I on je kao kroz maglu video tajkune...

Drago Kovacevic RSS / 08.04.2008. u 10:32
POSLEDNJA ŠANSA
„Poručujem ljudima koji imaju ogroman novac i koje mi u svakodnevnim razgovorima označavamo tajkunima da će imati šansu da postanu privrednici, međutim, ako budu želeli da ostanu tajkuni, suočiće se sa zakonom ove zemlje i tu nema kompromisa”.
Boris Tadić, Užice, 7. april 2008, predizborni skup.
 
Evo, morala je dobrano odmaći izborna kampanja da Boris Tadić konačno posumnja da u Srbiji postoje tajkuni. Doduše on ih tako eksplicitno ne zove, on ih rađe naziva "ljudima koji imaju ogroman novac", a pojam "tajkun" smešta u sferu "svakodnevnih razgovora"...
I pazite sad, taj šmekerski ton...On im tobože preteći "zakonom ove zemlje", zapravo obećava da će "postati privrednici", što bi prevedeno na jezik čistoga značenja bilo "legalizovaćemo to što ste kroz pljačku i korupciju ostvarili"...
E, sad koliko su ozbiljne te predsednikove pretnje "zakonom ove zemlje" najbolje svedoči primer glavnoga tajkuna, koji i pored utvrđenog monopola po kome ispada da svakom građaninu Srbije godišnje "mazne" po 500 evra direktno iz džepa, pa umesto da bude kažnjen sa 10 procenata trogodišnjeg prometa, to ostaje mrtvo slovo na papiru, upravo zbog toga što zakon kojim predsednik preti onemogućava da se kazna naplati. I ne samo to. Predsednikov najbliži saradnik i potpredsednik vlade odlazi pustiti trgovački centar najvećega tajkuna, i presecajući traku naziva ga "ledolomcem" i našom nacionalnom ekonomskom nadom. Drugi predsednikov čovek, također ministar, u punom "stručnom" kapacitetu vlastite i suprugine agencije donosi nalaz da monopolista nije monopolista, nego jedan uredan, pristojan privrednik, podastirući tako mogućnost sudu da istoga bez trunke razmišljanja oslobodi svake obaveze i optužbe.
Dakle, čak i da je rešen da "pokaže zube" tajkunima, predsednik preti praznom puškom. jer ne postoje ti zakoni kojih bi se tajkuni trebali plašiti. To su zakoni pisani po njihovoj volji i u skladu sa njihovim likom i obličjem.
Zato je sinoć, svako ko je gledao na TV Foksu kako Biljana Srbljanović "melje" mladog Koštuničinog klona, osim te efektne "meljave" mogao videti razliku između alternative i vladajućeg poretka koji Srbiju drži u ovome blatu. U čemu je ta razlika?  Pa ona je, to se jasno moglo videti, u promeni filozofije  upravljanja zemljom. Ne vlast kao stranački plen i "pet principa", ne vlast kao iscepkani feudi i nekoliko partijskih država čiju će elitu hraniti tajkuni, nego vlast kao odgovornost, izgrađene institucije, vladavina prava, modernizacija države i društva i nešto što će služiti stvarnim potrebama građana. Lična i kolektivna bezbednost, poštovanje ljudskih prava, podizanje ekoloških standarda, podizanje životnoga standarda, mogućnost izbora, ekonomski razvoj i socijalna sigurnost, dobar odnos sa okruženjem i svetom.
P. S. Baš se nešto mislim da li je predsednik u svojoj smešnoj rolni o "tajkunima" mislio i na "ledolomca"... 
 
 
 
 


Komentari (155)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:51 08.04.2008

Zasto-zato.....

"Zato je sinoć, svako ko je gledao na TV Foksu kako Biljana Srbljanović "melje" mladog Koštuničinog klona, osim te efektne "meljave" mogao videti razliku između alternative i vladajućeg poretka koji Srbiju drži u ovome blatu. U čemu je ta razlika? Pa ona je, to se jasno moglo videti, u promeni filozofije upravljanja zemljom."
Gledao sam to na Foksu i nije mi bas tako delovalo. Izgledalo mi je da Biljana ne zna kako bi objasnila sta bi i kako bi kao gradonacelnica i pozivala se na nekakav "program" koji bi bio "ovakav", a ne "onakav".... Doduse, delovala je prilicno zainteresovana da ostvari kontakt sa publikom u studiju i to je bilo simpaticno posmatrati. Kao da jedino od tih ljudi zavisi izbor gradonacelnice....
ivandslaz ivandslaz 10:38 09.04.2008

Re: Zasto-zato.....


Slazem se sa tvojim misljenjem
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:55 08.04.2008

???

Prvi put čitam ovu Tadićevu izjavu. Ako sam se dosada kolebao i dvoumio između njega i Čede, ovo je bre stvarno prevršilo svaku meru. Na mm sam od tvrdnje da je Tadić- ne isti kao Koštunica- nego jedno 100 puta gori.

Inače pričam pre neki dan sa 1 poznanikom- ozbiljan čovek, u godinama, visoko obrazovan, pa usudiću se da kažem intelektualac, pošto nije usko ograničen na svoje polje rada. Čovek glasa za radikale već 15 godina, kako sam kaže "iz inata". U trenutku iskrenosti kaže mi ovako: "znaš šta, to što Čeda priča sve stoji, nije loša priča- samo da nije on to što jeste". Eto to je naša tragedija ogoljena do kosti- znam da si u pravu, znam da su ovi drugi lopovi i štetočine- ali ti si jbni Čeda i to je to.
Mogu ljudi da ne gotive Kusturicu i da se sprdaju s njim koliko god hoće- mi smo i dalje u jbnom podrumu i to je to.
LemonPie LemonPie 11:03 08.04.2008

Re: ???

ti si jbni Čeda i to je to.


nije Cedin problem to sto je Ceda, nego sto se on obraca svom uskom krugu prijatelja i salje nekakve polu-poeticne, cak i pateticne poruke koje ne dopiru do biraca... Sta znaci - tama ne moze da pobedi svetlost? Moze, been there, seen that - koliko pre 10ak godina!

Ja se sve vise pitam da li LDP uopste ima ikakve ozbiljnije ambicije, ili su sasvim zadovoljni da ostanu malo iznad cenzusa i to je to... Oni se konstantno obracaju onima koji vec glasaju za njih, a to ne bi trebalo da bude poenta kampanje, ne? Spot kaze - mi smo vec pobedili... Pa super, blago vama. A mi, pa kako nam bude...
Doctor Wu Doctor Wu 11:05 08.04.2008

Re: ???

LemonPie
nije Cedin problem to sto je Ceda, nego sto se on obraca svom uskom krugu prijatelja i salje nekakve polu-poeticne, cak i pateticne poruke koje ne dopiru do biraca... Sta znaci - tama ne moze da pobedi svetlost? Moze, been there, seen that - koliko pre 10ak godina! Ja se sve vise pitam da li LDP uopste ima ikakve ozbiljnije ambicije, ili su sasvim zadovoljni da ostanu malo iznad cenzusa i to je to... Oni se konstantno obracaju onima koji vec glasaju za njih, a to ne bi trebalo da bude poenta kampanje, ne? Spot kaze - mi smo vec pobedili... Pa super, blago vama. A mi, pa kako nam bude...

Uf, ovo precizno, ko nozem. Preporuka k'o vrata.

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:14 08.04.2008

Re: ???

Pita od Limun
Ja se sve vise pitam da li LDP uopste ima ikakve ozbiljnije ambicije, ili su sasvim zadovoljni da ostanu malo iznad cenzusa i to je to... Oni se konstantno obracaju onima koji vec glasaju za njih, a to ne bi trebalo da bude poenta kampanje, ne?


Da bre, i meni je to 1 od najozbiljnijih razloga "zašto ipak ne glasati za LDP već iskoristiti lepa majski dan i otići na pecanje" (što reče onomad domaćin ovog bloga.
Ipak, kad čujem Tadića kako se obraća onima čiji glas merka- DSSovcima i SPSovcima- pa ispade i Dačić poželjan koalicioni partner i proevropska snaga... Da podsetim- juče/prekjuče pomenuti Dačić, na velikom predizbornom mitingu SPS, rekao sledeće: "pravićemo koalicije samo sa onima koji obustave progon porodice Milošević". Tako da bi Dušan Petrović mogao komotno da počne proces obaranja optužnice protiv Mire i Marka, ako njegov šef lepi Bora stvarno planira da pravi koaliciju sa tom malignom ćelijom naše politike, društva i svesti. I da se sakupe lepo sve gajbice pa da se vrati, naravski.
I ova izjava u kojoj je otkrio da u Srbiji postoje neki ljudi puni para, koji baš i nemaju obzira prema svojim sugrađanima, zakonima i državi već se surovo i nemilosrdno bogate... stvarno bre, da nije tužno bilo bi PREsmešno. Znate, i ulagivanje Koštuničićima, SPSčićima i tajkunima i tajkunčićima mora da ima neku granicu.
Ђак Ђак 11:16 08.04.2008

Re: ???

и проблем је што једно прича, а друго ради.

На пример, нека Чеда објави ко су му финансијери, па личним примером покаже да је ЛДП другачија од других странака. То би био најјачи аргумент.
Без таквих конкретних потеза, сва прича је млаћење празне сламе и пецање.
LemonPie LemonPie 11:22 08.04.2008

Re: ???

nisam ja to navela kao razlog zasto ne glasati za LDP, to je bila samo dobronamerna kritika, sugestija da izadju iz te ljusture u kojoj se svi dive jedni drugima kako su, lepi i pametni i da objasne biracima sta je njihova vizija ovog drustva i kako planiraju da je realizuju... na jednostavan i razumljiv nacin...

a sto se tice Tadiceve izjave, pa nista novo da u Srbiji politicari tretiraju birace kao idiote cije pamcenje ne traje duze od 2 sata... ovo mislim za sve politicare, bez izuzetka... a takodje mislim da takav njihov pristup vise govori o njihovoj inteligenciji nego o inteligenciji onih kojima se obracaju...
Brooklyn Brooklyn 11:29 08.04.2008

Re: ???

Ja se sve vise pitam da li LDP uopste ima ikakve ozbiljnije ambicije, ili su sasvim zadovoljni da ostanu malo iznad cenzusa i to je to... Oni se konstantno obracaju onima koji vec glasaju za njih, a to ne bi trebalo da bude poenta kampanje, ne?



i naravno kada ne pobedi uprkos vetrenjaci i svoj meljavi, bice narod kriv, onako glup i nacisticki nakrivljen.
Doctor Wu Doctor Wu 11:40 08.04.2008

Re: ???

nisam ja to navela kao razlog zasto ne glasati za LDP, to je bila samo dobronamerna kritika, sugestija da izadju iz te ljusture u kojoj se svi dive jedni drugima kako su, lepi i pametni i da objasne biracima sta je njihova vizija ovog drustva i kako planiraju da je realizuju... na jednostavan i razumljiv nacin...

u tome i jeste njihov problem. ledepe je postao neka vrrsta mutual admiration society (koje time iscrpljuje razloge svog postojanja). kako se sme kritikovati neko ko je lep, pametan & righteous? pa, pogledajte samo glavne argumente za gradonacelnicu: "e, jes mu rekla!", "jao, sto ima super zube", "a cipele!", "vidi je sto je lepa", "voli beograd", "rodjena u beogradu", "uspesna spisateljica".
zato im je i glasacko telo tek malo vec od pozorisne publike koja uziva u srbljanovickinim predstavama.
a sto se tice Tadiceve izjave, pa nista novo da u Srbiji politicari tretiraju birace kao idiote cije pamcenje ne traje duze od 2 sata... ovo mislim za sve politicare, bez izuzetka... a takodje mislim da takav njihov pristup vise govori o njihovoj inteligenciji nego o inteligenciji onih kojima se obracaju...

na zalost, tacno.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:40 08.04.2008

Re: ???

Dijak
На пример, нека Чеда објави ко су му финансијери, па личним примером покаже да је ЛДП другачија од других странака.


A ko je uopšte rekao da su drugačiji?
Ideja nije da glasanjem za LDP dovedemo na vlast nekoga ko je "drugačiji"- jer svi su oni ista G- ideja je da malo promešamo odnos snaga na političkoj sceni, da okrenemo Tadića što dalje od Koštunice.
Odavno je očigledna patološka ljubav Tadića i njegove stranke prema Koštunici. A sasvim jasno i zašto- ima prefix D u nazivu stranke, tako da se u najširem smislu i kreativnom tumačenju može svrstati u reformatorske i proE snage. S druge strane, kad krenu prljavštine, budalaštine i štetočinstvo nacionalnim interesima u režiji vlade- opet se lako može taj Koštunica optužiti markirati kao nazadnjak i nastavljač Miloševićeve zaostavštine (što de fakto on i jeste, ali to je u krajnjoj liniji i Tadić) Sve i dalje računajući na kratkoročno pamćenje prosečnog srpskog paora. Prema tome, da se Tadić i DS pitaju, oni bi pravili ovakve trule koalicije sa Koštunicom doveka.
S druge strane, ako se LDP barem približi glasovima Koštunice (a moja procena je 5% LDP 10-12% Koštunica) postaće poželjniji koalicioni partner za žute, pogotovo jer su u svakom pogledu manji zalogaj od Koštunice, zalogaj koji bi mogli da progutaju. Naša šansa nalazi se u tom kratkom periodu- između ulaska LDP u hipotetičku koaliciju sa DS i trenutka kada će ih žuti progutati. Što se uradi u tom periodu, uradi se. Nadam se samo da će trajati dovoljno dugo, da će LDP moći na delu da pokaže svoju privrženost pozitivnim civilizacijskim vrednostima, svoju borbu protiv tajkuna ect.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:40 08.04.2008

Re: ???

Brooklyn
Ja se sve vise pitam da li LDP uopste ima ikakve ozbiljnije ambicije, ili su sasvim zadovoljni da ostanu malo iznad cenzusa i to je to... Oni se konstantno obracaju onima koji vec glasaju za njih, a to ne bi trebalo da bude poenta kampanje, ne?



i naravno kada ne pobedi uprkos vetrenjaci i svoj meljavi, bice narod kriv, onako glup i nacisticki nakrivljen.

Šta si nam htela poručiti Bruk...?
Brooklyn Brooklyn 11:49 08.04.2008

Re: ???

da vas nastup ne rezonira sa prosecnim glasacem koji vam je potreban da biste pobedili. zbog te arogancije ste mala, elitisticka stranka, a ne mainstream.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:57 08.04.2008

Re: ???

da vas nastup ne rezonira sa prosecnim glasacem koji vam je potreban da biste pobedili.

Mozda je "pobeda" LDP u ovom trenutku, ipak, samo u tome da nekako predje cenzus i da ima predstavnike u Parlamentu i sve pogodnosti (za te svoje predstavnike) koje idu uz to ?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:03 08.04.2008

Re: ???

Brooklyn
da vas nastup ne rezonira sa prosecnim glasacem koji vam je potreban da biste pobedili. zbog te arogancije ste mala, elitisticka stranka, a ne mainstream.


sorry što se mešam
ali BRE:
- prosečan glasač rezonira na osnovu bombastičnih naslova i laži u novinama od 9-15din
- čak i nadprosečni, svesni, obrazovani ljudi glasaju pod utiskom tih gluposti ("ne mogu da glasam za izdajnika Čedu, pa ću glasati za patriotu Koštunicu"

Problem prosečnog srpskog paora je sledeći: nije navikao da se pita za bilo šta, ponajmanje za sopstveni život. Navikao da ga ko stoku vodaju sa mitinga na miting, da u horu sa ostalim govedima da je podršku "pravim vrednostima"- patriotizmu, Srbiji, Lazaru itd. Bez obzira šta mu pričali, njemu duboko u podsvesti ostaju urezane sve naslovne strane Kurira i pali se crvena lampica- OPASNOST! IZDAJNIK! To bi neko nazvao i Pavlovljevim refleksom.
Jedini način na koji LDP može da apeluje na te široke narodne mase, jeste da krene sa Tadićevom pričom- "svi su dobrodošli- i Koštunica, i Dačić, i Mira Marković i Palma i Sotona lično- samo ako su spremni da deklarativno podrže pet principa".
LDP može da apeluje samo na razočarane glasače Tadića, a takvih je sve više. Tadić gađa zbunjene i uplašene glasače Koštunice. Sve je to vrlo logična kampanja i ovo što gospodin Drago redovno potkačinje Tadića u svojim pisanijima.
Brooklyn Brooklyn 12:13 08.04.2008

Re: ???

trinidad -case in point o aroganciji i preziru prema glasackom telu.

takodje si u pravu za ovo drugo; LDP sa ovakvim nastupom moze da dobije samo krajnje levicarske glasace DS-a, umetnike takoreci, a ajde da ti verujem ako kazes da samo to i hoce, sto rece ninoslav, i to moze da bude racionalna strategija.
Vračarac Vračarac 12:30 08.04.2008

Re: ???

takodje si u pravu za ovo drugo; LDP sa ovakvim nastupom moze da dobije samo krajnje levicarske glasace DS-a, umetnike takoreci, a ajde da ti verujem ako kazes da samo to i hoce, sto rece ninoslav, i to moze da bude racionalna strategija.

mislim da bi LDP, za početak, trebao da analizira to kako je moguće da su Velja i Mrkonjić bili bolji na predsedničkim izborima od njihovog kandidata. Prvo čišćenje svog dvorišta (Lečićeva izjava) pa bacanje u zagrljaj DS-u. I naravno, izvinjenje za sve uvrede i insinuacije.
pufna pufna 12:48 08.04.2008

Re: ???

:
"e, jes mu rekla!", "jao, sto ima super zube", "a cipele!", "vidi je sto je lepa", "voli beograd", "rodjena u beogradu", "uspesna spisateljica".


''e jes mu rekao, jao sto ima lep osmeh, a sto je kao maneken, voli Srbiju i svoj grad, rodjeni beogradjanin, uspesan psiholog''
pa zar nije tako i Boris Tadic postao dva puta predsednik?!

mislim da u tom grmu ne lezi zec. Nemoj kritikovati bs za ono sto joj je plus.
pufna pufna 13:00 08.04.2008

Re: ???

slazem se sa brook,
ne moze gradjanin biti kriv sto tvoja- moja- nasa ili tudja ( svejedno je) opcija ne uspeva da postane masovnija.
Ne zato sto je gradjanin bezgresan, vec zato sto je to pogresno postavljena matematika. Nema kuknjave vec da se postavi pitanje kako doci do rezultata.
DOS kada je prvi put postavio ta pitanja desio se 5. oktobar. Sve do tada je bilo pusto gubljenjenje vremena. I dzaba nam sada da drzimo predavanja Hrvatima ( u latinici, na primer) sto smo mi uvek imali jacu opoziciji, tabananje po ulicama, kad su oni na dohvat ruke jednom snu, a mi na ivici provalije.
Nesto dakle nestima.Kad ce se oni koji se bave politikom, pozabaviti time sta ne valja?
S tim u vezi je jako koristan clanak gde Djindjic sa Zizekom definise ( i jos po koji u vremnu iz perioda pre 5. 10.) kakav je srpski prosecni seljak-gradjanin i na sta se ''lozi'' a sta ga ostavalja ravnodusnim.
Pa zar je moguce da je jedan Palma bolje formulisao neslaganje ( iako je to bio samo probni balon- covek izasao na trziste pa da vidi ko vise nudi)- ''patriotizam se ne sipa u traktore''.
sentinel26 sentinel26 13:05 08.04.2008

Re: ???

pufna
''e jes mu rekao, jao sto ima lep osmeh, a sto je kao maneken, voli Srbiju i svoj grad, rodjeni beogradjanin, uspesan psiholog''
pa zar nije tako i Boris Tadic postao dva puta predsednik?!
mislim da u tom grmu ne lezi zec. Nemoj kritikovati bs za ono sto joj je plus.


Ma ne obazirite se na "kritike" koje se odnose na lična svojstva, jer to rade sps-radikalski akviziteri u nedostatku nečega drugog opipljivog.
"Kakve su joj cipele?" Odakle joj pare da kupi cipele je važno "pitanje" koje nedostaje.

Sjetite se pitanja koje je poznata novinarka postavila Čedi : "Odakle mu pare da kupi to odijelo?" a da ga prvo nije pitala za njegovu cijenu koštanja. Pa je priznala da se ne razumije u odijela.
Kada je pred nju došao G+ospodin koji je nosio 4 puta skuplje odijelo nije smjela (htjela) da ga o tome pita.

Posljednji tim uz aktuelnog gradonačelnika Beograda bio je:
- Zamjenik - g-dja Radmila Hrustanović,
- gradski menadžer - Bojan Stanojević,
- gradski arhitekta - Dj. Bobić.

Biljana ima bolji tim.
Brooklyn Brooklyn 13:08 08.04.2008

Re: ???

Biljana ima bolji tim.

ko je u biljinom timu?
Nenad M. Nenad M. 13:31 08.04.2008

Re: ???

SPSovcima- pa ispade i Dačić poželjan koalicioni partner i proevropska snaga... Da podsetim- juče/prekjuče pomenuti Dačić, na velikom predizbornom mitingu SPS, rekao sledeće: "pravićemo koalicije samo sa onima koji obustave progon porodice Milošević"


A Mrkonjic pricao o DOSovim izdajnicima.

Ima jos. Pre neki dan, proevropski Dacic se zalagao za ukidanje pojedinih politickih partija ( citaj ldp-a) i za vracanje stranih ambasadora iz Srbije.

Bas me zanima kako tadicevic na blogu ( doctor wu, tarkovski, vracarac i ostali velikokriticari ldp-a i samo ldp-a) gledaju na Dacicev crossover i na to sto su ds-u blizi Milosevicevi od Zoranovih saradnika!? Mene bi bilo sramota.
Nenad M. Nenad M. 13:34 08.04.2008

Re: ???

nisam ja to navela kao razlog zasto ne glasati za LDP, to je bila samo dobronamerna kritika, sugestija da izadju iz te ljusture u kojoj se svi dive jedni drugima kako su, lepi i pametni i da objasne biracima sta je njihova vizija ovog drustva i kako planiraju da je realizuju


cemu nestrpljivost?

danas je predstavljanje izbornog programa, u cetvrtak ekonomskog dela programa. Biljana ce takodje predstaviti svoj tim sa konkretnim programom.
mariopan mariopan 13:44 08.04.2008

Re: ???

Brooklyn
Ja se sve vise pitam da li LDP uopste ima ikakve ozbiljnije ambicije, ili su sasvim zadovoljni da ostanu malo iznad cenzusa i to je to... Oni se konstantno obracaju onima koji vec glasaju za njih, a to ne bi trebalo da bude poenta kampanje, ne?



i naravno kada ne pobedi uprkos vetrenjaci i svoj meljavi, bice narod kriv, onako glup i nacisticki nakrivljen.

Pa pitala ih i ja to isto a oni kazu bas ovo dole da je to kriv glupi narod a ne oni ......pa taj naord glasa i onda dobiju tante za kukuriku. Zato preporuka za oba komntara kao vrata.))) Ne znam ko je ovde pametan sta mislite?
Nenad M. Nenad M. 13:45 08.04.2008

Re: ???

Ninoslav Randjelovic
da vas nastup ne rezonira sa prosecnim glasacem koji vam je potreban da biste pobedili.

Mozda je "pobeda" LDP u ovom trenutku, ipak, samo u tome da nekako predje cenzus i da ima predstavnike u Parlamentu i sve pogodnosti (za te svoje predstavnike) koje idu uz to ?


ma otkrio si veliku stvar. A koji to poslanici nemaju pogodnosti?

Ako ds +ldp i manjine ne mogu da formiraju Vladu mislim da ldp treba da bude opozicija i cema svoj trenutak. Sve je vise razocaranih ds-ovaca kojima se ne bi bas dopao aranzman sa sps-om ili daleko bilo narodnjacima
Treger Treger 13:49 08.04.2008

Re: ???

LemonPie
ti si jbni Čeda i to je to.nije Cedin problem to sto je Ceda, nego sto se on obraca svom uskom krugu prijatelja i salje nekakve polu-poeticne, cak i pateticne poruke koje ne dopiru do biraca... Sta znaci - tama ne moze da pobedi svetlost? Moze, been there, seen that - koliko pre 10ak godina! Ja se sve vise pitam da li LDP uopste ima ikakve ozbiljnije ambicije, ili su sasvim zadovoljni da ostanu malo iznad cenzusa i to je to... Oni se konstantno obracaju onima koji vec glasaju za njih, a to ne bi trebalo da bude poenta kampanje, ne? Spot kaze - mi smo vec pobedili... Pa super, blago vama. A mi, pa kako nam bude...

Verovatno misliš da kažwš kako im je glavni nedostatak to što ne lažu da privuku glasače. Ja mislim da je bolje reći istinu iako iz toga možda ne ćeš odmah izvući korist.Treba se uvek boriti da se birači ne lažu pogotovu ne o tako krupnim stvarima kao Kosovo je Srbija, Srbija može bez Evrope itd. Da to isto radi LDP pa u čemu je onda razlika?Dilema je u čemu je razlika između Tadića, Koštunice i Voje? U ničemu. Ista trabunjanja malo drugačije upakovana ali i pored toga isto smrede. A ako narod voli da ga lažu to je odluka naroda, a ne krivica LDP. Ispada da bi svi glasali za LDP kada bio isti kao DSS ili DS ili SPS ili SRS. E, pa onda su se džabe osnivali. Većina članova LDP je izašla iz DS baš zbg toga što nisu mogli da lažu iz lične koristi. Ajde, gde je Đelić sada sa njegovom olovkom. Saradnja i utapanje u DSS će se osvetiti Tadiću.Meni je žao što su tu stranku preuzeli oni koji je guraju u ništavilo.Jedina nada bi bila da se vrati Živković na čelo stranke i oni koje je Tadić najurio jer mu nisu nosili sliku u džepu.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:49 08.04.2008

Re: ???

ma otkrio si veliku stvar. A koji to poslanici nemaju pogodnosti?

Nisam valjda ?
Nego, Nenade M. Vi ste me shvatili da nije rec o poslanicima vec o pogodnostima, tj. o cilju LDP angazmana ?
Nenad M. Nenad M. 13:52 08.04.2008

Re: ???

pa, pogledajte samo glavne argumente za gradonacelnicu: "e, jes mu rekla!", "jao, sto ima super zube", "a cipele!", "vidi je sto je lepa", "voli beograd", "rodjena u beogradu", "uspesna spisateljica".
zato im je i glasacko telo tek malo vec od pozorisne publike koja uziva u srbljanovickinim predstavama.

bitno je da ti nisi ni video emisiju a sve unapred znas.
Meni je Biljana odlicna na nacin na koji je do sada nisam video, u ulozi politicara. Prozivala je Popovica da je NIS poklonio rusima zbog Kosova; prozivala ga i za ekoloske katastrofe dok je bio ministar energetike; na metrou i gazeli je poentirala.
Posebno mi je bilo zanimljivo da je sve vreme uspevala da nametne teme i postavlja pitanja kojim je Popovica dovela u defanzivnu poziciju.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:55 08.04.2008

Re: ???

Posebno mi je bilo zanimljivo da je sve vreme uspevala da nametne teme i postavlja pitanja kojim je Popovica dovela u defanzivnu poziciju.

A, tek gestikulacija, artikulacija, smesak ovamo i onamo, kuckanje naocarima za sunce po stolu i sve te finese....!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:57 08.04.2008

Re: ???

Nenad M.
pa, pogledajte samo glavne argumente za gradonacelnicu: "e, jes mu rekla!", "jao, sto ima super zube", "a cipele!", "vidi je sto je lepa", "voli beograd", "rodjena u beogradu", "uspesna spisateljica".
zato im je i glasacko telo tek malo vec od pozorisne publike koja uziva u srbljanovickinim predstavama.

bitno je da ti nisi ni video emisiju a sve unapred znas.
Meni je Biljana odlicna na nacin na koji je do sada nisam video, u ulozi politicara. Prozivala je Popovica da je NIS poklonio rusima zbog Kosova; prozivala ga i za ekoloske katastrofe dok je bio ministar energetike; na metrou i gazeli je poentirala.
Posebno mi je bilo zanimljivo da je sve vreme uspevala da nametne teme i postavlja pitanja kojim je Popovica dovela u defanzivnu poziciju.

Ma "pojela" ga je za doručak....
Mogu zamisliti kako će se provesti Đilas koga je onako usput zakačinjala i koji će joj biti prava meta....
Vračarac Vračarac 14:02 08.04.2008

Re: ???

Biljana ima bolji tim.

Koji? Da nije Z.Ostojić pa da svaki dan slušamo kulturne dijaloge u stilu Velje Ilića? Još Ostojić da šutne novinara i isti su. doduše ni BS ne zaostaje mnogo.
LemonPie LemonPie 14:02 08.04.2008

Treger

ajd procitaj pre nego sto odgovoris
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:03 08.04.2008

Re: ???

Mogu zamisliti kako će se provesti Đilas koga je onako usput zakačinjala i koji će joj biti prava meta....

Pa, zar niste videli kako padaju jedno drugom u zagrljaj i lepo osmehuju i drze za ruke...? Tu, pre neki dan, na nekoj svecanosti ?
Ipak, malo me cudi da, Vas Drago, ideja "jedenja nekog" za dorucak tako odusevljava i politicki motivise ?
Nenad M. Nenad M. 14:08 08.04.2008

Re: ???

Ninoslav Randjelovic
Posebno mi je bilo zanimljivo da je sve vreme uspevala da nametne teme i postavlja pitanja kojim je Popovica dovela u defanzivnu poziciju.

A, tek gestikulacija, artikulacija, smesak ovamo i onamo, kuckanje naocarima za sunce po stolu i sve te finese....!


tu se slazem. morace da radi na pomenutom ali tvoj licni problem sa Biljanom je odavno poznat pa se i ne ocekuje da ces ista drugao primetiti/cuti kada te toliko uznemirava njena pojava?

Sta vise, kako si onomad bezao na drugu stranu ulice kada ti je isla u susret, razumem tvoj strah i tvoju opsesiju ali bi bilo korektno da, ponekad, izadjes iz sebe i nesto i pohvalis.
Vračarac Vračarac 14:08 08.04.2008

Re: ???

Verovatno misliš da kažwš kako im je glavni nedostatak to što ne lažu da privuku glasače. Ja mislim da je bolje reći istinu iako iz toga možda ne ćeš odmah izvući korist.Treba se uvek boriti da se birači ne lažu pogotovu ne o tako krupnim stvarima kao Kosovo je Srbija, Srbija može bez Evrope itd. Da to isto radi LDP pa u čemu je onda razlika

a gde je granica između spiska lepih želja i stranačkog programa t.j. klasične demagogije i realnih rezultata? Imali smo prilike da lidere LDP-a vidimo na vlasti ali nismo imali prilike da vidimo njihove rezultate.
Jedina nada bi bila da se vrati Živković na čelo stranke i oni koje je Tadić najurio jer mu nisu nosili sliku u džepu.

A gde je u celoj priči Lečić? Da li ga se još uvek sećate? Njega je Čeda najurio iz LDP-a čim se pobunio protiv jednoumlja i kulta ličnosti koji vlada u toj stranci. Demokratski, nema šta.
Nenad M. Nenad M. 14:09 08.04.2008

Re: ???

Vračarac
Biljana ima bolji tim.

Koji? Da nije Z.Ostojić pa da svaki dan slušamo kulturne dijaloge u stilu Velje Ilića? Još Ostojić da šutne novinara i isti su. doduše ni BS ne zaostaje mnogo.


a ni tvoji komentari i mrznja prema ldp-u koju svakodnevno iznosis na blogu ne zaostaju mnogo za narodnjackim diskursom
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:16 08.04.2008

Re: ???

Sta vise, kako si onomad bezao na drugu stranu ulice kada ti je isla u susret, razumem tvoj strah i tvoju opsesiju ali bi bilo korektno da, ponekad, izadjes iz sebe i nesto i pohvalis.

Vi kao da ste bili tada tu. na ulici !? Ili Vam je ona pricala o tom bezanju ? Vidite, ne znam o cemu govorite. kandidatkinju zaista slabo poznajem i ne verujem da bih je pozdravljao na ulici. Ali, ne bih valjda trebalo da od nje bezim ?
tvoj licni problem sa Biljanom je odavno poznat

koji licni problem ? Da me ne voli kao sto kaze da voli Beograd ? Pa, to mozda i nije nekakav poseban razlog za nekakav problem. Pa i licni.
Nenad M. Nenad M. 14:19 08.04.2008

Re: ???

Ninoslav Randjelovic
ma otkrio si veliku stvar. A koji to poslanici nemaju pogodnosti?

Nisam valjda ?
Nego, Nenade M. Vi ste me shvatili da nije rec o poslanicima vec o pogodnostima, tj. o cilju LDP angazmana ?


a koji je o cilj, stvarno bih voleo da znam na sta aludiras?

Mislim da bi, za sve nas ( bar ovde na blogu), bila dobra vlada ds koalcije uz ldp i manjine.
Svaka druga vlada koja mi pada na pamet je gore resenje ili ti ne misli tako!?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:26 08.04.2008

Re: ???

Mislim da bi, za sve nas ( bar ovde na blogu), bila dobra vlada ds koalcije uz ldp i manjine.

Za vecinu "vas" na blogu - mozda. ne bas za sve nas na blogu, zar ne ?
Svaka druga vlada koja mi pada na pamet je gore resenje ili ti ne misli tako!?

Verujem Vam kada kazete da Vama nista pametnije od toga ne "pada na pamet".
Vračarac Vračarac 14:29 08.04.2008

Re: ???

a ni tvoji komentari i mrznja prema ldp-u koju svakodnevno iznosis na blogu ne zaostaju mnogo za narodnjackim diskursom

mržnju slobodno možeš da izostaviš. Zakleti sam bojkotaš samo me nervira prepotentnost, arogancija i ekstremizam LDP-a.
a vaši (LDP) napadi na DS su čak i agresivniji i nepristojniji od napada " narodnjačkog diskursa".
P.S. ne poznajem vas, zato vam persiram.
Vračarac Vračarac 14:31 08.04.2008

Re: ???

Za vecinu "vas" na blogu - mozda

I mene izuzmite.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:37 08.04.2008

Re: ???

Vračarac
Biljana ima bolji tim.

Koji? Da nije Z.Ostojić pa da svaki dan slušamo kulturne dijaloge u stilu Velje Ilića? Još Ostojić da šutne novinara i isti su. doduše ni BS ne zaostaje mnogo.

Da ne radiš ti u Presu...
Vračarac Vračarac 14:44 08.04.2008

Re: ???

Da ne radiš ti u Presu...

Ne samo ga svaki dan kupujem zajedno sa Danasom. Da li vi zaista mislite da Ostojić vodi civilizovanu konverzaciju? ukoliko je upadanje sagovorniku u reč i "frljanje" stranačkim željama kultura govora onda izvinite.
I oprostite, ja vama persiram. računam ne pozanjemo se pa nije u redu da se ovako javno intimiziramo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:01 08.04.2008

Re: ???

Vračarac
Da ne radiš ti u Presu...

Ne samo ga svaki dan kupujem zajedno sa Danasom. Da li vi zaista mislite da Ostojić vodi civilizovanu konverzaciju? ukoliko je upadanje sagovorniku u reč i "frljanje" stranačkim željama kultura govora onda izvinite.
I oprostite, ja vama persiram. računam ne pozanjemo se pa nije u redu da se ovako javno intimiziramo.

Ostojić je primer odgovornog, kvalitetnog novinara i civilizovanog političara...
A ovo sa kulturom govora....Pa kultura govora dolazi u obzir sa kulturnim sagovornicima...Ako na drugoj strani imate verbalnog agresora, onda se možete samo povući ili ga staviti na svoje mesto...
Ako insistirate na vi, biće tako.....
pufna pufna 15:10 08.04.2008

Re: ???

Posljednji tim uz aktuelnog gradonačelnika Beograda bio je:
- Zamjenik - g-dja Radmila Hrustanović,
- gradski menadžer - Bojan Stanojević,
- gradski arhitekta - Dj. Bobić.

Biljana ima bolji tim.
ali sta ce onda ona kao nestranacka licnost da ponudi, ako ce vec celi posao da zavrsava taj tim? Koji je to ona ekspert i za sta? Da proceni i nadgleda necije predloge koliko su izvodljivi i korisni?

kako li je ono govorio Rokfeler-'' isto je zaraditi 10000 dolara kao i milion. Isti mehanizmi....''
e to mene brine, jer za razliku od neke, ovde, vecine ja se jos uvek secam letosnjih ''raspleta'' i zamazivanja blogerske javnosti sa laznim ogledalima.
Sta nam garantuje da necija sujeta nece pokleknuti pred tezim izazovima.Ja ovde ne primetih nikakav demokratski kapacitet, pustu autopromociju, zasto bih onda trebala da verujem da ce u vecem krugu to biti tako?

Drugo, nece bs sa svom odlicnom ekipom moci ( cak i kad bi bila izabrana) da sama vodi grad, ako je republicka vlast ( mi smo valjda republika- ne znam vise sta sve ne pise u nakaradnom ustavu) bude spotacinjala na svakom cosku. Blokada kao u doba Djindjica?


Sjetite se pitanja koje je poznata novinarka postavila Čedi : "Odakle mu pare da kupi to odijelo?" a da ga prvo nije pitala za njegovu cijenu koštanja. Pa je priznala da se ne razumije u odijela.
Kada je pred nju došao G+ospodin koji je nosio 4 puta skuplje odijelo nije smjela (htjela) da ga o tome pita.

p.s. naterali ste me da pogledam kaziprst. Bilo je smesno gledati kako ta ista Danica Vucinic od prezrivog smeska zavrsava emisiju sa zbunjenim, takoreci postidjenim smeskom. ''chapeau'' za to, bs. kao sto rekoh dobra selfpromoterka, ali to je nazalost jos uvek ne cini dobrom gradonacelnicom.
Vračarac Vračarac 15:14 08.04.2008

Re: ???

Bas me zanima kako tadicevic na blogu ( doctor wu, tarkovski, vracarac i ostali velikokriticari ldp-a i samo ldp-a) gledaju na Dacicev crossover i na to sto su ds-u blizi Milosevicevi od Zoranovih saradnika!? Mene bi bilo sramota.

Oprostite, ja nisam Tadićevac, ja sam zakleti bojkotaš. A LDP sa Đinđićem ima isto toliko zajedničkog kao i Botswana sa skijanjem. Uporedita, za početak ,stavove o Kosovu. cenim da je to najvažnije pitanje za našu zemlju.
Vračarac Vračarac 15:18 08.04.2008

Re: ???

Ostojić je primer odgovornog, kvalitetnog novinara i civilizovanog političara...
A ovo sa kulturom govora....Pa kultura govora dolazi u obzir sa kulturnim sagovornicima...Ako na drugoj strani imate verbalnog agresora, onda se možete samo povući ili ga staviti na svoje mesto...
Ako insistirate na vi, biće tako.....

Izgleda da Ostojiću ljudi iz stranke nameštaju samo Verbalne agresore. Još uvak nisam čuo da je dozvolio sagovorniku da završi misao. Odgovorno i civilizovano nema šta. Isto kao i vlasnik kanua i bazena.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:25 08.04.2008

Re: ???

Vračarac
Bas me zanima kako tadicevic na blogu ( doctor wu, tarkovski, vracarac i ostali velikokriticari ldp-a i samo ldp-a) gledaju na Dacicev crossover i na to sto su ds-u blizi Milosevicevi od Zoranovih saradnika!? Mene bi bilo sramota.

Oprostite, ja nisam Tadićevac, ja sam zakleti bojkotaš. A LDP sa Đinđićem ima isto toliko zajedničkog kao i Botswana sa skijanjem. Uporedita, za početak ,stavove o Kosovu. cenim da je to najvažnije pitanje za našu zemlju.

Ne bih rekao da ste bojkotaš...
Suviše ste angažovani za "bojkotaša"...po ovome što pišete vi ste suvi "tadićevac"...o))
sentinel26 sentinel26 15:51 08.04.2008

Re: ???

pufna
Posljednji tim uz aktuelnog gradonačelnika Beograda bio je:
- Zamjenik - g-dja Radmila Hrustanović,
- gradski menadžer - Bojan Stanojević,
- gradski arhitekta - Dj. Bobić.

Biljana ima bolji tim.
ali sta ce onda ona kao nestranacka licnost da ponudi, ako ce vec celi posao da zavrsava taj tim? Koji je to ona ekspert i za sta? Da proceni i nadgleda necije predloge koliko su izvodljivi i korisni?

Najprije ona ima kredibiliteta, znanja i sposobnosti, da Evropi i Svijetu predstavi Beograd u mnogo boljem svjetlu nego što su to uradili ovi "molebanski" stručnjaci.

A šta će tom vašem "stranačkom" i "stručnom" gradonačelniku uopšte tim, možda da zanosi na krivini?
Da li mislite da će "stranački" kandidat koji je rukovodio najvećom vrećom para bez dna u istoriji Srbije (NIP-om) neće imati tim, no će sam da radi ?

Zašto samo za nju uspostavljate specijalni kriterijum?
Vidim da još samo karton od zubara joj nijesu tražili.

Šta će Biljana da ponudi saznaćete uskoro, ne budite tako nestrpljivi.

Ako nijeste primjetili Biljana nastupa kao prava evropljanka, prvo predstavlja politički prigram, potom ćete čuti ekonomski a tek onda tim (ekipu).

Ona razbija stereotipe Srbije.
Ovdje su svi navikli da im se prvo predstavi kandidat a onda se sve pravi po njegovoj mjeri.

Šta je po mjeri gradjana ? Ko njih nešto da pita, "neka jedu proje i neka ćute" !
Beograd je do te mjere ispolitizovan da su i na mjesta direktora dečjih vrtića postavljane stranačke ličnosti i vi mislite da će se ti i takvi "pročistiti" ili promijeniti ?
Sta nam garantuje da necija sujeta nece pokleknuti pred tezim izazovima.Ja ovde ne primetih nikakav demokratski kapacitet, pustu autopromociju, zasto bih onda trebala da verujem da ce u vecem krugu to biti tako?
Ovo o "sujeti" vam nije na mjestu ali ću se uzdržati od opširnijeg komentara.

Ja nemam nikakve garancije ni za koga, ali imam povjerenje u nju na osnovu njenog dosadašnjeg rada.

A Kakve vi imate garancije za šefa NIP-a ili za kandidata koalicije "kraduckanja" ili negog trećeg možda ?
Kažite, šta se stidite?
Člansku stranačku kartu kao garanciju ja ne priznajem.
Drugo, nece bs sa svom odlicnom ekipom moci ( cak i kad bi bila izabrana) da sama vodi grad, ako je republicka vlast ( mi smo valjda republika- ne znam vise sta sve ne pise u nakaradnom ustavu) bude spotacinjala na svakom cosku. Blokada kao u doba Djindjica?

Da li se vi ovo zalažete za ukidanje lokalnih izbora, pa ko dobije republičke da mu se udijele i lokalni organi vlasti?

Sabotažu lokalnih organa vlasti u Beogradu od strane republičke, (kao u vrijeme Z.Djindjića) gradjani Beograda više neće dozvoliti, oni su to jednom vidjeli i preživjeli ne baš lagano.
Pozz
Dolybell Dolybell 15:53 08.04.2008

Re: ???

A ko je uopšte rekao da su drugačiji?
Ideja nije da glasanjem za LDP dovedemo na vlast nekoga ko je "drugačiji"- jer svi su oni ista G-


Prvo promisli pa kaži - Hop!
Ako su svi ista....., zašto bi glasali za bilo koga?
Možda je bolje glasati žmurećki, pa šta bude!
pufna pufna 16:01 08.04.2008

Re: ???

sentinel
da ne bude zabune
ja cu glasati za bs, bez obzira na sve. A ima se sta reci. Ja znam da biram.
samo sve to me ne treba spreciti da kazem svoj stav.
Vračarac Vračarac 16:14 08.04.2008

Re: ???

Ne bih rekao da ste bojkotaš...
Suviše ste angažovani za "bojkotaša"...po ovome što pišete vi ste suvi "tadićevac"...o))

Verujte mi na reč. Bojkotujem od septembra 2000. u duši sam (možda) umereni desničar ali takva opcija na političkom nebu Srbije (za sada) ne postoji. DS definitivno nije zastupnik takvih stavova. Jedina organizacija kojoj sam svim srcem i dušom i telom veran je Zvezda i Delije Sever. Ništa drugo. Zvezda je život, sve su ostalo sitnice,
Vračarac Vračarac 16:19 08.04.2008

Re: ???

Ovo o "sujeti" vam nije na mjestu ali ću se uzdržati od opširnijeg komentara

a na osnovu čega to tvrdite? Imate li bilo šta opipljivo a ne starnačka saopštenja i izjave lidera.
Ja nemam nikakve garancije ni za koga, ali imam povjerenje u nju na osnovu njenog dosadašnjeg rada.

oprostite, kog dosadašnjeg rada? spisateljskog? Onda hajde odmah da mesto gradonačelinika ponudimo Dušanu Kovačeviću ili Borislavu Pekiću. Računam plodniji su na spisateljskom polju. Ili ako mislite na umetnost uopšte tek onda nema dileme - Kusturicu za gradonačelnika.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:12 08.04.2008

Možda bude malo jasnije Wu....

Doctor Wu
nisam ja to navela kao razlog zasto ne glasati za LDP, to je bila samo dobronamerna kritika, sugestija da izadju iz te ljusture u kojoj se svi dive jedni drugima kako su, lepi i pametni i da objasne biracima sta je njihova vizija ovog drustva i kako planiraju da je realizuju... na jednostavan i razumljiv nacin...

u tome i jeste njihov problem. ledepe je postao neka vrrsta mutual admiration society (koje time iscrpljuje razloge svog postojanja). kako se sme kritikovati neko ko je lep, pametan & righteous? pa, pogledajte samo glavne argumente za gradonacelnicu: "e, jes mu rekla!", "jao, sto ima super zube", "a cipele!", "vidi je sto je lepa", "voli beograd", "rodjena u beogradu", "uspesna spisateljica".
zato im je i glasacko telo tek malo vec od pozorisne publike koja uziva u srbljanovickinim predstavama.
a sto se tice Tadiceve izjave, pa nista novo da u Srbiji politicari tretiraju birace kao idiote cije pamcenje ne traje duze od 2 sata... ovo mislim za sve politicare, bez izuzetka... a takodje mislim da takav njihov pristup vise govori o njihovoj inteligenciji nego o inteligenciji onih kojima se obracaju...

na zalost, tacno.


Izborni manifest 2008

Na predstavljanju Izbornog manifesta LDP-a, strateškog dokumenta ove stranke, istaknuto je da je on nastao iz kraha dosadašnje politike Srbije, iz političkog sloma vladajuće koalicije koja ni sada, kroz delovanje stranaka koje su je činile, ne pokazuje spremnost da preuzme odgovornost za politiku koja je sprovođena u poslednjih nekoliko godina.

"Ono što je mnogo važnije", rekao je na predstavljanju manifesta lider LDP-a Čedomir Jovanović, „takva politika ne pokazuje spremnost da društvu kaže istinu i ponudi jasan koncept za bolju budućnost. Zbog toga je ovaj izborni manifest pokušaj LDP-a da odgovori na potrebe društva koje su mnogo šire od same Liberalno demokratske partije, insistirajući na ideji moderne i evropske Srbije."

Uzimajući kao svoj osnovni princip raskid sa dosadašnjom poraznom politikom u Srbiji, LDP je kao glavnu tačku otklona od prošlosti definisao bezuslovno okretanje ka Zapadu, ka Evropi.

"Ta porazna politika", prema mišljenju Vesne Pešić, predsednice Političkog saveta LDP-a, „nije očigledna samo u nacionalnom pitanju, nego kad se pogleda i naš život i sve što taj život čini. Nama se učinilo da ne može sve biti po starom, već se moraju izvršiti promene u našoj politici."

Suštinu Manifesta čine njegove četiri tačke:

1. Vraćanje punog nivoa diplomatskih, političkih i privrednih odnosa sa svim državama i hitna normalizacija odnosa sa zemljama EU, SAD i svim našim susedima.

2. Izvršavanje obaveza prema Haškom tribunalu.

3. Potpisivanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju.

4. Puno angažovanje na sticanju statusa kandidata za članstvo u EU i ulazak u NATO kao efikasan bezbednosni okvir.

Vesna Pešić je istakla da se spoljna politika Srbije ne može svesti samo na Kosovo, "već se moramo vratiti na to kako smo formulisali tu politiku posle 5. oktobra - otvorenost, evroatlantske integracije, normalizacija odnosa sa velikim silama, saradnja sa susedima. To su bile tačke programa koje je formirala vlada Zorana Đinđića."

Manifest ukazuje i na pet programskih ciljeva Liberalno demokratske partije:

1. ukidanje partijske države,

2. okretanje prema politici građana, što pokazuje i moto LDP-a sa predsedničkih izbora - „Život je zakon",

3. obustavljane negativnih trendova u ekonomiji,

4. regionalizam, regionalizacija i autonomija Vojvodine, i

5. uspostavljanje novih vrednosti.

"Ovaj manifest je jasna sublimirana politička misao i zato je on važan kako za državu i međunarodne odnose, tako i za grad odnosno za lokalne izbore", rekla je Biljana Srbljanović, kandidatkinja LDP-a za gradonačelnicu Beograda.






Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:19 08.04.2008

Re: Možda bude malo jasnije Wu....

"Ovaj manifest je jasna sublimirana politička misao i zato je on važan kako za državu i međunarodne odnose, tako i za grad odnosno za lokalne izbore", rekla je Biljana Srbljanović, kandidatkinja LDP-a za gradonačelnicu Beograda.

Jasna sublimirana politicka misao je upravo ono sto je danas porebno Drzavi. Pravo je cudo kako je Drzava izdrzala ovoliko dugo uz sve ove svoje nejasne politicke misli, pa makar ponekad one bile sublimirane u interesantne manifeste i proglase kakvih je podosta vec bivalo. Nije da nije....
sentinel26 sentinel26 17:31 08.04.2008

Re: ???

Vračarac
Ovo o "sujeti" vam nije na mjestu ali ću se uzdržati od opširnijeg komentara

a na osnovu čega to tvrdite? Imate li bilo šta opipljivo a ne starnačka saopštenja i izjave lidera.

Primjedba nije bila upućena vama nego nekome drugom a ovo što ste napisali nije ničim povezano sa mojom opaskom.
Niti ste kod BS mogli vidjeli bilo kakvu sujetu, niti (sudeći po onome što ste napisali) znate uopšte šta je to "sujeta".

Pufna je razumjela moju primjedbu a vas nije ovlastila da budete njezin advokat, a i kada bi joj trebao ne vjerujem da biste vi bili izbor.
Ja nemam nikakve garancije ni za koga, ali imam povjerenje u nju na osnovu njenog dosadašnjeg rada.

oprostite, kog dosadašnjeg rada? spisateljskog? Onda hajde odmah da mesto gradonačelinika ponudimo Dušanu Kovačeviću ili Borislavu Pekiću. Računam plodniji su na spisateljskom polju. Ili ako mislite na umetnost uopšte tek onda nema dileme - Kusturicu za gradonačelnika.

Ko vama brani da predložite Kusturicu za gradonačelnika. Ali u vaše ime.
Dobili bismo odmah novi "DrvenBeograd".
Ko umije da čita dobro vaše tekstove shvatiće da on i jeste vaš kandidat za sve i svašta.

Eno vaši prijatelji ravdikali uzeli muziku iz jednog spota DS još iz prvog mandata Z.Djindjića, a slali mu onakve poruke.
Obraz im je pravljen od istrošenih opanaka.
Doctor Wu Doctor Wu 17:39 08.04.2008

Re: Možda bude malo jasnije Wu....

the manifest
1. ukidanje partijske države,
2. okretanje prema politici građana, što pokazuje i moto LDP-a sa predsedničkih izbora - „Život je zakon",
3. obustavljane negativnih trendova u ekonomiji,
4. regionalizam, regionalizacija i autonomija Vojvodine, i
5. uspostavljanje novih vrednosti

au, Dragec, jel ti ovih tacaka stvarno smatras necim konkretnim (odnosno "jasno sublimiranom političkom mislju" kako je to elokventno izjavila BS)? Jel ovo najbolje sto je trust mozgova iza "grupacije LDP" smislio"? Ovo Zivot je zakon i uspostavljanje novih vrednosti? Nije mi jasno kako partijski manifest moze obustaviti "negativne trendove u ekonomiji" (smrdi na uplitanje drzave u ekonomiju- bas me zanima sta Vlada Gligorov ima da kaze na ovu formulaciju).

Jedina konkretna tacke je 4. koja, opet, pominje samo Vojvodinu (sta je sa ostalim regionima?) i koji covek, u nacelu, treba podrzati. (mada, opet, ne kapiram kakve to veze ima sa izborima za gradonacelnika/cu Beograda).

Partijski manifesti na zapadu sluze kao lista konkretnih obaveza cije se ispunjavanje proverava na kraju mandata. U njima se obicno kaze: porezi ce biti toliki i toliki, ulagace se u energetiku/skolstvo/policiju/zdravstvo- otvorice se toliko i toliko skola, investirace se u toliko i toliko puteva iz poreza ili obveznica, skinuce se/dici ce se carinske marze, privatizovace/nacionalizovace se ovo ili ono, ojacace se finansijski sektor, branicemo/necemo braniti ovo ili ono itajrad. i onda se na kraju mandata podvuce crta i vidi se da li je politicar to ostvario ili ne. I ako nije zasto nije i tako to. A ovo lici kao da se deca igraju u pesku.
sentinel26 sentinel26 17:44 08.04.2008

Možda bude malo jasnije Ninoslavu...

Ninoslav Randjelovic
"Ovaj manifest je jasna sublimirana politička misao i zato je on važan kako za državu i međunarodne odnose, tako i za grad odnosno za lokalne izbore", rekla je Biljana Srbljanović, kandidatkinja LDP-a za gradonačelnicu Beograda.
Jasna sublimirana politicka misao je upravo ono sto je danas porebno Drzavi. Pravo je cudo kako je Drzava izdrzala ovoliko dugo uz sve ove svoje nejasne politicke misli, pa makar ponekad one bile sublimirane u interesantne manifeste i proglase kakvih je podosta vec bivalo. Nije da nije....

Bez obzira na vaš odnos prema BS mislim da nije nužno da se brukate sa ovakvim tekstovima.
Replika radi replike samo .....

Ovo nije "komentar" koji odobrava ali ni koji osporava citat koji ste izabrali.

Prvo ste napisali da je nešto neophodno državi a onda da je toga bilo u izobilju (znači beskorisno).

Iz toga može da se izvuče neki zaključak ali isti ne može da se "zakači" za BS. Šteta ?

Poz
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:53 08.04.2008

Re: Možda bude malo jasnije Ninoslavu...

Bez obzira na vaš odnos prema BS mislim da nije nužno da se brukate sa ovakvim tekstovima.
Replika radi replike samo .....


Eto, nije mi uspelo da budem duhovit. Izvinite. Htedoh reci da sumnjam da gradjane Srbije mogu usreciti sublimirane politicke misli i manifesti. Doduse, verovatno usrecuju one koji ih pisu ili sprovode u delo....
Vračarac Vračarac 18:11 08.04.2008

Re: ???

Ko vama brani da predložite Kusturicu za gradonačelnika. Ali u vaše ime.
Dobili bismo odmah novi "DrvenBeograd".
Ko umije da čita dobro vaše tekstove shvatiće da on i jeste vaš kandidat za sve i svašta.

Eno vaši prijatelji ravdikali uzeli muziku iz jednog spota DS još iz prvog mandata Z.Djindjića, a slali mu onakve poruke.
Obraz im je pravljen od istrošenih opanaka.

Sada sam i radikal. Malopre sam bio "tadićevac" pa "pressovac" pre par dana član " službe". ako ovako nastavimo doguraću i ja do kandidata za gradonačelnika. Kusturicu sam pomenuo isključivo kao trenutno našeg najpoznatijeg i najuspešnijeg umetnika, bar ja tako mislim iako nisam preterani ljubitelj njegovih filmova. Ništa drugo. I ako biste bili ljubazni da me potsetite gde sam pomenuo sujetu.
Elliot Elliot 18:15 08.04.2008

Re: ???

i naravno kada ne pobedi uprkos vetrenjaci i svoj meljavi, bice narod kriv, onako glup i nacisticki nakrivljen.

Pa i bice kriv, ali ne zato sto LDP nije pobedio, vec zbog toga sto stalno kuka.
sentinel26 sentinel26 19:19 08.04.2008

Re: ???

Vračarac
Ko vama brani da predložite Kusturicu za gradonačelnika. Ali u vaše ime.
Dobili bismo odmah novi "DrvenBeograd".

Sada sam i radikal. Malopre sam bio "tadićevac" pa "pressovac" pre par dana član " službe". ako ovako nastavimo doguraću i ja do kandidata za gradonačelnika. Kusturicu sam pomenuo isključivo kao trenutno našeg najpoznatijeg i najuspešnijeg umetnika, bar ja tako mislim iako nisam preterani ljubitelj njegovih filmova.

Ja vam nijesam dodjeljivao te titule, vaša "tehnologija" napadanja i kritika BS i LDP vam je klasična radikalska.

Kusturičini politički prijatelji se javno deklarišu i kao prijatelji radikala. Ako vi nijeste s njima u prijateljskim odnosima ja vam se izvinjavam što sam ih ubrojao u te srećnike.

To što ste napisali za Kusturicu nijesam do sada znao i sumnjam da je moguće.
I ako biste bili ljubazni da me potsetite gde sam pomenuo sujetu.
Evo valjda ćete prepoznati čijih je ruku ovo djelo:
Vračarac 17:19 08.04.2008
Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 0
Re: ???
#Link
Sentinel26
Ovo o "sujeti" vam nije na mjestu ali ću se uzdržati od opširnijeg komentara

a na osnovu čega to tvrdite? Imate li bilo šta opipljivo a ne starnačka saopštenja i izjave lidera.

Moj prigovor je bio upućen Pufni a ne vama ili treba još neki dokaz ?
Vračarac Vračarac 20:08 08.04.2008

Re: ???

Ovo o "sujeti" vam nije na mjestu ali ću se uzdržati od opširnijeg komentara

molim vas citirajte gde ja pomionjem sujetu. Pogledajte još jednom.
[Ja vam nijesam dodjeljivao te titule, vaša "tehnologija" napadanja i kritika BS i LDP vam je klasična radikalska.

Kusturičini politički prijatelji se javno deklarišu i kao prijatelji radikala. Ako vi nijeste s njima u prijateljskim odnosima ja vam se izvinjavam što sam ih ubrojao u te srećnike.

To što ste napisali za Kusturicu nijesam do sada znao i sumnjam da je moguće.
Mislim da je to njihov izbor i ako se tako deklarišu (doduše to do sada nisam znao) i njihov problem. A , kako vi to kažete, " tehnologija napada i kritika" je smo pristojnija verzija retorike pojedinih članova LDP kada govore o DS-u i Tadiću. Ja Biljanu S. veoma cenim kao književnicu i to svuda ističem ali smataram da je nekvalifikovana za posao gradonačelnika. Moje mišljenje i ništa drugo. I za razliku od vas, nikoga nikada nisam etiketirao.
sentinel26 sentinel26 20:53 08.04.2008

Re: ???

Vračarac
molim vas citirajte gde ja pomionjem sujetu. Pogledajte još jednom.
Smiješno je da vam više ovo objašnjavam, ali da probam još jednom, ako nijeste što popili večeras, a ako jeste onda je beskorisno.

Naredni moj tekst je bio upućen Pufni:
Ovo o "sujeti" vam nije na mjestu ali ću se uzdržati od opširnijeg komentara
Onda ste se vi "prepoznali" i meni replicirali - odgovorili sljedećim tekstom:
Vračarac
17:19 , 08.04.2008
Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 0
Re: ??? #Link
Ovo o "sujeti" vam nije na mjestu ali ću se uzdržati od opširnijeg komentara
a na osnovu čega to tvrdite? Imate li bilo šta opipljivo a ne starnačka saopštenja i izjave lidera.

Umorili ste se pa ne prepoznajete svojih ruku djelo.
Odmorite malo i pozdravite "ljubitelja miševa".


Nenad M. Nenad M. 21:19 08.04.2008

Re: ???

Brooklyn
Biljana ima bolji tim.

ko je u biljinom timu?


tek ce ga predstaviti. mnogi ce biti iznenadjeni
Demetra Demetra 21:20 08.04.2008

Re: ???

Borislavu Pekiću.




Pekicu ???
Nenad M. Nenad M. 21:24 08.04.2008

Re: Možda bude malo jasnije Wu....

Jel ovo najb
olje sto je trust mozgova iza "grupacije LDP" smislio"?


opet se unapred pravis pametan komentarisuci nesto sto nisi ni procitao. ajd procitaj o cemu se radi ( nadam se da ce uskoro biti postavljeno na sajtu) pa onda komentarisi. Ovako imamo samo naslove koji malo govore sami za sebe
Nenad M. Nenad M. 21:39 08.04.2008

Re: ???

Onda hajde odmah da mesto gradonačelinika ponudimo Dušanu Kovačeviću ili Borislavu Pekiću.


pa Vracarac, sramota je da ( buduci da si verujem sa Vracara) ne znas da Borislav Pekic mrtav od 1992.
Izvini, odavno vecu glupost nisam procitao

Eugenija Eugenija 21:54 08.04.2008

Re: ???

"Odakle mu pare da kupi to odijelo?"

Kazu da odelo cini coveka. Da to nije tacno govori jedna nizozemska izreka koja u bukvalnom prevodu kaze da majmun moze nositi i zlatan prsten ali on ostaje ruzno stvorenje. Ovo se ne odnosi na licnost u komentaru.
Svedoci smo da kamere snimaju close-up zlatne dugmice na mandzetnama ''menadzera'' dok oni osim tih zlatnih dugmadi ne moraju imati nista drugo ni na sebi ni kod kuce a pogotovo ne u sebi. Ne zna se sta je gluplje. Pitati nekoga odakle mu pare da kupi odelo ili obuci skupo odelo da bi se neko to pitao.
sentinel26 sentinel26 22:21 08.04.2008

Re: ???

Nenad M.
Onda hajde odmah da mesto gradonačelinika ponudimo Dušanu Kovačeviću ili Borislavu Pekiću.

pa Vracarac, sramota je da ( buduci da si verujem sa Vracara) ne znas da Borislav Pekic mrtav od 1992.
Izvini, odavno vecu glupost nisam procitao
Nije jedina.
Staviti u istu ravan Pekića i Kusturicu, samo malo manja ?

D.Kovačević, B.Pekić i E.N. Kusturica su tu nabrojani da bi kvanitet pojačao kvalitet suprotstavljen Biljani.
Sredstvo ubjedjivanja.

Pa ljubitelj "miševa" sa bine ispred Skupštine je najverovatnije imao uticaja.
sentinel26 sentinel26 22:28 08.04.2008

Re: ???

Eugenija
"Odakle mu pare da kupi to odijelo?"
Kazu da odelo cini coveka. Da to nije tacno govori jedna nizozemska izreka koja u bukvalnom prevodu kaze da majmun moze nositi i zlatan prsten ali on ostaje ruzno stvorenje. Ovo se ne odnosi na licnost u komentaru.
Svedoci smo da kamere snimaju close-up zlatne dugmice na mandzetnama ''menadzera'' dok oni osim tih zlatnih dugmadi ne moraju imati nista drugo ni na sebi ni kod kuce a pogotovo ne u sebi. Ne zna se sta je gluplje. Pitati nekoga odakle mu pare da kupi odelo ili obuci skupo odelo da bi se neko to pitao.

Poznate su mi još neke njihove izreke.
Meni je prosto nejasno kako neko više puta upada u istu stupicu.

Zakači se (u nedostaku čega pametnijeg) za to pitanje, (ne mora da bude odijelo) kada dobije odgovor, onda priznaje, e znate ja se u to baš ne razumijem, izvinjava se njemu, a šta je sa gledaocima u čije ime postavlja takvo pitanje?
Ko ih šiša ?
banefly banefly 08:19 09.04.2008

Re: ???

Brooklyn
da vas nastup ne rezonira sa prosecnim glasacem koji vam je potreban da biste pobedili. zbog te arogancije ste mala, elitisticka stranka, a ne mainstream.



Zaista najlepse zahvaljujem na komplimentu kakav ovde zaista nisam ocekivao: "mala elitisticka stranka". Sjajno! Vise volim da budem poslednji clan makar i najmanje "elitisticke stranke" nego najvisi funkcioner bilo koje od nasih "mainstream" stranki a la vadikali, DSS, SPS, pa i DS. Biti deo mainstream-a ovde znaci pristati na permanentno ispiranje mozga pri cemu posle svakog ispiranja od tog organa ostaje sve manje.
Vračarac Vračarac 08:51 09.04.2008

Re: ???

pa Vracarac, sramota je da ( buduci da si verujem sa Vracara) ne znas da Borislav Pekic mrtav od 1992.
Izvini, odavno vecu glupost nisam procitao

Oprostite, ruka mi je kranula sama pošto je Pekić moj omiljeni pisac. Hteo sam reći Pavić. Šta ćete, ponekad je ruka brža od mozga. Desi se . Priznajem, ispao sam glup. Nadam se da ćete mi oprostiti.
Vračarac Vračarac 08:53 09.04.2008

Re: ???

Nije jedina.
Staviti u istu ravan Pekića i Kusturicu, samo malo manja ?

D.Kovačević, B.Pekić i E.N. Kusturica su tu nabrojani da bi kvanitet pojačao kvalitet suprotstavljen Biljani.
Sredstvo ubjedjivanja.

Samo slikovit primer. (sa greškom)
ivandslaz ivandslaz 09:25 09.04.2008

Re: ???


Previse si ostrascen
ivandslaz ivandslaz 10:46 09.04.2008

Re: ???

Nije sve crno-belo
Doctor Wu Doctor Wu 10:57 08.04.2008

Dragec,

Zato je sinoć, svako ko je gledao na TV Foksu kako Biljana Srbljanović "melje" mladog Koštuničinog klona, osim te efektne "meljave" mogao videti razliku između alternative i vladajućeg poretka koji Srbiju drži u ovome blatu.

Moze li se naci negde transkript emisije? Naravno, nijednog trenutka ne sumnjam u tvoju osvedocenu objektivnost i nepristrasnost, :).
trener trener 10:59 08.04.2008

POSLEDNJA ŠANSA

Jedan od najtezis udaraca za mene je bilo kada je ,svojevremeno, Dinkic izjavio da ne moze biti revansizmatj. otprilike nece biti provere porekla stecene imovine i novca kod mnogih,jer bi to bilo nesto kao povratak u `45.godinu prosloga veka i retroaktivno placanje poreza ne bi imalo smisla! Zato i imamo ovakav epilog,samo sto nas uporno drze u magli i ne daju da izadjemo, a po ovim izjavama i Ken je izgleda u igri
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:04 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

trener
Jedan od najtezis udaraca za mene je bilo kada je ,svojevremeno, Dinkic izjavio da ne moze biti revansizmatj. otprilike nece biti provere porekla stecene imovine i novca kod mnogih,jer bi to bilo nesto kao povratak u `45.godinu prosloga veka i retroaktivno placanje poreza ne bi imalo smisla! Zato i imamo ovakav epilog,samo sto nas uporno drze u magli i ne daju da izadjemo, a po ovim izjavama i Ken je izgleda u igri

Komično je kad se protiv korupcije bore Dinkić, Đelič, Milosavljević.....Da upotrebim retoriku Vuka Draškovića....to bi bilo kao kad bi lisac čuvao kokošinjac...o))
Ђак Ђак 11:12 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Drago Kovacevic

Komično je kad se protiv korupcije bore Dinkić, Đelič, Milosavljević.....Da upotrebim retoriku Vuka Draškovića....to bi bilo kao kad bi lisac čuvao kokošinjac...o))


ово је тачно

али има и оних који су личним примером показали како у пракси изгледа борба против бесправне градње, зар не?
Nikola Knežević Nikola Knežević 11:19 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

"Komično je kad se protiv korupcije bore Dinkić, Đelič, Milosavljević.....Da upotrebim retoriku Vuka Draškovića....to bi bilo kao kad bi lisac čuvao kokošinjac...o))"

E sad, gospodine Kovačeviću malo preterujete, vaš komentar kao da ste uzeli iz usta Aleksandra Vučića. Da li to znači da aludirate na njihovu korumpiranost? Ukoliko imate takve dokaze iznesite ih u javnost, ukoliko nemate onda vas molim da vas molim da ovakvim opaskama ne činite usluge onima koji pripadaju Radikalnom miljeu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:32 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Nikola Knežević
"Komično je kad se protiv korupcije bore Dinkić, Đelič, Milosavljević.....Da upotrebim retoriku Vuka Draškovića....to bi bilo kao kad bi lisac čuvao kokošinjac...o))"

E sad, gospodine Kovačeviću malo preterujete, vaš komentar kao da ste uzeli iz usta Aleksandra Vučića. Da li to znači da aludirate na njihovu korumpiranost? Ukoliko imate takve dokaze iznesite ih u javnost, ukoliko nemate onda vas molim da vas molim da ovakvim opaskama ne činite usluge onima koji pripadaju Radikalnom miljeu.

Mislite na dokaze u pravosudnom smislu?
Ne, nemam takve dokaze niti je moj posao da ih prikupljam. Mislim na one dokaze koji su dovoljni u raspravama o korupciji. Recimo, Nacionalna štedionica, novac na Kipru, veštačenje povodom nalaza antimonopolske komisije, javna podrška tajkunima, odbijanje od strane DS-a da se formira anketni odbor koji bi se bavio monopolima...
Kad već pomenuste Vučića mislim da je i on u ovoj ekipi, kad je Mišković u pitanju. Jeste li ikada čuli radikale da pomenuše to ime i monopol.Dakle, sistemski je Vučić na potpuno istoj poziciji na kome i pomenuta gospoda.
Korupcija nije samo kad neko da lično novac, a drugi ga lično primi...Korupcija je i donošenje propisa koji omogućavaju jednoj grupi ili pojedincu povlašten položaj, korupcija je uzimanje novca za partijske potrebe, korupcija je trgovina položajima i uticajem...Korupcija je i kad ja tebi odobrim ugovor o koncesijama, a ti meni neki drugi isto tako štetni ugovor...ili ugovor o poklanjanju NIS-a, a ti meni nešto drugo....činjenjem ili nečinjenjem..
Ili vi mislite da je borba protiv korupcije u Srbiji na zavidnoj visini...
Nikola Knežević Nikola Knežević 11:47 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Daleko od toga da je borba protiv korupcije u našoj zemlji na zavidnom nivou. Razvoj demokratije uopšte u ovoj zemlji još uvek nije stigao u svoju zrelu fazu. Svakako da je vaša kritika nekih poteza DS-a legitimna i da su neki primeri poput ugovora o koncesiji ili privatizacije NIS-a itekako loši potezi, koji uostalom najviše štete prave upravo nama u Vojvodini, Ipak, moramo uzeti u obzir i činjenicu da će ove odluke biti predmet dalje evaluacije i samim tim moguće je očekivati i preispitivanje istih nakon izbora, imajući u vidu buduću konstelaciju vladajuće većine i njihove interese, naravno, pod uslovom da ona bude formirana iz proevropskog bloka.
trener trener 11:57 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Komično je kad se protiv korupcije bore Dinkić, Đelič, Milosavljević.....Da upotrebim retoriku Vuka Draškovića....to bi bilo kao kad bi lisac čuvao kokošinjac...o))

Tako nekako
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:58 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Nikola Knežević
Daleko od toga da je borba protiv korupcije u našoj zemlji na zavidnom nivou. Razvoj demokratije uopšte u ovoj zemlji još uvek nije stigao u svoju zrelu fazu. Svakako da je vaša kritika nekih poteza DS-a legitimna i da su neki primeri poput ugovora o koncesiji ili privatizacije NIS-a itekako loši potezi, koji uostalom najviše štete prave upravo nama u Vojvodini, Ipak, moramo uzeti u obzir i činjenicu da će ove odluke biti predmet dalje evaluacije i samim tim moguće je očekivati i preispitivanje istih nakon izbora, imajući u vidu buduću konstelaciju vladajuće većine i njihove interese, naravno, pod uslovom da ona bude formirana iz proevropskog bloka.

Gasni sporazum i poklanjanje NIS-a je tipičan primer jednog posebnog vida političke korupcije.
Tada je Boris Tadić, između dva izborna kruga, lično otišao u Moskvu i slikao se sa Putinom i ostalom svitom dok je Velja potpisivao sporazum, računajući da će tako dobiti neke glasove te obezbediti jaku rusku podršku promašenoj kosovskoj politici. Tu se on niti malo ne razlikuje od radikala, time je samo izazvao njihovu zavist jer bi se i oni takvom prilikom rado slikali...
LemonPie LemonPie 12:15 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Tu se on niti malo ne razlikuje od radikala



znate sta, sve bi ovo bilo ok kad vi (mislim na stranku) ne biste hteli sa tim istim Tadicem koji se niti malo ne razlikuje od radikala da pravite vladu, ako vasi rezultati to dozvole... a tada bi mi, koji smo za vas glasali, trebalo da jos jednom zaboravimo kako ste se fino pljuvali u kampanji, a sad cete da se dogovarate i radite u nasem interesu... e, pa, vidite, Drago, po tome se ni vi ne razlikujete od bilo koga drugog na politickoj sceni... svako svakog pljuje, a posle cemo o svemu da se dogovorimo, zar ne? i pljuvacina i dogovor sve u najboljem interesu gradjana, zar ne?
Nikola Knežević Nikola Knežević 12:26 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Drago Kovacevic
Nikola Knežević
Daleko od toga da je borba protiv korupcije u našoj zemlji na zavidnom nivou. Razvoj demokratije uopšte u ovoj zemlji još uvek nije stigao u svoju zrelu fazu. Svakako da je vaša kritika nekih poteza DS-a legitimna i da su neki primeri poput ugovora o koncesiji ili privatizacije NIS-a itekako loši potezi, koji uostalom najviše štete prave upravo nama u Vojvodini, Ipak, moramo uzeti u obzir i činjenicu da će ove odluke biti predmet dalje evaluacije i samim tim moguće je očekivati i preispitivanje istih nakon izbora, imajući u vidu buduću konstelaciju vladajuće većine i njihove interese, naravno, pod uslovom da ona bude formirana iz proevropskog bloka.

Gasni sporazum i poklanjanje NIS-a je tipičan primer jednog posebnog vida političke korupcije.
Tada je Boris Tadić, između dva izborna kruga, lično otišao u Moskvu i slikao se sa Putinom i ostalom svitom dok je Velja potpisivao sporazum, računajući da će tako dobiti neke glasove te obezbediti jaku rusku podršku promašenoj kosovskoj politici. Tu se on niti malo ne razlikuje od radikala, time je samo izazvao njihovu zavist jer bi se i oni takvom prilikom rado slikali...


O populizmu predsednika Tadića može se polemisati, uostalom svaka stranka koja pridobije zavidan broj glasačkog tela, kao što je to slučaj sa DS, dobija takav prizvuk, to je posledica prilagođavanja političke poruke kako bi ona odgovarala što većem broju glasača. Što se rešenja Kosovskom pitanja tiče, mišljenja sam da se iz ponavljanja mantre "Kosovo je Srbija", treba preći na konkretna rešenja na terenu, koje bi imale pozitivne implikacije i po srski i albanski živalj, te unapređenje odnosa i vodili kao miroljubivoj koegzistenciji ova dva entiteta.

Međutim, postavlja se pitanje kako takve programe i rešenja koje nudi LDP i sprovesti, sa kim, na koji način, dali to i dalje treba da se prepušta nevladinom sektoru a da se iz poreskih obveznika nastavi finansiranje preskupog administrativnog aparata koji predstavlja vladine institucije na Kosovu i stvara fantomske službenike kojih zapravo više tamo i nema.... Slažem se sa vama da se prema Kosovu vodi pogrešna politika, ali šta je predlog konkretnog rešenja koji bi u ovom trenutku realno mogao biti primenjiv i u što kraćem periodu mogao imati pozitivne implikacije po stanovništvo Kosova?
Vračarac Vračarac 12:36 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Ne, nemam takve dokaze niti je moj posao da ih prikupljam.

dakle, onako laički prosipate stranačku propagandu. Lepo zvuči u predizbornoj trci. A zašto onda uporno (LDP) pokušavate da se uvučete pod skute tako odvratne stranke sa lažovom liderom (B. Srbljanović) kao što je DS. nudite se, da malo banalizujem, DS-u kao baba-devojka koja mora da se uda a potencijalni mladoženja neće ni da je pogleda pa mu se čas udvara a čas ga pluje. Smešno i krajnje neozbiljno.
Matija Novakovic Matija Novakovic 13:11 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

LemonPie
Tu se on niti malo ne razlikuje od radikala


znate sta, sve bi ovo bilo ok kad vi (mislim na stranku) ne biste hteli sa tim istim Tadicem koji se niti malo ne razlikuje od radikala da pravite vladu, ako vasi rezultati to dozvole... a tada bi mi, koji smo za vas glasali, trebalo da jos jednom zaboravimo kako ste se fino pljuvali u kampanji, a sad cete da se dogovarate i radite u nasem interesu... e, pa, vidite, Drago, po tome se ni vi ne razlikujete od bilo koga drugog na politickoj sceni... svako svakog pljuje, a posle cemo o svemu da se dogovorimo, zar ne? i pljuvacina i dogovor sve u najboljem interesu gradjana, zar ne?


Ima ona "s kim si - takav si"
Ne bi tadic i njegov DS (ne)radio sve ovo sto je (ne)radio da je bio bez kostunice na vlasti. A tek sa ldp-om.
On sada podseca vrlo na svoje protivnike, jer zeli saradnju sa njima (kostunicom), ali kada bi vlada bila DS-LDP, tadic ne bi skretao u desno nego u levo..
To je osnova za saradnju dve stranke, promena ponasanja.
Lektorka Lektorka 13:23 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

kada bi vlada bila DS-LDP, tadic ne bi skretao u desno nego u levo..

skrenuo bi s juga na severozapad, od kosova ka evropi.
zasad, vidimo, namerava da skrene od tajkuna ka privredniku...
Matija Novakovic Matija Novakovic 13:27 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Lektorka
kada bi vlada bila DS-LDP, tadic ne bi skretao u desno nego u levo..
skrenuo bi s juga na severozapad, od kosova ka evropi.
zasad, vidimo, namerava da skrene od tajkuna ka privredniku...


Ma bitno je da on skrece! Ne moze sad i da skrece i da skrece gde mi hocemo.. :)
Samo bojim se da ce da naidje na corsokak neki ili da upadne u neko jezero, jer ne zna tacno put..
Cisto da se zna, ja ga necu vaditi... :))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:33 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Lektorka
kada bi vlada bila DS-LDP, tadic ne bi skretao u desno nego u levo..

skrenuo bi s juga na severozapad, od kosova ka evropi.
zasad, vidimo, namerava da skrene od tajkuna ka privredniku...

Pa da Leks....to je operacija "skretač"..o))
Sad ćeš videti kako tadićevci "kritikuju" vlastite produkte. recimo Šule kritikuje RTS, a zajedno drže Tijanića, Dinkić kritikuje koncesije i gasni sporazum, a u obe vlade to "kuvao", Tadić kritikuje mitingaško rušenje, a pravio miting......još da Boža počne sa kritikom "ledolomca".....i da zakljućimo spisak..o))
Lektorka Lektorka 13:35 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

ilustracija na temu "pronađi predsednika" :)))

Nenad M. Nenad M. 13:38 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

da malo banalizujem, DS-u kao baba-devojka koja mora da se uda a potencijalni mladoženja neće ni da je pogleda pa mu se čas udvara a čas ga pluje. Smešno i krajnje neozbiljno.


vidim ja da si ti za koalciji DS-a sa Dacicem, Palmom i ostalom bratijom.

Ono sto zameras Ldp-u ( napadanje Ds-a) upravo ti radis Ldp-u na blogu Citas li ti sebe? Opsednut si ( uz doctor wua i Vaslija) Ldp-om, a opet, svi kazete da je to nebitna i mala strancica? Pa sto se bavite nebitinma!? Da bi pokazali svoju bitnost?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:43 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

Lektorka
ilustracija na temu "pronađi predsednika" :)))


Ili, alternativni naslov ,"Stroj za maglu"..o))
mariopan mariopan 13:57 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

LemonPie
Tu se on niti malo ne razlikuje od radikala



znate sta, sve bi ovo bilo ok kad vi (mislim na stranku) ne biste hteli sa tim istim Tadicem koji se niti malo ne razlikuje od radikala da pravite vladu, ako vasi rezultati to dozvole... a tada bi mi, koji smo za vas glasali, trebalo da jos jednom zaboravimo kako ste se fino pljuvali u kampanji, a sad cete da se dogovarate i radite u nasem interesu... e, pa, vidite, Drago, po tome se ni vi ne razlikujete od bilo koga drugog na politickoj sceni... svako svakog pljuje, a posle cemo o svemu da se dogovorimo, zar ne? i pljuvacina i dogovor sve u najboljem interesu gradjana, zar ne?

Jadni mi !
A sto se tice ko je sa kim u tim mafijaskim poslovima i ko je "tajkun" a ko lopov moracemo da se setimo da je zakon po kome se NE ISPITUJE RETROAKTIVO odakle nekome pare donela nasa SKUPSTINA. Po meni , oni su SVI u tom poslu samo se kolac ne deli po zelji nekih koji imaju manje parce pa bi sada malo ONI hteli da dodju na vlast. Svrha svih dosadasnjih izbora bilo je samo to KO ce da se docepa veceg komada kolaca. I ovi izbori su smao to. Zato toliko pljuvanje da nije zalosno bilo bi smesno.

Vračarac Vračarac 14:25 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

vidim ja da si ti za koalciji DS-a sa Dacicem, Palmom i ostalom bratijom.

Ono sto zameras Ldp-u ( napadanje Ds-a) upravo ti radis Ldp-u na blogu Citas li ti sebe? Opsednut si ( uz doctor wua i Vaslija) Ldp-om, a opet, svi kazete da je to nebitna i mala strancica? Pa sto se bavite nebitinma!? Da bi pokazali svoju bitnost?


Jeste napadam LDP ali isključivo zbog jednoumlja i demagogije. Sa druge strane uopšte me ne zanima ko će sa kim da pravi koaliciju jer ja na izbore neću izaći ali s obzirom da se SPS ponaša daleko korektnije prema DS nego LDP logično je da bih pre progutao tu koaliciju.
A LDP jeste mala stranka ni pitanje prelaska cenzusa nije zatvoreno a o (protiv) njoj često pišem zato što me fascinira lažna tolerantnost i nedostatak pamćenja raznih stranačkih simpatizera.
A to da sam ja nebitan, to stoji.I usput, još ne dobih odgovor zašto se LDP konstantno baca u zagrlaj to nikakvom i lažljivom DS-u? prateći medije stekao utisak da je demokratija za LDP samo još jedna reč u imenu stranke i ništa drugo. To je vrlo direktno potvrdio i jedan od (najurenih zbog drugačijeg mišljenja) osnivača stranke Branislav Lečić. Ili drugim rečima LDP ne poseduje nikakav kapacitet da promeni Srbiju. Suviše je zaljubljen sam u sebe.
Nenad M. Nenad M. 21:27 08.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

. Sa druge strane uopšte me ne zanima ko će sa kim da pravi koaliciju jer ja na izbore neću izaći ali s obzirom da se SPS ponaša daleko korektnije prema DS nego LDP logično je da bih pre progutao tu koaliciju.


blago tebi i svima svima u ds-u kojima su blizi Milosevicevi od Zoranovih saradnika.
silver bullet silver bullet 10:35 09.04.2008

Re: POSLEDNJA ŠANSA

ja na izbore neću izaći ali s obzirom da se SPS ponaša daleko korektnije prema DS nego LDP logično je da bih pre progutao tu koaliciju.


Ovo je sasvim dovoljno da shvatimo da niste bojkotas.
Pa upirali se vi do neba da nas u to ubedite.
adam weisphaut adam weisphaut 12:04 08.04.2008

?

Kako beše ime onom visokorangiranom DS-ovcu što je podigao tužbu protiv Verice Barrać u ime gazda Miška?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana