Astrologija| Filozofija| Satira

Samokontrola

princi RSS / 26.06.2016. u 23:27

Čitam sad nešto i komentarišem sa Saškom, ovaj Brexit je u petak pobrisao 2000 milijardi dolara papirnog bogatstva sa svetskih berzi. Kažu najgori dan u istoriji trgovanja, gori od 9/11, gori od Iraka. Drugim rečima, uspeli su ono što nije uspelo ni Al Kaidi, ni Osami bin Ladenu, ni ISISu, ni Vladi... Pri tome, sad nema nazad, nema povratka, Nemci ih stalno podsećaju da nema na pola trudne žene. I to sve, onako, iz zdrava mira, maltene iz nevezuše, verovatno su se to veče u klubu posvađali oko toga u čijoj čaši viskija ima više leda. Još uvek ne mogu da verujem u količinu iskazane gluposti, nekako mi se čini da je Slobče za ove bio tata racionalnosti i samokontrole.

Sine, nema, Englez kad ga zapečati to je zapečaćeno. 



Komentari (235)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

tasadebeli tasadebeli 11:39 27.06.2016

Re: Nemoj...

princi
Прошле недеље ми Атомски мрав рече, из сопственог искуства, да наши људи који живе негде у иностранству, врло често имају искривљену слику о тој земљи и о том народу у којем живе.

Надам се да то није и код тебе случај...

Ne razumem zašto i čemu se nadaš. Ljudi imaju iskrivljenu sliku o svemu. Osim onih sujetnih budalčina koje su uvek u pravu (i koje uvek imaju potrebe da te gnjave svojim, često potpuno nemuštim i nerazumljivim slikama sveta). Ti kognitivni biasi, to je nešto s čim živimo, ne samo u zemljama u kojima živimo ili smo živeli, nego i u zemljama u kojima smo rođeni i odrasli.







Јбг...

Нада умире последња, што би рекли ти патетични Енглези аматери.
Atomski mrav Atomski mrav 12:16 27.06.2016

Re: Nemoj...

Nominujem izraz "dingi lingi" za nagrađeni idiom ove nedelje.

Prošlonedeljni dobitnik je Atomski Mrav sa "e živote, klizavi sapunu".


Hvala najlepše!



Evo da se samonominujem i ove nedelje - eventualna kampanja za izlazak Srbije iz EU (ako budu postojale i jedna i druga i ako se ova druga za*ebe jednog dana pa primi ovu prvu) će se zvati Serexit (pošto su nam Englezi maznuli Brexit)...
pape92 pape92 12:23 27.06.2016

Re: Nemoj...

Da zaokružim temu.
angie01 angie01 12:44 27.06.2016

Re: Nemoj...

Da zaokružim temu.




( 100)
emsiemsi emsiemsi 14:09 27.06.2016

Re: Динги линги

angie01

Dingi-lingi mu više dođe kao neki anatomski opis, milokliz ili nježnik više kao funkcionalni.


mojne sad da kvaris objasnjenjima- ono je bilo taman kako treba i u pravom trenutku momenta.

Не може човек да поднесе да му залепиш да је мек к'о душа !
emsiemsi emsiemsi 14:11 27.06.2016

Re: Динги линги

maksa83
Dingi-lingi mu više dođe kao neki anatomski opis

Plus je lingi kao neki deminutiv od Lingam, što je Hindu izraz za dingi lingi, i kao takav uvažava multikulti duh Imperije i narod koji je značajno učestvovao u uvećanju njene moći (ne baš mnogo voljno, pošto je to bilo ustrojeno u 'nama dingi, vama lingi' fazonu, ali to su sitnice). Znači ez Britiš ez it gets.

Јеботе патак, каква машта !
А човек мислио на обични љуљи.
princi princi 14:12 27.06.2016

Re: Динги линги

emsiemsi
angie01

Dingi-lingi mu više dođe kao neki anatomski opis, milokliz ili nježnik više kao funkcionalni.


mojne sad da kvaris objasnjenjima- ono je bilo taman kako treba i u pravom trenutku momenta.

Не може човек да поднесе да му залепиш да је мек к'о душа !

Ma mek sam prema ljudima koji mi se javljaju. Ali ne dao bog da mi dođu neki, znaju oni dobro koji su, tako bi ih slatko oterao u pizdu materinu. Tvrdo.
emsiemsi emsiemsi 14:13 27.06.2016

Re: Динги линги

cassiopeia
maksa83
kako kakis,

Kako ti ne čitaš klasičnu literaturu - Kama Sutra

Sa obrazovanjem - počni.

(Nikad nije kasno, osim kad jeste.)


Maksa dominira

p.s. Koja je gornja granica za nikad nije kasno? Mislim, da se ne ložim, i tako to...

Никада није касно - уз доброг тренера !
emsiemsi emsiemsi 14:15 27.06.2016

Re: Динги линги

cassiopeia
maksa83
p.s. Koja je gornja granica za nikad nije kasno? Mislim, da se ne ložim, i tako to...

Izmeriš puls, pa ako je preko 0, samo ćeraj.


Hvala ti Maksiću na podršci! Usrećila sam se, puls mi uvek povišen

Не теби, него њему.
emsiemsi emsiemsi 14:16 27.06.2016

Re: Динги линги

princi
zen guru reanimator

Jebi ga, i on i cross, ali ih nema, :(. Za Reana znam da ganja ribe i navija za Zvezdu, ali Cross baš fali.

Вероватно негде кафенише !
emsiemsi emsiemsi 14:18 27.06.2016

Re: Динги линги

angie01
: "Ne isplati mi se za ovo malo".


:))))))

sve je stvar prioriteta, meni je trenutno, kako da se telepromtujem ne neku plazu i ukopam dupe u pesak, sa nogama u vodi,....i po mogucstvu, da mi se niko ne obraca bez preke nuzde,...dok nije vreme za hranu, koju je neko drugi spremio, pa samo pozove da je gotovo,..eto, dokle sam stigla sa zeljama.

Ако ти се неко обрати из преке нужде, буди увиђавна.
princi princi 14:19 27.06.2016

Re: Динги линги

MC, druže, za koga navijamo, za Špance ili Žabare?
jasnaz jasnaz 16:07 27.06.2016

: ! :

maksa83

Što reče moj stariji ex kolega Paja (autor mnogih zen replika) na pitanje: "Pajo, ka' će se ženiš?", odgovor: "Ne isplati mi se za ovo malo".


@makso, gde se gasiš, akobogaznaš - pivo sam isprosipala po dokumentima potrebnim za otvaranje nečega za dobijanje nečega = aman

.. a za unapređenje domaćina:

emsiemsi emsiemsi 17:57 27.06.2016

Re: Динги линги

princi
MC, druže, za koga navijamo, za Špance ili Žabare?

За Италијане - увек !
Народ кога веома ценим, способан да се одупре, чак, и најмоћнијој планетарној сили, Католичкој цркви, и остану своји.
Народ, са чијим људима када се сретнем не осећам никакву надменост нити покушај од њихове стране ка надмоћи.
Успут --- смрсио сам ово, али се надам да је јасно зашто навијам за Италијане.
princi princi 19:05 27.06.2016

Re: : ! :

jasnaz
maksa83

Što reče moj stariji ex kolega Paja (autor mnogih zen replika) na pitanje: "Pajo, ka' će se ženiš?", odgovor: "Ne isplati mi se za ovo malo".


@makso, gde se gasiš, akobogaznaš - pivo sam isprosipala po dokumentima potrebnim za otvaranje nečega za dobijanje nečega = aman

.. a za unapređenje domaćina:


Hvala, Jasna! Eno mi inače drug na FB!
jasnaz jasnaz 20:04 27.06.2016

Re: : ! :

princi

.. a za unapređenje domaćina:

Hvala, Jasna! Eno mi inače drug na FB!


meni je trenutno najzanimljiviji kao 'aktivista' grupe za oslobađanje Asanža (sve neki fini svet!) i član levičarskog pokreta DiEM25 (a koji liči na jedinu poštenu tvorevinu u poslednje vreme u političkoj ponudi!)....
49 41 49 41 21:50 27.06.2016

Re: Динги линги

emsiemsi
princi
MC, druže, za koga navijamo, za Špance ili Žabare?

За Италијане - увек !
Народ кога веома ценим, способан да се одупре, чак, и најмоћнијој планетарној сили, Католичкој цркви, и остану своји.
Народ, са чијим људима када се сретнем не осећам никакву надменост нити покушај од њихове стране ка надмоћи.
Успут --- смрсио сам ово, али се надам да је јасно зашто навијам за Италијане.


Isti slucaj.

Al' najvise navijam za spanjolke.
bene_geserit bene_geserit 03:50 28.06.2016

Re: Nemoj...

princi
Ali, da su ovoliko glupi, da su ovolike amaterčine, stvarno još ne mogu da se opasuljim.

Ajde princi, priznaj, da ti je stek za penziju neki stancic u Londonu, pa si ispizdeo.
Ode funta na dole, jos ako opadnu cene nekretnina, ode pola penzije.
mirelarado mirelarado 10:10 28.06.2016

Re: Nemoj...

princi
Mi se zajebavamo s tim, ali meni čitava ova priča oko Brexita zaista najviše liči na onu priču o Radosavu koji se naljutio na selo i odsekao sebi dingi lingi. Ovoliko skoncentrisane gluposti i zla na jednom mestu i u jednom trenutku ne znam stvarno da li je svet ikada video, ovo je stvarno spektakularan pad. Mislim, Ameri često Engleze zovu bunch of amateurs, i Englezi jesu zaista amateri, amaterizam, neprofesionalnost, ošljarstvo, to je nešto što oni gaje decenijama, rekao bih još tamo od kraja 60-ih, od, recimo, Concordea, to je zadnja normalna stvar koju su uradili, sve drugo je pirlitanje... Ali, da su ovoliko glupi, da su ovolike amaterčine, stvarno još ne mogu da se opasuljim.


Seća li se ko serije Men Behaving Badly? Brexit me podseća na ovu scenu:


gedza.73 gedza.73 12:36 28.06.2016

Re: Nemoj...



Ba say Ko. Ko lay laam, laam pinky pinky, laam incy wincy

Dingi lingi
Inci, vinci

Jack - "Ball licky lucky."
cannibal, (loudly) "Ball Licky Licky!"
cannibal tribe, (loudly and in unison) "BALL LICKY LICKY!!!"
princi princi 13:20 28.06.2016

Re: Nemoj...

mirelarado
...



Da, da, trijumf te lad, top gear culture. Možda u tom ključu treba sve gledati.
Atomski mrav Atomski mrav 13:43 28.06.2016

Re: Nemoj...

Da, da, trijumf te lad, top gear culture. Možda u tom ključu treba sve gledati.

A opet, Džeremi Klarkson je javno podržao opciju za ostanak u EU.
jinks jinks 08:57 27.06.2016

...

I to sve, onako, iz zdrava mira, maltene iz nevezuše, verovatno su se to veče u klubu posvađali oko toga u čijoj čaši viskija ima više leda. Još uvek ne mogu da verujem u količinu iskazane gluposti,

Izgleda da nije baš tako, iz nevezuše.

Slušam šta sami pričaju ... EU podrazumeva slobodan tok robe i radne snage, a u Engleskoj su imali problem, vrlo ozbiljan sa radnom snagom iz drugih zemalja članica EU.

A to je suštinska stvar, i zbog toga se između ostalog i dešava tih milion+ za izlazak.

Mislim, neki su izgleda hteli EU samo kada su privilegije u pitanju, ali ne i obaveze.
princi princi 09:30 27.06.2016

Re: ...

jinks
I to sve, onako, iz zdrava mira, maltene iz nevezuše, verovatno su se to veče u klubu posvađali oko toga u čijoj čaši viskija ima više leda. Još uvek ne mogu da verujem u količinu iskazane gluposti,

Izgleda da nije baš tako, iz nevezuše.

Slušam šta sami pričaju ... EU podrazumeva slobodan tok robe i radne snage, a u Engleskoj su imali problem, vrlo ozbiljan sa radnom snagom iz drugih zemalja članica EU.

A to je suštinska stvar, i zbog toga se između ostalog i dešava tih milion+ za izlazak.

Mislim, neki su izgleda hteli EU samo kada su privilegije u pitanju, ali ne i obaveze.

Ma znam, ali nije ta "radna snaga" dolazila u Englesku zbog vremena ili zbog memljivih kuća ili zbog idiotskog NHSa (najidiotskiji zdravstveni servis na svetu). Dolazila je zbog posla, dolazila je što ih je neko trebao. Recimo, ja sam prošlu godinu u Londonu plaćao 4000$ mesečno bukvalno stančić od ne znam da li je imao i 40 kvadrata a koji je imao kriv pod. Kako kriv? Pa vrlo kriv. Ono, staviš loptu i ona se sjuri dole do zida (što kažu, koji me kurac tera da stavljam loptu na pod). Dobro, ja sam bio budala, mene su i neke druge stvari terale u jebeni London, i pogotovu taj deo Londona, ali hoću da kažem, neko je trebalo da zaradi tih 4000$, nisam ja jedini koji je to radio, čitav London je takav. Mislim, treba ti da radiš, i ohoho zaradiš da možeš uopšte da plaćaš tu čatrlju od stana 4000$. I sad, čak i kad platiš ti to, i kad radiš taj svoj posao, i kad plaćaš te poreze (pazi, povrh tih 40% takse koju ti maznu ni da ne trepnu, ti tamo plaćaš i nekakav jebeni council tax, nekih 250 dolara mesečno), preskupi prevoz (recimo, ljudi prosečno tube plaćaju oko 20$ dnevno), još ti dođe neko da sere kako sad, "a što si ti tu?" i on bi sad da bira, cherry pickuje, ko i kad da mu dolazi, ko ne, ko mu prlja ulice, ko mu izgleda lepo na ulici, ko ne... Ma, mislim se, a da se nosiš ti malo u lepu pizdu materinu? Na neki način, lepo od njih što su se žrtvovali, da ne moramo da budemo nepristojni.
jinks jinks 09:32 27.06.2016

Re: ...

Ma znam, ali nije ta "radna snaga" dolazila u Englesku zbog vremena ili zbog memljivih kuća ili zbog idiotskog NHSa (najidiotskiji zdravstveni servis na svetu). Dolazila je zbog posla, dolazila je što ih je neko trebao.

Ma jasno.
maksa83 maksa83 09:45 27.06.2016

Re: ...

i on bi sad da bira, cherry pickuje, ko i kad da mu dolazi, ko ne, ko mu prlja ulice, ko mu izgleda lepo na ulici, ko ne... Ma, mislim se, a da se nosiš ti malo u lepu pizdu materinu?

Ne mora tako daleko, treba samo da se preseli u susedni i prijateljski Monako gde pandur na prilazima ima diskreciono pravo da te okrene nalevOkrUg ako mu se učini da ti je vozilo (ili ti takav kakav si u njemu) neprimereno Monako krajoliku i da bi takav nervirao rafinirane Monako domorodce. Doduše za te perks bi morao i on da mlati koju desetinu miliona (ne dinara) godišnje.
emsiemsi emsiemsi 09:48 27.06.2016

Re: ...

princi
jinks
I to sve, onako, iz zdrava mira, maltene iz nevezuše, verovatno su se to veče u klubu posvađali oko toga u čijoj čaši viskija ima više leda. Još uvek ne mogu da verujem u količinu iskazane gluposti,

Izgleda da nije baš tako, iz nevezuše.

Slušam šta sami pričaju ... EU podrazumeva slobodan tok robe i radne snage, a u Engleskoj su imali problem, vrlo ozbiljan sa radnom snagom iz drugih zemalja članica EU.

A to je suštinska stvar, i zbog toga se između ostalog i dešava tih milion+ za izlazak.

Mislim, neki su izgleda hteli EU samo kada su privilegije u pitanju, ali ne i obaveze.

Ma znam, ali nije ta "radna snaga" dolazila u Englesku zbog vremena ili zbog memljivih kuća ili zbog idiotskog NHSa (najidiotskiji zdravstveni servis na svetu). Dolazila je zbog posla, dolazila je što ih je neko trebao. Recimo, ja sam prošlu godinu u Londonu plaćao 4000$ mesečno bukvalno stančić od ne znam da li je imao i 40 kvadrata a koji je imao kriv pod. Kako kriv? Pa vrlo kriv. Ono, staviš loptu i ona se sjuri dole do zida (što kažu, koji me kurac tera da stavljam loptu na pod). Dobro, ja sam bio budala, mene su i neke druge stvari terale u jebeni London, i pogotovu taj deo Londona, ali hoću da kažem, neko je trebalo da zaradi tih 4000$, nisam ja jedini koji je to radio, čitav London je takav. Mislim, treba ti da radiš, i ohoho zaradiš da možeš uopšte da plaćaš tu čatrlju od stana 4000$. I sad, čak i kad platiš ti to, i kad radiš taj svoj posao, i kad plaćaš te poreze (pazi, povrh tih 40% takse koju ti maznu ni da ne trepnu, ti tamo plaćaš i nekakav jebeni council tax, nekih 250 dolara mesečno), preskupi prevoz (recimo, ljudi prosečno tube plaćaju oko 20$ dnevno), još ti dođe neko da sere kako sad, "a što si ti tu?" i on bi sad da bira, cherry pickuje, ko i kad da mu dolazi, ko ne, ko mu prlja ulice, ko mu izgleda lepo na ulici, ko ne... Ma, mislim se, a da se nosiš ti malo u lepu pizdu materinu? Na neki način, lepo od njih što su se žrtvovali, da ne moramo da budemo nepristojni.

Еееее, сада сам ја укапирао зашто си ти тако огорчени нонБрегзитовац !
Рекох, ма мора да има још нешто, не може да буде свет без граница, мир у свету и слично !?
princi princi 10:18 27.06.2016

Re: ...

Emsi, druže, pa toliko bi trebalo da me znaš, kod mene su emocije svedene na minimum. Ja svemu pristupam s ozbiljnošću surovog profesionalca. Čak i seksu (ono, k'o na setu srpskog porno filma- Dobar dan. Dobar dan. (skida mantilić) Gde je dama? Eno, u drugoj sobi, čeka vas.)
cassiopeia cassiopeia 10:21 27.06.2016

Re: ...

Čak i seksu (ono, k'o na setu srpskog porno filma- Dobar dan. Dobar dan. (skida mantilić) Gde je dama? Eno, u drugoj sobi, čeka vas.)


Pa dobro. Ima kome se to sviđa
emsiemsi emsiemsi 14:23 27.06.2016

Re: ...

princi
Emsi, druže, pa toliko bi trebalo da me znaš, kod mene su emocije svedene na minimum. Ja svemu pristupam s ozbiljnošću surovog profesionalca. Čak i seksu (ono, k'o na setu srpskog porno filma- Dobar dan. Dobar dan. (skida mantilić) Gde je dama? Eno, u drugoj sobi, čeka vas.)

Ма јасно !
Како иде она изрека --- не јебе леп, него упоран !
Јебига, тема је сексуална, па тако и моје аосцијације.
emsiemsi emsiemsi 18:31 27.06.2016

Re: ...

princi
Emsi, druže, pa toliko bi trebalo da me znaš, kod mene su emocije svedene na minimum. Ja svemu pristupam s ozbiljnošću surovog profesionalca. Čak i seksu (ono, k'o na setu srpskog porno filma- Dobar dan. Dobar dan. (skida mantilić) Gde je dama? Eno, u drugoj sobi, čeka vas.)


Па да !
Кажем ја једној - ај' да се јебемо, видиш да и Принци (на крају) све сведе на секс.
И да ти кажем - у праву си !
princi princi 18:34 27.06.2016

Re: ...

emsiemsi
princi
Emsi, druže, pa toliko bi trebalo da me znaš, kod mene su emocije svedene na minimum. Ja svemu pristupam s ozbiljnošću surovog profesionalca. Čak i seksu (ono, k'o na setu srpskog porno filma- Dobar dan. Dobar dan. (skida mantilić) Gde je dama? Eno, u drugoj sobi, čeka vas.)


Па да !
Кажем ја једној - ај' да се јебемо, видиш да и Принци (на крају) све сведе на секс.
И да ти кажем - у праву си !

Nemoj tako, druže, pomisliće ljudi svašta.
emsiemsi emsiemsi 19:02 27.06.2016

Re: ...

princi
emsiemsi
princi
Emsi, druže, pa toliko bi trebalo da me znaš, kod mene su emocije svedene na minimum. Ja svemu pristupam s ozbiljnošću surovog profesionalca. Čak i seksu (ono, k'o na setu srpskog porno filma- Dobar dan. Dobar dan. (skida mantilić) Gde je dama? Eno, u drugoj sobi, čeka vas.)


Па да !
Кажем ја једној - ај' да се јебемо, видиш да и Принци (на крају) све сведе на секс.
И да ти кажем - у праву си !

Nemoj tako, druže, pomisliće ljudi svašta.

Ма нека мисле шта хоће.
Успут --- није успело ни то што сам се позвао на тебе. Али, нећу да одустанем - верујем да ће она пристати, наши смо !
princi princi 19:04 27.06.2016

Re: ...

Pazi kad sam šokiran!
horheakimov horheakimov 09:00 27.06.2016

Jovan Dučić o Brexitu

...nije da sam neki fan Dučića ali evo šta veli narečeni Jovan više od sto godina ranije...

quote:

Englez je rođeni separatist. Englez se smeje ali je tužan; on je lepo obučen ali je nesrećan; on je bogat ali je cicija; on je pametan ali je mutav; i dobar ali indiferentan; i plemenit ali nesrdačan. Englez smatra Englesku, ako ne zasebnom planetom, a ono izvesno, šestim kontinentom. Međutim sebe smatra pravim Evropljaninom, često puta sa puno razloga. Između jednog Engleza i jednog Francuza, i u njihovim ličnim odnosima, postoji duboki Lamanš, koji se daje prebroditi i nadleteti, ali ne daje isušiti...

End of quote.
princi princi 09:53 27.06.2016

Re: Jovan Dučić o Brexitu

on je pametan ali je mutav

Mutav? Englez? Ja bih pre rekao da je obratno. Ako ima neka nacionalna karakteristika, neka konstanta mentaliteta Engleza, bar onih s kojima sam ja bio u kontaktu, to je da su teatralni, glumci. To im je zaista jedna bitna karakteristika. Patetični, ono, do šmiranja, svako malo briznu u plač, histerični, daleko od toga da su hladni. Mnogo vole sebe da vide sa tom stiff upper lip, ali su u stvari, anything but. Nije im slučajno jezik izmislio dramski pisac.
horheakimov horheakimov 10:06 27.06.2016

Re: Jovan Dučić o Brexitu

Mutav? Englez?


Jovan trenutno nije u kancelariji ali javiće se čim bude mogao (:
princi princi 10:31 27.06.2016

Re: Jovan Dučić o Brexitu

horheakimov
Mutav? Englez?


Jovan trenutno nije u kancelariji ali javiće se čim bude mogao (:

Sve OK, samo nek me (još) ne zove gore kod njega na kafu.
g.radicevic g.radicevic 09:02 27.06.2016

engleski pacijent

Sine, nema, Englez kad ga zapečati to je zapečaćeno.

ili otpečaćeno
biće da je gospodarima sudbine ponestalo kreativnosti
pa daj šta daš

cassiopeia cassiopeia 09:43 27.06.2016

...

Ti si dobar đak. Nedavno primljen, a već nagrađen.

Jutros mi proletela vest (ja tako vesti čitam, po dijagonali i prelećem) da može da se desi da Britanija ni ne podnese zvaničan zahtev EU za izlazak, a to je procedura po nekom sporazumu dal' iz Lisabona ili tako nešto. I da se sve nekako ispegla.
A neko iz EU je izjavio da je poslednji rok za taj zahtev 25. decembar.
U svakom slučaju biće zanimljivo, a za neke i bolno.

p.s. kad sam videla naslov bloga Samokontrola, palo mi na pamet da ćeš zaista o njoj i pisati i to u kontekstu ponovnog komentarisanja ovde. Na prošlom blogu si ostavio neki komentar u smislu odlaska, ja pomislila zar ti već dojadilo pa ideš.

jinks jinks 09:48 27.06.2016

Re: ...

I da se sve nekako ispegla.

Kako mislite da se ispegla.

Demokratski je većina, sa milion više glasača, donela odluku koju je donela.
cassiopeia cassiopeia 09:54 27.06.2016

Re: ...

jinks
I da se sve nekako ispegla.

Kako mislite da se ispegla.

Demokratski je većina od milion glasača donela odluku koju je donela.


Otkud znam kako, to za mene viša matematika. Kad kažem ispegla ne mislim da se vrati na staro, više neki novi vid saradnje.

Evo vesti

p.s. ja sam totalni laik za ekonomiju ako nije ekonomisanje mog novčanika i domaćinstva u pitanju. Al' volim blogove i tekstove da čitam, neke stvari se razjasne.
Interesantno je da kad sam čula da su izglasali izlazak iz EU, moja prva reakcija je bila zabrinutost. Onda sam osvestila da nisam zabrinuta šta će to doneti u globalu, mislila sam na meni drage ljude koji su tamo bez stalnog boravka ili trenutno pokušavaju da se tamo snađu.
princi princi 10:12 27.06.2016

Re: ...

Na prošlom blogu si ostavio neki komentar u smislu odlaska, ja pomislila zar ti već dojadilo pa ideš.

NEee, bio kod sina na graduation ceremony, pa se slavlje proteglo na celu nedelju.
princi princi 10:14 27.06.2016

Re: ...

Jutros mi proletela vest (ja tako vesti čitam, po dijagonali i prelećem) da može da se desi da Britanija ni ne podnese zvaničan zahtev EU za izlazak, a to je procedura po nekom sporazumu dal' iz Lisabona ili tako nešto. I da se sve nekako ispegla.
A neko iz EU je izjavio da je poslednji rok za taj zahtev 25. decembar.
U svakom slučaju biće zanimljivo, a za neke i bolno

Mislim, meni malo na kurac ide ta kuknjava. Kad su se probudili i shvatili šta su uradili, oni bi sad i drugi referendum i ne bi da aktiviraju taj famozni član 50. Po meni, to je sve potpuno u skladu sa onom teatralnošću i histerijom koju sam pomenuo u nekom komentaru gore.
cassiopeia cassiopeia 10:16 27.06.2016

Re: ...

princi
Na prošlom blogu si ostavio neki komentar u smislu odlaska, ja pomislila zar ti već dojadilo pa ideš.


NEee, bio kod sina na graduation ceremony, pa se slavlje proteglo na celu nedelju.


Čestitam! Imali ste zašta i slaviti celu nedelju :)
cassiopeia cassiopeia 10:19 27.06.2016

Re: ...

Kad su se probudili i shvatili šta su uradili, oni bi sad i drugi referendum i ne bi da aktiviraju taj famozni član 50.


Meni je to totalni hit sa zahtevom za novi referendum. Tako može u krug do prekosutra.
I još kad je google izbacio šta se najviše googlalo jutro posle, da čovek ne veruje. Sigurno si video to negde na netu.
Kazezoze Kazezoze 10:22 27.06.2016

Re: ...

princi
Jutros mi proletela vest (ja tako vesti čitam, po dijagonali i prelećem) da može da se desi da Britanija ni ne podnese zvaničan zahtev EU za izlazak, a to je procedura po nekom sporazumu dal' iz Lisabona ili tako nešto. I da se sve nekako ispegla.
A neko iz EU je izjavio da je poslednji rok za taj zahtev 25. decembar.
U svakom slučaju biće zanimljivo, a za neke i bolno

Mislim, meni malo na kurac ide ta kuknjava. Kad su se probudili i shvatili šta su uradili, oni bi sad i drugi referendum i ne bi da aktiviraju taj famozni član 50. Po meni, to je sve potpuno u skladu sa onom teatralnošću i histerijom koju sam pomenuo u nekom komentaru gore.

Karikatura iz današnjeg The Times sve govori...

cassiopeia cassiopeia 10:26 27.06.2016

Re: ...

Kazezoze

Karikatura iz današnjeg The Times sve govori...



Eto šta se desi kad donosiš odluku, a ne promisliš šta to zapravo znači. I kad te posledica tresne u glavu ti bi nazad. Pa nema nazad, možeš samo da sa novim kartama vidiš kako ćeš napred.
Atomski mrav Atomski mrav 10:26 27.06.2016

Re: ...

Demokratski je većina, sa milion više glasača, donela odluku koju je donela.

Pročitao sam negde da britanski parlament uopšte ne mora da usvoji odluku donetu na referendumu. Ne znam da li je to tačno - ako jeste, ispada da je zaista bio nepotreban jer su vlastodršci mogli lepo da kažu: "OK, možda je većina naroda zaista za izlazak iz EU ali to će kratkoročno i srednjeročno doneti mnogo problema a veliko je pitanje da li će nam se to sve isplatiti na duge staze. Zato nije dobro napuštati EU - bar ne u ovom trenutku". Znam, znam - nešto slično je rekao i Vučić ali složićete se da baš nije ovako birao reči. Ako su Kameron i ekipa zaista zakazali referendum samo zato što su verovali da će politički profitirati (zadati udarac konkurenciji u sopstvenoj partiji i eventualno omogućiti pobedu na sledećim izborima), onda su zaista kompletni idioti a mi onda i nemamo za šta da se žalimo zbog naših "redovnih" vanrednih izbora...
Atomski mrav Atomski mrav 10:27 27.06.2016

Re: ...

Karikatura iz današnjeg The Times sve govori...


Regrexit.
princi princi 10:33 27.06.2016

Re: ...

Kazezoze
princi
Jutros mi proletela vest (ja tako vesti čitam, po dijagonali i prelećem) da može da se desi da Britanija ni ne podnese zvaničan zahtev EU za izlazak, a to je procedura po nekom sporazumu dal' iz Lisabona ili tako nešto. I da se sve nekako ispegla.
A neko iz EU je izjavio da je poslednji rok za taj zahtev 25. decembar.
U svakom slučaju biće zanimljivo, a za neke i bolno

Mislim, meni malo na kurac ide ta kuknjava. Kad su se probudili i shvatili šta su uradili, oni bi sad i drugi referendum i ne bi da aktiviraju taj famozni član 50. Po meni, to je sve potpuno u skladu sa onom teatralnošću i histerijom koju sam pomenuo u nekom komentaru gore.

Karikatura iz današnjeg The Times sve govori...


Da, ova trojka je, ono... radikalska.
princi princi 10:36 27.06.2016

Re: ...

Ako su Kameron i ekipa zaista zakazali referendum samo zato što su verovali da će politički profitirati (zadati udarac konkurenciji u sopstvenoj partiji i eventualno omogućiti pobedu na sledećim izborima), onda su zaista kompletni idioti a mi onda i nemamo za šta da se žalimo zbog naših "redovnih" vanrednih izbora...

Da, to su bili motivi raspisivanja referenduma. Što, zapravo, samo govori koliko Englezi neodgovorno shvataju i državu i nekakve međunarodne ugovore koje su potpisali i kojih treba da se pridržavaju. Kažem, ošljarska nacija, koja, naravno, nije uvek bila takva.
myredneckself myredneckself 12:28 27.06.2016

Re: ...

princi
Ako su Kameron i ekipa zaista zakazali referendum samo zato što su verovali da će politički profitirati (zadati udarac konkurenciji u sopstvenoj partiji i eventualno omogućiti pobedu na sledećim izborima), onda su zaista kompletni idioti a mi onda i nemamo za šta da se žalimo zbog naših "redovnih" vanrednih izbora...

Da, to su bili motivi raspisivanja referenduma. Što, zapravo, samo govori koliko Englezi neodgovorno shvataju i državu i nekakve međunarodne ugovore koje su potpisali i kojih treba da se pridržavaju. Kažem, ošljarska nacija, koja, naravno, nije uvek bila takva.

Istina, nije uvek bila.
Neverovatna zemlja koja je stvorila jednog Njutna, Šekspira, Magna kartu, industrijsku revoluciju, Stounse i Bitlse, Montipajtonovce, Bonda, J.Bonda, i još mnogo toga, pa da napravi ovakav pičvajs, eee...

Ali u jednom momentu su se osetili impotentnima, pa su glasali za cutoff od EU, misleći da samo iskazuju vrstu protesta, a sutradan se probudili šokirani sranjem koje se napravilo.
Glasanjem hteli da provere svoju dingilingi snagu, pa kad su se šokirali rezultatom i stanjem hoće povratak na ex ante, da im ponovo izraste, šta?!
Eee, vrlo čudna zemlja, mnogo iznenađenja i šokova za one koji nisu predvideli nijedan.

Sad mi je nešto jasnije zašto EU uvek kao neka sitničava prcaboca pravi tako teška sočinjenija, tj. te njihove sporazume, ugovore posebno one o razdruživanju.
Ne znam ja mnogo o toj velikoj ekonomiji, ali instinkt mi kaže da ovo sad nešto nije dobro (ne samo za isprobavače dingilingipower-a, boli me za njih nadobudne, razmažene i bahate) samo uvek pomalo moram da pratim, da ukapiram u koju se p.m. ovog puta uputio ovaj svet, u kome je rad (pravi, pošten, od kog se pristojno živi, sećaš li se toga?!) potcenjena vrednost, a prava vrednost berzanska, špekulativna gimnastika.
Videćemo ko je prob'o da pravi špagu, a bio zarđan i nedovoljno uvežban, pa sad ne mož' da ustane s patosa. Daj neku zen parolu od onog tvog čoveka.
Videćemo šta će biti, neka se spremi Šojble...

Edit: Daj neku zen parolu od onog tvog čoveka.

Pogrešila sam adresu, to je ovde u razgovoru bio maksa i maksin drugar sa zen replikama.

princi princi 13:34 27.06.2016

Re: ...

Ali u jednom momentu su se osetili impotentnima, pa su glasali za cutoff od EU, misleći da samo iskazuju vrstu protesta, a sutradan se probudili šokirani sranjem koje se napravilo.
Glasanjem hteli da provere svoju dingilingi snagu, pa kad su se šokirali rezultatom i stanjem hoće povratak na ex ante, da im ponovo izraste, šta?!
Eee, vrlo čudna zemlja, mnogo iznenađenja i šokova za one koji nisu predvideli nijedan.

Moj je utisak da se oni već dugo osećaju impotentnima, i da tu svoju nemoć projektuju na svet. Opet ima ona naša o rđavom dingi lingiju kome svaka dlaka smeta. Jer oni su praktično neefikasnost svog sistema kontrole granica izprojektovali na EU. Kad su sad proveravali te svoje bilanse u vezi zdravstevnog osiguranja, ispalo je da silne neke milijarde funti nisu ni claimovali iako su na to imali pravo. Jednostavno sloppy, aljkavi, lenji. A sad se pokazuje i glupi.
bene_geserit bene_geserit 03:56 28.06.2016

Re: ...

princi
Kad su se probudili i shvatili šta su uradili, oni bi sad i drugi referendum i ne bi da aktiviraju taj famozni član 50.

Vi ovde imate probleme da razlucite prave od sintetickih vesti.
Evo da vam pomognem.
1. Brexit je prava vest. Desio se i nema povratka. Ljudi su glasali kako su zeleli da glasaju. Da li je to dobro ili lose za njih dugorocno pokazace vreme.
2. Sve ove budalastine tipa hoce novi referendum, pokajali se, neobavesteni i sl. su spinovanja liberalnih medija u cilju damage control. Jeb'ga desilo se nesto sto im nikako ne odgovara, a treba odraditi posao za gazde i zadrzati istu retoriku.
bene_geserit bene_geserit 03:59 28.06.2016

Re: ...

princi
...Što, zapravo, samo govori koliko Englezi neodgovorno shvataju i državu i nekakve međunarodne ugovore koje su potpisali i kojih treba da se pridržavaju. Kažem, ošljarska nacija, koja, naravno, nije uvek bila takva.

princi
Moj je utisak da se oni već dugo osećaju impotentnima, i da tu svoju nemoć projektuju na svet. Opet ima ona naša o rđavom dingi lingiju kome svaka dlaka smeta. Jer oni su praktično neefikasnost svog sistema kontrole granica izprojektovali na EU. Kad su sad proveravali te svoje bilanse u vezi zdravstevnog osiguranja, ispalo je da silne neke milijarde funti nisu ni claimovali iako su na to imali pravo. Jednostavno sloppy, aljkavi, lenji. A sad se pokazuje i glupi.

Bas su te za srce ujeli sto su glasali za izlazak.
Ili za novcanik? Ajde lepo priznaj ono za penziju i stance u Londonu pa da se razilazimo.
princi princi 06:03 28.06.2016

Re: ...

bene_geserit
princi
Kad su se probudili i shvatili šta su uradili, oni bi sad i drugi referendum i ne bi da aktiviraju taj famozni član 50.

Vi ovde imate probleme da razlucite prave od sintetickih vesti.
Evo da vam pomognem.
1. Brexit je prava vest. Desio se i nema povratka. Ljudi su glasali kako su zeleli da glasaju. Da li je to dobro ili lose za njih dugorocno pokazace vreme.
2. Sve ove budalastine tipa hoce novi referendum, pokajali se, neobavesteni i sl. su spinovanja liberalnih medija u cilju damage control. Jeb'ga desilo se nesto sto im nikako ne odgovara, a treba odraditi posao za gazde i zadrzati istu retoriku.

Ma, šefe, you got it all wrong, ali nije bitno. U principu, zabole me uvo i za EU i za NHS (koji, uzgred, smatram najgorim, najskupljim i najneefikasnijim zdravstvenim servisom na svetu) i za sve drugo, ali da neko toliko insistira na ograničavanju slobode kretanja, a da sebe istovremeno naziva libertarijancem, kurcem, palcem, čime već, to mi stvarno nikako ne ide u glavu. Pa, mislim, sa kojim osnovom, pobogu? Mislim, u osnovi, taj bezobrazluk u celoj priči meni najviše ide na racq.

Što se tiče toga koliko su to budalaštine, mogućnost održavanja drugog referenduma je pominjao i sam Blair, a i ova ekipa oko ove dvojice dirlija, Johnsona i Govea, sad radi vrlo snažan back pedalling- ide se čak dotle da se razmatra raspisivanje opštih izbora za 13. oktobar, i da onda nova vlada objavi da puj pike ništa ne važi. Kako da ti kažem, između ekonomskog kolapsa, raspada zemlje, otcepljenja Škotske, ujedinjavanja Irske i malo blama, izgleda da su Englezi sve više spremni da odigraju ovu za njih racionalniju opciju tipa igrale se delije na sred zemlje engleske.
svarog svarog 13:31 28.06.2016

Re: ...

Ako bi ispratili trend referenduma u vezi EU sa negativnim odgovorom, za ocekivati je da se i rezultati ovog nekako bajpasuju, ili novom vladom ili nekim drugim sredstvom kao novim referendumom vec sledece godine. Pre desetak godina slicno je uradjeno u Francuskoj i Holandiji, a pre 15ak u Irskoj.
Mislim da je za samu EU vazno da se konacno pocnu uzimati u obzir i misljenja gradjana kad ih vec pitaju za isto.

Ova tvoja panika kako svet propada zbog izlaska UK iz EU je malo smesna moram ti reci. City ce i dalje rulati, mozda ce biti malo povecani troskovi, ali to ce se ionako prebaciti na klijente. Nije London bio meta seika i tajkuna i ostalih svetskih lovatora zato sto je bio u EU

evo par linkova koji bi mogli imati veze i sa Brexitom, a i sa njegovim posledicama po UK
EU napada Ofsor

jos malo

i jos malo

A sta kaze Kameron
princi princi 13:43 28.06.2016

Re: ...

Ova tvoja panika kako svet propada zbog izlaska UK iz EU je malo smesna moram ti reci. City ce i dalje rulati, mozda ce biti malo povecani troskovi, ali to ce se ionako prebaciti na klijente. Nije London bio meta seika i tajkuna i ostalih svetskih lovatora zato sto je bio u EU

Panika? Gde si video paniku? Svet će se rulati, ali City neće ni izbliza imati ulogu koju je imao do sada (ako zaista izađu iz EU).

I naravno da je bio. London je bio velika praonica novca.
princi princi 13:44 28.06.2016

Re: ...

Pre desetak godina slicno je uradjeno u Francuskoj i Holandiji, a pre 15ak u Irskoj.

Jel si ti siguran da znaš o čemu pišeš?
svarog svarog 13:50 28.06.2016

Re: ...

princi
Pre desetak godina slicno je uradjeno u Francuskoj i Holandiji, a pre 15ak u Irskoj.

Jel si ti siguran da znaš o čemu pišeš?


Nisu bila ista pitanja na referendumima, ali pricam ovde o krajnjem rezultatu i odnosu Eu, tj. tih zemalja prema rezultatima referenduma. Samo su zaobidjeni kao ih nikada nije ni bilo

Panika? Gde si video paniku?


Izgleda da mi se ucinilo
princi princi 14:01 28.06.2016

Re: ...

svarog
princi
Pre desetak godina slicno je uradjeno u Francuskoj i Holandiji, a pre 15ak u Irskoj.

Jel si ti siguran da znaš o čemu pišeš?


Nisu bila ista pitanja na referendumima, ali pricam ovde o krajnjem rezultatu i odnosu Eu, tj. tih zemalja prema rezultatima referenduma. Samo su zaobidjeni kao ih nikada nije ni bilo

Panika? Gde si video paniku?


Izgleda da mi se ucinilo

Meni deluje da ti izgleda ne znaš o čemu je ovde reč i da ti zato sve izgleda isto.
nowhereman nowhereman 10:27 27.06.2016

Đavo i njegov šegrt


I to sve, onako, iz zdrava mira, maltene iz nevezuše, verovatno su se to veče u klubu posvađali oko toga u čijoj čaši viskija ima više leda. Još uvek ne mogu da verujem u količinu iskazane gluposti, nekako mi se čini da je Slobče za ove bio tata racionalnosti i samokontrole.


Omanuo si.

Naime: "ništa iz ničega ne nastaje". Drugim rečima, sve ima svoj koren i uzrok.

I mada ja (kada bih se pravio Englez) nikada ne bih glasao za "brexit" (ako je to od bilo kakvog značaja), niti mi je milo da jašem na ultra-desničarskom talasu, koji ovih dana narasta, a još mu ne vidimo vrh - kažem:

EU ima dugu listu "grehova" na svojem kontu.

Sada je drug đavo došao po svoje, da naplati.

cassiopeia cassiopeia 10:39 27.06.2016

Re: Đavo i njegov šegrt

nowhereman
niti mi je milo da jašem na ultra-desničarskom talasu, koji ovih dana narasta, a još mu ne vidimo vrh


U subotu je već preneta izjava austrijskog desničarskog političara (ne pamtim imena, izgubio izbore sad skoro) da će tražiti održavanje referenduma u Austriji ako EU ne sprovede reformu u narednih godinu dana.
princi princi 10:41 27.06.2016

Re: Đavo i njegov šegrt

cassiopeia
nowhereman
niti mi je milo da jašem na ultra-desničarskom talasu, koji ovih dana narasta, a još mu ne vidimo vrh


U subotu je već preneta izjava austrijskog desničarskog političara (ne pamtim imena, izgubio izbore sad skoro) da će tražiti održavanje referenduma u Austriji ako EU ne sprovede reformu u narednih godinu dana.

Znači i Austrijanci rešili da ga stave na panj.
nowhereman nowhereman 10:45 27.06.2016

Re: Đavo i njegov šegrt


Znači i Austrijanci rešili da ga stave na panj.


Nije ovde u pitanju "ko je lud", nego - koji su uzroci ludosti (ako se o ludosti radi)?


maksa83 maksa83 10:47 27.06.2016

Re: Đavo i njegov šegrt

Znači i Austrijanci rešili da ga stave na panj.

Austrijanci su ti potpuno kontinentalni Englezi - bivša imperija sa ogromnim influxom stranaca. Još je i pok. Adolf H. kad je početkom XX veka došao prvi put u Beč iz rodnog Branau am In bio užasnut time koliko je Beč slovenski grad. Dodatno su posle WW2 pošteđeni samoposipanja pepelom pošto su proglašeni prvom žrtvom Nacizma, iako su veselo mahali onim zastavicama kad ih je anšlusovalo.
princi princi 10:54 27.06.2016

Re: Đavo i njegov šegrt

Da, da, oni svako malo vole da prebrojavaju krvna zrnca i, sećam se, tamo negde krajem 70-ih, imam neku tetku koja već 60 godina živi u Beču, bila neka emisija na ORFu kako u Austriji živi svega 30 autohtonih austrijskih porodica. Ovo drugo sve što Mađari, ali uglavnom živalj slovenskog porekla. Ono, von Trap kao jedini Austrijanac.
jinks jinks 11:02 27.06.2016

Re: Đavo i njegov šegrt

Ono, von Trap kao jedini Austrijanac.

Od von Trapp Family Singers do



:)
princi princi 10:45 27.06.2016

Jbt, nezdravo dobro

princi princi 10:47 27.06.2016

Re: Jbt, nezdravo dobro

Daryle, oženi me! Jbt, čovek Pennsylvanian Dutch, Nemac u principu, a kakav glas ima. I kakve kuće pravi. I kakav tight zvuk. I kakvo svetlo.
Lionsgate Lionsgate 11:52 27.06.2016

Re: Jbt, nezdravo dobro

Princi sine, jel si se ti vrnuo u taj tvoj Smoronto? Vidim strikas ovde blogove celu noc i jutro po onterijanskoj vremenskoj zoni pa se zapitah koji je tom coveku, da se nije razboleo pa se folira na bolovanju...
princi princi 12:22 27.06.2016

Re: Jbt, nezdravo dobro

Lionsgate
Princi sine, jel si se ti vrnuo u taj tvoj Smoronto? Vidim strikas ovde blogove celu noc i jutro po onterijanskoj vremenskoj zoni pa se zapitah koji je tom coveku, da se nije razboleo pa se folira na bolovanju...

Bate, da nema tebe i tvog budnog i stražarskog oka, ne bi ni znao u kojoj sam vremenskoj zoni.
Lionsgate Lionsgate 12:43 27.06.2016

Re: Jbt, nezdravo dobro

Bate, da nema tebe i tvog budnog i stražarskog oka, ne bi ni znao u kojoj sam vremenskoj zoni.


Sine, bojim se da si u BGD i da se kvarno krijes... ne brini, necemo da ti uvalimo paket sa domacim ajvarom da nosis rodbini u Smoronto.
princi princi 13:24 27.06.2016

Re: Jbt, nezdravo dobro

Lionsgate
Bate, da nema tebe i tvog budnog i stražarskog oka, ne bi ni znao u kojoj sam vremenskoj zoni.


Sine, bojim se da si u BGD i da se kvarno krijes... ne brini, necemo da ti uvalimo paket sa domacim ajvarom da nosis rodbini u Smoronto.

Nema čega da se bojiš, tu sam ja, u svom sobičku u Bloku 63. Ne, 62.
escherichije_colic escherichije_colic 11:13 27.06.2016

nije

princi
I to sve, onako, iz zdrava mira, maltene iz nevezuše, verovatno su se to veče u klubu posvađali oko toga u čijoj čaši viskija ima više leda.


Nije iz čista mira. Dva svetska rata su započeli i ratovali jedni protiv drugih. Barem sto godina traje njihovo natezanje za prevlast na Kontinentu. Nije ni zapadnoevropska gospoda očigledno operisana od primitivnih i iracionalnih etno-nacionalističkih tripova, samo što oni svoje racionalizuju i umotavaju u fensi floskule a nad našima se gnušaju i proglašavaju za divljaštvo. Msm jesmo mi objektivno na mnogo nivoa primitivci i divljaci za njih, da ne bude zabune, ali eto nisu ni oni očigledno dostigli taj stupanj evulucijsko-civilizacijske lestvice koji bi voleli da veruju da jesu.
princi princi 14:24 27.06.2016

Re: nije

escherichije_colic
princi
I to sve, onako, iz zdrava mira, maltene iz nevezuše, verovatno su se to veče u klubu posvađali oko toga u čijoj čaši viskija ima više leda.


Nije iz čista mira. Dva svetska rata su započeli i ratovali jedni protiv drugih. Barem sto godina traje njihovo natezanje za prevlast na Kontinentu. Nije ni zapadnoevropska gospoda očigledno operisana od primitivnih i iracionalnih etno-nacionalističkih tripova, samo što oni svoje racionalizuju i umotavaju u fensi floskule a nad našima se gnušaju i proglašavaju za divljaštvo. Msm jesmo mi objektivno na mnogo nivoa primitivci i divljaci za njih, da ne bude zabune, ali eto nisu ni oni očigledno dostigli taj stupanj evulucijsko-civilizacijske lestvice koji bi voleli da veruju da jesu.

Izvini, ko je započeo 2 rata? I kako misliš da se Englezi bore za prevlast u EU koju napuštaju?
49 41 49 41 16:04 27.06.2016

Re: nije

princi
escherichije_colic
princi
I to sve, onako, iz zdrava mira, maltene iz nevezuše, verovatno su se to veče u klubu posvađali oko toga u čijoj čaši viskija ima više leda.


Nije iz čista mira. Dva svetska rata su započeli i ratovali jedni protiv drugih. Barem sto godina traje njihovo natezanje za prevlast na Kontinentu. Nije ni zapadnoevropska gospoda očigledno operisana od primitivnih i iracionalnih etno-nacionalističkih tripova, samo što oni svoje racionalizuju i umotavaju u fensi floskule a nad našima se gnušaju i proglašavaju za divljaštvo. Msm jesmo mi objektivno na mnogo nivoa primitivci i divljaci za njih, da ne bude zabune, ali eto nisu ni oni očigledno dostigli taj stupanj evulucijsko-civilizacijske lestvice koji bi voleli da veruju da jesu.

Izvini, ko je započeo 2 rata? I kako misliš da se Englezi bore za prevlast u EU koju napuštaju?


"Bljesak", "Oluja", samo sto su prosli.
Bilo je neposredno pred iskrcavanje "saveznika" u Bosnu" - rosnu.
(Balkansku Normandiju).

Trojica Nemaca mi rekose, usput tada.

Poceste vi "tamo" I i II sv. Izazivate i 'provocirate' hocete da izazovete i III?!?
g.radicevic g.radicevic 16:22 27.06.2016

Re: nije

Trojica Nemaca mi rekose, usput tada.


pa oni jadni morali posle da šalju mirovne trupe po svetu

negde pročitah '' oprostili bi nama nemci što su nas tukli, al neće što smo se branili''


escherichije_colic escherichije_colic 07:26 28.06.2016

Re: nije

princi

Izvini, ko je započeo 2 rata? I kako misliš da se Englezi bore za prevlast u EU koju napuštaju?


Započeli ih Englezi i Nemci, a Princip i Poljska su bili povodi.

EU valjda nije isto što i Evropski kontinent? Nemoj da si Džermejn Penant (link)
martin_krpan martin_krpan 13:53 27.06.2016

Prilika za tempo-politiku

Ovakva prilika se nudi samo jednom - LINK . Koje su to budaletine, izlaze, pa neće, pa se sad sa Hrvatima nalaze na strani qvazi aktivnih djelatnika protiv ulaska Srbije. Iako qvazi tehnički, meni je taj naslov nevjerovatan. Izlaze iz EU a vuku aktivne odluke.

Vučić bi danas trebao u farmerkama da sjedne na avion i odmah u Berlin na jedno sedam dana i lagano po čekaonicama iz jednog dupeta u drugo, a Davenportu zatvoriti u Beogradu vrata na duže vrijeme, nek se kiseli. Tako Tuđman napravi državu. Eto prilike Vučiću da Srbiju stavi na ozbiljnu stranu partnera Evropske Unije.
princi princi 14:23 27.06.2016

:))))))))))))))))

49 41 49 41 15:51 27.06.2016

Dodju tako vremena

kad pocne "lud" - "zbunjenog"; da obigrava jedno oko drugog.
Ne zna se ko bi koga da "nategne".

Zbunjeni, razmislja; ta nije valjda totalno lud, ostalo mu je nesto od zdrave pameti.
Lud, razmislja; zavrtece ti se u glavi - onda si "gotov".

Stara "kurva", posmatra; ni sama ne zna za koga bi se opredelila.

"Cudna" vremena.
apostata apostata 19:34 27.06.2016

Re: Dodju tako vremena

"Mentalitet zagovornika Brexita sličan je mentalitetu Srbije prije raspada SFRJ"

Milan Kučan za Der Standard: "Zagovornici Brexita imaju mentalitet Srba uoči raspada SFRJ"


"Uvjeren sam da je u svačijem interesu da Velika Britanija ostane u Europskoj uniji", rekao je Kučan prije rezultata referenduma.

Bivši slovenski predsjednik komentirao je i mentalitet onih koji su zagovarali Brexit, rekavši kako je njihov način razmišljanja sličan stajalištu u Srbiji krajem 80-ih godina prošlog stoljeća.

"U Miloševićevo vrijeme moto im je bio - Srbija može bez Jugoslavije, ali Jugoslavija ne može bez Srbije", rekao je Kučan te dodao da to vidi i u načinu razmišljanja onih koji su predložili da se u Velikoj Britaniji održi referendum o izlasku iz EU, prenosi Der Standard.

[url=http://www.index.hr/vijesti/clanak/m...rj/902609.aspx][/url]



alselone alselone 19:38 27.06.2016

Re: Dodju tako vremena

Je l' ovaj covek lud? Ako se dobro secam, oni su odlucili da izadju a ne Srbija, iz Jugoslavije.
princi princi 19:56 27.06.2016

Re: Dodju tako vremena


"Uvjeren sam da je u svačijem interesu da Velika Britanija ostane u Europskoj uniji", rekao je Kučan prije rezultata referenduma.

Kao što rekoh više puta tokom ovih priča o Brexitu, uopšte nisam siguran da Brexit nije u najboljem interesu EU. Sad će biti neuporedivo lakše integrisati EU, a izgleda da Nemci i Ameri već uspostavljaju posebne odnose. Tako da jedini gubitnici u čitavoj priči ostaju Englezi.

Jbt, još uvek ne mogu da se načudim iskazanoj gluposti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:13 27.06.2016

Re: Dodju tako vremena

tebra, Englezi su uvek birali poseban put (pa makar taj put vodio u sunovrat), ima nečeg herojskog u svemu tome ili idiotskog, nekad je to isto.


princi princi 20:21 27.06.2016

Re: Dodju tako vremena

You make it sound so romantic...
emsiemsi emsiemsi 20:39 27.06.2016

Re: Dodju tako vremena

alselone
Je l' ovaj covek lud? Ako se dobro secam, oni su odlucili da izadju a ne Srbija, iz Jugoslavije.

Испашће и да су се Усташе одувек залагале за Југославију.
emsiemsi emsiemsi 20:41 27.06.2016

Re: Dodju tako vremena

princi

"Uvjeren sam da je u svačijem interesu da Velika Britanija ostane u Europskoj uniji", rekao je Kučan prije rezultata referenduma.

Kao što rekoh više puta tokom ovih priča o Brexitu, uopšte nisam siguran da Brexit nije u najboljem interesu EU. Sad će biti neuporedivo lakše integrisati EU, a izgleda da Nemci i Ameri već uspostavljaju posebne odnose. Tako da jedini gubitnici u čitavoj priči ostaju Englezi.

Jbt, još uvek ne mogu da se načudim iskazanoj gluposti.

Политика је игра у којој увек побеђују - Енглези !
Швабе су за политику глупе, зато и морају да раде као мазге. Доказали су то не једном.
49 41 49 41 21:41 27.06.2016

Re: Dodju tako vremena

alselone
Je l' ovaj covek lud? Ako se dobro secam, oni su odlucili da izadju a ne Srbija, iz Jugoslavije.


Sad' se i on pocne da pishuva Memoary izbeglice u Kraljevu.

kao ona "nasa" G-DZA, moji prashki dani.; pa umalo ne zavrsi na promociji kao prashka shumka.
princi princi 19:17 27.06.2016

Sine, S&P ih downgradeovao

odmah iz AAA u AA, čak ni AA+. Sad će to poterati kamate na gore, funtu na dole... nek im je bog na pomoći.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:32 27.06.2016

Re: Sine, S&P ih downgradeovao

Ovo je ozbiljno downgradeovanje, baš.

Jbg, ekonomija je i psihologija, igra na optimizam ili pesimizam. Van, neki put, logike. Neizvesnost i pesimizam privreda ne voli.

Zato mi Vučić s ovim odugovlačenjem dušu satre. Ubeđen sam da ovo razvlačenje formiranja vlade Srbiju košta bar 0,5% BDPa (naravno, nemam dokaze). Mesec dana pre izbora sve stane. I bar još mesec -- do formiranja vlade. A nje još nema.

Efekat bezvlade?
Plastično je to rekao jedan veterinar: Šta, svi kučići prestali da se razboljevaju?
princi princi 20:43 27.06.2016

Re: Sine, S&P ih downgradeovao

Jbg, ekonomija je i psihologija, igra na optimizam ili pesimizam.

E jbg sad i ti, ja napisah čitav blog na temu psihološke osnove novca. Vrednost novca je samo i isključivo u našim glavama. Isto se (skoro) može reći i za ekonomiju u celini. Da citiram sebe, ako ekonomiju definišemo kao nauku o racionalnoj alokaciji ograničenih resursa, psihologija je ta koja odlučuje i šta je racionalno, pa, boga mi, i šta je ograničeno. Moglo bi se čak pričati, da odlučuje i šta je resurs. Ne raspravljaju bez veze ekonomisti toliko o konceptu utilityja i nisu Tversky i Kahneman tek tako dobili Nobela za ekonomiju (iako ni jedan ni drugi, po sopetvenom priznanju, "nemaju pojma" o klasičnim ekonomskim teorijama).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:19 27.06.2016

Re: Sine, S&P ih downgradeovao


E jbg sad i ti, ja napisah čitav blog na temu psihološke osnove novca.


Jebiga, neće mi se više ponoviti da ne spomenem tvoje zasluge, sledeći put daću i fusnotu.

Ja ovde nisam imao na umu tako pametne stvari kao ti. Više ono seljačko -- daj, čoveče, formiraj vladu, skapasmo čekajući...
princi princi 22:19 27.06.2016

Re: Sine, S&P ih downgradeovao

Daj, vidi da se to više ne dešava, molim te.
jasnaz jasnaz 20:39 27.06.2016

gogogo I

... sad im još samo fali da ih Island razbije
princi princi 20:43 27.06.2016

Re: gogogo I

jasnaz
... sad im još samo fali da ih Island razbije

Mislim da ne moram da kažem za koga navijam, :).
emsiemsi emsiemsi 20:44 27.06.2016

Re: gogogo I

jasnaz
... sad im još samo fali da ih Island razbije

На добром су путу !
Успут --- поновно изражавам свој огорчени протест над идиотом од селектора да Вардија, најбољег играча претходног првенства, не ставља у стартни тим. Кретен селекторски.
jasnaz jasnaz 20:46 27.06.2016

: gogogo I

princi
jasnaz
... sad im još samo fali da ih Island razbije

Mislim da ne moram da kažem za koga navijam, :).


navijanje im je vr' !! to samo sa one njihove ledine može da se kreira



ta koc!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana