Gost autor| Tehnologija| Umetnost

Tri greške Miroja

uros_vozdovac RSS / 15.03.2017. u 22:27

gost autor: Sibin Grašić

Advokat Miroje Jovanović je juče napravio tri greške.

17352234_1091061434338843_8304832655901189991_n.png?oh=1121e0a18dcce903e89c78eae0f2e048&oe=596605F3

 

1) Podneo je prigovor na kandidaturu Belog kao "građanin"
2) Javno je to objavio na FB-u i tviteru da pokaže kako je on super kul osomo faca.
3) Nije znao kako internet funkcioniše i koliko su Srbi lud, nebeski, narod.

 

Sled događaja nakon toga bi mogao da bude otprilike ovakav.

 

Vest o tome da nekakav nebitnjaković šalje prigovor na rešenje o kandidaturi koje još nije ni bilo javno se proširila brzinom munje po svim društvenim mrežama.

Anonymous Srbija kače vest i tu u komentarima neko kači mirojev mail, kao i kontakt telefone.
Ti kontakt telefoni i mail kreću dalje da se šire uz poziv da se Miroju na sve načine objasne neke stvari i onda zapravo kreće ludilo.

 

Jadni Miroje je prvo (sudeći po skrinshotovima koje je sam postovao) prijavljen na oko 10.000 raznoraznih spamerskih mailing listi, a nakon toga su krenuli pokušaji hakovanja istog tog maila

Facebook mu je isprijavljivan verovatno par hiljada puta, te mu je sistem automatski ugasio profil.

 

U paraleli sa time, jadnom Miroju stižu stotine SMS-ova, poziva pretnji, želji čestitki, i sl. Neki su čak i naručivali stvari na njegovu adresu i davajući njegove kontakt podatke.

Ovo su sve kratkoročne posledice. Ono što jadni Miroje verovatno nije svestan je da će u skorije vreme krenuti da dobija gomilu pošte i promo materijala koji će biti slati širom sveta.

Jadni Miroje je sve ovo mogao da izbegne samo da se malo ranije informisao kako zapravo internet funkcioniše.
Čak nije morao ni to. Mogao je samo da da stavi prst na čelo i da razmisli par sekundi o mentalitetu našeg naroda.

 

Jadni Miroje nažalost ništa nije naučio, pa sada preti svima živima krivičnim prijavama i tvrdi da je Ljubiša Preletačević Beli kriv i odgovoran za dešavanja.

Naravno, smatram da su prenje smrću koje je dobijao ozbiljna stvar i da neko treba da se pozabavi time, ali sa druge strane kao advokat čiji su kontakti javno dostupni ne može da se ljuti na bilo koga jer je podelio njegove brojeve telefona.

---------------

Summa summarum, ovo je odličan case study za psihologiju mase, čačkanje mečke, bespotrebnog kurčenja, funkcionisanje interneta, delotvornost tzv. "Life Ruination" taktika u praksi, i sl.

P.S. Odavno me nešto nije nasmejalo kao ova dešavanja danas.
P.P.S. U gornjim dešavanjima nisam učestvovao, bio sam samo nasmejani posmatrač 1f642.png:)
P.P.P.S Miroje dobrodošao na Internet. Mesto gde se živi #BrzinomSkrinšota

Addendum, pošto sam zaboravio.

Чика Мироје, извините се јавно у стилу "Опростите ми моју ружну прошлост, и људи ће заборавити да постојите за пар недеља".

Љуби Син Сибин #СамоЈако

Tagovi



Komentari (427)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 20:12 19.03.2017

Re: vidi ludaka,

Čoveka treba prijaviti policiji kao naoružanog i neuravnoteženog. Za takve izjave se makar privremeno oduzima registrovano oružje.


eloy eloy 00:01 16.03.2017

ko se natakari popije HEPEK !!!

angie01 angie01 00:08 16.03.2017

Re: ko se natakari popije HEPEK !!!

hepek, samo jako.
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:44 16.03.2017

Несразмерна употреба силе

Мироје је несимпатичан лик, члан Треће Србије (као и Паровић) и Вучићев потрчко.

Његов приговор је РИК одбила, а ово што је уследило је освета за ту трансгресију која представља сасвим непотребно трошење времена и енергије на некога ко је одбијањем приговора већ неутралисан.

Мироје је soft target. Како ником није пало на памет да хакује интернет рачуне мање споредних ликова?
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:46 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

principessa_etrusca


Мироје је soft target. Како ником није пало на памет да хакује интернет рачуне мање споредних ликова?


ne pritiskaju prave tastere, Miroje uboo iz prve. Inače ne misli da hakovanje tuđih kompova ne postoji kao pojava čak i u Srbiji, samo nisu ovako urnebesni...
narcis narcis 01:00 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

ne pritiskaju prave tastere, Miroje uboo iz prve. Inače ne misli da hakovanje tuđih kompova ne postoji kao pojava čak i u Srbiji, samo nisu ovako urnebesni...

tmiroje dobio po pičci, narotski rečeto.
ili štobimuse reklo

tmiroje
a_jovicic a_jovicic 08:24 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

principessa_etrusca
Мироје је несимпатичан лик, члан Треће Србије (као и Паровић) и Вучићев потрчко.

Његов приговор је РИК одбила, а ово што је уследило је освета за ту трансгресију која представља сасвим непотребно трошење времена и енергије на некога ко је одбијањем приговора већ неутралисан.

Мироје је soft target. Како ником није пало на памет да хакује интернет рачуне мање споредних ликова?

E pa nije Mirojev prigovor (i RIK-ovo odbijanje) baš bezazlena stvar ... RIK (odnosno njegove stručne službe) uz podršku predstavnika SPS-a tamo, napravile su situaciju gde prihvatanje kandidature Belog nije baš 100% po procedurama (a opozicija nije imala puno izbora, tj. jedina alternativa joj je bila da glasaju protiv i tako oni budu "krivi" što bi Beli morao ponovo da prikupi potpise).

Miroje još uvek ima šanse da sruši kandidaturu Belog i to ovog puta pred Upravnim sudom ukoliko podnese žalbu na odbijanje RIK-a a onda Upravni sud ospori kandidaturu zbog formalnih propusta (iniciranih od SRS-SPS ekipe) ... i više ne bi bilo vremena čak ni za novo prikupljanje potpisa.

S' toga "osveta" baš i nije čisto "gubljenje vremena" već poruka kako samom Miroju tako i njegovim nalogodavcima da ne pokušavaju da iskoriste tu zamku koju su napravili.

Nego ... pogledajte malo čika-Belog šta priča kad je ozbiljan ... Jel' nekome i dalje liči na "cirkuzanta"?



EDIT:

A evo i Lukinog twita od 22. februara ...

Stigao mi apel 100 političara.
Ne cima mi se oko izbora.

Opozicijo, napravite ferku 1 na 1

Ako nastavite ovako, eto i mene.
highshalfbooze highshalfbooze 09:57 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

Stigao mi apel 100 političara.
Ne cima mi se oko izbora.

Jasno je da je nagovoren da to uradi i da su mu date pare za overu potpisa. Čak se oseća i miris kuhinje gde je ta receptura osmišljena
a_jovicic a_jovicic 10:16 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

highshalfbooze
Stigao mi apel 100 političara.
Ne cima mi se oko izbora.

Jasno je da je nagovoren da to uradi i da su mu date pare za overu potpisa. Čak se oseća i miris kuhinje gde je ta receptura osmišljena

A ovo ništa ...

Opozicijo, napravite ferku 1 na 1

Ako nastavite ovako, eto i mene.
highshalfbooze highshalfbooze 10:41 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

A ovo ništa ...

Opozicijo, napravite ferku 1 na 1

Ako nastavite ovako, eto i mene.


Miris kujne... da, da...
a_jovicic a_jovicic 11:17 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

highshalfbooze
A ovo ništa ...

Opozicijo, napravite ferku 1 na 1

Ako nastavite ovako, eto i mene.


Miris kujne... da, da...

A koji je krajnji cilj te "zločinačke udruge"?
urbana_gerila urbana_gerila 11:47 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

a_jovicic
Nego ... pogledajte malo čika-Belog šta priča kad je ozbiljan ... Jel' nekome i dalje liči na "cirkuzanta"?



ma kakvi, šteta što je samozatajan, pa se na prvu loptu ne vidi kako je mladac sinteza najboljeg od talesa preko hegela do badjua, a ni isus, buda i muhamed nisu nedužni.
bižuteriju poput sokrata, paskala, ničea... blamantno je i pominjati.

a, tek, što je komičan!

a_jovicic a_jovicic 11:57 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

urbana_gerila
a_jovicic
Nego ... pogledajte malo čika-Belog šta priča kad je ozbiljan ... Jel' nekome i dalje liči na "cirkuzanta"?

ma kakvi, šteta što je samozatajan, pa se na prvu loptu ne vidi kako je mladac sinteza najboljeg od talesa preko hegela do badjua, a ni isus, buda i muhamed nisu nedužni.
bižuteriju poput sokrata, paskala, ničea... blamantno je i pominjati.

a, tek, što je komičan!

Jel' ko ovaj? ...

urbana_gerila urbana_gerila 12:04 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

a_jovicic
urbana_gerila
a_jovicic
Nego ... pogledajte malo čika-Belog šta priča kad je ozbiljan ... Jel' nekome i dalje liči na "cirkuzanta"?

ma kakvi, šteta što je samozatajan, pa se na prvu loptu ne vidi kako je mladac sinteza najboljeg od talesa preko hegela do badjua, a ni isus, buda i muhamed nisu nedužni.
bižuteriju poput sokrata, paskala, ničea... blamantno je i pominjati.

a, tek, što je komičan!

Jel' ko ovaj? ...



ne znam, dojma sam da su tvoj nivo - ti kaži...
a_jovicic a_jovicic 12:33 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

urbana_gerila
ne znam, dojma sam da su tvoj nivo - ti kaži...

Lepo, lepo ... hvala ... no ... ja sam "dojma" da nam posle "diplomca" svako ima "kvalifikacije" da bude preCednik ... a pogotovo sve dok nam je "politička elita" ovakva kakva jeste.

urbana_gerila urbana_gerila 12:42 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

a_jovicic
ja sam "dojma" da nam posle "diplomca" svako ima "kvalifikacije" da bude preCednik.



da sam ja čika beli, zamolio bih te da više javno ne navijaš za mene.
maksa83 maksa83 13:45 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

ma kakvi, šteta što je samozatajan, pa se na prvu loptu ne vidi kako je mladac sinteza najboljeg od talesa preko hegela do badjua, a ni isus, buda i muhamed nisu nedužni.

Malac briljantno igra svoju kemp igru.
A malac inače nije neki seoski đilkoš koji se jedno jutro probudio i odlučio da se sprda sa sistemom sve onako improvizujući, nego je student Fakulteta za Medije i Komunikacije (Univerzitet Singidunum). Sad, to može nekome da zvuči kao yet another Megatrend, ali ja slučajno znam jednog njegovog profana - ekstremno bistar, vrlo vrlo obrazovan, dubok i eklektičan tip.

Što bi rekli - Beli je za ovo čkOlovAo.

urbana_gerila urbana_gerila 13:53 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

maksa83
ma kakvi, šteta što je samozatajan, pa se na prvu loptu ne vidi kako je mladac sinteza najboljeg od talesa preko hegela do badjua, a ni isus, buda i muhamed nisu nedužni.

Malac briljantno igra svoju kemp igru.
A malac inače nije neki seoski đilkoš koji se jedno jutro probudio i odlučio da se sprda sa sistemom sve onako improvizujući, nego je student Fakulteta za Medije i Komunikacije (Univerzitet Singidunum). Sad, to može nekome da zvuči kao yet another Megatrend, ali ja slučajno znam jednog njegovog profana - ekstremno bistar, obrazovan, dubok i eklektičan tip.
Što bi rekli - Beli je za ovo čkOlovAo.



kemp je uvek, roxy music su onaj presedan koji samo potvrđuje pravilo, bio utočište mediokriteta hendikepiranih i umom i duhom, školovanih posebice.
highshalfbooze highshalfbooze 14:22 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

A koji je krajnji cilj te "zločinačke udruge"?

Na ovo jedno pitanje, ja moram tebi da postavim dva pitanja.
1. Zbog čega mene pitaš šta je nekome cilj?
2. Zbog čega ih nazivaš zločincima?

Ako je to "zločinačka udruga" neka ironija na moj račun, svako može da se uveri da grešiš jer uopšte nisam nikoga optužio za zločin. Da imam neke dokaze, ja ne bih piskarao ovde po blogu, već bih podneo tužilaštvu. Mada, kad malo bolje razmislim, šta bih se petljao u takve gluposti, možda se nekoj grupaciji to ne bi svidelo, pa bi mi stizali sendviči na kuću
maksa83 maksa83 14:36 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

kemp je uvek, roxy music su onaj presedan koji samo potvrđuje pravilo, bio utočište mediokriteta hendikepiranih i umom i duhom, školovanih posebice.

Sreća pa je tako i da toga ima dovoljno za nas piliće, inače bismo bili osuđeni isključivo na finu autentičnu umetnost Marine Abramovič i evidentan visokošećerni muzički i filmski šund sa velikim pretenzijama koji sebe kapira jako ozbiljno.

urbana_gerila urbana_gerila 14:45 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

maksa83
Sreća pa je tako i da toga ima dovoljno za nas piliće, inače bismo bili osuđeni isključivo na finu autentičnu umetnost Marine Abramovič i evidentan visokošećerni muzički i filmski šund sa velikim pretenzijama koji sebe kapira jako ozbiljno.



ja nisam, da li si ti razumeo šta si hteo da kažeš?


uzgred, džefri lebovski je autentičan, on ne pozira - on tako diše i kada nije u kEmpanji.
maksa83 maksa83 14:57 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

ja nisam, da li si ti razumeo šta si hteo da kažeš?

Pod pretpostavkom da ozbiljno pitaš, hteo sam reći da je tvoj diskard kempa kao i svaki kliše pomalo preteran, i da je to vrlo validan i umetnički i politički izraz, pogotovo u ovoj našoj realnosti u kojoj kada izađe neka vest bude često tako suluda da misliš da je njuz.net, a ono - prava. Mene malo šta užasava kao mrtva ozbiljna pretencioznost, time smo okruženi non stop na ovoj planeti, i ne vidim ništa pogrešno u ovoj zajebanciji sa stereotipima Luke M., i ne znam zašto mu ironično pripisuješ Tales Hegel Sokrat Niče itd. pretenzije koje evidentno nema.

Slučaj advokata Miroja koji je pravi autentični real life Preletačević pokazuje da stoku malo šta nervira kao kad im postaviš ogledalo. U tom smislu, aplauz za Luku M.
urbana_gerila urbana_gerila 15:27 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

maksa83
hteo sam reći da je tvoj diskard kempa kao i svaki kliše pomalo preteran



moj usud, prvo blebećući klišee i floskule meni spočitaju klišeizaciju i floskulizaciju, pa posle nekog vremena - kao svoje citiraju moje reči.

glede (naslućenog) elitizma, čika beli i advokat miroje su čarlijev nivo, danas jedan sutra drugi, u mom svetu to izazove pozor jedino kad mi se ukači na tuki kao glupo, neduhovito i dosadno.




emsiemsi emsiemsi 18:11 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

maksa83
ma kakvi, šteta što je samozatajan, pa se na prvu loptu ne vidi kako je mladac sinteza najboljeg od talesa preko hegela do badjua, a ni isus, buda i muhamed nisu nedužni.

Malac briljantno igra svoju kemp igru.
A malac inače nije neki seoski đilkoš koji se jedno jutro probudio i odlučio da se sprda sa sistemom sve onako improvizujući, nego je student Fakulteta za Medije i Komunikacije (Univerzitet Singidunum). Sad, to može nekome da zvuči kao yet another Megatrend, ali ja slučajno znam jednog njegovog profana - ekstremno bistar, vrlo vrlo obrazovan, dubok i eklektičan tip.

Što bi rekli - Beli je za ovo čkOlovAo.


Само јако и без сикирације !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:07 16.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

Što bi rekli - Beli je za ovo čkOlovAo.

I to od srednje škole. Naime, evo ga ovde, na jućubu, kako je upriličio vožnju autobusa u učionici:



Čovek je autentična dalabu.

Siva eminencija i idejni začetnik Belog je njegov portparol Stevan Vlajić (skroz desno na slici). Završio je Fakultet poltičkih nauka.



OD POLITIKOLOGA DO APSOLVENATA PRAVA

LIDER tima je Stevan Vlajić, nezaposleni politikolog, koji je sa fakultetskom diplomom otišao da konobariše po Malti. Ipak, najistureniji su apsolventi prava Luka Maksimović i Stefan Gajić, koji su, po predatoj listi opštinskoj izbornoj komisiji, nosioci priče.

Luka predstavlja "pokvarenog" političara Belog, a Gajić je Nebojša Prilepak, koji u celom izbornom ciklusu glumi "sitnu" dušu i prljavog igrača. David Čičić, predstavlja glavnog operativca čitave farse, a umetničko ime mu je Gordan Vesnić. Prvi tim ekipe čine još Nikola Jovanović, Petar Popović i Divna Peškir.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:55 17.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

Mene malo šta užasava kao mrtva ozbiljna pretencioznost, time smo okruženi non stop na ovoj planeti, i ne vidim ništa pogrešno u ovoj zajebanciji sa stereotipima Luke M.,


Egzakli. (ko laksativ su)

PS. Samo jos da cestitam alsu na repatim prinovama..
alselone alselone 09:03 17.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

PS. Samo jos da cestitam alsu na repatim prinovama..


Ah, hvala. Ima da bude ludnica sad kad svi krenu da trce po dvoristu.
predatortz predatortz 09:05 17.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

alselone
PS. Samo jos da cestitam alsu na repatim prinovama..


Ah, hvala. Ima da bude ludnica sad kad svi krenu da trce po dvoristu.


Ma, to sa trčanjem je manji problem...
alselone alselone 09:27 17.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

Ma, to sa trčanjem je manji problem...


I to si u pravu.
zilikaka zilikaka 09:36 17.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

alselone
Ma, to sa trčanjem je manji problem...


I to si u pravu.

Sad čim izmile da počneš da deliš fotke, da se udome što pre i što bolje.

A uz to, znaš i šta je sledeće, da se ne bi ponovilo.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:28 17.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

maksa83
ma kakvi, šteta što je samozatajan, pa se na prvu loptu ne vidi kako je mladac sinteza najboljeg od talesa preko hegela do badjua, a ni isus, buda i muhamed nisu nedužni.


Malac briljantno igra svoju kemp igru.



Jes, kao da je iz Escape from LA izašao ☺☻☺
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:36 17.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе


Ima da bude ludnica sad kad svi krenu da trce po dvoristu.



Dobro si prosao, samo 2 komaTa; kolko znam umeju ritriveri i po 12 u jednom cugu da stancuju. (nadam se da ces da poslusas nikvetov i zilin savet..)
maksa83 maksa83 12:47 17.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

Jes, kao da je iz Escape from LA izašao ☺☻☺

K'o što nema bune nema rata bez Jasera Arafata, tako nema kempa bez Karpenter Džona...
alselone alselone 16:03 17.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

(nadam se da ces da poslusas nikvetov i zilin savet..)


Jap. Nema vise.
larisa_bg larisa_bg 13:40 19.03.2017

Re: Несразмерна употреба силе

maksa83

A malac inače nije neki seoski đilkoš koji se jedno jutro probudio i odlučio da se sprda sa sistemom sve onako improvizujući, nego je student Fakulteta za Medije i Komunikacije (Univerzitet Singidunum). Sad, to može nekome da zvuči kao yet another Megatrend, ali ja slučajno znam jednog njegovog profana - ekstremno bistar, vrlo vrlo obrazovan, dubok i eklektičan tip.

Što bi rekli - Beli je za ovo čkOlovAo.



Znači, on je neki Boškić, samo iz Mladenovca?

ivana23 ivana23 01:15 16.03.2017

***

Moram da ubacim trol...

narcis narcis 01:20 16.03.2017

Re: ***

ivana23
Moram da ubacim trol...


pa i nije neki, ne vidi se
nikvet pn nikvet pn 13:36 17.03.2017

Re: ***

Da li internet meme može da sruši Vučića?

...

U principu, najbolji dokaz za to su istraživanja javnog mnjenja i kladionice koje su trenutno u gadnom problemu. Više pažnje bi trebalo posvetiti kladionicama jer njihova greška može skupo da ih košta dok istraživačke kuće zabole i za ono malo reputacije, oni pre svega rade naručene ankete a i to uglavnom telefonom, golubom pismonošom i dimnim signalima. Uostalom, Mocart par puta dnevno diže granicu na LJPB i on je od nepostojećeg za dva dana stigao do 4,25 posto (pritom je kvota na više samo 1,55 što znači da ljudi glasaju ko blesavi) što je na prognoziranu izlaznost od 57,5 posto (a to je za prvi krug republičkih izbora mašala) preko sto šezdeset hiljada glasova. Najnoviji apdejt: granica je 5,1%. Ono što jebe i vlast i opoziciju i analitičare je ko spada u tih sto šezdeset hiljada. Da li su to nečiji oteti glasovi, oni što se uvek dvoume ili ogromna baza apstinenata što je ponajverovatnija opcija, a po vlast i najopasnija. I da li ona može da se umnoži? Da opet ponovim – nemam pojma. Možda sve ostane na ovih nekoliko posto, možda ovo prođe kao i svako internet čudo a možda baš doživi krešendo drugog aprila i jebemliga, možda neobični tip sa punđom i vunenim čarapama zabode ludačkih recimo desetak posto što bi bila samo takva šamarčina svakom ko se „ozbiljno“ bavi politikom.

...

Pročitajte još na http://www.tarzanija.com/da-li-internet-meme-moze-da-srusi-vucica/
JJ Beba JJ Beba 01:57 16.03.2017

ave

#samojako

emsiemsi emsiemsi 08:14 16.03.2017

Re: ave

JJ Beba
#samojako


И без сикирације !
Право у кртину !
mlatisa mlatisa 06:06 16.03.2017

Radulović je bio u pravu

Izgleda da je Radulović bio u pravu. Strategija spram Belog izgleda ovako:

- podnosi prigovor RIKu (u ovom slučaju Miroje)

- očekuje reakciju kojom diskvalifikuje Belog, a ako je nema kreira botovima

- RIK odbacuje prigovor

- još malo reakcija i diskvalifikacija Belog

- sledi tužba sudu

- pa još malo reakcija i diskvalifikacija

- u zavisnosti od procena možda sledi konačno odbijanje suda.

A sve to vreme AV zvanično nema ništa sa tim. Mislim da je sve čak i po zakonu.

Ima tu i kolateralne koristi, medijsko skrivanje uvlačenja u .... zapadu. Ovakvu podršku zapada nije imao niko od pada Miloševića. A to mora da se plati. Sve u svemu, na strani AV je vrlo ozbiljan marketinški guru
aureus aureus 06:17 16.03.2017

Re: Radulović je bio u pravu

mlatisa


- sledi tužba sudu


A zašto bi Miroje podnosio tužbu Upravnom sudu?
Na adresu mu stiže 10 hiljada sendviča, i šta će mu više?
princi princi 15:05 16.03.2017

Re: Radulović je bio u pravu

Interesantno je gledati i te metaigre koje se igraju: kao što je DS "apcigovao" Jankovića, sad se i DJB (ili šta je već ostalo od njega, po svemu sudeći samo Radule & die hards) trudi da "apciguje" B(ij)elog.
princi princi 15:06 16.03.2017

Re: Radulović je bio u pravu

Survival. Politika je ultimate reality show, autentična pornjava.
maksa83 maksa83 08:00 16.03.2017

slučaj advokata MJ

Sled događaja:

Miroje, do skora zamenik srpskog naprednog gradonačelnika Novog Sada, inače takođe učesnik drpanja para iz NS Informatike (ono što je u Bgdu Infostan) se jedno jutro probudio i shvatio da se pojavio neki kandidat koji se sprda sa svim što njegov gazda predstavlja, a bogami i sa njim pošto je i sam u par koraka iz DSS-a isPreletao do Treće Srbije sklepane od odbeglih članova Obraza u cilju drpanja kroz institucije.

Miroje je pročitao rešenje (koje inače nije mogao da pročita ni na jedan legalan način) i rešio da po tom pitanju nešto uradi.

Pošto je ispunio svoju dužnost, rešio je da to proslavi tako što je izvadio svoj trećesrpski penis i krenuo njime Elvis-pelvisovskim pokretima trijumfalno da maše u pravcu kandidata uz "hahahaasamtigašukno".

Miroje je sve tako mašući gurnuo svoj trećesrpski penis u osinje gnezdo.

Miroje nije srećan zbog ishoda.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:05 16.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

Miroje je sve tako mašući gurnuo svoj trećesrpski penis u osinje gnezdo.

Suze mi teku, zbog ovog.
Od smeha.

Nadobudni "čika Miroje".
mirelarado mirelarado 08:12 16.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

Miroje nije srećan zbog ishoda.


Čujem da se sada zove Najeboje.

Urnebesno.
predatortz predatortz 08:21 16.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

Čujem da se sada zove Najeboje.


Ne...
Puno ime i prezime je Tekće Najebe!
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:27 16.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

ovako nekako :)
predatortz predatortz 08:39 16.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

ovako nekako :)


Miroje, džavolčiču
misha.m misha.m 09:16 16.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

maksa83
Miroje je pročitao rešenje (koje inače nije mogao da pročita ni na jedan legalan način) i rešio da po tom pitanju nešto uradi.

Po njegovoj izjavi - gledao je striming sednice RIK i na osnovu usmenih zaključaka koje je čuo tokom striminga sastavio prigovor.

Ovakvog eksperta pravnika treba odmah u Vrhovni Sud, da ne izgubimo talenat...
krkar krkar 10:48 16.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

Miroje nije srećan zbog ishoda.


Biće srećan ako ne bude morao da promeni ime. Adresu će sigurno morati, neće mu stati ni u stan ni u kancelariju sve što će mu stizati
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:16 16.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

do Treće Srbije sklepane od odbeglih članova Obraza u cilju drpanja kroz institucije.


Koje je to dno dna: stranka napravljenja od odbeglih, pazi, iz Obraza! Ja sam mislio da od Obraza ne može niže da se padne (otkad su zabranjeni našisti i oni hiljadutristaosamdesetdeveterci).





Atomski mrav Atomski mrav 23:22 16.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

Miroje nije srećan zbog ishoda.


Ne budite kao Miroje (ne jedite kod Džoa).

P.S. Ne znam hoće li Beli Preletačević uspeti da svojom kandidaturom promeni nešto na političkoj sceni, ali sudeći po tome da je uspeo da "vrati" Maksu na Blog - dečko ima potencijala.
nsarski nsarski 23:25 16.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

ali sudeći po tome da je uspeo da "vrati" Maksu na Blog - dečko ima potencijala.

Ih, cudna mi cuda kad imaju isto prezime, a mozda su i u rodu!
emsiemsi emsiemsi 12:54 17.03.2017

Re: slučaj advokata MJ

maksa83
Sled događaja:

Miroje, do skora zamenik srpskog naprednog gradonačelnika Novog Sada, inače takođe učesnik drpanja para iz NS Informatike (ono što je u Bgdu Infostan) se jedno jutro probudio i shvatio da se pojavio neki kandidat koji se sprda sa svim što njegov gazda predstavlja, a bogami i sa njim pošto je i sam u par koraka iz DSS-a isPreletao do Treće Srbije sklepane od odbeglih članova Obraza u cilju drpanja kroz institucije.

Miroje je pročitao rešenje (koje inače nije mogao da pročita ni na jedan legalan način) i rešio da po tom pitanju nešto uradi.

Pošto je ispunio svoju dužnost, rešio je da to proslavi tako što je izvadio svoj trećesrpski penis i krenuo njime Elvis-pelvisovskim pokretima trijumfalno da maše u pravcu kandidata uz "hahahaasamtigašukno".

Miroje je sve tako mašući gurnuo svoj trećesrpski penis u osinje gnezdo.

Miroje nije srećan zbog ishoda.


Максимовића за председника !
looping looping 08:18 16.03.2017

1

Belog je dirao Miroje. Sada hoće da ubiju Miroja. To nije u redu ali niko ne sme da dira Belog.
maksa83 maksa83 08:56 16.03.2017

Re: 1

Belog je dirao Miroje. Sada hoće da ubiju Miroja. To nije u redu ali niko ne sme da dira Belog.

O srce malo senzibilno i principijelno, kako tebe svaka nepravda boli.

Lubi čika Miroje da prođe.
looping looping 09:15 16.03.2017

Re: 1

maksa83
Belog je dirao Miroje. Sada hoće da ubiju Miroja. To nije u redu ali niko ne sme da dira Belog.

O srce malo senzibilno i principijelno, kako tebe svaka nepravda boli.

Lubi čika Miroje da prođe.


mariopan mariopan 09:29 16.03.2017

Re: 1

Kako god, Beli bolju reklamu ni poželeti nije mogao.

Ako neko za njega nije čuo ranije sada ga zna cela Srbija. Poznajući naš mentalitet ovaj advokat mu je džabe doturio mnoštvo glasova mladih zahebanata, apstinenata, onih koji su nezadovoljni ponudom ostalih kandidata...

Već vidim kako ga u centrali ribaju, a čovek je samo hteo da pomogne....


gedza.73 gedza.73 12:28 16.03.2017

Re: 1

Belog je dirao Miroje. Sada hoće da ubiju Miroja.

Miroje se igrao na berzi.
Mislio da će malim ulogom da dobije puno.
Al' se zajeb'o. Izgubio sve iako je mislio da ima dobar tip.

Da li je Miroje sam ulagao ili je bio samo broker veće firme?

Kako god nek menja posao. Uskoro će berba malina.

I najdraže u celoj priči.
Sve su mogli da rade. Da kradu, varaju, postavljaju švalerke i starlete na rukovodeća mesta, hebu nas u mozak... Sve.
Bili nedodirljivi i čuvali se zakonima koje su sami donosili.

A onda su naleteli na internet klince koji su odrali jednog od NJIH.

Kosmička pravda.


nikvet pn nikvet pn 13:34 16.03.2017

Re: 1

gedza.73

Kosmička pravda.


Локалном дрматору ес-пе-есовцу 2000-те под прозором клинци скандирали Бандо црвена; он се одузео од страха, звао полицију (која није хтела да дође), ма премро. Сутрадан је срео комшију да му се пожали како је његов син предводио руљу, како је то страшно...
А овај му каже: Страшно је што су деца викала а није страшно то што си ти радио?! Мрш бре!
gedza.73 gedza.73 12:01 17.03.2017

Re: 1

ista priča sa crnim Mirojem.
sevarlica sevarlica 09:19 16.03.2017

:O

Da li jealno pratio link nekog koga ne poznaje , tupson

Čekam samo, da "čika Miroje" objavi kako je dobio podršku Nigerijskog princa koji čeka nasledstvo, samo da skupi pare da mu odblokiraju račun
Boris Drenca Boris Drenca 09:32 16.03.2017

Osnovna Greška

Bez da raspredam motive tužnog Miroja moram, kao potpuno neutralni profesionalni posmatrač, da primetim da je isti napravio katastrofalnu grešku zbog svoje 'kurčevite' ličnosti.

Njegovi kontakti nisu morali da budu traženi u registru advokata. Genije je posle podnošenja žalbe objavio naslovnu stranu na tviteru 'uz evo ti tužba ljubi čika Miroje' Sam je objavio svoje kontakte i neverovatno je da ovo nije očekivao.

Teoretičar zavere u meni mi šapuće da je to namerno radio nadajući se ovakvoj reakciji i medijskoj pažnji
maksa83 maksa83 09:41 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Sam je objavio svoje kontakte i neverovatno je da ovo nije očekivao.

Naravno da nije očekivao. Miroje živi u jednom svetu u kome je potpuno zaštićen, njegove pizdarije je odobravao vrh lično, pošto je Treća Srbija satelitska stranka koja služi za održavanje SNS-a na vlasti u Novom Sadu. Sve prijave o drpanju JP Informatike su odbačene i izignorisane sa najvišeg mesta. Miroje je navikao da vršlja, sarađuje sa okupatorom, i da mu se ništa ne desi.

Miroje nije shvatio da izvan njegove male udobne SNS kontrolisane 3D realnosti postoji jedan veliki zli Internet.
emsiemsi emsiemsi 09:48 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

maksa83
Sam je objavio svoje kontakte i neverovatno je da ovo nije očekivao.

Naravno da nije očekivao. Miroje živi u jednom svetu u kome je potpuno zaštićen, njegove pizdarije je odobravao vrh lično, pošto je Treća Srbija satelitska stranka koja služi za održavanje SNS-a na vlasti u Novom Sadu. Sve prijave o drpanju JP Informatike su odbačene i izignorisane sa najvišeg mesta. Miroje je navikao da vršlja, sarađuje sa okupatorom, i da mu se ništa ne desi.

Miroje nije shvatio da izvan SNS kontrolisane 3D realnosti postoji jedan veliki zli Internet.

Дође ми да вриснем --- правда за Мироја !
Успут --- само јако и без сикирације ! Право у кртину !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:49 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Miroje živi u jednom svetu u kome je potpuno zaštićen

Da.
Postoje dve Srbije: ova Mirojeva i ona "naša".
Nismo mi ni u istoj galaksiji.

Glupan.
Pretežna odlika ovih kadrova.
narcis narcis 09:53 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Glupan.

pre bi reklo baraba
uzput da objavim svima i svakomu, onaj tvoj recepat za natapanje na pasulj sa so radi , i to žestoko radi, dva puta ga isprobo pre nego što sam te povalio, ovako javno, da ne prođem ko tmiloje, hebeš ga ja znam kako funkcionira enternet.
zilikaka zilikaka 10:00 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Postoje dve Srbije: ova Mirojeva i ona "naša".
Nismo mi ni u istoj galaksiji.

Ne bih ja povlačila baš jasnu crtu izmedju ove dve celine.
No, bez obzira, najbolji deo, jezgro drugog dela je dobio posticaj i počeo da se budi i ispoljava u najboljem svetlu.
Mene oduševila kampanja markera po plakatima. Još jednostavnije od ovog prelepljivanja.
Samo na postojećima korigovati slovo-dva.

Maštovito, efektno i ništa ne košta.

...msm, jasno da nisu svi takvi, ni blizu, al oduševljava me duh pojedinih mladih ljudi. Ulepšali su mi proleće.
zilikaka zilikaka 10:08 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

narcis
Glupan.

pre bi reklo baraba
uzput da objavim svima i svakomu, onaj tvoj recepat za natapanje na pasulj sa so radi , i to žestoko radi, dva puta ga isprobo pre nego što sam te povalio, ovako javno, da ne prođem ko tmiloje, hebeš ga ja znam kako funkcionira enternet.

E, tačno, i ja probala. Toliko radi da mi se pasulj odmah raspao, no, ne mari.

...istina, ja sam sipala i kiselu vodu, ko što je preporučio Nikvet, al to ne umanjuje kvalitet Brajovićevog saveta.
mariopan mariopan 10:33 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

pre nego što sam te povalio,



Koji savet? Kuvali ste bez mene?
narcis narcis 10:34 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Toliko radi da mi se pasulj odmah raspao,

kako ti je to uspelo, ja kolko sam svatijo recepis je da pasuljko ostane ceo a ne da se raspada, tako i kod mene radi, mislim ostao lepo u celom komatu ko nekuvan a ustvari lepo skuvan.
ja , pošto sam zaboravi da uopće iman nameru da kuvam pasulj, pa mise isti natapao 24 sata, mislijo sam da će se sg raskuva i da ćega bacim, kad ono jok bre ostanuo cel i još lepo skuhan i sva zrnca cela a nisu se pretvorila u neku bezličnu lepoljivu masu.
jedino treba dobro isprati pasulj pre kuuhanja jer oće da ispane presoljet, tu treba malo vedžbe dok se nafata koko tak natljet pasulj da e soli .
narcis narcis 10:35 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

mariopan
pre nego što sam te povalio,



Koji savet? Kuvali ste bez mene?

imaš tamo kod zili blog o kuhanju na brzinu, mada mi se čini da sibila tamo.
emsiemsi emsiemsi 10:45 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

narcis
Toliko radi da mi se pasulj odmah raspao,

kako ti je to uspelo, ja kolko sam svatijo recepis je da pasuljko ostane ceo a ne da se raspada, tako i kod mene radi, mislim ostao lepo u celom komatu ko nekuvan a ustvari lepo skuvan.
ja , pošto sam zaboravi da uopće iman nameru da kuvam pasulj, pa mise isti natapao 24 sata, mislijo sam da će se sg raskuva i da ćega bacim, kad ono jok bre ostanuo cel i još lepo skuhan i sva zrnca cela a nisu se pretvorila u neku bezličnu lepoljivu masu.
jedino treba dobro isprati pasulj pre kuuhanja jer oće da ispane presoljet, tu treba malo vedžbe dok se nafata koko tak natljet pasulj da e soli .

Ја не знам зашто је битно да пасуљ остане цео, односно, да се не распадне. Мени је сасвим свеједно.
Оно што ми је битно је да је добро скуван.
zilikaka zilikaka 10:49 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Оно што ми је битно је да је добро скуван.

Nemojte više ljudi, ko boga vas molim.
U poslednje vreme šta god da je tema, završi na kuvanju.

narcis narcis 10:52 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Ја не знам

mnogo šta ti neznaš i nerazbiraš al ti ne smeta da imaš svoje mišljenje iako neznaš i ne razbiraš ništa.
a niko nije zaludna mara da bi gubio vreme objašnjavajući ti kad ionako se nikakvo saznajne za tebe ne lepi već idalje lutaš blogom nesznajan.
krkar krkar 10:55 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

U poslednje vreme šta god da je tema, završi na kuvanju.


Kad smo već kod kuvanja, nekidan žena pravila pasulj sa crnim pasuljem, onim za meksičku hranu. Samo njega smo imali dovoljno, svi ostali spali na po 200-300 grama u zalihama. I ispao vrhunski, baš vrhunski. Nije se raspao ni bez ikakvih specijalnih tretmana u zaštićenoj atmosferi i praška od roga jednoroga.

A i dimljena rebra su bila savršena, samo zbog njih (i jednog sira) idem na Bajlonijevu pijacu.
emsiemsi emsiemsi 10:55 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

zilikaka
Оно што ми је битно је да је добро скуван.

Nemojte više ljudi, ko boga vas molim.
U poslednje vreme šta god da je tema, završi na kuvanju.


Истина, можда би било боље, како неки кажу, да заврши на курвању !
krkar krkar 10:56 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Истина, можда би било боље, како неки кажу, да заврши на курвању !


Daj ženin telefon
narcis narcis 11:09 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

zilikaka
Оно што ми је битно је да је добро скуван.

Nemojte više ljudi, ko boga vas molim.
U poslednje vreme šta god da je tema, završi na kuvanju.


misliš na kečizi
zilikaka zilikaka 11:20 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Kad smo već kod kuvanja,


Nismo!
I dosta bre više, ne najeli se!


Deca nam rešavaju pitanje države a mi žderemo!

...ili je to normalan sled stvari?
predatortz predatortz 11:21 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Deca nam rešavaju pitanje države a mi žderemo!

...ili je to normalan sled stvari?


Mi smo pokazali koji su nam dometi.
Pusti decu da rade i prezalogaji nešto.
a_jovicic a_jovicic 11:21 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

zilikaka
Оно што ми је битно је да је добро скуван.

Nemojte više ljudi, ko boga vas molim.
U poslednje vreme šta god da je tema, završi na kuvanju.

Možda zato što ...

Vućiću, narod ti je gladan!

maksa83 maksa83 13:02 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Дође ми да вриснем --- правда за Мироја !

Ž sui Mirodže!
princi princi 13:27 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Miroje je navikao da vršlja, sarađuje sa okupatorom, i da mu se ništa ne desi.

Ali super ime: Miroje.
nask nask 13:31 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Deca nam rešavaju pitanje države a mi žderemo!


Pa ne može revolucija na prazan stomak, davno je to bilo kada se ista dizala zbog praznog.
mariopan mariopan 16:28 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

narcis
mariopan
pre nego što sam te povalio,



Koji savet? Kuvali ste bez mene?

imaš tamo kod zili blog o kuhanju na brzinu, mada mi se čini da sibila tamo.



Fala.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:34 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

narcis
Glupan.

pre bi reklo baraba
uzput da objavim svima i svakomu, onaj tvoj recepat za natapanje na pasulj sa so radi , i to žestoko radi, dva puta ga isprobo pre nego što sam te povalio, ovako javno, da ne prođem ko tmiloje, hebeš ga ja znam kako funkcionira enternet.

Hvala na po'vali.
Ništa što o kuvanju sam ovde napisao nije nešto što nisam i sam isprobao.
Jako puno pažnje obraćam da ono što napišem bude lišeno lupetanja-predrasuda (kao, na primer, da celer daje slatkoću bolonjeze sosu, jer celer u sebi sadrži triput manje šećera nego običan luk a nekmoli šargarepa).
Trik sa jakim soljenjem vode (0,5%) u kojoj bubri pasulj, da mu se omekša opna, potvrdili su profesionalni hemičari, analizirajući proces koji se pri tom odvija.

No, bez sikiracije, ne mora baš sve da se zna da bi se kuvalo ;-)
urbana_gerila urbana_gerila 17:28 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Predrag Brajovic
Hvala na po'vali.
Ništa što o kuvanju sam ovde napisao nije nešto što nisam i sam isprobao.
Jako puno pažnje obraćam da ono što napišem bude lišeno lupetanja-predrasuda (kao, na primer, da celer daje slatkoću bolonjeze sosu, jer celer u sebi sadrži triput manje šećera nego običan luk a nekmoli šargarepa).
Trik sa jakim soljenjem vode (0,5%) u kojoj bubri pasulj, da mu se omekša opna, potvrdili su profesionalni hemičari, analizirajući proces koji se pri tom odvija.
No, bez sikiracije, ne mora baš sve da se zna da bi se kuvalo ;-)



tvoj je dečko, brajoviću, srećan čovek.

ali pomalko lagiš da se nisi, ohoho puta, prenemagao glede tih malih tajni velikih majstora kulinarstva.
no to femkanje je deo tvoje komunikativne prirode - toleriše se... tu i tamo.
alselone alselone 18:13 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Успут --- само јако и без сикирације ! Право у кртину !


Emsi brate, najgori deo reinstaliranja OS-a je dok ne podesim skripte. MIslio sam da cu izdrzati ali ti imas kondicije kao tegleci konj.
Atomski mrav Atomski mrav 23:28 16.03.2017

Re: Osnovna Greška

Ali super ime: Miroje.

Kao kod Crnog Gruje: Vidoje, Stanoje...
emsiemsi emsiemsi 06:03 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

alselone
Успут --- само јако и без сикирације ! Право у кртину !


Emsi brate, najgori deo reinstaliranja OS-a je dok ne podesim skripte. MIslio sam da cu izdrzati ali ti imas kondicije kao tegleci konj.

Могао си да издржиш и овај пут --- но, пошто си се већ јавио, да ти се одјавим и дам савет.
Само напред, победићеш ти сујету, ниси тако лош материјал, но, мораш више да се трудиш.
Успут --- само јако и без сикирације !
alselone alselone 06:09 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

одјавим


Skoro sam spominjao ovu rec i kako je usla u zargon studenata i znaci "javiti posto nesto zavrsis". Jako me nervira.

Само напред, победићеш ти сујету, ниси тако лош материјал, но, мораш више да се трудиш.

Nisi ni ti, samo moras manje da smaras.

Jesi primetio da i Beli pise stavlja tako defektno razmak pre uzvicnika?
aureus aureus 06:19 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

alselone

Jesi primetio da i Beli pise stavlja tako defektno razmak pre uzvicnika?


Izdvojen uzvičnik katkad je vizuelno jači nego pribijen uz zadnje slovo.

Jeste defektno, ali možebit efektno.
emsiemsi emsiemsi 06:20 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

alselone
одјавим


Skoro sam spominjao ovu rec i kako je usla u zargon studenata i znaci "javiti posto nesto zavrsis". Jako me nervira.

Само напред, победићеш ти сујету, ниси тако лош материјал, но, мораш више да се трудиш.

Nisi ni ti, samo moras manje da smaras.

Jesi primetio da i Beli pise stavlja tako defektno razmak pre uzvicnika?

То би требало да ти каже нешто !
Но, мислим да би сада било довољно, направио сам преседан - па да приведемо ову плодну размену мишљења крају.
Успут --- само јако и без сикирације.
Успут 2 --- ко није уз младе, нека крене ка гробљу !
alselone alselone 06:31 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

Izdvojen uzvičnik katkad je vizuelno jači nego pribijen uz zadnje slovo.


Ne bih se slozio, ali ima ljudi koji stavljaju tri uzvicnika jer misle da to onda znaci kako je jos glasnije i vaznije tako.
sven.en sven.en 06:32 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

Izdvojen uzvičnik katkad je vizuelno jači nego pribijen uz zadnje slovo.

Jako. Kao ispao iz prikolice il zaboravljen u izgradnji, na cesti.
emsiemsi emsiemsi 06:34 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

sven.en
Izdvojen uzvičnik katkad je vizuelno jači nego pribijen uz zadnje slovo.

Jako. Kao ispao iz prikolice il zaboravljen u izgradnji, na cesti.

Не слажем се !
sven.en sven.en 06:37 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

I to neki Znak za opasnost. Oprez.

:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana