Perception is

Vanja Montenegro Ljujic RSS / 13.04.2008. u 18:00

 

 Reality



Komentari (146)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 11:35 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

jer sve opet zavisi od naše percepcije stvarnosti, ili bar onoga što mi podrazumevamo pod stvarnosću....


Verujem da postoji apsolutna istina iako je mi u potpunosti sada ne možemo pojmiti, niti razumeti, ipak, ona mora postojati jer bi svet inače pao pod težinom sopstvenoga apsurda.



To see a World in a Grain of Sand
And a Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand
And Eternity in an hour.
Jeremija Jeremija 11:57 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Nikola Knežević
Verujem da postoji apsolutna istina iako je mi u potpunosti sada ne možemo pojmiti, niti razumeti, ipak, ona mora postojati jer bi svet inače pao pod težinom sopstvenoga apsurda.

A ko kaže da svet neće pasti, doduše ne zbog sopstvenog apsurda, jer svet nije apsurdan.
Nikola Knežević
Možemo posmatrati život kao linearnu skalu u kojoj prošlost i sadašnjost na neki način određuju i budućnost, a smrt možemo posmatrati kao kraj te skale. Pa opet možemo to posmatrati i kao nastavak gde se vreme pretvara u večnost. .


Iza neprozirne koprene čovekove smrti nalazi se jedno beskonačno ništa.
Svakako, privlačno je verovati da to nije tako.
gradicevic gradicevic 12:10 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Sve zavisi od načina kako percipiramo stvarnost


proslost


sadasnjost


buducnost


pozz
Nikola Knežević Nikola Knežević 12:38 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Iza neprozirne koprene čovekove smrti nalazi se jedno beskonačno ništa.
Svakako, privlačno je verovati da to nije tako.


U domen verovanja spada i vaše mišljenje da iza smrti stoji "jedno beskonačno ništa".
Dilan Dog Dilan Dog 12:44 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

U domen verovanja spada i vaše mišljenje da iza smrti stoji "jedno beskonačno ništa".

Apsolutno tačno.
Dawngreeter Dawngreeter 12:46 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Nikola Knežević
Iza neprozirne koprene čovekove smrti nalazi se jedno beskonačno ništa.
Svakako, privlačno je verovati da to nije tako.


U domen verovanja spada i vaše mišljenje da iza smrti stoji "jedno beskonačno ništa".


Postoji verovanje u nesto jer ono sta znamo predstavlja dobru osnovu za takvu pretpsotavku. A postoji i verovanje kada odlucis da ces da izmisljas bajke jer... eto tako.
Nikola Knežević Nikola Knežević 13:01 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Postoji verovanje u nesto jer ono sta znamo predstavlja dobru osnovu za takvu pretpsotavku.


A na šta konkretno mislite?
Dawngreeter Dawngreeter 13:04 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Na cinjenicu da se organska materija raspada posle smrti, a bez toga percepcija bilo cega je jako otezana.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 13:11 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Jeremija
Iza neprozirne koprene čovekove smrti nalazi se jedno beskonačno ništa.Svakako, privlačno je verovati da to nije tako.


Mozda je tako. Mozda nije. Nemamo nacina da dokazemo ni tvoju ni Nikolinu tvrdnju.


Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 13:13 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

gradicevic
Sve zavisi od načina kako percipiramo stvarnostproslostsadasnjostbuducnostpozz


kakav ukusan komentar! :) mnjam mnjam
Nikola Knežević Nikola Knežević 13:32 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Na cinjenicu da se organska materija raspada posle smrti, a bez toga percepcija bilo cega je jako otezana.


Svakako da se materija raspada, ali ako uzmemo u obzir cinjenicu da nas razum, nasa volja i emocije prevazilaze materijalnu prirodu, koje nazivamo jos i dusom coveka, onda ne mozemo biti sigurni da se zivot zavrsava prostim raspadanjem materije i svrsetkom telesnih funkcija coveka, mozemo reci da se time zavrsava njegova materijalna egzistencija. Sa druge strane, ako bi smo nas razum, nasu volju i emocije objasnili samo kao posledicu hemijsko bioloskih reakcija u organizmu i tako je podlozili strogo materijalnog percepciji, onda se moze postaviti pitanje kako bi nesto sto vidimo i osecamo zaista predstavlja stvarnost odnosno objektivnu realnost ili nam ove hemijske reakcije poput nekih narkotika daju pogresnu sliku...
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 13:34 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Dawngreeter

Nikola Knežević
Iza neprozirne koprene čovekove smrti nalazi se jedno beskonačno ništa.Svakako, privlačno je verovati da to nije tako.U domen verovanja spada i vaše mišljenje da iza smrti stoji "jedno beskonačno ništa".Postoji verovanje u nesto jer ono sta znamo predstavlja dobru osnovu za takvu pretpsotavku. A postoji i verovanje kada odlucis da ces da izmisljas bajke jer... eto tako.


radikalni ateista :) verovao ili ne, nauka & spiritualnost ne moraju nuzno da se iskljucuju. jedan kosmonaut je izjavio nakon povratka na dragu nam planetu zemlju: 'tek tamo samo shvatio da Bog zapravo - postoji". mozes se sa tim sloziti ili ne. ja nemam problem sa verovanjima. ne volim jedino kada neko pokusava da me 'obrati' bilo u vernika (zavrsilo se opakim konfliktom sa jednim drugom - radikalnim hriscaninom) ili ateistu (takodje se zavrsilo sa opakim konkliktom sa jednim drugim drugom radikalnim anti-vernikom). obojicu krasi ista totalitarnost (koja se samo ispoljava u drugoj formi). da ne budem pogresno shvacena, ovo nema veze ni sa tobom ni sa drugim blogerima. mala asocijacija na temu :)
Jeremija Jeremija 14:15 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Nikola Knežević
Iza neprozirne koprene čovekove smrti nalazi se jedno beskonačno ništa.
Svakako, privlačno je verovati da to nije tako.


U domen verovanja spada i vaše mišljenje da iza smrti stoji "jedno beskonačno ništa".

Ne bih bio toliko posesivan da prisvojim sebi sve na šta je ukazala nauka novog doba. isto tako ne znam imali smisla na ovom mestu suprotstavljati nauku i religijske dogme.
Lično prihvatam i poštujem pravo svakoga da veruje u ono u šta hoće da veruje.
Ako si ti u pravu Nikola, srešćemo se posle smrti na nekom božanskom blogu. ne bih imao ništa protiv da si ti u pravu, čak šta više voleo bi da jesi. :)
Dawngreeter Dawngreeter 14:27 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Nikola Knežević
Svakako da se materija raspada, ali ako uzmemo u obzir cinjenicu da nas razum, nasa volja i emocije prevazilaze materijalnu prirodu, koje nazivamo jos i dusom coveka [...]


Ovo nije prihvatljiva formulacija. To govoris zato sto mislis da je tacno, bez ikakve utemeljenosti u proverivim podatcima. Za pocetak "materijalna priroda" se u tvojoj formulaciji koristi kao termin cija jedina uloga je da naglasi da postoji i nekakva "nematerijalna priroda" u koju, pretpostavljam, spada dusa. Problem je, naravno, sto dusa nije dokazana, nemamo ni razlgoa da verujem oda postoji, jedina svrha tog termina je poetske prirode jer je veoma jednostavno neke emotivne kvalitete obuhvatiti takvim terminom.

Ono sto zelim reci je, daklem, da ne mozemo da uzmemo u obzir cinjenicu koja nije cinjenica nego empirijski neproverivo poetsko izrazavanje.

Nikola Knežević
Sa druge strane, ako bi smo nas razum, nasu volju i emocije objasnili samo kao posledicu hemijsko bioloskih reakcija u organizmu i tako je podlozili strogo materijalnog percepciji, onda se moze postaviti pitanje kako bi nesto sto vidimo i osecamo zaista predstavlja stvarnost odnosno objektivnu realnost ili nam ove hemijske reakcije poput nekih narkotika daju pogresnu sliku...


A to pitanje je jako, jako scary. Priznajem, jeste. Koliko samo nesigurnosti u sopstvenu prirodu egzistencije pustamo da uleti u nas zivot otvarajuci ta vrata. Ja sam, medjutim, misljenja da je daleko gore zakljuciti da je to previse scary pa cem onda da se pravimo da nam je lepo izmisljajuci magicne price.

Vanja Montenegro Ljujic
radikalni ateista :) verovao ili ne, nauka & spiritualnost ne moraju nuzno da se iskljucuju. jedan kosmonaut je izjavio nakon povratka na dragu nam planetu zemlju: 'tek tamo samo shvatio da Bog zapravo - postoji". mozes se sa tim sloziti ili ne. ja nemam problem sa verovanjima. ne volim jedino kada neko pokusava da me 'obrati' bilo u vernika (zavrsilo se opakim konfliktom sa jednim drugom - radikalnim hriscaninom) ili ateistu (takodje se zavrsilo sa opakim konkliktom sa jednim drugim drugom radikalnim anti-vernikom). obojicu krasi ista totalitarnost (koja se samo ispoljava u drugoj formi). da ne budem pogresno shvacena, ovo nema veze ni sa tobom ni sa drugim blogerima. mala asocijacija na temu :)


Ne bih rekao da sam bas radikalni ateista. Vrlo sam otvoren za sve vrste religijskih koncepata. Jedno vreme sam mislio da ima nesto smisleno u paganizmu, ali posle par godina ni tu nisam nasao mnogo toga konkretnog pa se sada vodim kao paganski ateista. Voleo bih kada bi nekada na neki nacin neka religijska ideja izgledala kao da iza sebe ima neki tracak validnosti, zaista bih. Cak i bez toga, mislim da bih voleo da probam da zivim u drustvu koje praktikuje izrazito opipljive religijske obrede kao sto je, na primer, Voudun sa njihovim obozavanjem i prizivanjem Loa. Ali ono sta mogu reci posle trazenja bilo cega konkretnog u tim i takvim pricama je da je religija institucijalizovana samoobmana u najvecem broju slucajeva. Zivimo u nesavrsenom svetu sa vrlo nesavrsenim culima i onda nam je najjednostavnije da sve to pripisujemo nekakvim misticnim silama, bogovima i cemu sve ne.

Ne podsmevam se takvom pristupu jer, eto, ja nisam kosmonaut i verujem da je ono sta je iskusio gore bilo toliko snazno da je zaobislo barijere zdravog razuma. Slicno se desava sa ljudima koji su preziveli klinicku smrt. Mi znamo da su njihova iskustva posledica delimicnog gasenja i paljenja nervnog sistema, izgubljenih elektronskih impulsa koje izazivaju nasumicne nadrazaje u mozgu ali za njih je iskustvo veoma mocno i ogromna vecina im pridaje religijski znacaj. To je sasvim ok, covek mora nekako da zadrzi razum. Samo mislim da mi ostali koji nismo bili podlozeni takvim utiscima ne bi trebalo da kupujemo te price samo zato sto onaj ko ih prica zvuci iskreno. Takodjer, ne bih voleo da zvucim kao "ateisticki pokrstavac", ali u svakoj diskusiji volim da drzim svoju stranu, kakva god ona bila. Odnosno, smatram da prava tolerancija ka tudjim uverenjima bilo koje vrste nije kada kazem "pa ok mozda si u pravu" jer je to licemerno, nego kada mozemo civilizovano da se ne slazemo do mile volje i ostanemo prijateljski nastrojeni. Nadam se da me to ne cini preterano radikalnim :)

I za kraj, da parafraziram jednu mudru izreku (zaboravih cija je):
"Argument da u rovovima nema ateista nije argument za religiju nego protiv rovova."
Nikola Knežević Nikola Knežević 14:51 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Lično prihvatam i poštujem pravo svakoga da veruje u ono u šta hoće da veruje.


Slažem se sa ovo konstatacijom. Uvek sam za konstruktivan dijalog i za poštovanje i pravo drugog da veruje u ono što misli da je za njega najprihvatljivije rešenje.
Jeremija Jeremija 15:12 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Nikola Knežević
Lično prihvatam i poštujem pravo svakoga da veruje u ono u šta hoće da veruje.


Slažem se sa ovo konstatacijom. Uvek sam za konstruktivan dijalog i za poštovanje i pravo drugog da veruje u ono što misli da je za njega najprihvatljivije rešenje.


Oduvek sam u sve sumnjao, prvo u sebe, a onda i u sve ostalo, pa i u postojanje Boga, pootovo na način kako to od nas zahteva hrišćanstvo ili islam, o drugim religijama malo znam.
Sumnjam i u nauku i njenu moć da nam u dogledno vreme ponudi odgovore na ključna pitanja: kako smo nastali, ko smo i kuda idemo.
Divim se ljudima koji veruju bilo u Boga ili neku drugu ideju, čak i u ideologiju. Mislim da su oni srećni - veruješ u nešto i to slediš. S druge strane posmatrajući, najveći vernici u bilo šta, kad izgube veru, su najnesrećniji ljudi, ljušture, olupine.
I tako, jebiga, čovek nikad ne zna šta je bolje - verovati ili ne verovati, pitanje je i sad, ali i pitanje je večno.
Ja se i dalje držim maksime: De omnibus dubitandum.
Ako je ona pogrešna, pakao mi ne gine.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 15:22 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

ne bih voleo da zvucim kao "ateisticki pokrstavac", ali u svakoj diskusiji volim da drzim svoju stranu, kakva god ona bila. Odnosno, smatram da prava tolerancija ka tudjim uverenjima bilo koje vrste nije kada kazem "pa ok mozda si u pravu" jer je to licemerno, nego kada mozemo civilizovano da se ne slazemo do mile volje i ostanemo prijateljski nastrojeni. Nadam se da me to ne cini preterano radikalnim :)


ja tolerisem sve osim netoleranciju. postoji suptilna granica & ti si je svestan :)
pozz
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 15:28 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Jeremija

Nikola Knežević
Lično prihvatam i poštujem pravo svakoga da veruje u ono u šta hoće da veruje.Slažem se sa ovo konstatacijom. Uvek sam za konstruktivan dijalog i za poštovanje i pravo drugog da veruje u ono što misli da je za njega najprihvatljivije rešenje.Oduvek sam u sve sumnjao, prvo u sebe, a onda i u sve ostalo, pa i u postojanje Boga, pootovo na način kako to od nas zahteva hrišćanstvo ili islam, o drugim religijama malo znam. Sumnjam i u nauku i njenu moć da nam u dogledno vreme ponudi odgovore na ključna pitanja: kako smo nastali, ko smo i kuda idemo.Divim se ljudima koji veruju bilo u Boga ili neku drugu ideju, čak i u ideologiju. Mislim da su oni srećni - veruješ u nešto i to slediš. S druge strane posmatrajući, najveći vernici u bilo šta, kad izgube veru, su najnesrećniji ljudi, ljušture, olupine.I tako, jebiga, čovek nikad ne zna šta je bolje - verovati ili ne verovati, pitanje je i sad, ali i pitanje je večno.Ja se i dalje držim maksime: De omnibus dubitandum. Ako je ona pogrešna, pakao mi ne gine.


ja iskreno mislim da nihilizam nije najproduktivniji (da ne kazem najzdraviji) point of view. ne mogu se oteti utisku da po malo mesas verski fanatizam sa spiritualnoscu. mozda gresim.
Jeremija Jeremija 15:32 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Vanja Montenegro Ljujic
Jeremija

Nikola Knežević
Lično prihvatam i poštujem pravo svakoga da veruje u ono u šta hoće da veruje.Slažem se sa ovo konstatacijom. Uvek sam za konstruktivan dijalog i za poštovanje i pravo drugog da veruje u ono što misli da je za njega najprihvatljivije rešenje.Oduvek sam u sve sumnjao, prvo u sebe, a onda i u sve ostalo, pa i u postojanje Boga, pootovo na način kako to od nas zahteva hrišćanstvo ili islam, o drugim religijama malo znam. Sumnjam i u nauku i njenu moć da nam u dogledno vreme ponudi odgovore na ključna pitanja: kako smo nastali, ko smo i kuda idemo.Divim se ljudima koji veruju bilo u Boga ili neku drugu ideju, čak i u ideologiju. Mislim da su oni srećni - veruješ u nešto i to slediš. S druge strane posmatrajući, najveći vernici u bilo šta, kad izgube veru, su najnesrećniji ljudi, ljušture, olupine.I tako, jebiga, čovek nikad ne zna šta je bolje - verovati ili ne verovati, pitanje je i sad, ali i pitanje je večno.Ja se i dalje držim maksime: De omnibus dubitandum. Ako je ona pogrešna, pakao mi ne gine.


ja iskreno mislim da nihilizam nije najproduktivniji (da ne kazem najzdraviji) point of view. ne mogu se oteti utisku da po malo mesas verski fanatizam sa spiritualnoscu. mozda gresim.

Ko to tamo meša&ko to tamo govori o nihilizmu? :))))
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 15:35 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Oduvek sam u sve sumnjao, prvo u sebe, a onda i u sve ostalo, pa i u postojanje Boga, pootovo na način kako to od nas zahteva hrišćanstvo ili islam, o drugim religijama malo znam. Sumnjam i u nauku i njenu moć da nam u dogledno vreme ponudi odgovore na ključna pitanja: kako smo nastali, ko smo i kuda idemo.


ili sam ja pomesala apsolutnu skepsu & nihilizam? :)

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 15:44 14.04.2008

For Dawngreeter & Jeremija

A Question of Belief
Dawngreeter Dawngreeter 15:44 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Jeremija mi nekako deluje kao egizstencijalista. Nihilizam je, ako se ne varam, par ulaza dalje u istoj ulici. Izgleda da cu imati sagovornika za usputno neslaganje oko finijih detalja ako ikada pokrenem pitanje mog uverenja u apsurdizam :)

(kako na kraju covek da ne bude fan svih tih -izama )
Jaril Jaril 16:06 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

kako na kraju covek da ne bude fan svih tih -izama

Вала баш )
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 16:12 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Dawngreeter
Jeremija mi nekako deluje kao egizstencijalista. Nihilizam je, ako se ne varam, par ulaza dalje u istoj ulici. Izgleda da cu imati sagovornika za usputno neslaganje oko finijih detalja ako ikada pokrenem pitanje mog uverenja u apsurdizam :)(kako na kraju covek da ne bude fan svih tih -izama )


:))
Dawngreeter Dawngreeter 16:15 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Hehe dva od dva pogotka za video clipove
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 16:22 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Dawngreeter
Hehe dva od dva pogotka za video clipove


je l znas ovo? :))
Jeremija Jeremija 17:02 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Vanja Montenegro Ljujic
Oduvek sam u sve sumnjao, prvo u sebe, a onda i u sve ostalo, pa i u postojanje Boga, pootovo na način kako to od nas zahteva hrišćanstvo ili islam, o drugim religijama malo znam. Sumnjam i u nauku i njenu moć da nam u dogledno vreme ponudi odgovore na ključna pitanja: kako smo nastali, ko smo i kuda idemo.


ili sam ja pomesala apsolutnu skepsu & nihilizam? :)


Bole reći: kritičku razumnu distancu u odnosu na veropoklonstvo i/ili nihilizam.
Izgleda da je iza tvog nika progovorio psihoterapeut, iako sam ja očekivao da će iza Nikolinog nika progovoriti pastor.:))
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 20:28 14.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Jeremija

Izgleda da je iza tvog nika progovorio psihoterapeut





Nikola Knežević Nikola Knežević 09:40 15.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Bole reći: kritičku razumnu distancu u odnosu na veropoklonstvo i/ili nihilizam.
Izgleda da je iza tvog nika progovorio psihoterapeut, iako sam ja očekivao da će iza Nikolinog nika progovoriti pastor.:))


Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 10:18 15.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Nikola Knežević
Bole reći: kritičku razumnu distancu u odnosu na veropoklonstvo i/ili nihilizam.Izgleda da je iza tvog nika progovorio psihoterapeut, iako sam ja očekivao da će iza Nikolinog nika progovoriti pastor.:))


:))
Dawngreeter Dawngreeter 10:58 15.04.2008

Re: Percepcija stvarnosti

Vanja Montenegro Ljujic
Dawngreeter
Hehe dva od dva pogotka za video clipove


je l znas ovo? :))


Jao! Sjajan spot!
Jaril Jaril 15:37 14.04.2008

Перцепција

Перцепција је вештина. Она се вежба. Читавог живота. На почетку неконтролисано, а већ од касног пубертета можемо да контролишемо обликовање сопствене перцепције. Најјаче (али не и једино) средство за обликовање перцепције јесу уметничка дела. Као што човек знања усваја читавог живота, тако и перцепцију обликује читавог живота, те је перцепција производ човековог односа према сопственом бићу. (Не)Критички однос према "вежбама" сопствене перцепције је избор да ли желимо да животаримо или живимо. Јер, што је перцепција више развијена то "објективније" увиђамо стварност.

А опет, постоји и чишћење перцепције, познато под именом аскетизма. Када све вежбе перцепције (и оне јаке и оне слабе) себи укинемо, како бисмо освежили себе за нове тренинге.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 15:48 14.04.2008

Re: Перцепција

Jaril
Перцепција је вештина. Она се вежба.

Dilan Dog Dilan Dog 17:13 14.04.2008

Re: Перцепција

Jaril
Најјаче (али не и једино) средство за обликовање перцепције јесу уметничка дела.

Zbog cega?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 10:18 15.04.2008

Re: Перцепција

Dilan Dog

JarilНајјаче (али не и једино) средство за обликовање перцепције јесу уметничка дела.Zbog cega?


da, i ja se pitam zbog cega??? hajde jarile prosvetli nas :)
Jaril Jaril 13:27 15.04.2008

Re: Перцепција

Да не испадне да ћутим... спремам пост на ту тему.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 16:19 14.04.2008

Re: :)

AlexDunja
ovo je buducnost - bryan ferry


Hej! :) Dobrodosla s muzikom. Momci 'ubise' sa filozofijom :)
AlexDunja AlexDunja 17:06 14.04.2008

Re: :)

mariopan mariopan 19:58 14.04.2008

Re: :)

Uvodni clanak mi se dopao i osecam da je sve to bas tako, to je moj prvi poriv. One "rupe koje ztrapavamo peskom" meni se cini da ja, kad god zatrpam, naidje talas pa sve odnese i opet ostane rupa...onda ja opet zatrpavam....

Ali dopali su mi se i svi komentari jer sam u svakom nasla i neku moju dilemu...dobro, nemam odgovore na sva pitanja ali verujem da ce te odgovore jednog dana da nadju radoznali i dovoljno ludi naucnici koji veruju da mogu da izmere "dusu" i da dokazu da postoji. Meni niko nije dokazao ni da ne postoji. Ovo nije iz verskih razloga, to je meni najmanji problem, ali kako trazim da mi se dokaze da nesto postoji ja isto trazim da mi se dokaze da nesto ne postoji. Za sada to je mrtva trka.

Pozdrav i odlican tekst
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 20:30 14.04.2008

Re: :)

mariopan
Uvodni clanak mi se dopao i osecam da je sve to bas tako, to je moj prvi poriv. One "rupe koje ztrapavamo peskom" meni se cini da ja, kad god zatrpam, naidje talas pa sve odnese i opet ostane rupa...onda ja opet zatrpavam....Ali dopali su mi se i svi komentari jer sam u svakom nasla i neku moju dilemu...dobro, nemam odgovore na sva pitanja ali verujem da ce te odgovore jednog dana da nadju radoznali i dovoljno ludi naucnici koji veruju da mogu da izmere "dusu" i da dokazu da postoji. Meni niko nije dokazao ni da ne postoji. Ovo nije iz verskih razloga, to je meni najmanji problem, ali kako trazim da mi se dokaze da nesto postoji ja isto trazim da mi se dokaze da nesto ne postoji. Za sada to je mrtva trka.Pozdrav i odlican tekst


hvala mariopan! :) komentari su svakako zanimljivi. ja prosto volim da trolujem sopstveni blog :)
mariopan mariopan 21:24 14.04.2008

Re: :)

:)
Ni ja nisam htela da istrolujem temu (izvinjenje) samo mi se nametnulo a moja percepcija stvarnosti je upravo onakva kao sto si opisala...samo sam se nasalila sa rupama koje zatrpavam peskom....ali sam se zamislila i nad nekim komentarima, pa zato mi je ovaj blog interesantan, sad imam temu koju cu da citam nekoliko dana jer verujem da ce biti jos dobrih komentara kao Nikola Knezevic i drugi. Edukativno i zabavno
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 21:38 14.04.2008

Re: :)

mariopan
:) Ni ja nisam htela da istrolujem temu (izvinjenje) samo mi se nametnulo a moja percepcija stvarnosti je upravo onakva kao sto si opisala...samo sam se nasalila sa rupama koje zatrpavam peskom....ali sam se zamislila i nad nekim komentarima, pa zato mi je ovaj blog interesantan, sad imam temu koju cu da citam nekoliko dana jer verujem da ce biti jos dobrih komentara kao Nikola Knezevic i drugi. Edukativno i zabavno


Pogresno si me razumela. Nisi ti trolovala. Ja sam :)
Pozz
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 21:54 14.04.2008

Neil Gaiman

trener trener 01:48 15.04.2008

Past, Present, Future : The Path

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana