Astrologija| Ljubav| Nostalgija| Roditeljstvo| Sex

Sve što ste želeli da saznate al bilo vam skupo

alselone RSS / 03.08.2016. u 17:40

Autor: zilikaka

 ...

 Poštovane kolege,

Kao što ste imali priliku da pročitate, naš uvaženi kolega Niccolo je bio ponudio da meni udesi gostovanje kod domaćina ovdašnjeg. Naravno, kako to biva, uz odgovarajuću naknadu.

Kako smatramo da je došlo vreme potpunog osamostaljivanja pojedinca, domaćin i ja smo odlučili da uštedimo neki dinar i ovaj posao završimo bez pomoći stručnjaka.

Takođe, odlučili smo da odemo korak dalje, pa i vama, dragim kolegama pomognemo da učinite sličan korak, ali i vas za njega pripremimo

Ovom prilikom, smatrajte se pozvanim da slobodno i bez ustezanja, štovanom kolegi našem postavite sva pitanja iz oblasti pravnih nauka, a koja vas lično interesuju. 

Kolega će vam rado i pre svega besplatno, na njih odgovoriti.

 



Komentari (225)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 21:09 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

Ugostio je tebe, tako da je za sada siguran od te opasnosti
cassiopeia cassiopeia 21:19 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

Śto ste blesavi ;-)

p.s. poruka za Čarlija: O p u s t i s e
docsumann docsumann 21:24 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...


je l' vam to treba prazan stan večeras. jer mora skroz ispražnjen? babica se ionako rijetko ustaje. samo da mi donese gusku za spavanje ... nemojte mnogo lekove da joj uzimate, posebno ne te plave kaapsule, njemačke ... jake su. bar samnjite vino tada.
direkcija je inače zagrantovana. povoljno ... čaršavi su bili čisti već par dana...ključevi odgovaraju vratima, al' ne pitajte previše...

zilikaka zilikaka 21:33 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

je l' vam to treba prazan stan večeras. jer mora skroz ispražnjen? babica se ionako rijetko ustaje. samo da mi donese gusku za spavanje ... nemojte mnogo lekove da joj uzimate, posebno ne te plave kaapsule, njemačke ... jake su. bar samnjite vino tada.
direkcija je inače zagrantovana. povoljno ... čaršavi su bili čisti već par dana...ključevi odgovaraju vratima, al' ne pitajte previše...


A imaš i čašu za protezu, il da ponesem moju?
docsumann docsumann 21:48 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

A imaš i čašu za protezu, il da ponesem moju?


donesi dve čaše. dve proteze i dva poveza za oči, i jednu kockicu za bacanje baca se za vsku čašu ko će je puniti ...
dobro ajde ako ti je ta gadna, ...al ima još jedna odlična pucačka. igra sa pištoljima na vodu.
prvo se svi izbrijemo po čitavom tijelu, kao plivači pred trku ... pištolje svak napuni svojom mokraćoma, pa da vidiš kako će se posakrivamo po oprmanima...
narcis narcis 21:58 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

oprmanima..

smanji malo te bunike, aman
alselone alselone 23:40 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

Śto ste blesavi ;-)


Je l' ovo profesionalna dijagnoza ili samo 'nako?
alselone alselone 23:48 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

Mada, ima i drugih opcija

Tako je. Neko vile, neko sikiru, neko baklju - pa na B92.
emsiemsi emsiemsi 05:21 04.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

cassiopeia
Śto ste blesavi ;-)

p.s. poruka za Čarlija: O p u s t i s e

ППС --- молим те да будеш одређенија.
Појасни !
alselone alselone 06:06 04.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

ППС --- молим те да будеш одређенија.
Појасни !


Carli brate, aj smisli novu foru. Satra sovim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:03 04.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

emsiemsi
cassiopeia
Śto ste blesavi ;-)

p.s. poruka za Čarlija: O p u s t i s e

ППС --- молим те да будеш одређенија.
Појасни !




smemo da se smejemo, iako smo Srbi!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:13 04.08.2016

Pravda za emsiemsija

Srđan Fuchs
emsiemsi
cassiopeia
Śto ste blesavi ;-)

p.s. poruka za Čarlija: O p u s t i s e

ППС --- молим те да будеш одређенија.
Појасни !




smemo da se smejemo, iako smo Srbi!


Pravda za emsiemsija!

Meni je ovaj blog potpuni isprazan takodje i nije mi nista smesno, ali ocigledno da ima ekipe kojoj jeste, te onda ima svoju svrhu. Za nekolicinu ljudi kojima je duhovito. To je legitimno skroUz.
Super je i sto ce par ljudi dobiti pravne savete iako je to isto valjda bila neka fora, ne znam, nisam se uzivela toliko.

E a sad..radoznalost je ubila macku. Mjauuuuu...cviil.
Srki, dakle, sam za sebe izjavljuje da je zgodan i stidljiv i stavlja tudju sliku.
Ajde CHIK stavi svoju, iz moje radoznalosti a mozda na radost velikog broja blogokoleginica.
Pa nek ide zivot :)

niccolo niccolo 09:20 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

Super je i sto ce par ljudi dobiti pravne savete

Gde super, pa nisu ništa platili za savet (te je i kvaliteta koji se dobija za dž )
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:39 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

jednarecfonmoi

Srki, dakle, sam za sebe izjavljuje da je zgodan i stidljiv i stavlja tudju sliku.
Ajde CHIK stavi svoju, iz moje radoznalosti a mozda na radost velikog broja blogokoleginica.
Pa nek ide zivot :)



za Nikoloa sam stavio fotku! a ja - ja sam polovnjača, gotovo je sa mnom, možete mirno da spavate! premda, kažem drugaru juče, kada povedem malu Anitu na plažu onda i oće da me pogleda pokoja mama - više zbog našeg nežnog odnosa nego zbog mog izgleda, a ovako - ič!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:40 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

niccolo
Super je i sto ce par ljudi dobiti pravne savete

Gde super, pa nisu ništa platili za savet (te je i kvaliteta koji se dobija za dž )


au jbte, koji ste grbavci, pa je l' nemate dovoljno kinte!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:42 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

inače, ubedljivo najzgodniji bloger, po mom južnjačkom ukusu, onako, lepe, svetle, zagonetne oči, muževnost, brada... je Antioksidant!
niccolo niccolo 09:51 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

Srđan Fuchs
niccolo
Super je i sto ce par ljudi dobiti pravne savete

Gde super, pa nisu ništa platili za savet (te je i kvaliteta koji se dobija za dž )


au jbte, koji ste grbavci, pa je l' nemate dovoljno kinte!

Haahahaha, volim kad se ovako primiš

Pa ne radi se tu zaista o kinti, nego niko ne bi trebalo da ozbiljno pita za pravni savet na netu - evo recimo ovo tvoje pitanje za onih 10 kvadrata. U principu se sve upisuje. Ali je pitanje da li u konkretnom slučaju moguće upisati - kada je izgrađeno, kako je izgrađeno (legalno/nelegalno) itd. To ništa ne može da ti se kaže bez gledanja relavantnih dokumenta tj. bilo bi neodgovorno da ti neko daje savet na osnovu te jedne rečnice napisane na blogu. U najboljem slučaju na osnovu ovoga da pitaš tog ponovo što tih 10 kvadrata nisu upisani. Tako i za ono Zojino - hajde za ostavinsku joj je dovoljan kupoprodajni ugovor, ali da joj neko govori šta da radi za uknjižbu a da nije video papire..nerealno.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:52 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

Srđan Fuchs
jednarecfonmoi

Srki, dakle, sam za sebe izjavljuje da je zgodan i stidljiv i stavlja tudju sliku.
Ajde CHIK stavi svoju, iz moje radoznalosti a mozda na radost velikog broja blogokoleginica.
Pa nek ide zivot :)



za Nikoloa sam stavio fotku! a ja - ja sam polovnjača, gotovo je sa mnom, možete mirno da spavate! premda, kažem drugaru juče, kada povedem malu Anitu na plažu onda i oće da me pogleda pokoja mama - više zbog našeg nežnog odnosa nego zbog mog izgleda, a ovako - ič!


Ja mirno spavam svakako i bezopasna sam :) mene je vodila radoznalost.

A inace, tJekom zivota, nikad nisam ni primetila nekog muskarca pa nek je Apolon dok on prvo ne crkne nacisto za mnomE.
Imam drugarica dosta sto gledaju vaterpolo da se odusevljavaju kako tamo neki sve zgodni, ja jok.Pa ozbiljno, nije mi zanimljivo.
Cuvaj se ti tih mama u kupacim Srki bre
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:08 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

niccolo
Super je i sto ce par ljudi dobiti pravne savete

Gde super, pa nisu ništa platili za savet (te je i kvaliteta koji se dobija za dž )



Ahhh, pa nemoj tako:)

Ti pokazi svoje znanje i umece, oni nek se oduseve, i posle te angazuju za stvarno:)

Mada i za ovo do sad, duguju bar....hmmmm....neku boNbonjeru recimo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:46 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

hvala Ti, Colo, srchulechke si, pomogao si mi, osvjetlio put cognitiom ...

Jedna Rec Mon Ami, znam tu foru kod Beogradjanki, ne pitaj, napatio sam se kao mlad dok nisam upevao da probijem te defense codes, a da stvar bude gora, uvek sam padao na takve umesto na neke easy going Beogradjanke. od te boljke me je tek globalno ljubljenje osvestilo - od Trondhajma do Cheljabinska, i od Berlina do Marakesha i Toleda!
docsumann docsumann 11:05 04.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

narcis
oprmanima..smanji malo te bunike, aman


ah, to. pa to je samo moja hronicna trapavost u kuckanju.

ecce-florian ecce-florian 11:54 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

uvek sam padao na takve umesto na neke easy going Beogradjanke. od te boljke me je tek globalno ljubljenje osvestilo - od Trondhajma do Cheljabinska, i od Berlina do Marakesha i Toleda!


Opaaaa
jel' i to za đaba?

Bolje bi ti bilo da si za te pare legalizovo ono 10 kvadrata

@jednarec
E a sad..radoznalost je ubila macku. Mjauuuuu...cviil.
Srki, dakle, sam za sebe izjavljuje da je zgodan i stidljiv i stavlja tudju sliku.
Ajde CHIK stavi svoju, iz moje radoznalosti a mozda na radost velikog broja blogokoleginica.
Pa nek ide zivot :)

ovo mu ne veruj

za Nikoloa sam stavio fotku! a ja - ja sam polovnjača, gotovo je sa mnom,


a što se fotke tiče, to je već druga stvar. Uz neku minimalnu naknadicu .....
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:01 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

ecce-florian
uvek sam padao na takve umesto na neke easy going Beogradjanke. od te boljke me je tek globalno ljubljenje osvestilo - od Trondhajma do Cheljabinska, i od Berlina do Marakesha i Toleda!


Opaaaa
jel' i to za đaba?

Bolje bi ti bilo da si za te pare legalizovo ono 10 kvadrata

@jednarec
E a sad..radoznalost je ubila macku. Mjauuuuu...cviil.
Srki, dakle, sam za sebe izjavljuje da je zgodan i stidljiv i stavlja tudju sliku.
Ajde CHIK stavi svoju, iz moje radoznalosti a mozda na radost velikog broja blogokoleginica.
Pa nek ide zivot :)

ovo mu ne veruj

za Nikoloa sam stavio fotku! a ja - ja sam polovnjača, gotovo je sa mnom,


a što se fotke tiče, to je već druga stvar. Uz neku minimalnu naknadicu .....




Ja nisam tu, crkoh u obliku radoznale macke odmah u startu!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:07 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

Srđan Fuchs
hvala Ti, Colo, srchulechke si, pomogao si mi, osvjetlio put cognitiom ...

Jedna Rec Mon Ami, znam tu foru kod Beogradjanki, ne pitaj, napatio sam se kao mlad dok nisam upevao da probijem te defense codes, a da stvar bude gora, uvek sam padao na takve umesto na neke easy going Beogradjanke. od te boljke me je tek globalno ljubljenje osvestilo - od Trondhajma do Cheljabinska, i od Berlina do Marakesha i Toleda!


Hahah, ala si se ti naCmokcmokcmokisao diljem sveta, knjigu da napises gde se kriju najlepse zene, a koje se pak najbolje ljubU :)

Inace, obrati se ti meni u muskom rodu mon ami, jedva skontah da sam ja jer si i razdvojio Jedna rec. Al shvatih ipak!

A za druge beogradjanke, ne znadem, rekoh ti kako neke moje drugsrice.

Ja sam se vodila time - Ne vidim tog tipa nekog, dok on prvo ne vidi mene.

Do tad, ne postoji. Vazduh, utvara, fatamorgana jbt
blogovatelj blogovatelj 12:59 04.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

Carli brate, aj smisli novu foru. Satra sovim.


Kako da smisli kad ima samo jednu vijugu u glavi?
ecce-florian ecce-florian 13:09 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

Ja nisam tu, crkoh u obliku radoznale macke odmah u startu!


sličice iz kolekcije šaljemo i pouzećem.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:16 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

ecce-florian
Ja nisam tu, crkoh u obliku radoznale macke odmah u startu!


sličice iz kolekcije šaljemo i pouzećem.



Cek bre, da li si ti advokat ili agencija Fortuna za sklapanje emotivnih poznanstava?

Ili sve odjednom?

Ja predlazem da se slikate obojica( ako smete i ako vam cefne) kad se nadjete danaske, ali molim za pravnu besplatnu pomoc ukoliko dodje do zaljubljivanja neke blogerke u nekog od vas te slomljenog srca i trazenja odstete.

Mene nema, ja sam jos u prvom cinu nestala, ovo pise moj alter-ego.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:28 04.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

sta ti je махшава басарит - flesh thinking... nikakve prostitutke. sve je bilo cisto, нифшит, soul attraction. ona ocedu da se ljube, ja ocem, i sve lepo i cisto, a work of poetry, an inspiration. a prostitutke su mi bile prve susedkinje, girls next door. s njima sam bio drugar, pili bismo katkada kafu, uzajmljivali se za secer, mleko. ja bih slusao njihove storije, a njima bi prijalo sto mi nisu predmet prljave muske pozude.
g.radicevic g.radicevic 14:00 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

Ne vidim tog tipa nekog, dok on prvo ne vidi mene.


si ti sigurna da si žeMsko
mis'im ono 100%

stara, u praksi proverena, škola muvanja kaže sledeće:
ako kreneš sa spopadanjem, proces opkoljavanja moža da potraje i do 15 dana, pa čak i duže.
ako staviš na ignore, naročito ako je baš,baš mačka, bela zastava zaleprša najduže za 3 dana.



P.S. ovo nije pravni savet, pa samim tim ne podleže plaćanju, a ni eventualnoj krivičnoj odgovornosti za dovođenje u zabludu
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:31 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

g.radicevic
Ne vidim tog tipa nekog, dok on prvo ne vidi mene.


si ti sigurna da si žeMsko
mis'im ono 100%

stara, u praksi proverena, škola muvanja kaže sledeće:
ako kreneš sa spopadanjem, proces opkoljavanja moža da potraje i do 15 dana, pa čak i duže.
ako staviš na ignore, naročito ako je baš,baš mačka, bela zastava zaleprša najduže za 3 dana.



P.S. ovo nije pravni savet, pa samim tim ne podleže plaćanju, a ni eventualnoj krivičnoj odgovornosti za dovođenje u zabludu



Ima istine u tome da zeMske vole bitange ione koji ih malo kuliraju. Udaraju ceznju i ostale fazone.

Ovo sve pisem istorijsko iskustvo, kako svoje kako dama koje znam.

Ja tako malo sam drazila, ma nista bas, skoro pa nista

<<<<<<<

Uvek ovako bese:

Daj srce i ceo se predaj,

Samo mene gledaj!


Od mene slede ovog sveta neznosti sve,

Al da na drugu i pomislis samo,

Ah, pa to nikako N E.

:-

Sa druge strane zenske divote i krasote, najcesce se krije neka gadna posesivnost i tako neki bakraci.

Al to bi mogao da bude blog za sebe...



ecce-florian ecce-florian 15:32 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

Ili sve odjednom?

Ja predlazem da se slikate obojica


Kako glasi ono odgore:

молим те да будеш одређенија.
Појасни !

Da nas ne bi dovela u neotklonjivu stvarnu zabludu u užem smislu u pogledu 2 u 1 , budući da to može da ima izbiljne pravne posledice ( kako u zemlji tako i van nje).

@srđanf
ona ocedu da se ljube, ja ocem

Šo bi reko jedan moj kreten na pitanje šta ti je najveći uspeh u životu : " To što pored svega nemam nikakvu ( konstatovanu) polnu boles'"
prostitutke su mi bile prve susedkinje, girls next door. s njima sam bio drugar, pili bi katkada kafu, uzajmljivali se za secer, mleko. ja bih slusao njihove storije, a njima bi prijalo sto mi nisu predmet

potpisujem, skroz ok za druženje

@gradicevic
ako staviš na ignore, naročito ako je baš,baš mačka, bela zastava zaleprša najduže za 3 dana.


jes siguran u ovo. Ja jednu ignorišem već par meseci ( a ne da je dobra) i još ništa. Kako da pojačam ignore , ne bil' ubrzo'?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:51 04.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

ecce-florian
Ili sve odjednom?

Ja predlazem da se slikate obojica


Kako glasi ono odgore:

молим те да будеш одређенија.
Појасни !

Da nas ne bi dovela u neotklonjivu stvarnu zabludu u užem smislu u pogledu 2 u 1 , budući da to može da ima izbiljne pravne posledice ( kako u zemlji tako i van nje).

@srđanf
ona ocedu da se ljube, ja ocem

Šo bi reko jedan moj kreten na pitanje šta ti je najveći uspeh u životu : " To što pored svega nemam nikakvu ( konstatovanu) polnu boles'"
prostitutke su mi bile prve susedkinje, girls next door. s njima sam bio drugar, pili bi katkada kafu, uzajmljivali se za secer, mleko. ja bih slusao njihove storije, a njima bi prijalo sto mi nisu predmet

potpisujem, skroz ok za druženje

@gradicevic
ako staviš na ignore, naročito ako je baš,baš mačka, bela zastava zaleprša najduže za 3 dana.


jes siguran u ovo. Ja jednu ignorišem već par meseci ( a ne da je dobra) i još ništa. Kako da pojačam ignore , ne bil' ubrzo'?


Eto sta je pravnik! Sve uz cvetni nadimak zamalo da me naprqvi na krimosa koji ima u cilju dovodjenje u prwvnu zabludu.

Molim lepo, resenje je jednostavno, ti stavi cvet u kosu, a Srki, pa on onda ne mora nista. Samo nikako i on cvet

Sto se tice te doooooobre, pa vidi da li odbija sve, pa i tebe. Mozda zeli arqpskog sejka kombinovanog sa Marlon Brandom i ....ma gde znam sta moze neko da sanja sve :)
kosta.babic kosta.babic 18:43 04.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

zilikaka
Nema šansi!
ONAJ se ovde neće pojaviti bar nedelju dana, a sam je iskao.


Zoro ponovo jaše.Ladam ko špricer.

docsumann docsumann 19:57 04.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

kosta.babic
zilikaka
Nema šansi!
ONAJ se ovde neće pojaviti bar nedelju dana, a sam je iskao.


Zoro ponovo jaše.Ladam ko špricer.



djeco, nikad ne koristite tuđi špricer.
emsiemsi emsiemsi 20:52 04.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

alselone
ППС --- молим те да будеш одређенија.
Појасни !


Carli brate, aj smisli novu foru. Satra sovim.

Да је неко други, рекао бих му --- сисај !
Али теби то не могу да кажем. Ти си на листи блогера које ја ценим.
g.radicevic g.radicevic 08:09 05.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

jes siguran u ovo. Ja jednu ignorišem već par meseci ( a ne da je dobra) i još ništa. Kako da pojačam ignore , ne bil' ubrzo'?


to su već varijacije na temu, tj razrada do nivoa izvođačkog projekta
a to košta. cena prava sitnica, pet piva po radioničkom crtežu.
al ajde (nisam pravnik jbg, pa može i na dođem ti)
svaka baš,baš,baš dobra, je posebno ponosna na neki od svojih atributa, i to se o'ma uoči po načinu na koji ga nosi. e sad treba se iskoristiti pogodan trenutak, da se udari na ''blago'' u fazonu ma super si ti samo su ti noge malo krive, il el si ti to razroka ili mi se učinilo. dalje je stvar posmatranja, ako dođe do zastajkivanja kod svake reflektujuće površine (videti pod ogledala i sl..) i čekiranja non konformitija bela zastava je spremna.
druga opcija je uvek, upornost

nači dođeš mi 2x5 piva



P.S.
ecce-florian ecce-florian 10:15 05.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

posebno ponosna na neki od svojih atributa

yap
duge noge, korišćeno ono u fazonu (sad leti) malo griluješ do neke polumulatske varijante i onda dobro nauljiš za uveče pa kad staneš noćom uz neku grupu onda se kao sagneš i počešeš po listu (suprotnom rukom tako da ti se u saginjanju malo otvori majica na torzou uz komentar :Injao što se jedu ovi komarci.
A svi okolo počnu da balave

e sad treba se iskoristiti pogodan trenutak, da se udari na ''blago'' u fazonu ma super si ti samo su ti noge malo krive


odrađeno. Budući da je na doktorskim ( državni ) + ono transakciona za poboljšanje i ostala sranja, tamo igre proučene detaljno, reakcija bila: Mene si našla sa tim Bernovim sranjem . Sačekaj zimu pa igraj originalnu verzije : Injao ode mi čarapa.

čekiranja non konformitija bela zastava je spremna.

yap
i ništa

druga opcija je uvek, upornost

u toku
nači dođeš mi 2x5 piva

jok
1x5 za upornost prihvaćeno

razmena iskustava je oduvek bila od koresti
niccolo niccolo 10:30 05.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

nači dođeš mi 2x5 piva

jok
1x5 za upornost prihvaćeno

Meni svejedan broj, bitno da neko od vas dvojice časti pivo.
g.radicevic g.radicevic 10:38 05.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

razmena iskustava je oduvek bila od koresti

auuuu
tebra, ti ga baš zabo
endemska vrsta, intelektualka+riba do bola
jbg tu padaju svi projekti na tehničkoj kontroli

a da probaš sa nekom ratarskom forom, mis'im takvi primerci umeju da budu nespremni na primitivnije oblike utovaranja.



P.S. zbog težine situacije odobrava se popust u iznosu od 2 piva
zilikaka zilikaka 11:11 05.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

g.radicevic
razmena iskustava je oduvek bila od koresti

auuuu
tebra, ti ga baš zabo
endemska vrsta, intelektualka+riba do bola
jbg tu padaju svi projekti na tehničkoj kontroli

a da probaš sa nekom ratarskom forom, mis'im takvi primerci umeju da budu nespremni na primitivnije oblike utovaranja.

P.S. zbog težine situacije odobrava se popust u iznosu od 2 piva


Pazi kad je i mene potresla priča i nateralo da se uključim u akciju "Pomozimo drugu".

Dobro te savetuje kolega.
Jedino mi se ne svidja što je nekako ostao usamljen u tome. Gde je sad blogosolidarnost, pitam ja vas?
ecce-florian ecce-florian 12:30 05.08.2016

Re: Pravda za emsiemsija

jbg tu padaju svi projekti na tehničkoj kontroli

yap
a da probaš sa nekom ratarskom forom, mis'im takvi primerci umeju da budu nespremni na primitivnije oblike utovaranja.


znam. Al kako?

Da joj dam otrovnu jabuku, pa kad zaspe a mene vila podmladi jedno dve, decenije, brzo mi naraste bradu da budem ko drvoseča iz Teherana, a onda da je oli vila oli hipnopsiholog(-škinja) resetuje i vrati na fabrička podešavanja pa da krenemo iznova.

A da si u pravu 100% si(iz tebe progovara iskustvo satrca Foče)Samo od tog ima samo štete.
Odvedem je na džez koncert (povrh svega sluša jazz i zna ga jbt. naučio je neki prethodnik , džez kritičar po opredeljenju), paz' Mark Turner quartet svira stvari sa nove ploče Lathe of Heaven ( za ECM 2014.) nema šanse da ovaki idu tamo. Još me drugar, jazz profa preko bare (a odavle) naloži ( a ja magarac prenesem ovoj) da pažnju obratim na trubača Avishai Cohenaa. (Ima i jedan basista koji se isto tako zove pa svi "stručnjaci" na koncertu došli u zbun)

Svirka da se usereš, ovaj klinac Cohen ubija kako svira, a solo...





+ (oko 35 leta, bradica ala drvoseča a ustvari košer,sem što mož da naduva nemož da motorku podigne - malo Slađa malo Zorka ,malo trupci..... al sve po modi iz žemskih žurnala šta se vodi ove sezone ).

Posle koncerta sešn u klubu,kao ajde da se upoznamo jel'te red je, eto ti je ova trepće okicama, češka listove i kao ono njemu : Haaaaay

Ja posle omutavio objašnjavajući da je ta brada zato što je ješa ( ne da sam se izvadio dasusereš) a ne ono što ona misli, nju zabole. Sva sreća morali da rano ležu jer su sutra rano imali prevoz

propas

P.S. zbog težine situacije odobrava se popust u iznosu od 2 piva

prihvatam
alselone alselone 19:47 05.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

Ти си на листи блогера које ја ценим.


Divan si Djuro. To me drzi ovako nocu kad sam sam i ne mogu da spavam.
docsumann docsumann 21:38 03.08.2016

koga je strah


nek se sklanja od ogledala, pošto se mrvi s krajeva ...a i ima nekiđavo kurac što im se uvukao. brijte se nad ulaštenim parketom,

angie01 angie01 22:47 03.08.2016

advokati i pitanja

Službeni glasnik advokata iz Masačusetsa (Massachusetts Bar Associattion) ( Lawyers Joutnal ), početkom ove godine objavio je dvadesetak autentičnih pitanja postavljenih svedocima tokom sudskih rasprava. Evo šta su pitali američki advokati.

1. "Kažite nam doktore, je li istina da kad čovek umre u snu, toga nije svestan do ujutru?"

2. "Vaš najmladji sin, dvadesetjednogodisnjak, koliko je on star?"

3. "Jeste li bili prisutni kada su vas fotografisali?"

4. "Da li ste bili sami ili nije bilo nikoga?"

5. "Da li ste vi ili vas mladji brat ubijeni u ratu?"

6. "Da li vas je ubio ?"

7. "Koliko su vozila bila udaljena u trenutku sudara?"

8. "Bili ste tamo dok niste otišli , je l' tako?"

9. "Koliko puta ste izvršavali samoubistvo?"

10. - Dakle beba je začeta 8. avgusta?
- Da.
- A šta ste vi radili u tom trenutku?

11. - Ona ima troje dece zar ne?
- Da.
- Koliko je dečaka ?
- Nijedan.
- A devojčica?

12. - Kazete da stepenice vode dole u podrum?
- Da.
- A, moze li se tim stepenicama popeti gore?

13. - Gospodine Slatery, bili ste na prilično dugom medenom mesecu, zar ne?
- Jeste, boravio sam u Evropi gospodine.
- A jeste li sa sobom poveli mladu?

14. - Kako se završio vas prvi brak?
- Smrću.
- A čijom smrću?

15. - Kako biste opisali tu osobu?
- Bila je srednjeg rasta, s bradom.
- Je li to bio muškarac ili žena?

16. - Doktore koliko ste obdukcija obavili na mrtvacima?
- Sve moje obdukcije obavljam na mrtvacima.

17. - Svi vaši odgovori moraju biti usmeni, razumete? U koju ste školu išli?
- Usmenu.


18. - Sećate li se koliko je bilo sati kada ste pregledali telo?
- Autopsija je započela oko pola devet ujutro.
- A gospodin Dennington je u to doba bio mrtav?
- Ne, sedeo je na obdukcionom stolu i čudio se zbog čega mu treba autopsija.

19. - Da li ste kvalifikovani da date uzorak mokrace.?
- Kvalifikovan sam od malih nogu.

20. - Doktore, pre nego što ste pristupili autopsiji, jeste li proverili puls?
- Ne.
- Jeste li proverili krvni pritisak?
- Ne.
- Jeste li proverili disanje?
- Ne.
- Dakle, moguće je da je pacijent jos bio živ kada ste otpočeli autopsiju.
- Nije moguće.
- Kako možete biti tako sigurni doktore?
- Zato što je njegov mozak bio u tegli s formalinom na mom stolu.
- Ali, zar nije moguće da je pacijent i pored toga ipak bio živ?
- Moguce je da je živ, i da se danas negde bavi advokaturom.



narcis narcis 23:02 03.08.2016

biseri nad biserima

- Kako možete biti tako sigurni doktore?
- Zato što je njegov mozak bio u tegli s formalinom na mom stolu.
- Ali, zar nije moguće da je pacijent i pored toga ipak bio živ?
- Moguce je da je živ, i da se danas negde bavi advokaturom.

- A gospodin Dennington je u to doba bio mrtav?
- Ne, sedeo je na obdukcionom stolu i čudio se zbog čega mu treba autopsija.

- Svi vaši odgovori moraju biti usmeni, razumete? U koju ste školu išli?
- Usmenu.

pametnjaković
- Doktore koliko ste obdukcija obavili na mrtvacima?
- Sve moje obdukcije obavljam na mrtvacima.

ecce-florian ecce-florian 23:23 03.08.2016

Re: biseri nad biserima

bajato bre angie, bajato
angie01 angie01 23:28 03.08.2016

Re: biseri nad biserima

al je neogranicenog veka trajanja.
zilikaka zilikaka 23:30 03.08.2016

Re: biseri nad biserima

ecce-florian
bajato bre angie, bajato

Ma pusti to, nego kaži ti nama ima li pravnog mehanizma da recimo omiljenog hrčka proglasiš jedinim naslednikom?
ecce-florian ecce-florian 23:43 03.08.2016

Re: biseri nad biserima

angie01
al je neogranicenog veka trajanja.

OK OK

evo džabe advokatski savet i to za UK: Trudna žena u Londonu može da urinira gde poželi (uključujući i policajčev šlem )

+ bonus




alselone alselone 23:46 03.08.2016

Re: koga je strah

brijte se nad ulaštenim parketom,


Znas sta je "brijanje na pipanje"?

Kad brijes vugla a zaboravis dodatno ogledalo, pa onda predjes jednom pa pipas zadnji deo lobanje, polako i nezno da osetis da li si preskocio neko mesto.
emsiemsi emsiemsi 05:20 04.08.2016

Re: koga je strah

docsumann

nek se sklanja od ogledala, pošto se mrvi s krajeva ...a i ima nekiđavo kurac što im se uvukao. brijte se nad ulaštenim parketom,


Да ли ти имаш неки специјалан софтвер за проналажење идиота(рија) на нету ?
docsumann docsumann 06:20 04.08.2016

Re: koga je strah

emsiemsi
docsumann

nek se sklanja od ogledala, pošto se mrvi s krajeva ...a i ima nekiđavo kurac što im se uvukao. brijte se nad ulaštenim parketom,


Да ли ти имаш неки специјалан софтвер за проналажење идиота(рија) на нету ?


pojma nemama, prilaze mi spontano, upravo ovako ...



al' to što ti ne znaš tko su Primus, c,c,c
kosta.babic kosta.babic 18:58 04.08.2016

Re: biseri nad biserima

zilikaka
ecce-florian
bajato bre angie, bajato

Ma pusti to, nego kaži ti nama ima li pravnog mehanizma da recimo omiljenog hrčka proglasiš jedinim naslednikom?

Recimo Džigija?
sasaminijature sasaminijature 05:21 04.08.2016

Moze li

Vasa kancelarija da uruci prosledi ili sta vec, kolezi Krsticu ove dve pesmicice?
Nesto nije u ljubavi spram mene
https://www.youtube.com/watch?v=EuOTEH1pLTo
https://www.youtube.com/watch?v=BdEAm9Jj8uQ
Veliko HVALA!
zilikaka zilikaka 07:58 04.08.2016

Re: Moze li

Hajde, ko je pri kompu da se učini čoveku.

Nego, ovaj blog je bio povod da obnovim sećanje na početak jednog blogoprijateljstva.

Davnih godina, dok je Bog hodo po zemlji a kolega Krkar bio bloger početnik, dobijem ja poziv da idem da svedočim u nekom krivičnom postupku u Kragujevac.
Priča bila davno poznata i ispričana, nego me se verovatno advokat odbrane (inače poznat u medijima kao branilac "finog sveta"), setio i povukao posle desetak godina od dogaďjaja.
Takav poziv ume prilično da zakomplikuje život, jer moraš da se odazoveš, a zapaliti za Kragujevac da bi napravio trošak i dangubu nije ni ni malo prijatno.

Naravno, odmah sam potegla sva moguća poznanstva sa ljudima iz struke, što advokatima što sudijama, da me nauče kako da to blesavo putovanje izbegnem, medjutim njihov stav je bio unison. Moras da se odazoveš. Nema veze koliko to tebi lično problema i troška pravi, i koliko je očigledno da je u pitanju nečiji pravni manevar, tvoja gradjanska dužnost je da dodješ.

E, ali setim se da je pomenuti kolega pričao svoje iskustvo, i kako je napravio neki cirkus sličnim povodom, te rešim da potražim savet i od njega.
Kolega me nauči da problemu treba pristupiti drugačije.
Uz svo poštovanje pravilnika i zakona, postoji i kvaka da se svedoku obezbedi službeni - policijski prevoz, i da treba stvar tako postaviti.
Sećam se njegove ključne rečenice "ne postoji ni jedan zakon po kojem ti moraš da umeš i možeš da sama stigneš do Kragujevca".
Još me nauči da pored prevoza tražim i pola dnevnice, unapred.
Naravno da sam ga poslušala i sastavila dopis kako me naučio, i naravno da su posle toga oni odustali.
...i tako je kolega pošteno zaradio prvu litru moje rakije, a ja stekla iskustvo da ni advokatima nije (uvek) verovati...

milisav68 milisav68 08:23 04.08.2016

Re: Moze li

zilikaka
Naravno da sam ga poslušala i sastavila dopis kako me naučio, i naravno da su posle toga oni odustali.

Pa daj nam sad kašičicu, kad si nam već dala govno.

Mislim, ako može ukratko ili bar one bitne delove.

Mene tako zvali par puta da idem po nekim sudovima daleko van mog mesta, da dam izjavu koju sam već dao lokalnoj policiji, a u pitanju su bile neke sitne krađe/provale (uslovno rečeno), gde sam ja bio oštećeni, i gde nisam tražio odštetu, a njih navatali za još brdo stvari pa objedinili otužnicu.
ecce-florian ecce-florian 09:02 04.08.2016

Re: Moze li

@sa sa ( a znaš ti robot kolo ?)
Vasa kancelarija da uruci prosledi ili sta vec, kolezi Krsticu ove dve pesmicice?


Moja ne, Niccolo zna zašto

@zili
uveke to tako biva . Ne kupiš nekom kao bez para haringu u kifli ( s lukom) već ga naučiš da peca ribu, a on za po godine otvori fabriku konzervi. Jbg

ps : milisavu da nisi dala džaba. usmeni pravni savet ti je po tarifi ( pazi kad sam morao da pogledam koliko :) ) 50 % od tarifnog broja a za krivicu ti je to po zaprećenoj kazni. + još ne mogu da te ganjam za nadripisarstvo jer nije pismeni, logično, zar ne


zilikaka zilikaka 09:51 04.08.2016

Re: Moze li

E, šta ti je iskustvo.
Eto, Cvetko mi našo način da unovčim i ovu sprdačinu.
Milisave, ti znaš šta ti je činiti...
milisav68 milisav68 11:34 04.08.2016

Re: Moze li

zilikaka
E, šta ti je iskustvo.
Eto, Cvetko mi našo način da unovčim i ovu sprdačinu.
Milisave, ti znaš šta ti je činiti...

Znači mora na drugi način u vidu ponude koja se ne odbija.

A neki nek se pripaze kad sedaju na motor.
sasaminijature sasaminijature 19:09 04.08.2016

Re: Moze li

ecce-florian
@sa sa ( a znaš ti robot kolo ?)



....ne znam,pucaj....
not2old2rock not2old2rock 10:15 04.08.2016

pitanjce

Može li jedan od suvlasnika nekretnine da otuđi svoj deo bez saglasnosti ostalih? Znam da kod prodaje zemlje postoji obaveza da se prvo ponudi prvom komšiji, da li i ovde važi taj princip? Hvala.
zilikaka zilikaka 10:32 04.08.2016

Re: pitanjce

not2old2rock
Može li jedan od suvlasnika nekretnine da otuđi svoj deo bez saglasnosti ostalih? Znam da kod prodaje zemlje postoji obaveza da se prvo ponudi prvom komšiji, da li i ovde važi taj princip? Hvala.

Samo hrabro napred, kolege!
Popustiće oni pod naletom blogozajednice.
zilikaka zilikaka 14:32 04.08.2016

Re: pitanjce

not2old2rock
Može li jedan od suvlasnika nekretnine da otuđi svoj deo bez saglasnosti ostalih? Znam da kod prodaje zemlje postoji obaveza da se prvo ponudi prvom komšiji, da li i ovde važi taj princip? Hvala.

I bre, što su se stisli.
Moje laičko mišljenje je da može svako sve da proda ako ima ko da to kupi.
Naime, ako si vlasnik idealnog dela, to može da bude nezgodno jer taj što kupuje verovatno ne može baš to i da koristi.
Ako je nekretnina fizički deljiva, onda prvo pokreneš proces podele. Ima to kako se stručno zove, al je suština ista. Dodje veštak i kaže kako da se deli srazmerno udelu u vlasništvu.
Onda ti svojim delom slobodno raspolažeš.
Ako nekretnina nije deljiva, onda pokrenes opet proces prodaje. Prednost imaju ostali suvlasnici, ali ako nece da to otkupe od tebe, prodaje se sve a pare dele.
Pri tome ti na razne tužbe, žalbe, takse, veštake i advokate ode toliko da imaš na kraju i pivo da popiješ,al moraju i oni od nečeg da žive.

Edit: Dakle, pokušaj da se dogovoriš sa ostalima. Kako god ti dogovor izgledao po tebe nepovoljno, budi sigurna da ćeš daleko gore proći ako te se dočepaju oni kojima je poso da to razreše.
not2old2rock not2old2rock 16:18 04.08.2016

Re: pitanjce

Moje laičko mišljenje



Ako sam dobro shvatio autora bloga profesionalac se ponudio da da poneki savet, a ti si tu kao onaj što nije ginekolog, al' može da pogleda ili grešim?

Inače, niko me nije bio po ušima da se služim pravničkom terminologijom, ali otuđiti je prodati kao i pokloniti, zar ne?
P.S. Nekretnina je nedeljiva
zilikaka zilikaka 17:17 04.08.2016

Re: pitanjce

Sve si u pravu. Jedino što ovde imamo malu pravnu zaMrzlamu, jer baš nije najjasnije ko je autor bloga.

EDIT:...a i ono da se baš ponudio...
ecce-florian ecce-florian 17:42 04.08.2016

Re: pitanjce

Ako sam dobro shvatio autora bloga profesionalac se ponudio da da poneki savet, a ti si tu kao onaj što nije ginekolog, al' može da pogleda ili grešim?


U sridu.

E u sledećem životu biću ( što bi rek'o jedan koleza) ginekolog. Pa samo čekam dok sedim za šankom da mi priđe stranka i da kaže,: "Jao doktore pa baš dobro da sam vas srela. Dal bi mogli samo minut da pogledate." A ceo šank odma naručuje novu turu ( normalno s gazdom dogovori procenat)
niccolo niccolo 11:05 04.08.2016

100

ecce-florian ecce-florian 11:33 04.08.2016

Re: 100

100 a
narcis narcis 11:35 04.08.2016

Re: 100

100c
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 04.08.2016

pitanje

Ako komšijino drvo prerasta u tvoje dvorište, i/ili koren mu zalazi u tvoje dvorište pa podiže ploče, lomi temelje, zapušava kanalizacione cevi ili istresa kod tebe svoje lišće i druga sranja:

a) da li je komšija dužan da učini nešto po tom pitanju ili da plati eventualno nastalu štetu?
b) ako mu odsečeš granu na tom drvetu koja je na tvom posedu, i/ili mu otfikariš koren koji je zašao kod tebe, pa drvo, nedajbože, rikne, da li moraš da plaćaš tako nanetu štetu komšiji?


(Pitam za druga )
princi princi 16:57 04.08.2016

Re: pitanje

srdjan.pajic
Ako komšijino drvo prerasta u tvoje dvorište, i/ili koren mu zalazi u tvoje dvorište pa podiže ploče, lomi temelje, zapušava kanalizacione cevi ili istresa kod tebe svoje lišće i druga sranja:

a) da li je komšija dužan da učini nešto po tom pitanju ili da plati eventualno nastalu štetu?
b) ako mu odsečeš granu na tom drvetu koja je na tvom posedu, i/ili mu otfikariš koren koji je zašao kod tebe, pa drvo, nedajbože, rikne, da li moraš da plaćaš tako nanetu štetu komšiji?


(Pitam za druga )

Naravno a). Pogledaj imate li neki party wall act, ili tako nešto. Ti si owner svega nad i ispod tvoje kuće, i sve što zadire u taj prostor je violation tvog propertyja. Na primer, ako bi koristio ankere za basement, i ti ankeri bi išli u tvoje zemljište, morao bi prvo tebe da pita za dopuštenje.
princi princi 16:59 04.08.2016

Re: pitanje

Možeš čak da claimuješ opravku za kuću ako imaš neke naprsline na kući. Tu ima cela priča kako ti korenje isušuje zemljište, povećava sukciju, seljački sušenje tla, izaziva sleganje tla i pomeranje temelja. Možda će ti trebati neki expert, ali ne bi trebalo da bude problema. Mogao bi da ga odereš (ne od one stvari, pogotovu ako je crnja).
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:13 04.08.2016

Re: pitanje

princi
srdjan.pajic
Ako komšijino drvo prerasta u tvoje dvorište, i/ili koren mu zalazi u tvoje dvorište pa podiže ploče, lomi temelje, zapušava kanalizacione cevi ili istresa kod tebe svoje lišće i druga sranja:

a) da li je komšija dužan da učini nešto po tom pitanju ili da plati eventualno nastalu štetu?
b) ako mu odsečeš granu na tom drvetu koja je na tvom posedu, i/ili mu otfikariš koren koji je zašao kod tebe, pa drvo, nedajbože, rikne, da li moraš da plaćaš tako nanetu štetu komšiji?


(Pitam za druga )

Naravno a). Pogledaj imate li neki party wall act, ili tako nešto. Ti si owner svega nad i ispod tvoje kuće, i sve što zadire u taj prostor je violation tvog propertyja. Na primer, ako bi koristio ankere za basement, i ti ankeri bi išli u tvoje zemljište, morao bi prvo tebe da pita za dopuštenje.


E idem sad da mu **bem i drvo i ankere!

Zezam se, pazi kad su tu stvari zapravo komplikovanije. Ovo što kažeš je tačno, čak za ove ankere mora da ima dozvolu od inspekcije, koja bi odma tu intervenisala (zato verovatno ovaj ne bi ni zvao inspekciju, nego bi pod okriljem noći i u privatnosti svog poseda izankerisao u moje dvorište). Ali ovo pod b) je dosta škakljivo, ja koliko sam proučavao zakon, imam pravo na seču, ali nemam pravo da mu sjebem drvo, ni namerno ni slučajno, nema razlike. A da vidiš listu damages zbog kojih može da te tera na sud ako mu skenjaš drvo, dobro bi se zamislio da li ti se više isplati da ga ne diraš, jebo temelje, jebo cevi...

Međutim, ima tu druga stvar, ako je drvo nekakav nuisance, na primer sere ti dudinje po dvorištu, pa dolaze divlje svinje da se hrane, ili ispušta semenke koje izazivaju alergijsku reakciju, tu je onda nekakva siva zona, mada uglavnom je vlasnik drveta zaštićen kao beli medved, jer je drvo njegovo, i koliko sam uspeo da pronađem, samo na jednom mestu, u nekom indijanskom rezervatu u Viskonsinu ili Minesoti je napravljen presedan, kad su gradske (rezervatske) vlasti proglasile drvo za nuisance i naredile vlasniku seču. To je sada na putu za Supreme Court, koliko znam (ono, Gvantanamo, Gay prava za usvajanje dece, Legalizacija svih opijata i prostitucije, i drvo kod Bila Majera u Viskonsinu).
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:16 04.08.2016

Re: pitanje

(ne od one stvari, pogotovu ako je crnja).


Nije, čovek je japanac, možda neki bukake da padne (jebote, saću morati čarliju i to da objašnjavam), a i ne živi ovde. Doduše, tetka koja radi u agenciji koja ga zastupa zvuči kao neki dobar kuguar, ili MILFača uz malo sreće, možda bi tu moglo nešto da se organizuje.
princi princi 17:20 04.08.2016

Re: pitanje

A da vidiš listu damages zbog kojih može da te tera na sud ako mu skenjaš drvo, dobro bi se zamislio da li ti se više isplati da ga ne diraš, jebo temelje, jebo cevi...

Hmmm, da. Mislim da bi se i u Engleskoj grčio oko drveta. Drveće je zaštićenije od ljudi. Pitanje je, čak, i da li on sme da ga poseče. Ali ako demonstriraš da ti drvo nanosi štetu, onda će verovatno doći neke zelene beretke da vam- obojici premeste kuće niz ulicu.
zilikaka zilikaka 17:23 04.08.2016

Re: pitanje

princi
Možeš čak da claimuješ opravku za kuću ako imaš neke naprsline na kući. Tu ima cela priča kako ti korenje isušuje zemljište, povećava sukciju, seljački sušenje tla, izaziva sleganje tla i pomeranje temelja. Možda će ti trebati neki expert, ali ne bi trebalo da bude problema. Mogao bi da ga odereš (ne od one stvari, pogotovu ako je crnja).


E, stvarno, el tamo važi da si vlasnik svega ispod do skroz?
Ovde mislim da je do 1m dubine, pa nema goreg neg kad ti nadju naftu na tvojoj zemlji.
...i gde je to tamo?
princi princi 17:23 04.08.2016

Re: pitanje

Zato ja volim onu našu Srbijicu: digne se nekom kurac da iseče hiljadugodišnji hrast, ili platane, štakoikurac, pošalje radnu brigadu i sve preoru, počiste, kao da nikad ništa nije bilo. Inače smo bili 500 godina pod Turcima, ko zna kakve sve boleštine imaju u tom hrastu. For all we know, hrast je možda i balija.
princi princi 17:25 04.08.2016

Re: pitanje

zilikaka
princi
Možeš čak da claimuješ opravku za kuću ako imaš neke naprsline na kući. Tu ima cela priča kako ti korenje isušuje zemljište, povećava sukciju, seljački sušenje tla, izaziva sleganje tla i pomeranje temelja. Možda će ti trebati neki expert, ali ne bi trebalo da bude problema. Mogao bi da ga odereš (ne od one stvari, pogotovu ako je crnja).


E, stvarno, el tamo važi da si vlasnik svega ispod do skroz?
Ovde mislim da je do 1m dubine, pa nema goreg neg kad ti nadju naftu na tvojoj zemlji.
...i gde je to tamo?

Da, bre, skroz nenarodno. Pa svugde gde imaš freehold nad zemljištem u anglosaksonskom svetu: US, Engleska, Kanada, Australija... verovatno i Južna Afrika.
princi princi 17:28 04.08.2016

Re: pitanje

U Srbiji je do skora, sva zemlja bila u vlasništvu države, a vlasnik nekretnine je, u stvari, bio korisnik zemljišta (kao leasor). To je bio, jelte, mehanizam da zaštitimo svetu srpsku zemlju od balista i šiptarskih separatista. Mehanizam je, očigledno, super funkcionisao.
nikvet pn nikvet pn 17:39 04.08.2016

Re: pitanje


Их, па то и није неко правно питање код вас на Дивљем Западу. Боље да се распиташ који калибар то најбоље решава.
princi princi 17:47 04.08.2016

Re: pitanje

nikvet pn

Их, па то и није неко правно питање код вас на Дивљем Западу. Боље да се распиташ који калибар то најбоље решава.

:)))))))))))), ne, Pajić bi to sve nun čakama ako može da se reši. Peace, love and understanding.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:16 04.08.2016

Re: pitanje

zilikaka
princi
Možeš čak da claimuješ opravku za kuću ako imaš neke naprsline na kući. Tu ima cela priča kako ti korenje isušuje zemljište, povećava sukciju, seljački sušenje tla, izaziva sleganje tla i pomeranje temelja. Možda će ti trebati neki expert, ali ne bi trebalo da bude problema. Mogao bi da ga odereš (ne od one stvari, pogotovu ako je crnja).


E, stvarno, el tamo važi da si vlasnik svega ispod do skroz?
Ovde mislim da je do 1m dubine, pa nema goreg neg kad ti nadju naftu na tvojoj zemlji.
...i gde je to tamo?


Da, da, samo ja mislim da se kod nas to ne završava na 1m dubine, nego kroz celu zemljinu kuglu, znači do Sirije i Iraka, ili Sibira ako se skreneo malo u šreh, zbog lošijih karata, tako da je nafta koja leži tamo, prirodno, naša!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:24 04.08.2016

Re: pitanje

Drvo koje je pravilo uzas i katastrofu nekome u Severnom Londonu, of Holovej roUd, dakle korenje i dizanje plocnika i ne znam dalje detalje, zaboravila sam, bilo je zaustavljeno na sledeci nacin.

Pozvani su izvesni iz opstine, neka komisija, pa su se gubili tu par dana, premeravali, vrv glasno izgovarali Health and Safety mantre i na kraju je drvo, koliko se secam(99%) ipak poseceno.Jer bas je pravilo belaja.

Ali to je bilo drvo ispred kuce.

Mozda ako je drvo zasadio taj dzapaniz, on sme da ga isece. A ako nece, zaliti se opstini, kansilu.

A ako je drvo oduvek tu, onda je to beli medved sa plodovima i liscem. Ali ugrozava!


Ovo su sve moje pretoistavke, neobavezna caskanja, takozvani smol tok, i eto jedno iskustvo.

Ali nista bez H and S.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:29 04.08.2016

Re: pitanje

nikvet pn

Их, па то и није неко правно питање код вас на Дивљем Западу. Боље да се распиташ који калибар то најбоље решава.


Nije tu bitna veličina, nego tehnika, i ko brže poteže!

princi princi 19:45 04.08.2016

Re: pitanje

Nije tu bitna veličina, nego tehnika, i ko brže

Sine, s tim pričama možeš skroz da zaboraviš na tu RE agenticu. Nije ni čudo što komunicirate samo telefonom. Ona, bre, kad čuje akcenat očekuje nekog zdravog i sirovog kamiondžiju, a ne romantičnog leptirića sa lemilicom koji insistira na tehnici i stalno bi nešto da filozofira. Zovi, brate, MCja, rešiće ti problem s drvetom očas posla.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:02 04.08.2016

Re: pitanje

princi
Nije tu bitna veličina, nego tehnika, i ko brže

Sine, s tim pričama možeš skroz da zaboraviš na tu RE agenticu. Nije ni čudo što komunicirate samo telefonom. Ona, bre, kad čuje akcenat očekuje nekog zdravog i sirovog kamiondžiju, a ne romantičnog leptirića sa lemilicom koji insistira na tehnici i stalno bi nešto da filozofira. Zovi, brate, MCja, rešiće ti problem s drvetom očas posla.


Ja na to mogu samo da joj kažem: ko bira - masturbira! Mada, nije ti loša ova rent-a-čarli ideja, da odradi tetku umesto mene, a zauzvrat dobije drva za ogrev.
princi princi 20:14 04.08.2016

Re: pitanje

Samo što će se tetka navaditi, pa ćeš morati da prodaješ kuću.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:19 04.08.2016

Re: pitanje

U potpunom sam shoku, ja sam mislila da je principe po sopstvenim recima, Bog seksa, car nacitanosti i sveznanja, genije takoreci, cime valjda mene oslovi, (ostade nerqzjasnjeno tamo kod Krkoslava), kad on salje drugog za ovakvu rabotu.

TrAs!

Sa trona( na kojeg se samopope), evo ga pada...kao..klada.

princi princi 20:46 04.08.2016

Re: pitanje

Eh, kako bi super bilo kad bi me neka budalčina na ovom blogu zaobišla, onako, malo za promenu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:48 04.08.2016

Re: pitanje

princi
Eh, kako bi super bilo kad bi me neka budalčina na ovom blogu zaobišla, onako, malo za promenu.


Možda bi i tebi čarli mogao da pomogne.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:50 04.08.2016

Re: pitanje

srdjan.pajic
princi
Eh, kako bi super bilo kad bi me neka budalčina na ovom blogu zaobišla, onako, malo za promenu.


Možda bi i tebi čarli mogao da pomogne.



Mozda ipak prvo tebi, slihtaro bedna.
emsiemsi emsiemsi 20:50 04.08.2016

Re: pitanje

srdjan.pajic
(ne od one stvari, pogotovu ako je crnja).


Nije, čovek je japanac, možda neki bukake da padne (jebote, saću morati čarliju i to da objašnjavam), a i ne živi ovde. Doduše, tetka koja radi u agenciji koja ga zastupa zvuči kao neki dobar kuguar, ili MILFača uz malo sreće, možda bi tu moglo nešto da se organizuje.

Молим мало детаљније !
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:52 04.08.2016

Re: pitanje

princi
Eh, kako bi super bilo kad bi me neka budalčina na ovom blogu zaobišla, onako, malo za promenu.



Zanimljivo da isto pomislih kad si mi se prvi put obratio.

Mada tako mi se obicno obrate blogovske zenturace.

Mozda si i ti jedna od njih, nije moja sfera interesovanja....
emsiemsi emsiemsi 20:56 04.08.2016

Re: pitanje

srdjan.pajic
princi
Nije tu bitna veličina, nego tehnika, i ko brže

Sine, s tim pričama možeš skroz da zaboraviš na tu RE agenticu. Nije ni čudo što komunicirate samo telefonom. Ona, bre, kad čuje akcenat očekuje nekog zdravog i sirovog kamiondžiju, a ne romantičnog leptirića sa lemilicom koji insistira na tehnici i stalno bi nešto da filozofira. Zovi, brate, MCja, rešiće ti problem s drvetom očas posla.


Ja na to mogu samo da joj kažem: ko bira - masturbira! Mada, nije ti loša ova rent-a-čarli ideja, da odradi tetku umesto mene, a zauzvrat dobije drva za ogrev.

Само да истакнем болдовано !
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:15 04.08.2016

Re: pitanje

jednarecfonmoi
srdjan.pajic
princi
Eh, kako bi super bilo kad bi me neka budalčina na ovom blogu zaobišla, onako, malo za promenu.


Možda bi i tebi čarli mogao da pomogne.



Mozda ipak prvo tebi, slihtaro bedna.



Zezam se, bre, ne moj da se ljutiš ko neka tinejdžerka, mislim, sama si se namestila sa ovim "seks iz očiju" komentarom. Ali ok, sad vidim da vas dvoje imate nekih neraščišćenih računa, neuzvraćene ljubavi, šta li je, odo ja da pričam sa čarlijem.
Atomski mrav Atomski mrav 21:22 04.08.2016

Re: pitanje

i sve što zadire u taj prostor je violation tvog propertyja.

'Nači, sačmaru u šake i ožeži po drvetu!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:29 04.08.2016

Re: pitanje

srdjan.pajic
jednarecfonmoi
srdjan.pajic
princi
Eh, kako bi super bilo kad bi me neka budalčina na ovom blogu zaobišla, onako, malo za promenu.


Možda bi i tebi čarli mogao da pomogne.



Mozda ipak prvo tebi, slihtaro bedna.



Zezam se, bre, ne moj da se ljutiš ko neka tinejdžerka, mislim, sama si se namestila sa ovim "seks iz očiju" komentarom. Ali ok, sad vidim da vas dvoje imate nekih neraščišćenih računa, neuzvraćene ljubavi, šta li je, odo ja da pričam sa čarlijem.



Doooobro, no frx.

Za nauk, kad se svoje gadjaju kamenjem, nemoj da stanes izmedju, narocito da podrzis jednu stranu.
Pogotovo pogresnu ^^

Neuzvracene ljubavi ovde nisu ni u zamisli, samo mali bumerang na kratko i nedolicno (ha!)obracanje meni na blogu baj Krkoslav.
Pa mi sad doslo da odgovorim, mogla sam i da zaboravim...eto, slucajno, nisam.

Sve to ide u rok sluzbe.
alselone alselone 03:44 05.08.2016

Re: pitanje

Je l' to znaci da ako bi nasao neko mineralno cudo ili naftu ispod svoje kuce, to je zapravo tvoja ruda i tvoja nafta i uz neke dozvole mozes da kopas? Mislim da je kod nas, kako kaze Zili, do 1 metar, pa je sva nafta recimo u Vojvodini vlasnistvo NIS-a.
zilikaka zilikaka 07:13 05.08.2016

Re: pitanje

alselone
Je l' to znaci da ako bi nasao neko mineralno cudo ili naftu ispod svoje kuce, to je zapravo tvoja ruda i tvoja nafta i uz neke dozvole mozes da kopas? Mislim da je kod nas, kako kaze Zili, do 1 metar, pa je sva nafta recimo u Vojvodini vlasnistvo NIS-a.

Nije NIS nego država vlasnik.
Onaj ko eksploatiše plaća naftnu rentu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:06 05.08.2016

Re: pitanje

alselone
Je l' to znaci da ako bi nasao neko mineralno cudo ili naftu ispod svoje kuce, to je zapravo tvoja ruda i tvoja nafta i uz neke dozvole mozes da kopas? Mislim da je kod nas, kako kaze Zili, do 1 metar, pa je sva nafta recimo u Vojvodini vlasnistvo NIS-a.


Pretpostavljam da pitaš ozbiljno, pa da ti odgovorim tako - to potpada pod mineral rights, pa za njih platiš kad kupuješ kuću i imanje koje joj pripada. Platiš onom koji ti prodaje kuću, ako je on vlasnih mineral rights, razume se. A ako nemaš mineral rights, ali otkriješ naftu, ili neku rudu, to onda ne pripada tebi, nego državi, to jest opštini, gradu, ili već gde si. I ako oni hoće to da eksploatišu, imaju na to pravo. Mogu čak i da te presele, uz nadoknadu, ako ta eksploatacija to zahteva, ali to se jako retko dešava. A ako imaš mineral rights, možeš da radiš sa time šta hoćeš, mada u 99% slučajeva se to svodi da uz nadoknadu ustupiš ta prava nekoj kompaniji koja se bavi ekspooatacijom. Pa ti oni onda plaćaju neku godišnju (prilično mizernu) rentu.

Slično je i sa water rights, ovde ako imaš bunar ili neki potok preko tvog imanja, ne možeš tek tako da zabodeš cevku i pumpu i kreneš da zalivaš baštu ili puniš bazen. Nego moraš da kupiš water rights za to (koja se isto tako prodaju zajedno sa imanjem, kao i mineral rights). A u sušnim godinama ti i to ograniče, čak i ako je bunar na tvom posedu, i imaš water righs, propišu koliko vode smeš da povučeš iz aquifer-a, da bi i drugi na tom aquiferu mogli da imaju dovoljno vode za sebe.

EDIT: A ako imaš na primer deo puta, saobraćajnog, koji u celini prolazi preko tvog imanja, onda na tom delu puta možeš da probijaš brzinski zemaljski rekord ako hoćeš, murija ne može da ti piše kaznu, jer je to na tvom imanju. Mislim da je to čak neko i probao, uspešno, sem ako nije u pitanju ubana legenda.

A druga zanimljiva situacija je kod nekih mojih prijatelja, oni nasred svog imanja imaju deo šume koji pripada federalnim vlastima (US Forest Service). Ne zna se kako je do toga došlo, verovatno tokom mnogo godna kupoprodaje, menajnja vlasništva, grešaka u katastru, trt mrt, uglavnom ljudi imaju parče federelane šume u svojoj šumi. I tome država nema nikakav pristup, sem ako ne plati vlasnicima da preko njihovog imanja prolazi. A sa druge strane, vlasnici nemaju pravo da u tom delu ništa seku ili grade. Što ovi naravno mogu uvek urade (da iseku drvo za loženje), jer kako će država to da ustanovi, kad nema pristup tom parčetu, sem eventualno iz vazduha, pri čemu se radi o par hektara šume usred, ono par stotina kvadratnih milja iste takve šumetine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana