Budućnost| Društvo| Politika

Mi i Oni

freehand RSS / 05.03.2017. u 00:47

... ili: Nismo isti!


Danima pokušavam da napišem tekst o političkoj situaciji i predsedničkim izborima u Srbiji. I ne uspevam. Razlog tome svakako nije inspiracija svakodnevnim zbivanjima i važnošću teme. O ne. Ni nedostatak stava ni materijal za njegovu argumentaciju. Naprotiv. Razlog leži u kristalno jasnoj situaciji, očiglednostima koje mute vid i potpuno ogoljenim pozicijama i političkim životopisima aktera.
Sve bi se u tom tekstu vrtelo oko one koliko idiotske i česte toliko i pogibeljne teze koja svakodnevno zagađuje sve rasprave i javni prostor - Svi su isti!

5e2c927990bc4bca9fc525aa602391eb.png
Ja, na primer, nikako nisam isti. Negde sam gori, negde bolji. Gluplji i pametniji. Deca mi nisu ista. U familiji imamo i bele vrane i crne ovce, intelektualce, kocoše, pijane tetke i lude ujake koji pišaju ne otvarajući šlic. Kumovi su mi isti kao Eskim i Bušman. Imam prijatelje i drugare rasejane na suprotnim polovima po svim afinitetima. Ima lenjih, ima dobrih sinova poput Baneta i onih poput Haklberi Fina. Ima politički neopredeljenih, onih koji su promenili više stranaka nego devojaka, ima nacionalista i esperantista. I sve je to ok. A imamo i debila koji se umudre, značajno klimaju glavom i kad je rasprava za stolom najžešća samo procedi kroz zube: "Ma svi su isti." Debil,. rekoh.
No da se ja ne bih žestio i bavio opisivanjem i objašnjavanjem pomogao mi je niko drugi do - Aleksandar Vučić.

Na sednici Glavnog odbora (Otadžbinske uprave) svoje organizacije koju lažno predstavljaju kao stranku, objavljujući svoju kandidaturu, opisujući bagru sastavljenu od zla oca i još gore majke, s koca i konopca i dna kace kao divjunake patriotizma i demokratije - rekao je - "Ponosan sam jer ste u prethodnom periodu pokazali razliku između Nas i Njih".

Vučićev govor (LINK)


I tako smo, ako mene pitate, na početku kampanje mogli da proglasimo i njen kraj.

Šta god drugi kandidati činili i govorili teško da mogu da zasene ovaj programski i identitetski govor, u kome je sublimirano sve ono što Vučić i njegova koalicija rade od 2012. Beskrajna bujica najneverovatnijih laži, samohvalisanja, mržnje i nipodaštavanja svih drugačije mislećih; fantastično izvrtanje stvarnosti kao rukavice, sa zastrašujućim asocijacima na orvelijanski novogovor i posuvraćenu dirigovanu realnost iz njegove "1984." trebalo bi da budu dovoljan motiv i argument za sve koji nisu Oni - a i za one među njima koji imaju makar trun inteligencije i mrvu morala - da je na ovim izborima u prvom krugu prihvatljivo sve što je neVučić i neŠešelj. 

Nikad više tajkuni! 

aa35753e145743229333664958dead27.png 

Ko se smeje sa NATO agresorima?

jmKktkpTURBXy8yNDNkOGVkN2FmYmQ5NjI4ZTdiZDFmZjhkMmYwY2QwNi5qcGeTlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCw5UH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzFkNzRjYjQxNzA1OTUwNDM2NjI5Y2FiZDYwNmY1MGY2LnBuZwfCAAJer

stoltenberg%20i%20vuchic%20tanja%20valich_400x0.jpg

hqdefault.jpg

I nikad više snage prošlosti:

417362315_2a66513a70.jpg

 SNS vlast u Srbiji nije politička opcija, nije ideološka grupa, nije čak ni asocijacija istomišljenika. U pitanju je politička i ekonomska, kutlurna, prosvetna i istorijska pošast koja se hrani sadašnjošču i budućnošću ovog društva. 

Za drugi krug kašće se samo. 

 



Komentari (550)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 14:06 07.03.2017

Re: Pitanje

freehand
Zbog čega me porediš sa Milanom Lukićem?

Nisam ja tebe poredio sa Milanom Lukićem (to si ti poredio Mayoa sa ustašijom) nego Srbiju sa Hrvatskom, pošto baš insistiraš na posložnjavanju.


A gde sam ja poredio mayoa sa ustašama?
narcis narcis 14:07 07.03.2017

Re: Pitanje

a ne smeta ti što kod nas četnici i ostala veleizdajnička bagra isto prima pemziju, ne smeta ti što je ona stoka što je izvela đake na streljanje u kragujevac rehabilitovana, ne smeta ti što onog veleizdajnika nedića oće da rehabilituju, to ti ne smeta.
mayo1 mayo1 14:07 07.03.2017

Re: Pitanje

Po tebi, Domobrani - "regularna" vojska NDH i nisu bili neko zlo.

predatorz, ne moraš se služiti tim forama. Gdje sam to rekao? Lijepo sam napisao da nisu bili u rangu sa ustašama, što je činjenica. Borbena vrijednost im je bila vrlo upitna, kao i 'voljni moment'.

Nego da mi lijepo završimo priču. RH = NDH, ustaše = Hrvati, četnici su antifašisti i borci protiv Nijemaca i Talijana, pa da srce bude na mjestu.

Stvari posložene. Živ bio.
freehand freehand 14:08 07.03.2017

Re: Pitanje

predatortz
freehand
Zbog čega me porediš sa Milanom Lukićem?

Nisam ja tebe poredio sa Milanom Lukićem (to si ti poredio Mayoa sa ustašijom) nego Srbiju sa Hrvatskom, pošto baš insistiraš na posložnjavanju.


A gde sam ja poredio mayoa sa ustašama?

A i ne znam što se uzbuđuješ kad ste svi isti?
Gde si ga poredio? Pogledaj pod šta si se deklarativno potpisao i na čemu si tako žustro insistirao.
freehand freehand 14:10 07.03.2017

Re: Pitanje

mayo1
Po tebi, Domobrani - "regularna" vojska NDH i nisu bili neko zlo.

predatorz, ne moraš se služiti tim forama. Gdje sam to rekao? Lijepo sam napisao da nisu bili u rangu sa ustašama, što je činjenica. Borbena vrijednost im je bila vrlo upitna, kao i 'voljni moment'.

Nego da mi lijepo završimo priču. RH = NDH, ustaše = Hrvati, četnici su antifašisti i borci protiv Nijemaca i Talijana, pa da srce bude na mjestu.

Stvari posložene. Živ bio.

E, nemoj to "borci protiv Nemaca i Talijana". Tu se još nismo dogovorili d ali je to bilo dobro ili loše, nemoj da nam Predatorz izađe na zao glas kao antifašista, ne daj Bože.
predatortz predatortz 14:11 07.03.2017

Re: Pitanje

narcis
a ne smeta ti što kod nas četnici i ostala veleizdajnička bagra isto prima pemziju, ne smeta ti što je ona stoka što je izvela đake na streljanje u kragujevac rehabilitovana, ne smeta ti što onog veleizdajnika nedića oće da rehabilituju, to ti ne smeta.


Ni jednom četniku u Srbiji nikad nije isplaćena ni jedna penzija. Zakon jeste usvojen, ali niko nikad nije primio ni dinar. Potom, za većinu saveznika iz WWII četnici su antifašistički pokret. Nećeš valjda da kažeš da su Truman i de Gol odlikovali fašiste.
Zatim, o Ljotićevcima mislim da su đubrad.
Nisam za rehabilitaciju Nedića.
freehand freehand 14:15 07.03.2017

Re: Pitanje

Ni jednom četniku u Srbiji nikad nije isplaćena ni jedna penzija. Zakon jeste usvojen, ali niko nikad nije primio ni dinar.

Hoćeš da kažeš - postoji zakon a ne primenjuje se? Majkumu, taman sam shvatio da to samo u hrvatskoj može.
predatortz predatortz 14:15 07.03.2017

Re: Pitanje

predatorz, ne moraš se služiti tim forama. Gdje sam to rekao? Lijepo sam napisao da nisu bili u rangu sa ustašama, što je činjenica. Borbena vrijednost im je bila vrlo upitna, kao i 'voljni moment'.


pa ni sve nemačke jedinice nisu bile istog ranga, borbenog morala, obučenosti i opremljenosti.
Debeli bavarski trećepozivci nisu bili u rangu sa mladićima iz SS, ali ih je vodila ista ideologija.

Nego da mi lijepo završimo priču. RH = NDH,


Lajt varijanta. Dokaz: Tuđmanova instrukcija o tretiranju 'pobunjenih Srba'.


četnici su antifašisti


To vidi sa Trumanom.
predatortz predatortz 14:17 07.03.2017

Re: Pitanje

freehand
Ni jednom četniku u Srbiji nikad nije isplaćena ni jedna penzija. Zakon jeste usvojen, ali niko nikad nije primio ni dinar.

Hoćeš da kažeš - postoji zakon a ne primenjuje se? Majkumu, taman sam shvatio da to samo u hrvatskoj može.


Tačno tako!
Srbija je deklarativno, preko kurca, izjednačila drugi antifašistički pokret, popražen u građanskom ratu od strane komunista, sa partizanima ali taj zakon nikad nije sprovela u delo.

Na sramotu Srbiji!
freehand freehand 14:20 07.03.2017

Re: Pitanje

pa ni sve nemačke jedinice nisu bile istog ranga, borbenog morala, obučenosti i opremljenosti.
Debeli bavarski trećepozivci nisu bili u rangu sa mladićima iz SS, ali ih je vodila ista ideologija.

Ubi ga argumentacijom!

P.S. mislio sam da ćeš da potegneš ono četnici-nedićevci-ljotićevci. Draža, Nedić, Pećanac i pop Đujić, a on - debele bavarske trećepozivce...
predatortz predatortz 14:39 07.03.2017

Re: Pitanje

freehand
pa ni sve nemačke jedinice nisu bile istog ranga, borbenog morala, obučenosti i opremljenosti.
Debeli bavarski trećepozivci nisu bili u rangu sa mladićima iz SS, ali ih je vodila ista ideologija.

Ubi ga argumentacijom!

P.S. mislio sam da ćeš da potegneš ono četnici-nedićevci-ljotićevci. Draža, Newdić, Pećanac i pop Đujuć, a on - debele bavarske trećepozivce...


A šta je tvoja argumentacija?
Domobrane, najmasovnije postrojbe NDH, ne treba smatrati zločincima jer su dećki bili malo smotani?
freehand freehand 14:43 07.03.2017

Re: Pitanje

A šta je tvoja argumentacija?
Domobrane, najmasovnije postrojbe NDH, ne treba smatrati zločincima jer su dećki bili malo smotani?

Meni ne treba argumentacija, nisam učestvovao u raspravi. Ništa nisam rekao o domobranima, ali kibicujem i učim od znalaca, pa evo kad mi nešto zvuči nelogično usudim se da pitam. I kad treba da uzmem nekog od srpskih rodoljuba da uzmem u odbranu, poput Mite Ljotića. Ispade da samo on, jadan, nije isti?!
mayo1 mayo1 14:46 07.03.2017

Re: Pitanje

To vidi sa Trumanom.

Truman je to učinio nakon rata, u vrijeme kada se raspalo antihitlerovsko savezništvo Zapada i Istoka i kada su se formirali blokovi. Jugoslavija je bila svrstana u komunističkom bloku i 'priznanje' četnicima je bila čista politička igra, jer je u tom trenutku svako bio dobar tko je bio protiv 'komunista'.
Amerikanci i Britanci su koristili istaknute članove Reicha u borbi protiv novog neprijatelja. Recimo Reinhard Gehlen, šef vojne obavještajne službe Wehrmachta na istočnom frontu, postao je br 1 u obavještajnoj borbi protiv SSSR.

Što su o četnicima mislili oni koji su sve znali o četničkoj 'borbi'- kada je borba protiv nacizma bila primarna - , Roosevelt i Churchill, jasno je rečeno na Teheranskoj konferenciji 1943.
predatortz predatortz 15:16 07.03.2017

Re: Pitanje

mayo1
To vidi sa Trumanom.

Truman je to učinio nakon rata, u vrijeme kada se raspalo antihitlerovsko savezništvo Zapada i Istoka i kada su se formirali blokovi. Jugoslavija je bila svrstana u komunističkom bloku i 'priznanje' četnicima je bila čista politička igra, jer je u tom trenutku svako bio dobar tko je bio protiv 'komunista'.
Amerikanci i Britanci su koristili istaknute članove Reicha u borbi protiv novog neprijatelja. Recimo Reinhard Gehlen, šef vojne obavještajne službe Wehrmachta na istočnom frontu, postao je br 1 u obavještajnoj borbi protiv SSSR.

Što su o četnicima mislili oni koji su sve znali o četničkoj 'borbi'- kada je borba protiv nacizma bila primarna - , Roosevelt i Churchill, jasno je rečeno na Teheranskoj konferenciji 1943.


I sve to, naravno, nema nikakve veze sa spašavanjem savezničkih avijatičara. Ameri su hteli da mrtvim Dražom unište SSSR. Logično, zar ne?
mayo1 mayo1 15:34 07.03.2017

Re: Pitanje

Ameri su hteli da mrtvim Dražom unište SSSR. Logično, zar ne?

Ne, nego su htjeli destabilizirati Tita. Koji je u to vrijeme smatran sovjetskim igračem, pogotovo kada je JA srušila američke avione iznad Slovenije u kolovozu 1946.
predatortz predatortz 15:38 07.03.2017

Re: Pitanje

mayo1
Ameri su hteli da mrtvim Dražom unište SSSR. Logično, zar ne?

Ne, nego su htjeli destabilizirati Tita. Koji je u to vrijeme smatran sovjetskim igračem, pogotovo kada je JA srušila američke avione iznad Slovenije u kolovozu 1946.


Pa su '48. odlikovali Dražu, baš kad je Tito bio na početku ozbiljnog sukoba sa SSSR?
mayo1 mayo1 15:56 07.03.2017

Re: Pitanje

Pa su '48. odlikovali Dražu, baš kad je Tito bio na početku ozbiljnog sukoba sa SSSR?

Jugoslavija je bila u izolaciji kako Zapada tako i Istoka do 1950 godine, kada je došla američka vojna pomoć u iznosu oko 500 milijuna dolara.
Te 1948. Jugoslavija je i dalje bila na 'crnoj listi' i to iz više razloga, npr jugoslavenskog 'petljanja' u građanski rat u Grčkoj, tršćanske krize itd.
predatortz predatortz 16:05 07.03.2017

Re: Pitanje

mayo1
Pa su '48. odlikovali Dražu, baš kad je Tito bio na početku ozbiljnog sukoba sa SSSR?

Jugoslavija je bila u izolaciji kako Zapada tako i Istoka do 1950 godine, kada je došla američka vojna pomoć u iznosu oko 500 milijuna dolara.
Te 1948. Jugoslavija je i dalje bila na 'crnoj listi' i to iz više razloga, npr jugoslavenskog 'petljanja' u građanski rat u Grčkoj, tršćanske krize itd.


Poznata mi je istorija iz tog perioda. Zanimljivo je to da Ameri odlikuju baš Mihailovića, ne nekog drugog iz plejade onih koji su bili protiv Tita. Da nisu imali neki osnov za to? Bar minimalan?
mayo1 mayo1 16:58 07.03.2017

Re: Pitanje

Zanimljivo je to da Ameri odlikuju baš Mihailovića, ne nekog drugog iz plejade onih koji su bili protiv Tita

Tko je 1948. bio istaknutiji u tom smislu od Mihailovića? Tko je imao sljedbenike na terenu, a istovremeno i zagovaratelje u antikomunističkoj emigraciji, konkretno u Americi?
Mihailović je politički bio najkorisniji.
A složit ćemo se da su Amerikanci uvijek pragmatični egoisti.

Bili Piton Bili Piton 17:19 07.03.2017

Re: Pitanje

mayo1

Što i ne čudi, ustaše i četnici su se uvijek sjajno slagali.


I danas je tako. Markićka s Dverima duva u istu raspalu tikvu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:13 07.03.2017

Re: Pitanje

A složit ćemo se da su Amerikanci uvijek pragmatični egoisti.


Možda, ali ako su zbog toga odlikovali Mihailovića onda su bile baš velike budale, pošto tim odlikovanjem ništa nisu postigli.
Da, sad se može ispredati priča da su se komunisti uplašili tog odlikovanja pa su zato odustali od Moskve, kako bi se dodvorili Amerima da ovi ne nastave sa odlikovanjima.
Može se svaka priča skockati, samo je problem u tome što su neke irzazito glupe poput ove o odlikovanju u cilju destabilizacije Jugoslavije.
Imaš li, Mayo, jedan jedini, bilo kakav, argument za tu tvoju fantaziju ili očekuješ da ti neko veruje na časnu reč?

Ja tvrdim da nemaš ni jedan jedini.

I pored toga što se trudiš da zvučiš prividno objektivno, iz tvojih stavova prosto vrište stereotipi, i to uvek stereotipi koji aboliraju Hrvate a optužuju Srbe, makar toliko da se izjednače nedela.
Kad neko u istu ravan stavi četnike i ustaše tu svaka objektivnost prsetaje.

Dokazuješ to čak i poznatom besmislenom tvrdnjom da su bežali skupa.
Pa kud su mogli da beže antikomunisti nego na zapad?
Gde da beže srpski nacionalisti i monarhisti, u SSSR?
A kad se posle izgubljenog rata spašava glava, kriterijum ko još beži na tu stranu je nebitan.
U situaciji kad je jedini mogući put bio na zapad, očekivati da iko normalan kaže, neću tamo, jer tamo beže i ustaše, ostaću ovde da me ubiju komunisti, je plitkoumno.

Da su Hrvati bili antiustaški raspoloženi dokazuješ izjavom nekog tamo anonimusa, a masovan doček Nemaca "na čijim cipelama su ustaše došle u Hrvatsku" ignorišeš.
Šta bolje odlsikava odnos Hrvata prema Nemcima i "njihovm blatu", izjava nekog tamo, kojaje iskopana iz ko zna kog budžaka, a koja odudara od većie drugih, ili jasni i veoma poznati dokazi o tome kakva je reakcija Hrvata na dolazak Nemaca bila?

I može o tome nadugačko i našioroko, a sve bi dokazivalo samo jedno, tvoji stavovi nisu objektivni već itekako pristrasni.
Što je u redu , samo je malo degutantno to pretvaranje.

I moram i ovo,

Kao i ovde. No to ovdašnji pandani smatraju dobrim. Kao što ne smatraju da je problem u ukidanju ćirilice u hrvatskoj nego što se ne ukine latinica u Srbiji.


Super je zaštita gosta, super je biti gostoljubiv i dobar domaćin, ali ovoliko dodvoravanje i ulizivanje i dobrom gostu mora da smeta.

Ko, kad i gde je u Srbiji tražio ukidanje latinice?
Nikad, niko i nigde.
Ali da bi se ulizali nekome i to ćemo da napišemo.
Bljutavo.
predatortz predatortz 18:22 07.03.2017

Re: Pitanje


Ko, kad i gde je u Srbiji tražio ukidanje latinice?



Pa valjda ja, bez obzira na to što je češće upotrebljavam.

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 07.03.2017

Re: Pitanje



Pa valjda ja, bez obzira na to što je češće upotrebljavam.

Ma sumnjiv si mi.
Verovatno je upotrebljavaš nebili se što pre potrošila :)

mayo1 mayo1 19:01 07.03.2017

Re: Pitanje

"...iz tvojih stavova prosto vrište stereotipi, i to uvek stereotipi koji aboliraju Hrvate a optužuju Srbe..."


Ono što ne 'dozvoljavam' - a što konkretno ovom tvojom rečenicom ti činiš - je izjednačavanje Hrvata sa ustašama i Srba sa četnicima.
Ja sam govorio o ustašama i četnicima, ne o Hrvatima i Srbima. To što ti smatraš da su svi Hrvati ustaše, a Srbi četnici, to je tvoj problem. Ja ne optužujem Srbe, nego kažem da su četnici bili kolaboracionisti.
Sad, ako to tebe vrijeđa, sorry.Činjenice.
...samo je problem u tome što su neke irzazito glupe poput ove o odlikovanju u cilju destabilizacije Jugoslavije.

A imaš li ti da nije?
Zašto Mihailovića 1943. nije odlikovao Roosevelt (i Churchill)? Nego su ukinuli svu pomoć četnicima i podržali Titove partizane? Jer su voljeli komuniste? Mrzili monarhiju?
Da su Hrvati bili antiustaški raspoloženi dokazuješ izjavom nekog tamo anonimusa, a masovan doček Nemaca "na čijim cipelama su ustaše došle u Hrvatsku" ignorišeš.

"Anonimus" je zapovjednik njemačkih snaga za jugoistok Europe Alexander Löhr, možda si čuo za njega?
A maravno da je dio Hrvata dočekalo Nijemce kao osloboditelje i nadali se boljemu - nije tajna da im Kraljevina Jugoslavija baš nije bila majka. Ali zahvaljujući ustaškoj "politici" brzo su se ohladili i stali na Titovu stranu.
Osim ustaša naravno koji su tjerali svoje do kraja i završili onako kako su i trebali završiti.
I može o tome nadugačko i našioroko, a sve bi dokazivalo samo jedno, tvoji stavovi nisu objektivni već itekako pristrasni.

Moji stavovi su takvi kakvi jesu - briga me sviđaju se tebi ili nekom trećem - o njima sam uvijek spreman razgovarati i raspravljati, ali ne kada se polazi od paušalnih ocjena cijelog naroda.
Super je zaštita gosta...

ne mislim da mi treba zaštita, osim toga rekao bih da smo svi mi tu grčki gosti ako se ne varam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:41 07.03.2017

Re: Pitanje

Ja sam govorio o ustašama i četnicima, ne o Hrvatima i Srbima. T


I o Hrvatima i Srbima si govorio, na pamet mi pada detalj kad si pisao o sve brojnijim ili sve glasnijim nacionalistima, ili kako si ih već nazvao.
Ima još takvih detalja, ako budem morao pročešljaću komentare.
Ali i na tom jednom se lako vidi aboliranje Hrvata makar toliko da kažeš pa i u Srbiji je tako.
A nije.
Nema srpskog pandana razbijanu tabli, nema srpskog pandana za dom spremni, nema srpskog pandana Milanovićevoj šaci jada, nema pandana srpskom porodičnom stablu....
Treba li još?

Objektivno je Hrvatska mnogo bliže tome, hajd nazovimo to fašizmom ili kako god hoćeš, i skroz je pristrasno izjednačavati je sa Srbijom.

Možemo nagađati zašto je to tako, ali negirati to je besmisleno, ma koliko bilo dozvoljeno.


Ja ne optužujem Srbe, nego kažem da su četnici bili kolaboracionisti.

E tu je problem.
Kolaboiracije, one taktičke, iznuđene ili sračunate na kratkoročne ciljeve jeste bilo.
Dakle da li se mogu nazvati kolaboracionistima?
Da, mogu.
Ali tu nije tačka, jer ovo nije priča o četnicima, nego o pojavi da se oni izjednačavaju sa ustašama.
E to ne stoji, i onaj ko to radi pokazuje da mu do objektivnosti nije stalo, nego mu je stalo da nađe ili još neki primer kako bi makar malo ublažio svoju sramotu, ili da nekoga krivo optuži.

Na jednoj strani imamo vojsku i državu sa Jasenovcem i ostalim užasima, a na drugoj vojsku koja je osnovana zbog borbe protiv Nemaca, koja je kao takva priznata od strane saveznika, koja je čak i u svojim pesmama pevala o antifašizmu i borbi protiv Hitlera, čijeg komandanta, posle svega, odlikuje velika svetska sila, a ti kažeš isto je to.
E pa to nije isto i ko kaže da jeste je ili neznalica ili pristarsan.


A imaš li ti da nije?


Majo, ne dokazuje se negacija :)
Ti tvrdiš da jeste, dakle ti si taj koji treba da podastre dokaze.
Evo ti primer
Ja tvrdim da je Kolinda trudna, ili da vara muža, ti dokaži da nije tako, a dok ne dokažeš stoji moja tvrdnja da jeste.




Zašto Mihailovića 1943. nije odlikovao Roosevelt (i Churchill)? Nego su ukinuli svu pomoć četnicima i podržali Titove partizane? Jer su voljeli komuniste? Mrzili monarhiju?


Ozbiljan razgovor o tome je, ili bi mogao da bude zanimnjiv, ali ovako postavlejna teza isključuje ozbiljan razgovor.
Promenili odluku, nisu ga odlikovali 43. znači isti su četnici i ustaše.
Glupost, Majo, velika glupost.
Što reče neko, ne znam šta ti to treba.


"Anonimus" je zapovjednik njemačkih snaga za jugoistok Europe Alexander Löhr, možda si čuo za njega?

Preleteo sam preko imena (uglavnom prelećem kad su pisana u originalu) ali ni sad, kad znam o kome se radi ta tvrdnja nema nimalo veću težinu.
Njegova izjava je za tebe sveto pismno, ili ti samo ide u prilog?


A maravno da je dio Hrvata dočekalo Nijemce kao osloboditelje i nadali se boljemu

E to je to, za Hrvate uvek ima neko opravdanje ili makar objašnjenje, pa i za nesporno fašističke gestove, za Srbe ih nešto ne čitam u tvojim komentarima?

A ti objektivan :)
ne mislim da mi treba zaštita,

I ja to mislim, zaista mislim.
I zato me začudila ona ljigavost, posebno što je apsolutna glupost.
Toliko daleko od istine da se treba zaista potruditi da se izmisli.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:47 07.03.2017

Re: Pitanje

Mayo, jesi li citao Cercilov "Drugi svetski rat", pisan je nakon zavrsetka rata?
Zanimljivo je kako on karakterise Mihailovica, recimo da je upotrebio "istinski junak"
predatortz predatortz 19:49 07.03.2017

Re: Pitanje

Naš Toma je i ovakav i onakav, ali se ne bavi time da li deca jedu čokoladice proizvedene u Hrvatskoj.

Đavo se krije među sitnicama. Ova sitnica meni mnogo više govori o stanju jednog društva nego sto članaka raznih salonskih analitičara.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:53 07.03.2017

Re: Pitanje

predatortz
Naš Toma je i ovakav i onakav, ali se ne bavi time da li deca jedu čokoladice proizvedene u Hrvatskoj.

Đavo se krije među sitnicama. Ova sitnica meni mnogo više govori o stanju jednog društva nego sto članaka raznih salonskih analitičara.

Slazem se.
Ali moram ipak da dodam, ima i mnogo dobrog i postenog sveta
predatortz predatortz 19:56 07.03.2017

Re: Pitanje

vrabac_u_steni
predatortz
Naš Toma je i ovakav i onakav, ali se ne bavi time da li deca jedu čokoladice proizvedene u Hrvatskoj.

Đavo se krije među sitnicama. Ova sitnica meni mnogo više govori o stanju jednog društva nego sto članaka raznih salonskih analitičara.

Slazem se.
Ali moram ipak da dodam, ima i mnogo dobrog i postenog sveta


Naravno da ima. Samo kompletan moron bi sve stanovnike bilo koje države strpao u isti koš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 07.03.2017

Re: Pitanje

Ali moram ipak da dodam, ima i mnogo dobrog i postenog sveta


Ovo malo smeta i kad se naglasi.
Milsim, to je toliko podrazumevajuće da malo para uši kad se naglašava.
Ima, naravno da ima, zna se da ima, a eto, nekako smo dospeli u poziciju da tu normalnu činjenicu moramo da naglasimo, inače će nas smatrati nekim monstrumima.

freehand freehand 20:21 07.03.2017

Re: Pitanje

Super je zaštita gosta, super je biti gostoljubiv i dobar domaćin, ali ovoliko dodvoravanje i ulizivanje i dobrom gostu mora da smeta.

Ko, kad i gde je u Srbiji tražio ukidanje latinice?
Nikad, niko i nigde.
Ali da bi se ulizali nekome i to ćemo da napišemo.
Bljutavo.

Ti si, iz više razloga, jedan od onih koji ne zaslužuju bilo kakav oblik komunikacije.
Eventualno krkarovštinu, no ne pada mi na pamet da se tobom bavim na bilo koji način.
Ali ovde izuzetak, sa razlogom.
Što se latinice tiče - samo nedostatak para koči postupak potpune ćirilizacije pančevačke bolnice. Kao ideja i projekat visokoobrazovanog rukovodećeg kadra. Jer je, naravno, opštepoznata stvar da je latinica hrvatsko, dakle antisrpsko (ergo ustaško) pismo
Kreteni svih zemalja su braća.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:24 07.03.2017

Re: Pitanje

samo nedostatak para koči postupak potpune ćirilizacije pančevačke bolnice.


E ako neko ima nameru da u pančevačkoj bolnici piše ćirilicom, to jeste dokaz da se u Srbiji latinica zabranjuje.
Oprosti, meni grešniku, ko boga te molim.

edit

Ali ovde izuzetak, sa razlogom

I tako nekoliko puta.
Baš uporan dečko.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:42 07.03.2017

Re: Pitanje

Što se latinice tiče - samo nedostatak para koči postupak potpune ćirilizacije pančevačke bolnice.


???

Ћирилица је званично писмо ове државе. А ти прошетај Панчевом, Београдом или Крагујевцом па направи статистику које писмо је више заступљено.
freehand freehand 21:21 07.03.2017

Re: Pitanje

vrabac_u_steni
Što se latinice tiče - samo nedostatak para koči postupak potpune ćirilizacije pančevačke bolnice.


???

Ћирилица је званично писмо ове државе. А ти прошетај Панчевом, Београдом или Крагујевцом па направи статистику које писмо је више заступљено.

Takoe. Po ustavu iz 2006. godine, koji očigledno nije primenjivan dovoljno žustro..
I upravo govorim o tome da je novo rukovodstvo pančevačke bolnice kao jedan od prioriteta krajem 2016. (kako je partijska pripadnost tog rukovodstva konačno usklađena sa opštedržavnom) da se svi latinični natpisi - od zvaničnih na ulazu do putkaza i usmeravanja, pa i na vratima klozeta hitno i bezprizivno sa latinice promene na ćirilicu.
A i tebi nick ostade latinični.
mayo1 mayo1 21:21 07.03.2017

Re: Pitanje

Ali i na tom jednom se lako vidi aboliranje Hrvata makar toliko da kažeš pa i u Srbiji je tako.

Nigdje nisam komentirao situaciju – kakva god bila – u Srbiji, a još manje uspoređivao sa Hrvatskom ili pokušao tako umanjiti loše stvari koje se događaju u Hrvatskoj.
Zapravo, koliko vidim ovdje ima puno "sjajnih" poznavatelja situacije u Hrvatskoj i lika i djela Zorana Milanovića, npr.
Ali tu nije tačka, jer ovo nije priča o četnicima, nego o pojavi da se oni izjednačavaju sa ustašama.
E to ne stoji, i onaj ko to radi pokazuje da mu do objektivnosti nije stalo, nego mu je stalo da nađe ili još neki primer kako bi makar malo ublažio svoju sramotu, ili da nekoga krivo optuži

Krivo optuži?
Da li su četnici bili kolaboracionisti? Da li su surađivali s Nijemcima i ustašama, borili se s njima rame uz rame? Da li su ih Saveznici zbog kolaboracije 'otkačili' 1943? Da li je isto društvo zajedno brisalo 1945? Što je tu 'krivo'?
Na jednoj strani imamo vojsku i državu sa Jasenovcem i ostalim užasima, a na drugoj vojsku koja je osnovana zbog borbe protiv Nemaca, koja je kao takva priznata od strane saveznika, koja je čak i u svojim pesmama pevala o antifašizmu i borbi protiv Hitlera

Jesu 'pevali antifašističke pesme i borbi protiv Hitlera' dok su rame uz rame sa fašistima, nacistima i ustašama ganjali partizane po Neretvi i Sutjesci? Ili ubijali muslimane po istočnoj Bosni?
Istina jeste da su ustaše ubili puno više ljudi od četnika. Ali i jedni i drugi su ubijali ljude jer su druge nacije, vjere i drugog političkog uvjerenja. I to su činili onoliko koliko su bili u prilici i koliko su mogli ubiti ljudi.
Misliš da oni seljaci, nesretnici, Srbi, muslimani, Hrvati, svi koji su izgubili život od ustaškog i četničkog noža, samo zato što su to što jesu – vide razliku?

Toliko o ljigavosti.
emsiemsi emsiemsi 21:30 07.03.2017

Re: Pitanje

freehand
vrabac_u_steni
Što se latinice tiče - samo nedostatak para koči postupak potpune ćirilizacije pančevačke bolnice.


???

Ћирилица је званично писмо ове државе. А ти прошетај Панчевом, Београдом или Крагујевцом па направи статистику које писмо је више заступљено.

Takoe. Po ustavu iz 2006. godine, koji očigledno nije primenjivan dovoljno žustro..
I upravo govorim o tome da je novo rukovodstvo pančevačke bolnice kao jedan od prioriteta krajem 2016. (kako je partijska pripadnost tog rukovodstva konačno usklađena sa opštedržavnom) da se svi latinični natpisi - od zvaničnih na ulazu do putkaza i usmeravanja, pa i na vratima klozeta hitno i bezprizivno sa latinice promene na ćirilicu.
A i tebi nick ostade latinični.

Шта је ту спорно !?
Успут --- врабац те питао да погледаш по српским градовима, укључивши и Панчево, каква је ситуација са писмима, па нико у Србији не лупа по тим истим градовима.
Успут 2 --- осим ако се залагање за ћирилицу још увек не третира као шовинизам, "као најгори облик национализма", како су то већ комуналци били дефинисали.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:34 07.03.2017

Re: Pitanje

A i tebi nick ostade latinični.


Срам те било.
Толико.
freehand freehand 21:39 07.03.2017

Re: Pitanje

vrabac_u_steni
A i tebi nick ostade latinični.


Срам те било.
Толико.

Da ne preteruješ ti sa tim dramskim nastupima i dvorečeničnim bezprizivnim saopštenjima?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:43 07.03.2017

Re: Pitanje

freehand
vrabac_u_steni
A i tebi nick ostade latinični.


Срам те било.
Толико.

Da ne preteruješ ti sa tim dramskim nastupima i dvorečeničnim bezprizivnim saopštenjima?


Не, штавише, превише сам благ.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 07.03.2017

Re: Pitanje

Nigdje nisam komentirao situaciju – kakva god bila – u Srbiji


napisao si ovo

Tužno je što takvih, i na jednoj i na drugoj strani ima sve više. Ili su barem glasniji.

Ako je hrvatska jedna strana, na koju si mislio kad si o drugoj strani?
poznavatelja situacije u Hrvatskoj i lika i djela Zorana Milanovića, npr.


Ja ne poznajem situaciju u Hrvatskoj niti me zanima, osim kad neko tamo za moj narod kaže da je šaka jada, ili kad se predsednik izvinjava što je deci, (slučajno i omaškom, a kako bi drugačije ipak je srpska) dao čokoladice proizvedene u mojoj zemlji, osim kad se pripadnici mog naroda porodično vešaju na stabla, ...i ima toga.


A kakav vam je premijer Milanović, kakav neko drugi, zašto se neko kandiduje ili zašto ne, pa čak ni kad vam se taj hvališe ustaškim poreklom, i sve ono što tebe o Srbiji zanima, mene o Hrvatskoj ič.
Daleko vam lepa vaša.

Krivo optuži?
Da li su četnici bili kolaboracionisti? Da li su surađivali s Nijemcima i ustašama, borili se s njima rame uz rame? Da li su ih Saveznici zbog kolaboracije 'otkačili' 1943? Da li je isto društvo zajedno brisalo 1945? Što je tu 'krivo'?


Šta je krivo objasnio sam u prethodnim komentarima.
Dalje ne nameravam jer vidim olako sve ignorišeš (nema dokaza o razlogu odlikovanja?) i vrtiš fraze o reme uz rame, o isti su i jedni i drugi, i ostale budalaštine.
Nije moguće to tebi dokazati, ali samo po sebi se dokazuje nešto drugo, a to je da je tačna tvrdnja da ti samo glumiš objektivnost, a zapravo ti je nacionalnost ključ po kome sve premeravaš
Samo bez foliranja, i sve je u redu.
Jesu 'pevali antifašističke pesme i borbi protiv Hitlera'

Jesu 'pevali antifašističke pesme i borbi protiv Hitlera'

A ima li takvih ustaških?

to su činili onoliko koliko su bili u prilici i koliko su mogli ubiti ljudi.


Evo još jednog bisera čuvenog objektivnog komentatora.
Isti su ustaše i četnici, ono jeste da su ustaše ubile više ljudi od četnika, ali to je samo zato što ovi drugi nisu mogli, inače sigurno bi.
A čime to dokazuješ Mayo?
Ma znam ja to, isto kao što znam zašto je Draža odlikovan.
To je ta objektivnost.

Ponavljam, smo bez pretvaranja, to je ono što nervira, a neobjektivnost, pa bože moj, navijaš za svoje, kakvi su takvi su.
Misliš da oni seljaci, nesretnici, Srbi, muslimani, Hrvati, svi koji su izgubili život od ustaškog i četničkog noža, samo zato što su to što jesu – vide razliku?

Toliko o ljigavosti.


Da, patetika ostaje za kraj.

Makar smo stvari razjasnili, i to je nešto.
narcis narcis 22:22 07.03.2017

Re: Pitanje

mene o Hrvatskoj ič.

znači tebe ič ne insteresuje da li tamo neko pruža otpor toj politici, jednostavno si zaključio da su svi rvati ustaše i tačka. ko drugačije kaže kleveće i laže, nisi ti izašo iz dražinog šinjela nego titinog.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:41 07.03.2017

Re: Pitanje

znači tebe ič ne insteresuje da li tamo neko pruža otpor toj politici, jednostavno si zaključio da su svi rvati ustaše i tačka.


Ne zato što sam zaključio da su svi ustaše, nego zato pšto je njihova država njihova briga, meni je dovoljna ova moja.
Da li će se boriti protiv toga ili ne neka oni sami odluče, na svima drugima je da tu njihovu odluku prime k znanju i da se s tim ravnaju, i da paze na polozaj svog naroda tamo.
Jer ako me ne zanima ko je premijer Rumunije, Bugarske, ko kome pruža otpor, većih i značajnijih država koje se graniče sa Srbijom, što bi me zanimao premijer male i nebitne Hrvatske?
narcis narcis 22:56 07.03.2017

Re: Pitanje

nebitne Hrvatske?

pa nije baš nebitna, ako ništa drugo jasenovac nas veže za njih, a i ona šaka jada od srblja što pretekla.
iskreno ni ja se ne ubih od praćenja šta se tamo zbiva, al preko fejsa me prisiliše da vidim fajt koji je bio oko izbora još za prvu hadz vladu, stalno mi iskačali naslovi, no od kad mi fejz ukinu i drugi nalog zbog korišćenja proxija ostadoh bez prijateja sa te strane pa mi više ne iskaču njihovi statusi. samo da ti kažem velika se borba tamo vodi između normalnih i ustaša. nije baš mali i neznatan broj hrvata koji su protiv ustaša, no to je ipak njihova borba.
mogu ti samo reći da sam se i sam začudio koliko tamo ima normalnih ljudi a i ljudi spremnih da javno ustanu protiv ustašluka.
mayo1 mayo1 23:07 07.03.2017

Re: Pitanje

Ja ne poznajem situaciju u Hrvatskoj niti me zanima, osim

Ah, čuveni "dokaz": ja nisam, ali...

Šta je krivo objasnio sam u prethodnim komentarima.
Dalje ne nameravam jer vidim olako sve ignorišeš

Što si "objasnio"?
Da su četnici "pevali antifašističke pesme o borbi protiv Hitlera" dok su se borili rame uz rame s Wehrmachtom? Da je to samo bila fora, taktički potez? Da su "osnovani za borbu protiv fašizma", pa su to malo krivo shvatili i zato se borili uz fašiste?
A ima li takvih ustaških?

Nema.
Ustaše su bili nacistički saveznici, što bi pjevali pjesme o "antifašističkoj borbi"?
Evo još jednog bisera čuvenog objektivnog komentatora.
Isti su ustaše i četnici, ono jeste da su ustaše ubile više ljudi od četnika, ali to je samo zato što ovi drugi nisu mogli, inače sigurno bi.

Dakle - ubijali su? manje od ustaša, pa su što - manji zločinci? Antifašisti?
Ponavljam, smo bez pretvaranja, to je ono što nervira, a neobjektivnost, pa bože moj, navijaš za svoje, kakvi su takvi su.

Pretvaranja? Tko se folira? Ti ili ja?
Ja ustaše ne smatram 'svojima', zločinci nikada nisu moji, to sam jasno naveo u svakom komentaru. Ti četnike smatraš "svojima" i relativiziraš njihove zločine. I pokušavaš ih "prodati" kao nekakve "antifašiste" i borce protiv Hitlera, što je blago rečeno komično.

Ima u knjizi šefa Savezničke misije pri partizanskom Vrhovnom štabu generala Fitzroya Macleana "Eastern Approaches" zgodan opis zarobljenog talijanskog oficira koji Macleanu opisuje četnike kao "sjajne /talijanske/saveznike" i zgodu kada je bio gost u četničkom štabu, gdje su četnici slavili odlikovanje svog komandanta za borbu protiv fašista koje mu je "poslao kralj Petar", a ovaj je to proslavljao zajedno sa - fašistima protiv koji se "borio".

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:10 07.03.2017

Re: Pitanje

pa nije baš nebitna, ako ništa drugo jasenovac nas veže za njih, a i ona šaka jada od srblja što pretekla.


Jasenovac, a posebno odnos sadašnje Hrvatske, samo govori kakvog komšiju imamo i da s tim moramo računati.
To nam je pre putokaz nego veza.

A da ima antistaški raspoloženih, verujem da ih ima značajan broj, ali sudeći po podilaženju ustaštvu u kampanajma, a uvek se podilazi većini, biće da je više onih drugih.
Ali to je sasvim površna ocena nezainteresovanog posmatrača.

Nema tu mnogo razgovora, oni su neke mantre prihvatili kao istinu, da je na nju izvršena neka agresija npr, i tu nikakvi argumenti ne pomažu.

Šta misliš, postoji li šansa da se iole značajnom broju Hrvata objasni da je akcija JNA u Vukovaru bila legitimna?
Verujem da ne, a i što bi objašnajvali?
Imaju svoju državu, sa srećom im bila, na nama je da obezbedimo vojsku i granicu što bolje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:15 07.03.2017

Re: Pitanje

Ja ne poznajem situaciju u Hrvatskoj niti me zanima, osim

Ah, čuveni "dokaz": ja nisam, ali...


Nije to ali, nego se radi o ljudima koji pripadaju naciji kojoj i ja pripadam.
Jel mnogo ružno što me njihova sudbina zanima?
Da su četnici "pevali antifašističke pesme o borbi protiv Hitlera"

Pa da, ispišam čaršaf, ti citiraš samo pola rećenice pa pitaš, a šta si objasnio.
Ništa.
Dakle - ubijali su? manje od ustaša, pa su što - manji zločinci? Antifašisti?

Ne, nego kako znaš da bi ubijali kao i ustaše samo da su mogli?
To si napisao, da te podsetim.
Ja ustaše ne smatram 'svojima', zločinci nikada nisu moji,

A o čokoladama i stablima čutiš, to nisu radile ustaše.
Da sad ćeš da napišeš, posle pet komentara, osuđujem, i time ćeš rešiti svoj status objektivnog.
Pa zar i sam ne vidiš da si baš baš providan?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 07.03.2017

Re: Pitanje

Ima u knjizi šefa Savezničke misije pri partizanskom Vrhovnom štabu generala Fitzroya Macleana


Baš si našao objektivan izvor :)
narcis narcis 23:25 07.03.2017

Re: Pitanje

Imaju svoju državu, sa srećom im bila, na nama je da obezbedimo vojsku i granicu što bolje.

i ja to kažm ali ne odbijam nečije prijateljstvo samo zato što je njegova država protiv mene.
drgo kao što ni nas niko nije pitao hoćemo li u jugoslaviju tako nije ni hjih, e sad mi smo legli na rudu i nismo se bunili oni jesu i oslobodili se a mi sad njima zameramo što su se pobunili, ne opravdavam njihove zločine u to ime ali im ne zameram što nisu hteli jugoslaviju, njihovo pravo je da odluče gde će.
normalno zločini su posebna tema ali ni ti ni ja nemamo tačne i pouzdane podatke o zločinima obe strane. kao što i ne mogu da se složim ili ne složim stobom oko pravnog dela vukovarske akcije , nemam pojma kako na to gleda pravo a plus što jna nije imala kontrolu nad paravojskom , naročito arkanom i sličnima. jebig medalja uvek ima dve strane pa svako gleda onu koja mu se više sviđa. i ti ne priznaješ da su četnici klali ljude iz obesti , ne samo partizane i komuniste i ne priznaješ nikakve dokaze da su klali, kolko god ti pokazivali dokaze gde je draža naređivao klanje turaka i komunista i formiranja trojhki koljača ti uvek kažeš da je to laž i podmetanje, tvoja strana medalje je jedina koju oćeš da vidiš.
a to što je moj selimir morao noću da bega po svinci i bunari da ga četnici ne bi zaklali prilikom "četničkog oslobađanja kruševca" iako nije uopšte uzimao učešće u ratu i nije bio ni na čijoj strani, tebe to ne dodiruje, ti imaš svoju istinu.
mayo1 mayo1 23:33 07.03.2017

Re: Pitanje

Da sad ćeš da napišeš, posle pet komentara, osuđujem, i time ćeš rešiti svoj status objektivnog.
Pa zar i sam ne vidiš da si baš baš providan?

Ajde još jednom. Status nekakvog "objektivnog" ti stalno spominješ i onda meni to kao zamjeraš. Ja imam stavove kakve imam, jasno ih kažem, da li ih ti smatraš objektivnim, ovakvim ili onakvim - koga briga?
Tu se postavljaš kao nekakav istražitelj, moralni autoritet, trpaš mi riječi u usta koje nisam izgovorio, izjednačavaš sve Hrvate sa ustašama, meni prebacuješ da podržavam ustaše i njihove zločine.
Ti nakrkaš pola strane o Hrvatskoj i Milanoviću, ja ne spomenem uopće Srbiju, a tebe kao "ne zanima nebitna Hrvatska" a ja "uspoređujem Srbiju i Hrvatsku".

Pokušao sam odgovoriti na svako pitanje i očito sam pogriješio. Ti imaš svoj snimljeni film i vrtiš ga bez obzira na sve.
Pa, uživaj.
freehand freehand 23:36 07.03.2017

Re: Pitanje

Pokušao sam odgovoriti na svako pitanje i očito sam pogriješio. Ti imaš svoj snimljeni film i vrtiš ga bez obzira na sve.

Gde si ti deset godina sprcao na blogu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:36 07.03.2017

Re: Pitanje

i ja to kažm ali ne odbijam nečije prijateljstvo samo zato što je njegova država protiv mene


Pa naravno jbt.
Ja verujem da bi meni bilo prijatnije u društvu sa Mayom nego sa milion nekih Srba koje poznajem, ali ne radi se ovde o ličnom odnosu prema nekom pojedincu, nego o političkim stavovima.
Njegovi politički stavovi nisu objektivni, pristrasni su, prohrvatski, to ga ne čini lošim čovekom, čak sam uveren da on zaista misli da je objektivan.


a mi sad njima zameramo što su se pobunili,

Ni slučajno.
To apsolutno odobravam. Ne jednom sam se kačio sa ljudima, i ovde na blogu, koji su se podsmevali "tisućljetnoj težnji" tvrdeći da je ta težnja za ponos a ne za ismevanje.
Tad su me nazivali čak i proustašom.
Zamisli, ja proustaša :)

ali im ne zameram što nisu hteli jugoslaviju

Nija je nisam želeo, eto opet mene u društvu sa Hrvatima :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 07.03.2017

Re: Pitanje

Pokušao sam odgovoriti na svako pitanje i očito sam pogriješio.


Ajd da vidimo
Pa kud su mogli da beže antikomunisti nego na zapad?

Nema odgovora, ali zato to uzimaš kao dokaz za, isti su
Na jednoj strani imamo vojsku i državu sa Jasenovcem i ostalim užasima, a na drugoj vojsku koja je osnovana zbog borbe protiv Nemaca, koja je kao takva priznata od strane saveznika, koja je čak i u svojim pesmama pevala o antifašizmu i borbi protiv Hitlera, čijeg komandanta, posle svega, odlikuje velika svetska sila, a ti kažeš isto je to.

Nema odgovora osim pokušaja parodiranja pesme.
Ništa ostalo.

Ako je hrvatska jedna strana, na koju si mislio kad si o drugoj strani?

Nema odgovora, a i dalje tvrdiš da o Srbiji ne govoriš.
Govoriš o motivima pojedinih kandidata da se kandiduju na izborima, a o Srbiji ne govoriš.
Zanimnjivo.
(nema dokaza o razlogu odlikovanja?)

Nema ga ni dalje.
ali to je samo zato što ovi drugi nisu mogli, inače sigurno bi.
A čime to dokazuješ Mayo?

Nema odgovora, ali zato ima

Pokušao sam odgovoriti na svako pitanje


A o objketivnosti.
Ona se ne smatra, ona postoji ili ne postoji.

Ako ti ona nije bitna onda je sve u redu, i sva ova priča je bespotrebna.

Ja sam, pogrešno, očigledno, razumeo da ti pokušavaš da se prikažeš kako nastupaš sa nepristarsne pozicije, ali ako ti je nacionalna bitnija sve je u najboljem redu.
Samo to da definišemo.

mayo1 mayo1 23:53 07.03.2017

Re: Pitanje

Gde si ti deset godina sprcao na blogu...

Jebi ga, bedasti ustaša
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:30 09.03.2017

Re: Pitanje

mayo1
Gde si ti deset godina sprcao na blogu...

Jebi ga, bedasti ustaša


pa nije ovo daleko od istine, uprkos smajliju.
alles_atze alles_atze 21:37 09.03.2017

Re: Pitanje

pa nije ovo daleko od istine

pa nije ovo daleko od istine

To znaci da cetnici od Hrvata napravise ipak ustasu, je l'?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:56 09.03.2017

Re: Pitanje

alles_atze
pa nije ovo daleko od istine

pa nije ovo daleko od istine

To znaci da cetnici od Hrvata napravise ipak ustasu, je l'?


predatortz predatortz 12:06 05.03.2017

Mišljenje jednog idiota

Svi su isti, na mom idiotskom jeziku, znači:

Dok su bili na vlasti, svi su davali obećanja koja nisu ispunili, ključni segmenti društva su bili ogrezli u korupciju, svi su imali favorizovane klanove, svi su se obogatili, niko osiromašio, svi su govorili kako su lopovi oni pre njih, a nisu te lopove doveli ni do jedne pravosnažne presude. Svi su, nakon izbora, stupali u neprincipijelne koalicije, ničim utemeljene u programskim sličnostima, naročito ne u volji birača. Glasalo se iz podruma, Bodruma, puteve su gradili krimosi a putarska preduzeća su dovođena do stečaja i propadala. Zakoni su služili kao ikebana, podobni tajkuni su pokupovali sve što vredi.

Da ne dužim, zaista sam idiot što na stvari gledam ovako, što ne verujem da će sve to da promeni čovek koji je stasavao u Slobinim ministarstvima (svi znamo da su to bili bastioni slobodne misli )...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:24 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

ne verujem da će sve to da promeni čovek koji je stasavao u Slobinim ministarstvima ...

Poserem ti se na rezon.
A on se direktno sere i po tebi: to je kao kad ono tebi neko kaže da si seronja jer dolaziš iz Srbije.
predatortz predatortz 12:34 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Predrag Brajovic
ne verujem da će sve to da promeni čovek koji je stasavao u Slobinim ministarstvima ...

Poserem ti se na rezon.
A on se direktno sere i po tebi: to je kao kad ono tebi neko kaže da si seronja jer dolaziš iz Srbije.



Seri, brate, to o tebi govori...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:41 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Seri, brate, to o tebi govori..

Pogodilo te?
I treba.
Ogrešio si se, paušalno, o čoveka, kao što se svaki predrasudni stranac/Evropljanin ogreši o Srbina kojeg sretne: A, vi ste oni primitivci koji su ubijali po Bosni i Kosovu?
freehand freehand 13:02 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Da ne dužim, zaista sam idiot što na stvari gledam ovako, što ne verujem da će sve to da promeni čovek koji je stasavao u Slobinim ministarstvima (svi znamo da su to bili bastioni slobodne misli )...

Reče čovek stasdao u Titovim pionirima, omladincima, na Titovim školama i u jedinicama osuđenih ratnih zločinaca.
Mislim, ako ćemo taj rezon i način klvalifikovanja.
Svi su isti, na mom idiotskom jeziku, znači:

Eto vidiš, a Vučić i ja ti sasvim nešto drugo govorimo. Ja, na primer, mislim da je većina sveta oko mene pošten svet, kulturan i fino vaspitan, da su to ljudi koji razlikuju dobro i zlo, laž i istinu. I da je to svet koji se pod paljbom strašne propagande povukao i prihvatio da su siledžije, glupaci i beskrupulozni lažovi većina i da im se ne vredi suprotstavljati. ja mislim da si i ti među tim zbunjenim i sluđenim ljudima koji su prihvatili gledanja onih koji po sebi ude pa misle da su svi lopovi i lažovi kao sami što su, da su svi spremni da se jeftino prodaju i udome i uloje, da ljube dupe nadređenom obožavajući vođu, ali uvek spremni da prelete kao pacovi na prvi znak da se brod ljulja.
ja takve stvari, na primer, nikad nisam radio nbiti ću. A verujem da ni ti, Predatorz, nisi, i da si dobar i pošten čovek, kao i ovaj mučeni emsi. I mnoštvo drugih ljudi ovde koji su sebi dozvolili da ne vide razliku između gore i dole, belo i crno, da ne govorimo o nijansama.
predatortz predatortz 13:07 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

freehand
Da ne dužim, zaista sam idiot što na stvari gledam ovako, što ne verujem da će sve to da promeni čovek koji je stasavao u Slobinim ministarstvima (svi znamo da su to bili bastioni slobodne misli )...

Reče čovek stasdao u Titovim pionirima, omladincima, na Titovim školama i u jedinicama osuđenih ratnih zločinaca.
Mislim, ako ćemo taj rezon i način klvalifikovanja.
Svi su isti, na mom idiotskom jeziku, znači:

Eto vidiš, a vučić i ja ti sasvim nešto drugo govorimo. Ja, na primer, mislim da je većina sveta oko mene pošten svet, kulturan i fino vaspitan, da su to ljudi koji razlikuju dobro i zlo, laž i istinu. I da je to svet koji se pod paljbom strašne propagande povukao i prihvatio da su siledžije, glupaci i beskrupulozni žalažovi većina i da im se ne vredi suprotstavljati. ja mislim da si i ti među tim zbunjenim i sluđenim ljudima koji su prihvatili gledanja onih koji po sebi ude pa misle da su svi lopovi i lažovi kao sami što su, da su svi spremni da se jeftino prodaju i udome i uloje, da ljube dupe nadređenom obožavajući vođu, ali uvek spremni da prelete kao pacovi na prvi znak da se brod ljulja.
ja takve stvari, na primer, nikad nisam radio nbiti ću. A verujem da ni ti, Predatorz, nisi, i da si dobar i pošten čovek, kao i ovaj mučeni emsi. I mnoštvo drugih ljudi ovde koji su sebi dozvolili da ne vide razliku između gore i dole, belo i crno, da ne govorimo o nijansama.


Ja sam davno naučio da uočim razliku između onoga što jeste i onoga što bih ja želeo da jeste. Većina onih koje poznajem, a koji su ušli u politiku, brzo su postali gnjide. O njima govorim, ne o narodu.

predatortz predatortz 13:19 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Predrag Brajovic
Seri, brate, to o tebi govori..

Pogodilo te?
I treba.
Ogrešio si se, paušalno, o čoveka, kao što se svaki predrasudni stranac/Evropljanin ogreši o Srbina kojeg sretne: A, vi ste oni primitivci koji su ubijali po Bosni i Kosovu?


Nije me pogodilo.
Zašto bi me pogodilo mišljenje čoveka, koji se već neko vreme kači na moje komentare provocirajući i pišući budalaštine?
Samo izgubim volju za komunikacijom sa osobom koja istu počinje sa poserem ti se...
freehand freehand 13:27 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Ja sam davno naučio da uočim razliku između onoga što jeste i onoga što bih ja želeo da jeste. Većina onih koje poznajem, a koji su ušli u politiku, brzo su postali gnjide. O njima govorim, ne o narodu.

Vidiš, ja kad čujem za "narod" dobijem dijareju.
Država je sistem, Predatorz. način da se društvo organizuje na najbolji i najefikasniji način a u skladu sa zadatim ciljevima. Kičma i stub tog sistema mora biti moral, podržan pravnim sistemom.
Ima nekoliko starih izreka koje valja pomenuti. Na primer - "Daj čoveku malo vlasti da vidiš kakav je." Pa "Svaka vlast kvari ljude, apsolutna apsolutno.". Pa onda "Prilika čini lopova".
Iz toga bi valjalo izvući neke zaključke. Na premer, da se nikad ne treba uzdati samo u čovekove namere i čast, već da sistem treba postaviti i izgrađivati tako da niko na funkciji i ne bude doveden u iskušenje, a svakako da institucije budu važnije od ličnosti.
Ovo što sad imaš gore je od onoga što je Milošević načinio. Ja, na primer, tog čoveka nikad nisam čuo da laže. za njega su to navelliko i našrioko radili njegovi propagandisti. Ni Tadića nikad nisam čuo da je slagao. Ni koštunicu.
Vučića, mislim, nikad nisam čuo da govori istinu.
A ono što mi je rposto fantastično jeste sa kojom lakoćom ljudi na to pristaju.
predatortz predatortz 13:33 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Vidiš, ja kad čujem za "narod" dobijem dijareju.


Ti reče da su ljudi uglavnom pošteni, zbunjeni i sl. Sam si uveo narod u ovu priču. Ja govorim o političarima.

Na premer, da se nikad ne treba uzdati samo u čovekove namere i čast, već da sistem treba postaviti i izgrađivati tako da niko na funkciji i ne bude doveden u iskušenje, a svakako da institucije budu važnije od ličnosti.


Slažem se. No, sitan zajeb leži u tome da se to nije desilo nakon 5. oktobra. A velika talasanja naroda se ne događaju svako malo. Jedna generacija se oseća prevareno, sad treba čekati da stasa nova.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:36 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Vidiš, ja kad čujem za "narod" dobijem dijareju.


ja kad čujem za "građane" isto tako
freehand freehand 13:43 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Ti reče da su ljudi uglavnom pošteni, zbunjeni i sl. Sam si uveo narod u ovu priču. Ja govorim o političarima.

"Narod" i "ljudi" nisu isto. A političari nisu nikakva grupa zlikovaca doletela iz neke udaljene galaksije. To su oni među nama koji hoće da se aktivno bave politikom. naši očevi, majke, supružnici, kumovi, prijatelji, komšije. Laž je da su svi oni isti, laž je da su sve stranke iste, laž je nema smisla menjati. To je laž onih kojima ta laž odgovara. kao defetizam u borbi, možda ćeš to bolje razumeti.
Misli o tome.
Slažem se. No, sitan zajeb leži u tome da se to nije desilo nakon 5. oktobra. A velika talasanja naroda se ne događaju svako malo. Jedna generacija se oseća prevareno, sad treba čekati da stasa nova.

Desilo se, kako da ne. Ali krupan zajeb jeste da izgradnja sistema i institucija traži vreme, strpljenje i stalan rad, bez opuštanja. U demokratiji nije dovoljno samo izabrati pa se okrenuti drugim stvarima. Takvo ponašanje daje rezultat kakav sad vidimo. Ne. Treba kontrolisati, učestvovati, boriti sepodržavati slobodne medije koji su jedan od stubova na kojima počiva takvo društvo.
ovo što govoriš je malodušje naslonjeno na plitko razmišljanje a sve zajedno bazirano na olako kupljenim pamfletskim frazama koje služe da izjednače istinu i laž, dobro i zlo. Bolji si ti od toiga, qme. Samo si lenj da o tome misliš a sujetan da to priznaš.
predatortz predatortz 13:47 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Desilo se, kako da ne. Ali krupan zajeb jeste da izgradnja sistema i institucija traži vreme,


Iskreno, nakon 5. oktobra je blo manje države nego pre njega. Mislim baš na institucije. Iscepkane su na feude, da se namire prvoborci, pa je to sve ličilo na veliku papazjaniju.
freehand freehand 13:48 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

ja kad čujem za "građane" isto tako

Ne znam šta da ti kažem. Od francuske revolucije društvo koje imamo u Evropi je mahom građansko. U Nemačkoj je su, na primer, od '33 izbačeni građani i demokratija a uvedeni narod i Vođa.
Hoću da kažem - razumem šta govoriš ali je ipak između ta dva termina, po mom viđenju, razlika u momentu svesnosti. To narodu ne treba.
freehand freehand 13:51 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

predatortz
Desilo se, kako da ne. Ali krupan zajeb jeste da izgradnja sistema i institucija traži vreme,


Iskreno, nakon 5. oktobra je blo manje države nego pre njega. Mislim baš na institucije. Iscepkane su na feude, da se namire prvoborci, pa je to sve ličilo na veliku papazjaniju.

Ma kakvi. Pre petog oktobra imao si jednu instituciju . Slobu Miloševića. Sve su ostalo bile kulise. Kao i sada, uostalom, samo što je Milošević za ovog JaJca bio gromada, intelektualna i moralna.
Engleska trava je kao metafora korišćena mnogo i često, izlizana ali i dalje odgovarajuća.
predatortz predatortz 13:59 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

freehand
predatortz
Desilo se, kako da ne. Ali krupan zajeb jeste da izgradnja sistema i institucija traži vreme,


Iskreno, nakon 5. oktobra je blo manje države nego pre njega. Mislim baš na institucije. Iscepkane su na feude, da se namire prvoborci, pa je to sve ličilo na veliku papazjaniju.

Ma kakvi. Pre petog oktobra imao si jednu instituciju . Slobu Miloševića. Sve su ostalo bile kulise. Kao i sada, uostalom, samo što je Milošević za ovog JaJca bio gromada, intelektualna i moralna.
Engleska trava je kao metafora korišćena mnogo i često, izlizana ali i dalje odgovarajuća.


Teška srca ću ovo reći, ali "Slobini" direktori su bili intelektualne gromade i privrednici sa velikim p, u odnosu na sve ono šta je dolazilo posle njih.

Uzmi samo za primer Kolesara, koji '98. završi prava, 2001. vodi kabinet premijera, a nedugo nakon toga Agenciju za sanaciju, stečaj i likvidaciju banaka!!! Sa kojim to iskustvom, majku mu hebem?!
freehand freehand 14:08 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Uzmi samo za primer Kolesara, koji '98. završi prava, 2001. vodi kabinet premijera, a nedugo nakon toga Agenciju za sanaciju, stečaj i likvidaciju banaka!!! Sa kojim to iskustvom, majku mu hebem?!

Kolesar je izuzetak a ne pravilo. I dospeo na sud, makar i ne bio osuđen kako je valjalo. od 2000. do 2012. imali smo ogroman broj odličnih direktora, među jjima su bili i mnogi koji neisu menjani iz prethodnog perioda. Lično mogu da nabrojim nekolicinu, bez da trepnem. od 2012. naovamo pola onih pre je razjureno, druga polovina je sama otišla. Ostali Drobnjaci i balvani.
predatortz predatortz 14:15 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

freehand
Uzmi samo za primer Kolesara, koji '98. završi prava, 2001. vodi kabinet premijera, a nedugo nakon toga Agenciju za sanaciju, stečaj i likvidaciju banaka!!! Sa kojim to iskustvom, majku mu hebem?!

Kolesar je izuzetak a ne pravilo. I dospeo na sud, makar i ne bio osuđen kako je valjalo. od 2000. do 2012. imali smo ogroman broj odličnih direktora, među jjima su bili i mnogi koji neisu menjani iz prethodnog perioda. Lično mogu da nabrojim nekolicinu, bez da trepnem. od 2012. naovamo pola onih pre je razjureno, druga polovina je sama otišla. Ostali Drobnjaci i balvani.


Moja iskustva su bitno drugačija. Nakon promene, u TENT-a, Đerdap i niz drugih preduzeća sa kojim sam radio, dovedeni su kadrovi koji su zbog neznanja i neiskustava ozbiljno doveli u pitanje funkcionisanje sistema. Isto važi i za RTB Bor. Mnoge firme su preživele sankcije i izolaciju, ali nisu nove 'stručnjake".
emsiemsi emsiemsi 14:17 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

freehand
Da ne dužim, zaista sam idiot što na stvari gledam ovako, što ne verujem da će sve to da promeni čovek koji je stasavao u Slobinim ministarstvima (svi znamo da su to bili bastioni slobodne misli )...

Reče čovek stasdao u Titovim pionirima, omladincima, na Titovim školama i u jedinicama osuđenih ratnih zločinaca.
Mislim, ako ćemo taj rezon i način klvalifikovanja.
Svi su isti, na mom idiotskom jeziku, znači:

Eto vidiš, a Vučić i ja ti sasvim nešto drugo govorimo. Ja, na primer, mislim da je većina sveta oko mene pošten svet, kulturan i fino vaspitan, da su to ljudi koji razlikuju dobro i zlo, laž i istinu. I da je to svet koji se pod paljbom strašne propagande povukao i prihvatio da su siledžije, glupaci i beskrupulozni lažovi većina i da im se ne vredi suprotstavljati. ja mislim da si i ti među tim zbunjenim i sluđenim ljudima koji su prihvatili gledanja onih koji po sebi ude pa misle da su svi lopovi i lažovi kao sami što su, da su svi spremni da se jeftino prodaju i udome i uloje, da ljube dupe nadređenom obožavajući vođu, ali uvek spremni da prelete kao pacovi na prvi znak da se brod ljulja.
ja takve stvari, na primer, nikad nisam radio nbiti ću. A verujem da ni ti, Predatorz, nisi, i da si dobar i pošten čovek, kao i ovaj mučeni emsi. I mnoštvo drugih ljudi ovde koji su sebi dozvolili da ne vide razliku između gore i dole, belo i crno, da ne govorimo o nijansama.

Тешка срца, но, ипак морам да ти кажем --- ти давиш као змија жабу !
Гори си од онога кинеског мучења каплљицама воде.
Успут --- Предатортзе, издржи !
vcucko vcucko 14:21 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

freehand

A političari nisu nikakva grupa zlikovaca doletela iz neke udaljene galaksije. To su oni među nama koji hoće da se aktivno bave politikom. naši očevi, majke, supružnici, kumovi, prijatelji, komšije. Laž je da su svi oni isti, laž je da su sve stranke iste, laž je nema smisla menjati. To je laž onih kojima ta laž odgovara. kao defetizam u borbi, možda ćeš to bolje razumeti.
...
Ali krupan zajeb jeste da izgradnja sistema i institucija traži vreme, strpljenje i stalan rad, bez opuštanja. U demokratiji nije dovoljno samo izabrati pa se okrenuti drugim stvarima. Takvo ponašanje daje rezultat kakav sad vidimo.

Ovo prvo, moji nisu i nikad nisu bili. Ništa od toga što si nabrojao. Samo par kolega na poslu što znam da su u nekoj stranci i to je to, a i ti su daleko od bilo kakve eksponiranosti.
Hteo ti da priznaš ili ne, u Srbiji (a rekao bih da i nismo toliko izvan sveta, bar ne po tome) politika i stranke su dobrim delom cosa nostra, u rodbinsko-kumovskom smislu, naravno u drugom stepenu i cehovskom. Nepotizma koliko voliš.

Ovo drugo, zvuči baš kao saopštenja SKJ i SSRNJ koja sam slušao prvih četvrt veka svog bitisanja. Marksizam, sine, to je... znaš...

Znam da mi sleduje MP nastava, ali šta da radim, bar ne mogu da se vadim da nisam znao

P.S. i nismo isti. Nikako. O derbiju pričam. Znam da je glupo, ali takav je kakav je, drugi nemamo.
Ako se nekad potkralo nešto u našu korist, ja bar ćutim i slegnem ramenima. Juče se desila materijalna povreda pravila igre, zbog čega se utakmice poništavaju, a vidim oni izmišljaju nekakvu ruku Đurđevića, te nije bio dobar ugao kamere... katastrofa.
Nismo isti, u rubriku državljanstvo ubuduće pišem: JSD Partizan. Zadnja pošta Staljingrad.
freehand freehand 14:23 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Тешка срца, но, ипак морам да ти кажем --- ти давиш као змија жабу !
Гори си од онога кинеског мучења каплљицама воде.
Успут --- Предаторзе, издражи !

Vidi, emsi: tvoj nejaki intelekt nije moj problem, ali tvoja ad hominem sranja počivaju da živciraju.
Lupaj šta hoćeš o temi, odjebi sa tim ličnim glupostima. Imaš žuti.
freehand freehand 14:27 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Znam da mi sleduje MP nastava, ali šta da radim, bar ne mogu da se vadim da nisam znao

Nisam baš razumeo, ali zaključujem da ne bi trebalo da ti odgovaram zato što si ti pametan a ja glup, zato što si ti nezavisni mislilac a ja smarač. pa će šta god rja rekao to biti komesarski diktat za razliku od tvog slobodnomislećeg saopšštenja.
Ok, dogovorili smo.
emsiemsi emsiemsi 14:27 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

freehand
Тешка срца, но, ипак морам да ти кажем --- ти давиш као змија жабу !
Гори си од онога кинеског мучења каплљицама воде.
Успут --- Предаторзе, издражи !

Vidi, emsi: tvoj nejaki intelekt nije moj problem, ali tvoja ad hominem sranja počivaju da živciraju.
Lupaj šta hoćeš o temi, odjebi sa tim ličnim glupostima. Imaš žuti.

Повуци реч !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:38 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota



Da pojasnim šta je i ko na slici: ovo je Saša Janković sinoć bio u Smederevu, kada je Vlado Georgiev održao protestni "koncert" pošto su mu onaj pravi uskratili. Poznavajući nešto malo čoveka SJa (drkadžija), mislim da se on ponudio da Vladi pravi društvo, da mu se "oduži", otišao s njim do Smedereva, i presedeo u kafiću Vladin nastup, ne obrativši se niti javivši ikome.

FB strana na kojoj sam ovo našao
vcucko vcucko 14:43 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

freehand

Nisam baš razumeo, ali zaključujem da ne bi trebalo da ti odgovaram zato što si ti pametan a ja glup, zato što si ti nezavisni mislilac a ja smarač. pa će šta god rja rekao to biti komesarski diktat za razliku od tvog slobodnomislećeg saopšštenja.
Ok, dogovorili smo.

Ne izvrći.
Osporio sam tvoju tvrdnju da su sve to naši rođaci i prijatelji. Moji nisu i nikad nisu bili. Ni jedni ni drugi. To je suština.
A šta ću sa sobom za predsedničke izbore, ne znam i ne razmišljam previše. Trenutno mi je najbliže pameti da odem tamo i preko listića prelepim sliku Ruiza kako asistira iz gol-auta. Pa tako ubacim u kutiju, to je najtačnija slika nedefinisane teritorije zvana Republika Srbija danas.
freehand freehand 14:48 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Ne izvrći.

Ja da ne izvrćem?
Znam da mi sleduje MP nastava, ali šta da radim, bar ne mogu da se vadim da nisam znao

Vcucko, deluješ kao pristojan čovek. Diskvalifikacija unapred nije taj nivo.
sasaminijature sasaminijature 14:49 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Da pojasnim šta je i ko na slici: ovo je Saša Janković sinoć bio u Smederevu, kada je Vlado Georgiev održao protestni "koncert" pošto su mu onaj pravi uskratili. Poznavajući nešto malo čoveka SJa (drkadžija), mislim da se on ponudio da Vladi pravi društvo, da mu se "oduži", otišao s njim do Smedereva, i presedeo u kafiću Vladin nastup, ne obrativši se niti javivši ikome.


И, ово би требало бити ставка на листи разлога зашто гласати за њега?

Све да је невин и чист као сам Исус, није ми довољно вредно колико сазнање да се око њега окупила плејада офуцалих сподоба а да се он није од њих дистанцирао.

anonymous anonymous 14:52 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

freehand
Тешка срца, но, ипак морам да ти кажем --- ти давиш као змија жабу !
Гори си од онога кинеског мучења каплљицама воде.
Успут --- Предаторзе, издражи !

Vidi, emsi: tvoj nejaki intelekt nije moj problem, ali tvoja ad hominem sranja počivaju da živciraju.
Lupaj šta hoćeš o temi, odjebi sa tim ličnim glupostima. Imaš žuti.


Ne vidim ničeg uvredljivog, niti ad hominem.
..."daviš kao zmija žabu" - ako te ovo vredja onda je tvoj EGO preveliiikiiii...
niccolo niccolo 14:54 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

И, ово би требало бити ставка на листи разлога зашто гласати за њега?

Ma dobro, jasno nam je da ti ne bi glasao za njega pa i da je jedini kandidat.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:55 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

И, ово би требало бити ставка на листи разлога зашто гласати за њега?

Ne.
Mislim da je dobra demonstracija njegovog karaktera. Pa sad, ako ti se svidi...

Све да је невин и чист као сам Исус, није ми довољно вредно колико сазнање да се око њега окупила плејада офуцалих сподоба а да се он није од њих дистанцирао.

Ja sam učinio šta sam mogao da toga ne bude.
I da se rešimo te "građanske" Srbije, jer ona ne priznaje onu negrađansku.
Videćemo.
anonymous anonymous 15:03 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Predrag Brajovic
Seri, brate, to o tebi govori..

Pogodilo te?
I treba.
Ogrešio si se, paušalno, o čoveka, kao što se svaki predrasudni stranac/Evropljanin ogreši o Srbina kojeg sretne: A, vi ste oni primitivci koji su ubijali po Bosni i Kosovu?


Naravno da nismo mi oni primitivci ....

...ali je sasvim izvesno da u okruženju u kojem živimo, nijedan pojedinac, bez obzira gde je stasao, pa bio i Kraljević Marko neće moći ništa da promeni.

Skupile se babe na prelo ....da utroše slobodno vreme...

Dal se Pera žvaleriše sa Mikinom ženom ili Žikinom ....

....a kuća im izgore...


freehand freehand 15:07 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

....a kuća im izgore...

A ti samo u protrčavanju, sa vedrom u ruci, stigneš da dobaciš po koju. Uglavnom od krucijalnog značaja i istorijske vrednosti.
sasaminijature sasaminijature 15:18 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Ne.
Mislim da je dobra demonstracija njegovog karaktera. Pa sad, ako ti se svidi...


Ако дозволиш, мени то није баш такав пример каквим га ти видиш.

Пре ми оставља укус подилажења тренутном hipe-u, који је захватио Twiter заједницу. Тај hipe је и суштина на коју покушавам да укажем. Мало се маса занела и ношена еуфоријом превиђа да ствари нису баш такве кавим се представљају.
Остављам простора да грешим у следећој поставци и како ја то видим ;

Како неко ко се "продаје на тржишту" као легалиста и опонент тоталитаризму Вучића може да у самом свом политичком рађању дозволи такво прљање као што је ДС?
Збуњен сам и заиста то себи не умем да објасним, понављам да остављам простора да ми то неко други образложи.
Шта више, мени је то чак довољан знак упозорења, пали се црвена лампица!
Да ли смемо овако разјебани као држава да дозволимо луксуз да смо опростили шестог октобра СПС-у, колико ће нас коштати да опет зажмуримо на једно око???
anonymous anonymous 15:20 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

freehand
....a kuća im izgore...

A ti samo u protrčavanju, sa vedrom u ruci, stigneš da dobaciš po koju. Uglavnom od krucijalnog značaja i istorijske vrednosti.


Јанко или Марко .....је замајавање народа.
sasaminijature sasaminijature 15:23 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

niccolo
И, ово би требало бити ставка на листи разлога зашто гласати за њега?

Ma dobro, jasno nam je da ti ne bi glasao za njega pa i da je jedini kandidat.


Ма добро, јасно је и мени да Фрее брани ДС па све да камен на камену не остане...

Јел то значи да не сме да пише блогове? Да ли је то разлог да своје ставове не брани?

Пусти ти мене да мислим ма колико по теби било погрешно или ме јачином аргумената наведи да се преиспитам...

Сам бираш како ћеш деловати, како ти воља...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:28 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Како неко ко се "продаје на тржишту" као легалиста и опонент тоталитаризму Вучића може да у самом свом политичком рађању дозволи такво прљање као што је ДС?

SJ je razgovarao sa svima. S-v-i-m-a. U trenu kad ga je DS javno podržala, već je to bila učinila Nova stranka, a DJB je uslovljavao tu podršku nekim dugoročnijim dogovorima, kao i neki drugi. SJ im se zahvalio i nije pristao na uslovljavanja. Ni od koga.

Eto, ovako je bilo.
(Uzgred, ja mu zameram, SJu, što je predugo čekao da se kandiduje.)
sasaminijature sasaminijature 15:51 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Predrag Brajovic
Како неко ко се "продаје на тржишту" као легалиста и опонент тоталитаризму Вучића може да у самом свом политичком рађању дозволи такво прљање као што је ДС?

SJ je razgovarao sa svima. S-v-i-m-a. U trenu kad ga je DS javno podržala, već je to bila učinila Nova stranka, a DJB je uslovljavao tu podršku nekim dugoročnijim dogovorima, kao i neki drugi. SJ im se zahvalio i nije pristao na uslovljavanja. Ni od koga.

Eto, ovako je bilo.
(Uzgred, ja mu zameram, SJu, što je predugo čekao da se kandiduje.)




Хм, јел ово какав тест где ти утвђујеш да ли задовољавам као кандидат који ће ти бити саговорник?

Јел је сада треба да објашњавам разлику између јавне подршке и тога да СЈ користи инфраструктуру те странке?

Ми не смемо дозволити себи луксуз новог нешестог октобра тј. лустрације.

Шта суштински добијамо тиме што ће се СНС заменити ДС-ом, а то ће се десити управо зато што се путем СЈ тихо на задња врата уводи ДС.

Пошто се није оградио од ДС-а, СЈ наставља утабани пут којим идемо већ охахај. Отишао Слоба, пујпике сви отресли руке о бермуде и ај поново. Исто тако после пичвајза где премијер губи главу, па тако је и СНС дошао.
И шта сада, јел опет исто пујпике не важи или ћемо једном прећи ниво и кренути на нови степеник?
vcucko vcucko 15:52 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

freehand
Ne izvrći.

Ja da ne izvrćem?
Znam da mi sleduje MP nastava, ali šta da radim, bar ne mogu da se vadim da nisam znao

Vcucko, deluješ kao pristojan čovek. Diskvalifikacija unapred nije taj nivo.

OK, prihvatam. Suvišna, nepotrebna rečenica.
Zbog koje se i ne osvrćeš na prethodne dve teze: sve su to naši... i demokratija(komunizam) traži vreme i strpljenje...
A na koje teze sam i napisao komentar, očigledno
emsiemsi emsiemsi 15:53 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Predrag Brajovic
И, ово би требало бити ставка на листи разлога зашто гласати за њега?

Ne.
Mislim da je dobra demonstracija njegovog karaktera. Pa sad, ako ti se svidi...

Све да је невин и чист као сам Исус, није ми довољно вредно колико сазнање да се око њега окупила плејада офуцалих сподоба а да се он није од њих дистанцирао.

Ja sam učinio šta sam mogao da toga ne bude.
I da se rešimo te "građanske" Srbije, jer ona ne priznaje onu negrađansku.
Videćemo.

Пусти сада то !
Него, шта ти мислиш - за кога би требало да се гласа ?
niccolo niccolo 16:00 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Пусти ти мене да мислим

Ne razumem, neko ovde ti brani da misliš ili da izneseš to što si promislio?
sasaminijature sasaminijature 16:07 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Ne razumem, neko ovde ti brani da misliš ili da izneseš to što si promislio?


Не знам зашто не разумеш,ево да поново.

niccoloMa dobro, jasno nam je da ti ne bi glasao za njega pa i da je jedini kandidat.


Где сам погрешио? Коју поруку си хтео да ми упутиш овим коментаром?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:09 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Него, шта ти мислиш - за кога би требало да се гласа ?

SJ ili VJ.
AV je gotov: za njega više nema "spasa". On se updateovo koliko je to bilo moguće, čak i novom ženom (potpuna druga fizionomija, vidi se da je ona prva iz Šešelj-perioda, a ova iz doba kad se emancipovao), ali se neće maći dalje od stare mehanike vladanja, to je potvrdio, definitivno, u poslednjih godinu dana. To znači: samostalne i nezvisne institucije, nezvisni korektori društva, nezavisni javni servis itd. itsl. ne treba da postoje.

Ideološka platforma?
Ona je sužena, za sve partije, i njih 10-15 nastoji da stane u taj jedan mali, tesni ideološki lift. U njemu će, u budućnosti, biti sve manje mesta.

P.S.
Vučić, primer updatea:

emsiemsi emsiemsi 16:16 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Predrag Brajovic
Него, шта ти мислиш - за кога би требало да се гласа ?

SJ ili VJ.
AV je gotov: za njega više nema "spasa". On se updateovo koliko je to bilo moguće, čak i novom ženom (potpuna druga fizionomija, vidi se da je ona prva iz Šešelj-perioda, a ova iz doba kad se emancipovao), ali se neće maći dalje od stare mehanike vladanja, to je potvrdio, definitivno, u poslednjih godinu dana. To znači: samostalne i nezvisne institucije, nezvisni korektori društva, nezavisni javni servis itd. itsl. ne treba da postoje.

Ideološka platforma?
On je sužena, za sve partije, i njih 10-15 nastoji da stane u taj jedan mali, tesni ideološki lift. U njemu će, u budućnosti, biti sve manje mesta.

ОК ово за гласање !
Остало ... идеологије, институције, ... нема везе. Што би рекао онај Фукаџија о крају Историје, тако бих и ја рекао ... да нема више нити Идеологије, тј. све су то исте пиздарије и сличне тлапње (како преварити малог човека и учинити му подношљивијим то што га разне барабе јашу).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:26 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

тј. све су то исте пиздарије и сличне тлапње

Nije.

Ideološke pozicije jako duboko sežu. Recimo, da li će biti ili neće solarne enrgije i automobila na struju, da li će se oni razvijati, to trenutno nije tehnološka, već ideološka odluka. Ili to da li će profesori biti dobro plaćeni, i to nije ekonomska, nego ideološka odluka. I to da li će porezi u zemlji favorizoivati bogate ili medijansku većinu, i to je ideološka odluka.

Ideologija kao ideologija velikih pitanja -- socijalizam, lične sloboda, ropstvo, polna jednkost, državna samostalnost, kapitalizam, pa i levica-desnica čegrst -- prestala je da postoji. Postoji samo ideologija kao razrešenje "manjih" pitanja unutar našeg društvenog dogovora.

ANKETA
niccolo niccolo 16:30 05.03.2017

Re: Mišljenje jednog idiota

Не знам зашто не разумеш

Ne razumem gde ti se i na koji način brani da misliš.

Коју поруку си хтео да ми упутиш овим коментаром?

Nikakvu poruku tebi, samo sam ljudima preveo onu tvoju rečenicu koja počinje sa sve i da je čist kao Isus.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana