Astronomija| IT| Ljubav| Obaveštenja| Sex

Ako krenem

krkar RSS / 05.01.2017. u 10:46


falling_down_by_ali_radicali-d4erssh.jpg
Ako u 2017. krenem, redosled još ne znam ali kandidati su svakako:

- zloupotrebljivači dece u svim vidovima propagande
- oni što parkiraju ispred ulaza, stepenica i požarnih prolaza
- vlasnici ugostiteljskih objekata koji đubre prazne u kontejnere za građanstvo
- uvoznici koji lepe etikete na srpskom preko originalnih etiketa
- svi koji stanu sa 4 migavca samodakupeburek, samodapokupede, samodapopijukafu
- posvuduše kojekakve, posebno one koje govore
- taksisti koji izleću iz žute trake da preteknu autobus, posebno na mostovima
- botovi, posebno glupi botovi (ako ima nekih drugih)
- napadni promoteri Borisa Tadića, Vuka Jeremića i Saše Jankovića
- nepoznati a glupi kreteni agresivni koji mi se obraćaju na nečijem FB postu
- bacači đubreta iz stanova i pikavaca iz kola
- voditelji koji na TV kažu da pogledamo
- popovi sa političarima, seljebritijima, sportistima i sličnima
- policajci koji mi se obraćaju imenom
- svi koji imaju ikakve veze sa Koštunicom
- silikonske pevaljke koje se beče na matricu, pritom uz nemuziku
-
svi koji širi Putinove i/ili Trampove mudre misli
-
pošiljaoci novogodišnjih i/ili božićnih SMS poruka u stihu
- oni što im je Udba/milicija/JNA branila da slave slavu
- patriote preko okeana koji pozivaju na oslobođenje Knina/Prizrena/Marseja/Meseca
-
držaoci kafana bez prostora za nepušače
- kačitelji badnjaka na branik/masku
- besluhisti koji se po kafanama deru uz muziku
- saobraćajna policija koja ne pokreće postupak za doživotno oduzimanje vozačke pijancima
- Dodik u Srbiji... a i uopšte
- stručnjaci sa 3 godine škole koji sve znaju o štetnosti vakcinacije (i čipovanju)
- penzionisani udbaši koje zovu da komentarišu štošta
- radnici Beograd-puta koji table za zaprečavanje oslone samo na jednu nogu
- graždanin Karageorgeowitsch, porodica mu a posebno tzv. Krunski savet
- kreteni koji zaglave ENP rampu
- svi koji se u javnom prevozu i uopšte na javnom mestu deru u telefon
- raznosači reklama koji zvone na sve interforne u ulazu
- poznavaoci masona, iluminata i sličnih
- pešaci koji preko ulice telefoniraju, SMS-uju, slušaju muziku na slušalice...

Ama spisak je podugačak, mogao bih da ređam 1 dnevno do kraja godine.

falling-down-502135940ebf8.jpg



Komentari (446)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 03:25 08.01.2017

Re: I would've gotcha

Pajke, mislim da Blogi misli na ovog dekicu, a taj nije baš neka tamo budala. Malo ga proguglaj.


Ne vredi njemu pričati, nego tek kad plati nekoliko puta po sto baka može da se propameti.
Jebote, u jedan po ponoći niko živi ne sluša radio. Kad će da puste istinu nego tada?
Milan Novković Milan Novković 08:00 08.01.2017

Re: I would've gotcha

Nisam još odlučio šta ću. I eto tako mi je počela srećna nova godina, sa Trampom i sa crkotinom analizatora.

Srki, hvala na savetima, kad mi zatreba sledeći savet šaljem PP.

Ja ne znam ništa o microwave labs, al moj kum u Bgd (ne GSS/pećinar, nego drugi) i njegov partner u biznisu onomad (sve radioamateri) su onomad kupili jedan raspadnut za budzašto i sve sami popravili, za 17K ti se više nego isplati da zavrneš rukave i na nedelju dana ako treba.

Pošto je previše modula prestalo da radi u transportu šanse su ti da su neki kontakti, "štampa", ...

A ako možeš da odvojiš, iako kažeš nerado, 17K bolje ti je da ženi kupiš dijamante, oni se ionako ne kvare
emsiemsi emsiemsi 08:20 08.01.2017

Re: I would've gotcha

srdjan.pajic

...

Nisam probao kineze, iz patriotskih razloga
...

Нормално !
Нема патриотскијег Американца од (бившег ?) Србина ! Бити Србин је тако некоњуктурно и заостало.
Успут --- ваистину се роди !
Успут 2 --- ставио сам упитник, јер и мени (понекада) може да се догоди да погрешим.
emsiemsi emsiemsi 08:30 08.01.2017

Re: I would've gotcha

srdjan.pajic

...

Nisam još odlučio šta ću. I eto tako mi je počela srećna nova godina, sa Trampom i sa crkotinom analizatora.

Ееее, стварно је педерчина тај Трумп када ти је сјебо аналајзер !
Шта ли те све чека до краја његовог мандата.
Успут --- чујем да је јуче Трумп изјавио (нешто у смислу) да су тешке будалчине они који су против кооперације, а за конфронтацију са Русима. Шта ти мислиш, да ли је за вас Американце боље да са Русима сарађујете или не !?
Успут 2 --- жао ми доброг инструмента. Мерења су суштина, сама со, науке и технике. Ко не зна да мери и тумачи резултате мерења, нека иде у политичаре.
krkar krkar 11:05 08.01.2017

Re: I would've gotcha

Nisam još odlučio šta ću. I eto tako mi je počela srećna nova godina, sa Trampom i sa crkotinom analizatora


Pa jesi čuo u tom Koloradu za osiguranje, majku mu? Uzmeš lepo osiguraš opremu, platiš i ne kvari se više TEBI nego odiguravajućem zavodu.
krkar krkar 11:06 08.01.2017

Re: I would've gotcha

apostata
krkar
cane
apostata


Tjah, jednom je ipak samo jednom.

Pa sunce mu ebem šta ti je sada zasmetalo?


Na Caneta se odnosilo!

Što ste vi Rusi osetljivi, čudo jedno. Skoro ko Bosanci.
emsiemsi emsiemsi 11:07 08.01.2017

Re: I would've gotcha

krkar
Nisam još odlučio šta ću. I eto tako mi je počela srećna nova godina, sa Trampom i sa crkotinom analizatora


Pa jesi čuo u tom Koloradu za osiguranje, majku mu? Uzmeš lepo osiguraš opremu, platiš i ne kvari se više TEBI nego odiguravajućem zavodu.

Ееее, мој ти !
Осигурање није бесплатно.
krkar krkar 12:24 08.01.2017

Re: I would've gotcha

Осигурање није бесплатно.


Imaš pravo. Zato je račun za popravku od $17,000 besplatan
emsiemsi emsiemsi 12:35 08.01.2017

Re: I would've gotcha

krkar
Осигурање није бесплатно.


Imaš pravo. Zato je račun za popravku od $17,000 besplatan

Има Пајић пара !
Успут --- боље да је део тих пара послао у мајчицу Србију.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:51 08.01.2017

Re: I would've gotcha

krkar
Nisam još odlučio šta ću. I eto tako mi je počela srećna nova godina, sa Trampom i sa crkotinom analizatora


Pa jesi čuo u tom Koloradu za osiguranje, majku mu? Uzmeš lepo osiguraš opremu, platiš i ne kvari se više TEBI nego odiguravajućem zavodu.


Postoji business osiguranje protiv poplave, zemljotresa, krađe i sličnih elementarnih nepogoda, štaviše, to imam i uredno plaćam, ali za osiguravanje polovne opreme od kvarova, za to stvarno nisam čuo.

Dobro, nije tako crno kako sam gore izdramio, da sad moram da zatvorim radnju i vratim se u Srbiju. Imam crni fond za takve stvari, samo što nerado u njega potežem. Bar da je gecrkn prošle godine, pa da onda platim i umanjim si porez ankl semu, bilo bi mi malo lakše.

krkar krkar 18:27 08.01.2017

Re: I would've gotcha

ali za osiguravanje polovne opreme od kvarova, za to stvarno nisam čuo.


E pa da znaš da postoji. Svaku opremu možeš da osiguraš, bez obzira je li kupljena nova ili povoljna. Procene joj vrednost, stanje i stopu rizika i odrede ti anuitet.

Bar da je gecrkn prošle godine, pa da onda platim i umanjim si porez ankl semu, bilo bi mi malo lakše.



Pošto je početak godine zar nemaš mogućnost da prijaviš da je kvar nastao u 2016. ali da se popravljalo tek u 2017. jer se pokvarila taman pre holiday season?
Milan Novković Milan Novković 19:25 08.01.2017

Re: I would've gotcha

srdjan.pajic
krkar
Nisam još odlučio šta ću. I eto tako mi je počela srećna nova godina, sa Trampom i sa crkotinom analizatora


Pa jesi čuo u tom Koloradu za osiguranje, majku mu? Uzmeš lepo osiguraš opremu, platiš i ne kvari se više TEBI nego odiguravajućem zavodu.


Postoji business osiguranje protiv poplave, zemljotresa, krađe i sličnih elementarnih nepogoda, štaviše, to imam i uredno plaćam, ali za osiguravanje polovne opreme od kvarova, za to stvarno nisam čuo.

Dobro, nije tako crno kako sam gore izdramio, da sad moram da zatvorim radnju i vratim se u Srbiju. Imam crni fond za takve stvari, samo što nerado u njega potežem. Bar da je gecrkn prošle godine, pa da onda platim i umanjim si porez ankl semu, bilo bi mi malo lakše.


Ako si platio uređaj Amexom onomad ... ovi bar u UK umeju da budu vrlo friendly, ponekad neočekivano mimo pravilnika.

Razmenio ja i nekoliko poruka sa kumom justros - kaže on sebi baš ispopravljao neke Motorole. Pa kaže uspeo je iz dva razloga:

1. Star uređaj, sam kraj prošlog veka pa još nema previše softvera u sebi

2. Uspeo da nađe service manual, i ovo je mnogo važniji parametar

... a i ako je prestalo da radi posle transporta i dalje su ti dobre šanse da je neka "ovozemaljska", klasična mehanika

Sve u svemu, nedaj olako toliku lovu, bolje da je trošiš po kafanama

(znam da je lako ovako davati savete, al zalećemo se i mi ponekad u tuđi mašinac kad nema manuala za third party module, i češće izađemo kao pobednici nego gubitnici)
zilikaka zilikaka 20:18 08.01.2017

Re: I would've gotcha

... a i ako je prestalo da radi posle transporta i dalje su ti dobre šanse da je neka "ovozemaljska", klasična mehanika


Pa to sam i ja tela da kažem, još odonomad.
Probaj malo da se sigraš sam. I tako si piso da praviš koješta što i nije primereno jednom čestitom električaru. Sad bar imaš motiv da budeš svestran.
Mnogo je to novaca.



emsiemsi emsiemsi 20:54 08.01.2017

Re: I would've gotcha

zilikaka
... a i ako je prestalo da radi posle transporta i dalje su ti dobre šanse da je neka "ovozemaljska", klasična mehanika


Pa to sam i ja tela da kažem, još odonomad.
Probaj malo da se sigraš sam. I tako si piso da praviš koješta što i nije primereno jednom čestitom električaru. Sad bar imaš motiv da budeš svestran.
Mnogo je to novaca.




Буде ли тебе као машинца (пардон - машинку) слушао, далеко ће догурати.
Дакле, прва ствар код напајања што би требало да уради је да провери шта му од (свих) напајања фали --- +5, +12, -12, +15, -15, итд ... недостаје. Не верујем да је вриснуло баш све.
Потом, у зависности шта је вриснуло да пронађе чипић који је "задужен" за тај напон који је вруиснуо.
Најлакше је да за почетак пресече (и буквално) излаз чипића (одлеми ОУТ чеипа, пресче везу или слично) и да потом провери да ли је тај напон прорадио --- често чипић оде у стање "бесконачне импедансе" ако "осети" на свом излазу кратак спој.
Потом провери да неки тантал кондензатор није пробио на масу итд...
Но, да не дужим више --- углавном, не уздај се у савете машинаца у тим стварима.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:38 08.01.2017

Re: I would've gotcha

Pošto je početak godine zar nemaš mogućnost da prijaviš da je kvar nastao u 2016. ali da se popravljalo tek u 2017. jer se pokvarila taman pre holiday season?


Nema veze kad se desio kvar, nego kad si za popravku platio. A ja još nisam. Postoji mogućnost da back-date-uješ plaćanje, što je ok, dok te ne uvate .

Ne, bez zezanja, sumnjam da se to isplati, i zato to niko ne radi, ili ajde da kažem, firme u kojima sam radio, kao i fakultetska laboratorija, nije nikad osiguravala instrumente od kvarova. Ono što ljudi rade je da kupe extended warranty posle 3 godine standardne garancije, što može ako je stvar nova. A posle toga da prodaju ovima koji valjaju polovnjake, a sebi kupe novo. Kao što se radi sa automobilima. Samo, neko je u prilici da kupi nov auto, a neko (još) nije. Drugo što se radi je da kupiš service agreement, e to sam gledao, ali je problem što je bilo baš skupo, i što je moj instrument sad negde na izdisaju, u smislu da je postao obsolete, i onda za to ne možeš da kupiš SA od proizvođača, mada možda možeš od nekih servisera, ali i to je sumnjivo, pogotovu što jako vole da stave u ugovor da je rok za popravku zavisan od dostupnih delova. A ovo su uređaji koji se ne prave u milionskim serijama, i za njih naći delove redovno ume da bude jebada.

A ovo što reče Milanče, popravi ga Srki sam, cenim taj duh, najozbiljnije, ali ja to odavno ne radim sem kad mi je jasno odma šta je tačno crklo, ili umislim da znam. Prosto jer obično imam puno posla, a moj sat je previše skup da ga trošim na popravke, čak i one relativno trivijalne. Da ne pominjem što za bilo kakvu komplikovaniju popravku koja nije da zamenim potrošeni elektrolit u nekom napajanju, treba ti, ako ništa drugo, vrlo specifična oprema. Recimo, u mom slučaju, kako i čime da izmerim linearnost i stabilnost izvora (signala, ne napajanja), čak i kad bih znao šta je norma za taj podsklop? To ne rade ni u servisu, nego zamene ceo modul, zato toliko i košta. A kalibraciju svejedno mora da prođe kod proizvođača, bez toga ne mogu da dobijem sertifikat.

Ali, kad se jednog dana penzionišem, popravke instrumenata ću razmotriti kao hobi. No, dosta sam se jadao, ovo čisto da podelim muku sa prijateljima, a i da znate da ni moj život nije med i mleko, i ja se, eto, zlopatim, ponekad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:46 08.01.2017

Re: I would've gotcha

duplo
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:45 09.01.2017

Re: I would've gotcha

(znam da je lako ovako davati savete, al zalećemo se i mi ponekad u tuđi mašinac kad nema manuala za third party module, i češće izađemo kao pobednici nego gubitnici)


Domogoh se nekako Service Manual-a, preko alibabe, dakle, kao što pretpostavih otišao je YIG oscilator. Ja imam samo ovlaš predstavu kako to čudo radi, a rasturao ga nisam nikad, ako ni Čarli ne zna ništa o YIGovima, mogu da se slikam. Ali pazi što je vickast Service Manual:

If the analyzer still fails this test, replace the source assembly and repeat this test.
Refer to “Removing and Replacing the A12 Source Assembly” on page 7-20.


I to je sve. Inače, ceo Manual nema niti jednu jedinu šemicu, ništa, nada, zilch, samo blok dijagrami, a ko lud sam bez njih. Ti YIGovi se obično custom prave za merne instrumente, ne moš nađeš zamenu sem ako ne naletiš na isti takav analajzer pa da očerupaš, a šanse za to su nula, nema ni na ebay-u.

Onda, dalje, kaže: da bih proverio da li je YIG u normi, treba da instaliram nekakav poseban test softver na analajzer, koji jelte, nemam, niti je jasno gde da ga nabavim i koliko košta. A drugo, power sensors koji se koriste u testiranju moraju da imaju tešnju kalibraciju nego što je standardna laboratorijska kalibracija, kako i gde to da kalibrišem, da ga bem ako znam, jedino da ih nosim u NIST.

I posle me Zili zajebava što u slobodno vreme više volim da betoniram, pravim sušare za drvo, popravljam motore, krpim gipsane zidove, uvodim solarnu energiju i termoizolaciju, i igram se internet of things-a.

emsiemsi emsiemsi 06:27 09.01.2017

Re: I would've gotcha

srdjan.pajic

...

Domogoh se nekako Service Manual-a, preko alibabe, dakle, kao što pretpostavih otišao je YIG oscilator. Ja imam samo ovlaš predstavu kako to čudo radi, a rasturao ga nisam nikad, ako ni Čarli ne zna ništa o YIGovima, mogu da se slikam. Ali pazi što je vickast Service Manual:
...

Не знам ништа о YIG кристалима, радио сам само са YAG кристалима.
Па мишта --- пробај на блеф да замениш сам кристал, или, како смо све осцилаторе колоквијално звали - кварц. Замени га па шта буде.
Додуше, ретерирам, у тој хиперфреквентној технологији (или како се то колоквијанло назива водоводној технологији, јер сви ти таласоводи могу да ти одмене и ако ти процури нека цев у водоводносј инсталацији) ко зна колико је битна и геометрија при монтажи елемената или слично ... но, ја бих пробао па шта буде. Пробао бих баш да заменим кристал, јер су кристали осетлјиви на механичке ударе ... мислим да те је Милан питао да ти инструмент није случајно испао итд...
Milan Novković Milan Novković 08:38 09.01.2017

Re: I would've gotcha

srdjan.pajic
(znam da je lako ovako davati savete, al zalećemo se i mi ponekad u tuđi mašinac kad nema manuala za third party module, i češće izađemo kao pobednici nego gubitnici)


Domogoh se nekako Service Manual-a, preko alibabe, dakle, kao što pretpostavih otišao je YIG oscilator. Ja imam samo ovlaš predstavu kako to čudo radi, a rasturao ga nisam nikad, ako ni Čarli ne zna ništa o YIGovima, mogu da se slikam. Ali pazi što je vickast Service Manual:

If the analyzer still fails this test, replace the source assembly and repeat this test.
Refer to “Removing and Replacing the A12 Source Assembly” on page 7-20.


I to je sve. Inače, ceo Manual nema niti jednu jedinu šemicu, ništa, nada, zilch, samo blok dijagrami, a ko lud sam bez njih. Ti YIGovi se obično custom prave za merne instrumente, ne moš nađeš zamenu sem ako ne naletiš na isti takav analajzer pa da očerupaš, a šanse za to su nula, nema ni na ebay-u.

Onda, dalje, kaže: da bih proverio da li je YIG u normi, treba da instaliram nekakav poseban test softver na analajzer, koji jelte, nemam, niti je jasno gde da ga nabavim i koliko košta. A drugo, power sensors koji se koriste u testiranju moraju da imaju tešnju kalibraciju nego što je standardna laboratorijska kalibracija, kako i gde to da kalibrišem, da ga bem ako znam, jedino da ih nosim u NIST.

I posle me Zili zajebava što u slobodno vreme više volim da betoniram, pravim sušare za drvo, popravljam motore, krpim gipsane zidove, uvodim solarnu energiju i termoizolaciju, i igram se internet of things-a.


Zili zeza, to stoji, al sad il nikad, sad će ulaganje u betoniranje da ti se otplati.

YIG ti je mehanika, čista, da si moje godište ti bi umesto Legoa učio o smislu života rastavljajući i sastavljajući vekerice onomad.

U transportu ti nešto mehaničko, možda prosto, "otišlo" - ni ne treba ti, možda, šema, skupljaj fotke YIGa sa weba (eno imaš prvu na Wikiju) pa otvaraj

(Emsi ti nije ispratio kako su ti kristali unutra proprietary, tj skoro sigurno si u pravu i oni su potpuno proprietary)
blogovatelj blogovatelj 15:16 09.01.2017

Re: I would've gotcha

осетлјиви


Navikao Srbin na latinicu, pa to ti je.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:02 09.01.2017

Re: I would've gotcha

U transportu ti nešto mehaničko, možda prosto, "otišlo" - ni ne treba ti, možda, šema, skupljaj fotke YIGa sa weba (eno imaš prvu na Wikiju) pa otvaraj

(Emsi ti nije ispratio kako su ti kristali unutra proprietary, tj skoro sigurno si u pravu i oni su potpuno proprietary)


Sine, hebasmo mu kevu sa ovom trolčinom. Što reče Bred Pit, kad je urezivao krstaču na čelo onom trampovcu, u Inglorious Bastards: "You know somthin' you Mitch, I think this just may be my masterpiece!"

krkar krkar 17:23 09.01.2017

Skupa nula

srdjan.pajic


a moj sat je previše skup da ga trošim na popravke, čak i one relativno trivijalne.



Možda je skup kad ti svi aparati rade. Kad ne rade tvoj sat vredi ... $0.00
zilikaka zilikaka 17:25 09.01.2017

Re: I would've gotcha

I posle me Zili zajebava

Zili zeza, to stoji,


Dooobro, sad ćemo svi da budemo ozbiljni i da pametujemo redom u krug, al ću posle da vas pitam ko će ostati ovde da to trpi.

Al ste bre svileni i uvredljivi ko baba-devojke.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:01 09.01.2017

Re: I would've gotcha

zilikaka
I posle me Zili zajebava

Zili zeza, to stoji,



Al ste bre svileni i uvredljivi ko baba-devojke.



Ma, samo nek si ti nama živa i zdrava! A kad ti nešto nedajbože crkne od lektrike, znaš gde moš da navataš majstore za sve.

A ako se pitaš koji đavo je taj YIG, vidi slike ovde (puno jako finog i lepog mašinstva tu ide, daleko od trivijalnog).
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:24 11.01.2017

Re: Skupa nula

krkar
srdjan.pajic


a moj sat je previše skup da ga trošim na popravke, čak i one relativno trivijalne.



Možda je skup kad ti svi aparati rade. Kad ne rade tvoj sat vredi ... $0.00


Kao i kad blogujem i zamajavam se ovde sa ostalim ekspertima, čak iako sve u labu radi.

Našao sam rešenje, krkane: kupiću drugi analizator, isti ovakav, samo bolji, cijena prava sitnica, $38K, ali to ću da se iscenjkam na jedno tries dve tri iljadarke i da me bog vidi. Dolazi kalibrisan i sa garancijom, tako da sam miran jedno vreme. A ovaj neradeći ću da "opravim" i da ga tapnem na ebayu nekom nerećniku koji ga verovatno neće slati na kalibraciju. Tu ako uzmem jedno 12-15 soma, dobro sam prošao, ako ne, ću da ga raskupusam i prodam delove, znam da je za to velika potražnja. Eto.

Inače, sad sam odslušao Obamu, gospodin čovek, ganuo me govor, i suzu sam pustio. Jebote, još ne mogu da verujem kojim smo majmunima dali zemlju na upravljanje, posle ovakvog čoveka.

krkar krkar 07:17 11.01.2017

Re: Skupa nula

Jebote, još ne mogu da verujem kojim smo majmunima dali zemlju na upravljanje, posle ovakvog čoveka.


Zemlju koja valja ne mogu ni majmuni da sjebu.

I obratno, ni najveći genijalac ne može od govana da napravi pitu.
emsiemsi emsiemsi 11:09 11.01.2017

Re: Skupa nula

srdjan.pajic

...

Inače, sad sam odslušao Obamu, gospodin čovek, ganuo me govor, i suzu sam pustio. Jebote, još ne mogu da verujem kojim smo majmunima dali zemlju na upravljanje, posle ovakvog čoveka.


Драмиш без везе !
Успут --- није лоше понекада се исплакати, додуше, за праве ствари, а не за такве будалаштине.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:53 11.01.2017

Re: Skupa nula

Inače, sad sam odslušao Obamu, gospodin čovek, ganuo me govor, i suzu sam pustio. Jebote, još ne mogu da verujem kojim smo majmunima dali zemlju na upravljanje, posle ovakvog čoveka.

Сјајан господин, који је:

1) подржао Вол Стрит, и сва банкарска и берзанска муљања;
2) испроституисао за све паре у Африци и на Блиском Истоку;
3) водио економску политику која је повећала јаз имеђу сиромашних и богатих, јер 2/3 повећања прихода за време његове владавине завршило је код оног 1% најбогатијих;
4) био слуга великог капитала.

Ето, може и овако да се гледа.
larisa_bg larisa_bg 17:44 05.01.2017

mačeta

jbt koliko hrabrih i zajebanih na ovom blogu

mene prosto čudi da je iko preKostao čitav od vas, majke mi

nego... pre dve-tri godine bio onaj slučaj negde u Bg, dvojica se nešto posvađala oko parkiranja, i jedan od njih, u pravednom gnevu, izvadio mačetu iz auta, i ladno onog drugog skalpirao, pred ženom i ostalim prolaznicima

je l' to taj osećaj?



krkar krkar 18:02 05.01.2017

Re: mačeta

u pravednom gnevu, izvadio mačetu iz auta


Ja baš da slučajno ne dođem u iskušenje i metlicu za čišćenje snega držim u gepeku. Ništa u kolima od potencijalnog oružja!
Atomski mrav Atomski mrav 19:39 05.01.2017

Re: mačeta

Ja baš da slučajno ne dođem u iskušenje i metlicu za čišćenje snega držim u gepeku. Ništa u kolima od potencijalnog oružja!

Ni dizalicu?
krkar krkar 01:20 06.01.2017

Re: mačeta

Ni dizalicu?


U gepeku, u točku, spakovana. Ništa od oružja. Oružje okuražuje i potiče na nasilje
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:33 06.01.2017

Re: mačeta

Ovako je poginuo tata jedne naše prijateljice - izašao iz kola da reaguje na nekakav minorni saobraćajni prekršaj, iz kola izašao nekakav baki, nokautirao caleta, ovaj pao i udario glavom u pločnik i - ostao na mestu mrtav.

Inače, utoka hladi svest. Ja sam se uvek molio da ne naiđe Palestinac na mene, tokom 2. Intifade, a ako i naiđe da prvi eksplodira - bolje ja s njim kod devica u raj da se mazim celog posthumnog života nego da ga sanjam celog života kako sam mu oduzeo život a ništa od devica.
krkar krkar 10:14 06.01.2017

Re: mačeta

Inače, utoka hladi svest


Retko kome, vrlo retko.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:41 06.01.2017

Re: mačeta

Mislio sam na subjekta koji je, pretpostavno, bio osvešćen pre nego što je došao u posed utoke. Inače, hotimičnim ubicama se svest menja bespovratno u nekom momentu, ne znam na koji način no u njoj nestaje humane obzirnosti. Možda bih uporedio, kao posmatrač, tu vrstu izopačenosti svesti samo sa svešću heroinskih ovisnika.

Nisam hteo da se mešam gore sa Žućkastim, laž je da se u VU branila YU. Cela gradska ekipa je znala da NS korpus brani dupe komunjarskih f-cionera, a ne da je NS bio izložen nekoj opasnosti od VU, koji je do juče bio grad-pobratim. Ko god je mogao se krio, ili je zapalio iz zemlje, a oni koje je vojna murija sahvatala a da su se vratili, vratili su se ili kao izgubljeni ljudi, ili kao ubeđeni pacifisti koje više niko neće nagnati da ratuju za bilo koga od ovih govnara na vlasti, a iz protesta prema nacošima su poženili Mađarice, Hrvatice, Slovakinje, Rusinke po gradu.

"Branjenje YU" je u rangu kao kada bismo danas rekli da je branjenje lupeža Dučića (Dačić-Vučić režima) branjenje Srbije.
angie01 angie01 12:59 06.01.2017

Re: mačeta

laž je da se u VU branila YU.

cane cane 14:39 06.01.2017

Re: mačeta

iz kola izašao nekakav baki


Uff dobro je, vec sam pomislio da je bio neki gari

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:21 06.01.2017

Re: mačeta

cane
iz kola izašao nekakav baki


Uff dobro je, vec sam pomislio da je bio neki gari



Di si ti, bracika. Baš prolazim stalno ovde kod mene po naselju pored vile jedne: vila onako, skromna ali uredna i f-cionalna, a ispred dva automobila s magyar tablicama, one, pre-EU. Stalno se pitam ko u Srbiji može voziti stare magy tablice, pa kontam da je neko ko je morao podjednako zadovoljiti i magy i yugi službu - pa sve hoću da ga pitam: "komšija Cane, vi li ste, to sam ja, komšija Srkifuki."
cane cane 17:26 06.01.2017

Re: mačeta

Stalno se pitam ko u Srbiji može voziti stare magy tablice, pa kontam da je neko ko je morao podjednako zadovoljiti i magy i yugi službu - pa sve hoću da ga pitam: "komšija Cane, vi li ste, to sam ja, komšija Srkifuki."




brate sine koja li je promaja u tvojoj glavi, sta li si ti ukapirao za mene i odakle si to izvukao, svaki ti cast.

ali ja (sem sto naravno obAzavam madjarke u minicima) nemam ic veze ni sa madjarskom ni sa madjarskim.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:51 06.01.2017

Re: mačeta

cane


ali ja (sem sto naravno obAzavam madjarke u minicima) nemam ic veze ni sa madjarskom ni sa madjarskim.



Што се каже - тако млада, а већ Магјарица!
krkar krkar 20:27 06.01.2017

Re: mačeta

ali ja (sem sto naravno obAzavam madjarke u minicima) nemam ic veze ni sa madjarskom ni sa madjarskim.


Al zato sa domaćom Udbom...
cane cane 22:10 06.01.2017

Re: mačeta

Магјарица!


cane cane 22:17 06.01.2017

Re: mačeta

Al zato sa domaćom Udbom...






(kiki, kad je ovo vec blog za otkrivanje tajni, reci cu ti i ja jednu: fsb nije domaci. jos uvek.)



jednatanja jednatanja 21:12 05.01.2017

Razglas

besluhisti koji se po kafanama deru uz muziku


Pošto dolazi proslava Sv.Save, i još mnogo drugih proslava, da dodam i amater-tonce koji raspale instrumente sa pojačalima unutar sale, a kad deca recituju ili govornik pripoveda, onda ga zavrnu, dok ih ne uguši žamor publike oko stolova koje su pre toga pustili iz višednevnog zatočeništva u nekoj pećini bez hrane i pića pa ne mogu da dočekaju.

p.s. smiluj se na Princezu, Žena f*king Zmaj.
krkar krkar 10:15 06.01.2017

Re: Razglas

p.s. smiluj se na Princezu, Žena f*king Zmaj.


Ovo nisam razumeo
jednatanja jednatanja 11:29 06.01.2017

Re: Razglas

Princeza Katarina....i njena Fondacija, žena je mag kad su u pitanju transakcije za ugroženu decu, bolnice itd. Funkcioniše besprekorno, oni se pojave na večeri nekoj u Čikagu, dođu VIP, sakupi se, i slično. Ne prođe jedna nedelja da njena Fondacija negde u Srbiji nešto ne dostavi.
[url=http://www.lifelineaid.org/]
http://www.lifelineaid.org/[/url]
krkar krkar 10:02 07.01.2017

Re: Razglas

Princeza Katarina....i njena Fondacija, žena je mag kad su u pitanju transakcije za ugroženu decu, bolnice itd. Funkcioniše besprekorno, oni se pojave na večeri nekoj u Čikagu, dođu VIP, sakupi se, i slično.


Moj vrlo blizak drug bio pre nekih 7-8, možda već i 10 godina, lični sekretar Ace Gice. Najduže izdržao u povijesti te funkcije, 8 ili čak 9 meseci. E pa po onome što sam od njega tada slušao mogu u ovo da verujem samo u varijanti da na 1 dinar koji nekome dostavi ta banda sebi u džep stavi 10.
G.Cross G.Cross 23:50 05.01.2017

Kahva

Ljudi koji u komentare stavljaju smajlije koji piju kafu.
zilikaka zilikaka 00:05 06.01.2017

Re: Kahva

G.Cross
Ljudi koji u komentare stavljaju smajlije koji piju kafu.

I uopšte to s kafom...
blogovatelj blogovatelj 04:29 06.01.2017

Hristos voskrese

I srećan Dan Republike Srpske svima koji slave.
anonymous anonymous 08:00 06.01.2017

Aj da dodam i ja....


Оне који у једну просту реченицу уметну шест сложених, тек да читаоца сморе до бола
Оне који у писању о прошлости користе футур јер мисле да је то фенси,
Оне који у тексту са јасном темом бар двадесет пута понове појам из наслова , ваљда зато да читалац не заборави о чему се пише
Оне који напишу одличан докторски рад , а онда на обичном тексту схватиш да не умеју да склопе ни једну јасну просто проширену реченицу

tasadebeli tasadebeli 08:12 06.01.2017

Моја листа

Моја листа је сасвим кратка.

- Кркар




anonymous anonymous 08:25 06.01.2017

Re: Моја листа

tasadebeli
Моја листа је сасвим кратка.

- Кркар



Bogami Taso, mislim da je tebi ( od ) zvonilo...

Ček da se Krkar rasani...

U svakom slučaju javi se za vreme velikog odmora, tek da znamo da li je sve u redu.


tasadebeli tasadebeli 08:43 06.01.2017

Re: Моја листа

anonymous
tasadebeli
Моја листа је сасвим кратка.

- Кркар



Bogami Taso, mislim da je tebi ( od ) zvonilo...

Ček da se Krkar rasani...

U svakom slučaju javi se za vreme velikog odmora, tek da znamo da li je sve u redu.










Ниси чуо да нам је новогодишњи распуст продужен?

Због Епидемије. Жене среског начелника, што би рекао Нушић у Хајдуцима. Мора да јој је рођендан, па зато распуст траје дуже...

Чујем гласине да ће новогодишњи рспуст можда трајати и до српске (СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ ...) нове године.


Па јес, зато ово и јесте распуст за благдане. И треба да обухвати све празнике, од швапске до српске (СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ ...) нове године.



П.С. - Е, што рече Блоги, 'ајде да сачекамо Кркишу да се пробуди, па чим отвори очи, ми онако хорски да му честитамо Дан Републике Српске и поклонимо му аутобуску карту до Бањалуке за дан 9. јануар?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:11 06.01.2017

Re: Моја листа

'ајде да сачекамо Кркишу да се пробуди, па чим отвори очи, ми онако хорски да му честитамо Дан Републике Српске и поклонимо му аутобуску карту до Бањалуке за дан 9. јануар?


Al da se u busu vrti isključivo Neđo s Manjače.
Dobro, može s vremena na vreme da se preseče sa Bajom Malim Knindžom.
krkar krkar 09:13 06.01.2017

Re: Моја листа

П.С. - Е, што рече Блоги, 'ајде да сачекамо Кркишу да се пробуди, па чим отвори очи, ми онако хорски да му честитамо Дан Републике Српске и поклонимо му аутобуску карту до Бањалуке за дан 9. јануар?


Diletanti!

Pravi Šumci i Šumcoljubci Dan Četniteta slave na Palama.
krkar krkar 09:15 06.01.2017

Kultura Četniteta ... i šire

Al da se u busu vrti isključivo Neđo s Manjače.
Dobro, može s vremena na vreme da se preseče sa Bajom Malim Knindžom.


Svakom prema zaslugama. Uživajte u ojkanju i urlanju.

Evo vam i od mene jedna:


krkar krkar 09:24 06.01.2017

Matematika

Чујем гласине да ће новогодишњи рспуст можда трајати и до српске (СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ ...) нове године.


Па јес, зато ово и јесте распуст за благдане. И треба да обухвати све празнике, од швапске до српске (СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ СРПСКЕ ...) нове године.


Taso,

To je samo matematički netačna nova godina. Netačnija od one koju koristi normalan svet. I hrišćanski, i jevrejski, i muslimanski, i budistički, i hinduistički, i bahajski...

Vazda Srbi mimosveta!

Dobro, u duhu čovekoljublja pomoći ću ti. Ali moramo da krenemo otpočetka. Uvežbaj ovo pa se javi da idemo dalje.


tasadebeli tasadebeli 09:25 06.01.2017

Re: Моја листа

vrabac_u_steni
'ајде да сачекамо Кркишу да се пробуди, па чим отвори очи, ми онако хорски да му честитамо Дан Републике Српске и поклонимо му аутобуску карту до Бањалуке за дан 9. јануар?


Al da se u busu vrti isključivo Neđo s Manjače.
Dobro, može s vremena na vreme da se preseče sa Bajom Malim Knindžom.




То, то!!!



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:26 06.01.2017

Re: Моја листа

tasadebeli tasadebeli 09:37 06.01.2017

Re: Matematika

krkar

Vazda Srbi mimosveta!



Пази, ја то видим овако...

К'о што су, рецимо, Хрватима вазда потребни Срби да би они били Хрвати, тако је и Србима вазда потребно да буду мимо света да би били Срби.

Рачунао ја то и преко ових твојих таблица, али стално ми испадне на крају тај резултат.


To je samo matematički netačna nova godina. Netačnija od one koju koristi normalan svet. I hrišćanski, i jevrejski, i muslimanski, i budistički, i hinduistički, i bahajski...



Ма ја мислим да су они сви ненормални.

Нека су ти са срећом сви благдани редом колико их има(мо)...


blogovatelj blogovatelj 15:03 06.01.2017

Re: Моја листа

Pravi Šumci i Šumcoljubci Dan Četniteta slave na Palama.


Jasta brale. Samo Pale! I Sokolac, Han Pijesak. Banjaluka je za devojcice.
krkar krkar 21:54 06.01.2017

Re: Моја листа

Banjaluka je za devojcice.


Za sise!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:33 07.01.2017

Re: Моја листа

blogovatelj
Pravi Šumci i Šumcoljubci Dan Četniteta slave na Palama.


Jasta brale. Samo Pale! I Sokolac, Han Pijesak. Banjaluka je za devojcice.



Tako je, ko nije spavao na Novakovoj livadi i peo Summertime u Zubu na Romaniji može da ga duva.
krkar krkar 10:20 07.01.2017

Re: Моја листа

Tako je, ko nije spavao na Novakovoj livadi i peo Summertime u Zubu na Romaniji može da ga duva.


Računa li se Knežina
cane cane 12:58 07.01.2017

Re: Моја листа

Računa li se Knežina


a podromanija? pogotovo ona zgrada od raskrsnice pa prema sokolcu.

krkar krkar 13:14 07.01.2017

Re: Моја листа

a podromanija? pogotovo ona zgrada od raskrsnice pa prema sokolcu.


Vežu te uspomene, a?

A kako te pustiše?
cane cane 21:52 08.01.2017

Re: Моја листа

A kako te pustiše?


rek'o tausanu da si mi ti pajtos

krkar krkar 22:37 08.01.2017

Re: Моја листа

rek'o tausanu da si mi ti pajtos


Nije ti Taušan sa onog odeljenja sa rešetkama. Znači, izvaćario si ih. Samo Kosorić je mogao da ti potpiše. A taj ne potpisuje ništa.
krkar krkar 09:45 06.01.2017

Dijagnoza, ozbiljna


Ovaj blog je naša dijagnoza. Dijagnoza današnje Srbije!

Postavio sam potpuno neobavezan blog, zezanje, tekst na koji svako može da se nadoveže, svako komentariše, svako opušteno nešto da doda, rangira, šta bilo.

I osim prvih nekoliko postača koji su ga upravo tako i shvatili i zezali se (Kuku, Zili, MRNS pa čak i Anonimac!), ostali su odmah krenuli sa užasnom agresijom, frustracijom, bedačenjem, optuživanjima, traženjem zavere...

Ne čudi me kad sere Dežurno Kenjalo (nije u redu da ga imenujem jer sam ga banovao da mi ne zapišava blog) ali vrlo je simptomatično da to duboko usađeno nezadovoljstvo (samim sobom?) pokazuju i ljudi koji u Srbiji, ovoj i ovakvoj, uopšte ne žive. Na primer Ona Bosanka. Očekivao bi čovek da joj se nešto primilo od nekakvog belog sveta u kojem živi i radi, čak kad se strogo o struci radi vidi se da nešto zna i da ume da razmišlja. Ali jok - odmah negativna određenja, odmah lajalje, kevtanje, griženje za nogavicu. Pritom žena čak i nije iz Srbije.

Pa šta je to, majku mu, što Srbiju čini ovakvom crnom rupom koja u sebe nezaustavljivo uvlači sve najgore i najnegativnije? Najozbiljnije pitam, šta smo to, gospodo, zasrali ovoliko duboko da se očas posla iz neobaveznog zezanja pređe na politička jebavanja majke, optužbe, napade, polivanje kantom govana, you name it?

Nije dobro, baš nije dobro.
G.Cross G.Cross 09:59 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

Pa šta je to, majku mu, što Srbiju čini ovakvom crnom rupom koja u sebe nezaustavljivo uvlači sve najgore i najnegativnije? Najozbiljnije pitam, šta smo to, gospodo, zasrali ovoliko duboko da se očas posla iz neobaveznog zezanja pređe na politička jebavanja majke, optužbe, napade, polivanje kantom govana, you name it?



Pa ja godinama ovde objasnjavam da je to zato sto zivimo u grehu.
Umesto da postimo i uzdrzavamo se poslenje nedelje pred Bozic, mi se iznapijamo i isprejedamo za ovu katolicky Novu Godinu.

A taj greh vodi svim ovim ostalim.

Ja bi je zabranio ( mislim katolicky Novu Godinu).
tasadebeli tasadebeli 10:10 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

krkar


Pa šta je to, majku mu, što Srbiju čini ovakvom crnom rupom koja u sebe nezaustavljivo uvlači sve najgore i najnegativnije? Najozbiljnije pitam, šta smo to, gospodo, zasrali ovoliko duboko da se očas posla iz neobaveznog zezanja pređe na politička jebavanja majke, optužbe, napade, polivanje kantom govana, you name it?

Nije dobro, baš nije dobro.



Ех, па немој то овде...


Не кажем да ти питање није на месту, али ако си већ поставио блог тако како си га поставио

Postavio sam potpuno neobavezan blog, zezanje, tekst na koji svako može da se nadoveže, svako komentariše, svako opušteno nešto da doda, rangira, šta bilo.



онда га и остави тако до краја.


А за ово што си питао, отвори нови пост...


Ево, ако хоћеш, почни од овога што ти пишем овде:

Мислим да смо у овоме своме путовању по површини ствари и појава у свету у којем живимо (јер је то основна одлика културе нашег времена), сви постали сити, презасићени, свега и свачега. И да ништа више за нас нема драж откривања нечег новог (учења?) јер смо, пошто штрпкамо са те површине свега и свачега понешто мало, умислили да све знамо, да смо све осетили, све куснули, омирисали, видели, чули... И да нас више ништа не може изненадити. Ни заинтересовати јер и не идемо у дубину, само клизимо по површини ствари и појава, света око нас.

То обиље информација (при томе не мислим само на информације у медијском, новинарском смислу) и лакоћа којом им приступамо нас је довела до тога. Уместо да извучемо неку корист из тог обиља, ми смо се у њему удавили. То је одлика наше културе данас и то на глобалном нивоу.

Па због те "ситости" свиме и свачиме, вероватно смо сада зато дошли до стања у којем на крају само клизимо и по површини сопствених живота и времена које нам је дато да будемо и никако не залазимо у дубину.

Ми смо само продукти времена, цивилизације и културе (ако се то може назвати културом) у којој живимо.

Умишљени, на силу "искулирани" појединци довољни сами себи.
krkar krkar 10:12 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

Ja bi je zabranio ( mislim katolicky Novu Godinu).


Pa da zabranimo i grip i zimu. A kad smo već krenuli onda i gradove, pa da Božić svi dočekamo u štali sa kravom. Kao Bogomladenac.
emsiemsi emsiemsi 10:35 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

krkar

Ovaj blog je naša dijagnoza. Dijagnoza današnje Srbije!

Postavio sam potpuno neobavezan blog, zezanje, tekst na koji svako može da se nadoveže, svako komentariše, svako opušteno nešto da doda, rangira, šta bilo.

I osim prvih nekoliko postača koji su ga upravo tako i shvatili i zezali se (Kuku, Zili, MRNS pa čak i Anonimac!), ostali su odmah krenuli sa užasnom agresijom, frustracijom, bedačenjem, optuživanjima, traženjem zavere...

Ne čudi me kad sere Dežurno Kenjalo (nije u redu da ga imenujem jer sam ga banovao da mi ne zapišava blog) ali vrlo je simptomatično da to duboko usađeno nezadovoljstvo (samim sobom?) pokazuju i ljudi koji u Srbiji, ovoj i ovakvoj, uopšte ne žive. Na primer Ona Bosanka. Očekivao bi čovek da joj se nešto primilo od nekakvog belog sveta u kojem živi i radi, čak kad se strogo o struci radi vidi se da nešto zna i da ume da razmišlja. Ali jok - odmah negativna određenja, odmah lajalje, kevtanje, griženje za nogavicu. Pritom žena čak i nije iz Srbije.

Pa šta je to, majku mu, što Srbiju čini ovakvom crnom rupom koja u sebe nezaustavljivo uvlači sve najgore i najnegativnije? Najozbiljnije pitam, šta smo to, gospodo, zasrali ovoliko duboko da se očas posla iz neobaveznog zezanja pređe na politička jebavanja majke, optužbe, napade, polivanje kantom govana, you name it?

Nije dobro, baš nije dobro.

Ја то не видим на тај начин - напротив. Сматрам да је Србија одувек имала, да има и сада, те да ће (?) увек имати магнетичност која привлачи многе, не само Србе.
Успут --- ове наше дијаспорце који се јављају на блогу не сматрам најгорим делом нашега народа (рођени у Србији или не) - напротив. Поред тога, сматрам да за све њих у Србији има места (били Срби или не).
Успут 2 --- мислим да се код тебе назире одређена доза конзервативизма која се огледа у твом (поприлично) тегобном подношењу "курчевитих" (како год то парадоксално звучало) жена.
Успут 3 --- јебем ти ову посну кафу !
Успут 4 --- гурам ових дана по мегамаркету једно 50 кг којечега у колицима и схватим да бих то радо ставио на тај твој списак. Поред тога, питах се тај неки дан, како смо ми, уопште, живели без тих мегамаркета !?
anonymous anonymous 10:36 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

tasadebeli


Мислим да смо у овоме своме путовању по површини ствари и појава у свету у којем живимо (јер је то основна одлика културе нашег времена), сви постали сити, презасићени, свега и свачега. И да ништа више за нас нема драж откривања нечег новог (учења?) јер смо, пошто штрпкамо са те површине свега и свачега понешто мало, умислили да све знамо, да смо све осетили, све куснули, омирисали, видели, чули... И да нас више ништа не може изненадити. Ни заинтересовати јер и не идемо у дубину, само клизимо по површини ствари и појава, света око нас.

То обиље информација (при томе не мислим само на информације у медијском, новинарском смислу) и лакоћа којом им приступамо нас је довела до тога. Уместо да извучемо неку корист из тог обиља, ми смо се у њему удавили. То је одлика наше културе данас и то на глобалном нивоу.

Па због те "ситости" свиме и свачиме, вероватно смо сада зато дошли до стања у којем на крају само клизимо и по површини сопствених живота и времена које нам је дато да будемо и никако не залазимо у дубину.

Ми смо само продукти времена, цивилизације и културе (ако се то може назвати културом) у којој живимо.

Умишљени, на силу "искулирани" појединци довољни сами себи.



Ја бих распуст продужио за још неки дан.

Па да нам још понешто лепо напишеш, натенане ......



anonymous anonymous 10:39 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

emsiemsi
krkar

Ovaj blog je naša dijagnoza. Dijagnoza današnje Srbije!

Postavio sam potpuno neobavezan blog, zezanje, tekst na koji svako može da se nadoveže, svako komentariše, svako opušteno nešto da doda, rangira, šta bilo.

I osim prvih nekoliko postača koji su ga upravo tako i shvatili i zezali se (Kuku, Zili, MRNS pa čak i Anonimac!), ostali su odmah krenuli sa užasnom agresijom, frustracijom, bedačenjem, optuživanjima, traženjem zavere...

Ne čudi me kad sere Dežurno Kenjalo (nije u redu da ga imenujem jer sam ga banovao da mi ne zapišava blog) ali vrlo je simptomatično da to duboko usađeno nezadovoljstvo (samim sobom?) pokazuju i ljudi koji u Srbiji, ovoj i ovakvoj, uopšte ne žive. Na primer Ona Bosanka. Očekivao bi čovek da joj se nešto primilo od nekakvog belog sveta u kojem živi i radi, čak kad se strogo o struci radi vidi se da nešto zna i da ume da razmišlja. Ali jok - odmah negativna određenja, odmah lajalje, kevtanje, griženje za nogavicu. Pritom žena čak i nije iz Srbije.

Pa šta je to, majku mu, što Srbiju čini ovakvom crnom rupom koja u sebe nezaustavljivo uvlači sve najgore i najnegativnije? Najozbiljnije pitam, šta smo to, gospodo, zasrali ovoliko duboko da se očas posla iz neobaveznog zezanja pređe na politička jebavanja majke, optužbe, napade, polivanje kantom govana, you name it?

Nije dobro, baš nije dobro.

Ја то не видим на тај начин - напротив. Сматрам да је Србија одувек имала, да има и сада, те да ће (?) увек имати магнетичност која привлачи многе, не само Србе.
Успут --- ове наше дијаспорце који се јављају на блогу не сматрам најгорим делом нашега народа (рођени у Србији или не) - напротив. Поред тога, сматрам да за све њих у Србији има места (били Срби или не).
Успут 2 --- мислим да се код тебе назире одређена доза конзервативизма која се огледа у твом (поприлично) тегобном подношењу "курчевитих" (како год то парадоксално звучало) жена.
Успут 3 --- јебем ти ову посну кафу !
Успут 4 --- гурам ових дана по мегамаркету једно 50 кг којечега у колицима и схватим да бих то радо ставио на тај твој списак. Поред тога, питах се тај неки дан, како смо ми, уопште, живели без тих мегамаркета !?


Сагласан.

Успут 2

И срећни ти празници.

Успут 3

Ти си код мене најцитиранији аутор.




emsiemsi emsiemsi 10:48 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

anonymous
...

Сагласан.

Успут 2

И срећни ти празници.

Успут 3

Ти си код мене најцитиранији аутор.





Ееее, до мојега --- ако је према болдованом, онда нам стварно нема спаса.
Milan Novković Milan Novković 10:49 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

tasadebeli
krkar


Pa šta je to, majku mu, što Srbiju čini ovakvom crnom rupom koja u sebe nezaustavljivo uvlači sve najgore i najnegativnije? Najozbiljnije pitam, šta smo to, gospodo, zasrali ovoliko duboko da se očas posla iz neobaveznog zezanja pređe na politička jebavanja majke, optužbe, napade, polivanje kantom govana, you name it?

Nije dobro, baš nije dobro.



Ех, па немој то овде...


Не кажем да ти питање није на месту, али ако си већ поставио блог тако како си га поставио

Postavio sam potpuno neobavezan blog, zezanje, tekst na koji svako može da se nadoveže, svako komentariše, svako opušteno nešto da doda, rangira, šta bilo.



онда га и остави тако до краја.


А за ово што си питао, отвори нови пост...


Ево, ако хоћеш, почни од овога што ти пишем овде:

Мислим да смо у овоме своме путовању по површини ствари и појава у свету у којем живимо (јер је то основна одлика културе нашег времена), сви постали сити, презасићени, свега и свачега. И да ништа више за нас нема драж откривања нечег новог (учења?) јер смо, пошто штрпкамо са те површине свега и свачега понешто мало, умислили да све знамо, да смо све осетили, све куснули, омирисали, видели, чули... И да нас више ништа не може изненадити. Ни заинтересовати јер и не идемо у дубину, само клизимо по површини ствари и појава, света око нас.

То обиље информација (при томе не мислим само на информације у медијском, новинарском смислу) и лакоћа којом им приступамо нас је довела до тога. Уместо да извучемо неку корист из тог обиља, ми смо се у њему удавили. То је одлика наше културе данас и то на глобалном нивоу.

Па због те "ситости" свиме и свачиме, вероватно смо сада зато дошли до стања у којем на крају само клизимо и по површини сопствених живота и времена које нам је дато да будемо и никако не залазимо у дубину.

Ми смо само продукти времена, цивилизације и културе (ако се то може назвати културом) у којој живимо.

Умишљени, на силу "искулирани" појединци довољни сами себи.



Cool tema, al širenje ove teme, pa još polemično - čemu, u ovo hladno jutro

Zar ne moža muzika, npr, uvek i svakog da resetuje - gledaš ovako nešto, odvrneš baš, i, u zavisnosti od mogućnosti, nepitno, il pratiš ritam jednim stopalom, s oba stopala, ili, ko je tako u mogućnosti, i ponekim "moveom".



Ako hoćemo neki suftilniji mix "teorije i prakse" ...



... ili za ljute teoretičare, a još uvek wild, stylish, tom-tom(ish) ...

tasadebeli tasadebeli 10:50 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

emsiemsi

Поред тога, питах се тај неки дан, како смо ми, уопште, живели без тих мегамаркета !?



anonymous

Сагласан.




Имали смо бакалнице на ћошку улице.


EDIT:

Milan Novković

Cool tema, al širenje ove teme, pa još polemično - čemu, u ovo hladno jutro



То му и ја кажем. Посебан пост за ту тему. После празника.

Одох да кувам сангалију за вечераске. Знате и сами колико треба пасуљу и луку да се раскувају скроз и истопе у сангалију...

Па да буде спремно за фемили гедеринг тунајт...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:53 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

krkar

Ovaj blog je naša dijagnoza. Dijagnoza današnje Srbije!

Postavio sam potpuno neobavezan blog, zezanje, tekst na koji svako može da se nadoveže, svako komentariše, svako opušteno nešto da doda, rangira, šta bilo.

I osim prvih nekoliko postača koji su ga upravo tako i shvatili i zezali se (Kuku, Zili, MRNS pa čak i Anonimac!), ostali su odmah krenuli sa užasnom agresijom, frustracijom, bedačenjem, optuživanjima, traženjem zavere...

Ne čudi me kad sere Dežurno Kenjalo (nije u redu da ga imenujem jer sam ga banovao da mi ne zapišava blog) ali vrlo je simptomatično da to duboko usađeno nezadovoljstvo (samim sobom?) pokazuju i ljudi koji u Srbiji, ovoj i ovakvoj, uopšte ne žive. Na primer Ona Bosanka. Očekivao bi čovek da joj se nešto primilo od nekakvog belog sveta u kojem živi i radi, čak kad se strogo o struci radi vidi se da nešto zna i da ume da razmišlja. Ali jok - odmah negativna određenja, odmah lajalje, kevtanje, griženje za nogavicu. Pritom žena čak i nije iz Srbije.

Pa šta je to, majku mu, što Srbiju čini ovakvom crnom rupom koja u sebe nezaustavljivo uvlači sve najgore i najnegativnije? Najozbiljnije pitam, šta smo to, gospodo, zasrali ovoliko duboko da se očas posla iz neobaveznog zezanja pređe na politička jebavanja majke, optužbe, napade, polivanje kantom govana, you name it?

Nije dobro, baš nije dobro.


Pa dobro, kad već kažeš da nije dobro, ja ne vidim zašto je Tadejus zaradila onakvo polivanje govnima samo zato što je spomenula ono nedonošće Vacića i njegove svinjarije. Ja sam na primer za taj slučaj čuo tek sada od nje, i ako je sve to istina o tome treba govoriti. Možda je u nastupu bila malo nadrdana, kao što obično jeste, ali ti nisi baš neko ko bi trebalo da se buni protiv takvog nastupa.

A to spominjanje porekla ti je, onako, baš jadno.
U ostalom, čak i da nije odavde a ima ovdašnje državljanstvo (a pretpostavljam da ima), onda ima sva prava kao i ti i ja ili bilo ko drugi rođen ovde, da kaže šta misli o ovom društvu, bez obzira da li je etnički srpkinja (što je u konkretnom primeru slučaj), arapkinja, nemica ili šta već.
tadejus tadejus 10:54 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

krkar
Nije dobro, baš nije dobro.


ma kako to misliš nije dobro?!?
pa sve je odlično..
samo eto poneko još ne zna da uključi žmigavac u pravi čas, pa najedi se čovjek zbog takvih pojedinaca, ali ako se to izuzme, sve je u najboljem redu..
dobro, i ovi odsvakud da idu svojoj kući pa je onda definitino sve u najboljem redu..
tasadebeli tasadebeli 10:54 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna



Ибн Ал Зајеб.
tadejus tadejus 10:58 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

Milan Novković

al širenje ove teme, pa još polemično - čemu, u ovo hladno jutro Zar ne moža muzika...


ma naravno, može muzika..
ona jadnica kad krene svako jutro sa tom svojom paćenom djecom u taj paćeni vrtić, pa gleda preko ramena motri li neki mišin jaran iza ugla..
pa da bre..
nek pusti neku muziku..
šta se stisla..
jer je sve dobro, baš nikakvih problema tu nema
krkar krkar 11:01 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

Сматрам да је Србија одувек имала, да има и сада, те да ће (?) увек имати магнетичност која привлачи многе, не само Србе.


A oni što su pobegli glavom bez obzira? Razmagnetisali se?


Успут 2 --- мислим да се код тебе назире одређена доза конзервативизма која се огледа у твом (поприлично) тегобном подношењу "курчевитих" (како год то парадоксално звучало) жена.


Pametne žene volim u svim varijantama, pa i kad su kurčevite.

Za one koje imaju samo kurac a ne i mozak ne marim baš.


Успут 3 --- јебем ти ову посну кафу !


Ko zna šta ti piješ! Svaka je kafa posna.

Mada, vama Srbima sa dna kace, ko zna?
krkar krkar 11:04 06.01.2017

Pičkica?

ona jadnica kad krene svako jutro sa tom svojom paćenom djecom u taj paćeni vrtić, pa gleda preko ramena motri li neki mišin jaran iza ugla..


A što ti ne pošalješ svog muža da je štiti i brani nego bi da to ja radim?
krkar krkar 11:08 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

U ostalom, čak i da nije odavde a ima ovdašnje državljanstvo (a pretpostavljam da ima)


A na osnovu člega bi neko ko nije odavde, nije ovde dana živeo ni dinara poreza platio, imao ovdašnje državljanstvo i imao jednako pravo glasa kao ti i ja?

Što je Teite nacije?

Fašistička Blut+Boden ideja.
tadejus tadejus 11:11 06.01.2017

Re: Pičkica?

krkar
A što ti ne pošalješ svog muža da je štiti i brani nego bi da to ja radim?


čekaj sad, ja više ništa da povatam ne mogu..
jel taj miša u skladu sa tvojim komunalnim redom il nije?
sad nešto kao da misliš da bi neko od miše trebalo da štiti i brani?
kako sad to?
tadejus tadejus 11:12 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

krkar
U ostalom, čak i da nije odavde a ima ovdašnje državljanstvo (a pretpostavljam da ima)

A na osnovu člega bi neko ko nije odavde, nije ovde dana živeo ni dinara poreza platio, imao ovdašnje državljanstvo i imao jednako pravo glasa kao ti i ja?Što je Teite nacije?Fašistička Blut+Boden ideja.


ma pusti, fašista, taj bi (molim te) da određuje ko tu ima pravo da glasa (i uopšte, pušta glasa, što bi se reklo) a ko ne..
budala..
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:20 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

krkar
U ostalom, čak i da nije odavde a ima ovdašnje državljanstvo (a pretpostavljam da ima)


A na osnovu člega bi neko ko nije odavde, nije ovde dana živeo ni dinara poreza platio, imao ovdašnje državljanstvo i imao jednako pravo glasa kao ti i ja?

Što je Teite nacije?

Fašistička Blut+Boden ideja.


E baš si lepo citirao, srećom postoji ceo komentar gore.

A koliko je meni poznato, bar iz onoga što je spominjala ovde na blogu, ne samo da je živela ovde više godina, već je i udata za čoveka odavde i ovde je rodila troje dece. Pa majku mu, zar nema prava bar zbog dece, ako već ni zbog čega drugog, da progovori koju o stanju u njihovoj "otadžbini" (otac je odavde, jelte).

Ali meni je već i ovo dokle smo stigli u "razgovoru" već previše gadno i prljavo. Mislim, potezanje svih tih stvari.


bocvena bocvena 11:44 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

samo eto poneko još ne zna da uključi žmigavac u pravi čas, pa najedi se čovjek zbog takvih pojedinaca, ali ako se to izuzme, sve je u najboljem redu..
dobro, i ovi odsvakud da idu svojoj kući pa je onda definitino sve u najboljem redu..


ti si mali buldog, tadejuš. kad zagrizeš, ne puštaš. ima ih koji to vole, a ima i nas koji od toga bežimo kao đavo od krsta. ne zato što smo manje kurčeviti nego zato što veći deo energije trošimo u realnom svetu, pa u virtuelni dolazimo po malo "površnosti" što reče tasa.

misliš da nismo svesni da živimo u zemlji gde NIN plaća 300 000 nečega za uvredu ministru policije jer ne radi svoj posao, gde vacići prete na fejsbucima, gde moja tetka posle 2 nedelje u bolnici izgleda kao da je iz aušvica izašla i muči se sa klostridijom, gde je šansa da popiješ vaspitne na ulici, u prevozu, na poslu (u školi:) vrlo velika, da te kadija i tuži i sudi, a račune je sve teže plaćati i neće biti bolje 2017?...oh, osećam se nesigurno svaki dan kad otvorim oči. i borim se sa nevaspitanjem, nekulturom, nepotizmom, partijašenjem, botovima, kurčevitima i smorenima svaki dan kad pomolim nos napolje.

i sad bi ti da mi otvaraš oči iz londona i sugerišeš da moram još više da se bacim u vatru, da izginem ako treba za pravu stvar! da urlam po fejsbucima i blogovima, jer to će nas spasiti? ma...ja ću polako, s ljubavlju i pažnjom, od svoje kuće, migavca, prevoza, posla, do građanske akcije i glasačkog mesta. ostalo ćeš morati ti.
krkar krkar 11:52 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

već je i udata za čoveka odavde


E, pa super. Onda će umeti da nađe Mišu Vacića.
anonymous anonymous 11:58 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

emsiemsi
anonymous
...

Сагласан.

Успут 2

И срећни ти празници.

Успут 3

Ти си код мене најцитиранији аутор.


Ееее, до мојега --- ако је према болдованом, онда нам стварно нема спаса.


Сјебани смо скроз.

То је поента сваког Кркаровог блога.




emsiemsi emsiemsi 12:00 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

bocvena
samo eto poneko još ne zna da uključi žmigavac u pravi čas, pa najedi se čovjek zbog takvih pojedinaca, ali ako se to izuzme, sve je u najboljem redu..
dobro, i ovi odsvakud da idu svojoj kući pa je onda definitino sve u najboljem redu..


ti si mali buldog, tadejuš. kad zagrizeš, ne puštaš. ima ih koji to vole, a ima i nas koji od toga bežimo kao đavo od krsta. ne zato što smo manje kurčeviti nego zato što veći deo energije trošimo u realnom svetu, pa u virtuelni dolazimo po malo "površnosti" što reče tasa.

misliš da nisamo svesni da živimo u zemlji gde NIN plaća 300 000 nečega za uvredu ministru policije jer ne radi svoj posao, gde vacići prete na fejsbucima, gde moja tetka posle 2 nedelje u bolnici izgleda kao da je iz aušvica izašla i muči se sa klostridijom, gde je šansa da popiješ vaspitne na ulici, u prevozu, na poslu (u školi:) vrlo velika, da te kadija i tuži i sudi, a račune je sve teže plaćati i neće biti bolje 2017?...oh, osećam se nesigurno svaki dan kad otvorim oči. i borim se sa nevaspitanjem, nekulturom, nepotizmom, partijašenjem, botovima, kurčevitima i smorenima svaki dan kad pomolim nos napolje.

i sad bi ti da mi otvaraš oči iz londona i sugerišeš da moram još više da se bacim u vatru, da izginem ako treba za pravu stvar! da urlam po fejsbucima i blogovima, jer to će nas spasiti? ma...ja ću polako, s ljubavlju i pažnjom, od svoje kuće, migavca, prevoza, posla, do građanske akcije i glasačkog mesta. ostalo ćeš morati ti.

Сагласан (делимично) са анализом стања.
Оно са чиме нисам сагласан је спочитавање Тадејус (или било коме другоме) да изнесе своје мишљење о било чему (где год да живела/о и ког год порекла била/о) плаћала или не плаћала порез.
anonymous anonymous 12:09 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

krkar
U ostalom, čak i da nije odavde a ima ovdašnje državljanstvo (a pretpostavljam da ima)


A na osnovu člega bi neko ko nije odavde, nije ovde dana živeo ni dinara poreza platio, imao ovdašnje državljanstvo i imao jednako pravo glasa kao ti i ja?

Što je Teite nacije?

Fašistička Blut+Boden ideja.


Превазишао си самог себе.

Пуна нам је кућа странаца , који ни језик овдашњи не говоре, па не само да "гласају"већ и проглашавају победнике на изборима,....одређују нам понашање и у најприватнијим сферама живота, ....а теби смета Тадејус .....


sugarbaby sugarbaby 12:12 06.01.2017

bocvena

pa bravo! baš sam se pitala zašto je krkar gore tebe izostavio sa spiska konstruktivnih/vrcavih blogera na njegov zajebantski spisak, kad ono evo tebe u boljem/odličnom izdanju.

u vezi pomenute presude i inače mrskog mi srpskog pravosudja da dodam:
Niže od ovoga je još samo da se naše sudije oglašavaju u novinama sa svojim tarifama za presude.
tadejus tadejus 13:18 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

bocvena

samo eto poneko još ne zna da uključi žmigavac u pravi čas, pa najedi se čovjek zbog takvih pojedinaca, ali ako se to izuzme, sve je u najboljem redu..dobro, i ovi odsvakud da idu svojoj kući pa je onda definitino sve u najboljem redu..


ti si mali buldog, tadejuš. kad zagrizeš, ne puštaš. ima ih koji to vole, a ima i nas koji od toga bežimo kao đavo od krsta. ne zato što smo manje kurčeviti nego zato što veći deo energije trošimo u realnom svetu, pa u virtuelni dolazimo po malo "površnosti" što reče tasa.misliš da nismo svesni da živimo u zemlji gde NIN plaća 300 000 nečega za uvredu ministru policije jer ne radi svoj posao, gde vacići prete na fejsbucima, gde moja tetka posle 2 nedelje u bolnici izgleda kao da je iz aušvica izašla i muči se sa klostridijom, gde je šansa da popiješ vaspitne na ulici, u prevozu, na poslu (u školi:) vrlo velika, da te kadija i tuži i sudi, a račune je sve teže plaćati i neće biti bolje 2017?...oh, osećam se nesigurno svaki dan kad otvorim oči. i borim se sa nevaspitanjem, nekulturom, nepotizmom, partijašenjem, botovima, kurčevitima i smorenima svaki dan kad pomolim nos napolje. i sad bi ti da mi otvaraš oči iz londona i sugerišeš da moram još više da se bacim u vatru, da izginem ako treba za pravu stvar! da urlam po fejsbucima i blogovima, jer to će nas spasiti? ma...ja ću polako, s ljubavlju i pažnjom, od svoje kuće, migavca, prevoza, posla, do građanske akcije i glasačkog mesta. ostalo ćeš morati ti.


ajde kad si već navrla da budeš lična da ti ja kažem kako ja vidim stvar..
imaš na blogu ljudi s kojima se ne može nikako..
imaš i s kojima se može svakako..
imaš i ovih posebnih ptica, kakva je i krkar, kojoj kad padne klapna onda svašta ružno izađe na površinu (pa bogami i famozni fašizam)..
a imaš i takvih kakva si ti..
sujeta ko soliter..
sve je to na površini dušo, maco, cico..
ali ako se sujeti jednom nešto malo učini da neko na njenom postu nije iskazao dovoljno udivljenosti likom i djelom.. e tome će se spočitavati do kraja univerzuma i nazad svašta nešto.. evo sad sam i mali buldog..
ne brini.. nisi jedina..
kod jelice greganović sam trajno banovana..
nikako nisam umjela da izrazim dovoljno udivljenosti..
te tako i u tom ključu..
kapiram ja da tebi vacić smeta, samo ne možeš preko tastature da preturiš jer sam ga ja pomenula (a ja ga pomenuh jer mi žena koja s njim ima problema dobra prijateljica, eto toliko je to prosto)..
bože moj..
i sa hipertrofiranom sujetom se živi..
no možeš nekad malo i da se opustiš..
umiju ljudi da te i buldogom nazovu, i to malim, i svačim još nečim, pa preživiš.. čak ni ne boli.. ne moraju baš svi uvijek do poda da ti se klanjaju..
bladerunner92 bladerunner92 13:33 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

Dijagnoza, ozbiljna

Ovaj blog je naša dijagnoza. Dijagnoza današnje Srbije!

Postavio sam potpuno neobavezan blog, zezanje, tekst na koji svako može da se nadoveže, svako komentariše, svako opušteno nešto da doda, rangira, šta bilo.

I osim prvih nekoliko postača koji su ga upravo tako i shvatili i zezali se (Kuku, Zili, MRNS pa čak i Anonimac!), ostali su odmah krenuli sa užasnom agresijom, frustracijom, bedačenjem, optuživanjima, traženjem zavere...

Ne čudi me kad sere Dežurno Kenjalo (nije u redu da ga imenujem jer sam ga banovao da mi ne zapišava blog) ali vrlo je simptomatično da to duboko usađeno nezadovoljstvo (samim sobom?) pokazuju i ljudi koji u Srbiji, ovoj i ovakvoj, uopšte ne žive. Na primer Ona Bosanka. Očekivao bi čovek da joj se nešto primilo od nekakvog belog sveta u kojem živi i radi, čak kad se strogo o struci radi vidi se da nešto zna i da ume da razmišlja. Ali jok - odmah negativna određenja, odmah lajalje, kevtanje, griženje za nogavicu. Pritom žena čak i nije iz Srbije.

Pa šta je to, majku mu, što Srbiju čini ovakvom crnom rupom koja u sebe nezaustavljivo uvlači sve najgore i najnegativnije? Najozbiljnije pitam, šta smo to, gospodo, zasrali ovoliko duboko da se očas posla iz neobaveznog zezanja pređe na politička jebavanja majke, optužbe, napade, polivanje kantom govana, you name it?

Nije dobro, baš nije dobro.

I da - gomila govana ovo sto si napisao da ne krecem pasus po pasus da analiziram
bocvena bocvena 13:36 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

krenula gore kod čarlija, ali bolje ovde kod tebe.
Оно са чиме нисам сагласан је спочитавање Тадејус (или било коме другоме) да изнесе своје мишљење о било чему (где год да живела/о и ког год порекла била/о) плаћала или не плаћала порез.


nemam problem sa tadejuš bosankom, majkom troje dece, ženom u dijaspori, strastvenim čitačem i ljubiteljem slikarstva, imam problem sa potuljenim sagovornikom koji izvrće moje reči i podmeće moje dupe umesto svog u borbi protiv diktature, a sa pristojne udaljenosti.


mnogo brkate lončiće ovde.

nije ovo osnovna škola, pa da moramo svi da budemo drugari, ali ni da se pobijemo na velikom odmoru da vidimo ko je jači. postoji u odraslom dobu nešto što se zove - miroljubiva koegzistencija.

dakle, tadejuš, nisam lična i sujetna, samo mi se ne sviđaš kao sagovornik.u realnom životu se sklanjam od ljudi kao što si ti koliko god mogu, ne vidim razlog ni da ovde bude drugačije.

sugarbaby

hvala, al' nemoj više, leba ti:) neće mi se tadejuš skinuti s kičme nikada.

tadejus tadejus 13:42 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

bocvena
nemam problem sa tadejuš bosankom, majkom troje dece, ženom u dijaspori, strastvenim čitačem i ljubiteljem slikarstva, imam problem sa potuljenim sagovornikom koji izvrće moje reči i podmeće moje dupe umesto svog u borbi protiv diktature, a sa pristojne udaljenosti.

mnogo brkate lončiće ovde. nije ovo osnovna škola, pa da moramo svi da budemo drugari, ali ni da se pobijemo na velikom odmoru da vidimo ko je jači. postoji u odraslom dobu nešto što se zove - miroljubiva koegzistencija.

dakle, tadejuš, nisam lična i sujetna, samo mi se ne sviđaš kao sagovornik.u realnom životu se sklanjam od ljudi kao što si ti koliko god mogu, ne vidim razlog ni da ovde bude drugačije.


dakle, bocvena, pa ja se tebi ali baš nijednom jedini put nisam obratila..
obraćam se krkaru..
zašto mi se ti za nogavicu tako uporno vataš to ti znaš..
vjerujem da si ti to sebi izracionalizirala u glavi, znaš ti takve kao što sam ja, izbjegavaš ti, ali believe you me, u pitanju je samo prosta sujeta..
da nije primjetila bi da ti se niko ni obratio nije a posebno ti nije sjedao na grbaču..
no dobro..
ja sujetne ljude ne izbjegavam..
niti bilo kakve druge..
ima nas prosto raznih i što se mene tiče to je sasvim u redu
bocvena bocvena 13:47 06.01.2017

Re: Dijagnoza, ozbiljna

važi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana