Gost autor| Mediji| Umetnost

Njeno pravo

Predrag Brajovic RSS / 14.12.2016. u 20:27

 

 

     Серија Моје право, у продукцији и уз ауторски допринос Бојане Маљевић, финансирана делом од стране EU, из њених фондова, бави се објашњавањем људских права, и шта све она подразумевају. На жалост, како сам разумео, због политичке неподобности ауторке и учесника серијала, он се неће нигде емитовати, а финансиран је и прављен с идејом да се емитује на некој од националних телевизија. Оне које се га испрва прихватиле доцније су се поколебале и одустале од емитовања. Разлози за ово? Ја их не знам, само сумњам који су. 

     Углавном, будући да је сличне судбине и серијал Отворена врата (нико неће да га емитује), који је такође радила Бојана Маљевић, изгледа да је њој, у Србији, ускраћено право на рад.

     Бојана Маљевић је снимила серијал који појашњава и њену судбину. 

 



Komentari (241)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 18:33 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Nije da ne bih voleo da vidim tvoje sastave na temu stanja zemlje devedesetih. Koliko da shvatim šta je to moglo da se uruši i upropasti posle dvehiljadite.



ne trebaju ti moji sastavi, nisam ja snovidela, pa formirala misljenje u odnosu na nocnu moru, ja kazem ono sto smo svi proziveli, barem oni koji nisu bili ni na kakvim stranama-interesnim.

lepo saberes sta je sve skenjano posle 5. oktobra, kako se organizovalo i eto ti,....sem ako ti nisi bio u nekoj od igrajucih grupacija, onda je tvoja percepcija normalno iskrivljena u odnosu na stvarnos'.
freehand freehand 18:52 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

lepo saberes sta je sve skenjano posle 5. oktobra, kako se organizovalo i eto ti,....sem ako ti nisi bio u nekoj od igrajucih grupacija, onda je tvoja percepcija normalno iskrivljena u odnosu na stvarnos'.

Normalno da sam bio, u više interesnih grupa odjednom. Čim se nismo videli tu gde su samo časni, pošteni, korektni i neopredeljeni.
Nego sam potpuno siguran da si od '91 pričala kako je sve uništeno i razoreno, pa mi baš interesantno šta je to što je posle dvehiljadite upropašteno kad već ničega nije bilo.
angie01 angie01 19:18 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Normalno da sam bio, u više interesnih grupa odjednom. Čim se nismo videli tu gde su samo časni, pošteni, korektni i neopredeljeni.


pa sad, hebiga,...ili jesi ili nisi, to ni sa kim drugim nema nikakve veze.


Nego sam potpuno siguran da si od '91 pričala kako je sve uništeno i razoreno, pa mi baš interesantno šta je to što je posle dvehiljadite upropašteno kad već ničega nije bilo.


pa sta si ti, moj najveci obozavalac, koji zna vise o meni nego i ja sama:))),

i kao da je sporno pitanje vezano za bilo cije misljenje- lepo saberes, rekoh ti,...sem ako ti ne racunas sve sto je naprasno ugaseno, pa cudnom tehnologijom privatizovano, ili ne racunas neke nove, preko noci iznikle bogate strukture, sa nekim iznenadnim vlasnistvom, isto takvo, nicim izazvano prestrojavanje, na one koji mogu i smeju i one koji su samo u obavezi,...naravno po partijskoj pripadnosti i isprepletanoj semi veza i vaznosti,....kako se akumuirao taj pocetni kapital od zajednickog vlasnistva, ako niceg nije bilo posle devedesteih,...sta je bio predmet privatizacija.
freehand freehand 19:32 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

pa sad, hebiga,...ili jesi ili nisi, to ni sa kim drugim nema nikakve veze.

Al je bitno da se insinuira i zagonetno polužmireći pogleda sa prstom na čelu, ne?
pa sta si ti, moj najveci obozavalac, koji zna vise o meni nego i ja sama:))),

Možda nisam najveći ali obožavanje ne mogu da poreknem. To si mi amputirala ali to je istina. :)
i kao da je sporno pitanje vezano za bilo cije misljenje- lepo saberes, rekoh ti,...sem ako ti ne racunas sve sto je naprasno ugaseno, pa cudnom tehnologijom privatizovano, ili ne racunas neke nove, preko noci iznikle bogate strukture, sa nekim iznenadnim vlasnistvom, isto takvo, nicim izazvano prestrojavanje, na one koji mogu i smeju i one koji su samo u obavezi,...naravno po partijskoj pripadnosti i isprepletanoj semi veza i vaznosti,....kako se akumuirao taj pocetni kapital od zajednickog vlasnistva, ako niceg nije bilo posle devedesteih,...sta je bio predmet privatizacija.

Nisam razumeo ali na osnovu dosadašnjeg dela mogu da pretpostavim šta unutra piše.
Elem, država je te dvehiljadite bila skoro u raspadu. Razrušena, u dugovima do guše, bez goriva, bez grejanja, sa sjebanom privredom, pod sankcijama. Ozbiljan deo privatizacije već obavljen, tajkuni proizvedeni, mnogo novca na Kipru i drugim ostrvima.
A ono što se posle toga dogodilo je sa jedne srane dizanje ruševina a sa druge - stvaranje kapitalizma. E kakvi kapitalisti - takav i kapitalizam. Ko je u ovoj zemlji imao novca da kupuje firme? Ili kojekakvi munđosi (by Miša Vasić), šverceri, ratni i posleratni profiteri, ili oni koji su imali hrabrosti da se zalete u prvu firmu, uzmu kredit a posle hipotekama sjebu i firme, i banke a sami izađu sa onim "prvim milionom"; ili oni koje je paradržava projektovala i proizvela u sopstvene nosioce kapitala. Isto kao i u svim drugim kapitalističkim državama, uostalom, smao što se to tamo dešavalo pre nekoliko vekova.
Ali o ovome je već bilo reči, pa ko je naučio - naučio je. Ko nije - i neće.
angie01 angie01 20:23 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Al je bitno da se insinuira i zagonetno polužmireći pogleda sa prstom na čelu, ne?


apsoltno se nista ne insinuira, receno je samo ko moze da vidi drugacije, od onoga sto se desavalo.


A ono što se posle toga dogodilo je sa jedne srane dizanje ruševina a sa druge - stvaranje kapitalizma.


bas simpaticno,...ne znam zasto se onda broji, da nije izvrsena lustracija-obecana, da su se vestacki gasila preduzeca i firme koja su poslovala, da bi ih kupio neko "nas" za male pare, da su se svi koji su u vlasti participirali, umesto da rade na ostvarivanju svojih obecanja- zbog kojih ih je narod i podrzao i zbog kojih su i stavili dupeta na sporne stolice iz kojih se moglo odlucivati-radili su iskljucivo u svoju korist i u periodu nazvanom sada vec cinicnog znacenja, tranzicijom, koja nikako da prodje, dok je narod postajao sve siromasniji i u losijim uslovima, oni postajali sve bogatiji, sa sve okolnostima koje kao da ne funkcionisu na istim prostorima i vremenu, da nista ni od kakvih reformi nije videlo svetlost dana i da se najedamput, od politickih struktura, koje su bile nosioci tzv revolucije, organizovane za opsti boljitak, formirala nova klasa feudalaca, koja je neobicnom tehnoloijom postala vlasnik svega, udruzivsi se na tom projektu sa politikom opcijom koju su svrgli s vlasti i koja je trebala valjda za svo cinjenje loseg za isto da odgovara, kao i sa kontraverznim biznismenima, cije je bogatstvo jednako neobicnim nacinima steceno.

sad ta usporedba, kako se nekada kriminalnim putam stvarao pocetni kapital u Americi, stavrno nije prihavtljiva, jer kriminal bi trebalo da bude sankcionisan i kaznjavan u 20 i 21. veku, ili je tebi pak prihvatljivo da "tradicionalni" nacin odrzi kontinuitet....mislim, startni uslovi su u nasem slucaju bili sasvim drugaciji, kao i data obecanja iza kojih je stalo gradjanstvo, pa ne vidim po cemu bi neko od necega sto je pripadalo svima, imao veca prava da to nesto prisvoji, samom cinjenicom da je na mesto odlucivanja doaso tako sto je slagao narod....koliko znam u Ceskoj je taj probem resen mnogo pristojnije, civilizovanije i korektnije,...tako da ono svi, sto i tebe nervira kada neko upotrebi, bas i ne stoji.


znaci, kompradori! Oni koji su unistili sopstvenu zemlju, zarad licnih interesa-ful pojnt.

cane cane 20:45 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

koji jeftin i amaterski pokusaj,...cane, pa nisam 13/14 godina ni tvrdila drugacije, nespretno ucitavas.



kao sto i ovo tvrdim od pocetka,...moj prvi direktor, oslobodilac, iako poznati intelektualac, koga sam ja jos privatno znala sa nekih zurki, najgori je ikada, ( ako je to uopste moguca usporedba u odnosu na kandidate) bio direktor u firmi u kojoj sam tada radila,...gori i od ozloglasenog zlobinog, koji je bio vec cuven po sranjima koje pravi, kada je stigao kod nas.

to da su "nasi"- mislim na sve koji su bili eksponirani u koaliciji koju je narod podrzao, verujuci da ce do obecanog boljitka doci- naveci krivci za sunovrat zemlje, njeno bezumno cerupanje bez milosti do potpunog unistenja svega za cim je posezala ruka, da su izdali i zajebali poslednju sansu da se nesto od devedesteih popravi, da su prevarili i izdali energiju koja je tada uspela da se akumulira,...i sve zarad licne koristi, tzv, kompradori, ja tvrdim odavno, i to da su oni postavili celu konstrukciju cerupanja, bez bilo kakve obaveze prema gradjanima koji ih placaju i nikakvih sankcija za ucenjeno, a ovi su samo preuzeli i usavrsili onako kako oni mogu.


my dearest angie,

ako je zaista tako, i ako se slazemo o prirodi kriminalne vladavine koja je bila u neposrednom periodu posle 2000.

onda imas moj duboki naklon i iskreno izvinjenje.




cane cane 20:51 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Jeftino, po običaju. Nije pitanje da li je Čume nešto asfaltirao,. nego da li je dva puta u par meseci asfaltirao u centru NBG i da li je to naplatio, odnosno da li je dva puta rađen i naplaćivan isti posao koji si ti naveo kao primer načina na koji je rađeno.
Ja kažem da se služiš treš informerskim metodama, Miki.


ja znam da je ispred skupstine nbg asfaltirao (dal' cume dal' neko treci) a da li ces ti da verujes ili nastavljas da izigravas trajana, tvoj je problem.

jel ti stvarno ocekujes da sad negde na netu postoje podaci o asfaltiranjima beogradskih ulica?

sorry, internet je u to doba bio nascent, a i da nije, ni tada a ni sada nisam savladao metode arhiviranja printscreenova

ja stvarno ne znam ko ti je taj miki za kog si se zakacio, ali je interesantno da neko ko insistira na anonimnosti i zamera drugima na pokusajima otkrivanja tudjih identita, ovde nesto slicno imputira.

alselone alselone 20:54 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

arhiviranja printscreenova

ja stvarno ne znam ko ti je taj miki za kog si se zakacio, ali je interesantno da neko ko insistira na anonimnosti i zamera drugima na pokusajima otkrivanja tudjih identita, ovde nesto slicno imputira.



angie01 angie01 21:00 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

pusti sad , dirist,... svako malo me bez bilo kakvog razloga zaskaces nekim ucitavanjem, i nagrdjivanjem,...mislim, pa nije valjda samo isto misljenje o necemu razlog da sam ti sada ok,...ne znam, ovde ima mnogo finog sveta, koji se pristojno i normalno ponasa i koji mi je drag i uvazavam ga, bez obzira sto o nekim stvarima mislimo potpuno suprotno.

...a na datu temu sam vise puta rekla upravo ovo sto i sada,...narocito na blogu kod savetnika.:)
zemljanin zemljanin 21:21 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

podržavam ovaj stav koji zastupa Free pa zato neki primeri koje ću navesti treba sagledati u tom duhu ...

recimo devedesetih imamo da državne firme prestaju sa uvozom robe ali se uključuju private firme ... pa tako državna firma da avans od 30% sa kojim se privatnik uputi na adresu dobijenu of drzavne firme I za taj novac kupi robu potrebnu za taj I sledeći posao ... jer se jelte zna I kad ce biti sledeci posao ... odmah po isporuci dela robe za taj posao dobije ostatak of 70% I pošto je dokazana pouzdanost sklapa se sledeći posao sa istim avansom ... u toj varijanti nema potrebe da iko ide bilo gde jer je sve već u YU ... daklem isporući se ostatak, legne 70% I onda se talimo ... daklem da ne bude greške u računici profit je na nivou 7X ...

pa recimo, poznata sajamska šema ... uveze se 5000 levih cipela za sajamske potrebe a onda se uveze 5000 desnih kao škart ... sve se lepo upari I OLA ... inače devedesetih, republička inspekcija nije smela da udje na sajam a ovi sitni inspektori samo sa plaćenom ulaznicom ...

pa recimo ... moja omiljena robne reserve ... malo ovog malo onog, profiti of 3X do 5X ... naravno ako znaš prave ljude ...

pa recimo indigo papir, jako lepa šema ... državno preduzeće X, izvrši otpis količine X indigo papira jer je mator (recimo) ... onda naruči najkvalitetniji indigo naravno preko pouzdane firme, privatne ... avans po običaju, firma ode I kupi deset kutija tog indiga, desi se poplava, zapisnik, odvoženje na depoiju, srećom spašeno deset kutija ... pošto je DOO nadje se kompromisno rešenje da firma ipak isporuči ugovorenu količinu ali nešto manje kvalitetnog indigo (to je onaj sa početka, otpisani) ... naravno državna firma suočena sa svim tim ali uz dobru volju, isplati ostatak avansa ...

a period inflacije pa to je neopevano ... odradi se posao X, firma u dogovoru isplati samo 60% a onih 40% se isplaćuje svakog dana uz dodatne facture sa kursom ... tako se tih 40% isplaćuje svakog dana, narednih mesec dana ili kako vreme dozvoli ...

onda free shop prima jelte metalni novac I u nekom trenutku ne zna šta će sa njim ... onda se pojavi privatnik voljan da to preuzme I nakon velike borbe da mu se rabat (ne vodi se kao rabat ali u tom smislu) od 20% a on će da za njih uveze, za taj iznos umanjen za rabat, tehničku robu ... elem desi se recimo naredne nedelje da freeshop X vrši akcijsku (80%-90%) prodaju "oštećene" tehničke robe I baš se desi da roba plane u prvom minute, naravno za metalni novac ... ta ista roba se doveze do direkecije I uzme se papirni novac a gle čuda oni opet imaju sličnu količinu metala pa hajmo još jedan krug ... sad, krugovi se menjaju, nekad zaista I uđe neka roba sa troškom na nivou 20% of postignute cene ... to može da se radi cele godine jer takav je posao ...

pa recimo posle 2000, opština X radi zamenu stolarije, tender, firma Y dobije posao, zameni stolariju I zakrpi rupe koje nastanu tu to procesu ... cap isplati se ono po tenderu ali komisija I izvodjač konstatuje I dodatne radove pa se isplati još jednom ta suma ... iliti dva puta za isti posao ... naravno ne odmah, sačeka se par meseci da legne ...

nisam naveo o vezi rukovodećih struktura sa privatnim firmama jer su to obično famiija ili lični prijatelji ili dokazani kadar itd. a ima I varijanti koje ne bih javno, ovo je boranija ...
alselone alselone 21:26 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

recimo devedesetih


Sve ovo postoji i dan danas, sa manjim varijacijama na temu, bez i jednog dana prestanka.
zemljanin zemljanin 21:31 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

alselone
recimo devedesetih


Sve ovo postoji i dan danas, sa manjim varijacijama na temu, bez i jednog dana prestanka.

ne znam za danas, samim tim ne mogu da tvrdim da ima ili nema, jer nisam prisutan ...
alselone alselone 21:34 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

ne znam za danas, samim tim ne mogu da tvrdim da ima ili nema, jer nisam prisutan ...


Pa samo da ti kazem da to sto nabrajas predstavlja teski amaterizam u odnosu na ono sto se desavalo posle 5. oktobra. Ti amateri su maznjavali poneku javnu nabavku, ovi su maznjavali cele fabrike. Oni su se zadovoljavali stanom za svalerku i vikendicom na moru, ovi bez miliona ne krecu.
zemljanin zemljanin 21:39 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

alselone
Pa samo da ti kazem da to sto nabrajas predstavlja teski amaterizam u odnosu na ono sto se desavalo posle 5. oktobra. Ti amateri su maznjavali poneku javnu nabavku, ovi su maznjavali cele fabrike. Oni su se zadovoljavali stanom za svalerku i vikendicom na moru, ovi bez miliona ne krecu.


možda si propustio ovaj deo
a ima I varijanti koje ne bih javno, ovo je boranija ...

ovo su poslići do million DM ali mogu da se vrte cele godine, sve uredno I legalno ... ove druge
alselone alselone 21:43 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

ove druge


Neko bi rekao da ako ne kazes sve javno i konkretno i plus ako nisi otisao u policiju, nemas pravo da govoris. Budale.

Nivo korupcije se povecao za celu jednu klasu. Prvo se povecao horizontalno, zahvatio je mnogo veci broj ljudi iz mnogo vise industrija, onda se povecao vertikalno i umesto manjeg broja ljudi spustio se do predsednika mesne zajednice i na kraju se povecao u "zapremini" jer je kolicina love neuporedivo veca. Ne moze da se poredi ta korupcija sa onom gde je prakticno cela privreda rasprodata u bescenje (uz par izuzetaka), upropascena, pozavtvarana i gde su se celi krediti koje uzima drzava prelivali u privatne dzepove preko korumpiranih bankara. Samo u takvom okruzenju je mogao da primer da nastane uvazeni privrednih iz Sapca i naraste od lokalnog butikasa do nekog ko je samo duzan stotine miliona evra a poslovi vredni jos toliko.
angie01 angie01 21:49 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

možda si propustio ovaj deo


ma ne, nego je propusten deo, da su ovi prvi- zlobini, bili ruseni od ovih "nasih", da bi se sve to popravilo, sankcionisali krivci, pocnu reforme, obnova,... bla bla,...a ispalo je upravo tako, samo sasvim suprotno.

'naci, niko ne spori sranje zlobinog doba, to je naravno pocetak kraja, ali su 5. oktobar i svi protesti pre njega, sva sublimirana energija grajdana bili upravo da se stvar popravi, a ne nastavi jos bezocnije- s obzirom na obecanja i predstavljanja na osnovu kojih su i bili izabrani od naroda, da u njegovo ime odradi na nivou drzave dogovoreno.

...ostalo sam vec rekla, da se ne ponavljam.
freehand freehand 22:13 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

apsoltno se nista ne insinuira, receno je samo ko moze da vidi drugacije, od onoga sto se desavalo.

A ti znaš šta se "stvarno dešavalo", pa ko vidi drugačije taj nema pojma. Ahm.
bas simpaticno,...ne znam zasto se onda broji, da nije izvrsena lustracija-obecana, da su se vestacki gasila preduzeca i firme koja su poslovala, da bi ih kupio neko "nas" za male pare, da su se svi koji su u vlasti participirali, umesto da rade na ostvarivanju svojih obecanja- zbog kojih ih je narod i podrzao i zbog kojih su i stavili dupeta na sporne stolice iz kojih se moglo odlucivati-radili su iskljucivo u svoju korist i u periodu nazvanom sada vec cinicnog znacenja, tranzicijom, koja nikako da prodje, dok je narod postajao sve siromasniji i u losijim uslovima, oni postajali sve bogatiji, sa sve okolnostima koje kao da ne funkcionisu na istim prostorima i vremenu, da nista ni od kakvih reformi nije videlo svetlost dana i da se najedamput, od politickih struktura, koje su bile nosioci tzv revolucije, organizovane za opsti boljitak, formirala nova klasa feudalaca, koja je neobicnom tehnoloijom postala vlasnik svega, udruzivsi se na tom projektu sa politikom opcijom koju su svrgli s vlasti i koja je trebala valjda za svo cinjenje loseg za isto da odgovara, kao i sa kontraverznim biznismenima, cije je bogatstvo jednako neobicnim nacinima steceno.

kakva gomila frazetina, Bože me sačuvaj.

sad ta usporedba, kako se nekada kriminalnim putam stvarao pocetni kapital u Americi, stavrno nije prihavtljiva, jer kriminal bi trebalo da bude sankcionisan i kaznjavan u 20 i 21. veku, ili je tebi pak prihvatljivo da "tradicionalni" nacin odrzi kontinuitet....mislim, startni uslovi su u nasem slucaju bili sasvim drugaciji, kao i data obecanja iza kojih je stalo gradjanstvo, pa ne vidim po cemu bi neko od necega sto je pripadalo svima, imao veca prava da to nesto prisvoji, samom cinjenicom da je na mesto odlucivanja doaso tako sto je slagao narod....koliko znam u Ceskoj je taj probem resen mnogo pristojnije, civilizovanije i korektnije,...tako da ono svi, sto i tebe nervira kada neko upotrebi, bas i ne stoji.

Prosto ti je nemoguće odgovoriti kad tako izbaciš gomilu gluposti ne uzimajući vazduh.
Znaš, Angie, Arkan, Stanišić, Rade Marković, Legija, Peconi, Mišković, Beko, Šiptar i Kum, Majmun i Džamba, Čume i Peconi, Mitrović i Anđelković - sve je to već postojalo. Sa legalizovanim kapitalom, infiltrirano u strukture, sa postavljenim poslovima. Pa onda i savezna država, Milovi protivnici kao koalicioni partneri. Ali podsećati možeš nekog ko nešto zna, zapenjenom neznanju nema kontrargumenta.
freehand freehand 22:24 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

ja znam da je ispred skupstine nbg asfaltirao (dal' cume dal' neko treci) a da li ces ti da verujes ili nastavljas da izigravas trajana, tvoj je problem.

jel ti stvarno ocekujes da sad negde na netu postoje podaci o asfaltiranjima beogradskih ulica?

sorry, internet je u to doba bio nascent, a i da nije, ni tada a ni sada nisam savladao metode arhiviranja printscreenova

Znaš, Miki, na internetu postoje podaci o nastanku kosmosa i prvobitnoj zajednici, drevnom Egiptu, Sumerima, srednjem veku, pa čak! i stvarima koje su se desile pre samo 10-15 godina. Naročito o tim stvarima od pre 10-15 godina.
Što se printskrinova i arhiviranja tiče - fora ti je adekvatna smislu za humor i AVerelovoj inteligenciji. Mož da je potegneš ponovo kad neko pomene Prasu, a naročito kad pojedinci saopšte kako imaju ČITAV blog negde na hardu.


ja stvarno ne znam ko ti je taj miki za kog si se zakacio, ali je interesantno da neko ko insistira na anonimnosti i zamera drugima na pokusajima otkrivanja tudjih identita, ovde nesto slicno imputira.

Opet adekvatno nivou a ipak neočekivano glupo. Miki nije ime nego nick, stoga nema otkrivanja identiteta, sem blogovskog. Moje se insistiranje inače odnosi na poštovanje pravila, a jedno od tih pravila - mada tu ne insistiram, svejedno mi je - da nema dvostrukih identiteta ili pojavljivanja starih blogera u novim inkarnacijama. Računam da to kapiraš, Jel tako, Miki? :)
angie01 angie01 22:25 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

kakva gomila frazetina, Bože me sačuvaj.


pa nisu fraze, to bi bilo to, kroki- bez zelje da se predaje studija- izvestaj u detalje, recimo, Verice Barac.

Prosto ti je nemoguće odgovoriti kad tako izbaciš gomilu gluposti ne uzimajući vazduh.


ti racunaj kako god hoces, ovaj nastavak sa nabrajanjem- niko ne spori.

moram da dodam i krkarev komentar sa njegovog poslednjeg bloga,

Sve ovo nisu uveli ovi besprizornici na vlasti nego lice bez zanimanja Tadić Boris dok je bilo na vlasti. I vaninsticunionalnu uzurpaciju vlasti na način kako je to radio Slobodan Milošević, i cenzuru, autocenzuru i uređivanje medija iz sopstvenog kabineta, i poželjne vlasnike medija koji ne plaćaju porez, ne poštuju ni jedan zakon... jer im se može jer će Vođi kad zatreba da mu se nađu.

Prvi grobar postpetooktobarske Srbije je Koštunica. Drugi je Tadić.

A sva ova fukara i gologuzija sadašnja samo je posledica. Svima njima utabali su put i pokazali im kako se Srbija zloupotrebljava, krade, muze, cedi i jebe upravo ova dvojica. I njihove sluge među kojima je vrlo istaknuto mesto imao udbaški sin i unuk, Tadićev potrčko Jeremić. Nakon što su Koštunica i Tadić ubili ideju slobodne i demokratske Srbije ovi sadašnji slabo presvučeni glibavi četnici samo su nekrofili koji jebuckaju i razjebavaju taj leš.

gedza.73 gedza.73 23:09 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

тасадебели
Juče oko pet ujutru na Dorćol su stigli bageri „Beomarkinga“ i obezbeđenje firme „Gem“ i počelo je rušenje za koje vlasnici livnice kažu da im nije bilo najavljeno. Pre bagera policija je iz zgrade livnice izvela radnika obezbeđenja .

- Obezbeđenje „Protekta“ me je oko šest ujutru obavestilo šta se događa i odmah sam stigao u livnicu. Pokušao sam da sprečim rušenje, ali su me radnici firme „Gem“ pretukli. Livnica je srušena i 175 godina rada uništeno je za par sati! - kaže Stanislav Popović, vlasnik livnice.


Al' se raspomamio SNS sa rušenjem po Beogradu.

EDIT
U hebote ovo bilo 2007.
Istorija se ponavlja. Ko je bio tih godina na vlasti u Bg i Srbiji?
angie01 angie01 23:28 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Al' se raspomamio SNS sa rušenjem po Beogradu.


:))), ...obezbedjuju da investiciono ulazu pare iz budzeta.
angie01 angie01 23:29 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Ko je bio tih godina na vlasti u Bg i Srbiji?


Firma- neki ogranak.

gedza.73 gedza.73 23:33 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Firma- neki ogranak.

To ovo što Als piše. Braca Kertes se multiplikovao. A posle se čudili što ih radikali razbili na izborima.
freehand freehand 23:34 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

angie01
Ko je bio tih godina na vlasti u Bg i Srbiji?


Firma- neki ogranak.


Šumadijsko-belanovički, građansko-četnički odsek. Fin svet.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Ко је тада излазио на улице и носио жуте паткице?


Ma, Taso, zvona, kralj Milan, manastiri, pretprošli vek.... previše to zaudara na Srbe, srpstvo, da bi se patkice angažovale.
Gde bre da se iskopromituju.
gedza.73 gedza.73 23:46 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Šumadijsko-belanovički, građansko-četnički odsek.

DSS-DS?
Fin svet.

Slažem se.
tetris tetris 00:09 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

одакле су они тада пошли и шта су нам оставили као наслеђе

Pa, ne znam na šta misliš kad kažeš da su nam ostavili u nasleđe nešto. Imam utisak da ti je 41. presek. Da li je Jugoslavija ono što su nam ostavili. Duboko nefunkcionalana država koja je u svom kratkom veku imala ubistvo kralja u Marseju, diktaturu, upucavanja u skupštini... Nije baš sjajno nasleđe. A pošli su od lokalnih kabadahija koji su prigrabili vlast sa oslobađanjem od turaka (Obrenovići koji su uklonjeni). Tako je moralo biti, jer se nebi nikad ni oslobodili turaka, ali isto tako nisu radi bili ispuštati beneficije koje vlast nosi. Regularnost svih izbora je pod velikim znakom pitanja.

Spomenuo sam naše pisce jer pretpostavljam da o njima i njihovim delima znaš mnogo. Neće biti da je baš sve plod njihove mašte i da nije baziran na tadašnjoj svakodnevici. Zato mi je teško da identifikujem šta konkretno misliš kad govoriš o nasleđu.

О граду који је некада био сасвим пристојан за живот, а из кога би сада сви да побегну, чак и они који немају куда да беже.


Klip koji si okačio o Beogradu je samo još jedna romansirana skica grada koji umišlja da je značajniji nego što jeste (ja volim Beograd, da mi se ne zameri što sam ovo rekao). Da li si ti živeo u tom gradu tokom perioda kad je bio sasvim pristojan za život? Ako je sudeći po tvom stavu da se uništava 70 godina, onda nisi, osim ako nisi stariji od 70 godina.

Što se tiče bežanja, u pravu si, ali to nije osobeno samo za Beograd. Cela Srbija se prazni. Doduše i zemlje u okruženju. Orban se hvali sa rekordno niskom nezaposlenošću, a prećutkuje da svako ko je radno sposoban i mogao da ode iz Mađarske je to i uradio.

U principu, ja se slažem sa tobom kad kažeš da su svi isti, samo što ja mislim da taj period pokriva Srbiju (u bilo kom agregatnom stanju) od kad ona postoji. Kad kažem da su svi isti mislim na sličnost između grupa, a ne pojedinaca kao članova tih grupa, pri čemu je dominantna "zaslužna" grupa uvek vlast i prvi ešalon uz nju.

U kraljevini su to bili ministri i odabrani privrednici koji su se bogatili nalakćeni na državne jasle (najbolji način da se enormno i brzo obogati), u komunizmu partijski rukovodioci i opet odabrani direktori, kod Slobe ista priča, u demokratiji, kao što Als reče, dobro uhodana šema se prelila na sve nivoe vlasti i privrede.

Država se uvek gledala kao vreća bez dna iz koje može da se zahvata koliko hoće, ali samo ako si u dilu sa onima koji drže dizgine te države. Drugačije ne može i nikad nije ni moglo. Ni u kraljevini, ni u komunizmu, ni u demokratiji. Svako ko misli da je bilo drugačije, živi u velikoj zabludi.

cane cane 01:01 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Računam da to kapiraš, Jel tako, Miki? :)


ako se meni obracas (vidim da citiras moj komentar), onda ne. slobodno nastavi sa imputiranjem, ne smeta mi. uostalom, potpuno nebitno.


cane cane 01:05 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Prvi grobar postpetooktobarske Srbije je Koštunica. Drugi je Tadić.


prvi je djindjic

(ako stojis pri onome sto si rekla da je sve posle petog oktobra tesko kriminalizovano).


freehand freehand 01:11 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

cane
Računam da to kapiraš, Jel tako, Miki? :)


ako se meni obracas (vidim da citiras moj komentar), onda ne. slobodno nastavi sa imputiranjem, ne smeta mi. uostalom, potpuno nebitno.



To što ne kapiraš razliku između pravog i blogovskog identiteta - to je kognicija o kojoj voliš da se izražavaš. To što menjaš komentare u letu već je nešto drugo.
tasadebeli tasadebeli 10:42 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

gedza.73

U hebote ovo bilo 2007.
Istorija se ponavlja. Ko je bio tih godina na vlasti u Bg i Srbiji?



Конкретно, градски секретар за урбанизам је тада био из ДСС. Не знам у којој је сада партији, али знам да је из чувене породице Црногораца у Београду која је дала својевремено чак и једног амбасадора СФРЈ у САД.


Небитно, Геџо... Фукара је фукара коју год етикету лепили на себе.


hoochie coochie man


Ma, Taso, zvona, kralj Milan, manastiri, pretprošli vek.... previše to zaudara na Srbe, srpstvo, da bi se patkice angažovale.
Gde bre da se iskopromituju.






Оно јес да им је мржња према Коштуници изражена у истој количини као и према Вучићу, али мржња према српству је ту на вишој скали. Виши ниво игрице коју играју.
tasadebeli tasadebeli 10:56 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

tetris


Država se uvek gledala kao vreća bez dna iz koje može da se zahvata koliko hoće, ali samo ako si u dilu sa onima koji drže dizgine te države. Drugačije ne može i nikad nije ni moglo. Ni u kraljevini, ni u komunizmu, ni u demokratiji. Svako ko misli da je bilo drugačije, živi u velikoj zabludi.




'Ајде да се овде сложим са тобом.

Што каже Преда, Срби су ионако разјебали сваку државу која им је тражила да плаћају порез.


Него, пробаћу да ти одговорим на ово:


Zato mi je teško da identifikujem šta konkretno misliš kad govoriš o nasleđu.




Наслеђе се састојало у томе да је негативна селекција (по партијској, политичкој линији) ипак била нешто мања у периоду Краљевине (и Кнежевине) Србије и потоње Југославије, него у доба Републике која је "прокријумчарена" са Револуцијом.


Зато су нам институције друштва и државе у то време мањег обима захвата негативне селекције биле много квалитетније и способније од оних после 1945. када је негативна селекција узела маха.


Има једна анегдота о Николи Пашићу и Димитрију Туцовићу од пре Првог светског рата.


Пошто је хтео да иде на неки скуп социјалиста у Швајцарској, Туцовић је тражио пасош који државне бирократе нису хтеле да му издају.

Па је због тога стигао некако и до председника владе Пашића, свог политичког противника.

И добио је пасош с тим што му је Пашић тада рекао:

"Ја знам да ћете ви, када изађете из Србије, говорити све најгоре о њој.

Али ћете барем говорити о Србији."


Не заборави, Туцовић је погинуо у униформи српског официра одмах у првим месецима Првог светског рата бранећи ту исту Србију о којој је можда и говорио све најгоре у иностарнству... Иако је на тим конгресима социјалиста из читаве Европе био у једној од ретких делегација које су гласале против ратних кредита.

Дакле, закључујем, Пашић није погрешио у својој процени Туцовића као човека.


Нисам сигуран да би до овако нечега могло да дође у Србији (и Југославији) после 1945. па све до данас.


На то мислим када помињем тај обим негативне селекције у последњих 70 година и у оном периоду пре тога.


И на последице које та негативна селекција оставља као што су неозбиљне и лоше постављене институције друштва и државе какве данас имамо.
tetris tetris 11:53 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Наслеђе се састојало у томе да је негативна селекција (по партијској, политичкој линији) ипак била нешто мања у периоду Краљевине (и Кнежевине) Србије и потоње Југославије, него у доба Републике која је "прокријумчарена" са Револуцијом.

Za ovo nisam siguran da je tačno 100%. A da se utvrdi je gotovo nemoće danas.

Nego, spomenuo si Pašića, oličenje moralnog političara toga doba, a u kući mu živeo Marko Milošević, čije je brljotine peglao dok god je mogao. Sjajan primer trgovine uticajem. A dok je Tucović ipak obukao uniformu srpskog vojnika, i pored Pašićevog mišljenja o njemu, sin samog Pašića je pribavio "lekarsko uverenje" (veoma zanimljivo za 1914-u godinu; bilo bi interesantno videti koliko je takvih uverenja izdato i kome) da je slabog srca i proveo ceo rat u Parizu zajebavajući se sa narodnim parama (bar deo tog novca mora biti da je došao iz ratnih kredita koje si spomenuo da je Tucović bio protiv).

Kao što sam već spomenuo, nema živih svedoka koji se sećaju tog perioda, dok za poslednjih 70 godina još uvek ima ljudi koji su ili dobro prošli ili nagraisali u tom periodu. Za jedno 30 godina i na taj period će se gledati kao na onaj od pre drugog sv. rata. Mislim da si ti negde pisao o tome kako današnji đaci nemaju nikakva osećanja prema Jugoslaviji (a što bi i imali kad su rođeni kasnije) i da su Tito, partija (omladina akcija ) neki apstraktni pojmovi do kojih im je stalo kao do lanjskog snega. Dok oni zamene nas malo starije i eto vela zaborava preko i tog perioda. Oni će imati svoje Vučiće, Tadiće, Dačiće i Nikoliće da se raspravljaju .
angie01 angie01 11:55 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

prvi je djindjic

(ako stojis pri onome sto si rekla da je sve posle petog oktobra tesko kriminalizovano).


pa Djindjica su ubili da im ne bi smetao.
cane cane 12:09 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

pa Djindjica su ubili da im ne bi smetao.


a i defense roadu su digli masine pre toga...

freehand freehand 13:53 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Наслеђе се састојало у томе да је негативна селекција (по партијској, политичкој линији) ипак била нешто мања у периоду Краљевине (и Кнежевине) Србије и потоње Југославије, него у доба Републике која је "прокријумчарена" са Револуцијом.


Зато су нам институције друштва и државе у то време мањег обима захвата негативне селекције биле много квалитетније и способније од оних после 1945. када је негативна селекција узела маха.

Koliko ceniš, onako od oka, da je ta negativna selekcija bila manja?
I na osnovu čega ceniš da su institucije društva bile sposobnije? Obznane ili diktatzure? Ili ubijanja u skupštini? Nije bilo hapšenja i torture političkih porotivnika? Žbirova, progona, Lepoglave?
Lepo ti reče čovek da čitaš naše satiričare i nkomediografe, ima baš, baš dosta o nešto boljim institucijama i moralnoj veličini sistema oličenih u državnim činovnicima tog doba.
P.S. Ne daj dušmanima na srpstvo!
freehand freehand 15:00 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

moram da dodam i krkarev komentar sa njegovog poslednjeg bloga,

Što se mora nije teško, a komentar je koliko glup toliko i neistinit.
Zato i odgovara tu gde je citiran.
gedza.73 gedza.73 15:30 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

freehand
moram da dodam i krkarev komentar sa njegovog poslednjeg bloga,

Što se mora nije teško, a komentar je koliko glup toliko i neistinit.

Krkar zna ponekad da bude težak seronja prema nekim ljudima na blogu (iako mi se čini da ih poštuje samo ih namerno provocira).
Ali njegov komentar koji je citirala Endži nije ni glup ni zlonameran već istinit.

freehand freehand 15:52 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Krkar zna ponekad da bude težak seronja prema nekim ljudima na blogu (iako mi se čini da ih poštuje samo ih namerno provocira).

Jeste mada i nije. Za ove koji vole kad ih neko tera u tri pičke materije, psuje mater ovakvu i onakvu, familiju, predake. I naročito za one koji vole da čitaju kako on tako poštuje neke ljude.
Ali njegov komentar koji je citirala Endži nije ni glup ni zlonameran već istinit.

naravno. Mada, koga briga šta je istinito dok ti se sviđa šta piše?
gedza.73 gedza.73 16:18 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Mada, koga briga šta je istinito dok ti se sviđa šta piše?

Koketiranje sa kriminalcima, sumnjive privatizacije, namešteni tenderi, politička zapošljavanja, prodaja poljoprivrednog zemljišta strancima, megalomanski projekti, danonoćna slikanja otvaranja čak i lokalnih seoskih džada...

Kad bi te neko sad pitao u koji period da smestiš navedeno baš me zanima kako bi se izjasnio.
Onako, ne po dopadanju i sviđanju već po 'pravdi i istini'
angie01 angie01 17:18 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Što se mora nije teško, a komentar je koliko glup toliko i neistinit.
Zato i odgovara tu gde je citiran.


khm, sad, neko ko kritikuje tudje lose ponasanje prema blogerima u komunikaciji- sa cime se ja slazem,...mislim, da je jedino normalno da ljudi razlicitih stavova svoja misljenja iznose bez da nekog pljuju i vredjaju, jer je sve ostalo nesto drugo i u glavnom govori o samom autoru takvih bljuvotina, a ne o nekom drugom,...ti sada meni kazes da lazem i da sam glupa, malo upakovanije nego sto to obicno cinis, ali nisi bas drugaciji od onoga koga kritikujes,...pri tome se secam da ste neko vreme i sparingovali jedan drugome u toj istoj disciplini,...da ne pominjem neke druge, ne bas simpaticne stvari u vasem zajednickom delovanju u odnosu na blogere,


elem, ja nista od toga niti radim, niti me zanima, ovde iznosim svoje misljenje o nekim stvarima koje su poznate svima, na zalost, kao aktivnim ucesnicima u konzumiranju posledica,....pri tome, ja nikakvog razloga nemam da nesto govorim subjektivno, da to tako nazovem i najvise bih volela da ova tema nikada na ovaj nacin nije ni postojala u RL.
freehand freehand 17:46 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

da ne pominjem neke druge, ne bas simpaticne stvari u vasem zajednickom delovanju u odnosu na blogere,

Nemoj. Insinuiranje je majka lepog ponašanja. Adekvatno.
elem, ja nista od toga niti radim, niti me zanima, ovde iznosim svoje misljenje o nekim stvarima koje su poznate svima

Takoe, poznate svima. Neke stvari.
nego drugo nešto: jesi li svesna ti sa koliko tih ofrlje u polurečenicama iznetih frazetina bez sadržaja barataš iznoseći ih kao objektivnu i objektivnu stvarnost?
ja nikakvog razloga nemam da nesto govorim subjektivno, da to tako nazovem

To ti kažem. Ti si subjekt objektivnosti, takoreći.
freehand freehand 17:50 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Kad bi te neko sad pitao u koji period da smestiš navedeno baš me zanima kako bi se izjasnio.
Onako, ne po dopadanju i sviđanju već po 'pravdi i istini'

U kojoj zemlji? Mislim, nije ni bitno jer u svakom periodu može da se smesti u svaku.
Sad dolaze sitnice koje mogu da prave razliku, poput nivoa ali tebi to nionako ništa ne znači. Jesu li tenkovi sečeni i topljeni, gde, kad, da li su prodati, ko ih je prodao... Koga briga.
angie01 angie01 18:33 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Nemoj.


ono sto smatram ruznim i to javno jos kazem, ne radim sama, kao neki koji racunaju samo ono preko sopstvenog plota za upiranje prstom.


Takoe, poznate svima. Neke stvari.


:))),...pa evo pricamo vec ceo dan, kada se sabere, ti kazes da lazem i pricam gluposti-znaci, izneo si misljenje o necemu sto si ipak razumeo kao konkretan stav o temi,....vidim da ima i drugih ucesnika, koji su takodje razumeli i takodje dali svoje misljenje o tome.


Ti si subjekt objektivnosti, takoreći.




konzument posledica.
freehand freehand 18:39 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

ono sto smatram ruznim i to javno jos kazem, ne radim sama, kao neki koji racunaju samo ono preko sopstvenog plota za upiranje prstom.

Pravićemo se da ovo nešto znači i još da ima smisla. Štagod da je.
gedza.73 gedza.73 18:40 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

U kojoj zemlji? Mislim, nije ni bitno jer u svakoj može da se smesti u svaku.

Znao sam ja da ti se sviđa kako Vučić krupnim koracima grabi ka budućnosti.
Meni je od 'svaka' bliža Srbija.
jbg, tu živim.

Sad dolaze sitnice koje mogu da prave razliku, poput nivoa ali tebi to nionako ništa ne znači. jsu li tenkovi sečeni i topljeni, gde, kad, da li su prodati, ko ih je prodao... Koga briga.

Samo se ti drži tenkova.
Lepo sam rekao, posle tvoje ispravke da tenkovi nisu pretopljeni već prodati, da nisam znao, izvinio se. Stvarno ne znam šta još treba da uradim.

Jedino da pređem na sledeću temu. Poput one da je javni klozet koštao skoro sedamdeset hiljada eura. I to samo rekonstrukcija.
Sve dok DS ne shvati zašto je stvarno izgubila izbore a ne da papagajski ponavlja tezu da su krivi DS glasači jer nisu shvatili vođinu (i to onog vođe koji je odmah zbrisao u drugu stranku čim su mu kritikovali stajling) viziju da ako dođu radikalni tutumraci ima sve da propadne (mada se meni čini da je politika skoro istovetna) a ne njihova politika kako ćemo-lako ćemo i drping na svakoj krivini neće ona da se povrati preko šest posto.

Još jedno me zanima. Zašto je, po tebi, DS tako debelo zglajznula na izborima?



urbana_gerila urbana_gerila 18:53 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

angie01
moram da dodam i krkarev komentar sa njegovog poslednjeg bloga


au?!

makar se i o 01 radilo - želim da verujem da je ovo, ipak, neki avanTgardni performans...
freehand freehand 18:54 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Lepo sam rekao, posle tvoje ispravke da tenkovi nisu pretopljeni već prodati, da nisam znao, izvinio se.

Ma lažeš, Gedžo. Opet si nešto pokušavao da izgravaš frajera i da se meni podsmehneš, nego nebitno je to. Ne treba ti meni da se izvinjavaš, a i što bi. Problem je tu u namernom korišćenju kleveta, laži, poluinformacija zarad diskvalifikovanja. A to ti je već postao manir.
Priča o tenkovima samo odlična je ilustracija - sveža i očigledna - načina, pristupa, stila. Nadao sam se da nije karakterna crta u pitanju. Jer ima stvari koje se ne rade.
Bar ih ljudi sa trunkom dostojanstva ne rade.
anonymous anonymous 19:49 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

hoochie coochie man
Ко је тада излазио на улице и носио жуте паткице?


Ma, Taso, zvona, kralj Milan, manastiri, pretprošli vek.... previše to zaudara na Srbe, srpstvo, da bi se patkice angažovale.
Gde bre da se iskopromituju.




gedza.73 gedza.73 20:10 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Ma lažeš, Gedžo.

Ja 'pretopljeni tenkovi u nemačke automobile i NATO bombe'
Ti 'nisu, ne podmeći, tenkovi nisu pretopljeni'
Ja 'a 'de su?'
Ti 'prodati, evo ti novinski članak'
Ja 'izvinte, drugovi i drugarice, nisu pretopljeni već su prodati za džabe'
ecc

Priča o tenkovima samo odlična je ilustracija - sveža i očigledna - načina, pristupa, stila. Nadao sam se da nije karakterna crta u pitanju. Jer ima stvari koje se ne rade.
Bar ih ljudi sa trunkom dostojanstva ne rade.

Ja ne moram da polažem račune ni jednoj stranci tako da mogu da kažem šta 'oću.
A ako je jednoj Demokratskoj stranci Gedža sjebao moralnu čest i integritet nešto gadno ne valja u toj jednačini.
Ili oni ne vrede pišljiva boba ili sam ja uticajan level Vesna Pešić. Pošto nisam ostaje samo prvi deo rečenice kao tačan

I Krkar, opet kakav god gad zna da bude, jeste napisao odličan komentar.
Da je Tadić sa pajtosima sjebao ideju demokratije i doveo radikale na vlast a svojim ponašanjem deesovci su utabali sve ono što ti zameraš SNS-u.
tasadebeli tasadebeli 22:30 17.12.2016

Re: Slučajni propust ...

freehand

P.S. Ne daj dušmanima na srpstvo
!



Па шта ћу, морам да сам на опрезу јер још увек има превише чанкодупелизаца по овој несрећној измученој Србији.



alselone alselone 08:55 15.12.2016

Pogledah

Zaista kvalitetno uradjeno. Sve pohvale sa moje strane.

Osim Djuricka. Trudim se da ne gledam bilo sta gde se on pojavljuje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:33 15.12.2016

Re: Pogledah

Što?
alselone alselone 09:43 15.12.2016

Re: Pogledah

Nervira me.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:28 15.12.2016

Re: Pogledah

Видим, а што?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:26 15.12.2016

Re: Pogledah

Да помогнем исповест - због холивудског ангажмана?
alselone alselone 15:17 15.12.2016

Re: Pogledah

Да помогнем исповест - због холивудског ангажмана?


Izmedju ostalog.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:35 15.12.2016

Re: Pogledah

Kapiram. Vidi, možda je neka leftwing spirituality po sredi, a možda je i stvarno mislio da će napraviti karijeru ako zaigra u suprematističkim sadržajima.

Elem, drugo nešto, bio ja kod buraza neki dan u Viljkou, bio neki slučaj, da ti ne ulazim sada u detalje, i uglavnom, skupila se cela partizanska crkva, i ja zapalio sa burazima u kujnu dole. Tek, kada smo opalili raspravu - Vučić, Radulović, Rašković - Ivić, sve uz raku i kaficu dok smo kuvali ručak pukovnicima gore. Uglavnom, ima smisla u ovome što Anonimus priča - oni ne poznaju građansku Srbiju, svi su nešto introvertni, umesto da se sedne i priča.
alselone alselone 18:02 15.12.2016

Re: Pogledah

stvarno mislio da će napraviti karijeru ako zaigra u suprematističkim sadržajima.

Časnije bi bilo da je počeo od pornića.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:15 15.12.2016

Re: Pogledah

To su Sergej i Srki Todorović pokušali
cane cane 21:39 15.12.2016

Re: Pogledah

To su Sergej i Srki Todorović pokušali


mozda njima nije proporcionalan.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:13 16.12.2016

Re: Pogledah

Nervira me.



malo mi je neverovatno da se neko pita zašto ovo ne može nigde da se emituje?? valjda znamo gde živimo, i ko nam je premijer. što se tiče novih otvorenih vrata, to je bilo prilično negledljivo, retko loše, neinventivno, dosadno. možda je zato prestalo da se emituje? ne kažem da je ne bi reprizirali (uprkos svemu) da je seriju pravio neki SNS kadar.
looping looping 14:55 15.12.2016

1

(Pošto očekujem da me ex-policajac izbriše da izbacim i ovde isti komentar).

Ovo je čini mi se apel državi da brine o ljudskim pravima, jer država ne brine o ljudskim pravima.
Ako ovde suština nije javna kritika države onda ne znam šta je. EU navodno finansira tu javnu kritiku.
Mislim, sve je to lepo, sve je to demokratija. Ali nije država obavezna to da pušta u udarnom terminu. Ili bilo kom drugom.

PS.
Sve u svemu, čini mi se da je to bačen novac jer ljudi nisu tolike ovce.
Ali gde ga ima tu se i prosipa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:01 15.12.2016

Re: 1

Je li, što bi te brisao, čovek je iskreni pluralista - kada bi srpska murija imala više takvih oficira, brže bi se transformisala država u nešto uljudno.
looping looping 15:06 15.12.2016

Re: 1

Srđan Fuchs
Je li, što bi te brisao, čovek je iskreni pluralista - kada bi srpska murija imala više takvih oficira, brže bi se transformisala država u nešto uljudno.

Ne bi mu bio prvi put. Uvek me briše, jer mu se uglavnom ne sviđaju moji postovi. Ne psujem, ne vređam, ne svađam se, tako da ga nešto drugo iritira verovatno.

PS.
Kakav crni pluralista.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:17 15.12.2016

Re: 1

Svašta - dokon narod.

Jedno pitanje, u stvari dva -
AV ovde ima apsolutnu moć, to nije normalno niti zdravo za bilo koje društvo a posebno ne za naše, srpsko, koje tek pokušava da se iskobelja iz sistema jednoumlja. Zašto ga onda štitiš umesto da budeš na strani naroda, dece, budućnosti, itd.?

Dva, šta pričaju braća Arapi o Izrailju - ono, klasika, bloody Zionists, i ta priča?
sloshin sloshin 16:14 15.12.2016

Re: 1

Sve u svemu, čini mi se da je to bačen novac jer ljudi nisu tolike ovce.


Velika većina publike kojoj je serijal namenjen jeste indoktrinisano® stado
looping looping 16:17 15.12.2016

Re: 1

AV ovde ima apsolutnu moć

AV nema apsolutnu moć. Daleko od toga.
Tačno je da je uključen u rad države daleko više od svojih prethodnika ali moć mu je poprilično ograničena.
Batrga se poprilično.
Dva, šta pričaju braća Arapi o Izrailju - ono, klasika, bloody Zionists, i ta priča?

Haha.
Uopšte se ne spominje Izrailj u UAE. Kao da ne postoji.
Pljuvalo se po Trampu, po Asadu, pomalo po rusiji (sada više ne)... itd.
Po Izrailju ne.

U stvari ono što mi se ovde sviđa je što pljuvanja ima daleko manje nego na evropskom području.
Ne pljuje se ni po verskoj ni po nacionalnoj osnovi.
(Što nekad ne svratiš i uveriš se?)

Ali tačno je da je po zakonu zabranjena trgovina i bilo kakav biznis sa Izrailjom.

looping looping 16:20 15.12.2016

Re: 1

sloshin
Sve u svemu, čini mi se da je to bačen novac jer ljudi nisu tolike ovce.


Velika većina publike kojoj je serijal namenjen jeste indoktrinisano® stado

E to je glavni problem. Kada ciljna grupa budu pametni ljudi možda će biti efekta.
Neki ljudi koji bi da dođu na vlast jednostavno smatraju da u Srbiji žive primitivci.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:27 15.12.2016

Re: 1

looping
AV ovde ima apsolutnu moć

AV nema apsolutnu moć. Daleko od toga.
Tačno je da je uključen u rad države daleko više od svojih prethodnika ali moć mu je poprilično ograničena.
Batrga se poprilično.
Dva, šta pričaju braća Arapi o Izrailju - ono, klasika, bloody Zionists, i ta priča?

Haha.
Uopšte se ne spominje Izrailj u UAE. Kao da ne postoji.
Pljuvalo se po Trampu, po Asadu, pomalo po rusiji (sada više ne)... itd.
Po Izrailju ne.

U stvari ono što mi se ovde sviđa je što pljuvanja ima daleko manje nego na evropskom području.
Ne pljuje se ni po verskoj ni po nacionalnoj osnovi.

Ali tačno je da je po zakonu zabranjena trgovina i bilo kakav biznis sa Izrailjom.



Ignore option, sort of, šteta, eto, možda možemo mi, United Serbs, da odigramo tu neku istorijsku ulogu. Ja se, barem, lično trudim kroz svoj mikrogrid.

Znači, Brajović, Krstić i ti tvrdite da je Aca tragično nepriznat državnik koji želi najbolje Srbiji? Nešto se ne iskazuje ta istina u realnosti.
looping looping 16:32 15.12.2016

Re: 1


Ignore option, sort of, šteta, eto, možda možemo mi, United Serbs, da odigramo tu neku istorijsku ulogu. Ja se, barem, lično trudim kroz svoj mikrogrid.

Bolje prvo da odigramo ulogu mirenja na balkanskom području. Ako bude uspešno onda možemo dalje.

Znači, Brajović, Krstić i ti tvrdite da je Aca tragično nepriznat državnik koji želi najbolje Srbiji? Nešto se ne iskazuje ta istina u realnosti.

Kako nepriznat kada ima glasačku većinu? Gde ćeš većeg priznanja?
Osim ako ne misliš da su većina ovce a manjina inteligencija koja ne glasa za njega.
G.Cross G.Cross 16:39 15.12.2016

Re: 1

AV nema apsolutnu moć. Daleko od toga.


To cu ti verovati kada prestane da bude protivzakoniti privremeni koordinator tajnih sluzbi ( evo vec ne znam koliko godina).

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:41 15.12.2016

Re: 1

Vidi, ja sam verujući čovek - meni niko nije ovca, svako je nosilac božanstvene iskre stvaranja Vasione. Za AV se ne primećuje to u zbilji o čemu vi pričate.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:44 15.12.2016

Re: 1

G.Cross
AV nema apsolutnu moć. Daleko od toga.


To cu ti verovati kada prestane da bude protivzakoniti privremeni koordinator tajnih sluzbi ( evo vec ne znam koliko godina).



A, ne lezi, vraze, sada je postavio kao pol. komesara Bratishu Gashića - typo, malo mi daje izraelski aparat dijakritike, malo ne.

Nego, Looping, amin za Balkan, tako neka bude.
looping looping 16:52 15.12.2016

Re: 1

G.Cross
AV nema apsolutnu moć. Daleko od toga.


To cu ti verovati kada prestane da bude protivzakoniti privremeni koordinator tajnih sluzbi ( evo vec ne znam koliko godina).


OK.

Samo, čini mi se da mi nećeš verovati čak i ako prestane da bude privremeni koordinator tajnih službi, tako da je to nebitno.
anonymous anonymous 16:54 15.12.2016

Re: 1


Srđan Fuchs
15:17 15.12.2016
Re: 1


AV ovde ima apsolutnu moć, to nije normalno niti zdravo za bilo koje društvo a posebno ne za naše, srpsko, koje tek pokušava da se iskobelja iz sistema jednoumlja. Zašto ga onda štitiš umesto da budeš na strani naroda, dece, budućnosti, itd.?


Usput

AV je daleko od apsolutne moći,moć mu je na staklenim nogama

Usput 2

Iako nisam njegov fan, ako bi nas zaštitio od nepopravljive štete u vidu zasejavanja GMO po njivama Vojvodine, rasprodaje i preuzimanja svih životnih resursa od strane multi korp., od ukidanja besplatnog (?) školstva i zdravstva, dakle vodio politiku u interesu domaćeg stanovništva, uvek bih glasao za njega ....

Usput 3

Biopolitika nosi mnogo veće rizike i opasnosti od klasične politike.

Treba čitati Fukoa....

U prethodnom je sadržano i objašnjenje za ranije rečeno :


...kada pružaš otpor manjem - treba da paziš da ne ideš na ruku - ovom većem...


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:12 15.12.2016

Re: 1

Znači, Brajović, Krstić i ti tvrdite da je Aca tragično nepriznat državnik koji želi najbolje Srbiji? Nešto se ne iskazuje ta istina u realnosti.

Kako nepriznat kada ima glasačku većinu? Gde ćeš većeg priznanja?

Ја сам човек политички неострашћен. Како год, знам да сабирам и одузимам, оно елементарно. Ево како би то могло да изгледа, када бисмо кренули да лупамо неке плусиће и минусе Александру Вучићу.

1) ЕУ интеграције: + (узорно лавирање између различитих политичких чинилаца на тој сцени у Европи)
2) Европска Србија: +/- (цео огромни корпус српског народа преведен је на ту страну, но на жалост -- често се то превођење очитава као формално, јер се "европске" вредности не примењују)
3) државна легитимизација ЛБГТ популације и мањина: + (веееликиии плус)
4) сређивање буџета: + (готово узорно, да још увек клијентилизам и партијство не играју толику улогу у српској економији; како год, Душану Вујовићу све похвале)
5) очување и развој демократских институција: - (од медија до других институција, судова, Скупштине... све је то у калу партијске манипулације, и намештених тендера и договорених послова)
6) медијска и духовна атмосфера у Србији: - (велики минус: медијима се млати као прутићем, а другачије мишљење очитава као непријатељско, а не као различито; надаље, у јавној речи се фаворизује презир, понижавање, блаћење људи)
7) инфраструктурни пројекти: +/- (силазак Бгда на реку био би сјајан, да није толико умрљан мувањем и крупном корупцијом и прескакањем закона; но, будуће генерације неће се овога сећати, али -- могло је боље)
8) отрежњење Србије: + (оно је и политичко -- Косово је решено, ми скапирали каква нам је права мера -- и економско: ово сада је права мера наше економије).
9) успостављање ваљаног вредносног система: - (оно је, пречесто, тек на речима -- фаворизују се послушници, одобравају лажне дипломе, унижава вредност знања, за декане и директоре важних културних и националних институција постављају се незналице и слугерање; мени лично ово је највећи, а мислим и Вучићев системски проблем)
10) став спрам избегличке кризе: + (велики, и на понос -- уз Ангелу Вучић је заиста урадио велику ствар и заузео прави смер).

Многим мојим пријатељима неће пријати штошта што сам овде написао, али гледао сам да неострашћено направим неки резиме ове владе и премијера.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:18 15.12.2016

Re: 1

Стављати некакве накнадне плусиће Вучићу, за било шта, у равни је са оном чувеном одбраном на суду

"Господине судија, јесте, убио је и оца и мајку, али имајте милости, он је сироче!"
blogovatelj blogovatelj 17:19 15.12.2016

Re: 1



Многим мојим пријатељима неће пријати штошта што сам овде написао, али гледао сам да неострашћено направим неки резиме ове владе и премијера.


Saglasan !

PS.
Kad sam vec saglasan, ne mogu a da ne primetim da Carli vec nekoliko dana ne triperise po blogovima.
Ali ne sumnjam da ce posle ovog mog PS-a da se javi sa "oooo blogi, moze li se" i slicnim stupidarijama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:19 15.12.2016

Re: 1

Usput 2

Iako nisam njegov fan, ako bi nas zaštitio od nepopravljive štete u vidu zasejavanja GMO po njivama Vojvodine, rasprodaje i preuzimanja svih životnih resursa od strane multi korp., od ukidanja besplatnog (?) školstva i zdravstva, dakle vodio politiku u interesu domaćeg stanovništva, uvek bih glasao za njega .


To je kada si slaba, krimogena država.

Dakle, po vama, Aca se bori zdušno protiv toga a mi ga ne kapiramo, sve ne kapirajući ni agresivnu narav njegovog okruženja, koja je u stvari mila, bezalena, daleko i dubokosezno prosrpska?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:21 15.12.2016

Re: 1

Стављати некакве накнадне плусиће Вучићу

У ком смислу накнадне?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:30 15.12.2016

Re: 1

У ком смислу накнадне?

Накнадне, у смислу после све штете и зла које су он и пајташи нанели Србији.

И сад ми треба да се правимо Тоше и вичемо, јој, дај рукицу да ти пишемо плусиће.
anonymous anonymous 17:31 15.12.2016

Re: 1

Srđan Fuchs
Usput 2

Iako nisam njegov fan, ako bi nas zaštitio od nepopravljive štete u vidu zasejavanja GMO po njivama Vojvodine, rasprodaje i preuzimanja svih životnih resursa od strane multi korp., od ukidanja besplatnog (?) školstva i zdravstva, dakle vodio politiku u interesu domaćeg stanovništva, uvek bih glasao za njega .


To je kada si slaba, krimogena država.

Dakle, po vama, Aca se bori zdušno protiv toga a mi ga ne kapiramo, sve ne kapirajući ni agresivnu narav njegovog okruženja, koja je u stvari mila, bezalena, daleko i dubokosezno prosrpska?


Nemoguće da ništa nisi razumeo...ili si svesno izvrnuo...

Napisao sam - ako dakle, pod uslovom ... u potencijalu ....


Ne tiče se njegove aktuelne politike.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:32 15.12.2016

Re: 1

blogovatelj
Многим мојим пријатељима неће пријати штошта што сам овде написао, али гледао сам да неострашћено направим неки резиме ове владе и премијера.


Saglasan !



Potpisujem!

Je li, Blogi, brate, da li poznaješ tu našu naučnicu Milicu s Toronto U? Žena je potpuno čudo - ravno niotkuda! Nole nauke - a neverovatno jednostavan drugar. Dao joj Izrael lovu da sprovede istraživanja na mending tissue of a broken heart, pazi, neverovatno. I još trostruka mama. Ja sada gledam da joj namestim neku Al Jazzeeru Balkan da je usnimi - žena je potpuno nadahnuće za ovu našu sumornu, trenutnu realnost.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:34 15.12.2016

Re: 1

anonymous

Nemoguće da ništa nisi razumeo...ili si svesno izvrnuo...

Napisao sam - ako dakle, pod uslovom ... u potencijalu ....


Ne tiče se njegove aktuelne politike.


Druže bre, sfatio sam, ala si usplahiren k'o Fajgelj Slovenac wanna be St Savvas.
anonymous anonymous 17:36 15.12.2016

Re: 1


Predrag Brajovic
17:12 15.12.2016
Re: 1


Gotovo da sam saglasan sa tvojim plusićima i minusima.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:36 15.12.2016

Re: 1

marco_de.manccini
У ком смислу накнадне?

Накнадне, у смислу после све штете и зла које су он и пајташи нанели Србији.

И сад ми треба да се правимо Тоше и вичемо, јој, дај рукицу да ти пишемо плусиће.


U suštini, jedini Acin plus je što drži brod na evropskom kursu. Sve ostalo je na rubu pobune na brodu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:39 15.12.2016

Re: 1

marco_de.manccini
У ком смислу накнадне?

Накнадне, у смислу после све штете и зла које су он и пајташи нанели Србији.

И сад ми треба да се правимо Тоше и вичемо, јој, дај рукицу да ти пишемо плусиће.

Да.
Има резона.
Али -- то је живот.

Знаш, ЕУ преврат никад ДС и слични у Србији нису могли да изведу. Једино они који су га спречавали. То су парадокси живота.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:43 15.12.2016

Re: 1

Predrag Brajovic

Да.
Има резона.
Али -- то је живот.

Знаш, ЕУ преврат никад ДС и слични у Србији нису могли да изведу. Једино они који су га спречавали. То су парадокси живота.


Uvek desnica kontroliše populističke sentimente pošto ih ona i stvara - što ne znači da treba da trpimo da nas gaze kako im se prohte - višeg cilja radi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:44 15.12.2016

Re: 1

Uvek desnica kontroliše populističke sentimente pošto ih ona i stvara

Слоба је био десничар?
:)
sloshin sloshin 17:55 15.12.2016

Re: 1

looping
Kako nepriznat kada ima glasačku većinu? Gde ćeš većeg priznanja?
Osim ako ne misliš da su većina ovce a manjina inteligencija koja ne glasa za njega.



Vučić jeste daleko najpodobniji za vladanje® Srbima pošto prosečan srpski capite censi voli takvu kategoriju patologije u političara. Zato ga i izglasaše u tolikom procentu.
Gledano kroz istoriju, a naročito noviju® (da iskoristim premijerovu frazu), većina i jeste srpski capite censi. Manjinu politika ne interesuje, manjina već duži niz godina gleda kako da zapali iz zemlje.

marco_de.manccini
Стављати некакве накнадне плусиће Вучићу, за било шта, у равни је са оном чувеном одбраном на суду

"Господине судија, јесте, убио је и оца и мајку, али имајте милости, он је сироче!"


+1

Pominjati Vučića u kontekstu ekonomskog otrežnjenja, sređivanja budžeta i ekonomske politike je u najmanju ruku degutantno. Infrastrukturna ekspanzija je nonsens.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:57 15.12.2016

Re: 1

Ja sam oduvek bio eksplicitan, kao Boris Davidovich, da je meni komunistički i fašistički ekstremizam ista u zlom ishodištu banda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:09 15.12.2016

Re: 1

То су парадокси живота.


Nisu to paradoski života, to je samo prihvatanje da je apsolutizam u redu je aposlutista "naš", tj dok je "naš".

Nije Vučić napravio nikakav prevrat u Srbiji, nije njegov prosečan glasač naprasno shvatio EU vrednosti i priklonio im se. Ne, on samo sluša Vučića, gospodara.
Kad i ako gopodar kaže više nismo za EU, više nismo za gej parade, više nismo za ovo ili ono, taj prosečan glasač će i dalje slušati gospodara.

Uopšte nije nezamisliva situacija da Vučić okrene ćurak, i nije teško poverovati da bi ga većina sledila.

Recimo, da je Vučić pre neki dan, kad je ono raspalio po Hrvatima, rekao prekidamo sa EU, ovo se više ne može trpeti, šta misliš, koja je verovatnoća da bi mogao izvršiti neki reprevrat, povratak na staro?
Ja verujem da je verovatnoća ogronma, i to onda govori da li stvarnog prevrata ima iliga nema.
Ja mislim da ga nema, tj da Vučić nije ništa suštinski pozitivno uradio.

Ono što nije sporno je da je on gospodar, da takmaca nema, da ne želi da ima, i da sve radi da ga ne bude.
Klasičan apsolutitički manir.

A ono što je problem je što ti u takvom ambijentu, kad je u Srbiji skoro opipljiv apsolutizam, ti apsolutisti stavljaš i neke pluseve.

Naravno da se može naći i nešto pozitivno, uvek i kod baš svakog se po nešto pozitivno može naći, pa i kod samog Hitlera su mogući neki plusevi, ali to je zamagljivanje suštine.

Slično bi bilo ako bismo nekom kabadahiji koji bije svoju ženu i decu, koji ih maltetira na sve moguće načine, brojali u pluseve jer ih npr redovno hrani, dopušta im da idu u školu, kupuje im garderobu.....

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:17 15.12.2016

Re: 1

Hoochie, in his eternal sunshine of a spotless mind.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:18 15.12.2016

Re: 1

Kad i ako gopodar kaže više nismo za EU, više nismo za gej parade, više nismo za ovo ili ono, taj prosečan glasač će i dalje slušati gospodara.

Далеко је теже неком одузети дато право, него му га дати. :) Тешко је сад назад. И Слоба се тако зајебао. Кад је увео демократију, онда више није могао назад.

Писмо Саше Јанковића јако прецизно оцртава један од великих минуса Вучићеве владавине. Мој пост је, сад видим, у складу с тим.

Узгред речено, и тај заштитник грађана... сад је тешко да га укинеш као институцију.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:29 15.12.2016

Re: 1

Узгред речено, и тај заштитник грађана... сад је тешко да га укинеш као институцију.


A koliko je teško da Vučić tu namontira nekog Gašića?

Sve bude u redu, institucija je tu, postavljen čovek po proceduri, EU kaže super je (jer je baš zaboli kako je stanje zapravo u Srbiji), Vučić SVE, pa i tu instituciju kontrolliše, a ti mu pišeš pluseve.

Ne Vučić je jedan veliki minus koji sve te plusiće koje možeš napabirčiti čini nevažnim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:43 15.12.2016

Re: 1

Ajme ča je lip!
blogovatelj blogovatelj 19:50 15.12.2016

Re: 1

da li poznaješ tu našu naučnicu Milicu s Toronto U


Ne znam je.
blogovatelj blogovatelj 19:52 15.12.2016

Re: 1

Ne Vučić je jedan veliki minus koji sve te plusiće koje možeš napabirčiti čini nevažnim.


Tog minusa bira vecina birackog tela. Moras nauciti da zivis sa tom cinjenicom. I da je postujes.
blogovatelj blogovatelj 19:56 15.12.2016

Re: 1

И сад ми треба да се правимо Тоше и вичемо, јој, дај рукицу да ти пишемо плусиће.


Neko pise pluseve, neko minuse, slobodna smo zemlja, jelte. Ali vidim da vecina ljudi nikako da se sazivi sa cinjenicom da je Vucic legano izabran. I to vise puta. Tako legalno izabran on pravi neke dobre stvari, a neke lose. Na sledecim izborima cemo videti koliko gradjana Srbije misli zasluzuje li jos jedan mandat.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana