Astrologija| In memoriam| Kućni ljubimci| Religija| Sex

Натпревар

krkar RSS / 20.02.2017. u 11:30


2e008ee938ee29e7424197173cc043b8.jpg

Smoriše ovi dugi blogovi!

Dakle, suština izbora je ko će u Sırbistanu biti glavni Sovnarkom. Владимир Владимирович, люби меня, а не его. Jedan ili drugi Šešeljev klončić.

E, moj Josipe Brože!

P.S.

A KK2 je mudro, dubokoumno i promišljeno izabrao da mu prvi predizborni miting vodi bivša članica JUL-a poznata po hrabrom istinoljubivom, slobodoljubivom i demokratskom novinarskom pitanju jeste li doživeli orgazam dok vas je otac silovao?



Komentari (683)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 10:14 21.02.2017

Re: Krug dvojke kao pička?

U Fajgeljovu odbranu - nije da nije pokušao, kao direktor Kulturnog centra u Novom Sadu, ali ga smeniše dušmani. Od tada im se sveti tim svojim uradcima na jutjubu.


Težak, ali baš težak bolesnik. Koji će da popije ili metak ili ludačku košulju.
tasadebeli tasadebeli 11:08 21.02.2017

Re: Krug dvojke kao pička?

krkar
U Fajgeljovu odbranu - nije da nije pokušao, kao direktor Kulturnog centra u Novom Sadu, ali ga smeniše dušmani. Od tada im se sveti tim svojim uradcima na jutjubu.


Težak, ali baš težak bolesnik. Koji će da popije ili metak ili ludačku košulju.



Па у овој ситуацији која се кличе јебе луд збуњеног, просто човек не зна шта је боље...

Да ли да буде луд или збуњен...
cassiopeia cassiopeia 13:10 20.02.2017

...

Šta znači reč natprevar?
krkar krkar 13:18 20.02.2017

Re: ...

cassiopeia
Šta znači reč natprevar?


Gde su oni Mancinni kad čoveku/ženi trebaju?
krkar krkar 13:22 20.02.2017

Nači

Šta znači reč natprevar?


Натпревар (koji može da bude i пријателски - iako ovaj neće)
cassiopeia cassiopeia 13:23 20.02.2017

Re: ...

krkar
cassiopeia
Šta znači reč natprevar?


Gde su oni Mancinni kad čoveku/ženi trebaju?


Pa nije ti Mancinni pisao naslov, valjda znaš šta si hteo da kažeš
cassiopeia cassiopeia 13:24 20.02.2017

Re: Nači

Nači tako
Hvala!
krkar krkar 13:25 20.02.2017

Re: ...

Pa nije ti Mancinni pisao naslov, valjda znaš šta si hteo da kažeš



Ja uvek znam ne samo šta sam hteo da kažem nego i zašto sam ga baš tako rekao.

No sam šćeo da puštim i nekog drugog da se istakne

A tebe malo vreme pregazilo
vcucko vcucko 13:31 20.02.2017

Re: Nači

krkar
Šta znači reč natprevar?


Натпревар (koji može da bude i пријателски - iako ovaj neće)

To ono kad Мицевски зафрли топката на Рингов, ма Георгиевски ги учини чекори...
iskudrina iskudrina 13:42 20.02.2017

Re: Nači

Соревнование ... можда је боље за разумети, ако је ЙВДж на постеру у наслову.

Или би Млакар јасније то превео/рекао као ”natjecanje”?
krkar krkar 13:50 20.02.2017

Re: Nači

iskudrina
Соревнование ... можда је боље за разумети, ако је ЙВДж на постеру у наслову.

Или би Млакар јасније то превео/рекао као ”natjecanje”?


Ili состяза́ние.

Sve je to tako ali meni je reč natprevar ovde apsolutno dragoceno precizna!
cassiopeia cassiopeia 13:54 20.02.2017

Re: ...

No sam šćeo da puštim i nekog drugog da se istakne


Taj drugi definitivno nisam ja

A tebe malo vreme pregazilo


Ccc, gde se ovo ženi govori kad je u nežnim klimakteričnim godinama
cassiopeia cassiopeia 13:55 20.02.2017

Re: Nači

vcucko

To ono kad Мицевски зафрли топката на Рингов, ма Георгиевски ги учини чекори...


I ovde mi treba prevodilac
iskudrina iskudrina 13:56 20.02.2017

Re: Nači

Sve je to tako ali meni je reč natprevar ovde apsolutno dragoceno precizna!


Разумела сам Вашу намеру да том речју истакнете управо оно што сте сада болдовали.
Мени српски није ни други језик по учењу, ... али што би рекао Тригер: "you live - you learn"
myredneckself myredneckself 14:06 20.02.2017

Re: ...

cassiopeia
Šta znači reč natprevar?

Cass, guglaj malo, ne čekaj na maj, ovajj...mančinija.

link

krkar
Nego, jeste primetili da je krug dvojke sužen? Nekako šaptom.

Da nije krug šabana šaptom proširen? Ne razumem kad ne poznajem BG.
cassiopeia cassiopeia 14:11 20.02.2017

Re: ...

Cass, guglaj malo, ne čekaj na maj, ovajj...mančinija


Bila na telefonu i nije mi se dalo
vcucko vcucko 14:15 20.02.2017

Re: Nači

cassiopeia
vcucko

To ono kad Мицевски зафрли топката на Рингов, ма Георгиевски ги учини чекори...


I ovde mi treba prevodilac


Pa na to mene asocira reč natprevar.

Sportski pregledi nedeljom uveče, nekih sedamdesetih, prva savezna liga - izveštaji sa utakmica pa dođe red na данашниот натпревар во Скопје, tako nekako je zvučalo. A snimak sa one filmske kamere, iz ruke, sve nešto poskakuje, mutno, bele fleke protiv crnih, ton se ne gađa itd.

A ja pun ponosa, bgte, što nam je moćna i velika država, prostire se izgleda do Ravalpindija...
myredneckself myredneckself 14:18 20.02.2017

Re: Nači

krkar
iskudrina
Соревнование ... можда је боље за разумети, ако је ЙВДж на постеру у наслову.

Или би Млакар јасније то превео/рекао као ”natjecanje”?


Ili состяза́ние.

Sve je to tako ali meni je reč natprevar ovde apsolutno dragoceno precizna!

Mene prvo ta reč asocirala na neku prevaru svih prevara, ali možda tripujem, jer sam se noćas dugo igrala sa ovim fraktalima i Julijinim skupovima.

link
krkar krkar 14:20 20.02.2017

Re: Nači

iskudrina

Мени српски није ни други језик по учењу, ... али што би рекао Тригер: "you live - you learn"


E pa onda čestitam na odličnom srpskom, bez uticaja ruskog.

Inače, ovde smo svi na ti.

cassiopeia cassiopeia 14:26 20.02.2017

Re: Nači

Pa na to mene asocira reč natprevar.


Ja slušala radijski prenos sa dedom. Nedelja popodne obavezni ritual.
A onda, mnogo godina kasnije, sedim sa društvom kad jedan drugar uključi radio i opet prenos utakmica. Ja mislila to davno prestalo
cassiopeia cassiopeia 14:27 20.02.2017

Re: Nači

myredneckself
jer sam se noćas dugo igrala sa ovim fraktalima i Julijinim skupovima.

link


Leleee, ala je zarazno
krkar krkar 14:28 20.02.2017

Re: ...

Da nije krug šabana šaptom proširen? Ne razumem kad ne poznajem BG.


Ma jok, sužen krug, skraćena trasa tramvaja. Tehnički fakulteti i Vuk izbačeni iz kruga dvojke. Izbrojali previše seljaka tamo.

vcucko vcucko 14:34 20.02.2017

Re: ...

krkar


Ma jok, sužen krug, skraćena trasa tramvaja. Tehnički fakulteti i Vuk izbačeni iz kruga dvojke. Izbrojali previše seljaka tamo.


Ovo meni liči da je krug dvojke ostao bez one stvari.
Ovako mu daje na evnuhe sa kitajskog dvora
cassiopeia cassiopeia 14:35 20.02.2017

Re: ...

Ma jok, sužen krug, skraćena trasa tramvaja.


Ooo, svi sveti! Skraćena linija 2, slana plazma, novi dizajn Coca Cola limenke... šta će još da se desi. Ode svet u ... peršun
octopus octopus 14:59 20.02.2017

Re: ...

cassiopeia
Šta znači reč natprevar?


Nisi gledala sportske preglede nedeljom u na tv u SFRJ?

Recimo izveštaj iz Skoplja, "natprevar" između Vardara i recimo Veleža.
iskudrina iskudrina 15:06 20.02.2017

Re: Nači

E pa onda čestitam na odličnom srpskom, bez uticaja ruskog.

Inače, ovde smo svi na ti.



Спасибо!
Помало ми је непријатно за беџ, не знам да ли је у току битка за Београд (Жданов) или операција Багратион (Рокоссовский)?
Ја не гласам овде, али гласови свих других утичу и обликују мој живот.
G.Cross G.Cross 15:11 20.02.2017

Re: Nači

Мени српски није ни други језик по учењу, ... али што би рекао Тригер: "you live - you learn"


Ја не гласам овде, али гласови свих других утичу и обликују мој живот.


Interesantno.
Ako bi zelela da budes gost i objavis post, javi se.
krkar krkar 15:37 20.02.2017

Re: Nači

Interesantno.
Ako bi zelela da budes gost i objavis post, javi se.


Čekaj, Ero, na red. Kod mene se prvo pojavila, red je prvo ja da je ponudim. Nisi joj još ni dobardan nazvao!!!
iskudrina iskudrina 15:41 20.02.2017

Re: Nači

G.Cross
Interesantno.
Ako bi zelela da budes gost i objavis post, javi se.


Захваљујем,
управо о томе и размишљала сам читајући блог који је пре тачно годину дана овде објавила mirelarado поводом смрти Умберта Ека. То и био је повод да се региструјем и евентуално нешто и напишем, но некако дневнополитичке теме и замајавања посташе modus vivendi и овде и то углавном без елементарног познавања ”природе и друштва”.
Уколико би Стравински или Нижински били тема, плашим се ... разумете шта желим рећи ... коме би то било и за прочитати?
Goran Vučković Goran Vučković 15:54 20.02.2017

Re: Nači

Уколико би Стравински или Нижински били тема, плашим се ... разумете шта желим рећи ... коме би то било и за прочитати?

To se može samo na jedan način proveriti
mlekac mlekac 15:55 20.02.2017

Re: Nači

iskudrina
G.Cross
Interesantno.
Ako bi zelela da budes gost i objavis post, javi se.


Захваљујем,
управо о томе и размишљала сам читајући блог који је пре тачно годину дана овде објавила mirelarado поводом смрти Умберта Ека. То и био је повод да се региструјем и евентуално нешто и напишем, но некако дневнополитичке теме и замајавања посташе modus vivendi и овде и то углавном без елементарног познавања ”природе и друштва”.
Уколико би Стравински или Нижински били тема, плашим се ... разумете шта желим рећи ... коме би то било и за прочитати?


Ne daj da te zavarju ovi muški - oni bi samo o politici i sportu. Pogledaj koji je blog imao najviše komentara prošle nedelje? Zilkin o kuvanju! Prema tome, samo napred. Ne postoje poželjne i nepoželjne teme. A Krkar je odličan blogodomaćin, znam to, i moji prvi blogovi su bili kod njega i njanje.
iskudrina iskudrina 16:08 20.02.2017

Re: Nači

mlekac
Ne daj da te zavarju ovi muški - oni bi samo o politici i sportu. Pogledaj koji je blog imao najviše komentara prošle nedelje? Zilkin o kuvanju! Prema tome, samo napred. Ne postoje poželjne i nepoželjne teme. A Krkar je odličan blogodomaćin, znam to, i moji prvi blogovi su bili kod njega i njanje.


Хвала, запамтићу савет.
Моји текстови односе се искључиво на културу и музику.
Верујте ми, још ни један нисам превела на српски, тако да имаћу и трему и изазов, упркос томе што имам уз себе строгог, али правичног лектора за српски који не говори ни реч руског! Ја сам кроз константно причање, говор са честим грешкама и читањем савладала језик релативно брзо, не и тотално.
tyson tyson 16:10 20.02.2017

Re: Nači

Помало ми је непријатно за беџ, не знам да ли је у току битка за Београд (Жданов) или операција Багратион (Рокоссовский)?

У тој области у СССР ствари су биле прилично јасне на први поглед:







mlekac mlekac 16:17 20.02.2017

Re: Nači

iskudrina
mlekac
Ne daj da te zavarju ovi muški - oni bi samo o politici i sportu. Pogledaj koji je blog imao najviše komentara prošle nedelje? Zilkin o kuvanju! Prema tome, samo napred. Ne postoje poželjne i nepoželjne teme. A Krkar je odličan blogodomaćin, znam to, i moji prvi blogovi su bili kod njega i njanje.


Хвала, запамтићу савет.
Моји текстови односе се искључиво на културу и музику.
Верујте ми, још ни један нисам превела на српски, тако да имаћу и трему и изазов, упркос томе што имам уз себе строгог, али правичног лектора за српски који не говори ни реч руског! Ја сам кроз константно причање, говор са честим грешкама и читањем савладала језик релативно брзо, не и тотално.

Ljudi pogrešno misle da je lakše kad se uči drugi slovenski jezik. U stvari, jeste lakše "na prvu loptu", međutim, ako želiš da govoriš stvarno dobro - onda su to slatke muke. Od reči koje isto zvuče a imaju različita značenja, pa preko strukture rečenice... U svakom slučaju, imaš dobrog lektora. Samo napred!
iskudrina iskudrina 16:22 20.02.2017

Re: Nači

tyson
У тој области у СССР ствари су биле прилично јасне на први поглед:


Познати су вам детаљи те битке и њен епилог?
Да ли је Србија једина земља која неке своје битке још увек није окончала, или није поништила тековине истих?
Не чини ли Вам се да и данас живимо (и ја добровољно) у Матрици из тог времена "промене"?
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:54 20.02.2017

Re: ...

Gde su oni Mancinni kad čoveku/ženi trebaju?

Ц-ц-ц, још од прадеде Манче, у мом малом кнежевству падају главе за овакве грешке у спеловању имена.

Варкај се!
krkar krkar 17:00 20.02.2017

Re: Nači

Помало ми је непријатно за беџ,


Značka. Kod nas je bedž bio limeni i presovani a značka livena ili kovana, metalna ili plastična. Doduše, bilo je i limenih značaka ali razlikuju se po veličini, sitnije su.


не знам да ли је у току битка за Београд (Жданов) или операција Багратион (Рокоссовский)?


Bogme, baš kod Filipa vodi se bitka protiv Ždanova! Možeš da ga pitaš zašto.

A Rokosovski se više ne broji. Siroma, bio je Poljak. Pa mu zbog toga nisu dali ni da oslobodi Berlin. A sad je, valjda, Natovac i opet ga niko ne ferma?

I nemoj da ti je neprijatno zbog značke, nema razloga. Stavio sam je iz grafičkih razloga, taman mi se uklapala veličinom. Jer meni je prva asocijacija na соревнование baš социалистическое соревнование pa sam dao Gugletu da mi izbaci odgovarajuće ilustracije. Izbor je bio čisto estetski, u užem izboru bile su i:















krkar krkar 17:29 20.02.2017

Re: Nači

Уколико би Стравински или Нижински били тема, плашим се


Hajde, nebilotizapoveđeno, kreni sa Šostakovičem. Stravinski je dosadan a Nižinski nije iz moje nadležnosti.

Moj veliki greh što sam Šostakoviča kasno otkrio. Valjda za to treba neka zrelost.

Uglavnom, imao sam već preko 30 jednog dana vozim Budimpeštom i čujem na radiju deo brzog stava nekog zaista odličnog ali meni nepoznatog violinskog koncerta*. Prvo sam na trenutak pomislio da bi mogao biti Zemlinski ali sam ubrzo shvatio da po stilu ne može biti. I pojma nisam imao ko je pa sam zvao Bartok Radio (ko je imao posla sa madžarskim državnim institucijama 199x, posebno ako vam mađarski nije savršeni književni, zna koliko je to jedno bolno i traumatično iskustvo) i saznao da je bio 1. violinski Šostakoviča. Sjajan koncert.



E, otad sam sistematično počeo da slušam Šostakoviča i shvatio koliko je bio veliki. I zašto je Hazjajinu smetao.



Tako da ako hoćeš da gostuješ kod mene sa blogom o Šostakoviču (ili bilo čemu drugom, uostalom) biće mi zadovoljstvo.

*) Kasnije, kad sam čuo ceo koncert shvatio sam da sam imao sreće da uhvatim baš deo maestralne pasacaglie

krkar krkar 17:43 20.02.2017

Re: ...

Ц-ц-ц, још од прадеде Манче, у мом малом кнежевству падају главе за овакве грешке у спеловању имена.


Džebga, ja to instinktivno, Manccini je sistemski nemoguće, u rangu Mozzarta.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:47 20.02.2017

Re: ...

: )))

Тако некако.
iskudrina iskudrina 17:55 20.02.2017

Re: Nači

krkar
Помало ми је непријатно за беџ,


Značka. Kod nas je bedž bio limeni i presovani a značka livena ili kovana, metalna ili plastična. Doduše, bilo je i limenih značaka ali razlikuju se po veličini, sitnije su.



Ispravite me ako grešim, ali da li nije mesto svim ovim amblemima u muzejima, tačno jedan vek nakon početka cele ove priče o socijalizmu u pokušaju (ili prekršaju!?).
Naslućujem da prilike i u mojoj rodini poznajete bolje i od natprosečnog Rusa, kako ove sadašnje prilike, tako i istorijske. Neki moj subjektivni utisak nakon čitanja tekstova.

P.S. Осмелюсь спросить, вы говорите по-русски, мне не кажется?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:59 20.02.2017

Re: Nači

Od reči koje isto zvuče a imaju različita značenja, pa preko strukture rečenice...

Моје искуство с учењем српског после неког другог словенског језика говори ми да је структура реченица много већи изазов од речника. Речник сам некако и набубао, али и даље кубурим са структуром. То је несвесна ствар, директна спона између ушију и језика, не може се тек тако набубати, поготову ван средине у којој се језик говори.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:08 20.02.2017

Re: Nači

али и даље кубурим са структуром.


???

Структура је код тебе боља него код 90% Срба, бар када пишеш. Не знам како звучиш уживо.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:19 20.02.2017

Re: Nači

Moguće, ali zahteva napor, nije na autopilotu.
iskudrina iskudrina 18:30 20.02.2017

Re: Nači

krkar
Hajde, nebilotizapoveđeno, kreni sa Šostakovičem. Stravinski je dosadan a Nižinski nije iz moje nadležnosti.


Слушаю!


Хвала на предлогу, готово заборавих сусрет са његовом супругом на конференцији у конзерваторијуму им.Римский-Корсакова у СтПб, где ми је промакла њена књига са ретким детаљима и фотографијама. Морам је потражити, својим везама у граду на Неви, упркос томе што мислим да је limited edition.
На нечему сличном, али на другу тему и сама учествовала сам. У питању је limited издање посвећено 100 година ”Посвећења пролећа” Стравинског, као поставке чувеног балета из 1913. године у Théâtre des Champs-Élysées, нажалост прерано за то време.
Баљшој театар је издао и имам срећу да поседујем један примерак. Свакако и у pdf, па ако некога интересује ... мислим да у Србији тако нешто не постоји.
G.Cross G.Cross 18:39 20.02.2017

Re: Nači

krkar
Interesantno.
Ako bi zelela da budes gost i objavis post, javi se.


Čekaj, Ero, na red. Kod mene se prvo pojavila, red je prvo ja da je ponudim. Nisi joj još ni dobardan nazvao!!!


Dobardan.
Ja mislim da dama treba sama da odluci.
krkar krkar 18:48 20.02.2017

Re: Nači

ali da li nije mesto svim ovim amblemima u muzejima


na srpskom: zar nije

Nadam se da ti ne smeta da te ispravim. Inače ti je srpski odličan ali imaš malu interferenciju, ovo je drugo mesto gde sam primetio (prvog više ne mogu da se setim)


Ispravite me ako grešim, ali da li nije mesto svim ovim amblemima u muzejima, tačno jedan vek nakon početka cele ove priče o socijalizmu u pokušaju (ili prekršaju!?).


1. Nije ako u njima još ima života. A ima. Ne preterano vitalnog ali se gicaju. I u Rusiji i u Srbiji. A i još kojekuda

2. U ovakvom kontekstu podjebavam. Više puta sam već rekao da Rusiju politički prezirem a kulturno volim.

P.S. Осмелюсь спросить, вы говорите по-русски, мне не кажется?


Da ali se ne usuđujem da pišem. Nisam nikad učio ruski, samouk sam. Čitam bez mnogo problema, konverziram ali pisanje bi me sasvim razotkrilo.

P.S.S.

вы


ты
krkar krkar 18:50 20.02.2017

Re: Nači

Ja mislim da ona treba sama da odluci.


A mi smo гентлемани i prihvatićemo njenu odluku bez reči.
mlekac mlekac 19:06 20.02.2017

Re: Nači

marco_de.manccini
Moguće, ali zahteva napor, nije na autopilotu.

Ja taj problem (strukture) imam sa bugarskim i makedonskim. Ili bolje rečeno - imala sam. Toliko dugo ih nisam govorila da mi se čini da ću morati da učim od početka.
Milan Novković Milan Novković 19:12 20.02.2017

Re: Nači

marco_de.manccini
Od reči koje isto zvuče a imaju različita značenja, pa preko strukture rečenice...

Моје искуство с учењем српског после неког другог словенског језика говори ми да је структура реченица много већи изазов од речника. Речник сам некако и набубао, али и даље кубурим са структуром. То је несвесна ствар, директна спона између ушију и језика, не може се тек тако набубати, поготову ван средине у којој се језик говори.

I kod mene sličan slučaj!

Čak malo teži, pošto ni moj prvi slovenski jezik - šta god da mu bejaše ime - nisam još potpuno ispolirao
emsiemsi emsiemsi 19:13 20.02.2017

Re: Nači

G.Cross
Мени српски није ни други језик по учењу, ... али што би рекао Тригер: "you live - you learn"


Ја не гласам овде, али гласови свих других утичу и обликују мој живот.


Interesantno.
Ako bi zelela da budes gost i objavis post, javi se.

Можда не пије кафу ?
iskudrina iskudrina 19:18 20.02.2017

Re: Nači

krkar
Nadam se da ti ne smeta da te ispravim.


Naravno da jedino tako mogu do detalja savladati srpski jezik. Slobodno me ispravite.

Da ali se ne usuđujem da pišem. Nisam nikad učio ruski, samouk sam. Čitam bez mnogo problema, konverziram ali pisanje bi me sasvim razotkrilo.


Svakako da sam mislila na poznavanje jezika i mogućnost da se njime služite, ne i pisanje tekstova na ruskom. Uvek možete mene upitati za takvu pomoć.
I sama tek nedavno imala sam prilike prevoditi, ali sa srpskog na ruski, jedan kompletan sajt.

ты


vremenom
nask nask 19:19 20.02.2017

Re: Nači

Уколико би Стравински или Нижински били тема, плашим се


Evo ga još jedan koji bi rado učestvovao u tom blogu, pa još ako bude Rahmanjinov u njemu ... evo unapred zahvalan

mlekac mlekac 19:25 20.02.2017

Re: Nači

iskudrina


ты


vremenom


Moraćeš da promeniš naviku. Ovde smo svi na ты. Ne pitaj me zašto - tako je oduvek. Na blogu samo na ti.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:32 20.02.2017

Re: Nači

Moraćeš da promeniš naviku.

Skoro svako prvo počne s navikom pa bude prešaltovan na natiku.
iskudrina iskudrina 19:32 20.02.2017

Re: Nači

emsiemsi
Можда не пије кафу ?


У огромним количинама!

Захвалила сам се на позивима, али ја заиста не могу у моменту ни написати нови текст нити превести неки мој постојећи. Свакако да написаћу, не један, тако да le prestige буде égale!
Приметила сам овде на блогу да Neven Cvetićanin поставља делове своје књиге, коју је и издао те се може купити.
Ја можда могу превести и поставити делове књиге о којој писала сам овде у коментарима и то део који сам ја лично редактирала и писала, без рекламирања, јер је као што написах limited edition, тј. интерно издање Баљшој театра. Изузетно је обимна студија.
krkar krkar 19:35 20.02.2017

Re: Nači

Мицевски зафрли топката на Рингов, ма Георгиевски ги учини чекори...



Ama čekaj, zar nije Ringov fuzbaljer, Vasil. A čekori su koraci, dakle košarka???
emsiemsi emsiemsi 19:43 20.02.2017

Re: Nači

iskudrina
emsiemsi
Можда не пије кафу ?


У огромним количинама!

Захвалила сам се на позивима, али ја заиста не могу у моменту ни написати нови текст нити превести неки мој постојећи. Свакако да написаћу, не један, тако да le prestige буде égale!
Приметила сам овде на блогу да Neven Cvetićanin поставља делове своје књиге, коју је и издао те се може купити.
Ја можда могу превести и поставити делове књиге о којој писала сам овде у коментарима и то део који сам ја лично редактирала и писала, без рекламирања, јер је као што написах limited edition, тј. интерно издање Баљшој театра. Изузетно је обимна студија.

Не разумем се у издаваштво, међутим, када сам ја пре икс година за "Грађевинску књигу" преводио неку књигу (са енглеског) из електронике, нисам смео нигде ништа да објавим.
Успут --- јбт., и данас се сећам наслова ... Operation amplifier and linear integrated circuits, од Denton J. Dailey.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:48 20.02.2017

Re: Nači

Легенда каже да се следећа реченица омакла коменатору који је желео да у једној реченици да две занимљиве информације о кошаркашкој репрезентацији Југославије.

Сви у кошаркашкој репрезентацији Југославије су студенти, а само Георгиевски је Македонац.


Наравно, бољом структуром реченице могу се избећи овакви бисери.
vcucko vcucko 19:52 20.02.2017

Re: Nači

krkar
Мицевски зафрли топката на Рингов, ма Георгиевски ги учини чекори...


Ama čekaj, zar nije Ringov fuzbaljer, Vasil. A čekori su koraci, dakle košarka???

Jes, pa šta?



Натпревар бејаше натпревар, u fuzbalu ili u boćanju, svejedno.
iskudrina iskudrina 19:54 20.02.2017

Re: Nači

nask
Evo ga još jedan koji bi rado učestvovao u tom blogu, pa još ako bude Rahmanjinov u njemu ... evo unapred zahvalan


Већ поставила сам одговор који је уместо мене изговорио дивни Саша Петровић у улози грофа Кајзерлинга. Уз таква дела ја учила сам не само језик већ и културу, историју ...

Рахманинов:


Молим само за време, разумите да мени јутра почињу са овим:

и овим:
vcucko vcucko 20:00 20.02.2017

Re: Nači

iskudrina


Молим само за време, разумите да мени јутра почињу са овим:

и овим:



iskudrina iskudrina 20:10 20.02.2017

Re: Nači

vcucko
iskudrina


Молим само за време, разумите да мени јутра почињу са овим:

и овим:





ДА, кот Матроскин и упечатљиви глас Олега Табакова.
Као што су и овде остали запамћени гласови српских глумаца, ови мултфилми понекима и данас враћају сећање у неко друго време.
mirelarado mirelarado 20:14 20.02.2017

Re: Nači

iskudrina
G.Cross
Interesantno.
Ako bi zelela da budes gost i objavis post, javi se.


Захваљујем,
управо о томе и размишљала сам читајући блог који је пре тачно годину дана овде објавила mirelarado поводом смрти Умберта Ека. То и био је повод да се региструјем и евентуално нешто и напишем, но некако дневнополитичке теме и замајавања посташе modus vivendi и овде и то углавном без елементарног познавања ”природе и друштва”.
Уколико би Стравински или Нижински били тема, плашим се ... разумете шта желим рећи ... коме би то било и за прочитати?


Уколико желиш, можеш да гостујеш код мене. Пиши о ономе што те занима, видећеш да овде има пуно читалаца који се не дрогирају дневнополитичким темама.

И добро нам дошла!
vcucko vcucko 20:17 20.02.2017

Re: Nači

iskudrina


ДА, кот Матроскин и упечатљиви глас Олега Табакова.
Као што су и овде остали запамћени гласови српских глумаца, ови мултфилми понекима и данас враћају сећање у неко друго време.


Oleg Tabakov
iskudrina iskudrina 20:37 20.02.2017

Re: Nači

mirelarado
Уколико желиш, можеш да гостујеш код мене. Пиши о ономе што те занима, видећеш да овде има пуно читалаца који се не дрогирају дневнополитичким темама.

И добро нам дошла!


Захваљујем најлепше,
ја до сада нисам писала текстове на српском, тако да бих најпре морала превести своје радове са руског. Просто сам у неким другим збивањима две и по године.
Имала бих питање за Вас, ... да ли сте превели Numero zero?
Ја на руском поседујем готово све што је Еко написао, много тога је и овде са мном, не и ову његову последњу књигу.
tyson tyson 20:39 20.02.2017

Re: Nači

iskudrina
tyson
У тој области у СССР ствари су биле прилично јасне на први поглед:

Познати су вам детаљи те битке и њен епилог?

Багратион? Конечно.
Вероватно најтежи пораз Немачке у историји; свакако у Другом светском рату.

Да ли је Србија једина земља која неке своје битке још увек није окончала, или није поништила тековине истих?

Ох, да!
Свакако не једина, али са нескривеним мазохизмом уживамо да бијемо неке старе битке.

Не чини ли Вам се да и данас живимо (и ја добровољно) у Матрици из тог времена "промене"?

У великој мери - да.


mirelarado mirelarado 20:45 20.02.2017

Re: Nači

Имала бих питање за Вас, ... да ли сте превели Numero zero?


Да, превели смо Александар Леви и ја.

Елена Костјукович превела га је на руски.
validni validni 21:00 20.02.2017

Re: Nači

Sve je to tako ali meni je reč natprevar ovde apsolutno dragoceno precizna!


pripetavanje je bolje
krkar krkar 21:10 20.02.2017

Re: Nači

Oleg Tabakov


Ja sam voleo Kraska

iskudrina iskudrina 21:10 20.02.2017

Re: Nači

tyson
Багратион? Конечно.
Вероватно најтежи пораз Немачке у историји; свакако у Другом светском рату.


Слажемо се по овој Вашој констатацији.
Међутим, моје питање односило се на догађаје који претходили су 20. октобру (датум на ордену!), док је генерал Жданов чекао своју пешадију испред главног града, а испрва имао само нестрпљиву претходницу са Кочом Поповићем на челу (ТО беху ”прави” ослободиоци!?). Те трупе и тенкови пролазили су овим пределима где баш ја сада живим, овим путем из Румуније ка Београду. Имала сам прилике овде упознати људе који памте то време, а мој рођени стриц беше рањен негде у Румунији пре тога.
Моја каснија питања односила су се на догађаје који следили су.
tyson tyson 21:46 20.02.2017

Re: Nači

Моја каснија питања односила су се на догађаје који следили су.

Па, да; и моји одговори

vcucko vcucko 21:51 20.02.2017

Re: Nači

validni
Sve je to tako ali meni je reč natprevar ovde apsolutno dragoceno precizna!


pripetavanje je bolje

Neće da bude. Pripetavanje je produžetak (Extra-Time, продолжение) от натпревар.

U fuzbalu 2x15, basketu 1x5, hokeju do gola itd.
iskudrina iskudrina 22:08 20.02.2017

Re: Nači

marco_de.manccini
Моје искуство с учењем српског после неког другог словенског језика говори ми да је структура реченица много већи изазов од речника. Речник сам некако и набубао, али и даље кубурим са структуром. То је несвесна ствар, директна спона између ушију и језика, не може се тек тако набубати, поготову ван средине у којој се језик говори.


”Савремени српскохрватски језик и култура изражавања” и додатак синтакса!
Завод за уџбенике, 1989. година, аутори: Живојин Станојчић, Љубомир Поповић, Стеван Мицић
Уколико истог дана сагледам свакодневни говор и упоредим са наведеним, разлика се сама намеће. Свакако, треба имати и подршку.
validni validni 22:12 20.02.2017

Re: Nači

Neće da bude. Pripetavanje je produžetak (Extra-Time, продолжение) от натпревар.

U fuzbalu 2x15, basketu 1x5, hokeju do gola itd.


ma jok, pripetavanje mu ga dođe posle produžetaka, ko penali u fudbalu, vidi: penjanje uz uže do šunke u Jadranskim susretima
vcucko vcucko 22:31 20.02.2017

Re: Nači

validni

ma jok, pripetavanje mu ga dođe posle produžetaka, ko penali u fudbalu, vidi: penjanje uz uže do šunke u Jadranskim susretima

U svakom slučaju, ovi izbori nisu pripetavanje, samo nastavak jednog te istog besmisla.
A propos jarbola i šunke, jednom (da me ubiješ ne sećam se, Lovran ili Mošć. Draga) sam bio onaj donji, temeljni (naravno da se, ovoliki, nisam penjao). Šunku nismo skinuli, ali to je najmanje bitno, issatiboga posle sam se osećao danima, šta su mi sve ušljapali za vrat (bemliga, tovatna mast, sapunica, boga pitaj).
tasadebeli tasadebeli 07:39 21.02.2017

Re: Nači

marco_de.manccini
Od reči koje isto zvuče a imaju različita značenja, pa preko strukture rečenice...

Моје искуство с учењем српског после неког другог словенског језика говори ми да је структура реченица много већи изазов од речника.



Јес, ту си потпуно у праву!


Рецимо читаш на насловној страни неких од најтиражнијих српских новина реченицу:


Дете ујело прасе!


и уопште не знаш ко је ту кога ујео, сунце му жарко!



Atomski mrav Atomski mrav 08:47 21.02.2017

Re: Nači

Наравно, бољом структуром реченице могу се избећи овакви бисери.

Još mi je u sećanju rečenica iz teksta o tome kako je Dražen Petrović izgubio život u saobraćajnoj nesreći, gde se spominje da je i njegova devojka/verenica bila u automobilu "ali je uspela da se oporavi udavši se kasnije za bivšeg fudbalskog reprezentativca Nemačke Olivera Birofa". Ne znam samo da li je Birof bio svestan isceliteljskih moći koje poseduje stupanje u brak s njim...
omega68 omega68 23:55 21.02.2017

Re: Nači

Ја сам кроз константно причање, говор са честим грешкама и читањем савладала језик релативно брзо

Наравно кад су Руси расијани Срби.
Имам благи утисак да нам се врнула она Диња, баба Евдино унуче?


mirelarado mirelarado 00:12 22.02.2017

Re: Nači

Имам благи утисак да нам се врнула она Диња, баба Евдино унуче?


Ако јесте, одмах да јој се врати ауторска!

Најбољи каламбур који се икада одиграо на блогу. :)
krkar krkar 14:22 22.02.2017

Re: Nači

mirelarado
Имам благи утисак да нам се врнула она Диња, баба Евдино унуче?


Ако јесте, одмах да јој се врати ауторска!

Најбољи каламбур који се икада одиграо на блогу. :)


Дај линк, štobreko Čarli
mariopan mariopan 15:07 22.02.2017

Re: Nači

mirelarado
Имам благи утисак да нам се врнула она Диња, баба Евдино унуче?


Ако јесте, одмах да јој се врати ауторска!

Најбољи каламбур који се икада одиграо на блогу. :)

urbana_gerila urbana_gerila 15:47 22.02.2017

Re: Nači

omega68
Имам благи утисак да нам се врнула она Диња, баба Евдино унуче?


pronicljivi brate omega, čudi me jedino da nisi istaknuo kako je sve to - službeno...
mirelarado mirelarado 16:56 22.02.2017

Re: Nači

krkar
mirelarado
Имам благи утисак да нам се врнула она Диња, баба Евдино унуче?


Ако јесте, одмах да јој се врати ауторска!

Најбољи каламбур који се икада одиграо на блогу. :)


Дај линк, štobreko Čarli


Slučaj bake Jevdokije i unuke Đine
iskudrina iskudrina 17:12 22.02.2017

Re: Nači

mirelarado
omega68
Имам благи утисак да нам се врнула она Диња, баба Евдино унуче?


Ако јесте, одмах да јој се врати ауторска!

Најбољи каламбур који се икада одиграо на блогу. :)


Можете ли ми објаснити о чему се овде ради?
omega68 omega68 18:08 22.02.2017

Re: Nači

Човече, колико ми фали scabies, шта ли је са њом?Хансел?Тек сад видим колико људи више није на блогу.
Или су ту и само читају?
cane cane 18:32 22.02.2017

Re: Nači

Човече, колико ми фали scabies, шта ли је са њом?Хансел?Тек сад видим колико људи више није на блогу.
Или су ту и само читају?


a cini mi se da i nije prva petrogradjanka na blogu.
mariopan mariopan 21:25 22.02.2017

Re: Nači

iskudrina
mirelarado
omega68
Имам благи утисак да нам се врнула она Диња, баба Евдино унуче?


Ако јесте, одмах да јој се врати ауторска!

Најбољи каламбур који се икада одиграо на блогу. :)


Можете ли ми објаснити о чему се овде ради?

Stara priča, vrlo zanimljiva. Jedna blogerka je o sebi i svojoj porodici pisala bajke a mi smo u to verovali, začarala nas, omađijala, pisala vrlo uverljivo dok nije otkrivena.

To možda govori i o nama nešto, volimo bajke, još smo deca u duši? Obožavam bajke, pogotovo ruske, pa možda zato nisam to doživela tragično nego simpatično, kako ko..... ali ta vremena su zaista bila zanimljiva.

Dobrodošla.
iskudrina iskudrina 23:22 22.02.2017

Re: Nači

mariopan
iskudrina
mirelarado
omega68
Имам благи утисак да нам се врнула она Диња, баба Евдино унуче?


Ако јесте, одмах да јој се врати ауторска!

Најбољи каламбур који се икада одиграо на блогу. :)


Можете ли ми објаснити о чему се овде ради?

Stara priča, vrlo zanimljiva. Jedna blogerka je o sebi i svojoj porodici pisala bajke a mi smo u to verovali, začarala nas, omađijala, pisala vrlo uverljivo dok nije otkrivena.

To možda govori i o nama nešto, volimo bajke, još smo deca u duši? Obožavam bajke, pogotovo ruske, pa možda zato nisam to doživela tragično nego simpatično, kako ko..... ali ta vremena su zaista bila zanimljiva.

Dobrodošla.


Хвала на добродошлици, ја у Србији живим непрекидно скоро 3 године, са прекидима 5,
а неколицини људи са овог блога, као и домаћину ја сам приватно одговорила и представила се, са својим пуним именом, патронимом и презименом, приватном ел.адресом, телефоном.
Надам се да у оваквим контекстима нећу се убудуће налазити.
Ја немам разлог крити свој идентитет, адресу, пасош или дипломе. Ако некоме то значи ја то могу објавити или послати уреднику блога на ауторизацију, електронски, чак ако је неко заинтересован могу и на увид донети лично, ако неко толико далеко жели ићи.
Драго ми је да волите руске бајке, приче ... сказы. О томе је и vcucko питао, а управо сам и на томе одговорила у коментару.
krkar krkar 00:39 23.02.2017

Re: Nači

Ја немам разлог крити свој идентитет, адресу, пасош или дипломе. Ако некоме то значи ја то могу објавити или послати уреднику блога на ауторизацију, електронски, чак ако је неко заинтересован могу и на увид донети лично, ако неко толико далеко жели ићи.



Nije ovo bila nikakva asocijacija na tebe niti insinuacija.

Pre nekoliko godina pojavila se nekakva blogerka koja je pisala interesantne priče o sebi, svojoj babi, unucima, deci, muževima i ostalim srceparateljnim sranjima i dosta blogera se napalilo na tu herc-novelu (najvećma žene).

Posle se ispostavilo ne samo da je ta autorka sve izmislila nego da je još i bezobrazna i bezobzirna krava bez imalo empatije koja nije umela ni da kaže "žao mi je ako mi je neko poverovao".

Ali sve to nikakve veze nema sa tobom.

Inače, ako mogu da ti dam savet: predstavi se na blogu jednom. Ko hoće da veruje neka veruje, ko neće možđe da misli da si ciganka, čistačica klozeta u seoskoj krčmi - njegova stvar. Ne obaziri se na budale, ovde pored mnogo normalnog i zanimljivog sveta ima i kojekakvih psihopata, budala i neostvarenih ljudi.

Ali svi se vrlo brzo legitimišu svojim pisanjem.

Never explain, never apologise!
sugarbaby sugarbaby 10:19 23.02.2017

Re: Nači


Или би Млакар јасније то превео/рекао као ”natjecanje”?


srećo, kako ti sa trideset godina znaš za Mlakara, ja mislim da za njega nije čuo niti jedan mlad čovek/devojka u Srbiji?
vi Rusi ste čudo, nema druge.
sugarbaby sugarbaby 10:23 23.02.2017

Re: Nači

Ko hoće da veruje neka veruje, ko neće možđe da misli da si ciganka, čistačica klozeta u seoskoj krčmi - njegova stvar


ništa kao dobar savet.
iskudrina iskudrina 11:00 23.02.2017

Re: Nači

sugarbaby

Или би Млакар јасније то превео/рекао као ”natjecanje”?


srećo, kako ti sa trideset godina znaš za Mlakara, ja mislim da za njega nije čuo niti jedan mlad čovek/devojka u Srbiji?
vi Rusi ste čudo, nema druge.


То је баш афирмативно за младе у Србији!
Не би ме изненадило да ни у Хрватској млади не знају ко је он.
Верујте, ни у Русији много њих не зна ко је Владимир Владимирович Познер, али можда неко ко у Србији не одраста сада уз телевизију зна за тог човека. Иако је он на ТВ-у.
А шта мислите како и где сам сазнала за Зорана Радмиловића, Сашу Петровића, Драгана Николића, Љубу Тадића, Драгана Лаковића?
Да није неко од њих сад у неком ријалити програму, па тако сазнах?
mariopan mariopan 15:55 23.02.2017

Re: Nači

iskudrina
mariopan
iskudrina
mirelarado
omega68
Имам благи утисак да нам се врнула она Диња, баба Евдино унуче?


Ако јесте, одмах да јој се врати ауторска!

Најбољи каламбур који се икада одиграо на блогу. :)


Можете ли ми објаснити о чему се овде ради?

Stara priča, vrlo zanimljiva. Jedna blogerka je o sebi i svojoj porodici pisala bajke a mi smo u to verovali, začarala nas, omađijala, pisala vrlo uverljivo dok nije otkrivena.

To možda govori i o nama nešto, volimo bajke, još smo deca u duši? Obožavam bajke, pogotovo ruske, pa možda zato nisam to doživela tragično nego simpatično, kako ko..... ali ta vremena su zaista bila zanimljiva.

Dobrodošla.


Хвала на добродошлици, ја у Србији живим непрекидно скоро 3 године, са прекидима 5,
а неколицини људи са овог блога, као и домаћину ја сам приватно одговорила и представила се, са својим пуним именом, патронимом и презименом, приватном ел.адресом, телефоном.
Надам се да у оваквим контекстима нећу се убудуће налазити.
Ја немам разлог крити свој идентитет, адресу, пасош или дипломе. Ако некоме то значи ја то могу објавити или послати уреднику блога на ауторизацију, електронски, чак ако је неко заинтересован могу и на увид донети лично, ако неко толико далеко жели ићи.
Драго ми је да волите руске бајке, приче ... сказы. О томе је и vcucko питао, а управо сам и на томе одговорила у коментару.


Evo odgovorio ti je Krkar, zaista nikakve asocijacije na tebe tu nije bilo, ni insinuacija.
Pitala si za to pa ti ja odgovorih, iskreno mi se dopada što si ovde.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:47 20.02.2017

Moji kandidati:

Jedan od potomaka dinastije Karić, bivši muž Jelene Karleuše, oglasio se na tviteru!

Bojan Karić: "Država se rušila 20 god. Danas mnogi očekuju nerealan boljitak za 2-3 god. Ljudi malo strpljenja i vere. Bolje je i biće još bolje."

Čekam još da se oglase Marko Milošević i Marko Mišković, pa da izaberem svog kandidata!
vcucko vcucko 14:26 20.02.2017

Re: Moji kandidati:

Filip Mladenović
Jedan od potomaka dinastije Karić, bivši muž Jelene Karleuše, oglasio se na tviteru!

Bojan Karić: "Država se rušila 20 god. Danas mnogi očekuju nerealan boljitak za 2-3 god. Ljudi malo strpljenja i vere. Bolje je i biće još bolje."

Čekam još da se oglase Marko Milošević i Marko Mišković, pa da izaberem svog kandidata!

Trokiraš, zaboravio si malog Mitrovića.
A tek da si se u pravo vreme smucao po Surčinu, k'o ja, što bi tek onda mogao da ih nabrojiš, i-haj.
krkar krkar 14:35 20.02.2017

Re: Moji kandidati:

oglasio se na tviteru!


A ti bi ih osudio na gubljenje prava na tvitovanje?

Za krivično delo nesviđanjase Filipu Mladenoviću, maoističkom populističkom agitatoru polpotovskog usmerenja? Filipu koji bi svakom građaninu dao državnu službu i pravo da bude neduhovit na radiju?
NNN NNN 15:01 20.02.2017

Re: Moji kandidati:

Bojan Karić
govno krenulo da spamuje po tviteru
(ne treba ga osuđivati na netvitovanje, ovako se samo bolje vidi koliko je govnište, ako neko slučaje ne zna)
urbana_gerila urbana_gerila 16:12 20.02.2017

Re: Moji kandidati:

vcucko
Trokiraš, zaboravio si malog Mitrovića.



kad me gerilica, ko da je ona starija taj frtalj veka, pomiluje po glavi i, retorički naravno, upita: hoćeš li ikada prerasti te tvoje detinjarije - obavezno zakukam za marketing službom austrije.

jbt, pa njima je uspelo da celi svet o hitleru misli ko o nemcu, šteta što su zauzeti glede miodraga kostića...
vcucko vcucko 20:07 20.02.2017

Re: Moji kandidati:

urbana_gerila

jbt, pa njima je uspelo da celi svet o hitleru misli ko o nemcu, šteta što su zauzeti glede kostića...

Bio neki nemački film, kao komedija o poslednjim danima rata. Pa se kao svađaju komšije u Berlinu (ili Minkenu, bem li ga?), jedan lokalac i jedan izbeglica iz Austrije. Kaže lokalac: šta nam uradi ovaj vaš Esterrajher, odgovara mu Bečlija: jeste on Esterrajher, ali nije zaludeo nas nego vas.

Tako da ima tu materijala za raspravu, i opet i-haj...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana