Budućnost| Mediji| Politika| Život

Šesti oktobar

freehand RSS / 04.04.2017. u 22:13

Bujke, izađi slobodno, nema nikoga

20170404_195242_Copy.jpg

Tu smo samo mi pilići.

Šta hoće pilići? 

Slušajući parole i skandiranje insistiraju na onesvešćivanju, sprečavanju izborne krađe, hapšenju lopova i izvesnom samoubistvu.

Gledajući kako se ponašaju spremni su i na sve vrste subverzija dobrim vaspitanjem, ljubaznošću i veseljem.

Ipak - da sam Aleksandar Vučić bio bih ozbiljno zabrinut.  Može Informer da laje o šačici pijanih huligana, Sorošu i nepprijateljima Srbije, može Pink da laže o uništavanju panoa uništenog još pre mesec dana. Ali mnogo ga ova deca ne vole. I mnogo ih je. A ta deca ne čitaju Informer, ne gledaju Pink, ne gledaju RTS. Njih ne može ni da slaže ni da sludi.

Najgore što može da uradi je da upotrebi bilo kakvu vrstu represije, jer bi mu se o glavu olupala ekspresno.

Ovakvi pokreti imaju nezgodnu tendenciju da rastu sami od sebe, kvasac im je neka čudna i neuhvatljiva energija. a kad dobiju na zamahu umeju baš široko da zahvate. I roditelji, tetke, ujaci, stričevi i strine, babe i dede osetljivi su na svoje mladunce. A ovi su mladunci poleteli na svoje prve šetnje.

Ja sam, opet, mislio da sam pištaljku o klin okačio petog oktobra.  No ne da se, izgleda, i biće još. 

 

20170404_182912_Copy.jpg 

20170404_191734_Copy.jpg 

 

20170404_192739_Copy.jpg 

 

20170404_193448_Copy.jpg 

 

20170404_193851_Copy.jpg 

 

20170404_194013_Copy.jpg 

 

20170404_201415_Copy.jpg 

 

20170404_201717_Copy.jpg 

 

20170404_202007_Copy.jpg 

 



Komentari (383)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zorsa zorsa 15:15 10.04.2017

Re: Oprezna podrška

Ne Tačija nego Vlasija!
tasadebeli tasadebeli 15:59 10.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand

I to vaspitavanje koje pominješ sad već polako počinje da izaziva laganu nelagodu. Deluje prilično morbidno kao opcija.




Веруј ми, ово твоје политичарење и политикантство на Блогу Б92 изазива код мене исто тако нелагоду. Можда још и већу него што је ти осећаш због мојег васпитавања деце.

А о морбидности читавог механизма у којем здушно учествујеш, најежим се...


Јбт, они цицварићевски новинари обреновићевске Србије су били доктори наука за тебе.

Оплети, Фри! Онако како ти умеш!

По рецепту сваког доброг новинарства у Тенесију!



"Liječnik mi je radi zdravlja preporučio južnu klimu, pa sam otputovao u Tennessee i zaposlio se u "Jutarnjoj slavi i ratnom pokliku" okruga Johnson kao zamjenik urednika. Kad sam se javio na dužnost, zatekao sam glavnog urednika kako sjedi zavaljen na stolici na tri noge, s nogama na stolu od borovine. U sobi je bio još jedan stol od borovine i još jedna osakaćena stolica, jedno i drugo napola zatrpano novinama, izrescima i listovima rukopisa. Bijaše tu i drven sandučić pijeska posut opušcima cigara i ižvakanim duhanom, i peć kojoj su vratašca visila na gornjem stožeru. Glavni je urednik imao na sebi crni sukneni redengot s dugačkim skutima i bijele platnene hlače. Čizme mu bijahu malene i lijepo ulaštene. Nosio je košulju ukrašenu čipkama, velik prsten pečatnjak, visok ovratnik zastarjela kroja i karirani vratni rubac kojemu se krajevi visili. Moda iz doba oko 1848. Pušio je cigaru i tražio u mislima neku riječ, a mrseći rukom kosu dobrano se bio raščupao. Bio je strašno namrgođen, pa pomislih da smišlja neobično zamršen uvodnik.

Reče mi da uzmem ostale novine, da ih prelistam i sastavim »Duh štampe u Tennesseeju«, sažimajući u tom članku sve što mi se čini da je u njima zanimljivo.

Napisao sam ovo:

Duh štampe u Tennesseju
Urednici polutjednika "Potres" očito su u zabludi što se tiče željeznice Ballyhack. Kompanija ne kani ostaviti Buzzardville po strani. Naprotiv, ona ga smatra za jednu od najvažnijih točaka na toj pruzi i, prema tome, nikako ga ne želi omalovažiti. Gospodi će iz Potresa, naravno, biti drago da isprave tu pogrešku.

Cijenjeni gospodin John W. Blossom, vrsni urednik "Groma i bojnog zova slobode" iz Higginsvillea, doputovao je jučer u naš grad. Odsjeo je kod Van Burena.

Primjećujemo da je naš kolega iz "Jutarnjeg urlika" u Mud Springsu upao u zabludu posumnjavši da je izbor Van Wertera gotova stvar, ali će bez sumnje otkriti svoju pogrešku prije nego što ovo upozorenje stigne do njega. Jamačno su ga zavarali nepotpuni izborni izvještaji.

Drago nam je pribilježiti da grad Blathersville pregovara s nekom gospodom iz New Yorka da poploče* tako reći neprohodne ulice u tom gradu Nicholsonovim pločnikom. "Dnevni hura" umješno podupire taj korak i čini se da vjeruje u konačni uspjeh.

Predao sam rukopis glavnom uredniku da ga primi, dotjera ili baci u koš. Pogledao ga je i smrknuo se. Preletio je očima stranice, a izraz mu lica postade zlokoban. Nije bilo teško vidjeti da nešto nije u redu. Uskoro je skočio i viknuo:

— Grom i pakao! Mislite li vi da ću ja tako govoriti o toj bagri? Mislite li da će moji pretplatnici podnijeti takvu limunadu? Dajte mi pero!

Nikad u svom životu nisam vidio nijedno pero da tako zlobno škripi i drlja, ni da tako nesmiljeno ruje ponečijim glagolima i pridjevima. Kad je bio u jeku posla, netko je kroz otvoreni prozor pucao u njega i narušio simetriju mog uha.

- Ah - reče on - to je ona hulja Smith, iz Moralnog vulkana, trebao je jučer doći. - Pa trgne iza pasa mornarički revolver i opali. Smith klone, pogođen u kuk. Pogodak omete Smitha, koji je baš drugi put gađao, pa on osakati jednog stranca. To sam bio ja. Ostao sam tek bez jednog prsta.

Tada glavni urednik nastavi precrtavati i umetati. Baš kad je završio, ručna granata sletje niz dimovod i raz-nese peć na tisuću komadića. Međutim, nije nanijela nikakve druge štete osim što je meni jedan zalutali komad izbio dva zuba.

- Peć je potpuno upropaštena - reče glavni urednik.

Rekoh da mi se čini da jest.

- Ama, nije važno, neće nam ni trebati pri ovakvom vremenu. Znam tko je to učinio. Uhvatit ću ja njega. Dakle, evo kako je trebalo napisati taj članak.

Uzeh rukopis. Bio je sav išaran, isprekrižan i nadopunjen, tako da ga ni rođena majka, da ju je imao, ne bi prepoznala. Sad je ovako glasio:

Duh štampe u Tennesseju

Oni okorjeli lašci iz polutjednika "Potres" očito se trude da podvale plemenitom i viteškom narodu još jednu od svojih gnusnih i odvratnih laži o najslavnijoj zamisli devetnaestog stoljeća, željeznici Ballyhack. Ideja da će Buzzardville biti ostavljen po strani ponikla je u njihovim trulim mozgovima - ili, bolje reći, u onoj žabokrečini koji oni smatraju za mozgove. Bolje će im biti da povuku tu laž ako žele spasiti svoje pokvarene gmazov-ske lešine od bičevanja koje su tako obilato zaslužili.

Ono magare, Blossom, iz "Groma i bojnog zova slobode" u Higginsvilleu, opet je ovdje, nabija ognjište Van Burenovima.

Primjećujemo da je ona budalasta hulja iz "Jutarnjeg urlika" u Mud Springsu, sklon kao i obično lažima, objavio da Van Vester nije izabran. Bogomdano je poslanje novinarstva da širi istinu, da iskorjenjuje zablude, da odgaja, produhovljuje i uzdiže ton javnog morala i vladanja, te da čini sve ljude blažima, ćudorednijima, milosrdnijima i u svakom pogledu boljima, i pobožnijima, i sretnijima; pa ipak, taj gadni nitkov kalja svoj visoki poziv neprestano šireći laži, klevete, prljavštine i prostote

Blathersville želi nekakav Nicholsonov pločnik - a potrebniji su mu zatvor i ubožnica! Zamislite pločnik u bijednu gradiću koji se sastoji od dvije pamučare, jedne kovačnice i one bijede od novina, "Dnevnog hura!" Ona gnjida, Buckner, koji ureduje "Hura", naklapa o tom poslu po svom običaju glupavo, vjerujući da govori pametno.

- Eto, tako se piše - oštro i točno. Od pekmezastog novinarstva meni se smuči.

Nekako u to vrijeme dolete kroz prozor opeka, uz silan trijesak, i dobrano me tresne u leđa. Povukoh se izvan domašaja - osjetih da smetam.

Šef reče:

- To je sigurno pukovnik. Očekujem ga već dva dana. Začas će biti ovdje.

Imao je pravo. Pukovnik se pojavio na vratima časak kasnije, s kuburom u ruci.

Reče:

- Gospodine, imam li čast govoriti s kukavicom koja uređuje ovaj šugavi list?
- Imate. Sjedite, gospodine! Pazite na stolicu, nema jedne noge. Čini mi se da imam čast govoriti s pokvarenim lažljivcem, pukovnikom Blatherskiteom Tecumsehom?

- Točno, gospodine. Treba da izravnam neke račune s vama. Ako nemate drugog posla, možemo početi.

— Morao bih dovršiti jedan članak O ohrabrujućem napretku moralnog i intelektualnog razvitka u Americi, ali ima vremena. Počnite!
Oba pištolja grunuše u isti mah. Urednik ostade bez jednog uvojka, a pukovnikovo tane završi svoju karijeru u mesnatom dijelu mog bedra. Pukovnikovo lijevo rame bijaše malo potkresano. Iznova opališe. Ovaj put obojica promašiše, ali ja dobih svoj dio, pogodak u ruku. Nakon trećeg pucanja oba su gospodina bila lakše ranjena, a meni je hitac raznio zglob na prstu. Tada rekoh da bih htio izići u šetnju jer je posrijedi privatni posao, a ja sam toliko delikatan da se neću više upletati. Ali me oba gospodina zamoliše da ostanem na svom mjestu, uvjeravajući me da im nimalo ne smetam.

Tada su porazgovarali o izborima i o ljetini dok su ponovo punili pištolje, a ja se latih previjanja svojih rana Ali domalo opet živo pnpucaše, a svaki hitac pogodi nekog - međutim, valja napomenuti da je pet od šest zapalo mene Šesti je smrtno ranio pukovnika, koji pripomene, pokazujući profinjen smisao za humor, da će se sad morati oprostiti s nama jer ima posla u gradu Tada se raspita gdje je pogrebnik i ode

Urednik se okrene meni i reče:

— Očekujem goste na ručak pa se moram spremiti. Učinit ćete mi uslugu ako izvršite korekturu i primite stranke

Lecnuh se malo pri pomisli na primanje stranaka, ali bijah toliko omamljen od pucnjave koja mi je još zvonila u ušima da se nisam sjetio da išta kažem.

On proslijedi:

— Doći će Jones u tri sata - izbičujte ga! Gillespie će možda navratiti nešto prije - izbacite ga kroz prozor! Ferguson će biti ovdje oko četiri - ubijte ga! To će biti sve za danas, čini mi se. Ako budete imali vremena, možete napisati žučljiv članak o policiji - dobro iske-fajte glavnog inspektora. Volovske su žile pod stolom, oružje je u ladici, municija tamo u kutu, šarpija i zavoji gore u pretincima U slučaju nesreće, otiđite dolje, kLancetu, kirurgu. On oglašuje kod nas - a mi se zato liječimo kod njega.

I ode. Protrnuh. U iduća tri sata bio sam u tako strašnim opasnostima da sam posve izgubio svoj duševni mir i svu svoju veselost. Gillespie je navratio i bacio mene kroz prozor. Jones je stigao točno na vrijeme, a kad sam se spremio da ga izbičujem, preoteo mi je posao. U susretu s jednim neznancem, koji nije bio predviđen u programu, ostao sam bez skalpa. Jedan drugi neznanac, po imenu Thompson, načinio mi je od odjeće jadnu i kukavnu hrpu dronjaka. I najposlije, stjeran u kut i opkoljen bjesomučnom gomilom urednika, varalica, političara i ukoljica koji su divljali i psovali i mahali oružjem oko moje glave, dok nije posvuda u zraku sve sijevalo od blijeska čelika, baš sam podnosio ostavku na svoj položaj kad stiže glavni urednik, a s njim skupina ushićenih i oduševljenih prijatelja. Tada nastade takav metež i pokolj da ga nijedno ljudsko pero, pa ni čelično, ne bi moglo opisati. Ljude su ubijali, probadali, raščerečivali, dizali u zrak i bacali kroz prozor. Slijedila je kratkotrajna provala mračnog bogohuljenja protkanog zamršenim i mahnitim ratničkim plesom, a onda je svemu bio kraj. Nakon pet minuta zavladala je tišina, a okrvavljeni urednik i ja sjedili smo sami nad krvavim ostacima što su ležali na podu oko nas.

On reče:

- Zavoljet ćete ovo mjesto kad se priviknete na nj.

Odvratih:

- Morat ću vas zamoliti da mi oprostite; mislim da bih mogao nakon nekog vremena pisati kako vi želite; čim bih stekao malo prakse i naučio jezik, vjerujem da bih mogao.
Ali, da vam kažem po istini, takva snaga izraza ima svoje nezgodne strane, i čovjek je izložen smetnjama. Vidite i sami. Svrha je snažnog pisanja, bez sumnje, uzdizanje čitalaca, ali ja opet ne volim privlačiti toliku pažnju koliku ono izaziva. Ja ne mogu pisati na miru kad me ometaju koliko su me danas ometali.Prilično volim ovo mjesto, ali ne volim da me ostavljate ovdje da primam stranke. Doživljaji su neobični, priznajem, pa i zabavni, u neku ruku, ali nisu pravedno raspodijeljeni.

Jedan gospodin puca u vas kroz prozor a osakati mene; jedna bomba padne niz cijev na peći u vašu čast a vratašca od peći sjuri meni niz grlo; jedan prijatelj navrati da izmijeni komplimente s vama i toliko me izrešeta mecima da mi koža ne može držati na okupu osnovne elemente; vi odete na ručak, a Jones dođe sa svojom volovskom žilom, Gillespie me izbaci kroz prozor, Thompson ždere svu odjeću s mene, a jedan me posve nepoznat čovjek skalpira tako lako i slobodno kao da me poznaje ne znam otkad; i za nepunih pet minuta dođu sve bitange iz zemlje u punoj bojnoj opremi i smrtno me, onako jadna, uplaše svojim tomahavcima.

Sve u svemu, nikad u svom životu nisam proveo ovako uzbudljiv dan kao danas. Zbilja, vi mi se sviđate, i sviđa mi se kako se mirno i prisebno objašnjavate sa strankama, ali, znate, ipak nisam navikao na to. Južnjačko je srce odviše impulzivno, južnjačka je gostoljubivost odviše širokogrudna prema strancu.

Članak koji sam ja danas napisao, a u čije ste hladne rečenice vi svojom majstorskom rukom ulili vatreni duh tennesseejskog novinarstva, uzbunit će još jedan osinjak. Doći će sva ona rulja urednika, doći će gladni i htjeti da nekog pojedu za doručak. Moram se oprostiti s vama. Odbijam da prisustvujem tim svečanostima. Došao sam na Jug radi zdravlja, a otići ću iz istog razloga, i to naglo.

Novinarstvo je u Tennesseeju odviše uzbudljivo za mene.

Nakon toga se raziđosmo žaleći što se rastajemo, a ja se nastanih u bolnici."




freehand freehand 16:46 10.04.2017

Re: Oprezna podrška

Веруј ми, ово твоје политичарење и политикантство на Блогу Б92 изазива код мене исто тако нелагоду. Можда још и већу него што је ти осећаш због мојег васпитавања деце.

Misliš - na ovom blogu b 92?
tasadebeli tasadebeli 00:31 11.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand
Веруј ми, ово твоје политичарење и политикантство на Блогу Б92 изазива код мене исто тако нелагоду. Можда још и већу него што је ти осећаш због мојег васпитавања деце.

Misliš - na ovom blogu b 92?



Овом, оном...

Ма елиминиши га!
looping looping 08:54 05.04.2017

1

Ovaj protest je isti kao i kampanja opozicionih stranaka.
Bez cilja, osim rušenja Vučića - autokrate koga je izglasala većina u prvom krugu.
Protest radi protesta.

Protest radi promene ustava imao bi više smisla.

PS.
BTW Svi protesti imaju dozu romantike u sebi. Tu se mnogi smuvaju.


freehand freehand 08:58 05.04.2017

Re: 1

Ovaj protest je isti kao i kampanja opozicionih stranaka.
Bez cilja, osim rušenja Vučića - autokrate koga je izglasala većina u prvom krugu.
Protest radi protesta.

Dabre. Protest bez 200 autobusa, kesice sa sendvičima i transparenata zaduženih od dežurnog koordinatora su sranje.

Protest radi promene ustava imao bi više smisla.

I šta kažu u otadžbinskoj, šta treba menjati u ustavu?
looping looping 09:55 05.04.2017

Re: 1

freehand
Ovaj protest je isti kao i kampanja opozicionih stranaka.
Bez cilja, osim rušenja Vučića - autokrate koga je izglasala većina u prvom krugu.
Protest radi protesta.

Dabre. Protest bez 200 autobusa, kesice sa sendvičima i transparenata zaduženih od dežurnog koordinatora su sranje.

Protest radi promene ustava imao bi više smisla.

I šta kažu u otadžbinskoj, šta treba menjati u ustavu?

Ne kažu ništa. Svi su mamurni od slavlja.

Ali stvarno, zašto je loše imati cilj? Ne mora odmah da se osmisli (da ne bude pogrešan pa posle džaba protesti).

PS.
Evo najnovijih vesti i apdejta sa protesta. ---> Link.
emsiemsi emsiemsi 10:09 05.04.2017

Re: 1

looping
freehand

...

I šta kažu u otadžbinskoj, šta treba menjati u ustavu?

Ne kažu ništa. Svi su mamurni od slavlja.

Ali stvarno, zašto je loše imati cilj? Ne mora odmah da se osmisli (da ne bude pogrešan pa posle džaba protesti).

PS.
Evo najnovijih vesti i apdejta sa protesta. ---> Link.

Јел остао који сендвич ?
Успут --- немој да се нервираш због изостанка циљева. То, ионако, није твој циљ.
Те, што би рекао, Бели --- само фино и културно, без сикирације.
looping looping 11:29 05.04.2017

Re: 1

Успут --- немој да се нервираш због изостанка циљева. То, ионако, није твој циљ.
Те, што би рекао, Бели --- само фино и културно, без сикирације.

Čoveče, ljudi i dalje ne kopčaju zašto je AV dobio toliko glasova.
Tvrde da je glavni razlog medijski mrak. I to ide na ruku AV-u koji će vladati još 105 pa opet. Zar ne vidite da mu raste popularnost umesto da opada zato što je na vlasti?
Ja bih samo da pomognem. Jaka opozicija čini dobru vlast. Od lažljive opozicije nema vajde.
Ako mene glupavog niko na blogu ne može da ubedi da treba smeniti AV onda ne možete ničemu da se nadate.

PS.
A to, "Nije bitno ko je na vlasti samo njega da skinemo" je glupost na koju se retko ko prima. Jer AV ipak nije SM.
freehand freehand 11:33 05.04.2017

Re: 1

A to, "Nije bitno ko je na vlasti samo njega da skinemo" je glupost na koju se retko ko prima. Jer AV ipak nije SM.

Nije. Pokojni zlotvor Milošević bio je gospodin u svakom pogledu za ovog dripca.
looping looping 11:46 05.04.2017

Re: 1

freehand
A to, "Nije bitno ko je na vlasti samo njega da skinemo" je glupost na koju se retko ko prima. Jer AV ipak nije SM.

Nije. Pokojni zlotvor Milošević bio je gospodin u svakom pogledu za ovog dripca.

Neki ga porede i sa Hitlerom. I to je OK. Jedino što to nema veze sa stvarnošću.
freehand freehand 11:52 05.04.2017

Re: 1

Neki ga porede i sa Hitlerom. I to je OK. Jedino što to nema veze sa stvarnošću.

Ti si ga poredio sa Miloševićem.
Inače, interesantno je juče bilo gledati kakav je to dripac i prostak kad Josipa Broza pominje kao "bravara".
Ali to je pitanje vaspitanja i nivoa, nije on svestan kakav je vulgarni pajac i nikogović.
milojep milojep 11:52 05.04.2017

Re: 1

Ako mene glupavog niko na blogu ne može da ubedi da treba smeniti AV onda ne možete ničemu da se nadate.

Neću te ubeđivati zašto Vučić i okruženje mu treba da ode. Takođe složiću se da je opozicija isto jedna lopovski-pogodna sredina.
Samo jedno pitanje/konstatacija. Da li misliš da je išta u političkom životu Srbije važnije, a ujedno i ostvarljivo, od smenjivosti vlasti?
Nije realno očekivati poštenu vlast ali je ralno očekivati da će sa većom smenjivošću koraci vlasti, ma koliko oni bili mali i spori, ipak ići u prihvatljivom pravcu.
sloshin sloshin 11:53 05.04.2017

Re: 1

Ako je Vučić deve'sipete® bio u hardkor-pank fazonu, ovaj sada je post panker. Nije baš Hitler, nije ni Kim Džong, ali može i da ih nauči stvar-dve.
looping looping 12:45 05.04.2017

Re: 1

Samo jedno pitanje/konstatacija. Da li misliš da je išta u političkom životu Srbije važnije, a ujedno i ostvarljivo, od smenjivosti vlasti?

Smenljivost vlasti je najvažnija, slažem se. Ali to većina odlučuje na izborima. A tu većinu treba ubediti da glasa za nekog drugog.
Beli je odličan primer kojom se brzinom može nakupiti puno glasova isključivo sa podrškom običnog sveta (za razliku od njega Jankovića su podržale i forsirale mnoge ličnosti iz javnog života).

PS.
Nije pitanje da li treba smeniti Vučića, pitanje je sa kim?
"Sa bilo kim" je očigledno pogrešan odgovor.
looping looping 12:49 05.04.2017

Re: 1

Ti si ga poredio sa Miloševićem.
Inače, interesantno je juče bilo gledati kakav je to dripac i prostak kad Josipa Broza pominje kao "bravara".
Ali to je pitanje vaspitanja i nivoa, nije on svestan kakav je vulgarni pajac i nikogović.

Naravno da je dripac i prostak. Takav nam i treba. Ali, manje-više to važi za sve političare.
sloshin sloshin 12:57 05.04.2017

Re: 1

Znači da ipak ostane premijeredsednik dok se ne pojavi neko dostojan®?
looping looping 13:18 05.04.2017

Re: 1

sloshin
Znači da ipak ostane premijeredsednik dok se ne pojavi neko dostojan®?

Ma nije potreban genije. Evo, da su svi podržali Belog umesto Jankovića kladim se da bi ušao u drugi krug sa AV a možda i pobedio.
Janković mi deluje neiskreno, a uz to ga je i podržao DS (veeliki minus).
narcis narcis 13:23 05.04.2017

Re: 1

a uz to ga je i podržao DS (veeliki minus).

to je kretenima minus,
pa šta ako ga je podržao DS, znači ja ne volim košarku i knjige pa je misnus što ga podržao onaj trener i onaj akademik.
maloumno razmišljanje, na nivou debila
sloshin sloshin 13:46 05.04.2017

Re: 1

Nisam analitičar (Krle, prim.aut), ali nisam ni uveren u opštu podršku Belom.

Moja keva, penzionerka, bivša Titova pionirka i glasačica SPS-a sa početka 90ih je i u ovim kasnim šezdesetim godinama povazdan izložena indoktrinaciji Studio Bota, Krepija, Pinka a neretko i Informera i ostalih medija kojima su "Sale Prangija" i "manbun narkoman" zajedno sa svojim Soroševim plaćenicima, opasna pretnja po državotvorni poredak i nezadrživi napredak.

Isto tako sam, sa argumentom da je odsvirala svoje i da su joj njeni izbori zavukli ruku u džep, uspeo da je ubedim da je "manbun narkoman" aktuelni izbor omladinaca i meme generacije, te da je red da preda štafetu mlađima. Ipak, to je jedan izolovan slučaj višemesečnog rada na razbijanju mita i predrasuda i to je nešto što veliki procenat mlađarije nije stigao da obavi sa svojim roditeljima i rodbinom.
milisav68 milisav68 13:54 05.04.2017

Re: 1

narcis

to je kretenima minus,
pa šta ako ga je podržao DS, znači ja ne volim košarku i knjige pa je misnus što ga podržao onaj trener i onaj akademik.
maloumno razmišljanje, na nivou debila

Nije isto, trener i akademik nisu bili na vlasti, i nisu utabali porilično lep put Vučiću.
looping looping 14:00 05.04.2017

Re: 1

narcis
a uz to ga je i podržao DS (veeliki minus).

to je kretenima minus,
pa šta ako ga je podržao DS, znači ja ne volim košarku i knjige pa je misnus što ga podržao onaj trener i onaj akademik.
maloumno razmišljanje, na nivou debila

Janković je trebao da se ogradi od DS-a (kao što je i od Čede), sigurno bi prikupio više glasova.
predatortz predatortz 14:04 05.04.2017

Re: 1

looping
narcis
a uz to ga je i podržao DS (veeliki minus).

to je kretenima minus,
pa šta ako ga je podržao DS, znači ja ne volim košarku i knjige pa je misnus što ga podržao onaj trener i onaj akademik.
maloumno razmišljanje, na nivou debila

Janković je trebao da se ogradi od DS-a (kao što je i od Čede), sigurno bi prikupio više glasova.


Za Čedu je to bio pun pogodak. DS mi je manji problem. Ja sam želeo da se ogradi od Z. Čička i gospođe Da li ste doživeli orgazam...
narcis narcis 14:04 05.04.2017

Re: 1

milisav68
narcis

to je kretenima minus,
pa šta ako ga je podržao DS, znači ja ne volim košarku i knjige pa je misnus što ga podržao onaj trener i onaj akademik.
maloumno razmišljanje, na nivou debila

Nije isto, trener i akademik nisu bili na vlasti, i nisu utabali porilično lep put Vučiću.

ajd uči me šta mi je DS uradio a znaš da se svako malo pičkaram sa frajhendlom zbog DS,
aj ovako
dolazi clapton da svira i iznajmljuje opremu od rolingstoneza, koji imaju najbolju na cvetu, ti mrziš stounze i ondak zbog opreme nećeš da ideš na claptona,
jeben ti lodžiku
looping looping 14:12 05.04.2017

Re: 1

Janković je trebao da se ogradi od DS-a (kao što je i od Čede), sigurno bi prikupio više glasova.


Za Čedu je to bio pun pogodak. DS mi je manji problem. Ja sam želeo da se ogradi od Z. Čička i gospođe Da li ste doživeli orgazam...

Ne znam ko je taj Čičak ali ova Vojtehovski da mu drži govore, to je stvarno bruka.
looping looping 14:19 05.04.2017

Re: 1

dolazi clapton da svira i iznajmljuje opremu od rolingstoneza, koji imaju najbolju na cvetu, ti mrziš stounze i ondak zbog opreme nećeš da ideš na claptona,
jeben ti lodžiku

A ja tebi poređenje.

Ako se kandiduješ za Predsednika Srbije uvek treba da budeš spreman da se ogradiš od lopova. Jer ljudi će te čuti kako sviraš tek kada eventualo budeš na vlasti a nikako pre toga. Zato ljudi rizikuju i daju ti šansu na izborima osim ako to ne žele zato što se nisi otvoreno ogradio od lopova.
freehand freehand 14:25 05.04.2017

Re: 1

A ja tebi poređenje.

Ako se kandiduješ za Predsednika Srbije uvek treba da budeš spreman da se ogradiš od lopova. Jer ljudi će te čuti kako sviraš tek kada eventualo budeš na vlasti a nikako pre toga. Zato ljudi rizikuju i daju ti šansu na izborima osim ako to ne žele zato što se nisi otvoreno ogradio od lopova.

Zamisli Vučića da te posluša: pa on ni sam ne bi ostao, i sebe bi morao da se odrekne?!
looping looping 14:37 05.04.2017

Re: 1

freehand
A ja tebi poređenje.

Ako se kandiduješ za Predsednika Srbije uvek treba da budeš spreman da se ogradiš od lopova. Jer ljudi će te čuti kako sviraš tek kada eventualo budeš na vlasti a nikako pre toga. Zato ljudi rizikuju i daju ti šansu na izborima osim ako to ne žele zato što se nisi otvoreno ogradio od lopova.

Zamisli Vučića da te posluša: pa on ni sam ne bi ostao, i sebe bi morao da se odrekne?!

To sa SPS se ne računa. Ni on ni Šešelj (kao potpredsednik vlade) tada nisu imali nikakvu realnu vlast, tj. bili su manji od makovog zrna.
aureus aureus 14:38 05.04.2017

Re: 1

predatortz

Za Čedu je to bio pun pogodak. DS mi je manji problem. Ja sam želeo da se ogradi od Z. Čička i gospođe Da li ste doživeli orgazam...

Не вриједи се стално ограђивати од нечистих јер - у Србији нема довољно чистих.
Да их има одавно би они налупали шамаре прљавима, па бисмо живјели ко људи.
У земљи у којој таксисте газе голубове а конобари отимају и краду ("Чорба" )- не можемо очекивати неупрљаност од елита.
Оних који су чисти по свим параметрима нема довољно, а можда их је највише сад на протестима.
freehand freehand 14:44 05.04.2017

Re: 1

Оних који су чисти по свим параметрима нема довољно, а можда их је највише сад на протестима.

To zavisi od stepena zilotizma, pa je kod nekih broj "čistih" ravan broju novorođenih beba, kod drugih se rođenjem čistoća gubi, kod trećih su prljavi svi osim mene, a kod četvrtih smo ok ja, moja porodica, familija, kumovi i dodatno imam diskreciono pravo da to određujem.
Nema čistih, nema prljavih. Prave se institucije u kojima policija i sudovi rade svoje a građani svoje.
freehand freehand 14:47 05.04.2017

Re: 1

To sa SPS se ne računa. Ni on ni Šešelj (kao potpredsednik vlade) tada nisu imali nikakvu realnu vlast, tj. bili su manji od makovog zrna.

Koji bre SPS? Pa nije Toma Nikolić, nisu braća Vučić i Jorgovanka Tabaković, Slina, Mali, Martinović, Maja Gojković, Babić, Gašić i ostala banda članovi i funkcioneri SRS i SPS.
Niti su Vučić i Nikolić kod Šekija bili redovi.
I ne znam ko je od nas dvojice smešniji: ti što se ovako glupiraš ili ja što ti nešto kao ozbiljno odgovaram.
milisav68 milisav68 14:57 05.04.2017

Re: 1

narcis
jeben ti lodžiku

Porediš Stonse i DS.

dopuna

U vrhu tog DS-a ti je jedan Kena, koji ima 13 krivičnih prijava od strane DRI, zato je u Palanci Vučić dobio skoro 60%, Beli 16%, a Janković 9%.

Usput, Goša šinska (gde se onaj radnik obesio) je brže bolje prodata nekoj Trt-mrt firmi sa Kipra, a radnici stupili u generalni štrajk.

Link

predatortz predatortz 15:00 05.04.2017

Re: 1

looping
Janković je trebao da se ogradi od DS-a (kao što je i od Čede), sigurno bi prikupio više glasova.


Za Čedu je to bio pun pogodak. DS mi je manji problem. Ja sam želeo da se ogradi od Z. Čička i gospođe Da li ste doživeli orgazam...

Ne znam ko je taj Čičak ali ova Vojtehovski da mu drži govore, to je stvarno bruka.


Zoran Čičak, jedan od osnivača i ideolog JUL.
freehand freehand 15:06 05.04.2017

Re: 1

predatortz
looping
Janković je trebao da se ogradi od DS-a (kao što je i od Čede), sigurno bi prikupio više glasova.


Za Čedu je to bio pun pogodak. DS mi je manji problem. Ja sam želeo da se ogradi od Z. Čička i gospođe Da li ste doživeli orgazam...

Ne znam ko je taj Čičak ali ova Vojtehovski da mu drži govore, to je stvarno bruka.


Zoran Čičak, jedan od osnivača i ideolog JUL.

Zoran Čičak je gospodin čovek za kompletan SNS a bogami i mnogo drugih na političkoj sceni Srbije.
Ali ineteresantno bi nešto drugo bilo: kad sebi blogeri kao birači i analitičari počnu da daju za pravo da na taj način zaključuju i kadruju - šta je, u stvari, predlog? Da se otvori anketa pa da janković, na primer, može da zadrži onog sa najviše glasova? Ili da mora da otkači svakog koga mu pošteni blogeri i analitičari sugerišu' Ili ima neki drugi meni nepoznat princip da da se dođe samo do savršenih za koje će se svi blogeri, tviteraši i pošteni i objektivni analitičari složiti?
predatortz predatortz 15:13 05.04.2017

Re: 1

freehand
predatortz
looping
Janković je trebao da se ogradi od DS-a (kao što je i od Čede), sigurno bi prikupio više glasova.


Za Čedu je to bio pun pogodak. DS mi je manji problem. Ja sam želeo da se ogradi od Z. Čička i gospođe Da li ste doživeli orgazam...

Ne znam ko je taj Čičak ali ova Vojtehovski da mu drži govore, to je stvarno bruka.


Zoran Čičak, jedan od osnivača i ideolog JUL.

Zoran Čičak je gospodin čovek za kompletan SNS a bogami i mnogo drugih na političkoj sceni Srbije.
Ali ineteresantno bi nešto drugo bilo: kad sebi blogeri kao birači i analitičari počnu da daju za pravo da na taj način zaključuju i kadruju - šta je, u stvari, predlog? Da se otvori anketa pa da janković, na primer, može da zadrži onog sa najviše glasova? Ili da mora da otkači svakog koga mu pošteni blogeri i analitičari sugerišu' Ili ima neki drugi meni nepoznat princip da da se dođe samo do savršenih za koje će se svi blogeri, tviteraši i pošteni i objektivni analitičari složiti?


Na Jankoviću je da sebi bira društvo i ekipu, na meni je da biram za koga ću da glasam.
Jednostavno.
narcis narcis 16:33 05.04.2017

Re: 1

Na Jankoviću je da sebi bira društvo i ekipu, na meni je da biram za koga ću da glasam.
Jednostavno.

e pa zbog vas takih i onih što su im svi isti i one dečurlije koje ne insteresuje politika ni ja više netću da glasam itkad.
a trebaće vam moj glas samo ćebude kasno jer ja tkad teram inat ne odustajem.
avi ćekajte manu sneba da vi bude leba
karabasbarabas karabasbarabas 17:19 05.04.2017

Re: 1

freehand
To sa SPS se ne računa. Ni on ni Šešelj (kao potpredsednik vlade) tada nisu imali nikakvu realnu vlast, tj. bili su manji od makovog zrna.

Koji bre SPS? Pa nije Toma Nikolić, nisu braća Vučić i Jorgovanka Tabaković, Slina, Mali, Martinović, Maja Gojković, Babić, Gašić i ostala banda članovi i funkcioneri SRS i SPS.
Niti su Vučić i Nikolić kod Šekija bili redovi.
I ne znam ko je od nas dvojice smešniji: ti što se ovako glupiraš ili ja što ti nešto kao ozbiljno odgovaram.


Ozbiljno pitanje: jesi li ti ikada ikoga uspeo da nagovoris da glasa za DS, Jankovica, bilo koga (posto vidim da ti je to misija)? Sa ovakvim nastupom i ponasanjem?

Ma koliko mi bio simpatican Jankovic, posle ovakvog "nos u oblacima" nastupa glasao bih za Moamarra Xukorlica.
anonymous anonymous 18:04 05.04.2017

Re: 1



Nije pitanje da li treba smeniti Vučića, pitanje je sa kim?
"Sa bilo kim" je očigledno pogrešan odgovor.

sweet64 sweet64 18:56 05.04.2017

Re: 1

aureus
predatortz

Za Čedu je to bio pun pogodak. DS mi je manji problem. Ja sam želeo da se ogradi od Z. Čička i gospođe Da li ste doživeli orgazam...

Не вриједи се стално ограђивати од нечистих јер - у Србији нема довољно чистих.
Да их има одавно би они налупали шамаре прљавима, па бисмо живјели ко људи.
У земљи у којој таксисте газе голубове а конобари отимају и краду ("Чорба" )- не можемо очекивати неупрљаност од елита.
Оних који су чисти по свим параметрима нема довољно, а можда их је највише сад на протестима.


U čemu je problem? Jel to nonsens ograditi se od nekoga. To je sasvim prirodno pravo i mnogo toga objašnjava i daje putokaze u politici. Ograditi se od nekoga može poprilično povećati broj pristalica.
milojep milojep 19:16 05.04.2017

Re: 1

Nije pitanje da li treba smeniti Vučića, pitanje je sa kim?
"Sa bilo kim" je očigledno pogrešan odgovor.


Očigledno to nije pogrešan odgovor.
Razmisli
anonymous anonymous 19:19 05.04.2017

Re: 1

looping
Janković je trebao da se ogradi od DS-a (kao što je i od Čede), sigurno bi prikupio više glasova.


Za Čedu je to bio pun pogodak. DS mi je manji problem. Ja sam želeo da se ogradi od Z. Čička i gospođe Da li ste doživeli orgazam...

Ne znam ko je taj Čičak ali ova Vojtehovski da mu drži govore, to je stvarno bruka.


Bruka.!
freehand freehand 20:12 05.04.2017

Re: 1

Ozbiljno pitanje: jesi li ti ikada ikoga uspeo da nagovoris da glasa za DS, Jankovica, bilo koga (posto vidim da ti je to misija)? Sa ovakvim nastupom i ponasanjem?

Ma koliko mi bio simpatican Jankovic, posle ovakvog "nos u oblacima" nastupa glasao bih za Moamarra Xukorlica.

Prema svecu i tropar. Mislim, možda će Zukorliću biti malo neprijatno, al jebiga. Ne može da otresa baš svakog ko mu se prišljamči. Ima nešto, valjda, što privlači te velike muve na njega.
looping looping 20:17 05.04.2017

Re: 1

milojep
Nije pitanje da li treba smeniti Vučića, pitanje je sa kim?
"Sa bilo kim" je očigledno pogrešan odgovor.


Očigledno to nije pogrešan odgovor.
Razmisli

Praksa je pokazala da jeste. Niko nije ubedljivije pobedio na izborima u Srbiji.

Ali ako ti misliš da je AV Lucifer onda je to druga stvar.
looping looping 20:22 05.04.2017

Re: 1

freehand
To sa SPS se ne računa. Ni on ni Šešelj (kao potpredsednik vlade) tada nisu imali nikakvu realnu vlast, tj. bili su manji od makovog zrna.

Koji bre SPS? Pa nije Toma Nikolić, nisu braća Vučić i Jorgovanka Tabaković, Slina, Mali, Martinović, Maja Gojković, Babić, Gašić i ostala banda članovi i funkcioneri SRS i SPS.
Niti su Vučić i Nikolić kod Šekija bili redovi.
I ne znam ko je od nas dvojice smešniji: ti što se ovako glupiraš ili ja što ti nešto kao ozbiljno odgovaram.

90-ih SPS i SRS su bili zajedno na vlasti i podelili funkcije. Mislio sam da na to misliš. Nismo se razumeli očigledno, tj. ja te nisam razumeo.
karabasbarabas karabasbarabas 20:26 05.04.2017

Re: 1

freehand
Ozbiljno pitanje: jesi li ti ikada ikoga uspeo da nagovoris da glasa za DS, Jankovica, bilo koga (posto vidim da ti je to misija)? Sa ovakvim nastupom i ponasanjem?

Ma koliko mi bio simpatican Jankovic, posle ovakvog "nos u oblacima" nastupa glasao bih za Moamarra Xukorlica.

Prema svecu i tropar. Mislim, možda će Zukorliću biti malo neprijatno, al jebiga. Ne može da otresa baš svakog ko mu se prišljamči. Ima nešto, valjda, što privlači te velike muve na njega.


Nikakvo cudo sto ste pali ispod cenzusa.
I nikakvo cudo, ukljucujuci Jankovica vas nece izdici iznad njega i pasnjaka.
A ovakvim tonom ces rasterati i ove sto protestuju, ima da se razbeze kad vide ove sto su vec jednu revoluciju sjebali.
milojep milojep 20:29 05.04.2017

Re: 1

looping
milojep
Nije pitanje da li treba smeniti Vučića, pitanje je sa kim?
"Sa bilo kim" je očigledno pogrešan odgovor.


Očigledno to nije pogrešan odgovor.
Razmisli

Praksa je pokazala da jeste. Niko nije ubedljivije pobedio na izborima u Srbiji.

Ali ako ti misliš da je AV Lucifer onda je to druga stvar.


Kada kažeš da niko nikada nije ubedljivije pobedio na izborima u Srbiji red je io da pomeneš:
-niko nikada nije imao više odnosno sve medije pod kontrolom (pa Milošević je mnogo manje kontrolisao medije, mogao sam da čujem kada se negde demonstriralo)
-nikada krađa na izborima nije bila usavršena kao sada
-nikada ljudi nisu bili ucenjeniji raznim stvarima kao sada
-nikada opozicija nije bila ovako uništena da su tri glavna kandidata išli sa podrškom grupe građana

e sada možemo diskutovati zašto je sve ovo gore tako ali mislim da je i suviše jasno


edit: Ne mislim da je Vučić Lucifer ali da je glavni krivac što su preko mere u Srbiji zavladali kao nikada prosti,bezobrazni,neuki... to jeste!
I kada to postane više nego evidentno on još krene u protivnapad da zaštiti taj jad i sramotu svih nas. E to je najopasnije, time on proaktivno radi na uništenju budućnosti ovoga naroda time što mladi bez zadrške odlaze iz zemlje do te mere da ovde nećemo imati školovanog i kvalitetnog materijala. A onda će nam biti džaba bilo kakvi izbori.
freehand freehand 20:33 05.04.2017

Re: 1

Nikakvo cudo sto ste pali ispod cenzusa.
I nikakvo cudo, ukljucujuci Jankovica vas nece izdici iznad njega i pasnjaka.
A ovakvim tonom ces rasterati i ove sto protestuju, ima da se razbeze kad vide ove sto su vec jednu revoluciju sjebali.

Zato ti možeš sa visine trijumfa da seiriš, al neće vam to trajati večno. Evo klinci vam kažu da vas mrze, al šta ću vam ja. I šta vas briga. Imate fantomke, imate bejzbolke. Tu ste kod kuće.
milisav68 milisav68 20:45 05.04.2017

Re: 1

milojep
-niko nikada nije imao više odnosno sve medije pod kontrolom (pa Milošević je mnogo manje kontrolisao medije, mogao sam da čujem kada se negde demonstriralo)

Daj ne zezaj, pa gde se demonstriralo pre izbora?
-nikada krađa na izborima nije bila usavršena kao sada

Kakva krađa, niko od kandidata ne osporava rezultate.
-nikada ljudi nisu bili ucenjeniji raznim stvarima kao sada

Uuuu, pa ti si zaboravio da su tada bila uglavnom sve državna preduzeća.
-nikada opozicija nije bila ovako uništena da su tri glavna kandidata išli sa podrškom grupe građana

Zato nije kriv Vučić, nego sama opozicija.
anonymous anonymous 20:57 05.04.2017

Re: 1

Na Jankoviću je da sebi bira društvo i ekipu, na meni je da biram za koga ću da glasam.
Jednostavno.

Па за њега.наравно.
За кога другог.
milojep milojep 21:00 05.04.2017

Re: 1

Daj ne zezaj, pa gde se demonstriralo pre izbora?


ma generalno sam u doba Miloševića imao jedan radio i jednu TV gde sam mogao da čujem nešto drugačije. Ja sada u centru grada nemam ni N1

Kakva krađa, niko od kandidata ne osporava rezultate.

kao prvo nisam siguran da ne osporavaju (eno Obradović iz Dveri) ali mi se čini da vagaju između svoje sramote i činjenica. Kao drugo a u stvari prvo , nisam mislio na bukvalnu krađu u brojanju i sl. već od same kampanje krađom vremena,ucenama,podmićivanjem pa do same krađe sa viškovima listića itd.Eno danas ima da se nađe tekst jednog šefa biračkog odbora iz DJB. Da ne veruješ šta priča!!! A 99% sam siguran da je tačno.

Uuuu, pa ti si zaboravio da su tada bila uglavnom sve državna preduzeća.

sada smo došli do gore situacije,uništavaju se nepodobna privatna preduzeća, ovo ti ne pričam priče rekla kazala!


Zato nije kriv Vučić, nego sama opozicija.


još uvek ne baš dobro poređenje ali ide ka tome: Severna Koreja! Jel' i tamo opozicija kriva? Teoretski da!



milisav68 milisav68 21:56 05.04.2017

Re: 1

milojep
ma generalno sam u doba Miloševića imao jedan radio i jednu TV gde sam mogao da čujem nešto drugačije. Ja sada u centru grada nemam ni N1

A N1 je podružnica CNN-a.

Ali dobro, hoćeš da kažeš da nema nacionalnu frekvenciju.To pitaj ove prethodne, kako su Mitrović i onaj Grk dobili po dve?
Kao drugo a u stvari prvo , nisam mislio na bukvalnu krađu u brojanju i sl. već od same kampanje krađom vremena,ucenama,podmićivanjem pa do same krađe sa viškovima listića itd.Eno danas ima da se nađe tekst jednog šefa biračkog odbora iz DJB. Da ne veruješ šta priča!!! A 99% sam siguran da je tačno.

Nema razloga da ne verujem, samo mi nije jasno kako nisi znao (i bunio se) kada su to radili ovi prethodni.

Umesto da naprave pravnu državu, gde bi svako odgovarao za svoja nepočinstva.

Jel treba sada da sećam kako je jedna famozna marketinška firma iznenada kupila pravo na reklame na RTS-u i kako je to zloupotrebljavano ucenama.

Informacije u vezi toga imaš u arhivi i ovog bloga (mislim na ceo B92 blog).

Ili da pričam kako je bivši predsednik u mojoj opštini sa paketima kupovao glasove manjina.
sada smo došli do gore situacije,uništavaju se nepodobna privatna preduzeća, ovo ti ne pričam priče rekla kazala!

Ni to nije psihov izum, dešavalo se to i ranije, samo se okrenuo ćurak.
još uvek ne baš dobro poređenje ali ide ka tome: Severna Koreja! Jel' i tamo opozicija kriva?

Ma kakvi, pa u Severnoj Koreji nema uvoza trulog mesa i pokvarenog mleka.

A ni Merkelova ih ne tapše po ramenu.

Đavo je došao po svoje, daj da mirno umanjimo štetu.
zilikaka zilikaka 22:14 05.04.2017

Re: 1

nikada ljudi nisu bili ucenjeniji raznim stvarima kao sada


Uuuu, pa ti si zaboravio da su tada bila uglavnom sve državna preduzeća.

E, cvrc, ovde ima velika kvaka.
Za Slobinog vakta nisi mogao da se nadaš da će te tamo zaposliti ali ako si se zateko, ko što mnogi jesu, nije bilo sile da te izbace.
Jednostavno, niko nije pretio masovnim otkazima i smanjenjima.
Sad je to mač koji svima visi nad glavom, u državnim firmama.
Istina, ja još nisam čula da se igde počelo, ali u situaciji gde imaš svuda višak radnika i navodnu volju da se broj svede na stvarno potreban, ljudi se opravdano plaše.
freehand freehand 22:20 05.04.2017

Re: 1

Istina, ja još nisam čula da se igde počelo, ali u situaciji gde imaš svuda višak radnika i navodnu volju da se broj svede na stvarno potreban, ljudi se opravdano plaše.

Ne preteruj sa istinom. Nebitna je za srčanost.
milisav68 milisav68 22:27 05.04.2017

Re: 1

zilikaka
Jednostavno, niko nije pretio masovnim otkazima i smanjenjima.

Joj, otkaz je majka za neprimanje plate.

Da ne objašnjavam sad šta sve to sa sobom povlači.
mariopan mariopan 22:49 05.04.2017

Re: 1

sloshin
Nisam analitičar (Krle, prim.aut), ali nisam ni uveren u opštu podršku Belom.

Moja keva, penzionerka, bivša Titova pionirka i glasačica SPS-a sa početka 90ih je i u ovim kasnim šezdesetim godinama povazdan izložena indoktrinaciji Studio Bota, Krepija, Pinka a neretko i Informera i ostalih medija kojima su "Sale Prangija" i "manbun narkoman" zajedno sa svojim Soroševim plaćenicima, opasna pretnja po državotvorni poredak i nezadrživi napredak.

Isto tako sam, sa argumentom da je odsvirala svoje i da su joj njeni izbori zavukli ruku u džep, uspeo da je ubedim da je "manbun narkoman" aktuelni izbor omladinaca i meme generacije, te da je red da preda štafetu mlađima. Ipak, to je jedan izolovan slučaj višemesečnog rada na razbijanju mita i predrasuda i to je nešto što veliki procenat mlađarije nije stigao da obavi sa svojim roditeljima i rodbinom.



Каква бре предаја штафете не дам ја ништа

Може само из мртве руке да ми отме, ако успе.
zilikaka zilikaka 23:10 05.04.2017

Re: 1

milisav68
zilikaka
Jednostavno, niko nije pretio masovnim otkazima i smanjenjima.

Joj, otkaz je majka za neprimanje plate.

Da ne objašnjavam sad šta sve to sa sobom povlači.

Jeste, al to neprimanje se odnosilo na sve. Sad vazda mantraju: "Neki ćemo i da preživimo al neki ćete da letite."
Ne pravdam, samo konstatujem.
looping looping 06:02 06.04.2017

Re: 1

-niko nikada nije imao više odnosno sve medije pod kontrolom (pa Milošević je mnogo manje kontrolisao medije, mogao sam da čujem kada se negde demonstriralo)
-nikada krađa na izborima nije bila usavršena kao sada
-nikada ljudi nisu bili ucenjeniji raznim stvarima kao sada
-nikada opozicija nije bila ovako uništena da su tri glavna kandidata išli sa podrškom grupe građana

Sve ovo je nerealno.
Zato je opozicija i pukla zato što opušteno tvrdi takve stvari.
Umesto da se drži koliko-toliko neke istine. Da malo više bira reči.

Opozicija jeste uništena ali je uništila samu sebe.

milisav68 milisav68 06:44 06.04.2017

Re: 1

zilikaka
Jeste, al to neprimanje se odnosilo na sve.

Ma nije to, znam šta pričam.

Kad kažem neprimanje, ne mislim baš ništa, nego se napravi "reorganizcija" u firmi, pa se "problematični" premesti u sanitarce (ili tako nešto) za primer, pa mu se smanji bod, pa mu se nađu neke zamerke, pa se novčano kazni...i onda od nekadašnje cele plate primi - petinu.

I tako nekoliko meseci...i eto ti cele "poslušne" firme.




milojep milojep 12:58 06.04.2017

Re: 1

Nema razloga da ne verujem, samo mi nije jasno kako nisi znao (i bunio se) kada su to radili ovi prethodni.

Aaaa? pa bog sveti zna šta sve nisam pisao protiv žutih! PA oni su nesumnjivo bili isto jedna lopovska banda a večito i konačno gađenje ka njima a koje je dovelo do današnjeg stanja je pakt DS-SPS! To je prevrnulo i ono malo dobrog što je 5 oktobar doneo

Jel treba sada da sećam kako je jedna famozna marketinška firma iznenada kupila pravo na reklame na RTS-u i kako je to zloupotrebljavano ucenama.

Informacije u vezi toga imaš u arhivi i ovog bloga (mislim na ceo B92 blog).

Ili da pričam kako je bivši predsednik u mojoj opštini sa paketima kupovao glasove manjina.


niko to ne spori, ali ti mi sada pričaš kao Vučić! Pa jel' to opravdanje za sadašnje svinjarije?! Ja i iznad pričah loopingu. Ne možemo mi očekivati da možemo izglasati majku Terezu,ali jedino ih smenjivanjem možemo dresirati da koliko toliko rade svoj posao.
Ni to nije psihov izum, dešavalo se to i ranije, samo se okrenuo ćurak.

izum nije, ali su ga monstruozno usavršili!ranije su uglavnom svojim firmama davali privilegije a sada tuđim uzimaju i prava! duga priča

Ma kakvi, pa u Severnoj Koreji nema uvoza trulog mesa i pokvarenog mleka.


Nikada nije bilo da su osim SNS-a u pola Srbije nema stranaka. Ucenama,pretnjama i sl. stranački odbori po malim mestima ne postoje!

I vidi o samoj Vučićevoj politici se i može diskutovati ali o svemu ostalom okolo nema razgovora.
-okosnicu kadrova mu čine neškolovani,bezobrazni i beščasni idioti
-on još prosipa priču da boljih nema!
-grozote poput Savamale on pokriva svojim vredjajucelogickim spinovima
a izbori su bili kulminacija diktature i bezobrazluka
freehand freehand 13:03 06.04.2017

Re: 1

I vidi o samoj Vučićevoj politici se i može diskutovati

Šta je to "Vučićeva politika"?
milojep milojep 13:09 06.04.2017

Re: 1

freehand
I vidi o samoj Vučićevoj politici se i može diskutovati

Šta je to "Vučićeva politika"?


ma po pitanju spoljne politike,subvencija strancima,kojekakvim merama vlade...
a što se tiče naziva 'vučićeva politika' to jeste glupost proistekla iz toga što se gospodin sam pita oko svega što pa opet spada u onu bezobrazluk,bahatost...
tyson tyson 09:43 07.04.2017

Re: Nekreativci

looping
-niko nikada nije imao više odnosno sve medije pod kontrolom (pa Milošević je mnogo manje kontrolisao medije, mogao sam da čujem kada se negde demonstriralo)
-nikada krađa na izborima nije bila usavršena kao sada
-nikada ljudi nisu bili ucenjeniji raznim stvarima kao sada
-nikada opozicija nije bila ovako uništena da su tri glavna kandidata išli sa podrškom grupe građana

Sve ovo je nerealno.
Zato je opozicija i pukla zato što opušteno tvrdi takve stvari.
Umesto da se drži koliko-toliko neke istine. Da malo više bira reči.

Opozicija jeste uništena ali je uništila samu sebe.


I dakle oni ljudi na ulici (protestima) su tamo bez razloga.

Vreme prolazi ali jedno je konstanta: ovakva ubeđivanja i spinovanja u vreme protesta da je sve u redu (ovo si ti), da su oni koji se bune zavedeni ili plaćenici (viđeno na blogu), i da su, u krajnjoj liniji, "svi oni isti" pa što smenjivati ove koji nas jašu (viđeno na blogu).

Sve to spada u klasične aktivnosti kontrole štete samo me malo čudi potpuni nedostatak kreativnosti. Ustvari, znajući s kim imamo posla još od 1990-ih, i ne čudi me preterano...


looping looping 11:59 07.04.2017

Re: Nekreativci


I dakle oni ljudi na ulici (protestima) su tamo bez razloga.

Nikad nisam video uzaludniji protest ali što reče Gandi:
Prvo te ignorišu, onda ti se smeju, onda se bore protiv tebe, i onda pobeđuješ.

Sve je moguće.

da su oni koji se bune zavedeni ili plaćenici (viđeno na blogu), i da su, u krajnjoj liniji, "svi oni isti" pa što smenjivati ove koji nas jašu (viđeno na blogu).

Zavedeni. Ne daju se pare olako na današnje vreme.
Po meni, zavedeni su i oni što su glasali za Jankovića.
emsiemsi emsiemsi 13:00 07.04.2017

Re: Nekreativci

looping

I dakle oni ljudi na ulici (protestima) su tamo bez razloga.

Nikad nisam video uzaludniji protest ali što je reče Gandi:
Prvo te ignorišu, onda ti se smeju, onda se bore protiv tebe, i onda pobeđuješ.

Sve je moguće.

da su oni koji se bune zavedeni ili plaćenici (viđeno na blogu), i da su, u krajnjoj liniji, "svi oni isti" pa što smenjivati ove koji nas jašu (viđeno na blogu).

Zavedeni. Ne daju se pare olako na današnje vreme.
Po meni, zavedeni su i oni što su glasali za Jankovića.

По мени --- ти се зајебаваш, невезано за Јанковића или неког другог !
Немогуће да си озбиљан !?
looping looping 06:22 08.04.2017

Re: Nekreativci

По мени --- ти се зајебаваш, невезано за Јанковића или неког другог !

Nije nevezano. Konkretno vezano za Jankovića.
Ne mislim da je zaveden onaj ko je glasao za bilo koga drugog.
tasadebeli tasadebeli 08:58 05.04.2017

Зли учитељ




Хипотеза 1:


А шта ако је ове протесте и инсценирала сама власт (са све пратећом медијском сценографијом) као вентил кроз који ће се отпустити нагомилано незадовољство и истрошити та енергија, па ће се опет створити клима погодна за неометано самовољно владање као што то увек и бива после неуспелих протеста?

То јест, а шта ако су протести од самог почетка и замишљени тако да не успеју?


Хипотеза 2:

Велики Вођа је ионако и сам потврдио одмах у првој изјави по изборима да има много незадовољних.

(Зато и питам колика је на крају била излазност на изборе јер је то, што се мене тиче, најбољи показатељ свега.

EDIT: И да додам, шта је онда у том случају релативно мале излазности било на овим изборима /председничким! - а већ смо одавно утврдили да Срби воле јаке вође/ са дисциплинованим СНС гласачима? Где су?

Шта ће се тек онда догодити за парламентарне и, још важније, локалне изборе?)

Хипотеза 3:

А мени стално пада на памет она Коџина: Добро је док народ лаје. Не ваља када се ућути.


Теорема:

На крају крајева, а ко су политички саветници Великог Вође?

Ко је то чија мудрост Вођи обезбеђује дуг и по себе берићетан опстанак на месту на које је и постављен по задатку?

Не иде ли и Вођа да се посаветује са менторима у исте куће у Бгд. куда одлазе и ови и "опозиције"?


Дефиниција:


Много питања, одговора нигде...
highshalfbooze highshalfbooze 09:06 05.04.2017

Šta hoće pilići?

Šta hoće pilići.
Da imamo sredstva informisanja koja informišu građane, onda bi znali šta hoće pilići. U uslovima kada to ne funkcioniše, onda možemo samo da odemo na lice mesta i da pitamo piliće šta oni hoćedu.
Evo šta kažu ovi strani plaćenici iz Katara:

Na snimku je od 1:20 pa dalje.
Pošto gomila još nije formirana i kompaktna, mogu da se čuju različita mišljenja u zavisnosti od intelektualnih sposobnosti pojedinaca.

Mi stariji u svakom slučaju ne možemo ništa da im zamerimo i da ih kritikujemo jer im ništa nismo ostavili u nasleđe. Naše najveće dostignuće je da smo doveli 5. oktobra kojekakvu bagru da uruši svaki trag građanskog društva i da građane pretvori u roblje kapitala i političkih stranaka.
tasadebeli tasadebeli 09:16 05.04.2017

Re: Šta hoće pilići?

highshalfbooze

Naše najveće dostignuće je da smo doveli 5. oktobra kojekakvu bagru da uruši svaki trag građanskog društva i da građane pretvori u roblje kapitala i političkih stranaka.






И Вучић је само још једна епизода те мексичке серије... Ништа мање и ништа више.
freehand freehand 09:26 05.04.2017

Re: Šta hoće pilići?

tasadebeli
highshalfbooze

Naše najveće dostignuće je da smo doveli 5. oktobra kojekakvu bagru da uruši svaki trag građanskog društva i da građane pretvori u roblje kapitala i političkih stranaka.






И Вучић је само још једна епизода те мексичке серије... Ништа мање и ништа више.

Taso, otpij malo te vodice.
tasadebeli tasadebeli 09:31 05.04.2017

Re: Šta hoće pilići?

freehand
tasadebeli
highshalfbooze

Naše najveće dostignuće je da smo doveli 5. oktobra kojekakvu bagru da uruši svaki trag građanskog društva i da građane pretvori u roblje kapitala i političkih stranaka.






И Вучић је само још једна епизода те мексичке серије... Ништа мање и ништа више.

Taso, otpij malo te vodice.



Ех, јебига!

На моменат сам помислио да се може разговарати и без тих њуејџираних интернетских срања.

Али од та посла нема ништа.




freehand freehand 09:44 05.04.2017

Re: Šta hoće pilići?


Ех, јебига!

На моменат сам помислио да се може разговарати и без тих њуејџираних интернетских срања.

Али од та посла нема ништа.

Taso, ne ljuti se.
Što reko Volter - ne slažem se s tobom ali sam spreman da po cenu života branim tvoje pravo da izneseš Vučićevo mišljenje!
anonymous anonymous 18:06 05.04.2017

Re: Šta hoće pilići?

freehand

Ех, јебига!

На моменат сам помислио да се може разговарати и без тих њуејџираних интернетских срања.

Али од та посла нема ништа.

Taso, ne ljuti se.
Što reko Volter - ne slažem se s tobom ali sam spreman da po cenu života branim tvoje pravo da izneseš Vučićevo mišljenje!


Jebote, al si tolerantan....

Za Predsednika.

Usput

Ne mogu da verujem da si i ti počeo nekoga da citiraš...

Šta bi sa antiintelektualizmom...???
freehand freehand 20:10 05.04.2017

Re: Šta hoće pilići?

Ne mogu da verujem da si i ti počeo nekoga da citiraš...

Aj da ovaj ignore status prekinem koliko da ti ukažem da citat i parafraza nisu isto. Mislim a propo intelektualizma.
A dosadan si ko dizenterija, što reko Filip Lepi onomad usran bežeći pred saracenima.
anonymous anonymous 20:25 05.04.2017

Re: Šta hoće pilići?

freehand
Ne mogu da verujem da si i ti počeo nekoga da citiraš...

Aj da ovaj ignore status prekinem koliko da ti ukažem da citat i parafraza nisu isto. Mislim a propo intelektualizma.
A dosadan si ko dizenterija, što reko Filip Lepi onomad usran bežeći pred saracenima.




Баш си ме насмејо. Не цитираш него парафразираш ....
tasadebeli tasadebeli 21:21 05.04.2017

Re: Šta hoće pilići?

freehand

Ех, јебига!

На моменат сам помислио да се може разговарати и без тих њуејџираних интернетских срања.

Али од та посла нема ништа.

Taso, ne ljuti se.
Što reko Volter - ne slažem se s tobom ali sam spreman da po cenu života branim tvoje pravo da izneseš Vučićevo mišljenje!






У праву је онај Саша.

Ем не умете да читате написано, ем вам је памћење као у пилића...

Просто сте идеални за то да вас стално, деценијама, разноразни Вучићи јебу у главу.

Ако вала, и треба кад сте таква "опозиција".

Стварно је требало све то одавно да се почисти...
freehand freehand 21:24 05.04.2017

Re: Šta hoće pilići?

Стварно је требало све то одавно да се почисти...

Mora taj Mita negde da proviri...
anonymous anonymous 21:55 05.04.2017

Re: Šta hoće pilići?


tasadebeli
22:21 05.04.2017
Re: Šta hoće pilići?



Ем не умете да читате написано, ем вам је памћење као у пилића...

Просто сте идеални за то да вас стално, деценијама, разноразни Вучићи јебу у главу.

Ако вала, и треба кад сте таква "опозиција".

Стварно је требало све то одавно да се почисти...

escherichije_colic escherichije_colic 09:49 06.04.2017

Re: Šta hoće pilići?

highshalfbooze


Mi stariji u svakom slučaju ne možemo ništa da im zamerimo i da ih kritikujemo jer im ništa nismo ostavili u nasleđe. Naše najveće dostignuće je da smo doveli 5. oktobra kojekakvu bagru da uruši svaki trag građanskog društva i da građane pretvori u roblje kapitala i političkih stranaka.


Nismo ih mi ni doveli, doveli ih Miloševićevi pretorijanci koji su u odsudnom trenutku uskratili podršku gazdi. Narod je tu bio samo statista, ko što uglavnom i jeste u svim tim našim političkim turbulencijama.
freehand freehand 09:21 05.04.2017

Veliko prebrojavanje

tasadebeli tasadebeli 09:27 05.04.2017

Re: Veliko prebrojavanje

freehand





Ribozom Ribozom 09:27 05.04.2017

Prpa

Vidim po naslovima da vlast pokusava da dodatno zamajava gradjane.
Cak su i opet angazovali blogera profesionalca.
Mislim da som kao drustvo sada zreliji za sesti oktobar.
freehand freehand 10:33 05.04.2017

Uzroci i ciljevi

Ne znam da li je i koliko autentično ali sam siguran da je tačno i istinito u nnoštvu slučajeva i na mnoštvu primera:

vera.nolan2 vera.nolan2 10:53 05.04.2017

Ima li spasa demokratiji ?

... i dugoročno kapitalizmu ...
"Demokratija je najgori oblik vladavine ako se izuzmu svi ostali dosad isprobani"
"Izbori, da o nečemu stvarno odlučuju bili bi zabranjeni. Vlast je previše ozbiljna stvar da bi se prepustila narodu " (V.Č.)

"Breksit" je izglasan većinski, možda i na lažima propagandista i interesa naroda ... a većinska volja Škotske je manjinska britanska ...

Veliki grčki filosofi nisu demokratiju smatrali neupitnom mudrošću, a u demokratiji i magarci idu sredinom ulice.

"Prevarenim se može smatrati samo onaj deo naroda koji je verovao da će sa dolaskom političke demokratije automatski doći ekonomsko blagostanje." ( Z.Đ. )
... tek ekonomsko blagostanje donosi i društvenu nadogradnju i dizanje civilizacijske svesti i jačanje institucija - u kapitalizmu, pre svega u interesu priv. vlasništva ... sva građanska dobra za narod su usputna, logična i moguća ...

Izborna matematika i već ovladana tehnika izbornog procesa, vladaju političkom potkupljivom, interesnom scenom (o)pozicije ...

Studentske demonstracije - sada !? su kao loše napisana drama, nema jedninstva radnje, mesta i vremena ... kada se uočila medijska blokada, a pre izbora možda bi imalo i svrhu, cilj i smisao, ovako - samo je (ne)namerna farsa i jalov posao ...





freehand freehand 11:29 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?


Studentske demonstracije - sada !? su kao loše napisana drama, nema jedninstva radnje, mesta i vremena ... kada se uočila medijska blokada, a pre izbora možda bi imalo i svrhu, cilj i smisao, ovako - samo je (ne)namerna farsa i jalov posao ...

Kad god da se desilo i sa kojim god makar banalnim povodom - ovo generacijsko pokazivanje prezira i odjebavanje vučića ne da ima smisao nego ovo društvo pokazuje i u boljem setlu nego što ono jeste.
Valja dobro paziti oko zauzimanja strana. Nije dobro biti protiv budućnosti, koliko god to ovde bilo uobičajeno i normalno.
vera.nolan2 vera.nolan2 11:49 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

Nije dobro biti protiv budućnosti, ...

istorija se ponavlja i dok si mlad ideš srcem, sve hoćeš odmah i sada, ali često - tuđom glavom, tek u politici ...
govorim o greški u koracima, možda je imalo neke šanse, a da ne dođe do nekog i haosa, što se nikada ne može isključiti, a možda neki to i priželjkuju.
Za većinu običnog naroda, apsolutno NIŠTA se neće promeniti na bolje, sumnje nemaju, narod oseća instiktom mase i iskustva ...
Radi se o nezavršenom poslu vladajuće kamarile, zanemaruješ belosvetsku podršku ... dok dobro rade, trajaće ... inače, još kako bi se opozicija ujedinila oko jednog kandidata ...
priprema za moguću smenu uvek traje u pozadini ...
i ne menjaj suštinu, ko ne želi bolju budućnost, nemoj da ti sada pišem pesme izneverenih generacija starih koliko i čovečanstvo ...

freehand freehand 12:01 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

i ne menjaj suštinu, ko ne želi bolju budućnost, nemoj da ti sada pišem pesme izneverenih generacija starih koliko i čovečanstvo ...

Tako da je, što se tebe tiče a sa stanovišta ineverenih očekivanja - prvobitna zajednica bila skroz ok? Ili je svaki korak napred, veliki i mali, bitan i dobar?
Kazezoze Kazezoze 12:07 05.04.2017

Predlozi studenata...

sloshin sloshin 12:10 05.04.2017

Re: Predlozi studenata...

Sasvim na mestu.
karabasbarabas karabasbarabas 12:21 05.04.2017

Re: Predlozi studenata...

Ovo je vec nesto.
vera.nolan2 vera.nolan2 12:24 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

svaki korak napred, veliki i mali, bitan i dobar?


Beli je "uspeo" jer opozicija nije ni uspela da se osmisli i očisti od greha prošlosti, ni htela da se istinski bori - gde su bili studenti da daju spontanu podršku - kreativnoj opoziciji ? ( ili ovoga puta nije bila ni plaćena ) jer ovi dobro odrađuju politički posao;

jel' bi " najjeftinija i najstručnija radna snaga" na reklamni američki klip koji sam postavila ... pa baš ti mi odgovori, a kako će drugačije da dovuku investicije ...

Zadnji put, uz svu sumnju sam dopustila sebi da me prevare, a znala sam kako će ići, malena nada bi ... bila sam član DOSa i nisam bila rezignirana jer sam poučena istorijom i očekivala, kada sam uživo gledala komadanje, uništavanje firmi, "podelu vlasti" ...
ma do naroda im bi kao do lako obnovljivog resursa, zgrabi i domogni se vlasti i moći - jedini kredo je svake vlasti, u tranziciji i očekivan ...
freehand freehand 12:32 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

vera.nolan2
svaki korak napred, veliki i mali, bitan i dobar?


Beli je "uspeo" jer opozicija nije ni uspela da se osmisli i očisti od greha prošlosti, ni htela da se istinski bori - gde su bili studenti da daju spontanu podršku - kreativnoj opoziciji ? ( ili ovoga puta nije bila ni plaćena ) jer ovi dobro odrađuju politički posao;

jel' bi " najjeftinija i najstručnija radna snaga" na reklamni američki klip koji sam postavila ... pa baš ti mi odgovori, a kako će drugačije da dovuku investicije ...

Zadnji put, uz svu sumnju sam dopustila sebi da me prevare, a znala sam kako će ići, malena nada bi ... bila sam član DOSa i nisam bila rezignirana jer sam poučena istorijom i očekivala, kada sam uživo gledala komadanje, uništavanje firmi, "podelu vlasti" ...
ma do naroda im bi kao do lako obnovljivog resursa, zgrabi i domogni se vlasti i moći - jedini kredo je svake vlasti, u tranziciji i očekivan ...

Možeš ti bolje od ove svakidašnje jadikovke.
Evo mladež može, u svakom slučaju.
Inače - tiu što su čerupali narod - i oni su narod. I među ovim studentima ima karijerista, pozera, tu su i Bane dobri sin i neki novi čeda što će ga klinke moliti da ih oženi.
Samo to svakako nije razlog ni da život stane i uloji se u rezignaciji i ogorčenju.
Non serviam, moja draga. Nikad robotom!
aureus aureus 12:35 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

vera.nolan2

Radi se o nezavršenom poslu vladajuće kamarile, zanemaruješ belosvetsku podršku ... dok dobro rade, trajaće ... inače, još kako bi se opozicija ujedinila oko jednog kandidata ...
priprema za moguću smenu uvek traje u pozadini ...

Teško da se u istoriji išta desilo samo od sebe, bez pripreme i bez prethodnih pokušaja.
Ako sada Srbija zaćuti, vrlo je vjerovatno da će ćutati i 2022.
Ako sada bar jedan dio Srbije, ma kako mali bio, progovori, pa i urlikne! - ne potcjenjujmo to, bez obzira na neposredni rezultat. Tako se pripremaju temelji za buduća uspješna djelovanja.

vera.nolan2 vera.nolan2 12:45 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

Evo mladež može,

... evo, pa videćemo, svaki uspeh želim, ... samo, ko ne vidi realnost i kuda svet globalno stremi i mesto malih i perifernih, ima samo vidike srca lako manipulišuće, razum tu izostaje ...
freehand freehand 12:49 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

vera.nolan2
Evo mladež može,

... evo, pa videćemo, svaki uspeh želim, ... samo, ko ne vidi realnost i kuda svet globalno stremi i mesto malih i perifernih, ima samo vidike srca lako manipulišuće, razum tu izostaje ...

Da te ne pitam sad koliko anđela stane na glavu čiode, to je lako. Ali evo jednog težeg pitanja: koliko realnosti postoji? I zašto misliš da je ta tvoja istovremeno i moja?
I zašto ne bismo i ti i ja prihvatili realnost ovih klinaca ako je ona bolčja, lepša i veselija?
vera.nolan2 vera.nolan2 13:13 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

... anđeli ne vode politiku, ona je konsenzus SVIH ovozemaljskih realnosti,
prvo egzistencijalnih potreba svih građana, ne samo obrazovanih, sposobnih i pametnih ... tvrdim, najfleksibilniji među njima
biće najuspešniji. Među njima stasava neki novi ... da ih ne imenujem,... najlepši, najpametniji i najsposobniji, neko možda i uspe, većina će otići iz zemlje, a možda se jednom i vrati ... mračno doba - 21. vek ...
i pesimist može da bude i samo objektivni optimist ...
narcis narcis 13:20 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

freehand freehand 13:47 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

vera.nolan2
... anđeli ne vode politiku, ona je konsenzus SVIH ovozemaljskih realnosti,
prvo egzistencijalnih potreba svih građana, ne samo obrazovanih, sposobnih i pametnih ... tvrdim, najfleksibilniji među njima
biće najuspešniji. Među njima stasava neki novi ... da ih ne imenujem,... najlepši, najpametniji i najsposobniji, neko možda i uspe, većina će otići iz zemlje, a možda se jednom i vrati ... mračno doba - 21. vek ...
i pesimist može da bude i samo objektivni optimist ...

Dobro, dogovorili smo se: ja ću da skačem, pištim, bunim se i pevam sa decom i bez njih a ti budi pametna i

pesimista za oboje, i na taj način uvek u pravu.

P.S. zaboravih smajlija! :)
Ti si dobrica.
narcis narcis 13:47 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

vera.nolan2

i pesimist može da bude i samo objektivni optimist ...

pesimist je dobro obavešteni optimist
emsiemsi emsiemsi 13:48 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

vera.nolan2
... anđeli ne vode politiku, ona je konsenzus SVIH ovozemaljskih realnosti,
prvo egzistencijalnih potreba svih građana, ne samo obrazovanih, sposobnih i pametnih ... tvrdim, najfleksibilniji među njima
biće najuspešniji. Među njima stasava neki novi ... da ih ne imenujem,... najlepši, najpametniji i najsposobniji, neko možda i uspe, većina će otići iz zemlje, a možda se jednom i vrati ... mračno doba - 21. vek ...
i pesimist može da bude i samo objektivni optimist ...

Дајмо мало ведрине !
Шта је ово људи ?!
petargli petargli 15:35 05.04.2017

Re: Predlozi studenata...

Studenti beogradskih univerziteta su podrzali ovu listu i dodali jos jedan zahtev:
5. Revizija biračkog spiska u cilju utvrđivanja tačnog broja birača i nakon toga uvođenje elektronskog glasanja uz jasnu zaštitu od manipulacije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana