Biz| Društvo| Filozofija| Mediji| Planeta

Čki izbori, koliko je ko čka?

Srđan Fuchs RSS / 07.03.2017. u 15:12

Najveći problem da se ljudi mobilišu da glasaju je zato što ogromna većina normalne, drage, srpske populacije smatra da su predsednički kandidati pičke.

Međutim, ko je kolika čka?

 

 
Vučić - nema sumnje da je lik čka, što se velikih urbanih sredina tiče. Završiće karijeru na robiji, kao i njegov brat, kao i njegovi ministri, jednom, kada njegov sistem padne. Kada se bude oslobodila srpska emocija poimanja slobode i jezive jasnosti, Vučićima će doći kraj.
 

Nad liticama, nad klancima
Duhovi kruže
Njih se ne tiču prolazni zanosi.
Oni bdiju da mutnoća ne napusti svet
Da se reke ne rasane u glomaznim tokovima
I da oblaci ne odbegnu u staro izdajstvo.
Jer strašno bi bilo (vele)
Kao nekad, u početku vekova,
Da se rasani i razgali -
Da se nebeski svod oslobodi ukrasa,
Da tice zalupaju prozračnim krilima
o vedrinu
Da plava zvonkost zažubori otrovno
I jeziva jasnost nastane.

 Jeremić - gari isuviše pripada Tadićevom, narcisoidnom, arogantnom kulturnom, marksističkom krugu - ko može garantovati da učenik neće postati isti kao učitelj?

Obradović - relativno harizmatičan momak, odvući će dosta Koštuničinih glasova. Problem je što vuče reputaciju ljotićevca, iz svoje rane mladosti (ljotićevci=srpski nacisti, ubijali komšije neistomišljenike, prodavali Gestapou).

 Janković - lik je neosporno iz Sistema, nema ničeg novog u njemu, izuzev  toga da ima blagu podršku UK. UK? UK. Shvatite to kao što želite.

Šešelj - staljinizam, bez spora, vrlo sumnjiva ratnička njuška, ratnički lobi.

 

 Preletačević - Vučićev, BIA-in igrač, prema obradovićevcima, kupljen da odvuče glasove.

So, whoop, what you gonna do? 



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:58 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

princi
obradovićevci tvrde za ovo, velim, nemam nekog materijalnog dokaza.

Da, i za njih se priča da stoje neke strane pare iza njih. Možda su srpske političke pare stvarno samo ekspoziture stranih obaveštajnih službi.

Recimo, meni nikako nije jasno kako DS ima pare da šalje Gocu Čomić, Aleksandru Jerkov i Balšu Božovića da podržavaju Hillary u njenom pobedničkom pohodu, a nema para da plati grejanje sedišta stranke u Krunskoj? Kako uspevaju da pobegnu s tim? Kako i ko određuje te prioritete?


ne znam, brate, rebus. tražim srpsku stranku. ova ekipa koju pominješ je sada iza jankovića.

obradovićevci su kremljinskiie takie.
alselone alselone 18:14 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

a nema para da plati grejanje sedišta stranke u Krunskoj? Kako uspevaju da pobegnu s tim? Kako i ko određuje te prioritete?


Meni je veoma drago da se ogolila ta prica sa grejanjem u Krunskoj. To je samo jos jedan dokaz protivu DS bande i nadam se finalni ekser u nji'ov kovceg. I posle ce neko da mi objasnjava kako nisu isti.

Eno ima onaj sajt istinomer pa za sve one koji misle kako samo Vucic laze, eto cak ni Slobodan Milosevic nije lagao (facepalm), nedajboze Tadic ili Cvetkovic. Samo steta sto je sajt relativno nov, pa nije ispratio prve godine tog rezima.

princi princi 18:17 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

alselone
a nema para da plati grejanje sedišta stranke u Krunskoj? Kako uspevaju da pobegnu s tim? Kako i ko određuje te prioritete?


Meni je veoma drago da se ogolila ta prica sa grejanjem u Krunskoj. To je samo jos jedan dokaz protivu DS bande i nadam se finalni ekser u nji'ov kovceg. I posle ce neko da mi objasnjava kako nisu isti.

Eno ima onaj sajt istinomer pa za sve one koji misle kako samo Vucic laze, eto cak ni Slobodan Milosevic nije lagao (facepalm), nedajboze Tadic ili Cvetkovic. Samo steta sto je sajt relativno nov, pa nije ispratio prve godine tog rezima.


Meni, iskreno, nisu isti. Meni je DS mnogo gora banda. Ja sam u njih verovao, a za ove sam uvek znao da su govna.
alselone alselone 18:25 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

Meni je DS mnogo gora banda. Ja sam u njih verovao, a za ove sam uvek znao da su govna.


Tesko mi je da rangiram govna, pa kazem da su isti.

Uglavnom, jesu opasniji jer su pametniji, pa su nas na perfidan nacin sisali prakticno 12 godina (sa veoma malim periodom izuzetka), jebavsi nam proslost, sadasnjost i buducnost kroz kredite.

Ovi su glupi i od prvog dana je jasno sta rade, pa nema prevelikih dilema.
princi princi 18:32 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

alselone
Meni je DS mnogo gora banda. Ja sam u njih verovao, a za ove sam uvek znao da su govna.


Tesko mi je da rangiram govna, pa kazem da su isti.

Uglavnom, jesu opasniji jer su pametniji, pa su nas na perfidan nacin sisali prakticno 12 godina (sa veoma malim periodom izuzetka), jebavsi nam proslost, sadasnjost i buducnost kroz kredite.

Ovi su glupi i od prvog dana je jasno sta rade, pa nema prevelikih dilema.


DS-ovci su državne poslove iskoristili uglavnom za završavanje ličnih poslova ove ili one prirode. Zato njih i nisu interesovala bitna državna pitanja tipa ko će biti Ministar unutrašnjih poslova, ili nije im smetalo da Đelić bude minstar za nauku, ili Dulić da iznajmljuje kablove za internet, ili da im geodeta Goran Novaković bude prvi ministar energetike u Đinđićevoj vladi.

Ali zato na jednostavno pitanje: "Šta ste konkretno uradili za sve vreme dok ste bili na vlasti?" uvek bi se dobijao jedan isti i dobro spremljen odgovor: "Katastar!"
alselone alselone 18:50 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

DS-ovci su državne poslove iskoristili uglavnom za završavanje ličnih poslova


Pa da, pa je onda Sabac odjednom postao grad poslovnih genijalaca i iznedrio toliko milionera.

A ono sto je najsmesnije je da su i oni imali svoje lazne diplome, pre cele afere laznih diploma. Pa cak i sam BoTa. On se na izborima 2004. predstavljao kao magistar da bi volsebno postao samo diplomirani psiholog na svim narednim.

Pitam se da nije studirao sa Tomom.
princi princi 18:59 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

alselone
DS-ovci su državne poslove iskoristili uglavnom za završavanje ličnih poslova


Pa da, pa je onda Sabac odjednom postao grad poslovnih genijalaca i iznedrio toliko milionera.

A ono sto je najsmesnije je da su i oni imali svoje lazne diplome, pre cele afere laznih diploma. Pa cak i sam BoTa. On se na izborima 2004. predstavljao kao magistar da bi volsebno postao samo diplomirani psiholog na svim narednim.

Pitam se da nije studirao sa Tomom.

Meni je čitava ta "afera" sa lažnim diplomama, onako, pravi festival srpske varoške malograđanštine, s koje god strane da je pogledaš. Još je Toma u celoj priči najsimpatičniji, jer čovek pokazuje bar ima neki sistem vrednosti, ne ide okolo da se cima po šatrama sa Anom Bekutom, kao DS koalicioni partner, makar pokušava koliko toliko da nadene sebi taj neki (pseudo)građanski clout, da kupi sebi ulaznicu (makar i falsifikovanu). Naravno, vračarski Klub 100 ga je dočekao na You're not one of us! zicer (jer, oni, zaboga, svi odreda imaju diplome sa pečatom).
gedza.73 gedza.73 19:28 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

Još je Toma u celoj priči najsimpatičniji

ću progunem knedlu ali Toma je daleko bolje igrao ulogu predsednika nego Tadić.

Čak se i manje vućao od Tadića kad je ukapirao da neće više da bude predsednik.
emsiemsi emsiemsi 19:33 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

princi
alselone
a nema para da plati grejanje sedišta stranke u Krunskoj? Kako uspevaju da pobegnu s tim? Kako i ko određuje te prioritete?


Meni je veoma drago da se ogolila ta prica sa grejanjem u Krunskoj. To je samo jos jedan dokaz protivu DS bande i nadam se finalni ekser u nji'ov kovceg. I posle ce neko da mi objasnjava kako nisu isti.

Eno ima onaj sajt istinomer pa za sve one koji misle kako samo Vucic laze, eto cak ni Slobodan Milosevic nije lagao (facepalm), nedajboze Tadic ili Cvetkovic. Samo steta sto je sajt relativno nov, pa nije ispratio prve godine tog rezima.


Meni, iskreno, nisu isti. Meni je DS mnogo gora banda. Ja sam u njih verovao, a za ove sam uvek znao da su govna.

На моју срећу или, пак, на несрећу - ја нисам ни у њих веровао, односно, знао сам да су говна.
У томе и јесте моја, на неки начин, лична "трагика", што више не верујем ни у кога.
Стога бих се само зајебавао, као са нпр. овим Прелетачевићем - али испада да је и он нечији пројекат, барем, како тврде ови упућени.
Истина, не верујем за Прелетачевића док то не потврди кркар - он зна све о свима. Нема зајебанције.
Успут --- понекада када ми се учини да смо "дотерали цара до дувара", испада да увек може грђе.
princi princi 19:42 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

ću progunem knedlu ali Toma je daleko bolje igrao ulogu predsednika nego Tadić.

To je možda i najgrđe u celoj priči: što se mutavi Toma kao predsednik ponašao mnogo zakonitije od Tadića. Napustio je čelo stranke, nije se mešao u rad Vlade, predstavljao je državu u inostranstvu (jbg, najbolje što je umeo). Vrlo lako može da se desi da je Toma najbolji predsednik koga je Srbija ikad imala. Na žalost, po onoj staroj, to više govori o Srbiji nego o Tomi.
docsumann docsumann 20:13 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?


rekao bih da je Tadić sasvim ok predstavljao zemlju u inostranstvu, pred međunarodnim organizacijama, naročito u regionu.

no, dao je sebi suviše prava i prostora na domaćoj sceni,
naširoko prevazilazeći okvir ustavom mu datih ingerencija.
valjda je zato i postavio anemičnog (blago stondiranog) premijera koji je bio zadužen samo za zakazivanje sjednica vlade.
pri tom je furao onaj američki predsjednički stajlo u javnim pojavljivanjima, muzi krave, vozi kombajna, trči maraton, doji djecu (ma, ne tako! iz flašice).

usput, on je bio hotimični ili nehotimični pokrovitelj masovnim DS-ovskim okorištavanjima i zlouprabama zaposjednutim javnim funkcijama.

Vučić i snsovci otprilike rade isto, samo u turbo modu, ogoljenije, brutalnije, bez glumljenja finoće, bez urbane kulture.
uz to neprikriveno pokazuju da im je DPS-ovski model dugovječnog vladanja uzor.
pa otud i ta oštra podjela političkih aktera i inih simpatizera na naše i one druge, zlomisleće antidržavne štetočinitelje.

jedino se uzdam u to da Srbija ima bar kakvog takvog iskustva u smjenjivanju vlasti, demokratskim i poludemokratskim metodama.
da građani Srbije ipak znaju da je nedodirljivost vođe ustvari tek 2D iluzija TV ekrana.

brale, mi smo po tom pitanju ko djevičanski himen.
angie01 angie01 20:17 07.03.2017

mog kandidata-nema,

al' posto je opste stanje, nevidjeno sranje, najgluplja varjanta je ignorisanje izbora, kao jedinog nacina da se eventualno nesto promeni- sem onog rumunskog.

'naci, mora da se odabare nesto od ponude, jer nema vremena za cekanje idealnog.

s obzirom na stanje u drustvu, koje je od prilike podeljeno na clanove vladajucih stranaka, mahom iz naucenog i prihvacenog sistema koristi, na one izigrane, razocarane i nezainteresovane, na nedovoljno obavestene i nesvesne, koji se rukovode onim sto cuju u medijima i na one izmedju, najbolje bi bilo da je regrutovan jedan solidan opozicioni kandidat, koji bi okupio sve one koji nisu za trenutno vladajuci razim, koji je pak za ovakve prilike bolje organizovan i jos drzi monopol nad medijima...

posto to nije slucaj, ispada da prepucavanje i rivalitet opozicionih kandidata i njihovih pristalica, pomaze upravo opciji protiv koje se svi pojedinacno bore.

ono sto je smetnja za animiranje prevarenih ds glasaca, je svakako prisljamcivanje starih kadrova ove stranke u vidu podrske odredjenim kandidatima- sto se mene tice, svi stari, koji su vec pokazali sta mogu, ko su i sta su, treba da odu sa scene, jer je njihov minuli rad, uticao na stradanje ove zemlje,...da opet nisu u ideji da se za nesto ogrebu, ne bi toliko isticali svoje prisustvo, jer da im je vaznija dobrobit te podrske, ona bi bila dovoljna i bez stalnog podvlacenja od koga je,...tu spada i najnovija metamorfoza tanjevojtehovski, o cemu smo vec torokali, da se ne ponavljam.

elem, u odnosu na to, sta imamo na meniu, meni je najprihvatljiviji Jankovic, prvo sto se 10 godina u nepovoljnim okolnostima suprotstavljao raznim svinjarijama, a u korist gradjana koji su mu se obracali, za dva slucaja znam iz prve ruke,...i ne smeta mi visina njegove plate, smeta mi ona dzorgovankina npr., dragicina fondacija, plate stranackih direktora u drzavnim firmama, koji cackaju nos,...drugo, iza njega je stala gomila ljudi sa kredibilitetom, koje postujem, i najvaznije, ono sto je izrekao da mu je namera da uradi, je najblize onome kako ja zamisljam da bi bilo ok.

sad, da stavim ruku u vatru, da se zakunem da ce, da je...pa ne bih i ne mogu, ni za koga, al u odnosu na istorijski trenutak i njegove karakteristike, svako moze bar to- da izadje i glasa.

...ovi iz i oko snsa nemaju tu dilemu,...nisu imali ni devedesetih, kada su sve i zapoceli.

edit:

Popuštanje pametnijih prvi je preduslov da budale potpuno zavladaju svetom. I plašim se da u takvom svetu upravo živimo. Zato pametniji moraju da progovore te vlastitim primerom na to ohrabre i druge. Poznato je da se strah, baš kao i hrabrost, šire poput virusa. Zato i svi koji danas ćute i “gledaju svoja posla” nisu ništa drugo do licemerni saučesnici u ubistvu vlastitog društva. Nebojsa Milenkovic

fragmen uzet iz odlicnog intervjua naseg blogokolege, postovanog u blogu iznad.
gedza.73 gedza.73 20:22 07.03.2017

Re: mog kandidata-nema,

ono sto je smetnja za animiranje prevarenih ds glasaca, je svakako prisljamcivanje starih kadrova ove stranke u vidu podrske odredjenim kandidatima


Meni pada na pamet zakon o medijima koji je podržala Demokratksa stranka, reforma pravosuđa i 'Očistimo Srbiju'.

princi princi 20:26 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

brale, mi smo po tom pitanju ko djevičanski himen.

Netaknuti.
mirelarado mirelarado 21:12 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

Успут --- понекада када ми се учини да смо "дотерали цара до дувара", испада да увек може грђе.


То је оно што и нас вишениукогаиниуштаневерујуће напослетку некако увек измами на биралишта... Има ли то икаквог смисла? Немам појма.
emsiemsi emsiemsi 21:20 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

docsumann

rekao bih da je Tadić sasvim ok predstavljao zemlju u inostranstvu, pred međunarodnim organizacijama, naročito u regionu.

...

Ееее, до мојега --- и тај регион !
emsiemsi emsiemsi 21:23 07.03.2017

Re: mog kandidata-nema,

angie01
al' posto je opste stanje, nevidjeno sranje, najgluplja varjanta je ignorisanje izbora, kao jedinog nacina da se eventualno nesto promeni- sem onog rumunskog.

'naci, mora da se odabare nesto od ponude, jer nema vremena za cekanje idealnog.
...

Браво Енџи --- сагласан !
milisav68 milisav68 21:26 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

princi
Ali zato na jednostavno pitanje: "Šta ste konkretno uradili za sve vreme dok ste bili na vlasti?" uvek bi se dobijao jedan isti i dobro spremljen odgovor: "Katastar!"

A ni to nisu sredili, jer su "sredili" pravosuđe tako, da se i dalje ne zna šta je čije.

Rušenje u Savamali je tipičan primer te papazjanije, gde je srušen stvarno nelegalan objekat na placu, čiji ga stvarni vlasnici nisu dobili nazad kroz restituciju.

Ili recimo, živim u zgradi (stara preko 40 godina), koja nema građevinsku dozvolu, i dalje nije upisana u katastar, iako su nam uredno naplatili uknjiženje, i sada kada bih hteo da prodam stan - nema ga (a ni zgrade) na sajtu geodetskog zavoda.


angie01 angie01 21:37 07.03.2017

ogledalo iz komsiluka

U tom pogledu, mi, građani BiH, nemamo državu, ali, paradoksalno, država (koje nema), ima nas. Ima nas kao nacionalno postvarene podanike koji, kao takvi, imaju samo svoje obaveze, ali, ne i svoja – prava.

Šta to znači?

To znači da ja imam državu kad teba da platim porez, kad treba da platim kaznu za prekršaj, da plati vodu, struju ili komunalije... To znači da Građanin ove zemlje ima državu kad treba da ide u zatvor, u vojsku, u rat,... Ali ja (kao Građanin) nemam državu kad treba da idem u bolnicu npr.; jer nemam zdravstvenu knjižicu, niti mogu da platim troškove liječenja; jer ne radim i ne ostvarujem pravo na rad koje svaka normalna država ustavno garantuje i praktično osigurava. Nemam radnu, nemam zdravstvenu, niti štednu knjižicu... tj. nemam nijedne knjižice mojih ljudskih prava. Ali imam vojnu, mogu imati partijsku ili stranačku knjižicu, kao knjižice nametnutih mi obaveza.

Imam sve obaveze, a nemam nikakvih prava!

Osim na papiru, tj. samo deklarativno.

Zato ja, Građanin, nemam Državu, ali (pseudo)država ima mene.

Država može da me zatvori, može da me osudi, može medijski, moralno, da me oblati, ili psihijatrijski-personalno devalvira. Ali, nije u stanju, ili neće, da me zaposli, plati, ili zdravstveno osigura; da me zaštiti od lopova i pljačke, od prevaranata (tajkuna) u doba tranzicije... Stoga sam ja kao pojedinac potpuno nemoćan, i nemam ništa. Istovremeno, vlast ima sve što ja nemam: sva prava i, povrh njih, brojne privilegije.

A da li ima i da vlast nešto nema?

Ima!

Vlast nema obaveza koje ja, građanin, imam.

dr Esad Bajtal


docsumann docsumann 22:11 07.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

emsiemsi
docsumann

rekao bih da je Tadić sasvim ok predstavljao zemlju u inostranstvu, pred međunarodnim organizacijama, naročito u regionu.

...

Ееее, до мојега --- и тај регион !


mož ga zvat i zapadni balkan, ex-yu prostor, jugoistočna jevropa ... nebitno. tu smo đe smo.

preselit je (državu) ne možemo.
docsumann docsumann 02:14 08.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

princi
brale, mi smo po tom pitanju ko djevičanski himen.

Netaknuti.


nenačeti
cane cane 03:21 08.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

mož ga


mislim da se jedino moze iskoristiti za konstrukciju 'evo vam ga regionci'.


anonymous anonymous 06:23 08.03.2017

Re: mog kandidata-nema,


angie01
20:17 07.03.2017



'naci, mora da se odabare nesto od ponude, jer nema vremena za cekanje idealnog.


Не мора.
Нестрпљење није аргумент.

elem, u odnosu na to, sta imamo na meniu, meni je najprihvatljiviji Jankovic, .....sad, da stavim ruku u vatru, da se zakunem da ce, da je...pa ne bih i ne mogu, ni za koga, al u odnosu na istorijski trenutak i njegove karakteristike, svako moze bar to- da izadje i glasa.


Свако може, али ја нећу ....

Док се не појаве људи здравог разума и чистих руку, домаће сорте....

Atomski mrav Atomski mrav 09:26 08.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

Kako uspevaju da pobegnu s tim?

Prestanite sa tim serbglishom, ako Boga znate!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:36 08.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

Meni je DS mnogo gora banda. Ja sam u njih verovao, a za ove sam uvek znao da su govna.

pa to što si ti verovao u DS, ne znači da nisu govna.
princi princi 22:32 08.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

BebaOdLonchara
Meni je DS mnogo gora banda. Ja sam u njih verovao, a za ove sam uvek znao da su govna.

pa to što si ti verovao u DS, ne znači da nisu govna.

Ima ih dosta koji će reći i obratno: da je pravi dokaz da su govna baš to što sam ja (ovakav, svakakav, uglavnom gubav, da se ne ponavljam...) verovao u njih!
emsiemsi emsiemsi 01:43 09.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

princi
BebaOdLonchara
Meni je DS mnogo gora banda. Ja sam u njih verovao, a za ove sam uvek znao da su govna.

pa to što si ti verovao u DS, ne znači da nisu govna.

Ima ih dosta koji će reći i obratno: da je pravi dokaz da su govna baš to što sam ja (ovakav, svakakav, uglavnom gubav, da se ne ponavljam...) verovao u njih!

Ко ти је рекао да си губав !?
Тај сере, ко год да је.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:13 10.03.2017

Re: Hoćete li sok ili kafu?

Ima ih dosta koji će reći i obratno: da je pravi dokaz da su govna baš to što sam ja (ovakav, svakakav, uglavnom gubav, da se ne ponavljam...) verovao u njih!

pa dobro, umeš ti solidno da omašiš u proceni.
sugarbaby sugarbaby 17:37 07.03.2017

srki šta ti je?

Obradović - relativno harizmatičan momak


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:41 07.03.2017

Re: srki šta ti je?

sugarbaby
Obradović - relativno harizmatičan momak




pa, za njegovu ekipu, oni svi seku vene na njega, porodica, hrišćanstvo, rusija, ovo ono, opet, za neku svesniju ekipu to je smešno, no za njegove glasače je - vrh. učen i u skupštini, jeb' ga. imaš i toga u SRB.
sugarbaby sugarbaby 17:57 07.03.2017

Re: srki šta ti je?


pa, za njegovu ekipu, oni svi seku vene na njega, porodica, hrišćanstvo, rusija, ovo ono




fala bogu od tog posla ništa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:02 07.03.2017

Re: srki šta ti je?

sugarbaby

pa, za njegovu ekipu, oni svi seku vene na njega, porodica, hrišćanstvo, rusija, ovo ono




fala bogu od tog posla ništa.


ne bih se opuštao, u post-vučićevskom svetu, moraće da se pacifikuje ova snaga u državi. rusija ne pušta tamo gde je zagrizla, nikada.
sugarbaby sugarbaby 18:07 07.03.2017

Re: srki šta ti je?

rusija ne pušta tamo gde je zagrizla, nikada.


što jest - jest.

G.Cross G.Cross 18:13 07.03.2017

Ćurani i podvarci

Govorio moj deda : "Dok je ćurana, biće i podvaraka."

Ja bih glasao za bilo koga koji bi imao snage da posalje Dacica u ropotarnicu istorije ( ili makar na robiju ).

Ali taj se majci jos nije rodio.

Dok je tako , bice ovako.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:14 07.03.2017

.

"Bedding Taylor Swift every night in the Oculus rift"


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:34 07.03.2017

Re: .

stefan.hauzer
"Bedding Taylor Swift every night in the Oculus rift"




čoveče, Stefane, ti nisi ljudsko biće, ti si vanzemaljac, ovaj kojega Docs viđa a ti si mu ti pri ruci, a ne zna da si to ti a ne onaj tamo . ne znam kako možeš tako nenasilno da reaguješ na sve ove stvari. ja bih reagovao nešto kao -



Jukie Jukie 18:33 07.03.2017

Ok

Znači što se tiče nas civila, ovog puta nema nikakvog razloga da se cimam do mile mi & drage bivše osnovne škole, legla radovaca, da mi prskaju prstić i da ubacujem papir u providnu kutiju.
nema nikakve zanimljive igrice tipa "ovaj put glasamo za tog i tog kandidata jer je zabavan"
Znači 2.aprila piknik u prirodi
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:37 07.03.2017

Re: Ok

znači, Vučić predsednik, i još barem 3 godine Andreja, i Siniše Malog, i Neše Sline i iživljavanja Klana po Srbiji.

sugarbaby sugarbaby 19:14 07.03.2017

Re: Ok

i Siniše Malog


jel si video kako ga jurila novinarka KRIKA a on ništa, ama ništa, have a look please, eno na b92 portalu.
jbt, čovek bez ičeg ljudskog.
aureus aureus 18:35 07.03.2017

Čankov tronožac

Čanak je vjerovatno procijenio da autonomaška priča, čak i da se transponuje u priču o regionalizaciji Srbije u momentu kad ima ovoliko kandidata, ne može da donese puno glasova. Ipak, ne sumnjam da će to biti jedna od glavnih linija njegove političke ponude.

No, njemu je potrebno još nešto, a to nešto je našao u novom odnosu prema Kosovu (novom za ostale, ne i za njega) i skretanju pažnje na ruski uticaj u Srbiji, o kojem se uglavnom ćuti.

Tako je simpatični političar iz Vojvodine uobličio politički paket koji iznosi pred birače.
A ujedno baca kotur za spasavanje Čedi Jovanoviću koji dugo nije znao šta da radi na ovim izborima i koga da podrži.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:41 07.03.2017

Re: Čankov tronožac

aureus
Čanak je vjerovatno procijenio da autonomaška priča, čak i da se transponuje u priču o regionalizaciji Srbije u momentu kad ima ovoliko kandidata, ne može da donese puno glasova. Ipak, ne sumnjam da će to biti jedna od glavnih linija njegove političke ponude.

No, njemu je potrebno još nešto, a to nešto je našao u novom odnosu prema Kosovu (novom za ostale, ne i za njega) i skretanju pažnje na ruski uticaj u Srbiji, o kojem se uglavnom ćuti.

Tako je simpatični političar iz Vojvodine uobličio politički paket koji iznosi pred birače.
A ujedno baca kotur za spasavanje Čedi Jovanoviću koji dugo nije znao šta da radi na ovim izborima i koga da podrži.



Nema ništa od te priče, okupirali su nas Rusi, dali su nam Vojvodinu u međunarodnim telima, zauvek, protkali su pipke ispod Banata, uzeli NIS-ove pumpe u Angoli, tako da je Neša - potrošena priča. Osim ako ga u nekom "ukrajinskom scenariju" ne vrati Zapad na čelo, što je malo verovatno. Previše je jaka Rusija u Voši, i ispod nje. Voša je - Krim. Taknuto - maknuto.
aureus aureus 18:54 07.03.2017

Re: Čankov tronožac

Srđan Fuchs
aureus
Čanak je vjerovatno procijenio da autonomaška priča, čak i da se transponuje u priču o regionalizaciji Srbije u momentu kad ima ovoliko kandidata, ne može da donese puno glasova. Ipak, ne sumnjam da će to biti jedna od glavnih linija njegove političke ponude.

No, njemu je potrebno još nešto, a to nešto je našao u novom odnosu prema Kosovu (novom za ostale, ne i za njega) i skretanju pažnje na ruski uticaj u Srbiji, o kojem se uglavnom ćuti.

Tako je simpatični političar iz Vojvodine uobličio politički paket koji iznosi pred birače.
A ujedno baca kotur za spasavanje Čedi Jovanoviću koji dugo nije znao šta da radi na ovim izborima i koga da podrži.



Nema ništa od te priče, okupirali su nas Rusi, dali su nam Vojvodinu u međunarodnim telima, zauvek, protkali su pipke ispod Banata, uzeli NIS-ove pumpe u Angoli, tako da je Neša - potrošena priča. Osim ako ga u nekom "ukrajinskom scenariju" ne vrati Zapad na čelo, što je malo verovatno. Previše je jaka Rusija u Voši, i ispod nje. Voša je - Krim. Taknuto - maknuto.


Mislim da su na poslednjim izborima Rusi pokušali da u srpski parlament uvale stranku koja se tako zove - Ruska stranka, i to kao stranku manjina, što je u redu s obzirom da u Srbiji živi značajna a dosad neprimjećena ruska manjina.

Prije par dana sam pročitao da se stvara još jedna takva stranka.

Ah, zaboravio sam na Stranku Rusa Srbije koja djeluje još od 2012.

Imaćemo, dakle, tri ruske stranke.
princi princi 19:00 07.03.2017

Re: Čankov tronožac

Čekaj, ovaj aureus, jel se to nama Šjenti menti vratio?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:52 08.03.2017

Re: Čankov tronožac

Čekaj, ovaj aureus, jel se to nama Šjenti menti vratio?

Inače, da nešto primetim: ovde na blogu nema novih likova već desetak godina, samo se Šugarbejbi, Aureus i EmSiEmSi-MilivojeBG-Čarli, Princi-Wu-Tine i Radojka pojavljuju u svojim novim reinkarncijama.

A vi biste nove kandidate?!
Nema ih, dok ne bude novih blogera ;-)
aureus aureus 01:15 08.03.2017

Re: Čankov tronožac

Predrag Brajovic
Čekaj, ovaj aureus, jel se to nama Šjenti menti vratio?

Inače, da nešto primetim: ovde na blogu nema novih likova već desetak godina, samo se Šugarbejbi, Aureus i EmSiEmSi-MilivojeBG-Čarli, Princi-Wu-Tine i Radojka pojavljuju u svojim novim reinkarncijama.

A vi biste nove kandidate?!
Nema ih, dok ne bude novih blogera ;-)


Ja još nisam bloger.
docsumann docsumann 02:15 08.03.2017

Re: Čankov tronožac

aureus
Predrag Brajovic
Čekaj, ovaj aureus, jel se to nama Šjenti menti vratio?

Inače, da nešto primetim: ovde na blogu nema novih likova već desetak godina, samo se Šugarbejbi, Aureus i EmSiEmSi-MilivojeBG-Čarli, Princi-Wu-Tine i Radojka pojavljuju u svojim novim reinkarncijama.

A vi biste nove kandidate?!
Nema ih, dok ne bude novih blogera ;-)


Ja još nisam bloger.


mene si ubjedio. Šjenti bi rekao nijesam
anonymous anonymous 06:16 08.03.2017

Re: Čankov tronožac

Predrag Brajovic
Čekaj, ovaj aureus, jel se to nama Šjenti menti vratio?

Inače, da nešto primetim: ovde na blogu nema novih likova već desetak godina, samo se Šugarbejbi, Aureus i EmSiEmSi-MilivojeBG-Čarli, Princi-Wu-Tine i Radojka pojavljuju u svojim novim reinkarncijama.

A vi biste nove kandidate?!
Nema ih, dok ne bude novih blogera ;-)


Тако је . Али не само у блогерском простору, већ у комуникационом уопште.

Који се не отвара за другачија мишљења...


sugarbaby sugarbaby 10:43 08.03.2017

Re: Čankov tronožac

Šugarbejbi


izvol'te???!!!


tyson tyson 11:37 09.03.2017

Re: Čankov tronožac

Imaćemo, dakle, tri ruske stranke.

Ima ih daleko više, a i u parlament su ušli zahvaljujući SNS.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:01 09.03.2017

Re: Čankov tronožac

tyson

Ima ih daleko više, a i u parlament su ušli zahvaljujući SNS.




mi, kao u onom simpatičnom crtaću, Edit i ja, imamo samo telo, spoljašnji okvir države, dok su sve vezivne materije unutra - ruske? ili? kakvo je tvoje iskustvo?



edit: učinilo mi se, u žaru polemike, da si - jeremićevac, sve i da jesi, nema nikakve frke, samo reci, "brate, ja sam ta i ta opcija, zalažemo se za to i to", a ja ću odlučiti da li ću voleti tvoje političko ja toliko koliko volim ljudsko ja. inače, nije loš trip da se zabrani saobraćaj u radno vreme u centru BG-a, neka se voze ljudi biciškama, eno ti Kinezi prave elektro biciške, ceo Izrael vrvi od njih, jedino što su ljudi hajvani pa gaze tim biciklima umesto da ih voze pažljivo i olakašavaju em kretanje kroz centar em količinu štroke u vazduhu.
tyson tyson 12:16 09.03.2017

Re: Čankov tronožac

mi, kao u onom simpatičnom crtaću, Edit i ja, imamo samo telo, spoljašnji okvir države, dok su sve vezivne materije unutra - ruske? ili?

Ma, daleko od toga da su sve ruske; ali, nije da se ne trude u poslednje vreme.


aureus aureus 22:10 09.03.2017

Re: Čankov tronožac

tyson
Imaćemo, dakle, tri ruske stranke.

Ima ih daleko više, a i u parlament su ušli zahvaljujući SNS.




Naravno da ih je daleko više, i nije ih teško prepoznati. Ima ih i na vlasti i u opoziciji. Prepoznaćeš ih po tome što se zalažu da Srbija dobije još jednog gospodara, tako da ne ostane ni promil šanse da kao država dođe sebi.

Ali posebno je perverzno da postoje tri ruske stranke kao stranke manjina.
Po popisu iz 2011, Rusa je 3 247.

Zapravo, postoji ih pet, a tri su osnovane u zadnjih godinu i po.
Buđenje nacionalne svijesti?
Eh...
alselone alselone 19:03 07.03.2017

Nije tome jos doslo vreme ali i nije dalek

Davno je bilo kako se on ofirao u politici, 20 godina, mnogo je novih glasaca koji to ne poznaju a mnogo je pomrlo onih koji su se secali. U jednom momentu on ce biti jedina "neukaljana" opcija.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:10 09.03.2017

Re: Nije tome jos doslo vreme ali i nije dalek

da, ja srećem puno klinaca, rođenih već u Zap. Hemisferi, srpska deca iz Dijaspore, kojima je Šešelj super lik i jedini pravi borac za srpstvo (1991. godište, i potom - neki od njih su i profesionalni vojnici u nemačkim, austrijskim, švajcarskim vojskama).
kosta.babic kosta.babic 19:17 07.03.2017

koliko je ko čka?

U jebote Srki sve si mi ogadio. Pa za koga da glasam? Jedino za Tomu pod sloganom-Grobari za Srbiju.
predatortz predatortz 19:35 07.03.2017

pitanje

Jel' ona treba iz dijaspore skupila potpise?
Da glasam za nju, tetke me već prozivaju da nisam za opoziciju.
To bi me malo izvuklo kod istih. Em je opizicija, em je džender...
niccolo niccolo 19:42 07.03.2017

Od koga

kupljen da odvuče glasove

da odvuče glasove?

Nego, nisam hteo o tome. Da li si primetio da se na ovim izbornim blogovima najviše javljaju oni koji neće da glasaju? Gde je tu logika?
G.Cross G.Cross 19:57 07.03.2017

Re: Od koga

niccolo
kupljen da odvuče glasove

da odvuče glasove?

Nego, nisam hteo o tome. Da li si primetio da se na ovim izbornim blogovima najviše javljaju oni koji neće da glasaju? Gde je tu logika?



Da su pametni kao sto nisu ovi iz opozicije biprobali da shvate zasto je to tako i sta mogu da ucine u vezi toga.

Ali ogroman je problem kada je EGO veci od IQ.
niccolo niccolo 20:09 07.03.2017

Re: Od koga

To svakako, ali ne odgovara na moje pitanje.
gedza.73 gedza.73 20:19 07.03.2017

Re: Od koga

niccolo
Da li si primetio da se na ovim izbornim blogovima najviše javljaju oni koji neće da glasaju? Gde je tu logika?


Odjurite nas sa kulinarskih blogova, sad sa političkih.
Kud da idemo mi, sirotani mali?
predatortz predatortz 20:20 07.03.2017

Re: Od koga

gedza.73
niccolo
Da li si primetio da se na ovim izbornim blogovima najviše javljaju oni koji neće da glasaju? Gde je tu logika?


Odjurite nas sa kulinarskih blogova, sad sa političkih.
Kud da idemo mi, sirotani mali?


Ćuti i ne upadaj u oči.
Još će da organizuju odrede koji će da nas biju!
gedza.73 gedza.73 20:26 07.03.2017

Re: Od koga

Još će da organizuju odrede koji će da nas biju!

meni zanimljivo. Mogu da zamislim koji je zezov na SNS blogovima.


Ćuti i ne upadaj u oči.



princi princi 20:35 07.03.2017

Re: Od koga

gedza.73
niccolo
Da li si primetio da se na ovim izbornim blogovima najviše javljaju oni koji neće da glasaju? Gde je tu logika?


Odjurite nas sa kulinarskih blogova, sad sa političkih.
Kud da idemo mi, sirotani mali?

Šta tek dijaspora da kaže? Njoj se svako malo najebava majke, kako ko stigne, čak i kad mu se ne digne, pa se onda svi mučimo.
niccolo niccolo 20:36 07.03.2017

Re: Od koga

Odjurite nas

Kako to misliš odjurite, pa meni baš zanimljivo za posmatranje?
alselone alselone 20:39 07.03.2017

Re: Od koga

Šta tek dijaspora da kaže?


Cut'te i salj'te pare.
predatortz predatortz 20:41 07.03.2017

Re: Od koga

alselone
Šta tek dijaspora da kaže?


Cut'te i salj'te pare.


naravno! nećemo valjda od svoje sirotinje svakih šes' meseci da idemo na izbore?! treba to isfinansirati!
gedza.73 gedza.73 20:45 07.03.2017

Re: Od koga

princi
Šta tek dijaspora da kaže? Njoj se svako malo najebava majke, kako ko stigne, čak i kad mu se ne digne, pa se onda svi mučimo.

Šta ima vi da pričate, strani plaćenici?

Kad pomenu dijasporu.

Dosta ljudi u inostranstvu je zakačilo Miloševića (duži ili kraći vremenski period) i verujem da je velika većina bila naklonjena opoziciji.

Da kažem da ste zakačili, što životom, što blogovima, sve tri 'veće' promene u Srbiji.

Ovde kod nas svaki čas iza ćoška iskaču neki sudbonosni izbori koji se katastrofalno oslikavaju na život.
Skoro kao ona da je mir period između dva rata nama ispada da imamo kratke faze života između izbora.

Pitanje
da li vam izbori drastično utiču na život tamo? Standard, kvalitet?
Kod nas na smenu rijaliti na tv i izbori. Pitanje života i smrti.
Pokolj.
G.Cross G.Cross 20:55 07.03.2017

Re: Od koga

niccolo
To svakako, ali ne odgovara na moje pitanje.


Na neki nacin odgovara, jer de facto vecina koja nece glasati ne glasa zato sto nema nikoga ko nepredstavlja njihove teznje.

Pa je odgovor na tvoje pitanje u stvari pitanje, zasto nema nikoga ko predstavlja interese vecine gradjana Srbije ?

Ako ni ovo nije jasno, ovde se javljaju ljudi koji nece ni za koga da glasaju ne zato sto su namcori nego u nadi da ce jednom da se pojavi neko za koga vredi glasati.

Koga nema na vidiku.

predatortz predatortz 20:57 07.03.2017

Re: Od koga


Na neki nacin odgovara, jer de facto vecina koja nece glasati ne glasa zato sto nema nikoga ko nepredstavlja njihove teznje.

Pa je odgovor na tvoje pitanje u stvari pitanje, zasto nema nikoga ko predstavlja interese vecine gradjana Srbije ?

Ako ni ovo nije jasno, ovde se javljaju ljudi koji nece ni za koga da glasaju ne zato sto su namcori nego u nadi da ce jednom da se pojavi neko za koga vredi glasati.

Koga nema na vidiku.

niccolo niccolo 21:06 07.03.2017

Re: Od koga

ne glasa zato sto nema nikoga ko nepredstavlja njihove teznje.

To je nesporno.

jer de facto vecina
zasto nema nikoga ko predstavlja interese vecine gradjana Srbije ?

Kako većina, pa na poslednjim izborima jeste glasalo više od 50% građana?

Koga nema na vidiku

Pa ja i pričam o ovim izborima i izbornim blogovima glede ovih izbora, a ne o nekim blogovima koji će biti pisani za 10 godina.

Da budem precizniji, ako neko 10 puta ponovi da neće da glasa na ovim izborima, pokušava da ubedi mene ili samog sebe?
princi princi 21:06 07.03.2017

Re: Od koga

Pitanje
da li vam izbori drastično utiču na život tamo? Standard, kvalitet?

Pa utiču, nije da ne utiču. Harper, Trudeau, ogromna razlika. Ili evo ti ovaj Brexit, ili Trump. Sve velike drame. Zaoštravaju se odnosi u svetu, nema više ono Koštunicino "da bog da živeli u dosadnoj zemlji", mislim, nigde na svetu, osim, možda, u Kini i Severnoj Koreji.
princi princi 21:11 07.03.2017

Re: Od koga

Pa je odgovor na tvoje pitanje u stvari pitanje, zasto nema nikoga ko predstavlja interese vecine gradjana Srbije ?

Paradoksalno, ja mislim da izbor kandidata dugo nije bio bolji. Skoro svaki segment srpskog društva ima svog kandidata i ovo će biti prilika da se ljudi prebroje.

Mislim da Srbija jednom mora srediti te biračke spiskove, veliki nered tu vlada. Iskreno, ne verujem da u Srbiji živi više od 5M ljudi koji su eligible za glasanje. Ova nacionalistička opcija, u raznim svojim modifikacijama (Vučić, Šešelj, SPS, Dveri) može računati na 2.5M glasova (ono, u pola dana, pola noći). Građanske opcije, raznorazne, mogu da računaju na 1M glasova (opet, u pola dana i pola noći). Ostaje to fluktuirajuće telo od tih 1.5M... ako "građanisti" uspeju nekako da ih privuku i mobilišu, to može da bude neka knap pobeda, ako ne, opet duvka.
narcis narcis 22:42 07.03.2017

Re: Od koga

Mislim da Srbija jednom mora srediti te biračke spiskove,

uzvrteli se nešto, već dva puta dolaze u moje dvorište da popišu ko stanuje i ko je tu prijavljen.
samo ne znam od koji su.
neko čudo će se napravi al dobro biti neće, čisto iz iskustva.
predatortz predatortz 22:44 07.03.2017

Re: Od koga

narcis
Mislim da Srbija jednom mora srediti te biračke spiskove,

uzvrteli se nešto, već dvšuta dolaze u moje dvorište da popišu ko stanuje i ko je tu prijavljen.
samo ne znam od koji su.
neko čudo će se napravi al dobro biti neće, čisto iz iskustva.


da nisu pozivari?
narcis narcis 22:48 07.03.2017

Re: Od koga

predatortz
narcis
Mislim da Srbija jednom mora srediti te biračke spiskove,

uzvrteli se nešto, već dvšuta dolaze u moje dvorište da popišu ko stanuje i ko je tu prijavljen.
samo ne znam od koji su.
neko čudo će se napravi al dobro biti neće, čisto iz iskustva.


da nisu pozivari?

neznam, ja dok ukapiram da u dvorište ima neko stran, dobro mi dihtuju prozori pa čujem da neko priča al ne razumen šta, dal su komšije il neko stran. a ne stignem komšiku da pitam od koji su.
svarog svarog 22:53 07.03.2017

Re: Od koga


Paradoksalno, ja mislim da izbor kandidata dugo nije bio bolji. Skoro svaki segment srpskog društva ima svog kandidata i ovo će biti prilika da se ljudi prebroje.

Stvarno ima nekoliko pristojnih kandidata na razlicitim stranama oko centra (Seselja ne racunam naravno). Nema razloga da ne bude velika izlaznost.
aureus aureus 23:06 07.03.2017

Re: Od koga

niccolo
kupljen da odvuče glasove

da odvuče glasove?

Nego, nisam hteo o tome. Da li si primetio da se na ovim izbornim blogovima najviše javljaju oni koji neće da glasaju? Gde je tu logika?


Izraz mazohizma i nerazumijevanja aktuelnog momenta.

Ljudi naučili na trostruko finale Tadić-Nikolić (2004, 2008, 2012) pa misle da su i ovi izbori business as usual.
A nisu.

Ovo su najvažniji izbori od 2000.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:10 08.03.2017

Re: Od koga

Koga nema na vidiku.

Mi ne možemo birati među onima koji ne postoje, niti će se pojaviti Isus Hristos da zadobije nepodeljenu naklonost glasača. Mi biramo među postojećim, takvi kakvi su.

Srbija je zemlja koja traći živote svojih građana. Mi smo protraćili decenije, birajući pogrešne i loše ljude da nas vode. Aleksandar Vučić, koji ne ume da se izbori sa onim samodržačkim u sebi, neće pomoći da Srbija bude domovina za sve njene građane jednako. Prezir koji pokazuje prema neistomišljenicima vređa i plaši.

U svemu tome zahtevati atletsku spremnost novih kandidata i devičansku čistotu njihovih biografija jeste pozicija zakerala, da ne potegnem onu narodnu o rđavom q...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:21 08.03.2017

Re: Od koga

Iskreno, ne verujem da u Srbiji živi više od 5M ljudi koji su eligible za glasanje.

5,85M
To je broj izdatih LK.

No, pošto se LK izdaju na 10 godina, u tih 10 godina dobar broj imalaca LK je otišao put neba ali ne Air Serbiom, a nedovoljno mladih ih je nadomestilo, te treba računati n 5,5M glasača realno. Što znači da je izlaznost na našim izborima uvek iznad 63%, najmanje.

To je fantastičan rezultat.
tetris tetris 00:26 08.03.2017

Re: Od koga

5,85M
To je broj izdatih LK.


Ne žive svi u Srbiji, a dijaspora tradicionalno slabo ispunjava svoju građansku dužnost izlaska na izbore
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:27 08.03.2017

Re: Od koga

Ne žive svi u Srbiji, a dijaspora tradicionalno slabo ispunjava svoju građansku dužnost izlaska na izbore

Naravno.
Ali dijaspora obično ima pasoš, o njemu se stara. Slabije LK.
narcis narcis 00:30 08.03.2017

Re: Od koga

Predrag Brajovic
Ne žive svi u Srbiji, a dijaspora tradicionalno slabo ispunjava svoju građansku dužnost izlaska na izbore

Naravno.
Ali dijaspora obično ima pasoš, o njemu se stara. Slabije LK.

četkaj, ti oćeš da kažeš da mrtvi ne glasaju više u srbiji, mmmm nije mi baš verojatno.
princi princi 00:35 08.03.2017

Re: Od koga

5,85M
To je broj izdatih LK.

Pa to je vrlo nepouzdan podatak. Ko god je u proteklih 10 godina boravio u Srbiji duže od nedelju dana ima LK. A gomila nas sa LK ne živi u Srbiji već godinama, decenijama takoreći.
princi princi 00:36 08.03.2017

Re: Od koga

Kažem, ne verujem da u Srbiji trenutno živi više od 5M punoletnih građana.
tetris tetris 00:38 08.03.2017

Re: Od koga

Naravno.
Ali dijaspora obično ima pasoš, o njemu se stara. Slabije LK.


Nisam siguran da može da se izvadi pasoš bez lične karte ako se zahtev za pasoš podnosi u Srbiji, a dobar deo naših to i uradi (mislim da dijasporci dobijaju pasoš po nekoj ubrzanoj proceduri, za dan-dva od podnošenja zahteva). Obiđe roditelje/rodbinu i izvadi/obnovi pasoš. Jeftinije, a i poštede se maltretmana u našim diplomatsko konzularnim predstavništvima
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:42 08.03.2017

Re: Od koga

Pa to je vrlo nepouzdan podatak.

Taj podatak je pouzdan, iz MUPa.
Druga stvar je koliko imalaca LK
a) jesu živi;
b) žive u inostranstvu.

Ovi moji gastarbajteri, koje znam, nemaju LK, već samo pasoše. (Vađeni u ambasadi.)
Vas dvojica ste izuzetak-manjina, možda, jer imate LK?
No, svakako nema 6,8M glasača.
Da li 5M ili 5,5M, ali... tu je negde.
aureus aureus 00:44 08.03.2017

Re: Od koga

Predrag Brajovic
Koga nema na vidiku.

Mi ne možemo birati među onima koji ne postoje, niti će se pojaviti Isus Hristos da zadobije nepodeljenu naklonost glasača. Mi biramo među postojećim, takvi kakvi su.

Srbija je zemlja koja traći živote svojih građana. Mi smo protraćili decenije, birajući pogrešne i loše ljude da nas vode. Aleksandar Vučić, koji ne ume da se izbori sa onim samodržačkim u sebi, neće pomoći da Srbija bude domovina za sve njene građane jednako. Prezir koji pokazuje prema neistomišljenicima vređa i plaši.

U svemu tome zahtevati atletsku spremnost novih kandidata i devičansku čistotu njihovih biografija jeste pozicija zakerala, da ne potegnem onu narodnu o rđavom q...


E tako se govori!

Takođe, ljude bi trebalo podsjetiti da su ovo predsjednički izbori, i da ako ne žele da gledaju Vučića pet puta dnevno na televiziji pet narednih godina, onda bi trebalo da glasaju za nekog iole normalnog protivkandidata.

A ako im se gleda Vučić i njegovo prenemaganje u kombinaciji sa cinizmom i prezirom prema svemu što nije on - onda mogu da glasaju za njegovu listu na izborima za skupštinu. Mogu i da ga ostave na čelu vlade. Bitno je da postoji neki korektivni faktor, neki balans vlasti.
princi princi 00:44 08.03.2017

Re: Od koga

Taj podataj je pouzdan, iz MUPa.

Nepouzdan za procene o kojima je ovde reč. Inače, verujem da je tačan sam za sebe.
michiganac michiganac 03:21 08.03.2017

Re: Od koga

Predrag Brajovic
Srbija je zemlja koja traći živote svojih građana. Mi smo protraćili decenije, birajući pogrešne i loše ljude da nas vode.


Srbi su slobodarski narod - permanentno rade na oslobođenju od sebe samih - do posljednjeg.

-----------------
Enivej, nemam pravo glasa u Srbiji, ali kad bih mogao da ga dam, ovaj put SJ-u svakako. Na onom nedavnom skupu na NBG ne obraćah toliko pažnju na oratorije drugih, ali kod Saše samog uočih jednu čistu, nepatvorenu emociju, toliko da mi se učinilo da se koja "iskra izdajnica" iz ugla oka iskrala i otkotrljala blago unazad (rekao bih i: - ispuštena nad ovim besciljnim, tragičnim pukom), dok je još sjedio u onom polumraku između redova.

Koliko da i sve bejaše plod moje uobrazilje, meni i dalje djeluje kao najiskreniji kandidat - i to bi mi opet bilo sasvim dovoljno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:14 08.03.2017

Re: Od koga

Koliko da i sve bejaše plod moje uobrazilje, meni i dalje djeluje kao najiskreniji kandidat - i to bi mi opet bilo sasvim dovoljno

Jukie Jukie 19:20 08.03.2017

Re: Od koga

Kako loše urađen spot. Svi govore njegovim glasom umesto svojim, neki uopšte i ne otvaraju usta.
sugarbaby sugarbaby 19:48 08.03.2017

Re: Od koga

Kako loše urađen spot. Svi govore njegovim glasom umesto svojim, neki uopšte i ne otvaraju usta.


Tek sad - prvi put - pogledala. Uglavnom ih sve znam lično. Bez stida i blama moj Gorane, ostali mi nevažni.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:27 09.03.2017

Re: Od koga

niccolo
To svakako, ali ne odgovara na moje pitanje.


nijesam video, oprosti, otišao sam, a komentara se napibirćilo i onda nisam skontao sve, obratio sam se prvo onim najnasušnijim, poput Tasinih, estetskifašističkih, pa onda krenuo da pregledam.


da, obradovićev kamp smatra jedan-na-jedan da je preletačević kao što mu umetničko ime govori - takav. prema njima, cilj je da odvuče glasove koji bi mogli da naude AV. ja vidim tu logiku, oni to tvrde decidirano, sada, na drugu loptu, možda je konspiracija, a možda je i paranoja. kako god, ima logike. što se tiče ljudi koji neće glasati, njihovo pravo, ne mislim da je pametno - jer čak iako uzmemo da su sve kandidati Sistema (srpske partitokratije), ima razlike u stepenu kulture i nasilnosti. ako ništa drugo, barem to. AV režim je vratio nasilje na srpske ulice, koliko je samo ljudi poginulo, i koliko je oružanih incidenata bilo za ovih 5 godina koliko je, sa Klanom, na vlasti?

čak i kroz lagani matiš ima logike:

sj - 7 posto
vj - 7 posto
bo - 7 posto
beli - 6 odsto
šešelj - 12 odsto

drugi krug: šešelj vs. nedić, i lagana pobeda ace nedića. ta je neka logika. opet, možda je i paranoja, a sve i da jeste paranoja, ne vidim zašto bi se glasalo za tipa koji nema nikakvog državničkog iskustva, šmeker je, zafrkant? simpatično i slatko, možda za par mandata u skupštini, da razbije monotoniju, i to je to.
G.Cross G.Cross 21:02 07.03.2017

Izbori ?

Sve u svemu , da bi se ista promenilo u Srbiji prvo treba cekati da Evropa odluci koliko krugova ima, odnosno koliko brzina ce da ima Evropska taljiga ( ja sam mislio da je automatski menjac ali vlasnici tabloida u UK odlucili da nije) .

Tako da dok je Evropa u Limbou , najmanji rizik je soft diktator, koga mogu da ucene kad god hoce i kad treba.

I Rusiji to odgovara , i imace Dacica da uceni Vucica kad god to bude trebalo .

Izbori ?

predatortz predatortz 21:03 07.03.2017

Re: Izbori ?

Sve u svemu , da bi se ista promenilo u Srbiji prvo treba cekati da Evropa odluci koliko krugova ima, odnosno koliko brzina ce da ima Evropska taljiga ( ja sam mislio da je automatski menjac ali vlasnici tabloida u UK odlucili da nije) .


Koliko god, mi ćemo biti u skupu sa Bugarima, Albancima, BiH, Makedoncima, Crnogorcima , Hrvatima...
Nije to nešto za šta bih se ja otimao...
G.Cross G.Cross 21:10 07.03.2017

Re: Izbori ?

predatortz
Sve u svemu , da bi se ista promenilo u Srbiji prvo treba cekati da Evropa odluci koliko krugova ima, odnosno koliko brzina ce da ima Evropska taljiga ( ja sam mislio da je automatski menjac ali vlasnici tabloida u UK odlucili da nije) .


Koliko god, mi ćemo biti u skupu sa Bugarima, Albancima, BiH, Makedoncima, Crnogorcima , Hrvatima...
Nije to nešto za šta bih se ja otimao...


A po cemu pripadamo negde drugo. ?

I zasto je to toliko lose drustvo ?

Ja znam neke fine Bugare, Albance, BIHance, Montenegrine i Hrvate.

Ono sto znam je da Hrvati a cini se i EU vide stvari malo drugacije. Tako da bracu Kroate verovatno treba izuzeti iz jednacine.

Oni su druga brzina (sa verovatno njihovom bracom Hunima ) . Ako Bog da mi cemo sa ostalima koje ti navede biti prva.
Sto nije lose. Vice dobro uzbrdo. Tork druze.
predatortz predatortz 21:14 07.03.2017

Re: Izbori ?

A po cemu pripadamo negde drugo. ?


Obrnuo bih tvoje pitanje. Po čemu pripadamo tom društvu, sem po katastrofalno lošoj ekonomiji?
Istorija međusobnih odnosa nam je tragična, verovatnoća da se izgrade drastično bolji odnosi minimalna.
G.Cross G.Cross 21:18 07.03.2017

Re: Izbori ?

predatortz
A po cemu pripadamo negde drugo. ?


Obrnuo bih tvoje pitanje. Po čemu pripadamo tom društvu, sem po katastrofalno lošoj ekonomiji?
Istorija međusobnih odnosa nam je tragična, verovatnoća da se izgrade drastično bolji odnosi minimalna.



Dobro pitanje.

Mada ja ne verujem da ce to biti grupa zemalja nego vise kao grupa pojedinaca u cekaonici zubara.

Svi mrze zubare ali su dobri za njih.
I svi mrze ostale u cekaonici jer im se cini da problem oniih drugih i bol nije toliko veliki i da pokusavaju da se uvale preko reda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:29 09.03.2017

Re: Izbori ?

Preda aludira na srБРЕxit (iz EU priče). :)

Nije nezanimljiva ideja, ne znam.
tyson tyson 11:47 09.03.2017

Re: Izbori ?

Obrnuo bih tvoje pitanje. Po čemu pripadamo tom društvu, sem po katastrofalno lošoj ekonomiji?

Mnogo smo isti.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana