Budućnost| Mediji

Kako oživeti blog b92?

Vojislav Stojković RSS / 18.08.2017. u 10:08

Ne znam ko je sada urednik bloga b92, posle preranog odlaska tajnovite, a sada već legendarne urednice, ali očito da je blog u krizi. Gde je izlaz? Kako ga osvežiti i učiniti čitanijim?Rešenje je jednostavno i ne zahteva nikakva ulaganja. Onima koji žele treba dozvoliti da pišu, dati im čarobne alatke autorske opcije. Kao u vreme potpalublja ili kotlarnice. Uostalom, setimo se Miljkovića: Poeziju će svi pisati. Onaj koji je prvi zapevao povućiće se, prepuštajući pesmu drugima.

Tagovi



Komentari (606)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 08:39 19.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

alselone
Nego, gledam Stoletov blog.

Supermod
p.s. šta je sledeće? Da neko angažuje Maksu da napravi program odnosno objasni Vam kako da uz interne nadimke registrovanim korisnicima kada im "lepite etikete" dodajete žute, crne, crvene trake oko ruke, žute zvezde, kukaste krstove, zvezde petokrake?!

Maksu za predsednika/gradonačelnika.

Stvarno, ovo sa etiketama, uz pičkaranje i pominjanje familije je najveći razlog za osipanje ljudi (broj poseta).
sugarbaby sugarbaby 09:00 19.08.2017

Re: Екипа

i, voila, tako bi se ovaj blog, na neki način, predao tebi i tvojoj baby na čuvanje.


muka je tvoja velika, al ti nema spasa.
jedva si cekao priliku da iznova kreneš, znam da ti je slatko, al odjebi.






sugarbaby sugarbaby 09:02 19.08.2017

Re: Екипа

Аутоцензура, јбг.


milisav68 milisav68 09:28 19.08.2017

Re: Екипа

angie01
ono- da neki odu, to bi ozivelo blog:))),...pretpostavljam da se to ne odnosi na sovensku ekipicu koja vec neko vreme preovladava.

Pa da, kad nema komesara, šoveni kolo vode.
tasadebeli tasadebeli 09:52 19.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

alselone

Tasivoje, ne nerviraj se.



Одавно се ја не нервирам, Алсе. Нарочито не око Блога Б92.


Hteo si da kazes kako ljudi sami treba da skontaju kada im nestane inspiracije i da se lagano povuku (ne bukvalno) sa bloga i prepuste mesto novima sa energijom.




Наравно. Па када их опет усере госпођа Инспирација, нека онда и пишу.

А у међувремену, док још нису посрани, нека прате догађања.

Контам, овде обитавају углавном врло интелигентни људи који имају свест о другима, а што је још важније, имају и свест о самом себи. Где су, шта су, вреди ли то што раде,... На Блогу, мислим. Има ли још некаквог значаја било другима било самом аутору то што ради, а не да буде пука психотерапија јер га жена и деца у кући бију и малтретирају, на послу мора да ради док се сви други зајебавају и сл.







(Не волим да причам о себи, али ето, узмите мој случај. )
princi princi 12:22 19.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

Hteo si da kazes kako ljudi sami treba da skontaju kada im nestane inspiracije i da se lagano povuku (ne bukvalno) sa bloga i prepuste mesto novima sa energijom.

Ali šta sa onima koji nikad nisu imali inspiracije nego su oduvek bili dosadni k'o proliv? Opet, kao što vidimo iz primera sugar baby neko može imati puno energije, ali loše, zle, pakosne, pokvarene stvarno ne znam ko tu ženu podnosi osim njenog debelog sugar daddyja ili boya. I zašto mislimo da bi novi ljudi automatski bili bolji od ovih starih?

Bez brige, to ja samo ad libujem braneći nas "starce" (Fuchsa, anđu, BoL, sebe, ne znam, spiridona, Šarski, koliko se sećam, je došao par meseci kasnije, njemu ni ne treba obrana, pogotovu ne moja).
alselone alselone 14:51 19.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

Bez brige, to ja samo ad libujem braneći nas "starce" (Fuchsa, anđu, BoL, sebe, ne znam, spiridona, Šarski, koliko se sećam, je došao par meseci kasnije, njemu ni ne treba obrana, pogotovu ne moja).


Nema potrebe, ja ne napadam nikog, pogotovo ne "starce".

Nesto drugo sam rekao, ali nema veze.
sugarbaby sugarbaby 15:08 19.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

Opet, kao što vidimo iz primera sugar baby neko može imati puno energije, ali loše, zle, pakosne, pokvarene stvarno ne znam ko tu ženu podnosi osim njenog debelog sugar daddyja ili boya


stoti komentar u kome me prozivas tokom proteklih meseci, prvi put ti sad - na ovom postu - uzvratila jer si preterao i jer si mi odvratan, read my lips - odvratan.






blogovatelj blogovatelj 19:14 19.08.2017

Re: Екипа

Da na mome blogu vise ne dolaze!
Bio blog na tu temu. Lucidni Stosic je pisao.


StaAara dobra vremena.
Pre neki dan sam lajkovao Stošićev komentar na Fejsu i bilo mu drago.
Šta ti je oprost i hrišćanska blagost. Naučilo ga u Irskoj.
tasadebeli tasadebeli 23:08 19.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

princi

Ali šta sa onima koji nikad nisu imali inspiracije nego su oduvek bili dosadni k'o proliv?



Питаш за себе? Или за друга?

Потребан је твој одговор на ова питања јер само од тог твог одговора онда зависи шта ће ти се одговорити на твоје питање.
sugarbaby sugarbaby 07:34 20.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

tasadebeli
princi

Ali šta sa onima koji nikad nisu imali inspiracije nego su oduvek bili dosadni k'o proliv?



Питаш за себе?




Ne da pita nego i postovima dokazuje, sve mu jedan gori od drugog, dosadni ubimeodmah dosadni.
Al se makar mucen a frustriran trudi, voli budala da piskara, za razliku od tupog alsa i cinkarosa makse koji imaju autorsku opciju ali samo laju u kratkoj komentar formi, posta im ne videsmo. Ne znaju a oce status.
emsiemsi emsiemsi 09:25 20.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

sugarbaby
tasadebeli
princi

Ali šta sa onima koji nikad nisu imali inspiracije nego su oduvek bili dosadni k'o proliv?



Питаш за себе?




Ne da pita nego i postovima dokazuje, sve mu jedan gori od drugog, dosadni ubimeodmah dosadni.
Al se makar mucen a frustriran trudi, voli budala da piskara, za razliku od tupog alsa i cinkarosa makse koji imaju autorsku opciju ali samo laju u kratkoj komentar formi, posta im ne videsmo. Ne znaju a oce status.

Ниси у праву !
Нити један од поменутих нису тупави - напротив. Ради се о интелигентним људима.
Принци је још додатно веома начитан.
Према томе, не би било лоше да преиспиташ ове своје тврдње и потом се извиниш поменутима.
sugarbaby sugarbaby 11:34 20.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

Ništa mc nije kriv, kriva je moderacija koja dopušta da on bude bloger i ostavlja po minimum dvadeset sumanutih komentara na svakom postu.

Lično sam ga i uljudno više puta zamolila da ne ide za mnom ( i da sam samo ja!!! ), ali to je kao kad ludaka pozoveš na razum. Ko voli, eno mu ga sav. Prevazilazi moj ukus, a u principu se ne šalim s ljudima tih mentalnih sposobosti, ne ide mi ono sine, druže i to. Meni ne.
Užasavam se licemerja.

Što se mog komentara tiče o novom blogu mog ličnog i personalnog stalkera, pa nemoj da se igramo: uzmem gardijan ili njujork tajms ili već tako neki jak izvor, povadim rečenice koje mi vrše posao i - u formi mega mrsidbe -plasiram kao svoj novi blog, a onda kažem, jer me dalje mrzi/ne znam: izvol'te čitajte članak.

Juče je blogov_kolac hteo slično upravo na ovom mestu, baš o terorizmu/ radikalizmu/nacizmu u već i day/night akciji, ali bio sasečen upravo od stalkera, e da bi on - samo nekoliko sati kasnije - otvorio temu.
Meni to podmuklo i bedno, a vi samo napred.
I da, als je tup, a mali maksa zao.
Džaba mu duhovitost, malom.
Pri tom on radi nešto što je iz pravnog ugla nedopustivo.

sugarbaby sugarbaby 09:00 21.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

Успут --- на не идем ни за киме, а камоли за тобом. Толики смрад је превелик и за мене.
Но, наравно да реагујем када ти и такви као ти ђубрите ово место својом мржњом и фрустрацијама (називајући докторе наука идиотима. Баш за инат нећу да ти кажем да ли сам и ја доктор наука).
Истина, није ми лако, али издржавам.




znaci, ne ides vise za mnom, pao dogovor?
otiso blog u qraz s tobom i tvojim fanovima koji te samo koriste, dodjes im ko blogovska luda, da se prislone, naslone, recju - upotrebe. ono kad koristis bolesnika da lecis sebe.




emsiemsi emsiemsi 09:21 21.08.2017

Re: Екипа - Kako oživeti blog b92?

sugarbaby
Успут --- на не идем ни за киме, а камоли за тобом. Толики смрад је превелик и за мене.
Но, наравно да реагујем када ти и такви као ти ђубрите ово место својом мржњом и фрустрацијама (називајући докторе наука идиотима. Баш за инат нећу да ти кажем да ли сам и ја доктор наука).
Истина, није ми лако, али издржавам.




znaci, ne ides vise za mnom, pao dogovor?
otiso blog u qraz s tobom i tvojim fanovima koji te samo koriste, dodjes im ko blogovska luda, da se prislone, naslone, recju - upotrebe. ono kad koristis bolesnika da lecis sebe.


Ако, ако - макар нека корист од мене.
Не би имало смисла да ти "узвратим љубав" и кажем која једина корист би била од тебе.
Покушај сама да замислиш.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:30 19.08.2017

Kako oživeti blog b92?

Out of Beirut Out of Beirut 07:33 19.08.2017

Kako oživeti blog b92?

Сајт неминовно прати струје, плиме и осеке у ширем друштву. Ако се друштво буде поново окренуло бескомпромисној и реалистично перцепираној борби, уместо садашњег животарења (које укључује покушаје за дијалог тамо где дијалогу није место), и овај сајт ће постати употребљив и важан већем броју људи.

Друго: модерација стотина коментара је изузетно захтевна. Ретко који озбиљан "аутор" може да нађе време и да ствара озбиљан садржај, и да води породични живот, и да модерише на стотине коментара.

Наравно, и за то се нађе времена ако постоји снажан и добар мотив.

Снажан и добар мотив је одсецање глава онима који сада имају моћ, стицање моћи да се преуреди друштвени живот онако како хоћемо, стицање богатстава ...

Време је највеће богатство.

У ово доба, овај "блог" више троши то богатство него што га нуди.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:04 19.08.2017

blogche

ok, dakle za tebe je reshenje anarhija. da svako pishe kako oce, kad oce, i shta oce. to je tvoje "reshenje"!?
pa da navali gologuzija i trabunja ovde svashta (i onako oce da seruckaju po domacinskim blogovima dok ih domacini ne banuju)...
ajde to i nekako. ajde vazi. ali - sta cemo sa minulim radom dosadashnjih "autora" i "VIPovaca"? ako svaka shusha moze da pishe - onda ovi nashi zasluzni i njiov' rad ima da devalviraju, onoliko. ima berza mudrosti and unsubstantiated kuchevitosti da se sroza do kolena ili chak do chlanaka.
onda nece da moze da se razlikuje vilozov novakovic od mislioca freehanda... ili trezveni brajovic od razbarushena krkara... a svi oni zajedno od nekog milojka-ko-ga-... !?

eto, nisam pametan... kako oziveti blog...
ne bi da budem zloban - ali pitanje se samo namece - da li treba ozivljavati blog? da li je to dobra ideja? zashto?
mislim, u pochetku je to bilo sirovo divljanje "revolucionara" - i smrdelo je do neba, pa je vremenom nekako "sleglo", skorilo, i smrad je postao podnoshljiv, sada skoro i neprimetljiv. da li je pametno dirati tu bilo shta?
shta ako taknemo, pa opet zasmrdi?
ko ce opet kroz to sranje da se zlopati?
ovako - mozda je najbolje ostaviti... nekasiga sg... stoji tu, ne maje, ljudi ga obidju i nastave svojim putem.
eto.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:59 19.08.2017

Re: blogche

eto, nisam pametan... kako oziveti blog...
ne bi da budem zloban - ali pitanje se samo namece - da li treba ozivljavati blog? da li je to dobra ideja? zashto?

My thoughts, exactly, cane.

Питање је шта нас уопште доводи на овај блог, који је једна тачкица на целом шареном интернету. У великој мери, рекла бих да постоји инерција код "олд тајмера" за које је блог зона удобности где је све познато и где нема изненађења, а онда се ипак појаве релативно нови чланови који имају много да понуде, као што су рецимо silver и iskudrina. Од тога колико ће таквих бити у будућности и како ћемо их ми овде дочекати, зависи и опстанак блога.
freehand freehand 14:22 19.08.2017

Re: blogche

ovako - mozda je najbolje ostaviti... nekasiga sg... stoji tu, ne maje, ljudi ga obidju i nastave svojim putem.
eto.

Ali je zato Pochasnee consul Niquragwaranne oseteeo pothreboo and svrateeo da constatuje
Stanjesranje.
Kakhaw honour, kakhwa chast!
silver silver 10:38 20.08.2017

Re: blogche

principessa_etrusca


Oh, hvala principessa; ja sam se nekako više opredelila da čitam.

Ipak, htela bih da naglasim moje iskustvo: da sam kao novi član (sada već relativno :)) bila vrlo lepo prihvaćena od blogozajednice (zbog čega sam zahvalna svima), naročito tu podrazumevam 'najstarije jezgro'. Razumem da postoji odredjena dinamika koja se gradila godinama i ja to više poštujem nego što mi smeta. Ne mislim takodje da nekakva zamena starog novim automatski garantuje poboljšanje bloga, to mi jednostavno ne možemo tvrditi sa sigurnošću; s druge strane apsolutno se slažem sa predlozima da se jednoj grupi kvalitetnih blogera dodeli ta famozna autorska opcija, mislim da je kod dodele autorske opcije po sredi odredjena inercija moderacije bloga koje ne treba da bude. Ja čitam i stare blogove iz arhiva i čini mi se da je ovo mesto bilo prometnije i bilo je nekoliko izuzetnih blogera ali i stari blogovi su 'mixed bag'; uostalom naše je da brinemo o kvalitetu sada; zbog naglašenog autorskog formata pisanja jasno je da odgovornost za kvalitet tekstova i diskusije pada najviše na nas same.
sugarbaby sugarbaby 11:53 20.08.2017

Re: blogche

и iskudrina.




još je u nesvesti al saće i ona da se zahvali.
sugarbaby sugarbaby 09:23 19.08.2017

dok čekam malog maksu da me provali..

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:28 19.08.2017

Re: dok čekam malog maksu da me provali..

sa velikim Canetom bi to bilo mnogo lakshe.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:11 19.08.2017

Re: dok čekam malog maksu da me provali..

Hm, u poređenju s kompozicijom dojmi se da autorka ima jedno "r" viška u naslovu?

sugarbaby sugarbaby 10:27 19.08.2017

Re: dok čekam malog maksu da me provali..

Hm, u poređenju s kompozicijom dojmi se da autorka ima jedno "r" viška u naslovu?





kad, medjutim, ne.
nego, sve za malog maksu.
znam da se sad igra na toboganu, al dobro..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:42 19.08.2017

Posle 300 komentara

Daklem, posle 300 + nešto komentara, koje sam čini mi se sve pročitao, jasno je da postoji dobra volja da se nešto menja. Međutim, ni svaka promena ne vodi uvek "boljitku", tim pre što ni oko promena nismo baš saglasni. Većina onih koji su izneli svoje predloge je za svežu krv, nove autore. Novi autori, kako iz redova komentatora, tako i sa strane, doneće i nove teme. I oko toga je većina saglasna.
Iz većine smislenih komentara provejava da blog b92 treba održati i sačuvati, sa čim se naravno i ja slažem. One koji su skloni prepuštanju bloga tihom umiranju ili hiruškoj eutanaziji, podsetio bih da ni vampira nije lako upokojiti.

Uzgred, na PP mi se javio Supermod, za koga pretpostavljam da je i urednik bloga ili na neki drugi način zadužen za isti. Kaže da pažljivo prati sve komentare i beleži iznete ideje i predloge. Nije ni njemu lako, jer teško je bilo odbraniti blog od najezde botova. Sklon sam da mu verujem i da ga podržim.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:51 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

ma gasi, shto se grbo rodi...
sugarbaby sugarbaby 09:52 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Uzgred, na PP mi se javio Supermod, za koga pretpostavljam da je i urednik bloga ili na neki drugi način zadužen za isti. Kaže da pažljivo prati sve komentare i beleži iznete ideje i predloge. Nije ni njemu lako, jer teško je bilo odbraniti blog od najezde botova. Sklon sam da mu verujem i da ga podržim.




I cinkaroša.



gedza.73 gedza.73 09:59 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

jer teško je bilo odbraniti blog od najezde botova.

Bilo pokušaja da se botovi infiltriraju među blogere?
I Supermod ih sprečio?

Sine, katastrofalna greška.
Botovi ti dolaze na zicer. Neslućene mogućnosti zajebancije.

primer 1
vest ..... Predsednik A.V. otvorio nov pogon sa dva zaposlena u Borči.
botovi... To care, Samo napred, Konačno u bolju budućnost
blogeri... moš' misliti

primer 2
vest... Zoran Babić konačno uspešno ubo iz prve 'vazduhoplov'
botovi... naš najstručniji i najobrazovaniji kadar, to care, Samo napred.
bogeri...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:10 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Pretpostavljam da ti misliš na stranačke botove, a ne softverske robote. Ipak, zahebancija i sa jednima i sa drugima meni je pomalo isprazna, da ne kažem i perverzna.
zemljanin zemljanin 10:12 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Novi autori, kako iz redova komentatora, tako i sa strane, doneće i nove teme. I oko toga je većina saglasna

hajde kad tako kažete, videćemo ... ne vidim nikakav problem da bilo ko ovde, objavi svoj tekst kao gost autor ako baš ima želju da nešto piše ... faktički svi registrovani korisnici mogu da objavljuju svoje tekstove baz ikakvih teškoća ... jedino treba imati tekst koji će se objaviti pa ne razumem kako će se "titulom" promeniti nečija spremnost ako je do sada nije iskazao
gedza.73 gedza.73 10:15 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Pretpostavljam da ti misliš na stranačke botove

da

Ipak, zahebancija i sa jednima i sa drugima meni je pomalo isprazna, da ne kažem i perverzna

Milošević je pao delom zbog zajebancije koju su mu priredili omladinci.

Ispod 'zajebacije' se pokaže koliko su im 'šuplji' argumenti.
nsarski nsarski 10:20 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Sine, katastrofalna greška.
Botovi ti dolaze na zicer. Neslućene mogućnosti zajebancije.

Da, možda ako se pojavi par njih. Ali ako se pojavi njih 50 i više, mnogo više, onda situacija postaje veoma zeznuta.

Postoji izreka da je romantizovanje stranaca direktno srazmerno njihovoj udaljenosti od nas. Primera radi, sećam se da su (u Leskovcu, mislim) s velikim simpatijama gledali na prve trgovce Kineze koji su se na pijaci pojavili - onako kosooki, vredni i simpatični - svima su bili zanimljivi. Posle, kada ih se tu sakupilo mnogo više, počelo je rušenje tezgi, tuče, paljenje robne kuće, itd.

A botove slabo može da otera ciniziam tipa " moš' misliti". Oni nisu plaćeni da izgube živce nego da sprovode onu goveđu, slepu upornost.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:23 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

zemljanin
... ne vidim nikakav problem da bilo ko ovde, objavi svoj tekst kao gost autor ako baš ima želju da nešto piše ...


S tobom se slaže i Vuk Kardžić:

Svaka tica lepo poje --
Ali kos! Ali kos!
I domaćin dobro jebe --
Ali gost! Ali gost!

(Crven ban)
milisav68 milisav68 10:25 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Vojislav Stojković
Uzgred, na PP mi se javio Supermod, za koga pretpostavljam da je i urednik bloga ili na neki drugi način zadužen za isti. Kaže da pažljivo prati sve komentare i beleži iznete ideje i predloge.

E, ako ih stvarno zanima, moja sugestija bi bila da malo srede tehnički deo bloga, dizajn - da podloga ne bude belo šljašteća (naporno je za oči), da novi komentari budu obojeni drugom bojom, kao i da rade praciznije, a ne da mi piše 15 novih komentara, a kad kliknem na novo pronađem samo 5, a ostalih 10 baš ako se zainatim (ne, nemam klen-listu).
Nije ni njemu lako, jer teško je bilo odbraniti blog od najezde botova.

Mislim da ovde baš i nema puno botova, mnogo je veći problem pičkaranje, otkrivanje indetiteta i pominjanje familije bez sankcionisanja.

I da nije lako sve to ispratiti i pomiriti razne želje i mogućnosti.

Kapiram i da kuća mora nešto da zaradi (tu čak ni reklame nisu problem, ako nisu agresivne, i ako previše ne odvlače pažnju).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:31 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

milisav68
otkrivanje indetiteta


Ne znam zašto fantazirate s tim identitetima, šta smo, tako svemirski važni da je potrebno sakrivati se i glumiti ludilo? Ja mislim da bi se količina verbalnog nasilja bitno smanjila kada bi se registracija radila po uzoru na fb.
tasadebeli tasadebeli 10:39 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

cane.srbljanovic
ma gasi, shto se grbo rodi...




Ма јок, леба не једе, што каже Земљанин.

А и немојмо бити баш толико неправедни и посматрати ствари толико црно-бело.

Не можете рећи да овде више уопште нема квалитетних и занимљивих текстова.

Потпуно свестан да се о укусима не расправља и да вероватно свако има своје фаворите, као и са извињењем онима које случајно не поменем, не видим никакав мањак квалитета, напротив, код појединих аутора. Мени су били у последње две недеље врло интересантни за читање текстови Амике, Хорхеа, Нсарског, гос'н Чера, Принћипесе, Снежане Р, Микелеа и ево овај Војин због коментарисања нас таквих какви јесмо.

Што све заједно чини око десетак текстова за две недеље од 31 колико их је окачено. (Бројао сам.) Дакле, 1/3.

Сасвим сам сигуран да би и остали могли исто тако да поброје ако не 1/3 текстова, а оно макар 1/4 (закључујем то по броју коментара) који су им у последње две недеље били занимљиви за читање.

Што ти опет говори да ако си довољно упоран и себе импрегнираш од оних политикантских гована које такође мораш да покљуцаш по блогодворишту не би ли убо и вредно зрно, онда Блог Б92 ипак има неки смисао иако оволико кукумавчимо на његов квалитет.

Мислим да смо малкице нереални када сагледавамо како ствари ту стоје јер нам, као уосталом и у читавој Србији, више некако пред очи излазе и само на њих мислимо када поменемо Блог Б92 они негативни модели, а не они позитивнио којих итекако има.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:43 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Ja mislim da bi se količina verbalnog nasilja bitno smanjila kada bi se registracija radila po uzoru na fb.


Tebra, najviše se pičkaraju oni koji se i poznaju u rl.
milisav68 milisav68 10:47 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Srđan Fuchs
Ne znam zašto fantazirate s tim identitetima, šta smo, tako svemirski važni da je potrebno sakrivati se i glumiti ludilo?

Zato što neko neće da trpi neprijatnosti od raznih budala.
Ja mislim da bi se količina verbalnog nasilja bitno smanjila kada bi se registracija radila po uzoru na fb.



Prvo, ni na fejsu ne moraš da budeš registrovan pod pravim imenom (osim ako si...), a drugo, nismo svi isti, pa tako nikoga ne sprečava da divlja pod svojim imenom (a i ko ti garantuje da je pravo ime), a neko će i anoniman da bude fin.

Zato nekultura i nevaspitanje treba da se banuju, a ne nadimci.
tasadebeli tasadebeli 10:54 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

stefan.hauzer
Ja mislim da bi se količina verbalnog nasilja bitno smanjila kada bi se registracija radila po uzoru na fb.


Tebra, najviše se pičkaraju oni koji se i poznaju u rl.






Иако нас неки од тих учесника тих блогерских окупљања и упознавања убеђују да су при личном контакту ипак имали другачији однос, по понашању на Блогу то уопште не изгледа тако.


Овде се вуче подоста тих репова проистеклих из познанстава у РЛ како кажеш, нарочито код староседелаца на Блогу, а себе не убрајам ту иако сам се регистровао 2011. Па самим тим и неки анимозитети и нетрпељивости које су засноване на нечему што и нема много везе са самим Блогом.

С тим што мислим да када се ти репови и размашу по Блогу, онда их треба пустити да машу и не укључивати се додатно у то, а при томе ниси пратио "фабулу радње" и немаш појма око чега се то двоје тако страствено пичкарају. Кад тако нешто урадиш, онда само доливаш уље на ватру у ионако свима непријатној ситуацији јер то што укључене стране у сукоб и кажу једна другој, ипак читамо сви ми.

(Не бих сада помињао поименце те постове на којима је тога било да не бих путинг аут д фајер вид д гасолин, као што рекох.)


milisav68

Mislim da ovde baš i nema puno botova, mnogo je veći problem pičkaranje, otkrivanje indetiteta i pominjanje familije bez sankcionisanja.






Ајмо опет, едукативни клип:





Zato nekultura i nevaspitanje treba da se banuju, a ne nadimci.


stefan.hauzer stefan.hauzer 11:02 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

U svakom slučaju, to ne menja činjenicu, kako bh se rado našao sa ekipom blogera da snimimo jednu pop pesmu:


angie01 angie01 11:05 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Uzgred, na PP mi se javio Supermod, za koga pretpostavljam da je i urednik bloga ili na neki drugi način zadužen za isti. Kaže da pažljivo prati sve komentare i beleži iznete ideje i predloge. Nije ni njemu lako, jer teško je bilo odbraniti blog od najezde botova. Sklon sam da mu verujem i da ga podržim.


bas lepo- kao sto vec rekoh, korisno bi bilo da saradjuje s nama-prosto bi bilo normalno i pristojno, a i rezultat oko sredjivanja stvari koje su se otele kontroli bi bio lakse postici-jer ovako ne znamo ni sa kim ni kako dilujemo, nego svako za sebe....

...to oko botova, verujem- pretpostavljam da se radi o reinkarnacijama ljudi koji dolaze da opstruiraju.

...posle ovih svih komentara, ostao mi je utisak, da najvise pljuju i zajedjivo komentrisu oni koji uporno dolaze da nekim komentraom podjebavaju, ismevaju po nekim cudnim "saznanjima" na licnoj osnovi, iniciraju neke sumnjive traceve-nije mi jasna potreba za tolikom destruktivnim delovanjem,...ono mazohisticki dolazis, a mrzis i mesto i ljude koji se na njemu okupljaju-...zar nije normalnije da samo zaboravis i nikada se vise ne izlozis bolu.

najlepsi komentar je ostavila divna MRNS,
tasadebeli tasadebeli 11:22 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

stefan.hauzer
U svakom slučaju, to ne menja činjenicu, kako bh se rado našao sa ekipom blogera da snimimo jednu pop pesmu:








Ма није то проблем. Само немојте да нам ту песму пуштате овде на Блогу и још да нам доводите Јоко Оно да коментарише. И да нам предочавате књиводство дружења у РЛ.



EDIT: Сад се сетих оне чувене сцене из Династије када су се поред неког базена испред свог дворца потукле Алексиса и Кристл... Не сећам се тачно како је уводни дијалог у тучу текао на енглеском језику, али се сећам да је преводилац једну реченицу Алексисину превео са:

"Не лај, бре!"

plausibel plausibel 11:46 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Kaže da pažljivo prati sve komentare i beleži iznete ideje i predloge.

Dobro,

1) Anonymous, za autorsku

2) Rubrika, Ako niste znali (npr da u Srbiji ima selo Ba u opštini Ljig)
Jaril Jaril 12:19 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

E, ako ih stvarno zanima, moja sugestija bi bila da

плате писање текстова. И 10 евра по тексту (од супермода процењене адекватне вредности) би оживели блог у року од две недеље.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:40 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

stefan.hauzer
U svakom slučaju, to ne menja činjenicu, kako bh se rado našao sa ekipom blogera da snimimo jednu pop pesmu:







i m in! imam i scenski nastup!


Jaril Jaril 12:49 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

i m in! imam i scenski nastup!

Не мош све ти.
Овако се то ради.

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:06 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Овако се то ради.


Više sam bio u ovom neformalnom fazonu:

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:26 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

boyz ,

di ćemo vujspre da nabavimo (mislim, ove stvarinjske, što proizvode ziku i zvuk; ove druge nije frka)?
Jaril Jaril 15:09 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Srđan Fuchs
boyz ,

di ćemo vujspre da nabavimo (mislim, ove stvarinjske, što proizvode ziku i zvuk; ove druge nije frka)?

И после кажу блог није едукативан. Ја научио нову реч.
Lionsgate Lionsgate 19:00 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Srđan Fuchs
milisav68
otkrivanje indetiteta


Ne znam zašto fantazirate s tim identitetima, šta smo, tako svemirski važni da je potrebno sakrivati se i glumiti ludilo? Ja mislim da bi se količina verbalnog nasilja bitno smanjila kada bi se registracija radila po uzoru na fb.

Mozda sam ja paranoican ali meni je moja anonimnost na internetu itekako vazna, i ovako ne mogu da zivim od raznoraznih bomdardovanja spamovima i svega zivoga sto sam podigao na racunaru, tabletu i telefonu da bih se odbranio od toga. Cak i taj jebeni FB imam registrovan na ime lika iz knjizevnog dela, ne bih ga ni otvarao jer nemam zelju za takvim tipom "druzenja" i dokazivanja ali mi treba da bih se negde registrovao ili nesto video.

Znas to obavezno registrovanje sa imenom i prezimenom me podseca na prapocetke interneta u Srbiji tamo jos 1995-96, tada je recimo Srdjan Fuchs uzimao email adresu srdjan.fuchs@eunet.yu pa ga je par godina kasnije kad se internet malo razvio poceo zasipati spam a totalno se iznenadio kad se pojavio srdjan.fuchs@beotel.yu i poceo da pravi sranja po Netu u njegove ime. Kratko, sine, ko garantuje da si ti Srdjan Fuchs? Ostavio si maticni broj ili broj validne kreditne kartice koja se slaze sa tvojim imenom? Jbt, a ko ce meni garantovati da Supermod bloga B92 nece moje podatke nekom prodati? Iovako imam ruzno iskustvo sa Supermodom, doduse onim prethodnim.

blogovatelj blogovatelj 19:23 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Daklem, posle 300 + nešto komentara, koje sam čini mi se sve pročitao, jasno je da postoji dobra volja da se nešto menja. Međutim, ni svaka promena ne vodi uvek "boljitku", tim pre što ni oko promena nismo baš saglasni.


Zato Vučić i vlada. Drugosrbijanci nikako da shvate da ne smeju da pljuju po novim potencijalnim Koštunicama, jer samo takav može sadašnjeg diktatora da otera.
Ništa nisu naučili iz prethodnog primera sa Miloševićem.
Kad to nauče, Vučić će pasti.
myredneckself myredneckself 19:32 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

.NG
posle ovih svih komentara, ostao mi je utisak, da najvise pljuju i zajedjivo komentrisu oni koji uporno dolaze da nekim komentraom podjebavaju, ismevaju po nekim cudnim "saznanjima" na licnoj osnovi, iniciraju neke sumnjive traceve-nije mi jasna potreba za tolikom destruktivnim delovanjem,...ono mazohisticki dolazis, a mrzis i mesto i ljude koji se na njemu okupljaju-...zar nije normalnije da samo zaboravis i nikada se vise ne izlozis bolu.

najlepsi komentar je ostavila divna MRNS,




thnx
razmisljam razmisljam 19:38 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Војислав

Uzgred, na PP mi se javio Supermod, za koga pretpostavljam da je i urednik bloga ili na neki drugi način zadužen za isti. Kaže da pažljivo prati sve komentare i beleži iznete ideje i predloge. Nije ni njemu lako, jer teško je bilo odbraniti blog od najezde botova. Sklon sam da mu verujem i da ga podržim.


Лепо од Супермода, али би било неупоредиво лепше, продуктивније и примереније да је уместо теби на ПП све то лепо срезао у један коментар и окачио га овде, да може да га види сваки блогер који прати дискусију. То би нам свима пружило могућност да успоставимо двосмерну везу и тиме унапредимо комуникацију између њега као представника власти и нас као блогопучанства.

Енџи
bas lepo- kao sto vec rekoh, korisno bi bilo da saradjuje s nama-prosto bi bilo normalno i pristojno, a i rezultat oko sredjivanja stvari koje su se otele kontroli bi bio lakse postici-jer ovako ne znamo ni sa kim ni kako dilujemo, nego svako za sebe....


Слажем се, али... Да сам ја нови Супермод, прво што бих урадила након постављења би било да окачим блог којим бих рекла да сам ту да бих била од помоћи, отворена за идеје, предлоге, питања...

Рецимо, банална ствар: неколико блогера се жалило да не види видеоклипове када се директно окаче. Само мучени Коста је то поменуо барем три пута, а било их је још ( Ја се жалила нисам, мада сам у истој ситуацији и ни једно од понуђених решења ми није донело бољитак. ).
Да ли се ико од надлежних заинтересовао да реши проблем? Да ли је ико уопште уочио да проблем постоји?
Или бар да добијемо обавештење да је ствар нерешива у софтверу који је већ прилично зарђао.

Али, блогери су трпељива сорта, а имају и колеге који прискачу у помоћ на милион начина и тако барем делимично побољшавају квалитет блоговања мимо оних који би то требало да учине некако по дефиницији положаја на коме су.

Но, да се манем гунђања, јер оно ни до сада није уродило плодом, па нешто немам претерану веру да ће се у том смислу нешто променити и да додам још један предлог за Супермодову бележницу: да се барем дуплира број коментара по страници.



Енџи
najlepsi komentar je ostavila divna MRNS,


Слажем се.
trala.la trala.la 22:00 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

razmisljam
Рецимо, банална ствар: неколико блогера се жалило да не види видеоклипове када се директно окаче. Само мучени Коста је то поменуо барем три пута, а било их је још ( Ја се жалила нисам, мада сам у истој ситуацији и ни једно од понуђених решења ми није донело бољитак. ).
Да ли се ико од надлежних заинтересовао да реши проблем? Да ли је ико уопште уочио да проблем постоји?
Или бар да добијемо обавештење да је ствар нерешива у софтверу који је већ прилично зарђао.


Problem je star, ali rešenje postoji i recimo da je trivijalno. Već sam slao proof of concept preko privatnih kanala, ali nije bilo rezultata. Stvar je tehničke prirode, pa nije interesantno za širu publiku, ali evo i ovde, da se ne baci:

ovo je link --> https://jsfiddle.net/jm5dnhxm/ <-- ovo je link

Eto, dva trivijalna problema, pa neka prvo to reše, ako zaista postoji volja.
razmisljam razmisljam 22:08 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

trala.la

Problem je star, ali rešenje postoji i recimo da je trivijalno. Već sam slao proof of concept preko privatnih kanala, ali nije bilo rezultata. Stvar je tehničke prirode, pa nije interesantno za širu publiku, ali evo i ovde, da se ne baci:

ovo je link --> https://jsfiddle.net/jm5dnhxm/

Eto, dva trivijalna problema, pa neka prvo to reše, ako zaista postoji volja.


EDIT: Оде ми коментар без коментара...:) Извињавам се.

Хтедох рећи: Хвала Трала.ла.
Надам се да ће се, будући да си понудио готово решење, наћи неко ко ће га и имплементирати у софтвер. Искрено, није да претерано патим за клиповима ( уосталом, увек могу замолити да се барем у мом блогодворишту каче линкови ка њима ), али би севап био одазвати се вапајима за помоћ којих је било онолико.
aureus aureus 22:35 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Volio bih da ne moram da skrolujem do dna stranice da bih se prebacio na narednu stranicu sa komentarima.
Bilo bi dobro da ovi brojevi 1, 2, 3, 4, 5... stoje i ispod glavnog teksta, praktično na vrhu stranice.

Na kompjuteru to i nije problem, jer za sekund stigneš do dna stranice, ali na telefonu...traje i nervira.
razmisljam razmisljam 22:48 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara


aureus
Volio bih da ne moram da skrolujem do dna stranice da bih se prebacio na narednu stranicu sa komentarima.
Bilo bi dobro da ovi brojevi 1, 2, 3, 4, 5... stoje i ispod glavnog teksta, praktično na vrhu stranice.


Слажем се.

Једно питање: да ли си у свом профилу подесио број коментара по страници на 200? Ако ниси, учини то и већ ћеш имати упола мањи проблем при скроловању.


aureus aureus 23:30 19.08.2017

Re: Posle 300 komentara

razmisljam

aureus
Volio bih da ne moram da skrolujem do dna stranice da bih se prebacio na narednu stranicu sa komentarima.
Bilo bi dobro da ovi brojevi 1, 2, 3, 4, 5... stoje i ispod glavnog teksta, praktično na vrhu stranice.


Слажем се.

Једно питање: да ли си у свом профилу подесио број коментара по страници на 200? Ако ниси, учини то и већ ћеш имати упола мањи проблем при скроловању.

Nisam. Stavio sam na 100. No, to za 200 je trik.

JOŠ MALO PRIJEDLOGA.

1) Možda ne bi bilo loše da se blog osvježi sa talasom novih autora. Da ih bude ono - dvadeset-trideset barem, i da budu poznati (ili makar priznati i dobri u svojoj struci). Da sam na mjestu B92 kontaktirao bih jedan broj javnih ličnosti, recimo onih koji su gostovali na televiziji i ponudio autorsku opciju. Jasno, većina ih se ne bi zamajavala s tim, no - možda neko i bi.

Pade mi na pamet Vesna Pešić koju smo već spomenuli. Pošto je u političkoj penziji, a redovno tviteriše - ko zna možda bi se prevarila pa došla i ovdje.
Ili Bojan Pajtić. On je na tviteru pokazao dosta duha. Dobro, možda je bolje da ne dolazi...njega bi ovdje izgazili.
Miodrag Zec, Miroslav Prokopijević, Gari Kasparov...

Mogli bi i blogeri da predlože nekom svom znancu da se priključi našoj maloj zajednici.

2) Napraviti B92 Blog tviter i fejsbuk nalog. Tekstovi koji izlaze na blogu - na fejsbuku mogu da se pojave u cjelosti, a na tviteru onako kako izlaze na B92 tviter nalogu:

gedza.73 gedza.73 12:57 20.08.2017

Re: Posle 300 komentara

nsarski
Postoji izreka da je romantizovanje stranaca direktno srazmerno njihovoj udaljenosti od nas.

Pre se posvađaš sa familijom nego sa strancima.

Da, možda ako se pojavi par njih. Ali ako se pojavi njih 50 i više, mnogo više, onda situacija postaje veoma zeznuta.


trala.la trala.la 20:51 20.08.2017

Re: Posle 300 komentara

razmisljam
trala.la

Problem je star, ali rešenje postoji i recimo da je trivijalno. Već sam slao proof of concept preko privatnih kanala, ali nije bilo rezultata. Stvar je tehničke prirode, pa nije interesantno za širu publiku, ali evo i ovde, da se ne baci:

ovo je link --> https://jsfiddle.net/jm5dnhxm/

Eto, dva trivijalna problema, pa neka prvo to reše, ako zaista postoji volja.


EDIT: Оде ми коментар без коментара...:) Извињавам се.

Хтедох рећи: Хвала Трала.ла.
Надам се да ће се, будући да си понудио готово решење, наћи неко ко ће га и имплементирати у софтвер. Искрено, није да претерано патим за клиповима ( уосталом, увек могу замолити да се барем у мом блогодворишту каче линкови ка њима ), али би севап био одазвати се вапајима за помоћ којих је било онолико.


Sevap bi bio da promene boju linka.
mariopan mariopan 21:16 22.08.2017

Re: Posle 300 komentara

zemljanin
Novi autori, kako iz redova komentatora, tako i sa strane, doneće i nove teme. I oko toga je većina saglasna

hajde kad tako kažete, videćemo ... ne vidim nikakav problem da bilo ko ovde, objavi svoj tekst kao gost autor ako baš ima želju da nešto piše ... faktički svi registrovani korisnici mogu da objavljuju svoje tekstove baz ikakvih teškoća ... jedino treba imati tekst koji će se objaviti pa ne razumem kako će se "titulom" promeniti nečija spremnost ako je do sada nije iskazao



Slažem se, svako može da gostuje kod nekog autora i da piše šta želi, pa onda, ako su ti tekstovi zanimljivi biće čitano, komentarisano i verujem, primećeno od strane moderacije.

Nekada smo sami predlagali i glasali za nove autore i po broju glasova se odlučivalo ko će dobiti autorsku. Tu je verovatno poslednju reč imala moderacija ili Supermod ali se i naša reč, to jest glas, računao?

Predlažem Tess i Tadejuš a sad vi dodajte po želji......
mariopan mariopan 21:23 22.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Jaril
E, ako ih stvarno zanima, moja sugestija bi bila da

плате писање текстова. И 10 евра по тексту (од супермода процењене адекватне вредности) би оживели блог у року од две недеље.

plausibel plausibel 09:05 23.08.2017

Re: Posle 300 komentara

Predlažem Tess i Tadejuš a sad vi dodajte po želji......

Ne znam šta bih ti rekla, pomislih "e, vala..".

:))


p.s.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:43 23.08.2017

Re: Posle 300 komentara

mariopan
Predlažem Tess i Tadejuš a sad vi dodajte po želji......


Da se vrati baka Evdokija i unuka Đina, a među nove blogoskojevce građani: Vučić Aleksandar, brat mu Andrej i kum Petrović.
sasaminijature sasaminijature 09:52 19.08.2017

Tek godinu na Blogu

Ok, razleteo se neiskusno. Vidim kod Princija i još nekih sam na listi (crnoj), postujem.
Neki me dozivljavaju kao bot-a, to nisam.

Citam redovno, ne komentarisem trenutno da ne smaram strije blogokolege, ocigledno me pogresno razumeju jer se ne izrazavam kvalitetno.

Nije samobanovanje kao sto Tasa predlaze vec licno vaspitanje, bolje malo da napravim pauzu, valjda cu vise razmisliti sledeci put kada se javim.

Ima dosta tema koje bih pokrenuo, Urosvozdovac je ponudio gostovanje, ne samo on.

Nadam se da nisam previse zasrao i da ce buduci uradak ako ne kvalitetniji barem biti manje iritantan.
Jos sam na odmoru pa se uskoro pridruzujem da se podigne kvalitet

Pozdravljam autora i temu koju je započeo ako ikako mogu pomoci, tu sam, makar znacilo i samobanovanje, nije problem
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:14 19.08.2017

Re: Tek godinu na Blogu

sasaminijature
Citam redovno, ne komentarisem trenutno da ne smaram strije blogokolege,

Ma, samo ti komentariši i smaraj starije, ko ih hebe.
sasaminijature sasaminijature 10:32 19.08.2017

Re: Tek godinu na Blogu

Vojislav Stojković
sasaminijature
Citam redovno, ne komentarisem trenutno da ne smaram strije blogokolege,

Ma, samo ti komentariši i smaraj starije, ko ih hebe.


Može zezanje uvek ali ako su svi ucesnici za to.

Ukljucio sam se u diskusiju upravo zbog primecenog problema, meni je on mozda i presudan za opstnak ovog mesta. Urusava se mesto ako se ppjavi trideset budala koje ce sve da smaraju radi samog smaranja. Meni iako sam nov znaci ovo mesto te gledam sta i kako mogu da doprinesem. Stariji, direktno i indirektno su mi objasnili da sam se zaleteo da o tog posla nema nista. Ok do mene je pa da se korigujem, ni prvi ni poslednji koji je gresio, idemo dalje.
Ovo mesto je unikatno iako je dosta drugacije od pocetaka, prozivljava neki svoj zivot. Velikim delom je onakvo kako ga mi zalivamo, komentari i s e sto sa niima dolazi je esencija.
Deo je i do Moderacije, ne mozemo sami mora se i ona malo ukljuciti i da se uvede pravilo koje nam je po meni najbitnije. ISTA PRAVILA ZA SVE. Dzabe ako se nas par trudi ako je nekima vise dozvoljeno, tu sve pada. Ovo ne primecujem samo ja...

EDIT: Izvinjavam se zbog grešaka na odmoru sam kucam sa telefona
I na odmoru .ora malo droge( bloga) da se konzumira
pnbb pnbb 15:20 21.08.2017

Re: Tek godinu na Blogu

Ma, samo ti komentariši i smaraj starije, ko ih hebe.

ma nema problema sine samo pitaj, i treba da znas
emsiemsi emsiemsi 16:21 21.08.2017

Re: Tek godinu na Blogu

sasaminijature
Vojislav Stojković
sasaminijature
Citam redovno, ne komentarisem trenutno da ne smaram strije blogokolege,

Ma, samo ti komentariši i smaraj starije, ko ih hebe.


Može zezanje uvek ali ako su svi ucesnici za to.

Ukljucio sam se u diskusiju upravo zbog primecenog problema, meni je on mozda i presudan za opstnak ovog mesta. Urusava se mesto ako se ppjavi trideset budala koje ce sve da smaraju radi samog smaranja. Meni iako sam nov znaci ovo mesto te gledam sta i kako mogu da doprinesem. Stariji, direktno i indirektno su mi objasnili da sam se zaleteo da o tog posla nema nista. Ok do mene je pa da se korigujem, ni prvi ni poslednji koji je gresio, idemo dalje.
Ovo mesto je unikatno iako je dosta drugacije od pocetaka, prozivljava neki svoj zivot. Velikim delom je onakvo kako ga mi zalivamo, komentari i s e sto sa niima dolazi je esencija.
Deo je i do Moderacije, ne mozemo sami mora se i ona malo ukljuciti i da se uvede pravilo koje nam je po meni najbitnije. ISTA PRAVILA ZA SVE. Dzabe ako se nas par trudi ako je nekima vise dozvoljeno, tu sve pada. Ovo ne primecujem samo ja...

EDIT: Izvinjavam se zbog grešaka na odmoru sam kucam sa telefona
I na odmoru .ora malo droge( bloga) da se konzumira

Сагласан !
Леп коментар - искрен, човечански.
Што се тиче 'истих правила за све', то не постоји нигде на кугли земаљској - из простог разлога што не постоји нити један појединац исти са било којим другим појединцем.
Но, то не значи да се не треба борити да свако искаже своју мисао слободно. Слобода је истински циљ и императив. Моја слобода је управо пропорционална твојој слободи и слободи свих других.
Фрапантно је да људи користе оно што им самима тешко пада. Још фрапантније је да појединци аплаудирају туђим гадостима упућеним другима које би њих саме дубоко повредиле.
Према томе, немој нешто превише да се преиспитујеш и ограничаваш - ниси ти најгоре што се јавља на овом блогу - напротив.
docsumann docsumann 10:38 19.08.2017

arhivarijum


ili arhivarij (po hrvatski )


i malčice ozbiljnije... u arhivama ovog bloga leže mnogi dobri, odlični, pa i sjajni tekstovi.
dosta njih nije vezano ni za kakav minuli aktuelni društveno-politički-sportski trenutak.

neke bi valjalo ponovo izbaciti na svijetlo ekrana. šta znam, minimalni rok starosti 5 i više godina... no, to je već tehnički detalj.

a vađenje iz albuma po principu ja tebi ti njemu on onom ... oću reć, podsjetimo se omiljenih tekstova naših blogokolega.

lično, volim da švrljnem po hodnicima prošlosti ovog zdanja. a posebno mi interesantni autori koji više ne svraćaju vamo


krenuh da ih nabrajam, al' obrisah...



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:55 19.08.2017

Re: arhivarijum

docsumann
u arhivama ovog bloga leže mnogi dobri, odlični, pa i sjajni tekstovi.
dosta njih nije vezano ni za kakav minuli aktuelni društveno-politički-sportski trenutak.

Podsetio bih i na edukativni aspekt dobrog broja minulih radova. Iskreno, čitajući deo blogova ovdašnjih dosta novog sam naučio i/ili zaboravljenog obnovio.

Edit: I psihoterapeutski apekt, naravno. Ima nekoliko uglednih blogera, za koje osnovano sumnjam, da se ovde, po preporuci svojih lekara, leče od ličnih frustracija.
emsiemsi emsiemsi 16:29 21.08.2017

Re: arhivarijum

docsumann

ili arhivarij (po hrvatski )


i malčice ozbiljnije... u arhivama ovog bloga leže mnogi dobri, odlični, pa i sjajni tekstovi.
dosta njih nije vezano ni za kakav minuli aktuelni društveno-politički-sportski trenutak.

neke bi valjalo ponovo izbaciti na svijetlo ekrana. šta znam, minimalni rok starosti 5 i više godina... no, to je već tehnički detalj.

a vađenje iz albuma po principu ja tebi ti njemu on onom ... oću reć, podsjetimo se omiljenih tekstova naših blogokolega.

lično, volim da švrljnem po hodnicima prošlosti ovog zdanja. a posebno mi interesantni autori koji više ne svraćaju vamo


krenuh da ih nabrajam, al' obrisah...




Ја сам повремено волео да срчујем Домазета - ретко луцидан коментатор, без обзира на разлику у погледу 'политичке орјентације'.
У принципу - мене често не занима (сам) феноменалан коментар, него развој неке дискусије, односно, довитљивост људи да реагују на ексцитацију.
Неки људи то умеју да ураде феноменално, а неки и не. Ти неки одмах скрену ка вулгарности и примитивизму, не схватајући да тиме поражавају сами себе. Оно што је занимљиво, то не схватају ни многи који 'размену мишљења' прате.
sugarbaby sugarbaby 11:00 19.08.2017

and counting..

ja kad kažem, kažem: nema dobrog bloga bez

tasadebeli tasadebeli 11:20 19.08.2017

И успут

Пошто се овде већ помињу врло квалитетни текстови аутора који више на Блог не долазе, као и жал за неким прошлим временима када је било другачије (? ), слажем се са Доксом и Војом око значаја те архиве. Барем мени не можете замерити да не водим рачуна о традицији. ( ).

Али бих истовремено и подсетио на једну велику истину које се људи обично сете када говоре о другима, али је исто тако ефикасно и заборављају када говоре о себи:

Кога нема, без њега се може (а неки пут богами и мора).

Тако да би добар баланс између традиције (архиве) и онога што сада имамо, а због чега је Воја и ставио поред категорије медији и категорију будућност, била сасвим добра позиција да се размишља о будућности Блога Б92.

Тај баланс је и иначе потребан и користан у многим другим ситуацијама, па зашто онда не би био користан и за будућност Блога Б92?
docsumann docsumann 11:56 19.08.2017

moje iskustvo


priznajem, prilično mi je splasnuo entuzijazam glede blogovanja. manjka i energije i ideja.
opala mi i kondicija i za debatovanje i za debOtovanje

to je valjda normalno poslije 8-9 godina (uz 2-3 veće pauze) blogovanja. naročito ako tu leba na pečeš.

ne sjećam se kako sam uopšte dospio vamo sproveden i doveden čudnim putevima internetskim i karmičkim šemama, al' zavoljeh ovo mjesto, ljude, klimu, humor... na klopu se nikad nisam naviko, mnogo mesa

naravno da se sa simpatijama sjećam i svog prvog gostovanja u ulozi autora, sa višnjom kod sarskog, pa onda kod milorada, NNN-a, bocvene, kukija, ubrzo je stigla i autorska opcija. ... i primih se.
činilo mi se da bih mogao svaki drugi dan da izbacim po blog, da imam toliko toga da kažem, pokažem, podijelim...

u svojim najboljim danima blog je ličio na Politikin Zabavnik

blogu trebaju tekstovi o svemu i svačemu. to je njegova najveća veličina.
od najnovijih naučnih saznanja, alternativnih teorija, tehnoloških čuda, dnevne politike ( i one u kasnijim satima), seksa droge alkohola, basketa & baleta, savremene italijanske književnosti (), dernjanja i druge neslušljive muzike, recepata za gorki liker od kore Midžorovih naranača, kako zatući komšiju tupim krajem sjekire (da te krv ne oda), ... ali, ali, avaj ali...prije svega mu trebaju kvalitetni autori, koji znaju da napišu zanimljiv i sadržajan tekst o bilo svemu.


potonjih godinama jednostavno nismo uspjeli (a koji smo to Mi uopšte?) da izanimiramo neke nove duhovne snage da nam se priključe. izostala je svježa krv u dovoljnim količinama.

malo dobrih kometatora je pristiglo na blog, a kamoli autora.
fali i kulturnih i subkulturnih sadržaja (pade mi na um Dawngreeter). naučnih priloga kakvih su imali sarski, Ćirković, als...

bolje da stanem prije nego što mi otrgla suza razmrlja mastiljava sljova...
misim nije ovo ni kuknjava ni jadikovaka, a najmanje učešće u kolektivnom samosažaljevanju.

ranije je blog možda više ličio na neki kulturno-rekretaivni centar sa golilom sekcija, baletom i KUD-om, sad više nalikuje na kafić u kraju... što i nije tako loše dok god mi dozvoljavaju pristup CD plejeru


tasadebeli tasadebeli 12:13 19.08.2017

Re: moje iskustvo

docsumann

u svojim najboljim danima blog je ličio na Politikin Zabavnik

blogu trebaju tekstovi o svemu i svačemu. to je njegova najveća veličina.






Само што мислим да није овде на Блогу Б92 проблем толико у тематици текстова колико у начину комуникације у коментарима испод текстова.


naročito ako tu leba na pečeš.



Својевремено је један наш овдашњи блогодругар био осмислио двојезичну (енглески/српски) платформу која је исто тако изгледала по тематици текстова као и Политикин Забавник. И уживао сам у њој. А читао сам све текстове, стицајем околности.

Аутори су писали по позиву, али су добијали и одређену надокнаду за написани текст, колико ме памћење служи.

Сјајни, сјајни текстови су то били. И аутори су махом били блогери које сви познајемо одавде са Блога Б92.

На жалост, та платформа више не функционише. Барем не двојезично са "две филијале" у Бгд. и ван Србије како је била почела.
aureus aureus 18:04 19.08.2017

Re: moje iskustvo

docsumman
u svojim najboljim danima blog je ličio na Politikin Zabavnik

Baš sam juče pročitao najnoviji Zabavnik.

Zamisli, Koko Bil strip.

Uvijek mi se dopadalo kako Koko Bil rješava neke naizgled teške situacije.

docsumann docsumann 18:39 19.08.2017

Re: moje iskustvo

Zamisli, Koko Bil strip.


čuj zamislio, ćito

vjerovatno si pročitao i propratni tekst o Jakovitiju. nisam znao da je bio toliki zafrkant u real life.
aureus aureus 19:20 19.08.2017

Re: moje iskustvo

docsumann
Zamisli, Koko Bil strip.


čuj zamislio, ćito

vjerovatno si pročitao i propratni tekst o Jakovitiju. nisam znao da je bio toliki zafrkant u real life.

Ријетко пропустим да прочитам и о аутору.
Тако сам у Забавнику, рецимо, сазнао да је Дик Брауни осмислио Хогара кад је имао 56 година, а технику цртања (дебеле линије, једноставан цртеж, без много детаља) прилагодио је - свом слабом виду. :)

А у стрипу од јуче сам уочио једну симпатичну ријеч: дочекуша. :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:01 20.08.2017

Re: moje iskustvo

Sa jednim od urednika Zabavnika pijem jutarnju kafu u istoj kafani. Preneću mu vaše pohvale.
aureus aureus 14:06 20.08.2017

Re: moje iskustvo

Vojislav Stojković
Sa jednim od urednika Zabavnika pijem jutarnju kafu u istoj kafani. Preneću mu vaše pohvale.

Реци му и да је папир бољи него што је био деведесетих!

Реци му да можда некад претјерују са домаћом историјом, Забавник треба да је свјетски орјентисан!

Реци му да дође на блог да попричамо к'о људи.
aureus aureus 16:57 20.08.2017

Re: moje iskustvo

Vojislav Stojković
Sa jednim od urednika Zabavnika pijem jutarnju kafu u istoj kafani. Preneću mu vaše pohvale.

Predlažem i ukidanje rubrike "Život piše drame".
Znam da zvuči okrutno jer je to jedna od najstarijih rubrika, ali...
Koliko god da sam pročitao "Zabavnika", možda sam u 10% slučajeva pročitao tu rubriku. To pročitaš samo ako ti je baš dosadno, a spadaš u grupu ljudi koja časopis čita od korica do korica.

Umjesto nje, te bi dvije stranice trebalo posvetiti nečemu drugom.
Možda objašnjenjima kako se koriste moderne tehnologije, uređaji, aplikacije. Ulazimo u novo doba, a pošto je "Zabavnik" namjenjen uzrastu od sedam do sto sedam godina - jasno je da tim različitim starosnim grupama treba olakšati suočavanje sa svim tim gedžetima i tricama.
Ili rubrika "Pravim sam" - gdje bi ljudi slali fotografije nečeg korisnog (i novog) što su sami napravili, sa opisom.
Ili Rubrika "popravljam sam" - sa objašnjenjima kako se šta popravlja po kući.
docsumann docsumann 06:22 21.08.2017

Re: moje iskustvo

aureus


suncokret suncokret 18:13 21.08.2017

Re: moje iskustvo

pade mi na um Dawngreeter




misliš ono kad je slinav izveštavao s festa i redovno javljao u kojoj mu je fazi grip?
da, dobra, stara vremena.

angie01 angie01 18:24 21.08.2017

Re: moje iskustvo

pade mi na um Dawngreeter





misliš ono kad je slinav izveštavao s festa i redovno javljao u kojoj mu je fazi grip?
da, dobra, stara vremena.


ne znam sto se javljas u inkarnaciji da bi rekla ovo,...al Dawngreeter () je jedan od super likova koji su dolazili na ovo mesto,...steta, ne vise.
Jaril Jaril 18:27 21.08.2017

Re: moje iskustvo

suncokret
pade mi na um Dawngreeter




misliš ono kad je slinav izveštavao s festa i redovno javljao u kojoj mu je fazi grip?
da, dobra, stara vremena.



Ко си ти?
Озбиљно.
Видим све нас знаш, а ја уопште не препознајем ко си.

(Мало сам пглу за та стилска препознавања.)
suncokret suncokret 19:23 21.08.2017

Re: moje iskustvo

Ко си ти?
Озбиљно.
Видим све нас знаш, а ја уопште не препознајем ко си.




Ja sam u znaku Vodolije, podznak Skorpija.
suncokret suncokret 08:51 22.08.2017

Re: moje iskustvo

angie01

sestro slatka, što yes/yes, pamtim dugo i dobro, još iz vremena kad je bs vladala ovim mestom a ti radila u moderaciji pa ti, vidim, ostala navika.
oš još ili da citiram onaj tvoj prvi a dugački komentar ovde, čisto rama radi, da vide naraštaji/sveža krv kako se piše.

značku bi morala da dobiješ, setiće se.



angie01 angie01 14:48 22.08.2017

Re: moje iskustvo

ti radila u moderaciji pa ti, vidim, ostala navika.


pa vidi, moju moderaciju- sta i kako, sam lepo objasnila od A do S, ( izvini maxo), u posebnom blogu jos davno, da bi prestale kojekave insinuacije i bedastoce oko toga,...a sama od iste odustala, jer to nije bilo jednostavno u ono guzvovito vreme,... a besplatno za toliko angazovanje,....a meni je bilo draze da ucestvujem, u vreme koje sam tada mogla da odvojim za blog- tako da nema potrebe da to bilo ko spominje u bilo kakvom iskrivljenom kontekstu i namerama.

u tebi upucenom komentaru nisma mislila apsolutno nista drugo, sem onoga sto sam rekla, samo sto ti uvek citas drugacije,...ovde verovatno zbog reci- inkarnacija-...pa izvini, ako vec insistiras i ti i svi drugi koji su multiplicirani- nemam nista protiv ni tebe, ni tih drugih- ali prosto nije korektna ta igrarija sa vise nikova- jer dezavuise, zamajava,...i jos kojesta nesipaticnog- svakako nisu bas neke dobre namere u pitanju, cim moraju razni likovi da ih prezentuju...kako da ti velim, ispada da sam sad ja krivlja sto sam to primetila, nego oni koji to rade:),...ima jedan bloger, koji stalno utomslislu povraca na duple, troduple nikove, a i sam ima bar jos dva,...ono, drz'ste lopova sistem:)

...pri tome, ja nisam tip za znacku:)))

ps- sto se mene tice, ti bi trebalo da imas opciju pisanja- to umes da radis.
suncokret suncokret 15:48 22.08.2017

Re: moje iskustvo

pa vidi, moju moderaciju- sta i kako, sam lepo objasnila od A do S, ( izvini maxo)


excuse me?

.ima jedan bloger, koji stalno utomslislu povraca na duple, troduple nikove, a i sam ima bar jos dva,...ono, drz'ste lopova sistem:)


mali maxo?
angie01 angie01 16:08 22.08.2017

Re: moje iskustvo

excuse me?


maxa i ja imamo specijalne odnose zbog nedostatka kvacica na mojim slovima,...znaci, nema veze s tobom.


mali maxo?


noup!
suncokret suncokret 16:21 22.08.2017

Re: moje iskustvo

znaci, nema veze s tobom.


pu pu pu, on mi dodje ko vrhovni komandant balkanskih špijuna na blogu.



mali maxo?


noup!




hvala za preporuku, no me interesa,
jer ako je neko pisao i pisao i pisao..




emsiemsi emsiemsi 16:47 22.08.2017

Re: moje iskustvo

angie01
ti radila u moderaciji pa ti, vidim, ostala navika.


pa vidi, moju moderaciju- sta i kako, sam lepo objasnila od A do S, ( izvini maxo), u posebnom blogu jos davno, da bi prestale kojekave insinuacije i bedastoce oko toga,...a sama od iste odustala, jer to nije bilo jednostavno u ono guzvovito vreme,... a besplatno za toliko angazovanje,....a meni je bilo draze da ucestvujem, u vreme koje sam tada mogla da odvojim za blog- tako da nema potrebe da to bilo ko spominje u bilo kakvom iskrivljenom kontekstu i namerama.

u tebi upucenom komentaru nisma mislila apsolutno nista drugo, sem onoga sto sam rekla, samo sto ti uvek citas drugacije,...ovde verovatno zbog reci- inkarnacija-...pa izvini, ako vec insistiras i ti i svi drugi koji su multiplicirani- nemam nista protiv ni tebe, ni tih drugih- ali prosto nije korektna ta igrarija sa vise nikova- jer dezavuise, zamajava,...i jos kojesta nesipaticnog- svakako nisu bas neke dobre namere u pitanju, cim moraju razni likovi da ih prezentuju...kako da ti velim, ispada da sam sad ja krivlja sto sam to primetila, nego oni koji to rade:),...ima jedan bloger, koji stalno utomslislu povraca na duple, troduple nikove, a i sam ima bar jos dva,...ono, drz'ste lopova sistem:)

...pri tome, ja nisam tip za znacku:)))

ps- sto se mene tice, ti bi trebalo da imas opciju pisanja- to umes da radis.

Ооооо, јебо те !
Она те гази, а ти се њој чепиш !?
Па где то има ?!
Страшно !
Успут --- а и ти си била цензор !? Јеботе !
angie01 angie01 18:09 22.08.2017

Re: moje iskustvo

Она те гази, а ти се њој чепиш !?


ne gazi ona mene,...ona generalno ima pogresan pristup,...mene ne pogadja- to je njena stvar, pri tome, steti joj,...ne dozivljavam licno...


а ти се њој чепиш !?


zena dobro pise- i to sam rekla- gde je tu cepljenje.



а и ти си била цензор


ne- cenzor je bio neko drugi,...ja sam brinula da sve bude ok:).
Jaril Jaril 12:35 19.08.2017

Је л' још неко види

ренесансу коментарисања?

Једно време је био изузетак ако блог догура до 100 коментара. У задње време блогови лако прешли 100, 200, па чак и 400 коментара.

Или је то мени нешто упало у око?
aureus aureus 12:51 19.08.2017

Re: Је л' још неко види

Jaril
ренесансу коментарисања?

Једно време је био изузетак ако блог догура до 100 коментара. У задње време блогови лако прешли 100, 200, па чак и 400 коментара.

Или је то мени нешто упало у око?

Можда су тролови заступљенији?

Недавно сам био предложио Филипу Младеновићу да оштру сабљу узме и да посјече тролове. Да буде оштар и праведан.
Ал' кад не слуша...
plausibel plausibel 12:57 19.08.2017

..

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:58 19.08.2017

Re: Је л' још неко види

možda se broj komentara udvostručio, između ostalog, i zbog sve manje objavljenih blogova? Da nema Sneže ima li bi dva bloga nedeljno na naslovnoj strani. S druge strane Tasa, Fuchs, Horhe i Filip održavaju produktivnost na onoj proširenoj listi. Mislim da je vreme da se izmeni taj VIP i ostali status onih koji pišu. To je sad već svojevrsni anahronizam za ovo mesto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana