Budućnost| Društvo| Kultura| Moj grad| Planeta

Tajni cionistički plan za Slovene

Srđan Fuchs RSS / 26.07.2016. u 23:43

11148734_820897744612682_605907838047476777_n.png?oh=8a06dd285d41fa62afeab9629be165fb&oe=58299998

Kako mi u Izrael dolaze uglavnom ljudi koje interesuje istorija religije, susrećem se sa najrazličitijim svetom, i često, na žalost, se suočim, sa duboko uvreženim predrasudama i o Izraelu samom, i  o jevrejskom narodu. Dok sam, sa drugim narodima radeći, te gluposti  uspeo da akumuliram i nadvladam zahvaljujući što urođenom šarmu što urođenoj dobroti, kod Srba me je to, taj fenomen gluposti i mržnje, uvek bolelo na neki teži način, valjda zato što je bolelo iznutra, a ne spolja kao neki puki ubod razbesnele ose, ili nešto.

Uglavnom, evo jednog takvog mogućeg izraza gluposti i mržnje, i uopšte, prošarajte kroz sajt, naprimer ovo,  Забрањена историја, njihovu FB stranicu je lajkovalo preko 48 hiljada ljudi, uključujući i moja dva frenda sa FB liste, od čega je jedan u pokretu Dosta je bilo, a drugi aktivan član Ribolovačkog druš... pardon, Jevrejske opštine u Beogradu. Tako, ljudi nikada da prestanu da vas iznenađuju svojom sklonošću da padnu nisko. Uglavnom, tajni plan za Slovene, prema Crvenim beretkama:

 

 http://www.crveneberetke.com/cionisticki-planovi-za-slovene/

Nije strašno toliko je što neko plasirao ovo i što vi ne znate da to postoji, strašno je kada vas neko, ko je indoktriniran ovakvim stvarima, sretne licem u lice, i istrese ovakve stvari na vas.

Zato je dobro, ipak, da je Savez JOS reagovao na ovakve stvari i ovim jednim tekstom u netosferi:

 

10 чињеница о јеврејско-српском пријатељству

1. Корени ционизма потичу из Земуна

Јехуда Алкалај, сефардски рабин и писац чије се идеје сматрају претечом ционизма, рођен је у Сарајеву, а 1825. године преселио се у Земун. Тамо је саградио сефардску синагогу и зачео идеју о повратку Јевреја у Израел. Друштво за повратак у Израел, прво те врсте на нашим просторима, Алкалај је основао 1840. године, а његови чланови окупљали су се у Београду и Шапцу.

Алкалајеве списе је касније наставио и разрадио Теодор Херцл, Јеврејин чија породица се из Земуна преселила у Будимпешту, а који се сматра званичним оснивачем ционизма.

 2. Давичо спасао живот кнезу Милошу

 – Извесни Јеврејин по имену Давид био је миљеник српског кнеза Милоша Обреновића. Турски паша позвао је Милоша да га посети у Калемегданској тврђави. Давид је упозорио кнеза да је боље да не иде. Милош га је послушао, што се касније испоставило као добра одлука, јер му се спремао атентат од стране Турака. Од тада, кнез је Давида од милоште звао Давичо – прича др Милан Кољанин, научни сарадник на Институту за савремену историју у Београду..

Давидови потомци су касније усвојили презиме Давичо. Кољанин додаје и да је кнез Милош био познати заштитник Јевреја, који је њиховим трговцима давао посебне повластице и права, упркос негодовању домаћих трговаца.

3. Пријатељство из Другог српског устанка

Други српски устанак

– Корени српско-јеврејског пријатељства сежу у доба владавине Милоша Обреновића и Другог српског устанка. Обреновић је гајио симпатије према Јеврејима, а с друге стране, Јевреји са Петроварадина давали су снажну подршку устаницима. Заједничка историја пуна сукоба их је зближила и ојачала везе међу њима – објашњава  др Рубен Фукс, председник Савеза јеврејских општина у Србији.

Бројна сведочења из Другог светског рата, укључујући и књигу Јаше Алмулија „Живи и мртви“, показују да је српско-јеврејско пријатељство било снажно и у том периоду.

4. Заједничко страдање од руке аустроугарске војске

razrusena-jevrejska-mahala_ff.jpg

 Јалија (Доњи Дорћол) након разарања од стране аустроугарске војске

 Када су прве гранате из аустроугарских топова засуле Београд, понавише је страдала Јалија, јеврејска махала на доњем Дорћолу. О искреном пријатељству Срба и Јевреја, развијеном у тренуцима најужаснијих злочина које су чинили аустроугарски окупатори, сведочио је у својим списима јеврејски рабин београдске ашкенаске општине Игњат Шланк.

„Срби и Јевреји су у тим тренуцима братски делили сколониште и храну. Показивали су изузетну повезаност у тим тешким тренуцима“, пише рабин Шланк.

 Српски Јевреји делили су патњу српског народа у тим тешким годинама. Борили су се уз Србе, гинули на Мачковом камену, јуришали на Кајмакчалану, прешли Албанију и умирали од тифуса.

5. Одбрана Београда и храброст мајора Бераха

 Необична је прича о Данилу Албахарију, шпедитеру из Ђевђелије. Он је већ био јако стар и болестан, а Аустроугари су му понудили да се представи као бугарски Јеврејин, чиме би аутоматски био поштеђен ропства. Сведочења кажу да се, онако болестан, са тешкоћом усправио и поносно им одговорио: „Ја сам српски Јеврејин!“

Недуго после напада Аустроугарске почело је организовање грађана у одбрани града. Јеврејска омладина ревносно се организовала у згради старе синагоге, одакле су се придружили српској војсци. Уз паролу: „Образ Београда је светао!“, без колебања полетели су у редове српских војника.

У октобру 1915. године, у тренутку када је трећа офанзива Аустроугарске увелико била у јеку, српски Јеврејин, мајор Аврам Берах, преузео је вођство пуком српске војске који је херојском борбом одбранио територију и одбио налете знатно бројнијег непријатеља. За своје ратне подвиге Берах је одликован Карађорђевом звездом.

6. Јеврејин који је спасао Мирослављево јеванђеље

 Начелник у Министарству финансија Краљевине Србије био је српски Јеврејин Аврам Левић. Када је велики део трезора у којем су се чувале резерве српског злата, новца и важних докумената пресељен из Београда у Крушевац, на његова врата закуцали су народни посланици Љубомир Давидовић и Војислав Маринковић.

Они су му на чување предали српско благо, међу којим се налазио и оригинални рукопис Мирослављевог јеванђеља из 12. века. Аврам Левић је прешао Албанију и безбедно допремио јеванђеље на Крф. Када је благо након тога укрцано на бродове у Сан Ђованију, аустроугарска војска је послала авион да те продове потопи. Пилот је био Србин из Аустрије, а ниједна граната чудом није погодила бродове.

7. Др Давид Албала, човек који је издејствовао милионски ратни кредит за Србију

Капетан српске војске у борби против окупатора био је др Давид Албала, још један Јеврејин носилац Карађорђеве звезде. Албала је радио као лекар на броду, што је тада био веома исплатив посао. По почетку првог Балканског рата, напустио је тај посао и добровољно се придружио српској војсци, где је као лекар и српски официр учествовао у оба балканска и у Првом светском рату.

Никола Пашић га је послао у српску дипломатски мисију у САД 1917. године, а најзаслужнији је за кредит у износу од милион долара који је Америка дала Србији за куповину оружја.

– Давид Албала је веома значајна личност и за српску и за јеврејску историју. Он је у дипломатској мисији радио на пропагирању српских ратних циљева, претежно у јеврејским круговима. То је Албала и потврдио у својој биографији – објашњава др Милан Кољанин.

Др Кољанин наглашава да је поред Давида Албале, велику улогу имала и његова супруга Паулина Лебл Албала, која је у то време била на челу организације „Универзитетски образованих жена“ у Београду.

– То показује да се тада није гледала националност, већ образовање – каже др Кољанин, и додаје да је умногоме допринео и тадашњи врховни верски поглавар Јевреја Србије и Југославије, рабин Исак Алкалај, који је једно време боравио у мисији у САД, прикупљајући помоћ за српску војску и народ.

8. Краљевина Србија је друга земља на свету која је подржала идеју стварања Израела

pismo-davidu-albali_f.jpg

 Писмо Миленка Веснића, амбасадора краља Петра у Вашингтону, упућено др Давиду Албали, у којем се изражава подршка Србије у поновном стварању јеврејске државе.

 Самостална држава Израел проглашена је 14. маја 1948. године, а важну улогу у овом догађају одиграла је и Србија. Прва влада, након британске, која је експлицитно подржала формирање државе јеврејског народа те 1917. била је влада Краљевине Србије која је потписала Балфурову декларацију, и то у тренуцима када је била под жестоким ударом окупатора.

Миленко Веснић, српски амбасадор у Вашингтону тада је, у свом писму подршке јеврејском народу, између осталог написао:

„Како да не учествујемо у тежњама и патњама јеврејског народа, кад су се наши земљаци Вашег порекла и Ваше вере борили за своју српску отаџбину исто тако храбро као и наши најбољи синови?….Нама ће бити жао, ако нас и један од наших суграђана Јевреја буде напустио и вратио се у своју обећану земљу, али ћемо се тешити надом, да ће нам они оставити замашан део својих срдаца и постати најјача веза између слободног Израела и Србије“.

9. Патриотски чин Станислава Винавера

 Станислав Винавер је добровољац у балканским ратовима, у којима је неколико пута рањаван, а са мајком Ружом, пољском Јеврејком преживео је албанску голготу и дошао на Крф.

Он је предводио последњу чету југословенских добровољаца возом из Русије. Пре уласка у Србију, воз је пролазио кроз Бугарску, где је прављена двочасовна пауза, али је српским војницима изричито забрањено да излазе из вагона.

Користећи бугарску небудност, Винавер је повео чету у град. Наредио је стројени корак којим су ишли до цркве Свете Недеље, где је са свим војним почастима одата пошта моштима краља Стефана Уроша Милутина.

Када су Бугари сазнали шта се десило, чета је већ била близу Ниша. Ово је схваћено као велика ароганција победника над пораженом Бугарском, која је тражила казну због „тешког кршења мировних одредби.“ уз дипломатски интервенцију, бугарски захтеви остали су неиспуњени.

10. Хор „Браћа Барух“, настарији јеврејски хор у Европи

Формиран у време еманципације Јевреја у Србији, овај хор постоји и дан-данас и изводи песме на хебрејском, јидиш и ладино језику.

– Српско-јеврејско певачко друштво основано је 1876. У почетку је то био мушки хор, а данас је састав мешовит. Назив „Браћа Барух“ преузет је 1952. године, а интеркултурни дијалог је остао наша идеја водиља – каже председница хора, Марлена Винбергер-Павловић. 



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 20:52 28.07.2016

Re: Let it be

ako uzmemo da je fotka iskreno umetničko delo i nije deo hamasovog medijsko-propagandnog sukoba sa Izraelom

A šta je u toj jadnoj Gazi deo Hamasovog propagandnog sukoba sa Izraelom?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:13 28.07.2016

hamas nije jadan uopšte, naprotiv



evo ovaj, hamas-fatah, ali ne uvlači me sada u tu polemiku, biće dana za megdana.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:23 28.07.2016

Re: Hole in One!

Braja
Ко је ову папазјанију писао очигледно не зна да фирма не може да даје (из било којег разлога) позајмице или одобрава кредите својим власницима.


Može, to se čak i dosta često radi. Moraš samo da paziš kako se to oporezuje, to jest mora tvoj poreski računovođa da zna.

Inače, to sa tim lienima, kao i sa title-ovima je dosta zajebana stvar, tu se često ne zna ko pije a ko plaća kad je i da li je šta otplaćeno i lien skinut ili nije, to je neka teška i spora birokratija, puna grešaka. Sad ti na primer redovno traže da kupiš specijalno osiguranje koje pokriva onog koji ti daje lovu na zajam za nekretninu, u slučaju da se ispostavi da title nekretnine nije bio čist, na primer pojavi se stara i zaboravljena tetka sa sela koja ima pravo na deo kuće koju si ti kupio od tetkinog rođaka, ili postoji lien na nekretninu od prethodnog vlasnika jer ovaj nije platio neki svoj dug. To sve umanjuje vrednost nekretnine i oštećuje parodavca u slučaju da ne platiš kredit, i uzme ti nekretninu da bi je prodao i povratio svoju investiciju. I to je sve mimo obaveznog title search-a koji moraš da platiš kao kupac, da bi ti uopšte dali zajam. Jer i taj search može da ispadne čist, a da se kasnije ispostavi da nije, obično zbog neke greške u knjigama.
princi princi 23:16 28.07.2016

Re: Hole in One!

Inače, to sa tim lienima, kao i sa title-ovima je dosta zajebana stvar, tu se često ne zna ko pije a ko plaća kad je i da li je šta otplaćeno i lien skinut ili nije, to je neka teška i spora birokratija, puna grešaka. Sad ti na primer redovno traže da kupiš specijalno osiguranje koje pokriva onog koji ti daje lovu na zajam za nekretninu, u slučaju da se ispostavi da title nekretnine nije bio čist, na primer pojavi se stara i zaboravljena tetka sa sela koja ima pravo na deo kuće koju si ti kupio od tetkinog rođaka, ili postoji lien na nekretninu od prethodnog vlasnika jer ovaj nije platio neki svoj dug. To sve umanjuje vrednost nekretnine i oštećuje parodavca u slučaju da ne platiš kredit, i uzme ti nekretninu da bi je prodao i povratio svoju investiciju. I to je sve mimo obaveznog title search-a koji moraš da platiš kao kupac, da bi ti uopšte dali zajam. Jer i taj search može da ispadne čist, a da se kasnije ispostavi da nije, obično zbog neke greške u knjigama.

U jbt, to baš zajebano... jbt, pa to nego u Srbiji!
princi princi 23:19 28.07.2016

Re: Hole in One!

Znači, for all we know, SRadule je mogao da bude opterećen tim lienom a da nije bio ni svestan toga. Ili je taj lien neka greška, a možda i nije. Čoveče, kafkijanski.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:05 29.07.2016

Re: Hole in One!

princi
Znači, for all we know, SRadule je mogao da bude opterećen tim lienom a da nije bio ni svestan toga. Ili je taj lien neka greška, a možda i nije. Čoveče, kafkijanski.


Dabre, neki moji ovde drugari, propala im jedna prodaja kuće zbog toga, samo iz obrnutog razloga - pogrešno uknjiženo. I kad su kupci uradili title search, to nekako isplivalo. Posle se ovi ubiše da to promene, pa su ustanovili da nešto nije bilo uredu sa title-om od onog od koga su kupili to imanje, pre dvaes tries godina i ta greška tada nije bila uhvaćena (a nije se niko ni lomio da vata greške u toj zabiti). Još imaju i svoj rudnik zlata na posedu, dobro, napušten, ali mineral rights, bate, pa baš na tom pogrešno uknjiženom delu, to se tako zapetljalo da su morali skinu kuću sa marketa, dok ne srede te papire u opštini, pa tek sledeće godine je prodaše nekako. Taman na vreme, jer onda udari ona poplava, odnese sve, i kanjon, kuću, i most preko reke i rudnik i mineral rights.

I ja imam nekakav zoning violation na mom imanju, tu su nešto zasrali gradski geometri pre mnogo godina, jer se graničim sa gradksim parkom, sad nit ja mogu da se širim na tu jednu stranu, niti grad koji tu ima right of way da me otera. Ali mi lepa kuća i na jako lepom mestu, tako da sam reko, daj i taj zoning violation zajedno s kućom, nek ide život...
princi princi 00:36 29.07.2016

Re: Hole in One!

E, pa da, jbg, mineral right velika fora, država ubira kintu od leases. U, jbt, ja sam se jedno vreme nosio mišlju da kupim nešto dole, ali, burazeru, s tim čudima, pa još s ovom budalom Trumpom, ko zna šta će tu sve da bude, ja iz vesti stičem utisak da tamo sve vri, sine, ipak ova Kanada sigurica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:57 29.07.2016

Re: Hole in One!

ipa još s ovom budalom Trumpom, ko zna šta će tu sve da bude.


Ja se, prvi put posle NATO bombardovanja, uzdajem u tradicionalno srpsko oružje: neće valjda.

Ne znam, vidim da Kinezi kupuju i ovde ko blesavi, valjda oni znaju šta rade. Evo, kuća, tu na sledećoj raskrsnici, malo veća od moje, ali na lošijoj lokaciji, ode za 600 soma, nije bila na prodaju duže od dan. I neki dan prolazim tuda pored, i vidim par Kineza, baš mladi, valjda su muž i žena, bem li ga, isterali novu kosačicu za travu na dvorište i rvu sa sa njom, ne umeju da je upale. Još oboje stavili one neke maske za lice, i zaštitne naočare, izgledaju ko vanzemaljci, ko zna šta će im, valjda piše u uputstvu da kosačica proizvodi izduvne gasove ili diže prašinu. I ja, naravno, kao prava Srbenda, i komšija, gledam ih iz prikrajka kako se muče, i onda lagano odšetam svojim poslom...



bauer. bauer. 05:16 29.07.2016

Re: Џивџан и Лауфер

Ko je na ovom blogu dovoljno dugo

Koga ti ovde zajebavas? Ko je na ovom blogu dovoljno dugo, seca se da si pre ovih izbora pricao kako je Radulovic jedina razumna opcija. Odakle ti sada IRS spin?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:28 29.07.2016

Re: Hole in One!

Taman na vreme, jer onda udari ona poplava, odnese sve, i kanjon, kuću, i most preko reke i rudnik i mineral rights.



Срле, ако вам удари земан на Амер'ку због силних сагрешења и потопи кућу, можеш увек најмити код нас, на сремској страни Дунава, или ниже на Дунаву, Златни Брег, изнад Гроцке. Види се Дунав, и с једног и с другог трема! Не морате плаћати ако вам однесу торнадо-птице и сеф, у прво време, па можете после када нађете запослење.

Једну је градио архитекта Табаковић, а другу мој деда, инжењер Бора, сам, својим рукама.
alselone alselone 09:35 29.07.2016

Re: Hole in One!

Ja se, prvi put posle NATO bombardovanja, uzdajem u tradicionalno srpsko oružje: neće valjda.


Mislis da bi sa Hilari bilo bolje? Ja mislim da ne. Mislim da bi po planetu bilo daleko bolje da dobije Tamp. Ako dobije ova lujka plasim se ozbiljnih sranja. unistavanje bliskog istoka ce se nastaviti pa samim tim i terorizam ce divljati, kako kod nas u Evropi tako i kod vas, nastavice zatezanje odnosa sa Rusijom sto znaci jos jedan rat na njenim granicama itd. Ne bih cak iskljucio ni mogucnost veceg sranja.
alselone alselone 09:36 29.07.2016

Re: Hole in One!

Tramp jeste dijabola ali se makar zalaze za prestanak ratova. A to je ono sto planeti najvise treba.
princi princi 10:43 29.07.2016

Re: Џивџан и Лауфер

bauer.
Ko je na ovom blogu dovoljno dugo

Koga ti ovde zajebavas? Ko je na ovom blogu dovoljno dugo, seca se da si pre ovih izbora pricao kako je Radulovic jedina razumna opcija. Odakle ti sada IRS spin?

Je li, budalčino, pretpostavljam da nema ni smisla da te pitam za onu: "When the facts change, I change my mind. What do you do, sir?" Verovatno bi ti samo prozujalo pored glave, ne bi ni razumeo šta sam ti rekao. Zbuunilo bi te ovo sir.

Kakva budalčina, svetska, ona glupava, idiotska, družetitomitisekunemo tipa budalčina, koja je Tita zamenila prvo za Busha a sad i za Trumpa.
pnbb pnbb 13:49 29.07.2016

Re: Hole in One!

Sad ti na primer redovno traže da kupiš specijalno osiguranje koje pokriva onog koji ti daje lovu na zajam za nekretninu, u slučaju da se ispostavi da title nekretnine nije bio čist,

srecom title insurance je jedan od retko korisnih a neskupih delova troska kupovine kuce..bar ovde.
pnbb pnbb 13:53 29.07.2016

Re: Hole in One!

, i vidim par Kineza, baš mladi, valjda su muž i žena, bem li ga, isterali novu kosačicu za travu na dvorište i rvu sa sa njom, ne umeju da je upale. Još oboje stavili one neke maske za lice, i zaštitne naočare, izgledaju ko vanzemaljci,

tako ti je to, kad ova mlada generacija kineza dodje do kinte, ili im tatko ostavi, sve mora da bude najvece... sto kazu, sto gladan kjurac napravi, niko ne nahrani
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:07 29.07.2016

Re: Hole in One!

alselone
Tramp jeste dijabola ali se makar zalaze za prestanak ratova. A to je ono sto planeti najvise treba.


I ti ne vidiš nikakav problem u ovoj rečenici? Dijabola, ali se zalaže za prestanak ratova. Znači, ti veruješ u ono što priča dijabola, a ja bih trebalo da glasam za dijabolu? Hm...

bauer. bauer. 01:34 30.07.2016

Re: Џивџан и Лауфер

princi

Je li, budalčino, pretpostavljam da nema ni smisla da te pitam za onu: "When the facts change, I change my mind. What do you do, sir?" Verovatno bi ti samo prozujalo pored glave, ne bi ni razumeo šta sam ti rekao. Zbuunilo bi te ovo sir.

Kakva budalčina, svetska, ona glupava, idiotska, družetitomitisekunemo tipa budalčina, koja je Tita zamenila prvo za Busha a sad i za Trumpa.

Briljiras. Iz tebe isijava onaj stari uber-nacos sa drupala. Kako si mene povezao sa Titom, Busem i, najzad, Trampom - to samo ti znas? Kao, uostalom, sto znas sve ostalo o cemu lupetas.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:01 30.07.2016

Re: Џивџан и Лауфер

jaao bre, kao deca ste, kako vas ne mrzi, kako vam nije žao barem jadnog, starog kompa, koji mora da trpi sve ljudske obesti?!

nego, Baueru Džeče, đes' ti, jesi živ! pogledaj, obrati pažnju na svoje starije tekstove, par fotki je nestalo! zašto se to dešava, da li nestanu te matične stranice odakle su fotke poticale, pa se izgubi i osnova fotke, kako to hoda?
bauer. bauer. 02:08 30.07.2016

Re: Џивџан и Лауфер

Ja mislim da su nestale te maticne stranice ili su obrisane fotke sa njih. A nije mi se dalo to rekonstruisati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 30.07.2016

Re: Hole in One!

Srđan Fuchs
Taman na vreme, jer onda udari ona poplava, odnese sve, i kanjon, kuću, i most preko reke i rudnik i mineral rights.



Срле, ако вам удари земан на Амер'ку због силних сагрешења и потопи кућу, можеш увек најмити код нас, на сремској страни Дунава, или ниже на Дунаву, Златни Брег, изнад Гроцке. Види се Дунав, и с једног и с другог трема! Не морате плаћати ако вам однесу торнадо-птице и сеф, у прво време, па можете после када нађете запослење.

Једну је градио архитекта Табаковић, а другу мој деда, инжењер Бора, сам, својим рукама.


Da li se ti zezaš Srks? Ako je sudeći po poplavama, Srbija je nešto debelo zgrešila u prošlosti. I još da se selim blizu Dunava, na kome je cela grešna Evropa? NEKA HVALA! Prvi put kad sam bio u mogućnosti da biram, izabrao sam kuću na vrh čuke, daleko od svake vode, a mislio sam i sump pump da ugradim u podrumče, iako mi nikad neće trebati. Sad me malo cepaju gromovi, ali nema veze, to je daleko bolje od poplave, veruj mi na reč. Još je ova poplava kod nas bila smešna u odnosu na ono što udari Srbiju onomad pre neku godinu, kad potopi sve i Kolubaru i Obrenovac, pa smo morali da doznačujemo za humintarnu pomoć rodnoj grudi. Mada evo i ovde još uvek popravljaju neke od puteva gore u brdima, a bogami i dole u niziji, gde je prošla stihija 2013.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:13 30.07.2016

Re: Џивџан и Лауфер

bauer.
princi

Je li, budalčino, pretpostavljam da nema ni smisla da te pitam za onu: "When the facts change, I change my mind. What do you do, sir?" Verovatno bi ti samo prozujalo pored glave, ne bi ni razumeo šta sam ti rekao. Zbuunilo bi te ovo sir.

Kakva budalčina, svetska, ona glupava, idiotska, družetitomitisekunemo tipa budalčina, koja je Tita zamenila prvo za Busha a sad i za Trumpa.

Briljiras. Iz tebe isijava onaj stari uber-nacos sa drupala. Kako si mene povezao sa Titom, Busem i, najzad, Trampom - to samo ti znas? Kao, uostalom, sto znas sve ostalo o cemu lupetas.


Ovaj moj komša, ovako smireno kad ga okrpi, onda je to okrpljeno. Ne znam koji je kurac ovom princiju, posvađao se sa pola bloga, mnogo je nešto nervozan u poslednje vreme, i ovako neproporcionalno odgovara, da li ga stižu godine, ili nejebica, ili oboje, đavo će ga znati.

Možda neku kuguarku da mu nađemo ovde, mada može i sam, ima sad tih dobrih veb sajtova, pola mojih drugara se tako priženilo ili našlo partnere za seks. Ne znam samo da li pokrivaju Kanadu...

little_radojica little_radojica 08:14 27.07.2016

Како ово помаже?

Кољанин додаје и да је кнез Милош био познати заштитник Јевреја, који је њиховим трговцима давао посебне повластице и права, упркос негодовању домаћих трговаца.


Како ова чињеница помаже бољем разумевању Јевреја и Срба?

Мислим, чак и кад одбацимо све те бесмислене завере у вези са Јеврејима које не постоје само код нас, не смемо прећи ни на ону другу страну где је свака критика Јевреја и њихових институција аутоматски анти-семиизам.

Мислим да не треба да осећаш тескобу у грудима због неког шодера објављеног на интернету, па чак ни зато што на неке глупости наседну теби блиски људи. Ја те разумем у потпуности, али ју гадда лет ит гоу, мен. Имам ја неке тетке/рођаке и пријатеље који су глупи ко бандера и што је још горе необразовани, нееманциповани, затуцани, али јебига морам да их волим, то је најбољи начин да им то не метастазира. И поред свих тих упрошћених објашњења за своју умишљену јадност (читај: теорија завере), ипак су они махом добри људи. Немој дозволити да ја као загрижени атеиста имам више љубави, толеранције и стрпљења за тупандере разних провенијенција од тебја верника.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:55 27.07.2016

Bradr, kakva def-ja ljubavi!

Имам ја неке тетке/рођаке и пријатеље који су глупи ко бандера и што је још горе необразовани, нееманциповани, затуцани, али јебига морам да их волим, то је најбољи начин да им то не метастазира. И поред свих тих упрошћених објашњења за своју умишљену јадност (читај: теорија завере), ипак су они махом добри људи. Немој дозволити да ја као загрижени атеиста имам више љубави, толеранције и стрпљења за тупандере разних провенијенција од тебја верника.


ha! od vajkada mi je bio bolji ateistno-anarho korpus od nominalno verujućeg, u njemu je uvek bilo kvalitetnije ljubavi, ne samo xxx, već i ovako! to, momci, čast je učiti se ljubavi od najboljih!

ma znam, znam, ali problem je što ovo treba da sačinjava intelektualni vrh MUP-a, a ja sam sretao to i kod l(ij)ekara, i advokata, to loženje na Deretića, a ima tragova i ovde po blogu - ne nužno i isključivo kod Omege, koji je neto iz ove Forsaken history priče.

Кољанин додаје и да је кнез Милош био познати заштитник Јевреја, који је њиховим трговцима давао посебне повластице и права, упркос негодовању домаћих трговаца.


ne znam zašto je Deda to radio, ne verujem da mu se bilo ko guzio za ПОСЕБНА, već samo - подједнака prava.
narcis narcis 16:44 27.07.2016

Re: Bradr, kakva def-ja ljubavi!

ćuj
intelektualni vrh MUP-a,

kako li te nije sramota da oximoronišeš na ovako uglednom blogu, intelektualni vrh MUP-a, pa ovo je preveliki vrh za oximoronisanje, vrh što bi reknuli klinci, nekad a možda i sad.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:01 27.07.2016

Re: Bradr, kakva def-ja ljubavi!

ја сам се зачудио када сам видео како фине, седокосе чикице, породични људи, другари, сас сплавови на Саву, стоје иза Србијиних дебилизама. оно, баш се зачудио.
narcis narcis 17:14 27.07.2016

Re: Bradr, kakva def-ja ljubavi!

što te čudi, mene eto ič ne čudi, od memoranduma novamo ništa me ne čudi u zemlji srbalja i finih sedokosih čikica.
narcis narcis 18:26 27.07.2016

Re: Bradr, kakva def-ja ljubavi!

nego da mi pogledamo odčeg se živi, evo naučnjaci pronašli nultog srbina evo ođe
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:23 28.07.2016

Re: Bradr, kakva def-ja ljubavi!

narcis
nego da mi pogledamo odčeg se živi, evo naučnjaci pronašli nultog srbina evo ođe

ukrala nam cijabija nultog srbina!

Diese Website ist nicht erreichbar
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:17 28.07.2016

Re: Како ово помаже?

little_radojica
ja као загрижени атеиста имам више љубави, толеранције и стрпљења за тупандере разних провенијенција од тебја верника.


bro Lidl, da ne skrolujem dole stotinu komentara, izgleda da si me pomešao sa nekim, pošto se ja slabo dotičem problematike kojom se bave Ateisti Srbije, prevashodno jer su mi naporni sistemi zasnovani na netrpeljivosti bilo koje vrste, jednostavno se sklonim u stranu, štono se kaže, odu pitomi jer puste divlje. prosto, none of my bizz.

što se tiče neke deklarisanosti, verbalno sam agnostik, štono mudri budisti kažu - reći ću ti kada budem umro.


karabasbarabas karabasbarabas 08:40 27.07.2016

Jedinica

Jarane...crvene beretke izucavaju istoriju....ludilo...
A dobro, ljudi u zatvoru cele fakultete izuce, mnogo vremena a ogranicena sredstva..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:35 27.07.2016

Re: Jedinica

karabasbarabas
Jarane...crvene beretke izucavaju istoriju....ludilo...
A dobro, ljudi u zatvoru cele fakultete izuce, mnogo vremena a ogranicena sredstva..


zezajte se vi, ali i Isis nastade u zatvoru.

edit: нису сви у творуза, очито:

Указом Владе Републике Србије 25. марта 2003. године, ЈСО је расформиран због сумње да је један део јединице био умешан у атентат на премијера Србије др Зорана Ђинђића, што је касније на суђењу и доказано. Многи њени чланови су након атентата оптужени за најтежа криминална дела, убиства, отмице, разбојништва, а неки од њих су и осуђени.

У операцији Сабља разјашњени су бројни злочини припадника ЈСО попут отмице и убиства бившег председника Србије Ивана Стамболића.

Остали припадници су прешли су у тада новоформирану Противтерористичку јединицу, неки су прешли у Специјалну антитерористичку јединицу, а један део у Жандармерију.


highshalfbooze highshalfbooze 08:54 27.07.2016

Gubljenje vremena

Uglavnom, evo jednog takvog mogućeg izraza gluposti i mržnje, i uopšte, prošarajte kroz sajt, naprimer ovo,


Da čitam šta je rekao Jovan Deretić i crvene beretke? Pa nisam valjda pomahnitao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:58 27.07.2016

Re: Gubljenje vremena

Da čitam šta je rekao Jovan Deretić i crvene beretke? Pa nisam valjda pomahnitao.


nemaš potrebe, realno, jer se ne susrećeš fizički sa tim.

edit: inače, korektno, poštujem tvoj stav, ili jednarečfonmoi, ali zamisli, recimo, Dedu Vizentala, ili Efraima Zurofa živog, da ne čita svo litvansko, estonsko ili hrvatsko smeće, da li bi njegova org imala smisla?

a ja srećem ovakve misli u svom radu, pa hoću da se pripremim za njih, da znam šta je, od koga potiče, prosto da me ne iznenadi u budućnosti, ono, homework.
highshalfbooze highshalfbooze 13:18 27.07.2016

Re: Gubljenje vremena

ili jednarečfonmoi, ali zamisli, recimo, Dedu Vizentala, ili Efraima Zurofa živog, da ne čita svo litvansko, estonsko ili hrvatsko smeće, da li bi njegova org imala smisla?

To je nešto drugo, jer se bave tim stvarima iz profesionalne potrebe.
Razumem ja tebe, sećam se jedne situacije gde sam bio sa školskom drugaricom, koja je udata za Jevreja, kod nekog lika tipičnog čitaoca takvih obskurnih portala. I počne lik, ničim izazvan, da tupi o Jevrejima, a ona se jadna našla u čudu, pošto ne živi u Srbiji a tamo očigledno nema dodira sa takvim mamlazima, pa je počela da ga razuverava. Ne vredi pričati tim likovima, jedino kulturom i obrazovanjem može nešto, al se oni obrazuju kod Jerotića a kulturno uzdižu kod Ranke Srdić. Znači da ostaje lobotomija ili elektrošokovi...
freehand freehand 09:37 27.07.2016

Izvor



Pročitao prve tri rečenice, skrolovao do dna da vidim ko je briljantni um koji je đubre sročio. I uopšte se nisam začudio.
A inače sam razumeo i urođeni šarm i urođenu dobrotu, i akumuliranje gluposti kao odbrambeni mehanizam, ali ne razumem šta je poenta posta.
Da postoje antisemiti, da se hrane ovakvim idiotarijama? Pa postoje. Da se idioti tog tipa okupljaju oko braće svoje po majndsetu? Pa eto, okupljaju se.
Postoje i Jevreji antisemiti, Jevreji neonacisti, Jevreji anticionisti (to su oni pametni).

I?
alselone alselone 09:41 27.07.2016

Re: Izvor

I?


Ništa, malo narani stalkerčine i ode na vikendaju. Eno Brajović i Krkar su komentarisali gore, šta ako su negde pogrešili, run Forest, run.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:52 27.07.2016

Re: Izvor

kada smo kod vikendaje, javimo vam danas-sutra, za neko druženje u vikendaji, u sklopu svečarskog obeležavanja Anitinog 3. rođusa, a pošto smo Cigani, proslava traje barem 5 dana!
alselone alselone 13:21 27.07.2016

Re: Izvor

kada smo kod vikendaje, javimo vam danas-sutra, za neko druženje u vikendaji, u sklopu svečarskog obeležavanja Anitinog 3. rođusa, a pošto smo Cigani, proslava traje barem 5 dana!

angie01 angie01 21:20 27.07.2016

Re: Izvor

svečarskog obeležavanja Anitinog 3. rođusa,



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:35 28.07.2016

Re: Izvor

thnx, teta NG, evo pogledalo malo dete čestitku ... Alse, ipak je gajbi kod nas u subotu, od 17! javljam ti sada porukama esemesa! memo to Alse: vrše pritiske sejmeni iz Skupštine da obrišem tvoje kritike, ali ne damo se! dole watergate1

Jevreji anticionisti (to su oni pametni).


ma nou, braćela, to su tvoji i Bokijevi (Budimčevi) tripovi. najpametniji su post-, oni nisu opterećeni mržnjom prema starom identitetu, već ga oplemenjuju na nove načine, bez mržnje. recimo GA se kreće tim putem, biće to kvalitetan glas u budućnosti. premda, kada vidiš koliko autošovenstva ima na postovima njegovih drugara, recimo, Ani Sone Et Israel (Ja mrzim Izrael), Izraelac neki nafurani, isto u Londonu lociran, meni je to podjednako degutantno kao agresivni revizionizam.
G.Cross G.Cross 09:51 27.07.2016

Pereci

Sredinom osamdesetih imao sam devojku koja je pevala u jevrejskom horu u ulici Kralja Petra`(bese li se zvala 7.Jula?).
Dok su oni imali probe, u nekoj kuhinjici ispred sale stara gospodja je pripremala male perece u rerni.
I posto ja nisam pevao bio sam prvi da se posluzi dok su jos bili vreli iz rerne.

Mmmmmm
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:22 27.07.2016

Re: Pereci

7. jula je bila, do Voje Koštunice Dr. ja, pošto nisam bio u BG-u tokom prvih godina emigracije, imao sam onaj emigrantski, post-traumatski sindrom od raspada zemlje, siđem prvi put taksijem do centra, i kažem, "do Lole Ribara", a ovaj me ostavi u nekoj "Svetogorskoj", a bila onako, mistična majska beogradska noć, punog meseca, ja se vrteo par krugova, potpuno zbunjen, dok nisam skontao da je to novi naziv za ulicu?!
Lionsgate Lionsgate 10:01 27.07.2016

crtica

Јехуда Алкалај, сефардски рабин и писац чије се идеје сматрају претечом ционизма, рођен је у Сарајеву, а 1825. године преселио се у Земун. Тамо је саградио сефардску синагогу и зачео идеју о повратку Јевреја у Израел.


Danas u Donjem gradu u Zemunu postoji ulica koja nosi njegovo ime i u kojoj se nalazi askenaska sinagoga (sada je tu restoran) podignuta 1851 i zgrada u kojoj se nalazi jevrejska opstina. Zanimljivo je da je ulici taj naziv promenjen u ime rabina Alkalaja za vreme prve Seseljeve vladavine u Zemunu (pre toga se preko 100 godina ulica zvala Primorska).

Inace veliki broj lekara u zemunskoj bolnici je bio jevrejskog porekla.
emsiemsi emsiemsi 10:21 27.07.2016

Re: crtica

Lionsgate
Јехуда Алкалај, сефардски рабин и писац чије се идеје сматрају претечом ционизма, рођен је у Сарајеву, а 1825. године преселио се у Земун. Тамо је саградио сефардску синагогу и зачео идеју о повратку Јевреја у Израел.


Danas u Donjem gradu u Zemunu postoji ulica koja nosi njegovo ime i u kojoj se nalazi askenaska sinagoga (sada je tu restoran) podignuta 1851 i zgrada u kojoj se nalazi jevrejska opstina. Zanimljivo je da je ulici taj naziv promenjen u ime rabina Alkalaja za vreme prve Seseljeve vladavine u Zemunu (pre toga se preko 100 godina ulica zvala Primorska).

Inace veliki broj lekara u zemunskoj bolnici je bio jevrejskog porekla.

Ваљда се претходна улица Рабина Алкалаја Шешељу учинила превеликом, па ју је преименовао у Прилаз (до мојега). После неко дописао Марина, па доста људи мисли да се тако и зове - Марина Прилаз.
Lionsgate Lionsgate 10:33 27.07.2016

Re: crtica

Ваљда се претходна улица Рабина Алкалаја Шешељу учинила превеликом, па ју је преименовао у Прилаз (до мојега). После неко дописао Марина, па доста људи мисли да се тако и зове - Марина Прилаз.


Prethodne nije bilo, cak do 1992-93 nije bilo nijedne ulice u centru Zemuna koja je davala bar nagovestaj da su u tom delu grada ziveli Jevreji. Prilaz se od 50-tih do pre 15-tak godina (ne znam kad tacno jer nisam bio tu) zvala Jakuba Kuburovica, no on nije bio Jevrejin, bio je ono sto ti ne volis - skojevac.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:24 27.07.2016

ko zna, bro, ko zna.

Lionsgate
Zanimljivo je da je ulici taj naziv promenjen u ime rabina Alkalaja za vreme prve Seseljeve vladavine u Zemunu (pre toga se preko 100 godina ulica zvala Primorska).



moguće da je Enriko Josif naplatio od Deep State-a intelektualni angažman vo vremja ono?
Lionsgate Lionsgate 12:42 27.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

moguće da je Enriko Josif naplatio od Deep State-a intelektualni angažman vo vremja ono?


Ne znajem ali znajem da je on autor krilatice "Srbi su nebeski narod"
emsiemsi emsiemsi 13:40 27.07.2016

Re: crtica

Lionsgate
Ваљда се претходна улица Рабина Алкалаја Шешељу учинила превеликом, па ју је преименовао у Прилаз (до мојега). После неко дописао Марина, па доста људи мисли да се тако и зове - Марина Прилаз.


Prethodne nije bilo, cak do 1992-93 nije bilo nijedne ulice u centru Zemuna koja je davala bar nagovestaj da su u tom delu grada ziveli Jevreji. Prilaz se od 50-tih do pre 15-tak godina (ne znam kad tacno jer nisam bio tu) zvala Jakuba Kuburovica, no on nije bio Jevrejin, bio je ono sto ti ne volis - skojevac.


Ма да --- Кубуровићева !
Јбт. откуд ми то Алкалајева ?

Lionsgate Lionsgate 14:10 27.07.2016

Re: crtica

Јбт. откуд ми то Алкалајева ?


Ne pijes dovoljno gerovitala?

alselone alselone 14:11 27.07.2016

Re: crtica

Ne pijes dovoljno gerovitala?

Pije previse Cijalisa.
princi princi 14:12 27.07.2016

Re: crtica

Inace veliki broj lekara u zemunskoj bolnici je bio jevrejskog porekla.

Da, otac Davida Albaharija, na primer. Doselili se u Zemun iz Prizrena. Pa onda Slobodanka Gruden.
Lionsgate Lionsgate 14:32 27.07.2016

Re: crtica

Da, otac Davida Albaharija, na primer. Doselili se u Zemun iz Prizrena. Pa onda Slobodanka Gruden.


Iako smo ziveli u istom kraju, iako smo isli u istu skolu (samo ja nekih skoro 2 decenije kasnije) ne znam coveka, niti sam imao pojma da mu je otac lekar. Ali se u Zemun doselio iz Cuprije a ne Prizrena, proveri

Slobodanka Gruden nije ni Jevrejka, niti je radila u Zemunskoj bolnici, radila je u zavodu za tranfuziju krvi.

Najpoznatiji Jevrejin koji je radio u zemunskoj bolnici je bio dr Dekleva, zatim stara jevrejska zemunska porodica Burg (sadasnji lekar u zemunskoj porodici je isao sa mnom u gimnaziju a "nasledio" je oca tamo), zatim Fogel... verovatno ih ima jos ali ja nisam iz te branse pa ne mogu da tvrdim bilo ih je ili ne. Samo kad se ode na jevrejsko groblje u okviru zemunskog groblja tamo ima mnogo imena ispred kojih stoji dr. (ne verujem da su vecina bili PhD prava ili neceg drugog).
princi princi 14:52 27.07.2016

Re: crtica

Ali se u Zemun doselio iz Cuprije a ne Prizrena, proveri

Nije Prizren, nego Peć. Pobrkao sam. David je rođen u Peći. Izvinjavam se na nepreciznosti, ništa što ne može korigovati malo guglovanja.

Slobodanka Gruden nije ni Jevrejka, niti je radila u Zemunskoj bolnici, radila je u zavodu za tranfuziju krvi.

Kako si počeo, ispašće da nije ni Slobodanka, a ni Gruden. Grudenku je Šešelj svojevremeno napadao zbog jevrejskog porekla.
rade.radumilo rade.radumilo 15:44 27.07.2016

Re: crtica

Slobodanka Gruden nije ni Jevrejka, niti je radila u Zemunskoj bolnici, radila je u zavodu za tranfuziju krvi.


Ja nešto imam utisak da jeste, moram da proverim s majkom pa editujem.
krkar krkar 16:06 27.07.2016

Re: crtica

Najpoznatiji Jevrejin koji je radio u zemunskoj bolnici je bio dr Dekleva


Hm, nikad čuo da je Jevrejin? Dekleva je inače slovenačko prezime, iz Primorske, iz kraja oko Gorice.

Čuveni dr Nikola Dekleva, otac naše hiperbaričke medicine.

Govorio je:

Kad pregledam 10 pacijenata dnevno - pregledao ih je profesor Dekleva
20 - pregledao ih je specijalista
30 - lekar opšte prakse
40 - medicinska sestra

a sve preko toga praktično ih nije pregledao niko!

To je bilo kad su uvodili neke norme i varijabile.

A moja majka je u to vreme imala dnevni prosek preko 60 pacijenata i dane sa preko 100!!!
Lionsgate Lionsgate 16:14 27.07.2016

Re: crtica


Nije Prizren, nego Peć. Pobrkao sam. David je rođen u Peći. Izvinjavam se na nepreciznosti, ništa što ne može korigovati malo guglovanja.


Jbt kako si ti tvrdoglav covek kada nisi u pravu. Rodjen je u Peci ali se u Zemun doselio iz Cuprije, recimo da se ja tog podatka vrlo dobro secam jer kad sam ja pohadjao gimnaziju Albaharija su vec kao poznatog spisatelja dovodili na knjizevne veceri u gimnazijsku biblioteku pa je pricao kakav je utisak na njega izazvala selidba iz Cuprije u Zemun. A sad google u shake i pronadji to.

Kako si počeo, ispašće da nije ni Slobodanka, a ni Gruden. Grudenku je Šešelj svojevremeno napadao zbog jevrejskog porekla.

Tebi je izvor informacija Seselj!? Jbg, verujes Seselju, verujes Krkaru, pa ti si teski naivac iz nbgd blokova. Imas neki drugi izvor gde stoji da je Grudenka jevrejskog porekla? Nikad u istoriji Beograd nije imao za gradonacelnika Jevreja. A ne kacis se na to da je radila u zavodu za transfuziju krvi? Pomalo si me razocarao


princi princi 16:24 27.07.2016

Re: crtica

Jbt kako si ti tvrdoglav covek kda nisi u pravu. Rodjen je u Peci ali se u Zemun doselio iz Cuprije, recimo da se ja tog podatka vrlo dobro secam jer kad sam ja pohadjao gimnaziju Albaharija su vec kao poznatog spisatelja dovodili na knjizevne veceri u gimnazijsku biblioteku pa je pricao kakav je utisak na njega izazvala selidba iz Cuprije u Zemun. A sad google u shake i pronadji to.

Mogu samo zamisliti kakav bi trenutni šok i kratak spoj u tvojoj glavi nastao idejom da je možda mogao iz Peći da se preseli u Ćupriju, pa potom u Zemun.
Tebi je izvor informacija Seselj!? Jbg, verujes Seselju, verujes Krkaru, pa ti si teski naivac iz nbgd blokova. Imas neki drugi izvor gde stoji da je Grudenka jevrejskog porekla? Nikad u istoriji Beograd nije imao za gradonacelnika Jevreja. A ne kacis se na to da je radila u zavodu za transfuziju krvi? Pomalo si me razocarao

Ma jok, sine, kakav Sergej Brin, Larry Page, jedini izvor mudrosti je Liongate-pazi-šta-ti-ja-kažem izvor informacija.
Lionsgate Lionsgate 16:33 27.07.2016

Re: crtica

Ma jok, sine, kakav Sergej Brin, Larry Page, jedini izvor mudrosti je Liongate-pazi-šta-ti-ja-kažem izvor informacija.

Sine, nemam komentar sem da je Milan Novkovic 100% u pravu za tebe. A sad na druzenje sa onom budalom sto se javila 2 posta ispod tebe.
princi princi 16:37 27.07.2016

Re: crtica

Lionsgate
Ma jok, sine, kakav Sergej Brin, Larry Page, jedini izvor mudrosti je Liongate-pazi-šta-ti-ja-kažem izvor informacija.

Sine, nemam komentar sem da je Milan Novkovic 100% u pravu za tebe. A sad na druzenje sa onom budalom sto se javila post ispod tebe.

Ma, super, samo se ti drži svoje ekipe. I tako ste skroz slatki tako na gomili.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:06 27.07.2016

Re: crtica

aujbte, ovo je gore od a.s., da se stari b92 core podžapao. kraj čovečanstva. ostaće samo botovi i mašine.
Lionsgate Lionsgate 18:31 27.07.2016

Re: crtica

aujbte, ovo je gore od a.s., da se stari b92 core podžapao. kraj čovečanstva. ostaće samo botovi i mašine.


Srki, nema frke, sto se nerviras zbog drugih. E znas da sam pre mesec, mesec i po bio u jevrejskoj opstini Zemun, preko puta sinagoge, krov na zgradi im u katastrofa stanju pa sam im uradio predmer radova, za dzaba... to mu dodje kao moja donacija

G.Cross G.Cross 18:45 27.07.2016

Re: crtica

Srđan Fuchs
aujbte, ovo je gore od a.s., da se stari b92 core podžapao. kraj čovečanstva. ostaće samo botovi i mašine.



Pa jebi ga kad ti stavis u jedan emocionalno inteligentan post dve reci o DJB.
Sinoc kad sam citao prvi put i video prvih par kometara pomislio sam da bi ovaj blog trebalo ukjluciti u lekcije o nauci komunikacije - kako se ne komunicira.

Izbrojao sam u tvom postu ima 318 reci i samo dve o DJB dok je 88% komentara o trolu o DJB.
Sto bi se reklo u kvotu koja se sad pripisuje Mark Tvenu "Nemam vremena da ti pisem kratko pismo pa ti pisem dugo."
Ako nisi namerno stavio te dve reci, ne bi trebalo da ih stavis.

Toliko si iskusan bloger.

tasadebeli tasadebeli 20:59 27.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Lionsgate
moguće da je Enriko Josif naplatio od Deep State-a intelektualni angažman vo vremja ono?


Ne znajem ali znajem da je on autor krilatice "Srbi su nebeski narod"







Има ли неко или нешто што на овом Блогу Б92 неће обавезно бити изгађано, намазано и облепљено говнима? Зар све и свако мора да буде предмет канализационих умотворенија?

Пази кад сте и једног Енрика Јосифа успели својим таблоидним умовима да изгађате соптвеним говнарским светоназорима и моралним принципима.

Е, свашта...

Интелектуалци? Натакнем вас на...
narcis narcis 21:01 27.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Е, свашта...

Интелектуалци? Натакнем вас на...

viš, taso šta čkolja učini od ćoveka
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:06 27.07.2016

Re: crtica

Lionsgate


Srki, nema frke, sto se nerviras zbog drugih. E znas da sam pre mesec, mesec i po bio u jevrejskoj opstini Zemun, preko puta sinagoge, krov na zgradi im u katastrofa stanju pa sam im uradio predmer, za dzaba... to mu dodje kao moja donacija



fala, fala, tragovi ti uvek bili posipani ružinim laticama. lepo, barem i za to zrnce istorije zemuna da se očuva! Мунзеконза форевр. inače, pio pivo na plaži sa burazerom Fogelom - on živi u istom gradu kao moja majka. ima jedan zdrav i fino ciničan odnos i prema srpskoj i prema izraelskoj zbilji... tako, piše knjige dole. hteo sam da ga dovedem da malo priča na tribinama ovde, međutim, iskulirao je, prosto kao da se emocionalno distancirao od Srbije. šta ćeš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 27.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

tasadebeli


Има ли неко или нешто што на овом Блогу Б92 неће обавезно бити изгађано, намазано и облепљено говнима? Зар све и свако мора да буде предмет канализационих умотворенија?

Пази кад сте и једног Енрика Јосифа успели својим таблоидним умовима да изгађате соптвеним говнарским светоназорима и моралним принципима.

Е, свашта...

Интелектуалци? Натакнем вас на...


Meni je Enriko lujka skroz bio, ali evo... za sladokusce iz debea:

„Pored jevrejskog, narod koji ima strahovitu odgovornost, upravo za blizinu Božjeg imena neka mi se ne govori o nacionalizmu ili bilo šta tome slično hteli mi ili ne hteli, jeste srpski narod, stradalački narod. On se mora prisetiti da ne sme nikada napustit i tu divnu odgovornost koju ima, i čini mi seda upravo na čudesan način, gubljenje Kosova u državotvornom smislu, on dobija čudesno novo osećanje sabornosti i velike odgovornosti koju ima.

Ta dva naroda, govorim sad o Evropi, dva najstradalnija evropska naroda, po meni su pozvani da budu najbliža jedan drugome, da ukinu sve predrasude koje su se dešavale i dešavaće se do kraja vremena.

Više puta sam davao neke izjave u novinama, u kojima sam rekao da sam trajno zaljubljen u srpski narod, smatram ga svojim bratskim narodom, jer za mene nema naroda koji je trpeljiviji i bratoljubiviji sa svima, a to je čudesna osobina, toga nema u svetu. U svetu sve počiva na prirodnom, nacionalnom, svetom sebičnjaštvu. Kod Srba toga nema: oni stradaju stoga, i nisu nacionalisti, zato što toga nemaju, prema tome teško je da im se to može pripisati. Oni su doživeli Kosovo i nisu nacionalisti. Srbi su sebe toliko žrtvovali da su u ovom trenutku izgubili sebe, iako ja mislim da time vaskrsavaju. To je neverovatno čudesan ne samo smisao, već najplemenitija vrsta eshatološke kamikaze koju nose Srbi. Oni su sad otpripikeu stanju da ne smeju o sebi čak ni da misle dobro, nego se samo osećaju dobro ako misle najgore. Ja to kažem o mojim prijateljima koji su Srbi i koji najgore o sebi misle: taj smisao za samokritiku sličan je i kod Jevreja. Proroci su najužasnija samokritika Izraela.

Ali, kako se to Kosovo pretače u duhovnom smislu, sve se polako počinje prečišćavati. Naravno, ima i preteranosti, to je prirodno. Ali, bitnastvar je tu…

Dakle, posmatrajte kakvu ulogu ima srpski narod u svetskoj povesnici. I Gavrilo Princip, a to nije samo Gavrilo Princip, već ceo Prvi svetski rat. Sad u ,,Dugi“ čitamo da nemački novinar Viktor Majer, napada čak ulepšavanje Terazija, kao šovinistički nacionalizam, i dodaje: „Uvek su Srbi prekratili našu hegemoniju u Evropi, i u prvom ratu. i u ovom drugom, Dvadeset i sedmim martom. Izgubili smo dva dragocena meseca“.

Svi nemački povesničari redom – a Nemac je tačan i negreši kad je povesnica u pitanju – svi do jednog naučno dokazuju, a to sam uvek tvrdio, mada nisam Nemac i nisam povesničar: nemojmo zaboraviti onaj trenutak koji je biblijska priča.

Nemac dolazi pred Moskvu. Ulazi već u predgrađa s najvećom nagomilanom silom, otkako zavojevači postoje. Napoleon beše smešan u poređenju s Nemcima, najezdarima s neznam koliko tenkova, aviona, topova, kao u biblijskoj priči, ne kao, već u biblijskoj priči.

Najednom – razlika u toppoti od šezdeset stepeni! Bilo je + 30, a spustipa se na -30! Nijedna sprava ne kreće, tehnika više ne vredi, nekreće! Odjedared ta užasna mašina koja bi Moskvu za deset, za dvadeset dana sravnila sa zemljom, kao varšavski geto, tom dosad najvećom motorizacijom sveta, više ne može dase pokrene.To je biblijska priča.

I to ruski maršali priznaju kao trenutak od prelomnog značaja, čak priznaju da je događaj od Dvadeset sedmog marta pridonio pravoj stvari. Mislim da nije bilo Dvadeset sedmog marta, još bi partizanije bilo u Rusiji. Jer, padom Moskve, Hitler se već beše spremio da nestrada od zime, kao Napopeon. A jedna jedina pruga je vodila do U rala; nju bi Nemac zaposeo kao ništa, crpao materijal i ko zna koliko bi se još nosio sa saveznicima.„

Tako pogledajte, dve neobične značajne stvari u Prvom i Drugom svetskom ratu, užasno značajne stvari zapetljala je neka mala Srbija, i Nemac ne može smisliti Srbina, zato ga i mrzi.„Oduzeo nam je s pravom našu premoć u Evropi, jer smo bili najnapredniji“. To se uopšte ne može poreći. I u atomisti ci behu najnapredniji, i u filosofiji, i u muzici, dakle, i u nauci i u kulturi, i s punim pravom mogu reći da su osvojili Evropu, ne samo da bi zagospodarili, već bi sve pobili…

Za mene, u eshatološkom smislu, narod koji je dao strahovite žrtve, uvek svesno, nimalo nesvesno, za sveopšte ideje jeste srpski narod. Neko s pravom kaže da je to ludo samouništenje, ali, dodajem da apostol Pavle divno reče: „Mi smo ludaci u Gospodu“. Srbin je opet ludak u univerzalijama, ja sam za te ludake i pripadam plemenu koje je isto lud u opštenju sa Bogom i protiv Boga. Svejedno, samo da nikad nije „bez“ jer ako si protiv, nisi bez. Najgore je biti bez, potpuno nepristrastan.

I, danas znam i verujem da se prvi put spajaju nebeska i zemaljska Srbija. Jer, nesreća je kad se izgubi ta ravnoteža, Srbija je sada prvi put na dugom, trnovitom, krvavom ali pravom putu sjedinjenja ta dva nerazdvojiva gledišta.

Kad god je Srbija bila jednostrana, pokušavaju da podržava pragmatiku Zapadne Evrope, ona je padala i propadala. A kad god je bila suludo nepragmatična, zanosom zahvaćena, na strani slobodoumlja zbog kojeg je uvek stradala i zbog kojeg ljudi najviše smatraju da vredi stradati, onda Srbija beše ono što jeste.

Srbija je u Vaskrsu i ništa je neće zaustaviti. Pa taman da Srbi to i ne znaju, da toga nisu svesni!

Verujte, u našem vremenu doživeti svoje sudbinsko, povesničko, nadpovesničko, saborno samoosvećenje u novom našem velikom trenutku, mada to mnogi još uvek nisu spoznali. To samoosvešćenje pravi je Vaskrs ovoga naroda, raspeća kroz vekove i uspenja kroz ovaj Trenutak.

Imate čuvenu priču o pravednicima, zbog kojih celokupno Postanje postoji, a oni neznaju da su pravednici. Zbog toga Srbija treba da zna da, svojim spojem zemaljskog i nebeskog, ima preznačajnu ulogu, mada to ja, kao beležar proročanstva, eshatološki imam prava da, po mogućstvu otkrijem. Ali Srbija to ne treba da zna, jer ako bude svesna, viziju neće ispuniti…

Idemo sad mnogo dalje. Za nekoga je to prazna reč, ali za mene je najdublja istina: Tvorac kikad ne zaboravlja pretke koji s Njim behu. Morate znati, a verovatno znate da je jedan od najhrišćanskijih naroda u Evropi bio srpski narod i srpski vladari.ToTvorac nikad ne zaboravlja. On oprašta, ali nikad ne zaboravlja. Nemanjićka dinastija užasno je stradalnička dinastija, i u krvožednosti i u bogožednosti.To jedno sa drugim ide, to je meni bilo kao raspeće, sve zajedno ide. Nemanjići behu, sjedne strane, veoma moćni zemni vladari, ako hoćete krvoločni, a posle toga idu pa se iskupljuju. Takav je čoeek. Mi danas nismo u stanju da se isku pimo. Ne znamo šta je veličansteeni čin epskog iskupljenja. Do juče si grešnik, a od sutra si svetac. I Bog to prima.

Ali, neki vele: vladari – Stevan Nemanja i Dušan behu grešii, pa i narod. Timo se osmišljuje pitanje „zašto“.To su radili svi vladari, pa su neki narodi na zemlji doživeli velike uspehe. Pitanje ne mora da je samo u tome.

Dublje je ono iz priče o Jovu; nisam kriv a stradavam. I, ako još stradanje nema smisla, onda je to bespuće. Ali, osetimo li da ima smisla, kao što ga ima, da nismo krivi a stradavamo, ali za jedno veliko neznano „da“, on da se odjedared u nama nešto desi, ne-o dostojanstvo nas opet uzdigne do epskog čoveka. Srpski narod je epski narod.

Smatram da u ovom trenutku povesničkog življenja, srpski i jevrejski narod imaju golemo značajnu odgovornost. A to je širinom i bratoljubljem natkrile sva moguća trvenja i mržnje da prečišćeno opet vaskrsnu u onom zbog čega je srpski narod srpski narod. A on je upravo stoga, jer beše jedan od najhrišćanskijih naroda. Vladika Nikolaj Velimirović sjajno kaže na jednom mestu:„Srbi su jedini narod koji hrišćanstvo nije primio preko vpadara, nego su ga najpre primili mpadi a stari su ostali pagani – pa su, polako. preko mladih primili hrišćanstvo“.To je neobično značajno zapažanje.

Mislim da su to dva naroda najbratskija u Bogu, nezavisno da li su sad, trenutno, neki bezbožnici, a neki ne, to je druga stvar. Ali glavno jezgro je tu i oseća se da se to polako, upravo s tragedijom koja se dešava na Kosovu, dragocjeno pretvara u nešto mnogo dublje: Lazar se odlučio za carstvo nebesko. To nije metaforična fraza. Ovo Kosoeo je opet nebesko Kosovo. To je početak Novog Jerusalima.

Ja sam, čak u nekim užarenim raspravama, govorio da gpedano s eshatološke strane, jedan od prvih budućih podanika Novog Jerusalima jeste srpski narod. On se oslobodio nacionalnog sebičnjaštva toliko, da je ono što mu je najdragocenije, u ime nekih uverenja, maltene predao. ali to je Jedna od najvećih žrtava. Ta žrtva vodi u Novi Jerusalim“.

pnbb pnbb 21:15 27.07.2016

Re: crtica

Srđan Fuchs
aujbte, ovo je gore od a.s., da se stari b92 core podžapao. kraj čovečanstva. ostaće samo botovi i mašine.

pravo da ti kazem ja vise ne mogu, a i odavno sam prestao, da pohvatam ko se s kim kaci, a ko koga banuje.
zadnje sto pamtim je vidojkovic vs zox.
ne, anfak vs fix
Lionsgate Lionsgate 21:16 27.07.2016

Re: crtica

ne, anfak vs fix


Vidi kad ja nisam u toku.
pnbb pnbb 21:20 27.07.2016

Re: crtica

Lionsgate
ne, anfak vs fix


Vidi kad ja nisam u toku.

pazi sad ne mogu da se setim detalja, ali ostalo mi kao neki generalni sentiment
Lionsgate Lionsgate 21:27 27.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.


Има ли неко или нешто што на овом Блогу Б92 неће обавезно бити изгађано, намазано и облепљено говнима? Зар све и свако мора да буде предмет канализационих умотворенија?


Sine Taso, evo izguglah, cak i na njegovoj wiki stranici stoji da je on autor te recenice, znaci da me secanje ipak pomalo jos sluzi.

Uzgred, da li si ti bio na nekoj od knjizevnih veceri koje su organizovali u sali pored biblioteke u gimnaziji dok si je pohadjao? Ja se secam Albaharija i Livade, Rase vise po tome sto je cesto sedeo sa mojim caletom i njihovim drustvom u Veneciji pa mi bio poznat iovako.
emsiemsi emsiemsi 21:27 27.07.2016

Re: crtica

alselone
Ne pijes dovoljno gerovitala?

Pije previse Cijalisa.

Шта је тај Цијалис ?
tasadebeli tasadebeli 21:27 27.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

narcis
Е, свашта...

Интелектуалци? Натакнем вас на...

viš, taso šta čkolja učini od ćoveka



Шта ћеш, џабе све образовање и дипломе када у то није укључено и васпитање.
Lionsgate Lionsgate 21:29 27.07.2016

Re: crtica


pazi sad ne mogu da se setim detalja, ali ostalo mi kao neki generalni sentiment


Vrlo vazna zivotna stvar pa ti zauzela deo memorije u tom hard disku u glavi
emsiemsi emsiemsi 21:37 27.07.2016

Re: crtica

Lionsgate
Da, otac Davida Albaharija, na primer. Doselili se u Zemun iz Prizrena. Pa onda Slobodanka Gruden.


Iako smo ziveli u istom kraju, iako smo isli u istu skolu (samo ja nekih skoro 2 decenije kasnije) ne znam coveka, niti sam imao pojma da mu je otac lekar. Ali se u Zemun doselio iz Cuprije a ne Prizrena, proveri

Slobodanka Gruden nije ni Jevrejka, niti je radila u Zemunskoj bolnici, radila je u zavodu za tranfuziju krvi.

Najpoznatiji Jevrejin koji je radio u zemunskoj bolnici je bio dr Dekleva, zatim stara jevrejska zemunska porodica Burg (sadasnji lekar u zemunskoj porodici je isao sa mnom u gimnaziju a "nasledio" je oca tamo), zatim Fogel... verovatno ih ima jos ali ja nisam iz te branse pa ne mogu da tvrdim bilo ih je ili ne. Samo kad se ode na jevrejsko groblje u okviru zemunskog groblja tamo ima mnogo imena ispred kojih stoji dr. (ne verujem da su vecina bili PhD prava ili neceg drugog).

Хехехехе --- има једна анегдота за доктор Деклеву, не знам да ли је тачна, но, свеједно.
За време соца, тако драгог времена за којим жале многи скојевци, и у (земунској) болници био неки савет, да ли се звао раднички, немам појма.
Углавном, причају се озбиљне, медицинске и остале ствари, али увек слово мора да узме, међу онолико лекара, неки варилац из одржавања, који се најбоље разумео у све (слично кркару), од медицине, па на даље.
Види доктор Деклева да је враг однео шалу, јер никако нису могли да га сведу на његов ниво - те он оде у Нови Сад и заврши варилачки курс. Чим је добио диплому вариоца, на следећем састанку, када је овај варилац почео да паламуди (попут кркара), извади доктор Деклева ону варилачку диплому и рече --- колега, да би могли да равноправно разговарамо, ти сада донеси моју диплому, тј. диплому медицинског факултета - то ће бити довољно, остале специјализације нема потребе.
Кажу да је тај, потом, веома ретко долазио на састанке, а и када би дошао, ћутао би као пичка.
angie01 angie01 21:50 27.07.2016

Re: crtica

nego, je l ste videli banere na linkovanom sajtu, gde se reklamiraju- duks crvenih beretki i nova legijina knjiga:).
tasadebeli tasadebeli 22:01 27.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Lionsgate


Srđan Fuchs



Како год, али једно поуздано знам.

Да сте којим случајем вас двојица сада покојни, а Енрико Јосиф жив, он не би о вама двојици рекао ниједну једину ружну реч иако би можда и могао да извуче понеку прљавштину. И то без гуглања.

Али рекох већ, то је ствар васпитања. Оног обичног, домаћег, кућног.

П.С. - На Албахаријевим приповеткама сам радио један од мојих студентских радова, а Рашу Ливаду не познајем.

(То је она екипа што је седела са Руменчићем у Венецији?)

Али сам зато седео са Енриком Јосифом као што је твој ћале седео са Рашом Ливадом.

Јбг... Успомене...
Lionsgate Lionsgate 22:20 27.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Да сте којим случајем вас двојица сада покојни, а Енрико Јосиф жив, он не би о вама двојици рекао ниједну једину ружну реч иако би можда и могао да извуче понеку прљавштину. И то без гуглања.

Али рекох већ, то је ствар васпитања. Оног обичног, домаћег, кућног.


I ti sine Taso hoces reci da Enriko Josif nije tako zborio 80 i 90 tih? Jbg, ja sam i zbog takvih koji su propovedali nacionalizam ili dolivali ulje na tu vatru i zapalio iz ove zemlje. Eto kako razlicito vidimo jednog coveka, doduse ja ga "znam" sa TVa ili iz novinskih intervjua a ti iz nekog drugog okruzenja pa je mozda covek uzivo bio i drugaciji.
krkar krkar 22:56 27.07.2016

Do poslednje kapi mlade srpske krvi

Али сам зато седео са Енриком Јосифом


E pa onda bi trebalo da iz prve ruke znaš koliki je idiot bio.

Da su Srbi ozbiljan narod Enriku Josifu i još najmanje tucetu takvih Brana Crnčevića, Moma Kapora, Radmila Milentijević, Radomira Smiljanića, Danila Lazovića i sličnima bi prekopali grobove, spalili ostatke negde navrh Golije da ih vetar raznese i da im se strva ne zna - koliko je ta ekipa Srbima zla, muke i jada nanela. Uglavnom svojim Srbovanjem, huškanjem i bodrenjem da se sve rešava ratom.

Izvinjavam se svim Arkanima, Šoškoćanima, Lulima, Milićimaodmačve i inima koje sam izostavio sa prvog, dakako nekompletnog, spiska.
krkar krkar 22:58 27.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

pa je mozda covek uzivo bio i drugaciji.


Možda je uživo lepo pevao ili čak i zanosno mirisao (kao Nikolaj Velimirović koji je tuknuo na jorgovan) ali je u svom javnom delovanju proizvodio upravo dejstva kakva ste ti (srećniji i/ili pametniji) i razni drugi sahranjeni i nesahranjeni od Triglava do Đeneral Jankovića osetili.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:00 27.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

tasadebeli
Lionsgate


Srđan Fuchs



Како год, али једно поуздано знам.

Да сте којим случајем вас двојица сада покојни, а Енрико Јосиф жив, он не би о вама двојици рекао ниједну једину ружну реч иако би можда и могао да извуче понеку прљавштину. И то без гуглања.

Али рекох већ, то је ствар васпитања. Оног обичног, домаћег, кућног.

П.С. - На Албахаријевим приповеткама сам радио један од мојих студентских радова, а Рашу Ливаду не познајем.

(То је она екипа што је седела са Руменчићем у Венецији?)

Али сам зато седео са Енриком Јосифом као што је твој ћале седео са Рашом Ливадом.

Јбг... Успомене...


pa ša smo rekli, osim malo mangupluka, nismo ga uvredili suštinski. mada, i ta nebeskost se može razumeti iz perspektive jewish thinkinga i luckastosti kompozitora, a ti živu braću napeglao kao da smo Hrvati! zezam se inače, ali davao je taj patnički kredibilitet režimu, u opasnim vremenima. on je bio pandan Slavku Goldštajnu iz Zagreba. a ako baš želiš, striktno duovno - patnja je posledica greha, gubljenja kursa, i u kabali i u pravoslavnoj isihiji (ovoj ozbiljnoj, dečanskoj, koviljskoj, svetogorskoj, ne u papazjanijama).

ja ne volim to patničko, obično se isto iznerviram kao i sa a.s., kada neko počne da mi se samosažaljeva. najobičniji narcisizam. kao i dosada, slično! osećaj dosade je lična isprasznost, a ne problem okruženja! budi stoi(č)k(ov), stoikinja, be Spartan, this is the king, and not a pussy! ja taj miks bahatosti i patničkog kod Slobe i vadikava nisam nikada mogao da svarim, a pride likovi mahinatori najgore vrste! nikada ne bih mogao to da pravdam na bilo koji način.


freehand freehand 23:05 27.07.2016

Re: Do poslednje kapi mlade srpske krvi

krkar
Али сам зато седео са Енриком Јосифом


E pa onda bi trebalo da iz prve ruke znaš koliki je idiot bio.

Da su Srbi ozbiljan narod Enriku Josifu i još najmanje tucetu takvih Brana Crnčevića, Moma Kapora, Radmila Milentijević, Radomira Smiljanića, Danila Lazovića i sličnima bi prekopali grobove, spalili ostatke negde navrh Golije da ih vetar raznese i da im se strva ne zna - koliko je ta ekipa Srbima zla, muke i jada nanela. Uglavnom svojim Srbovanjem, huškanjem i bodrenjem da se sve rešava ratom.

Izvinjavam se svim Arkanima, Šoškoćanima, Lulima, Milićimaodmačve i inima koje sam izostavio sa prvog, dakako nekompletnog, spiska.

kako propiustismo čika Matiju?
Mora da se iz Srba javljaš, sa manifestacije sprečavanja srboćetnićkih reminescencija na njihovo prisustvo tamo.
krkar krkar 00:23 28.07.2016

Re: Do poslednje kapi mlade srpske krvi

Mora da se iz Srba javljaš, sa manifestacije sprečavanja srboćetnićkih reminescencija na njihovo prisustvo tamo.


Iz Haga. Obilazim tvoje kolege oslobodioce civila od života i imovine u uniformi jedine priznate oružane sile
little_radojica little_radojica 03:54 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Meni je Enriko lujka skroz bio, ali evo... za sladokusce iz debea:

„Pored jevrejskog, narod koji ima strahovitu odgovornost, upravo za blizinu Božjeg imena neka mi se ne govori o nacionalizmu ili bilo šta tome slično hteli mi ili ne hteli, jeste srpski narod, stradalački narod...


Брате мили каква папазјанија!

Да ме не схватиш погрешно, постоје две наизглед каузалне, а у ствари сасвим одвојене ствари: никакво оправдање за анти-семитизам не постоји. Тачка. Никакво оправдање за веровање у изабраност овог или оног народа не постоји. Тачка. Кад људи почну да трипују да је једно узрок другог, као и да баш Бог бира стране, настаје озбиљан проблем. Уствари можда и нема бољег доказа да је Бог превазиђена и штетна измишљотина људи него ова, међу монотеистичким верницима широко распрострањена, грешка. И нема бољег доказа да је црква (било која) паразитска организација од тога да се она уопште не бори против тако накарадног схватања Бога, већ да га подстиче и ужива корист из тога.

***
Парадоксално, Атеисти Србије које толико прозиваш су ти (највише под утицајем Ламброса док је још тамо јео говна) некако упали у ту причу о уроти против Јевреја. Просто је било ужасно гледати како се и чланство и админи гицају да више хиљада година стар сукоб истргну из тог контекста и сведу слику на прогониоце и прогоњене, а било какву критику (или макар преиспитивање) улоге Јевреја и Израела у том курцшлусу одмах прогласе анти-семитизмом и нацизмом и заките бановањем, и поред свог декларативног залагања за логичко резоновање, чињенице и анти-догматизам. И откада нема Ламброса тамо то се више не појављује као тема, баш чудно. Мада, а у томе су у праву, они своју ФБ страницу не виде као огледало удружења, већ као пијацу, па је сасвим погрешно доносити суд о удружењу на основу писања чланова или админа у ФБ групи.
freehand freehand 06:19 28.07.2016

Re: Do poslednje kapi mlade srpske krvi

krkar
Mora da se iz Srba javljaš, sa manifestacije sprečavanja srboćetnićkih reminescencija na njihovo prisustvo tamo.


Iz Haga. Obilazim tvoje kolege oslobodioce civila od života i imovine u uniformi jedine priznate oružane sile

To nije bila jedina priznata nego jedina legalna oružana sila. To su znale i tvoje kolege - Špegelj, Šušak, Glavaš i društvo. Naročito Šušak, kad ste ono nesrećnog Reihl Kira odstrelili i porodicu Zec lišavali ovozemaljskog bitka, i kad su po noći ljudi počeli da nestaju netragom. Tu je nešto moralo da se preduzme, pa sam i ja pozvan. Izvini ako sam vam malo remetio posao. Skromno, al eto.

P.S. ako te nešto buni - možeš čika Matiju da pitaš. On zna, sigurno.
Lionsgate Lionsgate 06:47 28.07.2016

Re: Do poslednje kapi mlade srpske krvi

Sine opet podela medju Srbima, dSS-ovci vs ostatak bloga, hazani* vs jasenovcani, pankeri vs metalci... pravi blog, to je ono na sta smo navikli **



* kako bi bilo pravilno da se kaze za stanovnike Haga?
** jbt, koliko postovalaca politike DSS-a na ovom blogu, skoro kao i glasaca im
tasadebeli tasadebeli 07:39 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Lionsgate

Jbg, ja sam i zbog takvih koji su propovedali nacionalizam ili dolivali ulje na tu vatru i zapalio iz ove zemlje.



Јбг, Лафе, прошло је 25 година. Четврт века.

Ред је да кажемо праву истину.

Ниси ни ти ни остали који су одлазили из ове Србије (па се враћали у њу, па опет одлазили итд.) бежали због Енрика Јосифа и њему сличних.

Бежали сте и бежите још увек јер, у ствари, најпре бежите од себе самих.

Али џабе... Од себе се не може побећи.
alselone alselone 07:47 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Бежали сте и бежите још увек јер, у ствари, најпре бежите од себе самих.


Brate Taso, nemoj se zaletati, ljudu su bezali od bede i nemastine, od pretnje ratom i samog rata, od beznadja. Bezali su da zarade neke pare, zive normalnim zivot, sve nadajuci se da ce se jednom vratiti. Da, mozda je bilo i onih koji nisu bili zadovoljni sobom pa su jedan problem zamenili drugim resavajuci ga na pogresan nacin, ali velika vecina je isla trbuhom za kruhom.
tasadebeli tasadebeli 07:49 28.07.2016

Re: Do poslednje kapi mlade srpske krvi

krkar

E pa onda bi trebalo da iz prve ruke znaš koliki je idiot bio.



Не,него из прве руке знам колико је тај Енрико Јосиф својим постојањем, животом и деловањем, учинио велике ствари за овај народ и за ову државу Србију уопште.

Много више него што си ти и теби слични учинили или ћете икада учинити.

(А о штети коју својим менталним бљувотинама канализационог порекла чините и овом народу и овој Србији боље и да не говоримо.)

Зато ћу вас пустити да своје бљувотине које изригате на овом Блогу Б92 сами и полижете. Као што то иначе раде и сви керови на улици.

Ја ћу за то време слушати мало музику...





EDIT: "И још им реци, поручио им бабо Музафер, да се јебу и они и њихова политика!"
tasadebeli tasadebeli 08:00 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

alselone

ali velika vecina je isla trbuhom za kruhom.




"Трбухом за крухом" се са ових простора одлазило и много пре деведесетих. И то такође у великим бројевима. Чак и у доба милог нам и драгог друга Тите. Сећаш се и сам свих оних гастербајтерских возова шездесетих и седамдесетих? У доба "процвата" америчких кредита, зар не?

Али онда, Алсе, то тако треба и рећи, а не вечито тражити кривца у другима за сопствене грешке и промашаје у животу чему смо често сведоци у последњих четврт века.

Занимљиво је то психолошко стање. Увек је неко други крив, никада нисам ја сам одговоран за сопствени живот.

Чудан став према животу и свету око себе.

А ваљда је и то ствар васпитања, шта га знам...
Spiridon Spiridon 08:07 28.07.2016

Re: Do poslednje kapi mlade srpske krvi

pankeri vs metalci



alselone alselone 08:07 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Сећаш се и сам свих оних гастербајтерских возова шездесетих и седамдесетих?


Ne. Tada se jos uvek nisam ni muckao.

Ja ponovo ne bih rekao da ljudi traze krivca u drugome a da su zapravo oni krivi jer i jeste bilo tako. Ljudi su ni krivi ni duzni morali da odu jer je drzava bila sranje. I onda i kasnije a i sada je. Meni je otislo vise rodjaka, i onda, i devedesetih a nazalost i danas. Pre par meseci nam je otisla zenina sestra, doktor nauka sa 29 godina, jer ovde ne moze normalno da zivi od svog rada.

OK, kapiram da tebe nervira romantizovana verzija u kojoj ljudi odlaze jer se ne slazu sa politickim stavovima efemernih likova, dok zapravo idu za boljim poslom i platom.
Lionsgate Lionsgate 08:34 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Јбг, Лафе, прошло је 25 година. Четврт века.

Ред је да кажемо праву истину.

Ниси ни ти ни остали који су одлазили из ове Србије (па се враћали у њу, па опет одлазили итд.) бежали због Енрика Јосифа и њему сличних.

Бежали сте и бежите још увек јер, у ствари, најпре бежите од себе самих.

Али џабе... Од себе се не може побећи.

Sine Taso, posle 25 godina mogu da kazem da svako ima svoje razloge za zivotne odluke i da u Srbiji svi drugi bolje znaju od njih samih zasto su odabrali da nesto urade. Eto, ja sam 1996-te odlucio da palim iz zemlje jer sam bezao sam od svojih unitrasnjih nesuglasica a ne zbog toga sto su na ulici bile velike demonstracije, ne zato sto je miloseviceva policija vodenim topovima tukla demonstrante, ne zato sto je u Srbiji bila najcrnja diktatura, ne zato sto od plate nisi mogao ni da prezivis a ne pristojno zivis, ne zato sto su me 2 godine uzastopce odbijali za turisticke vize u Italiji i UK... jbg, meni su to tad izgledali kao valjani razlozi za paljenje napolje ali eto, bez tebe nisam znao zasto sam otisao napolje. Takodje danas palim zbog svojih unutrasnjih nemira a ne zbog toga sto mi je sve teze da pristojno zivim, sto imam neko strucno znanje i iskustvo koje u Srbiji nije potrebno (dodaj na to i moju suprugu), sto sam resio da detetu pruzim sansu za bolju buducnost... I jos jednom, ja ne komentarisem tvoje odluke da ostanes na Banovom brdu, drzis se svog drzavnog posla i posle ovde (na blogu) kukas kako nemas novca da odes negde na odmor. To je tvoja odluka, tvoj zivot i ne pada mi na pamet da trazim neke imaginarne razloge u tome.

Posle 25 godina mogu da kazem da su likovi kao Enriko Josif i svi ostali koje je Krkar nabrojao zasluzili najdublji prezir svih nas koji nismo poput tebe sedeli sa njima za stolom. Jednostavno, Enrika cu pamtiti po tome da je kao kec na deset seo Milosevicevoj propagandi a ne po tome kako je bio talentovan muzicar ili prijatan kafanski sagovornik. Jbg nismo svi mogli za taj kafanski sto, ograniceno je to drustvo.
Lionsgate Lionsgate 08:34 28.07.2016

Re: Do poslednje kapi mlade srpske krvi

Re: Do poslednje kapi mlade srpske krvi
pankeri vs metalci




Kao nije dobra podela?
krkar krkar 08:41 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

I onda i kasnije a i sada je.


Upravo razgovaram sa drugaricom koja je u frci. Stručnjak, sa doktoratom, u javnom preduzeću u Vojvodini, nije član ničega, nije ni bila, nikakve veze i lobiji...

Stari direktor smenjen posle izbora, bio SPS a SNS tamo sjebao Dačićeve skroz. I gradonačelnik predloži moju drugaricu za direktorku, tačnije na nekakvom sastanku u SNS kaže da bi ona bila najbolja, stručna je, nepodložna pritiscima... Digne se dževa unutar stranke što da puštamo direktorsko mesto nekome ko nije naš! i postave direktora po stranačkoj liniji, iz firme. Stručno minoran, sitna duša, ali sa Članskom Kartom.

I sad kreće novi direktor da maltretira moju drugaricu, čist mobing svakodnevni na sve moguće načine, uglavnom uličarske.

I ona se meni požali i pita me za savet. Kažem joj da ide na bolovanje dok se budala istutnji, neka dijagnoza koja ne može da bude sutra smetnja u obavljanju posla, nešto ušinula se (pa još i ako može da dobije preporuku da ide u banju ili na more da pliva - super).

Kaže moja drugarica: Ali ja ne mogu da priuštim bolovanje. Plata mi je 42000 i podstanarka sam!

TO je slika Srbije. Koju su ovakvom napravili razni Enrikojosifi, Matijabećkovići, Koštunice i slični.
freehand freehand 08:48 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

TO je slika Srbije. Koju su ovakvom napravili razni Enrikojosifi, Matijabećkovići, Koštunice i slični.

Pa i Koštunica je bio za Tomu Nikolića i za korenite reforme.
krkar krkar 08:52 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

alselone alselone 08:54 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

little_radojica little_radojica 08:56 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Kažem joj da ide na bolovanje dok se budala istutnji, neka dijagnoza koja ne može da bude sutra smetnja u obavljanju posla, nešto ušinula se (pa još i ako može da dobije preporuku da ide u banju ili na more da pliva - super).


Е баш ти је савет. Не могу се те љиге победити тако што ће се играти по њиховим правилима. Или покажеш зубе и издржиш или попиздиш и одеш, не пристанеш да преведу у тај систем. Све је легитимно и за људе, али фалсификовање медицинске документације и подстицање корупције (која је бљак кад други раде) да би се силеџија "истутњао" је контрапродуктивно.

Lionsgate Lionsgate 08:57 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Али онда, Алсе, то тако треба и рећи, а не вечито тражити кривца у другима за сопствене грешке и промашаје у животу чему смо често сведоци у последњих четврт века.

Занимљиво је то психолошко стање. Увек је неко други крив, никада нисам ја сам одговоран за сопствени живот.


Jel iko od onih koji je otisao iz ove zemlje rekao nesto drugacije od toga da ide tamo gde misli da ce bolje da zivi? Svodilo se na to da li ce da radi za vise $$$, da li ce da radi u struci u kojoj se skolovao i u kojoj ima neko iskustvo a da u Srbiji nema potrebe za njim, da li ce mu deca po zavrsetku skola moci pristojno da zive od toga... krivica u lekara koji nema posao u Srbiji je do njega jer eto ne zeli da sedi na birou ili radi za 650e plate a ne u sistemu, on je napravio zivotnu gresku i promasaj zato sto je lekar specijalista.

Lionsgate Lionsgate 09:13 28.07.2016

Re: ko zna, bro, ko zna.

Е баш ти је савет. Не могу се те љиге победити тако што ће се играти по њиховим правилима. Или покажеш зубе и издржиш или попиздиш и одеш, не пристанеш да преведу у тај систем. Све је легитимно и за људе, али фалсификовање медицинске документације и подстицање корупције (која је бљак кад други раде) да би се силеџија "истутњао" је контрапродуктивно.


I ja sam bio u slicnoj situaciji u drzavnom preduzecu u kom sam radio, tamo sam kao bio neko mudo u struci, glavni inzenjer. Mnogo je tesko kad ti razna priucena boranija soli pamet i naredjuje ti da radis sklekove kako oni misle da treba ili kako im se hoce, cisto iz bahatosti. Par puta sam pokazao zube, pa sam bio sutiran dok ih nisam oterao u p.m. Jbg ja sam imao izbor ali gomila ljudi u tim preduzecima nema, sedi, cuti, trpi, placa racune od te crkavice, skoluje decu... i moli boga da im to potraje. E neko drugi kao nas drugar Tasa to smatra za neki normalan zivot a one koji se ne slazu sa tim smatra vetropirima, jbg razliciti smo ljudi i razlicito kapiramo svet.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana