Biz| Budućnost| Društvo| Film| Filozofija

Narod o Krstiću

Srđan Fuchs RSS / 12.03.2017. u 11:10

Zaista čovek ne zna šta je jadnije kod kolege Krstića - da li njegova agitacija za kolegu Vučića, da li njegov odvratno nadobudan stav prema kući i porodici kod koje je u gostima a gde je većini pride zabranio da sede u sobi u kojoj je On, o najlepši i najlucidniji i najelitniji Nebojša, te da li ova sada sofistizacija sa izjednačavanjem atributa vlade u kojoj se zaposlio u odnosu na one pređašnje - dakle, mislim da je vreme da mu neko kaže otvoreno - Krstiću, fašista si postao, jadno.


 I to "elite" u Srbiji mi je toliko jadno - kako vas nije sramota da nazivate sebe "elitom"? Možda bahata, arogantna, fašistička elita jeste - a takva elita kakva ste, takva nam je i država, nažalost. Ova defekcija je nešto najgore što se desilo u Beogradu još od prelaska Milka Đurovskog iz Zvezde u Partizan.



Komentari (231)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 18:13 12.03.2017

Re: call me

Srđan Fuchs
Ti i ja, i zalazak nad Beogradom na vodi

Sram bre da te bude, deca kući viču "tato,tato" a ti u virtuelnu švaleraciju. Jaooo zemljo blogerska šta ti sve trpiš
sugarbaby sugarbaby 18:18 12.03.2017

Re: call me

još si mlada i neznana blogerka


nego gde nestade onako umna a mlada iskudrina?
majka s detetom iz vršca, jbg ozbiljna blogerka.

a vidi mene, tražim djavola ko mogerini, cc

sugarbaby sugarbaby 18:19 12.03.2017

Re: call me

expolicajac
Srđan Fuchs
Ti i ja, i zalazak nad Beogradom na vodi

Sram bre da te bude, deca kući viču "tato,tato" a ti u virtuelnu švaleraciju. Jaooo zemljo blogerska šta ti sve trpiš


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:24 12.03.2017

Re: call me

expolicajac
Srđan Fuchs
Ti i ja, i zalazak nad Beogradom na vodi

Sram bre da te bude, deca kući viču "tato,tato" a ti u virtuelnu švaleraciju. Jaooo zemljo blogerska šta ti sve trpiš


alo bre, Naisus, ja pomažem svom smotanom bratu da startuje Šugarku, a ne kao Tači Federiku da pritešnjuje uza zidić nad Savamalom.

expolicajac expolicajac 18:29 12.03.2017

Re: call me

Srđan Fuchs
expolicajac
Srđan Fuchs
Ti i ja, i zalazak nad Beogradom na vodi

Sram bre da te bude, deca kući viču "tato,tato" a ti u virtuelnu švaleraciju. Jaooo zemljo blogerska šta ti sve trpiš


alo bre, Naisus, ja pomažem svom smotanom bratu da startuje Šugarku, a ne kao Tači Federiku da pritešnjuje uza zidić nad Savamalom.


Vidim ona mutava, kopča se na leđa, pa ne ume sama. Zajebi ti te fazone CIA-MOSAD, rad pod tuđom zastavom, i tako to
sugarbaby sugarbaby 18:33 12.03.2017

Re: call me

ja pomažem svom smotanom bratu da startuje Šugarku


rekao si, nemoj sad da bežiš.



i ja sam Bejbi, zato volim Tasu jer zna moje pravo ime.

tasadebeli tasadebeli 21:30 12.03.2017

Re: call me

sugarbaby


i ja sam Bejbi, zato volim Tasu jer zna moje pravo ime.
















Узгред, људи, не замерите ми што питам.



Нисам ни мислио овде да се јављам, него ме моја Бејби призвала.



А зашто се сви толико бавите Крстићем, и то на више постова, а он ником и не одговара, чак ни на оном свом посту?


У чему је секс?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:08 13.03.2017

Re: call me

tasadebeli



А зашто се сви толико бавите Крстићем, и то на више постова, а он ником и не одговара, чак ни на оном свом посту?




Mene je konkretno iznerviralo što čovek koristi godišnjicu smrti svog, navodno, velikog prijatelja, da bi se razračunavao sa utvarama prošlosti i ne znam kim, a disonancu je likvidirao. Eto.
sugarbaby sugarbaby 10:33 13.03.2017

Re: call me

У чему је секс?




obožavam fotku by james p blair #photography, ljudi zaboravili lepo, radost, snove, sve.

Not me.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:33 13.03.2017

Re: call me

оваква је моја ћера шмизлон када јој се удварају - замисли, дивна генетска избалансирана личност БГ и НС шмизлонства!

sugarbaby sugarbaby 19:48 13.03.2017

Re: call me

оваква је моја ћера шмизлон када јој се удварају


saću da potražim i nadjem fotku ćere mog briselskog prijatelja,
pa haos, šerovao in public.



francuskinja od malih nogu , a taj moj frend žil napisao ispod fotke:
Gledam sa svih strana, okrećem, približim, udaljim, ma nije ma jeste, ma nije ma jeste ma fij roz.



iskudrina iskudrina 21:26 13.03.2017

Re: call me

sugarbaby
još si mlada i neznana blogerka


nego gde nestade onako umna a mlada iskudrina?
majka s detetom iz vršca, jbg ozbiljna blogerka.

a vidi mene, tražim djavola ko mogerini, cc



Да ли сматрате да имам потребу коментарисати било шта на тему мени непознете личности о којој пишете? Евидентно је он обликује ваша мишљења, упркос томе што акламативно се сви слажете да његови ставови јесу, или су постали неприхватљиви. О мотивима не могу писати, јер не желим неозбиљно нагађати, чак ни након неколико прочитаних текстова које је г.Крстић раније написао, са све коментарима.
Прочитам, али баш све не бих ли из овог галиматијаса још нешто ново и сазнала-научила.

Ако током недеље објавим текст који управо пишем, пружиће се прилика да и на тему сасвим другачију од тренутне нешто напишете.

”Whereof one cannot speak, thereof one must be silent” - L.Wittgenstein

sugarbaby sugarbaby 09:28 14.03.2017

Re: call me

Ако током недеље објавим текст који управо пишем, пружиће се прилика да и на тему сасвим другачију од тренутне нешто напишете.


bez mene, off to florence sutra gde ću imati neuporedivo preča i pametnija posla,
ali toliki drugi/druge.............
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:12 14.03.2017

Re: call me

Уау, Искудрина, опростите, нисам вас приметио до сада, каква изнимно учтива појава. K сразу питерскаиа ви.

ВИП ауторску за Искудрину!



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:59 14.03.2017

Re: call me

sugarbaby
Ако током недеље објавим текст који управо пишем, пружиће се прилика да и на тему сасвим другачију од тренутне нешто напишете.


bez mene, off to florence sutra gde ću imati neuporedivo preča i pametnija posla,
ali toliki drugi/druge.............



pa šta, javljaš se na smaračke teme o preletačima-smaračima, bolje da nam javiš kakva moda je u firenci danaske, šta se nosi, ko su glavne dase u gradu!
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:16 12.03.2017

Много буке

Стварно мислим да Крлету придајете сувише значаја.

Он је човек у средњем добу, бивши музичар-аматер без талента, бивши лекар, бивши председнички саветник (за шта тачно?), самопроглашени стручњак за политички маркетинг, преводилац који не разуме поезију коју преводи, генерално, он је вечити аматер.

Мислио је да је на време отишао из оне странке, али до сада га Вучић није услишио.

Крле је дезоријентисан човек и тужна појава на политичкој сцени.
sasaminijature sasaminijature 18:40 12.03.2017

Re: Много буке





Да простите, кратко али јебитачно!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:47 12.03.2017

Re: Много буке

Он је човек у средњем добу,


Човек је рођен 1957. бар по доступној биографији, дакле ове године пуни шездесет.
Тешко да то може да се окарактерише као "средње доба".
angie01 angie01 20:27 12.03.2017

Re: Много буке

Мислио је да је на време отишао из оне странке,


koliko sam pratila, sam se hvalio da su ga sutnuli,...zato valjda toliko pljuje po bivsim drugarima.
urbana_gerila urbana_gerila 20:47 12.03.2017

Re: Много буке

principessa_etrusca
бивши музичар-аматер


aesad, jel mučio crnce?
G.Cross G.Cross 21:23 12.03.2017

Re: Много буке

principessa_etrusca
Стварно мислим да Крлету придајете сувише значаја.

Он је човек у средњем добу, бивши музичар-аматер без талента, бивши лекар, бивши председнички саветник (за шта тачно?), самопроглашени стручњак за политички маркетинг, преводилац који не разуме поезију коју преводи, генерално, он је вечити аматер.

Мислио је да је на време отишао из оне странке, али до сада га Вучић није услишио.

Крле је дезоријентисан човек и тужна појава на политичкој сцени.


Srednjem dobu? Verujes da ce da pozivi 120 godina ?

Disclaimer : Ja sam par godina stariji od Krstica.
T
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:38 12.03.2017

Re: Много буке

vrabac_u_steni

Човек је рођен 1957. бар по доступној биографији, дакле ове године пуни шездесет.
Тешко да то може да се окарактерише као "средње доба".

Све друго како би се евентуално окарактерисале његове године би звучало ејџистички, а наравно да није проблем у његовим годинама по себи, већ у структури и динамици Вучићевог окружења.

Вучић, колико ми се чини, нема никога око себе ко је старији или искуснији од њега (или макар приближне висине као он) јер је он Алфа мејл у свом чопору. Он се окружио људима који се презивају Мали, имају надимак Слина и који пузе пред њим, па ту чак није било места ни за Кори Удовички која по природи ствари као жена не може да му буде конкуренција у чопору.

Да Крстић може Вучићу да донесе неку специфичну експертизу, Вучић би можда и био заинтересован. Овако, пошто Вучић извесно није непроницљив, он разуме да му не треба саветник који је саветовао човека који се сурвао у политичку прошлост.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:53 12.03.2017

Re: Много буке

principessa_etrusca



Да Крстић може Вучићу да донесе неку специфичну експертизу, Вучић би можда и био заинтересован. Овако, пошто Вучић извесно није непроницљив, он разуме да му не треба саветник који је саветовао човека који се сурвао у политичку прошлост.


Па да, али није Кртсић ту саветник. Он одрађује посао и при томе одрађује га са извесним задовољством ако смем да приметим.
И ја чак имам разумевања за то задовољство када је у питању српска "елита", за остатак ангажмана немам ни мало разумевања.

angie01 angie01 21:55 12.03.2017

Re: Много буке

Овако, пошто Вучић извесно није непроницљив, он разуме да му не треба саветник који је саветовао човека који се сурвао у политичку прошлост.


pa, za vreme bote, nisi nigde ni mogao da cujes sta krle misli i savetuje, javno je govorio samo u Utisku kod svoje drugarice Olje i to nesto nedefinisano, s opstim mestima, skoro nezainteresovano,...posle poraza je imao par meseci soka i prozivao je ljude po blogu u stilu, je l ste vi normalni, pa mi smo lepi, pametni i govorimo engleski, a ovo su bivsi radikalni, ruzni i zli,...posle kada je svario zabu, okrenu je drugi list i poceo da podrzava novu opciju i da se preporucuje, pa je tako i drugaricu Olju, koja mu je jedina posvetila paznju i dala prostor da nesto kaze, pustio niz vodu, u najgorem trenutku, kada je njena kultna emisija ukinuta.

krle je vucicu karika koja nedostaje, privid onima koji gutaju info sa teveja, da bi imali misljenje, da su i intelektualci- ma sta to znacilo u ovom slucaju i poznati Beogradjani, etablirani u neku vip ekipu, na njegovoj strani,...a pri tome se pokazalo da zdusno daje podrsku, agituje i pljuje oponente, podvlaceci uvek neke paralele u toj nedostojnoj radnji, sa necim sto je opste poznato ili stvarno tako, ne bi li njegov izreceni stav o nekome i necemu, sto upravo provlaci kroz pljuvacku, delovalo sto uverljivije.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:14 12.03.2017

Re: Много буке

Врапче и Енџи, хвала за објашњење и подсећање да и за дилетанте има наруџбина и послова, али мени је стварно тешко да поверујем да Крстића ико може да схвата озбиљно.
tyson tyson 11:19 13.03.2017

Re: Много буке

па ту чак није било места ни за Кори Удовички која по природи ствари као жена не може да му буде конкуренција у чопору.

Kori Udovički je žena vrlo ograničenih sposobnosti i teško da bi po bilo kom osnovu mogla da parira jednom alfa-mejlu poput Vučića.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:22 13.03.2017

Re: Много буке

Он је човек у средњем добу, бивши музичар-аматер без талента, бивши лекар, бивши председнички саветник (за шта тачно?), самопроглашени стручњак за политички маркетинг, преводилац који не разуме поезију коју преводи, генерално, он је вечити аматер.

pa on je uvek bio na pravom mestu u pravo vreme, u ovoj zemlji amatera, zato se tako dobro uklopio, istakao, i opstao, ali to zaista nije razlog da se i dalje bavimo njegovim likom i delom(?).
anonymous anonymous 22:25 13.03.2017

Re: Много буке

principessa_etrusca
Стварно мислим да Крлету придајете сувише значаја.

Он је човек у средњем добу, бивши музичар-аматер без талента, бивши лекар, бивши председнички саветник (за шта тачно?), самопроглашени стручњак за политички маркетинг, преводилац који не разуме поезију коју преводи, генерално, он је вечити аматер.

Мислио је да је на време отишао из оне странке, али до сада га Вучић није услишио.

Крле је дезоријентисан човек и тужна појава на политичкој сцени.


Бивши .....и увек .....квази...



Браво за коментар.
eloy eloy 03:53 14.03.2017

Re: Много буке

krkar krkar 18:52 12.03.2017

Krlo + Elite = KrEle

Krstić je elita za raznorazne gulanfere čiji je trenutno lutak trbuhozborac, strašilo, teklič i potrčko. Ali njemu to nije dovoljno, on bi da ga i pristojan svet smatra elitom.

E sad, pristojan svet srbistanski jeste glup u smislu da se više puta* naivno zeznuo na izborima glasajući za kojekakve lepe ali beskorisne i raznorazne hipnotizere kruga dvojke** - ali ipak nije baš toliko glup da bi slušao Krla.

-----
*) n→∞
**) I opet će. i opet će, ako bude sreće
emsiemsi emsiemsi 20:03 12.03.2017

Re: Krlo + Elite = KrEle

krkar
Krstić je elita za raznorazne gulanfere čiji je trenutno lutak trbuhozborac, strašilo, teklič i potrčko. Ali njemu to nije dovoljno, on bi da ga i pristojan svet smatra elitom.

E sad, pristojan svet srbistanski jeste glup u smislu da se više puta* naivno zeznuo na izborima glasajući za kojekakve lepe ali beskorisne i raznorazne hipnotizere kruga dvojke** - ali ipak nije baš toliko glup da bi slušao Krla.

-----
*) n→∞
**) I opet će. i opet će, ako bude sreće

Сагласан !
gedza.73 gedza.73 20:22 12.03.2017

'beš izbore

Zvezde u Partizan


Klinac (u stvari krakonja je viši od mene) poduže naginje Voši iako ga ne zanima 'naš' fudbal.



sve vaše navijačke zna, pustao mi snimak kad ste odrali Sampdoriju.
urbana_gerila urbana_gerila 20:44 12.03.2017

Re: 'beš izbore

gedza.73
Klinac (u stvari krakonja je viši od mene) poduže naginje Voši iako ga ne zanima 'naš' fudbal.


kad upiše balet, nemoj da kažeš da nije bilo nikog da te upozori kako to počinje.
gedza.73 gedza.73 20:52 12.03.2017

Re: 'beš izbore

kad upiše balet, nemoj da kažeš da nije bilo nikog da te upozori kako to počinje.

Pokušavao sam.
'Sine, vidi im samo frizure'
al' nije vredelo.
Valjda prati englesku ligu, za Barselonu (ovo zadnje sa više golova) rek'o da su naduvene se**nje
urbana_gerila urbana_gerila 21:09 12.03.2017

Re: 'beš izbore


gedza.73
'Sine, vidi im samo frizure'


u prošlom životu, imao sam poznanicu koja je stvarno i volela i pratila fudbal.
glede španaca - nije mogla da smisli real, a ronalda posebno.
pošto je vladala tematikom, mislio sam da je to, recimo, zbog kod sudija povlašćenog statusa kraljevskog kluba ili zbog ronaldovog stava na terenu, sve dok jednog dana nisam isčeprkao da je frustrira to što - on ima bolje sređene obrve od nje.
nsarski nsarski 21:49 12.03.2017

Re: 'beš izbore

sve dok jednog dana nisam isčeprkao da je frustrira to što - on ima bolje sređene obrve od nje.


Nedavno se pronela vest da je Leonardo Dicaprio doveo poznatu "eyebrow artist" Sharon-Lee Hamilton iz Sidneja u Los Angeles da mu sredi obrve pred dodelu Oskara. Kasnije je to demantovano, ali je Sharon-Lee ipak rekla da je putovala u L.A. pre dodele Oskara gde su je čekala dva klijenta da im sredi obrve. Prilozila je fotografiju avionske karte.

Umetnica Sharon-Lee kaže da u takvim prilikama klijenti pokriju sve troškove putovanja i boravka i da svoje savete glede stila obrva naplaćuje $200 na sat.

LINK
Jeste da je u pitanju Daily Mail, ali ovu informaciju sam na više mesta našao.

Ne sumnjam da i Ronaldo ima neku "savetnicu" za te svrhe, tako da je besmisleno upoređivati se s njim.
princi princi 21:59 12.03.2017

Re: 'beš izbore

da svoje savete glede stila obrva naplaćuje $200 na sat

Ako se radi o vrhunskom svetskom majstoru, to uopšte ne deluje kao veliki fee.
nsarski nsarski 22:04 12.03.2017

Re: 'beš izbore

Ako se radi o vrhunskom svetskom majstoru, to uopšte ne deluje kao veliki fee


Nemoj da daješ ideje ovim "našima" (na primer, političarima) koji mogu da priušte savet+tretman+kartu do Australije+boravak. Pogledaj link pa ćeš videti da ona tu daje savete, a potom izvede tretman (višestruko skuplji).
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:05 12.03.2017

Re: 'beš izbore

princi
da svoje savete glede stila obrva naplaćuje $200 na sat

Ako se radi o vrhunskom svetskom majstoru, to uopšte ne deluje kao veliki fee.


док има људи спремних да дају лову на сат за загледање обрва, ни 2000$ није много. ја да сам "стручњак за обрве", као што нисам, узимао бих им бар толико.
urbana_gerila urbana_gerila 22:16 12.03.2017

Re: 'beš izbore

nsarski
tako da je besmisleno upoređivati se s njim.


jao, bre, nsarski_amateru - žena_navijačica zbog nečega takovog može da te pripali u vugla.

besmisleno je, sa aspekta zdravlja i ličnog opisa, ne reći joj: ma daj, besmisleno je što svoje nesumnjivo savršene obrve i pomišljaš da usporediš sa onim ronaldovim čekinjama.
nsarski nsarski 22:30 12.03.2017

Re: 'beš izbore

jao, bre, nsarski_amateru - žena_navijačica zbog nečega takovog može da te pripali u vugla.


Priznajem da sam amater po tom pitanju. Ja sam u januaru ove godine prvi put upoznao žensku (naša ženska) - devojku jednog mog druga kome je došla u posetu u Katar - a koja je veliki navijač Arsenala (ili beše Junajteda?, ili Mančestera? - ja te engleske timove slabo razlikujem). Pitomo i normalno stvorenje ali za svojim timom luduje. Apsolutno sve o njemu zna, čak i o trenerrima, transferima...
Ovo je bilo u Dohi kad je igrao Đoković i ja predložim da odemo svi zajedno da gledamo meč. Jok! Djoković je ne znaima, ništa je ne zanima - samo taj engleski tim. Bilo mi je simpatično i neverovatno. Čudo.
niccolo niccolo 22:32 12.03.2017

Re: 'beš izbore

Arsenala (ili beše Junajteda?, ili Mančestera? - ja te engleske timove slabo razlikujem

Da parafraziramo Iva Andrića, svi su oni isti kad ugasiš svetlo...
urbana_gerila urbana_gerila 22:34 12.03.2017

Re: 'beš izbore

nsarski
jao, bre, nsarski_amateru - žena_navijačica zbog nečega takovog može da te pripali u vugla.


Priznajem da sam amater po tom pitanju. Ja sam u januaru ove godine prvi put upoznao žensku (naša ženska) - devojku jednog mog druga kome je došla u posetu u Katar - a koja je veliki navijač Arsenala (ili beše Junajteda?, ili Mančestera? - ja te engleske timove slabo razlikujem). Pitomo i normalno stvorenje ali za svojim timom luduje. Apsolutno sve o njemu zna, čak i o trenerrima, transferima...
Ovo je bilo u Dohi kad je igrao Đoković i ja predložim da odemo svi zajedno da gledamo meč. Jok! Djoković je ne znaima, ništa je ne zanima - samo taj engleski tim. Bilo mi je simpatično i neverovatno. Čudo.



uzeo si joj žicu, pitam za druga.

lično, besmisleno mi je navijanje za strane klubove, osim ako to nije jedini klub za koji navijaš i pratiš ga uživo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:36 13.03.2017

Re: 'beš izbore

gedza.73


Klinac (u stvari krakonja je viši od mene) poduže naginje Voši iako ga ne zanima 'naš' fudbal.



sve vaše navijačke zna, pustao mi snimak kad ste odrali Sampdoriju.


Pusti ti beogradske mangupe, nego, Vošina tribina je jedina koja se u zemlji izborila sa ideologijom desnice na tribini i jedina je koja ima anarholevu i društveno svesnu tribinu. Zato je tvoj dečak bogat duhom istine i prepoznao je to. Tu svoju širinu smo platili tako što su nam BIA-nacoši pretukli ekipu i uzeli barjake koji su pravljeni za stoti rođendan kluba, koji se vide na tom spotu. Hvala, KG, velika je Vošina tribina i ima mesta za sve dobre ljude!

tyson tyson 11:24 13.03.2017

Re: 'beš izbore

nsarski
Ako se radi o vrhunskom svetskom majstoru, to uopšte ne deluje kao veliki fee


Nemoj da daješ ideje ovim "našima" (na primer, političarima) koji mogu da priušte savet+tretman+kartu do Australije+boravak. Pogledaj link pa ćeš videti da ona tu daje savete, a potom izvede tretman (višestruko skuplji).

Kakvih sve zastrašujućih, neuspelih kreacija ima u sve većem broju oko nas, gospođa Hamilton zaslužuje svaki dolar svog honorara.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:25 13.03.2017

Re: 'beš izbore

Klinac (u stvari krakonja je viši od mene) poduže naginje Voši iako ga ne zanima 'naš' fudbal.


Valjda prati englesku ligu, za Barselonu (ovo zadnje sa više golova) rek'o da su naduvene se**nje


dete ko da je mene slušalo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:32 13.03.2017

Re: 'beš izbore

Nemoj da daješ ideje ovim "našima" (na primer, političarima) koji mogu da priušte savet+tretman+kartu do Australije+boravak.

iskreno, mislim da bi vučiću dobro došao jedan eyebrow grooming, ali je to krle ispustio da ga isposavetuje (očigledno je i zašto). mogli bi zajedno i na mani-pedi.
gedza.73 gedza.73 19:27 13.03.2017

Re: 'beš izbore

BebaOdLonchara
dete ko da je mene slušalo.

Mene ne sluša. Uopšte.
Srđan gore pomenuo Vošine navijače.
Znam da mi nešto pričao da su bolji nego prestonički... Doduše kad počne da priča o fudbalu meni klikne lampica u glavi u samo čujem 'lalalalalala'.
Navuklo se dete na lalinski naglasak (jedna nastavnica mu rekla da bolje priča novosadski nego njeni roditelji u N.Sadu),'Državni posao', 'Dnjevnjak' (njih malo manje u poslednje vreme).

Šumadinac. A autonomaš.
Mitsko biće.

princi princi 21:04 12.03.2017

Ljudi, nemoj da se ložite

nikakvog organizovanog bojkota Krstića nije bilo, ja sam to napisao iz čiste zajebancije kod Stojkovića i vidim da su se ljudi masovno poprimali. Mene je Krle banovao (potpuno zasluženo) odavno, tako da ako je neko nekog bojkotovao, pre je on mene.
angie01 angie01 21:23 12.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

Mene je Krle banovao


i mene je, kada sam mu sasvim pristojno objasnila, kako funkcionisu autorska prava i da ona ne mogu da se tek tako zaobidju i grese na odstampanim izdanjima omota, knjigama, trkstovima,... jer takvi iskoraci podlezu pravnim sankcijama, a na blogu na kome je pokusao da ospori Vladi autorstvo Rusije,...i jos je obrisao citirane clanove iz zakona o autorskim pravima, koji su potrvdili moje objasnjenje.
zilikaka zilikaka 21:49 12.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

Mene je Krle banovao

i mene je


Mene nije. I nema potrebe.

Hoću da kažem:
А зашто се сви толико бавите Крстићем, и то на више постова, а он ником и не одговара, чак ни на оном свом посту?

У чему је секс?
princi princi 21:54 12.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

Da, ti baš patiš, izgleda. U mom slučaju je u pitanju bilo neko zajebavanje, zaboravio sam kakvo, u svakom slučaju, potpuno zasluženo. Sad kad si napisala, moguće je da je bilo baš ono sa Buddy Hollyjem i Odbranom. Meni uvek malo čudno što je on tako pomalo neurotično fiksiran na taj deo svog života. Pa on je u tim Idolima svirao zvečku, zaboga.
princi princi 21:57 12.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

Sad bi ovako mogli da nastavimo da se igramo, pa mi tebe da pitamo što ti komentarišeš naše komentare, u čemu je seks?

А зашто се сви толико бавите Крстићем, и то на више постова, а он ником и не одговара, чак ни на оном свом посту?

У чему је секс?

Ko je ovo napisao? Sugarboy? Ti? Pa o tome je blog, o Krstiću, ne?
urbana_gerila urbana_gerila 22:07 12.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite


angie01
i mene je, kada sam mu sasvim pristojno objasnila, kako funkcionisu autorska prava i da ona ne mogu da se tek tako zaobidju i grese na odstampanim izdanjima omota, knjigama, trkstovima,... jer takvi iskoraci podlezu pravnim sankcijama, a na blogu na kome je pokusao da ospori Vladi autorstvo Rusije,...i jos je obrisao citirane clanove iz zakona o autorskim pravima, koji su potrvdili moje objasnjenje.


kako bi ti, kao ekspert za autorska prava, objasnila - zašto bill wyman, bivši basista i jedan od osnivača the rolling stonesa, nije naveden ni na jednom omotu kao autor pesme jumpin' jack flash, ili kao koautor pesme paint black?
ili, zašto je marianne faithfull tek frtalj stoleća kasnije prvi put potpisana kao koautor pesme sister morphine istih tih stonesa?

naravno, pošto si ti opštepoznata po pristojnim i suvislim objašnjenjima, a krasi te i to da nisi neka dosadnjakuša - bilo bi puno zanimljivije da je krstić ispričao svoju verziju priče umesto toga što te je izložio sankcijama, po bemligasada kojim članovima zakona o banovanju, od kojih se, očito, nikada nećeš oporaviti.
zilikaka zilikaka 22:28 12.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

Sad bi ovako mogli da nastavimo da se igramo, pa mi tebe da pitamo što ti komentarišeš naše komentare, u čemu je seks?


Ja, pravo da ti kažem, poradila šta ima za danas, okačila se, i sad pišem od duga vremena, bez posebne namere. Doduše, ovde je seks malo smisleniji jer si ti odgovorio, za razliku od citiranog.

To gore je napisao Tasa, no, slažem se.
Generalno, mislim da za takve likove postoje dve efikasne (uslovno efikasne) metode. Jedna je ignorisanje a druga sprdačina.
Prednost prve je što zahteva manje vremena.
angie01 angie01 22:40 12.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

Da, ti baš patiš, izgleda.


da, bas, k'o patika.
tasadebeli tasadebeli 08:12 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

princi
Sad bi ovako mogli da nastavimo da se igramo, pa mi tebe da pitamo što ti komentarišeš naše komentare, u čemu je seks?

А зашто се сви толико бавите Крстићем, и то на више постова, а он ником и не одговара, чак ни на оном свом посту?

У чему је секс?

Ko je ovo napisao? Sugarboy? Ti? Pa o tome je blog, o Krstiću, ne?




Ма не, мислим, у реду је... (линкић)

Шта смо имали овде? Десет с луком, кило белог и сифон...


Очигледно нисам баш упућен у позадину, узроке и разлоге за толико бављење Крстићем на овом Блогу Б92... Вероватно пропуштам неки секс по фејсбуку, ПП, Фарми, Паровима и осталим друштвеним мрежама и умрежавањима у циљу формирања јавног мњења.


Што, наравно, вас не треба да спречи да уживате у томе што радите.


Само напред... Има Крстић и сам уста, што ја да га заступам...


Sugarboy?






Ееее, за ово... Нека ти шопска салата иде на рачун куће!








П.С. - А видиш, мени је Крстић ипак некако драг само због овога...







Од тада не могу заиста ништа озбиљно да му замерим.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:44 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

Од тада не могу заиста ништа озбиљно да му замерим.

О добри Тасо! Не бих ја много узимала у обзир тај Крстићев минули рад, посебно што, колико год у бенду сваки члан има неко своје место, Идоли су концептуално били Шаперова креација, а музички Дивљанова.
А последњих 35 година?
Ако ишта не волим, то су дилетанти, а Крстић је у свему чега се дотакао остао дилетант.
Одгледала сам, или боље одслушала, ону горе негде линковану Марићеву емисију у којој Крстић бестидно коментарише економију, образовање, међународну политику, све редом, о чему, сасвим очигледно уопште нема појма.
Да не говорим о још бестиднијем истицању и објашњавању Вучићевих потеза као некаквих постигнућа.
(А ако је Вучић за нешто добар, то је да су се аутовали такви као Крстић, Лазански, Паровић и остали. )
sugarbaby sugarbaby 09:53 13.03.2017

tasadebeli

hello & thanks




Sugarboy?


pust čkice, ne zna nikad šta će ( tepanje maznuto od brata srkija)



Што, наравно, вас не треба да спречи да уживате у томе што радите.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:54 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

Pa da, a još svoju nekakvu kritiku likvidiraju. Krajnje štetan lik - kao iz nekakvog skojevskog šinjela da je izašao, u smislu, bezuslovno dodvoravanje i služenje državi i krajnje totalitarna eliminacija nesuglasja.
krkar krkar 10:36 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

(А ако је Вучић за нешто добар, то је да су се аутовали такви као Крстић, Лазански, Паровић и остали. )


Onima koji u Srbiji žive i trpe njihovu kreativnost i stručnost autovali su se odavno. Ali mi je drago da su se konačno autovali i vama koji ih jedva trpite u tuđini i hrabro se sa njima nosite.

Svakako da vam se da neki orden čim dođe neka razumnija vlast.
sugarbaby sugarbaby 10:37 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

Ееее, за ово... Нека ти шопска салата иде на рачун куће!



angie01 angie01 10:55 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

kako bi ti, kao ekspert za autorska prava, objasnila


:)))), kako ofucano i dosadno, a besmisleno dahtanje za vratom- pa ne moras biti ekspert- meni je u poslu bilo neophodan i taj deo informisanosti, koji su definitivno odradjivali pravnici-

taj zakon o autorskim pravima i postoji zbog mogucnosti i pokusaja raznog skretanja i krivina u praksi- jer omogucava ispravku eventualne nanete stete ostecenima.

odgovor za slucaj s Bill-om je objasnjen u poslednjoj recenici u tekstu ispod linka- stvarno ne znam zasto se odrekao koautorstva , ako je to istina, nego je obelodanio da je on autor nekih delova- vecine gitarskih rifova- da li je to dovoljno po njihovom zakonu?- tek u autobiografiji, mnogo godina kasnije.


https://en.wikipedia.org/wiki/Jumpin%27_Jack_Flash

I objasnjenje za slucaj sa Marijanom i raznih okolnosti do dobijanja autorstva,


Sister Morphine

u slucaju Rusije, je cudno sto se krstic oglasio sa negiranjem autorstva tek posle Vladine smrti,( kada Vlada vise nije mogao da se brani), tvrdeci da je autor u stvari saper, koji pak nikada nije stao iza tih navoda,....znaci 30 godina posle, se neko setio da je sve vreme lazno predstavljan autor sporne paesme, u neobicnom trenutku, iako je tako nesto- ako je tacna ta tvrdnja-moglo lako da se dokaze, a od strane pravog autora, u toliko pre, ako se uzme u obzir, odnos snaga, onih u zagradi-pozadinskih, aktera ove tuzne epizode.

pri tome, ja se nisam zalila zbog banovanja- odmah me je i odbanovao-i inace smatram da je to svacije pravo da se odbrani od napasnika i opstrukcije- nego sam primer navela zbog razloga tog sankcionisanja i nacina na koji je sprovedeno, tu mislim na brisanje komentara o autroskim pravima.

a,sad- odhebi.


principessa_etrusca principessa_etrusca 12:53 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

krkar
(А ако је Вучић за нешто добар, то је да су се аутовали такви као Крстић, Лазански, Паровић и остали. )


Onima koji u Srbiji žive i trpe njihovu kreativnost i stručnost autovali su se odavno. Ali mi je drago da su se konačno autovali i vama koji ih jedva trpite u tuđini i hrabro se sa njima nosite.

Svakako da vam se da neki orden čim dođe neka razumnija vlast.

Шта да се ради, нисмо сви супер-проницљиви као ти.

(А за орден, осећам да сам заслужила макар неки 10-тог реда само што сам одслушала оно Вучићевићево крештање у Марићевој емисији.)
tasadebeli tasadebeli 16:09 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

principessa_etrusca

А последњих 35 година?



Рекох ја лепо, Сода бој.

"И док мисли некуд лете,
отпадају ми тапете,
Сода бој...

Сваки камен који шутнем, котрља се,
свака киша која падне, мокар је,
сваки ветар који дуне, понесе ме,
Сода бој..."


Али баш зато некако не могу да се озбиљно наљутим на њега.

Зна он то и сам, не треба ја да му содирам то у мисли.

Чоколада је ипак чоколада, а шећерна табла је шећерна табла, јбг.


Рекох већ није ми намера да кварим овде забаву због сопствене необавештености.


Онако сам се јавио... Тек реда ради... А и то моје питање за секс у вези са Крстићем само је било узгредно, у оквиру јављања до којег је дошло стога што ме је моја Бејби призвала на овај Сркијев пост.





urbana_gerila urbana_gerila 16:56 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite



angie01
a,sad- odhebi.



ju?!
kakav prostakluk, i to od one koja je onomad tako britko cenzurisala i nemilice banovala sve kojima usta nisu sušti red.

a samo sam je, kao eksperta, i bez namere da poput nje to pristojno radim multiplikovano do besvesti - upitao da objasni tu problematiku autorskih prava kojima tako suvereno vlada.

jbg, nemaju svi pristup fan pitu i biznis advokatsku momčad kao ona.





angie01
da je on autor nekih delova- vecine gitarskih rifova- da li je to dovoljno po njihovom zakonu?


ček, bre, hoćeš li to da kažeš da ti, kao ekspert, nisi ovo apsolvirala?!

što, bar, nisi laički ... hmmm... razmislila - kako to da imena marianne faithfull nema pa ima "na omotu", i zbog čega?
možda ono što u nekom trenutku "(ne)piše na omotu" i nije krunski dokaz (ko)autorstva?


da ne bude da nisam odgovorio na pitanje, a možda i nema na wikipediji pa nekom bude interesantno - jedan od slikovitih odgovora:

the last time, pesma koju keith naziva prvom originalnom tandema jagger & richards, je u refrenu vrlo slična tradicionalnoj this may be the last time koja je bila najpoznatija u izvođenju grupe the staple singers - potpisana je i dandanji sa jagger/richards kao autorima.

no, tu nije kraj rašomonijadi: 1997, 32 godine kasnije, planetarna hit-pesma bittersweet symphony grupe the verve - zbog samo jednog melodijskog fragmenta iz te "the last time pesme stonesa", iako i drugačije atmosfere i tempa, pravnom intervencijom allana kleina, bivšeg menadžera stonesa i jednog od dvojice najvećih gangstera u r'n'r, glazbeno je potpisana sa jagger/richards, richard achcroft se morao zadovoljiti kao autor teksta, a grupi the verve pripalo je tuki funti.
još kruži fazon kako je bittersweet symphony najbolja pesma stonesa u poslednjih, sada, 40 godina.
emsiemsi emsiemsi 17:55 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

angie01
Mene je Krle banovao


i mene je, kada sam mu sasvim pristojno objasnila, kako funkcionisu autorska prava i da ona ne mogu da se tek tako zaobidju i grese na odstampanim izdanjima omota, knjigama, trkstovima,... jer takvi iskoraci podlezu pravnim sankcijama, a na blogu na kome je pokusao da ospori Vladi autorstvo Rusije,...i jos je obrisao citirane clanove iz zakona o autorskim pravima, koji su potrvdili moje objasnjenje.

Еееее, да си ти жива и здрава !
Када је мене Крло бановао, и-хај !
То је било по кратком поступку, не знам да ли сам саставио два блога код њега. Или ће, ипак бити да ме је бановао одмах на првом блогу када сам код њега нешто написао, но, то је било рекреативно, да покуша да ме припитоми - темпорари. Међутим, поштио се ја нисам дао (уразумити), онда је Крло приступио егзекуцији.
Додуше, у праву је. Све што бих ја могао да му напишем је да је најобичнија пичка. Но, то могу да му кажу и други, тако да није велика штета што му не кажем баш ја.
Успут --- а и ко сам ја да икоме кажем да је пичка.
Успут 2 --- надам се да му дурги, ипак, кажу да је пичка.
kick68 kick68 19:20 13.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

Да не говорим о још бестиднијем истицању и објашњавању Вучићевих потеза као некаквих постигнућа.

Da ima neki drugi posao, sigurno ovo ne bi radio.
sugarbaby sugarbaby 09:42 14.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite


"И док мисли некуд лете,
отпадају ми тапете,
Сода бој...

Сваки камен који шутнем, котрља се,
свака киша која падне, мокар је,
сваки ветар који дуне, понесе ме,
Сода бој..."




Чоколада је ипак чоколада, а шећерна табла је шећерна табла, јбг.


znači pušim ga

у оквиру јављања до којег је дошло стога што ме је моја Бејби призвала на овај Сркијев пост



emsiemsi emsiemsi 11:02 14.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

sugarbaby

...
znači pušim ga

...

Кога пушиш !?
Молим појашњење !
tasadebeli tasadebeli 16:11 14.03.2017

Re: Ljudi, nemoj da se ložite

sugarbaby


Чоколада је ипак чоколада, а шећерна табла је шећерна табла, јбг.



znači pušim ga





Немој да ми подваљујеш к'о ови трговци на Блогу.

Драга моја, пај сад!

Ти ниси тај шећер који трпају у те шатро чоколаде данас, а продају их под истим именом "Чоколада" као и осамдесетих.

Драстична је разлика у квалитету. Шећера.




tyson tyson 10:56 13.03.2017

Dnevnik 2

"Srpski narod o Krstiću" bi nekako lepši naslov bio.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:37 13.03.2017

Re: Dnevnik 2

ти си барем другар до краја - браниш га, чак и када је пао на најнижу могућу грану. то је френд - френд у недаћи заиста је френд!

ps. ми у воши смо транснационални, па као транџе видимо ту категорију "народа" у најширем могућем смислу. занимљиво да теби то никада не смета - објективизација "народа" за добробит фотеље, или просто навика?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:45 13.03.2017

Re: Dnevnik 2

френд у недаћи заиста је френд

a friend in need's a friend indeed
a friend with weed is better





niccolo niccolo 14:59 13.03.2017

Re: Dnevnik 2

a friend in need's a friend indeed
a friend with weed is better




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:38 13.03.2017

Re: Dnevnik 2

ekstra zika, bolje da pravimo neki bend da zabavljamo nedićevce na njihovim balovima, pa kada zagusti, poizvlačimo 'toke i isprangijamo ih sve!

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:18 13.03.2017

Re: Dnevnik 2

kada zagusti, poizvlačimo 'toke i isprangijamo ih sve!


Ja sam za mir u Svetu.


tyson tyson 18:00 13.03.2017

Re: Dnevnik 2

Srđan Fuchs
ти си барем другар до краја - браниш га, чак и када је пао на најнижу могућу грану. то је френд - френд у недаћи заиста је френд!

Nekad se znao red na ovom blogu, pa je izričito bilo zabranjeno objavljivati blogove o drugim blogerima ovog tipa. Sad je ovde raspašoj i totalna tabloidizacija, sve može, KPGS, uz očajničku nadu da će da se poveća posećenost.

Propao blog zajedno sa B92.

ps. ми у воши смо транснационални, па као транџе видимо ту категорију "народа" у најширем могућем смислу. занимљиво да теби то никада не смета - објективизација "народа" за добробит фотеље, или просто навика?

Pogledaj naslov komentara.

Dakle, slaže se sa naslovom.

Kao što mislim da se i naslov ovog komentara slaže sa ovim blogom.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:00 13.03.2017

Re: Dnevnik 2

tyson

Pogledaj naslov komentara.

Dakle, slaže se sa naslovom.

Kao što mislim da se i naslov ovog komentara slaže sa ovim blogom.






edit:

Nekad se znao red na ovom blogu, pa je izričito bilo zabranjeno objavljivati blogove o drugim blogerima ovog tipa. Sad je ovde raspašoj i totalna tabloidizacija, sve može, KPGS, uz očajničku nadu da će da se poveća posećenost.

Propao blog zajedno sa B92.


nekada nije jasno da li ti je žao, ili likuješ što je propala b92.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:15 14.03.2017

Re: Dnevnik 2

stefan.hauzer
kada zagusti, poizvlačimo 'toke i isprangijamo ih sve!


Ja sam za mir u Svetu.




некада мораш да ратујеш да би до мира дошло.
nikvet pn nikvet pn 14:16 13.03.2017

Ништа ново...


После блога о проституцији ето Крстића о поштењу.
docsumann docsumann 20:40 13.03.2017

Re: Ништа ново...

nikvet pn

После блога о проституцији ето Крстића о поштењу.


a koga skraćujemo?
nikvet pn nikvet pn 13:44 14.03.2017

Re: Ништа ново...

docsumann
a koga skraćujemo?


Скраћујемо власти мандат
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:48 14.03.2017

Re: Ништа ново...

Докс, упишао сам од сме'а за "Јанковић, Јовановић, Јеремић... све је то Јаковљевић!"

alselone alselone 14:41 13.03.2017

E, tako

Sad je i mene banovao pa ne moram da se brinem vise oko bojkota.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:50 13.03.2017

Re: E, tako

alselone
Sad je i mene banovao pa ne moram da se brinem vise oko bojkota.

kada te on banuje a bojkotaši uskrate za pp, znači da si kompletan igrač!
Lionsgate Lionsgate 17:24 13.03.2017

Re: E, tako

alselone
Sad je i mene banovao pa ne moram da se brinem vise oko bojkota.


Dobro je sto je Krstic jedan od najinteligentnijih likova na ovom blogu ali i najbahatijih, najposesivnijih i najnecastnijih. Dok je pisao blogove o svom argatovanju na Visu bio je jedan od najzanimljivijih likova ovde ali onda je presao na tamnu stranu sile..

Sine banovali su ovde ranije i vise, secam se samo Lukica, Kusovca, zoxtera, Draga Kovacevica... mene su banovali, brisali, oduzeli autorsku. A istine radi i ja sam samobanovao par likova ovde, pecnem ih na nekom blogu nekad ali ne odlazim na njihove blogove. Ovo ipak dozivljavam kao zabavu, sto je i normalno, mislim.



emsiemsi emsiemsi 17:48 13.03.2017

Re: E, tako

Lionsgate
alselone
Sad je i mene banovao pa ne moram da se brinem vise oko bojkota.


Dobro je sto je Krstic jedan od najinteligentnijih likova na ovom blogu ali i najbahatijih, najposesivnijih i najnecastnijih. Dok je pisao blogove o svom argatovanju na Visu bio je jedan od najzanimljivijih likova ovde ali onda je presao na tamnu stranu sile..

Sine banovali su ovde ranije i vise, secam se samo Lukica, Kusovca, zoxtera, Draga Kovacevica... mene su banovali, brisali, oduzeli autorsku. A istine radi i ja sam banovao par likova ovde, pecnem ih na nekom blogu nekad ali ne odlazim na njihove blogove. Ovo ipak dozivljavam kao zabavu, sto je i normalno, mislim.




Не верујем ти баш !
Мислим да ти имаш још много да радиш да би ти блог постао забава. Мени делујеш још веома сујетним. Истина, крећеш се у добром правцу.
Lionsgate Lionsgate 18:39 13.03.2017

Re: E, tako

Sine Charlie, dok si ti jos pod drugim nickom dolazio na blog bilo je ovde autora koji nisu pisali blogove o politici pa su takvi blogovi imali i po 1000-2000 komentara. Ultranacionalisti, ljoticevci, dverovci, kostunicavi i ostala govna nisu mogla ni da prismrde ovde... A onda je dosla tamna strana sile, Vucic je zavladao i ovaj blog se izmenio, postao je slika i prilika danasnje Srbije.
emsiemsi emsiemsi 19:07 13.03.2017

Re: E, tako

Lionsgate
Sine Charlie, dok si ti jos pod drugim nickom dolazio na blog bilo je ovde autora koji nisu pisali blogove o politici pa su takvi blogovi imali i po 1000-2000 komentara. Ultranacionalisti, ljoticevci, dverovci, kostunicavi i ostala govna nisu mogla ni da prismrde ovde... A onda je dosla tamna strana sile, Vucic je zavladao i ovaj blog se izmenio, postao je slika i prilika danasnje Srbije.

Ето --- видиш и сам да сам у праву !
Но, свеједно, драго ми је да те подучим.

Lionsgate Lionsgate 19:49 13.03.2017

Re: E, tako

Sine Charlie sto neko rece, ti ostale blogere ubijas na kondiciju i svoj blentavi stil. Jbg, i onda se cudimo sto su mnogi blogeri odustali od ovog mesta, nemaju svi konjske zivce.
emsiemsi emsiemsi 20:39 13.03.2017

Re: E, tako

Lionsgate
Sine Charlie sto neko rece, ti ostale blogere ubijas na kondiciju i svoj blentavi stil. Jbg, i onda se cudimo sto su mnogi blogeri odustali od ovog mesta, nemaju svi konjske zivce.

Недај се !
Тренирај живце !
docsumann docsumann 20:42 13.03.2017

Re: E, tako

emsiemsi
Lionsgate
Sine Charlie sto neko rece, ti ostale blogere ubijas na kondiciju i svoj blentavi stil. Jbg, i onda se cudimo sto su mnogi blogeri odustali od ovog mesta, nemaju svi konjske zivce.

Недај се !
Тренирај живце !


tako je! tko ne prođe esmi test, nije mu mjesto na blogu
emsiemsi emsiemsi 11:01 14.03.2017

Re: E, tako

docsumann
emsiemsi
Lionsgate
Sine Charlie sto neko rece, ti ostale blogere ubijas na kondiciju i svoj blentavi stil. Jbg, i onda se cudimo sto su mnogi blogeri odustali od ovog mesta, nemaju svi konjske zivce.

Недај се !
Тренирај живце !


tako je! tko ne prođe esmi test, nije mu mjesto na blogu

Нормално !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:47 14.03.2017

Re: E, tako

Lionsgate
Jbg, i onda se cudimo sto su mnogi blogeri odustali od ovog mesta, nemaju svi konjske zivce.


dobro, šabanizacija generalno drma svetom, populizacija, svi postajemo jednaki kroz to što postajemo šabanskiji... katkad, leti, kada čujem žurke ovde oko nas po Telepu, i da ljudi iz svojih vrtova pevaju uglas neku pankrokericu, oduševim se kao malo dete što još uvek ima srodnih duša, uprkos svemu... a možda su to i srpska lost tribes, koje preko leta dođu kući i okupe stare drugare, a opet, možda su i lokalni poslednji džepovi Otpora pre krajnjeg trijumfa Šabanizacije? videćemo uskoro.

alselone alselone 18:00 13.03.2017

Jeres

Moram da kazem makar na guzicu progovorio - meni Preletacevic uopste nije zanimljiv, nije mi smesan, ne vidim kako on to podprcava vlast. Mislim da je jedna apsolutna dileja koja je glupim spletkom okolnosti isplivala tu gde je. Nema obrazovanja, harizme, znanja, iskustva, niti bilo cega sto bi trebao da ima. On je lik koji je verovatno u kafani jako zanimljiv, ali za vise od toga nije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:19 13.03.2017

Re: Jeres

meni Preletacevic uopste nije zanimljiv, nije mi smesan, ne vidim kako on to podprcava vlast.


Meni izgleda kao neko ko je imao par dobrih fora u početku i ko je krenuo u te lokalne izbore iz čistog zezanja, ne očekujući ništa, a onda ga stvar prevazišla pa je počeo da na silu smišlja fazone, a to ne može da valja.
Međutim, zbunjuje ovo sa kandidaturom, te nedostaju reči "grupa građana", te fali 35 potpisa, pa sad ovo



Ako je sve to tačno, vlast se zaista trudi da ga skloni, a ako je tako samo zbog toga ga vredi podržati.
Opasnost nikakva nije, ne mogu da ga zamislim kao uzurpatora.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:38 13.03.2017

Re: Jeres

Moram da kazem makar na guzicu progovorio - meni Preletacevic uopste nije zanimljiv, nije mi smesan, ne vidim kako on to podprcava vlast. Mislim da je jedna apsolutna dileja koja je glupim spletkom okolnosti isplivala tu gde je. Nema obrazovanja, harizme, znanja, iskustva, niti bilo cega sto bi trebao da ima. On je lik koji je verovatno u kafani jako zanimljiv, ali za vise od toga nije.

eto, a baš se razmišljam kako da saopštim isto. hajdovala sam sve FB likove koji ga forsiraju, predosadno je.
nsarski nsarski 18:48 13.03.2017

Re: Jeres

Ako je sve to tačno, vlast se zaista trudi da ga skloni, a ako je tako samo zbog toga ga vredi podržati.
Opasnost nikakva nije, ne mogu da ga zamislim kao uzurpatora.

Ma, i ja tako mislim. Medjutim, podrzavam svakog ko ce da im malo drma kavez. To je priceless.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:59 13.03.2017

Re: Jeres

meni Preletacevic uopste nije zanimljiv, nije mi smesan, ne vidim kako on to podprcava vlast. Mislim da je jedna apsolutna dileja koja je glupim spletkom okolnosti isplivala tu gde je.

Слажем се у потпуности. Све је кренуло као неки адолесцентни spoof у основи безидејног и незанимљивог типа, који га је надрастао као лавина.

Ипак, Бели је неминовност која се појавила у целом СНС-овом обесмишљавању ових избора.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana