Policija htela da mi privede kcerku - siri dalje!

Vesna Knežević Ćosić RSS / 02.04.2008. u 20:21

Marijana i Maishe
Marijana i Maishe
Danas sam se uverila da policija u Srbiji moze da ti dodje na kucu i da te privede kao kriminalca jer si presao ulicu na crveno ili gazio po travi. Upravo to se dogodilo mojoj kcerki. Minut posto se vratila sa fakulteta, na kucnim vratima oglasilo se zvono, a na pragu su stajala dva policajca s nalogom za njeno privodjenje. Ali, da krenem od pocetka.

U avgustu prosle godine, ili je to bio septembar, u po bela dana, moja kcerka Marijana i njen drug Petar, bili su sa kucicima na Kalemegdanu. Marijana je na crvenom povodniku vodila Maishe, zenku nemackog ovcara koja je tada imala manje od godinu dana. Petar je vodio svog mezimca po imenu Tito, prelepog usvojenog mesanca. I jedan i drugi pas su dobrocudni, neagresivni i veseli psi, navikli na decu, ljude, druge zivotinje.

I naravno da su Marijana i Petar na Kalemegdanu pustili s povodnika kucice. Mislim, i psi su ziva bica i treba im trunka slobode, zato su i otisli na Kalemegdan. Maishe je jurcala za bacenim grancicama i tenis lopticom, Tito ju je pratio. I ko zna koliko bi se oni tako igrali, da ih nisu presrela dva policajca.

ovo je Tito
ovo je Tito
Revnosni policajci su ih legitimisali, popisali i rekli da ce biti kaznjeni jer psi nemaju brnjicu/korpu. Dzaba su se klinci bunili da nigde nema ni zive duse, da su psi totalne dobrice, sto se iz prilozenog da videti, kao i da bi crkli kada bi im stavili brnjice, jer se hlade preko usta, a bila je neopevana vrucinstina. Revnosni policajci su bili neumoljivi.

I da skratim, Petru je stigla prijava za sudiju za prekrsaje, a Marijani nije. Na njegovoj je pisalo da je on vlasnik nemackog ovcara, recju, policajci su pobrkali pse. Bilo kako bilo, Petar je otisao u Englesku na pola godine, da drzi workshopove plesa, Tita je ostavio kod roditelja, mislim da nije bio u prilici da se pojavi na sudu. Moja kcerka dugo je izbegavala Kalemegdan, a i od tada jako pazi da kod sebe uvek ima licnu kartu, a kad je sa kucetom i one potvrde da je vlasnica, da je kuce cipovano, vakcinisano. Treba li da kazem koliko me sve to nervira? Jedno vreme sam je zezala da li nosi i potvrdu da je pas ociscen od glista, pa sam odustala. Vremena su surova, svako je sumnjvo lice.

Da ne duzim, bliski susret sa revnosnim policajcima pao je u zaborav. Sve do danas, kada su se policajac i policajka pojavili na vratima sa nalogom za privodjenje Marijane Cosic. Da se razumemo, ja zaista ne krivim te ljude. Oni rade posao koji rade, naloge dobijaju, a da cak ni ne znaju zbog cega nekoga jure. Ja sam besna na sistem, koji traci resurse i pristojan svet stavlja u neprijatan i stresan polozaj.

Molim vas, nisam jednom cula da su po Tasmajdanu kaznjavali babe i njihove ostarele pudle, jer iste nemaju brnjicu, ili nisu na povodniku. Da, bas babe, jer mladji kuckari prhnu kao vrapci, cim ih nanjuse. A babe su super, jer placaju odmah kazne, cak i kad nemaju leba da jedu, skroz poslusno, a i ne mogu da pobegnu.

Elem, moja kcerka Marijana je imala srecu da je policajka koja je sa kolegom dosla da je privede bila dusevna osoba, pa je od izvrsenja za danas odustala i jos je naucila sta da radi. Rekla joj je da sutra ode u ulicu Mihajla Pupina 167, II sprat, soba 90 i da "trazi potvrdu". Onda da sa potvrdom dodje u policiju u Bozidara Adzije 14. I jos, ako joj ne daju potvrdu u M. Pupina, da je zove na mobilni telefon. Rekla je da je to vazno, jer sutra moze da ima problema ako hoce da izvadi novu licnu kartu, pasos i sl.

I koga je briga sto je moje dete revnostan student i sutra treba da bude na fakultetu, a ne da juri po hodnicima sudije za prekrsaje, kod kojih cak nema ni zakazano, pa je najverovatnije nece ni primiti, a posle jos da juri na drugi kraj grada i donosi tu potvrdu, ako je iscupa, u policiju. Verovatno treba i neka lova, koju ona nema, a i ja sam tanka, tako da sam bas besna.

Onda sam okrenula telefonski broj koji je ostavila policajka, predstavila se kao roditelj i pitala u cemu je fazon. Ljubazna zena mi je sve potanko objasnila.

Ona kaze da sudski izvrsitelji masovno ne dostavljaju sudske pozive i da se svakodnevno susrecu na terenu sa tim problemom. Dolaze da privode ljude koji pojma nemaju o cemu se radi, ili su nesto sitno zgresili, jer njih niko ne pita, oni dobiju spisak i ajd na teren. Isto tako mi je rekla da je to jurenje kuckara po parkovima isto bezveze. Prosto, rekla mi je, procenila je da je totalno glupo da devojku privodi, pa joj je rekla sta da radi, i dala svoj broj mobilnog da je zove ako je sudija otkaci, jer nema zakazano.

Ja sam joj se zahvalila na ljubaznosti i informacijama i naravno, sto mi nije privela dete. Malopre sam okrenula Vasketa i ispricala mu "slucaj" i pitala za savet. Mislim, njemu verujem, mudar je i razlozan covek.Vaske (Aleksandar Vasovic) kaze da se s njima ne vredi zezati kad su u toj fazi i da je najbolje da Marijana sutra ode, plati i sve sta treba, kako su krenuli moze i na tri dana u Padinjak da se zaglavi.

Maishe
Maishe
I tako ce sutra moja kcerka da se bori sa svim tim. Moja procena je da je bolje da ide sama, nego da idem sa njom. Naime, mnogo sam ljuta, mogu nesto da lanem, a dete je fino i ljubazno. Iskreno, plasim se da u zelji da pomognem, ne odmognem, i ne odvalim nesto tipa - sto ne jurite krimose, nego pristojne mlade ljude, jer to popunjavate statistiku tako?

U svakom slucaju, zelim da vas obavestim, da nas pas Maishe, sto na holandskom jeziku znaci Devojcica, jeste razlog sto su hteli da mi privode dete. Taman smo sredili otecenu njusku i oke, a sad nova frka. Elem, primam sve savete i rado bih cula i vasa iskustva.

Molim vas da o ovom slucaju obavestite i organizacije za zastitu zivotinja, a moze i ljudi. Siri dalje!

Epilog, dan kasnije: Marijana danas nije otisla na faks, nego kod sudije za prekrsaje u M. Pupina, ponela je Ibzenovu Hedu Gabler za citanje ako upadne u

Tito
Tito
procep debelog cekanja jer nema zakazano. Sa njom je otisao i njen ortak Viktor Prlja, kao moralna podrska. Malopre mi se javila telefonom i rekla mi, da ju je sudinica primila preko reda, da je zato pun hodnik popizdeo, da je sudinica bila jako ljubazna, da je nasla izvestaj policajaca sa Kalemegdana, da u njemu pise da je bila s psom mesancem pustenim s lanca. Onda joj je moja cerka rekla da je ona bila zaista, ali sa psom nemackim ovcarem ciji je vlasnik, da hoce da plati kaznu i da zavrsi sa tim.

Sudinica je rekla da nije bitno koji je pas, pas je pas i da napise izjavu. Onda je ona napisala izjavu. Onda joj je rekla da ima u prizemlju banka i da plati 2.700 dinara kaznu. Dakle, kazna je placena, a sada je na putu s Novog Beograda prema B. Adzije da da potvrdu.

Marijana - zlocin i kazna
Marijana - zlocin i kazna
Marijana platila kaznu jeee
Marijana platila kaznu jeee
Ja sam je samo posavetovala, u voj fazi, da potvrdu kopira i sacuva za sebe.

Tako smo platili kaznu za Tita. Znam kuce, mnogo je slatko, potrazicu poslepodne fotke pa cu da okacim.

Uzgred, samo jos jednom da naglasim, ni jedan poziv nije stigao do moje cerke. Ko ne veruje, moze da proveri u M. Pupina. Cak ni na Kalemegdanu, prosle godine, kada su je presreli revnosni policajci koji vijaju kuckare, nije dobila nista, vec su u neko blokce popisali njene generalije.

 

 

Atačmenti



Komentari (181)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:16 03.04.2008

Rasplet - Kazna za Tita

Marijana danas nije otisla na faks, nego kod sudije za prekrsaje u M. Pupina, ponela je Ibzenovu Hedu Gabler za citanje ako upadne u procep debelog cekanja jer nema zakazano. Sa njom je otisao i njen ortak Viktor Prlja, kao moralna podrska. Malopre mi se javila telefonom i rekla mi, da ju je sudinica primila preko reda, da je zato pun hodnik popizdeo, da je sudinica bila jako ljubazna, da je nasla izvestaj policajaca sa Kalemegdana, da u njemu pise da je bila s psom mesancem pustenim s lanca. Onda joj je moja cerka rekla da je ona bila zaista, ali sa psom nemackim ovcarem ciji je vlasnik, da hoce da plati kaznu i da zavrsi sa tim.

Sudinica je rekla da nije bitno koji je pas, pas je pas i da napise izjavu. Onda je ona napisala izjavu. Onda joj je rekla da ima u prizemlju banka i da plati 2.700 dinara kaznu. Dakle, kazna je placena, a sada je na putu s Novog Beograda prema B. Adzije da da potvrdu.

Ja sam je samo posavetovala, u voj fazi, da potvrdu kopira i sacuva za sebe.

Tako smo platili kaznu za Tita. Znam kuce, mnogo je slatko, potrazicu poslepodne fotke pa cu da okacim.

Uzgred, samo jos jednom da naglasim, ni jedan poziv nije stigao do moje cerke. Ko ne veruje, moze da proveri u M. Pupina. Cak ni na Kalemegdanu, prosle godine, kada su je presreli revnosni policajci koji vijaju kuckare, nije dobila nista, vec su u neko blokce popisali njene generalije.




MarkoPustolov MarkoPustolov 12:26 03.04.2008

Re: Rasplet - Kazna za Tita

Vesna Knežević Ćosić
da ju je sudinica primila preko reda, da je zato pun hodnik popizdeo

pa da ona je student nema vremena da ceka
Torpedo Torpedo 12:33 03.04.2008

Re: Rasplet - Kazna za Tita

Tako smo platili kaznu za Tita.


Jos je placamo...
drvce drvce 12:38 03.04.2008

Re: Rasplet - Kazna za Tita

Platila sam kazne nebrojeno puta. Čak se ni ne uzbuđujem više kada me zaustave zato što psa vodim bez povodnika.
Oni su u pravu da, poštujući zakon napišu prijavu. Ja sam u pravu da platim kaznu i nastavim po svome...

Dozvoljavam sebi da verujem da je vreme koje provodim obučavajući svog psa da reaguje na verbalno vođenje delotvornije od povodnika i brnjica. Ne verujem u stege.
Nije me strah pasa. Strah me je ljudi koji veruju u lance i brnjice.
Velimir Jeremić Velimir Jeremić 12:45 03.04.2008

Re: Rasplet - Kazna za Tita

Poštovana gđo. Knežević Ćosić,
Potpuno razumem Vaš revolt i iskreno verujem da je to revolt prema načinu na koji državni aparat vrši svoje poverene mu poslove a ne ne revolt prema tome što je Vaše dete kažnjeno sa dobrim psom, bezopasnim itd. a neko drugi nije..). U suprotnom, neko ko sebe smatra sigurnim vozačem bi sebi dao za pravo da prođe kroz crveno svetlo na semaforu i pravo da se buni što je kažnjen zbog toga.
Podržavam Vaše konstatacije o neprimerenim i nezakonitim procedurama pojedinih državnih Organa. Pre izvesnog vremena mi je došao sin (17godina) iz škole sa PRIJAVOM ZA REGRUTACIJU KOJU SU IM PODELILI NA ČASU-RECIMO..ILI NA ODMORU IZMEĐU ČASOVA-SVE JEDNO!? Pa to ni u SFRJ nije bilo!? S kojim pravom i po kom propisu? Na stranu što su na trapavo odštampanom obrazcu na dve strane bili krajnje diskretni podaci, kako o licu koje treba da postane regrut, tako i o ostalim članovima porodic. Podaci poput JMBG, lk.br. imovinsko i profesionalno stanje itd. I šta kao roditelj uraditi? Otići u školu i direktoru škole nabiti taj papir u...šta god već...otići u Vojni odsek i to isto učinit nadležnima, ignorisati i uredno popuniti obrazac i proslediti ga po proceduri...
I na kraju; ako sam vec ja morao da podnosim od 91. noćne pozivare, presretanja, noćne telefonske pozive iz Vojnog odseka, policajce na vratima i drljave pozivare, sudske postupke što sam im odbijao i izbegavao prijem poziva, te ih usput "malo tukao" sram me bilo...da li to i moj sin mora da preživljava u "demokratskoj Srbiji blabla..)
P.S. Čisto podsećanje za neupućene, da ne bude dileme tipa tada je biloooo.. drugačije, Sloba, ratno vreme- DE JURE SRBIJA NIJE BILA U RATU!
Atomski mrav Atomski mrav 12:53 03.04.2008

Re: Rasplet - Kazna za Tita

Samo da još dobro prođe i u Ulici Božidara Tabadžije, pa da ovaj neprijatni incident ostane iza vas...
MarkoPustolov MarkoPustolov 14:47 03.04.2008

Re: Rasplet - Kazna za Tita

Velimir Jeremić

Pre izvesnog vremena mi je došao sin (17godina) iz škole sa PRIJAVOM ZA REGRUTACIJU KOJU SU IM PODELILI NA ČASU-RECIMO..ILI NA ODMORU IZMEĐU ČASOVA-SVE JEDNO!? Pa to ni u SFRJ nije bilo!?

bilo isto tako meni delili pre
ja bio mlad i buntovan nisam hteo
posle 6 meseci stiglo pismo na kucnu adresu da se javim u VO da popunim
mikimedic mikimedic 12:41 04.04.2008

Re: Rasplet - Kazna za Tita

Omladinka Mara se se lakta preko reda pa se jos cudimo sto su drugi popizdeli.... pas bez povoca (ma nece nikog on da ugrize), proci cemo kroz crveno svetlo -- zajedno sa cecom?? (pa sta, nikome nismo smetali) i tako sve dalje i dalje.... a brizna mama ce o tim dogodovstinama da napise blog -- sa porukom 'siri dalje'.... jel to nastavak od 'vjazma je pala?'....
pa u vjazminim vremenima je verovatno tako moglo a u srbiji moze i dalje cini mi se. Moze i dalje, ali ne u Evropu, niti u civilizovani svet.

laku noc srbijo -- gde god da si. medju sljivama.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:02 04.04.2008

Re: Rasplet - Kazna za Tita

mikimedic, nema razloga da shizite, niko nije isao preko reda, znate. ako nemate zakazano, onda se obratite i kazete sta je problem, pa sudija odluci da li ce da vas primi odmah, ili kroz sest meseci. da ste dobronamerni, da vas ne peche "siri dalje", uklavirli bi to.

medjutim, moram vam reci da ste me upotrebom reci "Vjazma" sokirali. nisam znala sta znaci, pa sam nasla ovo>

"Vjazma je dijete koje su partizani dramaticne 1942. otkrili cudom zivu u gomili preklanih zrtava na Kozari. Ime je dobila po gradu u sovjetskom Savezu koji je tih dana oslobodjen.Njenu sudbinu je opjevala pjesnikinja Mira Aleckovic i Vjazma je usla u sve nase citanke."

iz higijenskih razloga necu vam se vise obracati, ali i iz pijeteta prema zaklanim i na druge nacine ubijenim clanovima moje porodice za vreme II svetskog rata. vi ste naprosto odvratni.
mikimedic mikimedic 13:39 04.04.2008

Re: Rasplet - Kazna za Tita

Hvala na lepim recima draga Vesna. Kada bi ste se malo udubili, videli bi da stih ide 'Vjazma je pala... prenesi dalje'. U mom komentaru se pominje zbog komunistickog nacina razmisljanja -- prenesi dalje. I ni zbog cega drugog.

Policija mi hapsila cerku. Prenesi dalje. Razlika postoji, zaista, zato je stih istinit ali naslov vaseg bloga nije. Vazno je da prenesemo dalje, ali postovanje zakona nije, zar ne? Vazno je da se cuje buka, ali ne i istina. Zar ne?

Svako ko krsi zakon je za mene odvratan, ali ja necu reci 'Vi' nego svako. Dura lex sed lex, tek da imate jos malo materijala za guglanje po internetu.

Iz pijeteta prema clanovima moje porodice ubijenim u II svetskom ratu kao i svim ostalim zrtvama I, II i skorasnjih balkanskih ratova, kao i svim dobrim ljudima, obracacu se uvek i svima gde i kad postoji prilika da se naglasi sta znaci zakon. Da smo svi to radili ako ne pre onda bar od petog oktobra mozda bi do svesti stanovnistva stiglo sta znaci postovanje zakona.

zelim vam sve najbolje.
zzzzz zzzzz 12:36 03.04.2008

Policijske metode

Pre dve godine mi maznuli bicikl. Ja, k'o sto je red, mada bez ikakve nade, prijavim policiji slucaj. Stanica mi blizu, pa otisao. Inspektor ljubazan, saslusao, napisao izjavu. Naravno, niko mi nista nije javljao, kao sto sam i ocekivao i ja na slucaj skroz zaboravim. Sve dok, neka tri meseca kasnije, ne zazvoni telefon u jedno subotnje jutro, negde oko 10.

- Da?
- N. Radosavljevic?
- Taj sam.
- Ovde inspektor taj-i-taj iz OUP Vracar. Jeste li Vi dana maja tog-i-tog prijavili nestanak bicikla marke te-i-te?
- Da. - rekoh u potpunoj neverici da sam verovatno prva osoba kojoj je beogradska milicija ikada pronasla bicikl.
- Interesuje me... Da li ste mozda pronasli bicikl u medjuvremenu? Znate, nama stoji neresen slucaj.

Eto, tako nasa policija resava slucajeve. Vikendom krenu da zovu sve koji su prijavili neko nedelo, pa pitaju da li ste se kojim slucajem predomislili? Jeste l' nasli bicikl? Jeste l' se pomirili sa onim sto Vas je prebio? Jeste l' slucajno otkrili ubicu svog muza? Aha, niste, izvin'te na deranzmanu. I tako, od sto puta, jednom mozda i uspe i njihova kvota je ispunjena.

Samo bez nerviranja. Oni samo rade svoj posao najbolje sto znaju.
Micko Micko 12:41 03.04.2008

Legalizam

Eto, zivimo u legalistickoj drzavi u kojoj Miru puste da izadje iz zemlje jer je "u interesu nacije da sps da podrsku manjinskoj vladi" a Marku ne mogu da uruce poziv za sud jer "nije na adresi".
ODLEPIO sam vise od legalizma i patriotizma, a EXTRA POLUDIM kada trpe ljudi koji vole zivotinje.
Ja imam jednu budaletinu u zgradi kojoj smeta kada vidi macku na prozoru jer "onda cela zgrada ruzno izgleda".
Jedino lepo od svega je sto ti ljudi nece doci u priliku da osete tu bezuslovnu ljubav i toplinu koju svaki ljubimac moze da pruzi, jer to ni ne zasluzuju, a zivotinje bi im to svejedno dale.

Milos
korto malteze korto malteze 13:03 03.04.2008

pravda je slepa i nema GPS navigator

Vesna, moje simpatije su na tvojoj strani, i zao mi je sto ste imali neprijatnost, ali...sorry...to sto je pas dobrica ne izuzima ga iz zakona. Ili, ajde da krenem naopacke. Kod mojih roditelja na Zvezdari jedan tip seta dobermana bez povoca i brnjice. Pas je zivahan i voli da skace i oslanja se prednjim nogama na prolaznike, pritom ih njusi po licu i sve to radi veoma brzo. Moji roditelji su stariji ljudi i malo cvikaju od pasa. Vlasnik svima koji se pozale govori kako je to GRADSKO kuce, odraslo u stanu, urbano...ali, nekim cudom, njegovu razigranost mnogi dozivljavaju kao stres. I jeste stres.
Sad dalje...u ulazu pored drugi vlasnik pusta svog dobermana takodje bez brnjice i povoca. Vec je ujeo vise ljudi. Vlasnik je isprebijao coveka koji ga je opomenuo jer je ujeo njegovog oca. Tuzba sudu se vuce...li vuce.
Pogadjas...ova dva dobermana izgledaju vrlo slicno i ljudi u komsiluku se plase obojice.
Po meni, zakon mora oba psa da tretira isto - a to je da ako neko ima psa, mora obezbediti da, pre svega, pas ne ugrozava ljude. Pas se smatra miroljubivim ako nikoga nije napao. Zakon ne moze garantovati da nece. Zato se arbitarna granica postavlja na sigurnijoj strani i zakon osigurava da pas nikog nece povrediti, zato povodac i brnjica. Jer je, recimo, jedno dete unakazenog lica previsoka cena da bi se utvrdilo da li je pitbul terijer, koji ga je pre nekoliko godina napao u Studentskom parku, agresivan ili ne (vlasnik tog pitbula je tvrdio da pas nikad pre nije nikog napao). A baja iz kraja sa dobermanom ce prvi da otrci i zali se ako tvom psu nije obavezna brnjica, a njegovom jeste. Znaci, moraju svi i to ti je to.
Nisam za diskriminaciju pasa, daleko od toga, jako ih volim. Ali, posedovanje psa u urbanoj sredini zahteva dodatno angazovanje. Veterinari, povoci, brnjice, kese...znas bolje od mene. Citao sam o coveku negde u US koji placa dnevnu komunalnu kaznu jer drzi svinju u stanu. Covek nece da se rastane od ljubimca i preuzima svoje obaveze. To ga kosta oko 300 $ mesecno. Fair enough.

A za privodjenje, trebalo bi da i cerka i ti dobijete ne samo 'izlazenje u susret', vec i veliko zvanicno izvinjenje od aparatusa, ko god da je u procesu obavestavanja pogresio. Privodjenje se primenjuje na one koji se uporno oglusuju o zakon i prethode mu obavestenje i dve opomene. Da je vladavine zakona, bila bi to osnova za zalbu zbog neopravdanog uznemiravanja.
soNic soNic 13:32 03.04.2008

e, registrovao sam se samo da odgovorim

Potresno :)

Iskreno.. potpuno razumem i vas i dete i psa :)... A pozeleo sam da podelim sa vama slicnu pricu.. Elem, pre 2-3 godine isao sam na adu u rano prolece sa psom (zlatnim retriverom koji ni mrava ne bi zgazio) i drugaricom koja je imala irskog setera.. Na adi nije bilo nikog posto je bio radni dan, ali vreme fenomenalno.. naravno nashi psi su odma otisli u vodu da se kupaju..

I dolazi ti murija u kecu u kome se chvare ceo dan kruzeci oko ade sa stavom ... e sad cete da vidite.. prvo ide prica kako na adu ne smeju da se uvode psi (ok, jasno).. medjutim mi njemu kazemo kako nismo znali, prvi put smo na adi. Kaze, ima znak na pocetku. Mi kazemo nismo dosli sa pocetka nego sa makiske strane, tu smo stali itd.. U svakom slucaju, na adi nema zive duse i mi ga zamolimo (tj ja) da nam progleda kroz prste, eto necemo nikad vise majkemi. Medjutim oni su bili mnogo revnosni. Uzeli su mi licnu kartu da pisu prijavu i kaznu tada obecanu (pazite pre 2-3 godine) od 5-7 HILJADA dinara..

Na to sve ne lezi vrazhe, moja drugarica podilkani i pocne da im se izdire u facu kako su uzasno bezobrazni, kako ih nije sramota, jer smo za to izlazili na ulice petog oktobra (da da... bila je bas u tripu) i tako.. A ova dvojica se samo zadovoljno smeshe shto imaju povoda za jos vece drndanje..

Nakon toga objasnili su joj da zachepi gubicu inace ce MENE da PRIVEDU odmah umesto pisanja kazne. Ja sam je zamolio da se smiri jer sam imao osecaj da ce da nas prebiju ako tako nastavi.

Dvojica kerova u kecu su bili zadovoljni shto su uspostavili vlast.

U to isto vreme, ispred njihovog automobila prolazi 5 ili 6 pasa lutalica koji su onako.. bas jadni, ulicari klasicni.. jedan bolestan vidi se otpada mu dlaka, i ja ti pitam ove policajce jeli, a ko ce ove da kaznjava.. a oni mi se samo osmehnu..

I na kraju kada su zavrsili sa pisanjem mojih podataka uz obecanje da mi stize prijava ja ti se lepo zahvalim i zatrazim papir i olovku da popisem brojeve njihovih policijskih znacaka (na sta imam po zakonu pravo).

Istog momenta su se uznemirili, pa shta ce meni njihovi brojevi, shta meni to sad treba.. Rekoh, to je moja stvar (sve vreme sam PRELJUBAZAN), imam na to pravo po zakonu, ne planiram nista sa tim, ali zlu ne trebalo, da znam sa kim sam imao posla.

Tu se pozdravimo i ja vratim psa u vodu da se kupa jer je crkavao od vrucine..

A epilog sa policijom.. prijava mi NIKAD nije stigla niti bilo kakva kazna..

Mislim da se razumemo, kada je guzva i kad ima mnogo ljudi ja prvi nikad ne bih vodio psa na adu, samo mi fali da u onoj guzvi jos jurim za njim i gledam shta cu i kako cu.. ali ovo je bio neki mart mesec, radni dan, pre podne.. NIGDE ZIVE DUSE NIJE BILO.. a ovi mandrili si hteli da me kazne jer sam izveo psa (krajnje dobrocudnog) u prirodu..

Ali, eto, uvek uzmite brojeve znacaka policajaca sa kojima imate posla, narocito ako su bezobrazni. ZNate im onda sve, i ime i prezime i gde rade i SVE! Dakle, LEGITIMISITE IH. I videcete da ce malo da "otkurche" da izvinete na izrazu..

pozdrav
Torpedo Torpedo 13:46 03.04.2008

Re: e, registrovao sam se samo da odgovori



Mislim da se razumemo, kada je guzva i kad ima mnogo ljudi ja prvi nikad ne bih vodio psa na adu, samo mi fali da u onoj guzvi jos jurim za njim i gledam shta cu i kako cu.. ali ovo je bio neki mart mesec, radni dan, pre podne.. NIGDE ZIVE DUSE NIJE BILO.. a ovi mandrili si hteli da me kazne jer sam izveo psa (krajnje dobrocudnog) u prirodu..


Tako su svojevremeno uhvatili i mladjahnog Zvezdarca sa rukama punih paklica cigareta iz sveze obijenog kioska... na kunjavu da mu se pripusilo a kiosk nije radio pa posto NIGDE ZIVE DUSE NIJE BILO i da je eto on ipak pozajmio cigarete jer samo mu falilo da jos ide u onu guzvu u centar, na kuknjavu organ je ostao kamena srca... nepoznato je da li je mladi Zvezdarac uzimao podatke od organa ali je poznato da je kasnije postao ministar istima. A vi bi ste mogli u najmanju ruku da postanete direktor JP Ada...
soNic soNic 13:54 03.04.2008

Re: e, registrovao sam se samo da odgovori

Torpedo


Tako su svojevremeno uhvatili i mladjahnog Zvezdarca sa rukama punih paklica cigareta iz sveze obijenog kioska... na kunjavu da mu se pripusilo a kiosk nije radio pa posto NIGDE ZIVE DUSE NIJE BILO i da je eto on ipak pozajmio cigarete jer samo mu falilo da jos ide u onu guzvu u centar, na kuknjavu organ je ostao kamena srca... nepoznato je da li je mladi Zvezdarac uzimao podatke od organa ali je poznato da je kasnije postao ministar istima. A vi bi ste mogli u najmanju ruku da postanete direktor JP Ada...


Odlicna ti je analogija prijatelju... krajnje inteligentna...






NOT
soNic soNic 13:59 03.04.2008

Re: e, registrovao sam se samo da odgovori

Torpedo


Mislim da se razumemo, kada je guzva i kad ima mnogo ljudi ja prvi nikad ne bih vodio psa na adu, samo mi fali da u onoj guzvi jos jurim za njim i gledam shta cu i kako cu.. ali ovo je bio neki mart mesec, radni dan, pre podne.. NIGDE ZIVE DUSE NIJE BILO.. a ovi mandrili si hteli da me kazne jer sam izveo psa (krajnje dobrocudnog) u prirodu..


Tako su svojevremeno uhvatili i mladjahnog Zvezdarca sa rukama punih paklica cigareta iz sveze obijenog kioska... na kunjavu da mu se pripusilo a kiosk nije radio pa posto NIGDE ZIVE DUSE NIJE BILO i da je eto on ipak pozajmio cigarete jer samo mu falilo da jos ide u onu guzvu u centar, na kuknjavu organ je ostao kamena srca... nepoznato je da li je mladi Zvezdarac uzimao podatke od organa ali je poznato da je kasnije postao ministar istima. A vi bi ste mogli u najmanju ruku da postanete direktor JP Ada...




Hm, ne znam dal si primetio/la u mom tekstu da sam ja policiji PRIZNAO da sam prekrsio zakon i nisam se bunio dok su pisali prijavu?

To shto mene boli shto kerovi iskacu iz zbunja i naplacuju dedama kazne shto imaju prljave table a ne naplacuju kazne masnim crnim audijima na trotoarima to je moj problem.

A to shto su se oni usrali shto sam im trazio znacke pa nisu poslali prijavu

to je - njihov problem.. :)






sooooorrrryyyyy





za sve vas shto verujete u pravo i pravdu.. odrastite, shvatite gde i kako zivite, prilagodite se... ja od kad sam to shvatio mnogo lakse zivim :)
Torpedo Torpedo 14:04 03.04.2008

Re: e, registrovao sam se samo da odgovori

Odlicna ti je analogija prijatelju... krajnje inteligentna...


kada je guzva i kad ima mnogo ljudi ja prvi nikad ne bih vodio psa na adu, samo mi fali da u onoj guzvi jos jurim za njim i gledam shta cu i kako cu..


I to rece covek koji gore napisa da nije znao da je uvodjenje pasa na Adu zabranjeno... zabole ga sto je to krsenje propisa, problem je u tome sto ne bi da juri za svojiom kucetom kroz gomilu.

"NIGDE ZIVE DUSE NIJE BILO" mi je vrhunsko objasnjenje zasto neko ocekuje da mu se gleda kroz prste... i nisam prijatelj sa ljudima koji tako olako i obesno krse propise.
soNic soNic 14:05 03.04.2008

Re: e, registrovao sam se samo da odgovori

Torpedo
i nisam prijatelj sa ljudima koji tako olako i obesno krse propise.


osecanje je uzajamno.. :)

soooorrrryyyyy :)
korto malteze korto malteze 15:50 03.04.2008

Re: e, registrovao sam se samo da odgovorim

Kao sto rekoh...i vlasnik pitbula koji je odgrizao pola lica dvogodisnjem detetu u Studentskom parku izjavio je da je njegov pas miran i dobar...pa ispade da ne zna sta mu bi. Nema razloga da bilo ko mora da razmislja o tome da li se vlasnik presao u proceni. Koliko god nemam strah od pasa, ne bih voleo da budem prvi koji ce utvrditi da neciji dobar i miran pas ume i da ujede. I ljudi koji imaju strah od pasa zive u gradu i placaju porez kao i drugi da bi njihova prava i mir bili zasticeni.
Upravo zbog tih stvari i nisam imao psa dok sam bio u BG - ne bih mogao da mu pruzim uslove kakve zasluzuje, verovatno bih bio popustljiv i vodio ga bez povoca i brnjice, a to bi drugi dozivljavali kao ugrozavanje. Posto sam zakljucio da bih morao da diskriminisem ili svog psa ili svoje okruzenje, odustao sam od projekta. Znam da je lakse biti pristrasan i ignorisati jednu diskriminisanu stranu, ali to dovodi do ekstremnog stava 'Svi koji nemaju psa nisu u pravu' ili 'Svi vlasnici pasa nisu u pravu'. A nisu u pravu ni jedni ni drugi...
soNic soNic 13:43 03.04.2008

ajde jos jednu stvar

Za sve ove mrzitelje kucica i poshtovaoce zakona.. koji bi da se ugledaju na zapadni svet!

U becu u kom sam ziveo godinama, NIKAD PANDUR nije kaznio moju drugaricu koja je setala psa bez povodca i brnjice, uostalom njihov zakon kaze da moras da cistis za njim a ne da ga tretiras kao zver.

Drugo, u tom istom becu (Wien, VIenna) DOZVOLJENO je da se pas uvede u AUTOBUS, METRO, VOZ, i tek tad sa povodcem (i korpom ali korpu NE GLEDAJU AKO JE PAS DOBROCUDAN)

Da li treba da kazem da je Bec, Wien, Vienna jedan od najsigurnijih gradova u evropi?

Eto, hvala lepo.
goran_rs goran_rs 20:51 03.04.2008

Re: ajde jos jednu stvar

Колико празне,лажно-заштитничке приче само зато ћерка уважене блогерке треба да плати казну за прекршај који је наравно направила.Али за њу и сличне њој,који би да нешто шире даље,не би требало да важе прописи.
И уместо да се мама консултује са својим такоће уваженим правницима из разних НВО за заштиту људских права и сл. и тужи одговорно лице за неуручење судског позива уз истовремено настављање поступка што и ја,лаик,видим да је непрописно,она кука по блогу покушавајући нешто да каже,а нико не зна шта.Или је можда и стигло некад ,нешто од суда а заборавило се?
goran_rs goran_rs 20:52 03.04.2008

Re: ajde jos jednu stvar

goran_rs
Колико празне,лажно-заштитничке приче само зато ћерка уважене блогерке треба да плати казну за прекршај који је наравно направила.Али за њу и сличне њој,који би да нешто шире даље,не би требало да важе прописи.И уместо да се мама консултује са својим такоће уваженим правницима из разних НВО за заштиту људских права и сл. и тужи одговорно лице за неуручење судског позива уз истовремено настављање поступка што и ја,лаик,видим да је непрописно,она кука по блогу покушавајући нешто да каже,а нико не зна шта.Или је можда и стигло некад ,нешто од суда а заборавило се?

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:22 03.04.2008

Re: ajde jos jednu stvar

goran_rs
Колико празне,лажно-заштитничке приче само зато ћерка уважене блогерке треба да плати казну за прекршај који је наравно направила.Али за њу и сличне њој,који би да нешто шире даље,не би требало да важе прописи.И уместо да се мама консултује са својим такоће уваженим правницима из разних НВО за заштиту људских права и сл. и тужи одговорно лице за неуручење судског позива уз истовремено настављање поступка што и ја,лаик,видим да је непрописно,она кука по блогу покушавајући нешто да каже,а нико не зна шта.Или је можда и стигло некад ,нешто од суда а заборавило се?


hmm, imam utisak da je ovakvo pismeno zbog onog "siri dalje" u naslovu bloga, a gorane rs? ok. pokusacu da odgovorim, ako umem.

prvo, tesko je platiti kaznu koja ne postoji, jer ne znas ni kome, ni kako, ni koliko.

drugo, naravno da treba da vaze propisi i da ih treba siriti dalje (pardon za izraz), ali cak i policajcima koji privode je bilo blesavo, pa su bili dobronamerni u pokusaju da pomognu da se izadje iz nemuguce situacije.

trece, mozda ste vi gorane rs parnicar u dusi, al meni to gadno i imam pametnija posla nego da tuzakam nekog, ne znam ni koga.

cetvrto, ono da pokusavam nesto da kazem, a niko ne zna sta, necu da komentarisem, jer moguce da zaista ne razumete recenice koje sam napisala, pa ne bih da vas uvredim.



goran_rs goran_rs 17:56 04.04.2008

Re: ajde jos jednu stvar

1.Делимишно тачно.
2.За претпоставити је да сте добили уплатницу или барем једну опомену,позив на суд или сл.,без обзира у каквој држави живите(живимо).
3.Парничар нисам,фуј,само помислих да би доказати у вашем случају да сте били у праву,било једна феноменална ствар која би побрала чак и моје симпатије.
4.Разумео ја све,и што сте хтели рећи и што нисте.Погрешно сам се изразио,те моје извињење.Не волим никог да повредредим,паметнији сте и образованији од мене,свакако.Али мало критике и другашијег мишљења никад не шкоди.
Flegma Flegma 13:47 03.04.2008

....

Sudinica je rekla da nije bitno koji je pas, pas je pas i da napise izjavu.

Da je nije mrzelo da se raspravlja, na ovu rečenicu je mogla elegantno da se izvuče da ne plati kaznu.
MarkoPustolov MarkoPustolov 14:50 03.04.2008

Re: ....

Flegma
Sudinica je rekla da nije bitno koji je pas, pas je pas i da napise izjavu.

Da je nije mrzelo da se raspravlja, na ovu rečenicu je mogla elegantno da se izvuče da ne plati kaznu.

jestu kao u filmu omoj rodjak vini ili na sudjenjima simpsonovima
tamper tamper 15:07 03.04.2008

Potvrda

Obavezno ali obavezno neka kopiju potvrde sacuva.
Ja sam pre 4 god nosio potvrdu iz suda u policiju.
Proslo godinu dana meni patrola na vrata kazu traze me zbog saobracajne nesrece(kod sudije za preksrsaje sam bio zbog crvenog svetla,u principu bilo je zuto ali kome reci a i jednostavnije mi je bilo da platim tada nego da glumim Don Kihota u nasem sudstvu).
uglavnom ja sam bio u trenutku kada su me trazili sluzbeno odsutan van Bgd.Zove me zena pita jel sve ok.Ja kazem jeste i ona mi isprica ko je bio i sta su rekli sto me traze.
U svakom sl. igrom slucaja jedna moja koleginica ima brata koji je policajac on pozove kolegu iz stanice milicije s moje opstine i konacno saznamo sta je problem.
Ja sa fotokopijom odem sutradan u stanicu ok krajnje korektni ali to je kopija nije original.
Pa original sam predao objasnim ja.Da ali nama treba original.
Odem u sud (tada je bio u Zmaja od nocaja) i sekretarica (takodje ljubazna) mi udari pecat na moju kopiju i upuse datum.
Kaze oko to je to ali iskopirajte i ovu potvdru sad za svaki slucaj jer cesto se zature.
Tako da sad imam i kopiju moje prve kopije za svaki slucaj.
Znaci neka cuva tu potvrdu do daljnjeg.
A sto se policije tice mene su na jednom zaustavili sve sa cegerima s pijace.Sutradan ispred firme gde radim kad sam isao do kontejnera da bacim smece.
A zasto?
Zato sto sam bio kratko osisan.
Pri tome tesko da bas licim na nekom kriminalca (uostalom oba puta sam isao peske a nisam bio u crnom bmw. :) ).
Sve u svemu zakon je kod nas kao orbit zvaka.Rastegljiv.
A potvrdu nek obavezno cuva.
Sto se tice pasa bez povdca i korpe mislim da su veci problem lutalice.
Prosolo leto kada su psi lutalice u dva dana izujedali dva deteta kod nas u parkicu gde izlazim sa sinom,na kraju je ispalo da su roditelji krivi jer nismo donosili vodu tim psima.
Pa da je cesma u parku bila ispravna imali bi i psi da piju vodu.
Zoo higijena je bila u parku dok je bila i ekipa Studija B.Pa su otisli u neke nove akcije kako se kamera ugasila.
Resenje pasa lutalica nije u krematorijumima nego u kaznjavanju nesavesnih vlasnika.
Eto toliko od mene.
matakovic matakovic 15:10 03.04.2008

mene su hteli da hapse...

...zbog nekog prekrsaja ( u licnoj karti mi je bila adresa na kojoj nisam ziveo jer sam se preselio pola meseca ranije i policajac, besan jer me je gledala devojka koju je smarao na trgu, napise kaznu). U sudu su se zaprepastili sto je policija htela da me privede jer je slucaj zastareo.
Jos jedan primer kako policija Srbije funkcionise je i presretanje auta u kome sam se nalazio sa drugarom uz skripu guma i izletanja interventne brzinom svetlosti te opkoljavanje naseg auta. Do gole koze su nas pretresli kao i auto. E sad ono sto je najvaznije u svemu je to sto je auto bio ZASTAVA 750 popularno "fica".
unexpected unexpected 15:28 03.04.2008

Policija htela da mi privede kcerku

Ja mislim da je stvar u tome da bi svi trebalo da postuju propise. Kada odete u neku od normalnih zemalja mozete da vidite na primer, da vlasnici pasa, ili oni koji ih vode u setnju, obavezno to cine tako sto vode pse na povodcu i stave im korpu na njusku. I tako bi trebalo da se cini i kod nas. E sad, posto jos uvek nismo izgradili pravnu drzavu, sto podrazumeva da se propisi postuju i primenjuju na sve bez razlike, otuda i ovako jetko obracanje gospodje Knezevic Cosic.

Dakle, sledeci put, povodac i korpa!
soNic soNic 16:31 03.04.2008

Re: Policija htela da mi privede kcerku

unexpected
Ja mislim da je stvar u tome da bi svi trebalo da postuju propise. Kada odete u neku od normalnih zemalja mozete da vidite na primer, da vlasnici pasa, ili oni koji ih vode u setnju, obavezno to cine tako sto vode pse na povodcu i stave im korpu na njusku. I tako bi trebalo da se cini i kod nas. E sad, posto jos uvek nismo izgradili pravnu drzavu, sto podrazumeva da se propisi postuju i primenjuju na sve bez razlike, otuda i ovako jetko obracanje gospodje Knezevic Cosic.

Dakle, sledeci put, povodac i korpa!



ajde majke ti nadji gde ima da se kupi kropa za maltezera, chivavu ili pekinezera?

ili da mu isheklamo pa da poshtujemo zakon.. da ne bi nekom nokat odgrizao?

btw, bio sam u preko nekoliko "normalnih" zemalja i nigde nije toliko izhivljavanje nad vlasnicima pasa kao kod nas...

a shto se tice posta o pitbulu.. pa.. znate kako, mora da se napravi razlika izmedju pit bulla, dobermana, rotvajlera (koji je nedavno napao nekog sportistu a gazdarica pobegla) i recimo pekinezera, maltezera i slicnih "dzepnih" pasa.. ne moze isti zakon pa to ti je...

i da ne bude zabune, ja bi takve gazde ciji pas uradi zlocin kao shto je da ujede dete i sl oterao na robiju.. ali glupo je da SVI ispashtaju zbog nekoliko napaljenih klinaca koji vole da im je pas "oshtar", koji btw ionako ne poshtuju propise, a kojima BTW policija sigurno NECE naplatiti kazu jer ih se boje :)
korto malteze korto malteze 17:28 03.04.2008

Re: Policija htela da mi privede kcerku

a shto se tice posta o pitbulu.. pa.. znate kako, mora da se napravi razlika izmedju pit bulla, dobermana, rotvajlera (koji je nedavno napao nekog sportistu a gazdarica pobegla) i recimo pekinezera, maltezera i slicnih "dzepnih" pasa.. ne moze isti zakon pa to ti je...


Moram se sloziti sa Vama...u slucaju malog psa, povodac je dovoljan...sto se mene tice. Ali, i oni znaju da ujedu, pa zakon ne moze praviti tu razliku. Ugriz ili bilo kakva povreda koja bi dosla od malog psa higijenski ugrozava podjednako mnogo kao ugriz velikog. Ne stiti zakon samo od teskih telesnih povreda ili ugrozavanja zivota.
Idem sad da potrazim kinolosku enciklopediju i proverim da li su svi beogradski psi uistinu mali psi. Mislim da se nemacki ovcari nece provuci. Inace, ja od Vesnine Maishe ne bih bezao, uzivam u psima, ali nemaju svi takav stav.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:37 03.04.2008

Re: Policija htela da mi privede kcerku

Kada odete u neku od normalnih zemalja mozete da vidite na primer, da vlasnici pasa, ili oni koji ih vode u setnju, obavezno to cine tako sto vode pse na povodcu i stave im korpu na njusku


iskreno, ja sam po belom svetu vidjala iskljucivo pse bez korpi, u parku, restoranu, robnoj kuci, na plazi... u bg znam neke pse koji nose "korpu", ali ne zato sto su opasni, vec sto su klosari, pa njupaju sve sto stignu i razbole se.
ivana23 ivana23 18:08 03.04.2008

Re: Policija htela da mi privede kcerku

soNic

ajde majke ti nadji gde ima da se kupi kropa za maltezera, chivavu ili pekinezera?ili da mu isheklamo pa da poshtujemo zakon.. da ne bi nekom nokat odgrizao?btw, bio sam u preko nekoliko "normalnih" zemalja i nigde nije toliko izhivljavanje nad vlasnicima pasa kao kod nas...a shto se tice posta o pitbulu.. pa.. znate kako, mora da se napravi razlika izmedju pit bulla, dobermana, rotvajlera (koji je nedavno napao nekog sportistu a gazdarica pobegla) i recimo pekinezera, maltezera i slicnih "dzepnih" pasa.. ne moze isti zakon pa to ti je...i da ne bude zabune, ja bi takve gazde ciji pas uradi zlocin kao shto je da ujede dete i sl oterao na robiju.. ali glupo je da SVI ispashtaju zbog nekoliko napaljenih klinaca koji vole da im je pas "oshtar", koji btw ionako ne poshtuju propise, a kojima BTW policija sigurno NECE naplatiti kazu jer ih se boje :)

Chivava ume tako da ugrize, da je bolje da te to ne snadje, pekinezer takodje. To su vrlo prgave pasmine.
man ray loves me man ray loves me 21:22 03.04.2008

Re: Policija htela da mi privede kcerku

Kada odete u neku od normalnih zemalja mozete da vidite na primer, da vlasnici pasa, ili oni koji ih vode u setnju, obavezno to cine tako sto vode pse na povodcu i stave im korpu na njusku.


Nikada u Francuskoj nisam videla psa sa korpom, osim 'zaposlenih' rotvajlera koji rade za obezbedjenje metroa pa se ponekad voze sa korpom. Zivim nedaleko od parka i tamo svi psi slobodno trce kako im se prohte. Takodje stalno vidjam pse u metrou, vozu, autobusu, u svakoj robnoj kuci, u pekari, mesari (of course), apoteci, kaficu, hotelu. Jednom sam videla dobermanku u prodavnici cokolade - sva cokolada je stajala u visini njene glave, ona nije nista ni pipnula, samo je diskretno njuskala i cekala gazdaricu. Da je neko napravio primedbu, on bi bio izbacen iz radnje, a ne ona. U velikim robnim kucama postoje odeljenja za pse, pa sam tako gledala jednu babu kako svog razmazenog psa pita da izabere izmedju dve identicne cinije za hranu, jedne crvene i jedne zelene - mora da je bio zbunjen, posto ne vidi boje. Gde god neko ide, pas moze da ide svuda s njim.
Civilizovana drustva imaju potpuno drugaciji odnos prema psima - namely, ne izivljavaju se nad njima i njihovim gazdama vec ih postuju i vole.
Ssvetlana Ssvetlana 00:25 04.04.2008

Re: Policija htela da mi privede kcerku

Tacno je to sto pricate i upravo mi je zao sto zivimo u zemlji, u kojoj se svaki dan borimo za neko ljudsko pravo! Zar to nije regulisano u drugim drzavama, pa jednostavno mozemo da prepisemo...a ne da izmisljamo toplu vodu! Ona je vec izmisljena!!!! Vec me je sramota da elementarne stvari objasnjavam, skoro svakome! Dosadilo mi je da se borim sa vetrenjacama, kako neko rece! Ovode se ne napada samo nepostovanje zakona i zato sto (pazi cuda), ne vodimo pse na povodniku! Ovde se takodje napada i u rang sa ostalim sitnim i krupnim kriminalcima, dovodi u vezu jedna devojcica...koju, da su ovi, kojim slucajem vlast, javno lincovali za primer! Pa kakvo je to izivljavanje!? Zar devojcica treba da se oseca krivom i da strepi kada izvede psa u setnju, da je nece strpati u Maricu i odvesti zajedno sa raznim huliganima u zatvor. A psa ostaviti samog...on nije nicija stvar, ni briga! Mi u ovoj zemlji smo zaista u problemu! A agresija i "postovanje" zakona u ekspanziji! Ma kako da ne! Sve sami prepodobni, koji nikada nisu pretrcali ulicu, gde nije dozvoljeno...da ne pricamo o ostalom! Koga misle da prevare, svojim cvrstim stavom, i postovanjem zakoma!? Mozda ce dete i poverovati, mozda i njihove supruge...ali, mi sigurno -ne!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:34 03.04.2008

bezgresni

okacila sam (dodala) u blog slike Tita, medenog psa za koga je placena kazna ("pas je pas", nisam ovde jer sam s kompa zakacila...

ali nisam to htela da kzem, vec ovo. mnogi komentari koji su ovde napisani su me uverili da postoji veliki broj ljudi koji o sebi misli da su bezgresni. drugo, jedan broj ljudi nece ili ne moze da isprati informaciju, cak i kada se crta. trece, ima i onih koji vole da dunu pod krila i puste masti na volju. pa sam tako procitala o deci kojoj je pas pojeo pola lica, o deportacijama imigranata u usa, o 150.000 nestalih pasa u madjarskoj, sve zbog nato samita, o coveku koga je pas ujeo za bubreg....etc.

ponavljam. nas pas nikoga nije ujeo. ponavljam. nikoga nije ni uplasio. ponavljam. nikoga nije ni bilo u blizini, u vidokrugu. ponavljam. dva policajca su pre sedam ili osam meseci zaustavila moju cerku na Kalemegdanu jer pas nije bio na povodniku i nije imao brnjicu. ponavljam. to su zapisali u blokce. ponavljam. nisu dali nikakav papir, napisali kaznu, nista. ponavljam. posle osam meseci druga dva policajca dolaze sa nalogom za privodjenje cerke. ponavljam. policajci ne znaju o cemu se radi, ali pretpostavljaju da je nesto bezveze. ponavljam. cerka pretpostavlja da je mozda zbog bliskog susreta sa revnosnim policajcima na Kalemegdanu. ponavljam. policajci misle da sudski izvrsitelj ne obavlja dobro svoj posao. ponavljam. policajka savetuje cerku gde da ide i sta da radi. ponavljam. cerka po savetu policajke odlazi kod sudije i moli da je primi iako nema zakazano. ponavljam. sudija nalazi predmet, ali u predmetu ne pise pravi pas, nego drugi. ponavljam. cerka ni ne okusava da se izvuce jer je apostrofirana kao vlasnica psa cija nije vlasnica, vec pise izjavu. ponavljam. sudija odredju (kako kaze) najblazu kaznu od 2.700 dinara.

eto....

a ja se nesto mislim, inspirisana ovim bezgresnim ljudima, koliko sam gresna, mislim, prelazila sam ulicu na crveno, svercovala sam se u gradskom prevozu, vodila vise pasa bez korpe po gradu, kupala se na nedozovoljenim mestima, leleee...










gandra gandra 21:52 03.04.2008

Re: bezgresni

o tome je Stulis pevao jos pocetkom 80 tih

Nemoj po glavi d.p.
------------------

prica mi prijatelj sve iz prve ruke
neki dan u gomili cugali na eks
napunili stolove pelinom gorkim
skuzili ih frajeri i rascistili stvar

odveli ih na sigurno mesto
i tamo slozno i u dubokom miru
popusili maru sve po pravilu

ajoj
pjevao je grozomorno zbor

samo nemoj po glavi druze plavi
Ssvetlana Ssvetlana 22:28 03.04.2008

Re: bezgresni

Opet se slazem sa vama. Lepo sto ste podvukli ono sto ste zeleli da kazete! Moj utisak je da su se mnogi ostrvili na vasu cerku! Svi ostali kriminalci, koji se setaju na slobodi, su male bebe za nju!
Pade mi na pamet, da bi mnogi, koji su se javili trebalo da nose brnjicu, zbog opasnosti po okolinu!
korto malteze korto malteze 13:22 04.04.2008

Re: bezgresni

Moram jos jedared da se javim, Vesna. Niz gresaka sistema mi je jasan (bio pazljiv), pogresno obavestavanje, pogresno ustanovljene cinjenice, bahatost...stoji sve sto si rekla u vezi s tim i u pravu si (pretpostavljam da me to iskljucuje iz kategorije onih koji nisu pratili).
Povodom onog 'masti na volju'...secas li se slucaja iz zlatnih devedesetih? Pitbul koji je napao sasvim malo dete? I izgrizao ga tako da mu je jedna polovina lica ostala unakazena? Bar su tako tvrdili u Urgentnom centru, da nece moci da rekonstruisu sve kako treba. Ne mogu da verujem da si zaboravila, ceo Beograd je brujao o tome, a ubrzo nakon toga su zabranili drzanje pitbulova na teritoriji grada.
Nema tu nikakve maste. Samo surovo realna cena pogresne procene da je pas bio bezopasan.
Podvlacim zutim...mnogo mi se svidja tvoja Maishe, i Tito je presladak, i volim zivotinje i simpatisem kuckare i znam da ovo dvoje ne bi nikom naudili, ali to je relativizacija i istom tom relativizacijom se vodio i vlasnik pomenutog pitbula.
A sad da se ispisem i sa spiska bezgresnih...pretprosle godine sam uhvacen kako vozim moped sa isteklim osiguranjem. Platio sam kaznu od 550 evra i dobio kaznene poene koji odgovaraju prolasku kroz crveno. Moj prvi argument je bio da sam zaboravio da je osiguranje isteklo, oni su rekli 'Bili ste duzni znati' . Moj drugi argument, da jedan moped od 50 kubika ne moze bas izazvati neku stetu. Oni su rekli 'Procena stete koju moze naneti vozilo od 50 kubika je u visini od 1 000 000 evra'. Zakon definisao. Zavrsena prica. Na moj pokusaj da se izvucem jer sam pazljiv vozac, imam dobre reflekse i sve to...samo su se nasmejali. Relativizacija nije upalila. A ja sam bio prinudjen da preuzmem odgovornost za svoje postupke, iako mi je to bilo glupo.
Eto, nadam se da su sad moje izjave jasnije i da smo ti i ja...ono...peace?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:02 04.04.2008

Re: bezgresni

korto, peace, naravno, bre
:)
al moram da dodam, u ovoj prici niko nije pokusao da se izvuce. naprotiv.

Rasina Rasina 22:47 03.04.2008

Skandal!?

"... Molim vas da o ovom slucaju obavestite i organizacije za zastitu zivotinja, a moze i ljudi. Siri dalje!..."

U celom zameshateljstvu - jasno mi je samo da je devojchica napravila prekrshaj i platila kaznu.
Ako je ovaj post pohvala za sistem, koji izgleda funkcionishe, onda je sve u redu.

man ray loves me man ray loves me 22:55 03.04.2008

Re: Skandal!?

Vaistinu funkcionise.
Rasina Rasina 08:37 04.04.2008

Re: Skandal!?

Ovaj blog je odlichan! :)))
Te "a deca lepo rekla...", pa "doshli sone strane...", pa "jesmo zato ratovali...", pa onda obavezno "ja vidla u svetu", ...

Idi bre! Sad mi je jasno ko gleda tog "velikog brata" u Srbiji. A i zashto. :)

Shiri bre dalje!
A ko ukapira, odvalice se od smeha.
man ray loves me man ray loves me 09:01 04.04.2008

Re: Skandal!?

Neki su vec odvaljeni.
Rasina Rasina 09:05 04.04.2008

Re: Skandal!?

Ne sumnjam.
mikimedic mikimedic 13:06 04.04.2008

Re: Skandal!?

Rasina -- fenomenalno. U tri recenice si zaista sazeo sve sto mi se vrzma po glavi....

Sto rece Djole --- imao bih ja sto sta kaz'ti.... ali necu.

Ne volem....
Rasina Rasina 20:51 04.04.2008

Re: Skandal!?

Miki, ako je ovo "sve shto ti se vrzma po glavi..." nek nam je bog upomoc :)
Shalim se, ali razumem shta kazesh - Ne volem ni ja.

Pozdrav. :)
tamper tamper 23:35 03.04.2008

selektivnost sistema

Problem u ovom slucaju je selektivnost sistema.Mnogo bitnije stvari se zaobidju a ceo sistem (policija,sudstvo)se angazuje oko prekrsaja koji je za domace uslove smesan.Trenutno je u ovom gradu dovoljno kriminala da se resursi policije (ljudski u ovom slucaju posto nigde ne pise da li su dosli sluzbenim autom ili pesice) upotrebe za sprecavanje kriminalnih radnji koje su opasnije po gradjane od slucaja dva psa bez korpe i povodca.
Doduse posto je prva stavka o radovima na onom cudu nemackog neimarstva iz 2.sv.rata dekorativno osvetljenje a stubovi ce vec doci na red onda je i suzbijanje pasa bez brnjice prioritet u bezbenosti grada.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:27 04.04.2008

priznajem...

Revnosni policajci su ih legitimisali, popisali i rekli da ce biti kaznjeni jer psi nemaju brnjicu/korpu. Dzaba su se klinci bunili da nigde nema ni zive duse, da su psi totalne dobrice, sto se iz prilozenog da videti, kao i da bi crkli kada bi im stavili brnjice, jer se hlade preko usta, a bila je neopevana vrucinstina. Revnosni policajci su bili neumoljivi.


mom drugaru iz hamburga je pas-koji-nikada-nikoga-nije a bio je parkiran ispred prodavnice, zaskocio zubima po licu. na srecu oko nije uhvatio ali joj je dobro razburazio lice i probusio vilicu. malena je imala tad 4 godine...stoga, ako nema korpu - u aps sve zajedno sa gazdom/gazdaricom.

naravno da su Marijana i Petar na Kalemegdanu pustili s povodnika kucice. Mislim, i psi su ziva bica i treba im trunka slobode, zato su i otisli na Kalemegdan.

i to mi je nezamislivo. ako ih puste, Moraju da im stave korpe. ako nista drugo, uvek moze da naleti budala koja moze da ga provocira i da ga pas napadne. niko nece psa moci da opravda i pitanje kako bi on zavrsio...pas mislim.

sorry, ali nemam razumevanja. mislim da treba da budu cipovani i imaju korpu.
Rasina Rasina 08:48 04.04.2008

Re: priznajem...

Vrlo rigidan i nekreativan pristup problematici.
Mislim da je neko gore pomenuo "selektivnost sistema"... i o tome malo nashiroko tamburao po tastaturi - eto to je dobar pristup problemu. Intro i nije bio bog zna kakav - e.g. "cerka mi platila kaznu za prekrshaj koji je napravila", - skoro pa nishta. A vidish shta chovek od toga napravi!? Selektivnost sistema, sunce ti kalaisano.
To je dokaz da se u prirodi moze vezbati i razvijati duh i telo chak i bez ikakvih pomagala ili podsticaja (pa i razloga). Prirodno i neposredno. Da kazem "nichim izazvano" mislicete da se zavitlavam.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:57 04.04.2008

Re: priznajem...

mislim da treba da budu cipovani i imaju korpu.


bebo, pas je cipovan, naravno. korpu, tj brnjicu ima, al je ne koristimo, jer uvek ide na povodniku, uz nogu, gde ima ljudi, po ulici i sl, a pusta se samo na povrsini gde se skupljaju ljudi sa kucicima.

znam da ima agresivnih pasa. i moju cerku kada je imala pet godina je ujeo pas za butinu. srecom, bio je mali i dohvatio je nogu. to se desilo u selu kod Avale, kada je sa dedom bila na izletu i setala. pas je bio vezan u dvoristu, ali se nekako istrgao, izleteo i ujeo je.

ljudi, vlasnici, prave pse agresivnima, vrlo je mali broj onih koji su to "po prirodi". ali, pas je zivotinja koja mora da se socijalizuje sa okruzenjem, kao i da se istrcava. stabilan pas mora da dnevno trosi energiju, da bi bio stabilan. ako je uvek vezan, ako uvek ima brnjicu, to nije dobro. moj pas na primer najvise na svetu voli da mu se baci tenis loptica, ili stapic, pa da to nadje i donese. a to je neizvodljivo sa brnjicom, zbog hladjenja izmedju ostalog.

moj cale ima vikendicu u selu kod avale i skoro mi je pricao kako su tamo neke komsije imale dramu sa njihovim psom. naime, oni drze psa na lancu, u dvoristu. daju mu da jede kad se sete, uglavnom hleb. i vodu mu retko daju. moj cale, koji sada ima 83 godine, kad god je u vikendici, a ide cesto, stalno donosi tom psu klopu i vodu. kaze, jadan pas, skroz je izbezumljen. i desilo se sad skoro da je taj pas pokidao lanac za koji je vezan. bio je tako ljut da su se vlasnici zabarikadirali u kucu, nisu smeli ni da mu pridju da ga vezu ponovo. onda su se setili dede koji ga hrani, tj mog caleta i zvali i pitali da dodje i proba on da mu pridje. cale je dosao i pas je bio ok prema njemu, mnogo mu se obradovao i dozvolio da ga veze ponovo, ali je na ukucane rezao a bogami i hteo da kidishe. ovo sam ispricala kao drastican primer do kog stanja mogu ljudi da dovedu psa, zlostavljanjem, zanemarivanjem.

naravno da pas moze da bude vrlo opasan, u rangu vatrenog oruzja. i veliki i mali. i rasni i mesanac. ali je do ljudi da ne bude takav, da bude normalno kuce. jedan od bitnih uslova normalnosti je da pas dnevno trosi svoju energiju, da nije osudjen na lanac i da samo hoda ritmom vlasnika. to mu je malo, prosto.

i ja sam za ostre kazne prema vlasnicima pasa jer je takva vrsta vlasnistva odgovornost i obaveza. ali, nije dobro da postoji samo restrikcija, bez prava. a i nisam nesto uverena da se u domacem okruzenju kaznjavaju vlasnici pasa koji su to zasluzili. to se desava retko, valjda treba vremena "da zazivi".




drvce drvce 09:17 04.04.2008

Re: kazna za Tita

A da razmislimo malo? Da stavimo konja ispred kočija a ne iza, recimo?!

Hajde da kažnjavamo i psa (brnjicom i povodnikom) i staraoca (novčanom kaznom, recimo) tek ako se dogodi fizičko nasilje nad trećim licem.

Pre toga - nema smisla kažnjavati bez zločina, mučiti bez humanosti i isterivati besmisleno izživljavanje - samo zato što se ljudima to može i zato što pas nema nikakvih prava da se pobuni. Zvuči poznato???

Hajde da kažnjavamo tek ako čovek zakaže u svojoj dužnosti kao staralac svom psu (te pas napravi nepodobštinu). Hajde da kažnjavamo onda kad postoji nešto što zaslužuje kaznu.
Ovako 'kazna' ničemu ne služi.
Rasina Rasina 09:26 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Ajde da obuchemo pantalone jednu po jednu nogavicu. :)

Koliko sam ja shvatio - vlasnica psa je "napravila nepodobshtinu" i za to je kaznjena. A kazna uvek nechemu sluzi - da se nauchi lekcija, ili barem popuni budzet. Ili both. One at the time.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:19 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Koliko sam ja shvatio - vlasnica psa je "napravila nepodobshtinu" i za to je kaznjena


rasina, disite, popusta vam budnost, molim da pratite fabulu radnje. vlasnica jeste napravila prekrsaj, ali su policajci pogresno zapisali u svoje blokce, a vlasnici nikakav papir nisu dali. sedam meseci kasnije pojavljuju se drugi policajci sa nalogom za privodjenje i posto su iskusni terenci, daju savet kako da vlasnica postupi. vlasnica odlazi kod sudije za prekraje i zamoljava da nadju njen "predmet" i trazi da odmah plati kaznu. sudija nalazi predmet, ali u njemu nema vlasnicinog psa, nego je neki durgi koji nije njen. ona kaze da je to greska, ali da ona jeste prekrsila, pa bi da plati i skine to. i onda placa kaznu za tudje kuce. uzgred, cipovanje pasa sluzi da bi se znalo ko je ciji gazda. al dobro, ovo je bila lepa prilika i da se napushe kuckari.

Ssvetlana Ssvetlana 12:47 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Drago mi je da ste to zavrsili i nadam se bez posledica! Da ce vase dete i dalje uzivati u setnjama sa svojim ljubimcem! Vidite, kada ja setam moje pse, cesto se desava da mi ljudi dobacuju..da devojke vriste bacajuci se u zagrljaj svom pratiocu da je pobogu, "zastiti", dok mi mirno hodamo! Kada moj suprug izvede pse, nikada niko ne reaguje..! Prosto mi je smesna ta cinjenica! Ili je ovde poceo da vlada zakon jaceg!?
Ovde , na ovom blogu je krenula hajka...nije mi jos uvek jasno zbog cega. Da li zato sto je u pitanju devojcica, ili smo zaista narod koji vodi racuna o zakonu! Da zivim negde na planini, bez ikakve informacije...mozda bih pomislila da je tako!
Pozdrav i uzivajte...
mikimedic mikimedic 13:25 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Vesna -- disite. duboko, pa onda tek otkucajte, da ne bude sto na um to na drum.
Vasem blogu me je privukao naslov -- koji se vidi i na naslovnoj b92 'Policija htela da mi privede cerku -- siri dalje'.... hej, skacem, vidi ovo, ugrozena ljudska prava i da vidim sta se tu desava, pa naravno da obavestim sve koje znam kako su ugrozena ljudska prava u majcici Srbiji.

kad ono -- policija radila svoj posao. Sto i sami kazete/ Policija bila i ultra ljubazna i vise nego htela da pomogne. Sto i sami kazete.

What's the point? mnogo jeke ni oko cega (marko jankovic apropop mori kantea...).
man ray loves me man ray loves me 14:38 04.04.2008

Re: kazna za Tita

What's the point?

Sto se mene tice, point je u tome sto je zakon kretenski, kao i mnogi drugi zakoni u nasoj zemlji (vidi Ustav. takodje - jel neko nekad pokusao da prijavi stranca u nasoj policiji?), te se primena tog zakona, koji je van svih evropskih normi, svodi na maltretiranje ljudi i pasa koji nisu uradili nista lose i za koje policija nema razloga da se interesuje.
a sa strane stoji ne tako suptilna ironija da policija ne sprovodi vazne i ne tako kretenske zakone kojima je za cilj da zaista zastitte gradjane.
a ispod je odnos ljudi prema psima, koji otkriva koliko smo primitivno drustvo.
mikimedic mikimedic 15:18 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Zakon je kretenski, ali vazi za sve. A znamo kako se menja zakon. U maju, izvolite.
man ray loves me man ray loves me 16:00 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Ponekad nije lose pokazati malo gradjanske neposlusnosti. Ja bih, na primer, volela da vidim da ljudi masovno odbiju da placaju tv pretplatu. Ili, kad bi radikali ne daj boze bili vecina, da li biste Vi postovali njihove zakone, kao na primer onaj gde nezenje treba da placaju ekstra porez sto sebicno zadrzavaju svoj seed i ne oplodjuju rodoljubne Srpkinje?
korto malteze korto malteze 16:52 04.04.2008

Re: kazna za Tita

kad bi radikali ne daj boze bili vecina, da li biste Vi postovali njihove zakone, kao na primer onaj gde nezenje treba da placaju ekstra porez sto sebicno zadrzavaju svoj seed i ne oplodjuju rodoljubne Srpkinje?


Govorite o poreskoj klasi 1, kako je bar vecina evropskih zemalja definise. Slazem se da je to diskriminacija ljudi koji nisu u braku, ali ljubljeni radikali nisu izmislili taj zakon. A ni Srbi.
Postoji diskriminativna strana tog zakona i za vencane, ali bi bio predug trol.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:54 04.04.2008

Re: kazna za Tita

kad ono -- policija radila svoj posao. Sto i sami kazete/ Policija bila i ultra ljubazna i vise nego htela da pomogne. Sto i sami kazete.


mikimedic, upravo policajci su rekli da zbog propusta drugih, oni dolaze da privode ljude koje ne treba privoditi. sami policajci su smatrali da je to neprimereno. jeste, bili su ljubazni i kreativni, pa nisu izvrsili zadatak. a moglo je da bude i drugacije, da samo izvrse svoj zadatak.

posto pominjete marka jankovica, ne bih vam dalje objasnjavala poentu, jer nema sanse da se razumemo.

korto malteze korto malteze 17:06 04.04.2008

Re: kazna za Tita

drvce, zainteresovala me je ova tema, pa sam, u desetak minuta viska, pogledao austrijske i nemacke zakone o drzanju pasa.
Imate pravo - donekle - psi koji su ujeli nekoga moraju na javnim mestima biti ili na povocu ili nositi zastitnu korpu (brnjicu, al ruzna rec). Takvi se ubrajaju u bissige, ne znam kako bih preveo, recimo ujedajuci. U 'ujedajuce' spadaju svi psi visi od 30 cm u ramenom pojasu, tezi od 10 kg i plus jos ovi koji su nekad nekog ujeli. Ima gomila datalja tipa tezine onog koji vodi psa naspram tezine psa i sta ti ja znam.
Po Nemackoj vidim dosta krupnih pasa koji slobodno trce po javnim mestima i precutan dogovor je da se to tolerise (mislim na civile), a vlasnici paze da pas nekog ne uznemiri. U gradu su na povocu.
Rasina Rasina 19:26 04.04.2008

Re: kazna za Tita

OK, eto malo se smirih - pa kazem jednu-dve pre nego shto izvedem u shetnju mog psa. Sa sve brnjicom i povodcem, naravno.
Dakle, dete napravilo brljotinu, zbunilo chitav sistem (selektivni), platilo kaznu, a roditelj nakarikao 1GB replika na "shiri dalje!". Malo li je?

Shto se tiche kucnih ljubimaca - neko reche da mu je komshija otrovao psa, ja sam imao sijamskog machora i neko ga otrovao u dvorishtu... Namerno, nenamerno... komshinica koja ne voli da joj se mrzvaju zivotinje po "njenoj strani"... mache se samootrovalo... neko bacio neshto namenjeno rodbini... ko bi ga znao.
Sad imam lepog velikog psa, pitomog ko mache, ali mnogo voli da nosi brnjicu i bude na povodcu... Kad izlazimo napolje, obavezno mi donese oba rekvizita - da ne zaboravim.

Uopshte, to sa ljubimcima je misterija jedna velika.
mikimedic mikimedic 21:30 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Ako vam je zasmetao Marko...ocigledno ga poznajete malo krace od mene....pricam o Marku iz devedestih, osnivac DSa... ili se tad niste bavili politkom?
mikimedic mikimedic 21:36 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Sami policajci su smatrali da je to neprimereno. Ipak, ostao je naslov 'Policija htela da mi pridede dete - siri dalje'.... sto bombasticnije to fantasticnije.... blago novinama za koje pisete, kao i citaocima koji vas citaju. Ako ih uopste ima.
Rasina Rasina 21:45 04.04.2008

Re: kazna za Tita

"... kao na primer onaj gde nezenje treba da placaju ekstra porez sto sebicno zadrzavaju svoj seed i ne oplodjuju rodoljubne Srpkinje?..."

"rodoljubne Srpkinje"!?
Ljuta, besna, na...?

Man, ray really doesn't like you at all, it seems.
man ray loves me man ray loves me 21:46 04.04.2008

Re: kazna za Tita

going for the cheap shot, are we?
Rasina Rasina 22:17 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Some of us, no doubt.


Added:
On the bright side - I still love you (dump that ray's sorry ass - anyways, where is he when you need him?)
man ray loves me man ray loves me 22:42 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Are all my exes on this blog? God damn! :)
Rasina Rasina 22:44 04.04.2008

Re: kazna za Tita

:)))))))))))))))

promoted to "ex" already!? Damn, damn!
man ray loves me man ray loves me 22:49 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Nothing brings people together like rants on pet regulations.
Rasina Rasina 22:50 04.04.2008

Re: kazna za Tita

Yup, anything goes.
However, I see you're loosening up a bit here. Good for you!
:)
man ray loves me man ray loves me 22:55 04.04.2008

Re: kazna za Tita

I DO YOGA, MATE!
Rasina Rasina 22:56 04.04.2008

Re: kazna za Tita

you tease, you.
man ray loves me man ray loves me 17:18 04.04.2008

and one more thing

Pre oko godinu dana komsija je otrovao mog malog psa Musija, koji je umro. Covek je frljnuo saku kreozana u nase dvoriste dok nije bilo nikog kuci.

Policija nikada nije dosla. Inspekcija za otrove nikad nije dosla. Nismo mogli da podnesemo nikakvu krivicnu prijavu jer nema zakona po kome je ubistvo psa krivicno delo. Nismo mogli da budemo sigurni ko je izvrsilac, policija nikada to nije istrazila.

I zato zaista, srce mi se cepa od svih legalista na ovom blogu, savetujem vam da se licno zaposlite u policiji i da doprinesete da se postuju zakoni koji mogu nekome da donesu zastitu, za promenu.
korto malteze korto malteze 17:49 04.04.2008

Re: and one more thing


Srecom, ima Krivicni zakonik online

Ubijanje i mučenje životinja
Član 269.
(1) Ko kršeći propise ubije, povredi ili muči životinju,
kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do šest meseci.
Zagađivanje hrane i vode za ishranu odnosno napajanje životinja
Član 273.
(1) Ko kakvom škodljivom materijom zagadi hranu ili vodu koje služe za ishranu ili napajanje životinja i time dovede u opasnost njihov život ili zdravlje,
kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.
(2) Kaznom iz stava 1. ovog člana kazniće se i ko kakvom škodljivom materijom zagadi vodu u ribnjaku, jezeru, reci ili kanalu ili poribljavanjem iz zaraženih voda prouzrokuje opasnost za opstanak riba ili drugih vodenih životinja.
(3) Ako je delom iz st. 1. i 2. ovog člana prouzrokovano uginuće životinja ili druga znatna šteta,
učinilac će se kazniti novčanom kaznom ili zatvorom do dve godine.
(4) Ako je delo iz stava 1. ovog člana učinjeno iz nehata,
učinilac će se kazniti novčanom kaznom ili zatvorom do šest meseci.


man ray loves me, poenta je u tome sto je to trovanje Vaseg psa prekrsaj koji je trebalo da se istrazi i kazni, bas kao i svaki drugi prekrsaj, a vidimo da zakonom jeste predvidjena kazna. I Vi biste to podrzali. To od Vas ne pravi potencijalnog policajca, vec samo nekoga ko zeli da se njegov mir i pravo njegovog ljubimca postuju.

Mislim da je pre problem u generalnom stavu, 'Treba sprovoditi zakone, ali nemojte ono sto se meni ne svidja...ili bar ne danas'.
man ray loves me man ray loves me 18:30 04.04.2008

Re: and one more thing

Trebalo je da se istrazi i kazni, ali nasa vajna policija nije nasla za shodno da to uradi. Sta mozes?!
Na sajtu Orke pise da su podneli nekoliko stotina krivicnih prijava, bas po zakonu koji citiras, a iz toga je izaslo nula osuda.
I nije prekrsaj vec zlocin.
Zakoni se sprovode selektivno. Ne sprovode se oni koji treba, a sprovode se oni koji nemaju veze s mozgom. Zbog toga nevini stradaju, krivci se izvuku a nagrabuse slucajni prolaznici. Sto se mene tice, to je poenta, i nema mnogo smisla istrajavati na odrzavanju sistema koji je tako truo i duboko nepravedan kao sto je nas. Treba ga prosto resetovati.
mikimedic mikimedic 21:31 04.04.2008

Re: and one more thing

Maj, gospodine man ray, maj!...
vlada71 vlada71 23:10 04.04.2008

Mima

niko me nece. :(

Ako ima nekoga ko bi zeleo da je usvoji,a pri tom nema nameru da je stavlja u lance i katance,vec da joj posveti dosta vremena,jer je zivahna i voli da se igra,neka se javi!

vbasekic@gmail.com

Moje ime je Mima, a izgledam ovako:

Giant Giant 16:02 07.04.2008

Draga

gospođo Ćosić, ja stvarno ne znam gde ste vi živeli do sada!?Pa naravno da hapse i kažnjavaju "sve u 16" sa sve ljubaznim osobljem komunalne inspekcije (to se zove ASISTENCIJA)..."Kučkari " se hapse i kažnjavaju i to: "oni koji počiste za svojim ljubimcem, "oni" koji NE lome i NE uništavaju parkovski inventar po Malom i Velikom Tašu (i ostalim parkovima), "oni" koji NE postavljaju na sred Velikog Taša baštu kafića podno borova (uz ogradu letnjeg bazena SC Tašmajdan), "oni" koji NE obavljaju veliku nuždu u žbunju vis-a-vis WC-a na Velikom Tašu (pa ostave trag u vidu iskorišćenog papira i tog sadržaja što se papirom kao obrisalo),"oni" koji NE zidaju i pregrađuju protivpravno Mali Taš pa se ništa i ne preduzima i pored Rešenja o izvršenju uklanjanja istog zida (naravno da su inicijatori uklanjanja građani a ne organizacija kome je povereno staranje o parku a to je JKP "Gradsko zelenilo", "oni" koji na sred zelene površine Velikog Taša postave kućice iz kojih motre ostvarivanje zarade (verovatno neoporezovane) exploatacijom električnih automobilića koji su pak zaposednuli skvera oko spomenika Desanke Maksimović na Velikom Tašu....i milion sličnih protivpravnih ponašanja ostalih "sugrađana"...Da li je IKADA napisana kazna od strane istih "organa" vozačima vozila koja jurcaju parkovima i parkiraju ista na parkovskim površinama?? Ko kažnjava limuzine parkirane ispred Malog pozorišta Radović na Velikom Tašu?? Jeste, sve je ovo velika istina i na ovaj način se postupa duže vreme...Pisanjem i naplaćivanjem kazni kulturnim i odgovornim "kučkarima" je poslastica lokalne vlasti i najlakši način da pokaže "pučanstvu" emisijama tipa Beg.razglednica, Beg.hronika, Beg.talasi i sličnim rubrikama u novinama, da se nešto KAO odgovorno radi u ovom gradu (računaju naravno na dominrajući profil biračkog tela koje isključivo pse naziva džukelama i koje bi najrađe potamanilo te iste džukele i njigove vlasnike)...Naravno, najlakše se obračunati sa nemoćnim i nejakim, u glavnom kulturnim, obrazovanim, vaspitanim i osećajnim i na taj način skupiti dodatne poene tako "visoko profilisanog" biračkog tela koje stremi ka Evro-atlantskim integracijama.... Ovakvo ponašanje lokalne vlasti (velika je verovatnoća) "kučkarski narod" sa Malog i Velikog Taša će iz ISKLJUČIVOG revolta NAGRADITI davanjem glasova RADIKALIMA na predstojećim izborima!! Stvarno su preterali!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana