Kultura| Ljubav

E neka je dobio !

G.Cross RSS / 13.10.2016. u 13:03

308787.jpg

 

Siguran sam da ce neko da napravi post o Dilanovoj Nobelovoj nagradi mnogo bolje od mene.

Ovo je samo mala lična beleška o čoveku koji mi je obeležio ne samo mladost, nego ceo život.


11.06.1991 sam bio prvi i jedini put na koncertu Bob Dilana, čoveka koga sam u mladosti idelizovao više nego bilo koga drugog.

Stadion Galenike nije bilo mesto na kojem sam očekivao da prvi put sretnem Boba. Ali daj sta daš.
Mislim da je predgrupa bila Galija.

Jos smi lizali rane od devetog marta i miris rata je već bio svuda oko nas.

Bilo je kao neka paralelna realnost.


Bio sam siguran da Bob ne zna u kom je gradu.

Izgledao mi je kao starac koji odradjuje tezgu.


Nisam ni slutio da ce tek doći vreme kada će da napiše neke od svojih najboljih pesama.


Čovek koji je znao kako da absorbira godine koje su prolazile.


Nagrada za mir je data ove godine predsedniku Kolumbije za mir sa gerilom koji je narod odbio na referendumu.

Nagradu za ekonomiju su dobili dva tipe za rad na kompenzaciji CEO-a . (kakav cinizam !)


Nagrada je potpuno obezvredjena sa moralne strane.


Ali je lepo sto je Bob dobio. Mnogo lepo.

 





Komentari (520)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 01:11 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)


p.s.
ako neko zna, zna robert nemeček.

taj sigurno zna.
JJ Beba JJ Beba 01:33 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

Roberta Džonsona

mnogo je voleo Memfis Mini i slušao - nećete verovatri, Nanu Muskuri. bio je odličan poznavalac muzike bliskog istoka, izraela
urbana_gerila urbana_gerila 01:33 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

JJ Beba

p.s.
ako neko zna, zna robert nemeček.

taj sigurno zna.



zna i dylan!

lepo čovek u hronikama piše da je prvo što je u mineapolisu uradio bilo da svoju električnu gitaru, ne kaže koju, trampi za akustični martin sa dva proreza, da mu prodavac nije tražio doplatu i da ju je svirao narednih par godina, ne kaže i da li je baš sa njom došao u njujork, ali kaže da je tada imao samo nju, par starih krpa u rancu, i metalni držač za usnu harmoniku za koji misli da je bio jedini na srednjem zapadu...
urbana_gerila urbana_gerila 01:43 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)


bebac, bravo za znanje i memoriju pamćenja!
maksa83 maksa83 01:56 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

trampi za akustični martin sa dva proreza

Znaš da sam picajzla po tom pitanju - nema (mislim, bar ja nisam svestan da postoji) Martina sa dva proreza, to je u zadnjih bar 60 godina konzervativna firma koja to radi by the book bez ekstravagantnih eksperimenata (kojima se bavi npr. Ovation), možda je u pitanju double-O što je tip daprostiš obika tela, a rupa je (opet daprostiš) jedna jedina. .

Edit: Da se samoispravom - vidim sad da ima vrlo starih Martin gitara sa dve F rupe, ali od pre WW2.
urbana_gerila urbana_gerila 02:08 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

maksa83
Edit: Da se samoispravom - vidim sad da ima vrlo starih Martin gitara sa dve F rupe, ali od pre WW2.



eto, makso, to su oni medžik moments kada se i dylanu i meni može verovati.
maksa83 maksa83 02:22 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

eto, makso, to su oni medžik moments kada se i dylanu može verovati.

Ma mene zavelo što se ne sećam takve pojave ni iz ove knjige, a tu pored nezaobilaznih klasika ima i svakakvijeh šašavosti, ali ne i Martina sa dve f-holes, zapravo su akustične gitare sa dve rupe praktično nepostojeće (ne polu-akustične, mada je npr. BB Kingova signature Lucille naopaka na drugu stranu - on je tražio da nema nijednu rupu, što je takođe ekstravaganca za nešto sa imalo šupljim telom).

Šta kaže u toj tvojoj knjiGi, koji je to model iz koje godine?
urbana_gerila urbana_gerila 02:35 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

maksa83
Šta kaže u toj tvojoj knjiGi, koji je to model iz koje godine?



ne kaže, samo to što sam već napisao.

ali je deo u kome govori o susretu sa robertom johnsonom maestralan, ko da ga je nobelovac pisao:

... međutim, za roberta johnsona nikada dotad nisam čuo, nikada nisam video njegovo ime na bilo kojoj od bluz kompilacija. hammond mi je rekao da treba da je čujem, da tom čoveku "nema ravna".
pokazao mi je korice tog albuma, jednu neobičnu sliku na kojoj se vidi slikar koji netremice, s plafona, posmatra prostoriju ispod sebe, u kojoj se nalazi ovaj pevač i gitarista vatrene strasti koji deluje da je osrednje visine, ali sa ramenima atlete.
slika snažna poput udara struje. nisam mogao da skinem pogled sa nje. sama slika tog pevača, već me je opsela.
hammond mi je rekao da je još odavno čuo za njega, da je pokušavao da ga dovede u njujork da učestvuje na čuvenom koncertu "od duhovnih pesama do svinga", ali da je onda saznao da johnsona više nema, da je umro misterioznom smrću u misisipiju...



... od prve note, od vibracije iz zvučnika, digla mi se kosa na glavi.
oštri zvuci njegove gitare samo što nisu polomili prozore.
kada je johnson počeo da peva, to je delovalo kao da je on upravo tu, pred nama, pod punom ratnom opremom poskočio sa zevsove glave.
zvučao je drugačije od bilo koga drugog koga sam dotad čuo. pesme koje je on pevao nisu bile uobičajene bluz stvari. to su bile savršene kompozicije - svaka pesma sastojala se od četiri ili pet stihova, svaki pojedini kuplet prepletao se s onim sledećim, ali ne na očigledan način.
one su bile krajnje fluidne. u prvom trenutku, brzo su se završile, isuviše brzo i da bih ih samo čuo. po svom domašaju i tematici, one su se jednostavno kretale svuda, kratki siloviti stihovi koji su stvarali određenu panoramsku priču - vatre ljudskog roda plamtale su s površine tog rotirajućeg komada plastike...



to je samo deo, nadam se da knjige nema na tom tvom kindletu.
JJ Beba JJ Beba 11:15 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

urbana_gerila

bebac, bravo za znanje i memoriju pamćenja!

zajedno smo jači

JJ Beba JJ Beba 12:22 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

pa prešao na fender stratocaster.

da budemo precizni na sunburst Fender Stratocaster
JJ Beba JJ Beba 12:41 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

maksa83
trampi za akustični martin sa dva proreza

Znaš da sam picajzla po tom pitanju - nema (mislim, bar ja nisam svestan da postoji) Martina sa dva proreza, to je u zadnjih bar 60 godina konzervativna firma koja to radi by the book bez ekstravagantnih eksperimenata (kojima se bavi npr. Ovation), možda je u pitanju double-O što je tip daprostiš obika tela, a rupa je (opet daprostiš) jedna jedina. .

Edit: Da se samoispravom - vidim sad da ima vrlo starih Martin gitara sa dve F rupe, ali od pre WW2.


Dylan’s Guitars
maksa83 maksa83 13:54 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

JJ Beba
maksa83
trampi za akustični martin sa dva proreza

Znaš da sam picajzla po tom pitanju - nema (mislim, bar ja nisam svestan da postoji) Martina sa dva proreza, to je u zadnjih bar 60 godina konzervativna firma koja to radi by the book bez ekstravagantnih eksperimenata (kojima se bavi npr. Ovation), možda je u pitanju double-O što je tip daprostiš obika tela, a rupa je (opet daprostiš) jedna jedina. .

Edit: Da se samoispravom - vidim sad da ima vrlo starih Martin gitara sa dve F rupe, ali od pre WW2.


Dylan’s Guitars

Onda jeste ipak double-O, tj. jedna (opet dizvinete) rupa.

First thing I did was go trade in my electric guitar, which would have been useless for me, for a double-O Martin acoustic.
maksa83 maksa83 15:49 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

to je samo deo, nadam se da knjige nema na tom tvom kindletu.

Sjajno, hvala!

Nema, al' mož' d' ima.
urbana_gerila urbana_gerila 16:47 16.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

maksa83
to je samo deo, nadam se da knjige nema na tom tvom kindletu.

Sjajno, hvala!

Nema, al' mož' d' ima.



budućnost će, izgleda, biti manje komplikovana, maksa produbljuje identifikaciju - pa će ga se moći animirati i sa prijateljem prijatelja.



blogovatelj blogovatelj 01:31 17.10.2016

Re: Тјах! (Са њотовањем - Ћах!)

no, i ti i ja znamo dylanov odnos prema novinarima, naročito ako su pitanja inventivna.


Već decenijama on jedan na jedan daje intervjue onim novinarima koje ceni.
Sad će povodom nagrade verovatno morati da izlazi nanovo pred gomilu, baš očekujem da će neke od njih žešće praviti majmunima.
Kad smo već kod novinara-kretena, pakujem u glavi prepev za Ballad of a Thin Man.
JJ Beba JJ Beba 22:13 14.10.2016

komentar

na Dylanovu nagradu

“is like pinning a medal on Mount Everest for being the highest mountain.”- Leonard Cohen
urbana_gerila urbana_gerila 23:41 15.10.2016

Re: komentar

JJ Beba
na Dylanovu nagradu“is like pinning a medal on Mount Everest for being the highest mountain.”- Leonard Cohen



a, pajz ovo, cohen objasnio još 1967:

mene isprva nije impresionirala njegova originalnost, već to što mi je delovao tako poznato.
ličio je na junaka iz neke od mojih knjiga, koji peva uz pravu gitaru.
dylan je oduvek bio ono što sam ja podrazumevao pod pojmom pesnik - neko u vezi sa kim se ta reč nikada ne upotrebljava.


JJ Beba JJ Beba 23:52 15.10.2016

Re: komentar

urbana_gerila
JJ Beba
na Dylanovu nagradu“is like pinning a medal on Mount Everest for being the highest mountain.”- Leonard Cohen



a, pajz ovo, cohen objasnio još 1967:

mene isprva nije impresionirala njegova originalnost, već to što mi je delovao tako poznato.
ličio je na junaka iz neke od mojih knjiga, koji peva uz pravu gitaru.
dylan je oduvek bio ono što sam ja podrazumevao pod pojmom pesnik - neko u vezi sa kim se ta reč nikada ne upotrebljava.





ko zna zna


sven sven 15:54 15.10.2016

..

Ček, pjesnik se nije javio?

Il, što bi rekao Sioran "neću više nalaziti ni najmanje čari u toj borbi s' drugima i sa samim sobom".

Hm, al' bi bilo kul da vrati Nobela.
Zamisli.
Čisto, ono, "ne dam rokenrolu da propa'ne, e, pa, ne dam, evo vam ga krasni Nobel nazad".

U stvari, interesantne bi bile reakcije trezvenjaka i glupaka što ionako u umjetnicima vide pajace njihovoj smorenoj i glupavoj trezvenosti..





urbana_gerila urbana_gerila 16:19 15.10.2016

Re: ..

sven
Ček, pjesnik se nije javio?


reče mi ortak da na koncertu koji je išao u vreme kada su mu javili da je nobelovac - nijednom rečju nije to podelio sa publikom.

ne čudi me, on onomad ne samo da nije pristao da ga tretiraju kao glas generacije, nego je to sa žestokom indignacijom odbio.
sven sven 16:20 15.10.2016

Re: ..

Hm. Jes' vidio.

:)
urbana_gerila urbana_gerila 16:27 15.10.2016

Re: ..

sven
Hm. Jes' vidio.:)


pajz kako je neki lik odavde anticipirao pre dve i po godine(ne želim da ti kažem koji je jer ne bih podneo da ti se svidi više od ja)

ljudi koje volimo jer, mislimo da, delimo iste vrednosti i senzibilitet sa njima - postaju klasici.
to nesumnjivo raduje, ali i podseća na neminovnu konačnost...
nsarski nsarski 16:59 15.10.2016

Re: ..

ljudi koje volimo jer, mislimo da, delimo iste vrednosti i senzibilitet sa njima - postaju klasici.


Stokholmski sindrom Nobelovog komiteja, taoca svoje generacije?
urbana_gerila urbana_gerila 17:13 15.10.2016

Re: ..

nsarski
ljudi koje volimo jer, mislimo da, delimo iste vrednosti i senzibilitet sa njima - postaju klasici.


Stokholmski sindrom Nobelovog komiteja, taoca svoje generacije?


vse je mogoče.

lično, ni pod kojim uslovima ne bih pristao da budem član tog komiteja, a lagao bih da nisam dylanov talac, dobrovoljni.
nsarski nsarski 17:32 15.10.2016

Re: ..

a lagao bih da nisam dylanov talac, dobrovoljni.


A mozda je ovaj klinac (na kojeg mi je juče skrenuta pažnja od strane tetke) budući Bard i kidnaper svoje/ove generacije (ima 17 godina). Preko 200 000 gledanja za mesec dana. Vse je mogoče, imaš pravo.



P.S. Na pitanje zašto ne startuje neku cicu koja mu se svidja, on kaže da nema šanse jer ima samo 100 lajkova, a ona celih hiljadu. Nema šanse. Car.
sven sven 18:08 15.10.2016

Re: ..

(ne želim da ti kažem koji je jer ne bih podneo da ti se svidi više od ja)

Bolje nemoj - nešto sam labilna ovih dana.
Vidiš i sam.

:)
blogovatelj blogovatelj 18:19 15.10.2016

Re: ..

ne čudi me, on onomad ne samo da nije pristao da ga tretiraju kao glas generacije, nego je to sa žestokom indignacijom odbio.


Nije otišao ni na Obaminu inauguraciju. Jebi ga, bio je sa Martin Luter Kingom kad je trebalo, posle je ostavio petooktobarce da sami slave pobedu.
anonymous anonymous 19:04 15.10.2016

Re: ..


nsarski
18:32 15.10.2016
Re: ..

A mozda je ovaj klinac (na kojeg mi je juče skrenuta pažnja od strane tetke) budući Bard i kidnaper svoje/ove generacije (ima 17 godina). Preko 200 000 gledanja za mesec dana. Vse je mogoče, imaš pravo.


Živo njesra .....
urbana_gerila urbana_gerila 20:05 15.10.2016

Re: ..

sven
nešto sam labilna ovih dana.


ma, to je zbog te vizuAlne faze u kojoj si, če prodže.
sven sven 22:44 15.10.2016

..

Da, da, vizuelna antropologija.

p.s. dobro je dok ima faze, il?
urbana_gerila urbana_gerila 23:26 15.10.2016

Re: ..

blogovatelj
Jebi ga, bio je sa Martin Luter Kingom kad je trebalo, posle je ostavio petooktobarce da sami slave pobedu.


da, marš na vašington, na kome je king održao čuveni i have a dream govor, i još nekoliko manjih skupova održanih neposredno posle tog 28. avgusta 1963, poslednja su protestna okupljanja na kojima je dylan pristao da učestvuje.

razlozi su bili raznoliki:

- osećao je da manipulišu njime dotle da mu je sloboda izraza u pesmama bila diskretno usmeravana na način koji je odgovarao predvodnicima pokreta, u jednom intervjuu je čak pominjao i neku vrstu cenzure.

- smatrao je da naglašeni politički i socijalni motivi remete njegov prirodni pristup pesmi - introspekciju.
prijatelju, velikom protestnom folk pevaču philu ochsu, kazao je: to što ti pišeš je sranje, jer je politika sranje. to je sve nestvarno. jedino stvarno je ono u tebi. tvoja osećanja. svet je - apsurd.

- on koji je govorio da je prestao da razmišlja u socijalnim terminima i da nije deo nijednog društva, osećao je strah od odgovornosti zbog toga što se od njega očekivalo da bude predvodnik generacije.
joan baez, tadašnjoj i životnoj i profesionalnoj saputnici, je posle jednog koncerta 1965. gde je publika tražila masters of war i with good on our side, rekao: jesi li ih čula? neću da budem odgovoran za njihove živote!
godine 1978 je bio još eksplicitniji: nisam glasnogovornik ničije generacije. kategorički poričem da sam glasnogovornik i svoje.

- ...
urbana_gerila urbana_gerila 23:32 15.10.2016

Re: ..

sven
dobro je dok ima faze, il?


ja li sam elektrićar?

blogovatelj blogovatelj 06:28 16.10.2016

Re: ..

svet je - apsurd.


Da, i apsurd. Proza i drama dvadesetog veka kao zaštitni znak imaju poigravanje apsurdom, ali je on to u poeziji doveo do savršenstva.
sven sven 06:50 16.10.2016

..

ja li sam elektrićar?

Slušam na Apropos Musik, juče: Dilan je 'Šekspir malog čovjeka'* - i, malo je izmišljena priča o sviranju u kafani za dolar i čizburger (sindrom Haklberi F.) - i da je njemu, Dilanu, i svima njima, ovaj čovjek, Fred, tata.

*dar da respekt, sarkazam i rezignaciju spakuju, u jedno..

Struja u Japanu. Ok, i Bajaga.

urbana_gerila urbana_gerila 08:36 16.10.2016

Re: ..

sven
*dar da respekt, sarkazam i rezignaciju spakuju, u jedno..


i dobro odmerenu dozu mizantropije...
(premda, u poslednje vreme se tu i tamo provlači i mišljenje o blagom aspergerovom sindromu)



sven
Struja u Japanu.


razgovaraju ciga otac i ciga sin:

čale, el idemo ove godine na more?

70% idemo, 100% ne idemo.
docsumann docsumann 08:48 16.10.2016

Re: ..

blogovatelj
svet je - apsurd.


Da, i apsurd. Proza i drama dvadesetog veka kao zaštitni znak imaju poigravanje apsurdom, ali je on to u poeziji doveo do savršenstva.


za poigravanje apsurdom, kako reče jednom maksa (ono što i sam već godinama pričam) - Harms je Hendriks.
međutim, iako najveći, za razliku od original Hendže, on zapravo nije imao nikakav uticaj na kasniju produkciju apsurdne umjetnosti u zapadnoj kulturi.
jednostavno, bio je sakriven u dubokoj ilegali sovjetskog društva.
kada se napokon “pojavio” na svjetlo dana jedno 40-tak godina nakon svoje smrti, odnosno nakon 50-60 godina ksnije, u punom sjaju, zasjenio je sve ono što su i Jonesko i Beket i Gombrovič i Pajtonovci, i svi ostali, stvorili.

ponekad se naježim od pomisli na tragiku njegovog života i veličinu genija.

ponekad mi krenu suze.
docsumann docsumann 08:52 16.10.2016

Re: ..

Struja u Japanu. Ok, i Bajaga.


sjajna fotka.

a evo i jednog skorašnjeg hazarta na zadatu temu



elektrik monster
sven sven 08:55 16.10.2016

Re: ..

i dobro odmerenu dozu mizantropije...
(premda, u poslednje vreme se tu i tamo provlači i mišljenje o blagom aspergerovom sindromu)



Ili ti ne razumiješ genijalan germanski humor - il da ja napomenem da je Radio Ö1 državni radio klasične muzike, u zemlji koja je, između ostalog, poznata po, po muzici, il..

Dalje, da bi prismrdio na taj radio moraš o nečemu znati, malo više od malo više - dalje, juče su u studiju bili dvojica Austrijanac, fanovi Dilana, ali ih to nije spriječilo da govore i o religiji i o politici i o Americi i o folk muzici, i da čitaju (recituju) Dilanove pjesme, da puste omiljene, i itd..

I ne samo da su rekli da je Haklberi sindrom, nego da je, on, Dilan, tad bio možda malo drogiran, malo je izmišljao drogiran, jaka stvar, ne, .. pustili su snimak kad voditeljki odgovara da je radio za dolar i čizburger..

I šta sad? Mislim, zašto je on dobio Nobela? Za životno čistunstvo?

Ako ne odbije Nobela - znaćemo, definitivno, da je rokenrol sa tim nadrogiranim starcima, što su radili za dolar, crkao, onomad u Americi..

il?
sven sven 08:59 16.10.2016

Re: ..

doks
sjajna fotka.

Spasibo.
a evo i jednog skorašnjeg hazarta na zadatu temu

E, imam ja za tebe par, ruski futurizam s početka XX vijeka.
Neki drugi put.

:)
sven sven 09:27 16.10.2016

Re: ..

elektrik monster

Odlična je, zaboravih.

:)
urbana_gerila urbana_gerila 12:35 16.10.2016

Re: ..

sven
Ili ti ne razumiješ genijalan germanski humor


šta to nisam razumeo?


sven
I šta sad? Mislim, zašto je on dobio Nobela? Za životno čistunstvo?


zato što je napisao neke od najlepših stihova još od vremena kada nam se rođa propeo na zadnje noge.



sven
Ako ne odbije Nobela - znaćemo, definitivno, da je rokenrol sa tim nadrogiranim starcima, što su radili za dolar, crkao, onomad u Americi..
il?


znaćete.
vi.
il?
sven sven 12:53 16.10.2016

Re: ..

vi.

Ne bi valjalo da sam sama, na ovom svijetu, misleća.
Ima nas..
urbana_gerila urbana_gerila 13:12 16.10.2016

Re: ..

sven
Ne bi valjalo da sam sama, na ovom svijetu, misleća.
Ima nas..


ustajte misleći na svetu!

što reče alija u dolly bell - mene ne računaj...
JJ Beba JJ Beba 10:49 17.10.2016

Re: ..


reče mi ortak da na koncertu koji je išao u vreme kada su mu javili da je nobelovac - nijednom rečju nije to podelio sa publikom.

pa šta treba da kaže- juhuuuu dobio sam ga tralalalalala jebite se
urbana_gerila urbana_gerila 12:37 17.10.2016

Re: ..

JJ Beba
pa šta treba da kaže- juhuuuu dobio sam ga tralalalalala jebite se


bemga, bebac, pa kakav je on onda srbin?
jasnaz jasnaz 16:50 15.10.2016

..evo malo bgd koncerta: 2010.



snimak je očajan - ubacujem ga u spomenar jer nisam primetila da je iko pomenuo ovaj koncert... ja ću ga pamtiti po tome što me je vodila mlađa sestra, a oko nas je bilo mnogo mlađeg sveta :) i svi su znali reči pesama
tyson tyson 22:04 15.10.2016

Bol u mozgu

Sva besmislenost rasprave oko "kontroverze" dodeljivanja nagrade za književnost Dilanu sublimirana je u naslovu "vesti" a gde nego na ugašenom B92:

Da li se tekstovi pesama mogu smatrati poezijom?

Valjda zato što tekst pesme nije pesma.


JJ Beba JJ Beba 22:11 15.10.2016

Re: Bol u mozgu

tyson
Sva besmislenost rasprave oko "kontroverze" dodeljivanja nagrade za književnost Dilanu sublimirana je u naslovu "vesti" a gde nego na ugašenom B92:

Da li se tekstovi pesama mogu smatrati poezijom?

Valjda zato što tekst pesme nije pesma.



jel pitala Vida? ili neki drugi književnik?
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:45 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

Da li se tekstovi pesama mogu smatrati poezijom?

Историја питања "шта је литература?", односно, шта то сврстава неки текст (било какав текст) у литературу, је дуга и замршена. Ја уопште не познајем Диланов рад, те се о њему и не изјашњавам, али потпуно подржавам отвореност Шведске академије -- литература се ствара и ван традиционалних оквира.
tasadebeli tasadebeli 07:06 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

tyson
Sva besmislenost rasprave oko "kontroverze" dodeljivanja nagrade za književnost Dilanu sublimirana je u naslovu "vesti" a gde nego na ugašenom B92:

Da li se tekstovi pesama mogu smatrati poezijom?

Valjda zato što tekst pesme nije pesma.






Једини проблем је што се овде не ради ни о књижевности ни о музици ни о текстовима песама... Зато је то питање

Da li se tekstovi pesama mogu smatrati poezijom?



о којем су многи нашли за сходно да кажу понешто или су били питани, од Пеце Поповића па надаље, сасвим погрешно питање и скретање пажње са главне теме.



Stokholmski sindrom Nobelovog komiteja, taoca svoje generacije?




И Лили Марлен је била само једна од песмица о љубави. Па видиш шта се после направи од тога...






А изгледа да је и сам Дилан тога свестан.


reče mi ortak da na koncertu koji je išao u vreme kada su mu javili da je nobelovac - nijednom rečju nije to podelio sa publikom




Ко зна, можда ћемо у овом павиљону број шест који зовемо још и свет у којем живимо, дочекати да Дилан одбије да пева самога себе...
nsarski nsarski 08:39 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

али потпуно подржавам отвореност Шведске академије -- литература се ствара и ван традиционалних оквира.


Да, ово је кључна ствар. Да је комитет макар мало збацио своју окошталост још пре, на пример, 35 година, доделио би тада награду Бобу Марлију.
docsumann docsumann 08:46 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

Da li se tekstovi pesama mogu smatrati poezijom?


sve može biti poezija.

što bi rek'o Brana Petrović poezija je imanentna svijetu kao i elektricitet i gravitacija. ona je utkana u samu strukturu postojanja.

a, inače, konkretan odgovor na citirano pitanje - može.

znam i neke knjige čiji je naslov čista poezija.

docsumann docsumann 09:25 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

nsarski
али потпуно подржавам отвореност Шведске академије -- литература се ствара и ван традиционалних оквира.


Да, ово је кључна ствар. Да је комитет макар мало збацио своју окошталост још пре, на пример, 35 година, доделио би тада награду Бобу Марлију.


eh, to bi bilo baš kontoverzno (ljevičarenje)

interesantno da je jedan od najjačih "Marlijevih" tekstova, ustvari, predstavljao prepjev govora Hajleta Selasijeja u UN.

The lyrics are almost literally derived from a speech made by Ethiopian Emperor Haile Selassie I before the United Nations General Assembly on 4 October 1963.


a ovo je moja omiljena obrada istog:



Until the philosophy which hold one race superior
And another
Inferior
Is finally
And permanently
Discredited
And abandoned
Everywhere is war
Me say war.

That until there no longer
First class and second class citizens of any nation
Until the colour of a man's skin
Is of no more significance than the colour of his eyes
Me say war.

That until the basic human rights
Are equally guaranteed to all,
Without regard to race
This is a war.

That until that day
The dream of lasting peace,
World citizenship
Rule of international morality
Will remain in but a fleeting illusion to be pursued,
But never attained
Now everywhere is war - war.

And until the ignoble and unhappy regimes
That hold our brothers in Angola,
In Mozambique,
South Africa
Sub-human bondage
Have been toppled,
Utterly destroyed
Well, everywhere is war
Me say war.

War in the east,
War in the west,
War up north,
War down south
War - war
Rumours of war.
And until that day,
The African continent
Will not know peace,
We Africans will fight - we find it necessary
And we know we shall win
As we are confident
In the victory

Of good over evil
Good over evil, yeah!
Good over evil
Good over evil, yeah!
Good over evil
Good over evil, yeah!



nsarski nsarski 10:42 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

eh, to bi bilo baš kontoverzno (ljevičarenje)


Heh, jedna od Marlijevih utopističkih ideja je da ujedini Afriku (i sve Crnce sveta). Mada, i Dilanove ideje o slobodi i svetu bez ratova su podjednako utopističke.

Kao Rastafarijanac, on je pridavao veliku vrednost Selasiju.

Ali, hoću da kažem, da je Marli izvršio (i vrši) mnogo veći uticaj na svest ove planete nego, na primer, E. Kaneti (filozof!) koji je pre 35 godina dobio Nobela.
Milan Novković Milan Novković 10:56 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

ideje o slobodi i svetu bez ratova su podjednako utopističke



Igrom slučaja ove godine se slavi i 50 godina Zvezdanih Staza, pa bi ti sada, za kaznu, trebao da nahraniš svog inner Trekkija tako što ćeš ponovo odgledati svih 700 epizoda
Milan Novković Milan Novković 10:57 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

ponovo odgledati svih 700 epizoda

U stvari, svaka kuća što drži do sebe bi trebala polako da počne sa gledanjem od početka
tyson tyson 11:13 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

Историја питања "шта је литература?", односно, шта то сврстава неки текст (било какав текст) у литературу, је дуга и замршена. Ја уопште не познајем Диланов рад, те се о њему и не изјашњавам, али потпуно подржавам отвореност Шведске академије -- литература се ствара и ван традиционалних оквира.

Pitanje šta je umetnost je i dan-danas otvoreno i razumem da odgovor nije lak i jednostavan.

Međutim, mislim da je pitanje koje postavlja B92 idiotsko, kao uostalom i 97% sadržaja te propale medijske kuće, gde lavovski deo retardiranog sadržaja otpada na web site.

Elem; šta je poezija? Pa valjda pesme. Šta je pesma a šta tekst pesme - e, to ni filozof na LSD ne bi mogao da se zapita, ali može B92.



Disclaimer: poezija ≠ umetnost.


docsumann docsumann 11:28 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

Kao Rastafarijanac, on je pridavao veliku vrednost Selasiju.


interesantan religijski pokret, koji iako populaciono mali ima značajno kulturološko prisustvo u modernom svijetu.
što preko rege muzike, što preko gandže koja je kod rastafarijanaca sveta biljka i pomaže u kontaktima sa božanskim.

možda još radikalniji u tom spiritualističkom vidu je União do Vegetal, crkva iz Brazila, koji u te svrhe koristi ajahuasku.
izborili se čak i da u USA (gdje je DMT klasifikovan u A kategoriju zabranjenih supstanci) mogu da je koriste u religijsko-obredne svrhe.


PS baš bi neko mogao da napiše neki tekst o rastama (Srđan F, možda), pa da opet kačimo malo rege muzike
JJ Beba JJ Beba 11:31 16.10.2016

Re: Bol u mozgu


sve može biti poezija.


svet jeste poezija :)

jedino poezija spasava ovo govno od sveta.
još je Kortasar u mislim Školici rekao, da parafraziraziram, da se uz malo truda svaki delić stvarnosti može povezatit sa nekim stihom
urbana_gerila urbana_gerila 12:31 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

nsarski
Mada, i Dilanove ideje o slobodi i svetu bez ratova su podjednako utopističke.


lično, između utopije i gorke istine - navivam za snatrenja.
urbana_gerila urbana_gerila 13:14 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

Milan Novković
U stvari, svaka kuća što drži do sebe bi trebala polako da počne sa gledanjem od početka


novkoviću, gadan čiča rasteš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:33 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

docsumann



PS baš bi neko mogao da napiše neki tekst o rastama (Srđan F, možda), pa da opet kačimo malo rege muzike


Morao bih da napravim risrč u Selasijevoj četvrti u Jeri.



aj imam par dan između dva posla u novembru pa vidim šta priča ekipa. :)
urbana_gerila urbana_gerila 16:57 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

Srđan Fuchs
aj imam par dan između dva posla u novembru pa vidim šta priča ekipa. :)


od mene:

Milan Novković Milan Novković 19:06 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

urbana_gerila
Milan Novković
U stvari, svaka kuća što drži do sebe bi trebala polako da počne sa gledanjem od početka


novkoviću, gadan čiča rasteš.

Sad il nikad, ovo je trenutak velikih odluka
JJ Beba JJ Beba 19:12 16.10.2016

Re: Bol u mozgu


aj imam par dan između dva posla u novembru pa vidim šta priča ekipa. :)

go baby go
angie01 angie01 19:28 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

Sad il nikad


e, leba ti Milane, zameni taj blesavi avatar,...ono, napises komentar od 15 minuta, gde nesto zanimljivo objasnis, a sve ispod te zahebancije.
Milan Novković Milan Novković 19:40 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

angie01
Sad il nikad


e, leba ti Milane, zameni taj blesavi avatar,...ono, napises komentar od 15 minuta, gde nesto zanimljivo objasnis, a sve ispod te zahebancije.

Happy to oblige, gimme two minutes
JJ Beba JJ Beba 19:42 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

angie01
Sad il nikad


e, leba ti Milane, zameni taj blesavi avatar,...ono, napises komentar od 15 minuta, gde nesto zanimljivo objasnis, a sve ispod te zahebancije.

neeee Ng, nikako. Milanče je stari roker.
na ovako sitnom avataru došo je ko Brian May, a sem to što jeste, May je Phd astrofizike, dakle odggovara Milanu totalno
larisa_bg larisa_bg 19:43 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

angie01
Sad il nikad


e, leba ti Milane, zameni taj blesavi avatar,...ono, napises komentar od 15 minuta, gde nesto zanimljivo objasnis, a sve ispod te zahebancije.


kaži to tysonu ako smeš
JJ Beba JJ Beba 19:45 16.10.2016

Re: Bol u mozgu


kaži to tysonu ako smeš

hahahahha
Tyson je sexy
Milan Novković Milan Novković 20:04 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

JJ Beba
angie01
Sad il nikad


e, leba ti Milane, zameni taj blesavi avatar,...ono, napises komentar od 15 minuta, gde nesto zanimljivo objasnis, a sve ispod te zahebancije.

neeee Ng, nikako. Milanče je stari roker.
na ovako sitnom avataru došo je ko Brian May, a sem to što jeste, May je Phd astrofizike, dakle odggovara Milanu totalno

Eto, Beba wins

A taman sam našao svoj stari avatar, tamo mi je kosa previše retka, pa opet nije kako treba

Na onom prethodnom ću pregoreti, ako ga vratim, ili ćemo se svi podaviti, to je na Savi, po vrlo sunčanom danu, sad već od pre, jedno, 4-5 godina, kupio kum neku šklopociju od čamca za ispod 1,000 Vera, motor od Kineza za 150 Evra, a sve za 12-14 osoba, pa ne treba mnogo mašte da bi se zamislilo u kakvom je stanju, i max domet mu je Brankv Most - prvi negugledni splav sa roštiljem, sa drug strane Ade

A i spasila te Beba, ovih dana je bio national-no-bra-day, Bog zna šta bi nekom mangupu moglo pasti na pamet da se sad svi bacimo na menjanje avatara

angie01 angie01 20:20 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

kaži to tysonu ako smeš


rekla sam mu jos davno, pa mi odgovorio sa uvecanom slikom :)))
angie01 angie01 20:25 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

Eto, Beba wins


ti kako hoces,..Beba ima neku svoju estetiku, koja njoj cuci,...a tebi je ovaj avatr- blesav,...kakav bre Brian May,...mozda u verziji Pajtonovaca, najdobronamernije ti kazem, svaki put mi smesno kad naletim, ne mogu ni da citam dalje.

...menjaj to, ne moras za stari, nadji nesto sto ti lezi.
angie01 angie01 20:27 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

neeee Ng, nikako. Milanče je stari roker.


Bebo, teras zahebanciju.:)
Milan Novković Milan Novković 20:32 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

ti kako hoces,..Beba ima neku svoju estetiku, koja njoj cuci,...a tebi je ovaj avatr- blesav,...kakv bre Brian May,...mozda u verziji Pajtonovaca, najdobronamernije ti kazem, svaki put mi smesno kad naletim, ne mogu ni da citam dalje.

Pa dobro, blesav, mene su deca maltretirala dok su bila mlađa, a ja imao nešto kose, tj non stop mi nešto čeprkali po skalpu uz pomoć gumica, štipaljki, ... pa mi ostali tikovi

A sebe ne mogu ni ja da čitam više, jedino kad baš dugo odleži pa posle više ni ne primećujem da sam ja to napisao

Na Pajtonovcima sam napravio karijeru u kući, što da ne probam i na blogu
Milan Novković Milan Novković 20:36 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

angie01
neeee Ng, nikako. Milanče je stari roker.


Bebo, teras zahebanciju.:)

Zahebancija je cool, moji najbolji ortaci ne zaklapaju, nemoš lupom naći poluozibljnog!

Gde ti ozbiljni uopšte rastu nikad mi nije bilo jasno
angie01 angie01 20:40 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

što da ne probam i na blogu


vazi, tvoj nalog, tvoj izbor avatara...bar sam pokusala.:)
emsiemsi emsiemsi 20:44 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

Milan Novković
angie01
neeee Ng, nikako. Milanče je stari roker.


Bebo, teras zahebanciju.:)

Zahebancija je cool, moji najbolji ortaci ne zaklapaju, nemoš lupom naći poluozibljnog!

Gde ti ozbiljni uopšte rastu nikad mi nije bilo jasno

Да !
Занимљиво !
Недавно сам био у Н, срео се са мојим најбољим другом, психолог по занимању.
Једну реченицу и некако изговори у озбиљном тону, а већ друга је кроз зезање --- о било којој теми да је реч.
А припада скупу екстремно паметних људи, готово најпаметнији.
Milan Novković Milan Novković 20:49 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

angie01
što da ne probam i na blogu


vazi, tvoj nalog, tvoj izbor avatara...bar sam pokusala.:)

Nebitno poprilično, veruj mi, meni je moj image, i pored vrlo zdravog egoa i narcisoidnosti, koji, možda, kod mene cure kroz neke druge pukotine, vrlo nebitan, i sve mi je zezanje osim vrlo male šačice situacija - deca na trenutke, pojesti, popiti, ozbiljniji problemi ... ubediti klijenta da kupi naš softver (za ovo poslednje sam čak spreman i odelo da obučem
Milan Novković Milan Novković 20:54 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

bar sam pokusala

Doduše, razumem donekle, ako Alselone dođe sa hobotnicom na obrijanoj glavi i ja ću uložiti protest - vrlo nefer konkurencija
JJ Beba JJ Beba 21:03 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

angie01
neeee Ng, nikako. Milanče je stari roker.


Bebo, teras zahebanciju.:)

ma meni bre super, ne znam šta fali fotki? Milan sa kosom, Milan bez kose Milan s čirokanom, Milan panker, sve je to Milan. Sto se mene tiče važno je šta piše, a fotka što duhovitija to meni draže

stvarno mi liči na Brajana Meja
angie01 angie01 21:23 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

važno je šta piše


ma, dobro Bebo, sad ti kao da objasnjavas u OS,...pri tome, jedno je duhovita fotka, a drugo je smesna/blesava,...cirokana bi tebi stajala i ti bi i dalje bila Beba, JJbeba, a Milanu bas i ne, samo o tome pricam i to vrlo dobronamerno, a rasprava je zavrsena njegovom odlukom da mu je ovako dobro- jer si ga nalozila da je Brian May:)))

a i inace...reagujem na avatare, oni su mi zastitni znakovi onih koje predstavljaju i cesto preskacem one koje ne prepoznajem,...a ove na koje sam navikla, nekako poistovecujem sa korisnicima i ne volim kada ih menjaju, treba mi vremena da se naviknem na drugi,...
Milan Novković Milan Novković 21:48 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

jer si ga nalozila da je Brian May

Beba bi me sigurno naložila da sam Brian May, da to nije pre nje uradio Urbani G., tako da je ona samo podjarila vatru

Uradila su i deca davno, kad sam im maznuo ovu periku na trenutak, nego je već bilo počelo da bledi, tj deca ovde vole Queen.

Tad mi je mlađa ćerka bila još klinka, i non stop mi je nešto čeprkala po kosi dok sam sedeo za kompom, jedva sam uspeo da se ratosiljam napasti i to tek kad je došla da mi čupa obrve što mi berber nije dobro štucovao.

A starija ćerka je 9 godina starija od mlađe pa mi se zalomilo jedno 15 godina tirjanisaja po skalpu.

Tj ovo je jedna fun porodična fora, i po toj liniji mi budi prijatne asocijacije, nikakvoj drugoj, ja volim da se zezam sa klincima i ovde defiluju u nverovatnim količnima, al sad kad su mi se otvorile karte da se ložim da sam Brian May, što da ne

Ja sam ti isto čudan specimen muškog pola, skoro da mi uopšte nije bitan izgled kod žene, tj pametna, neposlušna i neobuzdana u kretanju je umela da me upeca dok si rekla keks, kao geek/nerd od kad znam za sebe (šesti razred osnovne, tad smo se upoznali) poslednju kintu trošim na "deliće" i kafanu, a krpice - možeš sa otpada da me obučeš ja ni danas neću primetiti.

Kosu, dok sam imao, operem, obrišem peškirom, očešljam prstima i izletim na ulicu.

Dobro, doduše, imao sam nekad 35 Kg manje, al nije bilo namerno, bilo spontano

Pa mi je sentiment koji si ubacila ovde pomalo stran i pored 4 značajne žene u životu, ali malo samo, ne sasvim, zato i nastavljam da se zezam al ne sasvim opušteno, sve se plašim da si preozbiljna
urbana_gerila urbana_gerila 22:03 16.10.2016

Re: Bol u mozgu


život žene ovo ono (meko "ž"


reanimator izbaci, jbt, blog o trepči - ne samo što se oma stvore žene kojih dugo nije bilo, nego se i u taku zakrve.

novković turi sličku - ajd i to što svaka žena koja drži do sebe nađe za shodno da je prokomentariše, nego sam ja započeo taj niz.


lepo kaže gerilica: ili si natural born šmeker ili jeftini producent*.
*čitaj - u_g
urbana_gerila urbana_gerila 22:08 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

Milan Novković
Sad il nikad, ovo je trenutak velikih odluka



JJ Beba JJ Beba 22:46 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

novković turi sličku - ajd i to što svaka žena koja drži do sebe nađe za shodno da je prokomentariše, nego sam ja započeo taj niz.

hahahahha
UG neko mora da brani Milanov rokerski look
uz malo mašte mogu da ga smestim i na dvor kralja sunca
angie01 angie01 22:49 16.10.2016

Re: Bol u mozgu

sve se plašim da si preozbiljna


nesto je pogresan pridev, odgovarajuci je- dobronamerna.


Kosu, dok sam imao


:))),...dobro, ondaK.
blogovatelj blogovatelj 01:36 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

cirokana bi tebi stajala i ti bi i dalje bila Beba, JJbeba, a Milanu bas i ne


Što ne bi? Verujem da bi Milanče bio pravi londonski panker, starog kova, podrazumeva se.
Milan Novković Milan Novković 09:15 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

uz malo mašte mogu da ga smestim i na dvor kralja sunca

Ja sam na Fejsu držao fotku zbog klinaca, bio Halloween i dok su se oni oblačili u veštice i ostalo i cičali po kući (najčešće su im kod nas "headquarters" ja sam im maznuo periku na trenutak.

Pa mi je Fejs dosadio i skinuo sam je nego nam je nedavo došla starija ćerka u posetu i navalila na muža joj da gledaju Amadeusa, pošto je ona odlgedala na stotine filmova sa mnom kad je bila mala i, izgleda, ne može da ubedi muža da odgledaju film u njihovom stanu pošto se njemu čini predugačak

I stavimo ga pa mi je ponovo "ideju" dala bratija sa dvora - sam koncept dvora je meni jako smešan isto od jedne stare Fejs igre, gde se udružuju ogromni timovi i privlače sebi, kradu drugima vazale.

Kad dobiješ novog vazala moraš nešto da radiš sa njim, i ima mnogo mesta gde oni imaju korisnu ulogu, osim na dvoru, tamo su potpuno beskorisni

Igrom slučaja su u Amadeus na dvor stavili ovu ekipu oko muzike u kojoj su svi debili, ne zna se koji je smešniji, pa tako i meni smešno ...

Milan Novković Milan Novković 09:18 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

blogovatelj
cirokana bi tebi stajala i ti bi i dalje bila Beba, JJbeba, a Milanu bas i ne


Što ne bi? Verujem da bi Milanče bio pravi londonski panker, starog kova, podrazumeva se.

Iz razloga, ... da sad ne objašnjvam, ja sam ti relativno slab panker

Iako, kako iz detinjastog doba uđemo u ono gde podetinjimo, ko zna gde će me regresija odvesti
predatortz predatortz 09:49 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

blogovatelj
cirokana bi tebi stajala i ti bi i dalje bila Beba, JJbeba, a Milanu bas i ne


Što ne bi? Verujem da bi Milanče bio pravi londonski panker, starog kova, podrazumeva se.


A, ne...
Postoji prirodan sled!
U mladim danima panker, u zrelim godinama konzervativac.

Meni je malo otužno gledati ocvale rokere, pankere..., kako se upinju das budu večno mladi.
JJ Beba JJ Beba 10:56 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

predatortz
blogovatelj
cirokana bi tebi stajala i ti bi i dalje bila Beba, JJbeba, a Milanu bas i ne


Što ne bi? Verujem da bi Milanče bio pravi londonski panker, starog kova, podrazumeva se.


A, ne...
Postoji prirodan sled!
U mladim danima panker, u zrelim godinama konzervativac.

Meni je malo otužno gledati ocvale rokere, pankere..., kako se upinju das budu večno mladi.


pa ne mora tako. ostati mlad ne znači nužno nosti čirokanu da dokazao da si mlad i u starosti ostao panker. ostati panker ili roker u starijim godinama znači biti to u galvi, u srcu, načinu živoita, doslednost u idejama koje si kao mlad zastupao. ja znam neke domaće pankere koji su ostali na liniji mladosti a ne nose ni čirokane, ni špenadle i zihernadle

ostati mlad znaći ostati mlad u srcu, u glavi, ostalo ide samo
Milan Novković Milan Novković 11:34 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

JJ Beba
predatortz
blogovatelj
cirokana bi tebi stajala i ti bi i dalje bila Beba, JJbeba, a Milanu bas i ne


Što ne bi? Verujem da bi Milanče bio pravi londonski panker, starog kova, podrazumeva se.


A, ne...
Postoji prirodan sled!
U mladim danima panker, u zrelim godinama konzervativac.

Meni je malo otužno gledati ocvale rokere, pankere..., kako se upinju das budu večno mladi.


pa ne mora tako. ostati mlad ne znači nužno nosti čirokanu da dokazao da si mlad i u starosti ostao panker. ostati panker ili roker u starijim godinama znači biti to u galvi, u srcu, načinu živoita, doslednost u idejama koje si kao mlad zastupao. ja znam neke domaće pankere koji su ostali na liniji mladosti a ne nose ni čirokane, ni špenadle i zihernadle

ostati mlad znaći ostati mlad u srcu, u glavi, ostalo ide samo

Uh, da, ja konzervativce baš ne gotivim, od mnogo pa do psihopatski skoro, zavisi kad sam se poslednji put setio Tačerovke i Blera.

Ima ovde kjniga, a napisao konzervativac novinar 50 People Who Buggered Up Britain, tu su svi "the usual suspects", koja, možda, daje dobru podlogu.

U meni ima nešto, tj baš previše sindikalizma, ok, ima ga i u panku ali premalo za moj ukus, u ostrvcima, tj ja sam ti hard-core anarho-sindikalista koji je uglavnom neagresivan dok mu ne pukne film, relativno retko do bloga, totalno zbrkana varijanta (da pređem na treće lice da bih se malo distancirao od ludaka

Meni je, isto, dosta strano ruganje drugima koji nešto rade loše ako ne ugrožavaju svet oko sebe, pa "onomad" u sistemu protiv koga ide bunt nisam video i, recimo, loše sviranje koje se ponavljalo, dok sam zlikovce na vlasti video kao i svi, ako zobg nečega i sada čitam alternativnu štampu to je uglavnom da bih navijao da neko nekoga od ludaka na vrhu skrati za glavu.

Tako, ja sam ti "panker" svetlosnu godinu iza vas pankera, iako ću vam se uvek pridrušiti u gađanju političara i oligarhije govnima, a roker nešto bliže, a, u stvari, moram da kažem zbog vas autentičnih pankera-rokera, idiosinkratik geek-nerd sa "grandiose" formom narcisoidnosti u it-nauka-tehnika domenu, tj tu ne znam da li mi je ikad pukao film, možeš da mi radiš šta hoćeš po pitanju mog rada, interesovanja, budalaština, ...

...ostali domeni, frljanje i amaterizam, pa sam tu "only-human" u maniru "sve mož da bidne samo ne mož da bidne da ispadneš glup" (neki trstenički akcenat, ili sličan

Može i to, naravno, nego onda doživljaj donekle zavisi i od toga koliko nekoga gotivim, najortaci su baš u tom domenu naj"nepodnošljiviji"
JJ Beba JJ Beba 11:42 17.10.2016

Re: Bol u mozgu


Igrom slučaja su u Amadeus na dvor stavili ovu ekipu oko muzike u kojoj su svi debili, ne zna se koji je smešniji, pa tako i meni smešno

kad kažem da bih mogla da te zamislim na dvoriu kralja sunca gledajući tvoj avatar, mislim na sve one raskošne loknaste perike, a glave ko lavlje grive, dizvinu raste
predatortz predatortz 11:47 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

ostati mlad znaći ostati mlad u srcu, u glavi, ostalo ide samo


Ma, mani!
Ovo o konzervativizmu piše čovek koji ne skida vijetnamku .Žena mi rekla da će u njoj i da me sar'ani, kad već za života nisam umeo lepo da se obučem.
angie01 angie01 12:17 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

Meni je, isto, dosta strano ruganje drugima koji nešto rade loše ako ne ugrožavaju svet oko sebe,


nikako da pohvatam od ovoliko price, sta se u stvari desava:))),

moja verzija...

rekoh ti da ti nije bas najbolji izbor avatara, kako meni deluje- jar ja nikada ne kazem nekom sa novim frizom, npr, jao sto ti je super, ako nije, pa se iznutra smejuljim-taj sam tip, nema nikakve drame oko toga ni drugih namera ni preozbiljnosti, samo je to, ta ravan,

ti si prvo reagovao otprilike, e hvala, sa'cu da promenim,

pa je dosla JJ i rekla, neeee, bas je super i ti si najedamput krenuo da objasnjavas u svim pravcima, iako sam ja odmah pristala na tvoju drugu odluku- ako ti se ipak svidja- kao sto zacutim, ako mi neko u slucaju lose nove frizure kaze, da bas voli tako,....mislim, sta imam ja tu da vise "sredjujem", svako nek radi kako voli i sve ok.
Milan Novković Milan Novković 12:20 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

JJ Beba

Igrom slučaja su u Amadeus na dvor stavili ovu ekipu oko muzike u kojoj su svi debili, ne zna se koji je smešniji, pa tako i meni smešno

kad kažem da bih mogla da te zamislim na dvoriu kralja sunca gledajući tvoj avatar, mislim na sve one raskošne loknaste perike, a glave ko lavlje grive, dizvinu raste

Znam, thanks, nego je meni smešno, zato sam i stavio avatar

Tj ja sam u toj igrici proveo no less nego 40+ dana, kad bi se svi sati sabrali, a u Amadeusu su ovu trojicu savršeno "uparili" i mi se uvek smejemo kad naletimo na scene (uglavnom starija ćerka i ja, ostali ređe gledaju jedan te isti film više puta).

Imam ja "još bolji" avatar, tamo sam mlađi i belji mi zubi (boljka dece sa sela o gledanju konjima u zube), nego je mlađa ćerka napravila "Tasovca" od mene nekim gumicama pa mi nije padalo na pamet da ga stavim (doduše, sad me kopka kako bi ga Angie prokomentarisala (poluzezanje))
Milan Novković Milan Novković 12:31 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

angie01
Meni je, isto, dosta strano ruganje drugima koji nešto rade loše ako ne ugrožavaju svet oko sebe,


nikako da pohvatam od ovoliko price, sta se u stvari desava:))),

moja verzija...


....

... i ti si najedamput krenuo da objasnjavas u svim pravcima,.

Dešava se troll Angie, ništa više, tred više nema veze sa tvojim komentarom

Ovo sa ruganjem ja "pokušavam" da se setim svog shvatanja dela pankerskog sentimenta davno, što se ticao sviranja "ekipe" pre njih, tj moja flizura kao tema se u tom komentaru "ugušila".

A da pričam previše to stoji, sorry, nego od kad je baba moje žene rekla da neće više (nešto posle WW2) da pere noge mužu pošto joj je Drug Tito dao prava i ja se svako malo raskokodačem u sve strane, da vim se u slobodi, da prostiš

Ignoriši me slobodno, nema ni trunke negodovanja kod mene što se tiče tvog mišljenja o mojoj fLizuri, to mišljenje više uopšte nije u živom delu treda, jedino što ja rezervišem pravo da stavim i tasovac-verziju kasnije, al samo da čujem tvoj komentar
Milan Novković Milan Novković 12:33 17.10.2016

Re: Bol u mozgu

al samo da čujem tvoj komentar

Ovo je pokušaj humora, znam da disklejmer nije potreban nego za nedajbože

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana