Sport

može li na iskustvo?

AlexDunja RSS / 15.07.2017. u 07:21

9834552595967c81107699211688001_640.jpg

 ovo je fotka od pre deset godina.

 
sada su pred nama finala na vimbldonu koja bi mogla da
nas vrate deset godina unazad.

federer je došao na turnir kao prvi favorit i opravdao očekivanja.
u ženskom tenisu je bilo sve otvoreno jer nema serene. venus se izborila
za drugo finale ove godine.

marin čilić i garbinje muguruza znaju kako se pobeđuje na
najvećim turnirima. da vidimo da li ćemo imati  drugačiju fotku deset godina posle.



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 07:53 15.07.2017

*

a Harrison Ford ponovo oživljava svoju mladost, prvo je snimio Star Wars, zatim Bladerunner i sprema se za projekat Indiana Jones; više ne znam da li je 1982. ili 2017. :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:36 15.07.2017

Re: *

stefan.hauzer
a Harrison Ford ponovo oživljava svoju mladost, prvo je snimio Star Wars, zatim Bladerunner i sprema se za projekat Indiana Jones; više ne znam da li je 1982. ili 2017. :)


to je otvorena vremenska rupa, naime, sve pojave koje upadnu u ciklon primećen kako periodično kruži oko zemlje, ispadnu s onu stranu vjetra ponovo u 1982.

docsumann docsumann 11:58 15.07.2017

Re: *

1982.


82, 86. vremeplov oće nekad da pogriješi i izbaci te na neočekivano mjesto/trenutak..

podsjeti me ono tvoje nedavno kačenje gifa sa ofanzivnom linijom Kaubojsa na 9:40 sa ovog videa (inače cijeli serijal America's Games je super zanimljiv i informativn).

LT serijski izblokiran, nemoćno gleda kako raning bek utrčava u end zonu na par metara pored njega... naravno, poslije je sve to došlo na svoje

32:40, obrnuta situacija. konsolidovana odbrana, zaustavlja tri pokušaja utračavanja pred samom EZ, sjajnim intervencijama tri različita igrača.



tu tituluu Džajantsima je donjela furiozna odbrana spredvođena furioznim LT-jem
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:35 15.07.2017

Re: *

nagradno pitanje je ko je bio Džajantsima defanzivni kordinator? LT je čudo prirode i čovek koji je izvršio direktnu revoluciju, ali postoji osoba čije je razumevanje igre neprevaziđeno i koji je učio od Bila Parselsa i mislim da ta '86 još uvek traje u NFL-u :)
docsumann docsumann 15:18 15.07.2017

Re: *

nagradno pitanje je ko je bio Džajantsima defanzivni kordinator?


izguglo


EDIT: kad pogledaš kako je LT bio građen, ukapiraš da za spoljnog lajnekera, nisu dovoljni samo snaga i brzina (pričam o čisto fizičkim aspektima igre).
dugački udovi itekako pomažu. pogledaj samo danas kako izgledaju najbolji igrači na tim pozicijama.

misim, i ona glavudž (kad skine kacigu kao da se ništa nije desilo, same size) uzkazuje na genetsku strukturu autentičnog frika što se tiče fizičke moći.

a one njegove parade na qb-a, kao lav kad se baca na antilopu

intervencija na 1:50 je



PS čemu ovaj trol, uopĆe?
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:57 15.07.2017

Re: *

PS čemu ovaj trol, uopĆe?


Nemam pojma, ali ja sam u ljubavi sa igračima koji izgledaju atipično za svoju poziciju, a upravo ta atipičnost im pomaže da budu nezaustavljivi. Aaron Donald, pogledaj ova sek na Camu Supermenu, ko tu izgleda kao linijaš?:)


docsumann docsumann 19:28 15.07.2017

Re: *

Aaron Donald


najbrži linijaš kojeg sam gledao.

Donald set the record for fastest time for a defensive tackle previously held by Tank Johnson, who ran a 4.69 in 2004


toliko je brz da postoji opasnost da ga povrijede saigrači, pošto on već obara igrača na kojeg se oni tek zaleću...

podsjeća me na mladog Tajsona koji bez problema obara za glavu visočije i za rame šire kiklope.



i kad pogledaš ovaj klip, pomisliš jbt. na kojoj brzini se sve to tamo (na liniji skrimidža) odvija. i ti u trenutku moraš da procesuiraš podatke o tome da li protivnik ide na trčanje ili dodavanje, gdje je lopta uopšte, pa ko koga blokira, ko udvaja...da ti pukne glava ispod kacige.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:09 15.07.2017

GOAT

Надам се да ће Роџер, највећи играч у историји тениса, пред свој 36. рођендан (!) освојити овај турнир. Оних 5-6 година, колико их је имао да раније сазри у односу на Рафу и Ђоковића, дало му је све те гренд слемове предности. Да су заједно стасавали, Роџеру би фалиле многе титуле.

Доказ?
И са Ђоковићем и Надалом он има негативан скор.

Највећу доминацију, да сам је ја гледао, имао је Ђоковић у свом последњем победничком низу.

Наравно -- "Go, Roger, go!"
alselone alselone 08:21 15.07.2017

Re: GOAT

Надам се да ће Роџер, највећи играч у историји тениса, пред свој 36. рођендан (!) освојити овај турнир.


Ja se nadam da nece.
alselone alselone 08:28 15.07.2017

Re: GOAT

Ah, ne voliš ga.


Nikako. Mislim da je supcina od coveka i ljiga. Ni bizu Majkla, Majkl je bio pravi sportsmen. Ne samo fizicki, nego i duhovno, moralno, svakako.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:31 15.07.2017

Re: GOAT

Nikako. Mislim da je supcina od coveka i ljiga. Ni bizu Majkla, Majkl je bio pravi sportsmen. Ne samo fizicki, nego i duhovno, moralno, svakako.

Jeste, izbije to povremeno iz njega, da je mali format.
Pičkica.

Kad gledaš u nekog muškarca, gledaj mu u ženu. Ona će da bude njegov odraz ;-)
alselone alselone 08:33 15.07.2017

Re: GOAT

Kad gledaš u nekog muškarca, gledaj mu u ženu. Ona će da bude njegov odraz ;-)


Uuuuuuuuu!
mirelarado mirelarado 08:54 15.07.2017

Re: GOAT

Kad gledaš u nekog muškarca, gledaj mu u ženu. Ona će da bude njegov odraz ;-)


Ш'о? Ш'а фали МирЦи? То што није налик на хај-клас спонзорушу, попут осталих жена/девојака тенисера?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:03 15.07.2017

Re: GOAT

Ш'о? Ш'а фали МирЦи?

Ништа.
Има вишка.

mirelarado mirelarado 09:55 15.07.2017

Re: GOAT

Predrag Brajovic
Ш'о? Ш'а фали МирЦи?

Ништа.
Има вишка.



Дочим је Фед лепота невиђена...

P.S. А и Мирка се, канда, мало стесала. Ово је свежа фотка:

narcis narcis 11:02 15.07.2017

Re: GOAT

alselone
Ako bi nekako obojica mogla da izgube, ja bih bio najsrecniji.


pridružujem se , međutim pošto netko mora da pobedi ondak nek to bude švicarac.
docsumann docsumann 11:33 15.07.2017

Re: GOAT

alselone
Ako bi nekako obojica mogla da izgube, ja bih bio najsrecniji.



heh, to je pokojni hercegnovski velikosrbin (i skoro pa oriđinal) Vaso Marić, inače koloritan lik i mimo te crveno-plavo-bijele postavke s kokardom, govorio kad bi se u vaterpolu sastajale Crna Gora i Hrvatska.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:52 15.07.2017

Re: GOAT

docsumann


heh, to je pokojni hercegnovski velikosrbin (i skoro pa oriđinal) Vaso Marić, inače koloritan lik i mimo te crveno-plavo-bijele postavke s kokardom, govorio kad bi se u vaterpolu sastajale Crna Gora i Hrvatska.





kako je to čudno kod vas dole - sada više nije dovoljno da kažeš da si crnogorac, već moraš da preciziraš da li si cg ili srb crnogorac. mada, obrni-okreni, ipak se oseća velika razlika kada prelaziš granicu na prevlaci ili tamo prema squiperii, i olakšanje da ulaziš u zemlju-saveznicu.
docsumann docsumann 16:02 15.07.2017

Re: GOAT


realno govoreći, ako je to uopšte i moguće, rekao bih da je Nadal od sve velike četvorke ili trojke (kako ko izvoljeva) najprostodušnija i najiskrenija osoba.
prosto se vidi da je njemu tenis sve, da je tu samo zbog tenisa, i da je potpuno operisan od vanterenskog imidža.

pa tako ćete od njega obično čuti da ne bi volio da se sretne sa Novakom u bilo kojoj fazi turnira, a ne da kenja o velikom i inspirativnom rivalstvu, trt-prt...

čovjek će vjerovatno zbog svog pristupa i načina igranja ostati puluinvalid (ok, bar će imati para za ljekove i terapije), al jednostzavno takav je beskopromisan, ponekad malo zbunjen pred kamerama, nema nikakvu specijalnu auru niti harizmu van terena, al' je zato na terenu ostavio i srce i oba koljena.

što se Novaka tiče, iako sam njegov navijač (fan je prejaka riječ u mom slučaju) kako god da se njegova karijera završila, Nole će biti u najprobranijoj, najekskluzivnijoj, all-time eliti koju je ovaj sport imao u svojoj istoriji.
šta se trenutno dešava sa njim, nisam siguran ni da mu to kući znaju...ono u što sam ubjeđen je da vegetarijanstvo nema uticaja na sportske rezultate.
pročešljajte malo istoriju sporta pa ćete se uvjeriti kakvi su se sve šampioni i šampionke u raznim sportovima pridržavali vegetarijnaske kužine.

"I've found that a person does not need protein from meat to be a successful athlete. In fact, my best year of track competition was the first year I ate a vegan diet. Moreover, by continuing to eat a vegan diet, my weight is under control, I like the way I look."
- Karl Luis, bre


jeste čitali članak koji je b92 prenio sa stranica NYT-a? - LINK

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:07 15.07.2017

Re: GOAT

šta se dešava sa njim, nisam siguran ni da mu to kući znaju...

Да.
Он је фин момак, али његов спортски досег одавно је ушао искључиво у сферу одговорности његовог менталног стања. Кад се сетим само колико је пута ментално губио од Рође, оно на почетку. А, пази, с њим има позитиван скор.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:11 15.07.2017

Re: GOAT

jeste čitali članak koji je b92 prenio sa stranica NYT-a? - LINK

Ја ово нисам доживео као малициозну колумну... једно ако сам нешто пропустио?
AlexDunja AlexDunja 16:12 15.07.2017

Re: GOAT


jeste čitali članak koji je b92 prenio sa stranica NYT-a? - LINK


ja jesam. pisan je senzacionalistički,

jezik nije baš pristojan, ali novak je javna ličnost
a izjave mu jesu bile kohtradiktorne. meni izgleda da je samo hteo da
sakrije povredu.
veganska ishrana sigurno nije uzrok krize, to je jasno.
docsumann docsumann 16:31 15.07.2017

Re: GOAT

Predrag Brajovic
šta se dešava sa njim, nisam siguran ni da mu to kući znaju...

Да.
Он је фин момак, али његов спортски досег одавно је ушао искључиво у сферу одговорности његовог менталног стања. Кад се сетим само колико је пута ментално губио од Рође, оно на почетку. А, пази, с њим има позитиван скор.


daa, nemam ni najmanju dilema da se radi o pozitivnom liku, pravom dobričini.
čak i neki njegovi fer-plej momenti (priznavanja poena protivniku, pored sudijske greške u sopstvenu mu korist, i to pri kritičnom rezultatu...) su vanstandardni...

svjestan je i da šampion (ipak) treba da bude nešto više od pukog osvajača najvećih turnira.

čini mi se kao da je u jednom trenutku zaličio na onu stonogu koja je pokušala da objasni kako kordiniše tolike noge pri kretanju... i saplela se.
docsumann docsumann 16:37 15.07.2017

Re: GOAT

a izjave mu jesu bile kohtradiktorne. meni izgleda da je samo hteo da
sakrije povredu


da, tu je ovaj novinar prilično ubo.
ostalo je većinom nepofesionalno maliciozno pisan tekst.

kao dok si pobjeđivao radovo si se, a sad se skiselio?... pa jbg, zar se to ne događa i drugima.
al' što ti reče javne ličnosti su prirodna meta senzacionalistički nastrojenih novinara.

inače, Nole nije vegan. jede ribu. mislim da ni mliječne proizvode nije skroz izbacio (mada za ovo nisam siguran)

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:16 15.07.2017

Re: GOAT

meni je više zanimljivo to da su se ljudi prilično lako odrekli Novaka. Ovakav tekst napisan pre godinu dana bi imao sasvim drugačije komentare. Mene i inače nervira to insistiranje da sportista mora biti dobar momak ili skroman, to je bitno, skromnost, a nikako mi nije jasno kako neko ko potencira da bude najbolji u svom poslu - može istovremeno i da bude skroman? I onda se stvori oreol nekakvog sveca oko običnog čoveka i onda ta aura napukne kada krene forma da opada. Nigde umerenosti, kao i u ovom tekstu. Krenuo je sa višestrukom ličnošću Novaka, koja zaista postoji, bio je sve i od Djokera, preko onoga koji odustaje, do nepobedivog šampiona i sada, kada deluje kao da sebe ponovo pokušava da otkrije, ovaj tekst pokazuje priličnu netrpeljivost prema Novaku, apsolutno je fokusiran na njegove loše strane. Kao da se samo one sada iskazuju, a nije tako. I da , ne znam nijednog sportistu koji ne pazi na njegov izgled pred javnošću. Američke profesionalne lige kažnjavaju igrače ukoliko donose loš publicitet, ali ovaj tekst je izbacio sve loše što smo videli od Novaka u njegovoj karijeri, potpuno odbacivši da je u jednom trenutku njegove karijere on delovao kao neprobojni zid i umeo je da nosi taj teret. Viđao sam sportske šampione koji su bili daleko bahatiji od Novaka na vrhuncu.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:33 15.07.2017

Re: GOAT

šta se trenutno dešava sa njim, nisam siguran ni da mu to kući znaju...ono u što sam ubjeđen je da vegetarijanstvo nema uticaja na sportske rezultate.
pročešljajte malo istoriju sporta pa ćete se uvjeriti kakvi su se sve šampioni i šampionke u raznim sportovima pridržavali vegetarijnaske kužine.

"I've found that a person does not need protein from meat to be a successful athlete. In fact, my best year of track competition was the first year I ate a vegan diet. Moreover, by continuing to eat a vegan diet, my weight is under control, I like the way I look." - Karl Luis, bre

Moram da ti ovo prenesem, s drugog bloga -- o sinu, kojeg onako, sasvim pristojno ima:

Sada sam sa sinom (20 godina) imao raspravu:
-- Da li ću se ja od ovog najesti?!
-- Hoćeš, sigurno.
-- Ne, ne verujem. Pa, ima li mesa?
-- Ne, nema.
-- Pa kako ću se onda najesti???

Spremio sam mu salatu од путерице (butter salad) са рокфором, авокадом, пармезаном, crnim грожђем, маслиновим уљем (из Скрадина), аћетом (из Модене) и лимуном (из Египта), плус со и бибер.

Najeo se.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:39 15.07.2017

Re: GOAT

Mene i inače nervira to insistiranje da sportista mora biti dobar momak ili skroman, to je bitno, skromnost, a nikako mi nije jasno kako neko ko potencira da bude najbolji u svom poslu - može istovremeno i da bude skroman?

Da, sviranje one stvari: mora da si malo OCD, da pobeđuješ. Ne možeš da voliš protvnika, i da ga pobeđuješ. Moraš da imaš želju da ga rastrgneš, sportski. Ne kao s Pepe Imazom... da ga zagrliš, žaoi ti ga, a i da mu pokažeš da ga voliš.

Ja sam, gledjući ovaj donji video, nekoliko puta imao transfer blama... No, dobro, ako je to Marku Đokoviću pomoglo, meni je i to OK:



A ovo je ono kad si nabrijan:

arcins arcins 21:34 15.07.2017

Re: GOAT

docsumann

šta se trenutno dešava sa njim, nisam siguran ni da mu to kući znaju...ono u što sam ubjeđen je da vegetarijanstvo nema uticaja na sportske rezultate.


Kuloarska prica je da ga je zena navatala sa bejbi siterkom.

Rodja kaze da je bio vegetarijanac do svoje 16. godine.
AlexDunja AlexDunja 21:44 15.07.2017

Re: GOAT

Rodja kaze da je bio vegetarijanac do svoje 16. godine.


jeste, ali ne iz moralnih ili
zdravstvenih razloga nego mu meso nije bilo ukusno,
tj nije voleo da ga jede... kad se to promenilo, počeo je
arcins arcins 21:49 15.07.2017

Re: GOAT

AlexDunja
Rodja kaze da je bio vegetarijanac do svoje 16. godine.


jeste, ali ne iz moralnih ili
zdravstvenih razloga nego mu meso nije bilo ukusno,
tj nije voleo da ga jede... kad se to promenilo, počeo je


Poceo je da osvaja ili poceo je da jede meso
AlexDunja AlexDunja 21:53 15.07.2017

Re: GOAT

arcins
AlexDunja
Rodja kaze da je bio vegetarijanac do svoje 16. godine.


jeste, ali ne iz moralnih ili
zdravstvenih razloga nego mu meso nije bilo ukusno,
tj nije voleo da ga jede... kad se to promenilo, počeo je


Poceo je da osvaja ili poceo je da jede meso


pa da jede meso, prvi turnir je osvojio oko dvadesete
docsumann docsumann 22:06 15.07.2017

Re: GOAT

najpoznatiji sportski šampionio vegetarijanci:

Pavo Nurmi, Edvin Mozes, Karl Luis, Martina Navratilova, Marej Rous (4 olimpijska zlata u plivanju)...


hrana na usta ulazi
arcins arcins 22:20 15.07.2017

Re: GOAT

docsumann
najpoznatiji sportski šampionio vegetarijanci:

Pavo Nurmi, Edvin Mozes, Karl Luis, Martina Navratilova, Marej Rous (4 olimpijska zlata u plivanju)...


hrana na usta ulazi


Boga mi, ovi su se pojili i intra muskularno.
docsumann docsumann 23:11 15.07.2017

Re: GOAT

arcins
docsumann
najpoznatiji sportski šampionio vegetarijanci:

Pavo Nurmi, Edvin Mozes, Karl Luis, Martina Navratilova, Marej Rous (4 olimpijska zlata u plivanju)...


hrana na usta ulazi


Boga mi, ovi su se pojili i intra muskularno.


Pavo?


arcins arcins 07:41 16.07.2017

Re: GOAT

Jedna lasta ne cini prolece.
plausibel plausibel 08:03 16.07.2017

Re: GOAT

.ono u što sam ubjeđen je da vegetarijanstvo nema uticaja na sportske rezultate.
pročešljajte malo istoriju sporta pa ćete se uvjeriti kakvi su se sve šampioni i šampionke u raznim sportovima pridržavali vegetarijnaske kužine.

Da, ostavljam prostora za nekoliko odgovora. Koje neću napisati.
(gubi krvoločnost, mijenja se duhovno..)

p.s. Kad sam već tu, pravda za Mirku.(!)
docsumann docsumann 12:00 16.07.2017

Re: GOAT


zaboravih da spomenem jednog osobenjaka i velikog šampiona u skijanju - Bode Milera
iris.davidovich iris.davidovich 23:43 16.07.2017

Re: GOAT

Predrag Brajovic
Надам се да ће Роџер, највећи играч у историји тениса, пред свој 36. рођендан (!) освојити овај турнир. Оних 5-6 година, колико их је имао да раније сазри у односу на Рафу и Ђоковића, дало му је све те гренд слемове предности. Да су заједно стасавали, Роџеру би фалиле многе титуле.

Доказ?
И са Ђоковићем и Надалом он има негативан скор.

Највећу доминацију, да сам је ја гледао, имао је Ђоковић у свом последњем победничком низу.





A tek kad čujem Federer Nadal rivalry, koji su odigrali manje mečeva nego Djoković protiv obojice.
Tako da Rodjo bravo, uzeo si grand slam, a moralisti će da drndaju o sick note Djokoviću, dočim si ti preskočio celu šljaku, što je za mene veći čin kukavičluka.
mirelarado mirelarado 08:17 15.07.2017

Обећавајуће

Надам се да ће оба финална меча бити занимљива, неизвесна и квалитетна. Још и да се травнати терен није претворио у земљани...
AlexDunja AlexDunja 08:45 15.07.2017

Re: Обећавајуће

Надам се да ће оба финална меча бити занимљива, неизвесна и квалитетна. Још и да се травнати терен није претворио у земљани...

neočekivano, mnogo malo kiše je palo za ove dve nedelje pa su tereni u lošijem stanju nego obično,

finala vimbldona su meni uvek najuzbudljivija. volim taj turnir
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:48 15.07.2017

Re: Обећавајуће

finala vimbldona su meni uvek najuzbudljivija. volim taj turnir

Šteta što ove godine igraju na šljaci.
AlexDunja AlexDunja 08:52 15.07.2017

Re: Обећавајуће

Šteta što se ove godine igraju na šljaci.


pa ne baš.
nema trave oko osnovne linije istina,
loptica može nezgodno da odskoči, ali ima dovoljno trave na ostatku terena da slajs i dalje dobro radi, drugačija je i igra i kretanje nego na šljaci
mirelarado mirelarado 08:56 15.07.2017

Re: Обећавајуће

volim taj turnir


И ја.
narcis narcis 11:07 15.07.2017

Re: Обећавајуће

mirelarado
volim taj turnir


И ја.

i ja, a saznao sam da ono zbog čega ga volim nekima smeta, mislim ono tap-tap trk na mrežu što mene oduševljava drugima smeta, zašto drugovi komunisti, zašto?
zar vam je interesantno to kad se oboje zakucaju na osnovnu liniju i pola sata tepaju jadnu žutu lopticu, malo rasistički kajne?
ozbiljno zar nije lepše gledati kako se juro po svim pravcima na terenu umeesto da stoje ukočeno na liniji?
vrlo sam ozbiljan i nezajebavam.
i da wimbimdon volim što ih je naterao da svi budu u belo, jednoobrazno, hebiga moj komunistički duh to zahteva.
alselone alselone 11:09 15.07.2017

Re: Обећавајуће

ozbiljno zar nije lepše gledati kako se juro po svim pravcima na terenu umeesto da stoje ukočeno na liniji?


Na zemlji ima mnogo lepsih poena, loptica je sporija i onda je odbrana spektakularna. Igraci stizu mnogo vise loptica, vracaju ono sto bi na travi bio siguran poen, pa poeni deluju dramaticnije, uzbudljivije. Tih dugackij poena sa spektakularnim "vracanjima iz mrtvih" ima na jednom mecu na sljaci koliko na celom turniru na travi. Na travi poeni deluju predvidljivo, dosadno. Odbrane su slabe, cesto se igra tiebreak jer igraci lako cuvaju svoje servise. Na sljaci ima vise brejkova pa su mecevi neizvesniji.

Moje vidjenje. Postivam ako se nekome vise svidja travuljina.
docsumann docsumann 11:39 15.07.2017

Re: Обећавајуће

što reče Rodni u jednoj od prvih epizoda Mućki (kad ga je Del Boj pretstavljao kao tenisera u usponu, a sebe ko njegovog menadžera) na pitanje djevojke koju su folirali, da li više voli travu ili sintetiku

sintetiku još nisam pušio


NNN NNN 12:10 15.07.2017

Re: Обећавајуће

Moje vidjenje. Postivam ako se nekome vise svidja travuljina.

Što bi rekao Lendl (koji nikada nije osvojo jedino Vimbldon):
"Trava je za krave!"
narcis narcis 12:14 15.07.2017

Re: Обећавајуће

Na zemlji im

da, ako pod zemljom računjaš šljaku, sviđa mi se i šljaka, azvalt ne volem, dosadan je. ne volim kad se ukopaju u rov i tepaju loptu, dosadno, a trava je brza, pa jebiga koj ćeš moj u moravu ako imaš reflekzi ko mrtav konj, na šljaku moš da proklizavaš i utčavaš, to je pluz, samo nemoj da stojiš ko mrtvo puvalu iza linije i tepaš po loptu nije sportcki ni muževno ni interesantno, trči padaj, lomi ruke noge glavu, to je sportski a ne da ti iz tabani nikne korenje, to nije sportcki.
AlexDunja AlexDunja 12:22 15.07.2017

Re: Обећавајуће

NNN
Moje vidjenje. Postivam ako se nekome vise svidja travuljina.

Što bi rekao Lendl (koji nikada nije osvojo jedino Vimbldon):
"Trava je za krave!"


manolo santana
former world No.1 Manuel Santana coined the famous phrase that “Grass is just for cows”,
alselone alselone 12:36 15.07.2017

Re: Обећавајуће

moš da proklizavaš


Meni je proklizavanje pa forhend jedan od najlepsih pokreta u tenisu. To mi je prosto uzivanje gledati. Brutalno mi izgleda i onaj Djokovicev inside-out forhend. Kako se on lepo izvije, napne se kao feder, odvali je, mah! Uzivanje.

To mi je u rangu smec servisa u odbojci ili skok suta unazad u kosarci.
NNN NNN 12:37 15.07.2017

Re: Обећавајуће


Grass is for the cows,” said Ivan Lendl, while deciding to give the Wimbledon a miss in 1982 and go holidaying instead. The phrase has become legendary since and has been repeated time and again by the likes of Marcelo Rios and Gustavo Kuerten — who didn’t mind giving the Wimbledon a miss (it is sheer irony that the man who actually coined the above phrase, Manuel Santana, himself won the Wimbledon crown, in 1966).


Špance ne računam, da se oni pitaju igralo bi se isključivo na šljaci
(zbog toga poštovanje Delicianu)
AlexDunja AlexDunja 12:39 15.07.2017

Re: Обећавајуће

(zbog toga poštovanje Delicianu)

dubok naklon i od mene
alselone alselone 12:41 15.07.2017

Re: Обећавајуће

Špance ne računam


Spanci su najveca bagra u svim sportovima. Kada bi me neko pitao da kratko opisem spanski odnos prema sportu rekao bih - to je drzava koja je na Specijalnu olimpijadu poslala zdravu ekipu da uzme zlato.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:04 15.07.2017

Re: Обећавајуће

Ja volim samo beton..
I kad nisu u belom ko pacijenti.
alselone alselone 13:08 15.07.2017

Re: Обећавајуће

Ja volim samo beton..


Pivo + rakija?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:18 15.07.2017

Re: Обећавајуће



Teniski beton volem. Sve cisto, sve se lepo vidi, a ne ko ona sljaka kojom umazu sokne..(ili izrovana trava)

E, da, PS. Ajmo Garbinje krsna Baskijko, jes da mi nije neka ljubimica ali ima jaku volju i ne jebe zivu silu.

(Venus W. mi ide na qrc sa ponasanjem na terenu kad glumi nedodirljivu primadonu, kao nikog ne vidi i nikome se ne obraca, a tek kad servira pa odustane jedno 200x jedino njoj valjda smeta sunce, ni opomenu nikad nije dobila za taj kretenski obicaj. ma fuj.)
AlexDunja AlexDunja 13:23 15.07.2017

Re: Обећавајуће

E, da, PS. Ajmo Garbinje krsna Baskijko, jes da mi nije neka ljubimica ali ima jaku volju i ne jebe zivu silu.


mali problem će da ima jer je venus izmislila tenis kakav igra garbinje
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:30 15.07.2017

Re: Обећавајуће

AlexDunja
E, da, PS. Ajmo Garbinje krsna Baskijko, jes da mi nije neka ljubimica ali ima jaku volju i ne jebe zivu silu.


mali problem će da ima jer je venus izmislila tenis kakav igra garbinje


Mislis to ce da je omete?
AlexDunja AlexDunja 13:36 15.07.2017

Re: Обећавајуће


Mislis to ce da je omete?

ne, nego ima daleko više iskustva. jedino je pitanje
koja ima više snage, mentalno su jake obe
vcucko vcucko 14:25 15.07.2017

Re: Обећавајуће

NNN
Moje vidjenje. Postivam ako se nekome vise svidja travuljina.

Što bi rekao Lendl (koji nikada nije osvojo jedino Vimbldon):
"Trava je za krave!"

Ta izjava se pripisuje maltene svakom od velikana koji nikad nisu uzeli Vimbldon, ali mislim da je u originalu autor Giljermo Viljas.
Ono "trava je za krave, hombre!"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:22 15.07.2017

Re: Обећавајуће

одваљуја Гарбиња, 5:7, 0:4, Венус делује као Ноле, не верује више.
AlexDunja AlexDunja 15:25 15.07.2017

Re: Обећавајуће

totalno se raspala
NNN NNN 12:13 15.07.2017

A posle tenisa trol

počinje i svetsko prvenstvo u vaterpolou, taman kad se završi tenis da imamo gde da se skupljamo
docsumann docsumann 14:53 15.07.2017

Re: A posle tenisa trol

NNN
počinje i svetsko prvenstvo u vaterpolou, taman kad se završi tenis da imamo gde da se skupljamo


nekad su i u varepolu imao dvije "podloge"... morsku i slatku vodu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:18 15.07.2017

Re: A posle tenisa trol

nekad su i u varepolu imao dvije "podloge"... morsku i slatku vodu

Ех, кад Јадран заигра међу баркама...
docsumann docsumann 17:02 15.07.2017

Re: A posle tenisa trol

Predrag Brajovic
nekad su i u varepolu imao dvije "podloge"... morsku i slatku vodu

Ех, кад Јадран заигра међу баркама...


eeh, to su mi posebne uspoomene iz djetinsjtva.

mi, klinci koji smo trenirali u to vrijeme, skupljali bi se na južnoj, drvenoj tribini...a ona atmosfera ljetnjih večeri pod reflektorima sa plivališta, pune tribine (Novi je uvijek živio za vaterpolo), naroda bi bilo i po šetalištu...nezaboravno
ovaj novi bazen izgleda sjajno, da se ne lažemo, ali kako god otrcano zvuči ta fraza izgubio je dušu.
a škver jete bio srce i duša grada.



u vrijeme mog djetinjstva, narod se kupao oko bazena, slobodne termine smo mi dječurlija, a i kao kadeti, kotristili da igramo viktorije ili jednostavno šurirammo na go.
morao si da čekaš na red i pored 3- 4 gola koja su stajala na raspolaganju.

danas toga nema. strogo profesionalno raspolaganje terminima (ne postoji prostor za pučanstvo).
da ne pričam da je klub "privatizovan" na mala vrata unutar uskog kruga ljudi, pivezanih naravno s politikom, novcem...kurcem.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:32 15.07.2017

Re: A posle tenisa trol

A, skoro svako mestašce po Boki je imalo teren, kao mi za basket i odbojku, vi ste imali za vaterpolo.
docsumann docsumann 17:56 15.07.2017

Re: A posle tenisa trol

Srđan Fuchs
A, skoro svako mestašce po Boki je imalo teren, kao mi za basket i odbojku, vi ste imali za vaterpolo.


jeste. ta tradicija se zadržala do današnjih dana.
možda je koji klub ugašen, ali u Boki i dalje egzistira 12-13 vaterpolo klubova.

cijenim da je Boka najvatrepolskija oblast na svjetu. kada je CG 2008. postala evropski prvak u vaterpolu, to je ustvari bila reprezentacija Boke Kotorske, odnosno oblasti koja ima oko 70 000 stanovnika.


inače, postoji i na međunarodnom nivou predlog da se vaterpolo takmičenja (pa i nacionalne lige) prebace u ljetnje mjesece, kad im je nekako prirpodno vrijeme i ambijent.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:46 15.07.2017

Re: A posle tenisa trol

u vrijeme mog djetinjstva, narod se kupao oko bazena, slobodne termine smo mi dječurlija, a i kao kadeti, kotristili da igramo viktorije ili jednostavno šurirammo na go.
morao si da čekaš na red i pored 3- 4 gola koja su stajala na raspolagan

Jer veruješ, čini mi se da sam se i ja, Novljanin od 1984-2004, brčnuo tu dvaput. (Više nisam sigurno.) I pokušao da pucam-dobacim do gola, a da se ne udavim.

Po-ku-ša-o.
vcucko vcucko 09:51 16.07.2017

Re: A posle tenisa trol

Srđan Fuchs
A, skoro svako mestašce po Boki je imalo teren, kao mi za basket i odbojku, vi ste imali za vaterpolo.

Ne samo to; na svakom pogodnom mestu je bio privezan gol, igralo se viktorije, što kaže Docs šutiralo onako neobavezno.

Mene je zaista šokiralo kad sam čuo da je bazen Rivijere u Đenoviću srušen i da se gradi neki hotel, qrc-plc. Na takvim mestima su stvarani šampioni, znači neće ni to još dugo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:59 16.07.2017

Re: A posle tenisa trol

Na takvim mestima su stvarani šampioni, znači neće ni to još dugo.

Људи хоће своје плате, не туђе шампионе.
alselone alselone 11:46 16.07.2017

Re: A posle tenisa trol

Људи хоће своје плате, не туђе шампионе.


Mafijasi i politicari krimosi zele zemljiste na dobroj lokaciji, ne tudje sampione.
vcucko vcucko 11:59 16.07.2017

Re: A posle tenisa trol

Predrag Brajovic
Na takvim mestima su stvarani šampioni, znači neće ni to još dugo.

Људи хоће своје плате, не туђе шампионе.

Nisu stvari tako jednostavne. Šampioni često donose i plate, direktno ili indirektno. Kad su bile velike utakmice (znači davno) mogao si da prodaš i masan kanap, verovatno bi prošlo.
Ne zarađuju sportski asovi toliko jer se nekom tako ćefnulo, nego je to procenat od još veće i nepojamne zarade.
A na stranu Mediteran, Barsa i Madrid i sl., ali Mančester sigurno nije najbogatiji, najsređeniji i najsrećniji grad na svetu. Pa zamisli da neko tako postavi stvar: more mrš tamo i Junajted i Siti, da mi to lepo porušimo pa sagradimo hotel sa xy zvezdica za emire i šeike. Masa bi ga linčovala, visio bi sa prve grane u roku odmah.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:41 16.07.2017

Re: A posle tenisa trol

Која је корист Србије од Новака Ђоковића, осим емотивне? Која нам је корист од туђих, њихових титула -- да ли кошаркаша, одбојкаша, појединаца? То су њихове титуле, њихови успеси, њихове премије и паре. Наш је само емиционални капитал који у њих уложимо.

Пазите, ја уживан у спорту и дан данас, није спорно, само постављам логична питања.
AlexDunja AlexDunja 15:51 15.07.2017

šampionka

AlexDunja AlexDunja 16:56 15.07.2017

baš je lep ženski trofej

docsumann docsumann 17:09 15.07.2017

Re: baš je lep ženski trofej


to je bilo za očekivati, bar po mojim nestručnim gut prognozama.
a po tom metodu predviđanja sutra bi matori trebao da se ustoliči na GOAT poziciji.

inače prva asocijacija na GOAT meni je...blek metal



ovo je jedan od najuticajnijih HM albuma. pogotovo uzevši u obzir današnju extreme metal scenu.
a samu pjesmu WH nema tko nije obrađivao...
AlexDunja AlexDunja 14:17 16.07.2017

olga danilović

osvojila dubl za juniorke
ivana23 ivana23 14:30 16.07.2017

Re: olga danilović

Bravo, Olga! Srbija ima šampionku Vimbldona!



Olga je levo na fotki
NNN NNN 14:33 16.07.2017

Re: olga danilović

Već 2. GS u dublu u juiorskoj konkurenciji,
vreme je za lov na seniorske trofeje
NNN NNN 14:47 16.07.2017

F1

(za one koji nisu gledali)
Hamilton bez konkurencije ceo vikend,
Botas 2. spletom okolnosti (startovao 9.)
ali Ferari...
2 kruga pred kraj Kimi ostane bez prednje leve gume,
ode u boks i uspe da završi na podijumu,
a Fetel u poslednjem krugu ostane bez iste i bukvalno se jedva dokotrlja do 7. mesta.
Rikardo krenio poslednji - završio 5. iz smrdljivog kolege
Alonso ponovo zbog kvara odustao...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:48 16.07.2017

Federer

vodi prvi set...
NNN NNN 14:56 16.07.2017

Rekord

jedan od rekorda koji je Federer postavio je da je prvi teniser u istoriji koji je 11 puta uspeo da stigne u finale jednog Gren Slema.
NNN NNN 15:52 16.07.2017

Re: Rekord

onaj mnogo bitniji rekord je 19. GS titula
i ujedno rekordni 8. Vimbldon!
NNN NNN 15:56 16.07.2017

Re: Rekord

Ovo je bez ikakve sumnje najgore finale Vimbldone koje sam gledao
(a pamtim kada je Beker uzeo 1. titulu )

Prvo 7 godina ništa,
a onda 2 puta za redom osvojen Gren Slem bez izgubljenog seta!
(ovo dosta govori i o konkurenciji!)
Verujem da je ovo Federeru najdraža titula
ima li veće sreće od ove kada su ga deca gledala kako osvaja najvredniji trofej
NNN NNN 15:57 16.07.2017

Re: Rekord

a jedna od najpozitivnijih stvari je što je tompson ostao bez tezge
mirelarado mirelarado 16:00 16.07.2017

Re: Rekord

NNN
onaj mnogo bitniji rekord je 19. GS titula
i ujedno rekordni 8. Vimbldon!


Pobeda više nego zaslužena. Šteta što mu je današnji protivnik bio u takvom daunu danas. Meč nije bio dostojan finala.


NNN NNN 16:07 16.07.2017

Re: Rekord

Rodžer bukvalno nije stigao da se oznoji ove godine na Vimbldonu!
(jedini iole pristojan otpor mu je pružio Berdih)
AlexDunja AlexDunja 16:10 16.07.2017

Re: Rekord

al što se raspade od plača kad su izašli dečaci:)
Lionsgate Lionsgate 16:40 16.07.2017

Re: Rekord

(a pamtim kada je Beker uzeo 1. titulu

Pamtim kad je Borg uzimao titule i Miro Radojcic bio komentator na RTBeograd (jeste da imam i godina ali sam tenis poceo da pratim sa jos 5-6 a Borg je poceo da osvaja taj turnir kad sam vec bio u osnovnoj skoli)..

Federer tata, u oba smisla
ivana23 ivana23 17:09 16.07.2017

Porodica Federer

Lionsgate Lionsgate 19:43 16.07.2017

Re: Porodica Federer

Sad ce teoreticari zavere (dobar dan ekipo sa Nnn bloga) da optuze kvarne Engleze za epilog ovogodisnjeg Wimbledona.

Mene interesuje da li ce Rodzer da ove godine igra US Open, ne vidim ko sem Nadala moze da mu se suprostavi. U 36 da osvoji 3 grand slama, veliko dostignuce, ogromno... a pre 2-3 godine je bio zreo za penzionisanje. E na osnovu ovoga tek mozemo zakljuciti kakav ludacki period, dominaciju nad dominacijama je imao Nole, ni Rodzer ni Rafa nisu bili ozbiljniji protivnici.
AlexDunja AlexDunja 19:47 16.07.2017

Re: Porodica Federer


Mene interesuje da li ce Rodzer da ove godine igra US Open,

rekao je da hoće, ja mislim da nadal nije pretnja, a lepo bi bilo
to je jedini turnir na kome nikad nisu igrali
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:22 16.07.2017

Re: Porodica Federer

Sad ce teoreticari zavere (dobar dan ekipo sa Nnn bloga) da optuze kvarne Engleze za epilog ovogodisnjeg Wibledona.

М'да, убацили се Федерери у естаблишмент преко Пипе Мидлтон, били јој на венчању, а и Мирка дала Карол Мидлтон неке карте за мечеве.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:49 17.07.2017

Re: Rekord

Prvo 7 godina ništa,
a onda 2 puta za redom osvojen Gren Slem bez izgubljenog seta!
(ovo dosta govori i o konkurenciji!)
Verujem da je ovo Federeru najdraža titula


Šta je tih 7 godina sa "ničim"?

Znam da nije broj godina bez GS titule, jer poslednji W. je Federer osvojio '12 pobedivši Đokovića u polfinalu i Mareja u finalu.

A bez izgubljenog seta za oba GS - samo u finalima. Ceo W. Federer nije izgubio set, ali na AO je izgubio 3, dva od Nišikorija i 1 od Melzera.
NNN NNN 19:03 17.07.2017

Re: Rekord

Šta je tih 7 godina sa "ničim"?
poslednji put je neko uzeo GS bez izubljenog seta 2010. (Rafa RG)
a onda se desilo dva puta za redom
Rafa RG 2017. i Fed W 2017.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:12 17.07.2017

Re: Rekord

NNN
Šta je tih 7 godina sa "ničim"?
poslednji put je neko uzeo GS bez izubljenog seta 2010. (Rafa RG)
a onda se desilo dva puta za redom
Rafa RG 2017. i Fed W 2017.


Aha, to. Dakle "dva put za redom" se čita - dva GSa kalendarski sledujuća, ali ja sam čitao kao "Federer dva puta za redom" (a što nije "bez", to jerbo ga je izvadio za RG )
AlexDunja AlexDunja 22:24 16.07.2017

bez sve šale

meč je bio očajan.
verujem da je fed više razočaran nego svi mi.
kad se setim radosti i veselja posle pobede na ozi oupenu
u pet setova nad rafom, to je uživancija i za nas i za njega.

marin je, jbt imao žuljeve, posle dva duža meča koja je lako dobio.
i u finalu vimbldona plače. znam da je bolno, ali je i neprofesionalno.
mora da nabavi bolje patike, na gs se igraju mečevi u 5 setova, treba da poznaješ
svoja stopala do te tačke u karijeri.

dobro je što nije predao, ja sam pomislila da će i to da se desi.
malo je pokvario žurku. bzvz.
a nije ni mogao da dobije meč.
narcis narcis 00:47 17.07.2017

Re: bez sve šale

verujem da je fed više razočaran nego svi mi.

ti stvarno veruješ da neko želi akog protivnika, da neko voli da mu protivnik bude jak rival i da ga izmori.
to je čista novinarska izmišljotina da pale ljude, svako normalan želi da mu protivnik bude slabiji i da ga što lakše savlada.
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:41 17.07.2017

Re: bez sve šale

to je čista novinarska izmišljotina da pale ljude, svako normalan želi da mu protivnik bude slabiji i da ga što lakše savlada.


Jednom prilikom se u studiju nesto svi folirali kako kao ni jedan teniser ne voli kad mu protivnik preda mec..

A na to Mekinro upada i kaze - ma da, da, malo se foliras kako ti je bas zao kad se pozdravljas sa njim a u stvari mislis e super - jedan manje a da se nisam ni preznojio

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana