Društvo| Film| Literatura

Mandžurijski kandidati

Vojislav Stojković RSS / 08.11.2016. u 15:03

Još uvek najmoćnija država sveta danas bira svog predsednika.  Reč je o državi koja je, po opštem mišljenju, paradigma uređenog  demokratskog društva. Građani USA opredeliće se između  Hilari Klinton i  Donalda Trampa. Istovremeno u Srbiji, impotentnoj državi sa tranzicionom demokratijom, izbor za predsednika je tek u povoju. I vladajuća i opozicione stranke, bar prema onome što možemo saznati iz medija,  muku muče oko potencijalnog kandidata. Vladajuća stranka, kako već duže vremena stvari stoje sa rejtinzima, imala bi sigurnog pobednika, ukoliko bi se njen prvi čovek kandidovao. Međutim, on je već na poziciji koja mu obezbeđuje daleko više vlasti na mestu na kome jeste, nego na funkciji predsednika...  a on, kao i svi profesionalni političari, voli vlast, ponajviše onu apsolutnu, nesputanu bilo kakvim ograničenjima ustava, zakona i na njima zasnovanih državnih institucija.

Osnovano sumnjam da bi se statistički beznačajan broj  razumnih  građana SAD  saglasio da su Hilari Klinton i Donald Tramp,  po svojim sposobnostima i karaktrnim osobinama, najsposobniji i najbolji potencijalni predsednici koji će njima, njihovoj deci i njihovoj državi, svojim vodstvom, obezbediti prosperitet, bezbedan i srećan život.  Istovremeno verujem da bi većina građana među svojim poznanicima i prijateljima prepoznala bar jednog, za koga bi bili sigurni da bi na mestu predsednika bio daleko  bolji od ovo dvoje. 

Slično je, ako ne i daleko izvesnije, u Srbiji. Dovoljno je postaviti pitanje: „Poznajete li  bilo koga među svojim komšijama, prjateljima, poznanicima, saradnicima ili menadžerima u  firmi u kojoj radite, za koga verujete da bi bio uspešniji od aktuelnog perdsednika države?“   Verujem da bi većina  odgovorila pozitivno. Pa zašto onda takvog ne kandidovati na sledećim predsedničkim izborima u Srbiji?

Dakle, dobro bi bilo da opozicione stranke urade poželjni profil budućeg kandidata za predsenika Republike Srbije, a zatim ga u predizbornoj kampanji zajedničkim snagama podrže.

Primera radi, poželjan profil  budućeg kandidata  mogao bi biti ovakav:

1.       Starost između 50 i 55 godina.

2.       Oženjen, dvoje dece, supruga zaposlena.

3.       Visoka stručna sprema, poželjno tehničke, inženjerske  struke.

4.       Od imovine poseduje dvosoban stan i opel korsu iz 2008.g.

5.       Radno iskusto: prvo  projektant, zatim šef pogona, pa direktor .

6.       Nije, niti je bio, član bilo koje stranke.

7.       Rođen u Šumadiji, u porodici solunaca i partizana.

8.       Nema ljubavnicu, a deca su mu primerni ućenici i studenti.

9.       Njegov  hobi je tenis, a ženin ručni rad.

10.   Slavi Sv. Nikolu.

Siguran sam da u Srbiji ima bar nekoliko destina hiljada građana i građanki koji su, po svom obrazovnom i profesionalnom profilu, intelektualnim sposbnostima, iskustvu, rezultatima i karakternim osobinama daleko ispred sadašnjeg predsednika Srbije i bilo kog stranačkog lidera budućeg kandidata, uključujići i onog  po rejtingu najpopularijneg u novijoj istoriji Srbije.

I Hilari Klinton i Donald Tramp, aktuelni predsednički kandidati u USA, kao i većina bivših ili budućih predsedničkih kandidata u bilo kojoj demokratskoj državi, koje nominuju političke partije, nisu ništa bolji od “Mandžurijskiog kandidata” (The Manchurian Candidate, roman Petera Condona  iz 1959.g. i filmovi pod istim nazivom iz 1962. i 2004.g.)

Svi oni imaju ugrađen čip, sa preciznim algoritmom koji ih u konačno mnogo koraka vodi ka ostvarivanju ciljeva njihovih stranaka i centara moći koji su ih kandidovali.  I to po pravilu na štetu onih građana koji su ih izabrali.

Zato umesto mandžurijskih kandidata, kandidujmo i glasajmo za svoje komšije, prijatelje i poznanike.

 



Komentari (253)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jinks jinks 21:04 08.11.2016

...

7. Rođen u Šumadiji, u porodici solunaca i partizana.

Obzirom da je u Srbiji tokom II sv. rata bilo ukupno nekoliko stotina partizana (do dolaska iz Bosne 1944.) ovo vam dođe kao prilično nemoguć uslov.

A što bi tako nešto uopšte i bilo bitno, da li je iz partizanske ili neke druge porodice.
Domazet Domazet 21:26 08.11.2016

Srecom da ih je...

jinks
7. Rođen u Šumadiji, u porodici solunaca i partizana.

Obzirom da je u Srbiji tokom II sv. rata bilo ukupno nekoliko stotina partizana (do dolaska iz Bosne 1944.) ovo vam dođe kao prilično nemoguć uslov.

A što bi tako nešto uopšte i bilo bitno, da li je iz partizanske ili neke druge porodice.

...pre odlaska u Bosnu i u Bosni bilo daleko vise. Pa si ti sada u situaciji da ti nije bitno...
jinks jinks 21:46 08.11.2016

Re: Srecom da ih je...

pre odlaska u Bosnu i u Bosni bilo daleko vise.

Pitanje šta vam znači ovo daleko više. Mislim, da je partizanski pokret imao stvarnog uporišta u Srbiji nemoguće da bi nakon prebega u Bosnu (u kom trenutku je ovaj pokret bio na apsolutnom minimumu što se sastava tiče) sve vreme do 1944. ostao u Srbiji baš tako mali broj boraca.

A i sam način na koji se prebeg desio dosta je indikativan za naknadne kako bliže tako i dalje istorijske događaje.

Pa si ti sada u situaciji da ti nije bitno...

Zvuči kao da ovde maltene nakon 1945. decenijama nije vladalo ono što je vladalo.

Takođe, to opet ne odgovara na moje pitanje. Zašto bi bilo bitno da je kandidat za predsednika baš iz partizanske a ne neke druge porodice.

Mislim, zar nije priličan broj onih koji se na ovakav način prizivaju već ostavio duboki trag u modernoj istoriji, kako pre tako i nakon 2000.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:43 08.11.2016

Re: ...

jinks
A što bi tako nešto uopšte i bilo bitno, da li je iz partizanske ili neke druge porodice.


Samo zato što je sadašnji predsednik, a i potencijalni kandidat, četnički vojvoda. Biračkom telu ponekad treba ponuditi promene.
jinks jinks 22:53 08.11.2016

Re: ...

Samo zato što je sadašnji predsednik, a i potrncijalni kandidat, četnički vojvoda. Biračkom telu ponekad treba ponuditi promene.

Saberite u zadnjih, hajte ne više od 26 godina, trajanje vladanja jednih i drugih (koliko god takva podela sada uopšte i imala smisla) ... gde se onda tu nalazi ravnoteža :)

A realnije bi bilo da se sabira zadnjih 70 godina, verovatno.
Domazet Domazet 23:12 08.11.2016

Bas volem termin...

jinks
pre odlaska u Bosnu i u Bosni bilo daleko vise.

Pitanje šta vam znači ovo daleko više. Mislim, da je partizanski pokret imao stvarnog uporišta u Srbiji nemoguće da bi nakon prebega u Bosnu (u kom trenutku je ovaj pokret bio na apsolutnom minimumu što se sastava tiče) sve vreme do 1944. ostao u Srbiji baš tako mali broj boraca.

A i sam način na koji se prebeg desio dosta je indikativan za naknadne kako bliže tako i dalje istorijske događaje.

Pa si ti sada u situaciji da ti nije bitno...

Ovo ste napisali kao da maltene ovde nakon 1945. decenijama nije vladalo ono što je vladalo.

Takođe, to opet ne odgovara na moje pitanje. Zašto bi bilo bitno da je kandidat za predsednika baš iz partizanske a ne neke druge porodice.

Mislim, zar nije priličan broj onih koji se na ovakav način prizivaju već ostavio duboki trag u modernoj istoriji, kako pre tako i nakon 2000.

...'prebeg'. A evo i zasto. Odmah mi kaze sa kim imam posla. Da se slucajno ne zahebem da krenem da diskutujem ozbiljno.

Ali kakav bih ja bio Hegelista ako ne bih koristio negaciju negacije. Sto u ovom slucaju znaci da cu da te tretiram ozbiljno, iz ciste zahebancije...

Dakle, kakvi god bili da bili Prebezi oni su ipak bili DALEKO najveci pokret otpora nacizmu u Evropi. DALEKO! I pri tome su u tom DALEKO najvecem pokretu otpora u Evropi, Srbi bili najbrojniji. A kada je trebalo stisnuti muda i prvi krenuti u cetiri godine gotovo sasvim izvesne pogibije, ne samo da su Srbi bili najbrojniji, Srbijanci su bili najbrojniji. To ti kazem ja, Crnogorac. Da bi bilo Trece, Cetvrte, Pete Proleterske brigade morale su prvo postojati Prva, pa Druga...

I kad ne bih konstatovao negaciju inteligencije. Poput zameranja Partizanima sto su prebegli u Bosnu, da se carkaju po bosanskim gudurama. Umesto da hrabro ostanu po Srbiji i da tabaju nemce u tome ko ce vise gibanica da pojede. Poput, valjda, Vojske u otadzbini...

I neverovatni pacerizam. Koji duboko veruje da samo oni i njihovi umeju da strateski misle. Pa su tako ubedjeni da bi Srbija, samo da je imala pameti da gleda sopstvena posla i da saceka da drugi obave njen posao, na Jalti dobila status balkanske Svajcarske. A ne recimo Juzne Bugarske. I kao kljucni argument za svoju, komunistickom gluposcu osujecenu, balkansko-svarcajsku svetlu buducnost, navode to sto bi oni to bas tako, eto, puno voleli. A za to sto bi oni bas tako, eto, puno voleli bi se, naravno, izborili gledajuci svoja posla i pustajuci druge da se izbore za njih. I onda ih ostave da uzivaju u plodovima sopstvene pobede.

PA-CE-RI!

A sada 'ajde neko o Trampu, da mogu stvarno da se nahebem nane nanine...

jinks jinks 23:14 08.11.2016

Re: Bas volem termin...

Poput zameranja Partizanima sto su prebegli

Šteta što ste čitav komentar izgleda zasnovali na pretpostavci da sam partizanima zamerio nešto. Ne vidim da sam im išta zamerio u napisanom.

Hajte recite koja bi reč više odgovarala od 'prebegli' prihvatam je.

Mislim, nema potrebe za tolikim uvredama, pogotovo što ništa od toga što ste napali nisam ni rekao.

Inače, svaka čast svim borcima za slobodu, koji god i gde god bili.

p.s.

Sto u ovom slucaju znaci da cu da te tretiram ozbiljno, iz ciste zahebancije...

Hvala što ste me udostojili vaše genijalnosti.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:18 08.11.2016

Re: ...

jinks
A realnije bi bilo da se sabira zadnjih 70 godina, verovatno.

A zašto ne od Sretenjskog ustava?
jinks jinks 23:19 08.11.2016

Re: ...

A zašto ne od Sretenjskog ustava?

Tek bi to bilo interesantno :)
maksa83 maksa83 23:19 08.11.2016

Re: Bas volem termin...

A sada 'ajde neko o Trampu, da mogu stvarno da se nahebem nane nanine...

Od Bruklina od Bruklina
Pa do Južne Tampe
Tebi narod ceo kliče
oj Donalde Trampe
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:30 08.11.2016

Re: Bas volem termin...

tretiram ozbiljno,

ko ce vise gibanica da pojede


Toliko o ozbiljnosti.
Domazet Domazet 23:45 08.11.2016

To sada oko genijalnosti...

jinks
Poput zameranja Partizanima sto su prebegli

Šteta što ste čitav komentar izgleda zasnovali na pretpostavci da sam Partizanima zamerio nešto. Ne vidim da sam im išta zamerio u ovome što je napisano.

Hajte recite vi koja bi reč više odgovarala od prebegli ja je prihvatam.

Mislim, nema potrebe za tolikim uvredama, pogotovo što ništa od toga što ste napali nisam ni rekao.

Inače, svaka čast svim borcima za slobodu, koji god i gde god bili.

p.s.

Sto u ovom slucaju znaci da cu da te tretiram ozbiljno, iz ciste zahebancije...

Hvala što ste me udostojili vaše genijalnosti.

...to je pitanje koordinatnog pocetka. Tako da ja, kada se, kojim slucajem, spomene moja uglavnom protestujem. Ali ne uvek.
Domazet Domazet 23:46 08.11.2016

Ti Ma(r)xo...

maksa83
A sada 'ajde neko o Trampu, da mogu stvarno da se nahebem nane nanine...

Od Bruklina od Bruklina
Pa do Južne Tampe
Tebi narod ceo kliče
oj Donalde Trampe

...da sedis i da cekas! Da prvo cujem ove Juzne Bugare.
Domazet Domazet 23:54 08.11.2016

U pravu je Ma(r)xa...

maksa83 maksa83 23:56 08.11.2016

Re: Ti Ma(r)xo...

...da sedis i da cekas! Da prvo cujem ove Juzne Bugare.

Da vam ispričam nešto smešno za Bugare. Poduže je i totalno nebitno, ali kao da je išta što ovde čvakamo mnogo bitno. Elem, pre neku nedelju je izašla igra Battlefield 1 (petnaesta battlefield igra po redu, ali nije bitno), elem, igra je FPS sa puno artističkih pretenzija i bavi se isključivo WW1. I sad, ima tu neki nivo u kom si Lorens od Arabije i pomažeš arapskim plemenima da se ratosiljaju otomanske čizme. I kad se završi taj nivo ide neki cutscene, prelep pejzaž pustinje sa nekim stenjem a u pozadini da ilustruje celu stvar ... ženski vokal koji peva - "Zajdi, Zajdi" sve tako na makedonskom. Ne zajebavam se.

Kakve to veze ima sa Bugarima? Pa neko je na jućub okačio tu pesmu kao deo Battlefield 1 soundtracka i onda u komentarima (znam, najgluplji deo Interneta) neki zapadnjaci otkidaju, kao jaoštojelepo, jaofenomenalno, i neki Bugarin kaže "to je bugarska pesma". I naravno Makedonci demantuju - "ne, to je makedonska pesma" (wikipedija stvarno tvrdi da je to makedonska pesma, čak i ne mnogo stara), i naravno ubrzo kreće standardni balkanski shitstorm, dakle lete govna u paraboli na sve strane, od "kakvi bre makedonci, to ne postoji, vi ste mešavina Bugara, Srba, Albanaca, Grka i Turaka", na šta makedonska strana konstatuje "mrš bre Tatari kurot da go jadate"...

I tako.

A lepa pesma, stvarno.

Naravoučenije, ne zalazite u youtube komentare. Nikad. Ni-kad.
maksa83 maksa83 23:58 08.11.2016

Re: U pravu je Ma(r)xa...

Domazet
...vestacka inteligencija nas je vec presisala

Nije to Qme strana veštačka inteligencija, nego domaća srpska organska pamet, neki ti softveri za glasanje kod vas se prave, verovao ili ne, ovde.
alselone alselone 00:02 09.11.2016

Re: Ti Ma(r)xo...

"mrš bre Tatari kurot da go jadate"...




Naravoučenije, ne zalazite u youtube komentare. Nikad. Ni-kad.

Meni je najbolja fora kada je Dzon Oliver krenuo da se obraca internet komentatorima povodom Net Neutrality sa:
- Good evening, monsters.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:36 09.11.2016

Re: Ti Ma(r)xo...

Meni je najbolja fora kada je Dzon Oliver krenuo da se obraca internet komentatorima povodom Net Neutrality sa:
- Good evening, monsters.



(To je bila najbolja, ali naj-bo-lja, fora Džona Olivera)
alselone alselone 00:45 09.11.2016

Re: Ti Ma(r)xo...

(To je bila najbolja, ali naj-bo-lja, fora Džona Olivera)


Dugo, ali bas dugo se nisam smejao na glas necemu sto gledam na TV-u. Komedije su mi postale tjah. Ali ovde sam vrištao ko ciganka kad brata ženi.
chedimir chedimir 01:32 09.11.2016

Re: Bas volem termin...

maksa83
A sada 'ajde neko o Trampu, da mogu stvarno da se nahebem nane nanine...

Od Bruklina od Bruklina
Pa do Južne Tampe
Tebi narod ceo kliče
oj Donalde Trampe

...el ne treba da bidne "od Sijetl,Vashingtona pa do Juzne Tampe"?Nekako je potes od Bruklina do Floride malechak u te Amerike,osim naravno ako se ne misli da je Florida key state pa je pobeda tu najbitnija.
maksa83 maksa83 01:45 09.11.2016

Re: Bas volem termin...

..el ne treba da bidne "od Sijetl,Vashingtona pa do Juzne Tampe"?Nekako je potes od Bruklina do Floride malechak u te Amerike,osim naravno ako se ne misli da je Florida key state pa je pobeda tu najbitnija.

Priznajem da sam obraćao više pažnje na metriku i rimu nego na geografiju...
jinks jinks 11:38 09.11.2016

Re: To sada oko genijalnosti...

Domazet
...to je pitanje koordinatnog pocetka. Tako da ja, kada se, kojim slucajem, spomene moja uglavnom protestujem. Ali ne uvek.

Ni ne sumnjam u vašu inteligenciju, ali to nije razlog da mi odgovarate na nešto o čemu uopšte i nisam pisao:

Dakle, kakvi god bili da bili Prebezi oni su ipak bili DALEKO najveci pokret otpora nacizmu u Evropi. DALEKO! I pri tome su u tom DALEKO najvecem pokretu otpora u Evropi, Srbi bili najbrojniji. A kada je trebalo stisnuti muda i prvi krenuti u cetiri godine gotovo sasvim izvesne pogibije, ne samo da su Srbi bili najbrojniji, Srbijanci su bili najbrojniji. To ti kazem ja, Crnogorac. Da bi bilo Trece, Cetvrte, Pete Proleterske brigade morale su prvo postojati Prva, pa Druga...


Nije tema mojih komentara bila većinsko učešće Srba ili Srbijanaca u NOP-u koje je nesporno, geneza Proleterskih brigada, kao ni značaj NOP-a na širem planu, ... već udeo pristalica i simpatizera NOP-a u ukupnom stanovništvu Srbije tokom rata, ne ulazeći u to da li je tako nešto bilo ili nije bilo ispravno.
omega68 omega68 21:43 08.11.2016

Da, Mandžurija, menažerija...

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:08 08.11.2016

Dobro, ne

treba preterivati...
Reč je o državi koja je, po opštem mišljenju, paradigma uređenog demokratskog društva.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:39 08.11.2016

Re: Dobro, ne

Slažem se. Neka to ondak bude pesnička sloboda.
omega68 omega68 00:10 09.11.2016

Re: Dobro, ne

Њена одбрана права на абортус и до краја деветог месеца трудноће се сматра екстремним ставом чак и у америчким либералним круговима. Као и код већине других ставова и политика које промовише, чини се да се и ова базира на субверзији сопствене јавности. Као да екстремне ставове заузима како би испровоцирала критику противника, па онда сама јахала на бури оптуживања критичара за нетолеранцију, назадност, расизам, ксенофобију, мизогенију, или већ шта је пригодно у датом контексту. Такво понашање у политичком и јавном животу је тек однедавно добило и своју заслужену дефиницију, коју бисмо на српски могли превести као “рекламирање сопствених врлина” (“virtue signaling”). Укратко, у тој динамици онај који без покрића оптужује противника за најгоре ставове уствари само жели да изрекламира себе као морално и вредносно супериорног.

Sudar prve i druge Amerike
alselone alselone 00:10 09.11.2016

Na 1% uzorka

Tramp dobija.

<počinje da razmišlja gde je zakopao dedinu rakiju>
maksa83 maksa83 00:14 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

alselone
Tramp dobija.


Koji si baksuz. Priznaj da si navijao za njega isto kao i za Brexit - na jednom nivou ti ne bi bilo baš drago, ali te na drugom strašno zanima šta će da se desi ako pobedi.

Priznaj.
alselone alselone 00:16 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

Priznaj.


Priznajem!

Ali nije isto. Za Brexit je tako kao sto si rekao. Nisam navijao da se dogodi, zaista mislim da je pogrešan, ali je onaj djavolak sto se pojavi u oblačku sa leve strane glave želeo da vidi šta će biti.

Ovde mislim da su svi bolji od veštice. I navijam za njega zato što mislim da je manje zlo.
alselone alselone 00:19 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

Ali uzorak je jos veoma mali, ni 10,000 glasova. Trenutno Tramponja vodi sa 75%. Trenutno je situacija takva da samo Tramp, Lukašenko i Đukanović imaju toliku podršku. Bio je i Turkmanbaša al je umro.
alselone alselone 00:26 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

30,000 glasova, 71% za kukuruza sa tenom bundeve.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:41 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

Ubio je Indijanu i Kentaki!
alselone alselone 00:45 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

Ubio je Indijanu i Kentaki!

Sve divan svet.

Aj da vidimo kako će dalje.
zemljanin zemljanin 00:48 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

stefan.hauzer
Ubio je Indijanu i Kentaki!

i NH ali te tri ne vrede koliko NY ... Florida, kao I uvek, odlucuje
alselone alselone 00:50 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

i NH ali te tri ne vrede koliko NY ... Florida, kao I uvek, odlucuje


Videćemo. I Boris je pukao kada je konačno izgubio Beograd.

Ima mnogo sličnosi u tim i ovim izborima. I tada je bilo važno da realno lošiji kandidat dobije kako bi se razbila krimnalna politička oligarhija i napravila šansa da se u sledećim iteracijama izabere neko normalan. Slično je i ovde.
maksa83 maksa83 00:50 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

alselone
Ubio je Indijanu i Kentaki!

Sve divan svet.

Aj da vidimo kako će dalje.

Ono kad rođenoj ženi ne veruješ da će da glasa za tebe:

alselone alselone 00:53 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

Ono kad rođenoj ženi ne veruješ da će da glasa za tebe:


Domaćin čovek, mora da proveri, ko zna žensko, može da se prevari lako.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:54 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

Sad će Džordžija, ona je jedna od ključnih država.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:00 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

maksa83

Ono kad rođenoj ženi ne veruješ da će da glasa za tebe:



ali ima i nastavak :)

ali gledanje celog snimka pokazuje na ovom prilično nevinom primeru koliko je lako manipulisati u digitalnoj eri i "natezati" stvari.
alselone alselone 01:04 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

Ali one vesti da su mašine malo glasale za Hilari iako su ljudi kliktali na Trampa su malo zabrinjavajuće. Kao nisu baždarene, te mast na ekranu...

vcucko vcucko 01:06 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

maksa83 maksa83 01:09 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

vcucko

Ulažem prosvjed u ime nas poštenih rusofoba neopredeljenih po pitanju američke igre na sreću Izbori 2016.
maksa83 maksa83 01:14 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

hoochie coochie man
maksa83

Ono kad rođenoj ženi ne veruješ da će da glasa za tebe:



ali ima i nastavak :)

ali gledanje celog snimka pokazuje na ovom prilično nevinom primeru koliko je lako manipulisati u digitalnoj eri i "natezati" stvari.

Ne pada iver daleko od klade, evo i Tramp mlađi ne može da ne gviri:

vcucko vcucko 06:27 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

maksa83
vcucko

Ulažem prosvjed u ime nas poštenih rusofoba neopredeljenih po pitanju američke igre na sreću Izbori 2016.

Je.e mi se za bilo kakav benefit navodnog Srbina, koji makar i u naletu ludila, može da kaže da je Rusofob.

Živeo Trump, živela Melanija!
omega68 omega68 07:59 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

Domaćin čovek, mora da proveri, ko zna žensko, može da se prevari lako.

Zdravlje i ženu nikad ne proveravaj - uvek ćeš da se razočaraš!
tadejus tadejus 09:23 09.11.2016

Re: Na 1% uzorka

maksa83

Ono kad rođenoj ženi ne veruješ da će da glasa za tebe:


provjerava li zna li gdje treba da zaokruži.. realno, zna biti zbunjujuće..
maksa83 maksa83 01:12 09.11.2016

Flo Rida

Zerohedge:

Florida Trump 65.7%, Clinton 31.4% with 1% reporting
alselone alselone 01:13 09.11.2016

Re: Flo Rida

Brate. Je l' mu Beba Popovic vodio kampanju. Koja dominacija.
maksa83 maksa83 01:15 09.11.2016

Re: Flo Rida

Brate. Je l' mu Beba Popovic vodio kampanju. Koja dominacija.

Ako je Hilari mazila krave po Teksasu onda znamo ko je u tome imao svoje prste. Tzv. Signature Marketing Move.
alselone alselone 01:18 09.11.2016

Re: Flo Rida

Ako je Hilari mazila krave po Teksasu onda znamo ko je u tome imao svoje prste. Tzv. Signature Marketing Move.


Da, javna ličnost koja je sve manje ličnost?
alselone alselone 01:19 09.11.2016

Re: Flo Rida

Obrnu se Florida.
zemljanin zemljanin 01:24 09.11.2016

Re: Flo Rida

alselone
Obrnu se Florida.

I opet ... ako dobije FL ima sansu, bez nje - gotovo ... jos je rano
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:41 09.11.2016

Re: Flo Rida

Ne sviđaju mi se rani rezultati iz Ohaja
maksa83 maksa83 01:48 09.11.2016

Re: Flo Rida

zemljanin
alselone
Obrnu se Florida.

I opet ... ako dobije FL ima sansu, bez nje - gotovo ... jos je rano

zerohedge ‏ Florida: Trump +3% with 57% reporting
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:51 09.11.2016

Re: Flo Rida

Koja klackalica na Floridi, sad vodi Hilari
maksa83 maksa83 01:52 09.11.2016

Re: Flo Rida

Koja klackalica na Floridi, sad vodi Hilari

Ne zovu se đaba swing states...
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:56 09.11.2016

Re: Flo Rida

Ipak, čini se da mu klizi Florida... ali i Severna Karolina; to već može da bude nenadoknadiv gubitak.
blogov_kolac blogov_kolac 02:05 09.11.2016

Re: Flo Rida

alselone
Obrnu se Florida.

U skoro svakoj drzavi do sada prvi rezultati su bili otprilike 65% Tramp, 35% Klinton...

To je zato sto prvo dolaze rezultati sa najmanjih birackih mesta, zaseoka, seoceta, sela, selendri, varosica, palanki, varosi... a onda rezultati iz velikih gradskih birackih mesta drasticno smanje razliku, ili skroz preokrenu rezultat.

blogov_kolac blogov_kolac 02:16 09.11.2016

Re: Flo Rida

U Floridi nereseno posle oko 90%... mozda se ponovi 2000. i ponovno prebrojavanje svakog glasa.
zemljanin zemljanin 02:17 09.11.2016

Re: Flo Rida

Florida 86%

Trump 48.5%
Clinton 48.5%
zemljanin zemljanin 02:36 09.11.2016

Re: Flo Rida

Florida 91%

Trump 48.9%
Clinton 48.0%
blogov_kolac blogov_kolac 03:09 09.11.2016

Re: Flo Rida

Tramp trenutno vodi u Floridi, a upravo je preuzeo vodjstvo u Severnoj Karolini i Ohaju... ako pobedi u sve tri postaje odjednom (blagi) favorit.
zemljanin zemljanin 03:23 09.11.2016

Re: Flo Rida

zasad sam odusevljen situacijom ... mislim finansijski, ostalo me ne dotice
blogov_kolac blogov_kolac 03:25 09.11.2016

Re: Flo Rida

Pogledao sam kvote na svetskim kladionicama koje i dalje primaju opklade... trenutno su kvote Hilari 1.60, a Tramp 2.30... pre sat-dva dok je Klinton vodila u Floridi i S.karolini kvote su bile 1.10 na nju i 7.00 na Trampa.
blogov_kolac blogov_kolac 03:29 09.11.2016

Re: Flo Rida

Kvote su sada vec 1.80 vs 1.95, a Tramp trenutno vodi u svakoj od 5 "sving" drzava u kojoj je prebrojano vise od 40% glasova... ovo vec jako podseca na BrExit
zemljanin zemljanin 03:34 09.11.2016

Re: Flo Rida

otisao sam u short na Sp500 I Nasdaq + long na zlato ... ako nastavi ovako bice pet nula iza nekog ne-nula broja
stefan.hauzer stefan.hauzer 03:44 09.11.2016

Re: Flo Rida

Da, jebote, koja promena u korist Trampa; okrenuo je Ohajo, rural zakiva!
blogov_kolac blogov_kolac 03:51 09.11.2016

Re: Flo Rida

Ma Ohajo je ionako najsrBskija savezna drzava, gde ce pobediti ako ne tamo... nego trenutno bukvalno vodi u svim neizvesnim tj. kljucnim drzavama. U nekim je istina razlika manja od 1%, ali Hilari sada treba bar u 2-3 da preokrene, i da pobedi u onim na zapadu u kojim jos nije pocelo brojanje.

Tramp je sada favorit, a Klinton je ta koja mora nesto jako da preokrece u odnosu na ociti trend.
blogov_kolac blogov_kolac 03:56 09.11.2016

Re: Flo Rida

Klinton upravo blago povela u Virdziniji na 80%... treba to da zadrzi i da jos negde uradi isto.
stefan.hauzer stefan.hauzer 03:58 09.11.2016

Re: Flo Rida

Huh, Klinton vratila Virdžiniju; ovo joj je prva dobra vest večeras. Viskonsin i Mičigen su države koje sad vija Tramp.
blogov_kolac blogov_kolac 04:06 09.11.2016

Re: Flo Rida

Na kladionicama je sada 1.50 Tramp, a 2.50 na Hilari...
blogov_kolac blogov_kolac 04:15 09.11.2016

Re: Flo Rida

Kvota na Trampa je sada pala na 1.30, to je ono sto se zove "izraziti favorit". Jedina po meni sansa za Klinton je da preokrene u Micigenu a zadrzi Virdziniju, jer na ostalim sving drzavama gde je odmaklo sa brojanjem ili zaostaje previse, ili je premalo ostalo neprebrojanih glasova.
stefan.hauzer stefan.hauzer 04:25 09.11.2016

Re: Flo Rida

Neverovatno, ali Tramp je izveo spektakl/ Mičigen i Viskonsin su sada poslednja nada za Hilari.
blogov_kolac blogov_kolac 04:33 09.11.2016

Re: Flo Rida

dobro stoji u sving drzavama gde je tek skoro doslo do znacajnijeg priliva glasova: Pensilvanija, Kolorado i Ajova, tako da ako preokrene u Micigenu i Vinskonsinu mozda se bukvalno vrati iz mrtvih na kraju.... ali treba da preokrene u obe a 1.5%-2% nije mala razlika kada je vec mnogo glasova prebrojano u te dve drzave.
zemljanin zemljanin 04:53 09.11.2016

Re: Flo Rida

Micigenu i Vinskonsinu

nakon 700 points pada na DOW, postajem oprezan ... moguci su razni scenariji ... tako da ove dve drzave mogu mnogo toga da okrenu
blogov_kolac blogov_kolac 04:54 09.11.2016

Re: Flo Rida

U Koloradu vec proglasena pobeda Klinton... mislim da je to do sada prva drzava u kojoj je dobila veci procenat nego sto su joj davale ankete.

Kvota na Trampa je u jednom trenutku pala na 1.10, ali posle poraza u Virdziniji i Koloradu sada je na 1.25
stefan.hauzer stefan.hauzer 04:56 09.11.2016

Re: Flo Rida

:))) Jebote, Detroit ima da odluči trku za predsednika
blogov_kolac blogov_kolac 04:59 09.11.2016

Re: Flo Rida

zemljanin
Micigenu i Vinskonsinu

nakon 700 points pada na DOW, postajem oprezan ... moguci su razni scenariji ... tako da ove dve drzave mogu mnogo toga da okrenu
U Micigenu je smanjila na 1.5%, ali je Tramp u Vinskonsinu sada na preko 3% prednosti, a problem za Hilari je sto u obe mora da preokrene... ali sto bi reko veliki bard srpskog fudbala Milan Zivadinovic, 2:0 je najopasniji rezultat...

Florida je inace i zvanicno proglasena Trampovom...
blogov_kolac blogov_kolac 05:05 09.11.2016

Re: Flo Rida

stefan.hauzer
:))) Jebote, Detroit ima da odluči trku za predsednika

Pa ko da odluci pobednika trku, nego onaj ko proizvodi automobile!?

Inace, tu je drzava i Obamina administracija na infuziji spasila americku automobilsku industriju... ali onda se pojavi Tramp i kaze da ce sve biti kao u zlatna vremena kada ih on zastiti od Japanaca.
blogov_kolac blogov_kolac 05:12 09.11.2016

Re: Flo Rida

Tramp je krenuo jako snazno u Juti i Arizoni, iako je svega 10ak posto prebrojano, tako da Micigen i Pensilvanija Hilari nece doneti preokret, pogotovo sto Vinskonsin klizi... Tramp je vec sada pobednik, ako ne bude velikog preokreta u pomenutoj Juti i Arizoni.
blogov_kolac blogov_kolac 05:26 09.11.2016

Re: Flo Rida

Doslo je do jednog preokreta, ali u Trampovu korist pa sada vodi i u Ajovi.

To znaci da u noci kada joj sve i inace ide po zlu Hilari treba da preokrene u cak 4 drzave... drugim recima Tramp je 99% novi predsednik. Odo ja da spavam, a probudicu se u novom svetu gde ce predsednik najmocnije svetske sile biti neko u koga se danasnja Srbija i Rusija zaljubila, sto u startu ne sluti na dobro po planetu.

Al ajde da vidimo i to cudo sledece (bar) 4 godine...
stefan.hauzer stefan.hauzer 05:38 09.11.2016

Re: Flo Rida

tebra, rural je ubio ove urbane pacere! A sutra je već došlo
zemljanin zemljanin 05:40 09.11.2016

Re: Flo Rida

Tramp na 244 ... verovatno uzima Arizonu I to je 255 ... lol postaje interesantno
zemljanin zemljanin 06:29 09.11.2016

Re: Flo Rida

zatvorio sve pozicije ... ne verujem da ce biti daljih velikih promena ... mirise da ce Tramp dobiti a sutra tj danas ce mnogo toga zavisiti sta ce on reci ...

EDIT. eto zasto sam licemerni anarhista ... volim da uzimam pare od demokrata ... urusavam im system iznutra
omega68 omega68 08:02 09.11.2016

Re: Flo Rida

probudicu se u novom svetu gde ce predsednik najmocnije svetske sile biti neko u koga se danasnja Srbija i Rusija zaljubila, sto u startu ne sluti na dobro po planetu.

AHAHAHA
A ti si gluplji nego što je iko očekivao.
Glup ko doktor.
Da ne kažem onaj naš što je doktor a pravi se da je analitičar
vcucko vcucko 08:05 09.11.2016

Re: Flo Rida

omega68
[


Živeo!
alselone alselone 08:13 09.11.2016

Re: Flo Rida

Odo ja da spavam, a probudicu se u novom svetu gde ce predsednik najmocnije svetske sile biti neko u koga se danasnja Srbija i Rusija zaljubila, sto u startu ne sluti na dobro po planetu.


Koji si ti kralj. Znaci bitno je da su se Srbija i Rusija zaljubile u njega, a nisu se zaljubili oni sto su glasali. Bolje bi ti zaista bilo da spavas.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:56 09.11.2016

Re: Flo Rida

Kakva je ovo Radža - neka ukusna? Završio sam posao sada sa mitropolitom Zg-Ljub, treba mi nešto da se oljuštim.

Nego, šetamo moj kum, Radovac, i ja sada po periferiji Tel Aviva, a on šeta neku maju UF-ovu, "Идеја је важна, није маса", kao, tri Radovca sa tokama pokazuju na mapu južne Srbije, gde bi, prema Klintonovima trebala da se nalazi Država Kosovo;
tek prilazi nam klinac, Ruja, nabildovan, istetoviran, i šeta srebrnu kajlu sa Davidovom zvezdom - ispostavlja se, navijač ФК Зенит, prati klub u Evropi, ide na tekme... Gledao klinac u nas kao u bogove a može u zubima da nas nosi.

vcucko vcucko 09:04 09.11.2016

Re: Flo Rida

Srđan Fuchs
Kakva je ovo Radža - neka ukusna? Završio sam posao sada sa mitropolitom Zg-Ljub, treba mi nešto da se oljuštim.


Najskuplja, a i lepo izgleda flajka. Baš ono fotogenično.
Lično uvek preferiram domaći uradak kad neko peče za sebe i svoje društvo. Ovo više onako, slavljenički
anonymous anonymous 09:44 09.11.2016

Re: Flo Rida

stefan.hauzer
tebra, rural je ubio ove urbane pacere! A sutra je već došlo


Šešelj i Karić u jednom liku.

bene_geserit bene_geserit 10:30 09.11.2016

Re: Flo Rida

stefan.hauzer
rural je ubio ove urbane pacere!

Hteo si da kazes da crnci (a i latino) zive iskljucivo u gradovima?
Nije ovo bilo rural vs. urban nego belci vs. ostali.
Milan Novković Milan Novković 11:14 09.11.2016

Re: Flo Rida

zemljanin
otisao sam u short na Sp500 I Nasdaq + long na zlato ... ako nastavi ovako bice pet nula iza nekog ne-nula broja

I ja sam, iako sam prvo planirao da se "ne mešam", otišao short SP500 futures, pre glasanja, kako su markets bili SIGURNI da Killary bedi po završenom FBI preletanju po mailovima (jedna elapsed sekunda po mailu)

I mali deo mog penzionog fonda koji ja obrćem, 2%, je jutros bogatiji oko 5.5%.

Pratio sam poziciju do pola noći, u slučaju da markets budu još SIGURNIJI, UK time, u stvari više gledao Breaking Bad, četvrtu sezonu, i onda je ostavio tako naked i otišao na spavanje
b92fmember b92fmember 12:16 09.11.2016

Re: Flo Rida

Hteo si da kazes da crnci (a i latino) zive iskljucivo u gradovima?
Nije ovo bilo rural vs. urban nego belci vs. ostali.



Oba kandidata su belci.
Atomski mrav Atomski mrav 14:12 09.11.2016

Re: Flo Rida

rural zakiva!


How Half of America Lost Their Fuckin' Minds: http://www.cracked.com/blog/6-reasons-trumps-rise-that-no-one-talks-about_p2/
svarog svarog 16:04 09.11.2016

Re: Flo Rida

Atomski mrav
rural zakiva!


How Half of America Lost Their Fuckin' Minds: http://www.cracked.com/blog/6-reasons-trumps-rise-that-no-one-talks-about_p2/


Dobar
zemljanin zemljanin 16:20 09.11.2016

Re: Flo Rida

Milan Novković

I mali deo mog penzionog fonda koji ja obrćem, 2%, je jutros bogatiji oko 5.5%.

... opalio short ponovo na istom nivou ~2133 ali ce to potrajati /ES
anonymous anonymous 05:54 09.11.2016

!00 % .....

.....председник

vcucko vcucko 06:46 09.11.2016

Re: !00 % .....

anonymous
.....председник


Melanija SlovEnska carica. SlovEnija da traži od Auštrije eksteritorijalnost Gosposvetskog Polja, tu da bude krunisanje.

Ovo nisu rezultati, ovo je dranje, referendumski ishod. Pobeda običnog Amerikanca, kome je prekipelo da mu odlučuje i po glavi skače iskompleksirana istočnoevropska fukara. Koja je došla u Ameriku da utovi svoju guzicu, a traži od njega da ureduje po svetu, e da bi oni bili face u svom selu.

I koja, ovde i tamo, nije odmakla dalje od "mi produhovljeni i vi krezubi", to je jedina mantra ikoju znaju.

Deri ih, Donalde i je.i ih u mozak!
zemljanin zemljanin 06:56 09.11.2016

Re: !00 % .....

jbg. Bil nece biti Prva dama (dzentlemen) Bele Kuce
omega68 omega68 08:26 09.11.2016

Re: !00 % .....

ovo je dranje, referendumski ishod. Pobeda običnog Amerikanca, kome je prekipelo da mu odlučuje i po glavi skače iskompleksirana istočnoevropska fukara. Koja je došla u Ameriku da utovi svoju guzicu, a traži od njega da ureduje po svetu, e da bi oni bili face u svom selu.

Ali od svih plaćenika koji su kod nas kreirali javno mnjenje, najsmešnija je ona Ivana - UREDNIK SPOLJNOPOLITIČKE REDAKCIJE RTS - koja je promašila i bregzit i ovo...
Jbg, kako grantovi i plaćeni doktorati od Soroša i Rotšilda negativno utiču na zdrav razum.Što gospođa sada ne da otkaz i krene u privatne vode da bude konsultant kao Krstić?
A gde je čuveni NATO plaćenik Ivo?Gledam ga sinoć i ne mogu da verujem da njega neko doživljava i uvažava kao nekakvu elitu.
Nadam se i verujem da je u toku i detronizacija naše ''elite'' kakvu smo je do sada poznavali.
Tramp želi dogovor sa Rusijom u Siriji, a ko bude imao stratešku prednost u Siriji NA HELMU ĆE IGRATI BELIM FIGURAMA.
Kupite kokice i sok/pivo i spremite se za crtane filmove nikad viđene do sada.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana