Gost autor| Mediji| Umetnost

Njeno pravo

Predrag Brajovic RSS / 14.12.2016. u 20:27

 

 

     Серија Моје право, у продукцији и уз ауторски допринос Бојане Маљевић, финансирана делом од стране EU, из њених фондова, бави се објашњавањем људских права, и шта све она подразумевају. На жалост, како сам разумео, због политичке неподобности ауторке и учесника серијала, он се неће нигде емитовати, а финансиран је и прављен с идејом да се емитује на некој од националних телевизија. Оне које се га испрва прихватиле доцније су се поколебале и одустале од емитовања. Разлози за ово? Ја их не знам, само сумњам који су. 

     Углавном, будући да је сличне судбине и серијал Отворена врата (нико неће да га емитује), који је такође радила Бојана Маљевић, изгледа да је њој, у Србији, ускраћено право на рад.

     Бојана Маљевић је снимила серијал који појашњава и њену судбину. 

 



Komentari (241)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 15.12.2016

Re: 1

Tog minusa bira vecina birackog tela. Moras nauciti da zivis sa tom cinjenicom. I da je postujes.


Pa živim s tom činjenicom.
A šta znači poštovati je?
Ako znači poštovati zakone proizašle iz te činjenice, pa poštujem ih, ako znači povinvati se u smislu prihvatiti njihov izbor kao ispravan, ne, ne prihvatam ga, mislim da je pogrešan.
Neko pise pluseve, neko minuse, slobodna smo zemlja, jelte.


Na internetu da, a šta se dešava na televiziji, šta se dešava u skupštini, šta se dešava kad neko nagovesti da će se kandidovati na izborima, ili kad oni samo posumnjaju da će se kandidovati?
Dešava se oluja osude i omalovažavanja, kao da je kandidatura nešto loše, nešto nečasno, nešto što je protiv naroda i države.

Zove li se to slobodnom zemljom?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:16 15.12.2016

Re: 1

Ali vidim da vecina ljudi nikako da se sazivi sa cinjenicom da je Vucic legano izabran.

Не знам за већину, али ја ништа око избора нисам спорио. С друге стране, пракса слободног оцењивања и критиковања било које политичке опције не престаје кад заврше избори.

Мислим, није ми јасно шта предлажеш? Хајде ћутите, ћутите, власт је, бре, то?
niccolo niccolo 20:30 15.12.2016

Re: 1

pa i kod samog Hitlera su mogući neki plusevi

Ја бих у том смислу истакао* Савски мост и кружни ток на Славији...

* Ок, можда не баш лично Хитлеру приписати, али оном Кригеру беше из Отписаних сигурно...
martin_krpan martin_krpan 20:43 15.12.2016

Re: 1

marco_de.manccini
Стављати некакве накнадне плусиће Вучићу, за било шта, у равни је са оном чувеном одбраном на суду

"Господине судија, јесте, убио је и оца и мајку, али имајте милости, он је сироче!"


Stvarno jezivo izgleda ovaj Brajovićev pledoje za polu-umivenog radikala, sa hordom opasnih poltrončina i dupeuvlakača a la Vulin i Martinović.

Godina 1955. "Pametna" Njemačka daje plusiće i minuse na rad predsjednika vlade Josepha Goebbelsa:

1) ЕГ интеграције: + (узорно лавирање између различитих политичких чинилаца на тој сцени у Европи)
2) Европска Нјемачка: +/- (цео огромни корпус нјемачког народа преведен је на ту страну, но на жалост -- често се то превођење очитава као формално, јер се "европске" вредности не примењују)
3) државна легитимизација ЛБГТ популације и мањина: + (веееликиии плус)
4) сређивање буџета: + (готово узорно, да још увек клијентилизам и партијство не играју толику улогу у нјемачкој економији; како год, Гаулајтеру Бруни Густави Шервицу све похвале)
5) очување и развој демократских институција: - (од медија до других институција, судова, Скупштине... све је то у калу партијске манипулације, и намештених тендера и договорених послова)
6) медијска и духовна атмосфера у Нјемачкој: - (велики минус: медијима се млати као прутићем, а другачије мишљење очитава као непријатељско, а не као различито; надаље, у јавној речи се фаворизује презир, понижавање, блаћење људи)
7) инфраструктурни пројекти: +/- (силазак Франкфурта на реку био би сјајан, да није толико умрљан мувањем и крупном корупцијом и прескакањем закона; но, будуће генерације неће се овога сећати, али -- могло је боље)
8) отрежњење Нјемачке: + (оно је и политичко -- Источна Пруска је решена, ми скапирали каква нам је права мера -- и економско: ово сада је права мера наше економије).
9) успостављање ваљаног вредносног система: - (оно је, пречесто, тек на речима -- фаворизују се послушници, одобравају лажне дипломе, унижава вредност знања, за декане и директоре важних културних и националних институција постављају се незналице и слугерање; мени лично ово је највећи, а мислим и Гебелсов системски проблем)
10) став спрам гастајбајтерске кризе: + (велики, и на понос -- уз Индиру Ганди, Гебелс је заиста урадио велику ствар и заузео прави смер).


Dobro žariš i pališ jedno deset godina, razvališ brend "Srbija" za narednih 100 godina, kažeš da nisi znao tada ništa o svijetu u kojem živiš i podneseš konsekvence stoički tako što postaneš šef vlade.

Samo u Srbistanu.



freehand freehand 20:55 15.12.2016

Re: 1

Знаш, ЕУ преврат никад ДС и слични у Србији нису могли да изведу. Једино они који су га спречавали. То су парадокси живота.

O čemu ti pričaš Brajoviću? Pet miliona Srba ćuti i glasa za Vučića zato što veruje da se on folira varajući Merkelku i društvo, i jedva čeka da on prevrne ćurak kako će i biti. Nisu pravo proglasi i proklamacije, kao što nije ekonomija sadržana u pet izraza i skraćenica koje je Vučić naučio od mentora.
Ono što je "Evropa" (odnosno EU) zaista bila to su vrednosti i principi koji su u njoj važili (namerno perfekat) a koje su Vučić i bagra oko njega tako nonšalantno i sa osmehom posrali.
Jebo ti Evropu od demagogije i populizma, laži, krađe, prevare, rušenja ustavnog i pravnog poretka i vladavine prava, uništavanja javnog i kulturnog prostora, vladavine dezinformacija i ponovno ustoličavanje krađe na izborima kao prihvatljivog principa.
karabasbarabas karabasbarabas 23:22 15.12.2016

Re: 1

Samo par malih minuscica inace odlikasu A.V.

- Po sopstvenoj izjavi "ne pada mu na pamet da dira Zukorlicevu nelegalnu gradnju". Znaci zakon primenjuje kad mu padne na pamet.

- Saziva sednice vlade u pomen ubijenom narko dileru

- Aferica helikoptercic, mrtve bebe, zaboravimo

- Licno ili uz pomoc medijskih kerova obelezava ljude za odstrel - doduse uglavnom tek kad mu se usprotive

- Veliki plus ocuvanja budzeta ima malu mrljicu da je to ucinjeno preko grbace penzionera i medicinskih sestara, a ne preko Bajatovica i Blagoja Spasovskih

- Veliki plus LGBT prava uz mali minus da se pokazalo da ON drzi uzde tih navijaca koji su iste te LGBT tukli pre samo par godina

- Spodobe tipa Vulin i Risticevic neko pita za misljenje (sokira me i pomisao da ono ima svog vozaca, svoje podredjene, svoj ofis i ovlascenja)

- Ooogromni plus za priblizavanje Evropi na papiru (tacnije evropskoj birokratiji) dok je u realnosti - u pogledu svega od ljudskih prava do standarda gradjana - kao Svrljig od Juznog Tirola

Ocena 5.00, vladanje primerno

Graficki prikazano

blogovatelj blogovatelj 03:49 16.12.2016

Re: 1

a šta se dešava na televiziji, šta se dešava u skupštini, šta se dešava kad neko nagovesti da će se kandidovati na izborima, ili kad oni samo posumnjaju da će se kandidovati?
Dešava se oluja osude i omalovažavanja, kao da je kandidatura nešto loše, nešto nečasno, nešto što je protiv naroda i države.

Zove li se to slobodnom zemljom?


Da.



blogovatelj blogovatelj 03:55 16.12.2016

Re: 1

Мислим, није ми јасно шта предлажеш? Хајде ћутите, ћутите, власт је, бре, то?


Ne, daleko bilo.
Ali se neprestanim i besmislenim osudama postiže upravo suprotan efekat, tj bezmozgaši koji ga podržavaju misle da se ceo svet urotio protiv Vučića.
Mislim da ga treba kritikovati za ono za šta treba biti kritikovan. Npr ako kaže da je povadio JAT iz bule, treba raderadumili da ućute, da ne ponavljaju glupe i besmislene mantre o ovome ili onome što ima veze sa tom temom. Zašto? Zato što je fakat da nacionalnom avio prevozniku danas bolje ide nego za vakta prethodne vlasti. Svi mogući parametri to pokazuju.
Dakle, kritikuješ ga npr za maskirane batinaše, a progutaš knedlu i oćutiš za Air Serbia, ne pominješ to uopšte, jer njegovi botovi na tu temu imaju nekakvu argumentaciju.
anonymous anonymous 07:47 16.12.2016

Re: 1


freehand
20:55 15


Jebo ti Evropu od demagogije i populizma, laži, krađe, prevare, rušenja ustavnog i pravnog poretka i vladavine prava, uništavanja javnog i kulturnog prostora, vladavine dezinformacija i ponovno ustoličavanje krađe na izborima kao prihvatljivog principa.


Je l ti ovo o Evropi ili ....Srbiji ?
validni validni 08:52 16.12.2016

Re: 1

blogovatelj
Ne Vučić je jedan veliki minus koji sve te plusiće koje možeš napabirčiti čini nevažnim.


Tog minusa bira vecina birackog tela. Moras nauciti da zivis sa tom cinjenicom. I da je postujes.


jbt.. demokratija se brani i mazohizmom.. baš si se primio
freehand freehand 09:49 16.12.2016

Re: 1

anonymous

freehand
20:55 15


Jebo ti Evropu od demagogije i populizma, laži, krađe, prevare, rušenja ustavnog i pravnog poretka i vladavine prava, uništavanja javnog i kulturnog prostora, vladavine dezinformacija i ponovno ustoličavanje krađe na izborima kao prihvatljivog principa.


Je l ti ovo o Evropi ili ....Srbiji ?

O Srbiji. Razlika je u nivou, nekoliko puta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:57 16.12.2016

Re: 1

Da.
(pa Trampova slika)


Šta sa Trampom, kakve sad on veze ima sa Vučićem koji je od opozicije napravio državne neprijatelje, od skupštine mesto gde poslanicima pravo na reč zavisi od Maje Gojković i njene dobre volje, a od novinara uplašenu grupicu koja se pre ujede za jezik nego što nešto protiv njega kaže?

A kad si ga već postavio, on je po Hilari u kampanji palio iz svih oružja, drvlje i kamenje po njoj posipao, ali je dan posle izbora rekao, čestitam joj na hrabroj borbi, dobar je borac, ili tako nešto.

Da li je moguće da išta slično Vučić kaže sa svoje protivnike?
Ne, nije, i ne samo da to nije moguće, on i posle tri njegova mandata pali po vladama koje su nekad davno bile u Srbiji, i po političarima koji su nekad davno vladali.
To mu je osnovna crta politike, i to je naložio svim svojim pulenčićima.
Onog jadnog Stefanovića sam već počeo i da saželjevam, ali obrati pažnju na plavušu, ona ne može dve rečenice da sastavi a da ne pomene da je bivša vlast.....
A sve to da se slučajno ne dogodi da mu neko okrnji autokratiju.

I kakve to veze ima sa Trampom?
martin_krpan martin_krpan 21:01 16.12.2016

Re: 1

hoochie coochie man
Da.
(pa Trampova slika)


Šta sa Trampom, kakve sad on veze ima sa Vučićem koji je od opozicije napravio državne neprijatelje, od skupštine mesto gde poslanicima pravo na reč zavisi od Maje Gojković i njene dobre volje, a od novinara uplašenu grupicu koja se pre ujede za jezik nego što nešto protiv njega kaže?

A kad si ga već postavio, on je po Hilari u kampanji palio iz svih oružja, drvlje i kamenje po njoj posipao, ali je dan posle izbora rekao, čestitam joj na hrabroj borbi, dobar je borac, ili tako nešto.

Da li je moguće da išta slično Vučić kaže sa svoje protivnike?
Ne, nije, i ne samo da to nije moguće, on i posle tri njegova mandata pali po vladama koje su nekad davno bile u Srbiji, i po političarima koji su nekad davno vladali.
To mu je osnovna crta politike, i to je naložio svim svojim pulenčićima.
Onog jadnog Stefanovića sam već počeo i da saželjevam, ali obrati pažnju na plavušu, ona ne može dve rečenice da sastavi a da ne pomene da je bivša vlast.....
A sve to da se slučajno ne dogodi da mu neko okrnji autokratiju.

I kakve to veze ima sa Trampom?


Huči, woow. Šta ti se desilo?
alselone alselone 21:08 16.12.2016

Re: 1

Ne, nije, i ne samo da to nije moguće, on i posle tri njegova mandata pali po vladama koje su nekad davno bile u Srbiji, i po političarima koji su nekad davno vladali.

Ovo je crta nase politike. Djindjicu i Zivkovicu je za sve bio kriv Sloba, Kostunici Djindjic i Zivkovic, Tadicu Kostunica a Vucicu svi oni zajedno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 16.12.2016

Re: 1

Huči, woow. Šta ti se desilo?


?

Ovo ili ovome slično pričam od Kosova pa sve naovamo:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 16.12.2016

Re: 1

Ovo je crta nase politike. Djindjicu i Zivkovicu je za sve bio kriv Sloba, Kostunici Djindjic i Zivkovic, Tadicu Kostunica a Vucicu svi oni zajedno.



Da, ali s tim da je Đinđić vodio državu tek par godina, a uz to i došao je na vlast posle onih koji su bili, hajd da kažem, specifični.

Vlast posle Miloševića nije isto što i vlast posle Tadića ili Koštunice, složićeš se.

Ako je neko, zbog prethodnika, morao da počne od takvih stvari kakva je učlanjenje države u Ujedinjene nacije, pa redom, onda je on, njegova politika, svakako trpela zbog prethodika i jeste bila uslovljena prethodnicima.

A kad Mihailovićava kaže, mi smo napravili milion kilometara autoputa, a bivša vlast nije, ona laže jer je na tom autoputu rađeni i pre nje, kad kaže mi smo, za razliku od bivših, brzi na EU putu laže jer je mnogo tog posla odrađeno pre nje.
Njoj i njima nije ostavljena država kakvu je nasledio DOS.

Nije ni bajna i sjajna, ali nisu je oni učinili nešto značajno boljom, ništa značajno nisu promenili u odnosu na bivše, da bi sve svoje probleme i neuspehe pravdali onima koji su pre tri mandata vladali.

I ima tu još mnogo razlika, da ne dužim sad :)
blogovatelj blogovatelj 07:17 17.12.2016

Re: 1

jbt.. demokratija se brani i mazohizmom.. baš si se primio


Mislim da te nisam najbolje razumeo. Nije mi jasno o kakvom mazohizmu govoriš i otkud ti ideja da sam se na nešto primio?!
bladerunner92 bladerunner92 18:07 15.12.2016

Inace

odlican serijal. Lepo uradjen, jasno, jednostavno, nije predugacak ni jedan deo koliko vidim. Steta sto ne moze vise ljudi da ga vidi
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:46 15.12.2016

Re: Inace

boki ima taj neki settled mind u poslu. neobičan talenat. :) pogledacu i ja, ako je tvoj okej, kada oborim klince.
angie01 angie01 22:06 15.12.2016

Re: Inace

bladerunner92



zemljanin zemljanin 01:08 16.12.2016

Re: Inace

bladerunner92
odlican serijal. Lepo uradjen, jasno, jednostavno, nije predugacak ni jedan deo koliko vidim. Steta sto ne moze vise ljudi da ga vidi

osim špice koja je, po meni, predugačka ... u jednoj epizodi je to gledljivo ali obzirom da kod exsa ima i četvti deo, a skoro se sve ponavlja - postaje naporno

takodje je kamera malo "školska" ... vidi se da je stil pokupljen od napolje ali su mogli malo da mu daju autentičnosti I slobode ... ima izvrsnih kamermana koji jako dobro osećaju I priču I prostor ali su definitivno ukoričeni u "prepisanu" scenu ... u principu nije zamerka već mišljenje, osećaj nakon gledanja ...
bladerunner92 bladerunner92 09:10 16.12.2016

Re: Inace

angie01


'de si Angie, juce razmisljam kako sam jedino zensko na blogu i pomislim na tebe
bladerunner92 bladerunner92 09:13 16.12.2016

Re: Inace


osim špice koja je, po meni, predugačka ... u jednoj epizodi je to gledljivo ali obzirom da kod exsa ima i četvti deo, a skoro se sve ponavlja - postaje naporno

pa zato sto je radjeno kao serijal
meni je ok , taman mi je sve
anonymous anonymous 19:44 15.12.2016

Za bolje razumevanje ...


....prava i ne-prava u medjunarodnim razmerama


anonymous anonymous 19:49 15.12.2016

Re: Za bolje razumevanje ...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:50 15.12.2016

Re: Za bolje razumevanje ...

Brat Dževad na nekom lsd-ju sa ovim cvikama?

Pazi, ja o ljudima koji imaju nefokusiran kontakt očima imam najniže moguće misljenje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:01 15.12.2016

Re: Za bolje razumevanje ...

anonymous
stratfor cia goldmansachs vlada otpor



Ova ti je zrela za Šešelja.
anonymous anonymous 20:04 15.12.2016

Njegovo pravo...

...je takođe da bude na nacionalnoj TV.

...A i naše pravo ....da ga čujemo ...

anonymous anonymous 20:07 15.12.2016

Re: Njegovo pravo...


Da li ste njega gledali na nacionalnoj TV....


anonymous anonymous 20:11 15.12.2016

Re: Njegovo pravo...


Da li se neko zabrinuo što njemu mediji nisu dostupni ...?




Sve je to priča o ljudskim pravima.
angie01 angie01 22:05 15.12.2016

Re: Njegovo pravo...

Da li se neko zabrinuo što njemu mediji nisu dostupni ...?


ne.


Sve je to priča o ljudskim pravima.


pa da, sem ako ne ugrozavaju tudja prava.


...serijal je o pravima koja uredno stoje u zakonu drzave koju gradjani plcaju da obezbedi njihovo funkcionisanje, a to se nekako NE desava.

blogovatelj blogovatelj 04:07 16.12.2016

Re: Njegovo pravo...

Da li se neko zabrinuo što njemu mediji nisu dostupni ...?


Čekaj, ovo je onaj što je imao paravojsku kad je počinjao rat u Hrvatskoj?

PS. Da, taj je. Piše na Tjub stranici na kojoj je klip. Kako te nije sramota da postaviš ma šta što ovakav zlikovac priča?
anonymous anonymous 19:57 17.12.2016

Re: Njegovo pravo...


angie01
22:05 15.12.2016
Re: Njegovo pravo...
Da li se neko zabrinuo što njemu mediji nisu dostupni ...?

ne.


Ti bi jedno univerzalno pravo selektivno da primenjuješ.

To je bila i odlika DOS režima nakon 2000 te, koja nas je i dovela dovde.

Nedostupnsot medija čitavoj jednoj političkoj opciji , bez obzira da li je podržavaš ili ne, je katastrofalna stvar za bilo koje društvo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 17.12.2016

Re: Njegovo pravo...

Ti bi jedno univerzalno pravo selektivno da primenjuješ.

To je bila i odlika DOS režima nakon 2000 te, koja nas je i dovela dovde.

Nedostupnsot medija čitavoj jednoj političkoj opciji , bez obzira da li je podržavaš ili ne, je katastrofalna stvar za bilo koje društvo.


Pa sad...
Zanimnjiva je teza da Dragoslav Bokan treba da ima više prostora u medijima.

Na najnačelnijem nivou da, nije osuđen, slobodan je čovek sa svim pravima, dakle treba da ima.

Međutim, nije moguće da svi ostvare sva svoja prava.
Svi imaju pravo da svoje stavove iznose javno, u medijima, ali nije moguće da se to ostvari, ne može svaki pojedinac doći na televiziju.

Pošto ne može, tj pošto ipak veoma mali broj ljudi može svoje stavove saopštavati preko medija, onda je neka selekcija neminovna.
A ako već postoji selekcija onda će neko biti uskraćen, a neko privilegovan da svoj stav javno iznese i brani.

Sad bi valjalo objasniti zašto baš Bokan ne bi trebao da bude uskraćen.

Reče da je uskraćivanjem mogućnosti da se on pojavi cela jedna politička opcija ostala bez mogućnosti da se iskaže.
Pogledao sam (dobar) deo ovog intervjua, i ako sam dobro shvatio, radi se o njegovom pojedinačnom stavu, da on tu ne iznosi mišljenje neke političke organizacije, a pošto je mnogo onih kojima su mediji nedostupni (po prirodi stavri) onda je on samo jedan od mnogih koji nije privilegovan.

Nije Bokan dobar primer za pokazivanje enslobode medija, koja postoji, naravno.
G.Cross G.Cross 18:56 16.12.2016

Why Smart People Defend Bad Ideas

Odo ja ipak na Sudoku.

Malo mi je zasita dosadno da slusam da je cinjenica da su oni pre bili losi dokaz da su ovi sada dobri.
freehand freehand 00:02 17.12.2016

Naše pravo

Dr Miodrag Stanić, koji je na sudu zbog smrti pacijentkinje 2010, izabran za pomoćnika direktora Lekarske komore.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:57 17.12.2016

Re: Naše pravo

freehand
Dr Miodrag Stanić, koji je na sudu zbog smrti pacijentkinje 2010, izabran za pomoćnika direktora Lekarske komore.

Na žalost, žmurećki, i po cenu da se ogrešim -- biće da je i tu partijstvo odigralo krupnu ulogu.

Znam za sudstvo, i stresem se pri pomisli kako tu stoje stvari.

Mi smo prešli, davno, tu meru političkog usmeravanja nekih pozicija.
freehand freehand 14:03 17.12.2016

Re: Naše pravo

Mi smo prešli, davno, tu meru političkog usmeravanja nekih pozicija.

Od kad je sveta i veka bilo je pogrešnih kadrovskih rešenja, bilo je nameštaljki, protekcije, nepotizma. Ali su - do ove ture političkog ludila u Srbiji - izbor dokazanih i osuđivanih lopova, piromana, siledžija, silovatelja, ubica, korupcionaša, trovača - bio eksces. Danas je to pravilo. I u tome je razlika.
alselone alselone 14:39 17.12.2016

Re: Naše pravo

Dr Miodrag Stanić, koji je na sudu zbog smrti pacijentkinje 2010, izabran za pomoćnika direktora Lekarske komore.


I svi znaju da je kriv.
Unfuckable Unfuckable 04:12 18.12.2016

Re: principijelnost kišne gliste

Znam za sudstvo, i stresem se pri pomisli kako tu stoje stvari.


dočim se ne streseš na pomisao kako advokatura (sa par lajavih, ciničnih i samodovoljnih eksponenata i na ovom postu)
malo blokne sistem - preko 3 meseca - džilitajući se u svoj svojoj posebnosti oko izdavanja računa i plaćanja realnije cifre poreza

To te, onako doslednog (i porezu privrženog) nekako - mimolilazi.

što bi klinci rekli:
gofakjAself




freehand freehand 10:00 18.12.2016

Re: principijelnost kišne gliste

Unfuckable
Znam za sudstvo, i stresem se pri pomisli kako tu stoje stvari.


dočim se ne streseš na pomisao kako advokatura (sa par lajavih, ciničnih i samodovoljnih eksponenata i na ovom postu)
malo blokne sistem - preko 3 meseca - džilitajući se u svoj svojoj posebnosti oko izdavanja računa i plaćanja realnije cifre poreza

To te, onako doslednog (i porezu privrženog) nekako - mimolilazi.

što bi klinci rekli:
gofakjAself




To mi kaži. Advokati su najžešća interesna kasta i najljuća sila u državi. Nedodirljivi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana