Sport

Najgora Olimpijada

NNN RSS / 10.08.2016. u 10:58
Ovo je najgora Olimpijada!
profimedia-0296447194-620x350.jpg 
Kad kažem Olimpijada, mislim na Olimpijske igre, letnje, naravno. 
Ovo parafraziram mog malog sina kad kaže "ovo mi je najgori dan!"
- Što?
- Prvo sam zaboravio autić u vrtiću, nema više sladoleda od jagode, a sad mi se još i ti smeješ!
Danima sam bio u euforiji, ali je mi krenulo naopako još pre početka, kada je stariji klinac razbio TV... Onda su počele OI... strelci ispustili nekoliko finala baš nesrećno, Novak je ispao na početku, iako je ovu titulu najviše želeo, vaterpolisti još nisu zabeležili pobedu, a ide dotle da se čak veslačima prevrnuo čamac! 
A tek što sportisti imaju "podršku" državnog vrha! Tu ne mislim toliko na precednika koji prosto zrači srećom i optimizmom, ali više kao neka crna rupa, da ne kažem grob, više mislim na one prejadne preporuke ministarstva (da ne kažem) sporta: "ako vidite Šiptara, bež'te s postolja!" (nema veze što ste ceo život posvetii tome da dođete dotle i što je naša Vlada potpisala sporazum da neće da sprečava da, između ostalog, Kosovo bude član MOK-a i samim tim dođe na igre). 
i tako...
inače, velika razočarenja dolaze iz (neispunjenih) velikih očekivanja, a kada neko kaže npr. Novak sigurno osvaja, onda time potcenjuje njegove protivnike, a to onda znači i sport kojim se on bavi, a samim tim i njega samog!
...ali kao u svim onim sastavima iz srpskog, treba da se nazire neko svetlo na kraju tunela (tu ne mislim nikako na onaj maraton od juče u skupštini) .
Mi idalje više-manje imamo još aduta u igri, ako izuzmemo Novaka, kome je svakako najteže zbog rezultata i koji je po prikazanom poslednjih godina s pravom polagao nade u zlato, ostali su još tu.
Još uvek imamo strelce, po dvoje u još 4 discipline, 
Vaterpolisti su i dalje favoriti, a videli smo koliko je grupa do sad izjednačena, 
Košarkaši mogu bolje, nadamo se sličnim scenarijima kao SP 2002 ili 2014. kada smo slabije krenuli, ali kada dođe eliminaciona faza, onda se pravi razlika između muškaraca i dečaka :D
Košarkašice su ispustile dve utakmice i treba im još mnogo da zaliče na ekipu koja je postala prvak Evrope, ali bar ima rezerve.
Odbojkašice su dobro krenule, ali sada slede jači protivnici, međutim one nekako deluju srećno, to mi za sad dovoljno :)
Ateltika, kajakaši(ce), tekvondo, rvanje još nisu krenuli, tako da još uvek ima realne nade da možemo do neke medalje, a u svakom slučaju važno je učestvovati!



Komentari (519)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 16:15 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

Djoković u svojoj bogatoj karijeri za Srbiju nije skoro uradio ništa

Zaista ne razumem ovaj narativ. Otkud ta ideja da baš sportisti treba da urade nešto za svoju zemlju? Što recimo ne bismo očekivali od advokata da urade nešto za Srbiju? Ili od lekara, prosvetnih radnika, programera itd.? I kako se uopšte manifestuje to "rađenje nečega za svoju zemlju"?
narcis narcis 16:17 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

[quote=martin_krpan

Nek ide život.

tkrpane da te nešto pitam , el bi ti plaćao 40 i nešto posto porez ovoj državi, mislim dal bi io tolko blesav.

slučajno sam čuo koliko treba da plaćaju porez , pa dal je neko blesav da plaća skoro 50% državi koja nije ničim zaslužna za uspeh tih ljudi.
zašto bi bilo ko ko zarađuje iznad 100 000 € plaćao i imao pravo na socijalno, zdravstveno i penziono?
u kapitalističkim zemljama evrope postoji gornja granica zarade iznad koje više nemaš pravo na socijalnu zaštitu.
još sedamdesetih g. prošloga veka sam saznao da u olandiji ko zarađuje preko 100 K guldena nema pravo na nikakve socijalne ustupkeveć mora sve da plaća.

dokle ćemo mi da buržujima servisiramo socijalne usluge .
plaćaj 10% poreza li zato ima da plaćaš sobu u bolnici cele godine da ako ti zatreba imaš gde da legneš, tako je to u kapitalizmu.
alselone alselone 16:18 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

ovaj narativ

mislis diskurs?
narcis narcis 16:33 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

niccolo
Djoković u svojoj bogatoj karijeri za Srbiju nije skoro uradio ništa

Zaista ne razumem ovaj narativ. Otkud ta ideja da baš sportisti treba da urade nešto za svoju zemlju? Što recimo ne bismo očekivali od advokata da urade nešto za Srbiju? Ili od lekara, prosvetnih radnika, programera itd.? I kako se uopšte manifestuje to "rađenje nečega za svoju zemlju"?

to su repovi komunističke svesti koji se vuku u glavama naših "libertarijanaca"
martin_krpan martin_krpan 16:53 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

niccolo
Djoković u svojoj bogatoj karijeri za Srbiju nije skoro uradio ništa

Zaista ne razumem ovaj narativ. Otkud ta ideja da baš sportisti treba da urade nešto za svoju zemlju? Što recimo ne bismo očekivali od advokata da urade nešto za Srbiju? Ili od lekara, prosvetnih radnika, programera itd.? I kako se uopšte manifestuje to "rađenje nečega za svoju zemlju"?


Kakav narativ!

Advokati: Sat je 200€ i to prepaid. Uplati 500€ pa počinjemo priču. Nema patriotizma, nema uvijanja,... radi se o samoživim bloodsuckerzima koji to i ne kriju. Nema problema, sve je jasno.

Lekari: Slično kao i advokati samo su dosta gluplji i ližu dupe za "simpozijum" u nekom hostelu u Istanbulu. Ne skidaju one glupe akreditacije kada hodaju gradom.

Prosvetni radnici: Majku u kolicima bi prodali za polovnu bundu od nerca.

Đoković. Otkud ideja?

1) Javna ličnost. Kao javna ličnost gubiš atribute "običnog smrtnika" i onda bivaš objekat za kritike raznih psihopata, kao što sam između ostalog i ja. To je valjda svima jasno. Nije isto kada random Neđo iz Malošišta krije ljubavnicu i tajno se ženi, i kada to radi prvi čovjek države - radikal Vučić.

2) Đoković je svojevoljno pao u taj kvazi patriotski zanos dizajući tri prsta, davajući izjave o NATO bombardovanju,... stavljajući lažni melem na rane ljudi koji novca za kečeve nemaju.

3) Ne pitaj što država može učiniti za tebe, već što ti možeš učiniti za nju, Kennedy. Ako serendaš o patriotizmu, nema onda šta je Srbija meni dala. Onda se bezuslovno voli i daje, što sa Đokovićem i debelim stričevima iz Family Sporta, nikako slučaj nije.

4) Family sport. Jbt, ovi ne da Srbiji ne daju, već otimaju. Naravno, patriot boysi odmah kao pijavčice skaču i piju krv ustašama.

Promocija čišćenja Srbije na teniskom turniru Srbija open u 2009. i 2010. godini, koštala je poreske obveznike tačno 47.081.610 dinara, što je u trenutku isplate iznosilo oko 475.798 evra.






martin_krpan martin_krpan 16:54 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

plaćaj 10% poreza li zato ima da plaćaš sobu u bolnici cele godine da ako ti zatreba imaš gde da legneš, tako je to u kapitalizmu.


U Bosni je 10% porez na profit, a država plaća mjesto u bolnici.
niccolo niccolo 16:56 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

alselone
ovaj narativ

mislis diskurs?

Aha
martin_krpan martin_krpan 17:00 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

to su repovi komunističke svesti koji se vuku u glavama naših "libertarijanaca"




E jbg. avatar te otkriva gdje si bio 23. i 24. septembra 1987.

narcis narcis 17:32 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

martin_krpan
to su repovi komunističke svesti koji se vuku u glavama naših "libertarijanaca"




E jbg. avatar te otkriva gdje si bio 23. i 24. septembra 1987.


gde sam bio? aj kaži ja neznam, ne mogu da se setim, ti dani mi ništa ne znače u životu.
a bolime qrac za bosnu kolko ko plaća, obavesti se kolikoi je ukupan porez i doprinos koji djoković treba da plati , ja ti kažem više od 40%. to samo budala može da plati.
martin_krpan martin_krpan 17:47 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

ja ti kažem više od 40%. to samo budala može da plati.




Ma slažem se. Meni je lično Đoković simpatičan i jedan je od najboljih tenisera ikada, u to barem nema sumnje. Ali su generalno i ovaj blog i ovi komentari jedan test, kako je tanka kritička masa u Srbiji što se nacionalnog tima tiče. Ona saga sa onim Marijanovićem je prava slika i prilika laži, mimikrije, glume i pokvarenosti kada se o tzv. nacionalnom timu radi. Đoković tu nije izuzet.

Učešće u reprezentaciji Srbije sam uvek doživljavao kao veliku čast i privilegiju. Igranje u dresu sa državnim grbom kod mene je uvek izazivalo posebne emocije. Moja želja da igram za reprezentaciju nikada nije bila sporna, a tako je i sada. Želim da igram za Srbiju na Olimpijskim igrama, to je jedan od mojih snova i voleo bih da to svima bude jasno. Međutim, okolnosti su takve da ugovor u NBA ne mogu da potpišem pre 6. jula i dok ne rešim svoj status nisam u mogućnosti da se stavim na raspolaganje selektoru Đorđeviću", izjavio je Marjanović.

Prema njegovim rečima, sve pre toga je ogroman rizik, pogotovo posle onoga što se desilo prošlog leta kada je zbog povrede stopala morao da prekine pripreme reprezentacije i otputuje u Ameriku.
LINK

Nema međutim, nema kalukulacija, nema "samo da završim",... kada se o reprezentaciji radi. Ili kažeš kao niccolovi advokati: Jebe mi se za sve, branim i ubice i silovatelje i fašiste za tarifu,... ili kažeš: Jebe mi se za profit i ugovore, umirem za Srbiju makar u kolicima završio.

Ovo što je uradio Bobi i Đoković što je radio sa Davis Cup-om se zove dupli moral ili dupli standard, a to je najgore od najgoreg.

AlexDunja AlexDunja 17:47 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija


Đoković. Otkud ideja?

da ne citiram sve i smaram blogere...

e, martine,
ako nisi baš toliko zapičen kao duci i ne smatraš da je profi sport
najžešći alat za zaglupljivanje masa i socijalnu retardaciju,
uništenje sveta i štasvene,
onda bih moglada ti kažem da je time što je već neko vreme najbolji teniser na planeti, a po mnogima i najbolji sportista, novak
učinio za srbiju što niko pre njega nije ni na jednom društvenom polju.
od novaka dosta.

to što su otac i stric muljali sa političarima (ako jesu)
ama baš nikakve veze sa novakovim sportskim uspesima nema, političari muljaju sa svima koji im se nameste i gde im je zgodno.

novakov uspeh je ogroman i samo njegovim radom zaslužen,
to što to promoviše srbiju je logična posledica koja daleko nadilazi
sve što je srbija učinila za novaka u sportskom smislu.

za femili sport stvarno ne znam, i iskreno, nije me briga.
ni otac ni stric nisu teniseri.
NNN NNN 18:12 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

dizajući
dižući
davajući
dajući

a logika Novak = otac, stric je najblaže rečeno jadna


narcis narcis 18:27 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

Ovo što je uradio Bobi i Đoković što je radio sa Davis Cup-om se zove dupli moral ili dupli standard, a to je najgore od najgoreg.

bilo bi dobro da malo odpratiš kad i kako nastupaju teniseri drugih zemalja na devis cupu.
ništa nisu zastupljeniji tuđi prvaci više od naših.
i ne znam šta ustvari zameraš đokoviću, on jednostavno nije mogo da pobedi delpotra, porta, protra kako god. nije mogo i šta je tu čudno, zamor materijala, nije bre on robot. a misliti da mu nije stalo da dobije i olimpijadu je na nivou budale.
plaćati porez u banana državi je glupost i novak i svi oni koji ne plaćaju su upravu.
poreska politika koja se sprovoi ovde je politika po kojoj sirotinja finansira državu a bogataši se koriste onim što treba da koristi sirotinja.
bogataši imaju svu socijalnu sigurnost besplatno jer im mi sirotinja plaćamo kroz porez .
tebi je možda normalno da država plaća krevet i bolnicu buržuju oji zarađuje više od 100 K € godišnje , ali to u kapitalizmu nije normalno.
buržoazija nema nikakva socijalna prava, ona ima pare da plati, socijalna prava su za radničku i bedničku klasu.
novak i ostali ne spadaju u radničku i bedničku klasu tako da nema šta država da mu uzima za pemziju ili zdravstvenu zaštitu, on mora sam to da plaća, nači samo 10% porez na primanja i ćao.
martin_krpan martin_krpan 18:42 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

NNN

a logika Novak = otac, stric je najblaže rečeno jadna




Ma da, to je bez veze. Drugi je kontekst totalno, ali nema veze. Sorry malo sam ti "zatrovao" blog. Podsjeti me principeza na Ducija i krenuo sam salvu komentara. Generalno: U slobodnom društvu nema svetih krava, nema tog autoriteta koji se ne smije staviti na svijetlo.

Izvini za trolovanje.

blogovatelj blogovatelj 21:04 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

Srce bi mi puklo od pomisli, da Anči mora da kenja u raku.


Nekad mi se tvoji komentari i dopadaju.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:07 10.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

martin_krpan

Ma da, to je bez veze. Drugi je kontekst totalno, ali nema veze. Sorry malo sam ti "zatrovao" blog. Podsjeti me principeza na Ducija i krenuo sam salvu komentara. Generalno: U slobodnom društvu nema svetih krava, nema tog autoriteta koji se ne smije staviti na svijetlo.

Izvini za trolovanje.

Дуци поставља нека важна питања (мада током интервјуа улази у разумљиву љутњу). Што се тиче Олимпијаде, (1) да ли Олимпијада има смисла у овом тренутку и у Бразилу, и (2) чему уопште служе олимпијска такмичења.
svarog svarog 08:29 11.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

martin_krpan
svarog
ništa. Jedan Davis Cup i jedna bronza na OI


Lako je tebi tako da kažeš, pa ti svaki dan osvojiš po jedno svetsko prvenstvo i to do podne


To ti kažem, medijsko-psihološka mašinerija pretvara tzv. samosvjesne građane u ljude zombije-debile, koji hoće krv da piju zbog nekog virtuelnog idola, zanemarujući činjenicu da "elita" na Dedinju nema kanalizaciju već septičke jame.

Baš sam strepio gdje će Ana Švajnštajger da kupi kuću, i ispalo je na Bežaniji. Srce bi mi puklo od pomisli, da Anči mora da kenja u raku.


nebre nego nusproizvod ovog interneta je da svaka dalabu može da se pokenja po bilo čijem uspehu i dostignuću postignutom isključivo svojim trudom, radom i upornošću i onda ni kriv ni dužan čovek naleti na takvu gomilu s vremena na vreme. neko samo preskoči, neko opsuje, a neko se sprda sa budalom
martin_krpan martin_krpan 08:49 11.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

svarog
martin_krpan
svarog
ništa. Jedan Davis Cup i jedna bronza na OI


Lako je tebi tako da kažeš, pa ti svaki dan osvojiš po jedno svetsko prvenstvo i to do podne


To ti kažem, medijsko-psihološka mašinerija pretvara tzv. samosvjesne građane u ljude zombije-debile, koji hoće krv da piju zbog nekog virtuelnog idola, zanemarujući činjenicu da "elita" na Dedinju nema kanalizaciju već septičke jame.

Baš sam strepio gdje će Ana Švajnštajger da kupi kuću, i ispalo je na Bežaniji. Srce bi mi puklo od pomisli, da Anči mora da kenja u raku.


nebre nego nusproizvod ovog interneta je da svaka dalabu može da se pokenja po bilo čijem uspehu i dostignuću postignutom isključivo svojim trudom, radom i upornošću i onda ni kriv ni dužan čovek naleti na takvu gomilu s vremena na vreme. neko samo preskoči, neko opsuje, a neko se sprda sa budalom




Naravno, prepuca mi Johnson & Johnson za ATP cirkusante i njihove žene, trenere, šitstagrame, štabove, babe, čukunbabe, gaće, čarape i ostale stvari od "nacionalnog" značaja. To je za vas prazilukoviće.



emsiemsi emsiemsi 07:44 15.08.2016

Re: Podsjeti me princeza na Ducija

martin_krpan


U ovoj slici leži sva Ducijeva teorija, samo je malo nezgodno jer se radi o Srbinu, našem "sinu i bratu", i mnogi bi odmah "ustaši" oči da vade, koji se usudi ruljinog idola da osuđuje.

1) Sirotinja i idol. Sve je rečeno. Što je veća sirotinja, to je opčinjenost Peugeot ili Procter & Gamble cirkusantima veća. Dolar dnevo u favelama, ali zato oči vade na pomen Messija. Da li ima sličnosti ovdje sa Djokerom, prosudite sami.

2) Neupitnost idola. Suze i patetiku na stranu, Djoković u svojoj bogatoj karijeri za Srbiju nije skoro uradio ništa. Jedan Davis Cup i jedna bronza na OI. Ostalo je mrtva patetika: Te umoran je, te cmizdrenje, te ne igra uz patetično prenemaganje (kao sad u Beogradu gdje se drugorazredni britanci iživiše na nama). Ali to kada se kaže, oči se vade.

3) 100m od turnira. "Jao sramota me što toliko zarađujem, kada moje sestre pišaju u pelene za 15000 Dinara". Ali jebiga rođaci, u Monte Carlu sam prijavljen, jer nije loše imati tu prijavljenu kintu, a i klima je dobra. Naravno, "pretorijanci" za $/dan oće vade oči rđavom kašikom.

Nek ide život.

Глупости !
Један је Ноле (па да никада више не освоји ништа) !
tyson tyson 14:40 10.08.2016

Loša olimpijada?

Ne slažem se. Olimpijada je bila prilično dobra po naše sportiste, osvojeno je dosta medalja i šampionata, a i Novak je bio skoro konstantno prvi na ATP listi.


NNN NNN 15:06 10.08.2016

Re: Loša olimpijada?

znam na šta ciljaš,
ali piše odma' gore

ovo je već 2-gi put da ispravljaš


A ni same igre (osim što se tiče Novaka) nisu još uvek loše.
tyson tyson 23:25 10.08.2016

Re: Loša olimpijada?

znam na šta ciljaš,
ali piše odma' gore

Pa nema ovde "gledam majku, biram ćerku". Zna se šta su olimpijske igre, a šta je olimpijada.

U stvari, koliko mogu da vidim, zna se izgleda u nekom idealnom svetu, dok dobar deo eminentnih blogera odbija da pripusti znanje kroz okoštalu koru mozga

Mrzim promociju neznanja i nepismenosti
emsiemsi emsiemsi 07:46 15.08.2016

Re: Loša olimpijada?

tyson
znam na šta ciljaš,
ali piše odma' gore

Pa nema ovde "gledam majku, biram ćerku". Zna se šta su olimpijske igre, a šta je olimpijada.

U stvari, koliko mogu da vidim, zna se izgleda u nekom idealnom svetu, dok dobar deo eminentnih blogera odbija da pripusti znanje kroz okoštalu koru mozga

Mrzim promociju neznanja i nepismenosti

Сереш !
Јеботе, овај пост ти је скоро као неки од Енџи.
tyson tyson 12:15 15.08.2016

Re: Loša olimpijada?

Сереш !
Јеботе, овај пост ти је скоро као неки од Енџи.

Nije tačno!

Ti bi, kao deklarisani Srbin, trebalo da si u prvim redovima odbrane srpskog jezika od deformacije i silovanja od strane neukih, lenjih, pa i zlonamernih (ima i njih).

Ali evo, ja ovde prestajem sa raspravom*










* ali samo ako je moja poslednja


dirtyharry dirtyharry 15:03 10.08.2016

Hmmm...

Da se ja pitam, ovog bih ostavio kod kuće:



Da ne znam o kome se radi, reko bih da navija za protivničku ekipu, a ako i nije sigurno ih (ove naše) je ureko
docsumann docsumann 15:25 10.08.2016

Re: Hmmm...

Da se ja pitam, ovog bi ostavio kod kuće:


Toma The Wavebreaker
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:35 10.08.2016

Re: Hmmm...

toma baš u žaru navijačke strasti, jbt.
G.Cross G.Cross 15:05 10.08.2016

Kako kome

Bogami za Kosovo je najbolja ikad.

ivana23 ivana23 15:10 10.08.2016

***

ŠAMPION OSTAJE ŠAMPION Olivera otišla bez trenera u Rio, a dočekao ju je:

Olivera je pred polazak u Rio iskazala nezadovoljstvo zbog toga što će prvi put na najvećoj svetskoj smotri učestvovati bez trenera, a ovo joj je peti nastup na Olimpijskim igrama.

Jedina naša maratonka u Riju je na svom Fejsbuk profilu objavila sliku uz opis: "Šampion ostaje šampion, sportista bez mana, jednom rečju savršen, Novak Đoković".



alselone alselone 15:13 10.08.2016

Re: ***

Covece koliko je Nole fit, prakticno i mrsav, i koliko snage i energije izvlaci iz tog kostatog tela je prosto neverovatno.
alselone alselone 15:17 10.08.2016

Re: ***

Jedna olimpijska, snimljena za '86-tu.

Milutin Milošević Milutin Milošević 19:56 10.08.2016

Re: ***

Novak Đoković

Evo bodri naše košarkaše. I još nekoliko njih su tu. Timska podrška!
ivana23 ivana23 20:06 10.08.2016

Re: ***

I Ziki, Viktor, Karasevic (njih sam videla...)
little_radojica little_radojica 15:40 10.08.2016

Џудо

Кукољ победио иппоном неког змајчека. Бачио га на обе плећке и воздра. Изгледа да су Тома и Ру Станиславс заиста отишли кући :)

Ови Јапанци бар преносе џудо, то је лепо да се гледа.
Досад су освојили 7 медаља (највише), али само једну златну и чак 6 бронзаних (а те се котирају ту негде као и магнет за фрижидер...)
little_radojica little_radojica 15:51 10.08.2016

Re: Џудо

little_radojica
Кукољ победио иппоном неког змајчека. Бачио га на обе плећке и воздра. Изгледа да су Тома и Ру Станиславс заиста отишли кући :)

Ови Јапанци бар преносе џудо, то је лепо да се гледа.
Досад су освојили 7 медаља (највише), али само једну златну и чак 6 бронзаних (а те се котирају ту негде као и магнет за фрижидер...)

Сад се бијемо противу Јапанца (полутан, има наде)
little_radojica little_radojica 15:56 10.08.2016

Re: Џудо


Сад се бијемо противу Јапанца (полутан, има наде)

Готово, одвалио Машу Бејкер нашег Кукоља...
martin_krpan martin_krpan 16:03 10.08.2016

Re: Џудо

little_radojica
Кукољ победио иппоном неког змајчека. Бачио га на обе плећке и воздра. Изгледа да су Тома и Ру Станиславс заиста отишли кући :)

Ови Јапанци бар преносе џудо, то је лепо да се гледа.
Досад су освојили 7 медаља (највише), али само једну златну и чак 6 бронзаних (а те се котирају ту негде као и магнет за фрижидер...)


A jesu li Japosi nakljukani? Ja mislim da je jedno 100% Kineza nakljukano.



Aminokiselinice za ispite.

Inače, jedini sport gdje je alkohol doping je streljaštvo.
blogov_kolac blogov_kolac 16:13 10.08.2016

Re: Џудо

Kukolj je nažalost bio otpisan za medalju već posle žreba kada je bilo jasno da ide na glavnog favorita već u drugom kolu.

Ali da li ste primetili, da je ex-YU kojim slučajem preživela, da bi na ovim igrama u Riju džudo doživeo svoju spektakularnu promociju kao jugoslovenski (olimpijski) nacionalni sport broj 1!? Separatisti i iredentisti iz Slovenije i Kosova već su uzeli po jedno zlato!?!
alselone alselone 16:17 10.08.2016

Re: Џудо

kada je bilo jasno da ide na glavnog favorita već u drugom kolu


Ali ima repasaz (nadam se), tako da u dzudou nije obavezno kraj ako izgubis odmah od najboljeg.
little_radojica little_radojica 16:23 10.08.2016

Re: Џудо

alselone
kada je bilo jasno da ide na glavnog favorita već u drugom kolu


Ali ima repasaz (nadam se), tako da u dzudou nije obavezno kraj ako izgubis odmah od najboljeg.


То сам и ја прво помислио, али изгледа јок овај пут
alselone alselone 16:24 10.08.2016

Re: Џудо

То сам и ја прво помислио, али изгледа јок овај пут

Bas mi je zao sto nisam gledao. A odkoga pogubise tvoji Japanci? Ko dominira ovaj put?
little_radojica little_radojica 16:43 10.08.2016

Re: Џудо

alselone
То сам и ја прво помислио, али изгледа јок овај пут

Bas mi je zao sto nisam gledao. A odkoga pogubise tvoji Japanci? Ko dominira ovaj put?

Само данас гледам, жене 70 кг, мушкарци 90кг, још увек су у игри. Онај Бејкер на исти начин као и Кукоља очеткао и Француза и ушао у полуфинале које је касније на програму данас.

Да искористим прилику и похвалим Google Now, јако добро прате Олимпијске игре. Само укуцаш спорт и Рио (мада већ и сам нуди) и све на тацни: распоред, сатнице (у својој временској зони), медаље по спортовима и све је кликабилно, од спортиста до земаља. +1


little_radojica little_radojica 04:07 11.08.2016

Re: Џудо

Само да апдејтујем резултате.
Док сам ја спавао Јапан се окитио са још две златне медаље и повратио баланс у универзуму!
Сад Јапан има три златне (9 укупно), следећа је Русија са две златне (три укупно).
Мало сам копао по прошлости да би видео да је 2004 Јапан освојио чак 8 златних и десет медаља укупно, да би 2008 и 2012 знатно подбацио са по 7 медаља укупно, али уз осеку златних и губитак првог места.

Дакле, Машу Бејкер (који је избацио нашег Кукоља) победио је јуче у финалу Грузијца јукоом и оправдао улогу првог фаворита. До финала је све побеђивао иппоном, чак четири меча за редом! Ево три


Харука Таћимото је у финалу победила Колумбијку Јури Алвеар иппоном. Оборила је на земљу јукоом и "закључала" на леђима 20 секунди што је довољно за прекидање меча.



Данас и сутра су на програму 100 и 100+ кг код мушкиња односно 78 и 78+ кг код женскиња.
NNN NNN 10:17 11.08.2016

Re: Џудо

Svaka čast (još kad krene karate u Tokiju 2020...)

Inače, koliko sam infromisan ovaj naš Kukolj nije mogao da se bori za bronzu iako je ispao od šampiona, jer je ispao pre 1/4 finala
Šteta zbog žreba, pošto se za ovog vašeg baju znalo da je prvi favorit.

(zli Japanac koji je ovo aploudovao na YT nije želeo da može da se vidi i u Srbiji,
jao al' će da vas lemamo na sledećim OI )
little_radojica little_radojica 11:24 11.08.2016

Re: Џудо

Inače, koliko sam infromisan ovaj naš Kukolj nije mogao da se bori za bronzu iako je ispao od šampiona, jer je ispao pre 1/4 finala


Да се похвалим, укопчао сам коначно шта значи тај чувени репасаж:

они који испадну у 1/4 финалу (дакле четворица) иду у репасаж, додатну борбу из које победници (комада два) бију ДВЕ битке за бронзу са онима испалим у полуфиналу (такође комада два). Тако је, постоје два меча за бронзане медаље, меч А и меч Б. Ја сам увек мислио да поражени у полуфиналу без меча за треће место обојица добијају бронзу, међутим јок, даје се прилика и онима који су испали у четвртфиналу да освоје бронзу. И чини ми се да је то за овај нокаут систем где ждријеб и делић секунде у мечу који траје само 5 минута одлучује о резултату напорног циклуса од четири године. Колико ли је фрустрирајуће испасти у првом колу након пет минута због неке мале грешке...

Наш Кукољ је испао у 1/8 финала зато нема репасажа, као што ННН рече. Зашто се онда помињало? Па, новинарство 21. века, РТС 21. века, они пустили буву... Да не рантујем сад...

(zli Japanac koji je ovo aploudovao na YT


Зли Јапанац је NHK, Nippon Hoso Kyokai (Japan Broadcasting Corporation), тј. јапански РТС, одатле и ограничења. Да кажем и то да су њихови преноси специфични. Они не узимају комплет сигнал (након режије) већ сирови, па режирају за домаће тржиште, умећу сопствену графику, то је потпуно другачији производ, ауторско дело. Није искључено ни да плаћају додатне камере које прате само Јапанце, па онда у режији форсирају те кадрове. Ја кад гледам те преносе, чини ми се као да само Јапанце и снимају...

Šteta zbog žreba, pošto se za ovog vašeg baju znalo da je prvi favorit.

"мали" има тек 21. годину, ово су му прве игре, а буквално се прошетао до злата. Иначе, Кукољ је 1,94 метра висок, дакле високо и тежиште, што је нарочито проблем против овог Машуа који је нешто нижи и набијенији и технички јако добро поткован. Лакше би се Кукољ носио са кракатим Европљанима, Кавказијанцима и Африканцима, Словенца са тарзанком је веома ефектно почистио чистим иппоном. Имао је, каже, за Јапанца специјалну тактику, и док је покушавао да га тиме збуни попио је контру у делићу секунде и завршио на леђима (али само ваза-ари, пола поена, јер није био баш чист пад). А пошто је Машу нарочито добар у партеру, одмах га је ту шчепао, притисао грудима на земљу и тако држао 15 секунди колико је довољно за још један ваза-ари и то је цео поен (иппон).
little_radojica little_radojica 15:08 11.08.2016

Re: Џудо

мушкарци до 100 кг

занимљив меч између Чеха и Португалца у 1/16 финала. Португалац повео јукоом на пола меча (2 ипо минута) и генерално био активнији, но онда Чех кренуо на све или ништа и за само минут сасвим исцрпео потпуно дефанзивног Португалца. Онда је овај почео да одуговлачи (Кристијано Ронадо-Нани школа) и да скупља казнене поене, али га је Чех пред крај ипак бачио и освојио ваза-ари.
Иначе и овде је фаворит Јапанац, актуелни светски првак из 2015, Рјуносуке Хага. Свој меч 1/16 финала добио веома ефектним бацањем.
Бразилац управо ухватио руку на полугу (поздравио га бразилски ђу-ђуцу :)) Уругвајцу те победио његовом предајом што је, треба ли рећи, изазвало ерупцију одушевљења у публици (треба вратити Уругвају за онај пораз :)
little_radojica little_radojica 15:41 11.08.2016

Re: Џудо

жене до 78 кг 1/8 финала

одмах велики шок! Јапанка, такође светска првакиња из 2015, испаде од Мађарице са два јукооа (овај други у задњој секунди након срљања на све или ништа). Плакала као киша није могла ни "а" да каже за телевизију, а кретен напао питати. Мађарица одлична, a дошла кроз квалификације. Сад навијам за њу, следећа јој је Американка.
little_radojica little_radojica 17:05 11.08.2016

Re: Џудо

Мушкарци до 100 кг 1/2 финале

Чех Крпалек који се провукао у прва два меча победио Хагу такође провлачењем. Хага је негде на пола зарадио опомену, па онда још једну, што је значило да ако остане нерешено побеђује Чех. Наравно Чех онда није ни покушао да нападне, а Хага је морао. На крају није ништа успео и сад иде у репасаж. Ови моји водитељи се жалуцкају да фали "лепоте" у џудоу иако су скоро промењена правила да се подстакну играчи да више раде бацања, а да се мање рвају, ватају и одуговлаче.

у полуфиналу су
Гасимов (АЗЕ) - Блошенко (УКР)
Маре (ФРА) - Крпалек (ЧЕХ)


Жене до 78 кг

Словенка Анамари Валеншек има прву шансу да обезбеди нову медаљу за Словенију! У полуфиналу и домаћинка.

Валеншек (СЛО) - Харисон (САД)
Чуми (ФРА) - Агуиар (БРА)

Расплет за нека три сата, ја ћу то преспавати. Да типујем кад сам већ ту:
Злата за Гасимова и Харисонку, сребра за Мареа и Чумијеву. Бронзе за Хагу, Фреја (НЕМ), Валеншек и Јоо (Мађ). Е баш да видим за колико ћу промашити. :)
little_radojica little_radojica 05:28 12.08.2016

Re: Џудо

Погодих једно злато, код жена, Харисон (САД), а друго је узео нико други до Крпалек (ЧЕХ) којeег сам ја прерано отписао јер је до полуфинала дошао прилично неубедљиво и дефанзивно. У полуфиналу и финалу, кад је највише требало, побеђивао иппоном. У самом финалу победио Гасимова из Азербејџана који је мени до полуфинала деловао веома убедљиво и ауторитативно. Нисам успео да нађем меч на јутјубу да видим како се то десило, али баш ме интересује.
Погодих и једно сребро - Чуми (ФРА).
Погодих и да ће Хага дузме бронзу (то је десета медаља за Јапан, седма бронза, нула сребара). Такође погодих да ће Словенка дузме бронзу, што је друга медаља за Словенију у џудоу, алал им вера. Учинак ми је, дакле, 4/8, код жена 3/4, а погодих и 6/8 освајача медалија

Даклем,

М 100кг
Злато: Крпалек (ЧЕХ)
Сребро: Гасимов (АЗЕ)
Бронзе: Хага (ЈАП), Маре (ФРА)

Ж 70кг
Злато: Харисон (САД)
Сребро: Чуми (ФРА)
Бронзе: Валеншек (СЛО) и Агуиар (БРА)

још вечерас битке тенкића - мушкарци преко 100 кг и жене преко 78кг - па ћу престати да спамујем с џудоом

NNN NNN 07:54 12.08.2016

Re: Џудо

slobodno navali, lepo je da neko piše i o džudou o kome ne znama ni ič.
alselone alselone 07:56 12.08.2016

Re: Џудо

Pisi, i mene zanima, pogotovo sto nemam prilike da gledam. Ako ima i neki video, dobrodosao je. :)
little_radojica little_radojica 08:19 12.08.2016

Re: Џудо

Е добро, да бар знам да некога интересује. Не знам ни ја богзнашта, али ми је све занимљивије. Једном кад покопчаш основна правила и бодовање веома је гледљиво и динамично. Значи једва чекам да ми клинац порасте па да заједно кренемо на џудо :)

Много ствари је забрањено, мораш увек бити у нападу и излагати се ризику да и сам будеш бачен.
Правила за бодовање су релативно лака (јуко, ваза-ари, иппон), али правила за опомене су баш бројна, ево неких доле на линку.

New rules by IJF - explained>>>>Youtube:LINK

Што се видеа тиче, ни мени више не ради ембедовање флеша на Блогу Б92 па морам директне линкове...
niccolo niccolo 08:49 12.08.2016

Re: Џудо

Е добро, да бар знам да некога интересује.

Na ovom Blogu ti je pravilo da možeš da divaniš bukvalno o čemu god hoćeš, uvek se nađe barem još jedan frik koga to isto zanima.

arcins arcins 14:03 12.08.2016

Re: Џудо

Omasio si u favoritima do 90 kg muskinje. Iliadis je bio apsolutni favorit, ali je sokiran u prvom kolu od Kineza, nesto tipa Djokovic. Posto je u pitanju bio jednostruki repasaz, nije imao priliku da se bori za medalju.
Jednostruki repasaz, za zainteresevane, znaci da ukoliko izgubis od takmicara koji je dosao do finala, imas popravni za borbu za medalju.
little_radojica little_radojica 02:44 13.08.2016

Re: Џудо

Завршено такмичење у џудоу.

Французи у последњи час узели још две медаље и то обе златне и избили на друго место у генералном пласману испред Русије!

Моји Јапанци узели још две медаље, једно сребро (М) и једну бронзу (Ж) за укупно невероватних 12 медаља од чега "само" три златне, али опет довољно за повратак на прво место у генералном пласману. То је 12 од 14 могућих медаља (по 7 тежинских категорија у обе конкуренције)! Свих седам мушкараца и пет девојака су се окитили. Ова три дана колико сма ја пратио ниједан њихов џудиста није оборен са поеном јачим од јукоа, а испадали су углавном због 1-2 казнених поена након којих нису успевали да оборе противника који постане сасвим дефанзиван и не ризикује ништа (кад сам мало проверио раније резултате испада да је само једна девојка испала иппоном и то након само 25 секунди). Рекох већ, они увек иду на победу и то победу иппоном, тактизирање и "чување" резултата (у ситуацијама кад противник има казнени поен или кад воде јукоом или ваза-аријем) им је испод части (као кад би Бразилци играли катанаћо), а знају да су под лупом нације.
Бразилци такође освојили још једну бронзу и издвојили се на 5. месту испред Словеније.


М преко 100кг
Злато: Теди Рајнер (ФРА)
Сребро: Хисајоши Харасава (ЈАП)
Бронзе: Рафаел Силва (БРА), Ор Сасон (ИЗР)

Ж преко 78кг
Злато: Амели Андиол (ФРА)
Сребро: Идалис Ортиз (КУБ)
Бронзе: Канае Јамабе (ЈАП), Ји Сонг (КИН)


little_radojica little_radojica 02:55 13.08.2016

Re: Џудо

Omasio si u favoritima do 90 kg muskinje. Iliadis je bio apsolutni favorit, ali je sokiran u prvom kolu od Kineza, nesto tipa Djokovic. Posto je u pitanju bio jednostruki repasaz, nije imao priliku da se bori za medalju.

Немам ја појма, тек сам почео да пратим, а Јапанци форсирају своје на ТВ-у, нико Илијадиса није ни поменуо...

Jednostruki repasaz, za zainteresevane, znaci da ukoliko izgubis od takmicara koji je dosao do finala, imas popravni za borbu za medalju.


па сви који су изгубили у четвртфиналу имају шансу за медаљу. Њих четворо иду у репасаж, а победници се кољу са пораженима у полуфиналу за две медаље.
narcis narcis 18:05 10.08.2016

odjaviše olimpijadu

na trs, el danas nema takmičenja na istoj, mislim
ivana23 ivana23 18:17 10.08.2016

Re: odjaviše olimpijadu

narcis
na trs, el danas nema takmičenja na istoj, mislim


Pocinje kosarka, igramo protiv Francuza.

Gledaj i posle ovog meca, ima jos...
NNN NNN 18:17 10.08.2016

Košarka

počela i odma u 1. napadu Birčević pravu faul uz koš
a Kalina daje prvi koš na OI
NNN NNN 18:23 10.08.2016

Re: Košarka

i već gubimo dvocifreno,
zanči izbegavamo Amere u polufinalu (samo još da stignemo tamo)
niccolo niccolo 18:24 10.08.2016

Re: Košarka

Ko je uopšte taj Birčević, vidim da ga voliš?

p.s. Za sada je, što bi rekao Miša Tumbas, erotska soba...
NNN NNN 18:27 10.08.2016

Re: Košarka

Francuzi još nisu promašili,
doći će sve na svoje...
blogov_kolac blogov_kolac 19:06 10.08.2016

Re: Košarka

NNN
i već gubimo dvocifreno,
zanči izbegavamo Amere u polufinalu (samo još da stignemo tamo)

Pa naravno, od prvog kola kada je već bilo jasno da Španci neće biti prvi u svojoj grupi, cilj je bio da budemo četvrti u grupi, jer tako ubijamo tri muve jednim udarcem:

1) ne trošimo se u grupi, već tu fazu koristimo samo kao jači trening
2) izbegavamo "sigurnu smrt" Amerikance sve do finala
3) izbegavamo Španiju, istinski najjaču ekipu druge grupe bar do polufinala

Pa zar nismo isto ovako upecali srebro na sveCkom kada smo isto bili 4. u grupi sa Amerima, a potom ubacili u petu i pocepali prvoplasiranog iz druge grupe (Grci razbijali po svojoj grupi, a protiv nas nisu znali šta ih je snašlo), i pre USA i finala u 1/4 i 1/2 finala pobedili baš Brazil i Francuze od kojih smo u grupi bili izgubili?!

Problem je što su i Francuzi namazani, i osim što mogu još više da se potrude večeras da izgube, mogu i da pobede pa da doziraju poraz od Venecuele toliko da u trouglu oni budu 4-ti a mi 3-ci što mi možemo da opeglamo u zadnjem kolu sa porazom od poluamaterske Kine, ali time bismo navukli odijum cele svetske košarkaške javnosti.

Ja ću sada u svakom slučaju da prebacim na žensku odbojku.
niccolo niccolo 19:14 10.08.2016

Re: Košarka

Ja ću sada u svakom slučaju da prebacim na žensku odbojku.

Dobra je ova Larson...
blogov_kolac blogov_kolac 19:25 10.08.2016

Re: Košarka

niccolo
Ja ću sada u svakom slučaju da prebacim na žensku odbojku.

Dobra je ova Larson...

Ali naš početak uopšte nije dobar.

Imali smo hladan start i protiv Italije i srećno se izvukli iz 22:24, a čak smo i protiv Portorika igrali na razliku prvi set. A kada imaš hladan start protiv aždaha iz USA, 17:25 je logičan ishod. Ali imamo kvalitet da im stanemo na crtu, ovo ne sme da ih poremeti.
AlexDunja AlexDunja 19:39 10.08.2016

Re: Košarka

Dobra je ova Larson...

a lepuškasta ova 12 američka,
srećom naše se konsolidovale:))
niccolo niccolo 19:49 10.08.2016

Re: Košarka

1:1 u setovima
niccolo niccolo 19:52 10.08.2016

Re: Košarka

a i basketašice gube samo 10 razlike posle prve četvrtine.
narcis narcis 19:52 10.08.2016

Re: Košarka

AlexDunja
Dobra je ova Larson...

a lepuškasta ova 12 američka,
srećom naše se konsolidovale:))

posle o5 minuta gledanja, zaključak - ako oćeš da budeš dobar odbojkaš mora budeš nosat, oba tima sve nosato bre, a i brci gi izgleda ne falu
blogov_kolac blogov_kolac 19:55 10.08.2016

Re: Košarka

Naše odbojkašice sigurno imaju individualni kvalitet da sa svima izađu na megdan, pa tako i sa USA.

Ali košarkaši me već brinu, mada, zlu ne trebalo, ako pobedimo, uvek možemo u zadnjem kolu da se vadimo na "tradicionalno neugodne" Kineze (jednom nas izbacili sa olimpijade!), izađemo hrabro sa drugom postavom, i dođemo do željenog BINGO četvrtog mesta (potom ubacimo u petu, i izbacimo ARG u 1/4).
narcis narcis 19:58 10.08.2016

Re: Košarka

kako će ga ispušimo od svih tih kombinacija i kalkulacija, pa el smo mi tamo otišli da sigramo košarku ili da se takmičimo u statističkom predviđanju matematičkih zezalica.
zbog tih kombinacija zaslužujemo da izgubimo sve i budemo dznji.
niccolo niccolo 20:04 10.08.2016

Re: Košarka

Ja se izvinjavam, kome biste u našem timu ono dali loptu kad se lomi rezultat?
NNN NNN 20:05 10.08.2016

Re: Košarka

Jedva izgubismo!
a kako je krenulo sa 4:20 mislio sam da će da bude lakše
AlexDunja AlexDunja 20:06 10.08.2016

Re: Košarka

a i brci gi izgleda ne falu

a šta fali brkatima i nosatima?
NNN NNN 20:07 10.08.2016

Re: Košarka

niccolo
Ja se izvinjavam, kome biste u našem timu ono dali loptu kad se lomi rezultat?

Đorđeviću,
mislim, on je trener, pa koga on odabere...
narcis narcis 20:10 10.08.2016

Re: Košarka

AlexDunja
a i brci gi izgleda ne falu

a šta fali brkatima i nosatima?

estetika
niccolo
Ja se izvinjavam, kome biste u našem timu ono dali loptu kad se lomi rezultat?

baciš je u aut
zilikaka zilikaka 20:16 10.08.2016

Re: Košarka

Ja se izvinjavam, kome biste u našem timu ono dali loptu kad se lomi rezultat?

Molim kolega da prvo definišete šta podrazumevate pod našim timom?
NNN NNN 20:20 10.08.2016

Re: Košarka

u 3. setu Amerikanke igrale neverovatno u polju, nekoliko mrtvih lopti su spasile...
blogov_kolac blogov_kolac 20:21 10.08.2016

Re: Košarka

Odbojkašice vodile do sredine seta, a onda se bukvalno raspale. Ako i izgube, uopšte nije svejedno hoće li biti 3:2 (dobija se bod) ili 3:1, zato je sledeći set dodatno važan.

A košarkaši iskusno. Nema ništa ružnije u sportu od muljanja i kalkulacija. Izuzetak je jedino kada su umešani Srbi, Španci, Italijani ili Grci. Onda je to čista umetnost i prava nauka!
AlexDunja AlexDunja 20:29 10.08.2016

Re: Košarka


estetika

ne bih se složila, baš lep čovek
bene_geserit bene_geserit 05:39 11.08.2016

Re: Košarka

blogov_kolac
Problem je što su i Francuzi namazani, i osim što mogu još više da se potrude večeras da izgube, mogu i da pobede pa da doziraju poraz od Venecuele toliko da u trouglu oni budu 4-ti a mi 3-ci što mi možemo da opeglamo u zadnjem kolu sa porazom od poluamaterske Kine, ali time bismo navukli odijum cele svetske košarkaške javnosti.

Ne bi mi mogli nista da "opeglamo" porazom od Kine jer bi u tom slucaju imali samo jednu pobedu (podrazumevujuci poraz od usa) i bilo bi dovidjenja za nas.
A "namazani" francuzi da doziraju poraz od Venecuele (od 1-7 poena razlike) - to ce malo teze da ide. Par trojki i 2 razlike se ocas posla pretvori u 8 i pa pa za francuze.
blogov_kolac blogov_kolac 10:10 11.08.2016

Re: Košarka

bene_geserit
Ne bi mi mogli nista da "opeglamo" porazom od Kine jer bi u tom slucaju imali samo jednu pobedu (podrazumevujuci poraz od usa) i bilo bi dovidjenja za nas.
A "namazani" francuzi da doziraju poraz od Venecuele (od 1-7 poena razlike) - to ce malo teze da ide. Par trojki i 2 razlike se ocas posla pretvori u 8 i pa pa za francuze.
Nažalost, u pravu si da smo sada taoci francuskog poštenja protiv Venecuele, i da nikakvim naknadnim mazohističkim peglanjem protiv Kine to više ne bi mogli da opeglamo. A za klasu boljoj ekipi da dozira poraz "kolko treba" u ovakvim okolnostima uopšte nije neki naročiti problem, pogotovo što je računica dosta komotnija po njih nego što si izračunao. Mi smo odvalili Venecuelu 24 razlike u prvom kolu kada se još smatralo da će pozicija #2 a ne #4 biti optimalna pa nismo kalkulisali, a Francuzi su nas sa -1 pobedili juče, i sve što Francuzima treba da se u SRB/FRA/VEN trouglu betoniraju u sredini tj na BINGO 4.mestu u grupi je da izgube sa manje od 13 razlike! Nama je juče -1 bio idealan poraz (da smo recimo izgubili -10 FRA bi protiv VEN imala luft -17, jedino da smo tempirali poraz na preko 20 razlike bi bolje prošli, ali to je kao da sam sebi zašiješ na leđima natpis "PREVARANTI", i to se tako ne radi), i svoj deo posla smo odradili kako je trebalo.

Od učesnika ove olimpijade ovakav zicer siguran sam da mi nikada ne bi propustili, kao ni susjedi, Španci, Argentinci... a za Francuze... može da bidne, ne mora da znači...
NNN NNN 10:26 11.08.2016

Re: Košarka

i sve što Francuzima treba da se u SRB/FRA/VEN trouglu betoniraju u sredini tj na BINGO 4.mestu u grupi je da izgube sa manje od 13 razlike!


Ako bi se već išlo toliko daleko, onda može i još dalje - HOROR varijanta:
da i Australijanci koji su obezbedili prolaz puste Venecuelu,
pa mi automatski ispadamo!

Dakle, najbolje da pobedimo Amere i ne razmišljamo o drugiima
svarog svarog 10:59 11.08.2016

Re: Košarka

Ja ne verujem da su naši juče igrali da izgube, batalite kombinatoriku i uživajte u košarci (zamalo da napišem našoj reprezentaciji )
blogov_kolac blogov_kolac 13:25 11.08.2016

Re: Košarka

NNN
blogov_kolac
i sve što Francuzima treba da se u SRB/FRA/VEN trouglu betoniraju u sredini tj na BINGO 4.mestu u grupi je da izgube sa manje od 13 razlike!


Ako bi se već išlo toliko daleko, onda može i još dalje - HOROR varijanta:
da i Australijanci koji su obezbedili prolaz puste Venecuelu,
pa mi automatski ispadamo!

Australijanci to teorijski jedino mogu da izgube, a nikako da puste!
Po tom scenariju konačna tabela u grupi bi bila 1.USA 2.VEN 3.AUS 4.FRA (kada se napravi trougao VEN AUS FRA dve pobede ima VEN, dva poraza FRA a 1:1 AUS), što znači da bi porazom Kenguri skočili sa druge na treću poziciju, koja je najgora jer ih ukršta sa USA u polufinalu.
narcis narcis 20:30 10.08.2016

svemise

tčini da američanke igraju na pobedu, kao dagi je to cilj.
niccolo niccolo 20:35 10.08.2016

Re: svemise

Jače su realno, rekao bih...
narcis narcis 20:41 10.08.2016

Re: svemise

niccolo
Jače su realno, rekao bih...

pravo ti kažem ne znam, gledam rasterećeno , ako bude bude ako ne isto mi
NNN NNN 20:52 10.08.2016

RTS

igraju naše košarkašice (nema veze što gube od Amerikanki, sasvim solidno se drže,
a smrdljivi rts na 2. pušta žvalavog,
na 1. repriziraju neku debilnu seriju, a na 3. koznašta
nadam se da će sledeće Igre da prenosi Sport Klub (ionako imaju više kanala od rts-a, a neće ni žvalavi da iskače na svakih pola sata), još ako se ukine rts... (Filipa za generalnog!)
predatortz predatortz 20:58 10.08.2016

Re: RTS

Idi, bre! Kao da nas je neko prokleo! Ove igre bolje da smo preskočili.
blogov_kolac blogov_kolac 21:01 10.08.2016

Re: RTS

nemoj da ste na kraj srca zbog prenosa skupštine. Pa političari nas, za razliku od sportista, nikada nisu razočarali - oni UVEK seru za medalju.

Šteta što to nije olimpijska disciplina.
narcis narcis 21:01 10.08.2016

Re: RTS

igraju naše košarkašice (nema veze što gube od Amerikanki, sasvim solidno se drže,
a smrdljivi rts na 2. pušta žvalavog,

baš tedo da konstantiram, daklem od ovoliki sportovi na olimpijadu ertes nema šta da prenosi, debilčine dabi debilčine, jeben im mater kretensku.
predatortz predatortz 21:03 10.08.2016

Re: RTS

narcis
igraju naše košarkašice (nema veze što gube od Amerikanki, sasvim solidno se drže,
a smrdljivi rts na 2. pušta žvalavog,

baš tedo da konstantiram, daklem od ovoliki sportovi na olimpijadu ertes nema šta da prenosi, debilčine dabi debilčine, jeben im mater kretensku.


I pedersku!
docsumann docsumann 21:05 10.08.2016

Re: RTS

predatortz
narcis
igraju naše košarkašice (nema veze što gube od Amerikanki, sasvim solidno se drže,
a smrdljivi rts na 2. pušta žvalavog,

baš tedo da konstantiram, daklem od ovoliki sportovi na olimpijadu ertes nema šta da prenosi, debilčine dabi debilčine, jeben im mater kretensku.


I pedersku!


i onu nenormalnu
narcis narcis 21:07 10.08.2016

Re: RTS

predatortz
narcis
igraju naše košarkašice (nema veze što gube od Amerikanki, sasvim solidno se drže,
a smrdljivi rts na 2. pušta žvalavog,

baš tedo da konstantiram, daklem od ovoliki sportovi na olimpijadu ertes nema šta da prenosi, debilčine dabi debilčine, jeben im mater kretensku.


I pedersku!

sam zaboravio i retardiranu, politički nekorektno al efektno
pa stvarno jednom u četri godine imamo priliku da pogledamo neke sportove , pa što ne dadoše reprizu konjova, skakanje, ma i jedrenje , klikere bilo šta sporcko , jebo ih picousti.
predatortz predatortz 21:07 10.08.2016

Re: RTS

docsumann
predatortz
narcis
igraju naše košarkašice (nema veze što gube od Amerikanki, sasvim solidno se drže,
a smrdljivi rts na 2. pušta žvalavog,

baš tedo da konstantiram, daklem od ovoliki sportovi na olimpijadu ertes nema šta da prenosi, debilčine dabi debilčine, jeben im mater kretensku.


I pedersku!


i onu nenormalnu


Narkomansku!
predatortz predatortz 21:13 10.08.2016

Re: RTS

narcis
predatortz
narcis
igraju naše košarkašice (nema veze što gube od Amerikanki, sasvim solidno se drže,
a smrdljivi rts na 2. pušta žvalavog,

baš tedo da konstantiram, daklem od ovoliki sportovi na olimpijadu ertes nema šta da prenosi, debilčine dabi debilčine, jeben im mater kretensku.


I pedersku!

sam zaboravio i retardiranu, politički nekorektno al efektno
pa stvarno jednom u četri godine imamo priliku da pogledamo neke sportove , pa što ne dadoše reprizu konjova, skakanje, ma i jedrenje , klikere bilo šta sporcko , jebo ih picousti.


Penzionerima da se podele pelene, da ne dangube odlaskom u toalet. Ovakav genij se jednom rađa! Svaku njegovu reč treba čuti i zapamtiti.
nikvet pn nikvet pn 10:23 11.08.2016

Re: RTS

predatortz
docsumann
predatortz
narcis
igraju naše košarkašice (nema veze što gube od Amerikanki, sasvim solidno se drže,
a smrdljivi rts na 2. pušta žvalavog,

baš tedo da konstantiram, daklem od ovoliki sportovi na olimpijadu ertes nema šta da prenosi, debilčine dabi debilčine, jeben im mater kretensku.


I pedersku!


i onu nenormalnu


Narkomansku!


И бугарску!
omega68 omega68 21:23 10.08.2016

олимпијска

карма је чудо
NNN NNN 23:29 10.08.2016

basket

Aus - Usa

ludo krljanje u 1. četvrtini (29:29)
Ameri se drže zahvaljujuću ludačkom broju trojki (7/14)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana