In memoriam

Heroina iz Šarlotsvila...

Filip Mladenović RSS / 14.08.2017. u 22:31

Sa očima izvan svakog zla...
Sa očima izvan svakog zla...
No pasaran!
No pasaran!
"Ako niste uznemireni, onda ne obraćate pažnju!", bio je poslednji zapis Heder Hejer na društvenoj mreži pre pogibije u antinacističkim demonstracijama u Šarlotsvilu protekle subote, 12. avgusta 2017.

Ova mlada pravnica, hrabra i dosledna u borbi protiv rasisma i nacizma, još jedan je simbol bolje, lepše i civilizovane verzije čovečanstva.

Mogla je Heder te subote da ostane u kući i "surfa" po internetu.

Mogla je sa društvom da svrati u obližnju kafeteriju, na "partiju" ćaskanja.

Mogla je proteklog vikenda da ode na neki piknik sa dragim ljudima.

Mogla je da bude u "šopingu"...

Umesto toga, Heder je izabrala stav, borbu, princip.. i platila taj izbor životom.

Njena majka je, prkoseći velikom bolu zbog gubitka ćerke, izjavila da je Heder umrla radeći ono što je ispravno... 

Heder Hejer je još jedna zvezda u sazveždju ljudskih bića koja su umrla radeći ono što je ispravno.

Pred njihovom žrtvom ne može se ništa drugo uraditi nego se pokloniti... Na način kako to rade mnogi u samom Šarlotsvilu i širom SAD.

I ja se klanjam pred očima Heder Hejer "izvan svakog zla, izvan stvari, iluzija, izvan života..."

U ovim trenucima saosećanja čujem glas Sonje Savić: "Ovo društvo ne prašta činjenicu da neko prosto može da bude dobar čovek, bez skrivenih namera i bez lične koristi."

 

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 09:33 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Pa sad ne vidim da je bilo patriotski da odes da se boris u Vijetnamu, kakva je pretnja ta zemlja bila Americi?
Sto se amera tice, stalno vode neke ratove protiv nekih jadnika koji su im se isprecili na nekoj njihovoj liniji interesa (bio predsednik konzervativac ili liberal, gotovo deluje da je nebitno ko je predsednik, kada se odradi kampanja da je vreme da se udje u novi rat, pretsednik skoci kad mu kazu hop).

Tvoj utisak je verovatno zbog toga sto su levicari poceli vise ratova od ovih sa desna (koje je bilo teze uceniti a i imalo je nekada nesto izolacionizma u GOP), ali se to realno promenilo od kada su i jedne i druge zajasili globalisti), tako da je to danas isto sranje.
Kod Trampa je postojala nada (ispostavlja se verovatno uzaludna) da ce da vrati nesto izolacionizma u spoljnu politiku, ali je suvise slab za to a i ne deluje da mu je to prioritet, naprotiv deluje da ce u nekom trenutku iz unutrasnjeg sranja pokusati da izadje nekom spoljnom intervencijom, sto ce da bude kraj njegove predednicke karijere.
maksa83 maksa83 09:54 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

U Vajomingu, Ajdahu, Montani slicno (Vajoming je valjda rekorder, ima dosta bogatog sveta konzervativaca, sto vole da skupljaju oruzje

Ja sam pre otpr. 2 godine sedeo sa 4 Teksašana i jednom Teksašankom (netipičnom doduše, nije bila visoka plavuša nego mala azijatkinja), i oni su (uključujući i nju) pričali o oružju i ređali mi šta sve imaju (+ šta su od životinja sa tim sve porokali, sve sa pokazivanjem slika mrtvih jelena na telefonu) što kući, što po placevima i čamcima. Ja ti se kunem da si time mogao da naoružaš četu i da još ostane sa strane.
maksa83 maksa83 10:00 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Sto se amera tice, stalno vode neke ratove protiv nekih jadnika koji su im se isprecili na nekoj njihovoj liniji interesa (bio predsednik konzervativac ili liberal, gotovo deluje da je nebitno ko je predsednik, kada se odradi kampanja da je vreme da se udje u novi rat, pretsednik skoci kad mu kazu hop).

Da, meni je to fascinantno kod Hilarimrzitelja i Trumpoljuba, kao da je Amerika bila jedna velika samoizolovana hipi komuna sa plastičnim viljuškama kojima je zobala travu (i to ne pokošenu, nego samo onu koja se sama osuši), i da se onda sa Obamom desila Mračna Transformacija i da je tad naštancana gomila oružlja i da su se tad raširili po svetu i počeli da rokaju. Fascinantno.

Kod Trampa je postojala nada (ispostavlja se verovatno uzaludna) da ce da vrati nesto izolacionizma u spoljnu politiku, ali je suvise slab za to a i ne deluje da mu je to prioritet,

Meni stvarno nije jasno kako iole inteligentan čovek može da poveruje u bilo šta što je on obećavao u predizbornoj kampanji.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:03 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

freehand
Pa nije.

Ok <- klik


Da, da, ima svega po internetu.

The History of Jewish Human Sacrifice
http://www.thewatcherfiles.com/jewish_sacrifice.htm

***

A NEW BOOK, THE ENGLISH TRANSLATION OF A MEMORANDUM ON RITUAL MURDERS BY V.I. DAL, IS NOW AVAILABLE HERE:
https://www.facebook.com/truthaboutjews/
http://www.lulu.com/content/paperback-book/a-memorandum-on-ritual-murders/19379965

***

freehand freehand 10:06 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Da, meni je to fascinantno kod Hilarimrzitelja i Trumpoljuba, kao da je Amerika bila jedna velika samoizolovana hipi komuna sa plastičnim viljuškama kojima je zobala travu (i to ne pokošenu, nego samo onu koja se sama osuši), i da se onda sa Obamom desila Mračna Transformacija i da je tad naštancana gomila oružlja i da su se tad raširili po svetu i počeli da rokaju. Fascinantno.

Biće da je to zato što je gospođa direktno i indirektno a potpuno otvoreno stajala iza svih ratova svog muža a ni kao državna sekretarka nije menjala kurs, uz sopstvene najave i obećanja da bi kao predsednik to još i pooštrila.
Za Trampa, eto, niko nije mogao biti siguran.
freehand freehand 10:07 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Dont Fear The Reaper
freehand
Pa nije.

Ok

Da, da, ima svega po internetu.

The History of Jewish Human Sacrifice
http://www.thewatcherfiles.com/jewish_sacrifice.htm

***

A NEW BOOK, THE ENGLISH TRANSLATION OF A MEMORANDUM ON RITUAL MURDERS BY V.I. DAL, IS NOW AVAILABLE HERE:
https://www.facebook.com/truthaboutjews/
http://www.lulu.com/content/paperback-book/a-memorandum-on-ritual-murders/19379965

***


:) Priznaj da se zezaš.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:23 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Meni stvarno nije jasno kako iole inteligentan čovek može da poveruje u bilo šta što je on pričao u predizbornoj kampanji.



Dve stvari - ovih gore boldovanih je bilo dosta (to da su dostizali "iole" granicu ☻), ali ne bih rekao da su bili većinski Trampoglasači. I oni su svi lsitom Trampa opravdavali kao Bibliju, to su metafore, naravno da nema ništa bukvalno od toga (Zid etc.) ali eto, čovek je Milijunaš, pa ovo pa ono.

Ostatak - meni se čini većinski - pa to nije ni iole inteligentno (inteligentniji deo je tu negde skoor pa trocifren ;> ) (*) i njima tek nije bitno šta ovaj priča, oni su vernici i tačka! Gledao sam podosta intervjua sa njima, ma zajebali su one naše jadne pemzionere koje je SLoba kupovao za litar ulja i kilo šećera ;> pa to pomeešano sa onima što se busaju u grudi da šalju decu (oni bi poomogli, ali su suviše stari) da Odbrane Kosovo, pokažu šiptarima, mujama, ustašama, i tako to - samo u njihovoj varijanti.

Naravno, mahom su svi u stilu: Liberali i Komunjare - to je SveCko Zlo i Zavera! (A Obama je tu Glavni Mag Zaverenika) - kao što je takvih podosta i drugde uostalom; eto, uzmimo stvar globalno, ovde na primer ;>

(*) Slični su i oni Brexitovci - ima jedno mesto u UK koje je najveći korisnik EU fondova, grdne neke novce (sve srazmerno dakako - malo mesto, malo ljudi) su dobijali iz EU, pa ih posle glasanja (skoro celo mesto glasalo za Brexit) pitaju da li to znaju, većina nema pojma, a i ko zna isto pričaju i jedni i drugi, nema veze stizaće te pare i dalje - Odakle? Paaaaaaa......

A to što svako iole normalan (obaška inteligentan) kada ga sam vidi - ma bez tona, nije bitno šta priča, jasno je da je em skotina licemerna, em lažov prevarant i totalni sociopata ;>>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:32 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

freehand

:) Priznaj da se zezaš.


Pa samo donekle ;>>> Ako hoćeš raspravu, može, ako hoćemno da se častimo raznim opskurnim linkovima, može i to ;>>


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:44 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Za Trampa, eto, niko nije mogao biti siguran.


Samo ako se na TVu isključivao ton a osvetljenje smanjilo na nulu ;>
maksa83 maksa83 10:52 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Za Trampa, eto, niko nije mogao biti siguran.

Pa, nisi mogao biti siguran, ali nije da si mogao ni biti mnogo nesiguran da će taj tip da slaže i zvekne bilo šta da bi dospeo tu gde je, pogotovo što je vojno prisustvo i pravljenje sranja konstanta američke politike od ww2, a verovati da bi jedan Trunpo to promenio iz sopstvenog čovekoljublja je ... ne znam kako to da opišem.

Inače, postoji i zanimljiva korelacija oko njihovih proponenata izolacionizma i ... upitnih ideja. Među izolacionistima ćeš mnogo češće naći rasiste, eugeničare, holokaust dinajere, zapečatitelje granica...

Rekao bi čovek - ah pa super, jesu kreteni, ali taj kretenizam onda postaje samo američki problem (i tu bi bio u pravu), al' onda da im se ne pripisuje neki humanizam i renesansnost...

Edit: Tako da bih to Trunpoovo mahanje izolacionizmom shvatio u tom ključu, to je prosto deo ideološkog paketa njegovog biračkog tela - kao ono "would you like some fries with that?" u džank fud restoranu. A spoljni Trunpoljubi to obraćanje unutrašnjoj desinci shvatili kao neku ozbiljnu Planetarnu Mirovnu Inicijativu.
alselone alselone 10:58 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Ja sam pre otpr. 2 godine sedeo sa 4 Teksašana i jednom Teksašankom (netipičnom doduše, nije bila visoka plavuša nego mala azijatkinja), i oni su (uključujući i nju) pričali o oružju i ređali mi šta sve imaju (+ šta su od životinja sa tim sve porokali, sve sa pokazivanjem slika mrtvih jelena na telefonu) što kući, što po placevima i čamcima. Ja ti se kunem da si time mogao da naoružaš četu i da još ostane sa strane.


Nas zajednicki drug sto zivi u Nebraski, u malom, bas malom mestu, takodje ima jako puno oruzja. Ali to je razimljivo. Em je tako odrastao, em njemu zaista treba oruzje. On zivi na rancu, izolovan od civilizacije, gde moze svasta da se dogodi a muriji treba pola sata-sat do njega.

Kada je dolazio proletos da se nadjemo u Denveru dosao je sa dva pistolja. Jedan je uvek drzi u kolima a drugi concealed sa njim. :)
maksa83 maksa83 11:17 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Nas zajednicki drug sto zivi u Nebraski, u malom, bas malom mestu, takodje ima jako puno oruzja.

On, koliko znam, ima kolt istetoviran preko grudi.

Inače prema mom ograničenom iskustvu sjajan tip, vrlo dobra osoba.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:21 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

nače, postoji i zanimljiva korelacija oko njihovih proponenata izolacionizma i ... upitnih ideja. Među izolacionistima ćeš mnogo češće naći rasiste, eugeničare, holokaust dinajere, zapečatitelje granica...



Ih, pa zna to Firer Tramp, zna ne samo ko je i šta je on sam, nego i ko mu je baza, Pa kada mu nedovoljno naci osvešćeni staferi isprave antisemitsku antihilary sliku (koja je jelda u prljavim jevrejskim džepsima) koju je prvobitno postavio, pa uemsto Davidove zvezde nacrtaju krug, on popizdi na njih - zna on dobro zašto je postavio baš tu "šerifsku" (sic!) zvezdu

floki floki 11:31 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

e drugari, glede tih americkih vukojebina... samo da javim da ubuduce umesto u jokohamu ce da picim u portland...
alselone alselone 11:35 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Inače prema mom ograničenom iskustvu sjajan tip, vrlo dobra osoba.


Zaista sjajan, stalozen i miran. Takvom coveku bez problema mozes dati oruzje.

e drugari, glede tih americkih vukojebina... samo da javim da ubuduce umesto u jokohamu ce da picim u portland...

Cek, nesto nisam ispratio? Selis se za Ameriku, Ameriku zemlju veliku?
floki floki 11:44 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

pomeri se s' mesta :)
nisam se ni za jokohamu selio, nego je tamo centrala iliti HQ na srpskom...
a ubuduce je pored portlanda, pa ce tamo da se ide ponekad...

ne mrdamo odavde dok nas puskom, visokim pecima ili nekim drugim oruzjem ne poteraju...
na kuci majstori trenutno lepe plocice i krece zidove... pod jos mora neko vreme da se susi, kosuljica ima podosta vlage jos uvek (a i ne imala kad je 14cm debela i leto nije bilo dovoljno suvo...)
kad se pod dovoljno osusi da moze da se stavi parket i podne plocice, gotovo...
alselone alselone 13:46 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

ne mrdamo odavde dok nas puskom, visokim pecima ili nekim drugim oruzjem ne poteraju...
na kuci majstori trenutno lepe plocice i krece zidove... pod jos mora neko vreme da se susi, kosuljica ima podosta vlage jos uvek (a i ne imala kad je 14cm debela i leto nije bilo dovoljno suvo...)
kad se pod dovoljno osusi da moze da se stavi parket i podne plocice, gotovo...


Pa to sam i pomislio. Di ce sad, taman kucu zavrsava.
Aj neka je sa srecom poso do kraja, i da castis kad se zavrsi. Jedan kod nas u firmi nije castio kad je kupio auto pa je odmah treci dan otkinuo retrovizor.
floki floki 14:48 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

alselone
ne mrdamo odavde dok nas puskom, visokim pecima ili nekim drugim oruzjem ne poteraju...
na kuci majstori trenutno lepe plocice i krece zidove... pod jos mora neko vreme da se susi, kosuljica ima podosta vlage jos uvek (a i ne imala kad je 14cm debela i leto nije bilo dovoljno suvo...)
kad se pod dovoljno osusi da moze da se stavi parket i podne plocice, gotovo...


Pa to sam i pomislio. Di ce sad, taman kucu zavrsava.
Aj neka je sa srecom poso do kraja, i da castis kad se zavrsi. Jedan kod nas u firmi nije castio kad je kupio auto pa je odmah treci dan otkinuo retrovizor.


hehe, ma menjam firmu, to je sve...

i vreme je brate lagano da se citav cirkus sa gradnjom zavrsi... smor postalo poprilican...
dok ne bude prilike za pravo pivo negde opet, morace virtuelno ovde...

nego, jeste videli kako oni mrtvi preko zida roknuse zmaja bez problema, a?
alselone alselone 14:57 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"


al si me sad zajebo!

alselone alselone 14:59 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:05 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Jebote, kako nas je floki usrao sa ovim spoilerom. Ja još neću da gledam ovu epizodu što je procurela sinoć i sad mi se i ne gleda.

maksa83 maksa83 15:06 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

,.
apostata apostata 15:07 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

maksa83

Da, meni je to fascinantno kod Hilarimrzitelja i Trumpoljuba, kao da je Amerika bila jedna velika samoizolovana hipi komuna sa plastičnim viljuškama kojima je zobala travu (i to ne pokošenu, nego samo onu koja se sama osuši), i da se onda sa Obamom desila Mračna Transformacija i da je tad naštancana gomila oružlja i da su se tad raširili po svetu i počeli da rokaju. Fascinantno.


Meni stvarno nije jasno kako iole inteligentan čovek može da poveruje u bilo šta što je on obećavao u predizbornoj kampanji.

Naravno da ne može!

Kako ja mogu da vjerujem milijarderu, koji je najavljivao kabinet sastavljen od milijardera i generala?

Nikako brate.

Stvar je u ovome:



To je ono što je mene maxo radovalo .., bagra takvog kalibra ovom planetom je drmala samo u periodu od 1933. do '45.

A što se tiče svog ovog sranja u USofA - ja fašiste, rasiste i ostalu sličnu gamad mrzim po defaultu, a na ove njihove današnje protivnike, koji su antifašisti taman toliko koliko sa antifašizmom imaju veze nekadašnji američki abolicionisti, na njih gledam kao na istrumentalizovane pse čuvare liberalizma.

Naravno, ne bi imao ništa protiv, štaviše bilo bi mi drago da ti "antifašisti" u asfalt utabaju ovaj šljam sa svastikama i kapuljačama - što je govana manje svijet je bolji.
maksa83 maksa83 15:08 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

.
alselone alselone 15:08 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

kako nas je floki usrao sa ovim spoilerom.


Naguzio nas, klasicna BBC (ne onaj BBC, drugi...) scena.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:09 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

(ne postoji emotikon koji može dovoljno dobro da prikaže koliko sam tužan sad)


alselone alselone 15:10 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Floki

alselone alselone 15:12 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

(ne postoji emotikon koji može dovoljno dobro da prikaže koliko sam tužan sad)


Slazem se. Zamisljam sebe kako placem u onoj Snupi pozi, kad onako dignu glavu i lete kapljice oko njih.

Ah, da, evo i prigodne slike.

maksa83 maksa83 15:13 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

To je ono što je mene maxo radovalo .., bagra takvog kalibra ovom planetom je drmala samo u periodu od 1933. do '45.

Ali zašto je od njih bila bolja ona bagra od 1945. do 2008.?

Ima li dobrohotne imperije? Nema, čak ni u Three Body Problem.
maksa83 maksa83 15:15 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

(ne postoji emotikon koji može dovoljno dobro da prikaže koliko sam tužan sad)

Znači bukvalno ovo:

alselone alselone 15:21 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Znači bukvalno ovo:

Znaci, u seriji imaju dva potpuno neocekivana momenta. Bilo je i drugih ali su manje ili vise ocekivani ili neocekivani. Prvi je Crna svadba. A drugi je ovaj.

Ne samo da nas je karo u dupe floki nego nam je jos i dirty sanchez uradio.
maksa83 maksa83 15:24 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Ne samo da nas je karo u dupe floki nego nam je jos i dirty sanchez uradio.

I obris'o ga o šustiklu koja se prenosi kroz porodicu već 5 generacija smejući se k'o Erol Flin u Robinu Hudu: "Ha-haha-haaaa!".
floki floki 15:42 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

e do kurca, sad mi bas krivo... :(

izvinite drugari, ja tupson skroz smetnuo s uma da je ovo procurela epizoda...
floki floki 15:45 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

maksa83
Jebote, kako nas je floki usrao sa ovim spoilerom. Ja još neću da gledam ovu epizodu što je procurela sinoć i sad mi se i ne gleda.

E, šalio se, nisu roknuli pravog zmaja, nego onog od papira. Zmaj samo paaava.


ej makso, nemoj sad i ti da im stajes na muku i spojlujes dalje, kad sam ja vec usrao stvar
freehand freehand 15:50 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Dont Fear The Reaper
freehand

:) Priznaj da se zezaš.


Pa samo donekle ;>>> Ako hoćeš raspravu, može, ako hoćemno da se častimo raznim opskurnim linkovima, može i to ;>>



Zašto je link koji sam postavio opskuran, i šta od navedenog nije tačno?
Da se razumemo - nemam jasan stav o američkoj unutrašnjoj politici, niti sam preterano za nju zainteresovan, ali general Forest i njegovi sledbenici istorijska su činjenica, kao i ono što gospođa koja na predmetnom linku govori.

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:52 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

freehand freehand 15:58 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Pa, nisi mogao biti siguran, ali nije da si mogao ni biti mnogo nesiguran da će taj tip da slaže i zvekne bilo šta da bi dospeo tu gde je, pogotovo što je vojno prisustvo i pravljenje sranja konstanta američke politike od ww2, a verovati da bi jedan Trunpo to promenio iz sopstvenog čovekoljublja je ... ne znam kako to da opišem.

Ni u vreme izbora ni posle njih a ni sada nisam se javljao i ne javljam se, niti komentarišem američku unutrašnju politiku. jednostavno o tome ne znam dovoljno, niti imam vremena i interesovanja za to. Utoliko sam na izbor između Klinton i Trampa gledao kao biranje između dva velika zla. Dokazanog zula koje je već viđeno i na visokim državnim funkcijama i šarlatana i cirkuzanta, koji se, eto, nije dokazao kao štetočina najvišeg kalibra.
maksa83 maksa83 15:59 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

floki
maksa83
Jebote, kako nas je floki usrao sa ovim spoilerom. Ja još neću da gledam ovu epizodu što je procurela sinoć i sad mi se i ne gleda.


ej makso, nemoj sad i ti da im stajes na muku i spojlujes dalje, kad sam ja vec usrao stvar


Ej bre opusti se, smešno je beskrajno... ok, njima nešto manje nego meni, ali je ipak dobra fora sve zajedno.

Treba svi da pobrišemo komentare sa spolerom zbog sveta koji će se stvarno iznervirati, što ću ja sad da uradim sa svojim.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:03 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Treba svi da pobrišemo komentare sa spolerom zbog sveta koji će se stvarno iznervirati


Neka pate. Nije u redu da najebemo samo Alse i ja i to zato što smo se slučajno našli u ovo vreme na blogu.


tadejus tadejus 16:05 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

stefan.hauzer

Neka pate. Nije u redu da najebemo samo Alse i ja i to zato što smo se slučajno našli u ovo vreme na blogu.


evo i ja se zatekog al ja ne patim.. jer nisam seriju ni gledala..
on a scale 1 to sopranos koliko je za preporučiti..
floki floki 16:13 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

maksa83
floki
maksa83
Jebote, kako nas je floki usrao sa ovim spoilerom. Ja još neću da gledam ovu epizodu što je procurela sinoć i sad mi se i ne gleda.


ej makso, nemoj sad i ti da im stajes na muku i spojlujes dalje, kad sam ja vec usrao stvar


Ej bre opusti se, smešno je beskrajno... ok, njima nešto manje nego meni, ali je ipak dobra fora sve zajedno.

Treba svi da pobrišemo komentare sa spolerom zbog sveta koji će se stvarno iznervirati, što ću ja sad da uradim sa svojim.


Ma i meni je ispalo smesno ali mi truba, najebase ovi ni krivi ni duzni...

A tvoj komentar moze isto da bude protumacen kao spoil :)

A ova dvojica imaju piva od mene, moze i novi sad i sajkas kad dodjem
maksa83 maksa83 16:14 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

stefan.hauzer
Treba svi da pobrišemo komentare sa spolerom zbog sveta koji će se stvarno iznervirati


Neka pate. Nije u redu da najebemo samo Alse i ja i to zato što smo se slučajno našli u ovo vreme na blogu.



stefan.hauzer devojačko bolton!
alselone alselone 20:08 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

on a scale 1 to sopranos koliko je za preporučiti

0.9 sopranos
alselone alselone 20:09 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"


A ova dvojica imaju piva od mene, moze i novi sad i sajkas kad dodjem

E tako vec moze. Al da bude ono Svapsko, psenicno, mutno.
maksa83 maksa83 20:20 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

alselone
on a scale 1 to sopranos koliko je za preporučiti

0.9 sopranos

Znači 0.05 Vrućeg Vetra.
alselone alselone 20:22 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

stefan.hauzer devojačko bolton!


Tadejus of Tarth.
alselone alselone 20:23 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Znači 0.05 Vrućeg Vetra.


Nisam gledao i nemogu da komentarisem
plausibel plausibel 20:33 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Izvinjavam se ostalima na trolu.

princi princi 20:34 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Moderatori, najebem vam se mrtve majke u usta!

U, bre, al' si eksplozivan!
princi princi 20:48 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Treba li da ti kažem da me je pre mesec dana drugar iz Bihaća (musliman iz Bihaća, ako je to ikome bitno) zvao na splavaranje Unom?

To i onaj moj Ante kaže za svog druga Jevreja, . Zezam se, vidim da si, baš kao i ja, pravdoljubiv i eksplozivan.
plausibel plausibel 20:49 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

zato što sam rekao da se onaj Bursać u prethodnom Filipovom postu teško prosrao, pa još izbrisali komentar.

Zvuči nevjerovatno..
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:55 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

plausibel
zato što sam rekao da se onaj Bursać u prethodnom Filipovom postu teško prosrao, pa još izbrisali komentar.

Zvuči nevjerovatno..

plausibel plausibel 21:00 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Stvarno. Ozbiljna sam..

:)
maksa83 maksa83 21:09 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Eksplozivan sam zato što su me banovali zato što sam rekao da se onaj Bursać u prethodnom Filipovom postu teško prosrao, pa još izbrisali komentar.

Brate ja sam pomislio da si u najmanju ruku spojlovao season finale...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:17 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

maksa83
Eksplozivan sam zato što su me banovali zato što sam rekao da se onaj Bursać u prethodnom Filipovom postu teško prosrao, pa još izbrisali komentar.

Brate ja sam pomislio da si u najmanju ruku spojlovao season finale...


Ma jok bre, rekao da se ovaj prosrao (upravo tim rečima) čak ni ulazeći u detalje, posle pričao o ribljoj čorbi i dogovarao se sa Alsom o pedalanju u okolini Novog Sada.
floki floki 21:40 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

maksa83
Eksplozivan sam zato što su me banovali zato što sam rekao da se onaj Bursać u prethodnom Filipovom postu teško prosrao, pa još izbrisali komentar.

Brate ja sam pomislio da si u najmanju ruku spojlovao season finale...


dobro sam ja i prosao, moglo me je "zik"...
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:48 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

maksa83
Eksplozivan sam zato što su me banovali zato što sam rekao da se onaj Bursać u prethodnom Filipovom postu teško prosrao, pa još izbrisali komentar.

Brate ja sam pomislio da si u najmanju ruku spojlovao season finale...

i ja sam ovo pomislio. Kad ono vrabac u standardnoj ulozi najeksplozivnijeg desničara na blogu.




maksa83 maksa83 22:54 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

i ja sam ovo pomislio. Kad ono vrabac u standardnoj ulozi najeksplozivnijeg desničara na blogu.

Vrabac Clegane

Edit: gde iskopa ove crnce pankere?!
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:01 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Edit: gde iskopa ove crnce pankere?!


Oni su mi (jedan od) omiljeni pank bend, a godinama već kačim njihove klipove po ovom brlogu. Uopšte kompletna pank scena iz Vašingtona je fantastična.

emsiemsi emsiemsi 23:44 17.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

vrabac_u_steni
princi
Moderatori, najebem vam se mrtve majke u usta!

U, bre, al' si eksplozivan!


Eksplozivan sam zato što su me banovali zato što sam rekao da se onaj Bursać u prethodnom Filipovom postu teško prosrao, pa još izbrisali komentar.
Igrom slučaja znam dosta o zbivanjima u Bihaću, Petrovcu i tom kraju iz prve ruke. Pri tome i iz srpske i muslimanske perspektive. Treba li da ti kažem da me je pre mesec dana drugar iz Bihaća (musliman iz Bihaća, ako je to ikome bitno) zvao na splavaranje Unom? Na žalost nisam mogao da odem.

Dakle, da je bio neki drugi razlog podneo bih to sportski, ovako da ponovim (boldovano):

Moderatori, najebem vam se mrtve majke u usta!

Ма, то са бановањем искулираш спортски.
Да, лако је мени, помислиће остали, да дајем овакве сугестије ... када ја имам трешњу.
Истина, ја ту ствар са бановањем сам посматрао феноменолошки и покушавао да пронађем образложење.
Када сам га пронашао, згадило ми се и нисам желео да га наведем ... него гурам даље.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:40 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

посматрао феноменолошки


Ne smem ni da pomislim kroz kakvu transformaciju prolažiš sada. Bauman, Hajdeger... šta je sledeće?:)
alselone alselone 09:48 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

posle pričao o ribljoj čorbi i dogovarao se sa Alsom o pedalanju u okolini Novog Sada.


Neko jutro spavam snom pravednika i samo cujem kako neko kuca na ulazna vrata. 15 do 5, jebote. Sta je sad? Misli, da bi neko kucao mora da preskoci kapiju, da sredi kera (dobro, to i nije problem)... Kad ja pogledo - puna basta vode. Dobro, ne ide prica tako nego me ponese svaki put kad kazem "kad ja pogledo u dvoriste". Nego, pogledam u dvoriste, nikog, sidjem, nista, otkljucam, izadjem, nista. Jebiga, sad dal sam sanjo, da l me neko zajebava, ne znam. Razbudio se skroz. Gledam stacu, kucu, sta da radim, nema ni 5 jos.

Pojedem babanu, kasiku meda, casu vode. I na bajs. Opalim jedno sat vremena uz Dunav, Bog da me vidi. Ono taman lepo jutro, sveze, magloviti vrbaci isparavaju se jos od proslog dana, oblaci se kovitlaju sve na nize. Dubina, kroz koju protice reka, mutna je i neprohodna. Ponovo me odnelo. Nije bilo mutno i neprohodno, nego sveze i cisto.- Bas sam uziv'o.
maksa83 maksa83 10:03 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Nego, pogledam u dvoriste, nikog, sidjem, nista, otkljucam, izadjem, nista.

Tako jedan drugar (koji je sam napisao prvih nekoliko brojeva Računara) u po noći primetio na ekranu sekjuriti kamere da mu neko/nešto vrlo odlučno šeta po bašti. Izađe da vidi šta je, nema nikog. Vrati se - na ekranu opet nešto štrapacira po travi. Izađe sa baterijskom lampom, nigde ničeg i nikog, gazi po to visokoj travi, zagleda, traži šta je, ko je - ništa. Vrati se - a na ekranu mu opet fantom šeta po bašti. Turu-ru-ru-turu-ru-ru...

Seti se da ode da proveri kameru, a na njoj ispred sočiva pauk plete mrežu i đipa po njoj.
alselone alselone 10:17 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Seti se da ode da proveri kameru, a na njoj ispred sočiva pauk plete mrežu i đipa po njoj.


Usro bi se ko grlica...
tadejus tadejus 10:20 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

alselone

Neko jutro spavam snom pravednika i samo cujem kako neko kuca na ulazna vrata. 15 do 5, jebote..


sanjao si..
ja redovno kad sam pod stresom utripujem da sam nešto jako važno zaboravila.. kao od goruće je važnosti, mora odma da se rješava al problem je što ne mogu da se sjetim šta..
ih mnoga sam se noća tako probudila u gluvo doba i dok provalim da sam sanjala neš više zaspat, nema šaje..

nego ova tvoja thor jah, jah.. provalila sam da ja zapravo instinktivno oduvijek primjenjujem prison tactic.. dođem, nabodem odmah najjačeg i onda istrpim dok se to ne stiša al sam bar mirna sa buranijom..
so far so good, radi poso.. al da je lako, nije..
floki floki 11:21 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

dođem, nabodem odmah najjačeg


jbt, koliko ovde najjacih ima kad nabadas non stop
gedza.73 gedza.73 11:35 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

bene_geserit
Boze gedzo,

Kult oruzja, otvoreno nosenje istog, to ti je u americi tako jos od doba indijanaca. Imas drzave gde je divljina pa je i realno da imas oruzje

hvali mu se 10-godisnji klinac kako je dobio pistolj za rodjendan i da mu je to 5-ti koji ima,


Što se onda zgražavaju i podsmeavaju kad to isto rade Rusi?

Šta sad prosečni dvestokilaš Amerikanac ima sva prava da bude naoražan kao omanja brigada jer mu se 'divlji' oposum uselio na tavan (pride se seća askurđelovih priča o strašnim crvenokošcima) a Rus je divlji, zaostao i necivilizovan jer detetu dao nož da gađa brezu (ko da on nema dedinih priča o zlikovačkim Hunima, Poljacima, Francuzima, Prusima, Nemcima...)?

Bez obzira na sve 'praktične' razloge i dalje mislim da su Ameri opičeni po pitanju oružja i teorija zavera (vanzemaljci, antinuklerna skloništa, tzombi, smak-ovi sveta...)

predatortz predatortz 11:40 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"


Bez obzira na sve 'praktične' razloge i dalje mislim da su Ameri opičeni po pitanju oružja i teorija zavera (vanzemaljci, antinuklerna skloništa, tzombi, smak-ovi sveta...)


Znaš kako ja vidim Ameriku i UK?
Kao zemlje sa 5% jako pametnih i zajebanih igrača koji vuku sve konce, 10% razumnog sveta, a ostatak kao gomilu graničnih individua koji puše svakakve priče.
tadejus tadejus 11:45 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

floki
dođem, nabodem odmah najjačeg


jbt, koliko ovde najjacih ima kad nabadas non stop


e jebatiga sad ako je i blog diskusija nabadanje..
u poslu nažalost ljudi se stvarno nabadaju i ako nećeš da se iznabadaš sa najjačim onda će se svaka šuša zaletati na tebe..
neko odabere taktiku da se prosto skloni, što nije loša taktika al meni prosto nije u prirodi i jebatiga
floki floki 12:06 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

tadejus
floki
dođem, nabodem odmah najjačeg


jbt, koliko ovde najjacih ima kad nabadas non stop


e jebatiga sad ako je i blog diskusija nabadanje..
u poslu nažalost ljudi se stvarno nabadaju i ako nećeš da se iznabadaš sa najjačim onda će se svaka šuša zaletati na tebe..
neko odabere taktiku da se prosto skloni, što nije loša taktika al meni prosto nije u prirodi i jebatiga


ma zezam se bre :)

za posao, ne znam, zavisi gde si, sta radis i kakvi su ljudi oko tebe...
suvise komplikovano da bih mogao da uopsteno pricam, mogu samo iz svog ugla ali ne verujem da to bilo koga zanima, a ni mene preterano...
vcucko vcucko 12:54 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

apostata

Stvar je u ovome:



To je ono što je mene maxo radovalo .., bagra takvog kalibra ovom planetom je drmala samo u periodu od 1933. do '45.

A što se tiče svog ovog sranja u USofA - ja fašiste, rasiste i ostalu sličnu gamad mrzim po defaultu, a na ove njihove današnje protivnike, koji su antifašisti taman toliko koliko sa antifašizmom imaju veze nekadašnji američki abolicionisti, na njih gledam kao na istrumentalizovane pse čuvare liberalizma.

Naravno, ne bi imao ništa protiv, štaviše bilo bi mi drago da ti "antifašisti" u asfalt utabaju ovaj šljam sa svastikama i kapuljačama - što je govana manje svijet je bolji.


gedza.73 gedza.73 21:09 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

predatortz

Bez obzira na sve 'praktične' razloge i dalje mislim da su Ameri opičeni po pitanju oružja i teorija zavera (vanzemaljci, antinuklerna skloništa, tzombi, smak-ovi sveta...)


Znaš kako ja vidim Ameriku i UK?
Kao zemlje sa 5% jako pametnih i zajebanih igrača koji vuku sve konce, 10% razumnog sveta, a ostatak kao gomilu graničnih individua koji puše svakakve priče.


Ja sam Amerikance (sve do ovog 'novog doba') gledao kao slobodne, lucidne praktičare.

Nijedna sila, nikada u istoriji, se nije obazirala na bilo koje moralne norme. Pobiti, popaliti, silovati, opljačkati je bio i biće imperativ svake 'velike' nacije.
Možemo mi da pričamo o poštenju, pravdi uvek je bilo pobednika i poraženih.

Ipak ono što je bila USA nekad, danas je samo bleda senka. To što je Ameriku guralo gore sad je vuče dole.

bene_geserit bene_geserit 21:23 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

predatortz
Znaš kako ja vidim Ameriku i UK?
Kao zemlje sa 5% jako pametnih i zajebanih igrača koji vuku sve konce, 10% razumnog sveta, a ostatak kao gomilu graničnih individua koji puše svakakve priče.

Pa upravo si opisao koju god hoces zemlju na svetu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:48 18.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

stefan.hauzer
Edit: gde iskopa ove crnce pankere?!


Oni su mi (jedan od) omiljeni pank bend, a godinama već kačim njihove klipove po ovom brlogu. Uopšte kompletna pank scena iz Vašingtona je fantastična.



Sine, znaš šta radiš, mislim...Bad Brains muzika moje mladosti:)

Mada, u onom fajtu sa MDC sam bio na Dejvovoj strani.

EDIT:
blogovatelj blogovatelj 07:32 19.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

Unlearning the myth of American innocence
When she was 30, Suzy Hansen left the US for Istanbul – and began to realise that Americans will never understand their own country until they see it as the rest of the world does


Šetam ulicama Pariza, ogladnim, kad ispred mene se pojavi kiosk, arapski neki, miriše papica savršeno. Jelovnik napisan na francuskom i arapskim slovima, valjda na arapskom. Naručim šavarmu i gosn Arapin poče da sprema. Kad odjednom, iza sebe čujem ženski glas, engleski sa američkim naglaskom:

- Mmmmm, crepes!

Okrenem se, pogledam, ono Amerikanka od 150 kg od šavarme misli da naručujem palačinke.
Ja da umrem od smeha, ali neučtivo je da joj se smejem u facu, jelte, pa kao krenem da joj objašnjavam da je kiosk brze hrane arapski i da je nenormalno očekivati da se tu prodaju palačinke. I tako ja sve kao neku diplomatiju furam, a kad sam završio, njoj pogled potpuno odsutan i više kao za sebe reče:

- Mmmmmm, crepes, with Nutella!
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:22 19.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

- Mmmmmm, crepes, with Nutella!


Шварма ни најблентавијем туристи не може да мирише на нателу, па вероватно жена уопште није имала чуло мириса него је замишљала мирис онога што јој се јело.
49 41 49 41 04:20 20.08.2017

Re: Зашто је "анти фа" = "фа"

srdjan.pajic
ili radi za "sluzbu", da pogadjamo sta je verovatnije od toga dvoga.


Što je više kleveta i laži... Nego što se ovaj tvoj Tramp, ako mu je, kako ovde insinuiraš "služba" (čiji je šefove on postavio) namestila divljačke demonstracije nacista, sa sve ubistvom, nije lepo ogradio od svega toga, ili nedajbože osudio, nego, je prvo kao pičkica ćutao par dana, podmetao onog svog glupana, Penisa, da promuca nešto, a onda je konačno kurvinski tvitnuo, kao, ima dobrih ljudi i na strani ovih nacoša kao i na drugoj strani, samo da se na zameri dobrom delu svog glasačkog tela (KKK, nacisti, Bannon, itd)?

Nema dobrih ljudi na strani nacoša, sem ako i on nije na njihovoj strani, a sad izgleda kao da jeste. Jebo takvog predsednika koga se stidi većina normalnih građana.

Tako je Pajicu, veliki tumacu Ustava. Trebao si da im dojavis da imaju pravo da im zabrane skup, vidis da nisu znali.


Ja upšte ne pristajem na to da nacisti imaju pravo da se pozivaju na bilo kakav Ustav i da od njega očekuju zaštitu, dok se u isto vreme zalažu za spaljivanje i na kolac natačinjanje Crnaca, Meksikanaca, imigranata, pedera i ostalih komunista, a iza njih ostaju mrtvi ljudi na ulicama, kao što smo videli. Ali pošto su tebi komunisti, pederi i nacisti isto, onda teško da imamo šta da pričamo, i vidimo se na mitingu ili kontramitingu.


Tradicija il' tolerantnost; j... li ga?!?

Ali to vec dugo vazi.

http://semberske.com/srbima-u-americi-dopustena-pucnjava-na-ulici-za-pravoslavni-bozic-video/

Ja licno ne uzivam u tome, bolu me usi i bubne opne; al vazda sam bio izrod ?!?
bene_geserit bene_geserit 06:58 16.08.2017

Filip na rskrscu

Filip reaguje ko bik na crveno kada vidi sledece:
- bilo ko pomene naciste/fasiste
- kad su neki radnici jadni negde ugrozeni (uglavnom od strane zlih kapitalista a pocesto i od drzave)

Filipe da bi se modernizovao i postao pravi SJW (social justice warrior) 21-veka, treba da ukapiras sledece:
centralna komunisticka ideja o borbi izmedju klasa se, buduci da je sukob na liniji proleterijat / burzoazija postao irelevantan, prebacila na teren odnosa izmedju razlicitih rasa i izmedju muskog i zenskog pola.

Dakle umesto sto ko bik na crveno reagujes kada negde radnici nesto kukaju, hitno da se prebacis na borbu za zenska prava i za prava cigana i ostalih manjina.
Na prvi pogled ce ti to tesko pasti, obzirom da si beli muskarac, ali nedaj se omesti. Nije ti to sto si (pretpostavljam) srbin smetalo da uredno kacis sranja i pljuvanja po svom narodu, pa nece ni ovo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:54 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

Pre svega, ja sam Jugosloven.

A zatim, gledajući najbliže, kao i sebe, uvidjam da se ne radi samo o sukobu proleterijata i buržoazije, već o svojevrsnom radnicidu.

Svedoci smo neofašističkog, bezočnog iskorišćavanja radne snage, nalik radnim logorima, samo što nema baraka, već virtuelnih baraka, čija 4 zida čine: korumpirani mediji, pasivni sindikati, podmićeni političari i nemoćno, sapeto javno mnenje.
freehand freehand 10:56 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

već o svojevrsnom radnicidu.

Preparat protiv buva? Ili krompirove zlatice?
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:03 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

Neologizam izveden iz reči "genocid".
emsiemsi emsiemsi 13:06 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

Filip Mladenović
Pre svega, ja sam Jugosloven.

...

Па добро, шта да се ради ?!
predatortz predatortz 13:11 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

emsiemsi
Filip Mladenović
Pre svega, ja sam Jugosloven.

...

Па добро, шта да се ради ?!


Ništa! Da se poštuje čovekov izbor.
No, i on bi mogao da poštuje tuđe izbore da ne budu Jugosloveni, da ne veruju u to da je SFRJ bila najbolje rešenje za njene stanovnika, da takve ljude ne naziva šovinistima, fašistima i sličnim imenima iz komitetske kuhinje.
emsiemsi emsiemsi 13:22 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

predatortz
emsiemsi
Filip Mladenović
Pre svega, ja sam Jugosloven.

...

Па добро, шта да се ради ?!


Ništa! Da se poštuje čovekov izbor.
No, i on bi mogao da poštuje tuđe izbore da ne budu Jugosloveni, da ne veruju u to da je SFRJ bila najbolje rešenje za njene stanovnika, da takve ljude ne naziva šovinistima, fašistima i sličnim imenima iz komitetske kuhinje.

Нормално да поштујем његов избор.
Поштовао бих да је рекао и да је Египћанин или Еским.
Ово друго што би они требали ... е то превише тражиш. То је за њих у директној супротности са оним првим, тј. са његовим избором.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:28 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

Ne radi se o veri u SFRJ, već o ČINJENICAMA:
prema svim relevatnim ekonomskim, društvenim i kulturnim činjenicama, SFRJ je za ogromnu većinu gradjanki i gradjana bila najbolje rešenje.
emsiemsi emsiemsi 13:33 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

Filip Mladenović
Ne radi se o veri u SFRJ, već o ČINJENICAMA:
prema svim relevatnim ekonomskim, društvenim i kulturnim činjenicama, SFRJ je za ogromnu većinu gradjanki i gradjana bila najbolje rešenje.

Колико је било добро решење, видимо из опоре чињенице како сада живимо.
Осим уколико не мислиш да је ово што сада живимо претеча тога --- са вама човек никада није сигуран, јер за вас логика растезљива.
predatortz predatortz 13:33 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

Filip Mladenović
Ne radi se o veri u SFRJ, već o ČINJENICAMA:
prema svim relevatnim ekonomskim, društvenim i kulturnim činjenicama, SFRJ je za ogromnu većinu gradjanki i gradjana bila najbolje rešenje.


Kako da ne!
Primećuješ li ti, Filipe, broj automobila u vlasništvu građana, broj nekretnina koje su njihove, a ne njihovih firmi, primećuješ li da milion Srba svake godine letuje u inostranstvu, ne u šatoru kao nekad, nego po hotelima i apartmanima? primećuješ li da stalno ima struje, kafe, benzina, toalet papira, paste za zube i sličnih tričarija kojim se u SFRJ nisu puno opterećivali?

Biće da ne primećuješ!

Ta tvoja SFRJ je bila bolja samo neradnicima, lezilebovićima, raznim uhljebima i onim koji su navikli da neko drugi misli umesto njih.

Filip Mladenović Filip Mladenović 13:38 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

predatortz
Filip Mladenović
Ne radi se o veri u SFRJ, već o ČINJENICAMA:
prema svim relevatnim ekonomskim, društvenim i kulturnim činjenicama, SFRJ je za ogromnu većinu gradjanki i gradjana bila najbolje rešenje.


Kako da ne!
Primećuješ li ti, Filipe, broj automobila u vlasništvu građana, broj nekretnina koje su njihove, a ne njihovih firmi, primećuješ li da milion Srba svake godine letuje u inostranstvu, ne u šatoru kao nekad, nego po hotelima i apartmanima? primećuješ li da stalno ima struje, kafe, benzina, toalet papira, paste za zube i sličnih tričarija kojim se u SFRJ nisu puno opterećivali?

Biće da ne primećuješ!

Ta tvoja SFRJ je bila bolja samo neradnicima, lezilebovićima, raznim uhljebima i onim koji su navikli da neko drugi misli umesto njih.



ČINJENICE, a ne frazetine:

Na granici siromaštva u Srbiji živi 1,8 miliona stanovnika, što znači da je svaki četvrti građanin siromašan.
Kako pokazuju zvanični podaci Republičkog zavoda za statistiku (RZS), sa stopom siromaštva od 24,6 odsto Srbija zauzima prvo mesto među siromašnim zemljama Evrope.
gedza.73 gedza.73 14:37 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

predatortz
da ne veruju u to da je SFRJ bila najbolje rešenje za njene stanovnika


Nije mislio Filip na SFRJ nego na Kraljevinu Jugoslaviju. Srpska vojska je bila na pobedničkoj strani, saveznica najvećih svetskih sila, oslobodila i ujedinila razjedinjene balkanske državice.

Pa iz Srbije (u sastavu kraljevine) išli ljudi na školovanje u Berlin, Beč, London, Ženevu...

Čak je Srbija (dok je bila samostalna) dala državnu stipendiju Nadeždi Petrović za školovanje u Berlinu. Pa se svašta nešto dešavalo u njoj barabar sa velikim državama. Dolazili neki Nemci, Grci, Englezi, Cincari da žive i rade u takvoj Srbiji.

Posle su došli 'oslobodioci' pa se jedna Isidora Sekulič plašila da izađe iz kuće, nisu više dolazili industrijalci i stručnjaci sa Zapada kao nekad, nije se baš blagonaklono gledalo na zapadnjački stil života.

Ne, nije Filip mislio na SFRJ, siguran sam. Ne bi bio toliko oduševljen današnjim Zapadom već bi svim srcem navijao za bratski narod Severne Koreje koji će da razbije okove svetskog imperijalizma.
freehand freehand 14:44 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

Pa iz Srbije (u sastavu kraljevine)

Šta je to "Srbija u sastavu kraljevine"?
oslobodila i ujedinila razjedinjene balkanske državice.

Da zapamtimo ovo, za situaciju kad neko počne da priča o istorijskoj grešci kralja Aleksandra?
Dolazili neki Nemci, Grci, Englezi, Cincari da žive i rade u takvoj Srbiji.

Pa da, dolazili i Nemci i Bugari, i razni drugi narodi i '15. Nego ih oteraše posle ovi divljaci, isto ko i '44 i '45.
nisu više dolazili industrijalci i stručnjaci sa Zapada kao nekad, nije se baš blagonaklono gledalo na zapadnjački stil života.

U mom gradu postoje dva bloka zgrada pravljena za Amerikance i Engleze šezdesetih. A to kako se nije "blagonaklono gledalo na zapadnjački stiul života" je već za priče "bežte deco s prozora".
gedza.73 gedza.73 14:54 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

Šta je to "Srbija u sastavu kraljevine"?

To znači da me boli tuki za ostale članice kraljevine (ako si primetio uvek pominjem samo 'srpske komuniste' ne komuniste ostalih fela).
Da zapamtimo ovo, za situaciju kad neko počne da priča o istorijskoj grešci kralja Aleksandra?

katastrofalna, jebla ga Jugoslavija. Moj komentar o oslobodiocima (hint Jelicin blog o Sloveniji i izbrisan oj istoriji) je ironičan, čisto podsećanje da je pre politkomesara bilo još neke oslobodilačke vojske.
Pa da, dolazili i Nemci i Bugari, i razni drugi narodi i '15. Nego ih oteraše posle ovi divljaci, isto ko i '44 i '45.

ne verujem da si baš toliko 'funkcionalno nepismen' da ne znaš na šta sam mislio.
Nije deda Zorana Radmilovića došao s puškom u Srbiju, nije Nemac (osnivač prvog VIS-a u Kragujevcu) došao tenkom, nije struja došla drumom sama...

U mom gradu postoje dva bloka zgrada pravljena za Amerikance i Engleze šezdesetih. A to kako se nije "blagonaklono gledalo na zapadnjački stiul života" je već za priče "bežte deco s prozora".

a-ha. tako navuklo i komuniste sa Zapada da odu kod Staljina pa znaš kako su prošli. I šta je bilo sa tim silnim Jenkijima i Englezima?
freehand freehand 14:57 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

a-ha. tako navuklo i komuniste sa Zapada da odu kod Staljina pa znaš kako su prošli. I šta je bilo sa tim silnim Jenkijima i Englezima?

Dabre, ja sam funkcionalno nepismen.
gedza.73 gedza.73 15:04 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

freehand
a-ha. tako navuklo i komuniste sa Zapada da odu kod Staljina pa znaš kako su prošli. I šta je bilo sa tim silnim Jenkijima i Englezima?

Dabre, ja sam funkcionalno nepismen.


Stvarno nisam znao da su se masovno doseljavali stručnjaci sa Zapada (Amerikaci i Englezi) u SFRJ, čak da su im izgradili čitave stambene blokove. Čime su se bavili, gde su radili?
freehand freehand 15:05 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

Stvarno nisam znao da su se masovno doseljavali stručnjaci sa Zapada (Amerikaci i Englezi) u SFRJ, čak da su im izgradili čitave stambene blokove. Čime su se bavili, gde su radili?

Reći ću ti, kad mi navedeš kad su se i gde masovno doseljavali u kraljevinu?
gedza.73 gedza.73 15:14 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

freehand
Stvarno nisam znao da su se masovno doseljavali stručnjaci sa Zapada (Amerikaci i Englezi) u SFRJ, čak da su im izgradili čitave stambene blokove. Čime su se bavili, gde su radili?

Reći ću ti, kad mi navedeš kad su se i gde masovno doseljavali u kraljevinu?

Nisam ja napisao da su u Kraljevini izgrađeni stambeni blokovi već da su sa Zapada slobodno dolazili stranci da rade i žive u kakvoj takvoj državi i da su srpskim građanima dodeljivane stipendije za studiranje u većim evropskim centrima.

Kako je to bilo rešeno u SFRJ?Odeš u SKOJ i kažeš 'ja bi da idem u Beč da studiram' a oni kažu 'ako brale, evo ti malo novca i srećan put'

Ili dođe Italijan u SFRJ na biro sa idejom da otvori proizvodnju sireva. Ovi na birou se oduševe i odmah mu daju udarničku značku prvog reda?

edit
jedan putopisac napisao početkom dvadesetog veka da je 'Srbija demokratska zemlja'.

Zanima me šta se desilo sa nekim silnim partijama posle četrdeset pete? Kako su one učestvovale u demokratskom životu jedne zemlje? Kako su se ljudi u SFRJ politički organizovali?
freehand freehand 15:26 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

gedza.73
freehand
Stvarno nisam znao da su se masovno doseljavali stručnjaci sa Zapada (Amerikaci i Englezi) u SFRJ, čak da su im izgradili čitave stambene blokove. Čime su se bavili, gde su radili?

Reći ću ti, kad mi navedeš kad su se i gde masovno doseljavali u kraljevinu?

Nisam ja napisao da su u Kraljevini izgrađeni stambeni blokovi već da su sa Zapada slobodno dolazili stranci da rade i žive u kakvoj takvoj državi i da su srpskim građanima dodeljivane stipendije za studiranje u većim evropskim centrima.

Kako je to bilo rešeno u SFRJ?Odeš u SKOJ i kažeš 'ja bi da idem u Beč da studiram' a oni kažu 'ako brale, evo ti malo novca i srećan put'

Ili dođe Italijan u SFRJ na biro sa idejom da otvori proizvodnju sireva. Ovi na birou se oduševe i odmah mu daju udarničku značku prvog reda?

Jesi li ti svestan kakve gluposti pišeš?


gedza.73 gedza.73 15:34 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

Jesi li ti svestan kakve gluposti pišeš?

ne.
Ja kažem da su u Kraljevini radili i živeli stranci.
Da su dolazili strani preduzetnici, da su naši ljudi išli na Zapad kako bi se školovali.
Ti odgovoriš da su u jednom gradu 'narodne' vlasti izgradili stambene blokove za Amerikance i Engleze.
(stvarno nisam znao da su se u FNRJ-SFRJ doseljavali Jenkiji pa me zanima, pored uživanja svih pogodnosti samoupravnog sistema, kako su ih bezbedonosne službe špijunirale, kao Čvorovićevog komšiju ili su ih kao Staljin slali na duža zimovanja).

U stvari moje gluposti se odnose na stepen demokratije u SFRJ. (vidi edit)
freehand freehand 15:37 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

U stvari moje gluposti se odnose na stepen demokratije u SFRJ. (vidi edit)

Vidi - ti toliko spinuješ, učitavaš, izmišljaš, kalemiš da me baš zabole i za edit.
gedza.73 gedza.73 15:40 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

freehand
Vidi - ti toliko spinuješ, učitavaš, izmišljaš, kalemiš da me baš zabole i za edit.


freehand
U mom gradu postoje dva bloka zgrada pravljena za Amerikance i Engleze šezdesetih.


jel' napraviše barem malecni kriket klub toliki Englezi?
freehand freehand 15:42 16.08.2017

Re: Filip na rskrscu

jel' napraviše barem malecni kriket klub toliki Englezi?

Masovni, samo malo manji od onog u Srbiji (delu kraljevine)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana