Sport

Još trave

NNN RSS / 08.07.2017. u 13:30

Trave nikad dosta! (- da parafraziram Deku Praseta i još poneke)
Trava spada u monokotiledone biljke, ovu grupu skrivenosemanica mogli bismo pomalo laički nazvati i najsavršenijim biljkama, a svakako su najrasprostranjenije. Trava prekriva veliki deo naše planete, na njoj su najveće skupine najvećih kopnenih životinja. Što se tenisa tiče sezona trave je kratka, sam kraj proleća, početak leta i ćao, pa da ne dangubimo mnogo...

wimbledon.jpg

AD je pomalo nesrećno odabrala termin za prvi blog o Vimbldonu u subotu popodne, praktično dva dana pred početak turnira, a softver je zaključao tekst već u subotu ujutro, tako da imamo mali diskontinuitet u praćenju, na posebnu žalost svih bugarofila na blogu, jer nije u potpunosti bio pokriven prvi meč između Grigora Dimitrova i Dudija Sele (koji je izbacio skoro pola metra višeg Iznera).

Što se tiče favorita u muškoj konkurenciji, do sada praktično svi su prošli, a oni glavni se nisu ni pošteno oznojili (mada je Fonjini propustio veliku šansu da preznoji Marija koji je 10. put za redom na Vimbldonu proša u 2. nedelju - niko nije uspeo to da uradi više puta u istoriji!)
Od preostalih mečeva 3. kola danas još igraju

Francuzi Monfis i Manarino finalisti od prošlog vikenda u Istbornu i Antaliji,
prošlogodišnji finalista Raonić protiv Ramosa,
Conga i Kveri nastavljau 5. set od sinoć
Đoković - Gulbis, što je meč koji nas najviše interesuje,
veterani: Ferer protiv Berdiha (finaliste iz 2010.)
mlađi Zverev protiv nekog nepoznatog Austrijanca,
poznati Austrijanac protiv Donaldsona,
i stariji Zverev (što braću čini 4. parom braće koji su ikad zajedno stigli bar do 3. kola Vimbldona) protiv najuspešnijeg u istoriji - Federera.


Ako kanis pobjediti ne smijes da Gulbis

Ova rečenica me podseća na sam početak 2009.
Novak Đoković je posle fenomenalne 2008. godine došao na samo korak od najvećeg dvojca u istoriji, na samo pobedu od 2. mesta na ATP listi, a na tom putu je trebalo da pobedi upravo svog starog poznanika Ernestsa Gulbisa.
Nije uspeo :(
to je Novaku bio jedini poraz od Letonca u 7 dosadašnjih mečeva, do 2. mesta je morao da čeka više od 2 godine (pobeda na Federerom u finalu Dubajia 2011.) .
Koliko ti nauzgled mali koraci mogu da budu ogromni, možda se najbolje vidi da primeru Endija Marija: kuriozitet je da je Mari pre od Đokovića uspeo da se domogne 2. mesta (u leto 2009.) posle otprilike 4 i po godine bavljenja profesionalnim tenisom, a onda je do sledećeg stepenika i 1. mesta morao da se bori čak narednih 7 i po godina!

Koliko god da si dobar, uvek ima neko bolji, koliko god si jak, uvek ima neko jaći (- by legendarni Svetislav Kari Pešić).

Dakle, meč dana je svakako Đoković - Gulbis
Bez obzira što je Letonac trenutno tek negde oko 500. mesta, on je oduvek po kvalitetu mogao da bude top 10 igrač (samo je jednom omirisao tu poziciju), ali se čini da je uvek sam sebi bio najveći protivnik. Đoković i Gulbis se odlično poznaju još od ranih tinejdžerskih dana sa akademije Nikole Pilića. Dok su se Đokovićevi otprilike zadužili i založili sve što imaju da bi im sin dobio najbolje moguće školovanje u karijeri, za Gulbisa je to optrilike bio džeparac za letovanje jer mu je otac multimilioner. Tako da se verovatno još tada javio taj antagonizam između njih dvojice - supertalentovnih klinaca. Novak je imao samo taj jedan hitac, jedan pokušaj: uspeh ili propast - morao je od najranijih dana da bude maksimalo fokusiran, vredan, etičan (kakva je ovo reč?!) ili mu sledi povratak u prašinu, dok je Gulbis oduvek bio bonvivan, tenisom se bavio kao nekom razbibrigom za bogate.
Uzalud mu je Novak tih dana puštao "aj čija frula ovim šorom svira" posebno mu ukazujući na onaj deo "bogatoga zasvirati neće", ali Ernsts to nije razumeo (jer je govorio, letonski, engleski, nemački i ruski, ali ne i srpski), pa se umesto tenisom više bavio sviranjem svoje frule, a naš Đoka je za to vreme i po kiši i po vetru vredno radio! To je dovelo do toga da od dva dečaka priblično istog raskošnog talenta jedan postane među najboljima u istoriji, a drugi tek povremeno bljesne, kada mu se poklope zvezde.
Pored svega ovaj pitoreskni* Letonac (*ova živopisna francuska reč se nekao odomaćila i kod nas) je uvek privlačio pažnju, uz veštine na samom terenu (kada je u stanju da ponekad iznenadi i najbolje, pa posle odmah pukne od anonimusa), poznat je i po britkom jeziku i ponašanju van terena. Za njega ne postoji politička korektnost (tako uobičajena i gotovo poželjna ili bar nametnuta u današnjem tenisu). On se ne libi da kaže šta ima i nikada svoje mišljenje nije ograničavao okvirima (mediokritetske) većine.
Ako Gulbisa nešto inspirše to je velika pozornica, a bolje prilika ne postoji od centralnog terena na Vimbldonu i protivnika kao što je Novak Đoković - njegov arhineprijatelj, njegov antipod, sušta suprotinost po svemu (pristupu, shvatanju..), osim po veštini, posebno što je sada Novak "ranjen" i Gulbis ima priliku da ga dokrajči dok "krvari", ali opet istovremeno i Đoković pokazuje neke znake poboljšanja i povratka na stare staze i ovaj meč je sada za obojicu duplo ili ništa!

 



Komentari (238)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 21:07 10.07.2017

Re: Nadal i Muller

Meč je bio fenomenalan - 15:13

Ovom meču su se najviše obradovala 3 tenisera:

3. Čilić (ipak je izbegao Nadala, mada je Miler u životnoj formi i ovo mu je omiljena podloga)

2. Mari (sada će sigurno ostati 1. i posle Vimbldona)

1. Miler, naravno :)
(mislio sam pre Vimbldona da iz zajebancije stavim neku sitnu paru na njega, ali neću da mi klađenje kvari ugođaj tenisa
po svemu prikazanom ove godine na travi, pobednik meča Miler - Čilić stvarno zaslužuje plasman u polufinale)
kalaf kalaf 22:03 10.07.2017

Re: Nadal i Muller

NNN
Meč je bio fenomenalan - 15:13

Ovom meču su se najviše obradovala 3 tenisera:

3. Čilić (ipak je izbegao Nadala, mada je Miler u životnoj formi i ovo mu je omiljena podloga)

2. Mari (sada će sigurno ostati 1. i posle Vimbldona)

1. Miler, naravno :)
(mislio sam pre Vimbldona da iz zajebancije stavim neku sitnu paru na njega, ali neću da mi klađenje kvari ugođaj tenisa
po svemu prikazanom ove godine na travi, pobednik meča Miler - Čilić stvarno zaslužuje plasman u polufinale)

2. Netacno, sa igrom kao danas i u proslom kolu i izmoreni Kveri je velika prepreka.

Fali ti 4. Nole, sad ima realne sanse makar za 2. mesto na listi, a mozda i za 1.
NNN NNN 22:16 10.07.2017

Re: Nadal i Muller

2. Netacno
U pravu si, već sam mu upisao pobedu portiv Kverija (za to ćemo morati da sačekamo dva dana)

A što se Noleta tiče - on kad igra svoju igru protivnici mu nisu bitni!
(i mi moramo da budemo malo strpljiviji)
kalaf kalaf 21:03 10.07.2017

Utorak

Djokovic-Manarino na centralnom sutra u 13:00 krece.
NNN NNN 21:10 10.07.2017

Re: Utorak

ipak će igrati na Centralnom terenu
emsiemsi emsiemsi 21:13 10.07.2017

Re: Utorak

NNN
ipak će igrati na Centralnom terenu

Ма, баш ме брига да играју и на месецу --- када ја у то време аргатујем.
NNN NNN 21:21 10.07.2017

Re: Utorak

Da su ih odmah pustili tamo do sad bi sigurno završili 2 seta.
Ako pobedi sutra, Novak će tradicionalno imati dan odmora manje od protivnika...
Kazezoze Kazezoze 21:31 10.07.2017

Re: Utorak

kalaf
Djokovic-Manarino na centralnom sutra u 13:00 krece.


Jel to 13:00 po engleskom ili srednjevropskom vremenu?
kalaf kalaf 21:48 10.07.2017

Re: Utorak

Kazezoze
kalaf
Djokovic-Manarino na centralnom sutra u 13:00 krece.


Jel to 13:00 po engleskom ili srednjevropskom vremenu?

Po nasem naravno. Po engleskom je u podne.
docsumann docsumann 07:14 11.07.2017

Re: Utorak

stvari se pred Novakom otvaraju kao more pred Mojsijem. no, i to se vježba i usavršava od malih nogu...

NNN NNN 12:39 11.07.2017

Đokivić - Manarino

Počelo i sad moramo da jurimo strimove sa posla i još pored toga i da radimo!
AlexDunja AlexDunja 12:44 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

i ovaj povređen
princi princi 12:53 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

NNN
Počelo i sad moramo da jurimo strimove sa posla i još pored toga i da radimo!

Daj siže! Tj link.
NNN NNN 12:53 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

6:2
Novak nije imao nijedan as u 1. setu
NNN NNN 12:54 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

Ovde ima puno:

http://www.totalsportek.com/wimbledon-live-stream/

pa sam probao 8. i radi, to je ovaj ispod


http://www.eplstream.org/streams/esite1.html

princi princi 12:59 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

Ajmo, Nole, šišaj ovce.
NNN NNN 13:00 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

AlexDunja
i ovaj povređen

vidim da nešto pričaju da nije 100% spreman,
uključio sam se od 2. seta, vidim da Novak gleda da ga šeta,
ako ništa drugo sigurno j eprilično iscrpljen jer je prethodna dva meča igrao u 5 setova.
NNN NNN 13:01 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

Novak pizdi na teren!
"na oranici igram!"
NNN NNN 13:03 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

inače je ove godine bilo dosta žalbi na teren,
a mora da izdrži do nedelje


Prošle godine čak nije bilo ni pauze u nedelju, a travi to najviše prija
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:12 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

Strimovi su zezali tokom prvog seta. sada tek uhvatih ovaj http://row0711.justfirstrowsportal.com/wimbledon-mannarino-djokovic-v-1637352-t-live

Inače, ovaj Manjanarino mi malo gejast, da prostite.
emsiemsi emsiemsi 13:26 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

princi
Ajmo, Nole, šišaj ovce.

Сагласан !
iskudrina iskudrina 13:34 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

princi
NNN
Počelo i sad moramo da jurimo strimove sa posla i još pored toga i da radimo!

Daj siže! Tj link.


http://live.robinwidget.org/streamvideo8/mannarino-vs-djokovic-center-court-live-stream-4314508.html
NNN NNN 13:44 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

7:6 (5) bilo je malo stegnuto
kalaf kalaf 13:44 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

NNN
Počelo i sad moramo da jurimo strimove sa posla i još pored toga i da radimo!

Idi na rts.ch ili srf.ch svajcarci streamuju i to u HD-u .
AlexDunja AlexDunja 14:04 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

7:6 (5) bilo je malo stegnuto

ovo je loša novakova igra, mlaka,
sa čestim padovima koncentracije
ali, dovoljno za manarina
NNN NNN 14:10 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

Đoković na momente igra dobro, možda da je malo odlučniji i opušteniji,
a Manarino je najopasniji kad izgubi dva seta
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:13 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

Ко нема боље, може и овде доста да се види: http://www.wimbledon.com/en_GB/interactive/index.html#
kalaf kalaf 14:21 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

AlexDunja
7:6 (5) bilo je malo stegnuto

ovo je loša novakova igra, mlaka,
sa čestim padovima koncentracije
ali, dovoljno za manarina

Djokovic gresi dosta, ali igra sa 30% snage i uopste mu ne treba vise .
A i nije danas dan za mec, mislim briga njega sto su ga organizatori stavili da igra mec on u mislima odmara, a ovo mu je umesto treninga.
NNN NNN 14:30 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

3:0
6:2 7:6(5) 6:4

nadamo se da će sve da bude u redu sa ramenom sutra protiv Berdiha
princi princi 14:35 11.07.2017

Re: Đokivić - Manarino

sutra protiv Berdiha

Sutra već?? Džukci...
jedi-knight jedi-knight 14:50 11.07.2017

Ako mogu...

... da primetim, Novak deluje prilično loše fizički.
Posle jedne duže izmene u trećem setu, jedva se vratio. Da vas sada ne davim na osnovu kojih znakova sam to prepoznao, ali sve mi se čini da su one intervencije fizioterapeuta pre posledica nedostatka vazduha nego bola u ramenu.
kalaf kalaf 14:59 11.07.2017

Re: Ako mogu...

jedi-knight
... da primetim, Novak deluje prilično loše fizički.
Posle jedne duže izmene u trećem setu, jedva se vratio. Da vas sada ne davim na osnovu kojih znakova sam to prepoznao, ali sve mi se čini da su one intervencije fizioterapeuta pre posledica nedostatka vazduha nego bola u ramenu.

Jako je nezahvalno prognozirati bilo sta samo na osnovu gledanja na TVu ma koliko da je neko strucan. Samo gledanjem npr. Mareja ili Monfisa covek bi cesto pomislio da ce u narednih par poena da umru na terenu, a ono nista, kad zatreba odjednom polete.
A Djokovic je u intervjuu posle meca potvrdio da postoji problem sa ramenom i da ga vuce vec neko vreme. E sad uvek postoji mogucnost da folira i laze...
jedi-knight jedi-knight 15:06 11.07.2017

Re: Ako mogu...

Jako je nezahvalno prognozirati bilo sta samo na osnovu gledanja na TVu ma koliko da je neko strucan. Samo gledanjem npr. Mareja ili Monfisa covek bi cesto pomislio da ce u narednih par poena da umru na terenu, a ono nista, kad zatreba odjednom polete.
A Djokovic je u intervjuu posle meca potvrdio da postoji problem sa ramenom i da ga vuce vec neko vreme. E sad uvek postoji mogucnost da folira i laze...


Samo sam rekao kakav mi je utisak. Mozda je sasvim pogresan
NNN NNN 15:22 11.07.2017

Re: Ako mogu...

i ja sam ga viđao u boljim izdanjima,
videćemo kako će sutra sve to da izgleda.
arcins arcins 15:23 11.07.2017

Re: Ako mogu...

Meni je, nasuprot, Manarino izgledao baš loše, usahlo lice, podočnjaci ozbiljni, svetački ispijen.
Svestan da nema šansu, igra loderski kroz giceno i ozbiljno diže prepušak Novaku. Francuska škola, tako je i Gael znao da kaki.
princi princi 15:38 11.07.2017

Re: Ako mogu...

jedi-knight
... da primetim, Novak deluje prilično loše fizički.
Posle jedne duže izmene u trećem setu, jedva se vratio. Da vas sada ne davim na osnovu kojih znakova sam to prepoznao, ali sve mi se čini da su one intervencije fizioterapeuta pre posledica nedostatka vazduha nego bola u ramenu.

On se, jadan, izgleda, urniše od tog sexa, :(.
alselone alselone 15:40 11.07.2017

Re: Ako mogu...

On se, jadan, izgleda, urniše od tog sexa, :(.


Jebedu se ko mrsave svinje.

Zasto ovo postoji kao izreka nemam pojma, ali je bolesno-dobra.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:33 11.07.2017

Re: Ako mogu...

Zasto ovo postoji kao izreka nemam pojma

Zato što se debele ne jebu. Zato se i neštrojeni vepar zove "nerast" - ne goji se (ne raste) jer redovno firca.
alselone alselone 16:54 11.07.2017

Re: Ako mogu...

Zato što se debele ne jebu. Zato se i neštrojeni vepar zove "nerast" - ne goji se (ne raste) jer redovno firca.


Ha, ha, hvala na informaciji Gazda care.
princi princi 18:01 11.07.2017

Re: Ako mogu...

Zato se i neštrojeni vepar zove "nerast" - ne goji se (ne raste) jer redovno firca.

Ima li naš narod ime i za uštrojenog vepra?
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:56 11.07.2017

Re: Ako mogu...

uštrojenog vepra

Uštrojeni vepar je pleonazam. Ako je vepar (nije nerast) onda je uštrojen. Mislim, kod domačih svinja muških.
emsiemsi emsiemsi 21:24 11.07.2017

Re: Ako mogu...

Milutin Milošević
Zasto ovo postoji kao izreka nemam pojma

Zato što se debele ne jebu. Zato se i neštrojeni vepar zove "nerast" - ne goji se (ne raste) jer redovno firca.

Зашто се онда ја гојим !?
Истина, нисам свиња, тако да ни корелација не би требало да буде бог зна колика.
narcis narcis 21:27 11.07.2017

Re: Ako mogu...

emsiemsi
Milutin Milošević
Zasto ovo postoji kao izreka nemam pojma

Zato što se debele ne jebu. Zato se i neštrojeni vepar zove "nerast" - ne goji se (ne raste) jer redovno firca.

Зашто се онда ја гојим !?
Истина, нисам свиња, тако да ни корелација не би требало да буде бог зна колика.

sad si ujebo sam sebe
nikvet pn nikvet pn 22:55 11.07.2017

Re: Ako mogu...


Овде морам да реагујем.

Доктуре, јел мош сутра душтројимо нераЗа, два вепрића, четири назимета и десетину праци?

Сељак се врло прецизно изразио.

Нераст се припушта на свиње, зато и не расте. То је зверка 100-250кг, преко тога је претежак па скрцка невесту. После штројења креће пораст и зове се уштројен вепар за пастрму.

До 25кг су прасићи, 25-70 назимад. Од 70-100кг су веприћи, полно зрели, преко 100кг су ЈУС-овци који нису пуштани у приплод.

Одредница нераст-вепар односи се на полну активност, не односи се на килажу. Нераст може имати и 80кг а вепар 2-3-400кг и гоји се јер не јебе (Чарли?)

Код дивљих рођака каже се дивљи вепар јер нерасти су увек у мањини. То је средња категорија 100-150кг и туку се па ко победи. Млађи хоће ал им се не да, маторе омрзне па се осаме.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:46 12.07.2017

Re: Ako mogu...

jedi-knight
... da primetim, Novak deluje prilično loše fizički.
Posle jedne duže izmene u trećem setu, jedva se vratio. Da vas sada ne davim na osnovu kojih znakova sam to prepoznao, ali sve mi se čini da su one intervencije fizioterapeuta pre posledica nedostatka vazduha nego bola u ramenu.



skroz je loše izgledao, ne samo zbog intervencije na ramenu, lik mu nekako nije bio - bistar... videćemo danas... voleo bih, barem, ako gubi, da izgubi od Miloša, a Miloš da klepi Britanca u finalu.
NNN NNN 08:31 12.07.2017

Re: Ako mogu...

nikvet pn

Овде морам да реагујем.


kalaf kalaf 15:27 11.07.2017

Teorije zavere

Za ove naivne ko sanska koza sto veruju da je kod zapadnjaka uvek sve fino i cisto i da su svi ostali koji ne vole da ih prave volovima paranoicni teoreticari zavere malo statistike za prethodnih 10 godina:

Vimbldon 2008 (onaj cuveni prvi Rafin) Novak u Federerovoj polovini zreba, Marej u drugoj (Rafinoj).
Vimbldon 2009 (Rafa se povukao pred pocetak al posle zreba), Novak u Federerovoj polovini zreba, Marej u Rafinoj.
Vimbldon 2010 (onaj gde je Berdih nanizao Fedju i Noleta, al nije uspeo i Rafu), Novak u Federerovoj, Marej u Rafinoj polovini.
Vimbldon 2011 (Noletov prvi), Federer u Novakovoj, Marej u Rafinoj polovini.
Vimbldon 2012 (onaj sto ga Fedja osvojio jer su zatvorili krov dok je bio u kanalu), Federer u Novakovoj, Marej u Rafinoj polovini.
Vimbldon 2013 (onaj sto je Marej morao da ga uzme, a Federer ispao od Strahovskog u 2. kolu), i Federer i Nadal u Marejevoj polovini, Delpo kod Noleta. Marej nije igrao ni sa jednim top 20 igracem!??? pre finala sto je verovatno presedan u istoriji Vimbldona u muskoj konkurenciji.
Vimbldon 2014 (Noletov drugi), Marej u Noletovoj polovini, Federer u Rafinoj.
Vimbldon 2015 (Noletov treci), Vavrinka u Noletovoj polovini, Marej u Federerovoj, Federer odvalio Mareja u polufinalu.
Vimbldon 2016 (Marejev drugi), Federer u Noletovoj polovini, Vavrinka u Marejevoj.
Vimbldon 2017, Federer u Novakovoj polovini, Nadal u Marejevoj.

Dakle od 10 godina, 8 puta su Federer i Marej bili u razlicitim polovinama, 7 puta su Novak i Federer bili u istoj polovini (jedanput je fizicki bilo nemoguce da budu u istoj polovini), a Federer i Marej su se jedan jedini put sastali u polufinalu i Federer ga naravno pocistio.

Vrlo je lako statisticki dokazati da kada bi se npr. novcicem odredjivalo ko ce u koju polovinu zreba da je hipoteza da je novicic nefer mnogo verovatnija od hipoteze da je novcic fer.
NNN NNN 17:27 11.07.2017

Re: Teorije zavere

kalaf
Za ove naivne ko sanska koza sto veruju da je kod zapadnjaka uvek sve fino i cisto i da su svi ostali koji ne vole da ih prave volovima paranoicni teoreticari zavere malo statistike za prethodnih 10 godina:

Vimbldon 2008 (onaj cuveni prvi Rafin) Novak u Federerovoj polovini zreba, Marej u drugoj (Rafinoj).
Vimbldon 2009 (Rafa se povukao pred pocetak al posle zreba), Novak u Federerovoj polovini zreba, Marej u Rafinoj.
Vimbldon 2010 (onaj gde je Berdih nanizao Fedju i Noleta, al nije uspeo i Rafu), Novak u Federerovoj, Marej u Rafinoj polovini.
Vimbldon 2011 (Noletov prvi), Federer u Novakovoj, Marej u Rafinoj polovini.
Vimbldon 2012 (onaj sto ga Fedja osvojio jer su zatvorili krov dok je bio u kanalu), Federer u Novakovoj, Marej u Rafinoj polovini.
Vimbldon 2013 (onaj sto je Marej morao da ga uzme, a Federer ispao od Strahovskog u 2. kolu), i Federer i Nadal u Marejevoj polovini, Delpo kod Noleta. Marej nije igrao ni sa jednim top 20 igracem!??? pre finala sto je verovatno presedan u istoriji Vimbldona u muskoj konkurenciji.
Vimbldon 2014 (Noletov drugi), Marej u Noletovoj polovini, Federer u Rafinoj.
Vimbldon 2015 (Noletov treci), Vavrinka u Noletovoj polovini, Marej u Federerovoj, Federer odvalio Mareja u polufinalu.
Vimbldon 2016 (Marejev drugi), Federer u Noletovoj polovini, Vavrinka u Marejevoj.
Vimbldon 2017, Federer u Novakovoj polovini, Nadal u Marejevoj.

Dakle od 10 godina, 8 puta su Federer i Marej bili u razlicitim polovinama, 7 puta su Novak i Federer bili u istoj polovini (jedanput je fizicki bilo nemoguce da budu u istoj polovini), a Federer i Marej su se jedan jedini put sastali u polufinalu i Federer ga naravno pocistio.

Vrlo je lako statisticki dokazati da kada bi se npr. novcicem odredjivalo ko ce u koju polovinu zreba da je hipoteza da je novicic nefer mnogo verovatnija od hipoteze da je novcic fer.

Čekaj ti sad ovde ustvari tvrdiš da se žreb namešta?!
I to protiv Novaka

Još ako neko slučajno navede da je na Rolan Garosu se slučajno pogodilo da je:
2006. Novak u Rafinoj polovini
2007. Novak u Rafinoj polovini
2008. Novak u Rafinoj polovini
2009. Novak kod Federera (Rafa rovit, izgubio, pauzirao sledećih par meseci)
2010. Novak u Rafinoj polovini
2011. Federer u Novakovoj polovini (Rafa 1. nosilac)
2012. Federer u Novakovoj polovini (Rafa 2. nosilac)
2013. Rafa u Novakovoj polovini
2014. Federer u Novakovoj polovini (Rafa 1. nosilac)
2015. Rafa u Novakovoj polovini
2016. Rafa u Novakovoj polovini
2017. Rafa u Novakovoj polovini

Dakle 8 od 9 puta kada je "novčić odlučivao" na RG je spojio Novaka i Nadala,
i sad neko ko ovo pročita može da zaključi da tu neko nešto namešta
(ona 3 puta kada su bili prva dva nosioca uvek nekako Federer zapadne kod Novaka )

Sada bi neko sa poslednjim namerema mogao da doda i da je na Australian Openu namešteno da bude:
2007. Novak u Federerovoj polovini
2008. Novak u Federerovoj polovini
2009. Novak u Federerovoj polovini
2010. Novak u Federerovoj polovini
2011. Novak u Federerovoj polovini

A da je na US Openu novčić hteo da bude
2008. Novak u Federerovoj polovini
2009. Novak u Federerovoj polovini
2010. Novak u Federerovoj polovini
2011. Novak u Federerovoj polovini

i sve to rade zlikovci samo da bi neko ovde pomislio da postoje neke zavere

Ps od 2011. Novak je evidentno najbolji na betonu tako da ga boli đoka ko je u čijoj polovini (na šljaci i travi je nešto izjednačenije)

...ali o žrebu nekom drugom prilikom...
(moguće da se stvarno sve događa s razlogom)
alselone alselone 17:54 11.07.2017

Re: Teorije zavere

Jebote, ja sam primetio da se namesta, ali ne bas ovoliko evidentno.
Kazezoze Kazezoze 18:23 11.07.2017

Re: Teorije zavere

Novak igra sutra drugi meč na kecu...

kalaf kalaf 18:37 11.07.2017

Re: Teorije zavere

Kazezoze
Novak igra sutra drugi meč na kecu...

Naravno to se znalo i jos prekjuce .
narcis narcis 21:29 11.07.2017

Re: Teorije zavere

pa šta je loše , ima 24 sata za odmor, kolko se ja sećam kad se uđe u drugu nedelji igraju svaki dan,
kalaf kalaf 21:39 11.07.2017

Re: Teorije zavere

narcis
pa šta je loše , ima 24 sata za odmor, kolko se ja sećam kad se uđe u drugu nedelji igraju svaki dan,

Lose se secas Dragoljube.
Svaki dan igraju samo kad pada kisa pa im se napravi 2 dana zakasnjenja ili se mecevi otegnu na po 3 dana. Ni na jednom grend slemu po osnovnom rasporedu ni jedan igrac ne bi trebalo da igra 2 dana za redom ni jedan jedini put.

Ono sto se ljudi s pravom cude kako to da otkad su uvedeni krovovi na grend slemovima (na ovim na kojim ima krovova) se nikad, ali bukvalno ni jedan jedini put nije desilo da je Federer imao ne manje od 24 nego manje od 40 sati za odmor izmedju 2 meca???
NNN NNN 08:28 12.07.2017

Re: Teorije zavere

nikad, ali bukvalno ni jedan jedini put nije desilo da je Federer imao ne manje od 24 nego manje od 40 sati za odmor izmedju 2 meca

Na Rolan Garosu 2015. je kasno počeo meč osmine finala protiv Monfisa,
pa je prekinuto zbog mraka i nastavljeno sutradan,
tako da nije imao dan pauze za četvrtfinale eprotiv Vavrinke
(koga je na tom GS kenjalo bar isto toliko koliko je dobro igrao - svi protivnici u 2. nedelji su mu ili prethodni meč igrali maraton ili nisu imali dan pauze ili oba!)
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 08:34 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Za ove naivne ko sanska koza


Drug Klamfa je u pravu!

Naravno da se namešta, ali na gentskom nivoJu. Kako drugačije (osim da je gentski kod namešten, a ne produkt slučajnosti - eto srelo se momče sa devojče, pa se rodio paranočni sveCke zavere "genije" da je velika većina Đokovićevih navijača u Srbiji totalni odlepitis? Doduše, kako poveliki broj ovdašnjih veruje i inače u SveCke zavere, Masona, Iluminata, i posebno Biciklista, valjda i nij emoglo od drugde da se "izvlače" ljubitelji "tenisa" ;>

Recimo ovo:

Vrlo je lako statisticki dokazati da kada bi se npr. novcicem odredjivalo ko ce u koju polovinu zreba da je hipoteza da je novicic nefer mnogo verovatnija od hipoteze da je novcic fer.


Tu još samo fale četke i metle!

A ovde tek! Ihaj!

Dakle od 10 godina, 8 puta su Federer i Marej bili u razlicitim polovinama, 7 puta su Novak i Federer bili u istoj polovini (jedanput je fizicki bilo nemoguce da budu u istoj polovini), a Federer i Marej su se jedan jedini put sastali u polufinalu i Federer ga naravno pocistio.



Ubr, računala pre neku godinu jedna ista taka NovakLujka, kako je verovatnoća 0.nešto već procenata da Novak bude baš tamo di jeste bio izvučen. Ali računala tako da je uzela tih desetak izvlačenja (#) (u svakom je 50% da će 3. ili 4. ići kod 1. ili 2.) pa ih spojila kao da su zajedno izvlačeni (*) u uslovnom kontekstu.

(#) Nravno, oće na ruletu da izađe crno i dvajest puta za redom, ili novčić da se okrene na isto trijest puta za redom, ali u igri velikih brojeva to se uvek svede na 50-50.

(*) Izvlačenje, novčić, rulet, štagod - nema memoriju pamćenja, svako sledeće okretanje je UVEK (UVEK; UVEK ☻) 50-50. Pa je tako - šta god mislili genetski manipulisani SveCkoZaverenici (doklen god oni veruju u kojekakve SveCke Zavere, ja ću da verujem da se s njima gentski prčkalo, da l u Narodnog fronta, da l od strane Cijine Snajke, da l mali zeleni - ali neko mora da je prčkao ☻) - svaki put šansa da treći (četvrti) bude u polovini prvog (drugog) 50%
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 08:38 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Ono sto se ljudi s pravom cude kako to da otkad su uvedeni krovovi na grend slemovima (na ovim na kojim ima krovova) se nikad, ali bukvalno ni jedan jedini put nije desilo da je Federer imao ne manje od 24 nego manje od 40 sati za odmor izmedju 2 meca???


Nepravda, brale nepravda!

A kada Novak imade po 3 dana pauze, onda se to zaboravlja, jelda?

Ili kada on mnogo češće od drugih ima 2 dana odmora na turnirima di jedan polufinalsita ima 2 a drugi samo jedan dan odmora, i to se zaboravlja?

Eh, što ovi sa alu folija šeširićima imaju selektivnu memoriju pamćenja! ☻

NB - da su mu na ovom W. kao protivnike davali neke slučajne prolaznike, imao bi teže mečeve i više vremena proveo na terenu, pa se opet zaluđeni Nolisti pozivaju na SveCke Zavere!
emsiemsi emsiemsi 08:48 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Dont Fear The Reaper
Ono sto se ljudi s pravom cude kako to da otkad su uvedeni krovovi na grend slemovima (na ovim na kojim ima krovova) se nikad, ali bukvalno ni jedan jedini put nije desilo da je Federer imao ne manje od 24 nego manje od 40 sati za odmor izmedju 2 meca???


Nepravda, brale nepravda!

A kada Novak imade po 3 dana pauze, onda se to zaboravlja, jelda?

Ili kada on mnogo češće od drugih ima 2 dana odmora na turnirima di jedan polufinalsita ima 2 a drugi samo jedan dan odmora, i to se zaboravlja?

Eh, što ovi sa alu folija šeširićima imaju selektivnu memoriju pamćenja! ☻

NB - da su mu na ovom W. kao protivnike davali neke slučajne prolaznike, imao bi teže mečeve i više vremena proveo na terenu, pa se opet zaluđeni Nolisti pozivaju na SveCke Zavere!

Лупаш за све паре !
Успут --- зашто ти толико мрзиш Нола ?
narcis narcis 09:08 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Lose se secas Dragoljube.

mož biti jer me boli levi šav na desnu cipelu da se sekiram .
novaka ne vole a vole mareja. pa šta bi mi mariji radili da je wimbendon kod nas, stavili bi ga da igra na teren u plačipičkovicu samo noću dok se teren zaliva.
voleli mi ili ne voleli pederera, ja ga ne volem em mi ružan, em mi odvratan,em mi ružan al tog istog pederera obožava ceo svet,pa ti vidi, igra čovek jebem mu m. ružnui odvratnu i zaslužio je po ta dva osnova.
ne vole đovaka pa ne vole, pa što pa da ga vole dal gi im ga je majka rodila a još i bije onog njohovog smotlju, jes smotlja al njiov je a majka mora da voli dete.
a ovo nameštanje, pa ko je blesav da dozvoli da se prva četvorica sretnu u osmini finala, to je glupo, ja da se pitam, a sreća po nji da se ne pitam tako bi namestio da se prva četvorka nikad ne sretne do polufinala ,nači u polufinale se sreću prva četvorica na svetu, to je dobar žreb, a dal će tako i da bide, kevidime nek se luzeri potrudu da nebide, kad bi bilo moguće, a mrzi me da računjam jer odokativno osićam da nije moguće.
narcis narcis 09:12 12.07.2017

Re: Teorije zavere

emsiemsi
Dont Fear The Reaper
Ono sto se ljudi s pravom cude kako to da otkad su uvedeni krovovi na grend slemovima (na ovim na kojim ima krovova) se nikad, ali bukvalno ni jedan jedini put nije desilo da je Federer imao ne manje od 24 nego manje od 40 sati za odmor izmedju 2 meca???


Nepravda, brale nepravda!

A kada Novak imade po 3 dana pauze, onda se to zaboravlja, jelda?

Ili kada on mnogo češće od drugih ima 2 dana odmora na turnirima di jedan polufinalsita ima 2 a drugi samo jedan dan odmora, i to se zaboravlja?

Eh, što ovi sa alu folija šeširićima imaju selektivnu memoriju pamćenja! ☻

NB - da su mu na ovom W. kao protivnike davali neke slučajne prolaznike, imao bi teže mečeve i više vremena proveo na terenu, pa se opet zaluđeni Nolisti pozivaju na SveCke Zavere!

Лупаш за све паре !
Успут --- зашто ти толико мрзиш Нола ?

usput a zašto ti tolko voliš noleta, dal ti ga baba rodila, dal dobijaš procenat od zarade, što moram da ga volim, što je naš, jes boli me, onog cvikeraša našog nemog soči da vidim, isto ko i pederera, čist subjektivizam na delu. moram da ga volim zato što e naš, to samo kretenski um može da voli.
NNN NNN 10:14 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Ili kada on mnogo češće od drugih ima 2 dana odmora na turnirima di jedan polufinalsita ima 2 a drugi samo jedan dan odmora, i to se zaboravlja?

ajde, podseti nas
Kazezoze Kazezoze 11:01 12.07.2017

Re: Teorije zavere

narcis
Lose se secas Dragoljube.

mož biti jer me boli levi šav na desnu cipelu da se sekiram .
novaka ne vole a vole mareja. pa šta bi mi mariji radili da je wimbendon kod nas, stavili bi ga da igra na teren u plačipičkovicu samo noću dok se teren zaliva.
voleli mi ili ne voleli pederera, ja ga ne volem em mi ružan, em mi odvratan,em mi ružan al tog istog pederera obožava ceo svet,pa ti vidi, igra čovek jebem mu m. ružnui odvratnu i zaslužio je po ta dva osnova.
ne vole đovaka pa ne vole, pa što pa da ga vole dal gi im ga je majka rodila a još i bije onog njohovog smotlju, jes smotlja al njiov je a majka mora da voli dete.
a ovo nameštanje, pa ko je blesav da dozvoli da se prva četvorica sretnu u osmini finala, to je glupo, ja da se pitam, a sreća po nji da se ne pitam tako bi namestio da se prva četvorka nikad ne sretne do polufinala ,nači u polufinale se sreću prva četvorica na svetu, to je dobar žreb, a dal će tako i da bide, kevidime nek se luzeri potrudu da nebide, kad bi bilo moguće, a mrzi me da računjam jer odokativno osićam da nije moguće.


Sve si u pravu, i prva četvorica na listi i ne mogu da se sretnu pre polufinala, a prva dvojica pre finala. Samo što Federer nije među prva četri, ali ga je organizator turnira ipak postavio kao 4. nosioca.

Doduše ni Novak nije drugi na listi, nego četvrti, ali ga je organizator postavio kao drugog nosioca...Cilj organizatora je bio da Mari izbegne Novaka ili Federera pre finala, zato je Rafa koji je drugi na listi, postavljen kao treći nosilac, dok je Vavrinka, koji je treći na listi, postavljen kao peti nosilac.

Tako je izbegnuta mogućnost da se Federer i Mari susretnu pre polufinala, a kasnije je žrebom Federer otišao u Novakovu polovinu, a Rafa u Marijevu.
narcis narcis 11:14 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Sve si u pravu,

ja sam uvek u pravu osim kad grešim.
meni je samo zabavno kad se ovi naši libertarijanci) libertardi) zalažu za komunistički ideal jednakosti. e pa neće da može, nisu svi tepači loptice jednaki ni u komunizmu a kamoli u wimblendonu.
kalaf kalaf 13:13 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Dont Fear The Reaper
Za ove naivne ko sanska koza


Drug Klamfa je u pravu!

Naravno da se namešta, ali na gentskom nivoJu. Kako drugačije (osim da je gentski kod namešten, a ne produkt slučajnosti - eto srelo se momče sa devojče, pa se rodio paranočni sveCke zavere "genije" da je velika većina Đokovićevih navijača u Srbiji totalni odlepitis? Doduše, kako poveliki broj ovdašnjih veruje i inače u SveCke zavere, Masona, Iluminata, i posebno Biciklista, valjda i nij emoglo od drugde da se "izvlače" ljubitelji "tenisa" ;>

Recimo ovo:

Vrlo je lako statisticki dokazati da kada bi se npr. novcicem odredjivalo ko ce u koju polovinu zreba da je hipoteza da je novicic nefer mnogo verovatnija od hipoteze da je novcic fer.


Tu još samo fale četke i metle!

A ovde tek! Ihaj!

Dakle od 10 godina, 8 puta su Federer i Marej bili u razlicitim polovinama, 7 puta su Novak i Federer bili u istoj polovini (jedanput je fizicki bilo nemoguce da budu u istoj polovini), a Federer i Marej su se jedan jedini put sastali u polufinalu i Federer ga naravno pocistio.



Ubr, računala pre neku godinu jedna ista taka NovakLujka, kako je verovatnoća 0.nešto već procenata da Novak bude baš tamo di jeste bio izvučen. Ali računala tako da je uzela tih desetak izvlačenja (#) (u svakom je 50% da će 3. ili 4. ići kod 1. ili 2.) pa ih spojila kao da su zajedno izvlačeni (*) u uslovnom kontekstu.

(#) Nravno, oće na ruletu da izađe crno i dvajest puta za redom, ili novčić da se okrene na isto trijest puta za redom, ali u igri velikih brojeva to se uvek svede na 50-50.

(*) Izvlačenje, novčić, rulet, štagod - nema memoriju pamćenja, svako sledeće okretanje je UVEK (UVEK; UVEK ☻) 50-50. Pa je tako - šta god mislili genetski manipulisani SveCkoZaverenici (doklen god oni veruju u kojekakve SveCke Zavere, ja ću da verujem da se s njima gentski prčkalo, da l u Narodnog fronta, da l od strane Cijine Snajke, da l mali zeleni - ali neko mora da je prčkao ☻) - svaki put šansa da treći (četvrti) bude u polovini prvog (drugog) 50%

Divan primer Daning-Krugera.
Da si ti nama ziv tako napredan i pametan, a pusti lepo nas ostale glupe i retrogradne da pocrkamo u blatu .
kalaf kalaf 13:15 12.07.2017

Re: Teorije zavere

NNN
nikad, ali bukvalno ni jedan jedini put nije desilo da je Federer imao ne manje od 24 nego manje od 40 sati za odmor izmedju 2 meca

Na Rolan Garosu 2015. je kasno počeo meč osmine finala protiv Monfisa,
pa je prekinuto zbog mraka i nastavljeno sutradan,
tako da nije imao dan pauze za četvrtfinale eprotiv Vavrinke
(koga je na tom GS kenjalo bar isto toliko koliko je dobro igrao - svi protivnici u 2. nedelji su mu ili prethodni meč igrali maraton ili nisu imali dan pauze ili oba!)

Poznata mi je naravno i ta "statisticka anomalija", zato sam i stavio mali disclaimer .
Ono sto se ljudi s pravom cude kako to da otkad su uvedeni krovovi na grend slemovima (na ovim na kojim ima krovova)

kalaf kalaf 13:28 12.07.2017

Re: Teorije zavere

narcis
Lose se secas Dragoljube.

mož biti jer me boli levi šav na desnu cipelu da se sekiram .
novaka ne vole a vole mareja. pa šta bi mi mariji radili da je wimbendon kod nas, stavili bi ga da igra na teren u plačipičkovicu samo noću dok se teren zaliva.
voleli mi ili ne voleli pederera, ja ga ne volem em mi ružan, em mi odvratan,em mi ružan al tog istog pederera obožava ceo svet,pa ti vidi, igra čovek jebem mu m. ružnui odvratnu i zaslužio je po ta dva osnova.
ne vole đovaka pa ne vole, pa što pa da ga vole dal gi im ga je majka rodila a još i bije onog njohovog smotlju, jes smotlja al njiov je a majka mora da voli dete.
a ovo nameštanje, pa ko je blesav da dozvoli da se prva četvorica sretnu u osmini finala, to je glupo, ja da se pitam, a sreća po nji da se ne pitam tako bi namestio da se prva četvorka nikad ne sretne do polufinala ,nači u polufinale se sreću prva četvorica na svetu, to je dobar žreb, a dal će tako i da bide, kevidime nek se luzeri potrudu da nebide, kad bi bilo moguće, a mrzi me da računjam jer odokativno osićam da nije moguće.

Hehe, pa vidi se da te boli "levi sav" za te "nebitne" detalje, al ipak volis da komentarises "vis' nego 'leba da jedes" .
No simpaticno je to meni, dok god nema zle namere ko sto ima kod pojedinih pacenika sto pre podne mrze ceo svet, a popodne sebe, da ih ne imenujem, poznaju se i sami .

Dakle sve sto si gore napisao je tacno i vec primenjeno, al si totalno omasio poentu (nista strasno, navikli smo ). Poenta namestenog zreba tj. redosleda prva 4 nosioca nema veze sa prvih 5 meceva, vec samo sa poslednja 2, tj. polufinalom i finalom. Najveci teniseri (citaj Federer i Novak) u najvecem broju grend slemova stizu do polufinala (pa cak i Marej, Nadal je doduse izuzetak, on sem pariske sljake u polufinale ostalih GS-ova stigne samo kad mu se poklope zvezde), pa je upravo raspored u polufinalu kljucan. Ono sto je takodje interesantno je da je ovim namestenim zrebovima ostecen i Federer (sem na RG) i da je to primarni razlog (uz naravno Djokovica ) sto je u poslednjih 6 godina osvojio samo 2 grend slema.
narcis narcis 13:43 12.07.2017

Re: Teorije zavere

kratko i jasno- đovak ove godine ima najlaši žreb, da slažem se to su mu namestili inglišmani, sram gi bilo.
znaš to sa tim teorijama zavere je već postalo pase i niko ljude koji trućaju o njima više ne smatra ozboljnim.
evo čujem i nadalov ujče se žali, ajde begaj.sve je to u granicama ljudskog.stvarno to konstantno kukanje i spominjanje rima, jevreja, engleske kraljice soroša, wasp-a, i ostalih postaje mučno i za čitanje i za slušanje.
kalaf kalaf 13:53 12.07.2017

Re: Teorije zavere

narcis
kratko i jasno- đovak ove godine ima najlaši žreb, da slažem se to su mu namestili inglišmani, sram gi bilo.
znaš to sa tim teorijama zavere je već postalo pase i niko ljude koji trućaju o njima više ne smatra ozboljnim.
evo čujem i nadalov ujče se žali, ajde begaj.sve je to u granicama ljudskog.stvarno to konstantno kukanje i spominjanje rima, jevreja, engleske kraljice soroša, wasp-a, i ostalih postaje mučno i za čitanje i za slušanje.

Kad bi malko izasao iz te svoje ljusture shvatio bi koliko ljudi (teniskih strucnjaka, legendi, strucnih komentatora) u stvari vidi tu englesku ljigavstinu onakvom kakva jeste i da stavljaju do znanja da im to smeta (vecinom u rukavicama, ali poruka je jasna).
Problem je sto je u nas narod duboka usadjena ta crta poltronisanja i uvlacenja zapadnom svetu po svaku cenu (otud verovatno toliko izdajnika u svetloj istoriji :)), sto stvara konstantnu distopiju prema svemu iz njihovog okruzena i ne dozvoljava da bilo sta vide, ili ti narodski (da me i ti Dragoljube razumes) to ti je kao kad se konju stavi oglav .
narcis narcis 14:31 12.07.2017

Re: Teorije zavere

slušaj da ja tebi nešto kažem nabeđeni rodoljube, boli mene kurac za to što pričaš.
novak tamo predstavlja sebem novak nije stanovnik srbije već monaka, znači predstavlja monako a ne mene.
prema tome odjebi od mene sa svojim rodoljubljem i idi srbuj na hilandar ili de oćeš samo dalje od mene da te moje oči i uši ne gledaju i ne slušaju.
pun mi je qrac vas rodljuba po blogovima i fejzbucima.
samo serete i zagađujete okolinu.
aj odjebi.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:37 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Kad bi malko izasao iz te svoje ljusture shvatio bi koliko ljudi (teniskih strucnjaka, legendi, strucnih komentatora) u stvari vidi tu englesku ljigavstinu onakvom kakva jeste



Jel vas tako svako leto puštaju iz ludnica, ili to samo ove godine zbog velikih vrućina?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:38 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Лупаш за све паре !
Успут --- зашто ти толико мрзиш Нола ?


čarli idi napasi se trave - tu si dobar, van toga se lelujaš i gubiš.


PS - ala vas se nakupilo budala, ihaj!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:16 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Sve si u pravu, i prva četvorica na listi i ne mogu da se sretnu pre polufinala, a prva dvojica pre finala. Samo što Federer nije među prva četri, ali ga je organizator turnira ipak postavio kao 4. nosioca.

Doduše ni Novak nije drugi na listi, nego četvrti, ali ga je organizator postavio kao drugog nosioca...Cilj organizatora je bio da Mari izbegne Novaka ili Federera pre finala,



Pošto je Wimb na travi, kako bi bilo da se NoleLujka AluFolija zaverenici SerBende spuste sa psihotika na običnu travu, možda im mozak proradi?

Ma dobro, šalim se, naravno da nema šanse da im iu to pomogne ;>>

Elem, ne daj da te činjenice sprečavaju u lupetanju o Zaverama. Nemoj slučajno da se potrudiš da prvo nešto proveriš pre nego kreneš da šešeljaš gluposti.

Elem, za one NoleLuke koji još uvek umeju da koriste ostatke sivih ćelijica, dakle koji nisu baš 100% Trampovci...

The seeds are the top 32 players on the ATP Ranking list, BUT then rearranged on a surface-based system. Since 2002 a seeding committee has not been required for the Gentlemen’s Singles following an agreement made with the ATP. The seeding order is determined using an objective and transparent system to reflect more accurately an individual player’s grass court achievements. It is based on giving additional credit for grass court performance in the two year period immediately before the date used for seeding for The Championships. The formula is:

- Take the ATP Ranking points at such and such date (26 June 2017)
- Add 100% of the points earned for all grass court tournaments in the immediate past 12 months period prior to 26 June 2017.
- Add 75% of the points earned for the best grass court tournament in the 12 months prior to that
kalaf kalaf 15:36 12.07.2017

Re: Teorije zavere

narcis
slušaj da ja tebi nešto kažem nabeđeni rodoljube, boli mene kurac za to što pričaš.
novak tamo predstavlja sebem novak nije stanovnik srbije već monaka, znači predstavlja monako a ne mene.
prema tome odjebi od mene sa svojim rodoljubljem i idi srbuj na hilandar ili de oćeš samo dalje od mene da te moje oči i uši ne gledaju i ne slušaju.
pun mi je qrac vas rodljuba po blogovima i fejzbucima.
samo serete i zagađujete okolinu.
aj odjebi.

Tesko je ocekivati neki civilizacijski nivo od geaka.
Fascinantan je taj psiholoski fenomen, najprizemniji srpski geak, a u isto vreme ljubitelj ljigavosti zapadnjacke kulture, spoj najgoreg iz oba sveta, cista ironija .
narcis narcis 17:36 12.07.2017

Re: Teorije zavere

ti si bre jedno obično govno, eto tolko
emsiemsi emsiemsi 20:59 12.07.2017

Re: Teorije zavere

Dont Fear The Reaper
Лупаш за све паре !
Успут --- зашто ти толико мрзиш Нола ?


čarli idi napasi se trave - tu si dobar, van toga se lelujaš i gubiš.


PS - ala vas se nakupilo budala, ihaj!

Ти мора да се дрогираш - нема друге !
NNN NNN 11:15 12.07.2017

Đoković - Berdih

Na papiru izgleda kao da je sve jasno pred ovaj meč
Novak vodi 25:2 u međusobnim susretima!!!
...ali nije baš sve tako sjajno, Novaka pored umora još više može da zabrinjava rame ako je nešto ozbiljnije.

Od tih 27 susredta, uglavnom su to bila četvrtfinala, po koje polufinale i sl.

praktično najznačajniji njihov susret je bio polufinale Vimbldona 2010. i taj meč je dobio Berdih!

Igrali su finale Mastersa u Monte Karlu pre dve godine i pobedio je domaći teniser, ali je Berdih pružio dosta jak otpor, igralo se u tri prilično izjednačena seta.

Od interesantnijih mečeva izdvajam finale u Pekingu (turnir serije 500), Novak je imao meč loptu i servirao kod rezultata 6:0 5:0 (i 40:30), a Berdih je pružio reket klincu koji skuplja loptice u fazonu "ni ti ne bi imao ništa lošiji rezultat", ipak je uspeo da se upiše na semafor, što je najluđe uopšte nije igrao loše, ali je to io jedan od onih dana kada Novaku sve polazi za rukom.

Drugu pobedu u međusobnim susretima je Berdih ostvario na Rimskoj šljaci i to meču gde je Novak vodio u setovima i servirao za pobedu!

Još jedna od zanimljivosti je da je Novak pobedio Berdiha u četvrtfinalu Pariza 2015. 7:6 7:6 i to je valjda jedina Novakova pobeda u karijeri a da nije napravio nijedan brejk!

Igrali su ovde četvrtfinale 2013. i Novak je pobedio 3:0 i to tako što je odservirao 20-ak asova (a obično je to Berdihovo oružje).

Dakle, Novak je (uvek) favorit protiv Berdiha, ali Berdih može svakog da pobedi, sve bi moglo da se svede na to u kakvom će fizičkom stanju da bude Novak i da li će dobro da čita Berdihove servise.


NNN NNN 11:24 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Igrali su ovde četvrtfinale 2013. i Novak je pobedio 3:0 i to tako što je odservirao 20-ak asova (a obično je to Berdihovo oružje).


sad sam pronašao statistiku
bio je 16:6 u asovima za Novaka,
a onda je polufinalu odvalio del Porta sa 22:4 u asovima!!!
(sećam se da je protiv njih izdominirao i u toj kategoriji što je bilo neočekivano, a posle u finalu protiv Marija nije mogao da se sastavi sa servisom )
jedi-knight jedi-knight 11:27 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Dakle, Novak je (uvek) favorit protiv Berdiha, ali Berdih može svakog da pobedi, sve bi moglo da se svede na to u kakvom će fizičkom stanju da bude Novak i da li će dobro da čita Berdihove servise.


Kada pocinje? Za nas sto smo u drugoj dimenziji ( citaj>na dalekom istoku )
emsiemsi emsiemsi 11:27 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

NNN
Igrali su ovde četvrtfinale 2013. i Novak je pobedio 3:0 i to tako što je odservirao 20-ak asova (a obično je to Berdihovo oružje).


sad sam pronašao statistiku
bio je 16:6 u asovima za Novaka,
a onda je polufinalu odvalio del Porta sa 22:4 u asovima!!!
(sećam se da je protiv njih izdominirao i u toj kategoriji što je bilo neočekivano, a posle u finalu protiv Marija nije mogao da se sastavi sa servisom )

Не знам шта каже статистика, али ја почињем да се плашим када Нолета не иде први сервис - не асеви, него само први сервис.
Тада, по мом запажању, за њега иде поприлично лоше.
AlexDunja AlexDunja 11:32 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Dakle, Novak je (uvek) favorit protiv Berdiha, ali Berdih može svakog da pobedi, sve bi moglo da se svede na to u kakvom će fizičkom stanju da bude Novak i da li će dobro da čita Berdihove servise.


berdih i nje uradio nešto više protiv četvorke jer mu lako čitaju servis.
ali ranije je bilo dana kada samo sipa vinere u same uglove, sada se to mnogo retko dešava,
i još ređe traje ceo meč.
ja mislim da je novak svakako favorit i sa ovakvom igrom.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:50 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Đoković - Berdih


Odraće ga!
narcis narcis 11:51 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

bojan ljubomir jugovic
Đoković - Berdih


Odraće ga!

optimisto
NNN NNN 12:15 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

jedi-knight
Dakle, Novak je (uvek) favorit protiv Berdiha, ali Berdih može svakog da pobedi, sve bi moglo da se svede na to u kakvom će fizičkom stanju da bude Novak i da li će dobro da čita Berdihove servise.


Kada pocinje? Za nas sto smo u drugoj dimenziji ( citaj>na dalekom istoku )

Odgovor na ovo pitanje nije lak

Program na terenu broj 1 otvoraju Miler i Čilić u 13h po lokalnom,
a posle njih igraju Novak i Berdih,
dakle sigurno ne pre 15 po griničkom vremenu (16 po našem) i to ako ova dvojica brzo završe i ne bude kiše!
(tamo kod tebe oko ponoći verovatno)
jedi-knight jedi-knight 12:32 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

NNN
jedi-knight
Dakle, Novak je (uvek) favorit protiv Berdiha, ali Berdih može svakog da pobedi, sve bi moglo da se svede na to u kakvom će fizičkom stanju da bude Novak i da li će dobro da čita Berdihove servise.


Kada pocinje? Za nas sto smo u drugoj dimenziji ( citaj>na dalekom istoku )

Odgovor na ovo pitanje nije lak

Program na terenu broj 1 otvoraju Miler i Čilić u 13h po lokalnom,
a posle njih igraju Novak i Berdih,
dakle sigurno ne pre 15 po griničkom vremenu (16 po našem) i to ako ova dvojica brzo završe i ne bude kiše!
(tamo kod tebe oko ponoći verovatno)


malo ranije :)...taman
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:15 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

U međuvremenu, Mari će da odere Kverija i zadrži 1. mesto na listi.
AlexDunja AlexDunja 13:20 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

U međuvremenu, Mari će da odere Kverija i zadrži 1. mesto na listi.


bez ikakve sumnje
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:38 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

A Muler brejkovao Čilića. JBT, ovaj Mari će doći do finala a da se pošteno ne oznoji.
emsiemsi emsiemsi 13:43 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Milutin Milošević
A Muler brejkovao Čilića. JBT, ovaj Mari će doći do finala a da se pošteno ne oznoji.

Не бих ја Муеллера тек тако отписао ни против Мареја.
kalaf kalaf 13:45 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Milutin Milošević
U međuvremenu, Mari će da odere Kverija i zadrži 1. mesto na listi.

Dok ce komsija da nam se muci sa veselim Luksemburzaninom bar jedno 3 i po sata .
No nema bojazni, nema skoro nikakve sanse da pada kisa, temperatura ce rasti (sve do 5 po lokalnom vremenu), a vetar ce se smiriti, tako da ce Novak oko 5 po lokalnom (odnosno 6 po nasem) kad mu pocinje mec imati gotovo idealne uslove (uz bolju travu na terenu 1 i bolje poznavanje istog od strane Novaka ) pa ne sumnjam u laganih 3:0 (sem ako ne daj boze povreda uzme danak).
kalaf kalaf 14:17 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Milutin Milošević
A Muler brejkovao Čilića. JBT, ovaj Mari će doći do finala a da se pošteno ne oznoji.

Nece, nece.

Bravo Kveri junacino!
NNN NNN 14:29 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Mari će da odere Kverija

Ukrade mu Kveri 2. set (sa dva uzastopna brejka na kraju)!

Mari već ima prednost brejka na početku 3.
ali ko zna možda i padne neko krljanje (ovo je izgledalo kao zicer)
kalaf kalaf 14:41 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Poravna komsija.
kalaf kalaf 15:21 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

kalaf
Poravna komsija.

I vodi, a i Kveri ce za koji minut da poravna. Sve veca sansa da ce Nole ipak na prvo mesto od ponedeljka u inat dusmanima .
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:52 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Mari će da odere Kverija

Propade Maroje
niccolo niccolo 15:53 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Dobi Kveri 3:2 u setovima (3:6 6:4 6:7(4) 6:1 6:1)
kalaf kalaf 15:53 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Baj, baj Marej i snovi Britanaca o novom finalu iz snova .
NNN NNN 15:56 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

nisam gledao,
da li se Mari nešto povredio (vidim poslednja dva seta bez otpora)?
kalaf kalaf 15:59 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

NNN
nisam gledao,
da li se Mari nešto povredio (vidim poslednja dva seta bez otpora)?

Povredio se ko i Djokovic protiv Tima na RGu u glavi .
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:17 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Muler izborio peti set
kalaf kalaf 16:34 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Milutin Milošević
Muler izborio peti set

Al dzaba. Nole na terenu od 6 ko sto rekoh.
kalaf kalaf 17:03 12.07.2017

Re: Đoković - Berdih

Federer ce zavrsiti posao protiv Raonica za manje od 2 sata.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana