Gost autor

Vedrana Rudan

ivana23 RSS / 21.09.2017. u 21:04

"Ovo je koncentracijski logor za svakoga tko ima nešto u glavi"

Ovo se opet uznemirilo. Trg maršala Tita u Zagrebu preimenovat će se, pa će se zvati… Aleluja! Hvala bogu dragome! Mnogi od nas sjećaju se Tita. Oni koji se nisu rodili u Njegovo vrijeme pojma nemaju tko je Tito, a zašto bi i razmišljali o Titu kad su im neke druge teme mnogo bitnije. Kako pobjeći iz ovog s*anja sigurno je najvažnija. Dobro se snalaze, odlaze u hordama, napuštaju brod koji tone. Ipak, ima nešto čudno vezano za ovo. Brod tone, ljudi odlaze, a štakori ostaju.

....... dalje 

 http://www.b92.net/info/moj_ugao/index.php?yyyy=2017&nav_category=166&nav_id=1306142

 

Atačmenti

  • vd.JPG / 28.91 / KB image/jpeg
  • vd.JPG / 28.91 / KB image/jpeg


Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 19:28 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

moj mužjak je zaista toliko daleko od tog stereotipa koliko se može biti..


je l' bio ili je siroma posto pored tebe?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:29 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

a odnosi se ne žene koje su finansijski zavisne od svojih partnera (nekad i očeva

Finansijki zavisne, i zbog toga omalovažavane, su dve sasvim sasvim različite stvari.
tadejus tadejus 19:33 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

hoochie coochie man

Finansijki zavisne, i zbog toga omalovažavane, su dve sasvim sasvim različite stvari.


e pa tu smo rođače..
kako balkanac tačno definiše omalovažavanje i uvažavanje..
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

kako balkanac tačno definiše omalovažavanje i uvažavanje..


Vidi Tadejus, dok ovo pišem na umu imam one tvoje, izvini, ali budaleštine, o tome kako ona ne sme da priča, kako su joj teme zadate ili zabranjene, kako ne sme da se oblači kako želi, kako joj se usta uvek začepljavaju sa ženska glavo....i slične.
E tog omalovažavanje je mnoooogo manje od procenta koji si pominjala, i zbogt oga sam se javio, jer je to stvarno izmaštano i veze blage sa stvarnošću nema.


Što je izmaštano, čemu može da posluži i kako može da godi ta maštarija onome ko je izmaštava, mogu da nagađam, ali ne bih glasno jer možda i pogrešim.

A šta ko smatra omalovažavanjem je sasvim druga tema, a pošto ne postoji precizna definicija toga nemoj svoj kriterijum uzimati kao jedini ispravan.

tadejus tadejus 19:51 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

alselone
moj mužjak je zaista toliko daleko od tog stereotipa koliko se može biti..

je l' bio ili je siroma posto pored tebe?


jeste, nije imao sreće da nađe neku pravu ženu da mu rodi djecu, odrekne se svega i posveti život kuvanju i pranju njegovih gaća (dobro, može sa strane da se pretvara da i ona ima neki posao al da gleda da bude neki na kom mozak ne uključuje, jer ne može umorna da se posveti porodici)..
poslije deset godina sa takvom naravno da bi i on mislio da je normalno da od donodi sve važne odluke a ona se samo slaže (samo što se slaže sa svim)..
da je normalno da kad izađu u parovima on priča sa drugarima a ona sa njihovim ženama (može ponekad, al rijetko, da izađu i sa nekom njenom drugaricom i mužem joj, al to samo ako se on njemu sviđa, obrnuto ne ide, s njegovim drugarima se izlazi pa taman se žene mrzile)..
i tako dalje i tako dalje..
da ne nabrajam sad do jutra šta sve na balkanu znači dobar brak..
(i da ne bude, vaš možda nije, nit znam a nit me zanima, al ovakvih gorepoisanih sigurno znaš bar deset)
alselone alselone 19:52 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

(i da ne bude, vaš možda nije, nit znam a nit me zanima, al ovakvih gorepoisanih sigurno znaš bar deset)


Jeste. Al znam i vise od 2 koji nisu takvi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:34 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Je l' možemo da uvedemo u polemiku i princip dece? Možemo. Hvala. Mi, balkanski roditelji, okupljeni ođe, smo i roditelji ženske dece. Koliki degeni treba da budemo pa da ne budemo svesni Kosmosa ženstvenosti, i da budemo neko ko izrabljuje te naše supruge, maltretira ih, i dok odlazi pijan i nagudriran u krevet, s toljagom, da ih utuče sve ako ispuste glasić?

Takvu sliku stvarate ti, Vedrana i Lončarka o nama.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:44 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

dobro predraže tebe nisam upoznala, budimo realni.

Мислим да си превисока за мене...

Зајебанцију на страну, та врста идеолошке матрице које дехуманизује жену, која је деинтелектуализује, одбацује, ниподаштава, понижава, своди на репродуктивну функцију -- та је матрица код нас превладујућа. Ње толико има и с њом смо потпуно срасли, толико да је и не видимо.

Тај читав сет наших идеолошких ставова спрам жена јесу наша најбоља војска да их покоримо. Наравно да ћемо стати иза њих, јер, супротно, то значи да губимо фаворизовану мушку позицију.

Рекох, и спасих душу своју.
;-)
maksa83 maksa83 20:49 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Мислим да си превисока за мене...

Meni je moj teča (koji je u mojim formativnim godinama bio spreman svašta da mi objasni, najčešće bez da sam ga pitao) davno oko toga rekao: "sredina na sredinu, a krajevi gde stignu".
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...


da ne nabrajam sad do jutra šta sve na balkanu znači dobar brak..


A kako si ti to zaključila?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:28 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Predrag Brajovic


Зајебанцију на страну, та врста идеолошке матрице које дехуманизује жену, која је деинтелектуализује, одбацује, ниподаштава, понижава, своди на репродуктивну функцију -- та је матрица код нас превладујућа. Ње толико има и с њом смо потпуно срасли, толико да је и не видимо.

Тај читав сет наших идеолошких ставова спрам жена јесу наша најбоља војска да их покоримо. Наравно да ћемо стати иза њих, јер, супротно, то значи да губимо фаворизовану мушку позицију.

Рекох, и спасих душу своју.
;-)


Dobro si se ušlihtao devojčicama, al' jebo mater ako poznajem ikoga u svom okruženju ko funkcioniše na takav način. Možda je problem u Beogradu i Londonu? Pa, doselite se u NS. Mi smo polis budućnosti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:37 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Dobro si se ušlihtao devojčicama, al' jebo mater ako poznajem ikoga u svom okruženju ko funkcioniše na takav način.

Ovo je argument tipa -- Ja nikog ne znam ko glasa za SNS.

Inače, o ovom što Tadejus govori, ja u svom okruženju znam puno, i puno slučajeva detektujem, a kad izađem iz ego moda, priznam da sam ja u ovom ili onom navratu u istom smislu jeo govna. Tužno, ali je tako.

Mi smo imprintovani tom ideologijom. Znaš, ona te prožima kao narodne mase i Anđu i Rudanu titoizam (šalim se, Anđo, šalim...).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:00 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Pa, očito da je NS cleaner society, pošto ja ne vidim te fenomene, karakteristične za BG i BL/Landn. Švapska škola, jebi ga, a oko ego-tripa, ja sam ozbiljan zen-budista, ne predstavlja mi problem da zgazim ego, "Pu bre, ego, pička ti materina zločinačka!"; ako ovaj drugi zavređuje to (žena, ćerka, sin, brat, sestra, prijatelj - ne odnosi se na neprijatelja).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:10 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Nego, Peđa, kada pomenu imprintovanost ideologijom - i, kakva ti je to reč, ima neka reč za tu pojavu koja nije iz Novogovora? - ovo je vrlo tačno. Sećam se, kada sam kao klinac, pre 22 godine, odlučio da presečem tu, kako ti kažeš, označenost ideologijom; te skočio u ambis nepoznatosti i neizvesnosti i polako počeo proces osvešćivanja, shvatio sam koliko je Srbija jedan svojevrsni Andergraund. Ne Andergraund kao nekakva avangarda, već onaj Kusturičin: držanja ljudi zatočenih u matricama i podrumima svesti. Dugo sam razmišljao, dok sam gledao prema vama preko mora, uz opuštajuće zvuke udaraljki koncem nedelje na plaži, dok džej kruži od ruke do ruke - koja je svrha toga? Zašto smo označeni ideologijom straha, mržnje - svi nešto mrze, primeti! Da li je to Zapad, da li Istok, da li muškarac, da li žena, da li deca čak?! Ali, zašto?! Mora biti neki dublji rezon u svemu tome. U jednom trenu sam uvideo da je to strah od života. Taj štambilj ideologije je strah od života. Kako se u mojoj novoj zemlji život vrlo lako mogao izgubiti, čak je i taj strah postao bespredmetan. A ovde i dalje isto, posle 22 godine, uplašeni od svoje senke, mi i dalje mrzimo. I ne samo da smo uplašeni od masivnosti slobode odabira, makar i pogrešnih, nego imamo i svoje komesare i komesarke koji nas i dalje hrane i uljuljkuju u tom čuvstvu zadovoljštine negacijom - "Ne, neću se pomeriti sa mrtve tačke, ne želim da znam šta se krije iza tog velikog paravana imitacije života."
plausibel plausibel 07:55 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...







(Prvi film mi nepoznat, paše vizuelno.. nakon drugog, depresija je bijele boje.)


p.s. Tema na koju se nadovezah ionako, palanačko držačko-ogledalčko-nedojebačko, patnja u dvoje.
plausibel plausibel 07:56 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Globalno, nisu Balkanci (urci-alci) izuzetak.
tadejus tadejus 09:33 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Srđan Fuchs
da budemo neko ko izrabljuje te naše supruge, maltretira ih, i dok odlazi pijan i nagudriran u krevet, s toljagom, da ih utuče sve ako ispuste glasić?

Takvu sliku stvarate ti, Vedrana i Lončarka o nama.


e bre srđane pa ja sam mislila da si ti fini a ti si brate od hard core vrste..
šta veliš, pa ne tučemo ih, ne dolazimo pijani u krevet, ne maltretiramo, pa šta bi još htjele..
pa jel vala, ljeba preko pogače..

ja kad sam bila dijete, a vjerujem i vi, za cijelog školovanja upoznala sam samo jedn dijete čija je mama bila domaćica..
sjećam joj se imena ali ne i lika, bila je kratko sa nama u školi, tata je bio mornar, god knows kako je završio kod nas, i elem bila je tiho i povučeno dijete i mama joj se trudila da je nekako uklopi..
i tako nekako njena mama pozove nas par djevojčica da dođemo kod nje kući..
a bila neka žena baš isijavala neku toplinu i stan im je zaisa ličio na dom (mnogo više nego moje mame, elektro inžinjera direktora koja je to sve tako u letu i trku odrađivala ko i sve druge naše mame što su)..
i sjednemo mi da se nečega igramo, ne znam više čega, a njena mama donese pladanj pomfrita izrezanog onako cik cak..
naše mame nikad nisu pravile pomfrite..
a pogotovo ih nisu sjekle u cik cak..
do danas se sjećam tog pomrfita i mog razmišljanja kako je to super čudno i kako nešto tu definitivno nije kako treba..
nisam tad znala al to nešto bilo je što joj mama ne radi..

danas takvih žena imaš koliko hoćeš..
zašto..
zato što je tada društvo slalo jasnu poruku da žena nije ništa nesposobnija niti gluplja od muškarca i da treba da radi..
porodiljsko je trajalo 3 mjeseca a radilo se do par dana pred porođaj..
žene su imale poslove, imale društvene živote, nisu im mozgovi kržljali uz turske serije, zaraživale su pola kućnih primanja i odlučivale sa svojim muževima iako su ti muževi tada bili unuci ako ne i sinovi onih što su žene tjerali da se porađaju u štali da ne prljaju kuću..

i sad koju deceniju kasnije šta imamo..
porodiljsko od godinu i dve, trudničko od prvog dana trudnoće, nezaposlene žene ili češće žene koje rade neke lijeve poslove, sjede, što bi se reklo, u fondu ovom i zavodu onom..
muž odlučuje o svemu, vrmenom se taj jaz između nje koja sjedi međ pelenama i njega koji radi a time i uči, povećava.. teme se gube, komunikacija se svodi na to da on njoj saopššava odluke pa kasnije više ni to..
i ono što je meni strašno je to što smo mi imali društvo u kom je žena imala razumnu ulogu a sad se uporno trudimo da ga ukinemo..
i još se sve to dešava u nekom novom sex i grad, sponzor, splav, okruženju..
prosto ne može dobro da završi..

i ti na to sve imaš reći pa sigurno je niko neće tući..
e pa ako neće onda je sve u redu
Milan Novković Milan Novković 09:46 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

plausibel

(Prvi film mi nepoznat, paše vizuelno...

Uh, režirao George Clooney, retko neiteligentna i netalentovana osoba, intelektualno i emotivno, s obzirom na postignuti uspeh, ...

Ja mislim da je njegov san da radi za ciju, ili slično.
plausibel plausibel 10:24 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Uh, režirao George Clooney, retko neiteligentna i netalentovana osoba, intelektualno i emotivno, s obzirom na postignuti uspeh, ...

Ja mislim da je njegov san da radi za ciju, ili slično.


Od uzdaha do CIA.. Propast.

:))


Ukucam na Google da vidim šta radi Rihanna,










(Ne, ovako je bilo: pomislim, ček, ni Leonardo se još nije oženio a onolike manekenke prošle kroz kuću..)

:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:52 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...


Ja mislim da je njegov san da radi za ciju, ili slično.

Kada se nije setio da pita Borisa za državljanstvo. Tadejuš, ja sam super-fin, samo nemam motivaciju da slušam nekoga kada me spusti u prvoj rečenici. Ne volim uopšte uzev da me spušta neko a ja mu ništa nažao nisam učinio. Siroče, šta ćeš, ulica vaspitavala.
tadejus tadejus 11:31 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Srđan Fuchs

Tadejuš, ja sam super-fin, samo nemam motivaciju da slušam nekoga kada me spusti u prvoj rečenici. Ne volim uopšte uzev da me spušta neko a ja mu ništa nažao nisam učinio. Siroče, šta ćeš, ulica vaspitavala.


dobro, dobro, samo nemoj tuć i sve je u redu..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:56 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Ma kakva bo'na tuča, insistiraš na tom spočitavanju i dalje projektuješ kao kino-projektor. Da budemo u istom fazonu, kao: "Uhahoh kako si me razočarala, ja mislio ljudi u tom Londonu postanu opušteni a oni učitavaju i dalje k'o najgori Balkanci." Taj fazon mi je isto štambilj ideologije, kao, "do jaja sam se razočarala u tebe." Ili ovo Lončarka što me iznapušavala napočetku thread-a. Samo ubedačeni ljudi imaju potrebu da ubacuju tako u bedak, ili je to trag post-totalitarne svesti, još uvek neemancipovane.
tadejus tadejus 12:10 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Srđan Fuchs
Ma kakva bo'na tuča, insistiraš na tom spočitavanju i dalje projektuješ kao kino-projektor. Da budemo u istom fazonu, kao: "Uhahoh kako si me razočarala, ja mislio ljudi u tom Londonu postanu opušteni a oni učitavaju i dalje k'o najgori Balkanci." Taj fazon mi je isto štambilj ideologije, kao, "do jaja sam se razočarala u tebe." Ili ovo Lončarka što me iznapušavala napočetku thread-a. Samo ubedačeni ljudi imaju potrebu da ubacuju tako u bedak, ili je to trag post-totalitarne svesti, još uvek neemancipovane.


ma daj batali.. sad si još i u bedak pao jer sam ti se tako grubo obratila..
e plakaću nad sudbinom tvojom..
bottom line ti je da svaki put kad se neka od ženki požali na položaj nađe se desetak mužjaka da joj objasni da je budala..
a ti sad brate tumači, učitavaj, izvrći, prevrći, to ti je bottom line..
ja da sam muško mene bi bilo sramota da se nađem u tih deset pa šta god da je ženka lajala..
bukvalno šta god..
a posegotovo ako i nije lajala nego jbg iznjela par običnih činjenica..
wild wild 12:27 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

alselone
je l' tebi stitna proradila?




Koliki najveći kreten treba da budeš da postaviš takvo pitanje. Drž se piva, žena će ti već oprati noge.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:28 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

A, to da, tu nema spora da te napadne 10 mužjaka da bi dobili po labrnji od mene. Evo ti, pitam i svoju ženu šta misli o celom slučaju - a nije Balkanka, dapače - i misli isto što i ja: Rudanka je gender-šovinista.
Milan Novković Milan Novković 12:43 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

plausibel
Od uzdaha do CIA.. Propast.



Jednom ja jednoj od mojih najboljih drugarica, ženi jednog od mojih najboljih drugova, kažem kako je Hugh Grant jako loš čovek, na ivici ljigavog, i .... zamalo batine nisam dobio

Sećam se da mi je od tada postala interesantna ta granica do koje mi muškarci umemo da razumemo ženski svet, pa žene muški.

Pa sam u destilaciji obrazaca za što brže razumevanje došao do jednog. A njegova pozadina je interesantna, pošto mi je mustra mustre došla iz Banja Luke, ortak i ja jurili ideje za hedge-fund i imali "vezu" u Banja Luci, opušten čovek u dobrim odnosima sa svima, a u fondu u nastanku već imali neke baš seniors ovde iz Cityja.

Otišli u jednu malu privatnu fabriku, baš pametnu, i rade što treba, i pitam ja ovog druga iz Banja Luke kakav je vlasnik čovek. I on mi kaže "za njega bih život dao" - opušteno i baš je to i mislio, čovek od iskustva.

Posle sam ja napravio svoju mustru za uglavnom sve ljude, ali po psisi bolje kapiram muškarce pa mi interesantno kad nekoj ženi iznesem svoje mišljenje o nekom muškarcu (bizarno, znam

Za Brad Pita kažem kako mislim da bi mi on u zajedničkom umiranju od gladi dao svoju preostalu hranu. Ali i pre tih reči, samo po spominjanju imena, često "popijem" ćuške pošto dosta žena zauzima stav kao da pokušavam da ih degradiram tako što sugerišem da im se on sviđa

Za Hjua sam ubeđen da mi ne bi dao hranu da umirem od gladi čak i ako on ima još fore, dok za Klunija mislim da ima spread sheet i sabira pozitivne i negativne poene pre nego što donese odluku. Pitanje za Srkija F. - kapiram kako Jevreji reaguju na iskrenog prijatelja, kao svi, valjda, ali me interesuje kako "doživljavaju" one koji su "pri" njima samo zbog uticaja.

Pa i ovde, Hju, Kluni, dobijem ćuške pošto i kako sam se usudio ...

Nači lošu sam fakultativnu profesiju odabrao, physiological profiling
plausibel plausibel 12:49 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

zamalo batine nisam dobio

E, Kluni je bezveze. Glup nego šta je.

:)
nsarski nsarski 12:55 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Za Hjua sam ubeđen da mi ne bi dao hranu da umirem od gladi


Ili kako kaže engleska izreka (ovo sam naučio u Oksfordu):
I wouldn't piss in his ear if his brains were on fire.

Lovely.
tadejus tadejus 12:59 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

plausibel
zamalo batine nisam dobio

E, Kluni je bezveze. Glup nego šta je.
:)


ajde sad, ženska glavo, ne pretvaraj se da razumiješ duboku mušku misao..
wild wild 12:59 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Uh, režirao George Clooney, retko neiteligentna i netalentovana osoba, intelektualno i emotivno, s obzirom na postignuti uspeh


Jel vi to sve iz svoje glave ili ste našli na netu?
Kluni važi za najduhovitijeg čoveka u filmskom svetu, prisustvovala sam minimum desetak njegovih presica kojekuda, pa nema mesta za stajanje, pa svi - od buke i urnebesnog smeha - pitaju onog do sebe "šta je rekao?", Kluni je gotovo idealna kombinacija upućenog/pametnog/duhovitog, uvek raspoložen da okrene na vic, često i na svoju štetu, al mu važno da je zabavno, da ima duha, da nije dosadno.

Kaže se neiNteligentna.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:01 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Sećam se da mi je od tada postala interesantna ta granica do koje mi muškarci umemo da razumemo ženski svet, pa žene muški.


Nema sta tu da se gender ne razume, po istom principu radi privlacnost raznih nekaraktera i kod muskaraca i kod zena..

Eto ti dobar primer Hju Granta (na stranu sto je filmska zvezda')

Covek, iz intervjua raznih, ostavlja utisak narcisoidnog snoba i cinika, bully passive - aggressive lik, proracunat i inteligentan.

Ako je neki plus bar se ne folira da je nesto drugo.

Takav karakter i kod muskaraca i kod zena ima svoje simpatizere, sasvim jednostavno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:13 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Kluni je gotovo idealna kombinacija upućenog/pametnog/duhovitog, uvek raspoložen da okrene na vic, često i na svoju štetu, al mu važno da je zabavno, da ima duha, da nije dosadno.


Meni Kluni deluje ok. Martovske ide mu je sasvim dobar film.
Milan Novković Milan Novković 13:27 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

wild
Uh, režirao George Clooney, retko neiteligentna i netalentovana osoba, intelektualno i emotivno, s obzirom na postignuti uspeh


Jel vi to sve iz svoje glave ili ste našli na netu?

Pomešano, uglavnom iz glave, al to posle postane proces, kao i sve uglavnom

Kad se već dotičemo i "estetike" - reč "wild" (jedna od najmoćnijih), slabo ide sa persiranjem. To ko da si Tarzanu navukla odelo i kravatu, jao, pa i cipele i tašnu i pustila ga da pešači niz neku zagađenu ulicu)

Kluni važi za najduhovitijeg čoveka u filmskom svetu, prisustvovala sam minimum desetak njegovih presica kojekuda, pa nema mesta za stajanje, pa svi - od buke i urnebesnog smeha - pitao onog do sebe "šta je rekao?", Kluni je gotovo idealna kombinacija upućenog/pametnog/duhovitog, uvek raspoložen da okrene na vic, često i na svoju štetu, al mu važno da je zabavno, da ima duha, da nije dosadno.

Sasvim moguće! Skoro ko Jorge Bergoglio (e sad, ako ovo ne nalaziš smešnim i ne prepoznaješ kao "istorijski" fazon onda je, možda, OPET (evo dobili smo licencu da koristimo i ovu reč) bolje da što pre spuštamo loptu

Kaže se neiNteligentna.


Naravno da se kaže, a ko uopšte misli da se ne kaže tako?!

Za te vrste grešaka se kaže "lapsus calami", relativno su neutralne kao sredstvo atribucije - mislim, možeš da kažeš i stvari tipa "dabogdatisvaženskadecastavljalavrućetrajne", al what's the point
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:36 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

I wouldn't piss in his ear if his brains were on fire.


Odlicna.

Moja omiljena iz tih podrucja je: if wisdom grows on tree you will be a bush.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:44 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Rudanka je gender-šovinista.


Nisi u pravu. (ne zezam se iako citiram rahmetli emsija)
wild wild 13:55 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Meni Kluni deluje ok. Martovske ide mu je sasvim dobar film.


Odličan.
Tako sam, makar ja, otkrila i Rajana Goslinga koji je tu fenomenalan!
A poslednji Klunijev film o besnilu, o besnoj Americi danas (scenario braće Koen -
"Burn after reading" mi, uzgred, jedan od favorita) je film kojeg se svaki božji dan setim dok hodam/živim u Beogradu. Pogodjeno, bingo.
Ali kad je bjela zauzet a i dragojević isto a i kusta nešto ništa, tek šotra..

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:01 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Pitanje za Srkija F. - kapiram kako Jevreji reaguju na iskrenog prijatelja, kao svi, valjda, ali me interesuje kako "doživljavaju" one koji su "pri" njima samo zbog uticaja.


Šta je sinhronost, baš sam razmišljao o tome u drugom kontekstu (nešto oko rabina i države), javiću se kasnije.

edit> U suštini suštine, sa interesdžijama interesdžijski, sa prijateljima blagonaklono. Nekada se desi da se to "uticaja radi" ne razazna od starta, odnosno taj drugi to zabašuri do nekog trena, kada, pre ili kasnije bude provaljen. Takođe, zavisi i šta podrazumevaš kada kažeš Jevreji jer: jedno su Ameri, drugo Britanci, treće Rusi, četvrto Evropljani, peto Latino-, šesto Sabresi (Izrailjci - pa unutar Izrailjaca imaš milion podela, recimo Jugosloveni su podeljeni na Amere i Ruse; pa duhovne podele, ortodoksni, konzervativni, reformski, progresivni, neolozi); no, uvek i povrh svega, kada se sastanu dvaput godišnje, na Kongresu, jednom u Okeaniji a drugi put u Evroaziji, uvek je nacionalni interes iznad svih ideoloških, doktrinalnih, konceptualnih podela.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:02 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

apacherosepeacock
Rudanka je gender-šovinista.


Nisi u pravu. (ne zezam se iako citiram rahmetli emsija)


Pojasni !
Lionsgate Lionsgate 16:25 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

čitala ja, Uho, grlo, nož.. bogme dobro upečatljivo štivo..
Dežulovićem Jebeš sad hiljadu dinara nije ni blizu..
možda je malo lijeno ispričano ali svejedno žena ja svakako pisac..
u rangu sa recimo Arsenijevićem, Hemonom (dobro on je vjerovatno ipak bolji), Kecmanovićem i ostalima..
e sad žena je alapača, klasična, a to ti se na Balkanu ne prašta..
ne žulja tebe to što drvi neku koumunjarsku priču nego što je alapača.. a od malena si učen da žena ima da je fina i umiljata..

Nasa tadejus nacitana osoba, a ko bi to rekao na osnovu onoga kako pise po blogu..

Meni smetaju i muskarci koji laprdaju, i vise nego zene, recimo tvog zemljaka Seselja ne mogu da smislim ne samo kao politicara nego kao i osobu koja non-stop melje i o svemu ima svoje, iscaseno, misljenje. Za njim ne zaostaje ni aktuelni predsednik Srbije, Gospodar Vucic, on ljudima vise ide na onu stvar zbog njegovog stava sveobavestenosti, sveznanja, svevrednoce i svevrednosti nego zbog rezultata. E sad posto je Srbija reality drzava, onda klovnovi vladaju medijima, prosto se utrkuju da ugoste sto eskremnijeg "mislioca". Ne moram da citam Vedranu da bih procenio na osnovu njene price (pa i ovog intervjua koji je povod blogu) koju vrti po medijima da je ili bolid ili proracunata osoba koja svoje smisljene stavove iznosi samo u samomarkerinske svrhe.

No, posto svi o njoj imamo misljenje kao o javnoj osobi, interesovalo me je koliko ljudi ovde je uopste upoznalo nju kao pisca i sta misli o piscu Vedrani Rudan. Za sad si ti jedina.
plausibel plausibel 19:19 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

recimo tvog zemljaka Seselja


I Kluni je naš zemljak. Insistiram.

I nsi sti ra m.

:)
plausibel plausibel 19:20 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...


Ko tebe balkonom, ti njega Amalom.

:))
apostata apostata 19:57 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Srđan Fuchs

Ma jok, dear one, nije to. Možda inicijalna kap'sla, ali nije suština. Suština je odnos prema lj-biću, taj novokomunizam nema nikakav odnos, robotičan je i drži se kulta umrlog čoveka k'o pijan plota. To je taj folirantizam - lj-biće služi ideologiji za poštapanje, ljudska dobrobit nije cilj po sebi, samim tim: robotizam, kult smrti; taj sustav je laž i, u krajnjoj meri, služi dehumanizaciji, dakle onom istom gospodaru protiv koga se naočigled bori. Tamo gde ideologija postane važnija od lj-bića ideologija prestaje da bude važna

Izvini Srle, ali ne znam ti ja šta je taj novokomunizam, no nema ni veze.
Nego, zašto si ti izabrao naziv za svoju virtuelnu ličnost - apostata? Apostatizirao od koga, čega?

Krajem osamdesetih i početkom devedesetih bio sam zadrti liberal. Oni koji me znaju iz tog vremena redovno me zbog toga zaebavaju, e upravo me jedan od tih zaebanata (studirao sa mnom) tako prozvao. On me pod tim nadimkom drži čak i u imeniku telefona.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:34 25.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

apostata

Krajem osamdesetih i početkom devedesetih bio sam zadrti liberal. Oni koji me znaju iz tog vremena redovno me zbog toga zaebavaju, e upravo me jedan od tih zaebanata (studirao sa mnom) tako prozvao. On me pod tim nadimkom drži čak i u imeniku telefona.


E, hvala na odgovoru, ti si lahor razuma i sistematičnosti u ovim našim ludorijama.

Kada kažeš "liberal", da li se to odnosi na liberalniju poziciju u odnosu na KP, a još uvek u okviru komunizma, ili se to odnosi na nad-, metaideologizaciju svesti? Šta se promenilo, odnosno šta te navodi da promeniš tu poziciju, i na koju stranu te vodi svest, u odnosu na tadašnji glavni tok "liberalnih" pojava u društvu? Najiskrenije me zanima, nastojim da razumem taj proces.



Edit> Ako želiš, napiši kao temu, sigurno nas ima koji bismo voleli i koji bismo poštovali to, kao što ima i ovih koji će izvrgavati ruglu.
wild wild 07:33 26.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Meni Kluni deluje ok


Pikira predsedničko mesto i - uspeće.



pnbb pnbb 17:05 26.09.2017

Re: Neupucen

Uzgred, vec sam pitao par ljudi da li su ista procitali od nje, niko nije nista. Pa se pitam sa kim sam ja u kontaktu, sve gubitnici kao ja.

evo pitaj i mene.
savim ok pise, malo ti dosadi posle nekog vremena svi ti polni organi, ali u biti nije to lose.
mada koliko sam primeto tokom zadnjeg boravka, fora je sad vise da se prezrivo pljucka po vedrani... seru.
Lionsgate Lionsgate 17:43 27.09.2017

Re: Neupucen

ali u biti nije to lose.
mada koliko sam primeto tokom zadnjeg boravka, fora je sad vise da se prezrivo pljucka po vedrani... seru.

Sine, vidi se da je redovno citas, cak si i usvojio njihove izraze
nask nask 20:14 22.09.2017

Ogledalo

Vedrana piše o našoj samoizabranoj infantilnosti poslednjih decenija. O tome da nam je za (skoro) sve uvek neko drugi kriv. Piše o tome kako voljno pijemo svaku baljezgariju naše političke elite, bilmeza i duduka bolje rečeno. Piše o … I na kraju kako smo svi sretni pošto smo napokon slobodni od _________ jarma (upisati po potrebi), kako smo napokon ostvarili svoje vekovne nacionalne ideale ili ako nismo da se zna ko je za to kriv.

Vedrana svojim pisanjem/sranjem/trucanjem drži ogledalo svima nama, a i samoj sebi, ispred lica. To što je ta slika počesto nama neprihvatljiva to je već druga priča.

Ovo sam nedavno kačio ali nije na odmet. Inače je grafit iz Hrvatske, kod nas se to ne važi.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:41 23.09.2017

Re: Ogledalo

Daj bre, Nask, ne zezaj da ti je ova ogledalo? Stigla vam neka lud'lo Sinsemillah u grad, izgleda, kada imaš toliko ljubavi. Meni, kada neko koristi slike Holokausta da bi pojačao svoj iskaz, uglavnom je kreten, kao kada se političari svađaju pa kažu jednim drugima: "autisto, mongoloidu." Samo što je ova šatro-leva pa ne smeta, ili jednostavno naši salonski levičari nisu svesni šta pričaju. U svakom slučaju, ova mi nije ogledalo, niti će biti.
tasadebeli tasadebeli 11:06 23.09.2017

Re: Ogledalo

Srđan Fuchs

Sinsemillah












U svakom slučaju, ova mi nije ogledalo, niti će biti.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:07 23.09.2017

Re: Ogledalo


Odličan beat!

Evo i jedna za kavaljere, za dežurne krivce, za radničku klasu, za braću iz KKK-klana!

nask nask 12:38 23.09.2017

Re: Ogledalo

Šabat Šalom Srđane tebi i tvojima.



Sinsemillah


Jbt sramota me, morao sam ovo da guglam, baš sam oguglao, što reče Cane onomad. Pa pravo da ti kažem ne znam, nisam neki stručnjak na tom polju ali ako ti kažeš da hoće od toga da stigne lud'lo u grad ja ti verujem.


Meni, kada neko koristi slike Holokausta ...


Uz svu moju (ograničenu) maštu ne mogu da prepoznam V.R. u toj karakterizaciji.

U svakom slučaju, ova mi nije ogledalo, niti će biti.


Ja samo kažem da nam V.R. drži ogledalo ispred lica, a šta pojedini u njemu vide valjda bi sami trebali da znaju.



Evo jedan konkretan predlog, da mi lepo u preambulu ustava stavimo da je Tito za sve kriv. Samo da se zna. Pa će valjda i V.R. sa svojom salonsko-levičarsko-antikatoličko-mizandrijsko-, a pre svega, -vulgarnom prozom prestati sreću da nam kvari.


plausibel plausibel 13:48 23.09.2017

Mrkajlo tambura Vedranu

Ja samo kažem da nam V.R. drži ogledalo ispred lica, a šta pojedini u njemu vide valjda bi sami trebali da znaju.






(A što bi neko nekom držao ogledalo, kad smo kod svih besmisla divnih božijih ljudi, na planetici.. )


Znači, ja sam kaluđerica u amoku, ovako,



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:50 23.09.2017

Re: Ogledalo

nask




Evo jedan konkretan predlog, da mi lepo u preambulu ustava stavimo da je Tito za sve kriv. Samo da se zna. Pa će valjda i V.R. sa svojom salonsko-levičarsko-antikatoličko-mizandrijsko-, a pre svega, -vulgarnom prozom prestati sreću da nam kvari.




kod mene nećeš naći Tita, jer je moj otac na službenom putu bio kod njega, bez razloga. niti je on mera srpske slobodne misli.

dobro, nisi tu, da vidiš kako ta ekipa laže i frizira diskurs, svaki put, po potrebi, izmišlja realnosti. kako god, ta retorika, bilo kakva, anti-fa u Hrvatskoj je neophodna, u Srbiji je prevaziđena. što se tiče mafijaša, svi su listom izašli od Tita, što kaže jedan moj drugar iz ZG, iz Kuljiševog kruga:

Ja ne plačem za Jugoslavijom. Naš problem 1989. je bio riješiti se komunizma. No komunisti su stvorili ustaše, četnike, balije, kozake - černosotnike i tako vratili nas u 1941, odnosno prije Oktobra 1917. i sad nam je ustvari preči problem riješiti se ustaša, četnika, balija, kozaka (koje su komunisti stvorili) kako bi se mogli poslije te borbe opet boriti protiv komunista, kao kočničara razvojnih procesa. Dakle ove ustaše, četnici, balije danas u pokojnoj Jugoslaviji, odnosno kozaci černosotnici po Rusiji su komunistička podvala, kako bi se narod unazadio, a ne kretao naprijed u skladu s prirodnim i povijesnim procesima. Ova involucija je izvedena od KOSa i KGBa.


ne budi ideologičan, budi svestan.



denis kuljiš - Denis Kuljiš rođen je u Splitu 1951. godine.
Na Filozofskom fakultetu u Zagrebu studirao opću lingvistiku i sociologiju. Redovito pisao u novinama od 1972. godine, zaposlio se 1979. u Poletu i 1980. u Vjesniku. Radio kao urednik i novinar Starta, Danasa i Studija.
Godine 1989. osnovao s partnerima poduzeće Media Press, koje je sudjelovalo u pokretanju privatnog nezavisnog političkog tjednika, Globus. Glavni urednik pet godina, a za to vrijeme tvrtka je prerasla u Europapress Holding, najveću novinsko-izdavačku kuću u zemlji, u kojoj je pokrenuo još i tjednike Gloria i OK!
Zatim je napustio EPH i s ostalim dioničarima tvrtke Media Press pokrenuo politički tjednik Nacional, koji vodi dvije godine. Kad su ga iz njega izbacili pošto je izvršeno neprijateljsko preuzimanje tvrtke, s vlastitim kapitalom pokrenuo dvotjednik Ultra koji je propao. Potom pokrenuo magazin, Penthouse za Slobodnu Dalmaciju i nakon toga zaposlio se kao savjetnik Uprave EPH, gdje povremeno obavlja i različite uredničke funkcije (zamjenik glavnog urednika Globusa, urednik Playboya, supervizor pokretanja izdanja Playboy SCG).
Sudjelovao kao urednik u ponovnom pokretanju kulturnog magazina Gordogan.

Nikada nije dobio nijednu nagradu, priznanje ili odlikovanje.

Objavio:

- Majmuni, gangsteri i heroji, novinski tekstovi i feljtoni (Zagreb, 2001; Beograd, 2002).
- Dva pamfleta protiv Tuđmana ( Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2005. )
- Majmuni, gangsteri,heroji, geniji, lupeži & papci; satirične biografije poznatih Hrvata; Zagreb 2005.
- Ad hominem, 2006.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:57 23.09.2017

рутс реге

Jbt sramota me, morao sam ovo da guglam, baš sam oguglao, što reče Cane onomad.



pitaj me za reči koje koristim, nije sramota, ja koristim, ti koristiš, ja učim, ti učiš, život je - sticanje saznanjа, neprekidno učenje. peace.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:13 23.09.2017

Re: рутс реге



φιλία

ἀδελφός - Gloss:
brother, fellow countryman, neighbor (often inclusive in gender); by extension a fellow believer in the family of faith; in the plural brothers regularly refers to men and women
Definition:
a brother, near kinsman, or relative; one of the same nation or nature; one of equal rank and dignity; an associate.

Filadelijaaaa - Milja/Zajon
eloy eloy 15:44 23.09.2017

Re: Ogledalo

kod mene nećeš naći Tita, jer je moj otac na službenom putu bio kod njega, bez razloga. niti je on mera srpske slobodne misli.


Aaaaa tako reci ubi me neznanje. Ima li Tase u toj generici ?

Jebiga ništa nije slučajno na ovom vilajetu.
naked island



Četnici i ostali VS partizani.

grof Broz je jjjehbo kevicu za sva vremena. Nema tu oporavka za vijeke vijekova.Samo narikače.



jeli lisac jel leonardo bio sa tvojih izvora ?
tasadebeli tasadebeli 17:17 23.09.2017

Re: Ogledalo

eloy

grof Broz je jjjehbo kevicu za sva vremena.



Да, да, то је исто Тито, мис'им Јосип Броз Тито, бивши аустроугарски каплар дичне К унд К монархије рекао и Крлежи, бившем војнику дичне К унд К монархије, тамо негде давних педесетих када је постало извесно да је "револуција" победила...

Рек'о му: "Не брини се ништа, Фриц. Срби за педесет година неће знати ко су. А за сто их неће више ни бити."


Nema tu oporavka za vijeke vijekova.



Бумо вид'ли, бумо вид'ли...

О том потом...

Мени изгледа да су Срби одавно престали да наричу. Нешто су се умусили, ућутали...

Тад су најопаснији. Нико онда не зна шта стварно мисле.

Колико видим из приложених примера почев од Ведране Рудан, па до овог твог коментара, наричу још само Титови пионири који на зиду држе урамљене дипломе кумровачке политичке школе.

Вид' ово, вид' ово, камарад Елој! На сред Кнез Михајлове!

Изгледа да нас није Јово Капичић побио у довољном броју да се ово не би чуло на сред Београда у 21. веку...





maksa83 maksa83 17:31 23.09.2017

Re: Ogledalo

Мени изгледа да су Срби одавно престали да наричу.

Koliko ja pratim, Srbi uglavnom ništa drugo ni ne rade osim što nariču, počevši od (but not limited to) ovog vašeg krugodrka.
tasadebeli tasadebeli 17:33 23.09.2017

Re: Ogledalo

maksa83
Мени изгледа да су Срби одавно престали да наричу.

Koliko ja pratim, Srbi uglavnom ništa drugo ni ne rade osim što nariču, počevši od (but not limited to) ovog vašeg krugodrka.



Те које ти чујеш, то и нису Срби.

Ти си се изгледа линковао на неки други кругодрк... Који год да је, српски свакако није...


EDIT: 'Ајмо сад на модерацију да би тај кругодрк на који си се ти линковао био унисон.
maksa83 maksa83 17:52 23.09.2017

Re: Ogledalo

е које ти чујеш, то и нису Срби.

Ти си се изгледа линковао на неки други кругодрк... Који год да је, српски свакако није...

Ne, upravo na ovaj ovde koji se ponavlja iznova i iznova kao Bolji Život na RTS-u - kako nas je Tito zajebao, kako su nas komunisti zajebali, Soroši, Jevreji, Rotšildi, Templari, Turci, Amerikanci, Englezi, mitski Titovi pioniri (na koje se žališ jednom nedeljno u proseku), Fuchsovi komiji...

Kad ne bih rekao da je to otužno naricanje rekao bih da je sviranje u kožnu frulu. Doduše ta dva se ne isključuju međusobno.
tasadebeli tasadebeli 18:09 23.09.2017

Re: Ogledalo

maksa83
е које ти чујеш, то и нису Срби.

Ти си се изгледа линковао на неки други кругодрк... Који год да је, српски свакако није...

Ne, upravo na ovaj ovde koji se ponavlja iznova i iznova kao Bolji Život na RTS-u - kako nas je Tito zajebao, kako su nas komunisti zajebali, Soroši, Jevreji, Rotšildi, Templari, Turci, Amerikanci, Englezi, mitski Titovi pioniri (na koje se žališ jednom nedeljno u proseku), Fuchsovi komiji...

Kad ne bih rekao da je to otužno naricanje rekao bih da je sviranje u kožnu frulu. Doduše ta dva se ne isključuju međusobno.



Једно питање техничке природе?

А откуд то да ја нисам на твојој листи кленова?

Него сваки пут уредно испратиш сваки овакав мој коментар који ти сигурно подводиш баш под ово што си рекао:

Kad ne bih rekao da je to otužno naricanje rekao bih da je sviranje u kožnu frulu.



Мислим, ако је тако, како то да се ја нисам већ до сада нашао на твојој листи кленова?

Као и остатак "вашег кругодрка", како си то већ назвао?

Зашто још увек читаш то што напишем у коментарима?

Хоћу рећи, ако је кленовски, онда би требало да сам ја на листи кленова.

И да ти уопште и не видиш шта сам ја то написао.

(Тако сам барем ја разумео да функционише та твоја листа кленова.)

А ти се ипак јавиш да прокоментаришеш то што сам написао.

Нешто ми је ту много, брате, нелогично...

Мали Максо, што би рекла Плаузибел.
maksa83 maksa83 18:22 23.09.2017

Re: Ogledalo

Него сваки пут уредно испратиш сваки овакав мој коментар који ти сигурно подводиш баш под ово што си рекао:

Kada bih stvarno ispratio svaki ništa drugo ne bih radio.

Nego mi upalo u oči da posle 10 Kb dnevne doze o Titu i komijima koji su nas (kao i svi drugi) zajebali napišeš kako Srbi uopšte ne nariču.

To je, što bi rekla moja drugarica Crnogorka - presmiješno i ja ću iskoristi moje pravo da, eto, pokažem na to prstom i kažem "ha, ha, ha".

Мали Максо, што би рекла Плаузибел.

Da, kapiram da si sad, što bi rekla ova deca na Internetu danas - butthurt, i sad, mogu da kažem da mi je žao zbog toga, ali neću da lažem pošto mi je skroz svejedno.

Mislio sam da je ovo očigledno i opšte poznato, ali niko nema obavezu da reaguje na nešto, a takođe svako ima i pravo da odreaguje na nešto, tako da je glupo da se osupneš kad neko zašora tu paradu, koja ne bi bila tako strašna da se ne ponavlja iznova, i iznova, i iznova.

A pošto sam fini dečko odgovoriću ti i na pitanje zašto nisi "blokiran". Koliko god se ja ne slagao sa tim što pišeš ti nisi agresivna neizbaždarena budala koja ne može da se kontroliše. Samo takvi su na, bar ovoj mojoj, listi sklonjenih. Nadam se da je ovo odgovor na tvoje pitanje.

plausibel plausibel 18:33 23.09.2017

Re: Ogledalo

Мали Максо, што би рекла Плаузибел.


Hm, nikad ja ovo nisam rekla.

(Bruka, kakvo govno kao poentirano na kraju komentara.)


Prvo pomislih da ne reagujem. I ostalo bi na tome, mojoj rezignaciji (ne bi bilo prvi put), da se ne radi o Maksi.

Elem, jednom mu rekoh da je dobrica.

Itd.

Mislim, kad bih svaki put reagovala tj napisala ono što mislim o njegovom, Maksinom, inteligentnom duhu, humoru, tj kako mi leži, bilo bi tu mnogo više, hajde, nazvaćemo ih, komplimenti.. ne znate vi koliko sve umijem više, bolje i gore..

Da skratim, ne, to nisu moje riječi. Ni misli.

Toliko.


p.s. O Vedrani nisam razmišljala pa mi neozbiljno sad tražiti pro i contra značaju koji ona inače kod mene nema..
tasadebeli tasadebeli 18:48 23.09.2017

Re: Ogledalo

maksa83

A pošto sam fini dečko odgovoriću ti i na pitanje zašto nisi "blokiran". Koliko god se ja ne slagao sa tim što pišeš ti nisi agresivna neizbaždarena budala koja ne može da se kontroliše. Samo takvi su na, bar ovoj mojoj, listi sklonjenih. Nadam se da je ovo odgovor na tvoje pitanje.




Аха, схватам.

Хвала на одговору.

Мада... Размисли ти о томе још једном... Да сам на твом месту, ја бих тако урадио.

Будала је ипак будала. Агресивна и неизбаждарена или мирољубива и уравнотежена, то не мења чињеницу да је будала ипак будала.

И не замери Плаузибел, могуће је да сам је побркао са неким другим, па јој приписао нешто што она никада није рекла.



plausibel


Hm, nikad ja ovo nisam rekla.

(Bruka, kakvo govno kao poentirano na kraju komentara.)

Da skratim, ne, to nisu moje riječi. Ni misli.

Toliko.



Управо рекох Макси да је сасвим могуће да сам те побркао са неким.

Па користим прилику да ти се извиним због тога.

С надом се да ће деманти бити јачи од првобитне грешке са погрешно наведеним именом аутора цитираних речи.

Толико.
maksa83 maksa83 18:54 23.09.2017

Re: Ogledalo

Мада... Размисли ти о томе још једном... Да сам на твом месту, ја бих тако урадио.

Evo razmislio sam, i ipak neću, dešava se da okačiš više nego pristiojan bluz, a ja sam na to jako, jako, slab.

A da vidiš kako nisam samo zlopamtilo nego i dobropamtilo mogu da ti kažem i da sam npr. od tebe pokupio ovde Jesus Just Left Chicago verziju koja mi se sviđa više od ZZ Topove, što je vrlo teško pošto u principu nema boljeg ZZ Topa od ZZ Topa.
maksa83 maksa83 19:16 23.09.2017

Re: Ogledalo

ti si kurac od ovce, najgora vrsta ljudi, djubrence/govance, razjebo si blog idiote mali, nemaš gde i koga da jebeš pa ovde udaraš all day night long.

Idijbreuqrac qqriq, zasuzih od smeha.

Taso, vratila ti se štićenica.

Nego da se mi opet pozdravimo, do sledeće prilike...
nask nask 19:18 23.09.2017

Re: Ogledalo

Srđan Fuchs
kod mene nećeš naći Tita, jer je moj otac na službenom putu bio kod njega, bez razloga. niti je on mera srpske slobodne misli.


Verujem da većina nas na ovom blogu ima poveliku Porodičnu Enciklopediju Tragedije pre, za vreme i posle Tita.

maksa68
koja ne bi bila tako strašna da se ne ponavlja iznova, i iznova, i iznova.


Baš tako. To je ono što mene lično najviše izluđuje koliko smo u stanju da se vrtimo u krug pokušavajući da zagrizemo kosku koja nam je o rep okačena.

Da preformulišem moju tezu o V.R.: V.R. se ruga svima nama, pa i samoj sebi, upravo zbog te koske.

Crvenim Tramvajem u 21. vek


tasadebeli tasadebeli 19:32 23.09.2017

Re: Ogledalo

maksa83

Taso, vratila ti se štićenica.



Неподношљива лакоћа постојања.



plausibel plausibel 19:45 23.09.2017

Re: Ogledalo

mislim, kolika najveća lujka treba da budeš pa da sebe tako opišeš/preporučiš za autorsku


Malo si izmislila, ali meni sad tek genijalno..

:)
plausibel plausibel 19:47 23.09.2017

Re: Ogledalo

Управо рекох Макси да је сасвим могуће да сам те побркао са неким.

Па користим прилику да ти се извиним због тога.

С надом се да ће деманти бити јачи од првобитне грешке са погрешно наведеним именом аутора цитираних речи.

Толико.


Ok. Idemo dalje.
tasadebeli tasadebeli 20:26 23.09.2017

Re: Ogledalo

plausibel

Ok. Idemo dalje.



Ок. Идите.
eloy eloy 22:59 23.09.2017

Re: Ogledalo

Мени изгледа да су Срби одавно престали да наричу. Нешто су се умусили, ућутали


Oće to ko nuspojava.



eloy eloy 23:40 23.09.2017

Re: Ogledalo


Мени изгледа да су Срби одавно престали да наричу. Нешто су се умусили, ућутали...

Тад су најопаснији. Нико онда не зна шта стварно мисле.

Jeftina floskula.Još veruješ u deda mraza ?


Вид' ово, вид' ово, камарад Елој! На сред Кнез Михајлове!

Изгледа да нас није Јово Капичић побио у довољном броју да се ово не би чуло на сред Београда у 21. веку...


Vidiš, tu si sad jako blizu. Pomenuti Jovica je radio to što je radio i NAŽALOST ,i još jednom NAŽALOST jako uspešno. Ono što je fenomenologija svih fenomena je što nije bilo adekvatnog otpora tome ili rezultata istog ako ga je i bilo. Govori li ti to nešto hajduk Taso ?
I tako kontinuirano do današnjih dana uz obilje lelemuđenja koje vređa i najelementarniju inteligenciju.
Pjevaj Taso, pjesma nas je održala njojzi hvala.

P.S. a mož bit da su NAŽALOST Jovica i ostali pobili ono malo što je valjalo a potomci onih ostalih se raspisaše po blogu pa sve pršti.

,, Pršti,pršti bela staza neko jebo deda mraza.....,,

Vedrana Rudan ? Zarađuje frajla za kruh nasušni i živi život svoj. I ide joj solidno očigledno. Kome će je dati njen izbor.
Kruha jedem a hleb hvalim. Gledali smo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:55 23.09.2017

Re: Ogledalo

tasadebeli
plausibel

Ok. Idemo dalje.



Ок. Идите.


Tasonja, rođeni, slušaj Plauzibelnu
- ona je sophia, biće prekaljeno u dolgoterpljeniju, nemoj da budeš sujetan, sujeta je za smarače, plitka poezija. Maksi, čestitčini, da se izviniš. Maksa će ti se izviniti što je tukao.

Elojije, odgovoriti ti docnije za Lea i partizane.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:57 23.09.2017

Re: Ogledalo

Nask, druže, lepe, duboke misli as you are, vratiću se i njima docnije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:31 24.09.2017

Re: Ogledalo

eloy


Aaaaa tako reci ubi me neznanje. Ima li Tase u toj generici ?

Jebiga ništa nije slučajno na ovom vilajetu.
naked island.

Četnici i ostali VS partizani.

grof Broz je jjjehbo kevicu za sva vremena. Nema tu oporavka za vijeke vijekova.Samo narikače.

jeli lisac jel leonardo bio sa tvojih izvora ?


Nije Broz, braćela, nego Srbi su jebali kevu. Broza je bolelo uvo da se bavi beznačajnom inženjerskom boranijom, kada je imao gomilu Srba-potkazivača. Nego, je l' bi imao petlju da kažeš i Bori Pekiću tako, da je poživeo? Ne bi, njega si poštovao, zbog njega si i prešao iz komunizma u demokratiju (u partitokrate, tačnije).

Što se Lea tiče, on je sila, meta-politikos. Da, pili smo sa istih izvora Šehine, samo što on nije živeo u Srbiji neg' u Slobodnom Svetu, pa mu je bilo romantično i prosto da se bavi globalnom levom idejom, ono, cool, ribice to vole.

Oko partizana i četnaja, oni su regrutovani iz običnog naroda, za herojsku borbu kada niko to nije smeo da radi. Četnički diskurs je bio desničarski tog doba, antisemitski kakva je bila ideologija tog vremena, mada i među njima je bilo ljudi koje antisemitizam nije interesovao, nije im bio poznat, a na kraju krajeva, oni iskreni i neindoktrinirani među njima su služili Kruni i nisu bili antisemiti pošto je Kruna i sama ostvarila dosta toga uz pomoć YU Jevreja. Partizani su bili u levom diskursu, i sve i da su hteli, nisu smeli biti antisemite zbog Moše u vrhu komandnog kadra. Moji su bili partizani, i to ne bilo kakvi, već partizani koji su rukovodili mrežom skrivanja Jevreja u narodu. Nakon nekog vremena je stigla direktiva iz SSSR-a da se borba protiv Okupacije pretvori u borbu za prevlast. Ostalo je istorija. Moji, socijalisti, evropski (that is, britansko-francusko-ruski) socijalisti nisu želeli učestvovati u egzekucijama desničara, i za to su, pošto su u ratu glavnu reč preuzeli pistoljerosi (a ne intelekt'alci-idealisti iz nukleusa sa BU) - i drže je do dana današnjeg; platili robijom, ne na Naked Islandu već u Sirmijumu. Zanima još storija?
vcucko vcucko 01:51 24.09.2017

Re: Ogledalo

tasadebeli

Да, да, то је исто Тито, мис'им Јосип Броз Тито, бивши аустроугарски каплар дичне К унд К монархије рекао и Крлежи, бившем војнику дичне К унд К монархије, тамо негде давних педесетих када је постало извесно да је "револуција" победила...

Рек'о му: "Не брини се ништа, Фриц. Срби за педесет година неће знати ко су. А за сто их неће више ни бити."

Ja sam čuo malo drugačiju verziju: "Kad ja jednog dana odem, Srbi još 50 godina neće znati šta ih je snašlo".

Pa da ipak budemo optimisti. Još samo 13, a neke stvari ipak idu kako treba, ma kako to zvučalo. Npr. neumitno se smanjuje broj Srba koji mantraju o divnim titinim vremenima (ovo je da kažemo prirodan proces).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:58 24.09.2017

Re: Ogledalo

Sam' se blog još ne da.
Mada, ja volim onu arapsku - nema šita bez Josip Broz Tita.
eloy eloy 03:38 24.09.2017

Re: Ogledalo

. Nego, je l' bi imao petlju da kažeš i Bori Pekiću tako, da je poživeo? Ne bi, njega si poštovao, zbog njega si i prešao iz komunizma u demokratiju (u partitokrate, tačnije).


Gde si ti prešao i kad ne znam ali ja se ne sećam nikakvoga prelaza.
Jedino gde sam prešao je sa kupovnih cigara na motanje jeftine krdže.

Nego ne pitah te - imaš li neki hobi i vremena za svoja lična uživanja.
stižeš li braćala ?
plausibel plausibel 06:50 24.09.2017

Re: Ogledalo

Ок. Идите.

plausibel plausibel 06:52 24.09.2017

Re: Ogledalo

ona je sophia, biće

:)

anonymous anonymous 07:43 24.09.2017

Re: Ogledalo

maksa83
Мени изгледа да су Срби одавно престали да наричу.

Koliko ja pratim, Srbi uglavnom ništa drugo ni ne rade osim što nariču, počevši od (but not limited to) ovog vašeg krugodrka.


Ako zahteve za istinom,pravdom,pravom,slobodom,autonomijom,.... doživljavaš kao naricanje....onda je u tvom pristupu nešto debelo problematično.

Jer ne "nariču" samo Srbi.

A niko nema više legitimiteta da "nariče" od onih koje je bezrazložno zadesila moć drugih.


Srbi bi itekako trebalo da " nariču" .
Mnogo više nego što to inače čine.


Da je tako, ne bi nam bila potrebna Vedrana , da nas podseti da će nam se unuci radjati sa posledicama ozračenosti.


A o Rotšildima i bratiji na vrhu piramide moći, osim Wikipedije, postoji ozbiljna literatura.

Odbijanje sagledavanja činjenica ne mogu nadomestiti nikakve manje ili više duhovite opaske.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:46 24.09.2017

Re: Ogledalo

eloy


Nego ne pitah te - imaš li neki hobi i vremena za svoja lična uživanja.
stižeš li braćala ?


Motanje? Zezam se. Kada sam kod kuće, uglavnom me uhapsi ćera da budem samo sa njom, malo prevodim baš život nekih pustinjaka Grcima iz onog manastira sa Ofrinog spota, literaturu o istoriji vizantijskog monaštva u judejskoj pustinji,

malo spremam za drugara jednog neku ovu trasu za dogodine, ono kada završim napornu sezonu na tromeđi sudara duhova, ideologija, sentimenata, onda odradim drugaru neku Jugu iz zadovoljstva; tako, malo rabinišem kod naših partizana u NS opštini (nije to stvarno rabinisanje, nego im pročitam neki psalam, neku braha (blagoslov), eto, i vi stari komunalci se uzaželite katkad da čujete kako nebesa pevaju o slavi, na svom jeziku)...

anonymous anonymous 07:51 24.09.2017

Re: Ogledalo



" Nariče" i Jan Fabr u dvadesetčetvoročasovnoj predstavi pitajući se - kada će zločini prestati.

Kao .....Evropljanin...i gradjanin sveta...
tasadebeli tasadebeli 08:21 24.09.2017

Re: Ogledalo

vcucko

Ja sam čuo malo drugačiju verziju: "Kad ja jednog dana odem, Srbi još 50 godina neće znati šta ih je snašlo".



Може бити, може бити... Видиш да ме памћење издаје, па сам престао и блогере (и блогерке ) да разликујем.

Сви ми некако исти...

И Фриц и Тито и остали хабзбуршки вампири са својим К унд К крмачама које једу одсечене гастербајтерске палчеве...

Pa da ipak budemo optimisti. Još samo 13, a neke stvari ipak idu kako treba, ma kako to zvučalo. Npr. neumitno se smanjuje broj Srba koji mantraju o divnim titinim vremenima (ovo je da kažemo prirodan proces).



Мислиш?

Ја, право да ти кажем, нешто и немам тај утисак. Барем када су медији у питању...

Те држ' "Валтер брани Сарајево" и "Партизанска ескадрила" субототм увече у ударном телевизијском термину, те држ' партизани и Немци се јуре по шуми све док их лугар не растера или не дођу дивље свиње па их појуре, те држ' Кинези Вучића називају новим Титом, те држ' чим укључиш Јавни сервис РТС пуна им уста регионалног повезивања младих пресеченог у паузама ЕПП програмом о Титовим тајним собама и јавним женама које је повалио, те држ' Ведрана Рудан коју радо прескачем кад год могу, а на Блогу се појаве чак два текста истовремено која цитирају њене целомудрености, те држ' Елојева просеравања на Блогу...

И после мене Макса оптужује да сам досадио и богу и људима кукањем и нарицањем због Тита.

Па морам, брате, овердозирају ме медијски свакодневно.

А можда си ти у праву...

Можда ће природа ипак учинити своје колико год се медији и медијски посленици тртили да Тито не оде у фејд аут.

Видиш, баш ме занима колико би људи данас, у 2017, у Србији наручивало неку књигу о Титу...

Чак и када би се делила за џабе.

Да ли би та бројка надмашила ону потражњу за књигом о Гвозденом пуку?

Чисто онако... Да видимо... Као неки пресек...


"Socijalni identiteti mladih na Balkanu" (ЛИНК)



Srđan Fuchs

nemoj da budeš sujetan, sujeta je za smarače, plitka poezija.



Ма каква сујета, друже...

Само сам покушао да будем Леополд сопствене блогерске судбине.

Ал' нумем ја то. Чак ни Макса неће да ме почаствује стављањем на своју листу кленова иако каже да смарам са Титом за све паре.

Очигледно сам ја Леополд аматер за те ствари.








Јбг, судбина... Не можеш од ње побећи...






(Кад год видим овај клип Пинкових звездица, сетим се оног мог другара из блуз клуба Вокс на Брду који нам препричава своју свадбу од пре пар година:

"Замисли, молим те, уђемо ми после венчања у кафану, а неки клинац, шеф оркестра, ми приђе и каже: Не брини, ћале, знамо да свирамо све од Балашевића! Марш бре, мали, у пизду материну! Е, дакле, кад га нисам умлатио ту на лицу места, у кафани... Једва ме задржали..." )
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:32 24.09.2017

Re: Ogledalo

Vidiš, tu si sad jako blizu. Pomenuti Jovica je radio to što je radio i NAŽALOST ,i još jednom NAŽALOST jako uspešno. Ono što je fenomenologija svih fenomena je što nije bilo adekvatnog otpora tome ili rezultata istog ako ga je i bilo. Govori li ti to nešto hajduk Taso ?
I tako kontinuirano do današnjih dana uz obilje lelemuđenja koje vređa i najelementarniju inteligenciju.
Pjevaj Taso, pjesma nas je održala njojzi hvala.

P.S. a mož bit da su NAŽALOST Jovica i ostali pobili ono malo što je valjalo a potomci onih ostalih se raspisaše po blogu pa sve pršti.


da, meni i mojoj porodici je najveći šok bio kada su ovi, revolucionari pistoljerosi-ubice, počeli da se pojavljuju kod Čede i Koraća na tribinama, početkom dvehiljaditih, kao velike demokrate, a njihova deca kao veliki radnici na polju "liberalizacije" Srbije. srećom po nas, pa nas je naš robijaš sprečio da ulazimo u bilo kakve političke organizacije kvazi-opozicije (spo-ove, ds-ove, dss-ove), pod pretnjom ekskomunikacije iz nasledstva. tada smo se svađali, a sada smo mu zahvalni što nas je zaštitio od ovih morona totalitarnih. no, taj sistem će se sam urušiti, rasprodaće poslednji resurs, poslednji bunar u zemlji i poslednju parcelu, i onda će im propasti kapital jer neće imati kapacitet obnavljanja, pošto će rasterati svu inteligenciju i samouništiti privredne kapacitete, a novac će im potomci raspičkati na kurve, kocku i drogu. što je brzo to je i kuso, tako će i taj kapital otići i oni će nestati sa istorijske scene.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:42 24.09.2017

Re: Ogledalo

И после мене Макса оптужује да сам досадио и богу и људима кукањем и нарицањем због Тита.


ma dobro, dosadio, dosadio, pa imaš dve hiljade pregleda na temama. nego, ono "mali" spuštanje je neukusno, i to smo ti rekli nas oboje anđelija, i ženski anđelija i ja, posebno maksa to ne zaslužuje - tu vrstu spuštanja. a i kumrovec-style je pa nas dvojice delija i hajduka nije ni dostojna - to je kao da pljunemo na uspomenu očeva i đedova.

edit: čemu ta kačenja, uopšte, nećeš da me čitaš, ne čitaj me, boli me uvo, nemoj dolaziti na moj blog, ukini mi autorsku; a ne ono, njih 5 dođu da mi kažu kako je blog dosadan, a ovaj ima dvesta pregleda na sat, i još plus pojedinci dođu da huškaju oponente na moju porodicu, a sve onako sa uzvišenog pijedestala dosade. komunci, pored toga što su alavi na vlast, su i lažovčine vrhunske kategorije, prosto nesposobni, nevični da kažu šta je ono što im smeta svojim jezikom, bez kumrovačke potrebe da se zadire ispod kože oponenta... al' hvala Bogu, izračunao Čučko da treba da opstanemo još samo 13 godina, pa će iščileti i poslednja simpatija za Ćopavog.
anonymous anonymous 08:45 24.09.2017

Re: Ogledalo


tasadebeli
09:21 24.09.2017


Чак ни Макса неће да ме почаствује стављањем на своју листу кленова иако каже да смарам са Титом за све паре.


To brate,Taso, mora da se zasluži.

Ne može samo tako.

Kad ti hoćeš....

Nego, ako baš hoćeš da nam se pridružiš na listi, ugledaj se na moj primer, kao "agresivne neizbaždarene budale" ...


Usput

Ako ne gledaš Fabra, u Sava centru, pogledaj na trećem kanalu RTS-a.
Tragedija koju živimo.

Repetitivnost kao bitan element predstave.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:55 24.09.2017

Re: Ogledalo

anonymous

To brate,Taso, mora da se zasluži.

Ne može samo tako.

Kad ti hoćeš....

Nego, ako baš hoćeš da nam se pridružiš na listi, ugledaj se na moj primer, kao "agresivne neizbaždarene budale" ...



ne laskaj sebi, ti si samo folirant, dishonest person. nema suštinske razlike između tebe i ovog Željka Mitrovića.
tasadebeli tasadebeli 09:01 24.09.2017

Re: Ogledalo

Srđan Fuchs

nego, ono "mali" spuštanje je neukusno,



anonymous

To brate,Taso, mora da se zasluži.

Nego, ako baš hoćeš da nam se pridružiš na listi, ugledaj se na moj primer, kao "agresivne neizbaždarene budale" ...








Кажем вам, покушао сам да диригујем сопственом блогерском судбином. Заслужено или незаслужено, небитан фактор за оно што сам био намерио.

Али не иде ми. Не пада Макса на те форе.

Изгледа да је Анонимни у праву:



anonymous

Ne može samo tako.

Kad ti hoćeš....



EDIT:
al' hvala Bogu, izračunao Čučko da treba da opstanemo još samo 13 godina, pa će iščileti i poslednja simpatija za Ćopavog.



Ће издржимо... Ваљда... Кад смо већ до сада издржали...
anonymous anonymous 09:02 24.09.2017

Re: Ogledalo

Srđan Fuchs
anonymous

To brate,Taso, mora da se zasluži.

Ne može samo tako.

Kad ti hoćeš....

Nego, ako baš hoćeš da nam se pridružiš na listi, ugledaj se na moj primer, kao "agresivne neizbaždarene budale" ...



ne laskaj sebi, ti si samo folirant, dishonest person. nema suštinske razlike između tebe i ovog Željka Mitrovića.




Dobro jutro,Srki....



Žao mi je , ali neću sebi dozvoliti odgovarajući repliku na tvoj komentar.
tasadebeli tasadebeli 09:13 24.09.2017

Re: Ogledalo

anonymous

Usput

Ako ne gledaš Fabra, u Sava centru, pogledaj na trećem kanalu RTS-a.
Tragedija koju živimo.

Repetitivnost kao bitan element predstave.



Да, исти осећај имам сваки пут када се прикључим на неки од штампаних или електронских медија у Србији. Укључујући и Блог Б92...







А ваљда је то и циљ... Мислим, да отупимо начисто... И емоционално и интелектуално... Да свакоме од нас буде довољно за срећан и испуњен живот само да тело хранимо и одржавамо чистим...

"Јер свет почиње од тебе."
anonymous anonymous 09:20 24.09.2017

Re: Ogledalo


Изгледа да је Анонимни у праву:



U trenutnom doživljaju predstave , ritmičko ponavljanje , ovoga puta telesnih pokreta, u gotovo orgazmičkom ritmu je ono što jedino može,čini mi se da dovede do katarze...

....do spoznaje ....i željenog ishoda.

Ponavljanje istoga kao varijacija čuvene Ničeove ideje.


A upravo to ponavljanje ....kao da nekima smeta...

Istrajnost.... na argumentima ....koji dovode u pitanje, preispituju....

Dakle, ne samo budale....prima Maksa i one koji ga dovoljno "izlude" argumentima koji nisu u skladu sa njegovim svetonazorom, a za koje nema valjan odgovor.







Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:09 24.09.2017

Re: Ogledalo

anonymous


Dobro jutro,Srki....



Žao mi je , ali neću sebi dozvoliti odgovarajući repliku na tvoj komentar.


nema "dobro jutro", samo "nož, žica, sabra i satila", pali anđeo...

kaži mi onda, je l' tebi sin/ćerka hajdžekuju nalog, ili to sporazumno radite, ili imaš tekmu u glavi? za ono što si huškao gavrila, bez ikakvog obrazloženja, sve sa pijedestala umišljene uzgrednosti, u kontekstu mržnje prema mojoj porodici, ti neću dugo oprostiti, dugo ćeš imati dugo moje neprijateljstvo (dok me ne iznervira neko u pustinji više od toga, pa ću verovatno smetnuti taj gnev sa srca).
anonymous anonymous 10:17 24.09.2017

Re: Ogledalo

Srđan Fuchs
anonymous


Dobro jutro,Srki....



Žao mi je , ali neću sebi dozvoliti odgovarajući repliku na tvoj komentar.


nema "dobro jutro", samo "nož, žica, sabra i satila", pali anđeo...

kaži mi onda, je l' tebi sin/ćerka hajdžekuju nalog, ili to sporazumno radite, ili imaš tekmu u glavi? za ono što si huškao gavrila, bez ikakvog obrazloženja, sve sa pijedestala umišljene uzgrednosti, u kontekstu mržnje prema mojoj porodici, ti neću dugo oprostiti, dugo ćeš imati dugo moje neprijateljstvo (dok me ne iznervira neko u pustinji više od toga, pa ću verovatno smetnuti taj gnev sa srca).


O čemu bre,pričaš...?

Kakvo huškanje protiv porodice ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:18 24.09.2017

Re: Ogledalo





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:19 24.09.2017

Re: Ogledalo

anonymous


O čemu bre,pričaš...?

Kakvo huškanje protiv porodice ?


nisi primetio sadržinu gavrilovih komentara?
anonymous anonymous 10:24 24.09.2017

Re: Ogledalo

Srđan Fuchs
anonymous


O čemu bre,pričaš...?

Kakvo huškanje protiv porodice ?


nisi primetio sadržinu gavrilovih komentara?


?????
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:39 24.09.2017

Re: Ogledalo

proveri onda da li ti neko drugi ima pristup nalogu.
eloy eloy 11:19 24.09.2017

Re: Ogledalo

eto, i vi stari komunalci se uzaželite katkad da čujete kako nebesa pevaju o slavi



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana