Budućnost| Društvo| Sport

Dno dna

expolicajac RSS / 17.10.2016. u 12:45

 20161014075832_392325.jpg

Sunovrat moralnih normi. Imam poštovanje prema senima umrlih ili ubijenih ljudi. Odlazak sa ovog sveta je samo trenutak. Ali ono šta se dešava posle odlaska jednog dokazanog kriminalca i nedostojnog čoveka, vređa moj pogled na život i dostojanstvo kojim sam se borio za poštovanje zakonitosti,  zaštitu ustavnog poretka R.Srbije  i zaštitu lične i imovinske sigurnosti građana Srbije. Ubistvo čoveka koji je presudom Višeg suda u Beogradu od 20.12.2011, koja je postala pravosnažna odlukom Apelacionog suda od 06.02.2013, proglašen krivim i osuđen na jedinstvenu kaznu zatvora od pet godina i deset meseci, jeste interesantno za  kriminalne krugove. Ovoliko medijskog spinovanja i bizarnih čitulja, kao i nedoličnih postupaka uprave FK Partizan, izaziva kod mene gorčinu koja je me navela da napišem ovih par redova.

Veličanje imena pokojnog Aleksandra je po meni konačan dokaz sloma sistema vrednosti u Srbiji.

 



Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 13:08 17.10.2016

Nećeš mi verovati,

....ali upravo i ja sam to pomislio.


Broj čitulja koji ne dobija nakon smrt nijedna od uglednih ličnosti.

Strašno, strašno ......

To je slika društva....

svarog svarog 13:13 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Ubistvo čoveka koji je presudom Višeg suda u Beogradu od 20.12.2011, koja je postala pravosnažna odlukom Apelacionog suda od 06.02.2013, proglašen krivim i osuđen na jedinstvenu kaznu zatvora od pet godina i deset meseci,


Kako je pravno moguće da taj isti bude pušten da se brani sa slobode nakon prebijanja telohranitelja direktora FKP pre nekoliko meseci kad bi već morao biti naizdržavanju prethodne kazne?
Jel postoji pravni osnov za tako nešto?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:20 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

anonymous


Broj čitulja koji ne dobija nakon smrt nijedna od uglednih ličnosti.

Strašno, strašno ......

To je slika društva....



kako možeš toliko da mrziš Srbiju, šta su ti rodoljubi krivi?
anonymous anonymous 13:27 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,


Ono što je zapravo fascinantno u konkretnom slučaju ( i ne samo u ovom ) je to kako je podzemlje povezano i umreženo kako lokalno,tako i regionalno i globalno....

Sa druge strane oni koji sebe smatraju "gradjanima" žive atomizirano, neudruženo, bez razumevanja značaja principa asocijativnosti i pojma gradjanskog društva.

Očekuju da vlada,Predsednik ili neko treći iz sfere politike rešava njihove probleme, smatrajući da je dovoljno da oni samo dobro rade svoj - privatan posao.

Dok se ta asimerija ne popravi, društvo će da propada.




anonymous anonymous 13:32 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Srđan Fuchs
anonymous


Broj čitulja koji ne dobija nakon smrt nijedna od uglednih ličnosti.

Strašno, strašno ......

To je slika društva....



kako možeš toliko da mrziš Srbiju, šta su ti rodoljubi krivi?


Očekivao sam da će ti prethodni komentar biti šlagvort...

Hteo sam da to i naznačim, ali bi se izgubila fokusiranost komentara.

Posvećenost koja kod tebe i još nekih postoji u pogledu apostrofiranja svake loše pojedinosti u smislu stigmatiziranja Srbije i srpskog naroda je nešto što ima sasvim drugu dimenziju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:47 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Kako je pravno moguće da taj isti bude pušten da se brani sa slobode nakon prebijanja telohranitelja direktora FKP pre nekoliko meseci kad bi već morao biti naizdržavanju prethodne kazne?

ne znam, samo znam da se oni svi jako štite međusobno (npr, grobar pretuče na smrt deliju, i onda delije neće da svedoče, jer znaju da ni grobari ne bi svedočili da je sitacija obrnuta). i onda ne možeš nikog, ili skoro nikog da optužiš i osudiš, jer nemaš svedoke. međutim, moram da podsetim one koji su zaboravili, a izgleda da ih je više, da je jedan od bivših i najvećih vođa delija bio arkan, zaposlen u policiji. i da nam je premijer vaterni navijač zvezde. dakle, koja je ono beše tema??
martin_krpan martin_krpan 13:52 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

međutim, moram da podsetim one koji su zaboravili, a izgleda da ih je više, da je jedan od bivših i najvećih vođa delija bio arkan, zaposlen u policiji. i da nam je premijer vaterni navijač zvezde. dakle, koja je ono beše tema??


Pa tema je: Da li je Dikić grobar ili takođe delija, a ako je grobar, ko je za to odgovoran?
antioksidant antioksidant 14:40 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

BebaOdLonchara
Kako je pravno moguće da taj isti bude pušten da se brani sa slobode nakon prebijanja telohranitelja direktora FKP pre nekoliko meseci kad bi već morao biti naizdržavanju prethodne kazne?

ne znam, samo znam da se oni svi jako štite međusobno (npr, grobar pretuče na smrt deliju, i onda delije neće da svedoče, jer znaju da ni grobari ne bi svedočili da je sitacija obrnuta). i onda ne možeš nikog, ili skoro nikog da optužiš i osudiš, jer nemaš svedoke. međutim, moram da podsetim one koji su zaboravili, a izgleda da ih je više, da je jedan od bivših i najvećih vođa delija bio arkan, zaposlen u policiji. i da nam je premijer vaterni navijač zvezde. dakle, koja je ono beše tema??

konkretno oko prebijanja vazurinog telohranitelja, pokojni stankovic nije ni bio optuzen jer (citiram premijera srbije) : on nikog nije ni pipnuo".

LINK <<<<<<<<<<<<------------------

„Jedini je pušten onaj koji nikoga nije pipnuo. Jel treba da ga ubijemo što nikoga nije udario? Taj jedan nije nikoga pipnuo, šta želite od nas, da pratimo i da se naši organi, policija, tužilaštvo i pravosudni organi ponašaju u skladu sa novinarskim željama?”, kazao je Vučić.
gedza.73 gedza.73 14:43 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Sa druge strane oni koji sebe smatraju "gradjanima" žive atomizirano, neudruženo, bez razumevanja značaja principa asocijativnosti i pojma gradjanskog društva.

Kako?
Oni imaju podršku države (da ne sitničarimo ovajonajpojedinac).
Da nemaju ne bi neko naredio 'sportistima' da izađu na terene onako kako su izašli.
Da nemaju ne bi bili na slobodi posle x krivičnih prekršaja.

Oni su jači, beskrupulozniji, luđi, naoružani...

Šta da radimo? Unajmimo Jul Brinera,



ili da se sklanjamo?

Ne možeš od običnog čoveka da očekuješ da preuzme ulogu policije, sudije, tužilaštva, dželata.

maksa83 maksa83 14:44 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

konkretno oko prebijanja vazurinog telohranitelja, pokojni stankovic nije ni bio optuzen jer (citiram premijera srbije) : on nikog nije ni pipnuo".

LINK <<<<<<<<<<<<------------------

Kaže tu:

„U pitanju je traženje Lajbnicovog dovoljnog razloga da nešto kažete loše o svojoj zemlji, a ne zato što je neko zabrinut”, rekao je Vučić.

Jebemtisunce...

Lajbnicovog.
svarog svarog 14:47 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

antioksidant

Aaa hvala, onda je sve ok
nsarski nsarski 14:49 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Šta da radimo? Unajmimo Jul Brinera,

Čarlsa Bronsona...sa postavljenog klipa.
maksa83 maksa83 14:52 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

nsarski
Šta da radimo? Unajmimo Jul Brinera,

Čarlsa Bronsona...sa postavljenog klipa.

Najbolje da unajmimo tog ... Lajbnica.
bolid1 bolid1 14:57 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,


Najbolje da unajmimo tog ... Lajbnica.


Da nanu-naninu kad neko ga neko povredi, tako tankocudnog

U intervjuu za Prvu televiziju Vučić je prvo rekao da nema komentar tog događaja a potom je uzvratio:"A što me ne pitate ništa kada viču Vučiću pederu? <--LINK
maksa83 maksa83 15:09 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

U intervjuu za Prvu televiziju Vučić je prvo rekao da nema komentar tog događaja a potom je uzvratio:"A što me ne pitate ništa kada viču Vučiću pederu? <--LINK


angie01 angie01 15:47 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Vučić: Pušten uhapšeni koji nikoga nije ni pipnuo

potpuno fascinantna konstrukcija reci/misli u ovoj izjavi, koja je iskoristena jos za naslov, a u Politici.
karabasbarabas karabasbarabas 15:53 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Osudjen na robiju zbog dilovanja droge.
Tri godine na slobodi ceka mesto u zatvoru.
Ubiju ga na ulici, cela vlada nosi crninu.
Dicni sportisti, nase nade i uzdanice nose crninu i kukaju za njim.
Nesa apcihu objavi rat kriminalu.


Sruse zgrade u centru grada usred noci.
Mangupi neki, videcemo kasnije.

Srusi se helikopter, pogine beba i jos sest odraslih.
Ne dam Gasica, ne dam nikog, zaboravite, gledaj na drugu stranu.
Sudija avanzuje u najprofitabilnije moguce zanimanje - notar.


Tako to ide kad je notar vazniji od sudije.
anonymous anonymous 16:17 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,


gedza.73
15:43 17.10.201

Ne možeš od običnog čoveka da očekuješ da preuzme ulogu policije, sudije, tužilaštva, dželata.


Najbolje je da nastavimo da blogujemo, šaljemo lajkove i hejtujemo, pregledavamo instagrame i fotke šaljemo na facebook....čekajući da se stvari same od sebe reše ...ili svi oni koji donose zlo ovom svetu - uzajamno poubijaju...

...zaboravio sam .....šetamo kućne ljubimce i redovno odlazimo kod manikira i pedikira....


sasaminijature sasaminijature 16:34 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

angie01
Vučić: Pušten uhapšeni koji nikoga nije ni pipnuo

potpuno fascinantna konstrukcija reci/misli u ovoj izjavi, koja je iskoristena jos za naslov, a u Politici.


Oca svaki dan pokazuje kakav je spin doktor.

I mi napadamo Mutavog a lepo se vidi na snimku da nikog nije ni pipnuo, čovek izašao u šetnju, malo na svež vazduh.
sasaminijature sasaminijature 16:39 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

anonymous

gedza.73
15:43 17.10.201

Ne možeš od običnog čoveka da očekuješ da preuzme ulogu policije, sudije, tužilaštva, dželata.


Najbolje je da nastavimo da blogujemo, šaljemo lajkove i hejtujemo, pregledavamo instagrame i fotke šaljemo na facebook....čekajući da se stvari same od sebe reše ...ili svi oni koji donose zlo ovom svetu - uzajamno poubijaju...

...zaboravio sam .....šetamo kućne ljubimce i redovno odlazimo kod manikira i pedikira....



Komformističko društvo!
Dok čoveka ne zasvrbi ništa ga neće pomeriti iz njegove zone komfora.
Tužno ali je tako. Ovaj događaj dokazuje da nema nikakve reakcije društva.
tadejus tadejus 16:44 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

maksa83

Najbolje da unajmimo tog ... Lajbnica.


al da ne bude da ga platimo a on onda opet samo traži razloga da šta loše o zemlji kaže, ili pravi kakvog drugog belaja..
vidiš kakav je..
reanimator reanimator 17:03 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

konkretno oko prebijanja vazurinog telohranitelja, pokojni stankovic nije ni bio optuzen jer (citiram premijera srbije) : on nikog nije ni pipnuo".

Tu je u pravu. Ovaj stvarno nikoga nije pipnuo, samo je glavinjao po parkingu. Taj ne bi bio kriv ni da je vodio dobermana i naložio ga da izujeda nekoga, jer, je l‚da, nije nikoga ujeo.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:08 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

nsarski
Šta da radimo? Unajmimo Jul Brinera,

Čarlsa Bronsona...sa postavljenog klipa.


Nikoletinu? Može, on valjda jedini od tih "mačo, mačo men"-ova ;> nije bio zatucani moron republikanac, a na svu sreću ☻ čovek umro pre nego je došao u rizik da podrži UberMoronicu Palinovicu (Robert Duvall - izuzetak za pravilo oko Mačoovaca ;> ) ili da priča sa stolicom (ma ni ime neću da mu pomenem ☻) ili da podrži WLB Trampa, kao onaj stoličasti, ili Andželinin otac, pa mogu mirne duše da mu gledam filmove ;>

NB - što me lepo podsetilo da sam još prošle godine dovukao pet-šest francuskih krimića s kraja šesetih, početka sedamdesetih, između ostalog i Zbogom prijatelju, pa zaboravio na njega. Nikoletina i Alan Delon, ihaj! A mislim da ga nisam gledao još od kada se prikazivao u 20. oktobru (možda beše u Jadranu?), taman da to sada ispravimo ☺☺
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:12 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Tako to ide kad je notar vazniji od sudije.


A ne, tako to ide kada sve stranke ćute, jerbo možda i njima zapadne po neko notarsko mesto.
emsiemsi emsiemsi 18:29 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

gedza.73
Sa druge strane oni koji sebe smatraju "gradjanima" žive atomizirano, neudruženo, bez razumevanja značaja principa asocijativnosti i pojma gradjanskog društva.

Kako?
Oni imaju podršku države (da ne sitničarimo ovajonajpojedinac).
Da nemaju ne bi neko naredio 'sportistima' da izađu na terene onako kako su izašli.
Da nemaju ne bi bili na slobodi posle x krivičnih prekršaja.

Oni su jači, beskrupulozniji, luđi, naoružani...

Šta da radimo? Unajmimo Jul Brinera,



ili da se sklanjamo?

Ne možeš od običnog čoveka da očekuješ da preuzme ulogu policije, sudije, tužilaštva, dželata.


Ов је Чарлс Бронсон, а не Јул Бринер.
emsiemsi emsiemsi 18:31 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

maksa83
nsarski
Šta da radimo? Unajmimo Jul Brinera,

Čarlsa Bronsona...sa postavljenog klipa.

Najbolje da unajmimo tog ... Lajbnica.

За кога тај навија ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:10 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

anonymous


Posvećenost koja kod tebe i još nekih postoji u pogledu apostrofiranja svake loše pojedinosti u smislu stigmatiziranja Srbije i srpskog naroda je nešto što ima sasvim drugu dimenziju.


koji nonsens, ali zanimljivo mi je da ti se ova deluzija nastavlja i nastavlja. i sama konstrukcija recenice je besmislena jer nista ne govori, samo kitnjastost kompozicije kitnjastosti radi.

a da se ove srbije iz Ekspovog posta gadim, gadim je se. svakom normalnom ljudskom bice iz Srbije je takva srbija gadna.
sweet64 sweet64 19:15 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

anonymous

Ono što je zapravo fascinantno u konkretnom slučaju ( i ne samo u ovom ) je to kako je podzemlje povezano i umreženo kako lokalno,tako i regionalno i globalno....

Sa druge strane oni koji sebe smatraju "gradjanima" žive atomizirano, neudruženo, bez razumevanja značaja principa asocijativnosti i pojma gradjanskog društva.

Očekuju da vlada,Predsednik ili neko treći iz sfere politike rešava njihove probleme, smatrajući da je dovoljno da oni samo dobro rade svoj - privatan posao.

Dok se ta asimerija ne popravi, društvo će da propada.



Ovo me podseća na to da će svako u ovoj Srbiji da ti kaže da si sam kriv ako su ti ukrali bicikl ... jer ga nisi zaključao. A lopov samo radi svoj posao. Ili skupljanje para za operacije u inostranstvu teško obolele dece, kao da fondovi u koje radni narod uplaćuje služe da ih se neko ...

Izvini ja nisam spreman da sa puškom stojim i rešavam gradske kriminalne probleme. Možda tek na pragu svoje kuće, ako doteramo do duvara. A za sebe smatram da sam vrlo društven, socijalno osvešćen, empatičan, spreman da pomognem, bilo kad i bilo kome, ali nije u tome stvar.

Nego šta nego očekujem da mi vlada, premijer ili neko reši te probleme, jer to i jeste njihov posao, od stvaranja ambijenta normalne države i društva do neposredne zaštite normalnih građana. Jer mi smo ipak u podsvesti od odrastanja u normalnim uslovima došli do svesti uzimanja pravde u svoje ruke.
gedza.73 gedza.73 19:17 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

anonymous
Najbolje je da nastavimo da blogujemo, šaljemo lajkove i hejtujemo, pregledavamo instagrame i fotke šaljemo na facebook....čekajući da se stvari same od sebe reše ...ili svi oni koji donose zlo ovom svetu - uzajamno poubijaju...

Ja sam se 'skinuo' sa skoro svega. Ostao mi samo blog. I lekovi za smirenje.

-Policija ne može da pronađe sitnu barabu (siledžija, lopovčić, obijač)
-Kad ga pronađe i dođe pred sudiju, sudija ga kazni uslovno ili minimalnom kaznom
-Baraba obogalji bejzbol palicom nevinog dečka.

Hipotetički
Otac žrtve puca u kriminalca.

Šta misliš koliko treba sudiji, policiji da se otac strpa u zatvor na dužu vremensku kaznu?
Zatekneš lopova u kući kako ti krade nakit. Šta ćeš da uradiš?

Zato se ljudi osećaju nezaštićeno, plaše se, sklanjaju jer vlast (i ova i ona, i ona pre njih) i država su na ti sa kriminalcima.

Posebno ne razumem bolesnu opčinjenost pojedinaca kriminalcima i želju da se sa njima bude 'drug'.

emsi
Ов је Чарлс Бронсон, а не Јул Бринер.

Prvo sam naveo Jul Brinera iz 'Sedmorice veličanstvenih' (mada mi se nešto vrzma i iz 'originala' Maksinog rimejka westworld-a) pa turio zarez, stavio sličku Čarls Bronsona i pitanje šta da radimo kad država ne radi svoj posao za koji prima platu.


sweet64 sweet64 19:36 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Nesa apcihu objavi rat kriminalu.


Ali sa posebnim naglaskom na to da su u pitanju kriminalne bande izvana koje se mešaju u unutrašnje stvari Srbije. Hipokrizija ili glupost? Ipak mislim da on nije spreman za takvu zamenu teza, tako da mu pripada ovo drugo.
zilikaka zilikaka 19:43 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Zato se ljudi osećaju nezaštićeno, plaše se, sklanjaju jer vlast (i ova i ona, i ona pre njih) i država su na ti sa kriminalcima.

Posebno ne razumem bolesnu opčinjenost pojedinaca kriminalcima i želju da se sa njima bude 'drug'.


Gedžo, ja na sve to gledam kao na prirodnu simbiozu.

Prvo, svako ko pomisli da su se ovi (ili prethodni) latili vlasti zato da bi njegovom, a ne njihovom dupetu bilo bolje, u najmanju ruku ima pogrešne premise.

Nije čak to ništa drugačije nego kod mnogih koje nazivamo razvijenim društvima, al tamo mehanizmi kontrole tih na vlasti poprilično sužavaju delokrug i smanjuju mogućnosti.

Razlika je što ovde i u sličnim društvima mehanizme kontrole nemamo, dakle, političari su komotni.
Sledeći ko eventualno može da zasmeta političarima su upravo ti krimosi, jer i oni imaju svoje parče kolača. Zato se lepo odmah podele resori, potpiše pakt o nenapadanju, a ako to sve lepo funkcioniše, vlast uvek može računati na poneku protivuslugu tih nekih. Recimo, kad ti zatrebaju momci koji će staviti fantomke i sesti u bagere, ili taj rad.
Msm, nisu ni ti momci baš ni toliko divlji a ni tikve bez korena. Ima ko je to lepo iz pelena podigao i ko vodi računa o svemu.

A sve to zajedno samo i jedino u banalnu svrhu namicanja para.

...i ne bih ja na sve njih gledala kao na neartikulisane budale. Ima u gornjim redovima frlo finog i uglađenog sveta.
anonymous anonymous 19:46 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Srđan Fuchs
anonymous


Posvećenost koja kod tebe i još nekih postoji u pogledu apostrofiranja svake loše pojedinosti u smislu stigmatiziranja Srbije i srpskog naroda je nešto što ima sasvim drugu dimenziju.


koji nonsens, ali zanimljivo mi je da ti se ova deluzija nastavlja i nastavlja. i sama konstrukcija recenice je besmislena jer nista ne govori, samo kitnjastost kompozicije kitnjastosti radi.

a da se ove srbije iz Ekspovog posta gadim, gadim je se. svakom normalnom ljudskom bice iz Srbije je takva srbija gadna.


Ne mogu da verujem da mi ti govoriš o stilu i kompoziciji rečenice.

Pa, svaka druga tvoja rečenica je potpuno besmislena.

Nemoj da me teraš da brljam po arhivi i da te citiram....


anonymous anonymous 19:56 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,


Srđan Fuchs
20:10 17.10.2016
Re: Nećeš mi verovati,


a da se ove srbije iz Ekspovog posta gadim, gadim je se. svakom normalnom ljudskom bice iz Srbije je takva srbija gadna.


И ја осуђујем ....и неке Србе и неке политичаре и неке представнике СПЦ , али и неке Амере, и неке Јевреје и неке Русе, и неке Енглезе и неке Муслимане....

Изненадио бих се када би ти са истим жаром којим говориш о Србима или саговорницима, говорио о неким Американцима,неким Јеврејима,неким Енлезима, неким банкарима или онима који наоружавају ИСИС,....једном речју онима који су много,много заслужнији за сиромаштво, смрт и беду у свету од малобројних Срба.
gedza.73 gedza.73 20:01 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

zilikaka
Nije čak to ništa drugačije nego kod mnogih koje nazivamo razvijenim društvima, al tamo mehanizmi kontrole tih na vlasti poprilično sužavaju delokrug i smanjuju mogućnosti.

Daleko od toga da mislim kako je tamo sve idealno ali gledam kroz par najednostavnijih svakodnevnih radnji.
Gde imam veći osećaj zaštićenosti na ulici? U svojoj ili tuđoj zemlji?
Gde bi se sigurnije osećao? U svojoj kući u Šumadiji ili u prizemnoj kući okružen Arapima u nekoj od zapadnih zemalja?

...i ne bih ja na sve njih gledala kao na neartikulisane budale. Ima u gornjim redovima frlo finog i uglađenog sveta.

Ima. Ali su i njih ućutali i primirili.
a u suštini se slažem sa tobom.
zilikaka zilikaka 20:23 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Ovo za fini ugladjen svet je bila ironija. Zapravo, takav je nekima pojavni vid. Ono, nikad ne bi reko koji im je pravi biznis.


Al i to nije ništa različito nego van Srbije. Jedino što kod nas baš omaju širok manevarski prostor.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Posvećenost koja kod tebe i još nekih postoji u pogledu apostrofiranja svake loše pojedinosti u smislu stigmatiziranja Srbije i srpskog naroda je nešto što ima sasvim drugu dimenziju.


Moram da se umešem.
Ne mogu da verujem, anonimuse, da ne hvataš onu veoma bitnu nijansu koja Srkija razdvaja od onih koji jesu takvi kako si ti opisao njega.
Srki je Srbenda, veruj mi.

I kad on napiše, evo ovakva je Srbija, a pri tom govori o nečem lošem, to je mnogo različito od situacije kad to isto uradi Krkar npr.

Kako hoćeš, ali pokušaj da u drugom svetlu čitaš njegove komentare, jer ovaj ugao ti daje pogrešnu sliku.
blogovatelj blogovatelj 22:46 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Strašno, strašno ......

To je slika društva....


Ko piše te čitulje?
blogovatelj blogovatelj 22:52 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

За кога тај навија ?


Za Teteks. Kako se beše zove grad gde igra Teteks?
maksa83 maksa83 22:57 17.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Za Teteks. Kako se beše zove grad gde igra Teteks?

Javlja mi se, javlja mi se ... da će Čarli da letuje u Ontariju...
anonymous anonymous 00:37 18.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,


hoochie coochie man
23:17 17.10.2016


Moram da se umešem.


Kako hoćeš, ali pokušaj da u drugom svetlu čitaš njegove komentare, jer ovaj ugao ti daje pogrešnu sliku.


Aj da ti verujem na reč.

S tim da ću te pozvati na prozor kada prvi put bude kolegu etiketirao sa "srbofašista " ili slično ....
anonymous anonymous 00:55 18.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,


sweet64
20:15 17.10.2016
Re: Nećeš mi verovati,

Nego šta nego očekujem da mi vlada, premijer ili neko reši te probleme, jer to i jeste njihov posao, od stvaranja ambijenta normalne države i društva do neposredne zaštite normalnih građana.


Hvala ti što si potvrdio moju tezu i dao mi za pravo.
Čekanje Godoa će potrajati....

Tvoj stav je većinski na blogu i to je očigledno ....

I zato se zahvaljujući demokratskom principu neme većine, dok se svet raspada mi bavimo "čučavcima "i davimo u sopstvenim ....

anfieldroad anfieldroad 01:06 18.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,


Najbolje da unajmimo tog ... Lajbnica.

al da ne bude da ga platimo a on onda opet samo traži razloga da šta loše o zemlji kaže, ili pravi kakvog drugog belaja..
vidiš kakav je..



Samo ne Lajbnica ! Pa taj je, čuo sam od ljudi, u Jagodini odrao Predsednika za neki samit. A pola dogovorenog repertoara nije ni odsvirao ko čovek !
Lopuža jedna matora. Čuj njih, Lajbnica bi zvali !
sweet64 sweet64 01:13 18.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Hvala ti što si potvrdio moju tezu i dao mi za pravo.
Čekanje Godoa će potrajati....


Čekanje i očekivanje su dva različita pojma. Hoću reći da i ja odavno nemam vremena, ali ti si uspostavio tu onoff klackalicu, da jedno drugo isključuje na način koji si definisao, da pošto komentarišem čučavce ne bih da dižem revoluciju. Građanske inicijative nema ni u mnogo većim sredinama od Jagodine, a ja sam, još nisam dospeo u fazu samospaljivanja ispred opštine.

Još bi se na kraju desilo da Palma izrazi sućut mojoj porodici.
blogovatelj blogovatelj 04:23 18.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Javlja mi se, javlja mi se ... da će Čarli da letuje u Ontariju...


Moguće da je izlapeo, pa zaboravio, kao i ja.
anonymous anonymous 06:52 18.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

sweet64
Hvala ti što si potvrdio moju tezu i dao mi za pravo.
Čekanje Godoa će potrajati....


Čekanje i očekivanje su dva različita pojma. Hoću reći da i ja odavno nemam vremena, ali ti si uspostavio tu onoff klackalicu, da jedno drugo isključuje na način koji si definisao, da pošto komentarišem čučavce ne bih da dižem revoluciju. Građanske inicijative nema ni u mnogo većim sredinama od Jagodine, a ja sam, još nisam dospeo u fazu samospaljivanja ispred opštine.

Još bi se na kraju desilo da Palma izrazi sućut mojoj porodici.


Izmedju samospaljivanja i neme povučenosti u privatnost (bekstva od slobode ) ima neobrojeno mnogo mogućnosti gradjanskog,intelektualnog angažmana i pobune protiv učmale , nepodnošljive stvarnosti.

I da se razumemo, ne delim nikakve lekcije,niti sudim bilo kome.

To što si se upustio u dijalog, već govori o tebi u pozitivnom svetlu.

Drugi korak je razumevanje da bez ličnog društvenog angažmana svakog od nas nema promene. Ni u društvu , ni u nama samima.

Treći korak - prepoznavanje kukavičluka u sebi i sklonosti praćenja linije manjeg otpora...
...koje nikakva racionalizacija, niti argumentacija ne mogu da opravdaju.

Svakoga dana stojim pred ogledalom i prolazim ovaj put.

I vidim miša koji zamišlja da je - lav...

....nadajući se da će se jednog dana promena ....ipak desiti.
sweet64 sweet64 10:48 18.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

Svakoga dana stojim pred ogledalom i prolazim ovaj put.

I vidim miša koji zamišlja da je - lav...


Iz istog razloga mi je avatar lav, pravdajući se činjenicom da je ta reč sadržana u reči Svetislav.

...nadajući se da će se jednog dana promena ....ipak desiti.


... kao učenje engleskog jezika, ili vožnje bicikla, neosetno...
misha.m misha.m 13:18 18.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

svarog
Kako je pravno moguće da taj isti bude pušten da se brani sa slobode nakon prebijanja telohranitelja direktora FKP pre nekoliko meseci kad bi već morao biti naizdržavanju prethodne kazne?
Jel postoji pravni osnov za tako nešto?


Nisam video u nastavku odgovor na ovo pitanje.

Nije u zatvoru jer je već nekoliko godina odlagao izvršenje kazne uz "lekarsko opravdanje" koje je sudstvo nakon veštačenja i dodatnih kontrola potvrđivalo.
elenold elenold 17:04 18.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

anonymous
...
Posvećenost koja kod tebe i još nekih postoji u pogledu apostrofiranja svake loše pojedinosti u smislu stigmatiziranja Srbije i srpskog naroda je nešto što ima sasvim drugu dimenziju.

Bogami i ja sam bio zbunjen sve dok jedinicu mere "te dimenzije" nisam prebacio na svemirsku.
elenold elenold 18:54 18.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

hoochie coochie man
....

Moram da se umešam.
....
Srki...
I kad on napiše, evo ovakva je Srbija, a pri tom govori o nečem lošem, to je mnogo različito od situacije kad to isto uradi Krkar npr.


Ne moram da se umesam ali ću reći.

Jeste, mnogo je različito, mozda ne bih mogao precizno da objasnim ali mi je ocigledno i prosto osecam tu ogromnu razliku.
irvington irvington 11:57 19.10.2016

Re: Nećeš mi verovati,

BebaOdLonchara
Kako je pravno moguće da taj isti bude pušten da se brani sa slobode nakon prebijanja telohranitelja direktora FKP pre nekoliko meseci kad bi već morao biti naizdržavanju prethodne kazne?

ne znam, samo znam da se oni svi jako štite međusobno (npr, grobar pretuče na smrt deliju, i onda delije neće da svedoče, jer znaju da ni grobari ne bi svedočili da je sitacija obrnuta). i onda ne možeš nikog, ili skoro nikog da optužiš i osudiš, jer nemaš svedoke. međutim, moram da podsetim one koji su zaboravili, a izgleda da ih je više, da je jedan od bivših i najvećih vođa delija bio arkan, zaposlen u policiji. i da nam je premijer vaterni navijač zvezde. dakle, koja je ono beše tema??


Драга Бебо, па и покојник је до скоро био навијач Звезде и то не обичан, већ што би се рекло - из "прве екипе". Како и на који начин је одједном постављен са својом групом прелетеча на јужну трибину, озбиљна је тема. Годинама се одвија рат са том новопродишлом групом, која је себе на почетку, назвала "Јањичарима". Наоружани до зуба, са полицијским и војним легитимацијама, радили су шта им је воља и смерно слушали газду.

Прошле јесени, видео сам својим очима, како хапсе и пребијају народ на источној трибини Партизановог стадиона (која је легло бунта против свега, између осталог и против Вучића). Ишли су трибином са сликама људи које су очигледно добили од службе, на своју руку приводили и тукли народ, који је на претходним утакмицама скандирао против Вучића! Док се та дружина разрачунавала са обичним пуком, жандармерија и остала полиција окретала је главу на другу страну и правила се блесава!

Да не дужим даље, Сале мутави био је пројекат службе, на вези са људима који су блиски врху власти. У ту сврху одрађивали су послове и на локалним изборима претходних година (рецимо у Мионици), а чини ми се да су ти исти који су му били надређени били изненађени егзекуцијом, што се приметило и у њиховим првим изјавама за медије.
martin_krpan martin_krpan 13:29 17.10.2016

Nema dalje od ovoga

.

karabasbarabas karabasbarabas 15:48 17.10.2016

Re: Nema dalje od ovoga

martin_krpan
.


Gleda majmun sebe u zrcalo.
Njegos
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:20 17.10.2016

Re: Nema dalje od ovoga

znas sta je najgore,

to sto nema nikave reakcije. cak i ti neki protesti Inicijative za Bgd su relativno minorni. to nije ni petina reakcije koju je imao Milosevic, ljudi su ubijeni u pojam, umrezeni sa sns-om, deprimirani ili jednostavno rezignirani. neverovatno je sto svaki put kada pomislis da ne mogu gori i ludji ljudi upravljati zemljom, dodju jos gori.
karabasbarabas karabasbarabas 19:54 17.10.2016

Re: Nema dalje od ovoga

to nije ni petina reakcije koju je imao Milosevi


Nema se love. Investitori u smenu Slobe nemaju interes da smene Vucica.
A da se ne lazemo, za proteste treba para ako hoces da to bude nesto ozbiljno.
anonymous anonymous 06:57 18.10.2016

Re: Nema dalje od ovoga

Ima.

Kad pogledaš sebe u ogledalo..... a u ogledalu nema odraza.

martin_krpan martin_krpan 09:09 18.10.2016

Re: Nema dalje od ovoga

Srđan Fuchs
znas sta je najgore,

to sto nema nikave reakcije. cak i ti neki protesti Inicijative za Bgd su relativno minorni. to nije ni petina reakcije koju je imao Milosevic, ljudi su ubijeni u pojam, umrezeni sa sns-om, deprimirani ili jednostavno rezignirani. neverovatno je sto svaki put kada pomislis da ne mogu gori i ludji ljudi upravljati zemljom, dodju jos gori.


Tačno. Nema šta, o ovakvim režimima se sve zna do detalja - defektna demokratija. Sve je prosto kao pasulj. Cinično se crpe srpski mitovi radi političke zloupotrebe. Tako je od Rastka Nemanjića - bratoubice, siledžije i makijaveliste, do današnjih Dodika i Vučića. Danas je to sve sublimirano u AV-u kao personifikaciji kvazi novog suvereniteta - ka spolja, dok se unutra dešava zvjerska implozija najmračnijih socioloških fenomena.

Da li je Hitler vjerovao u antisemitizam? Pa da ali i ne. Vjerovao je u onolikoj mjeri koliko je to imalo recepciju u neumivenom narodu. Tako radi i Vučić sa polugom Pink-Informer. Sa takvom zloupotrebom se i ozbiljnija društva teško mogu izboriti.




uros_vozdovac uros_vozdovac 15:33 17.10.2016

a to što je

mutavi uzeo zatvorskog čuvara za telohranitelja - pa uzeo ga da se privikava, valja se, nagle promene su nezgodne.
martin_krpan martin_krpan 16:23 17.10.2016

Re: a to što je

uros_vozdovac
mutavi uzeo zatvorskog čuvara za telohranitelja - pa uzeo ga da se privikava, valja se, nagle promene su nezgodne.



sasaminijature sasaminijature 16:31 17.10.2016

Vidi ga Martin...

što likuje!

Teško je to oboljenje i dok se tako sladiš, uljuljkan, ne primećuješ kakvu štetu sebi činiš.
martin_krpan martin_krpan 16:37 17.10.2016

Re: Vidi ga Martin...

sašimiganijature
što likuje!

Teško je to oboljenje i dok se tako sladiš, uljuljkan, ne primećuješ kakvu štetu sebi činiš.


Nije bolest, u pitanju je traženje Lajbnicovog dovoljnog razloga da nešto kažete loše o svojoj zemlji, a ne zato što je neko zabrinut.

sasaminijature sasaminijature 16:43 17.10.2016

Re: Vidi ga Martin...

Martin naša štramplica.

Sve ti je oprošteno samo da si ti meni srećan.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:01 17.10.2016

Re: Vidi ga Martin...

sasaminijature
Martin naša štramplica.

Sve ti je oprošteno samo da si ti meni srećan.


Onaj osećaj kad kolegi pored mene zabode windows, pa restartuje, pa čeka da se instalira update. A meni lepo :)
sasaminijature sasaminijature 05:25 18.10.2016

Re: Vidi ga Martin...

uros_vozdovac
sasaminijature
Martin naša štramplica.

Sve ti je oprošteno samo da si ti meni srećan.


Onaj osećaj kad kolegi pored mene zabode windows, pa restartuje, pa čeka da se instalira update. A meni lepo :)


Hehehehe

...ozbiljan čo'ek bez ometanja koristi sve mogućnosti operativnog sistema (Lindže) dok se deca zlopate sa bug-ovima
muaddib92 muaddib92 16:41 17.10.2016

Малкице да коригујем

po meni konačan dokaz sloma sistema vrednosti u Srbiji.


.. некако ми се чини да се догађања ове врсте полако вратише да нас подсете на времена од пре 20-так година, када се систем вредности у Србији већ беше коначно распао..
А у власти и при власти су биле познате ми фаце, али слаб сам с футбал па не разбирам дресови
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:45 17.10.2016

Zanimljiv tekst od pre nekih mesec dana


Miodrag Rakić, nekadašnji savetnik Borisa Tadića, koji je preminuo pre dve godine, izneo je svoje zapažanje o Vučiću i fudbalu u autorskom tekstu koji je objavila beogradska "Politika" u broju od 16. januara 2014. godine.

Rakić je izneo tezu o Aleksandru Vučiću, u to vreme prvom potpredsedniku vlade koju je predvodio Ivica Dačić, kao nekoj vrsti političkog lidera najekstremnijih delova srpskog društva: navijača, desničara i protivnika evropskog puta Srbije. "Svi oni su izuzetno spremni na ispoljavanje svake vrste socijalnog nezadovoljstva, ukoliko se donose odluke mimo njih ili protiv njihovih stavova. Lider koji je njihov politički autoritet i koji može da ih i mobilizuje i pacifikuje u ovom trenutku jeste Aleksandar Vučić. Politički dogovor sa Vučićem je politički dogovor sa njima", pisao je Rakić.

Dakle, vizija Mikija Rakića bila je da Vučića treba upotrebiti da bi se politički umirile grupe koje navodno država ni na koji način ne može da umiri i "prevede" na civilizovan kolosek. U tom smislu je jasnija uloga Vučića u Zvezdi još iz perioda 2009–2012, kada su klub predvodili Vladan Lukić i Goran Vesić.

On je u tom periodu "pomagao" iz senke i bio neka vrsta veze između tadašnje uprave i vrha vlasti, koji nije bio naročito naklonjen Vesiću zbog netrpeljivosti između Tadića i njega. Vučić je bio pripreman da "preuzme klub" kada za to dođe vreme i to se dogodilo u kasnu jesen 2012. godine.

Poznato je da je on više komunicirao sa vođama navijača i Partizana i Zvezde nego sa onima koji su formalno vodili klub, pa je ponekad izgledalo da su mu najneprijatnija pitanja kako se rešiti huligana i kriminala na tribinama. Sa vođama sa "Severa" je napravljen dogovor, a sa vođama navijača Partizana sa "Juga" nije, pa su vođe promenjene "novim momcima" koji su razumeli šta se dešava.

Međutim, umesto da se "ispuni vizija" Mikija Rakića o političkom dogovoru sa siledžijama svake vrste čiju politiku artikuliše Aleksandar Vučić, izgleda da se dogodilo suprotno: kao da je tribina iskoristila dolazak Vučića na vlast da bi na bolji način utvrdila svoju poziciju i poslove. Drugim rečima, nisu pridobijene siledžije za sprovođenje reformi ili za nesuprotstavljanje reformama, nego je Vučić pokazao da dogovor sa njima znači samo da se njemu ne suprotstavljaju, a da sve ostalo ostaje po starom.

To izgleda kao važniji deo Vučićevih "aktivnosti" u klubovima nego pokazivanje naklonosti "klubu uz koji je odrastao", jer je i on ispravno razumeo da su klubovi političko-bezbednosno oružje, a ne sportska društva u kojima se neguju viteštvo i fer igra.



LINK

(boldovanja moja)
tyson tyson 23:36 17.10.2016

Re: Zanimljiv tekst od pre nekih mesec dana

Međutim, umesto da se "ispuni vizija" Mikija Rakića o političkom dogovoru sa siledžijama svake vrste čiju politiku artikuliše Aleksandar Vučić, izgleda da se dogodilo suprotno: kao da je tribina iskoristila dolazak Vučića na vlast da bi na bolji način utvrdila svoju poziciju i poslove.

Već viđeno, taj naivan pokušaj političkog dogovora i pacifikacije kriminalaca.

Znamo i kako se završio; ne prizivam, samo kažem.


sasaminijature sasaminijature 16:57 17.10.2016

Nisam pohvatao

Jel ko kakvu izjavu dao od opozicije?

Ili su dali ali mediji uštrojeni ne prenose.

Ovo im penal samo takav, ili su konstuktivna opozicija.
JJ Beba JJ Beba 16:59 17.10.2016

fini svet, nema šta



kad je arkan kao krimos, ubica i vođa navijača postao nacionalani heroj, junak i poslanik u skupštini, što ne bi i ovaj mutavi?
u ovoj zemlji je to normalno
martin_krpan martin_krpan 17:02 17.10.2016

Re: fini svet, nema šta

u ovoj zemlji je to normalno


U ovoj evropskoj zemlji sa proevropskim vladama od pada Miloševića.



karabasbarabas karabasbarabas 17:28 17.10.2016

Re: fini svet, nema šta

Bar nemaju kape sa nacistickim simbolima i ne razbijaju latinicne natpise.
angie01 angie01 17:31 17.10.2016

Re: fini svet, nema šta

kad je arkan kao krimos, ubica i vođa navijača postao nacionalani heroj, junak i poslanik u skupštini,


s'a bre, predsednicki kandidat.
gedza.73 gedza.73 19:24 17.10.2016

Re: fini svet, nema šta

u ovoj zemlji je to normalno

Ne razabiram zakonske finese ali neki kratak period kakve takve sigurnosti je bio u vreme Sablje.
Utišali se mišovi, ni da cijuknu. Posle ih se pustilo da luduju sa sve licencom.

zilikaka zilikaka 19:48 17.10.2016

Re: fini svet, nema šta

Ne razabiram zakonske finese ali neki kratak period kakve takve sigurnosti je bio u vreme Sablje.
Utišali se mišovi, ni da cijuknu. Posle ih se pustilo da luduju sa sve licencom.


Pa tu je Gedžo prvi i jedini put udario junak na junaka. Direktno.
To zato što je kanda upravo Đinđić poželeo da polako otrebi tu bratiju, a ne da potpisuje pakt. Zato mu jednostavno došli glave.
Onda prirodna reakcija okruženja bila zdrava, al nije moglo da potraje.
Verovatno neke poplešili, neke kupili, nekima namestili igru.
Prevagnulo opet na stranu simbioze.

...i da, dukat bih dala za onaj osećaj tokom Sablje, al džaba. ZAboravi.
nsarski nsarski 19:55 17.10.2016

Re: fini svet, nema šta

Ne razabiram zakonske finese ali neki kratak period kakve takve sigurnosti je bio u vreme Sablje.


Ja sam od visoko pozicioniranih i informisanih ljudi iz tog vremena saznao sledecu zanimljivost: Gram heroina u BG. je skoro uvek kostao oko 20 eura. Za vreme Sablje, tokom samo par nedelja, cena je skocila na 80 eura. Ubrzo, medjutim, vratila se na 20 eura, i takva je i dan danas. Stari dileri pokupljeni, novi ih zamenili - i sve po starom.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:00 17.10.2016

Re: fini svet, nema šta

...i da, dukat bih dala za onaj osećaj tokom Sablje, al džaba. ZAboravi.


Zaninljivo, za mene je to bio period kada sam se verovatno osecao najnesigurnije u Srbiji u toku celog zivota.
A nit sam bio navijac, nit kriminalac nit neko "politicko mudo". Ono, najobicniji marginalac, da marginalniji ne mogu biti.

Cudo je ta individualna percepcija.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:02 17.10.2016

Re: fini svet, nema šta

nsarski
Ne razabiram zakonske finese ali neki kratak period kakve takve sigurnosti je bio u vreme Sablje.


Ja sam od visoko pozicioniranih i informisanih ljudi iz tog vremena saznao sledecu zanimljivost: Gram heroina u BG. je skoro uvek kostao oko 20 eura. Za vreme Sablje, tokom samo par nedelja, cena je skocila na 80 eura. Ubrzo, medjutim, vratila se na 20 eura, i takva je i dan danas. Stari dileri pokupljeni, novi ih zamenili - i sve po starom.


ta cena nije bila realna, nit je mogla dugo tako da se odrzava. cisto trziste
gedza.73 gedza.73 20:04 17.10.2016

Re: fini svet, nema šta

Cudo je ta individualna percepcija.

Da.
nsarski nsarski 20:05 17.10.2016

Re: fini svet, nema šta

ta cena nije bila realna, nit je mogla dugo tako da se odrzava. cisto trziste

Naravno. Business as usual. Ponuda mala, potraznja velika, ergo cena raste.
martin_krpan martin_krpan 09:27 18.10.2016

Re: fini svet, nema šta

nsarski
Ne razabiram zakonske finese ali neki kratak period kakve takve sigurnosti je bio u vreme Sablje.


Ja sam od visoko pozicioniranih i informisanih ljudi iz tog vremena saznao sledecu zanimljivost: Gram heroina u BG. je skoro uvek kostao oko 20 eura. Za vreme Sablje, tokom samo par nedelja, cena je skocila na 80 eura. Ubrzo, medjutim, vratila se na 20 eura, i takva je i dan danas. Stari dileri pokupljeni, novi ih zamenili - i sve po starom.


Računica je jasna. U Srbiji na žutom ima cca 50.000 registrovanih narkomana, od toga je većina u Beogradu (broj neregistrovanih je naravno veći). 20€ za gram je dugogodišnja cijena na ulici. To je grubo rečeno: 20€*50k = milion eura dnevnog prometa.

Heroin – 600 kilograma / DB, stara valuta, bez serijskih brojeva, bez porijekla.

sweet64 sweet64 13:22 18.10.2016

Re: fini svet, nema šta

vrabac_u_steni
...i da, dukat bih dala za onaj osećaj tokom Sablje, al džaba. ZAboravi.


Zaninljivo, za mene je to bio period kada sam se verovatno osecao najnesigurnije u Srbiji u toku celog zivota.
A nit sam bio navijac, nit kriminalac nit neko "politicko mudo". Ono, najobicniji marginalac, da marginalniji ne mogu biti.

Cudo je ta individualna percepcija.


Stvarno zanimljivo. Možeš li sebi i nama da objasniš zašto? Mislim oklen percepcija.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:53 18.10.2016

Re: fini svet, nema šta

sweet64
vrabac_u_steni
...i da, dukat bih dala za onaj osećaj tokom Sablje, al džaba. ZAboravi.


Zaninljivo, za mene je to bio period kada sam se verovatno osecao najnesigurnije u Srbiji u toku celog zivota.
A nit sam bio navijac, nit kriminalac nit neko "politicko mudo". Ono, najobicniji marginalac, da marginalniji ne mogu biti.

Cudo je ta individualna percepcija.


Stvarno zanimljivo. Možeš li sebi i nama da objasniš zašto? Mislim oklen percepcija.


Sebi ne treba da objašnjavam, znao sam i tada i sada.

Jednostavno, nisam verovao ekipi koja je to sprovodila.
blogovatelj blogovatelj 16:37 18.10.2016

Re: fini svet, nema šta

Naravno. Business as usual. Ponuda mala, potraznja velika, ergo cena raste


Meni to lici na damping cenu. Da kilo heroina na ulici kosta 20 soma evra? Toliko kosta da ga kupis u Stambolu na kilo.
Mora da ga zestoko mesaju sa kojekakvim govnima.
sweet64 sweet64 17:56 18.10.2016

Re: fini svet, nema šta

vrabac_u_steni
13:53 18.10.2016


Jednostavno, ić nisam verovao ekipi koja je to sprovodila.


Pošto im ni ja nisam bogznakolko verovao, ja sam sebi mogao da objasnim da se osećam bar malo manje nebezbedno. Niko tamo nije bio greškom i koliko god ih je bilo u pritvoru, nisu bili tamo džabe. Koliko god krupnih je bilo na slobodi a manje važnih inside, taj trenutak je označio jedan boljitak, jedno malo svetlo u tunelu, koje je vrlo brzo ugasnulo. Ali boljitak.
Otuda mi je nejasno da si ti imao dijametralno suprotan osećaj.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:50 18.10.2016

Re: fini svet, nema šta

Niko tamo nije bio greškom i koliko god ih je bilo u pritvoru, nisu bili tamo džabe.


Pa nisam baš siguran, bilo je i bukvalnih grešaka u smislu zamene, ali ne mislim samo na te slučajeve.

Moj utisak je bio da bez problema mogu da streljaju i po stadionima, onako bezveze, ko im se ne sviđa. Dovoljno je da te streljane proglase "narodnim neprijateljima".

Inače, u tih par meseci sam bio legitimisan na ulici više nego za pola prethodnog života. Ponekada i prilično grubo, bez da sam davao ikakav povod, ono, samo hodao ulicom u sred bela dana.

Cenzura je bila jeziva, ali od toga me je još više plašila upravo ta uniformnost građanstva koje je sretno tvrdilo da je sve super i da "nema šta ko da se plaši ako nije kriv". To izveštačeno ponavljanje toga mi je delovalo kao prikrivanje straha, pošto mislim da je večina bar stomakom ako ne mozgom shvatala kakav je mrak zavladao, pa se samobmanjivala i tešila na taj način.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:18 17.10.2016

Smeće

Ljudski škart.
Jebo ih ja sve mutave, kao oni što nas jebu.
jinks jinks 19:34 17.10.2016

...

Veličanje imena pokojnog Aleksandra je po meni konačan dokaz sloma sistema vrednosti u Srbiji.

Ne znam zašto Partizan izjednačavate sa čitavom zemljom. Oni su i onako oduvek bili tu gde jesu.
vcucko vcucko 07:11 18.10.2016

Re: ...

jinks
Veličanje imena pokojnog Aleksandra je po meni konačan dokaz sloma sistema vrednosti u Srbiji.

Ne znam zašto Partizan izjednačavate sa čitavom zemljom. Oni su i onako oduvek bili tu gde jesu.

Da se ne prepucavamo bez potrebe, ali ovo je presmešno.
Partizan je dugo i odolevao. U Ljutice Bogdana od Arkana pa nadalje tzv. vođe navijača su imale apsolutnu vlast. Uredovali su kako su hteli, tukli koga su stigli (i igrače), pretili ubistvima (Piksi), vodili pres konferencije posle utakmica reprezentacije (!?) gde su opet napadali i pretili ko god je zucnuo nešto šta im se nije svidelo, ukratko vodili su (i dalje vode) klub.
Sačuvaj Bože i sakloni.
jinks jinks 09:26 18.10.2016

Re: ...

Nismo se razumeli. Partizan je oduvek bio tu gde i sada jeste, u svakom vremenu na neki drugi način. Danas su to kriminalci, pre 60 godina su bili neki treći, pre 20 neki peti, ...

Takođe, i dalje ne vidim zašto bi Partizan izjednačavali sa čitavom zemljom.

jedi-knight jedi-knight 09:27 18.10.2016

Re: ...

Nismo se razumeli.


Izgleda suštinski i trajno.
vcucko vcucko 11:17 18.10.2016

Re: ...

jinks
Nismo se razumeli. Partizan je oduvek bio tu gde i sada jeste, u svakom vremenu na neki drugi način. Danas su to kriminalci, pre 60 godina su bili neki treći, pre 20 neki peti, ...

Takođe, i dalje ne vidim zašto bi Partizan izjednačavali sa čitavom zemljom.


Na žalost, svestan sam da je mnogo tačnije izjednačavati zemlju sa onima "sa druge strane brda" (česta kovanica tzv. sportskih novinara).
Jbg, svako nosi svoj krst
predatortz predatortz 20:05 17.10.2016

Istine radi

Veličanje ubijenog krimosa govori da je vreme da počnemo borbu za budućnost dece u Srbiji. Ako smo ljudi.
gedza.73 gedza.73 20:09 17.10.2016

Re: Istine radi

predatortz
Veličanje ubijenog krimosa govori da je vreme da počnemo borbu za budućnost dece u Srbiji. Ako smo ljudi.





Opkoljeni smo.
jedi-knight jedi-knight 20:10 17.10.2016

Re: Istine radi

Istine radi
Veličanje ubijenog krimosa govori da je vreme da počnemo borbu za budućnost dece u Srbiji. Ako smo ljudi.


Bojim se da je ta borba svedena na nove selidbe.
Da li ste svesni da ti ljudi mogu svakome da urade sta hoce i kad hoce, i da nikada, nikome, nizasta ne odgovaraju, naprotiv; imaju, vise ili manje diskretno, razumevanje i priznanje da je drzava nemocna.
predatortz predatortz 20:16 17.10.2016

Re: Istine radi

jedi-knight
Istine radi
Veličanje ubijenog krimosa govori da je vreme da počnemo borbu za budućnost dece u Srbiji. Ako smo ljudi.


Bojim se da je ta borba svedena na nove selidbe.
Da li ste svesni da ti ljudi mogu svakome da urade sta hoce i kad hoce, i da nikada, nikome, nizasta ne odgovaraju, naprotiv; imaju, vise ili manje diskretno, razumevanje i priznanje da je drzava nemocna.


Evo jednog od načina:

Učiti decu da ne idu na utakmice. Dovesti klubove u poziciju da biraju između krimosa i poštenog sveta. Čim se krimosi počnu motati, ispisivati decu iz klubova. To svako od nas može da uradi. Učiti ih da navijač drugog kluba nije neprijatelj nego komšija, drugar iz razreda, rođak, brat...
zilikaka zilikaka 21:15 17.10.2016

Re: Istine radi

Predo, ne finansiraju se oni od članarine dece, niti od karata za utakmice. Klubovi su samo mesta okupljanja.
Mislim da jeste pametno držati decu podalje od toga, al to samo znači da ti deca neće biti sa takvima a ne da takvih neće biti.

predatortz predatortz 21:51 17.10.2016

Re: Istine radi

zilikaka
Predo, ne finansiraju se oni od članarine dece, niti od karata za utakmice. Klubovi su samo mesta okupljanja.
Mislim da jeste pametno držati decu podalje od toga, al to samo znači da ti deca neće biti sa takvima a ne da takvih neće biti.



Sve te razumem. Ali ovaj moj predlog dugoročno znači ovo:

Sport je ništa bez mase koja je za njega zainteresovana. Ostaviti uprave na lefini, pred praznim tribinama, sa gomilom luzera. O ispravnom razvoju deteta brinuti se sam. Dovoljno je nešto fuce, basketa iza zgrade, sklekova i trbušnjska, par istrčanih kilometara dnevno da ti dete bude zdravog tela. Ne treba mu za to ni Zvezda ni Partizan. Staviti ih pred svršen čin, pokazati im da su nebitni.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:10 17.10.2016

Re: Istine radi

predatortz
zilikaka
Predo, ne finansiraju se oni od članarine dece, niti od karata za utakmice. Klubovi su samo mesta okupljanja.
Mislim da jeste pametno držati decu podalje od toga, al to samo znači da ti deca neće biti sa takvima a ne da takvih neće biti.



Sve te razumem. Ali ovaj moj predlog dugoročno znači ovo:

Sport je ništa bez mase koja je za njega zainteresovana. Ostaviti uprave na lefini, pred praznim tribinama, sa gomilom luzera. O ispravnom razvoju deteta brinuti se sam. Dovoljno je nešto fuce, basketa iza zgrade, sklekova i trbušnjska, par istrčanih kilometara dnevno da ti dete bude zdravog tela. Ne treba mu za to ni Zvezda ni Partizan. Staviti ih pred svršen čin, pokazati im da su nebitni.


Lepo i idealistički zamišljeno, ali nema šanse da urodi plodom. Za početak trebalo bi svi roditelji tako da nastupe, a o tome nema ni pomena.
Ovo je stvar koju mora država da reši, neumoljivo, ako treba i brutalno.
Ali kako kad je ON jedan od njih. A ON, to je država, valjda je do sada postalo jasno.
Sve u svemu, kukala nam majka.
predatortz predatortz 09:33 18.10.2016

Re: Istine radi


Lepo i idealistički zamišljeno, ali nema šanse da urodi plodom. Za početak trebalo bi svi roditelji tako da nastupe, a o tome nema ni pomena.
Ovo je stvar koju mora država da reši, neumoljivo, ako treba i brutalno.


E, vidiš, to je utopija!
Država, ako je ne poguramo, nikad neće rešiti problem navijača. Država njih neguje, plevi i zaliva kao najosetljivije biljčice. pa i policija, iako se Ex malo pravi naivan da za 'njegovog vakta' nije tako bilo. Sećamo se svi demonstracija kad smo govorili kako će doći navijači i nekome jebati kevu. Sad nam se to lupa o nos.

Mi, građani Srbije, moramo da pritišćemo državu da bi se taj problem rešio. Kako? Između ostalog i bojkotom klubova, bojkotom reprezentacije, bojkotom velikih sportskih dešavanja.

Zamisli kako bi u svetu odjeknula vest da fudbalska reprezentacija igra pred par stotina domaćih navijača? Da narod neće da dolazi da gleda reprezentaciju jer Srbija ne čini ništa po pitanju navijačkog huliganizma?

Samo, za takve poteze treba imati građansku svest. Nje u Srbiji gotovo da nema. Zbog toga rekoh, treba početi od dece. Njih učiti da budu ljudi, da hodaju uspravno, da preziru budale. To je naš najsvetiji zadatak!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:21 18.10.2016

Re: Istine radi

Mi, građani Srbije, moramo da pritišćemo državu da bi se taj problem rešio. Kako? Između ostalog i bojkotom klubova, bojkotom reprezentacije, bojkotom velikih sportskih dešavanja.


Ma razumem ja tebe, ali nas građana Srbije ima svakakvih (kao u ostalom u svakoj drugoj državi).

Ja fudbal već mnogo godina ne pratim, pre svega što mi je skoro pa sinonim za gubitništvo u ovom narodu, ali i zato što sam još kao klinac razvio prezir prema tim navijačkim grupama koje su uglavnom vezivane za taj sport ne neki drugi

<digresja>
Samo jedan primer : proleće 1986. negde kraj mog 8. razreda, ulazim u učionicu, a deset bilmeza (da se razumemo tada mojih drugara) se popela na klupe skače po njima da sve odzvanja, maše šalovima i dere se "Ale, ale...". Dobro, nije bio ceo BG takav, već sam spominjao da sam odrastao u za to vreme "famoznom" Jerkoviću, ali tada su sejane klice ovoga.
</digresja>

Tako da ja odavno praktikujem to što ti predlažeš ali sumnjam da bi odziv na tu akciju (mislim sistematski bojkot) bio veliki.
svarog svarog 12:03 19.10.2016

Re: Istine radi

Država, ako je ne poguramo, nikad neće rešiti problem navijača


Ovo nije nikakav problem navijača. Pretpostavljam da ti ne, ali verujem da se u glavnim medijima svesno i namerno provlači teza da je ubijen navijač, a ne kriminalac. (baš sinoć emisija kod one kokoške na rts i ona non stop govori ubijen navijač, okršaj navijača, očigledno da je dobila agendu koje se pridržava)
Nebitno je gde se okupljaju, da li na fubalskom stadionu ili u kladionicama, teretanama, kafanama...
Inače utakmice i fudbalskih klubova i reprezentacije se poprilično bojkotuju, poseta je smešna. Klinici danas idu na fudbal ne na livadicu da se igraju nego u škole fudbala da bi sa 15-16 već imali perspektivu da brišu preko, zabodu taj jedan famozni ugovor, a posle kako ko

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana