Budućnost| Društvo| Politika

Plašim se

expolicajac RSS / 02.01.2017. u 21:33
lethal_weapon_4_3.jpg?w=640

Ja nisam hrabar, plašim se.

Nisam hrabar, da verujem, da može neko pobediti Vučića. Plašim se njegove ideje da je mesija koji spašava Srbiju. Plašim se načina na koji je uzurpirao državne institucije

Plašim se da pogrešim kao građanin, zato što sudije koje procenjuju težinu mog eventualnog dela osećaju strah od svoje odluke. Bilo kakavu odluku da donesu može ih neko prozvati zato što su me malo kaznili. I zato je sigurno da će kazna prema meni biti maksimalna. Zato ne grešim. Ćutim i trpim. Pazim kako vozim. Prelazim ulicu samo na obeleženim pešačkim prelazima. A kada me kojim slučajem zaustavi policijajac ja ga uljudno zamolim da me kazni, da on slučajno ne bi imao problem ako ga snimaju tajne kamere svevidećeg ministra policije. Zašto čovek da izgubi posao zbog toga što ja nisam napravio grešku.

Plašim se dugovanja prema državi. Čim dobijem penziju ja odmah platim struju, vodu, telefone, ma platim sve. I to obavezno u iznosu višem za po 100 RSD, da slučajno neki službenik nije pogrešio prilikom obračuna i nešto zakinuo državi ili korporaciji a meni pribavio korist. Hvala bankama koje su omogućile da elektronskim plaćanjem budem oslobođen provozije. Hvala isitim bankama što su ukinule svaku pozitivnu kamatu za sredstva po viđenju, tako da nemam želju da imam višak novca na računu.

Plašim se odlaska kod lekara, zato što ne želim da sumnjam u to da moram nekog da znam ili ne daj bože moram da dam nekome novac da bih dobio brzu i stručnu medicinsku pomoć. Plašim se da me primi neki humani lekar, popriča ljudski i kaže mi da se ne brinem. Možda posle toga, takvog humanog lekara uzmu na zub i da se čovek posle toga pravda kako je to bila greška i da se neće više ponoviti.

Plašim se i da odem na pijac. Nikada se ne zna kada će da se pojavi komunalni policajac koji će da zbog tezge pomerene deset `santima`, da čuvajući svoj posao odradi službenu radnju kojom će nekoga da uputi na put bez povratka. Plašim se da izvadim jednu crvenu, zato što je drugi nemaju. Ako mi neko priđe i pita me „odakle ti bre čiča crvena“ da me ne prebije.

Plašim seeeeeee. Plašim se što nema pravila. Što nema pravde i nema moralnih vrednosti na koje sam navikao.

Plašim se i da Vam svima saopštim da ću glasati za Jankovića. Plašim se da me ne počnu smatrati manje Srbinom zbog toga.  Mnogo se plašim i nadam se da ćete mi oprostiti što to radim iz straha za budućnost Srbije.



Komentari (196)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 07:05 03.01.2017

Re: 1

looping


Treba biti ponosan na takvu promenu.
Ako cela opozicija stane iza Jankovića biće to lepa promena u načinu razmišljanja opozicije i ja bih rekao jedna nova etapa u političkom životu Srbije. Interes države a ne pojedinaca.

PS.
Bez obzira što se meni Janković ne sviđa mnogo.



O kakvoj promeni pišeš ?

Pa zar cela opozicija nije već jednom stala iza jednog čoveka, da bi ga odmah po inauguraciji krenula da ruši.
Plašim se da bi se ( po zadatku ) to desilo i ovog puta.

Usput 2
Eto,plašim se i ja.

looping looping 07:45 03.01.2017

Re: 1

anonymous
looping


Treba biti ponosan na takvu promenu.
Ako cela opozicija stane iza Jankovića biće to lepa promena u načinu razmišljanja opozicije i ja bih rekao jedna nova etapa u političkom životu Srbije. Interes države a ne pojedinaca.

PS.
Bez obzira što se meni Janković ne sviđa mnogo.



O kakvoj promeni pišeš ?

Pa zar cela opozicija nije već jednom stala iza jednog čoveka, da bi ga odmah po inauguraciji krenula da ruši.
Plašim se da bi se ( po zadatku ) to desilo i ovog puta.


U tome je stvar.
Ne treba opozicija da stane iza Jankovića sa ciljem da ruši Vučića već za dobrobit države. Namesto Vučića na vlast mogu da dođu i Dačić, Šešelj.

Sa takvim ciljem neće biti otimanja posle eventualne inauguracije.
Kao što rekoh "interes države a ne pojedinaca".

Sve to još uvek spada u domen naučne fantastike. Zbog toga i kažem "nova etapa" u srpskoj politici.


freehand freehand 10:38 03.01.2017

Re: 1

Pa zar cela opozicija nije već jednom stala iza jednog čoveka, da bi ga odmah po inauguraciji krenula da ruši.

Pa zar takav filozof i dubokomisleći insan zaista misli da je "opozicija" pojam koji je izgubio svoje opšte značenje i zakucan je za Miloševićevo vreme u Srbiji i na silu okupljenu političku grupacijum, da bi ga visokoumni filosofi primenjivali uvek i samo u tom uškopljenom značenu?!
anonymous anonymous 10:54 03.01.2017

Re: 1

freehand
Pa zar cela opozicija nije već jednom stala iza jednog čoveka, da bi ga odmah po inauguraciji krenula da ruši.

Pa zar takav filozof i dubokomisleći insan zaista misli da je "opozicija" pojam koji je izgubio svoje opšte značenje i zakucan je za Miloševićevo vreme u Srbiji i na silu okupljenu političku grupacijum, da bi ga visokoumni filosofi primenjivali uvek i samo u tom uškopljenom značenu?!


Ne, nego da je "opozicija" tako heterogena, skupljena s koca i konopca, te da predstavlja rogove u vreći, koju samo nazajažljiva volja za moći, iz potpune nemoći uteruje u zajednički tor .

I zbog toga će kao takva samo da instrumentalizuje , iskoristi i na kraju ispljune jednog poštenog čoveka, koji dobro radi svoj posao i za koga je bolje da na njemu i istraje.

Naravno, pod uslovom da je i on sam iskren u svojim namerama.

Ukoliko se radi o suprotnom,da je eksponent zakulisnih centara, mogući ishod je i da on ojača moć na štetu opozicije.

U oba slučaja društvo ništa ne dobija.

Jer , ono je to koje treba da se menja, pre promene Vodje.
kukusigameni kukusigameni 11:13 03.01.2017

Re: 1

looping
Ne treba opozicija da stane iza Jankovića sa ciljem da ruši Vučića već za dobrobit države.


Upravo u ovoj rečenici stoji suština.

Vučić ruši institucije ovog društva iz dana u dan.

Nisu to bile ne znam kako izgrađene institucije ali nema razloga da se potpuno uruše.

Rušenje onoga ko ruši institucije društva je spašavanje tih institucija, a samim tim i društva.

Osim ako nisi anonymous.

freehand freehand 11:28 03.01.2017

Re: 1

Ne, nego da je "opozicija" tako heterogena, skupljena s koca i konopca, te da predstavlja rogove u vreći, koju samo nazajažljiva volja za moći, iz potpune nemoći uteruje u zajednički tor .

Moram da kažem da bih od nekoga ko ovde tako rado nastupa sa pozicije Teoretičara i Promislitelja očekivao da ovim pojmovima vlada malo bolje i da su mu ti pojmovi jasniji.
Pa samo nekoliko jasnih, osnovnih natuknica dok se ti opet ne dohvatiš viših sfera političke magle:
- prvo, političke partije su organizacije okupljene oko programa čije im je sprovođenje osnovni zadatak. Da bi to postigle osnovni instrument je osvajanje vlasti, učešća u njoj ili uticaj na nju. To im je suština i svrha postojanja.
Toliko oko ovih tvojih ničeovskih mantri.
- drugo, "opozicija" su u demokratskim političkim sistemima one partije, organizacije i pojedinci u politici koji nisu vlast, u koalciji sa vlašću ili ne podržavaju stranke na vlasti.
To, dakle, nije nikakva homogena, organska celina. I dobro je što nije tako. A skupljena je "s koca i konopca" jer je društvo takvo. Na žalost mislilaca koji bi oktroisali i ideju i opoziciju, ali na sreću tog društva.
anonymous anonymous 11:38 03.01.2017

Re: 1


kukusigameni
11:13 03.01.2017
Re: 1
looping
Ne treba opozicija da stane iza Jankovića sa ciljem da ruši Vučića već za dobrobit države.



Rušenje onoga ko ruši institucije društva je spašavanje tih institucija, a samim tim i društva.

Osim ako nisi anonymous.


Сви они који нису анонимоус, а бар мало су никвет ...свесни су да директор у школи, лекар у болници, саобраћајац, шалтерски службеник,судија,јавни тужилац, председник коморе неће променити свој послушнички, поданички однос према власти променом председника Републике.

Само ће на исти начин служити Новог Господара.

Вучић се не руши на изборима, већ на терену свакодневним супротстављањем и рушењем малих Вучића , ауторитарних послушника, на начин на који је то приказао никвет.

"Суочио сам се са противником и у њему препознао - Себе."

Кад се Ја променим..... и Ти и Он ....."Вучић" ће сам пасти .

"Napustim li ja opstojeće ono je mrtvo i prelazi u trulost ...."


kukusigameni kukusigameni 11:44 03.01.2017

Re: 1

anonymous
Сви они који нису анонимоус, а бар мало су никвет ...свесни су да директор у школи, лекар у болници, саобраћајац, шалтерски службеник,судија,јавни тужилац, председник коморе неће променити свој послушнички, поданички однос према власти променом председника Републике.

Само ће на исти начин служити Новог Господара.

Вучић се не руши на изборима, већ на терену свакодневним супротстављањем и рушењем малих Вучића , ауторитарних послушника, на начин на који је то приказао никвет.

"Суочио сам се са противником и у њему препознао - Себе."

Кад се Ја променим..... и Ти и Он ....."Вучић" ће сам пасти .

"Napustim li ja opstojeće ono je mrtvo i prelazi u trulost ...."


Pitaće te starost, gde ti je bila mladost.

anonymous anonymous 11:51 03.01.2017

Re: 1

freehand
Ne, nego da je "opozicija" tako heterogena, skupljena s koca i konopca, te da predstavlja rogove u vreći, koju samo nazajažljiva volja za moći, iz potpune nemoći uteruje u zajednički tor .

Moram da kažem da bih od nekoga ko ovde tako rado nastupa sa pozicije Teoretičara i Promislitelja očekivao da ovim pojmovima vlada malo bolje i da su mu ti pojmovi jasniji.
Pa samo nekoliko jasnih, osnovnih natuknica dok se ti opet ne dohvatiš viših sfera političke magle:
- prvo, političke partije su organizacije okupljene oko programa čije im je sprovođenje osnovni zadatak. Da bi to postigle osnovni instrument je osvajanje vlasti, učešća u njoj ili uticaj na nju. To im je suština i svrha postojanja.
Toliko oko ovih tvojih ničeovskih mantri.
- drugo, "opozicija" su u demokratskim političkim sistemima one partije, organizacije i pojedinci u politici koji nisu vlast, u koalciji sa vlašću ili ne podržavaju stranke na vlasti.
To, dakle, nije nikakva homogena, organska celina. I dobro je što nije tako. A skupljena je "s koca i konopca" jer je društvo takvo. Na žalost mislilaca koji bi oktroisali i ideju i opoziciju, ali na sreću tog društva.


Немам ништа против да и од тебе као и сваког другог нешто научим.

Али , акценат није био на разјашњавању појмова ( политичке партије, опозиција...) као ни на опису тога како се осваја власт.

Сасвим је легитимно да свако гласа по својој савести, да заговара свој политички избор као и да му првенствени интерес буде да његова опција победи и освоји власт.

Али ја овде не говорим о механизму освајања власти, победе на изборима, или задовољењу свог приватног интереса.

Говорим о томе шта друштву промена (?) доноси или не доноси.

Заблуда у том погледу доводи до накнадног незадовољства и додатне апатије.

И то смо већ прошли ....
freehand freehand 12:31 03.01.2017

Re: 1

Говорим о томе шта друштву промена (?) доноси или не доноси

Napredak društva se, u suštini, sastoji od mnoštva svakdnevnih, malih promena.
Ono na šta sam reagovao je korišćenje pojmova na čijoj preciznosti toliko insistiraš. Ne postoji nešto kao "opozicija" u smislu jedinstvene i koherentne grupacije. I ne treba da postoji do momenta pune nacifikacije vlasti.
A ako promenu sadašnjice budeš bazirao na trenutnom prosvetljenju društva a dotle da se ne zajebavamo sa izborima, tricama i kučinama - dotle, batice, ličiš na botinu sa malo bogatijim i učenijim vokabularom i utoliko opasnijeg pregaoca na očuvanju vlasti.
anonymous anonymous 14:21 03.01.2017

Re: 1

freehand
Говорим о томе шта друштву промена (?) доноси или не доноси

Napredak društva se, u suštini, sastoji od mnoštva svakdnevnih, malih promena.
Ono na šta sam reagovao je korišćenje pojmova na čijoj preciznosti toliko insistiraš. Ne postoji nešto kao "opozicija" u smislu jedinstvene i koherentne grupacije. I ne treba da postoji do momenta pune nacifikacije vlasti.
A ako promenu sadašnjice budeš bazirao na trenutnom prosvetljenju društva a dotle da se ne zajebavamo sa izborima, tricama i kučinama - dotle, batice, ličiš na botinu sa malo bogatijim i učenijim vokabularom i utoliko opasnijeg pregaoca na očuvanju vlasti.


Ako se nisam zabrojao, ovo je treći zajedljivi komentar / uvreda , ničim izazvana, na koju neću da odreagujem kako je to uobičajeno na blogu.

Agresivna reakcija na različit pristup u razmišljanju o politici i društveno političkoj promeni.

Za tebe i one kojima nisam preterano dosadan - termin "opozicija" u ranijem postu stavio sam pod navodnice,upravo sa razloga što smatram da je ta odrednica sporna i problematična, jer obuhvata "raznorodnost" o kojoj ti govoriš.

Ta " nekoherentna " skupina trebalo bi da se usaglasi samo oko toga ko će im biti zajednički kandidat.

Ja to smatram nedelotvornim. Kako zbog toga što će se oko jednog kandidata teško saglasiti, tako i zbog toga što će i tako izabran kandidat imati male šanse za uspeh.

A ako i pobedi - šta će se desiti ?

Svojataće ga jedni ili drugi , ili če on lično početi da okuplja oko sebe pristalice.

Kakve .....? Ne znamo.

Kakvu promenu ? Ne znamo .



freehand freehand 14:31 03.01.2017

Re: 1

Ako se nisam zabrojao, ovo je treći zajedljivi komentar / uvreda , ničim izazvana, na koju neću da odreagujem kako je to uobičajeno na blogu.

Ne razumem šta zoveš zajedljivošću i uvredom.
Činjenica je sledeća: nastupaš sa visine - moralne, političke, sopstvenog znanja - uporno gurajući teze da nije bitno lokalno nego globalno te da ako se ne promeni sve onda ne vredi menjati ništa.
Ja mislim da to nije samo nedolično i sramno plitko u svojoj nadmenosti, već i krajnje štetno i opasno po društvo.
I mislim da ti to govorim vrlo uljudnim i pristojnim rečima.
A ako i pobedi - šta će se desiti ?

Kakvu promenu ? Ne znamo .

Na ovo mislim. Jer, ako pobedi - biće promena, i to promena na bolje jer, moje je uverenje, na gore teško da može.
anonymous anonymous 14:40 03.01.2017

Re: 1


freehand
12:31 03.01.2017
Re: 1



A ako promenu sadašnjice budeš bazirao na trenutnom prosvetljenju društva a dotle da se ne zajebavamo sa izborima, tricama i kučinama - dotle, batice, ličiš na botinu sa malo bogatijim i učenijim vokabularom i utoliko opasnijeg pregaoca na očuvanju vlasti.



Da uprostim stvar.

Pristup većine je da promena dolazi odozgo, promenom lidera, dok ja smatram da do promene dolazi odozdo.

Debata je stara , vodjena je u kontekstu suprotstavljanje revolucije - reformi.

Rani anarhisti su smatrali da će do radikalne promene u društvu doći ubistvom kraqa ili cara.

Marksisti - revolucijom i zavodjenjem diktature proletarijata.

Liberali - izvozom demokratije.

Koliko su bili u pravu - pokazalo je vreme, nažalost i brojne žrtve.

Nestrpljenje u revolucionarno - prosvetiteljskom ideološkom maniru, nije argument.

Kao što to naravno , nije ni iščekivanje da će se stvari same od sebe razrešiti.

Za " usidrenje" demokratije i izgradnju demokratske kulture potrebno je vreme koje mora biti praćeno samosvešćenjem ljudi i uspravljanjem Gradjana svakodnevnim aktivizmom i permanentnim otporom aktuelnom nasilju.

Nerealna želja da se sve to desi, pošto-poto, za vreme naših života, može da znači samo novi avanturizam.

Успут 2

За стварну промену треба деловати :

1. - локално /глобално
2.- парламентарно / ванпарламентарно

anonymous anonymous 15:38 03.01.2017

Re: 1


freehand
14:31 03.01.2017
Re: 1


Na ovo mislim. Jer, ako pobedi - biće promena, i to promena na bolje jer, moje je uverenje, na gore teško da može.


Ако нас уведе у НАТО - за мене то јесте промена на горе.

А има и још тога што се може урадити на горе.
Било од стране Вучића,било од стране будућег Председника.


tasadebeli tasadebeli 08:53 03.01.2017

Џингл белс, џингл белс...

Plašim se što nema pravila. Što nema pravde i nema moralnih vrednosti na koje sam navikao.






Чуј, навикао!





Е, ова ти је добра, Екс!

Хвала ти што ме овако слатко насмеја у ово снеговито јутро.

И не бој се ти, брате, ништа.

Само нека они падају... Сви они...

И немој мислити да је ова музика закаснила. Није. Тек нам иду Божић и Нова година.



expolicajac expolicajac 09:09 03.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

tasadebeli
Plašim se što nema pravila. Što nema pravde i nema moralnih vrednosti na koje sam navikao.


Чуј, навикао!

Е, ова ти је добра, Екс!

Хвала ти што ме овако слатко насмеја у ово снеговито јутро.

И не бој се ти, брате, ништа.

Само нека они падају... Сви они...

И немој мислити да је ова музика закаснила. Није. Тек нам иду Божић и Нова година.


Drago mi je što sam te uveselio, ali ja jesam vaspitavan u neko drugo vreme i sa nekim drugim pravilima. Ja svoje ispite na fakaltute nisam polaga na vezu,
To Kratka priča iz mog vaspitanja.
Polagao sam predmet "Ekonomika preduzeča" kod Dr.Dragiše Grozdanovića na drugoj godini. Ko zna situaciju na ekonomskom fakultetu u Nišu mora da je čuo za tog profesora i njego odnos prema studentima. Sticajem životnih okolnosti on i njegova supruga su bili kućno prijatelji mojih roditelja. Dan pred polaganje tog ispita moji roditelji i Grozdanovići su igrali karte kod nas u stanu dok sam ja se treso obnavljajući celokupno gradivo pred sutrašnji ispit. Strah od neuspeha i odgovornost prema studiranju su bile na prvom mestu, a to što sam poznavao tog profesore bila je otežavajuća okolnost da moram sve da znam.
Ispit sam položio sa osmicom, a ne sa desetkom, i to samo zato što nisam znao peto potpitanje. Mnogo mi je bilo krivo.I otac i majka su mi rekli da sam dobio onoliko koliko sam znao. Na sledećem susretu Dragiša mi je rekao. "Znaš znao si bolje nego dugi, i stavno sam preterao sa tom osmicom, trebala je da bude makar devetka,
anonymous anonymous 09:23 03.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

....Dan pred polaganje tog ispita moji roditelji i Grozdanovići su igrali karte kod nas u stanu
.....

Očigledno ih tvoji roditelji nisu pustili da pobede....



expolicajac expolicajac 09:29 03.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

anonymous
....Dan pred polaganje tog ispita moji roditelji i Grozdanovići su igrali karte kod nas u stanu
.....

Očigledno ih tvoji roditelji nisu pustili da pobede....


Stvarno, o tome nisam nikada razmišljao.
tasadebeli tasadebeli 09:34 03.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

expolicajac

To Kratka priča iz mog vaspitanja.



Разумем ја тебе у потпуности јер сам и ја имао слична искуства са кућним пријатељима мојих родитеља и у гимназији и на факултету где сам морао да будем на испиту много много боље припремљен од мојих колега и колегиница да бих на крају фасовао деветку јер "ниси баш ти то најбоље спремио".


Али то, Екс, нема никакве везе са политичарима, изборима, Јанковићем, Вучићем,... са овим твојим страховима уопштено.

Ама баш никакве везе.

Има везе са тим какав си ти човек, какав сам ја човек, какви су људи били наши родитељи и њихови пријатељи.

И баш због тога ти и кажем да нема потребе да се било чега плашиш.

Да ли је страх икада икоме донео било шта корисно?

Није. Само је ситуацију чинио још тежом него што она јесте.

Према томе, сети се шта су те ти добри људи, твоји родитељи, учили у кући некада давно и немој ничега да се плашиш.



expolicajac expolicajac 09:41 03.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

Према томе, сети се шта су те ти добри људи, твоји родитељи, учили у кући некада давно и немој ничега да се плашиш.

Savladati strahove, to je hrabrost. To sam hteo da poručim
tasadebeli tasadebeli 10:59 03.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

expolicajac
Према томе, сети се шта су те ти добри људи, твоји родитељи, учили у кући некада давно и немој ничега да се плашиш.

Savladati strahove, to je hrabrost. To sam hteo da poručim




И без трунке оклевања гласати за Јанковића!


То, Ексе Србине!


expolicajac expolicajac 11:24 03.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

tasadebeli
expolicajac
Према томе, сети се шта су те ти добри људи, твоји родитељи, учили у кући некада давно и немој ничега да се плашиш.

Savladati strahove, to je hrabrost. To sam hteo da poručim


И без трунке оклевања гласати за Јанковића!

То, Ексе Србине!

A odakle ti znaš da ja volim velike s..e
Jukie Jukie 12:05 03.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

tasadebeli
expolicajac

To Kratka priča iz mog vaspitanja.



Разумем ја тебе у потпуности јер сам и ја имао слична искуства са кућним пријатељима мојих родитеља и у гимназији и на факултету где сам морао да будем на испиту много много боље припремљен од мојих колега и колегиница да бих на крају фасовао деветку јер "ниси баш ти то најбоље спремио".


Dobro, svi smo imali neke nastavnike koji su se ponašali kao drkadžije jer im se moglo
u ta davna vremena nastavnici nisu bili ljubazni i profesionalni kao danas
tasadebeli tasadebeli 19:21 03.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

expolicajac
tasadebeli
expolicajac
Према томе, сети се шта су те ти добри људи, твоји родитељи, учили у кући некада давно и немој ничега да се плашиш.

Savladati strahove, to je hrabrost. To sam hteo da poručim


И без трунке оклевања гласати за Јанковића!

То, Ексе Србине!

A odakle ti znaš da ja volim velike s..e




Па какав би ти то пандур био да их не волиш?

Неки изрод к'о онај са цоде наме Јуда што су му колеге гурале главу у клозетску шољу, па је после тога због заслуга постао главни обавештајац постпетооктобарске Србије?

Ниси ти таки, знам ја то...



larisa_bg larisa_bg 21:55 03.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

tasadebeli

И без трунке оклевања гласати за Јанковића!


Pa nešto i ne vidim šta drugo bih mogla da uradim ovaj put.
Najmanje me je STRAH od Jankovića, kad smo već kod straha.
Nekako ne mogu da zamislim da bi proganjao autore karikatura, drao se na novinare ili radio bilo šta siledžijski.

Što se ostalog tiče, za svakog mogu da zamislim da će da zaposli svastiku i šurnjaju, s tim računam, to mu dođe nekako neizbežno, ali samo neka vrati malo dostojanstva institucijama i ljudima.

Mada, toliko mi je već vremena proteklo u poniženju od svih kojima smo poverovali, da sad više ni Dalaj Lama na predsedničkom mestu ne bi mogao da mi vrati pola života...

Jeste, glasaću za Jankovića, ali neću uopšte da se iznenadim ako se razočaram. Iznenadiću se ako se NE razočaram. Hajde, nek me neko iznenadi, to bi baš bilo dobro.


tasadebeli tasadebeli 09:13 04.01.2017

Re: Сунцокрети и светокрети

larisa_bg

Mada, toliko mi je već vremena proteklo u poniženju od svih kojima smo poverovali, da sad više ni Dalaj Lama na predsedničkom mestu ne bi mogao da mi vrati pola života...



Да.


ali neću uopšte da se iznenadim ako se razočaram. Iznenadiću se ako se NE razočaram. Hajde, nek me neko iznenadi, to bi baš bilo dobro
.


Добро размишљање.


Онај један је мало.

А и овај цвет је много примеренији:


sugarbaby sugarbaby 11:20 04.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

Jeste, glasaću za Jankovića, ali neću uopšte da se iznenadim ako se razočaram. Iznenadiću se ako se NE razočaram. Hajde, nek me neko iznenadi, to bi baš bilo dobro.


Vadi te argumentacija.

disident79 disident79 14:06 04.01.2017

Re: Џингл белс, џингл белс...

Jeste, glasaću za Jankovića, ali neću uopšte da se iznenadim ako se razočaram. Iznenadiću se ako se NE razočaram. Hajde, nek me neko iznenadi, to bi baš bilo dobro.

Nekako ne mogu da zamislim da bi proganjao autore karikatura, drao se na novinare ili radio bilo šta siledžijski.


larisa_bg larisa_bg 21:05 04.01.2017

Re: Сунцокрети и светокрети

tasadebeli


Онај један је мало.

А и овај цвет је много примеренији:




hvala Taso "plavi cvete moooooj, u bašti srca moooooga"

sačekaću neki primereniji, neozbiljni blog, pa da te pozovem na grudvanje
alselone alselone 09:29 03.01.2017

Dobar tekst

I ja radim isto sa racunima, da me ne bi neka budala zajebavala za par godina nekim idiotskim kamatama.
kukusigameni kukusigameni 10:01 03.01.2017

exMiki

Kad Miki kaže da se boji
on misli ozbiljno
ima fobiju od potresa
živi visoko.

Kad Miki kaže da se boji
u očima mu strah
toksira se vinjakom
i ne pomišlja na laž.

Kad Miki kaže da se boji
noge mu klecaju
kupio je skupa kola
a sada ga zezaju.

Kad Miki kaže da se boji
dan postaje siv
naručujem mu novu rundu
i odlazim.

A na ulici sa svake strane
filijale uredi
iz njih plaze birokrate
jao ljudi pa ja se bojim
tek sada znam što je strah
što je strah.
I ja se bojim.

Kad Miki kaže da se boji
strahuje za kćer
što ce njoj pilule
ima trinaest let.

Kad Miki kaže da se boji
izlazim na zrak
muka mi je i znojim se
povraćam.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:13 03.01.2017

Re: exMiki

ex Miki budući Đoko Anarhist
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:36 03.01.2017

Re: exMiki

iz poezije se vidi da je Parazit-sistem već poduže vreme na delu. baš me zanima da li se Hrvatska rešila toga - ali kada Mayo neće da piše o savremenoj Hrvatskoj jer se boji da će mu rastrgnuti hejteri naši blog.
NNN NNN 10:42 03.01.2017

BEZ STRAHA

nikvet pn nikvet pn 10:52 03.01.2017

Re: BEZ STRAHA


Екс, нећемо се сложити. Ја их се више не плашим. Не тучем се у груди јуначке али страха од свега што си набројао - немам.

Зашто?

После свега-свега-свега што се преко главе претурило дошло ми некако све равно. Према свима њима који се труде да ми покваре живот имам спреман некакав ладан презир и бес; на реакцију спреман сам ко Ноле на ритерн.


Пре неку годину у општинској канцеларији предајем документа за јавну набавку. Док усукана шефица слаже пасијанс млади службеник нервозно отправља нас неколико понуђача; дођем на ред он гледа папире па врисне:

- Шта је бре ово!!! Јел се то тако попуњава!? и тресне папире назад...

Аух, синко... Приђем па треснем шаком о астал (тастатура му паде у крило) па тихо ледено:

- Синко, на мене нико не виче. Никад. Запамти - нико и никад. Ни мој отац на мене није викао па нећеш ни ти. То што је ова твоја шефица јутрос урлала на тебе, на њу начелница а на начелницу председник - свечано ме заболе курац, јеси чуо? Међусобно урлајте, чупетајте се, штагод - према мени који вас плаћам оћу финоћу ко у Хилтон кад уђем. А за ово што си викао на мене - бићеш кажњен. То се не сме, да упамтиш.

Шефица избечила очи, дечко скупља крхотине разбијеног чиновничког достојанства па пита:

- Је ли то претња?

- Не, није претња. То је обећање.

Своје папире оставим, окренем се и треснем вратима.

Кроз пола сата у ординацију ми долази општински курир са документацијом:

- Шефица се извињава. Рекла је да допуните ево овде, још један печат ево ту... Хвала лепо, довиђења.



Само зарежати и зубе показати. Једино тај псећи језик разумеју; после шене, лижу руку.

Не плашим их се Екс. Док ми је воље да зарежим и снаге да уједем.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:58 03.01.2017

Re: BEZ STRAHA

- Синко, на мене нико не виче. Никад. Запамти - нико и никад. Ни мој отац на мене није викао па нећеш ни ти. То што је ова твоја шефица јутрос урлала на тебе, на њу начелница а на начелницу председник - свечано ме заболе курац, јеси чуо? Међусобно урлајте, чупетајте се, штагод - према мени који вас плаћам оћу финоћу ко у Хилтон кад уђем. А за ово што си викао на мене - бићеш кажњен. То се не сме, да упамтиш.

Шефица избечила очи, дечко скупља крхотине разбијеног чиновничког достојанства па пита:

- Је ли то претња?

- Не, није претња. То је обећање.


hvala bogu, ja isto ovako reagujem, ali masa drugih ljudi ne...

Srbi su neshvatljivo mutavi,

zato njima može da vlada kurta i murta bez ikakve blokade ili rezerve.
anonymous anonymous 11:08 03.01.2017

Re: BEZ STRAHA


nikvet pn
10:52 03.01.2017
Re: BEZ STRAHA



Само зарежати и зубе показати. Једино тај псећи језик разумеју; после шене, лижу руку.

Не плашим их се Екс. Док ми је воље да зарежим и снаге да уједем.


Bravo.....

Sa jednom primedbom ....

Nije to pseći jezik, to je jezik Uspravljenog,Neponiznog i Nepodaničkog Gradjanina.

A takvih nam treba više....



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:16 03.01.2017

Re: BEZ STRAHA

ne mora uopšte jezik da bude takav, samo je važan stav da ne dozvoljavaš da te prave budalom. za to je potrebno da čovek bude samosvestan, i da poštuje sebe. onda ne može niko da ga gazi. a za to je potreban čvrst identitet. u post-identitetskim sistemima čovek će, jednostavno, prećutati. zato je Nikvet Veliki Srbin.
tyson tyson 13:27 03.01.2017

Re: BEZ STRAHA

Само зарежати и зубе показати. Једино тај псећи језик разумеју; после шене, лижу руку.

Slažem se; doduše, samo kad znaš da si u pravu, inače nije lepo istresati se na nekome tek tako.

Moje omiljene mušterije u carinici na beogradskom aerodromu koji su očigledno u jednom trenutku pre recimo godinu dana dobili naređenje da moraju da ispune kvotu i dopune polupraznu državnu kasu, pa su počeli da se ponašaju kao u dobra stara vremena SFRJ i kao lešinari zaskaču putnike, broje im parove cipela u koferima i slično. Prava dobrodošlica u Srbiju, nema šta.

A moju njušku izgleda posebno vole. Uh, kad krenem da se svađam sa njima, naročito ako počnu da se kurobecaju; koliko sam ja njima omiljena mušterija, toliko su i oni meni. Ali se uredno svaki put, bez obzira na to koliko agresivan carinik bude u početku, završi izvinjavanjem i umiljavanjem sa njihove strane.

Šta da radim jebiga; možda im jeste neko odozgo naložio šta i kako da rade, ali ja i dalje mislim da je to neprimereno i mahom nepotrebno.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:03 03.01.2017

Re: BEZ STRAHA

Kakvu robu diluješ, tebra, neke indijske munjice? Moraju ljudi da vide da ne nosiš semenke neke za industriju konoplje.
tyson tyson 09:01 04.01.2017

Re: BEZ STRAHA

Srđan Fuchs
Kakvu robu diluješ, tebra, neke indijske munjice? Moraju ljudi da vide da ne nosiš semenke neke za industriju konoplje.

Pa i drčan sam jer znam da ne mogu da mi nađu ništa


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:12 04.01.2017

Re: BEZ STRAHA

Previše si jak i iskusan na tržištu da bi mogli tek na osnovu jedne pošiljke da te provale.

E, a kako reaguješ ako te ustartuju one 2, 3 carinarke - da li ih i onda otresaš ili ipak ne pošto su žene a balkanski je vikati na njih?
tyson tyson 19:55 04.01.2017

Re: BEZ STRAHA

E, a kako reaguješ ako te ustartuju one 2, 3 carinarke - da li ih i onda otresaš ili ipak ne pošto su žene a balkanski je vikati na njih?

Uvek mi se zalome muškarci, skoro po pravilu sa brkovima; to je čudo jedno. Kao neki nemački pornić iz zlatnih 1970-ih. Samo što na kraju oni budu jebani*


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:34 05.01.2017

Re: BEZ STRAHA

tyson
E, a kako reaguješ ako te ustartuju one 2, 3 carinarke - da li ih i onda otresaš ili ipak ne pošto su žene a balkanski je vikati na njih?

Uvek mi se zalome muškarci, skoro po pravilu sa brkovima; to je čudo jedno. Kao neki nemački pornić iz zlatnih 1970-ih. Samo što na kraju oni budu jebani*




jest, ima neki brka legenda, ali i ove su kučke, kako proizvoljno procenjuju osnovicu za plaćanje carine.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:00 05.01.2017

Re: BEZ STRAHA

nego, situacija od juče, zove me neka žemskinja - kao, "dobila sam kontakt od vašeg brata, on kaže da ste prilično involvirani, a ja sam eto, u upravnom odboru, ovom, onom, sada sam odabrana na skupštini da budem ponovo predsednica asocijacije, a sutra idem da se nađem sa ministrom Ljajićem..."

prekidam je, reko' " gospođo, sve je to super, ali šta vi umete da radite i zašto me zovete?"

ispostavlja se da je ovo bio samo uvod da joj odradim nešto besplatno. sada ću joj udvostručiti proviziju, sve neke tako skupštinarke, upravni odbori... brate/sestro, ako si parazit/kinja, onda duplo skuplje.
mr.fogg mr.fogg 10:52 03.01.2017

S. Janković, predsednik Srbije, AV, strah

1. Plaši me što još nema leka protiv prehlade. Zato ne koristim lekove.
2. Plaši me da kažem šta je beskonačno, a nije svemir. Zato bi trebalo da manje
koristim mozak.

Zaključak: Da bi bio zdrav, moraš da budeš glup i oslobodićeš se straha.

P.S. Šta sve to vredi, kad shvatiš da u ovakvom razmišljanju ima i nešto
pametno. E, to je pravi strah - strah od bezizlaznosti iz začaranog kruga:
bolestan-pametan-zdrav-glup-bolestan ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:19 03.01.2017

kada su švapski i francuski izbori

a kada naši? ako i na jednim i na drugim dobiju neofašisti, onda kod nas ruska opcija laganeze dobija.
sugarbaby sugarbaby 11:38 03.01.2017

..

ceo post zbog ovoga:

Plašim se i da Vam svima saopštim da ću glasati za Jankovića. Plašim se da me ne počnu smatrati manje Srbinom zbog toga. Mnogo se plašim i nadam se da ćete mi oprostiti što to radim iz straha za budućnost Srbije.



ostalo ti na čast.
expolicajac expolicajac 11:47 03.01.2017

Re: ..

sugarbaby
ceo post zbog ovoga:

Plašim se i da Vam svima saopštim da ću glasati za Jankovića. Plašim se da me ne počnu smatrati manje Srbinom zbog toga. Mnogo se plašim i nadam se da ćete mi oprostiti što to radim iz straha za budućnost Srbije.



ostalo ti na čast.

Samo mi objasni šta ova "fantomka" označava
sugarbaby sugarbaby 12:17 03.01.2017

Re: ..


Samo mi objasni šta ova "fantomka" označava

excuse me?
tyson tyson 13:29 03.01.2017

Re: ..

ceo post zbog ovoga:

A vidim, to te toliko uzrujava da ideš sa bloga na blog ne bi li sprečio/la širenje tog stava.


sugarbaby sugarbaby 14:28 03.01.2017

Re: ..

piše mi lepo u horoskopu za 2017. da će jedan da mi se okači i da će me pratiti u stopu, a ja nisam verovala!



p.s.
ćuti kad si ti, mislim taj jedan.

kukusigameni kukusigameni 11:40 03.01.2017

prijaviću moderatoru

Ja mislim da je ovaj blog direktno prozivanje mene.

Kukusigameni!

sugarbaby sugarbaby 11:44 03.01.2017

Re: prijaviću moderatoru

kriknu ti.
sugarbaby sugarbaby 12:21 03.01.2017

expolicajac

zaboravio se u inače odličnom tekstu - pravosudje.
nigde u Srbiji nije toliko je zi vo kao u pravosudju.

alselone alselone 12:25 03.01.2017

Re: expolicajac

nigde u Srbiji nije toliko je zi vo kao u pravosudju.


Ovo je tacno. 5 godina je trajao sud za neisplacene zarade koji je vodio moj rodjak. 5 jebenih godina obicano sudjenje gde je prakticno sve jasno.
sugarbaby sugarbaby 12:55 03.01.2017

Re: expolicajac

ma da, strašno bre.
znam za sudjenje oko male dece koje traje takodje punih 5 ( i rečima: pet ) godina.
tragedija.
larisa_bg larisa_bg 21:34 03.01.2017

Re: expolicajac

Ovde u Srbiji je potpuni bedak u skoro svim oblastima, gde god da se okreneš. Kultura čabar, obrazovanje čabar, ekonomija čabar, infrastruktura čabar, finansije čabar, i da ne nabrajam dalje, sve znate.

Ali kad je čabar u zdravstvu, to onda zaista STRAŠNO pogađa čoveka. Bez obzira na to da li vodi kod lekara sebe ili svoje dete ili svoje stare roditelje. Ili gleda kako mu se pate prijatelji jer nemaju mogućnost da se leče preko veze ili za skupe pare. Odlazak kod lekara je u Srbiji postao ponižavajući hazard. Prvo ne možeš da dođeš do lekara. Onda i kad stigneš izdrkavaju se na tebe, deru se na tebe, tretiraju te kao stoku, bukvalno, kao neko nevaspitano dete koje je nabilo sve kečeve iako je imalo eurokrem svaki dan u frižideru.

Nekad sam mislila da je kultura najvažnija, da je prioritet, da tu sve počinje, da je to suština svega. Ali kako vreme prolazi, nešto se u meni promenilo. I samo maštam o nekom predsedniku vlade, junaku iz stripa, koji bi postrojio sve lekare, sve nadobudne medicinske sestre, sve one zle šalteruše, i naredio im da ne smeju nikog mrko da pogledaju, a kamo li da budu nevaspitani. Maštam o takvom! Imam pravo na maštanje zar ne?

Plašim se, što bi rekao Ex, da će sve biti još mnogo gore kad budem baba, da će biti kao u onim bolnicama iz Alana Forda, mada ponekad već liči na to. Malo bih sad i psovala, ali neću, ovde ću da stanem. Mada, ako budete insistirali, mogu i da opsujem.

PS.

Sad vidim da je Als već to obavio i u moje ime. Hvala ti lepi, sad mi je srce na mestu!

alselone

Dabogda goreli u paklu svi odreda, zlotvorsku im majku jebem.
expolicajac expolicajac 21:37 03.01.2017

Re: expolicajac

Mada, ako budete insistirali, mogu i da opsujem.

ali onako ženstveno, molim
angie01 angie01 23:30 03.01.2017

moj najveci strah je sinhronizacija,



Apart of natural lows, just imagine and compare how the people are behaving in a big group of people.
In human history, whoever was "out of rhythm" was eliminated. And today?
sugarbaby sugarbaby 10:34 04.01.2017

Re: expolicajac

Odlazak kod lekara je u Srbiji postao ponižavajući hazard. Prvo ne možeš da dođeš do lekara. Onda i kad stigneš izdrkavaju se na tebe, deru se na tebe, tretiraju te kao stoku, bukvalno, kao neko nevaspitano dete koje je nabilo sve kečeve iako je imalo eurokrem svaki dan u frižideru.




Mila majka prema odlasku u centar za socijalni rad: koji su tamo idioti nije normalno, javljaju se na telefon i kažu "alo", ponašaju kao vlasnici života i smrti a neuki, neobrazovani, priučeni, potpuno nezainteresovani, vulinu mož pišeš oko sto puta, taj ne postizava da se bavi svojim resorom niti ga isti ić zanima, jok, sve mu važnije a najvažnije da javno navija za vučića, tipa samo ako bi vucic hteo i to, hoću da kažem da mi je ipak i najgori lončar najbolji ministar u ovoj vladi.
ivicu i rasima ne računam, oni su kao večiti fikusi out of competition, za svaku upotrebu jer sve znaju i za sve ih bog dao...............



edit, sad tek videla:

Beograd -- Nesporno je da je većinska volja građana da predsednik treba da bude Aleksandar Vučić, kaže ministar za rad i lider Pokreta socijalista Aleksandar Vulin.




kukusigameni kukusigameni 10:56 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

larisa_bg
Ovde u Srbiji je potpuni bedak u skoro svim oblastima, gde god da se okreneš. Kultura čabar, obrazovanje čabar, ekonomija čabar, infrastruktura čabar, finansije čabar, i da ne nabrajam dalje, sve znate.

Ali kad je čabar u zdravstvu, to onda zaista STRAŠNO pogađa čoveka. Bez obzira na to da li vodi kod lekara sebe ili svoje dete ili svoje stare roditelje. Ili gleda kako mu se pate prijatelji jer nemaju mogućnost da se leče preko veze ili za skupe pare. Odlazak kod lekara je u Srbiji postao ponižavajući hazard. Prvo ne možeš da dođeš do lekara. Onda i kad stigneš izdrkavaju se na tebe, deru se na tebe, tretiraju te kao stoku, bukvalno, kao neko nevaspitano dete koje je nabilo sve kečeve iako je imalo eurokrem svaki dan u frižideru.

Nekad sam mislila da je kultura najvažnija, da je prioritet, da tu sve počinje, da je to suština svega. Ali kako vreme prolazi, nešto se u meni promenilo. I samo maštam o nekom predsedniku vlade, junaku iz stripa, koji bi postrojio sve lekare, sve nadobudne medicinske sestre, sve one zle šalteruše, i naredio im da ne smeju nikog mrko da pogledaju, a kamo li da budu nevaspitani. Maštam o takvom! Imam pravo na maštanje zar ne?

Plašim se, što bi rekao Ex, da će sve biti još mnogo gore kad budem baba, da će biti kao u onim bolnicama iz Alana Forda, mada ponekad već liči na to. Malo bih sad i psovala, ali neću, ovde ću da stanem. Mada, ako budete insistirali, mogu i da opsujem.

PS.

Sad vidim da je Als već to obavio i u moje ime. Hvala ti lepi, sad mi je srce na mestu!

alselone

Dabogda goreli u paklu svi odreda, zlotvorsku im majku jebem.


Nisam hteo da se mešam u ono gore pisanje o zdravstvu. Ipak je ovo blog o nekoj sasvim drugačijoj temi.

Da, zdravstvo jeste rak rana ovog društva. I nije tako jednostavno. Nisu tu u pitanju neki zli ljudi, koji jedva čekaju da loše ili nikako urade posao, sa dodatnom neljubaznošću.

Takođe, ne mislim da kultura nije važna, čak i u kontekstu zdravstva. Dobra kulturna politika ima za ishodište i kulturu dijaloga, pa samim tim popravlja i odnose u zdravstvu, a i šire.

Odnos prema zdravstvenoj zaštiti i zdravstvenom osiguranju je delom posledica bede u kojoj živimo. U toj neimaštini, čak i građani pokušavaju da izvrdaju sistem obaveznog osiguranja prijavljujući plate kao da su minimalac. Naravno, to sivo tržište je posledica loše vođene politike, a ni politika nam nije draga kategorija, pa svakoga dana vičemo: Ua politika, to je nešto prljavo!

Da li sve to može bolje?

Naravno.

Evo, predlažem da se neko seti da li je na prethodnim izborima bila makar jedna debata o zdravstvu, o reformi tog sistema, o strategiji.... o bilo čemu vezanom za zdravstvo?!

Na to pristajemo. Na tišinu, na guranje zdravstva u tmine odlučivanja nekih opskurnih ljudi, na sujeverje i vračare.

Kakvo nam je zdravstvo govori i to da DS nikada nije zaseo na čelo tog ministarstva, čak ni u danima kada su odlučivali skoro o svemu.

Ipak, Lončar kao ministar zdravlja, na najbolji način govori o nama, o pristajanju na ovu strašnu vlast, mnogo strašniju nego što se na prvi pogled može videti.

Nešto mora da se menja. Pa onda, hajde da menjamo.



sugarbaby sugarbaby 11:06 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>


Nisam hteo da se mešam u ono gore pisanje o zdravstvu.


ha, dobro je što nisi.
alselone alselone 11:14 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

Nisu tu u pitanju neki zli ljudi, koji jedva čekaju da loše ili nikako urade posao, sa dodatnom neljubaznošću.


Ali u stvari jesu.

P.S. Pored neljubaznosti i zelje da se otalja posao zaboravio si mito i korupciju. To su tri stuba naseg zdravstva.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:22 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

kukulele

Ipak, Lončar kao ministar zdravlja, na najbolji način govori o nama, o pristajanju na ovu strašnu vlast, mnogo strašniju nego što se na prvi pogled može videti.



Zašto je ova vlast tako mistično strašna?
kukusigameni kukusigameni 11:23 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

alselone
Nisu tu u pitanju neki zli ljudi, koji jedva čekaju da loše ili nikako urade posao, sa dodatnom neljubaznošću.


Ali u stvari jesu.

P.S. Pored neljubaznosti i zelje da se otalja posao zaboravio si mito i korupciju. To su tri stuba naseg zdravstva.


Mito i korupcija uvek imaju dve strane.

Naravno, u pravu si ali je to preširoka tema za ovaj blog.

kukusigameni kukusigameni 11:26 04.01.2017

Re: <a href="#"><a href="#">expolicajac</a></a>

Srđan Fuchs
kukulele

Ipak, Lončar kao ministar zdravlja, na najbolji način govori o nama, o pristajanju na ovu strašnu vlast, mnogo strašniju nego što se na prvi pogled može videti.



Zašto je ova vlast tako mistično strašna?


Lončar i ministar zdravlja u jednoj rečenici je već dovoljno strašna situacija.
freehand freehand 11:26 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

Nešto mora da se menja. Pa onda, hajde da menjamo.

Nije istina. U pančevačkoj bolnici posle smene žutog direktora u toku je ćirilizacija - opšta, brza i efikasna.
alselone alselone 11:27 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

Mito i korupcija uvek imaju dve strane.


Tako je. Mozemo da umremo ili da damo mito. Kriv sam, zao mi je, ali zelim da zivim.
kukusigameni kukusigameni 11:29 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

freehand
Nešto mora da se menja. Pa onda, hajde da menjamo.

Nije istina. U pančevačkoj bolnici posle smene žutog direktora u toku je ćirilizacija - opšta, brza i efikasna.


Pančevačka bolnica više ne pripada Pančevu (ne mislim na fudbalera )

A smene i promene tek govore o pogubnosti vladavine SNS-a.
freehand freehand 11:33 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

Pančevačka bolnica više ne pripada Pančevu (ne mislim na fudbalera

Ne razumem ovo, ali tu postoje dve činjenice: prvo, republika je odjednom dala nešto para onog momenta kad je promenila direktora.
Drugo, jedan od prvih poteza novog direktora sa zdravim polkitičkim opredeljenjem i pripadnošću jeste da sve table, sve oznake, sve id kartice - dakle sve u bolnici prebaci na strogu ćirilicu.
kukusigameni kukusigameni 11:35 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

freehand
Pančevačka bolnica više ne pripada Pančevu (ne mislim na fudbalera

Ne razumem ovo, ali tu postoje dve činjenice: prvo, republika je odjednom dala nešto para onog momenta kad je promenila direktora.
Drugo, jedan od prvih poteza novog direktora sa zdravim polkitičkim opredeljenjem i pripadnošću jeste da sve table, sve oznake, sve id kartice - dakle sve u bolnici prebaci na strogu ćirilicu.


El piše na tablama: "Daj bože da se ne razbolite"?
sugarbaby sugarbaby 11:41 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

Zašto je ova vlast tako mistično strašna?



Vulin ministar je neuporedivo najstrašniji primer strašne situacije. Pa Krkobabić koji se ne zna šta radi al za velike pare. Pa sve one ženice u Briselu koje kradu bogu dane ali naše dane.
Nema mistike.
anonymous anonymous 12:18 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

kukusigameni




Nisam hteo da se mešam u ono gore pisanje o zdravstvu. Ipak je ovo blog o nekoj sasvim drugačijoj temi.

Da, zdravstvo jeste rak rana ovog društva. I nije tako jednostavno. Nisu tu u pitanju neki zli ljudi, koji jedva čekaju da loše ili nikako urade posao, sa dodatnom neljubaznošću.

Takođe, ne mislim da kultura nije važna, čak i u kontekstu zdravstva. Dobra kulturna politika ima za ishodište i kulturu dijaloga, pa samim tim popravlja i odnose u zdravstvu, a i šire.

Odnos prema zdravstvenoj zaštiti i zdravstvenom osiguranju je delom posledica bede u kojoj živimo. U toj neimaštini, čak i građani pokušavaju da izvrdaju sistem obaveznog osiguranja prijavljujući plate kao da su minimalac. Naravno, to sivo tržište je posledica loše vođene politike, a ni politika nam nije draga kategorija, pa svakoga dana vičemo: Ua politika, to je nešto prljavo!

Da li sve to može bolje?

Naravno.

Evo, predlažem da se neko seti da li je na prethodnim izborima bila makar jedna debata o zdravstvu, o reformi tog sistema, o strategiji.... o bilo čemu vezanom za zdravstvo?!

Na to pristajemo. Na tišinu, na guranje zdravstva u tmine odlučivanja nekih opskurnih ljudi, na sujeverje i vračare.

Kakvo nam je zdravstvo govori i to da DS nikada nije zaseo na čelo tog ministarstva, čak ni u danima kada su odlučivali skoro o svemu.

Ipak, Lončar kao ministar zdravlja, na najbolji način govori o nama, o pristajanju na ovu strašnu vlast, mnogo strašniju nego što se na prvi pogled može videti.

Nešto mora da se menja. Pa onda, hajde da menjamo.






Da li si bio na protestu Sindikata lekara i farmaceuta Srbije ?


kukusigameni kukusigameni 12:37 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

anonymous
Da li si bio na protestu Sindikata lekara i farmaceuta Srbije ?


Nisam.
anonymous anonymous 12:56 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

kukusigameni
anonymous
Da li si bio na protestu Sindikata lekara i farmaceuta Srbije ?


Nisam.


Onda ....

...Nešto mora da se menja....


kukusigameni kukusigameni 13:07 04.01.2017

Re: <a href="#"><a href="#">expolicajac</a></a>

anonymous
kukusigameni
anonymous
Da li si bio na protestu Sindikata lekara i farmaceuta Srbije ?


Nisam.


Onda ....

...Nešto mora da se menja....




Da. Recimo, poziv sindikata. Dijalog.
angie01 angie01 13:23 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

Nisu tu u pitanju neki zli ljudi, koji jedva čekaju da loše ili nikako urade posao, sa dodatnom neljubaznošću.


pa dobro, kuku, nisu svi kao ti i oni sa kojima ti komuniciras i smatras ih svojima, postujes, ovo/ono,...na zalost, mnogi lekari su iskompleksirane seljacine koji su oblacenjem belog mantila umislisli da su presli u neki visi status- visi u odnosu na sve druge,....i tako se ponasaju, arogantno, bahato, bezobrazno,...oni su sebi dali pravo da su bogovi zivota i smrti, pa ti puzi, moli, cekaj, plati,...ma samo kad vidim drugaricu slavicu,...izvini, meni, kojoj su neki bliski ljudi umrli zbog neadekvatnog tretmana lekarskog, nedostaje i najmanja mera fitilja za razumevanje,...brate, kad psa ljubimca odvedese kod cika doce ima humaniji tretman sa vise digniteta nego bilo koji gradjanin u Srbiji, kada mu bilo sta, nedajboze zatreba od te branse.
svarog svarog 14:27 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

Pored neljubaznosti i zelje da se otalja posao zaboravio si mito i korupciju. To su tri stuba naseg zdravstva.


Nije to tako jednostavno ni jednostrano.Pre neki dan vidim tvit nekog lika koji je u dežurstvu pregledao 42 pacijenta i za to primio oko 4.000 dinara.

Ako imaš malo lekara i malo kapaciteta koji primaju malo para za svoj rad i veliku tražnju za njima ishod može biti samo jedan. Ovo su osnovni zakoni ponude i tražnje. Možeš da se ljutiš koliko hoćeš, ali tako će uvek biti kao što i voda teče nizbrdo. Ekonomija možda nije egzaktna nauka, ali na osnovnim nivoima ponude i tražnje funkcioniše kao i svaki prirodni zakon
anonymous anonymous 15:45 04.01.2017

Re: <a href="#"><a href="#">expolicajac</a></a>

kukusigameni
anonymous
kukusigameni
anonymous
Da li si bio na protestu Sindikata lekara i farmaceuta Srbije ?


Nisam.


Onda ....

...Nešto mora da se menja....




Da. Recimo, poziv sindikata. Dijalog.


Ma kakav dijalog.

Da staneš u prvi red na svakom protestu....



ps. Ne znam šta znači , ali ti meni - ja tebi...
kukusigameni kukusigameni 16:14 04.01.2017

Re: <a href="#"><a href="#">expolicajac</a></a>

Evo, ja bih ovde da napomenem kako je reč o više stvari:

1. korupciji

2. nestručnosti

3. lošoj organizaciji

4. nepristojnom i neprimerenom ponašanju.

Trebalo bi to razdvojiti.

sugarbaby sugarbaby 17:30 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

ma samo kad vidim drugaricu slavicu




s loknama/talasima?
oće riba da bude pa promenila friz, cccc
mislim, po čemu, recimo, pamtimo njeno ministrovanje, aj sad?!
sugarbaby sugarbaby 17:44 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

Mozemo da umremo ili da damo mito.


Meni je ovo tema nad temama. Nikada nisam ponudila mito, ne znam ni da li bih znala kako, ali je važnije da nikada ne bih ponudila jer imam istinsku averziju prema tom činu.
Jednako mi apsolutno odbojno i kad se daje i kad se prima. Možda me je život do sada poštedeo pa nisam morala o tome čak ni da razmislim tipa a ako bih dala hiljadu evra*

Stvarno donkihotovski smatram da ljudi treba da rade svoj posao: mito i korupcija su pojeli ovu zemlju. Pa i svet, svuda toga ima.

U pravosudju koliko hoćete. Ili nećete. I tamo se životi gube, zdravlje uništava..dok neko sredjuje situaciju s par stotina evra; jeftini smo.
larisa_bg larisa_bg 20:56 04.01.2017

Re: <a href="#">expolicajac</a>

alselone

Ali u stvari jesu.


A u stvari obožavamo Čvarkova je l' tako?

larisa_bg larisa_bg 21:00 04.01.2017

ali u stvari jeste

kukusigameni

Nisam hteo da se mešam u ono gore pisanje o zdravstvu. Ipak je ovo blog o nekoj sasvim drugačijoj temi.



Kako brate nije. Ovo je jedan blog o svemu! Pa i o zdravstvu.

Plašim se odlaska kod lekara, zato što ne želim da sumnjam u to da moram nekog da znam ili ne daj bože moram da dam nekome novac da bih dobio brzu i stručnu medicinsku pomoć.


Ovo je blog o svemu čega se plašimo, a od čega bi država trebalo da nas makar malo zaštiti.

anonymous anonymous 08:18 06.01.2017

Re: <a href="#"><a href="#">expolicajac</a></a>

kukusigameni
Srđan Fuchs
kukulele

Ipak, Lončar kao ministar zdravlja, na najbolji način govori o nama, o pristajanju na ovu strašnu vlast, mnogo strašniju nego što se na prvi pogled može videti.



Zašto je ova vlast tako mistično strašna?


Lončar i ministar zdravlja u jednoj rečenici je već dovoljno strašna situacija.


Misliš da mi kritičari "opozicije" i proverni sns botovi, ne možemo sa tim da se saglasimo ?
kukusigameni kukusigameni 09:28 06.01.2017

Re: <a href="#"><a href="#">expolicajac</a></a>

anonymous
kukusigameni
Srđan Fuchs
kukulele

Ipak, Lončar kao ministar zdravlja, na najbolji način govori o nama, o pristajanju na ovu strašnu vlast, mnogo strašniju nego što se na prvi pogled može videti.



Zašto je ova vlast tako mistično strašna?


Lončar i ministar zdravlja u jednoj rečenici je već dovoljno strašna situacija.


Misliš da mi kritičari "opozicije" i proverni sns botovi, ne možemo sa tim da se saglasimo ?


Sa činjenicama ne mora niko da se saglasi.
49 41 49 41 01:43 04.01.2017

Ne plasim se

bio zapanjen videom; od pre par nedelja.
Sutirati starog kao zivotinju, lupati ga po glavi besomucno?

https://youtu.be/C_c5xfuPCq4

Tajna nije vise tajna, ako je dvoje znaju.

Ni "rodjenoj" zeni nisam rekao za koga sam glasao.
Sta nju to briga; iako je 3 x pitala.

But
https://youtu.be/IMQzn1Db4-0?list=RDIMQzn1Db4-0
larisa_bg larisa_bg 21:02 04.01.2017

Re: Ne plasim se

49 41

Ni "rodjenoj" zeni nisam rekao za koga sam glasao.
Sta nju to briga; iako je 3 x pitala.


Samo 3x pitala?

Svaka čast. Ti si to baš propisno disciplinovao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 04.01.2017

Re: Ne plasim se

Svaka čast. Ti si to baš propisno disciplinovao.


Triput pitala pa disciplinovana?

Pro'po ovaj svet načisto, disciplinovana žena ne sme ni da pita. Ni jednom.
larisa_bg larisa_bg 21:13 04.01.2017

Re: Ne plasim se

hoochie coochie man
Svaka čast. Ti si to baš propisno disciplinovao.


Triput pitala pa disciplinovana?

Pro'po ovaj svet načisto, disciplinovana žena ne sme ni da pita. Ni jednom.


pa ne znam... ja polazim od sebe
ja bih pitala dvesta puta dok mi ne bi kaz'o šta me zanima
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 04.01.2017

Re: Ne plasim se

To ti pričam, pro'po svet.
Ja ovoj mojoj pričam i pre nego što me pita, računam tako ću joj se umiliti.

A dok se znalo ko čakšire a ko suknju nosi, dok se znalo za red....
anonymous anonymous 11:22 07.01.2017

Мир Божји .....



Са онима који и ове дане проводе на нет-у да поделим дилему коју имам још из пред октобарског периода када смо путем мрежа НВО подржавали демократску опозицију.


Питали смо се тада - да ли она, таква каква је била, то и заслужује .
Улог је био велики, па смо пристајали на сарадњу.
Нерадо .

Дилема је међутим, остала. И данас је актуелна.

Моја упитаност се огледа у следећем :

Ако нам се макар и чини да знамо како да мењамо политику ( или сменимо ) власт - гласањем, да ли неко може да понуди решење како да мењамо - опозицију, оне који би требало да буду наши савезници ?

Уколико за ово не нађемо решење, мислим да ћемо се попут Буридановог магарца увек одлучивати између домаћих лопова и страних плаћеника.

У таквој игри ја не бих учествовао.








freehand freehand 15:41 07.01.2017

Re: Мир Божји .....

Ако нам се макар и чини да знамо како да мењамо политику ( или сменимо ) власт - гласањем, да ли неко може да понуди решење како да мењамо - опозицију, оне који би требало да буду наши савезници ?

Z odgovor je presudno da definišeš ko ste to "vi"?
Po čemu ste to izuzetni toliko da treba da menjate i vlast i opoziviju, i ko vam daje pravo na tako nešto?
Niste vlast, niste opozicija, nego ste nešto izvan i iznad, po sopstvenom osećaju.
Koji je, naravno, potpuno objektivan i istinit. Taj osećaj. Ako "vas" neko pita.
emsiemsi emsiemsi 16:02 07.01.2017

Re: Мир Божји .....

freehand
Ако нам се макар и чини да знамо како да мењамо политику ( или сменимо ) власт - гласањем, да ли неко може да понуди решење како да мењамо - опозицију, оне који би требало да буду наши савезници ?

Z odgovor je presudno da definišeš ko ste to "vi"?
Po čemu ste to izuzetni toliko da treba da menjate i vlast i opoziviju, i ko vam daje pravo na tako nešto?
Niste vlast, niste opozicija, nego ste nešto izvan i iznad, po sopstvenom osećaju.
Koji je, naravno, potpuno objektivan i istinit. Taj osećaj. Ako "vas" neko pita.

Ја нисам од тих "ви", али ми се, такође, гаде, како власт, тако и опозиција. Истина, овако шта што је на власти сада, ја не могу нити да опишем.
freehand freehand 18:20 07.01.2017

Re: Мир Божји .....

emsiemsi
freehand
Ако нам се макар и чини да знамо како да мењамо политику ( или сменимо ) власт - гласањем, да ли неко може да понуди решење како да мењамо - опозицију, оне који би требало да буду наши савезници ?

Z odgovor je presudno da definišeš ko ste to "vi"?
Po čemu ste to izuzetni toliko da treba da menjate i vlast i opoziviju, i ko vam daje pravo na tako nešto?
Niste vlast, niste opozicija, nego ste nešto izvan i iznad, po sopstvenom osećaju.
Koji je, naravno, potpuno objektivan i istinit. Taj osećaj. Ako "vas" neko pita.

Ја нисам од тих "ви", али ми се, такође, гаде, како власт, тако и опозиција. Истина, овако шта што је на власти сада, ја не могу нити да опишем.

Pa vidiš, Emsi - u vlasti i opoziciji ima mesta za sve: u SNS se već kao u kloaku maksimu skupilo svo đubre Srbije. A onda su tu i pobočne snage iz SPS, Vulinovi, Krkobabići.
U opoziciji imaš i levice, i desnice i centra, i DS, i DSS, i Dveri.
Ostali još Kanvas i društvo. Da se gade.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana