Društvo| Život

Čist seksizam

Hansel RSS / 14.05.2016. u 23:08

– Ја бих хтела да наручим кифлице за сутра.
– Опростите, да ли бих ја могао пре тога да добијем питу пошто сам био пре Вас?
– Нисам знала да сте пре мене, мислила сам да вас услужује она (касирка).
– Не, не, не услужује ме.
– Мене је продавачица питала.
– Нема проблема, да не журим, пустио бих Вас.
– Сви ми негде журимо!
– Да, али ја сам био пре Вас.
– Много причате за једног („)мушкарца(")!
– А Ви сте прилично безобразни за једну жену.
(без одговора)
– Све најбоље, госпођице! (одлазећи, уз благо, пријатељско тапшање по рамену, иронично)
– Немојте да ме пипкате!
– Па, то мушкарци раде, зар не?
(испраћа га забезекнутим погледом, он њој узвраћа значајним; нада се да је разумела, када је већ све тако (не)згодно испало)



Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

not2old2rock not2old2rock 16:19 17.05.2016

Re: 1

emsiemsi

Шта је то друга класа ?




little_radojica little_radojica 07:21 15.05.2016

Мангупирање

Сексистичке опаске су једнако несрећно размењене, али то "иронично" тапшање по рамену и сеирење након прекида ватре нема никакве везе са сексизмом, то је већ друга врста безобразлука.
anonymous anonymous 07:42 15.05.2016

Re: Мангупирање

little_radojica
Сексистичке опаске су једнако несрећно размењене, али то "иронично" тапшање по рамену и сеирење након прекида ватре нема никакве везе са сексизмом, то је већ друга врста безобразлука.


Шта то беше сексизам пре двадесетак година ?

"Друга врста безобразлука" је културолошки конструктивизам који може бити опасан као и било који модел ауторитарног понашања.

Много од онога што се назива сексизмом или "другом врстом безобразлука", у мањим местима, неко би рекао паланачким,обични људи никада тако не би назвали.

У тим срединама, присност и блискост људи још увек није доведена до тог степена отуђења као у метрополама, у којима се уместо нормалне размене телесних додира, потреба за емоционалном експресијом и разменом телесне топлине између два људска бића, замењује мажењем кућних љубимаца.

Константиновић је, ипак, био у праву. У паланци промене нема.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:46 15.05.2016

Re: Мангупирање

У тим срединама, присност и блискост људи није доведена до тог степена отуђења као у метрополама, у којима се уместо нормалне размене телесних додира, потреба за емоционалном експресијом и разменом телесне топлине између два људска бића, замењује мажењем кућних љубимаца.

Осим твог лупетања на ову тему, имаш ли неки податак, истраживање које каже ово што ти кажеш: по селима се више пипкају него по градовима?
anonymous anonymous 07:48 15.05.2016

Re: Мангупирање

Predrag Brajovic
У тим срединама, присност и блискост људи није доведена до тог степена отуђења као у метрополама, у којима се уместо нормалне размене телесних додира, потреба за емоционалном експресијом и разменом телесне топлине између два људска бића, замењује мажењем кућних љубимаца.

Осим твог лупетања на ову тему, имаш ли неки податак, истраживање које каже ово што ти кажеш: по селима се више пипкају него по градовима?


Нисам још увек урадио графикон.
Hansel Hansel 07:55 15.05.2016

Re: Мангупирање

little_radojica
Сексистичке опаске су једнако несрећно размењене, али то "иронично" тапшање по рамену и сеирење након прекида ватре нема никакве везе са сексизмом, то је већ друга врста безобразлука.

А када је прекинута ватра, по твом мишљењу, и кад је почело сеирење?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:03 15.05.2016

Re: Мангупирање

Нисам још увек урадио графикон.

Па уради, ако желиш нешто да докажеш.

Ти си једно врело предрасуда, површног и претенциозног, квазипаметног мишљења -- све, од светских завера до сеоске идиле, код тебе стане у коментар. И не верујем да ћеш икад научити да саслушаш оно што и други говоре.

Тако и сада: лупио си, желећи да звучиш паметно.

Не, није паметно, само је глупо: по селима људи нису ближи једни другима него што су у градовима, нити се више пипкају. Привид веће комуникације потиче отуд што је реч о мањој заједници, која је упућена на исти животни простор. То је као кад би становници неког малог комплекса четвороспратница на Новом Београду кретали се искључиво унутар свог блока. Ипак, они иду на посао, у куповине, свукуд ван тог свог животног простора, и тамо такође остварују социјалне везе, које се унутар блока не виде. Што се тиче јавног пипкања, не постоји ниједно село у Србији у којем оно није малтене табуизирано. У конзервативним срединама, каква су махом села, тако стоје ствари одвајкада.
little_radojica little_radojica 08:07 15.05.2016

Re: Мангупирање

У тим срединама, присност и блискост људи није доведена до тог степена отуђења као у метрополама, у којима се уместо нормалне размене телесних додира, потреба за емоционалном експресијом и разменом телесне топлине између два људска бића, замењује мажењем кућних љубимаца.


Ма не ради се уопште о додиривању него сеирењу након што је једна страна попустила. Тотално непотребно и контрапродуктивно и нема везе са полом.

То што је данас додиривање међу незнанцима но-но је сасвим друга тема, али чак ни ту не стоји ова твоја усиљена веза са урбанитетом.
little_radojica little_radojica 08:15 15.05.2016

Re: Мангупирање

Hansel
little_radojica
Сексистичке опаске су једнако несрећно размењене, али то "иронично" тапшање по рамену и сеирење након прекида ватре нема никакве везе са сексизмом, то је већ друга врста безобразлука.

А када је прекинута ватра, по твом мишљењу, и кад је почело сеирење?



А: А Ви сте прилично безобразни за једну жену.
Б: (без одговора)
*******************************************
ратна секира се закопава, пали се лула мира
*******************************************
А (опет): Све најбоље, госпођице! (одлазећи, уз благо, пријатељско тапшање по рамену, иронично)
Hansel Hansel 08:17 15.05.2016

Re: Мангупирање

Ма не ради се уопште о додиривању него сеирењу након што је једна страна попустила.

Нисам ово доживео као сукоб у коме неко побеђује и губи. Битно ми је само да ли неко нешто схвата или не схвата.

EDIT:
Сада видим коментар у коме си објаснио на који моменат мислиш. Ономе што сам написао изнад могу само да додам да мислим да није у питању сеирење (мислим, "Све најбоље" ми може звучати свакако, најмање као сеирење).
tasadebeli tasadebeli 08:41 15.05.2016

Re: Мангупирање

anonymous
Predrag Brajovic
У тим срединама, присност и блискост људи није доведена до тог степена отуђења као у метрополама, у којима се уместо нормалне размене телесних додира, потреба за емоционалном експресијом и разменом телесне топлине између два људска бића, замењује мажењем кућних љубимаца.

Осим твог лупетања на ову тему, имаш ли неки податак, истраживање које каже ово што ти кажеш: по селима се више пипкају него по градовима?


Нисам још увек урадио графикон.



Сад ме вас двојица подетисте на то како сам својевремено узалуд покушавао да одбраним сестру од помахниталих Арапа на багдадском базару.

Пази, плавуша, Европљанка. Добро, добро, Балканка, тј. југоисточна Европљанка, како се то данас политички коректно каже... Али, плавуша. Додуше, није дебела, али је плавуша, јбг.

У тој гужви на базару уштинули су је барем 30 пута за буљу док нисмо прошли ту улицу са теписима, тепсијама, наргилама,...

Ја, бре, сваког од њих хтео да умлатим к'о Марко оног Арапина због свадбарине, али ми сестра објаснила да је код њих то нормална појава, али и да то они ипак не раде са својим женама јербо постоји озбиљна могућност да их фамилија те дотакнуте жене због тога прикоље.

(Што је мени дало повода да размишљам о томе какво то ти Арапи онда имају мишљење о нашим женама, Европљанкама... И, посредно, о нама, мушким Европљанима.)

А Багдад тада није био мали град... Већи од Београда.



little_radojica little_radojica 08:41 15.05.2016

Re: Мангупирање

Сада видим коментар у коме си објаснио на који моменат мислиш. Ономе што сам написао изнад могу само да додам да мислим да није у питању сеирење (мислим, "Све најбоље" ми може звучати свакако, најмање као сеирење).


Па, написао си "иронично", значи да тај његов гест није био искрен. Мени је звучало, тако написано, као "куд ћеш на планину без опреме" или "асамтигашукно, а?"
У сваком случају мислим да је схватила већ након дубоког ритерна на линију (много сте безобразни за једну жену, прим. ком.) јер је ућутала, тако да ми даље образовно-васпитне мере делују сасвим непотребно и контрапродуктивно, као што и написах. Ај, да се коригујем и ја мало: можда је безобразлук прејака реч за то, поготово зато што си ти иначе фин, али некоректно јесте.
gedza.73 gedza.73 08:41 15.05.2016

Re: Мангупирање

Ма не ради се уопште о додиривању него сеирењу након што је једна страна попустила.


-Izvinite, mogu li preko reda, stvarno žurim? (nikom posebno)
-Izvolite.


Prekoredna gopsodža je zaslužila dobro verbalno provlačenje kroz blato, za tapšanjem nije imalo potrebe.
Hansel Hansel 08:53 15.05.2016

Још нешто о додиривању

Као што сам већ написао, имам, по овоме што је Alse написао, истоветно мишљење као он. Чуло додира је еволутивно најстарије чуло и ма колико вид код имао доминантну позицију, додир је примарно чуло. Из кататоног ступора су најтеже шизофренике извлачили упорним држањем за руку, у хипоксији, као и пред смрт ово чуло се последње гаси. Чини ми се да цивилизација и у овом погледу "с прљавом водом избацује и дете".

Мали off и уједно консултација с вама. Стицајем околности, од родитеља једног дечака са аутизмом чуо сам (а њима препоручила једна докторка неуролог) за руски лек у облику сирупа који је њиховом детету значајно, скоро невероватно помогао. Пренео сам то другим родитељима дечака са аутизмом. И њихов син је после само неколико дана почео да се емотивно отвара, да грли, љуби маму и тату, да се радује. До тада (од тренутка појаве првих симптома) није се понашао ни слично. Лек по упутсту помаже и код церебралне парализе, епилепсије... и двема блогоколегинацам сам јавио за њега; међутим, мало се дружећи с дечаком и видевши својим очима не знам да ли да пишем блог како би више људи сазнало за ово. А ако пишем, смем ли да помињем лек који овде вероватно није регистрован; ако га не поменем, опет ме се може оптужити за криптопромоцију лека за рачун ко зна кога... Написах ово овде зато што сам се сетио колико је том дечаку додир важан, чини ми се као да сада надокнађује све што је од развојних фаза пропустио, мало и штипа, па сам помислио да га научим "црвене рукавице". Одушевио се, али (за сада) није прихватио онај нама познати начин избегавања удараца по надланицама. Он својим рукама ухвати прсте онога ко му голица дланове и бескрајно се радује када то уради. Ако добро разумем, он је постигао тиме основни циљ игре, мада на свој начин којим притом постигне оно што му значи – додир. Извините због дигресије, ја сам од тада под утиском његове радости и његовог начина да "доскочи".
Hansel Hansel 09:03 15.05.2016

Re: Мангупирање

little_radojica
Па, написао си "иронично", значи да тај његов гест није био искрен. Мени је звучало, тако написано, као "куд ћеш на планину без опреме" или "асамтигашукно, а?"

Ма, то је кратка форма. И пријатељи могу бити некад иронични, да кажем само то. Ко верује – верује.

геџа
Prekoredna gopsodža je zaslužila dobro verbalno provlačenje kroz blato, za tapšanjem nije imalo potrebe.

Ваљда свако иам права на грешку.
emsiemsi emsiemsi 09:03 15.05.2016

Re: Мангупирање

Predrag Brajovic
Нисам још увек урадио графикон.

Па уради, ако желиш нешто да докажеш.

Ти си једно врело предрасуда, површног и претенциозног, квазипаметног мишљења -- све, од светских завера до сеоске идиле, код тебе стане у коментар. И не верујем да ћеш икад научити да саслушаш оно што и други говоре.

Тако и сада: лупио си, желећи да звучиш паметно.

Не, није паметно, само је глупо: по селима људи нису ближи једни другима него што су у градовима, нити се више пипкају. Привид веће комуникације потиче отуд што је реч о мањој заједници, која је упућена на исти животни простор. То је као кад би становници неког малог комплекса четвороспратница на Новом Београду кретали се искључиво унутар свог блока. Ипак, они иду на посао, у куповине, свукуд ван тог свог животног простора, и тамо такође остварују социјалне везе, које се унутар блока не виде. Што се тиче јавног пипкања, не постоји ниједно село у Србији у којем оно није малтене табуизирано. У конзервативним срединама, каква су махом села, тако стоје ствари одвајкада.

Глупости !
Немаш појма.
Привид веће комуникације потиче отуд што је реч о мањој заједници - блебнуо си ти.
Па наравно да је комуникација већа, то је елементарна математика, да ћеш у ограниченијем скупу у исто време комуницирати више пута са истом особом, на тај начин повећавајући међусобну комуникацију - то је нормално. За то ти не треба граматика, довољан ти је и екселов пај, а и елементарна логика.
anonymous anonymous 09:19 15.05.2016

Re: Мангупирање


Predrag Brajovic
09:03 15.05.2016
Re: Мангупирање
Нисам још увек урадио графикон.

Па уради, ако желиш нешто да докажеш.

Ти си једно врело предрасуда, површног и претенциозног, квазипаметног мишљења -- све, од светских завера до сеоске идиле, код тебе стане у коментар. И не верујем да ћеш икад научити да саслушаш оно што и други говоре.

Тако и сада: лупио си, желећи да звучиш паметно.


Ко може бити паметан ко Браја....


anonymous anonymous 09:21 15.05.2016

Re: Мангупирање

emsiemsi
Predrag Brajovic
Нисам још увек урадио графикон.

Па уради, ако желиш нешто да докажеш.

Ти си једно врело предрасуда, површног и претенциозног, квазипаметног мишљења -- све, од светских завера до сеоске идиле, код тебе стане у коментар. И не верујем да ћеш икад научити да саслушаш оно што и други говоре.

Тако и сада: лупио си, желећи да звучиш паметно.

Не, није паметно, само је глупо: по селима људи нису ближи једни другима него што су у градовима, нити се више пипкају. Привид веће комуникације потиче отуд што је реч о мањој заједници, која је упућена на исти животни простор. То је као кад би становници неког малог комплекса четвороспратница на Новом Београду кретали се искључиво унутар свог блока. Ипак, они иду на посао, у куповине, свукуд ван тог свог животног простора, и тамо такође остварују социјалне везе, које се унутар блока не виде. Што се тиче јавног пипкања, не постоји ниједно село у Србији у којем оно није малтене табуизирано. У конзервативним срединама, каква су махом села, тако стоје ствари одвајкада.

Глупости !
Немаш појма.
Привид веће комуникације потиче отуд што је реч о мањој заједници - блебнуо си ти.
Па наравно да је комуникација већа, то је елементарна математика, да ћеш у ограниченијем скупу у исто време комуницирати више пута са истом особом, на тај начин повећавајући међусобну комуникацију - то је нормално. За то ти не треба граматика, довољан ти је и екселов пај, а и елементарна логика.


Јеботе патак.

Са ћу ти дам препоруку.


little_radojica little_radojica 09:59 15.05.2016

Re: Још нешто о додиривању

Лек по упутсту помаже и код церебралне парализе, епилепсије... и двема блогоколегинацам сам јавио за њега; међутим, мало се дружећи с дечаком и видевши својим очима не знам да ли да пишем блог како би више људи сазнало за ово.


Само буди нарочито опрезан. Добро све прво истражи: да ли је негде регистрован и ако јесте где је све регистрован, зашто код нас није, да ли је можда већ разматран? Постоје ли клиничка испитовања која доказују дејство? Ти бар знаш како се то ради. Што важнија информација, то већа одговорност.

Да, и једно десет редова дисклејмера
anonymous anonymous 10:42 15.05.2016

Re: Мангупирање


Predrag Brajovic
09:03 15.05.2016



Ти си једно врело предрасуда, површног и претенциозног, квазипаметног мишљења -- све, од светских завера до сеоске идиле, код тебе стане у коментар. И не верујем да ћеш икад научити да саслушаш оно што и други говоре.


Запиши, па копи - пејстуј на сваки мој коментар.

Ако мислиш да ће ти то поправити слику о себи.
Hansel Hansel 10:46 15.05.2016

Re: Још нешто о додиривању

little_radojica
Лек по упутсту помаже и код церебралне парализе, епилепсије... и двема блогоколегинацам сам јавио за њега; међутим, мало се дружећи с дечаком и видевши својим очима не знам да ли да пишем блог како би више људи сазнало за ово.

Само буди нарочито опрезан. Добро све прво истражи: да ли је негде регистрован и ако јесте где је све регистрован, зашто код нас није, да ли је можда већ разматран? Постоје ли клиничка испитовања која доказују дејство? Ти бар знаш како се то ради. Што важнија информација, то већа одговорност.

Да, и једно десет редова дисклејмера

Опширан дисклејмер би се подразумевао, само ми је стрепња дубља од наде. Опет, знам шта би мени значило да сазнам нешто што не знам, а може да ми помогне, па ће вероватно то превагнути.

Пошто се лек налази у апотекама у Русији и осталим чланицама, како беше, евроазијског економског савеза, претпостављам да је њихове захтеве прошао. Да ли су уопште покушали регистрацију ван својих граница, не знам. Знам само да код нас лек препоручује доцент неуролог. Значајну резерву да пишем имам и због тога што она може да има проблем ако прописује/препоручује овде нерегистрован лек, па макар колико помагао (у случају другог поменутог дечака позитивне промене су приметили сви – и познаници и васпитачи у вртићу... а претходно нису знали да пије лек).
Jukie Jukie 10:52 15.05.2016

Re: Још нешто о додиривању

little_radojica
Лек по упутсту помаже и код церебралне парализе, епилепсије... и двема блогоколегинацам сам јавио за њега; међутим, мало се дружећи с дечаком и видевши својим очима не знам да ли да пишем блог како би више људи сазнало за ово.


Само буди нарочито опрезан. Добро све прво истражи: да ли је негде регистрован и ако јесте где је све регистрован, зашто код нас није, да ли је можда већ разматран? Постоје ли клиничка испитiвања која доказују дејство? Ти бар знаш како се то ради. Што важнија информација, то већа одговорност.

Да, и једно десет редова дисклејмера


Ima i onih ljudi koji daju rastvor varikine deci sa autizmom tako da vrrrrlo oprezno sa bilo kakvim lekom koji zvuči previše dobro da bi bilo istinito
little_radojica little_radojica 11:20 15.05.2016

Re: Још нешто о додиривању

Значајну резерву да пишем имам и због тога што она може да има проблем ако прописује/препоручује овде нерегистрован лек, па макар колико помагао (у случају другог поменутог дечака позитивне промене су приметили сви – и познаници и васпитачи у вртићу... а претходно нису знали да пије лек).


Ја ти могу набројати бар десет негативних последица препоручивања лека и једно двеста логичких пропуста које си у свом узорку од два детета могао да направиш приликом оцењивања лека, али не бих да звучим као да те обесхрабрујем, напротив. Знам само да интернет већ има довољно смећа од текстова да је то већ језиво и знам да ћу ја дати све од себе да том загађењу никад не допринесем. Један крш од текста је довољан да га онај ко га тражи нађе и да потопи 99 добрих. То је као кад мешаш бензин и воду, ма колико да је бензина мало, то за пиће више није. А знам да ти ниси неко ко ће да пуца на прву, па зато мислим да има смисла да ти овако пишем.
Hansel Hansel 11:33 15.05.2016

Re: Још нешто о додиривању

Наравно, зато се ја и устручавам да пишем о томе. С друге стране, препоруке доцента Медицинског факултета и лек у промету са озбиљним упутством (као некада што су имали лекови код нас, не знам да ли памтиш тај период или да ли си виђао таква упутства) и објашњењу механизма деловања (и упозорењем да се издаје само на лекарски рецепт), упућују да није то нека "варикина", што каже Ђуки. Постоји шема дозирања (лагано повећање и смањивање при крају циклуса, паузирање између цилуса...). Наравно, неко може да и варикину даје по шеми...

Ипак нећу то до даљег објавити, стварно је осетљива ствар.
alselone alselone 12:11 15.05.2016

Re: Мангупирање

мажењем кућних љубимаца.


I ja mislim da ovo povećano držanje kučića i mačića ima nešto sa povećanom usamljenošću i otuđenošću modernog čo'eka. Čisto moje laičko mišljenje sa strane.
docsumann docsumann 12:26 15.05.2016

Re: Мангупирање

alselone
мажењем кућних љубимаца.


I ja mislim da ovo povećano držanje kučića i mačića ima nešto sa povećanom usamljenošću i otuđenošću modernog čo'eka. Čisto moje laičko mišljenje sa strane.


a možda smo mi stvarno sjebana bića po difoltu
alselone alselone 12:33 15.05.2016

Re: Мангупирање

a možda smo mi stvarno sjebana bića po difoltu


Ne mislim po difoltu. Al' mislim da se samosjebavamo. Empatija prema ljudima nestaje a menja je empatija prema životinjama. Ljudi bre vole da vole i da budu voljeni pa makar to bilo i kučište.

Mislim da je Bocvena, ili ko je već živeo u Africi pričao priču o ocu koji se izgubio i kako su svi taksisti posle nudili prevoz kada ga vide po gradu. To danas nije ni blizu ali je zato *jao vidi napušten ker, šmrc, krlj, kah". Naravno da ovo drugo nije loše, al je problem što ovo prvo nedostaje. Mutirani "žao mi konja" princip.
alselone alselone 12:36 15.05.2016

Re: Мангупирање

Vuče me da ponovo napravim ono poređenje sa mačićma koji zaustavljaju metro na dva sada i ratom u Siriji, ali se plašim da sam smorio i Boga i narod i da rizikujem fizičku osvetu zbog smaranja.
docsumann docsumann 12:41 15.05.2016

Re: Мангупирање


ma pusti to, ali zašto se Nole nije sinoć rukovao sa glavnim sudijom na kraju meča?
a ovaj ga još upozorio kad je krenuo da servira sa puknutom žicom na reketu ...

alselone alselone 12:44 15.05.2016

Re: Мангупирање

ma pusti to, ali zašto se Nole nije sinoć rukovao sa glavnim sudijom na kraju meča?


Nemam pojma. Ovde u džungli to ne prenose a net je slab za neki striming. Moram danas ponovo pokušati.

Kažeš nije se rukovao? Pa to nije baš sportski. Ali pošto je Nole veliki sportista, onda mora da se nešto značajno desilo.
docsumann docsumann 12:51 15.05.2016

Re: Мангупирање

alselone
ma pusti to, ali zašto se Nole nije sinoć rukovao sa glavnim sudijom na kraju meča?


Nemam pojma. Ovde u džungli to ne prenose a net je slab za neki striming. Moram danas ponovo pokušati.

Kažeš nije se rukovao? Pa to nije baš sportski. Ali pošto je Nole veliki sportista, onda mora da se nešto značajno desilo.


ostah začuđen, pravo da ti kažem.

baš zato što mi se činilo da je sudija ok, i nepogriješivo je procjenjivao mjesto padanja loptice, ponekad manje od milimetra uz liniju.
da se Nole nije zanio u proslavljanju...


PS koja džungla je u pitanju?
alselone alselone 12:55 15.05.2016

Re: Мангупирање

PS koja džungla je u pitanju?


Amazonska.
docsumann docsumann 13:01 15.05.2016

Re: Мангупирање

alselone
PS koja džungla je u pitanju?


Amazonska.


pronađi nekog ajahuerosa kad si već tu
alselone alselone 13:07 15.05.2016

Re: Мангупирање

pronađi nekog ajahuerosa kad si već tu

Šta je to?

Videli juče nekog dedu, jedini belac u ovoj naseobini i ne deluje kao turista, i to još ima plave oči i plavu kosu. Reko ovo mora da je neki Franc ili Jurica. Babo mu prisilno emigrirao pre 70 godina.
gedza.73 gedza.73 13:20 15.05.2016

Re: Мангупирање

alselone
Amazonska.

Pa ti si na sat leta od Džerija Drejka

docsumann docsumann 13:21 15.05.2016

Re: Мангупирање

ajahuaskero, zapravo

šaman, specijalizovan za vođenje rituala ispijanja ajahuaske, i svega što dalje slijedi ...

emsiemsi emsiemsi 13:23 15.05.2016

Re: Мангупирање

docsumann
alselone
мажењем кућних љубимаца.


I ja mislim da ovo povećano držanje kučića i mačića ima nešto sa povećanom usamljenošću i otuđenošću modernog čo'eka. Čisto moje laičko mišljenje sa strane.


a možda smo mi stvarno sjebana bića po difoltu

Ја нисам !
За вас не знам, тј. нисам сигуран.
emsiemsi emsiemsi 13:26 15.05.2016

Re: Мангупирање

alselone
a možda smo mi stvarno sjebana bića po difoltu


Ne mislim po difoltu. Al' mislim da se samosjebavamo. Empatija prema ljudima nestaje a menja je empatija prema životinjama. Ljudi bre vole da vole i da budu voljeni pa makar to bilo i kučište.

Mislim da je Bocvena, ili ko je već živeo u Africi pričao priču o ocu koji se izgubio i kako su svi taksisti posle nudili prevoz kada ga vide po gradu. To danas nije ni blizu ali je zato *jao vidi napušten ker, šmrc, krlj, kah". Naravno da ovo drugo nije loše, al je problem što ovo prvo nedostaje. Mutirani "žao mi konja" princip.

То двоје није међусобно искључиво !
Ко не воли људе, тај не воли нити животиње.
Може да се каже и на другачији начин --- ко воли животиње, тај воли и људе.
Те --- ко воли људе, тај воли и животиње.
На крају --- ко не воли, тај не воли никога.
Успут --- мени је жао људи који не знају (или не могу) да воле.
emsiemsi emsiemsi 13:30 15.05.2016

Re: Мангупирање

docsumann
alselone
ma pusti to, ali zašto se Nole nije sinoć rukovao sa glavnim sudijom na kraju meča?


Nemam pojma. Ovde u džungli to ne prenose a net je slab za neki striming. Moram danas ponovo pokušati.

Kažeš nije se rukovao? Pa to nije baš sportski. Ali pošto je Nole veliki sportista, onda mora da se nešto značajno desilo.


ostah začuđen, pravo da ti kažem.

baš zato što mi se činilo da je sudija ok, i nepogriješivo je procjenjivao mjesto padanja loptice, ponekad manje od milimetra uz liniju.
da se Nole nije zanio u proslavljanju...


PS koja džungla je u pitanju?

Ја мислим да је Ноле био аус-винкл и да није намерно прескочио руковање.
Успут --- судија није био непогрешив, једном је погрешио на Нолетову штету, видело се после на ко-кају. Иначе је био коректан судија.
docsumann docsumann 13:31 15.05.2016

Re: Мангупирање

emsiemsi
docsumann
alselone
мажењем кућних љубимаца.


I ja mislim da ovo povećano držanje kučića i mačića ima nešto sa povećanom usamljenošću i otuđenošću modernog čo'eka. Čisto moje laičko mišljenje sa strane.


a možda smo mi stvarno sjebana bića po difoltu

Ја нисам !
За вас не знам, тј. нисам сигуран.


štos je što to svi za sebe misle. prokletsvo autoperspektive.
docsumann docsumann 13:35 15.05.2016

Re: Мангупирање

emsiemsi
docsumann
alselone
ma pusti to, ali zašto se Nole nije sinoć rukovao sa glavnim sudijom na kraju meča?


Nemam pojma. Ovde u džungli to ne prenose a net je slab za neki striming. Moram danas ponovo pokušati.

Kažeš nije se rukovao? Pa to nije baš sportski. Ali pošto je Nole veliki sportista, onda mora da se nešto značajno desilo.


ostah začuđen, pravo da ti kažem.

baš zato što mi se činilo da je sudija ok, i nepogriješivo je procjenjivao mjesto padanja loptice, ponekad manje od milimetra uz liniju.
da se Nole nije zanio u proslavljanju...


PS koja džungla je u pitanju?

Ја мислим да је Ноле био аус-винкл и да није намерно прескочио руковање.
Успут --- судија није био непогрешив, једном је погрешио на Нолетову штету, видело се после на ко-кају.


to je bilo u meču sa Nadalom
anonymous anonymous 13:45 15.05.2016

Re: Мангупирање

emsiemsi
docsumann
alselone
мажењем кућних љубимаца.


I ja mislim da ovo povećano držanje kučića i mačića ima nešto sa povećanom usamljenošću i otuđenošću modernog čo'eka. Čisto moje laičko mišljenje sa strane.


a možda smo mi stvarno sjebana bića po difoltu

Ја нисам !
За вас не знам, тј. нисам сигуран.




alselone alselone 13:52 15.05.2016

Re: Мангупирање

ispijanja ajahuaske


Mozda jednog dana. Sad sam se zadrzao na sokovima, ko neka sisica. Tucem sad neki od guave, gust ko milk sejk.
alselone alselone 14:11 15.05.2016

Re: Мангупирање

Pa ti si na sat leta od Džerija Drejka

Malo vecim pajperopm smo i dosli dovde. :) Zezam se. Nije bas tako mali ali jeste propelerac.
alselone alselone 14:13 15.05.2016

Re: Мангупирање

Ovde blizu je i siroti Vajakil koji je skoro stradao u zemljotresu.
mariopan mariopan 16:02 15.05.2016

Re: Мангупирање

alselone
мажењем кућних љубимаца.


I ja mislim da ovo povećano držanje kučića i mačića ima nešto sa povećanom usamljenošću i otuđenošću modernog čo'eka. Čisto moje laičko mišljenje sa strane.

Да.
Људи су све усамљенији и удаљенији.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:39 15.05.2016

Re: Мангупирање

alselone
мажењем кућних љубимаца.


I ja mislim da ovo povećano držanje kučića i mačića ima nešto sa povećanom usamljenošću i otuđenošću modernog čo'eka. Čisto moje laičko mišljenje sa strane.


Jeste, a i sa ekonomskom krizom. Devedesetih, usred one najveće krize i hiperinflacije, sa redovima penzosa ispred kontejnera, u mojoj zgradi je bilo kerova koliko hoćeš (uglavnom koker španijela). Pa ih brižni vlasnici puste da sami silaze niz stepenište, olakšaju se napolju, eventualno posluže ispred kontejnera, i vrate se kući, jer nije radio lift, ko je blesav da šeta kera dvaput triput dnevno peške osam spratova.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:03 15.05.2016

Re: Мангупирање

Prekoredna gopsodža je zaslužila dobro verbalno provlačenje kroz blato, za tapšanjem nije imalo potrebe.



ako nešto ne podnosim, to je "tapšanje po ramenu" nepoznatih muškaraca. i uopšte, kad ih znam, šta ima da me tapšu "drugarski"? jednom me dodirne ("nešto hoće?" ), drugi put ("kojmujekurac?!" ), treći ("ili nema muda ili je jedan od onih smarača kojima treba taj fizički kontakt sa svima iz samo njima poznatih razloga" ) i onda se pomerim na drugu stolicu, ili odem da "uzmem piće". zna se zašto se pipa, sem ako nisi seljak iz posta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:11 15.05.2016

Re: Мангупирање

gedza.73
alselone
Amazonska.

Pa ti si na sat leta od Džerija Drejka



Ne daj da te prevari mapa, gedžo: Južna Amerika je velika. Od Kitoa (gde je alse valjda sleteo avionom pa onda uzeo onaj mali rečni hoverkraft do tog rukavca Amazona gde radi) pa do Manausa, prebivališta mister Noa, ima 5500 km, vazdušnom linijom, a po googlu treba oko 9 sati leta putničkim avionim. To ti je kao kad letiš od od Frankfurta do Denvera, samo što si sve vreme iznad jedne te iste šume.

gedza.73 gedza.73 17:25 15.05.2016

Re: Мангупирање

srdjan.pajic
To ti je kao lad letiš od od Frankfurta do Denvera, samo što si sve vreme iznad jedne te iste šume.

Leteli dva brata i negde nad Austrijom jedan od njih dvojice pita vrlo pričljivu gospođu, koja ih je davila poduže svojim poznavanjem aviosaobraćaja, do sebe (pošla za Kanadu da čuva unuke)
-Jesmo li sad gopsođo iznad mora?
-Nismo, sad smo nedgde iznad Beča.
-Uh, dobro je, ako padnemo jer moj braca ne zna da pliva.
-Kakve veze ima gde padnemo ako to bude sa ove visine.
.Jeste, gospođo, al' voda je voda.

ma 5500 km, vazdušnom linijom, a po googlu treba oko 9 sati leta putničkim avionim.

Ja sam gledao od Lumbaqui i samo video avionče sa brojevima 1 i 7 pa ne razmišljjući napisao sat i nešto. Šta zna dete šta je pet iljada km.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:47 15.05.2016

Re: Мангупирање

Jeste, gospođo, al' voda je voda.

jebeš ti to. zamisli, preživiš povređen u sred okeana, pa te posle jedno 5 minuta raskidaju ajkule? ili te kida samo jedna, onako, polako, dok sažvaće. imaš sreće ako ti odmah dokači aortu. bolje da je tvrdo.
gedza.73 gedza.73 18:14 15.05.2016

Re: Мангупирање

jebeš ti to. zamisli, preživiš povređen u sred okeana, pa te posle jedno 5 minuta raskidaju ajkule? ili te kida samo jedna, onako, polako, dok sažvaće. imaš sreće ako ti odmah dokači aortu. bolje da je tvrdo.


predatortz predatortz 20:54 15.05.2016

Re: Мангупирање

docsumann

ma pusti to, ali zašto se Nole nije sinoć rukovao sa glavnim sudijom na kraju meča?
a ovaj ga još upozorio kad je krenuo da servira sa puknutom žicom na reketu ...



Da... Nole je mnogo nervozan, ne liči na sebe ovih dana. Umor, neki pad forme, bem li ga...
Hansel Hansel 23:59 15.05.2016

Re: Мангупирање

zna se zašto se pipa, sem ako nisi seljak iz posta.

Хоћеш да кажеш да "сељак из поста" није знао зашто је "пипао"?
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:19 16.05.2016

Re: Мангупирање

Ja sam gledao od Lumbaqui i samo video avionče sa brojevima 1 i 7 pa ne razmišljjući napisao sat i nešto. Šta zna dete šta je pet iljada km.


Kad se već muvamo po Amazoniji, mnogo volim ovaj film:

gedza.73 gedza.73 06:42 16.05.2016

Re: Мангупирање

srdjan.pajic

Kad se već muvamo po Amazoniji, mnogo volim ovaj film:


Beše kad pravi operu u prašumi?
Što li mi u sećanju da su stvarno vukli pravi brod, da nije snimano u studiju

i ovaj mi se vrti negde po ćoškovima pamćenja
blogovatelj blogovatelj 09:36 16.05.2016

Re: Мангупирање

Нисам још увек урадио графикон.


I nećeš. Jer, lupio si neviđenu glupost, tzv vašarizam. Šatro u gradovima otuđeni. Jes jebote, zato se i doseljavaju, da bi bili sami.
Za razliku od ovih po selima, gde žive duše više nema. Oni nisu usamljeni kada hode brdima i dolovima pa kilometrima nisu u stanju da vide živu dušu.
blogovatelj blogovatelj 09:42 16.05.2016

Re: Мангупирање

Ја нисам !


Nisi. Ti si samo zatucan.
blogovatelj blogovatelj 09:57 16.05.2016

Re: Мангупирање

Ne daj da te prevari mapa, gedžo: Južna Amerika je velika. Od Kitoa (gde je alse valjda sleteo avionom pa onda uzeo onaj mali rečni hoverkraft do tog rukavca Amazona gde radi) pa do Manausa, prebivališta mister Noa, ima 5500 km, vazdušnom linijom, a po googlu treba oko 9 sati leta putničkim avionim. To ti je kao kad letiš od od Frankfurta do Denvera, samo što si sve vreme iznad jedne te iste šume.


Direktore, informacije su ti u najmanju ruku netačne, da ne upotrebim težu reč.
Rastojanje između dva grada koja pominješ (Kito i Manaus) je oko 2070km. Tako kažu Guglove mape.
Desni klik na ma koju lokaciju daje ti opciju merenja udaljenosti. Klikneš na prvo mesto, pa odeš na drugo, ponovo desnoklikneš i odabereš opciju "izmeri dovde" i dobiješ 2068,33 km, kao ja.
Dalje... Na isti način mereno možeš se uveriti da je rastojanje između Frankfurta i Denvera preko 8000km, tačnije, oko 8100.
Jedino što je tačno je da po Guglu treba nešto manje od devet sati leta. Ali to je redovnim linijama, sa sve presedanjima.
dekster.didi dekster.didi 12:34 16.05.2016

Re: Мангупирање

Ако мислиш да ће ти то поправити слику о себи.


To ostarelo, zadrto, tupo, privincijalno. Mission impossible.
Najgore je - provincijalno. Nije se taj pomerio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:56 16.05.2016

Re: Мангупирање

Direktore, informacije su ti u najmanju ruku netačne, da ne upotrebim težu reč.


Auh, ala sam se izlupetao, imaš pravo, nešto sam ukrstio na mapi: lepo piše ~5300km, ali kolima (putem, koji ide preko Male Krsne, Lime i Kuskoa, u Peruu, a malo jače od 4500km preko Kolumbije i Venecuele. Inače, i let od Denvera do Frankfurta traje nešto malo više of 9 sati, bez presedanja.

Kartu čitaj, seljaka pitaj .
emsiemsi emsiemsi 18:46 16.05.2016

Re: Мангупирање

srdjan.pajic
Direktore, informacije su ti u najmanju ruku netačne, da ne upotrebim težu reč.


Auh, ala sam se izlupetao, imaš pravo, nešto sam ukrstio na mapi: lepo piše ~5300km, ali kolima (putem, koji ide preko Male Krsne, Lime i Kuskoa, u Peruu, a malo jače od 4500km preko Kolumbije i Venecuele. Inače, i let od Denvera do Frankfurta traje nešto malo više of 9 sati, bez presedanja.

Kartu čitaj, seljaka pitaj .

Догоди се - наши смо !
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:23 15.05.2016

Осим сексизма

Ако замислимо да се уместо о 'њему' и 'њој' ради о две жене или два мушкарца, остаје да једна особа покушава да прескочи ред, а друга особа непозвано додирује прву, макар и 'пријатељски' и покровитељски се обраћа ('госпођице', 'младићу', 'девојко',.. , ипак све благо у односу на премијерово обраћање новинару на конференцији за штампу са 'сине').
Hansel Hansel 07:40 15.05.2016

Re: Осим сексизма

Није (потпуно) упоредиво, јер је овде бахата била "премијерка".

Овде се, мени се бар чини (кад помену хипотетичну ситуацију о две особе истог пола), поставља питање и да ли би ове и овакве расправе било да је уместо ње био знатно јачи мушкарац, који би могао и физички да брани своје "право" да иде преко реда... и свакакви сценарији би ту могли још да се разрађују.

Реч је овде и о све већој свеопштој бахатости (волео бих да стигнем да пишем о неким новим искуствима с државним службеницима, о људима који на седишта градског аутобуса ставе торбу и буне се када им кажеш да је склоне да би се смањила гужва међу онима који стоје) и да ли јој се и како може стати на пут. Признајем, све мање верујем у моћ лепе речи и "окретање другог образа". Што рече калуђерица у једном филму ("Фриџек", ако је то исправно транскрибовани назив?): "Господ је рекао: 'Окрени и други образ', али он није имао посла с протувама као што си ти!" (ударивши га притом).
NNN NNN 07:40 15.05.2016

Re: Осим сексизма

ипак све благо у односу на премијерово обраћање новинару на конференцији за штампу са 'сине'

Klasičan uličar u odelu premijera!
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:46 15.05.2016

Re: Осим сексизма

On ima dobro misljenje o zenama - 'prilicno ste bezobrazni za jednu zenu' znaci izuzetak, zene nisu bezobrazne.

Inace ovo je samo skoro prijateljska razmena u konfliktu, kakva sve moze da bude.

Ovo sto kaze als jeste tacno, medjutim zene su vec instinktivno izgradile nepoverenje u ulazak u sigurnu zonu (metar dva od tela) nepoznate osobe. Vise izrazeno nego kod muskaraca.



Hansel Hansel 08:01 15.05.2016

Re: Осим сексизма

NNN
Klasičan uličar u odelu premijera!

Не могу да се не сетим бившег председника који је у Скупштини у пролазу "шмекерски" раменом дрмнуо данашњег премијера. Снимила камера, има то негде. Неупоредиво са свим овим што овај садашњи ради и прича, али било је дегуте, бар мени, с обзиром на његову позицију, место где се то дешава, а и на наводну супротстављеност политика (и личности?).
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:21 15.05.2016

Re: Осим сексизма

Наташа Мићић?
Hansel Hansel 08:34 15.05.2016

Re: Осим сексизма

Не, Борис Тадић. Или крај 2005. или први месеци 2006.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:41 15.05.2016

Re: Осим сексизма

Знам. :)

Борис Тадић је баш радио на свом уличном мачо стилу.
sweet64 sweet64 11:28 15.05.2016

Re: Осим сексизма

Признајем, све мање верујем у моћ лепе речи и "окретање другог образа".


Ključni trenutak dijaloga koji je većina komentatora preskočila je onaj na samom početku, da li se gospođi uopšte treba obratiti, apostrofirati nekulturu, jer posle toga je sve maltene neminovnost, ali ko će joj to inače reći.

P.S. Meni izgleda da si ti lično akter, ako jesi što brate to ne kažeš.
Hansel Hansel 12:06 15.05.2016

Re: Осим сексизма

Па, да, шта мислиш, да ли се у таквој ситуацији треба обратити? Мислим да закључујеш индиректно да ипак треба?

Скоро да јесам актер (а нисам продавачица у пекари ). Превише бих морао да објашњавам за текст и, колико могу да се поуздам у своју перцепцију и памћење, све што сам написао (и у коментарима, појашњавајући неке аспекте) истина је. Квалификације, коментари... су на читаоцима.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:23 15.05.2016

Re: Осим сексизма

P.S. Meni izgleda da si ti lično akter, ako jesi što brate to ne kažeš.

ma on je sto posto. jel znaš da voli da bulji u ljude po prevozu? sad i pipa žene po pekarama, manijak.
Hansel Hansel 00:00 16.05.2016

Re: Осим сексизма

Хихи, и гледам у туђе отворене прозоре са данима избаченим завесама на -10!
dekster.didi dekster.didi 12:35 16.05.2016

Re: Осим сексизма

Борис Тадић је баш радио на свом уличном мачо стилу.



NNN NNN 07:42 15.05.2016

Eee, mislio sam

da će da se smuvaju...
anonymous anonymous 08:09 15.05.2016

Re: Eee, mislio sam

NNN
da će da se smuvaju...


Не размишљаш савремено и политички коректно.

Зато ти такве ствари и падају на памет.

То се заиста некада и дешавало на тај начин.
И никоме није сметало.

Али данас - то је реликт прошлости, архаички, варварски , паланачки, нецивилизован чин.

На додир другога треба да реагујеш као на удар струје високог напона.

Ако си лепо васпитан.


jasnaz jasnaz 07:48 15.05.2016

fizički kontakt


bilo koje vrste, u raspravi bilo koje vrste, između polova bilo koje vrste = nepoželjan!

anonymous anonymous 07:59 15.05.2016

Re: fizički kontakt

jasnaz

bilo koje vrste, u raspravi bilo koje vrste, između polova bilo koje vrste = nepoželjan!



Врло често, приликом сусрета у ходнику зграде или испред, поздравим старицу-комшиницу која је од мене скоро тридесет година старија,често и благо загрлим,...
Разговарамо о свему, у ходу до продавнице. Уговарамо венчање са мојим оцем....

Сексизам.... друга врста безобразлука ....или нешто треће "? ? ?


tasadebeli tasadebeli 08:28 15.05.2016

Re: fizički kontakt

NNN

Eee, mislio sam
da će da se smuvaju.



И ја исто. Отуд и она моја Казабланка.

Тако то ваљда иде. Прво се не трпиш, па се онда мало трпиш, па се онда опет не трпиш с неким и тако... Прође живот некако.

Баш сам се разочарао у епилог ове приче.


Hansel Hansel 09:32 15.05.2016

Re: fizički kontakt

tasadebeli
NNN

Eee, mislio sam
da će da se smuvaju.


И ја исто. Отуд и она моја Казабланка.

Тако то ваљда иде. Прво се не трпиш, па се онда мало трпиш, па се онда опет не трпиш с неким и тако... Прође живот некако.

Баш сам се разочарао у епилог ове приче.

Их, много сте ви нестрпљиви. У следећој епизоди она њему намигне ипред пекаре. Да се не зезам даље са стереотипима, неко ће стварно да помисли да сам тотално одлепио.
tasadebeli tasadebeli 09:45 15.05.2016

Re: fizički kontakt

Hansel


Их, много сте ви нестрпљиви. У следећој епизоди она њему намигне ипред пекаре.



Ако си паметан, ти ћеш то мало да развучеш са честим понављањима онога што је већ било јербо ти је публика пилећег памћења.

Исто као и они Американци са Династијом, па онда Шпанци, па Мексиканци, па Индијци, па Турци,...



milisav68 milisav68 09:55 15.05.2016

Re: fizički kontakt

tasadebeli
Ако си паметан, ти ћеш то мало да развучеш са честим понављањима онога што је већ било јербо ти је публика пилећег памћења.

Исто као и они Американци са Династијом, па онда Шпанци, па Мексиканци, па Индијци, па Турци,...

Nešto ovako.
anonymous anonymous 10:23 15.05.2016

Re: fizički kontakt

jasnaz

bilo koje vrste, u raspravi bilo koje vrste, između polova bilo koje vrste = nepoželjan!



Ускоро ће и секс бити проглашен политиички некоректним, а богами и економски неоправданим.

Индустрија ће развити андроидне роботе за задовољавање сексуалних потреба, вантелсну оплодњу унапредити, а и виртуелни секс ће бити 3 или 4 -оро димензионисан.

Порука балканским примитивцима - иживите своје емоције, са бићима која волите и која воле вас, док још није касно.

Још мало, па ће вас због заосталих, превазиђених потреба трпати у затворе.
jasnaz jasnaz 16:27 15.05.2016

: bold

anonymous
jasnaz

bilo koje vrste, u raspravi bilo koje vrste, između polova bilo koje vrste = nepoželjan!



Ускоро ће и секс бити проглашен политиички некоректним, а богами и економски неоправданим.

Индустрија ће развити андроидне роботе за задовољавање сексуалних потреба, вантелсну оплодњу унапредити, а и виртуелни секс ће бити 3 или 4 -оро димензионисан.

Порука балканским примитивцима - иживите своје емоције, са бићима која волите и која воле вас, док још није касно.

Још мало, па ће вас због заосталих, превазиђених потреба трпати у затворе.


@anonymous, znači: bold! I to važi za oba pola, jer fizički kontakt pri raspravi jeste potencijalni okidač za agresiju.
A fizički kontakt pripadnika suprotnih polova jednostavno ne dolazi u obzir ako nije obostrano poželjan&najavljen, na xy poznatih i nepoznatih (budite kreativni:) načina.. Za one koji ne razumeju ovo i ovako, ra-zlo-žno, može i kraća verzija: 'Tapši tatu po ramenu!!'
anonymous anonymous 17:11 15.05.2016

Re: : bold

jasnaz
anonymous
jasnaz

bilo koje vrste, u raspravi bilo koje vrste, između polova bilo koje vrste = nepoželjan!



Ускоро ће и секс бити проглашен политиички некоректним, а богами и економски неоправданим.

Индустрија ће развити андроидне роботе за задовољавање сексуалних потреба, вантелсну оплодњу унапредити, а и виртуелни секс ће бити 3 или 4 -оро димензионисан.

Порука балканским примитивцима - иживите своје емоције, са бићима која волите и која воле вас, док још није касно.

Још мало, па ће вас због заосталих, превазиђених потреба трпати у затворе.


@anonymous, znači: bold! I to važi za oba pola, jer fizički kontakt pri raspravi jeste potencijalni okidač za agresiju.
A fizički kontakt pripadnika suprotnih polova jednostavno ne dolazi u obzir ako nije obostrano poželjan&najavljen, na xy poznatih i nepoznatih (budite kreativni:) načina.. Za one koji ne razumeju ovo i ovako, ra-zlo-žno, može i kraća verzija: 'Tapši tatu po ramenu!!'


Разумем шта кажеш ...и сагласан сам да може да буде окидач за агресију.
Али исто тако може да буде и начин превазилажења тензије која прети да доведе до агресије.

Физички контакти могу да имају најразличитије значење и могу субјективно најразноврсније да буду буду доживљени.

И пре појаве дискурса политичке коректности,сексизма и осталих глупости , знало се шта је непристојно и безобразно понашање,као и физичко насртање.

Међутим, правити табу од физичког контакта, генерализовати и уопштавати нека своја лоша искуства или искуства других друштава и култура , импортовати то некритички у своју културу рушењем традиционално утемељених образаца комуникације, доводи до огромне несигурности и отуђености, атомизира људе и доприноси утемељењу новог концепта моћи заснованог на дисциплиновању појединаца и регулацији читавих популација.

Како објаснити неком у мањој локалној средини, у којој нема педофилије, сексусалног и другог насиља , агресивности у оној мери у којој је то присутно у западним друштвима, да дете из комшилука које виђа сваки дан не сме да помилује или придржи ако се споплете да падне.

Огромна количина идеолошке глупости стиже са Запада и некритички се прихвата , без сагледавања већ присутних последица. Сваки радикализам , па и ове врсте је опасан.

То би био мој закључак.

А да се у односима одраслих особа другом не треба уносити у лице и физички насртати, па то је ваљда апсолвирано већ традиционално постојећим бонтоном.




jkt2010 jkt2010 02:59 16.05.2016

Re: fizički kontakt

anonymous
jasnaz

bilo koje vrste, u raspravi bilo koje vrste, između polova bilo koje vrste = nepoželjan!

Ускоро ће и секс бити проглашен политиички некоректним, а богами и економски неоправданим.

A da ni ne spominjemo povećanu emisiju CO2 usled ubrzanog disanja.
cane cane 21:58 17.05.2016

Re: : bold

@anonymous, znači: bold! I to važi za oba pola, jer fizički kontakt pri raspravi jeste potencijalni okidač za agresiju.
A fizički kontakt pripadnika suprotnih polova jednostavno ne dolazi u obzir ako nije obostrano poželjan&najavljen


docim ako je u pitanju isti pol je sasvim ok...

milisav68 milisav68 07:57 15.05.2016

E

A kako izgleda on, a kako ona?

I zašto se prodavačica obratila njoj, a ne njemu?

Hansel Hansel 08:05 15.05.2016

Re: E

Зато што је, у најмању руку, женски шовиниста!
little_radojica little_radojica 09:07 15.05.2016

Re: E

Hansel
Зато што је, у најмању руку, женски шовиниста!


Нема везе с овим, али подсети ма на једну епизоду из живота Малог Радојице:

Радио ја у неком фаст фуду у Америки, тек почео, можда пети дан. И била нека страшна гужва, ред и на улици.
И дође муштерија, а ја лепо: "How can I help You, sir?" Он ништа. Ја направим паузу неколико секунди па питам опет, он - ништа! Ја опет сачекам мало, па полако питам и трећи пут, он ни да бекне! Ја се онда окренем следећој муштерији кад се онај одједном одботује и почне да се бечи "Am I invisible? Huh? Why did you skip me, huh? Is that because I'm black?". Мени позлило, куд ја расиста пред толиком људима, сад кад ме депортују и само муцам, не знам ни шта да кажем... Погледам молећиво у колегу до мене, а он остави шта је дотад радио, узе ти човек алуминијумску бејзболку испод пулта, отвори пулт и крене на овог уз салву псовки, што на енглеском што на грчком. Побегао колико га ноге носе једнако узвраћајући псовкама. И нико ништа, ни Џесике ни Џоови у реду, добише свој хот-дог/пицу/француски кромпир и као да се ништа није десило у Догвилу.
Hansel Hansel 09:17 15.05.2016

Re: E

Још тада је требало да схавтиш да од лепе речи вајде (више) нема!
Atomski mrav Atomski mrav 10:46 15.05.2016

Re: E

Још тада је требало да схавтиш да од лепе речи вајде (више) нема!

Više se postiže uz lepu reč i bejzbol palicu nego samo uz lepu reč...
freehand freehand 08:52 15.05.2016

Žene su tople, žene su meke

... a muškardci su pravi muškarci!

Hansel Hansel 09:07 15.05.2016

Re: Žene su tople, žene su meke

Знаш онај цртаћ: "Добро дошли у ... (заборавио сам име града)... – где су жене – жене, а мушкарци – мушкарци!"
tess tess 09:14 15.05.2016

Re: Žene su tople, žene su meke

Da, dobra pričica. Basna.
Ne, nije ovo sexizam.

Jesu nekakvi sudari svjetova i stereotipa. Ona je imala mecu a on je zbunjeni tetak.

Prva je počela, te u 21 vijeku nakon sukoba tapšanje po ramenu nije sexizam, po dupetu da. Ili da povjerujem da žena kad "svi mi žurimo" ima strah od dodira ramena, hm.

On je njoj rekao da muškarci pipaju, a ona njemu prije toga da muškarcima nije svojstveno da mnogu pričaju. Što bi bilo i istina kad se malo razmisli.

Meni ovo sve liči na početak flerta u suptilnom sukobu.

Npr.: Hm, "pipate", il "nemojte da me tapšete po ramenu". Pipanje i tapšanje nisu isto.

Može to sve i mnogo gore kad je jedno kuražnije a drugo - ispostavi se - veća budala. Toliko.

I mislim da danas kad ljudi stvarno žure i sukobljavaju se tj mimoilaze na ulici, kad stvarno žene nagrabuse fizički i kad stvarno muškarci trpe adute slabijeg pola, mislim da bi morali pomjeriti granice šta nas to ugrožava, pa je ovo tapšanje po ramenu, kontakt, više i ljudski i ironično no sexizam..

..stereotipi u pekari. Dosadni su oboje.

martin_krpan martin_krpan 09:13 15.05.2016

Konflikt management



1)
– Ја бих хтела да наручим кифлице за сутра.
– Опростите, да ли бих ја могао пре тога да добијем питу пошто сам био пре Вас?

Tenzija.

2)

– Нисам знала да сте пре мене, мислила сам да вас услужује она (касирка).
– Не, не, не услужује ме.

Debata.

3)

- Мене је продавачица питала.
– Нема проблема, да не журим, пустио бих Вас.

Produžena debata gdje je muškarac odgovorio u jednom malo robusnijem tonu ali ipak korektom objašnjavajući svoje stanje da žuri. Nakon te muškarčeve konstatacije, komunikacija bi trebalo da je završena sa win-win ishodom.

I šta se dalje dešava?

5-6) Žena: – Сви ми негде журимо!

U ovom trenutku je žena bezuslovno odlučila da se ne zadovoljava sa win-win ishodom i uputila je jednu prilično "mangupsku" rečenicu želeći ipak da njena bude posljednja i da se pokaže da je ona 100% : 0% u pravu.

Muškarčev odgovor je bio i na tom mjestu korektan: "Да, али ја сам био пре Вас", vraćajući razgovor na racionalnu osnovu, tj. na objašnjavanje realne situacije, izbjegavajući žargone i fazone.

I ono šta je nakon toga uslijedilo je strava i užas odgovor.

8) Много причате за једног („)мушкарца("!

Žena u jednom koraku ide do kraja u uništenju sagovornika gdje upućuje strava i užas totalno neprihvatljivu, ciničnu rečenicu.

Muškarac naravno, instiktivno vodi i sagovornika sa sobom u ambis.

9) – А Ви сте прилично безобразни за једну жену.

ZAKLJUČAK: Žena se apsolutno neprihvatljivo ponijela u ovoj komunikaciji i ispred sebe je imala čitav niz mogućnosti da komunikaciju zatvori sa win-win ishodom, a to nije uradila. Medijator bi presudio: žena - muškarac: 0 - 1.




little_radojica little_radojica 09:22 15.05.2016

Re: Konflikt management

ZAKLJUČAK: Žena se apsolutno neprihvatljivo ponijela u ovoj komunikaciji i ispred sebe je imala čitav niz mogućnosti da komunikaciju zatvori sa win-win ishodom, a to nije uradila. Medijator bi presudio: žena - muškarac: 0 - 1.



И онда је постигао аутогол у другом полувремену
1-1
Hansel Hansel 09:25 15.05.2016

Re: Konflikt management

Мада, подвлачим, не мислим да је циљ била победа. Ако је неко и "победио", то је било колатерално.

martin_krpan

Занимљива анализа, хвала! Интутивно сам практично тако све доживео, али ово рашчлањивање је генијално!
anonymous anonymous 09:41 15.05.2016

Re: Konflikt management


martin_krpan
10:13 15.05.2016

1)
– Ја бих хтела да наручим кифлице за сутра.
– Опростите, да ли бих ја могао пре тога да добијем питу пошто сам био пре Вас?

Tenzija.

2)

– Нисам знала да сте пре мене, мислила сам да вас услужује она (касирка).
– Не, не, не услужује ме.

Debata.

3)

- Мене је продавачица питала.
– Нема проблема, да не журим, пустио бих Вас.

Produžena debata gdje je muškarac odgovorio u jednom malo robusnijem tonu ali ipak korektom objašnjavajući svoje stanje da žuri. Nakon te muškarčeve konstatacije, komunikacija bi trebalo da je završena sa win-win ishodom.


Али није.

Јер мушкарац не објашњава да жури, већ да неће да је пусти.

Жена истиче своје виђење, указује на могући разлог неспоразума, отварајући се за инклузивно и партиципативно разрешење конфликта у вин - вин варијанти.
Не дајући одмах предлог крајњег решења.

Мушкарац одбија аргументацију, не редефинише приступ, не жели да партиципира у проналажењу вин - вин солуције и самостално доноси решење,затварајући врата даљој комуникацији.

Искључујући саговорника из даље дебате - он губи.
Већ у овој фази.




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana