Društvo| Život

Čist seksizam

Hansel RSS / 14.05.2016. u 23:08

– Ја бих хтела да наручим кифлице за сутра.
– Опростите, да ли бих ја могао пре тога да добијем питу пошто сам био пре Вас?
– Нисам знала да сте пре мене, мислила сам да вас услужује она (касирка).
– Не, не, не услужује ме.
– Мене је продавачица питала.
– Нема проблема, да не журим, пустио бих Вас.
– Сви ми негде журимо!
– Да, али ја сам био пре Вас.
– Много причате за једног („)мушкарца(")!
– А Ви сте прилично безобразни за једну жену.
(без одговора)
– Све најбоље, госпођице! (одлазећи, уз благо, пријатељско тапшање по рамену, иронично)
– Немојте да ме пипкате!
– Па, то мушкарци раде, зар не?
(испраћа га забезекнутим погледом, он њој узвраћа значајним; нада се да је разумела, када је већ све тако (не)згодно испало)



Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 10:38 15.05.2016

Re: Konflikt management

Их. Па, рекао је да би је пустио, али да жури. Ко рече, можда она има болесно дете – а што он не би имао, што не би био самохрани отац или шта већ...?

Ово јесте епизода о стереотипима и, пре свега, о све присутнијој нетрпељивости, све нижем прагу осетљивости итд. О личним фрустрацијама које испливавају тамо где не би смеле. С питањем да ли се клин клином заиста избија или се још више укуцава (и да ли је све само питање методе). То је била моја идеја. (Поуздано знам да мушкарац из приче (без приче, што каже Фри) нема патријархалан став према женама и да обраћање с "госпођице" није требало да има увредљиву димензију. Морам да признам да ни ја нисам имао представу да за младу жену обраћање с "госпођице" може да буде увредљиво. (Да се надовежем овде на нечију ранију опаску.)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:53 15.05.2016

Re: Konflikt management

Поуздано знам да мушкарац из приче (без приче, што каже Фри) нема патријархалан став према женама

Он је свој став показао примитивним додиривањем жене.
Тако да је ово твоје празна прича.
Jukie Jukie 10:56 15.05.2016

Re: Konflikt management

Predrag Brajovic
Поуздано знам да мушкарац из приче (без приче, што каже Фри) нема патријархалан став према женама

Он је свој став показао примитивним додиривањем жене.
Тако да је ово твоје празна прича.

Kao neki pedofil, odma fata za rame
anonymous anonymous 10:59 15.05.2016

Re: Konflikt management

Hansel
Их. Па, рекао је да би је пустио, али да жури. Ко рече, можда она има болесно дете – а што он не би имао, што не би био самохрани отац или шта већ...?

Ово јесте епизода о стереотипима и, пре свега, о све присутнијој нетрпељивости, све нижем прагу осетљивости итд. О личним фрустрацијама које испливавају тамо где не би смеле. С питањем да ли се клин клином заиста избија или се још више укуцава (и да ли је све само питање методе). То је била моја идеја. (Поуздано знам да мушкарац из приче (без приче, што каже Фри) нема патријархалан став према женама и да обраћање с "госпођице" није требало да има увредљиву димензију. Морам да признам да ни ја нисам имао представу да за младу жену обраћање с "госпођице" може да буде увредљиво. (Да се надовежем овде на нечију ранију опаску.)


Ок.
Када каже : " да не журим, пустио бих вас" то једино може да се разуме као - нећу да вас пустим , јер журим.

"Да не журим " је само оправдање за став.

Тиме затвара сваку даљу могућност проналажења евентуалног задољавајућег решења за обоје.Указујући на за њега једино могуће.

Ове све наравно у контексту конфликт менаџмента и ненасилног решавања сукоба.

Политичка коректност уведена по питању ословљавања жена је само још једна квази солуција, и демонстрација наводне тежње за ненасилном комуникацијом и једнаким уважавањем родних идентитета, док са друге стране испољавање агресивности и уништавање читавих популација буде вест која траје дан-два .


freehand freehand 11:00 15.05.2016

Re: Konflikt management

Predrag Brajovic
Поуздано знам да мушкарац из приче (без приче, што каже Фри) нема патријархалан став према женама

Он је свој став показао примитивним додиривањем жене.
Тако да је ово твоје празна прича.

Primitivno dodirivanje žene osnov je opstanka vrste.
freehand freehand 11:04 15.05.2016

Re: Konflikt management

Тиме затвара сваку даљу могућност проналажења евентуалног задољавајућег решења за обоје.Указујући на за њега једино могуће.

Ове све наравно у контексту конфликт менаџмента и ненасилног решавања сукоба.

Sem da on ili ona budu prvi usluženi na jedinoj kasi, koje ti eventualno zadovoljavajuće rešenje još vidiš?
Mislim, realnost materijalnog sveta ostavlja baš skučene mogućnosti, ako ikakve.
Sem koflikt menadžmenta, naravno, za osvešćene hohintelektualce.
Hansel Hansel 11:15 15.05.2016

Re: Konflikt management

Predrag Brajovic
Он је свој став показао примитивним додиривањем жене.
Тако да је ово твоје празна прича.

Ја сам видео да је и друге у другим приликама тапшао по рамену, тако да то нисам тумачио на тај начин. За мене је то сасвим људско, несексуално и непонижавајуће додиривање, никако "пипкање". Упитно ми је "само" да ли је неприхватљив елемент "супериорности" у том поздраву, као и последња реплика која је, чини ми се, потцртала дотадашњи апсурд и још га ставила на квадрат или куб.

Ништа не кажеш о понашању госпође?

Уједно морам да приметим да су нам (не само твоја и моја) схватања пристојности врло хетерогена (или нехомогена?) и често контрадикторна (код једне исте особе, бар из визуре друге). Све више мислим да тон и начин људима који јесу и желе да буду пристојни, али и да сачувају себе, одређују други. Када други пређу границу, граница више нема. Изгледа да смо у сталном латентном (и све мање латентном) масовном интерперсоналном рату. Суздржавао сам се јер је реч о једној осетљивој групи да објавим још једну истиниту причу која сведочи о тешкој мржњи која расте и која ће можда некада и експлодирати... ми смо у много већем проблему од обичне проблематике (не)пристојности и (не)толеранције.
anonymous anonymous 11:15 15.05.2016

Re: Konflikt management

freehand
Тиме затвара сваку даљу могућност проналажења евентуалног задољавајућег решења за обоје.Указујући на за њега једино могуће.

Ове све наравно у контексту конфликт менаџмента и ненасилног решавања сукоба.

Sem da on ili ona budu prvi usluženi na jedinoj kasi, koje ti eventualno zadovoljavajuće rešenje još vidiš?
Mislim, realnost materijalnog sveta ostavlja baš skučene mogućnosti, ako ikakve.
Sem koflikt menadžmenta, naravno, za osvešćene hohintelektualce.


Моја анализа је само наставак Мартинове.

Желео сам да укажем да до краја фазе 3 , жена није искључива, образлаже ставове држи комуникацију отвореном за проналажење обострано одговарајуће солуције, док је мушкарац искључив, тврдо се држи свог јединог решења,одговара "кастрационо" са не... неисказујући спремност за обостраним трагањам за решењем,јер прерано истиче да је неће пустити.

Дакле, он мора да изгуби по правилима дебате, јер се трагање за солуцијом мора држати отвореним до налажења вин - вин солуције,одговарајуће за обоје.

Све је из теоријске перспективе и у зависности од правила ненасилног решавања конфликта.

Конкретан случај и пракса су увек наравно компликованији и комплекснији.
Ту си у праву, с тим да је у локалу из приче, поред продавачице ту и касирка, што је детаљ који може да укаже и на неки други правац завршнице.

Hansel Hansel 11:24 15.05.2016

Re: Konflikt management

Дакле, он мора да изгуби по правилима дебате, јер се трагање за солуцијом мора држати отвореним до налажења вин - вин солуције,одговарајуће за обоје.

Добро, ако ћемо инжењерски, обоје нису могли да буду задовољни јер нису истовремено могли да буду услужени.

Мислим да је једино питање ко има предност по неком ваљда универзалном правилу. Да је тај и највеће ђубре, он има то право у тој ситуацији и ту је тачка.

Има у једној књизи ("Разгледнице моралне свести" ) прича о особи која оставља своју корпу у реду и после дужег времена се враћа и очекује да буде у оном месту у реду у коме је била.

Баналне ситуације на први поглед, али већи део живота проведемо бавећи се баналностима. Некима морамо, а некима не морамо.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:29 15.05.2016

Re: Konflikt management

Упитно ми је "само" да ли је неприхватљив елемент "супериорности" у том поздраву,

И то, и крајње непристојан чин: хајде приђи некој непознатој жени на улици и потапши је по леђима?

Да си мене пипнуо, ја бих тумачио то као агресију.
tess tess 11:35 15.05.2016

Re: Konflikt management

Pun, punije, bloger.

Šta bi bila priča o ženi bez Peđinog viteštva.

Hm, zamislimo, primitivac iz pekare u sledećem kadru gospođici pomogne, odbrani je od primitivnijeg koji ne tapše po ramenu (asocijalan i extremno pristojan) no udari šakom u glavu..

Pomislim da smo svi na dvoru i da ljubimo ruke jedni drugima.
Na dvoru muškarac ne potapše po ramenu kao "sjajno si ovo zeznula" il "bravo, ne može to svako", da ima i takvih tapšanja :)

Ona je njemu primitivno rekla da muškarci ne pričaju mnogo, vjerovatno da ućute kad ona izvoljeva nešto..na dvoru.

Danas samosvjesna žena ne dozvoljava da se prema njoj ophodiš kao da je ograničenih mentalnih sposobnosti a ne da je ne puštaš da dolazi do hljeba na isti način kao ti tako što je izguraš iz reda u koji je ona ušla preko reda..i da se kočoperiš pa kao jao dirao me, ej..staromodno je i takvo gledanje na nas i vas.

Šta je tema ovog bloga? Da svi znamo šta je nasilje nad ženom, pod jedan i pod dva, da svi znamo kako žena umije da izbezumi trikovima. Da šikanira uz osmjeh. Ne? Šta? Ozbiljno pitam.

I ne branim ovog čovjeka, i tapšanje tipa "druškane moj" zna izazvati krvoproliće il ovo njegovo kao "gospođice, mila", ali to sve odvlači pažnju od stvarnih tragedija u koje žene upadaju i neke se i ne izvuku..

No dobro, da vidimo dalje..
Hansel Hansel 11:39 15.05.2016

Re: Konflikt management

Predrag Brajovic
Упитно ми је "само" да ли је неприхватљив елемент "супериорности" у том поздраву,

И то, и крајње непристојан чин: хајде приђи некој непознатој жени на улици и потапши је по леђима?

Да си мене пипнуо, ја бих тумачио то као агресију.

И ред би био да се једном потучемо!

(Ваљда знаш да сам ја мирољубив тип, али стварно јесам у хипертиреози, ТСХ ми је једва мерљив, не знам да ли бих могаo да одговарам за своје поступке. Стварно као да имам у себи нуклеарну електрану, ако ме ставе на чекање неколико месеци, што ће се вероватно десити, мораћу да се позовем на експлозивност коју све мање могу да контролишем! )
Hansel Hansel 11:54 15.05.2016

Re: Konflikt management

tess
ali to sve odvlači pažnju od stvarnih tragedija u koje žene upadaju i neke se i ne izvuku..


Јуче сам ову причу испричао неколиким женама и најблаже речено ниједна није осудила мушку особу из приче, али од једне сам чуо ово: усред бела дана, у гужви, она примети да јој ташна не стоји како би требало и види мушкарца који већ држи њен новчаник. Тражи да јој врати новчаник, ту је и њена ћерка. У том тренутку се "стварају" још двојица која као испреслишају лопова, враћају жени новчаник и њој и ћерки кажу да уђу у њихов аутомобил да се одвезу у полицију да оне дају изјаву. Ћерка је била трезвенија од мајке и почела је да их пропитује ко су, како се зову, нашта је један отворио јакну и показао наводну полицијксу значку на џемперу. Ћерка је била упорна и тражила име и презиме, што је овога забезекнуло, али је и даље инсистирао да уђу у кола која су имала цивилне таблице. Мајка је чак упала у неко стање помирљивости, ма о чему да се ради и предложила је да она уђе у кола а да ћерку пусте. Ћерка је и овога пута била трезвена и запрепашћено питала мајку шта то говори. Ниједној у тим тренуцима не пада на памет да вичу, да позову полицију телефоном, да запамте бројеве таблица и некако се на крају отргоше. Од кога, не знају, шта би им се десило да су ушле, не смеју ни да помисле.
silver silver 12:14 15.05.2016

Re: Konflikt management

Dobra diskusija :)

Jesam li dobro shvatila da je priču ispričao muškarac (znači učesnik u situaciji, ne treće lice)? Pitam zbog toga što lice kao učesnik često opiše situaciju na subjektivan način (npr. dodirivanje je prijateljsko, ironično itd.) Drugi učesnik ili treće lice (svedok) može isti dodir da opiše na sasvim drugačiji način; pri tom predhodni razgovor se nedvosmisleno nije završio u prijateljskom tonu, pa bi lice koje je u daljem toku prvo dodirnuto moglo da shvati takav dodir kao produžetak rasprave (komunikacije) drugim sredstvom (u nekim krivičnim delima fizički kontakt je neophodan element, npr. "Battery involves unlawfully and offensively touching another person (this does not include everyday knocks and jolts to which people silently consent as the result of crowds)"; zbog toga postoji oprez kada je u pitanju započinjanje fizičkog kontakta. Naravno da gornji primer nije prerastao u konflikt ali često se dešava da se neko lice osumnjiči za napad (pri čemu im započinjanje fizičkog kontakta ne ide na ruku) i ceo proces može da bude neprijatan i dug.

U ovom slučaju u pitanju su osobe koje se ne poznaju i koje su upravo imale neprijatnu razmenu reči. (Zato su drugi primeri "dodirivanja"u komentarima neupotrebljivi kao paralela: ljudi se svakodnevno slučajno dodiruju u prolazu, zagrle ili se rukuju sa prijateljem ili komšijom, i pred odlazak na rasprodaju znaju ili bi morali znati da će ostvariti neku vrstu fizičkog kontakta u gužvi itd...)

Nezgoda počinje pošto je žena prešla iz rasprave o redu u usluživanju na mnogo ličniji nivo - muškarac je upotrebljen pod znacima navoda (pretpostavljam da je ovo lični doživljaj muškarca kao lica koje priča priču) i da je on tu pronašao povod da prenese raspravu na sledeći nivo (dodir) da bi (u njegovim očima ironično) potvrdio koliko je drugo lice (žena) rob predrasuda. Po meni nije bilo razloga za fizički kontakt, osim davanja poslednje reči i svodjenja računa da bi se iz neprijatne situacije izašlo kao pobednik.
sweet64 sweet64 12:15 15.05.2016

Re: Konflikt management

Šta je tema ovog bloga? Da svi znamo šta je nasilje nad ženom, pod jedan i pod dva, da svi znamo kako žena umije da izbezumi trikovima. Da šikanira uz osmjeh. Ne? Šta? Ozbiljno pitam.


Po meni je tema bloga kako reagovati sa muškarčevog aspekta jer on posle prve rečenice još uvek ima vremena da postupi na više načina. Ako ste se identifikovali sa ženom svakako ste lose varijanta, klasika, površna osoba, bez konteksta, gleda svoje potrebe, empatija 0. Nije u pitanju da li se služi trikovima, a ni to nije isključeno.

Imao sam, a i svako od nas pretpostavljam slično iskustvo. Čekam na kasi u IDEI, veliki red, rade samo dve kase, godpodin skockan kao da je poš'o na Dane komedije čeka ispred mene. Odjednom glas iza mene (dva mesta iza) - gospodinova gospodža ... jao meni je neprijatno ali mi smo zajedno, plaćamo zajedno i gospodinova ruka preko moje glave nadleće i aterira sa prepunom korpom..

Reči se roje u mom mozgu ...Ma možete da budete i dvoglava aždaja, dok sam ja čekao tvoja sekundarna polovina je još razmišljala da li će šampon od breze ili koprive, mrš ti kod nje ako oćeš i hvatanje za ruku iznad moje glave...
Ali ništa od toga nije bilo i ponosan sam zbog toga. A i danas mi se skupe usnice pri pomisli na epizodu.
tess tess 12:45 15.05.2016

Re: Konflikt management

Hansel
ни да помисле.


Da, dobro i ja sam žena.

Rekoh u prvom komentaru, odlična pričica, ni dodati ni oduzeti, kao kadar romana tj filma. I sve je bilo tačno tako i tapšanje po ramenu mi izgleda spontano, sljed, u komunikaciji dvoje ljudi, na taj način..

No, ostavljam prostora i drugim ženama na blogu da kažu šta imaju. A nisam ni ja neki primjer pristojnosti i dobroćudnosti. :)

Samo sam malo porazmislila za to "pipanje", hm, "pipanje".. Hm. Il je to sve do dvorske gracioznosti, i viteške srčanosti. :).. Gospođica je imala povišenu tjelesnu temperaturu, nešto osjetljivija, a gospodin će ako ja stanem u njegovu odbranu do kraja dana postati "empatičan šereta" bez iskustva u slučajnom sukobljavanju sa gospođicama..
Zezam se. :)

I da, možda sam malo pod uticajem nekih skorašnjih dešavanja u Beču. Nasilja nad ženama. Kad ne zvecka viteško oružje i pudrerija..
tess tess 12:54 15.05.2016

Re: Konflikt management

sweet
Ako ste se identifikovali sa ženom svakako ste lose varijanta, klasika, površna osoba, bez konteksta, gleda svoje potrebe, empatija 0. Nije u pitanju da li se služi trikovima, a ni to nije isključeno.


Ne, ali ću dozvoliti sebi da rest dana ne provedem u identifikaciji vašeg karaktera, uma i iskustva.
Blagodarim.

p.s.  na blogu imam  budalu koja nije prestala da razotkriva moj karakter, komplexe, loše namjere, zlo u meni, moje porijeklo i palanku i sve to uz osmjeh i nežno i pristojno. Te, mogu maštom stvoriti lik a mogu se i osvrnuti oko sebe, varijanta identifikacije sa gospođicom iz pekare mi nije ni pala na pamet. Tj tapšanje po ramenu - i da sam ja ta osoba - bi za mene bio sportski nastavak našeg sukoba, uz moto "sam pao sam se ubio"..

emsiemsi emsiemsi 13:38 15.05.2016

Re: Konflikt management

Hansel
Дакле, он мора да изгуби по правилима дебате, јер се трагање за солуцијом мора држати отвореним до налажења вин - вин солуције,одговарајуће за обоје.

Добро, ако ћемо инжењерски, обоје нису могли да буду задовољни јер нису истовремено могли да буду услужени.

Мислим да је једино питање ко има предност по неком ваљда универзалном правилу. Да је тај и највеће ђубре, он има то право у тој ситуацији и ту је тачка.

Има у једној књизи ("Разгледнице моралне свести" ) прича о особи која оставља своју корпу у реду и после дужег времена се враћа и очекује да буде у оном месту у реду у коме је била.

Баналне ситуације на први поглед, али већи део живота проведемо бавећи се баналностима. Некима морамо, а некима не морамо.

Двоје могу да буду истовремено задовољни ако то раде како треба !
anonymous anonymous 13:52 15.05.2016

Re: Konflikt management

emsiemsi
Hansel
Дакле, он мора да изгуби по правилима дебате, јер се трагање за солуцијом мора држати отвореним до налажења вин - вин солуције,одговарајуће за обоје.

Добро, ако ћемо инжењерски, обоје нису могли да буду задовољни јер нису истовремено могли да буду услужени.

Мислим да је једино питање ко има предност по неком ваљда универзалном правилу. Да је тај и највеће ђубре, он има то право у тој ситуацији и ту је тачка.

Има у једној књизи ("Разгледнице моралне свести" ) прича о особи која оставља своју корпу у реду и после дужег времена се враћа и очекује да буде у оном месту у реду у коме је била.

Баналне ситуације на први поглед, али већи део живота проведемо бавећи се баналностима. Некима морамо, а некима не морамо.

Двоје могу да буду истовремено задовољни ако то раде како треба !


Јеботе патак, још једном си убо . Значи два.


sweet64 sweet64 14:09 15.05.2016

Re: Konflikt management

tess
sweet
Ako ste se identifikovali sa ženom svakako ste lose varijanta, klasika, površna osoba, bez konteksta, gleda svoje potrebe, empatija 0. Nije u pitanju da li se služi trikovima, a ni to nije isključeno.


Ne, ali ću dozvoliti sebi da rest dana ne provedem u identifikaciji vašeg karaktera, uma i iskustva.
Blagodarim.

p.s.  na blogu imam  budalu koja nije prestala da razotkriva moj karakter, komplexe, loše namjere, zlo u meni, moje porijeklo i palanku i sve to uz osmjeh i nežno i pristojno. Te, mogu maštom stvoriti lik a mogu se i osvrnuti oko sebe, varijanta identifikacije sa gospođicom iz pekare mi nije ni pala na pamet. Tj tapšanje po ramenu - i da sam ja ta osoba - bi za mene bio sportski nastavak našeg sukoba, uz moto "sam pao sam se ubio"..



A ne, ne, nikako, nisam majke mi mislio vi lično. Moj komentar bi bio istovetan i za osobu drugog pola, odnosno, konkretno ova žena ima u konkretnoj priči negativan predznak, jer takva je priča. Siguran sam da prava dama a i vi lično ne biste reagovali ovako.
Pristojan odgovor bi glasio: Oprostite, molim vas, nisam vas primetila +
tess tess 15:50 15.05.2016

Re: Konflikt management

sweet
A ne, ne, nikako, nisam majke mi mislio vi lično.


:)
zilikaka zilikaka 16:15 15.05.2016

Re: Konflikt management

Занимљива анализа, хвала! Интутивно сам практично тако све доживео, али ово рашчлањивање је генијално!


E, isto, ali isto tako mislim. I sviđa mi se kako je kolega to uradio.

A što se tiče priče, mnogo elegantnije je moglo da je nakon:

– Ја бих хтела да наручим кифлице за сутра.
– Опростите, да ли бих ја могао пре тога да добијем питу пошто сам био пре Вас?
Tenzija.


Muškarac potpuno prestao da se obraća ženi i nastavio da se obraća prodavačici.
Ona mu dođe kao službeno lice, a posle takve jedne jasne opaske ne može da ne usluži prvo njega. I izbegnuta je mogućnost svakog sukoba.

... msm, to ako oćeš brzo i efikasno, jer nećeš da se trošiš di ne moraš, al ako hoćeš da se zabavljaš na bilo koji način...e, onda su mogućnosti različite.

U konkretnom slučaju, stvarno mislim da ono na kraju nije moralo, al razumem potrebu za konačnim poentiranjem (il overavanjem protivnika).

A to jeste bio vid ispoljavanja dominacije, jer treba zamisliti celu priču istu takvu, gde muškarac to radi muškarcu il žena ženi.

Moglo je tu biti nastavaka sa cegerima na glavi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:13 15.05.2016

Re: Konflikt management

Primitivno dodirivanje žene osnov je opstanka vrste.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:19 15.05.2016

Re: Konflikt management

Добро, ако ћемо инжењерски, обоје нису могли да буду задовољни јер нису истовремено могли да буду услужени.

nisu, zato muškarac i jeste "kavaljer" da popusti i seljančuri, jer ako neko ne popusti, dolazi do konflikta. on više nije kavaljer (ona je u oba slučaja seljančura), već primitivac.
inače, najviše volim majke koje koriste rođenu decu da bi ušle negde preko reda, te su mi najodvratnije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:29 15.05.2016

Re: Konflikt management

inače, najviše volim majke koje koriste rođenu decu da bi ušle negde preko reda, te su mi najodvratnije.


Ma svi koji bi preko reda su mi odvratni, posebni ti koji koriste decu, nekad i tuđu.

Juče sam čekao u nekom redu (a red je tu samo zato što su organizatori kreteni koji ne znaju da organizuju stvar) i posle toga mi se jedan mamlaz hvali kako je uspeo da kupi kartu preko reda.

Vidi neko dete u redu sa roditeljima, prvo kao nehajno stane pored njega pa onda krene, kako sladak mali, kako se zoveš, koliko imaš godina...kao sprijatelji se sa njim, a onda pita roditelje da stane ispred, ali tiho da ne čuju ostali iza.
Ljudi ga puste, šta da kažu budali...
I kao on uspeo.
angie01 angie01 17:39 15.05.2016

Re: Konflikt management

ZAKLJUČAK: Žena se apsolutno neprihvatljivo ponijela u ovoj komunikaciji i ispred sebe je imala čitav niz mogućnosti da komunikaciju zatvori sa win-win ishodom, a to nije uradila. Medijator bi presudio: žena - muškarac: 0 - 1.


potpuno se slazem- ovaj skec je veoma cest, a preveden znaci bezobrazna namera da se bude usluzen preko reda, tu uopste nije biten pol, jer se situacije desava u svim varijantama,...da muskarac nista nije rekao, zena bi i dalje praveci se luda, samo zvarsila posao i otisla, iako bi videla vrlo jasno da ce taj neko koga je preskocila, tek sada doci na red, nece izvesti ni alternativni dodatak, gde se kao izvinjava jer nije dobro procenila,

posto je covek reagovao i to prilicno ok, onda ide uobicajeni nastavak nekog bezobrazluka na licnoj osnosvi- ti tekstovi teku vrlo spontano i uvezbano, jer su vec mnogo puta posluzili, a i deo su karaktera,...ovo je jos bila pristojnija varjanta, kakvih sve ima razmena,...onotipa, ti ces mi kazes, sta oces, mars,....

i na kraju, meni se cini da je covek ovim dodirivanjem hteo da umiri stvar- spontano, kao sto se dodiruju ljudi u nekom konfliktu kako bi se pokazalo prijateljsko raspolozenje, to je taj refleks, koji zaci, dobro, dobro, mir,....ja inace ne volim da mi se bilo ko unosi, ulazi mi u lican prostor, dodiruje, tapse, i sve te radnje sirokog spektra i znacenja, ali mi se cini da je ovde u pitanju ovo sto rekoh.

e, sad, posto je zena potpuno van te price, ona nastavlja sa gardom, pa je i on vratio, jer je skontao o kakvoj se osobi radi,....i to sa pogledom,....morao je da joj uzvrati, jer osobe njenog profila insistiraju na svom tripu do kraja, pa jos upucuju ljuti pogled, kao da su oni u pravu, gde je ona jos iskoristila njegov potez primirja kao nesto nedopustivo.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:55 15.05.2016

Re: Konflikt management

ali mi se cini da je ovde u pitanju vo

аха.
angie01 angie01 18:25 15.05.2016

Re: Konflikt management

аха.


nestade mi slovo, popravila sam:)


meni su generalno konflikti tog tipa besmisleni,...kada vec prepoznam situaciju, da l neko hoce preko reda nesto, da l hoce da me nesto prestigne kolima, da ocigledno potura dete, iako napulju ceka tata,...sta god-ja pustim, meni tih monut, dva, tri, nista znacajno nece promeniti-mnogo mi je glupolje da se sa nekim, ko vec pokazuje u kom je fazonu gurkam- preko reda- nek uzme, evo, ja cu na miru posle tog nekog, sa detetom, pa neka ga, iako je otac napolju i moglo je i bez protekcije, nek zavris sta treba, dete/beba ce u svakoj varijanti ubrzo traziti svoje/ma sta,...to nece promeniti sto je trenutno sa nekim drugim negde drugde,...a s kolima mi je jos najsladje propustanje, zuri, zuri, trubi, tih sekund, dva ti nista nece pobeci....

od svih tih situacija nasih naravi, meni je najludja ona kada stane autobus, pa ljudi koji cekaju na stanici, odmah nagrnu da udju, drzeci se za sipku i gurajuci glavom napred-kao da osvajaju planinski vrh kroz smetove, dok ovi sto na vratima cekaju da izadju, moraju da izvrse neki bocni slalom s odgurkivanjem,i sva naravno uz razna cascavanja, jer dolazi do gazenja, guranja u bubrege i sl...i tako 100 godina,....svaki put se setim metro stanice u Torontu, gde se ukrstaju dve glavne linije i gde na svakih par minuta stane voz i reka ljudi krene da kulja u svim pravcima i to tako, da svi paze da prvo ljudi izadju, pa tek onda oni da udju, a ovi izasli, kao po komandi, fino , mirno, paze rastojanje, da l treba da su u desnoj ili levoj koloni u zavisnosti od pravca kretanja- apsolutno se niko ni ne dodirne.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:34 15.05.2016

Re: Konflikt management

nestade mi slovo, popravila sam:)

Ееее, није фора, не играмо тако, такнуто-макнуто.
angie01 angie01 18:38 15.05.2016

Re: Konflikt management

Ееее, није фора, не играмо тако, такнуто-макнуто.


pa dobro, uhvatio si pravi momenat i kopirao- tako da imas svoj stos.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:47 15.05.2016

Re: Konflikt management


pa dobro, uhvatio si pravi momenat i kopirao- tako da imas svoj stos.

Јој, ти би се сад тукла. Све је у реду, Енџи, ако си поправила.
angie01 angie01 18:58 15.05.2016

Re: Konflikt management

Јој, ти би се сад тукла


samo jos da mi kazes kako si to prepoznao???

ti meni kazes,nije fora, ja tebi, da je tvoj stos ostao-i ja sam se nasmejala, bas je leglo ko fazon, jos na ono sve ispred,....a ti sad meni spocitavas da bih se svadjala????... ne vidim ni sta bi tu bio razlog, a ni kako si ga prepoznao?

(meni cesto baguju tipke na tastauri, je mi malo datete jede i pije preko nje:)



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:41 15.05.2016

Re: Konflikt management

Šta bi bila priča o ženi bez Peđinog viteštva.

Ne, nego elementarne pristojnosti.
Dodirnuti nekom telo bez odobrenja, to je narušavanje njegove privatnosti.
Praviti džukačke mizogine primitivne šale u vezi s tim -- odraz je je toga da si džukela.

Takvim junacima želim da im ćerke neko istovetno prepipava.
tess tess 21:23 15.05.2016

Re: Konflikt management

Ne znam kako ti, al ja sam dobila po nosu viteški braneći jednu gospođicu.

Dal da odgovorim kao žena koju boli uvo za pipkanje gospođice u pekari il kao vitez koji je dobio po nosu?

Il da ne odgovorim ništa jer pretjeruješ? A, ovo ću poslednje. Ćutim.
Hansel Hansel 23:49 15.05.2016

Re: Konflikt management

BebaOdLonchara
Добро, ако ћемо инжењерски, обоје нису могли да буду задовољни јер нису истовремено могли да буду услужени.

nisu, zato muškarac i jeste "kavaljer" da popusti i seljančuri, jer ako neko ne popusti, dolazi do konflikta. on više nije kavaljer (ona je u oba slučaja seljančura), već primitivac.
inače, najviše volim majke koje koriste rođenu decu da bi ušle negde preko reda, te su mi najodvratnije.

Морам да кажем да више не мислим да било ко има обавезу да попушта пред било чијим безобразлуком. 'Ел' смо равноправни или нисмо? Мени су примитивци они који су љубазни према женама (или било коме, на крају крајева) да би им се додворили, и да не разрађујем даље. А многе жене одушевљене манирима. Просто воле да живе у илузији, лажи. Можда сам и ја по теби примитивац, али нисам из те приче.

А оној двојици могу да кажем да нисам био несвестан интерпретација о "обостраној истовременој добити", али дајмо се уозбиљити, зна се о чему се прича.
Hansel Hansel 23:56 15.05.2016

Re: Konflikt management

Predrag Brajovic
Takvim junacima želim da im ćerke neko istovetno prepipava.

А што су криве ћерке? Је л' то нека врста крвне освете? И ко васпитава ћерке да се понашају као ова?

Не желим да те љутим, АЛИ данас сам помислио да је твоја прича о пристојности врло лицемерна. Сети се својих понашања на блогу. Нема везе према коме (а било је толико тога и према мени и знам да нисам нимало заслужио неке гадости) – или си пристојан или ниси. Или си толерантан или ниси. (Ти бар волиш те дихотомије. Нема АЛИ, има само ИЛИ! )
Hansel Hansel 00:02 16.05.2016

Re: Konflikt management

angie01
njegov potez primirja

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:57 16.05.2016

Re: Konflikt management

Сети се својих понашања на блогу.

Не разумем те.
Ја не мислим да према свима треба бити пристојан.
Са непристојним људима и џукелама -- понашај се онако како они разумеју и чују.
Јесам ли икад према теби био непристојан?
Не.
angie01 angie01 07:17 16.05.2016

Re: Konflikt management

:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:41 16.05.2016

Re: Konflikt management

А што су криве ћерке? Је л' то нека врста крвне освете? И ко васпитава ћерке да се понашају као ова?

Не, него имаш људе који не умеју другачије да разумеју. Они морају на тај начин да схвате: личним учествовањем.

Видим да ово одобравање пипкање има своје чврсте основе, и овде и у стварности вероватно. Да будем искрен, за мене, такав одобравајући став -- он је џукачки, примитиван, насилан. Да је тако, да је моја перспектива уверљива, говори ми у потврду и пар коментара жена са овог блога. Такође, никакве сумње немам да је Србија једна мизогина средина, патријархалних, конзервативних назора, у којој жене имају и мања права и третирају се као мање вредне.

Узгред буди речено, не мислим да је ишта у том пипкању смешно, и да заслужује кревељење, као неки добар виц.
angie01 angie01 07:59 16.05.2016

Re: Konflikt management

Они морају на тај начин да схвате: личним учествовањем.


izvini, ako cemo pravo-to nije licno ucestvovanje, nego posredno,...sto bi bilo cija deca bila kriva ili ispastala za nesto za sta su krivi njihovi roditelji,...a sigurna sam da neko ko je dzukac, ni sa primerom koji si dao, ne bi nista ukapirao, imao bi samo neku od rekacija iz svog menia- i prema pipacu, a verujem i prema cerki, to je obicno kod takvih ljudi vezana varijanata.


Такође, никакве сумње немам да је Србија једна мизогина средина, патријархалних, конзервативних назора, у којој жене имају и мања права и третирају се као мање вредне.


ovo je tacno,....i drustveno pozeljno.:(
tess tess 09:00 16.05.2016

Re: Konflikt management

Dobro Peđa, ti si vitez i oko tebe sve same džukele i ponavljači đaci.

Međutim, gospodina Hansel-a kao da vidim prvi put. Mudar čovjek, ne.

:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:05 16.05.2016

Re: Konflikt management

Dobro Peđa, ti si vitez i oko tebe sve same džukele i ponavljači đaci.

Не, никакав витез.
Ово што ја истичем је елементарно.
Е-л-е-м-е-н-т-а-р-н-о.

Претпостављам да се у Бечу понашају исто понашају?
Или можда грешим?
tess tess 09:25 16.05.2016

Re: Konflikt management

Šta? Da gospođica ide preko reda? Ne znam, ne sjećam se da sam vidjela. U seoskoj pekari u 6 ujutro ima pokoja samosvjesna žena, ćerke i gospođice spavaju u to doba.

Čitam i kako su u razredu kod Tadejus drpali se, hm, ne mogu da se sjetim da nas je neko drpao, sa većinom sam tih dečkih odrasla i danas ih viđam kad odem kući. No, da ne skrećem sa teme.

Napisah gore da sam pod uticajem nasilja nad ženama u Beču ovih dana, stoga (i bez toga) mislim da je neozbiljno ložiti se na ovu erotićnu čarku iz pekare. Realitet je nešto drugo. Čak i meni koja važim za ženu koja se zna i čuvati i reagovati. A jedno bez drugog ne može, Peđa. Tj može, ali bez iskustva mi pričamo, što bi rekli stari ljudi, "napamet".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:38 16.05.2016

Re: Konflikt management

Šta? Da gospođica ide preko reda?

:)
Не.
Него да странци тапшу по леђима њима непознате жене.
То.
tess tess 10:21 16.05.2016

Re: Konflikt management

:)

Ima, kako nema tapšanja.

Recimo, potapšao me automehaničar po ramenu. A ja gospođu za nekretnine, maklerku..

U trgovini stariji ljudi potapšu po ramenu ako im nešto pomogneš il malo popričaš na ulici sa njima, pa kad se rastajete..e da, imam jednu bakicu u selu, izađem predveče ne bi li se nas dvije srele i popričale..potapšale jedna drugu po ramenu :)

Da, potapše te po ramenu prolaznik kojem nisi znao reći gdje je ulica, upitao te, nemaš pojma, on odgovori: Ipak, hvala. :)

I gospođica iz pekare je vidjela da će od gospodina dobiti samo tapšanje po ramenu i ako dođe do fizičkog kontakta, cenim (instinktivno) da "mnogo vi pričate" malo manjem gospodinu ne bi bilo tako, hm, "simpatično"..

p.s. i ovo "da stranci tapšu nepoznate žene" kao rasizam, dal kao ja žena u tuđoj zemlji u smislu "u zavičaju nas drpaju ovde nas ne pipaju", il ja kao stranac žena u gradu gdje je svaki treći stranac?
dekster.didi dekster.didi 12:27 16.05.2016

Re: Konflikt management

Двоје могу да буду истовремено задовољни ако то раде како треба !


hahaha, propao bi i ovaj i drugi blogovi bez koleginih biser komentara



cane cane 20:30 18.05.2016

Re: Konflikt management

Тиме затвара сваку даљу могућност проналажења евентуалног задољавајућег решења за обоје.Указујући на за њега једино могуће.


zasto bi on uopste trazio bilo kakvo zadovoljavajuce resenje za nju (laktasicu)?

cane cane 20:34 18.05.2016

Re: Konflikt management

duplo
cane cane 20:37 18.05.2016

Re: Konflikt management

cane
Желео сам да укажем да до краја фазе 3 , жена није искључива, образлаже ставове држи комуникацију отвореном за проналажење обострано одговарајуће солуције, док је мушкарац искључив,


ajde? ona 'drzi komunikaciju otvorenom' kako bi ga izlaktala, a on je taj ko je iskljuciv?



Дакле, он мора да изгуби по правилима дебате, јер се трагање за солуцијом мора држати отвореним до налажења вин - вин солуције,одговарајуће за обоје.


koje debate i po cijim pravilima?

nikakva 'debata' nije postojala vec normalan red dok nije nastupila gospodzica laktasica.
freehand freehand 10:17 15.05.2016

Muzički intermeco

freehand freehand 11:45 15.05.2016

Ja bih ovo

... zaključao za komentare i stavio naslov "Zverinjak Srbija - II"
I čekao nastavak serijala.
Hansel Hansel 11:58 15.05.2016

Re: Ja bih ovo

А ја сам мислио да отворим блог за коментаре на текст "Зверињак Србија".
freehand freehand 11:58 15.05.2016

Re: Ja bih ovo

Hansel
А ја сам мислио да отворим блог за коментаре на текст "Зверињак Србија".

Pa otvorio si.

mlinarslavko mlinarslavko 11:59 15.05.2016

Re: Ja bih ovo

U nastavku dolazi njen muz i odvali ga od batina. Kasnije ona ode na posao, predaje deci Gradjansko vaspitanje.
freehand freehand 12:06 15.05.2016

Re: Ja bih ovo

mlinarslavko
U nastavku dolazi njen muz i odvali ga od batina. Kasnije ona ode na posao, predaje deci Gradjansko vaspitanje.

Insinuiraš da su sve profesorke građanskog udate za taksiste i druge oblike nasilničkog polusveta?
Hansel Hansel 12:06 15.05.2016

Re: Ja bih ovo

mlinarslavko


freehand
Insinuiraš da su sve profesorke građanskog udate za taksiste i druge oblike nasilničkog polusveta?

Инсинуираш да су сви таксисти полусвет?
mlinarslavko mlinarslavko 12:10 15.05.2016

Re: Ja bih ovo

Ma ne, njen muz je Svedjanin, radi za neku NVO u Srbiji, a muskarac sto voli da prica kao zena je taksista.
Hansel Hansel 12:12 15.05.2016

Re: Ja bih ovo



Верујеш овој жени да тај мушкарац прича као жена?
mlinarslavko mlinarslavko 12:15 15.05.2016

Re: Ja bih ovo


Hansel Hansel 12:27 15.05.2016

Re: Ja bih ovo

freehand
Hansel
А ја сам мислио да отворим блог за коментаре на текст "Зверињак Србија".

Pa otvorio si.

Ипак је ово "Зверињак 2".
freehand freehand 12:29 15.05.2016

Re: Ja bih ovo

Hansel
mlinarslavko


freehand
Insinuiraš da su sve profesorke građanskog udate za taksiste i druge oblike nasilničkog polusveta?

Инсинуираш да су сви таксисти полусвет?

Finiji, civilizovani deo. Većina je nesvet.
tasadebeli tasadebeli 00:11 16.05.2016

Re: Ja bih ovo

freehand
Hansel
А ја сам мислио да отворим блог за коментаре на текст "Зверињак Србија".

Pa otvorio si.




Сунце ти жарко, уђем ја пре неки дан у неку општинску службу да завршим нешто папиролошки, а унутра седи госпођа са бицепсима к'о моја нога. У канцеларији се осећа лагани мирис неког афтершејва.

Испред ње флајка раџе на столу, а иза ње на бравици ормана виси платнени црвени јастучић у облику срца на којем пише:"Воли те твоја звер".

Обавио сам пос'о... Папиролошки...

Требало је да позовем Емсија да иде са мном.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:45 16.05.2016

Re: Ja bih ovo

а унутра седи госпођа са бицепсима к'о моја нога.

e, ti si promašio blog, to kod Docsa treba da pišeš.
tasadebeli tasadebeli 01:37 16.05.2016

Re: Ja bih ovo

BebaOdLonchara
а унутра седи госпођа са бицепсима к'о моја нога.

e, ti si promašio blog, to kod Docsa treba da pišeš.










niccolo niccolo 12:02 15.05.2016

Dobro to

Nego, jesu li mekane te kiflice?
alles_atze alles_atze 12:07 15.05.2016

Re: Dobro to

Nego, jesu li mekane te kiflice?

One su u narudzbi. Zivo me intersuje sutrasnji ishod kada Hansel stane ispred "kasirke", a ono opet ova gospodja "preko reda".-))
Hansel Hansel 12:08 15.05.2016

Re: Dobro to

niccolo
Nego, jesu li mekane te kiflice?

Како да ја то знам?

Та пекара је иначе без везе...
freehand freehand 12:09 15.05.2016

Re: Dobro to

Hansel
Како да ја то знам?

Та пекара је иначе без везе...

Ko ima vezu ne čeka u redu.
Hansel Hansel 12:14 15.05.2016

Re: Dobro to

И то што кажеш! Ти/те с везом су најпристојнији-е.
ivana23 ivana23 13:52 15.05.2016

Re: Dobro to

mariopan mariopan 07:18 16.05.2016

Re: Dobro to

alles_atze
Nego, jesu li mekane te kiflice?

One su u narudzbi. Zivo me intersuje sutrasnji ishod kada Hansel stane ispred "kasirke", a ono opet ova gospodja "preko reda".-))

Дотле ће се смувати, ништа од фрке сутра.
emsiemsi emsiemsi 18:55 16.05.2016

Re: Dobro to

alles_atze
Nego, jesu li mekane te kiflice?

One su u narudzbi. Zivo me intersuje sutrasnji ishod kada Hansel stane ispred "kasirke", a ono opet ova gospodja "preko reda".-))

Нека се само припази да га нека госпођа не потапше по гузици !
tadejus tadejus 12:39 15.05.2016

čekaj sad

jel tebi ovde zaključak da je to pipanje ok jer eto u svijetu je malo ljubavi pa je baja rješio da interveniše?
fakat, možda u svijetu i jeste malo ljubavi..
no ja ipak ne podnosim da me neko pipa, bilo ko, bez da sam prva pipanje inicirala..
a zašto..
pa znate zašto (a evo i druge žene neka kažu kako su one prošle)..
pa zato što me je od nekog šestog razreda jedno hiljadu puta u životu neko pipao i ispipkavao u prolazu sa jasnom seksusalnom porukom pa mi se praksa do danas dobro smučila..
a još i nisam bila izraziti target jer sam pripadala krugu mršavih i bledunjavih djevočica a kasnije sam nadoknadila bledunjavost karakterom i fizičkom dominantnošću..
pa me je opet spopadalo u školi na odmoru, u diskoteci u mraku, u prevozu u gužvi..
you name it..
cjenim da je malo zdepastija, bucmasta djevojka sa velikim poprsjem u životu prošla brat bratu 10 hiljada ispipavanja..
i sad vi to hoćete da kažete da eto vi smatrate da treba uvesti etikeciju po kojoj je pipkanje ok, jer eto otuđili smo se..
pa zato se i jesmo otuđili što je seksualna revolucija donjela i to da se sada žene slobodno mogu pipkati po nahođenju..
pa ženama malo dopizdilo..
brate hansele ako si ti pipač, opasulji se čovječe..
mene da si pipnuo ja bi ti dandaru zavalila da bi ti tri dana zvonilo u glavi..
pazi on to prijateljski..
karabasbarabas karabasbarabas 18:32 15.05.2016

Re: čekaj sad

Al' bi zato, u miru i tami svoje sobe pohotno zamisljala njegove masne rucerde.
Jukie Jukie 06:03 16.05.2016

Re: čekaj sad

tadejus

mene da si pipnuo ja bi ti dandaru zavalila da bi ti tri dana zvonilo u glavi..


Ništa kao Panda Fu

tadejus tadejus 07:24 16.05.2016

Re: čekaj sad

Jukie

Ništa kao Panda Fu


misliš fu fu panda.. ovih dana baš popularan kod mojih klinaca..
no ne treba pretjerivati sa silom..
za neautorizovano pipkanje samo dandara
tadejus tadejus 07:24 16.05.2016

Re: čekaj sad

karabasbarabas
Al' bi zato, u miru i tami svoje sobe pohotno zamisljala njegove masne rucerde.


ma sigurno.. što bi zamišljala Breda Pita kad može nekog masnog šabana
emsiemsi emsiemsi 19:00 16.05.2016

Re: čekaj sad

tadejus
karabasbarabas
Al' bi zato, u miru i tami svoje sobe pohotno zamisljala njegove masne rucerde.


ma sigurno.. što bi zamišljala Breda Pita kad može nekog masnog šabana

Ееее, да.
Ја сам чуо да и то неке жене воле.
predatortz predatortz 19:04 16.05.2016

Re: čekaj sad

što bi zamišljala Breda Pita kad može nekog masnog šabana


U čemu je fora sa tim Bredom? Lik je ružan.
alselone alselone 14:21 15.05.2016

...

dekster.didi dekster.didi 14:43 15.05.2016

super pričica

kao ilustracija da smo otišli u čist qrz, i to svi; koji crni seksizam, ovo je složenije i mnogo tužnije.
docsumann docsumann 15:11 15.05.2016

Re: super pričica


tess tess 15:52 15.05.2016

Re: super pričica

dekster.didi
kao ilustracija da smo otišli u čist qrz, i to svi; koji crni seksizam, ovo je složenije i mnogo tužnije.

Dobro, nije baš tako strašno.

:)
urbana_gerila urbana_gerila 15:04 15.05.2016

nešto sasvim lično

vajkadašnja igra dominacije u kojoj se akteri ponašaju shodno svom karakteru, iskustvu, umeću...


u vreme pre gerilice, ako je cupi od koje se nadam da mogu dobiti telefon - sve od ljubim ruke, milostiva do karaTću te, deraTćeš se varijanti.

u aktualnoj "što si jebo - jebo si!" epohi - ko da je bitno...

alselone alselone 15:05 15.05.2016

dve stoje, okruglo

sve je ovo nebitno, pocinje Nolo jos malo. valja se pripremiti ko pravi coek. Gde mi je siledzijka?
NNN NNN 16:49 15.05.2016

Uvod u pornić

– Ја бих хтела да наручим кифлице за сутра.
– Опростите, да ли бих ја могао пре тога да добијем питу пошто сам био пре Вас?
– Нисам знала да сте пре мене, мислила сам да вас услужује она (касирка).
– Не, не, не услужује ме.
– Мене је продавачица питала.
– Нема проблема, да не журим, пустио бих Вас.
– Сви ми негде журимо!
– Да, али ја сам био пре Вас.
– Много причате за једног („)мушкарца("!
– А Ви сте прилично безобразни за једну жену.


- Vi ste prilično kurčeviti za jednog muškarca!
- U pravu ste, a imam i dugačak jezik (uz blago dodirivanje po ramenu)
- Imate i čvrst stisak.
- i vi ste čvrsti.
- Nadam se da ste i vi!
(Kreće krljanje)
Debela kasirka: Nemoje u pekari, bezbožnici! Radite to u svoja 4 zida.
Hansel: Imam ja praznu gajbu. I kameru.
(kraj I scene)

anonymous anonymous 17:17 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

NNN
– Ја бих хтела да наручим кифлице за сутра.
– Опростите, да ли бих ја могао пре тога да добијем питу пошто сам био пре Вас?
– Нисам знала да сте пре мене, мислила сам да вас услужује она (касирка).
– Не, не, не услужује ме.
– Мене је продавачица питала.
– Нема проблема, да не журим, пустио бих Вас.
– Сви ми негде журимо!
– Да, али ја сам био пре Вас.
– Много причате за једног („)мушкарца("!
– А Ви сте прилично безобразни за једну жену.


- Vi ste prilično kurčeviti za jednog muškarca!
- U pravu ste, a imam i dugačak jezik (uz blago dodirivanje po ramenu)
- Imate i čvrst stisak.
- i vi ste čvrsti.
- Nadam se da ste i vi!
(Kreće krljanje)
Debela kasirka: Nemoje u pekari, bezbožnici! Radite to u svoja 4 zida.
Hansel: Imam ja praznu gajbu. I kameru.
(kraj I scene)



Win - Win solucija.

Obe strane u sukobu su aktivno učestvovale u donošenju rešenja, koje nije nametnuto ni od jedne strane i doneto je postupnim približavanjem soluciji.

Za doneto rešenje boriće se zajednički, kako bi ga što duže održali na snazi.

Preporuka za prilog.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:55 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

Uvod u pornić

mislim da ovde pre idu oni u kojima je on tako nevaspitanu dohvati za kosu sa "sad ću da te prevaspitam", i onda (kajne kasirka, previše glume za pornić) scena prevaspitavanja u gajbi. posle, ona obećava da više nikada neće biti nevaspitana...samo malo bezobrazna. kraj scene.
alselone alselone 18:54 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

mislim da ovde pre idu oni u kojima je on tako nevaspitanu dohvati za kosu sa "sad ću da te prevaspitam", i onda (kajne kasirka, previše glume za pornić) scena prevaspitavanja u gajbi. posle, ona obećava da više nikada neće biti nevaspitana...samo malo bezobrazna. kraj scene.


Posto je trazila kifle moze i neka vrcava doskocica da se napravi u toj sceni.
NNN NNN 20:39 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

Posto je trazila kifle moze i neka vrcava doskocica da se napravi u toj sceni.


Pojavljuje se iz pozadine pekar (crnac, ups, afro...nešto) i pita:
- 'oćete da probate specijalitet kuće - crni baget?
(hard kor?
e, pa BOL je kriva )
freehand freehand 20:44 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

NNN
Posto je trazila kifle moze i neka vrcava doskocica da se napravi u toj sceni.


Pojavljuje se iz pozadine pekar (crnac, ups, afro...nešto) i pita:
- 'oćete da probate specijalitet kuće - crni baget?
(hard kor?
e, pa BOL je kriva )

Nije lako biti crnac.
NNN NNN 20:56 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

freehand
NNN
Posto je trazila kifle moze i neka vrcava doskocica da se napravi u toj sceni.


Pojavljuje se iz pozadine pekar (crnac, ups, afro...nešto) i pita:
- 'oćete da probate specijalitet kuće - crni baget?
(hard kor?
e, pa BOL je kriva )

Nije lako biti crnac.

Pogotovo ako si Srbin!
freehand freehand 21:04 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

NNN
freehand
NNN
Posto je trazila kifle moze i neka vrcava doskocica da se napravi u toj sceni.


Pojavljuje se iz pozadine pekar (crnac, ups, afro...nešto) i pita:
- 'oćete da probate specijalitet kuće - crni baget?
(hard kor?
e, pa BOL je kriva )

Nije lako biti crnac.

Pogotovo ako si Srbin!

Objasni.
Atomski mrav Atomski mrav 21:05 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

freehand
NNN
freehand
NNN
Posto je trazila kifle moze i neka vrcava doskocica da se napravi u toj sceni.


Pojavljuje se iz pozadine pekar (crnac, ups, afro...nešto) i pita:
- 'oćete da probate specijalitet kuće - crni baget?
(hard kor?
e, pa BOL je kriva )

Nije lako biti crnac.

Pogotovo ako si Srbin!

Objasni.


Daj link!
freehand freehand 21:07 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

Daj link!

Link
emsiemsi emsiemsi 22:34 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

NNN
freehand
NNN
Posto je trazila kifle moze i neka vrcava doskocica da se napravi u toj sceni.


Pojavljuje se iz pozadine pekar (crnac, ups, afro...nešto) i pita:
- 'oćete da probate specijalitet kuće - crni baget?
(hard kor?
e, pa BOL je kriva )

Nije lako biti crnac.

Pogotovo ako si Srbin!

Сагласан !
Hansel Hansel 23:48 15.05.2016

Re: Uvod u pornić

Насмејасте ме, људи, хвала!
emsiemsi emsiemsi 19:04 16.05.2016

Re: Uvod u pornić

Hansel
Насмејасте ме, људи, хвала!

Нека си ти нама извукао живу главу !
Срећа што та госпођа није била као Тадејус.
tasadebeli tasadebeli 08:40 16.05.2016

Нежељени додири - рецепт?

Под утицајем више фактора, пре свега хормона који шикљају у плафон, али и васпитања које носе из куће, сопственог карактера итд, дечаци на уласку у пубертет почну да дрпају своје другарице из одељења где год стигну. По школи и по телу.

И то је тако са сваком генерацијом.

Када притужбе девојчица досегну тачку која захтева да се умеша виша сила, то јест ја као разредни старешина, онда ми је кључни тренутак васпитног процеса у тој ситуацији разговор следеће садржине:

"Да ли би ти волео да твоју сестру или мајку тако неко додирује на улици, у продавници, у аутобусу? Шта би ти урадио у том случају?"

Одговоер је увек, али баш увек:"Тукао бих га."

"Е па видиш, и ова твоја другарица има брата. Шта он треба теби онда да уради?"

Тишина. Ћутање и колутање очима у живахном мисаоном процесу.

После тога велика већина дечака заиста престане то да ради.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana