se slazem da jesam.

samo ne kapiram, sta si to sebi umislio da si ti, da ti klasifikujes ljude, dajes im trakice,....???

ti si sta, cista rasa, govoris svoj jezik, a neki drugi su prepoznati da to nisu, koriste tvoj jezik i mrze Srbe, jer im zrnca nisu crvena kao tvoja- halo bre, sramotna fasisoidna osesija!


У последња три блога сам изнео неколико стотина, можда преко, хиљаду информација, интересантно да му се ни један податак није свидео, нити га је навео на неку позитивну асоцијацију.


zato sto su ta pisanja uvredljiva za civilizovano drustvo!!!
Goran Vučković Goran Vučković 20:36 18.05.2016

Re: Дупли стандарди

feliks.krul
posebno ako "nastavljaš tradicije" Nikolaja Velimirovića i Justina Popovića).


Pusi ga.

Bez namere da nas dvojicu poredim sa protagonistima, ima jedna situacija kad su Norman Mejler i Gor Vidal pričali u nekoj TV emisiji. I diskusija se usija toliko da Mejler raspali pesnicom Vidala - na šta Vidal onda kaže: "Izgleda da je Norman Mejler ostao bez argumenata..."
feliks.krul feliks.krul 10:44 19.05.2016

Re: Дупли стандарди

Goran Vučković
feliks.krul
posebno ako "nastavljaš tradicije" Nikolaja Velimirovića i Justina Popovića).


Pusi ga.

Bez namere da nas dvojicu poredim sa protagonistima, ima jedna situacija kad su Norman Mejler i Gor Vidal pričali u nekoj TV emisiji. I diskusija se usija toliko da Mejler raspali pesnicom Vidala - na šta Vidal onda kaže: "Izgleda da je Norman Mejler ostao bez argumenata..."


Izvini morao sam da budem kratak a jasan, vreme je bilo za spavanje. Ali tebe ne mogu da shvatim drukcije nego kao provokatera radi provokacije. Nisi valjda aktivista?
angie01 angie01 11:01 19.05.2016

Re: Дупли стандарди

Ali tebe ne mogu da shvatim drukcije nego kao provokatera radi provokacije. Nisi valjda aktivista?


uuu, hebote, jos si teska sisa,...ono, svi koji te kritikuju i misle drugacije, cak i ovako pristojno kao sto to cini Goran, su-provokatori, aktivisti, udbasi, zene u crnom, svakako zlo i naopako,...neprijatelji srBstva, lose boje krvnih zrnaca,....,

a pri tome si ti jedini aktivista- ono, ovoliko angazovanje "egzorcizma" niko jos nije pokazao, ni po svojoj upornoj opsesivnosti, ni po kolicini fasiticko nacistickih uvreda koje su izrecene....ciji si ti aktivista, leba ti?

edit: i jos nesto, toliko filozofiranje oko ciste nacije ( da je Firer ziv, prepisivao bi od tebe) i njenih neprijatelja, ali iz mrskoneprijateljskog Londona, trulozapadnjacki influens na cistokrvnu rasu, sta li,...
Goran Vučković Goran Vučković 11:32 19.05.2016

Re: Дупли стандарди

Ali tebe ne mogu da shvatim drukcije nego kao provokatera radi provokacije. Nisi valjda aktivista?

Pa hm... moj aktivizam uglavnom možeš videti u mojim blogovima ovde. Da vidimo šta je bilo:
- e-citizenship
- kvalifikovani elektronski potpis i elektronske usluge državnih organa
- regulativa za frilensere koji rade sa inostranstvom
- dopuna zakona o narodnim inicijativama
- učenje dece programiraju uz pomoć Scratch
- protest protiv SOPA
- protest protiv blokiranja Irana u S.W.I.F.T.
- protesti protiv napada na Libiju, Siriju itd
- agitacija da se deca uče u školi o ličnim finansijama
- podrška belgrade pride (u par navrata)
- par blogova u vezi govora mržnje, slobode govora itd
- zahvalnica Vasiliju Arhipovu što je sprečio nuklearni rat 1962. godine
- širenje informacije da policija u Srbiji koristi FinFisher
- akcija da se finansijski podrži Petnica učlanjenjem u fond (nažalost uprava Petnice nije bila raspoložena)
- akcija da se finansijski podrži StartIt centar

Plus ima na fejsu nekoliko agitacija za kojekakve britanske peticije (irelevantno za blog b92) i koješta.

Muzičar, da - što reče Bora Todorović u Balkan Ekspresu

Pretpostavljam, doduše, da si ti mislio na nešto drugo.

Kupi Jangovu knjigu, nije skupa (£10.99, a ima i polovnih na Amazonu), pa će ti možda biti jasnije. Poslao bih ti svoj primerak, ali sam već poklonio odavno.
feliks.krul feliks.krul 18:32 19.05.2016

Re: Дупли стандарди

Goran Vučković
Ali tebe ne mogu da shvatim drukcije nego kao provokatera radi provokacije. Nisi valjda aktivista?


Pa hm... moj aktivizam uglavnom možeš videti u mojim blogovima ovde. Da vidimo šta je bilo:
- e-citizenship
- kvalifikovani elektronski potpis i elektronske usluge državnih organa
- regulativa za frilensere koji rade sa inostranstvom
- dopuna zakona o narodnim inicijativama
- učenje dece programiraju uz pomoć Scratch
- protest protiv SOPA
- protest protiv blokiranja Irana u S.W.I.F.T.
- protesti protiv napada na Libiju, Siriju itd
- agitacija da se deca uče u školi o ličnim finansijama
- podrška belgrade pride (u par navrata)
- par blogova u vezi govora mržnje, slobode govora itd
- zahvalnica Vasiliju Arhipovu što je sprečio nuklearni rat 1962. godine
- širenje informacije da policija u Srbiji koristi FinFisher
- akcija da se finansijski podrži Petnica učlanjenjem u fond (nažalost uprava Petnice nije bila raspoložena)
- akcija da se finansijski podrži StartIt centar

Plus ima na fejsu nekoliko agitacija za kojekakve britanske peticije (irelevantno za blog b92) i koješta.

Muzičar, da - što reče Bora Todorović u Balkan Ekspresu

Pretpostavljam, doduše, da si ti mislio na nešto drugo.

Kupi Jangovu knjigu, nije skupa (£10.99, a ima i polovnih na Amazonu), pa će ti možda biti jasnije. Poslao bih ti svoj primerak, ali sam već poklonio odavno.


Veliko hvala, konačno si shvatio valjda da nisi na TVITERU pa si malo produžio priču. Ne nisam ostao bez argumenata, već bez vremena. Ok. Vidim baviš se svim i svačim. Za svaku pohvalu. Ali ti povremeno ostaješ bez argumenata iako vidim da hoćeš komunikaciju. Na jednom blogu si me optužio da imao spremljene otkucane odgovore i da ih onda prilepim. Valjda te znenadilo kako brzo mogu da sadržajno odgovorim na komentar.

Da ti objasnim, pošto sam naučio da pišem i čitam na više jezika, naučio sam Typewritting. To je za Jugoslaviju bila uska specijalizacija.

U poslednje vreme, Srđan Pajić (onaj što piše o gasovima, i slično, tvrdi da to što pišem nisu moje misli, sve je navodno cut and paste. Dakle i njemu da odgovorim ujedno, DA - ja koristim Cut and Paste, ali dajem i izvore citata, neke prevodim za čitalaštvo a neke ostavim neprevedene, jer naravno ne živim od blogovanja. Ali ono što naučnik Dušan Pajić negira je moju misaonu sposobnost da povežem razne izvore. Nebitno ili ne bitno?

Hvala Vučkoviću na preporuci koju knjigu da naručim, platim i pročitam. Ja ne igram tako nisko, pa zato ni ne komuniciram sa tobom, ali kad komuniciram ne preporučujem knjige već ti kažem šta mislim.

Добар је овај Тасин цитата са управо затвореног блога Да ли постоји Србофобија? http://blog.b92.net/text/26520/Da-li-postoji-SRBOFOBIJA/

"Гарсули је из Темишвара отпутовао на појутарје Тијелова. Фелдмаршал-лајтнант Франц Карл Леополд барун фон Енгелсхофен поручио му је био да причека мало у Темишвару. Да види последице своје мудрости међу Сербима. Ускоро.
Старац је тврдио да су Серби чудан народ и да их Гарсули не зна. Серби су лакоми на почасти, воле медалију, а за туђина би душу дали. Међутим, ако примете да их лажу и варају, да им дата реч није одржана, то памте. У столећа!
Са Турцима се – тврдио је Енгелсхофен – носе, око неког Косова (Енгелсхофен је писао: Cassova) већ неких триста шесет година. Серби не заборављају! То је јако непослушна и дивља врста народа. `Ein äusserst unbotmässiges und wilds Element!`"


(Ово је онај Црњански што има три лица за све србофобе.)
feliks.krul feliks.krul 19:03 19.05.2016

Re: Дупли стандарди

angie01
Али у ствари НЕ ради се само о самомржњи, ни ауторасизму, ни аутошовинизму. Грешимо јер сматрамо да су они који користе наш језик исто што и ми. У ствари, и они који говоре наш језик често сматрају да су исто што и ми, чак и кад нису. На пример, ја говорим о самомржњи код Срба, али у ствари они који изражавају ту мржњу испада да нису само Срби, већ Југословени, апатриди, неопредељени мешанци или припадници других народа, КОЈИ ГОВОРЕ СРПСКИМ ЈЕЗИКОМ.


ovo je najgora vrsta fasistickih izjava,..izvini, ko ste to vi, sa vasim jezikom i ko su ti drugi koji samo govore taj vas jezik- hebote, ovo je stvarno sramotno!


Да ли је могуће да Анџи то ради потсвесно толико година?


sto si se zakacio za mene, ima ovde mnogo onih koji svoje neslaganje sa tobom vidljivo dramaticnije ispoljavaju nego ja- ti izgleda radis na neku fiksaciju,...rekoh ti vec tamo, gde ste se ti i principesa pokakili-copy right by tess:))), al da niko ne vidi, ako ono tvoje sranje znaci da si me prepoznao kao nekog ko je najvise suprotno od tebe i onoga sto zagovaras- skroz si u pravu i hvala ti...ja se slazem da jesam.

samo ne kapiram, sta si to sebi umislio da si ti, da ti klasifikujes ljude, dajes im trakice,....???

ti si sta, cista rasa, govoris svoj jezik, a neki drugi su prepoznati da to nisu, koriste tvoj jezik i mrze Srbe, jer im zrnca nisu crvena kao tvoja- halo bre, sramotna fasisoidna osesija!


У последња три блога сам изнео неколико стотина, можда преко, хиљаду информација, интересантно да му се ни један податак није свидео, нити га је навео на неку позитивну асоцијацију.


zato sto su ta pisanja uvredljiva za civilizovano drustvo!!!


Хелоу Енџи, драго ми је што си коначно (после четири недеље ометања и игнорисања дискусије о ФП) написала нешто. Наравно, пошто ниси читала ништа, већ си одмах ставила све у неку твоју фиокицу, и твоји аргументи промашују мету.

Језик нема везе са крвним зрнцима. Да ли треба да нагласим? ЈА МИСЛИМ да ЈЕЗИК НЕМА ВЕЗЕ СА КРВНИМ ЗРНЦИМА.

Следеће, ја НЕ мислим да су Срби РАСА нити да су други.

Али да су паланчани помирљиви са злом, што рекоше Константиновићи, то признајем. Сви смо паланчани у том смислу. Ваљда је само питање које зло ћемо одабрати. Али мене интересује оно зло које је уперено ка мени, у политичком смислу, јер то је сфера у којој се ови блогови дешавају. Дакле у политичкој сфери смо. И да поновим по четврти пут, мене је мотивисала Принцијева реченица: Срби су говна, ја сам другосрбијанац. Видим да он сада нема потребу да понавља ту реченицу, али ево са суједног блога видим да се ствар понавља:

"Podsmevate im se vi idioti, fašisti velikosrpskog usmerenja, koji licitirate brojem žrtava. Vi ste govna a ne ljudi koja nemate poštovanje prema žrtvama u koje se tobož zaklinjete. Da imate ne biste se gađali izmišljenim brojkama kao na pijaci.

Takvi kao ti pretvorili su Srbe u pijačarsku naciju. Baba piljarica koje samo krešte a ništa u stanju da urade nisu.

Osvrni se malo oko sebe. Pogledaj na šta liči država u celini a na šta njene elite. Akademija, crkva, sve što vi srbofašisti proglašavate za elite."
http://blog.b92.net/text/26520/Da-li-postoji-SRBOFOBIJA/
Стварно сте помирљиви са злом.

Овај анонимус кркар зна да смо ми Срби па пљује по нама и фантазира, али ми НЕ ЗНАМО ко је тај господин. Наводно није у реду да му бројимо крвна зрнца ни интелектуалну биографију. Не знам шта да кажем а да не ризикујем бановање. Колају су приче по приватним мрежама, али сви поштују његово право да остане анониман. Ето колика смо "говна" ми Срби. Да ли је господин бошњак, писац за Глас Америке, немам представу у ком контексту треба да читам ваше, твоје Анџи и господинове речи. Не могу да схватим ком контексту и каквом наративу припада горњи цитат господина Кркара. Да ли би ми неко од другосрбијанаца одговорио мало детаљније али може и само једна реч за његово политичко определење, ком политичком концепту припада господин Кркар? Наратив о фекалијама опет вуче на другосрбијанство. Али увек остављам могућност психолошких сметњи - на пример на нешто што би се когнитивно бихевиоралној терапији назвало погрешне мисли - тј. погрешни ставови.

Само да вас потсетим да сте отерали веома "зле" блогере као што су владимир петровић или александар ламброс. Можда треба продужити списак (ко се сећа).



Треће, мораш ипак признати да постоји твоја опсесија према мени а не обрнуто,
ја нисам долазио на твој блог и троловао, већ си ти долазила на мој блог и троловала.

angie01 angie01 21:20 19.05.2016

Re: Дупли стандарди


Треће, мораш ипак признати да постоји твоја опсесија према мени а не обрнуто,
ја нисам долазио на твој блог и троловао, већ си ти долазила на мој блог и троловала


vidi, ti ili ne razumes ili se pravis blesav- preskaces znacenje napisanog a izmisljas neka svoja tumacenja,

ja na tvojim blogovima nisam trolovala, nego sam komentarisala napisano, pod jedan, pod dva, bila sam vrlo dobronamerna, iako su tvoji tekstovi i postavke koje zstupas vrlo opasno uvredljive za civilizovano drustvo, misleci da si u nekom svom tripu i zabludama,...dok nisi poceo da bulaznis malo jace o tome ko sam ja i svako malo da me pominjes do tacke da mi dodeljujes i svoju stupidnu nagradu.

a sustina je da ti fasisodino klasifikujes ljude, da neke tekstove citas i postiras ovde kao potporu tom tvom poduhvatu- jer ne znam kako da nazovem ovu upornost u dokazivanju da su neki losi, samo zato sto se ne uklapaju u tvoj sumnjiv registar dobrte i jos tu budalastinu razradjujes raznim nabedjenim objasnjenjima koja su nedostojna razuma, jednako kao sto su to radili nacisti- a da fakat ljude o kjima tako govoris ni ne poznajes,....ono pausalno zamahnes- vi komunisti, vi drugosrbijanci, vi mesanci, vi mrzitelji Srba,....mislim, kojim pravom?....tu bih mogla da dodam i principesinu opservaciju o drugosrbijanaca,....cekaj, da l ste vi onda prvosrbijanci i to smatrate boljim i jedino ispravnim?...sa ovim sramotnim sranjima koje ovde razradjujete, a iz inostranstva?

ti se time i meni obracas- ja imam mesano poreklo,...jedan moj cukundeda je bio onaj Potje, Francuz, koji je napisao Internacionalu, moj pradeda Nemac je bio tehnolog za pivo i svoje znanje je doneo i razvio u ovoj zemlji u koju je bio pozvan da dodje upravo zbog toga, moj deda, ciji je otac bio Italijan je branio ovu zemlju i bio u zarobljenistvu zbog toga, moja baka Nemica je predavala u Uciteljskoj skoli, prenosila znanje omladini ove zemlje, osnovala i bila upravnica lutkarskog pozorista, postavljala predstave, za koje je uvezbavala glumce, pravila i lutke i scenografiju, omogucila je deci da imaju svoj mali hram kulture, moj otac Srbin, je masinski inzenjer koji je projetovao i gradio toplane, u Beogradu i sirom zemlje, a i u inostranstvu, koje i nas i danas greju, moja majka je pisala metalurske recnike za zelezare u zemlji, koje nisu imale tu neophodnu literaturu, ucila profesore univerziteta jeziku,....mogu ja jos ovako, ali je i ovo dovoljno,to su moji preci, isprljanog porekla i krvnih zrnaca ucinili za ovu zemlju... i sada ti meni razvijas teoriju o tome da mi mesani ne znamo kome pripadamo i da zato mrzimo sve , a narocito Srbe,....i slicne bulsitove i bolestine,....i smatras to svojim doprinosom svojoj zemlji, a iz Londona,....fuj.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:34 19.05.2016

Re: Дупли стандарди

Немам намеру да ускачем у твоју и феликсову дискусију, али ћу да прокоментаришем оно што ме се директно тиче, односно оно где си ме споменула.

Прво, реч "другосрбијанац" лично не волим, користим је нерадо, само онда када ми изгледа да немам бољу и од свих пута када сам је употребила, највећи број је са знаком навода, углавном да исктакнем ту сопствену дистанцу.

У сваком случају, тај појам никада не везујем ни за чије конкретно порекло и генерално се противим "бројању крвних зрнаца", већ га везујем искључиво за културни идентитет. (Нигде, али заиста нигде нисам видела да се људи представљају тако што рашчлане своје порекло на четвртине, осмине. шеснаестине, ...)

Оно што ја подразумевам под "другосрбијанством" (а сасвим је могуће да да ти или феликс подразумевате нешто друго) је пре свега немогућност културне идентификације са средином у којој живе јер верују да су бољи, културнији, "светскији", лепши, паметнији итд. од осталих, и презир према онима који немају новца да плате доброг зубара (а о презиру према онима који нпр. слушају гусле и да не говорим).

Такође, код тебе видим тенденцију да доста лако потежеш ту омражену реч "фашизам", (али истовремено нисам приметила да си фашизам икада приписала кркару, иако он свако мало направи неки баш огаван наци-испад).
Goran Vučković Goran Vučković 22:50 19.05.2016

Re: Дупли стандарди

Na jednom blogu si me optužio da imao spremljene otkucane odgovore i da ih onda prilepim. Valjda te znenadilo kako brzo mogu da sadržajno odgovorim na komentar.

Izvinićeš na mojoj bušnoj memoriji, ali ja se ovoga ne sećam.


Hvala Vučkoviću na preporuci koju knjigu da naručim, platim i pročitam. Ja ne igram tako nisko, pa zato ni ne komuniciram sa tobom, ali kad komuniciram ne preporučujem knjige već ti kažem šta mislim.

Pa ok, bio si krajnje otvoren dok te blogerka P.E. nije zamolila da budeš malo manje otvoren.

Iskreno, i ja se pitam zbog čega se upuštam u ovu vrstu komunikacije - valjda mi je egzotično kad neko ko živi u Londonu ima kao hobi i pasiju i fiksaciju nekog srpskog komunističkog literarnog kritičara sa kraja šezdesetih godina (do toga da ide naokolo i neprestano ponavlja probrane besmislice iz opusa tog autora) i igra se plemenskog vrača, koji pokušava da skine čini koje je na njegovo pleme (koje snom mrtvijem spava) nabacio taj zli veštac-šezdesetosmaš i njegova demonska organizacija UDBA. Imaj u vidu da ovo nije pokušaj uvrede - nego prosto opis zbunjujućeg iskustva.

Moja reakcija na to je ponuda različitih iskustava, pretočenih u knjige, sa kojima sam imao prilike da se upoznam (čitanjem tih knjiga) - ljudi koji su na neki način analizirali te svoje identitete - Acmona, koji je pokušavao da dekonstruiše taj totalitarni nacionalni identitet koji je on osetio kao nepodnošljiv teret - i Janga, koji je opuštenije prišao tom svom višestrukom identitetu (roditelji sa Barbadosa, on rođen u Britaniji, kao srednjoškolac član trockističke socijalističke omladine, živeo u USA, itd) a onda elaborirao i po socijalnoj/klasnoj i po etničkoj liniji.

Ne znam kako bih ti rekao - meni je to što pričaš o Srbima jako karikaturalno, a sva ta identitetska skalamerija iz 19. i prve polovine 20. veka koja se ugrađuje u ego i pravi neku, da pozajmim popularni hrvatski termin, "tisućljetnu" projekciju u prošlost (pa neki, kao Omega, preteraju i odu par hiljada godina dalje, po inerciji) je meni strana i kao da gledam Mandu kad u "Lepa sela lepo gore" gura lice i prste u kameru i viče "a oniiii suuuu prstiiiima".

Kad već pominjem nacionalizam - još jedna izuzetna stvar koju sam skoro čitao je Imagined Communities od Benedikta Andersona (prvo izdanje ranih 80-tih, ovo koje sam kupio (a sad je na turneji kod komšija) je iz 2006.) - gde Anderson upravo analizira razvoj više vrsta nacionalizma (južnoamerički, srednjeevropski, dalekoistični) i stavlja celu stvar u kontekst razvoja kapitalizma, štamparske mašine, kartografije itd. Pri tome on (za razliku od tvog idola Radomira) ne polazi od toga da je nacionalizam zlo, štetna stvar itd. - i čak analizira poreklo rasizma u kontekstu klasnog, a ne nacionalnog.

U tom smislu su i preporuke knjiga - to što mi izgledaš izgubljeno, kao Servantesov Vitez Tužnog Lika koji je prečitao petparačku literaturu i sada pokušava da živi karikature časti i hrabrosti iz nje i brani neku mitsku zajednicu sa kojom pokušava da ima nešto više od jezika - to me me valjda tera da ti nudim tuđa iskustva drugačije sadržine - da probaš da se uživiš u self-hating Jew ulogu i njenu dekonstrukciju, da probaš da proživiš iskustvo Britanca koji u Francuskoj traži stan i preko telefona sve dogovori savršenim britanskim akcentom, ali kada na vratima nesuđenoj gazdarici pokaže boju kože koju su mu u nasleđe ostavili roditelji sa Barbadosa, svaki put sazna da je stan ustvari već izdat.

Eto - ako si hteo da znaš šta mislim, to je to. I nije da verujem da moje mišljenje tebi treba da bude preterano bitno, naprotiv - mislim da je sasvim ok da ga ignorišeš - nego samo pokušavam da objasnim zašto ti preporučujem te knjige.
angie01 angie01 08:14 20.05.2016

Re: Дупли стандарди

највећи број је са знаком навода, углавном да исктакнем ту сопствену дистанцу.


distancu od prolaznog neminovnog otklona skarta, cije seme je posejala sacica derasiniranih "intelektualaca":))), kako si vec sama slozila:))

ono sto je meni tuznije od ovoga sto zagovaras-sto ima u stvari drugu tacniju odrednicu-je to sto se pravis Crvenkapicom, pa je moje neko pocetno uvazavanje tebe i pored razlike u misljenjima znatno izbledelo, mrzim foliranja i slalome te vrste, jer to su reperi za nekekav karakter.


to za rasclanjivanje, kako kazes, a za koje mene zabole- je vrlo lako prepoznatljiva tendencioznst u odnosu na fekalije koje ovde danima prosipa tvoj sticenik o ljudima koju nisu ciste krvi, je l te, gde izmedju ostalog kaze, kako oni frustrirani, ne znajuci kome pripadaju, mrze sve, a najvise Srbe.

pa onda razne razrade te budalastine i bedastoce najgore i najnize vrste,...ili ti ne citas sta on pise, pa nisi povezala?:)))

је пре свега немогућност културне идентификације са средином у којој живе јер верују да су бољи, културнији, "светскији", лепши, паметнији итд. од осталих, и презир према онима који немају новца да плате доброг зубара (а о презиру према онима који нпр. слушају гусле и да не говорим).


ovo se bas ne uklapa u tvoju opservaciju o drugosrbijancima,...ali je svakako potpun promasaj u razmisljanju- jer mi lici na kratak ops kardasijan femili....znaci da ne razumes bas najbolje ili si pak zlonamerna.

za krkara- s njim sam se ja mozda i najvise kacila od svih vas- mahom zbog arogancije i prostakluka kojim ulazi u raspravu, gde taj ulicarski siledzijski manir doseze erupciju, kada mu se ukaze da nije u pravu i gde bljuje po ljudima bez osnova,

ali za svaki komentar u kome je skrenu paznju na sovinizam, fasizam, koji ovde neki uoprno sire, je od mene dobio preporuku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana