Astrologija| Budućnost| Eksperimenti u blogovanju

Pa, drugari, Prevlaka je...

princi RSS / 30.06.2017. u 22:24

naša. Reakcije u zemlji i inozemstvu?

Ovaaaj... Piranski zaljev. 



Komentari (249)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tsunade tsunade 23:05 30.06.2017

sta pije

kafana?

nask nask 00:15 01.07.2017

Tell me about it

Evo cela NL se večeras podigla na noge i viče: Ne damo Piranski zaliv silama mraka i bezumlja. PZ je naš. Prkosno pevaju



Spavaju brate, kao ovaj baja sa slike



Nego, hoće li da zarate sada. Hrvati nešto kao ne priznaju arbitražni sud, već samo sud svoje partije.

BTW je li odluka arbitražnog suda dobra za Srbe ili ne?

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:18 01.07.2017

Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Nego, vidi ovo (ovo su neke kolege, velike RF snage za drndanje plazme, to su i ovi moji laseri, samo na mnogo manjim snagama, btw, za to danas skoro više niko nigde ne školuje inženjere, na čemu sam i ja veoma zahvalan ). Dobro, ovo je samo ISBR, a i ova firmica koja je dobila kontrakt su ustvari neki levi konsultanti, mahom softveraši, ali rade sa PPPL-om, koji će valjda da im napravi taj pogon, a ovi posle da urade neki mali GUI, i fejsbuk stranicu, i maznu parice za to, to jest već su maznuli, bar za Phase I.

A ovi naši, doma, se još jebavaju sa Prevlakama, Piranama, raspevanim fontanama i trkaju se ko će da natakari zastavu na veću motku.





princi princi 02:31 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

A ovi naši, doma

Koji, bre, to naši?
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:33 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

princi
A ovi naši, doma

Koji, bre, to naši?


A i to što kažeš...
princi princi 02:35 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Šta se, bre, pržiš, to vam NASA deli kintu da se ne ugasite skroz, će vas utepaju Žunje.

:))))))))), pa genijalno. Taman kad misliš da si video sve idiotarije...
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:27 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

princi
će vas utepaju Žunje.



E, jebote, na koji god blog da odem, neko uzme da me plaši! Aman, ljudi, imajte milosti!

Samo, ako nas neko prejebe, to će pre biti Ruje, oni su tu uvek bili, što se kaže, lideri u oblasti. Sreća pa je dosta njih defektiralo ovamo tijekom Hladnog rata (čak sam i upoznao neke na jednom intervjuu za posao pre desetak godina), a sumnjam da su u međuvremenu uspeli da naprave nove.

Ovaj Steele tako nekako lepo i logično ide uz Trampa i sve te ludake oko njega. Kukala nam majka.
emsiemsi emsiemsi 07:05 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

srdjan.pajic
Nego, vidi ovo (ovo su neke kolege, velike RF snage za drndanje plazme, to su i ovi moji laseri, samo na mnogo manjim snagama, btw, za to danas skoro više niko nigde ne školuje inženjere, na čemu sam i ja veoma zahvalan ). Dobro, ovo je samo ISBR, a i ova firmica koja je dobila kontrakt su ustvari neki levi konsultanti, mahom softveraši, ali rade sa PPPL-om, koji će valjda da im napravi taj pogon, a ovi posle da urade neki mali GUI, i fejsbuk stranicu, i maznu parice za to, to jest već su maznuli, bar za Phase I.

A ovi naši, doma, se još jebavaju sa Prevlakama, Piranama, raspevanim fontanama i trkaju se ko će da natakari zastavu na veću motku.


Ооооо, лепо, лепо !
Што се школовања тиче --- ја бих увео само неколико предмета у школски систем ... рачун, физику, комуникације, филозофију, здравље, страни језик, српски језик (или неки други матерњи, односно татерњи), уметност ... и шлус.
Оно у чему би се креирала разлика би било, нпр. --- Принци би више учио о копању канала, ти би више учио електромагнетику, ја бих више учио оптоелектронику и дизајн електронике, Милан Новковић безбедност података и међународну политику, Тадејус економију и како преварити што више клијената, Макса би више учио комутацију и игру са подацима, Брајовић би више учио уметност, грађевину и кување, а кркар би, нормално, подједнако учио све.
Шалим се --- моје искуство је следеће ... уколико укапираш на било ком нивоу било шта, али истински разумеш, усвајање сличних (и несличних) знања ће ићи лако. Знам да ми је у мојој пракси све што сам научио на нивоу милиампера омогућило да разумевам и на нивоу килоампера - и вице верса.
Успут --- одржавам ја један ласер (ја га звао плотер који ласерским снопом сече челик дебљине 25 мм), радни сто цца 8 метара пута 2 метра итд... Кажем ја другару да премости један микропрекидач на вратима енергетског дела, а он неопрезно клештима дође у близини "капе" једне тетроде на чијем врху је егзистирао напон од цца 28 хиљада волта. Наравно, да је одмах дошло до пробоја, а на морнитору порука "оверкарент протекшн".
О, је, узвихнух ја ... ради прекострујна заштита.
На то ће другар, показујући ми црн траг ширине цца пола цм на надланици --- јебла те прекострујна заштита.
Хохохохохо ... како смо се после тога смејали, јбг. глупи електроничари !
emsiemsi emsiemsi 07:11 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

princi
A ovi naši, doma

Koji, bre, to naši?

Па да !
Мислим да је било 89. година ... изашли жена и ја из коцкарнице у Монте Карлу и силазимо потом покретним степеницама у морски акваријум, када уз друге степенице долазе неки Словенци.
Кажем ја жени, ево их наши, а Зловенац, један од њих, одврати --- нисмо ми наши, ми смо своји.
Аааа, ОК, извини на сметњи, погрешио сам.
Успут --- једино још глупи Срби тупе о томе како смо ми наши са њима, док остали то никада нису нити били.
emsiemsi emsiemsi 07:14 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

srdjan.pajic
princi
će vas utepaju Žunje.



E, jebote, na koji god blog da odem, neko uzme da me plaši! Aman, ljudi, imajte milosti!

Samo, ako nas neko prejebe, to će pre biti Ruje, oni su tu uvek bili, što se kaže, lideri u oblasti. Sreća pa je dosta njih defektiralo ovamo tijekom Hladnog rata (čak sam i upoznao neke na jednom intervjuu za posao pre desetak godina), a sumnjam da su u međuvremenu uspeli da naprave nove.

Ovaj Steele tako nekako lepo i logično ide uz Trampa i sve te ludake oko njega. Kukala nam majka.

Извини, да ли ви када аплицирате за америчко држављанство, и добијете га, морате потом по дифолту да "мрзите" Русе, али тако да то радите и у сну ?
Пијете ли какве таблете за то ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:40 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

emsiemsi


Извини, да ли ви када аплицирате за америчко држављанство, и добијете га, морате потом по дифолту да "мрзите" Русе,


I Srbe, i Srbe, mada je to isto (Srbi su kao mali Rusi, to jest Rusi wannabes)! Sipaju nam nešto u vodu ja mislim, plus ХААРП radi danonooćno.

I nije to "mržnja", nego više kao neka "fobija". Samo, kod mene je to od pre državljanstva, štaviše, od pre nego što sam i emigrirao. Takoreći od Slobinih i Mirinih vremena (koliko je ono beše ona iznela milki iz zemlje kad joj je Putin dao azil, što se kaže, za sve pare? I njoj i onom njihovom maloumnom nosaču gajbica, sinu Marku, da ne pominjem generale, razne, optužene za ratne zločine, pa onda Kariće, i sav taj naš krem i elitu, to jest kontroverzne biznismene?).

A kako ti, živo me interesuje, kao veliki rusofil, i osvedočeni mrzitelj Zapada, podnosiš to da ti se dete nije upisalo na dosta dobar Moskovksi univerzitet, nego na tamo neki levi Kembridž, pa sad umesto da srećan putuješ u posetu u majčicu Rusiju, moraš da se zlopatiš po tamo nekoj Engleskoj, mal' ne reče po EU? Bre, ni ta današnja deca nisu što su nekad bila, ne šljive roditelje i starije ni 2%.



alles_atze alles_atze 16:36 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Bre, ni ta današnja deca nisu što su nekad bila, ne šljive roditelje i starije ni 2%.


Ta deca koja sljive, ta deca su kod Tase (debelog) na nastavu. (Nijesam siguran da l' je ovo u futuru)

Inace,Pajicu, jos jednom i s moje strane veliki kompliment u tvom proteklom okrsaju protiv srbocetnika. Jbt, nikad necu zaboraviti: stojim na bus-stanici i citam onomad tvoje prepiske - zamalo me autobus nije pogazio.
freehand freehand 16:40 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Takoreći od Slobinih i Mirinih vremena (koliko je ono beše ona iznela milki iz zemlje kad joj je Putin dao azil, što se kaže, za sve pare? I njoj i onom njihovom maloumnom nosaču gajbica, sinu Marku, da ne pominjem generale, razne, optužene za ratne zločine, pa onda Kariće, i sav taj naš krem i elitu, to jest kontroverzne biznismene?).

A i ti si zapalio baš u zemlju svetskog šampiona po pitanju prijema na grudi svih naših kučkinih sinova i najvećih monstruma što ih je majka rodila...
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:17 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

:))))))))), pa genijalno. Taman kad misliš da si video sve idiotarije...


ni vi iz Kenjade niste ništa bolji, samo se ložite
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:32 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

freehand
Takoreći od Slobinih i Mirinih vremena (koliko je ono beše ona iznela milki iz zemlje kad joj je Putin dao azil, što se kaže, za sve pare? I njoj i onom njihovom maloumnom nosaču gajbica, sinu Marku, da ne pominjem generale, razne, optužene za ratne zločine, pa onda Kariće, i sav taj naš krem i elitu, to jest kontroverzne biznismene?).

A i ti si zapalio baš u zemlju svetskog šampiona po pitanju prijema na grudi svih naših kučkinih sinova i najvećih monstruma što ih je majka rodila...


A jel? Koji su to vaši kučkini sinovi, i za koliko milijardi su opelješili Srbiju (CG, FRYU, itd) pa prebegli u Oklahomu i Vajoming, da tamo u biznis investiraju te teškom mukom stečene pare? Otvaraj arhivu, daj spisak!
freehand freehand 17:39 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

srdjan.pajic
freehand
Takoreći od Slobinih i Mirinih vremena (koliko je ono beše ona iznela milki iz zemlje kad joj je Putin dao azil, što se kaže, za sve pare? I njoj i onom njihovom maloumnom nosaču gajbica, sinu Marku, da ne pominjem generale, razne, optužene za ratne zločine, pa onda Kariće, i sav taj naš krem i elitu, to jest kontroverzne biznismene?).

A i ti si zapalio baš u zemlju svetskog šampiona po pitanju prijema na grudi svih naših kučkinih sinova i najvećih monstruma što ih je majka rodila...


A jel? Koji su to vaši kučkini sinovi, i za koliko milijardi su opelješili Srbiju (CG, FRYU, itd) pa prebegli u Oklahomu i Vajoming, da tamo u biznis investiraju te teškom mukom stečene pare? Otvaraj arhivu, daj spisak!

De, de... Ne foliraj se. Ne idu baš svi pacovi istim pacovskim kanalima. Jasno je da su "naši" oni što su korisni, a da ni pare ni tehnologije ne smrde.
Ali guglaj, na primer, pod Ričard Helms. Bogata i zanimljiva karijera i slika jedne realnosti.
emsiemsi emsiemsi 18:30 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

srdjan.pajic
emsiemsi


Извини, да ли ви када аплицирате за америчко држављанство, и добијете га, морате потом по дифолту да "мрзите" Русе, али тако да то радите и у сну ?
Пијете ли какве таблете за то ?


I Srbe, i Srbe, mada je to isto (Srbi su kao mali Rusi, to jest Rusi wannabes)! Sipaju nam nešto u vodu ja mislim, plus ХААРП radi danonooćno.

I nije to "mržnja", nego više kao neka "fobija". Samo, kod mene je to od pre državljanstva, štaviše, od pre nego što sam i emigrirao. Takoreći od Slobinih i Mirinih vremena (koliko je ono beše ona iznela milki iz zemlje kad joj je Putin dao azil, što se kaže, za sve pare? I njoj i onom njihovom maloumnom nosaču gajbica, sinu Marku, da ne pominjem generale, razne, optužene za ratne zločine, pa onda Kariće, i sav taj naš krem i elitu, to jest kontroverzne biznismene?).

A kako ti, živo me interesuje, kao veliki rusofil, i osvedočeni mrzitelj Zapada, podnosiš to da ti se dete nije upisalo na dosta dobar Moskovksi univerzitet, nego na tamo neki levi Kembridž, pa sad umesto da srećan putuješ u posetu u majčicu Rusiju, moraš da se zlopatiš po tame nekoj Engleskoj, mal' ne reče po EU? Bre, ni ta današnja deca nisu što su nekad bila, ne šljive roditelje i starije ni 2%.



Колико неко треба да је глуп (од нула до Пајић - добро, де, шалим се) да тако лепи етикете другоме !? Какво те мрзитељство Запада спопало ? О чему ти бунцаш ?
Успут --- љубав према Русима је нешто што се подразумева, но, за разлику од лимитираних људи, што не рећи (и) попут тебе, код мене (и мени сличних) љубав према некоме не значи мржњу према икоме другоме. Но, нисам сигуран да ти то можеш да схватиш.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:56 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

љубав према Русима је нешто што се подразумева,


.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:10 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

freehand
srdjan.pajic
freehand
Takoreći od Slobinih i Mirinih vremena (koliko je ono beše ona iznela milki iz zemlje kad joj je Putin dao azil, što se kaže, za sve pare? I njoj i onom njihovom maloumnom nosaču gajbica, sinu Marku, da ne pominjem generale, razne, optužene za ratne zločine, pa onda Kariće, i sav taj naš krem i elitu, to jest kontroverzne biznismene?).

A i ti si zapalio baš u zemlju svetskog šampiona po pitanju prijema na grudi svih naših kučkinih sinova i najvećih monstruma što ih je majka rodila...


A jel? Koji su to vaši kučkini sinovi, i za koliko milijardi su opelješili Srbiju (CG, FRYU, itd) pa prebegli u Oklahomu i Vajoming, da tamo u biznis investiraju te teškom mukom stečene pare? Otvaraj arhivu, daj spisak!

De, de... Ne foliraj se. Ne idu baš svi pacovi istim pacovskim kanalima. Jasno je da su "naši" oni što su korisni, a da ni pare ni tehnologije ne smrde.
Ali guglaj, na primer, pod Ričard Helms. Bogata i zanimljiva karijera i slika jedne realnosti.


Nači, spisak koji sam tražio je, izgleda, prazan? Ok.

Pazi, emigrirao bih ja pravo u Rusiju, samo da je bila normalna zemlja, u kojoj se pristojno živi, i da je neko odande, meni ovakvom nikakvom, ponudio školarinu, a posle i pristojno plaćen posao. Ali jeeeebi ga, eto, nije. Kao ni čarlijevoj ćerki, da primetim. I sad moram da trpim ove ovakve nikakve, između ostalog uvoznike najvećih svetskih zlikovaca, kako ti (blanko za sada) tvrdiš, mislim, razumi i moje muke, ako možeš. Ali sve to ne menja mnogo ovo što sam gore kao malo oplevio po njima, preko ćarlijevih leđa, mislim na te pacovske kanale koji su vodili na tu stranu, i naše (vaše) pacove koji su utočište našli u majčici Rusiji, sa svim parama koje su iz Srbije drpili, jelte, a sa kojima je moglo mnogo raspevanih fontana i zastava na kilometarskim motkama ako treba, podići. Čak i neku MRI mašinu kupiti, ili pokvarenu opraviti. Zato se ja jedim, kao.

I znam, znam, da nas nisu (nismo) bombardovali, para bi bilo još više, dodušu i dalje u rukama tih istih, pacova, jelte, pa možda ni fontane, ni zastave na motki, ni MRI mašine ne bi opet bilo, kako se meni čini, mada za fontanu i motku nisam siguran.
freehand freehand 19:15 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
freehand
Takoreći od Slobinih i Mirinih vremena (koliko je ono beše ona iznela milki iz zemlje kad joj je Putin dao azil, što se kaže, za sve pare? I njoj i onom njihovom maloumnom nosaču gajbica, sinu Marku, da ne pominjem generale, razne, optužene za ratne zločine, pa onda Kariće, i sav taj naš krem i elitu, to jest kontroverzne biznismene?).

A i ti si zapalio baš u zemlju svetskog šampiona po pitanju prijema na grudi svih naših kučkinih sinova i najvećih monstruma što ih je majka rodila...


A jel? Koji su to vaši kučkini sinovi, i za koliko milijardi su opelješili Srbiju (CG, FRYU, itd) pa prebegli u Oklahomu i Vajoming, da tamo u biznis investiraju te teškom mukom stečene pare? Otvaraj arhivu, daj spisak!

De, de... Ne foliraj se. Ne idu baš svi pacovi istim pacovskim kanalima. Jasno je da su "naši" oni što su korisni, a da ni pare ni tehnologije ne smrde.
Ali guglaj, na primer, pod Ričard Helms. Bogata i zanimljiva karijera i slika jedne realnosti.


Nači, spisak koji sam tražio je, izgleda, prazan? Ok.

Pazi, emigrirao bih ja pravo u Rusiju, samo da je bila normalna zemlja, u kojoj se pristojno živi, i da je neko odande, meni ovakvom nikakvom, ponudio školarinu, a posle i pristojno plaćen posao. Ali jeeeebi ga, eto, nije. Kao ni čarlijevoj ćerki, da primetim. I sad moram da trpim ove ovakve nikakve, između ostalog uvoznike najvećih svetskih zlikovaca, kako ti (blanko za sada) tvrdiš, mislim, razumi i moje muke, ako možeš. Ali sve to ne menja mnogo ovo što sam gore kao malo oplevio po njima, preko ćarlijevih leđa, mislim na te pacovske kanale koji su vodili na tu stranu, i naše (vaše) pacove koji su utočište našli u majčici Rusiji, sa svim parama koje su iz Srbije drpili, jelte, a sa kojima je moglo mnogo raspevanih fontana i zastava na kilometarskim motkama ako treba, podići. Čak i neku MRI mašinu kupiti, ili pokvarenu opraviti. Zato se ja jedim, kao.

I znam, znam, da nas nisu (nismo) bombardovali, para bi bilo još više, dodušu i dalje u rukama tih istih, pacova, jelte, pa možda ni fontane, ni zastave na motki, ni MRI mašine ne bi opet bilo, kako se meni čini, mada za fontanu i motku nisam siguran.

Šabane, što bi reko veleuvaženi mudroserivi Čarli - jesi naš, ali sereš brate za medlaju.
Ali nije lako biti Šaban.
Idemo dalje!
emsiemsi emsiemsi 19:19 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

srdjan.pajic

...

I znam, znam, da nas nisu (nismo) bombardovali, para bi bilo još više, dodušu i dalje u rukama tih istih, pacova, jelte, pa možda ni fontane, ni zastave na motki, ni MRI mašine ne bi opet bilo, kako se meni čini, mada za fontanu i motku nisam siguran.

Ето - видиш како знаш !
Истина, треба ти подоста да надођеш, али, добро, шта да се ради !
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:21 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Inace,Pajicu, jos jednom i s moje strane veliki kompliment u tvom proteklom okrsaju protiv srbocetnika. Jbt, nikad necu zaboraviti: stojim na bus-stanici i citam onomad tvoje prepiske - zamalo me autobus nije pogazio.


Blagodarim, samo moram da pitam: kakva je situacija sa drugohrvatima, mislim, tu kod vas, komšija? Nešto slabo čujem za svoje kolege, ono malo sa Ferala što je bilo, Ivančić, Dežulović, i jel to sve? Jel ima neki ovakav blog kod vas, gde može čovek da dođe do izražaja, a da ga ujko-hrvati ne raščereče i obese?

Lakše bi mi bilo da znam da nisam usamljen u svojim verovatno uzaludnim naporima da denacifikujem i upristojim ove naše musave ljotićevce, četnike i ostale potomke kolaboracionista i nacoša, to jest da i sa te vaše strane ima neko manjeviše sličan meni, koji rije, sa istim ciljem.





srdjan.pajic srdjan.pajic 19:23 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Šabane, što bi reko veleuvaženi mudroserivi Čarli - jesi naš, ali sereš brate za medlaju.
Ali nije lako biti Šaban.
Idemo dalje!


Aha, jesi video, i sve to dok mi se suši prva ruka prajmera. Do večeras - zid mora pasti!

freehand freehand 19:37 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

srdjan.pajic
Šabane, što bi reko veleuvaženi mudroserivi Čarli - jesi naš, ali sereš brate za medlaju.
Ali nije lako biti Šaban.
Idemo dalje!


Aha, jesi video, i sve to dok mi se suši prva ruka prajmera. Do večeras - zid mora pasti!


Kad reče prajmer - da Bog poživi hemičare i tehnologe što smisliše farbu kojom možeš direktno aluminijum da mažeš/prskaš!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:10 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

freehand
srdjan.pajic
Šabane, što bi reko veleuvaženi mudroserivi Čarli - jesi naš, ali sereš brate za medlaju.
Ali nije lako biti Šaban.
Idemo dalje!


Aha, jesi video, i sve to dok mi se suši prva ruka prajmera. Do večeras - zid mora pasti!


Kad reče prajmer - da Bog poživi hemičare i tehnologe što smisliše farbu kojom možeš direktno aluminijum da mažeš/prskaš!


A jel dobro "drži"? Mislim, kad se osuši, jel se lako ogrebe, ili ne? Ja sam farbao neke oluke prošle godine, i malo sam se namučio, to jest morao sam da prvo prajmujem prokleti aluminijum, pa onda farbu preko toga. E, to drži ko nenormalno. Kad sam probao samo farbu, oljuštilo se ko ništa. Moguće da tad nisam našao farbu koja treba (sad imaš za manjeviše sve prajmer+farbu u jednom, mada to nekad oće, nekad neće dobro da radi).

Otera me sunce, sad ćeš morati da me trpiš na blogu do poslepodne!


freehand freehand 20:44 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

A jel dobro "drži"?

Za sad je držala dok majstori nisu otišli.
a_jovicic a_jovicic 21:12 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

srdjan.pajic


Da se priključim raspravi o "fizici" ... Ako je tačno da je vreme na Balkanu stalo to samo može da znači da je ovde gravitacija ogromna ... drugim rečima da na Balkanu postoji crna rupa što svi vidimo godinama ... te to eksperimentalno dokazuje Ajnštajnovu opštu teoriju relativiteta.

BTW ima još "doprinosa" eksperimentalnoj fizici sa ovih prostora ... mi ovde nastanjeni tu crnu rupu vidimo svakodnevno dok nam Veliki Vodja svakodnevno prikazuje neku ružičastu stvarnost ... što znači šta? ... da smo dokazali i postojanje paralelnih svetova.

Molim svakoliku dijasporu da se založi kod Nobelovog komiteta da narodi (a i narodnosti) Balkana dobiju medalju za fiziku za višedecenijski rad na dokazivanju nekih od najvažnijih teorija savremene fizike.
maksa83 maksa83 21:33 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

BTW ima još "doprinosa" eksperimentalnoj fizici sa ovih prostora ... mi ovde nastanjeni tu crnu rupu vidimo svakodnevno dok nam Veliki Vodja svakodnevno prikazuje neku ružičastu stvarnost ... što znači šta? ... da smo dokazali i postojanje paralelnih svetova.

I ti da pročitaš Three Body Problem. (Sve tri knjige.)
nask nask 21:36 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Ako je tačno da je vreme na Balkanu stalo to samo može da znači da je ovde gravitacija ogromna ... drugim rečima da na Balkanu postoji crna rupa


Ja ipak mislim da se mi krećemo brzinom svetlosti, što izaziva isti efekat, vreme je stalo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Koji su to vaši kučkini sinovi,i za koliko milijardi su opelješili Srbiju (CG, FRYU, itd)


Artuković, recimo.
Al dobro, on nije izneo milione, ostalo nije važno.
alselone alselone 21:52 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

A di su mrski Cetnici zavrsili? U Rusiji?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:31 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

hoochie coochie man
Koji su to vaši kučkini sinovi,i za koliko milijardi su opelješili Srbiju (CG, FRYU, itd)


Artuković, recimo.

A jel?

When the United States Immigration and Naturalization Service (INS) raised the question of the legal basis of the stay in the US of a large number of associates of and/or collaborationists with Nazi Germany, the Yugoslav authorities, under the initiative of the Special Investigation Court of the U.S. Department of Justice, renewed their request for Artuković's extradition. He was arrested on 14 November 1984, and a court process began in New York.[5]

During the trial, the United States Justice Department (USDOJ) attorneys referred to Artuković as the "Butcher of the Balkans".[22] He was ordered extradited to Yugoslavia on 11 November 1986,[5] where he was tried in the Zagreb District Court.[23] He was found guilty of:[3]


Ruka pravde je spora, ali neizbežna.

Ali, ok, Ameri su tradicionalni neprijatelji Srba (minus četnici, ali oni su ionako izrodi izdajnički, pa se to ne računa), nego me čudi da Ruje nisu do sada, kao dokazani prijatelji Srbije u koje se svi kunete, isporučili ove naše pacove, da im se pošteno sudi, pa da robijaju ako su krivi, a jesu. I nisu tu u pitanju samo izneti novci, nego i organizovana ubistva novinara, političkih protivnika, iznude, reketiranja, hapšenja i prebijanja, čak su i motorne testere korišćene u jednom trenutku. Ima i neka interpolova poternica za Mirom i Markom, da, i Kadijevićem valjda, ako ovaj nije crkao u međuvremenu, i ako nisam pomešao sa nekim drugim poternicama. Tamo je i brat Karić dočekao na slobodi povlačenje poternice, jel tako beše? Znači, raj za belosvetske kriminalce: platiš reket "državi", i slobodan si čovek/žena. I ko je onda blesav da tamo šalje decu na školovanje, ili kontemplira emigraciju?


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:34 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Ruka pravde je spora, ali neizbežna.

Pa ako je tako sačekajmo jedno sto godina, možda Miru i izruče.
A pošto je Marko veći zločinac od Artukoviča, njega bi trebalo ranije.
u koje se svi kunete


Ja i ujutru i uveče :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:35 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

alselone
A di su mrski Cetnici zavrsili? U Rusiji?


E, pa nemoj tako hučiju, oš da pandrkne ovde? Po najnovijim saznanjima, oni su bili istinski borci protivu okupatora, i komunista, a ne ratni zločinci i kolaboracionisti!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:38 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Pa ako je tako sačekajmo jedno sto godina, možda Miru i izruče.


Važi, a jel onda vraćaju i pare od reketa, plus kamata?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:43 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Važi, a jel onda vraćaju i pare od reketa, plus kamata?


A Ameri, jesu li oni vratili ono što je Andrija uzimao?

Po najnovijim saznanjima, oni su bili istinski borci protivu okupatora, i komunista, a ne ratni zločinci i kolaboracionisti!

Najnovijim za tebe, neki to od uvek znaju:)
alselone alselone 22:54 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

(minus četnici


Cek, a sto ovaj minus? Zar nismo ovde na blogu utvrdili da je Draza bio u najmanju ruku prvi do Hitlera, mada neki sumnjaju da ga je Drazai ubio jer je mislio da je Jevrej?

I onda takve Cetnike sacuvaju? Pa zasto> Da nije mozda zato sto su bili njihova Mira i retardirani Marko? Njihovi "kurvini sinovi"?

Op, cek, pa o tome i pricamo. AJME SEGE!
alselone alselone 22:56 01.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Po najnovijim saznanjima, oni su bili istinski borci protivu okupatora, i komunista, a ne ratni zločinci i kolaboracionisti!


Pa ako nisu, sto zavrsise tamo gde su zavrsili?

Pajke, sam se namestas jebote.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:44 02.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Zar nismo ovde na blogu utvrdili da je Draza bio u najmanju ruku prvi do Hitlera, mada neki sumnjaju da ga je Drazai ubio jer je mislio da je Jevrej?


Pa nismo, utvrdili ste na blogu upravo suprotno: da su se Draža i četnici borili protiv okupatora i domaćih izdajnika, komunista. Evo, pitaj hučija, on i Ameri su to znali oduvek, ovi drugi su čak i neke medalje podelili ovim raspojasanim bradonjama posle rata. A to je čak i država Srbija, bez ikakve sumnje, sad utvrdila, kad je rehabilitovala svu tu četničku i kolaboracionističku bratiju. Zato sam četnike ovde pomenuo sa znakom minus, kapiraš, jer, sledeći vaše nalaze, ameri nam tu formalno-pravno ne duguju ništa.

A sa druge strane, ista ta Srbija potražuje nekakave kriminalce (Mira, Marko, itd), zbog pljački, ubistava, pronevere, nasilničkog ponašanja, a bratska Rusija ih joj ne kani isporučiti. E, sad, možda oni tvrde da su ovi isto bili patriote i borci protiv unutrašnjeg i spoljnjeg neprijatelja, novog svetskog poretka, zastupnici panslovenskih ideja i štatijaznam - da je zemlja ravna ploča koju nose slonovi, medalje im nisu dali ali su opljačkane pare rado primili, verovatno bez priznanice, i sad ove satrape čuvaju kao svoje. A ti i ja dobro znamo da se radi o kriminalcima, koji su zloupotrebili službeni položaj i ladno izneli silne neke pare pokradene od države kojom su vladali, a to uključuje i tebe i mene i hučija. Jel sad jasnije?

A čiji su oni kurvini sinovi, naši, ili vaši, ili njihovi, ja sam se tu malo pogubio, moraćeš da pitaš frihenda da ti pojasni.


alselone alselone 04:48 02.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

E, sad, možda oni tvrde da su ovi isto bili patriote


Kako isto? Nije valjda da Ameri trvde za cetnike da su bili patriote?
emsiemsi emsiemsi 05:38 02.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

srdjan.pajic

...

Otera me sunce, sad ćeš morati da me trpiš na blogu do poslepodne!



Аууууу, јеботе !
alselone alselone 05:43 02.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Аууууу, јеботе !


Evo ga, usto je. Sad krece redom, od vrha naslovne strane, zapisava.
emsiemsi emsiemsi 05:48 02.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

alselone
Аууууу, јеботе !


Evo ga, usto je. Sad krece redom, od vrha naslovne strane, zapisava.




Успут --- морам да заменим прекидач за бојлер, јер их тако добро праве у последње време, да га мењам сваких неколико месеци.
gedza.73 gedza.73 11:45 02.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

srdjan.pajic
Ameri su tradicionalni neprijatelji Srba

Od kad? Tek nakon 'pobede' združenih snaga SSSR i partizana u Srbiji kreće USA odijum
Pazi, emigrirao bih ja pravo u Rusiju, samo da je bila normalna zemlja, u kojoj se pristojno živi

Koliko je četnika emigriralo u SSSR nakon rata? Ko je nas učio da je SSSR normalna zemlja u kojoj se pristojno živi i koja ima najbolji sistem na svetu?
Da samo što Amerika i Engleska nisu zemlja proleterska. A Kanada zemlja udruženog rada...
I da im uvek u sred mraka sija zvezda petokraka.
A u senatu sve nek' blista od drugova komunista.

Do juče nam se pričalo, u školi i porodici, kako zli zapadni Smigoli, Sauroni i Orci ima da izedu naša krhka komunistička srdašca, kako iza svakog džbuna vrebaju da unište naš najbolji društveni na svetu poredak i unazade privredni razvoj, latentno se palili na sovjetske parade, tenkove i tajne službe a sad, skoro u istoj generaciji, kopernikanski preokret.
Rusija, komunizam, ništa ne valja a USA, patriotski zakon i američki nacionalni interesi overdglob se ne dovode u pitanje.

michiganac michiganac 12:20 02.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Pustite jenkije i baćuške, nego bre Srki.., šalji svoje bistre klince blagovremeno tamo na neki Tsinghua Juniversiti, možda se nađu u prilici da se iskupe za tvoj "ovdašnji nepatri(J)otizam" kad pristignu uslovi za novo miješanje karata. (hint Pupin)

*Just a Zez*
Srbadija je odavno ispucala sve svoje kredite & 'Futures' za bilo šta. Gro najvrijednijih resursa je već zamaklo preko grane, a u tekućoj petoljetci svedržaoca preostaje konačno obezglavljenje.


I "monarhisti", a bogme i "drugovi" su otpisani.

michiganac michiganac 14:03 02.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Blagodarim, samo moram da pitam: kakva je situacija sa drugohrvatima, mislim, tu kod vas, komšija? Nešto slabo čujem za svoje kolege, ono malo sa Ferala što je bilo, Ivančić, Dežulović, i jel to sve? Jel ima neki ovakav blog kod vas, gde može čovek da dođe do izražaja, a da ga ujko-hrvati ne raščereče i obese?


Srle, a_a je, koliko procjenjujem, iz bližeg komšiluka, otprilike odmah tu negdje iza Boljara.


A 'drugohrvati' - ima cijela plejada ovih mladih i profesionalnih, udarnih povjesničarskih pera od integriteta: H.Klasić, T.Jakovina, D.Markovina.. (posljednji je i moj lični favorit, vjerovatno i stoga što smo generacijski bliski)


Nego, meni je najupečatljiviji lik onog Pilsela (Drage).. onako, ima CV za Holivud. Između ostalog i vrlo blisko - od najmanjih nogu - poznanstvo i sa aktuelnim papom. Baš me intrigira gdje će da završi njegova life's mission.


Ovde sam siguran da bi Krki imao još hrpu toga da istrese o dotičnom. Možda ponešto i Srki Fuchs.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:40 02.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

michiganac
Blagodarim, samo moram da pitam: kakva je situacija sa drugohrvatima, mislim, tu kod vas, komšija? Nešto slabo čujem za svoje kolege, ono malo sa Ferala što je bilo, Ivančić, Dežulović, i jel to sve? Jel ima neki ovakav blog kod vas, gde može čovek da dođe do izražaja, a da ga ujko-hrvati ne raščereče i obese?


Srle, a_a je, koliko procjenjujem, iz bližeg komšiluka, otprilike odmah tu negdje iza Boljara.


A 'drugohrvati' - ima cijela plejada ovih mladih i profesionalnih, udarnih povjesničarskih pera od integriteta: H.Klasić, T.Jakovina, D.Markovina.. (posljednji je i moj lični favorit, vjerovatno i stoga što smo generacijski bliski)


Nego, meni je najupečatljiviji lik onog Pilsela (Drage).. onako, ima CV za Holivud. Između ostalog i vrlo blisko - od najmanjih nogu - poznanstvo i sa aktuelnim papom. Baš me intrigira gdje će da završi njegova life's mission.


Ovde sam siguran da bi Krki imao još hrpu toga da istrese o dotičnom. Možda ponešto i Srki Fuchs.


Hvala, mičigenac, sad mi je malo lakše, osećam obnovljenu snagu koja struji kroz moje drugosrbijanske vene. Dajte mi ljotićevca, ili bar nekog manjeg misirca (vezanog ako može) da ga rasklopim!
tasadebeli tasadebeli 00:36 03.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

alles_atze

Bre, ni ta današnja deca nisu što su nekad bila, ne šljive roditelje i starije ni 2%.


Ta deca koja sljive, ta deca su kod Tase (debelog) na nastavu. (Nijesam siguran da l' je ovo u futuru)



Ма јок, сад смо сви на распус'!

Али нећемо љетовати у Пиранском заљеву, као ни на Превлаци, јербо су нам из Министарства спољних послова Републике Србије интерним мејловима препоручали да ради сопствене сигурности избегавамо та ризична подручја због могућих сукоба заинтересираних страна и негативног утицаја на њих који долази са отока Крка.

Настава опет у септембру. У футуру.

Поздрав за Пајића од браће из Чикага...



freehand freehand 09:48 03.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

latentno se palili na sovjetske parade, tenkove i tajne službe a sad, skoro u istoj generaciji, kopernikanski preokret.
Rusija, komunizam, ništa ne valja a USA, patriotski zakon i američki nacionalni interesi overdglob se ne dovode u pitanje.

Zar nije tu interesantnija četnička opčinjenost Putinom (KGB, ne), Rusijom i njenom vojnom silom, a bogami i paradom na Crvenom trgu, pod petokrakama i crvenim barjacima i pesmama o Rodini i Crvenoj armiji?
gedza.73 gedza.73 11:44 03.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

freehand
latentno se palili na sovjetske parade, tenkove i tajne službe a sad, skoro u istoj generaciji, kopernikanski preokret.
Rusija, komunizam, ništa ne valja a USA, patriotski zakon i američki nacionalni interesi overdglob se ne dovode u pitanje.

Zar nije tu interesantnija četnička opčinjenost Putinom (KGB, ne), Rusijom i njenom vojnom silom, a bogami i paradom na Crvenom trgu, pod petokrakama i crvenim barjacima i pesmama o Rodini i Crvenoj armiji?

To su ovi današnji. Još uvek imaju krizu identiteta.
Verujem da oni prvi posleratni teško da se oduševljavaju Putinom, barjakom i tam šli dva brata (a dobra pesma).



Doduše oni nemaju veze ni sa posleratnom Srbijom, SFRJ i ostalom balkanskom palamuđevinom. Na njihovu sreću. Ko bi rekao da će Tito da ima pomogne. Malo nasilno, ali nije im bilo na štetu. Što kaže jedna lepa izreka
'bog ti zatvori prozor, a otvori ti vrata'.
malo boli dok ih ne ugledaš al' ti posle bude boooljeee.
freehand freehand 17:12 03.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

To su ovi današnji. Još uvek imaju krizu identiteta.

Aha. A oni pravi, drevni i pravoverni to su oni što su podržali bombardovanje komunističke Srbije a i sa Rusijom bi se obračunali po kratkom postupku. Ok.
gedza.73 gedza.73 21:26 03.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

A oni pravi, drevni i pravoverni to su oni što su podržali bombardovanje komunističke Srbije a i sa Rusijom bi se obračunali po kratkom postupku

ti pravoverni su odavno prešli na onu stranu zlatne obale.
njihovoj deci najverovatnije ovakva Srbija i onakva SFRJ ne znače ništa.

ja bi volo da vidim kao ti Srbiju u istoj ravni kao i Rusiju ali ne ide. mi smo mala zemljica sa par miliona stanovnika većinom nabijenih u par kvazi gradova, koja nema nikakvu turističku ponudu, nikakva rudna, naftna i ostala -na bogastva, nikakvo naoružanje, nikakvu industriju i nikakvu poljoprivredu.
a pošteno ti kažem nešto mi se ne mili da Srbija po n-ti put bude Brest tvrđava velikoj sili (bilo kojoj i za bilo čiji interes).

freehand freehand 08:10 04.07.2017

Re: Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

gedza.73
A oni pravi, drevni i pravoverni to su oni što su podržali bombardovanje komunističke Srbije a i sa Rusijom bi se obračunali po kratkom postupku

ti pravoverni su odavno prešli na onu stranu zlatne obale.
njihovoj deci najverovatnije ovakva Srbija i onakva SFRJ ne znače ništa.

ja bi volo da vidim kao ti Srbiju u istoj ravni kao i Rusiju ali ne ide. mi smo mala zemljica sa par miliona stanovnika većinom nabijenih u par kvazi gradova, koja nema nikakvu turističku ponudu, nikakva rudna, naftna i ostala -na bogastva, nikakvo naoružanje, nikakvu industriju i nikakvu poljoprivredu.
a pošteno ti kažem nešto mi se ne mili da Srbija po n-ti put bude Brest tvrđava velikoj sili (bilo kojoj i za bilo čiji interes).


latentno se palili na sovjetske parade, tenkove i tajne službe a sad, skoro u istoj generaciji, kopernikanski preokret.
Rusija, komunizam, ništa ne valja a USA, patriotski zakon i američki nacionalni interesi overdglob se ne dovode u pitanje.

Pa ti budi pametan ko ovde o čemu priča.
bauer. bauer. 04:32 01.07.2017

...

Ja mislim da od Prevlake nema ništa dok Brnabićka ima kuću na Hvaru, ili tamo, već negde, kod njih.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:29 02.07.2017

Re: ...

Otok Krk.
alselone alselone 04:58 01.07.2017

Sta se desilo?

Smanjio sam pracenje vesti na nivo u kom mi samo podizu zeludcanu kiselinu, nemam vise napade vrtoglavice, bubuljice, napade ubilackog besa itd.
zilikaka zilikaka 06:32 01.07.2017

Re: Sta se desilo?

alselone
Smanjio sam pracenje vesti na nivo u kom mi samo podizu zeludcanu kiselinu, nemam vise napade vrtoglavice, bubuljice, napade ubilackog besa itd.

Pametno.
Ja odavno tako. I prija.
često prvo ovde saznam šta ima novo.
Ko i ovog puta.
I da ilustrujem stepen svoje neupućenosti, reći ću da moram da pogledam i kakva je konačna sudbina Prevlake.
Do sad mi taj podatak nije trebao.
emsiemsi emsiemsi 07:15 01.07.2017

Re: Sta se desilo?

zilikaka
alselone
Smanjio sam pracenje vesti na nivo u kom mi samo podizu zeludcanu kiselinu, nemam vise napade vrtoglavice, bubuljice, napade ubilackog besa itd.

Pametno.
Ja odavno tako. I prija.
često prvo ovde saznam šta ima novo.
Ko i ovog puta.
I da ilustrujem stepen svoje neupućenosti, reći ću da moram da pogledam i kakva je konačna sudbina Prevlake.
Do sad mi taj podatak nije trebao.

Па да, најбоље се правити луд !
zilikaka zilikaka 07:30 01.07.2017

Re: Sta se desilo?

Mogu nešto da promenim?
alselone alselone 08:02 01.07.2017

Re: Sta se desilo?

I da ilustrujem stepen svoje neupućenosti, reći ću da moram da pogledam i kakva je konačna sudbina Prevlake.


Nemam ni ja pojma. Secam se kroz maglu da je Svilanovic to nesto "dao" dok je jos bio ministar, da ga je napadalo kuso i repato i da je proslo.

Ovo sto se tice Hrvata i Slovenaca (verujem da je to tema), kapiram da je presudilo nesto u okviru onog njihovog spora oko nekog parceta mora. Svecano me zabole sta je tu bio problem a i sta je presuda, nego mi je nesto drugo smesno. To je smejurija kojom se Hrvati predstaljaju kao neki pomorski narod, malo fali pa da budu rame uz rame sa Grcima ili Italijanima. Do pre nepunih 100 godina su se pentrali po planincugama i bili nebitno pleme negde u nekom krsu koji nikom ne treba, ali danas je svaki drugi Miso Kovac, preplovio 7 mora, zena ga ceka, vetar ga siba, kraken ga vreba iz dubina itd.
Slican kompleks i pacenistvo kao sto se Makedoncki predstavljaju Helenima.
gedza.73 gedza.73 08:23 01.07.2017

Re: Sta se desilo?

To je smejurija kojom se Hrvati predstaljaju kao neki pomorski narod,

A tisućljećnja hrvatska kraljevina?



Ta opterećenost komšija (ne samo Hrvata) svojom 'slavnom' istorijom daleko prevazilazi našu.
a_jovicic a_jovicic 09:53 01.07.2017

Re: Sta se desilo?

alselone
I da ilustrujem stepen svoje neupućenosti, reći ću da moram da pogledam i kakva je konačna sudbina Prevlake.


Nemam ni ja pojma. Secam se kroz maglu da je Svilanovic to nesto "dao" dok je jos bio ministar, da ga je napadalo kuso i repato i da je proslo.

Oko Prevlake (poluostrva) nema nikakve dileme ... to je deo Hrvatske. Problem je granica na moru koja još uvek nije trajno definisana. Na snazi je privremeno razgraničenje ...



Tu je ondašnja SRJ (pa kasnije SCG a sada i Crna Gora) još i dobro prošla pošto su zbog "prava neškodljivog prolaza" granicu pomerili bliže rtu Oštro (crna linija) ...



... dok bi u slučaju ekvidistantne linije (crvena linija) granica bila bliža Mamuli.

A koliko "smo" '90-tih mogli loše da se "pogodimo" je primer ugovaranja linije razgraničenja koju su tamo neke 1992. potpisali Tudjman i Ćosić a koju je pratila mapa na kojoj je neki mamlaz spojio tačku razgraničenja na obalnoj liniji (rt Konfin) sa središtem linije rt Kobila - rt Kabala, te se granica vraćala prema Herceg Novom pa tek onda išla južno. Mamlaz (današnjim rečnikom "totalni idiJot" ) svakako nije blage veze imao sa pomorskom kartografijom a još manje sa pomorskim pravom tako da verujem da je to pre bio neko od političara iz ekipe Ćosić - Panić - Panić (jedan Panić je tadašnji premijer, Milan a drugi načelnik generalštaba, Života) nego neki "suvozemni" kartograf.

To je bilo toliko apsurdno da su se čak i Hrvati sprdali u novinama u stilu "Ne treba koristiti očito neznanje naših neprijatelja te ćemo mi predložiti pravednije rešenje".

E sad ... caka nije u tom parčetu na ulazu u Boku (pravo plovidbe se svakako mora obezbediti), nego kojom linijom će ići dalje razgraničenje prema nekoj budućoj "trostrukoj tački" (tj. tački razgraničenja Hrvatske, Italije i Crne Gore) ... a u "igri" su pre svega nalazišta nafte i gasa koja postoje daleko od obale ...



Kao i obično razgraničenje će pre zavisiti od jačine "mentora" koji stoji iza zainteresovanih strana nego od struke i prava.

BTW Crna Gora nema trajno definisanu pomorsku granicu ni sa Albanijom ... a i Albanija je u medjuvremenu politički ojačala od perioda SFRJ kada je linija razgraničenja malo "krajcnula" ekvidistantnu liniju blizu albanske obale.
nask nask 13:26 01.07.2017

Re: Sta se desilo?

rt Kobila - rt Kabala


Evo još jednog dokaza o superiornosti naše kulture, dok smo se mi uveliko bavili Kabalom oni se još uvek bakću nekakvim kobilama. Ma sve to nekakvi neznabožci, pagani.
a_jovicic a_jovicic 20:52 01.07.2017

Re: Sta se desilo?

nask
rt Kobila - rt Kabala


Evo još jednog dokaza o superiornosti naše kulture, dok smo se mi uveliko bavili Kabalom oni se još uvek bakću nekakvim kobilama. Ma sve to nekakvi neznabožci, pagani.

Ovaj ... oba rta su u Crnoj Gori ... doduše neki kažu da je Sutorina (strana gde je "kobila" ) nekada davno data Otomanskoj imperiji pa sad neki u BiH traže izlaz na more u Boki ... sve do Igala.
nask nask 21:09 01.07.2017

Re: Sta se desilo?

Ovaj ... oba rta su u Crnoj Gori


ali Kabala je na "našoj" strani, a put njih je kobila.
tsunade tsunade 07:05 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

Smanjio sam pracenje vesti na nivo u kom mi samo podizu zeludcanu kiselinu, nemam vise napade vrtoglavice, bubuljice, napade ubilackog besa itd.


nema vesti, nema nikakvih posebno značajnih političkih zbivanja ima samo citata i parafraza velikih misli velikog vodje, ko god to bio u bilo kom trenutku...

mene u stvari nervira to odsustvo stvarnog političkog sadržaja. tu ne ubrajam jadne i posebno iritantne simulacije kroz izbornu akrobatiku.

tako da se i kod mene dogodio sličan obrt.

plus od ovog leta stvari posmatram iz ptičje perspektive
draganstankovic draganstankovic 08:01 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

NACIONALNA DRZAVA
A_Jovicic: Oko Prevlake (poluostrva) nema nikakve dileme ... to je deo Hrvatske.

Mada mrzim da ucestvujem u nacional-sovinizmu i raspravama oko toga ciji je koji deo planete*, ipak smatram za preko potrebno da ukazem na cinjenicu da je teritorija Konavlja bila teritorija pod kontrolom Dubrovacke Republike a ne Hrvatske.
Napoleon je ukinuo Dubrovacku Republiku a sebe proglasio Vojvodom od Raguse=Dubrovnika.**

Drzava Hrvatska nije ni postojala sve dok nije usla u Kraljevinu SHS, pa samim tim nije ni imala teritorijalnu kontrolu nad podrucjem Konavlja sve dok neki nepismeni aparcik idiot State Departmenta ovo podrucje nije pripojio Novoj Drzavi Hrvakoj.

U novom milenijumu samo jos prilicno arogantni i mahom politicki malo pismeni ljudi smatraju da postoji nesto sto se odaziva na termin Nacionalna Drzava i ukazuju na tip odavno nepostojeceg Wastfalskog suvereniteta (Westfalski suverenitet=Westphalian sovereignity)
Ova vrsta suvereniteta odavno ne posoji ali je veoma omiljena kod populacije nacionalnih drzava, a cija populacija kasni izmedju 200 i 100 godina za politickom realnoscu.

Nacionalna drzava je odavno nepostojeci tip drzave sa kojom veoma rado koketiraju razni frtalj pismeni politikanti i njihovi naivni sledbenici.

Od kada je u upotrebi termin Velike Sile, danasnji termin za ovu propast je
Medjunarodna Zajednica, naconalna drzava je papirna macka , koja je umislila da je tigar a bolji termin za istu je sfera ineteresa stari nazivi: kolonija, protektorat ili dominion Velikih Sila, pa su se tako politicke gace raznih nacionalnih lidera tresle prilikom posete recimo gdje Victoria Nuland ranije pomocnice drzavnog sekretara***
Politicki lideri veoma dobro znaju ko je gazda nove korporativne mega drzave koja sa nacionalnom, osim ubiranja prihoda sa nacionalnog=neokolonijalnog trzista nema nista zajednicko.

Dakle ostavite se Historije lijepe nase i njeog Vlasnistva na bilo kojom teritorijom pa i nad Konavljem, jer je to otrcana prica za narod koja sa danasnjom politickom realnoscu nema nista zajednicko.
BTW Crna Gora nema trajno definisanu pomorsku granicu ni sa Albanijom ..

Ovaj iskaz Aristotelijnske orjentacije gde je sve unapred definisano u politici (a i u modernom u 21 vek apdejtovanom drustvu) ne znaci ama bas
nista osim pripadnosti Aristotelijanskoj misaonoj orjentaciji koja orjentacija je zamenjena jos davne 1941****
Nikada nisu postojale trajne granice, a cak i deca u osnovnoj skoli uce o promenama granica kad to Velikim silama ide u prilog.

Dakle jos jednom, staticne = trajne granice niti su ikada postojale niti ce ikada postojati.
Granice su dinamicna prostorna razgranicenja interesnih sfera koje odredjuju Velike Sile uz saradnju vladajuce nacionalne elite ili upotrebom nasilja protiv vladajuce nacionalne elite.

Kao i obično razgraničenje će pre zavisiti od jačine "mentora"

Ovo bi, ako bi se termin "mentor"zamenio terminom Velike Sile aka medjunarodna zajednica, bio tacan iskaz.

cerski

* Earth is not an object it is realm- citat Tesla.

** Prema danasnjim vidjenjima Naopleon bi bio svrstan u teske ratne zlocince.

*** Victoria Jane Nuland former US Assisstant Secretary of State for European and Eurasian Affairs at United State Department of State.

**** General Semantic Non-Aristotelian Orientations (1941).



Dynamic, everchanging, etc, versus static never changing world
freehand freehand 08:52 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

draganstankovic
NACIONALNA DRZAVA
A_Jovicic: Oko Prevlake (poluostrva) nema nikakve dileme ... to je deo Hrvatske.

Mada mrzim da ucestvujem u nacional-sovinizmu i raspravama oko toga ciji je koji deo planete*, ipak smatram za preko potrebno da ukazem na cinjenicu da je teritorija Konavlja bila teritorija pod kontrolom Dubrovacke Republike a ne Hrvatske.
Napoleon je ukinuo Dubrovacku Republiku a sebe proglasio Vojvodom od Raguse=Dubrovnika.**

Drzava Hrvatska nije ni postojala sve dok nije usla u Kraljevinu SHS, pa samim tim nije ni imala teritorijalnu kontrolu nad podrucjem Konavlja sve dok neki nepismeni aparcik idiot State Departmenta ovo podrucje nije pripojio Novoj Drzavi Hrvakoj.

U novom milenijumu samo jos prilicno arogantni i mahom politicki malo pismeni ljudi smatraju da postoji nesto sto se odaziva na termin Nacionalna Drzava i ukazuju na tip odavno nepostojeceg Wastfalskog suvereniteta (Westfalski suverenitet=Westphalian sovereignity)
Ova vrsta suvereniteta odavno ne posoji ali je veoma omiljena kod populacije nacionalnih drzava, a cija populacija kasni izmedju 200 i 100 godina za politickom realnoscu.

Nacionalna drzava je odavno nepostojeci tip drzave sa kojom veoma rado koketiraju razni frtalj pismeni politikanti i njihovi naivni sledbenici.

Od kada je u upotrebi termin Velike Sile, danasnji termin za ovu propast je
Medjunarodna Zajednica, naconalna drzava je papirna macka , koja je umislila da je tigar a bolji termin za istu je sfera inetesa stari nazivi: kolonija, protektorat ili dominion Velikih Sila, pa su se tako politicke gace raznih nacionalnih lidera tresle prilikom posete recimo gdje Victoria Nuland renije pomocnice drzavnog sekretara***
Politicki lideri veoma dobro znaju ko je gazda nove korporativne mega drzave koja sa nacionalnom, osim ubiranja prihoda sa nacionalnog=neokolonijalnog trzista nema nista zajednicko.

Dakle ostavite se Historije lijepe nase i njeog Vlasnistva na bilo kojom teritorijom pa i nad Konavljem, jer je to otrcana prica za narod koja sa danasnjom politickom realnoscu nema nista zajednicko.
BTW Crna Gora nema trajno definisanu pomorsku granicu ni sa Albanijom ..

Ovaj iskaz Aristotelijnske orjentacije gde je sve unapred definisano u politici (a i u modernom u 21 vek apdejtovanom drustvu) ne znaci ama bas
nista osim pripadnosti Aristotelijanskoj misaonoj orjentaciji koja orjentacija je zamenjena jos davne 1941****
Nikada nisu postojale trajne granice, a cak i deca u osnovnoj skoli uce o promenama granica kad to Velikim silama ide u prilog.

Dakle jos jednom, staticne = trajne granice niti su ikada postojale niti ce ikada postojati.
Granice su dinamicna prostorna razgranicenja interesnih sfera koje odredjuju Velike Sile uz saradnju vladajuce nacionalne elite ili upotrebom nasilja protiv vladajuce nacionalne elite.

Kao i obično razgraničenje će pre zavisiti od jačine "mentora"

Ovo bi, ako bi se termin "mentor"zamenio terminom Velike Sile aka medjunarodna zajednica, bio tacan iskaz.

cerski

* Earth is not an obect it is realm- citat Tesla.

** Prema danasnjim vidjenjima Naopleon bi bio svrstan u teske ratne zlocince.

*** Victoria Jane Nuland former US Assisstant Secretary of State for European and Eurasian Affairs at United State Department of State.

**** General Semantic Non-Aristotelian Orientations (1941).



Dynamic, everchanging, etc, versus static never changing world

A evo i Velikog Meštra!
I niko da ustane, niko aplauz, niko himnu da zapeva?
Pa gde si Draganče, puška te ubila?
a_jovicic a_jovicic 10:09 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

draganstankovic
NACIONALNA DRZAVA
A_Jovicic: Oko Prevlake (poluostrva) nema nikakve dileme ... to je deo Hrvatske.

Mada mrzim da ucestvujem u nacional-sovinizmu i raspravama oko toga ciji je koji deo planete*, ipak smatram za preko potrebno da ukazem na cinjenicu da je teritorija Konavlja bila teritorija pod kontrolom Dubrovacke Republike a ne Hrvatske.
Napoleon je ukinuo Dubrovacku Republiku a sebe proglasio Vojvodom od Raguse=Dubrovnika.**

Nisam se bavio istorijskim (a ni historijskim) pitanjima razgraničenja nego faktičkim, trenutnim, pravnim stanjem. Pošto su se zainteresovane strane (Republika Hrvatska i Republika Crna Gora) dogovorile da Prevlaka bude deo Republike Hrvatske a dogovorile su se i gde se tačno proteže kopnena (a.k.a. "zelena" ) granica, pitanje Prevlake je "trajno" rešeno. Zainteresovane strane se nisu dogovorile o razgraničenju na moru (a.k.a. "plava" granica) i zato je trenutno na snazi "privremeno razgraničenje"
BTW Crna Gora nema trajno definisanu pomorsku granicu ni sa Albanijom ..

Ovaj iskaz Aristotelijnske orjentacije gde je sve unapred definisano u politici (a i u modernom u 21 vek apdejtovanom drustvu) ne znaci ama bas
nista osim pripadnosti Aristotelijanskoj misaonoj orjentaciji koja orjentacija je zamenjena jos davne 1941****
Nikada nisu postojale trajne granice, a cak i deca u osnovnoj skoli uce o promenama granica kad to Velikim silama ide u prilog.

Ni u ovom slučaju se nisam bavio filosofsko-istorijskim temama nego je termin "trajna" direktan prevod engleskog termina "permanent". Kad se zainteresovane strane dogovore gde im je granica ona postaje "trajna" u pravnom smislu ... t.j. da budem precizniji ... tada postaje granica u smislu UN konvencije o pravu na moru (UNCLOS) i unosi se na pomorske karte kao linija razgraničenja. Do tada ima status "disputed boundary" i ne unosi se na karte osim ako nije dogovorena linija privremenog razgraničenja.
draganstankovic draganstankovic 11:44 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

freehand: Pa gde si Draganče, puška te ubila?


Ortak tvoj smisao za humor je naprosto ubistven
Ako moze da se bira onda preferiram dzeferdar?!
Pozdrav tebi!

cerski
floki floki 11:52 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

Da se pod hitno jave ovde i onaj montenegrin Sjenti i onaj valjda slovenac sa nekim radio amaterskim kodom ili stalivec...
michiganac michiganac 12:35 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

plus od ovog leta stvari posmatram iz ptičje perspektive


Samo nemoj se slučajno kačiš visoko o jarbol, neki su već bešeni o njeg.





A za vrelo ljeto, pet tona sladoleda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:25 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

A evo i Velikog Meštra!
I niko da ustane, niko aplauz, niko himnu da zapeva?
Pa gde si Draganče, puška te ubila?


Ja ga vido juče kod šabića, samo sam bio sav zamazan farbom i neprikladno odeven, inače bih odmah stao u stav mirno pred kompjuterom, da pozdravim velikog cerskog. A posle me ophrvao umor i san blaženi uzeo pod svoje.

Dakle, cerski, dobro došao časna starino, jebote! Sad samo i princiju da se vrati Buturevićka, a meni Srbljanovićka, ili beše obrnuto, pa da uživamo, svako na svoj način, u blagodetima ovog života.
draganstankovic draganstankovic 15:09 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

srdjan,pajic:akle, cerski, dobro došao časna starino, jebote!

Hvala Srdjane.
Sad samo i princiju da se vrati Buturevićka, a meni Srbljanovićka, ili beše obrnuto, pa da uživamo,

Nisu te balkanke mog mondijalnog kalibra, to ti je lokalna da ne velim palanacka fela.

Narcisoidna Buturovicka je sa ovog bloga odsutna jos od stiudentskih dana a ova druga, ex gospoja ambasadorka (Keler) je valjda zauzeta kreiranjem dokumenata za novo rodno mesto.
Prvo je bila rodjena u Stokholmu posle u nekoj vukojebini u Crnoj Gori posle u Beogradu a sada........

Uzgred bolje te nasao i da odmah korigujem tvoje
srdjan.pajic 02:18 01.07.2017
Ma jebo Balkan, tamo je vreme stalo.

Na Balkanu vreme nije stalo vec ide unazad.

I kad si zadnji put bio na "Tuznoj Moravi," -naziv tvog izvanrednog bloga iz prosle decenije o prljavstini Juzne Morave i uzasavajucem plasticnom zagadjenu iste.

cerski
nikvet pn nikvet pn 18:08 02.07.2017

Re: Sta se desilo?


Вратија се Шиме...

Добра вест, поздрав

I kad si zadnji put bio na "Tuznoj Moravi," -naziv tvog izvanrednog bloga iz prosle decenije o prljavstini Juzne Morave i uzasavajucem plasticnom zagadjenu iste.


Данас сам прошао туда и нема ништа ново.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:31 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

zilikaka
Mogu nešto da promenim?

Baš. Meni je najbolje loženje po internetu, a kada dođu protesti, izađe 40 gnevnih fejsbučana na trgić.
draganstankovic draganstankovic 05:37 03.07.2017

Re: Sta se desilo?

nikvet pn 18:08 02.07.2017
Re: Sta se desilo?

Вратија се Шиме...

Posle 7 i slovima sedam godina.
Добра вест, поздрав

Hvala takodje !

I kad si zadnji put bio na "Tuznoj Moravi," -naziv tvog izvanrednog bloga iz prosle decenije o prljavstini Juzne Morave i uzasavajucem plasticnom zagadjenu iste.



Данас сам прошао туда и нема ништа ново.

Pa zar " Ocistimo Srbiju " Ministera Olivera Subotickog nije nista pomoglo ????

cerski
tasadebeli tasadebeli 06:42 03.07.2017

Re: Sta se desilo?

draganstankovic

Posle 7 i slovima sedam godina.



Седам?

Намогуће!

Па ја сам на Блогу регистрован 6 година (од јула 2011, проверио сам сад), а мислим да смо ти и ја комуницирали по коментарима...

Не тврдим ништа, само кажем да не могу да поверујем колико време лети. И зими и лети.



maksa83 maksa83 08:50 03.07.2017

Re: Sta se desilo?

Седам?

Намогуће!

Moguće.

Za tebe i mene brzina svetlosti je zakucana konstanta, nešto sa čim živimo, ali za Cerskog je to samo još jedna veličina koju može da podešava svojim mentalnim reglerom, tako da on povremeno kad mu je dosadno smanji brzinu svetlosti u svojoj neposrednoj okolini na koliko mu se već ćefne, i onda kod njega prođe minut dva a izvan tog njegovog polja tj. kod nas - mesec-dva-tri. I tako, nakupilo se tih razlika...
draganstankovic draganstankovic 14:47 03.07.2017

Re: Sta se desilo?

tasadebeli
draganstankovic

Posle 7 i slovima sedam godina.



Седам?

Намогуће!

Па ја сам на Блогу регистрован 6 година (од јула 2011, проверио сам сад), а мислим да смо ти и ја комуницирали по коментарима...

Не тврдим ништа, само кажем да не могу да поверујем колико време лети. И зими и лети.




Zadnja moja publikacija na ovom blogu: "Decision Making" je objavvljena
13-09-2010 godine kao sto mozes da vidis na mom profilu google+, samom Googlu i/ili u arhivi ovog bloga.

cerski
draganstankovic draganstankovic 15:14 03.07.2017

Re: "sprdnje" neozbiljne malogradjanstine

maksa83
Седам?

Намогуће!

Moguće.

Za tebe i mene brzina svetlosti je zakucana konstanta, nešto sa čim živimo, ali za Cerskog je to samo još jedna veličina koju može da podešava svojim mentalnim reglerom, tako da on povremeno kad mu je dosadno smanji brzinu svetlosti u svojoj neposrednoj okolini na koliko mu se već ćefne, i onda kod njega prođe minut dva a izvan tog njegovog polja tj. kod nas - mesec-dva-tri. I tako, nakupilo se tih razlika...

Gospon makso 83, Maksimovic, bese!!?

Ne cenim glupave sale i komedijante cak ni kad su iz Holivuda a jos manje kada su iz balkanskih €urojebina.

Imate dovoljno, prostora na ovom blogu da se sprdate do mile volje i naravno blogera/ki koji jedva cekaju da cuju neku od vasih "visokoumnih" humoristickih liriku komponovanu u prosto prosirene sentence a bome i ponekad i izraze poput citiranog, pa izvolite.

Prijatno vece vam zelim.

A kad odrastete i podjete u obdaniste javite se da probamo ponovo. Dotle imate dovoljno vremena da pojmite da ima ljudi koji apsolutno ne cene vas kvazi humor i vase hmmmmm.... dosetke.

cerski
maksa83 maksa83 15:28 03.07.2017

Re: "sprdnje" neozbiljne malogradjanstine

A kad odrastete i podjete u obdaniste javite se da probamo ponovo. Dotle imate dovoljno vremena da pojmite da ima ljudi koji apsolutno ne cene vas kvazi humor i vase hmmmmm.... dosetke.

Cerski, sa žaljenjem konstatujem da ti svo to sažimanje i rastezanje vreme-prostor kontinuuma ne prija kao ... čoveku, ako to još uvek može tako da se kaže.
emsiemsi emsiemsi 16:47 03.07.2017

Re: "sprdnje" neozbiljne malogradjanstine

draganstankovic
maksa83
Седам?

Намогуће!

Moguće.

Za tebe i mene brzina svetlosti je zakucana konstanta, nešto sa čim živimo, ali za Cerskog je to samo još jedna veličina koju može da podešava svojim mentalnim reglerom, tako da on povremeno kad mu je dosadno smanji brzinu svetlosti u svojoj neposrednoj okolini na koliko mu se već ćefne, i onda kod njega prođe minut dva a izvan tog njegovog polja tj. kod nas - mesec-dva-tri. I tako, nakupilo se tih razlika...

Gospon makso 83, Maksimovic, bese!!?

Ne cenim glupave sale i komedijante cak ni kad su iz Holivuda a jos manje kada su iz balkanskih €urojebina.

Imate dovoljno, prostora na ovom blogu da se sprdate do mile volje i naravno blogera/ki koji jedva cekaju da cuju neku od vasih "visokoumnih" humoristickih liriku komponovanu u prosto prosirene sentence a bome i ponekad i izraze poput citiranog, pa izvolite.

Prijatno vece vam zelim.

A kad odrastete i podjete u obdaniste javite se da probamo ponovo. Dotle imate dovoljno vremena da pojmite da ima ljudi koji apsolutno ne cene vas kvazi humor i vase hmmmmm.... dosetke.

cerski

Ја обожавам Максине коментаре, а најслађе се смејем када (лично) мене поткачи.
Но, ја сам неприлагођен - јер се у друштву најдраже смејем шалама на мој рачун.
Но - то сам ја !
tasadebeli tasadebeli 05:41 04.07.2017

Re: "sprdnje" neozbiljne malogradjanstine

draganstankovic

Zadnja moja publikacija na ovom blogu: "Decision Making" je objavvljena
13-09-2010 godine kao sto mozes da vidis na mom profilu google+, samom Googlu i/ili u arhivi ovog bloga.

cerski



maksa83


Moguće.





Ма верујем... Али опет... Као не верујем...




predatortz predatortz 08:19 04.07.2017

Re: Sta se desilo?

alselone
Smanjio sam pracenje vesti na nivo u kom mi samo podizu zeludcanu kiselinu, nemam vise napade vrtoglavice, bubuljice, napade ubilackog besa itd.


Trs' je, izgleda, naš!
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:52 04.07.2017

Re: Sta se desilo?

tasadebeli
draganstankovic

Posle 7 i slovima sedam godina.


Седам?

Намогуће!

Па ја сам на Блогу регистрован 6 година (од јула 2011, проверио сам сад), а мислим да смо ти и ја комуницирали по коментарима...

Не тврдим ништа, само кажем да не могу да поверујем колико време лети. И зими и лети.



Ne gresis, Cerski je 2013 jos uvek pisao na blogu.
draganstankovic draganstankovic 15:07 04.07.2017

Re: Sta se desilo?

apacherosepeacock
tasadebeli
draganstankovic

Posle 7 i slovima sedam godina.


Седам?

Намогуће!

Па ја сам на Блогу регистрован 6 година (од јула 2011, проверио сам сад), а мислим да смо ти и ја комуницирали по коментарима...

Не тврдим ништа, само кажем да не могу да поверујем колико време лети. И зими и лети.



Ne gresis, Cerski je 2013 jos uvek pisao na blogu.

Ja jednostavno nikada ne gresim.

Jesam ja bio na blogu u spomenuto vreme ali je moja zadnnja publikacija bila kao sto je i navedeno, septembra 2010.
Ja razlikujem publikovanje i repliciranje na postavljene tekstove.

Zadnji moj dopis pre ukudanja autorske opcije je upravo blog koji navodim.

Nismo se razumeli zbog razlicitih vremenskih repera.

cerski
apacherosepeacock apacherosepeacock 06:42 05.07.2017

Re: Sta se desilo?

Jesam ja bio na blogu u spomenuto vreme


Pa to te je Tasa i pitao nego si propustio priliku da mu odgovoris da mu se svakako nije pricinjavalo da je komunicirao sa tobom, na blogu i u to vreme.
milisav68 milisav68 22:46 05.07.2017

Re: Sta se desilo?

draganstankovic
Ja jednostavno nikada ne gresim.

Grešiš, grešiš, nego ti je teško da priznaš.
gedza.73 gedza.73 10:15 06.07.2017

Re: Sta se desilo?

milisav68
draganstankovic
Ja jednostavno nikada ne gresim.

Grešiš, grešiš, nego ti je teško da priznaš.


freehand freehand 10:00 01.07.2017

Smejanje suverenitetu

... i teritorijalnom integritetu, a bogami i ustavu može al samo dok se priča o Srbiji i u Srbiji.
Inače se u te stvari ne dira, po cenu rata. Nigde. Ni u Sloveniji, ni u Hrvatskoj, ni u SAD ni u bilo kojoj zemlji EU. I naročito ne na Kosovu.
Inače se mir i tišina između Kosova i Crne Gore po pitanju razgraničenja održavaju veštački i mekom silom, perspektivno će to biti interesantna stvar za posmatranje i nemešanje.
draganstankovic draganstankovic 12:28 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

a_jovicic: Pošto su se zainteresovane strane (Republika Hrvatska i Republika Crna Gora) dogovorile da Prevlaka bude deo Republike Hrvatske a dogovorile su se i gde se tačno proteže kopnena (a.k.a. "zelena" ) granica, pitanje Prevlake je "trajno" rešeno.

Zar vi zbilja mislite da u globalizovanom svetu neko uopste ista pita Hrvate i/ili Crnogorce za misljenje, neki dogovor izmedju dve u globalnoj politici vise nego minorne na nacionalnim principima ustrojene arhaicne "drzave"?

Obe nacionalke(oprostite na izrazu) su toliko prezaduzene u nemastini i najpotpunijoj zavisnosti od globalnih aktera da je i sama pomisao na neko samostalno odlucivanje naposto iluzorna.

Ukrako na ovim beskonacno malim trzistima se kolonijalnom strogocom diktira, upravlja i uskladjuje svaki potez koji odgovara svetskim centrima globalizacije.

Dakle svidjalo se to njima ili ne, istina je da su to kao prvo izdrzavane drzave koje bukvalno svakodnevno moraju da se zaduzuju kako bi koliko toliko funkcionisale, a zaaduzivanje je kljucni argument kolonizacije u modernom procesu globalizacije.

Savezna Republika Nemacka htela izlaz na Sredozemno more i tu svoju zarku zelju i ostvarila na nesto drukciji naci nego sto se desilo u Grckoj.

Danasnji moto nije vise iskljucivo "divide et impera," danasnji moto je
"zaduzi i vladaj,"
UN konvencije o pravu na moru (UNCLOS)

Svaki korporativni pravnik moze vam iz rukava odgovoriti da UNCLOS nije nista drugo do vise-manje prepisani britanski Imperijalni Pomorski Kodeks.

Uzgred ako smatrate da se zakonima uopste nesto regulise onda nek vam je Bog u pomoci.
Na ovom svetu u procesima neokolonizacije i globalizacije postoji samo Zakon i Primenjena Sila.

cerski
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:27 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

Danasnji moto nije vise iskljucivo "divide et impera," danasni moto je
"zaduzi i vladaj,"


Zavadi, zaduzi, zajasi..

Gos'n Cerski, pozdrav.
anonymous anonymous 14:59 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

cerski


Drago mi je da konačno neko govori jezikom ovog vremena.

Veliki pozdrav

alselone alselone 15:03 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

Cerski

Al ce Krkar da se obraduje kad vidi da si se vratio. Jos uvek gajim nezne uspomene na ovu vasu raspravu o avionima.
draganstankovic draganstankovic 15:16 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

alselone
Cerski

Al ce Krkar da se obraduje kad vidi da si se vratio. Jos uvek gajim nezne uspomene na ovu vasu raspravu o avionima.

Samo mi jos reci ko je ili sta je krkar????

cerski

P.S. Alselone ja uvek uzivam u tvojim silnim postovima na googe+, ne mogu nacitati lepote koju si napisao, da je ruzno jesta ali prosto ti zavidim na talentu!
draganstankovic draganstankovic 15:17 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

anonymous
cerski


Drago mi je da konačno neko govori jezikom ovog vremena.

Veliki pozdrav


hvala takodje!

cerski
a_jovicic a_jovicic 15:59 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

draganstankovic
a_jovicic: Pošto su se zainteresovane strane (Republika Hrvatska i Republika Crna Gora) dogovorile da Prevlaka bude deo Republike Hrvatske a dogovorile su se i gde se tačno proteže kopnena (a.k.a. "zelena" ) granica, pitanje Prevlake je "trajno" rešeno.

Zar vi zbilja mislite da u globalizovanom svetu neko uopste ista pita Hrvate i/ili Crnogorce za misljenje, neki dogovor izmedju dve u globalnoj politici vise nego minorne na nacionalnim principima ustrojene arhaicne "drzave"?

Uporno pokušavam da se ne bavim istorijskim-filosofskim-geopolitickim-nacionalnim pitanjima nego da predstavim sta kaže struka po pitanju pomorskog razgraničenja. Moj posao kao pomorskog kartografa (dobro de ... nekadašnjeg pomorskog kartografa) nije da vodim računa da li zainteresovanim stranama neko zavrće ruke da se "dogovore" oko granice nego da izračunam ekvidistantnu liniju i ucrtam ono što se političari dogovore ... ponavljam dogovore ... bilo da im je druga ruka zavrnuta ili da im drže cev na slepoočnici. Kad se dogovore (ili "dogovore" ) to postaje zakonski bitno ... sve dok ne dodje do nekog drugog dogovora. Zakonski bitno u smislu da na osnovu te granice svaka od strana ima pravo da raspolaže onim što je nad morem (prelet, plovljenje) i što se nalazi pod morem (hrana, mineralni i ostali resursi)

UN konvencije o pravu na moru (UNCLOS)

Svaki korporativni pravnik moze vam iz rukava odgovoriti da UNCLOS nije nista drugo do vise-manje prepisani britanski Imperijalni Pomorski Kodeks.

... što nije u osnovi ništa loše ... kad pravna nauka može da se naslanja na rimsko pravo, što i pomorska pravna struka ne bi to radila na bazi britanskog kodeksa ... U pomorstvu se i dalje vrlo poštuje tradicija.


Uzgred ako smatrate da se zakonima uopste nesto regulise onda nek vam je Bog u pomoci.
Na ovom svetu u procesima neokolonizacije i globalizacije postoji samo Zakon i Primenjena Sila.

Naravno da nisam naivan i da znam da u medjunarodnim odnosima i dalje važi princip "jači - tlači" i ne bavim se geopolitičkim aspektima razgraničenja. Zakonima se u pomorstvu dosta toga reguliše pre svega zbog komercijalnih interesa (izmedju ostalog i ko plaća štetu nastalu zbog npr. lošeg kartografskog materijala) i samim tim je poželjno da se za svako parče mora (u zonama nacionalnih jurisdikcija) zna ko je vlasnik i ko je odgovoran.

Tamo gde se komšije ne dogovore na scenu stupa princip "moj je veći" tj. ko ima jaču ratnu mornaricu pa često kao "kolateralna šteta" strada neka ribarica ili redje neki patrolni čamac.

"Pravila igre" oko nespornih granica su jasna ... one koje nisu definisane ostaju predmet "većeg štapa" ili jačeg "mentora".

U konkretnom slucaju ex-YU republika + Albanije, "mentor" im je isti te nema ni nekog bitnijeg geopolitičkog "zračenja". A "mentoru" je u interesu da se "plemena" što pre dogovore kako bi umesto čarki i prehebavanja mogli što pre da krenu da crpe resurse (ili još bolje da daju neku "koncesijicu" firmama koje, gle čuda, baš dolaze iz zemlje "mentora" ). Drugim rečima ostaje da se vidi ko će biti izdašniji u ponudama "mentoru" pa će tako i granica biti ucrtana ... a inače, pravila po tom pitanju su prilično fleksibilna. Ne postoji neko univerzalno pravilo niti se pomorsko pravo bavi time. Postoje samo preporuke (npr. šta se može smatrati zalivom ... ili šta mogu biti unutrašnje vode, kako se računa teritorijalno more od osnovne linije itd.) ali se ne može "izračunati" gde granica mora da bude ... to ostaje na sposobnosti pravnika i kartografa ... i naravno na "dužini štapa".
anonymous anonymous 16:02 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

draganstankovic
alselone
Cerski

Al ce Krkar da se obraduje kad vidi da si se vratio. Jos uvek gajim nezne uspomene na ovu vasu raspravu o avionima.

Samo mi jos reci ko je krkar????

cerski


Šta je Krkar ?
draganstankovic draganstankovic 16:05 02.07.2017

Re: Sta se desilo?

a_jovicic
draganstankovic
a_jovicic: Pošto su se zainteresovane strane (Republika Hrvatska i Republika Crna Gora) dogovorile da Prevlaka bude deo Republike Hrvatske a dogovorile su se i gde se tačno proteže kopnena (a.k.a. "zelena" ) granica, pitanje Prevlake je "trajno" rešeno.

Zar vi zbilja mislite da u globalizovanom svetu neko uopste ista pita Hrvate i/ili Crnogorce za misljenje, neki dogovor izmedju dve u globalnoj politici vise nego minorne na nacionalnim principima ustrojene arhaicne "drzave"?

Uporno pokušavam da se ne bavim istorijskim-filosofskim-geopolitickim-nacionalnim pitanjima nego da predstavim sta kaže struka po pitanju pomorskog razgraničenja. Moj posao kao pomorskog kartografa (dobro de ... nekadašnjeg pomorskog kartografa) nije da vodim računa da li zainteresovanim stranama neko zavrće ruke da se "dogovore" oko granice nego da izračunam ekvidistantnu liniju i ucrtam ono što se političari dogovore ... ponavljam dogovore ... bilo da im je druga ruka zavrnuta ili da im drže cev na slepoočnici. Kad se dogovore (ili "dogovore" ) to postaje zakonski bitno ... sve dok ne dodje do nekog drugog dogovora. Zakonski bitno u smislu da na osnovu te granice svaka od strana ima pravo da raspolaže onim što je nad morem (prelet, plovljenje) i što se nalazi pod morem (hrana, mineralni i ostali resursi)

UN konvencije o pravu na moru (UNCLOS)

Svaki korporativni pravnik moze vam iz rukava odgovoriti da UNCLOS nije nista drugo do vise-manje prepisani britanski Imperijalni Pomorski Kodeks.

... što nije u osnovi ništa loše ... kad pravna nauka može da se naslanja na rimsko pravo, što i pomorska pravna struka ne bi to radila na bazi britanskog kodeksa ... U pomorstvu se i dalje vrlo poštuje tradicija.


Uzgred ako smatrate da se zakonima uopste nesto regulise onda nek vam je Bog u pomoci.
Na ovom svetu u procesima neokolonizacije i globalizacije postoji samo Zakon i Primenjena Sila.

Naravno da nisam naivan i da znam da u medjunarodnim odnosima i dalje važi princip "jači - tlači" i ne bavim se geopolitičkim aspektima razgraničenja. Zakonima se u pomorstvu dosta toga reguliše pre svega zbog komercijalnih interesa (izmedju ostalog i ko plaća štetu nastalu zbog npr. lošeg kartografskog materijala) i samim tim je poželjno da se za svako parče mora (u zonama nacionalnih jurisdikcija) zna ko je vlasnik i ko je odgovoran.

Tamo gde se komšije ne dogovore na scenu stupa princip "moj je veći" tj. ko ima jaču ratnu mornaricu pa često kao "kolateralna šteta" strada neka ribarica ili redje neki patrolni čamac.

"Pravila igre" oko nespornih granica su jasna ... one koje nisu definisane ostaju predmet "većeg štapa" ili jačeg "mentora".

U konkretnom slucaju ex-YU republika + Albanije, "mentor" im je isti te nema ni nekog bitnijeg geopolitičkog "zračenja". A "mentoru" je u interesu da se "plemena" što pre dogovore kako bi umesto čarki i prehebavanja mogli što pre da krenu da crpe resurse (ili još bolje da daju neku "koncesijicu" firmama koje, gle čuda, baš dolaze iz zemlje "mentora" ). Drugim rečima ostaje da se vidi ko će biti izdašniji u ponudama "mentoru" pa će tako i granica biti ucrtana ... a inače, pravila po tom pitanju su prilično fleksibilna. Ne postoji neko univerzalno pravilo niti se pomorsko pravo bavi time. Postoje samo preporuke (npr. šta se može smatrati zalivom ... ili šta mogu biti unutrašnje vode, kako se računa teritorijalno more od osnovne linije itd.) ali se ne može "izračunati" gde granica mora da bude ... to ostaje na sposobnosti pravnika i kartografa ... i naravno na "dužini štapa".

Hvala na odgovoru i prijatno vece.

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana